[NextGen] Het Nintendo Wii U topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 32 Laatste
Acties:
  • 163.631 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Goner schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:14:
[...]
(heb ook geen N aandelen, maar wordt een beetje moe van het gebash)
standpunten waar je het niet mee eens bent 'gebash' noemen is wel een beetje flauw.
Daarnaast heeft hij best een punt vind ik. Je hebt een gamepad, pro controller, wii mote en nun-chuck als besturingsopties welke in functies en mogelijkheden grotendeels (maar niet geheel) overlappen. Dan is het toch vreemd dat je voor sommige spellen een bepaalde controller nodig hebt, terwijl de gebruikte functies ook op een van de andere controllers aanwezig is.

Ik heb voor de wii bijvoorbeeld ook wiimotes, nun-chucks en classic controllers liggen, dat gaat financieel toch aardig in de papieren lopen. Dan heb ik het geluk dat ik ze niet nog een keer hoef te kopen voor de Wii U, maar dat neemt niet weg dat zoveel controllers het geheel niet duidelijker maakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik zie het ook niet als bashen hoor, als ik die indruk gaf dan was dat zeker niet de bedoeling. Een beetje kritisch zijn is in mijn ogen alleen maar goed.

Maar als je realiteit wilt zonder overdrijven. Stel je koopt een Wii U met ZombiU en Mario. Je speelt grotendeels alleen, maar je wil incidenteel multiplayer doen. Dan heb je nodig:
- WiiU met de games
- 2 Wiimotes. Voor Mario.
- Wii U Pro Controller. Voor ZombiU

In dit geval neem ik Mario even als 'probleem' want dat spel moet je perse met twee wiimotes doen. Je kan niet de gamepad gebruiken (alleen in boost mode, wat voor de tweede speler geen volledige gameplay is) en de pro controller werkt ook niet. Waarom niet? Niemand weet het. Er is mij geen technische reden bekend waarom je Mario niet met 1x Gamepad en 1xPro controller kan spelen. Want voor de niet wii-bezitters kost het wel ff 100 euro aan controllers extra om dat spel met zijn tweeen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Nee liever niet :) Maar ik zeg er ook niets meer over... waarschijnlijk zie ik het verkeerd en is het allemaal heel normaal en logisch wat Nintendo nu doet.

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:16

Goner

What can I do you for ?

GOUDSBS schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:17:
Je moet voor de Wii en WiiU bekant een extra kast nemen om al je accesoires en controllers op te slaan (ja ik overdrijf).
Ik heb behalve de gamepad nu 2 wiimotes (geleend van de Wii, we hebben er toch 4) bij de Wii U liggen om met z'n drieën te kunnen spelen. Op een ander console heb je dan ook 3 controllers nodig ...
Prijs van Wiimote en gamepads (voor PS3/XBox) ontlopen elkaar niet veel. Alleen die nunchucks komen er dan nog bij ... maar voor XBox/PS3 moet je voor Kinect/Move ook extra controllers kopen, dat kan op de Wii standaard.
BlackMage schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:35:
Want voor de niet wii-bezitters kost het wel ff 100 euro aan controllers extra om dat spel met zijn tweeen te doen.
En als je iets soortgelijks (bewegings-game) wilt spelen op een andere console ??

[ Voor 19% gewijzigd door Goner op 10-01-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Kinect is geen controller maar goed. Ik zie wel dat we er niet uitkomen zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HopOnline
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 12:53
GOUDSBS schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:48:
Kinect is geen controller maar goed. Ik zie wel dat we er niet uitkomen zo :)
Volgens mij is Kinect wel een controller. Je kunt met Kinect een game spelen / besturen. Dit zegt Wikipedia erover:

A game controller is a device used with games or entertainment systems to provide input to a video game, typically to control an object or character in the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Goed lezen;

http://www.xbox.com/nl-NL/Kinect

Jij bent de controller.

Maar daar gaat het niet om.

Ik ben niet anti-Nintendo, en heb een shitload aan Nintendo Retro staan. Maar ik vind dat ze het nu te gek gaan maken. Thats it.

[ Voor 52% gewijzigd door DLX op 10-01-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Dat vroeg ik me dus ook af, aandelen :P

Op mijn Sega Megadrive heel wat jaartjes gelee kon ik ook alles met 2 controllers en deze zaten er gewoon bij. Heel wat jaartjes plezier van gehad totdat ik meer aan de gang ging met de Commodore 64 enzo.

En over de 'gametab' die niet op standby gaat/kan dit is ook al met youtube enzo, scherm dimt niet blijft gewoon de hele tijd aan staan. En een WiiMotion Plus controller + Nunchucks? 2 setjes minder dan 100 euro? Het is +/- 50 euro per (officiele)wiimote + 20 euro voor de nunchucks.. 100 euro is nog weinig. Denk eerder aan 120 euro +/- .

En ik ben echt niet anti Nintendo, ik vindt alleen dat ze aardig aan de prijs zijn voor een 'kinder console' ook al proberen ze het 'volwassener' publiek te trekken met titels als BLOPS2/ZombieU etc. 60-70 euro voor een spel.. Ik geef +/- 100 euro per jaar uit aan pc titels en dan heb ik er wel 8 tot 10 (Steam sales w00t).

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Je kan ook prima 'op budget' games kopen voor consoles. Niet alleen hebben de huidige consoles ook net zo iets als Steam waarmee je games van kleinere developers kan kopen voor 10-15 euro, je kan ook tweedehands of oudere retail games aanschaffen. Er zullen altijd titels zijn die na 4 jaar nog steeds full retail price hebben, maar met een beetje scannen van de pricewatch vind je vaak wel leuke aanbiedingen. De Wii U is daar echter nu nog wat te jong voor denk ik.

Ik heb ook (nog) geen Wii U om die reden. Ik zal vroeg of laat er vast wel 1 kopen, maar momenteel vind ik het aanbod aan games te mager en te duur. Ik mis toch echt een Zelda, Metroid, Mario Kart, etc game. Maar Nintendo kennende zal dat niet heel lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

TdV

prutser001 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:56:
Dat vroeg ik me dus ook af, aandelen :P

Op mijn Sega Megadrive heel wat jaartjes gelee kon ik ook alles met 2 controllers en deze zaten er gewoon bij. Heel wat jaartjes plezier van gehad totdat ik meer aan de gang ging met de Commodore 64 enzo.

...
En toen kwamende 6-knops controllers die vereist waren voor o.a. eternal champions en streetfighter 2...

Hoewel ik het wel eens ben met het feit dat ik de accessoires duur vind zijn ze dat voor de andere consoles net zo. Dualshock van ps3 kost ook 59€. Eigenlijk is microsoft nog relatief goedkoop met controllers voor rond de 35€. Gamen kost nou eenmaal veel geld op de consoles, winst maken is het belangrijkst voor alledrie de consolebouwers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Klopt, het gaat om al dat spul wat je er extra bij moet kopen (Wiimotes, Kinect ...) om bepaalde games te kunnen spelen.
(maar inderdaad, we denken er gewoon heel anders over, dus laten we er maar over ophouden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:07:
Ik heb ook (nog) geen Wii U om die reden. Ik zal vroeg of laat er vast wel 1 kopen, maar momenteel vind ik het aanbod aan games te mager en te duur. Ik mis toch echt een Zelda, Metroid, Mario Kart, etc game. Maar Nintendo kennende zal dat niet heel lang meer duren.
Voor Metroid denk ik dat we nog wel een hele tijd moeten gaan wachten gezien Retro Studio's niet meer is. Mario Kart games volgen meestal pas na een jaar, Zelda games hebben een redelijk onafhankelijk release schema. De vorige is uit 2011, dus ik vermoed dat de volgende niet eerder dan 2014 komt (reken op minimaal 3 jaar ontwikkeltijd)

Nee, voor de Wii U in 2013 moeten we het doen met Pikmin 3 en Monster Hunter en ik hoop een 3D Mario game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Er komt ook een Smash Bros naar de Wii U en 3DS. Ben benieuwd of en hoe die twee samenwerken. Samenwerking tussen nintendo handheld en console is altijd iets geweest wat veel interessante mogelijkheden had, sinds de GBA en GameCube. Maar er is nooit goed gebruik van gemaakt geloof ik. We zullen zien hoe het gaat met deze generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Het gaat mij niet om dat je extra controllers moet kopen voor meerdere mensen, dat is nu eenmaal zo.

Het gaat mij erom dat je sommige controllers bewust gewoon niet kunt gebruiken, terwijl het makkelijk kan.

Bv: Pro controller gebruiken voor Mario. Fysiek kan het makkelijk qua knoppen, maar toch verplichten ze je Wiimotes te kopen.

(Stel je hebt een gamepad en pro controller uit zombiu pack, dan multi mario? pro controller useless en maar wiimote kopen, en dat is gewoon onzin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:51:
Er komt ook een Smash Bros naar de Wii U en 3DS. Ben benieuwd of en hoe die twee samenwerken. Samenwerking tussen nintendo handheld en console is altijd iets geweest wat veel interessante mogelijkheden had, sinds de GBA en GameCube. Maar er is nooit goed gebruik van gemaakt geloof ik. We zullen zien hoe het gaat met deze generatie.
Monster Hunter is de eerste game die Wii U / 3DS connectivity gaat krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
(jarig!)
ik krijg morgen mijn Wii U binnen met ZombiU. Iemand nog tips voor andere games?

Ninja Gaiden 3 schijnt ook echt awesome te zijn op de Wii U in tegenstelling tot de PS3/360 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:00

Jumpiefox

Hoi ?

Behalve Mario (super leukl!) vind ik er tot nu toe eigenlijk weinig spannends aan, dure aankoop voor mij geweest voor 1 game hehe. Ninja gaiden ga ik zeker wel proberen maar verder zie ik gewoon niks wat me kan boeien.
Duurt denk ik nog minstens een jaar voordat er wat coole games op komen (metroid? Mario 3d? Mario kart? Zelda etc etc) Vind het aanbod van games best erg karrig tot nu toe.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, dat heb je met een console die net een maand oud is ;)

Wacht 3 maandjes en je hebt Rayman Legends, Monster Hunter en Scribblenauts erbij :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2013 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:21:
[...]

Voor Metroid denk ik dat we nog wel een hele tijd moeten gaan wachten gezien Retro Studio's niet meer is.
Hoezo is Retro niet meer?
Dat nieuws heb ik dan echt gemist. Ook heb ik pas nog een artikel gelezen op IGN waarin genoemd werd dat het al een tijd heel erg stil wordt gehouden waar Retro mee bezig is dus wellicht is een aankondiging rond Metroid helemaal niet zo ver weg. Laten we het hopen 8)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O ja, ik zat er naast. Het was idd het geval dat een groep ontwikkelaars bij Retro weggegaan was. Zij hebben Amature gevormd (en Metal Gear HD Collection naar de PS Vita geport).

http://www.nintendolife.c...ded_by_ex_retro_employees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
(jarig!)
Jumpiefox schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:57:
Behalve Mario (super leukl!) vind ik er tot nu toe eigenlijk weinig spannends aan, dure aankoop voor mij geweest voor 1 game hehe. Ninja gaiden ga ik zeker wel proberen maar verder zie ik gewoon niks wat me kan boeien.
Duurt denk ik nog minstens een jaar voordat er wat coole games op komen (metroid? Mario 3d? Mario kart? Zelda etc etc) Vind het aanbod van games best erg karrig tot nu toe.
Maar NSMBU is wel aan te raden? ook voor in je eentje of is de game daar te kort voor? Zoek ook nog een andere actie game dan ZombiU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:39:
O ja, ik zat er naast. Het was idd het geval dat een groep ontwikkelaars bij Retro weggegaan was. Zij hebben Amature gevormd (en Metal Gear HD Collection naar de PS Vita geport).

http://www.nintendolife.c...ded_by_ex_retro_employees
Ik schrok al even ;)
Alhoewel het vertrek van developers natuurlijk nooit goed nieuws is. Dat hebben we met Rare gezien.
Maar hier nog even het artikel waar ik het over had:
http://www.ign.com/articl...-retro-studios-working-on

Lijkt me iig niet raar om aan te nemen dat Retro aan een Wii-U project werkt. Nu maar hopen dat het een game voor 2013 wordt.
Ik vind het namelijk ook nog bijzonder stil qua games voor de Wii-U. De Wii had ik op launch day en uiteindelijk is de console me best tegen gevallen. Uiteraard waren er de Mario en Zelda games die het het waard hebben gemaakt maar bij de Wii-U is het echt eerst zien, dan geloven en dan pas kopen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Raxious schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:45:
[...]

Maar NSMBU is wel aan te raden? ook voor in je eentje of is de game daar te kort voor? Zoek ook nog een andere actie game dan ZombiU.
NSMBU is zeker aan te raden :Y En Zombi U is grafisch misschien niet echt overtuigend maar ik vind het zeker niet slecht.
Ik heb er ook Mass Efect 3 bij, wat toch ook een goed spel is, al heb je die misschien al gespeeld op een andere console.
Verder ga ik zeker Pikmin 3 kopen, vond de vorige 2 zeer goed, en wacht ik ook op Wondeful 101, al is hier zeer weinig over te vinden wanneer dat spel uitkomt. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:00

Jumpiefox

Hoi ?

[...]

Zeker een aanrader! vind NSMBU atm de coolste game op de wiiu (ook in je eentje) en als je wat mensen over de vloer hebt om samen te spelen is het gewoon lachen, zelfs me schoonouders gaven het een kansje, lang niet zo hard gelachen hehe.

ZombiU kon ik mezelf niet echt in vinden...gameplay was me iets te traag hehe. Als je AC3 en Mass effect 3 nog niet hebt gespeeld zou ik die zeker ook halen, had ze op de PC al uitgespeeld dus zag geen reden om ze te kopen maar dat zijn echt stoere games.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
(jarig!)
heb zelf ME3 al op de PC en AC3 op de PS3 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Raxious schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 19:30:
ik krijg morgen mijn Wii U binnen met ZombiU. Iemand nog tips voor andere games?
Ik heb Black Ops gekocht om eens te kijken hoe dat is op een console (heb alle andere CoD's op PC gespeeld). Erg mooi, maar bediening wel ontzettend wennen !! Zie me nog niet on-line gaan ...

En ook Assasin's Creed gekocht, dat speelt wel lekker met de gamepad, alhoewel het niet erg intuïtief is. Ziet er in ieder geval mooi uit en dit soort games spreekt wel aan (interactie). Heeft wel wat rare glitches ; als je in gevecht bent en je holt gauw weg om de opdracht af te ronden vergeten je vijanden je ineens !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Nu ik eenmaal gewend ben aan de Wii U tablet vind ik het fijner aanvoelen dan de 360 controller. De knoppen voelen zo los en goedkoop aan op de Xbox. De wii U heeft hele fijne strakke knoppen en pookjes. Maar dat is gewoon even wennen als je jaren de 360 gewend bent!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 15:37
[...]

Ik vond NSMBU daarentegen erg tegenvallen, maar misschien ben ik wel een ouwe zak geworden :+

Erg nerveus spel vind ik het, en van het steeds opnieuw beginnen als je afgaat kreeg ik er genoeg van. Kreeg er nog een mooi prijsje voor, bij mij issie dus alweer weg.

@Goner, online op de Wii U met BO2 is juist goed te doen, er zitten niet zoveel gasten die 23 uur per dag aan het BO2-en zijn, zoals op de Xbox.

[ Voor 12% gewijzigd door Romius op 11-01-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Romius schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:33:
[...]

Ik vond NSMBU daarentegen erg tegenvallen, maar misschien ben ik wel een ouwe zak geworden :+

Erg nerveus spel vind ik het, en van het steeds opnieuw beginnen als je afgaat kreeg ik er genoeg van. Kreeg er nog een mooi prijsje voor, bij mij issie dus alweer weg.

@Goner, online op de Wii U met BO2 is juist goed te doen, er zitten niet zoveel gasten die 23 uur per dag aan het BO2-en zijn, zoals op de Xbox.
Ja dat is mario natuurlijk.. ;) Ik vind het als Nintendo / Mario Fan echt een van de beter Mario spellen, beter dan NSMB2 voor de 3DS. Veel content, coole world map, leuke power-ups en co-op met de Wii U tablet is geweldig met een vriend of vriendin.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:11
NSMB2 wel leuk, maar nog wel lastig stukjes in ook :D
Hoeveel levels heeft dat spel eigenlijk?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
(jarig!)
NSMBU en Ninja Gaiden 3 besteld bij Bol, morgen dus binnen :D

edit:
en de Wii U is binnen.

[ Voor 21% gewijzigd door Raxious op 11-01-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Laatst online: 18-09 15:37
Collaborator schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:39:
[...]

Ja dat is mario natuurlijk.. ;) Ik vind het als Nintendo / Mario Fan echt een van de beter Mario spellen, beter dan NSMB2 voor de 3DS. Veel content, coole world map, leuke power-ups en co-op met de Wii U tablet is geweldig met een vriend of vriendin.
Nouja, ben ook wel fan, heb ook nog even Mario Galaxy 2 op de kop getikt 2e hands, maar daar heb ik dat helemaal niet bij. Ook Mario Sunshine op de GC en Mario 64 op NGC had ik dat niet. Die heb ik helemaal grijs gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Romius schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:32:
[...]

Nouja, ben ook wel fan, heb ook nog even Mario Galaxy 2 op de kop getikt 2e hands, maar daar heb ik dat helemaal niet bij. Ook Mario Sunshine op de GC en Mario 64 op NGC had ik dat niet. Die heb ik helemaal grijs gedraaid.
Dat is dan ook compleet andere gameplay. De 2D mario's gaan echt puur om de skill van precieze jumps en goeie timing. Dat heeft nintendo juist in de 2D versies compleet geperfectioneerd. Als je af gaat is het echt 100% je eigen schuld, aan de controls of de gameplay kan het niet meer liggen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik merk het zelfde met de voorganger, New Super Mario Bros Wii. Ik speel al vanaf de kleuterschool Mario-games (zowel 2d als 3d) en ik ik schrok echt van de moeilijkheidsgraad. Het eerste kasteel van World 1 bevat al situaties waar je je jumps goed moet timen, inclusief de 'straf' dat je je dikke kop geplet krijgt als je het niet goed doet. Dat is mijn ogen iets voor de latere levels, niet iets wat je direct al voorgeschoteld krijgt.

Maar ik denk dat ik al wel weet waarom. In tegenstelling tot de andere 2d mario's die ik ken zijn deze meer toegespitst op multiplayer coop. Immers moet het met meerdere spelers nog een beetje uitdagend blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brummetje schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 23:04:
Iemand die weet of Ninja Gaiden 3 ook in de eshop te kopen is op de release dag ? Heb al gezocht maar heb er niks over kunnen vinden.
Ff ter informatie: Hij is idd te downloaden vanuit de eShop. Maar:

"Je kunt deze content niet bekijken.

De tijden waarop deze content te bekijken is, zijn begrensd."

Tja, 18+ dus wachten tot 12 uur (11 uur UTC) :(
En mocht je het afvragen, hij kost € 59,99 in de eShop.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2013 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
Echt grote onzin, kan iedereen gaan zitten wachten tot 12 uur voor een paar kindjes, ipv dat ze nou gewoon een parental control pincode ofzo erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vannacht dan maar ff het spel in de eShop gekocht. Hij is nu aan het downloaden, dus dat gaat wel buiten de tijd dat je het spel kan kopen (gelukkig) :)

Download is 5447 MB groot en gaat redelijk snel hier :)
Edit: nu aan het installeren :)

Erg leuk spel trouwens, en ik snap waarom het een 18+ spel is :P

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2013 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
Iemand toevallig zin om blackops 2 te ruilen oid? :P

Het is écht niet mijn spel, helaas. Mario en Mass Effect 3 vind ik overigens wel erg geslaagd. Wii-u valt me overigens reuze mee, het speelt erg lekker weg, beter dan verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 18:42
Navi schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 19:32:
Echt grote onzin, kan iedereen gaan zitten wachten tot 12 uur voor een paar kindjes, ipv dat ze nou gewoon een parental control pincode ofzo erop zetten.
Dat is al uitgebreid aan de orde gekomen - Nintendo zit in Duitsland, Duitsland heeft gewoon keihard wetgeving waarin staat dat ze dit zo moeten doen. Ze schijnen aan een oplossing te werken, maar zolang die niet doorgevoerd is, mogen ze die beperking niet loslaten.

Wat toffe games op de WiiU betreft, een oudje en als je hem al op een andere console/PC hebt, dan is het niet zinnig, maar ik had Darksiders II nog niet en die is toch ook wel erg tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ninja Gaiden 3 is voor de Wii U helemaal uitgebreid en verbeterd ;) Lees de reviews maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:55

4play

-Nintendo- fan

Seal64 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:31:
[...]

Dat is al uitgebreid aan de orde gekomen - Nintendo zit in Duitsland, Duitsland heeft gewoon keihard wetgeving waarin staat dat ze dit zo moeten doen. Ze schijnen aan een oplossing te werken, maar zolang die niet doorgevoerd is, mogen ze die beperking niet loslaten.

Wat toffe games op de WiiU betreft, een oudje en als je hem al op een andere console/PC hebt, dan is het niet zinnig, maar ik had Darksiders II nog niet en die is toch ook wel erg tof.
Ik verwacht dat nintendo's europese netwerk een aparte tak gaat worden die in een "makkelijker" land gevestigd gaat worden. Die rare duitsers met hun rare fratsen ook elke keer :) nu heeft nog heel (nintendo lovend) europa last van ze zo :)

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 14:46
Gisteren Harvest Moon Animal Parade binnengekomen en ben momenteel heel tevreden. Harvest Moon was een van de redenen om een console aan te schaffen. Alleen jammer dat er geen Wii U versie op de planning staat voor de nabije toekomst. Maar omdat de Wii U mijn eerste console is maakt het niet veel uit en de Wii games zijn in bepaalde winkels lekker goedkoop :)
Ik moet nu dringend eens de Wii versies van Zelda gaan bedelen bij vrienden vooraleer de Wii U versie uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matss
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-04-2024
Na lang twijfelen heb ik hem toch maar aangeschaft ! Wou eigenlijk wachten maar omdat ik toch wel erg benieuwd was heb ik hem toch maar gekocht. Mooi dealtje gemaakt met me zusjes zodat ik er nu gelijk NSMBU en 2 Wii remotes bij heb en hun er ook soms op mogen spelen. :*)

Nog mensen die actief bezig zijn op de Wii U en ik kan toevoegen? :D

Steam: matsFR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
  • Laatst online: 08:51
Sinds zaterdag heb ik hem ook staan. Ik wilde er eigenlijk nog niet aan, omdat de Wii het nog doet (ook al maakt de drive al raar geluid) en ik nog een aantal GameCube spellen heb liggen die nog uitgespeeld moeten worden. Maar mijn vrouw heeft mij toch over kunnen halen, ondanks dat ze er zelf niks aan vind.

Was zaterdag wel de hele dag bezig met installeren (inclusief repareren van de oplaadkabel van de gamepad die de kat al binnen 2 minuten doorbeet) en updaten. Nintendoland blijft hangen op het opstartscherm en updaten ervan wil niet voltooien omdat de Wifi steeds wegvalt, terwijl ik dan op mijn pc prima verbinding heb. Wii-U wil ook al geen verbinding maken met WPA2-AES beveiliging. Was op de Wii ook al een probleem, daarom staat de router maar op mixed mode (WPA en WPA2 toegestaan) ook al ben ik daar niet zo blij mee. Assassins Creed direct erbij gekocht, en gisteren eindelijk aan wat gamen toegekomen. Grootste irritatie: de verbinding van de gamepad valt regelmatig weg. En dan blijft Kenway gewoon doen wat je het laatst had ingedrukt, dus doorlopen bijvoorbeeld, net zolang tot ik de gamepad opnieuw heb gestart.

Zal vast allemaal nog wel goed komen, ook door een aantal tips in dit topic, maar echt 'af' is het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 11:06
Die update had ik ook dat die constant eruit klapte.
Moet je je WiFi even handmatig instellen en een handmatig IP adres. Dan werkt het waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:03
Ik heb deze er maar aan gehangen: http://www.ebay.com/itm/290723982670
geen gedoe meer met wireless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ik ook idd; zo'n LAN-adaptertje van Ebay.
Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 16:30
Ik heb de Wii U via een stekkerblok met schakelaar op het electriciteitsnet aangesloten.
Ik heb dit gedaan om dat hij niet de hele dag stand-by hoeft te staan. Ik ben toch alleen in de avond thuis.
Maar ik zag dat er een back-up batterij inzit om de gegevens vast te houden. Daar had ik niet over nagedacht.

Is dit dan wel zo handig of moet ik hem dus constant op spanning houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 07:35
peppie71 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:02:
Ik heb de Wii U via een stekkerblok met schakelaar op het electriciteitsnet aangesloten.
Ik heb dit gedaan om dat hij niet de hele dag stand-by hoeft te staan. Ik ben toch alleen in de avond thuis.
Maar ik zag dat er een back-up batterij inzit om de gegevens vast te houden. Daar had ik niet over nagedacht.

Is dit dan wel zo handig of moet ik hem dus constant op spanning houden?
ik zet hem ook uit en hij houdt het makkelijk een aantal dagen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
Ja, maar gaat dat batterijtje dan niet leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dan ook niet het doel van dat batterijtje ;)

Afbeeldingslocatie: http://cdn1.sbnation.com/entry_photo_images/7207473/wii-u-battery-replacement-3_1020.jpg

Het interne klokje van je Wii U wordt door het batterijtje bijgehouden. Zelfde als bv zulke batterijen op een moederbord van je pc ;) of bv in een horloge (die gebruiken ook zulke batterijen)

De Wii heeft er ook één en ik heb mijn Wii / Wii U altijd met een schakelaar helemaal van stroom gehaald. Mn Wii had ik sinds de lancering en ik heb nog nooit die batterij vervangen.

Staat trouwens ook in de Nederlandse handleiding:
http://cdn01.nintendo-eur...Operations_manual_HOL.pdf
De lithiumknoopcelbatterij (horlogebatterij) in het systeem moet worden vervangen als de interne klok
niet correct functioneert of worden verwijderd als je van plan bent het systeem weg te gooien.
Op pagina 122

Dus ja, je kan gerust de Wii U van het stroom loskoppelen als je 'm niet gebruikt. Zulke batterijen kunnen jarenlang een klokje laten draaien ;)

Ook de PS3 heeft er één, maar die zit wat beter verstopt :p
http://www.ifixit.com/Gui...ion+3+PRAM+Battery/3490/1

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2013 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 17-09 21:26
Nou, ik heb eindelijk mijn review van Scribblenauts kunnen schrijven. De game viel me helaas wat tegen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:04:
Dat is dan ook niet het doel van dat batterijtje ;)

[afbeelding]

Het interne klokje van je Wii U wordt door het batterijtje bijgehouden. Zelfde als bv zulke batterijen op een moederbord van je pc ;) of bv in een horloge (die gebruiken ook zulke batterijen)

De Wii heeft er ook één en ik heb mijn Wii / Wii U altijd met een schakelaar helemaal van stroom gehaald. Mn Wii had ik sinds de lancering en ik heb nog nooit die batterij vervangen.

Staat trouwens ook in de Nederlandse handleiding:
http://cdn01.nintendo-eur...Operations_manual_HOL.pdf

[...]

Op pagina 122

Dus ja, je kan gerust de Wii U van het stroom loskoppelen als je 'm niet gebruikt. Zulke batterijen kunnen jarenlang een klokje laten draaien ;)

Ook de PS3 heeft er één, maar die zit wat beter verstopt :p
http://www.ifixit.com/Gui...ion+3+PRAM+Battery/3490/1
Heel erg bedankt!! Dit had ik niet scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend of Zelda: The Wind Waker HD komt naar de Wii U :)

Dit najaar.

Ik ben, like, sprakeloos. Zo blij.

Zie de hele Nintendo Wii U Direct en alle aankondigingen hier:
http://www.nintendolife.c..._direct_presentation_live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:44
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:32:

Dit najaar.

Mwah, tof dat ze het doen, maar het is er al een die we natuurlijk hebben uitgespeeld. Of ze zouden hem voor maar 25 euro fzo te koop moeten zetten, maar dat zal wel weer niet.

Ik wacht veel liever op de aller nieuwste Zelda! En een nieuwe Mario 3D ook aangekondigd gaaf!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

Dit najaar.

Hmm ja moet ik hier nu warm van worden. Ik heb sinds dag 1 een Wii U staan en eigenlijk komt er nu al niks meer voor dat ding uit. En dan gaan ze weer oude troep opnieuw uitbrengen, altijd hetzelfde met Nintendo... Kom eens met wat nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:56

MrN

Loop hier ook tegenaan vermaak me nog goed met black ops 2 maar van alles wat er nu uitkomt word ik echt niet vrolijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 11:06
Moet heel eerlijk zeggen dat ik geen tijd heb gehad om te spelen. Ding heeft 3 keer aangestaan sinds aanschaf >_< Maar goed. Komt allemaal wel.

WW vind ik niet één van de betere Zelda's, maar wie weet ziet het er wel ontiegelijk tof uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
Er komt dus ook een nieuwe Zelda aan, niet alleen een remake van WW.

Zie ook:
nieuws: Nintendo kondigt nieuwe Mario en Zelda-games voor Wii U aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Yay :D

Feestdagen 2013, ik denk niet veel eerder. Nog een jaar wachten dus.

Mario Kart: Ik hoop dat ze nu eindelijk met een goede online community komen. Dus met een lobby, zelf te maken competities (zowel openbaar als invite-only), spectator modus en natuurlijk gave graphics.

3d Mario: Ik hoop op een 'normale' en geen piepkleine planeetjes waar je duizelig van wordt.

Algemeen: Ik hoop dat de overcapaciteit van de Wii U bij deze games gebruikt gaat worden voor stereoscopisch 3d beeld. Tegenwoordig hebben de meeste nieuwe hdtv's er ondersteuning voor en de 3DS heeft ons geleerd hoe awesome het is om in 3d te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:01

Dit najaar.

je bent sarcastisch mag ik hopen :P ik was eigenlijk van plan om in mei een wii u te gaan halen. maar na deze aankondiging denk ik dat ik nog maar even wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik hoopte op een HD The Wind Waker toen ik m'n Wii U kocht. Die hoop is met deze aankondiging waarheid geworden. Ik ben, terecht, heel blij!

TWW was mijn eerste Zelda game, zelfs mijn eerste consolegame, en nog steeds mijn favoriet.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2013 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik was toevallig net weer aan wind waker begonnen op de wii met m'n oude gc gear. Toch maar even wachten met verder spelen tot het na jaar.
Ik heb nog geen Wii U maar met een 3d Mario, Mario Kart en TWW remake dit jaar zou het later in het jaar wel eens kunnen gaan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
(jarig!)
X ( Working Title ) -- Monolith Soft
Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/amekbv.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/aturjs.gif

Zelda the Wind Waker: Reborn
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wJzNkon.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G6mKXln.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Uv0f0SG.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SwNia7o.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img267.imageshack.us/img267/4703/f23a2269c1864f21af3e2c6.png

wat afbeeldingen van Zelda en de nieuwe game van Monolith. In iedergeval een game uit de X reeks ( Xenogears / Xenoblade ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ah met deze aankondigen toch binnenkort maar aanschaffen denk ik ;) Zat al te twijfelen en ook al zal het nog wel even duren toch maar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik geloof er niks van dat we dit jaar nog een nieuwe Mario en Mario Kart krijgen, eerder 2014 Nintendo kennende, en dan eind 2014 Smash Bros ofzo, en 2015 een nieuwe Zelda. Is de Wii U ook meteen weer afgeschreven in dat jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 14:46
Ik kijk al uit naar een mario kart. Dit is echt wel een leuk spel en hopelijk keert de battle mode van de N64 terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:55
Ik juich een HD-remake van the Wind Waker toe, maar ik vind de gekozen stijl niet echt mooi om eerlijk te zijn, het ziet er zo 'rond' uit.
Een omzetting naar HD in de Dolphin-emulator van de GC-versie van WW levert het volgende op (plaatje snel online opgezocht):

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2153896/cVY3n%20(Small).jpg

Hiervan zou ik veel vrolijker worden. Ik vind WW op de GC er grafisch nog steeds geweldig uitzien, juist door dat stijltje wat ze nu opzij lijken te hebben gezet. Ik wacht de nieuwe beelden met spanning af :)

[ Voor 16% gewijzigd door Kooj1980 op 24-01-2013 09:50 . Reden: Resize plaatje - oorlog met SkyDrive ]

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
WW is mijn favoriete zelda game, ik vond dat varen echt heerlijk. Lekker eilanden ontdekken bracht bij mij echt het gevoel voor avontuur goed over. De Cell-shaded look van WW leent zich prima voor een upgrade naar een hogere resolutie (ala de Dolphin emulator), maar ik vind het niet erg dat ze er wat meer werk in steken. Ik vind dat de nieuwe belichting wel sfeer toevoegt (iets minder bloom zou niet erg zijn ;) ) en ook het water ziet er goed uit.
Als het niets is, dan haal ik mijn gamecube wel weer van zolder ;)

Verder vond ik de Nintendo direct trouwens niet zo spectaculair. Het waren vooral aankondigingen van aankondigingen: "We werken aan een nieuwe zelda, maar dat duurt nog heel lang", "Op de E3 laten we meer zien van Mario Kart en een nieuwe Mario game". Het is goed om te horen dat ze aan nieuwe delen werken, maar dat wist iedereen eigenlijk al. Ik denk dat het nog wel even kan duren voordat ze uitkomen. Er werden ook van een aantal games release data gegeven, maar van pikmin nog niet volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Nee, van Pikmin niet echt een datum. En van wonderfull 101 ook niet, jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03:08
Die WW remake ziet er imo zo veel mooier uit! De belichting, kleur en bloom passen echt bij dit stijltje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
New Super Mario Bros uitgespeeld.
Superleuk spel moet ik zeggen, nu verder met Batman :9~

[ Voor 20% gewijzigd door matthijst op 25-01-2013 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Ik vermaak me voorlopig met AC III, bevalt me prima! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hmm, The Wind Waker is de enige Zelda die ik al sinds het begin heb op de Gamecube, maar nooit gespeeld. Heb ook The Twilight Princess nooit uitgespeeld helaas. De stijl bevalt me wel, tegen die tijd toch maar halen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
  • Laatst online: 08:51
Ik ben nog druk met ACIII. Nu valt bij mij heel regelmatig de verbinding tussen gamepad en Wii-U weg. Ik zit er ongeveer 1,5 meter vanaf. Zijn er meer met dat probleem en hoe is het op te lossen? Op het moment dat het gebeurd moet ik snel 4 sec de power knop op de gamepad ingedrukt houden zodat die uitgaat, en dan opnieuw aanzetten. Stel dat ik in gevecht was heb ik al aardig wat geincasseerd en als ik bijvoorbeeld aan het lopen was blijf je doorlopen terwijl de gamepad reset. Niet handig als je daardoor van een gebouw tuimelt. Is er wat aan te doen? Ik heb het ook met andere games/apps, dus niet ACIII gerelateerd ook al is het daar wel het vervelendst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
prutsger schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 17:26:
Ik ben nog druk met ACIII. Nu valt bij mij heel regelmatig de verbinding tussen gamepad en Wii-U weg. Ik zit er ongeveer 1,5 meter vanaf. Zijn er meer met dat probleem en hoe is het op te lossen? Op het moment dat het gebeurd moet ik snel 4 sec de power knop op de gamepad ingedrukt houden zodat die uitgaat, en dan opnieuw aanzetten. Stel dat ik in gevecht was heb ik al aardig wat geincasseerd en als ik bijvoorbeeld aan het lopen was blijf je doorlopen terwijl de gamepad reset. Niet handig als je daardoor van een gebouw tuimelt. Is er wat aan te doen? Ik heb het ook met andere games/apps, dus niet ACIII gerelateerd ook al is het daar wel het vervelendst.
Hmm, nog nooit last van gehad. Is je batterij wel vol genoeg of geeft knippert het lichtje rood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 20:19:
Ik geloof er niks van dat we dit jaar nog een nieuwe Mario en Mario Kart krijgen, eerder 2014 Nintendo kennende [...]
Eens. Immers, Mario Kart Wii werd op de E3 van 2007 aangekondigd en verscheen in april 2008. Hetzelfde geldt voor Wii Fit. Ik hou het op een release in Q2 2014. Neemt niet weg dat ik vandaag maar vast een Wii U heb aangeschaft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Gynnad schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:37:
Ik vermaak me voorlopig met AC III, bevalt me prima!
Yep!
Heel afwisselend ; jagen, klimmen, sluipen, varen (!), vechten ... begin al redelijk te wennen aan de besturing ook.
Missies laten weinig/geen ruimte voor improvisatie, maar da's ook het enige minpuntje.

EDIT: heeft iemand die 2 DLC packs al aangeschaft ??

[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 27-01-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Laatst online: 18-09 22:12

Emiel1984

Made in NL

Doe normaal wel is een DVD-film in de PS3 na een spelletje. Dit keer stond de Wii U aan. Ging er even vanuit dat deze wel DVD's kon afspelen.. Ik vraag me nu wel af waarom dit niet kan :S .

Super Mario Bros U is best wel cool. Het is echter wel jammer dat je de mogelijkheid hebt om na de demonstratie van Luigi hoe je een level moet spelen, deze ook zou kunnen overslaan.
Heb 2 van de 11 vlaggen en vermaak me er overigens prima mee. Ben ook blij dat ik deze game direct op de gamepad kan spelen. Daarop speelt het namelijk veel fijner vind ik.

Mass Effect 3 zag er erg mooi uit. Helaas niet op de gamepad volledig te spelen...
Echter...ik wilde gewoon even snel een spelletje spelen met een vriend van me maar de eerste 30 minuten hebben we alleen maar interactieve Animatie-filmpjes gezien waarin we de verhaallijn met opties konden aansturen. Was enkel kies optie A of kies optie B..

Toen hebben we maar even het spel opnieuw opgestart en op een vraag ergens 'nee' beantwoord
Weet niet meer welke vraag we verkeerd hadden beantwoord. We hadden gewoon keer op keer de knop op de WiiU ingedrukt zonder te weten wat de vraag was, we hadden geen zin om deze allemaal te lezen. Het was gezellig en we wilden gewoon even een potje aliens schieten *O* .

Na 20 minuten Animaties kijken begonnen we ons redelijk te ergeren -O- omdat je niet meer de keuze had het Animatie gedeelte over te slaan en we hadden geen idee hoe lang het ging duren en of het anders beantwoorden van de vragen ons niet weer een lange tijd zou bezighouden :X ...
Ineens konden we na 10 minuten al spelen en was ik erg verbaast over de goede kwaliteit van de game op een 42" full-hd scherm. Deed zeker niet onder voor de PS3 games die ik bezit Uncharted 1 en 2 ( deel 3 moet ik nog is in de PS3 drukken als ik deel 2 heb uitgespeeld).

[ Voor 6% gewijzigd door Emiel1984 op 26-01-2013 22:51 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Laatst online: 18-09 22:12

Emiel1984

Made in NL

prutsger schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 17:26:
De gamepad heeft een accuduur van maar een paar uurtjes, was deze niet (bijna) leeg ?

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Emiel1984 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 22:43:
Doe normaal wel is een DVD-film in de PS3 na een spelletje. Dit keer stond de Wii U aan. Ging er even vanuit dat deze wel DVD's kon afspelen.. Ik vraag me nu wel af waarom dit niet kan :S .
De door DVD gebruikte codec's zijn niet licentievrij. Als ze DVD ondersteuning willen inbouwen moeten ze voor elke verkochte console licentiekosten afdragen. Al zou dat maar een euro zijn, dat loopt dan uiteindelijk in de 100-en miljoenen.

Bij de originele XBOX kon dat ook niet, daar moest je een losse afstandsbediening kopen voordat het werkte. De licenties zaten bij de afstandsbediening. Voor de xbox360 en ps3 hebben beide bedrijven geprobeerd het apparaat als home entertainment ding neer te zetten, niet alleen als game console (itt Nintendo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heb nou al een keer of 3 in AC3 een vastloper gehad ! Heel vervelend als je bijv. net alle thee in de haven gekiepred hebt :(
Is dat iets wat met meer games gebeurd of is AC erg gevoelig ?

En een echte reset-knop/methode ontbreekt helaas ook ... stekker eruit en erin vind ik toch niet echt fijn.

EDIT: heb dit al eens eerder gelezen, benieuwd of het helpt ... ervaringen hier ?
http://www.ign.com/blogs/...g-to-be-too-scared-about/
of was dat een oudere bug die al met de day 1 patch verholpen is ?

[ Voor 31% gewijzigd door Goner op 28-01-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Goner schreef op maandag 28 januari 2013 @ 08:25:
Heb nou al een keer of 3 in AC3 een vastloper gehad ! Heel vervelend als je bijv. net alle thee in de haven gekiepred hebt :(
Is dat iets wat met meer games gebeurd of is AC erg gevoelig ?

En een echte reset-knop/methode ontbreekt helaas ook ... stekker eruit en erin vind ik toch niet echt fijn.
NBA 2K13 is hetzelfde, een en al vastlopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
BlackMage schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 22:53:
[...]

De door DVD gebruikte codec's zijn niet licentievrij. Als ze DVD ondersteuning willen inbouwen moeten ze voor elke verkochte console licentiekosten afdragen. Al zou dat maar een euro zijn, dat loopt dan uiteindelijk in de 100-en miljoenen.

Bij de originele XBOX kon dat ook niet, daar moest je een losse afstandsbediening kopen voordat het werkte. De licenties zaten bij de afstandsbediening. Voor de xbox360 en ps3 hebben beide bedrijven geprobeerd het apparaat als home entertainment ding neer te zetten, niet alleen als game console (itt Nintendo).
Het zou leuk zijn als ze een mediaplayer app voor de Wii U releasen waar die licentiekosten in verwerkt zitten zodat je wel gewoon films kan kijken. Ik snap dat het voor Nintendo best wat kan schelen als ze zo een paar euro per console besparen, maar de optie om een app te kunnen kopen voor €5-10 lijkt me dan een logische oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik zie net een reclame voor een "Wii U Headset NLA by Turtle Beach" ... betekent dat dat in/out over 1 aansluiting gaat ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:23

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik speel ook af en toe online - vooral Assassin's Creed III, wellicht dat ik later nog eens Black Ops probeer (ruilen tegen ZombiU iemand :) ).

Speel je ook ACIII, voeg me vooral toe: DennisDee :)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Ik ben van plan binnenkort aan te schaffen alleen 1 probleem. Hdmi"s zijn al vol. Wat te doen hdmi switch kopen of via componentkabel de een ziet verschil de andere niet.

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:46

pclinde

TechGaming.nl

Ziet er interessant uit! Ik ben nu ook stiekem aan het kijken om toch maar een Wii U aan te schaffen. Ik stel het nog even uit met werk drukte en studie... Maar... Voor de WW HD moet de Wii U zeker in huis komen!

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Offens1490 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 17:53:
Ik ben van plan binnenkort aan te schaffen alleen 1 probleem. Hdmi"s zijn al vol. Wat te doen hdmi switch kopen of via componentkabel de een ziet verschil de andere niet.
Je zou natuurlijk ook een v/d HDMI poorten op je TV kunnen gebruiken.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Heb er vorige week ook een aangeschaft, had nog een korting bon van de wehkamp, samen met de sale en shopkorting de premium pack gekocht voor €276.
Vooralsnog heb ik nog niet echt het gevoel gehad iets spectaculairs in handen te hebben maar ik wil nog nsmbu aanschaffen deze week..

Wel jammer dat surround niet werkt (via tv) op m'n speakers, waar normaal passthrough DTS, DD of downmix (DP/DP2) enz prima werkt komt er bij de wii geen geluid uit. Blijkbaar ben ik ook niet de enige :(

Ben ook aan de gang gegaan om een widi tunnel te maken met een intel 6235lp, via repeating gaat het hoe dan ook niet werken want dat werkt niet met widi. Ik krijg de wiipad aangemeld, kan zelfs een test signaal sturen en tunnelen via een andere 6235lp maar ik ben er nog niet uit hoe ik de andere aan de Wii U aangemeld krijg. Mogelijk zit er een vendor lock in o.i.d.
Ik hoop binnenkort een Broadcom 943236 USB key in het bezit te krijgen, daarmee heeft iemand wel al de link naar de Wii U voor elkaar gekregen maar die had er maar 1 dus hield het verder op.
Het zou dan mogelijk zijn om een relay tunnel op te zetten tussen 2 pc's waarmee ik de wiipad ook boven kan gebruiken.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Nu online
Aaargh! schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:31:
[...]

Je zou natuurlijk ook een v/d HDMI poorten op je TV kunnen gebruiken.
klopt maar is lastig om telkens de kabel eruit te trekken.
Vroeg me af of er veel verschil is. :)

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:46

pclinde

TechGaming.nl

Je kunt altijd naar zoiets kijken: http://www.allekabels.nl/...hdmi-+-hdmi-splitter.html (Let op ik heb het puur opgezocht voor je, zelf geen ervaring mee) Ik weet ook niet of de prijs goed is. Puur om je een idee te geven :)

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

De genoemde splitter is om beeld van een apparaat op 2 TV's weer te geven, maar er werd toch gezocht naar iets om een extra apparaat (Wii U) op een TV aan te sluiten waar alle HDMI's al in gebruik zijn ??

Die zijn er ook, heb er ook naar gezocht, maar voorlopig hangt onze Wii U aan de 2e TV op zolder, dus had 'm even niet nodig.
Zoek overigens wel naar een splitter met handmatige schakelaar, want bijna alle apparaten als mediabox, DVD en mediaplayer zijn 'always on' dus automatisch schakelen naar signaal lukt dan niet.
heb ze bij MM zien liggen, van Vivanco dacht ik ...
EDIT : deze misschien http://www.conrad.nl/ce/n...ngen-4-Aantal-uitgangen-1

[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 31-01-2013 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Goner schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:49:
De genoemde splitter is om beeld van een apparaat op 2 TV's weer te geven, maar er werd toch gezocht naar iets om een extra apparaat (Wii U) op een TV aan te sluiten waar alle HDMI's al in gebruik zijn ??
De oplossing daarvoor is een HDMI switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Offens1490 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 07:08:
[...]

klopt maar is lastig om telkens de kabel eruit te trekken.
Kabel er uit trekken ?

Ik bedoel: de meeste TV's hebben meer dan 1 HDMI ingang, als dus alle HDMI poorten op je versterker vol zitten zou je ook de Wii U direct op de TV kunnen aansturen en dan het geluid via ARC terug naar je versterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke tijd wordt de Eshop meestal upgedate? Heb een half uur terug nog gekeken maar nog geen flipperkast te vinden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Aaargh! schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:42:
[...]

Kabel er uit trekken ?

Ik bedoel: de meeste TV's hebben meer dan 1 HDMI ingang, als dus alle HDMI poorten op je versterker vol zitten zou je ook de Wii U direct op de TV kunnen aansturen en dan het geluid via ARC terug naar je versterker.
Misschien heb ik een post gemist, maar volgens mij bedoelde hij dat de HDMI poorten op zijn TV al vol zitten. Hij heeft het volgens mij nergens over een versterker?
Offens1490 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 17:53:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

nioz schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:16:
[...]

Misschien heb ik een post gemist, maar volgens mij bedoelde hij dat de HDMI poorten op zijn TV al vol zitten. Hij heeft het volgens mij nergens over een versterker?
Nee, maar dat mag je toch aannemen. Wat heb je aan een HDTV + console zonder surround sound ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Nu online
Aaargh! schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:06:
[...]

Nee, maar dat mag je toch aannemen. Wat heb je aan een HDTV + console zonder surround sound ?
Klopt is idd een mogelijkheid ( extra kosten versterker), ben snel tevreden(lees audio tv is goed zat) waarom zou ik per se surround moeten hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door Offens1490 op 31-01-2013 16:35 ]

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:54:
Welke tijd wordt de Eshop meestal upgedate? Heb een half uur terug nog gekeken maar nog geen flipperkast te vinden helaas.
Meestal rond 15:00 uur onze tijd :)
Pagina: 1 ... 19 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.