[NextGen] Het Nintendo Wii U topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 32 Laatste
Acties:
  • 163.632 views

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 13:48
MrN schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:53:
Ja goed maar dat betekent dus ook dat je sneller kunt reageren?
Sluit me bij Navi aan.
Merk niet dat ik meteen stukken sneller ben met de Pro Controller.

Het grote voordeel is dat de Pro Controller lekkerder in de hand ligt. Hij is bijv. lichter als mijn Xbox 360 controller.

Verwijderd

Blijkbaar komt er deze week ook weer niets in de eShop van de Wii U, zelfs het voor deze maand beloofde Zen 2 Pinball niet. Toch wel een teleurstelling dat de eShop de eerste periode na de launch al twee weken geen aanvulling krijgt.

Edit:
Lees net dat Pinball misschien in januari komt. Vraag me toch af waarom Nintendo ons dan 3 weken terug vertelde dat het deze maand zou komen als de makers zelf niet eens weten wanneer de game uitkomt.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2012 15:39 ]

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 15:37
MrN schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:53:
Ja goed maar dat betekent dus ook dat je sneller kunt reageren?
Ik wel, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik van de Xbox af kom met CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:22

Goner

What can I do you for ?

Nou, ik heb er eentje ... prijzen varieren nogal ; 349 Media Markt, 364 Intertoys en bij GameMania maar 326.
Werd gelijk gewaarschuwd voor de update, maar met een uurtje was dat gepiept (aan LAN adapter). Jammer dat daarna ook Nintendoland nog een update nodig had.

Wat zitten stoeien met users en Network ID ; koppelen jullie al je gebruikers aan een eigen ID ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 18:03
Wij hebben wel iedere gebruiker een eigen network ID gegeven.
Mijn account heeft dan wel de WiiU geregistreerd overigens.

Gisteren tijdens het invoeren van de spelers in Raving Rabbids een hangup gehad waardoor ik de stekker uit de WiiU moest trekken. Iemand dat al eerder gehad? Beetje vaag namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:04
Arunia schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 10:11:
Wij hebben wel iedere gebruiker een eigen network ID gegeven.
Mijn account heeft dan wel de WiiU geregistreerd overigens.

Gisteren tijdens het invoeren van de spelers in Raving Rabbids een hangup gehad waardoor ik de stekker uit de WiiU moest trekken. Iemand dat al eerder gehad? Beetje vaag namelijk.
Had ik de aller eerste keer bij Assassins Creed III,daarna niet meer gehad..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 16:40
Ik heb alleen mezelf een ID gegeven, das mooi zo, dan kunnen de kids ook niet shoppen of iets dergelijks (tenzij ze mijn account gebruiken....)

Bij mij is de Wiiu een keer blijven hangen bij het opstarten van Nintendoland. Kreeg alleen het beginscherm daarna werkte nix meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 17-09 21:26
Bij NBA 2K13 is mijn Wii U al 5x gecrasht, gisteren ook in he Wii U menu tijdens uitschakelen. Enige dat nog werkt dan is stroom eraf.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:04
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om 'in te loggen' met je account zonder elke keer het wachtwoord in te voeren bij het opstarten? Dat is zo irritant..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:51
Phusebox schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 11:31:
Bij NBA 2K13 is mijn Wii U al 5x gecrasht, gisteren ook in he Wii U menu tijdens uitschakelen. Enige dat nog werkt dan is stroom eraf.
Huh, waar kop je die dan?
Dacht dat die 13 januari uit zou komen?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Gynnad schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 12:07:
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om 'in te loggen' met je account zonder elke keer het wachtwoord in te voeren bij het opstarten? Dat is zo irritant..
Dit is uit te schakelen in je account settings, de eerste keer dat je inlogged op je account vraagt ie ook of je in het vervolg zonder password wilt inloggen.

Lukt het iemand hier trouwens om in te loggen op Club Nintendo ? Zodra ik op de login knop druk gebeurt er helemaal niets, als ik dan in de error console kijk dan zie ik een 404 error bij het laden van "http://www.nintendo.nl/NOTFOUND"

Ik heb een week of wat geleden al een mail hierover gestuurd naar Nintendo maar daar nog geen enkele reactie op gehad. Kreeg vandaag een mail met de vraag of ik een enquete wilde invullen over NSMBU, zodra ik deze ingevuld had kreeg ik direct weer die 404 error.

[ Voor 37% gewijzigd door Aaargh! op 29-12-2012 12:11 ]

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gynnad schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 12:07:
Als je geen wachtwoord had ingesteld op je account, had je volgens mij al nooit met een ww hoeven in te loggen. :+ Toen ik mijn Mii aanmaakte op de WiiU was het althans optioneel. :) Ik ga er daarom vanuit om het op te lossen, dat je dan je ww moet verwijderen.
matthijst schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 12:08:
Huh, waar kop je die dan?
Dacht dat die 13 januari uit zou komen?
Laten importeren vanuit Australië, doen wel meer mensen hier.
Goner schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 00:59:
Werd gelijk gewaarschuwd voor de update, maar met een uurtje was dat gepiept (aan LAN adapter).
Is er veel verschil in snelheid met de LAN-adapter via de USB2 tov de wifi? Zo ja, dan ga ik het denk ik ook maar is overwegen.
Aaargh! schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 12:08:
Lukt het iemand hier trouwens om in te loggen op Club Nintendo ? Zodra ik op de login knop druk gebeurt er helemaal niets, als ik dan in de error console kijk dan zie ik een 404 error bij het laden van "http://www.nintendo.nl/NOTFOUND"
Ik kan gewoon inloggen. de NOTFOUND pagina ís de HTTP 404 foutmeldings pagina van Nintendo.
Ik heb een week of wat geleden al een mail hierover gestuurd naar Nintendo maar daar nog geen enkele reactie op gehad. Kreeg vandaag een mail met de vraag of ik een enquete wilde invullen over NSMBU, zodra ik deze ingevuld had kreeg ik direct weer die 404 error.
Customer Support van Nintendo staat er om bekend niet bepaald de snelste te zijn. :)

[ Voor 69% gewijzigd door CH4OS op 29-12-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

CptChaos schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 12:10:
Is er veel verschil in snelheid met de LAN-adapter via de USB2 tov de wifi? Zo ja, dan ga ik het denk ik ook maar is overwegen.
Heb zelf niet vergeleken ... maar moet wel sneller zijn. Als ik zo eens hoor/lees hoelang mensen met die upgrade bezig zijn over wifi. Ik had 'm in 40 min. binnen en dan 10 min. voor upgraden zelf. Weet alleen niet of je echt hoge snelheid nodig hebt bij bijv. on-line gamen ??

Ik heb de originele (lees : dure) LAN adapter van Nintendo nog, maar tegenwoordig koop je voor een paar euro al een 3rd party adapter.

Hoe lang kunnen jullie met de gamepad spelen voordat-ie leeg is ?? Had 'm gisteren helemaal opgeladen voordat ik begon met upgrade, instellingen en gebruikers en net begon het lampje al te knipperen na een tijdje Nintendoland ...

[ Voor 15% gewijzigd door Goner op 29-12-2012 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:26
Je kan bij de settings voor de gamepad de helderheid instellen. Die staat standaard op max, wat 5 is. Ik heb 'm op 3 gezet en dat scheelt volgens mij al merkbaar. Ook heb ik het geluid van de gamepad uitgezet omdat je dat via de tv ook hoort.
Goner schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 13:48:
[...]

Hoe lang kunnen jullie met de gamepad spelen voordat-ie leeg is ?? Had 'm gisteren helemaal opgeladen voordat ik begon met upgrade, instellingen en gebruikers en net begon het lampje al te knipperen na een tijdje Nintendoland ...
Ik heb ook al 2x een vastloper gehad waarbij ik de stekker eruit moest trekken. Dit was volgens mij gewoon in het Wii U menu of 1x met Nintendoland. Heb mijn Premiumpack met Nintendoland trouwens voor 325 euro bij de Mediamarkt in Alkmaar gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

CptChaos schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 12:10:
Ik kan gewoon inloggen. de NOTFOUND pagina ís de HTTP 404 foutmeldings pagina van Nintendo.
Ik heb een password reset gedaan, en nu kan ik gewoon inloggen.

Ik weet 100% zeker dat ik het goede password gebruikte en kreeg ook geen login error.

Het hele online-gebeuren lijkt voor Nintendo nog wat problematisch te zijn.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choller
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05-2024
NBA 2k13 ligt gewoon in de winkels hoor.
Gisteren gekocht bij MM Arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Zag het ja, net besteld!
Is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

matthijst schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 16:31:
Zag het ja, net besteld!
Is het wat?
Met Google zijn er genoeg reviews te vinden inmiddels.

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 29-12-2012 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Dus? Ik vraag zijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• techetga
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-09 15:12
mschn iets over het modden/tweaken vaan de wii u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:03

TFHfony

Professional Weirdo

Goner schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 13:48:
[...]

Heb zelf niet vergeleken ... maar moet wel sneller zijn. Als ik zo eens hoor/lees hoelang mensen met die upgrade bezig zijn over wifi. Ik had 'm in 40 min. binnen en dan 10 min. voor upgraden zelf. Weet alleen niet of je echt hoge snelheid nodig hebt bij bijv. on-line gamen ??

Ik heb de originele (lees : dure) LAN adapter van Nintendo nog, maar tegenwoordig koop je voor een paar euro al een 3rd party adapter.

Hier doen we ongeveer een uur of 4 met de Gamepad voor deze aangeeft leeg te zijn. Ik heb wel de helderheid iets lager gezet.
De update downloaden duurde hier maar een minuutje of 30 -> Dit was gewoon via WiFi. Ik denk dat e.e.a. meer de maken heeft met de drukte op de Nintendo servers.

Verder zijn er sinds een paar dagen nieuwe liedjes te downloaden voor Just Dance 4 via de Nintendo eShop -> Dochterlief en vrouwlief stonden vanmiddag samen PSY met Gangnam style te dansen in de woonkamer :)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Vraag het dan niet zo algemeen... :+

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 29-12-2012 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choller
matthijst schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 16:31:
Zag het ja, net besteld!
Is het wat?
Jazeker, maar ik ben ook een groot basketbalfan.

Maar als je daarvan houd is het zeer de moeite waard vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:41

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Het valt me nu pas op - aangezien ik nog geen spellen heb waar de Pro Controller op gebruikt kunnen worden: Klopt het dat er in het ZombiU pak geen kabel is bijgeleverd om de Pro Controller op te laden?

Wat dat betreft is het setje het net niet: Er zouden wat mij betreft 2 kabels extra bij horen: 1 kabel om de bijgeleverde Gamepad-dock te laten chargen, de voeding die bijgeleverd is gebruik ik om de Gamepad tijdens het spelen te chargen (Ja dat is soms nodig :) ).

En dan de USB kabel - ze leveren nu een pack waarbij 1 van de items niet eens opgeladen kan worden, vreemd toch?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan mijn pro controller gewoon opladen via een kabel die in in de Wii U stop. Dat is een USB kabel zonder adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 11:14:
Ik kan mijn pro controller gewoon opladen via een kabel die in in de Wii U stop. Dat is een USB kabel zonder adapter.
Ik ook maar die was niet meegeleverd toch (even checken)? En dan laadt hij ook alleen maar op als de Wii U aanstaat, niet op standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zat bij mij gewoon in het pakket. Nadeel is inderdaad dat die alleen laad als de Wii U aanstaat. Wellicht dat het ook via een telefoonadapter of de PC kan maar dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja werkt ook gewoon via een PC USB poort. Ook de lader van mn iPod laadt 'm gewoon op.

Ik kan 'm zelfs met mn PC verbinden (via Bluetooth) maar verder dan dat komen we voorlopig nog niet. Totdat iemand een driver maakt :+

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Ok ik heb het kabeltje dus gevonden - zat idd gewoon in het pakket. Waarschijnlijk bij het uitpakken van het pakket gedacht "oh, een USB kabel, boeien!" en in een laatje geflikkerd :)
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 11:48:
Ik kan 'm zelfs met mn PC verbinden (via Bluetooth) maar verder dan dat komen we voorlopig nog niet. Totdat iemand een driver maakt :+
Laden ook via Bluetooth - dat zou gaaf zijn :P

[ Voor 45% gewijzigd door Twee Dee op 30-12-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel, natuurlijk, om 'm als PC controller te gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Batman voor 30 euro, goedkoop volgens mij:
http://www.yourgamezone.n...ham-City-Armoured-Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Kunnen 'bezoekers' van Nintendo Land jouw scores zien ??
Er liep er eentje rond met de tekst 'hoe slecht ... 1:27 !' vlak nadat ik Link gespeeld had. Of had hij toevallig dezelfde score ?

by the way ; zit net de achterkant van de gamepad te bekijken ; waar zou dat ronde gaatje met een schroefdraad voor dienen ? tussen die 2 openingen (?) boven het battery-vak.

[ Voor 32% gewijzigd door Goner op 30-12-2012 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
NBA 2k13 is echt troep zeg. Hij crasht gewoon na elk potje. Niet kopen dus tot dit gefixed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choller
Phusebox schreef op zondag 30 december 2012 @ 18:04:
NBA 2k13 is echt troep zeg. Hij crasht gewoon na elk potje. Niet kopen dus tot dit gefixed is.
Tot nu toe geen crash gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Choller schreef op zondag 30 december 2012 @ 20:18:
[...]

Tot nu toe geen crash gehad.
Echt elke keer blijft ie hangen op het opslaan naar de server. Bij de myplayer modus. Daarnaast ook gewoon op random momenten in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op zondag 30 december 2012 @ 15:23:
Kunnen 'bezoekers' van Nintendo Land jouw scores zien ??
Er liep er eentje rond met de tekst 'hoe slecht ... 1:27 !' vlak nadat ik Link gespeeld had. Of had hij toevallig dezelfde score ?
Wow dat is slecht :+ Sorry. Nee, ik weet niet of ze dat kunnen zien. Volgens mij niet namelijk.
by the way ; zit net de achterkant van de gamepad te bekijken ; waar zou dat ronde gaatje met een schroefdraad voor dienen ? tussen die 2 openingen (?) boven het battery-vak.
Voor toekomstige uitbreidingen (denk aan een Wii U versie van de Wii Zapper). En voor bv de stands in de winkels.

Afbeeldingslocatie: http://www.inentertainment.co.uk/wp-content/uploads/2012/05/An-alternative-Wii-U-controller-shown-in-patents.jpg

En van Nyko heb je een accupack die er gebruik van maakt:

Afbeeldingslocatie: http://static.n1ntendo.nl/file/misc/Wii-U/71a-t8IFeZL._AA1500_.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2012 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik verwacht wel wat van die zapper, is wel grappig natuurlijk in een FPS. Echt rondkijken en schieten :)

Gamepad, wiimote, en nunchuck op dat ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer dan een paar renders en een aantal patentaanvragen (alle met andere designs) zijn er niet van momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:14
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 22:56:
Meer dan een paar renders en een aantal patentaanvragen (alle met andere designs) zijn er niet van momenteel.
Er is een soort van prototype van... ;)
Afbeeldingslocatie: http://iwataasks.nintendo.com/_ui/images/wiiu/nintendoland/slide001.jpg
(Iwata Asks: Nintendo Land)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Phusebox schreef op zondag 30 december 2012 @ 20:22:
[...]

Echt elke keer blijft ie hangen op het opslaan naar de server. Bij de myplayer modus. Daarnaast ook gewoon op random momenten in het menu.
Gezien ik jou vaker heb gezien over het crashen van je console zou ik hem toch eens ter reparatie opsturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Brummetje schreef op maandag 31 december 2012 @ 11:46:
[...]

Gezien ik jou vaker heb gezien over het crashen van je console zou ik hem toch eens ter reparatie opsturen..
Het ligt toch echt aan de game hoor. Enige aandere problemen die ik had waren met updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 22:27:
En van Nyko heb je een accupack die er gebruik van maakt:
Die had ik gezien ... lijkt interessant.
Beter dan de powerkabel direct aan je gamepad hangen bij spelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongetwijfeld dat Iwata er een aantal van heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

prutser001 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:46:
Pff 2 wiimotes binnen met motion plus, denk ff lekker Trine 2 local MP doen..
Hoe is dat, local MP ?? Heb de Trine trailers bekeken en ziet er wel heel leuk uit ... wiimotes/nunchucks volop aanwezig, dus lijkt me leuk om met de kids te spelen. Als je alleen speelt, switch je tussen de 3 characters en met meer kies je er allemaal eentje ??
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 11:48:
Ja werkt ook gewoon via een PC USB poort. Ook de lader van mn iPod laadt 'm gewoon op.
Aha, dus toch ! Je kunt 'm gewoon opladen met die AC-wall-chargers voor e-readers/mp-3 spelers/ipods/tablets en noem maar op ??
Heb er net eentje gekocht en zie zowel in de handleiding als op de N site dat-ie aan de Wii U moet ; lijkt me niet handig.

Ow? Dacht lekker met de nieuwe controller wat NintendoLand games te doen met meer spelers, heb je daar de oude Wiimote(s) voor nodig 8)7 gelukkig zit er een extra sensorbar bij het plus pakket.
EDIT: grappig, vanwege plaatsgebrek heb ik de sensor ondersteboven in de kast geplakt boven de TV en bij het instellen v/d lichtgevoeligheid zie je dat je bewegingen gespiegeld worden, maar in de games werkt alles normaal !

[ Voor 52% gewijzigd door Goner op 31-12-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
aargh NBA wat een drama. Fijn dat zo'n game je vakantie kan verzieken. Tig uren gespeeld maar de teller staat op 1 omdat ie nooit kan saven. Waarom moet die onzin ook online gesaved worden?

Ik kan nu niet eens meer verder omdat hij de volgende wedstrijd niet laad want blijkbaar moet ie weer eerst iets saven op de gare servers van 2K.

[ Voor 28% gewijzigd door Phusebox op 31-12-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op maandag 31 december 2012 @ 13:35:
[...]

Aha, dus toch ! Je kunt 'm gewoon opladen met die AC-wall-chargers voor e-readers/mp-3 spelers/ipods/tablets en noem maar op ??
Heb er net eentje gekocht en zie zowel in de handleiding als op de N site dat-ie aan de Wii U moet ; lijkt me niet handig.

Ow? Dacht lekker met de nieuwe controller wat NintendoLand games te doen met meer spelers, heb je daar de oude Wiimote(s) voor nodig 8)7 gelukkig zit er een extra sensorbar bij het plus pakket.
Ik denk dat hij met de meeste wel zal werken. Al zijn er ook weer van die "speciale" opladers die weer moeilijk moeten doen. Maar de meest simpele oplader moet gewoon werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
Net even 5 enquetes ingevuld over de games, levert toch weer 250 sterren op :)
Gelukkig is de 404 melding nu weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

[...]

Hoe is dat, local MP ?? Heb de Trine trailers bekeken en ziet er wel heel leuk uit ... wiimotes/nunchucks volop aanwezig, dus lijkt me leuk om met de kids te spelen. Als je alleen speelt, switch je tussen de 3 characters en met meer kies je er allemaal eentje ??

[...]

EDIT: grappig, vanwege plaatsgebrek heb ik de sensor ondersteboven in de kast geplakt boven de TV en bij het instellen v/d lichtgevoeligheid zie je dat je bewegingen gespiegeld worden, maar in de games werkt alles normaal !
Trine 2 local kun je gewoon onderling switchen en singleplayer kun je ook onder het spelen wisselen met de R knop.

Is 1 van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld... Grafisch fantastische en de gameplay is fenomenaal gewoon... Echt een perfect spel.. En de oude classic controller werkt ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Brummetje schreef op maandag 31 december 2012 @ 22:22:
[...]

Trine 2 local kun je gewoon onderling switchen en singleplayer kun je ook onder het spelen wisselen met de R knop.

Is 1 van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld... Grafisch fantastische en de gameplay is fenomenaal gewoon... Echt een perfect spel.. En de oude classic controller werkt ook...
Ik Trine ook een uur gespeeld, en dat is voor mij de max voordat een spel me ergens moet zien te boeien. Deed het dus niet, ik vond het maar saai en de gameplay voelde ook nier intuïtief of soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:45
Romius schreef op maandag 31 december 2012 @ 16:13:
Net even 5 enquetes ingevuld over de games, levert toch weer 250 sterren op :)
Gelukkig is de 404 melding nu weg.
Ik heb de mario enquete nu al 6 keer ingevuld en bij de laatste vraag nog steeds die error...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:10

Emiel1984

Made in NL

Ik heb gistermiddag nog een WiiU gekocht maar helaas had ik een teruggebracht exemplaar te pakken.

In eerste instantie vond ik dat niet zo erg, maar het probleem is dat ik bij het aanzetten bij de WiiU de foutcode 103-1001 krijg. De sync knop op de WiiU brengt daar geen verandering in.

Als ik de sync knop op de controller indruk dan staat daar dat ik de iconen die op de tv staan moet overnemen. Op de TV zie ik alleen maar de foutcode staan.

Iemand een idee. ik zou graag een hard reset uit willen voeren. Is het dan voldoende om de voeding eruit te halen en de knoopcel te verwijderen ?

Voeding en knoopcel eruit halen resulteerde niet in een hard-reset. Morgen maar omruilen en een 'echt nieuw exemplaar' eisen zodat ik niet weer tegen dit probleem aanloop.... :X

[ Voor 12% gewijzigd door Emiel1984 op 01-01-2013 18:52 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
Is er trouwens ook een ruiltopic ergens? Misschien wel leuk om te doen voor als je uitgekeken bent op je games. (of uitgespeeld hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
Navi schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 22:55:
Is er trouwens ook een ruiltopic ergens? Misschien wel leuk om te doen voor als je uitgekeken bent op je games. (of uitgespeeld hebt)
Heb ZombiU en Super Mario in de aanbieding, maar op het moment is er eigenlijk niks interessants meer om tegen te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
Hmmm zit te twijfelen of ik Black Ops II zou willen ruilen tegen ZombiU.....hmmmm

Heb hem bijna uitgespeeld. (single player dan, erg gaaf, multiplayer FPS lukt me niet met een controller :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Navi schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 17:28:
Heb hem bijna uitgespeeld. (single player dan, erg gaaf, multiplayer FPS lukt me niet met een controller
Is het zo erg ?
Heb BO II vanmiddag gekocht ... wordt de eerste CoD die ik op console ga spelen, alle andere alleen op PC gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:47
Navi schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 22:55:
Dit lijkt me wel wat. Ik heb vanmiddag ZombiU uitgespeeld en ben op zoek naar een nieuwe game. AC, Darksiders of Batman lijkt me wel wat.
Goner schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 19:50:
[...]

Is het zo erg ?
Heb BO II vanmiddag gekocht ... wordt de eerste CoD die ik op console ga spelen, alle andere alleen op PC gespeeld.
Nee is erg gaaf. Alleen voor jou zou het sowieso even wennen zijn. Dat had ik ook van PC naar console. Vooral het richten zou even erg moeilijk gaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

albert04 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:19:
Vooral het richten zou even erg moeilijk gaan.
Pfoeh ... even ??
Dat wordt nog wat ! Geef mij maar een muis en keyboard ... met die stick kun je toch niet mikken ?
Ben voorlopig even gefrustreerd afgehaakt. Zit in de boot ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Goner schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 22:11:
[...]

Pfoeh ... even ??
Dat wordt nog wat ! Geef mij maar een muis en keyboard ... met die stick kun je toch niet mikken ?
Ben voorlopig even gefrustreerd afgehaakt. Zit in de boot ...
Mass Effect 3 op de wii u was voor mij ook de eerste "shooter" op een console en na wat uurtjes te hebben gespeeld gaat het toch wel steeds beter. True zo snel als ik met de muis was ben ik nog niet maar ik vind het prima gaan :P Ff doorzetten zou ik zeggen.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:47
Jup.. geef even wat tijd :P Dat had ik ook, maar nu mik ik juist erg goed. Het kan beter, maar ik sta in ieder geval positief bij elk potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

[...]

Met 3 man local MP is goed te doen, beetje chaotisch maar goed te doen. Als je alleen speelt switch je tussen de karakters. Het is een leuk spel en betaalbaar, ik game zelf voornamelijk op de PC en mjah 60 euro voor 1 titel is nog al wat, zeker als je nu kijkt naar de Steam wintersales of 1 spel voor 50-60 euro of een aantal spellen voor 50-60 euro.

De WiiU is een leuk apparaat maar hij fungeert nu meer als een veredelde Youtube speler.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gisteren Scribblenauts Unlimited ontvangen vanuit Australië, best geinig. Het is niet moeilijk om de opdrachten te voltooien maar best moeilijk om iets grappigs of origineels te verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choller
De AU versie kan je gewoon op je europese Wii U spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Is blijkbaar dezelfde regio ... mijn Black Ops meldde ook dat-ie alleen in Western Europe en Australia gespeeld kon worden.

Wikipedia: Regional lockout

[ Voor 26% gewijzigd door Goner op 03-01-2013 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Phusebox schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 09:35:
Gisteren Scribblenauts Unlimited ontvangen vanuit Australië, best geinig. Het is niet moeilijk om de opdrachten te voltooien maar best moeilijk om iets grappigs of origineels te verzinnen.
Waar besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Via een kennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
Wil eigenlijk nog wel Mario Galaxy 2 hebben, maar de vraag is wat verstandiger is...wachten totdat (als ie er al komt) in een virtual console verschijnt, of gewoon de Wii versie aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Wii U hoef je geen Virtual Console Wii spellen te verwachten. Die zal je op z'n vroegst op de volgende generatie krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
Hmm, jammer. Ik was vergeten hoe lelijk die Wii graphics waren, anders konden ze nog een beetje worden geupscaled in de VC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 21:59
Vanmiddag Donkey kong country returns gehaald.
Hoop dat hij er een beetje goed uitziet.
Lijkt me wel super kikke, vroeger al veel op de snes gespeeld.

Weet iemand of toki tory2 al op de eshop staat?

[ Voor 19% gewijzigd door blindsight op 04-01-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:03

TFHfony

Professional Weirdo

blindsight schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 15:25:
Vanmiddag Donkey kong country returns gehaald.
Hoop dat hij er een beetje goed uitziet.
Lijkt me wel super kikke, vroeger al veel op de snes gespeeld.

Weet iemand of toki tory2 al op de eshop staat?
Toki Tori 2 is vertraagd. De datum staat nu op Q1 2013, maar onbekend is precies wanneer. Ze zijn bij Two Tribes nog even hard bezig: Men was zelf niet echt tevreden over het eind resultaat, vandaar dat ze nog even wat willen schaven e.d.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 21:59
Jammer maar liever iets goeds dan gerushed.
Ga ik weer lekker aan de gang met Mario u, trine 2 en natuurlijk donkey kong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Two Tribes wil trouwens meer games naar de Wii U eShop brengen:

http://www.nintendolife.c...more_wii_u_eshop_releases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de "oude" Wii had ik 2 witte controllers. Die werken op de Wii U prima.
Ook als ik naar het Wii-menu ga om oude Wii games te spelen.

Bij mijn zwarte Wii U heb ik los 2 zwarte controllers gekocht.
Op de Wii U doen ze het goed, maar als ik naar het Wii menu ga om oude Wii games te spelen gaan ze automatisch uit en krijg ik ze niet meer aan.
Kan op alle knoppen drukken, maar de controllers komen niet meer tot leven.
Niet in het Wii menu, maar ook niet meer als ik de Wii U helemaal opnieuw opstart!!!
Alleen de batterij er uit halen en er weer in stoppen biedt dan nog soelaas.

Mogelijk belangrijk detail: de controllers zijn officiële Wii controllers met motionplus, maar het is wel Japanse import.

Iemand anders hier misschien soortgelijke ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 14:44
Heb je ze wel gesynced met de rode knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat heb ik gedaan.
Op de Wii U doen ze het ook gewoon prima. Gaat pas mis als ik naar het Wii menu ga om oude Wii spellen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Da's ook suf ; als ik de Pro Controller gebruik om de Wii U aan te zetten, wordt de Gamepad ook aangezet ?!
Aangezien de gamepad toch vrij snel leeg is (zeker als je meerdere gebruikers in huis hebt), is het wel 's handig om een game met alleen de Controller te spelen. Nou kun je wel de display uitzetten, maar de gamepad blijft gewoon aanstaan. Niet goed over nagedacht bij N ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
Sowieso is het hele controller systeem gewoon kut, je zou gewoon alles overal moeten kunnen gebruiken maar dat gaat weer niet.

Voorbeeld: New Super Mario Bros U

Single player, gamepad of wiimote. Maar wiimote heeft geen x-y knoppen dus je kunt niet sprinten.
Pro controller niet mogelijk, waarom in godsnaam niet!?

Multiplayer, 1 gamepad 1 wiimote. Alleen boost mode.
Wil je echt samen spelen? (samen in 1 level), 2 wiimotes nodig, (WTF!?)

Ander voorbeeld, wil je Virtual Console gebruiken in Wii mode. Classic of Classic Pro Controller nodig, WiiU Pro Controller? Kan niet!

Gamepad scherm blijft ook altijd aan ook al kijk ik op de TV. (Uitzetten kan niet want zodra je 1 knop in drukt gaat hij weer aan)

Gaat nergens over.

[ Voor 18% gewijzigd door Navi op 06-01-2013 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik dacht dus dat ik de enige was die daar over viel, het gedoe met die controllers. Ik dacht even goedkoop uit te zijn door Trine 2 te kopen en dan ff spelen. Koop een WiiMote (zwarte met motion plus) blijk je ook nunchucks nodig te hebben. Dat je dat nodig hebt ok maar zet het ergens neer, heb het zelf op moeten zoeken.

Dus om een 1 spel te spelen van 13 euro ben ik ~100 euro aan controllers kwijt.. Ook vindt ik spellen erg duur 50-60 euro voor een spel? Ik heb in de laatste 5 jaar nog niet zo veel betaald voor 1 spel. Trine 2 kost op dit moment 3,25 op Steam...

Ook dat 'Love movie'? en TVii niet werken (wat het ook is, nee niet de moeite genomen het op te zoeken) valt me tegen. Zet het er dan niet op.
Ik heb de meeste tijd op dit moment zitten in Youtube (Never mind the buzzcocks :P) Nintendo Land heb ik even bekeken maar liep ik al snel op vast omdat ik geen 2de controller had.. Nou heb ik ze liggen en voel ik me niet geroepen om het ook maar aan te raken.

En ik kan niet vinden of die 'gametab' op standby kan ofzo, moet dat scherm nou echt de hele tijd aan blijven? Na 30 minuten weet ik echt wel wat ik aan het kijken ben.

En uiteindelijk zit ik toch weer te gamen op mijn pc.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 11:19:
Ik dacht dus dat ik de enige was die daar over viel, het gedoe met die controllers. Ik dacht even goedkoop uit te zijn door Trine 2 te kopen en dan ff spelen. Koop een WiiMote (zwarte met motion plus) blijk je ook nunchucks nodig te hebben. Dat je dat nodig hebt ok maar zet het ergens neer, heb het zelf op moeten zoeken.
Staat er gewoon bij in de eShop.

Wii U GamePad
Wii U-controller Pro
Wii-afstandsbediening (Plus) + Nunchuck
Wii-afstandsbediening + Traditionele Controller Pro.
Dus om een 1 spel te spelen van 13 euro ben ik ~100 euro aan controllers kwijt.. Ook vindt ik spellen erg duur 50-60 euro voor een spel? Ik heb in de laatste 5 jaar nog niet zo veel betaald voor 1 spel. Trine 2 kost op dit moment 3,25 op Steam...
Je kan ook gewoon met de GamePad spelen. Dat kost je niks extra.
Ook dat 'Love movie'? en TVii niet werken (wat het ook is, nee niet de moeite genomen het op te zoeken) valt me tegen. Zet het er dan niet op.
Nintendo TVii komt later dit jaar in selecte regio's in Europa (de VS en Japan hebben het al) waar Nintendo deals met TV makers heeft kunnen maken. "Love movie" is een Britse video streamingsdienst. (Kan je het beste gewoon van je Wii U afhalen via datamanagement)
En ik kan niet vinden of die 'gametab' op standby kan ofzo, moet dat scherm nou echt de hele tijd aan blijven? Na 30 minuten weet ik echt wel wat ik aan het kijken ben.
De ontwikkelaar bepaalt hoe de GamePad gebruikt wordt. In ZombiU is het bv je kaart, scanner, inventory en voor "mini games". Terwijl in andere spellen je enkel je spelbeeld te zien krijgt.
Navi schreef op zondag 06 januari 2013 @ 11:05:
Sowieso is het hele controller systeem gewoon kut, je zou gewoon alles overal moeten kunnen gebruiken maar dat gaat weer niet.

Voorbeeld: New Super Mario Bros U

Single player, gamepad of wiimote. Maar wiimote heeft geen x-y knoppen dus je kunt niet sprinten.
Pro controller niet mogelijk, waarom in godsnaam niet!?
1 indrukken tijdens lopen
Multiplayer, 1 gamepad 1 wiimote. Alleen boost mode.
Wil je echt samen spelen? (samen in 1 level), 2 wiimotes nodig, (WTF!?)
Zo kan je tot vijf spelers krijgen. Als de GamePad ook een karakter had dan was dat niet echt mogelijk geweest. Ook krijg je een oneerlijke voorsprong op andere spelers.
Ander voorbeeld, wil je Virtual Console gebruiken in Wii mode. Classic of Classic Pro Controller nodig, WiiU Pro Controller? Kan niet!
Wii Mode is precies dat, Wii mode. Je Wii U is dan in feite gewoon een Wii. Natuurlijk had Nintendo een soort van WiiMote emulatie in de Wii U Pro controller kunnen bouwen (nodig voor Wii mode, want dat werkt met Wii Motes + aanhang) maar ik denk dat dat te veel zou kosten voor een te klein publiek ;)
Gamepad scherm blijft ook altijd aan ook al kijk ik op de TV. (Uitzetten kan niet want zodra je 1 knop in drukt gaat hij weer aan)

Gaat nergens over.
Zoals ik net al gezegd heb, de GamePad is in sommige gevallen (afhankelijk van de ontwikkelaar) echt een tweede scherm met andere info dan het hoofdscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 12:16:
Zoals ik net al gezegd heb, de GamePad is in sommige gevallen (afhankelijk van de ontwikkelaar) echt een tweede scherm met andere info dan het hoofdscherm.
Yep en in die sommige gevallen gebruik ik 'm ook wel, bijv. in AC3 is de grote map en het wapens switchen erg handig, maar biedt me dan wel de mogelijkheid om dat ding volledig uit te zetten voor games waar ik 'm niet in gebruik ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:30

MrN

Ik speel juist veel op de gamepad als mijn vriendin tv wil kijken zoals nu op zondag.
Iemand al tips gevonden om het bereik van de gamepad drastisch te kunnen vergroten?

Ik zoek ook nog house of the dead overkill met gun dus die dikke revolver voor een leuke prijs.
Iemand tips waar ik dit spel voor een leuke prijs kan kopen?

Iemand nog tips voor de beste gun om mee te schieten zag er in de winkel 1 met een laser vizier is dit wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 13:48
MrN schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:46:
Ik speel juist veel op de gamepad als mijn vriendin tv wil kijken zoals nu op zondag.
Iemand al tips gevonden om het bereik van de gamepad drastisch te kunnen vergroten?
De WII U stond naast een accesspoint in de huiskamer.
Deze heb ik verplaatst naar een andere kamer: ik kan nu zonder gezeik gamen met de gamepad in de huiskamer en in de slaapkamer.

In de kamer waar nu die accesspoint staat, kom ik niet :)

Kortom, probeer je router/accesspoint/wi-fi ding ergens anders te plaatsen en kijk of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:30

MrN

Dit gaat in mijn geval niet gezien de telefoonaansluiting tbv de router in de woonkamer zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
ezra070 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:58:
[...]

De WII U stond naast een accesspoint in de huiskamer.
Deze heb ik verplaatst naar een andere kamer: ik kan nu zonder gezeik gamen met de gamepad in de huiskamer en in de slaapkamer.

In de kamer waar nu die accesspoint staat, kom ik niet :)

Kortom, probeer je router/accesspoint/wi-fi ding ergens anders te plaatsen en kijk of dat helpt.
Ik dacht dat de gamepad een directe (aangepaste) wifi verbinding met de Wii U had.. Dat signaal loopt toch niet via je router? Of bedoel je dat je accespoint het signaal van de controller dan minder stoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 18:00
De Wii Remote en de opvolgers hiervan, maken gebruik van bluetooth om verbinding te krijgen met de console.
De Wii U Gamepad ook.

Consumenten mogen enkel in de 2,4 en tegenwoordig ook in de 5 Ghz band draadloze verbindingen maken, zonder enige training en bijbehorende papieren.
Bluetooth maakt gebruik van de 2,4 Ghz band, en zo een beetje elk Wifi netwerk ook.
Helaas betekend dit, dat soms het draadloze netwerk van je internetverbinding kan storen op bijvoorbeeld de draadloze verbinding tussen de console en je controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:47

DukeBox

loves wheat smoothies

RollieBollie schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 02:18:
De Wii Remote en de opvolgers hiervan, maken gebruik van bluetooth om verbinding te krijgen met de console.
De Wii U Gamepad ook.
Het bereik van bluetooth bij de Wii Gamepad is niet eens echt het probleem, dat is vrij eenvoudig middels bluetooth repeaters te verlengen maar er zijn nog geen (zover ik weet) miracast-wifi repeaters om het beeld signaal van de Wii U te verlengen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Iemand die weet of Ninja Gaiden 3 ook in de eshop te kopen is op de release dag ? Heb al gezocht maar heb er niks over kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt door Nintendo uitgegeven (morgen) dus ik vermoed van wel.

Maar je moet dan wel tot morgenavond 11 uur wachten om 'm te downloaden (18+ spel)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2013 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 12:16:
[...]

Staat er gewoon bij in de eShop.

Wii U GamePad
Wii U-controller Pro
Wii-afstandsbediening (Plus) + Nunchuck
Wii-afstandsbediening + Traditionele Controller Pro.

[...]

Je kan ook gewoon met de GamePad spelen. Dat kost je niks extra.
Dat van die controllers heb ik niet zien staan in de online shop.

Maar waar slaat dat nou weer op, je wilt toch met meerdere mensen spelen of niet? Ik bedoel kan hem ook uit laten staan kost het ook niets extra?! Beetje rare opmerking als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan koop je er een extra Wii U Pro controller bij. Welkom tot gamen op consoles, je hebt per speler een controller nodig. Nog steeds kost het je minder dan die 100 euro die je zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Welkom tot gamen op consoles; voor zover ik weet heb je vanaf de NES altijd gewoon met 2 controllers alles kunnen doen.

Snap niet dat je de WiiU/Nintendo zo probeer te verdedigen Sander. Heb je aandelen ofzo? :P

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orly?

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/80/Wikipedia_Nes_Zapper.jpg

Accessoires zijn er altijd geweest. Je hebt ze tegenwoordig voor alle consoles. Niet alleen die van Nintendo. En nee ik heb geen Nintendo aandelen, maar ik hekel gewoon de anti-Nintendo houding hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Je kan moeilijk ontkennen dat Nintendo sinds de Wii een beetje afwijkt van traditionele controllers.

Bij andere consoles heb je gewoon 1 controller en daarmee kan je 99,9% van alle games spelen. Specifieke accesoires die je bij een game krijgt even niet meegerekend.

Bij de Wii heb je de nunchucks erbij, voor de 99% dekking moet je naast de wiimotes ook de nunchucks hebben voor elke speler.

Bij de Wii U gaat het nog verder. Daar moet je voor elke speler een wiimote, nunchuck en nieuwe wii u pro controller hebben. Want het ene spel heeft de wiimotes nodig, de andere weer de pro controllers. Ik weet dat dit de keus is van de ontwikkelaars, maar het zou netjes geweest zijn als Nintendo de ontwikkelaars zou verplichten om in ieder geval de nieuwe pro controllers te ondersteunen. Dan weet je als wii u bezitter gewoon dat je met die pro controller klaar bent. Extra support voor de wiimotes in sommige games is dan mooi meegenomen, maar geen verplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiiMotes liggen bij 80% van de doelgroep in huis. Dus om die toe te staan is een groot voordeel. Ik hoefde iig geen extra controllers bij mijn Wii U te halen (heb het wel gedaan, maar dat was aan mij). Spellen zijn niet verplicht om de Wii U Pro Controller of WiiMotes te ondersteunen. Spellen zijn enkel verplicht om de Wii U GamePad te ondersteunen. Alle spellen doen dat. Als een ontwikkelaar lokale multiplayer wil implementeren dan zijn ze vrij in de keuze van controller. Dus dit kan je geheel niet aan Nintendo hangen.

Daarbij hebben Sony en MS ook extra nieuwe controllers aan de huidige generatie consoles toegevoegd:
1 ) Kinect
2 ) Move

En ja er zijn spellen die die vereisen, zelfs voor SP.

Natuurlijk, Nintendo had ook de Wii Mote weg kunnen laten in de Wii U, maar dan hadden ze ook geen BC kunnen bieden. Dat had ik wel een misser gevonden.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2013 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:11:
WiiMotes liggen bij 80% van de doelgroep in huis. Dus om die toe te staan is een groot voordeel. Ik hoefde iig geen extra controllers bij mijn Wii U te halen (heb het wel gedaan, maar dat was aan mij). Spellen zijn niet verplicht om de Wii U Pro Controller of WiiMotes te ondersteunen. Spellen zijn enkel verplicht om de Wii U GamePad te ondersteunen. Alle spellen doen dat. Als een ontwikkelaar lokale multiplayer wil implementeren dan zijn ze vrij in de keuze van controller. Dus dit kan je geheel niet aan Nintendo hangen.

Daarbij hebben Sony en MS ook extra nieuwe controllers aan de huidige generatie consoles toegevoegd:
1 ) Kinect
2 ) Move

En ja er zijn spellen die die vereisen, zelfs voor SP.

Natuurlijk, Nintendo had ook de Wii Mote weg kunnen laten in de Wii U, maar dan hadden ze ook geen BC kunnen bieden. Dat had ik wel een misser gevonden.
Ik was inderdaad de Kinect en Move vergeten. Maar beide worden alleen vereist als hun functie ook nodig is: registratie van beweging. De Wiimotes op de Wii U bij bijv. Mario worden als normale controllers gebruikt. Het zou natuurlijk wat anders zijn bij een bowl spel zoals Wii Sports, waar je niet met de pro controller gaat slingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

He die Zapper is een goeie :P lol die kreeg je er zelfs bij, dus ga nou eens niet in de verdediging.

[ Voor 3% gewijzigd door DLX op 10-01-2013 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

BlackMage schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:53:
Bij andere consoles heb je gewoon 1 controller en daarmee kan je 99,9% van alle games spelen.
Ja, in je eentje ... kan op de Wii U ook met de gamepad. Maar je zult toch ook controllers bij moeten kopen als je met meer wilt spelen.
En dat is ook een beetje het verschil IMHO ; op de Wii (U) wordt er vaker met meerdere spelers tegelijk gespeeld dan op de XBox en PS3 ...

(heb ook geen N aandelen, maar wordt een beetje moe van het gebash)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Het is niet bashen, maar gewoon de realiteit. Het is jammer dat sommige mensen dit als bashen zien. Je moet voor de Wii en WiiU bekant een extra kast nemen om al je accesoires en controllers op te slaan (ja ik overdrijf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 14:46
De reden dat nintendo de pro controller heeft uitgebracht is om ports van PC -> PS3 en Xbox ook gemakkelijker te maken voor Wii. Zelfde besturing = gemakkelijker om te porten.

Ik heb mijn Wii gekocht om typische nintendo games te spelen. Voor shooters en actie speel ik nog altijd liever met toetsenbord en muis. Dus die pro controller ga ik waarschijnlijk nooit nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GOUDSBS schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:17:
Het is niet bashen, maar gewoon de realiteit. Het is jammer dat sommige mensen dit als bashen zien. Je moet voor de Wii en WiiU bekant een extra kast nemen om al je accesoires en controllers op te slaan (ja ik overdrijf).
Need I say more?

Als je op een Wii U in je ééntje wilt spelen heb je nodig:

Wii U Game Pad. Meer niet. Deze kreeg je bij de console.

Wil je ook Wii spellen spelen heb je nodig:

Wii Mote met Nunchuck. Tja, je hebt waarschijnlijk origineel een Wii gehad. Daarbij krijg je dit setje bij de console.

Wil je samenspelen heb je een tweede set controllers nodig.

Dus een tweede Wii U GamePad (ja ik weet dat die nog niet ondersteund worden) of een tweede Wii Mote met Nunchuck. Classic/Pro Controllers zijn extra controllers voor ontwikkelaars die zulke controllers willen ondersteunen.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2013 11:34 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.