[NextGen] Het Nintendo Wii U topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 32 Laatste
Acties:
  • 163.634 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:00

Jumpiefox

Hoi ?

Loop echt hardcore te twijfelen of ik hem nou wel of niet moet kopen, beetje lopen zoeken naar de 2013 line-up maar nog niet echt veel over bekend wel het volgende gevonden:
http://kotaku.com/5967668...seem-to-be-skipping-wii-u

Atm zou ik de wii u puur kopen voor: Super mario u - zombi u - dark siders II and that's about it..En volgens die link komen de grote titels voor de WIiu wellicht niet eens uit volgend jaar :/ maar wel voor de xbox en ps3. Je zou denken dat big N er wel voor zou zorgen dat alle grote titels die op de X en Ps3 uit komen ook voor de wii-u op het lijstje stonden.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De " launchwindow" van games staat redelijk vast voor de Wii U. Dit gaat om een tijdsbestek tot April 2013.

iig:
Ninja Gaiden 3 (uitgegeven door Nintendo) 11-1
Rayman Legends (exclusieve titel) 28-2
Lego City Undercover: Q1 (datum onbekend)

En ik vermoed dat we spoedig een nieuwe Nintendo direct krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Best zwakjes eigenlijk dan..crysis 3 - metro last night - army of two - nieuwe bioshock etc etc missen allemaal.
Maar de hoop dat ze met een nieuwe zelda, mario 3d. mario kart en de andere toppers is te groot...Big N titels in 1080p is gewoon awesome lijkt me. Paar nachtjes over slapen i guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelda games kosten 4-5 jaar ontwikkeltijd. De laatste was vorig jaar, dus verwacht er volgend jaar geen. (We willen geen gerushte Zelda)

3D Mario game is wel een grote mogelijkheid, maar op zijn vroegst in Q4 van 2013.

Q1 is idd wat zwakjes, maar ik denk dat Nintendo in Q2 echt los gaat met Bayonetta 2, Pikmin 3, Wii Fit U en Game & Wario. Op Wii Fit U na ga ik die zeker halen :) Vooral Pikmin 3 is voor mij een grote titel.

En ik heb ergens nog hoop op een Pokemon game voor de 3DS en WiiU.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2012 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:31

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Nintendo kennende zal er waarschijnlijk een Pokemon Stadium-like game komen en een Super Smash Bros-like game, dat zijn twee van mijn favorieten.

Kan iemand mij vertellen hoe ik op de Wii U naar mijn Nintendo Network Premium account ga?

Gevonden, is je account waarmee je inlogt op de console maar op een of andere manier lukt het me niet om daarmee in te loggen op de website.

Het inloggen is mislukt. Mogelijke redenen zijn:
* Je bevindt je in een land waar deze actie niet geldt.
* Je bezit geen Wii U Premium Pack. Alleen gebruikers die een Nintendo Network ID op een Premium Pack Wii U-systeem hebben aangemaakt, kunnen deelnemen aan deze actie.
* Er is nog niet genoeg tijd verstreken. Je kunt pas een dag nadat je downloadbare software of aanvullende content hebt gekocht, deelnemen aan deze actie.

Denk dat ik een dag moet wachten...

[ Voor 56% gewijzigd door Wahloh op 16-12-2012 00:50 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze url in de browser openen:
https://p.nintendo.net/premium/

Werkt natuurlijk ook gewoon vanaf je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
4play schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 20:53:
Hebben de mensen met de nepwiimotes ook het probleem dat ze wel hun wii(u) ermee aan en uit kunnen zetten. Maar dat het ding daarna blijft knipperen tot de batterij op is ???
jep... Hier precies hetzelfde!

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:43

4play

-Nintendo- fan

Ralf Bimbo schreef op zondag 16 december 2012 @ 08:13:
[...]

jep... Hier precies hetzelfde!
Dan is er dus een hele serie van die nepmotes die slecht is... even wachten met nepmotes kopen mensen...

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Net toch maar een premuim pack gekocht met Super mario en zombi u los erbij, de vrouw en mijn zusje zeiden doen, zodat ze mario konden spelen..dus tjah lag niet aan mij :+

Moet eerlijk bekennen dat het een stuk stoerder is dan ik had verwacht! Nu al geen spijt, ouwe trouwe pc doe ik naderhand toch maar niet weg en alle FPS games die Q1 niet op de wiiu worden gereleased met gemak draaien op mijn bak beestje.

Iemand nog een adres waar je orginele controllers voor een "zacht" prijsje kan kopen? Bij de mediamarkt vroegen ze 40euro voor de wiimote plus en dan nog 20e voor een nunchuck dus 60e total? Leek me overpriced? Of zijn dat de normale prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Is normaal.

Had je overigens niet beter het ZombiU pak kunnen kopen? Dan had je gelijk een Pro Controller erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Navi schreef op zondag 16 december 2012 @ 18:03:
Is normaal.

Had je overigens niet beter het ZombiU pak kunnen kopen? Dan had je gelijk een Pro Controller erbij.
Die waren er niet, maar dan had ik nintendoland er niet bij hehe, denk het uiteindelijk dus nauwlijks iets scheelt kwa kosten.

Mmm best prijzig 2x 60e voor wat wiimotes. ach jaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
40 euro is wel cheap voor een wii remote plus, daar heb ik ze nog niet voor gezien. Meestal rond de 45-50 euro.

Ach ja, de gimmick van de Wii U is er bij mij in ieder geval wel van af, terug naar mijn Xbox 360, waar je wel normaal Black Ops 2 op kunt spelen...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:33
Kun je eigenlijk ook met Wii motes met die lotion plus blokjes spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

peppie71 schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:26:
ja hoor geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
peppie71 schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:26:
Kijk wel uit dat ie niet uit je handen glijdt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:33
Bedankt. Lang leve de t9 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:47
Phusebox schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:57:
40 euro is wel cheap voor een wii remote plus, daar heb ik ze nog niet voor gezien. Meestal rond de 45-50 euro.

Ach ja, de gimmick van de Wii U is er bij mij in ieder geval wel van af, terug naar mijn Xbox 360, waar je wel normaal Black Ops 2 op kunt spelen...
Hoezo normaal spelen? Dat kan ook gewoon met de Wii U, met de GamePad of Pro controller? Wat is het verschil tussen de Xbox en de Wii U?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
albert04 schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:54:
[...]

Hoezo normaal spelen? Dat kan ook gewoon met de Wii U, met de GamePad of Pro controller? Wat is het verschil tussen de Xbox en de Wii U?
Buiten het feit dat ik geen pro controller heb mist de Wii U versie een stuk of tien tot twintig online modes, en is er vrijwel niemand online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
Tja, op zich zijn er voldoende online, maar die spelen alleen TDM. Overige gamemodes zijn idd beetje mager. Ik hoop dat het over paar maanden gewoon wat drukker wordt. Momenteel vermaak ik me prima in TDM en Zombie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 00:14:
Zelda games kosten 4-5 jaar ontwikkeltijd. De laatste was vorig jaar, dus verwacht er volgend jaar geen. (We willen geen gerushte Zelda)

3D Mario game is wel een grote mogelijkheid, maar op zijn vroegst in Q4 van 2013.

Q1 is idd wat zwakjes, maar ik denk dat Nintendo in Q2 echt los gaat met Bayonetta 2, Pikmin 3, Wii Fit U en Game & Wario. Op Wii Fit U na ga ik die zeker halen :) Vooral Pikmin 3 is voor mij een grote titel.

En ik heb ergens nog hoop op een Pokemon game voor de 3DS en WiiU.
Als het goed is komt er volgend jaar een Pokémon game naar de 3DS, die met de dungeons. Maar het zou leuk zijn als een dergelijke game of iets als Black & White ook naar de Wii U komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:43
Briljant overigens hoe pakkend de Wii U is voor jong en oud.
Vanmiddag vierde ik mijn verjaardag voor mijn familie waarbij dus o.a. mijn oom, tante, neef en nichtjes er waren en ze waren er niet weg te slaan. Vooral New Super Mario Bros U en Nintendoland met Mario Chase en Luigi's spoken jagen werd veel gespeeld :D. Dat was erg fijn om te zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:31

Wahloh

Professioneel Nietsnut

JorisTheWise schreef op zondag 16 december 2012 @ 22:53:
Briljant overigens hoe pakkend de Wii U is voor jong en oud.
Vanmiddag vierde ik mijn verjaardag voor mijn familie waarbij dus o.a. mijn oom, tante, neef en nichtjes er waren en ze waren er niet weg te slaan. Vooral New Super Mario Bros U en Nintendoland met Mario Chase en Luigi's spoken jagen werd veel gespeeld :D. Dat was erg fijn om te zien :).
Vanmiddag even mijn vader en zijn vriendin achter de Wii U gezet. Hoewel mijn vader totaal geen games speelt of ook maar enigsinds computer/console technisch is kon hij makkelijk de controls leren. En hebben we ook een aantal leuke potjes Mario Chase gespeeld met de nodige battle-cries.

Ik vind de Mario, Animal Crossing, Metroid, Luigi Mansion games in Nintendoland heel leuk door de manier van controller gebruik, verder zijn de Zelda en Pikmin games zijn gewoon leuk om te doen. Hoop dat er meer spellen komen die op deze manier gebruik maken van de controller.

Nu wachten op een Zelda, Pokemon, Kirby en Super Smash Bros game. Op de Wii heb ik eigenlijk nooit Super Mario Galaxy gespeeld, misschien op de Wii U maar eens gaan proberen als deze er op wordt released.

Nog even een vraag, de Pikmin game zoals deze in Nintendoland is verwerkt vindt ik erg leuk om te spelen maar heb eigenlijk nooit een echte Pikmin game gespeeld. Is de gameplay te vergelijken als die met Pikmin als Nintendoland mini-game?

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
Nee niet echt, zie de Pikmin 3 filmpjes op Youtube!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Phusebox schreef op zondag 16 december 2012 @ 22:01:
[...]
Buiten het feit dat ik geen pro controller heb mist de Wii U versie een stuk of tien tot twintig online modes, en is er vrijwel niemand online.
- pro controllor, tsja is dat een probleem van de wii u? Als je het echt zo vervelend vind moet je die gewoon kopen toch?
- niemand online.......tsja het is een nieuwe console, kan je dan verwachten dat het net zo druk is als op platformen die al jaren bestaan?

Game modes die missen vind ik idd wel een kwalijke zaak, maar is dat vergeleken met ps360 versie of met pc? (zelf geen idee of die verschillen overigens maar kan me voorstellen dat de pc versie meer mensen tegelijk ondersteund ofzo....)

Als laatste......bo2 is een core gamer game, tenminste het online gedeelte, is het reëel om te verwachten van nintendo dat ze het met deze nieuwe console gelijk perfect voor elkaar hebben? Gezien dat nintendo en online in het verleden nou niet bepaald erg soepel ging?
Verder kan ik me gewoon niet voorstellen dat nintendo dit uberhaupt wil......ik zeg gamecube again:
Nintendo: 'we willen echt hardcore zijn hoor'
3rd parties: ok we releasen onze games
*1-2 jaar later, Nintendo doet verder niets om bovenstaande claim waar te maken*
3rd parties: hee onze games verkopen veel minder dan op de andere platformen, we kappen ermee

Om nog maar te zwijgen van het feit dat de gamecube technisch beter was dan ps2 (ok misschien alleen qua data drager niet......). Het is natuurlijk geen feit dat de wii u minder zal zijn dan de opvolgers van de ps360, maar ik denk dat bijna iedereen dit wel verwacht......

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Sagat schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:05:
[...]

- pro controllor, tsja is dat een probleem van de wii u? Als je het echt zo vervelend vind moet je die gewoon kopen toch?
- niemand online.......tsja het is een nieuwe console, kan je dan verwachten dat het net zo druk is als op platformen die al jaren bestaan?

Game modes die missen vind ik idd wel een kwalijke zaak, maar is dat vergeleken met ps360 versie of met pc? (zelf geen idee of die verschillen overigens maar kan me voorstellen dat de pc versie meer mensen tegelijk ondersteund ofzo....)

Als laatste......bo2 is een core gamer game, tenminste het online gedeelte, is het reëel om te verwachten van nintendo dat ze het met deze nieuwe console gelijk perfect voor elkaar hebben? Gezien dat nintendo en online in het verleden nou niet bepaald erg soepel ging?
Verder kan ik me gewoon niet voorstellen dat nintendo dit uberhaupt wil......ik zeg gamecube again:
Nintendo: 'we willen echt hardcore zijn hoor'
3rd parties: ok we releasen onze games
*1-2 jaar later, Nintendo doet verder niets om bovenstaande claim waar te maken*
3rd parties: hee onze games verkopen veel minder dan op de andere platformen, we kappen ermee

Om nog maar te zwijgen van het feit dat de gamecube technisch beter was dan ps2 (ok misschien alleen qua data drager niet......). Het is natuurlijk geen feit dat de wii u minder zal zijn dan de opvolgers van de ps360, maar ik denk dat bijna iedereen dit wel verwacht......
Ik denk dat Nintendo nu meer kan dan vroeger met de gamecube.. vroeger kon je niet zomaar even een update voor je console uitbrengen. Dat is nu natuurlijk wel anders met snelle internet verbindingen... Zo zijn er nu al een aantal updates geweest en ik verwacht er nog wel een paar in de trend van Globale voice chat en normale chat... en niet te vergeten het versnellen van de menu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Als je kleur van de controllers je weinig kan schelen kan je het best de Wii U starterkit kopen met Wii motion plus, nunchuck en een sensorbalk. Zoals deze: http://www.bol.com/nl/p/n...t-wii-u/1004004013118357/

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:20

DukeBox

loves wheat smoothies

Heeft er toevallig al iemand ervaring met de gamepad universal remote i.c.m. upc horizon ?
Ik wilde een logitech touch kopen, maar ik leg er liever wat geld bij (en lever desnoods wat functionaliteit in) en koop een wii u (premium).

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DukeBox schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:20:
Heeft er toevallig al iemand ervaring met de gamepad universal remote i.c.m. upc horizon ?
Ik wilde een logitech touch kopen, maar ik leg er liever wat geld bij (en lever desnoods wat functionaliteit in) en koop een wii u (premium).
Ik heb dan geen UPC Horizon box, maar het ding kan vrij weinig, je kunt niet eens input switchen op je tv. Ik heb alleen channel up/down, volume up/down en de nummers 0 t/m 9. Oh ja, en power/mute volgens mij.

Verwacht geen wonderen op andere apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Phusebox schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:36:
[...]

Ik heb dan geen UPC Horizon box, maar het ding kan vrij weinig, je kunt niet eens input switchen op je tv. Ik heb alleen channel up/down, volume up/down en de nummers 0 t/m 9. Oh ja, en power/mute volgens mij.

Ik hoop dat dit nog uitgebreid wordt maar momenteel heb ik op mijn Panasonic P42ST50 de volgende functies:

- Aan/Uit
- Schakelen invoer kanaal van TV
- Met 1 knop naar TV schakelen, al kom ik daar ook met de invoer kanaal knop na regelmatig drukken
- Kanaal op/neer
- Volume harder/zachter
- Rechtstreeks kanaal nummer invoeren.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Opzich heb ik meer niet nodig, nu heb ik 4 AB's.
1 voor audio (volume), 1 voor tv (input), 1 voor de stb en een voor mijn media player.
Als ik het al naar 2 terug kan brengen zou ik al tevreden zijn, maar ik begrijp dat er geen leer functie in zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
[...]

Input switchen kan wel hoor...

Ik kan er alles mee wat ik nodig heb om op afstand de WiiU aan te zetten en te kunnen gamen. (+ nog volume en kanalen)

Ook mijn settop box kan ik ermee bedienen. (aan/uit)

De merken/apparaten lijst in de WiiU was zeeeeer uitgebreid.

[ Voor 5% gewijzigd door Navi op 17-12-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Navi schreef op maandag 17 december 2012 @ 15:53:
[...]

Input switchen kan wel hoor...

Ik kan er alles mee wat ik nodig heb om op afstand de WiiU aan te zetten en te kunnen gamen. (+ nog volume en kanalen)

Ook mijn settop box kan ik ermee bedienen. (aan/uit)

De merken/apparaten lijst in de WiiU was zeeeeer uitgebreid.
Hoe krijg jij dan meerdere apparaten erin? Want ik werd maar naar 1 apparaat gevraagd, en voor mijn tv is er geen ondersteuning om input te switchen (2012 model van LG).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
Hij vroeg bij mij vanzelf om het merk van mijn TV, en daarna om het merk van mijn settop box (of andersom)

En input switchen heb ik gewoon een knop voor, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Navi schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:21:
Hij vroeg bij mij vanzelf om het merk van mijn TV, en daarna om het merk van mijn settop box (of andersom)

En input switchen heb ik gewoon een knop voor, werkt prima.
Vaag, net nog eens gecheckt en ik kan maar één apparaat kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
ik heb in mijn remote functie ook 2 power buttons, 1 grote voor de settopbox, en 1 kleine voor de tv. beide rood.

Naast de kleine voor de tv zit dan ook de input switch.

Zoals deze maar dan zonder GUIDE knop.

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-Ej_xX94tXC8/T8vs2oIzxXI/AAAAAAAASOU/Pd4-DIZb0ok/s1600/Wii-U-Remote-Control.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Phusebox schreef op maandag 17 december 2012 @ 16:11:
[...]

Hoe krijg jij dan meerdere apparaten erin? Want ik werd maar naar 1 apparaat gevraagd, en voor mijn tv is er geen ondersteuning om input te switchen (2012 model van LG).
Je kan 2 apparaten, veel te weinig dus. Een A/V versterker kan je er niet in zetten, en die heb ik nu juist nodig om van input te kunnen switchen.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 09:25
Aaargh! schreef op maandag 17 december 2012 @ 23:28:
[...]

Je kan 2 apparaten, veel te weinig dus. Een A/V versterker kan je er niet in zetten, en die heb ik nu juist nodig om van input te kunnen switchen.
Het zou erg fijn zijn als ze dit middels een FW update zouden kunnen bijwerken. Een drietal (of méér) apparaten ondersteunen, of de mogelijkheid geven om te kiezen tussen het besturen van je TV of als alternatief je A/V versterker.

Ik ga er alleen helaas niet van uit dat dit gaat gebeuren (althans niet binnen korte termijn), daar ik aanneem dat hier niet de focus van Nintendo ligt. Maar wie weet, met de launch van TVii zijn er wellicht veel meer mensen die de functionaliteit gaan benutten, waardoor er automatisch meer vragen/klachten binnenkomen m.b.t. het ontbreken van de mogelijkheid om versterkers e.d. aan te sturen.

Desalniettemin vind ik het wel leuk dat de gamepad op de TV en de HD-decoder werkt. Het instellen hiervan verliep best vlekkeloos.

[ Voor 13% gewijzigd door Seroth op 18-12-2012 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Seroth schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:15:
Ik ga er alleen helaas niet van uit dat dit gaat gebeuren (althans niet binnen korte termijn), daar ik aanneem dat hier niet de focus van Nintendo ligt. Maar wie weet, met de launch van TVii zijn er wellicht veel meer mensen die de functionaliteit gaan benutten, waardoor er automatisch meer vragen/klachten binnenkomen m.b.t. het ontbreken van de mogelijkheid om versterkers e.d. aan te sturen.
Een learn functie zou voor mij helemaal perfect zijn, weet alleen niet of er ook een ir ontvanger op zit.. anders zou je dat weer via de WiiMote moeten doen wat alles al een stuk lastiger maakt qua programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:27
Seroth schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:15:
[...]

Als er dat ooit zal komen in Nederland/Belgie, die TVii, of is dat al zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel staat er nog steeds op de Nintendo site dat er in de loop van volgend jaar meer info over bekend wordt gemaakt. Daarbij zijn de Nederlandse televisiemakers wat gewilliger tegenwoordig tov consoles. (Zie bv XBOX Live) Er is dus zeker een mogelijkheid voor TVii hier. Nou ja, hangt af van of Nintendo hier goede deals voor kan sluiten in Nederland/België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
OK, laat het ons hopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 18:42
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 22:23:
[...]

Als het goed is komt er volgend jaar een Pokémon game naar de 3DS, die met de dungeons. Maar het zou leuk zijn als een dergelijke game of iets als Black & White ook naar de Wii U komt.
Don't get your hopes up. Nintendo zal dat naar verwachting nooit gaan doen - juist omdat je op een console dat systeem met twee versies al helemaal niet meer verkocht krijgt. Op elke console is deze wens al aangegeven, en het enige dat er bij in de buurt is gekomen, is Colosseum en XD voor de Cube. En die waren in de praktijk toch wel echt anders als de handheld versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Hey ik krijg van mijn chinese leverancier 2 nieuwe nepwiimotes opgestuurd terwijl ik de foute niet terug hoef te sturen. Als er daar ook weer één stuk van is heb ik in ieder geval 2 goede overgehouden (en 2 foute :) )
Dat is wel aardig van ze.

Ook ik heb mijn WiiU tv remote ingesteld en zowel mijn TV (een JVC) als mijn settopbox (KPN) staan gewoon in de lijst. Ik vindt het een van de beste functies van de WiiU, samen met miiverse is dit een van de kleine dingen die het totaal verschil maakt tussen de WiiU en de PS/xbox... Ik vindt het ideaal maar ik heb niet alles aan alles gesloten ik heb alleen mijn WiiU en mijn TV die ik ermee moet bedienen.

Als ze het als totaal systeem zouden maken of een leer functie erin zouden zetten zodat je zelf je IR signalen erin kon zetten zouhet voor veel tweakers weer handiger maken maar voor veel "normale" mensen juist weer hopeloos ingewikkeld (alhoewel de WiiU os ook best ingewikkeld is)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 20:52
Beste Wii-U gamers,

Ik heb een vraag over het volgende spel; Heeft iemand Funky Barn al geprobeerd op de Wii-U.
Dit spel krijgt wel slechte cijfers maar gewoon de fun van een boerderij opbouwen in combinatie met de gamepad van de Wii-U lijkt me wel fun! Iemand dus die dit spel al geprobeerd heeft en er iets over kan vertellen??

Thanxxx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:12
Gisteren aan het vogelen geweest met dat Nintendo Network account. Dacht eerst dat het mijn Club Nintendo ID was, maar de uitleg op Wikipedia was duidelijker en vertelde me dat het een los iets is wat uiteindelijk ook op de 3DS gaat komen en waarmee je je vrienden makkelijker kunt toevoegen.
Dat meteen maar even gedaan. Moest wel eerst updaten, maar dacht dat ik dit al had gedaan. Blijkbaar had ik de eerste keer een time-out en kwam de update melding niet terug.
Updaten bleef een time-out geven, maar middels internet uiteindelijk dan maar handmatig de netwerk gegevens in gevult en toen werkte het ontzettend snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Iemand trouwens enig idee waarom bijvoorbeeld mijn Samsung HT-C5500 http://static.trustedrevi...92c_13884-htc5530img1.jpg

Het niet doet met de remote? Mijn TV werkt gewoon goed. Ik ben elke optie al doorgelopen 55? totaal maar geen enkele reageert op mijn home cinema set.. TV is ook van Samsung werkt perfect.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

prutser001 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 15:11:
Iemand trouwens enig idee waarom bijvoorbeeld mijn Samsung HT-C5500 http://static.trustedrevi...92c_13884-htc5530img1.jpg

Het niet doet met de remote? Mijn TV werkt gewoon goed. Ik ben elke optie al doorgelopen 55? totaal maar geen enkele reageert op mijn home cinema set.. TV is ook van Samsung werkt perfect.
Zelfde geldt voor andere HC systemen en A/V recievers. Deze gebruiken vaak aparte IR codering om conflicten met de TV te voorkomen. Gezien Nintendo momenteel alleen codes voor TV/Kabeldoos/Satellietdoos/DVRdoos heeft toegevoegd aan het systeem lijken HC systemen en A/V recievers in ieder geval voorlopig verstoken van bediening via de Gamepas... :'(

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
Wie heeft er ook last van dat de sticks echt heel zwaar zijn om in te drukken?

Ermee sturen en rennen (lickerstick indrukken) is in bv BOII echt lastig te doen.

Is op de Pro controller en gamepad.

• Phusebox
Jeej, mijn Scribblenauts Unlimited wordt vandaag verzonden vanuit Australië.

• albert04
Navi schreef op woensdag 19 december 2012 @ 18:18:
Wie heeft er ook last van dat de sticks echt heel zwaar zijn om in te drukken?

Ermee sturen en rennen (lickerstick indrukken) is in bv BOII echt lastig te doen.

Is op de Pro controller en gamepad.
Nope, geen last van.. Misschien krachtoefeningen voor je duim doen? :+
Ik heb ze trouwens beide. Op de pro controller gaat het zelfs iets makkelijker.

• botech
Phusebox schreef op donderdag 20 december 2012 @ 08:58:
Jeej, mijn Scribblenauts Unlimited wordt vandaag verzonden vanuit Australië.
Op welke site heb je 'm gevonden?

• Phusebox
botech schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:40:
[...]

Op welke site heb je 'm gevonden?
Een kennis daar heeft hem gewoon in een lokale winkel gekocht en gooit hem vandaag op de post.

• 4play

4play

-Nintendo- fan

epamel schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:50:
Beste Wii-U gamers,

Ik heb een vraag over het volgende spel; Heeft iemand Funky Barn al geprobeerd op de Wii-U.
Dit spel krijgt wel slechte cijfers maar gewoon de fun van een boerderij opbouwen in combinatie met de gamepad van de Wii-U lijkt me wel fun! Iemand dus die dit spel al geprobeerd heeft en er iets over kan vertellen??

Thanxxx!
Bekijk de Giant Bomb quicklook

http://www.giantbomb.com/quick-look-funky-barn/17-6849/

het lijkt mij niet heel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

epamel schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:50:
Beste Wii-U gamers,

Thanxxx!
Erg leuke game maar ik zou er niet nog een keer de volle mep voor betalen. Meer dan 3 tientjes is het niet waard en bij mij crashte de game toen ik mijn boerderij voor 80% gevuld had. En dat laatste schijnt vaker voor te komen.

Ik had gehoopt dat gisteren Zen Pinball in de EShop zou liggen maar dat wordt dus volgende week. :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2012 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:20
Ben ik de enige waar de download niet willen installeren. Dit is zo met firmware updates, maar afgelopen keer ook toen ik een demo wilde downloaden. Het downloaden gaat prima maar bij installatie elke keer een fout.

Als ik het vervolgens 's ochtends vroeg rond een uur of 6 doe gaat het wel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb daarstraks de demo van Raymen binnen gehaald en dat ging goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nagtoralik
  • Laatst online: 27-03-2023
Korte vraag?

Ik ga een Wii U kopen voor de meiden thuis, nu was ik benieuwd wat ik minimaal erbij moet kopen om beide dames te laten spelen. (Origineel heb je toch alleen bij de Black 32Gb versie de nieuwe tochscreencontroller?)

1 Wii Mote+ of 1 Gamepad Pro of toch maar 2 Wii Mote+ ...

Qua spellen kom ik nu niet verder als NintendoLand & Mario & Mario Kart.

Misschien een nutteloze vraag maar voordat ik door de 67 pagina's ben....

Ciao

@lex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dat geval geen Gamepad Pro die werkt met geen van die spellen. (Al is er nog geen MarioKart voor de Wii U, dus daar kunnen we nog weinig over zeggen)

Bij de black 32GB krijg je:

1 console stand,
2 game pad stands (1 daarvan voor het opladen)
1 game pad
1 game pad ac adapter
1 sensor bar
1 wii u ac adapter
Nintendoland
en natuurlijk 1 Wii U console ;)

Ook is het handig om er 2 nunchucks bij te halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Is het mogelijk om Club Nintendo punten om te zetten naar credits voor de eShop? :) Ik neem aan, dat ik van die Wii punten kaarten moet 'kopen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan idd Wii Punten kaarten kopen maar deze werken niet in de WiiU/3DS eShop. Alleen maar op de Wii en DSi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 19:02:
Je kan idd Wii Punten kaarten kopen maar deze werken niet in de WiiU/3DS eShop. Alleen maar op de Wii en DSi.
Hmmm, dat is dan weer iets wat ik niet (meer) wil. Heb nu een WiiU immers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zou je moeten wachten opdat Nintendo ook die via de sterrencatalogus aan gaat bieden. Als ze dat überhaupt gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik hoop het maar... :/ Is die Club Nintendo store er eindelijk, mist de helft... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:47
CptChaos schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 19:19:
[...]
Hmmm, dat is dan weer iets wat ik niet (meer) wil. Heb nu een WiiU immers. :)
Je kunt je Wii-punten wel gebruiken in de e-shop in de Wii-modus. Het is niet veel, maar tenminste iets. Ik had nog een stapel punten over en heb daar maar Virtual Console-titels van gekocht.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Laatst online: 18-09 15:37
Gisteren maar even Zombi U gedaan, het valt toch wel erg tegen zeg. Denk je leuk, even een slaapzak opzoeken, daarna verder te gaan, stormen er 20 zombies op je af. Leuk met 10 kogels..kon dus weer met een nieuw karakter beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nagtoralik
  • Laatst online: 27-03-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 16:13:
In dat geval geen Gamepad Pro die werkt met geen van die spellen. (Al is er nog geen MarioKart voor de Wii U, dus daar kunnen we nog weinig over zeggen)

Bij de black 32GB krijg je:

1 console stand,
2 game pad stands (1 daarvan voor het opladen)
1 game pad
1 game pad ac adapter
1 sensor bar
1 wii u ac adapter
Nintendoland
en natuurlijk 1 Wii U console ;)

Ook is het handig om er 2 nunchucks bij te halen.
Thanks, is inderdaad handig om even een setje erbij te halen.

Qua spellen is het inderdaad nog ff wachten.

Ciao

@lex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:34

TFHfony

Professional Weirdo

Iemand toevallig een idee wanneer de DLC voor Just Dance 4 voor de WiiU beschikbaar gaat komen? Mijn dochter zeurt me al 2 weken de oren van het hoofd voor PSY met Gangnam Style...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:43
TFHfony schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:01:
Iemand toevallig een idee wanneer de DLC voor Just Dance 4 voor de WiiU beschikbaar gaat komen? Mijn dochter zeurt me al 2 weken de oren van het hoofd voor PSY met Gangnam Style...
Moet je die niet aanschaffen via de store in het spel? Is in iedergeval wel zo bij de Xbox 360 versie, daar staat hij niet op de Xbox Live Marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:34

TFHfony

Professional Weirdo

JorisTheWise schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:03:
[...]

Moet je die niet aanschaffen via de store in het spel? Is in iedergeval wel zo bij de Xbox 360 versie, daar staat hij niet op de Xbox Live Marketplace.
Nop... Dat is op de Wii versie wel het geval, maar bij de WiiU zou het via de Nintendo eStore moeten. Daar is er ook al wel een knopje voor maar er staat nog steeds niets :-(

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 21:59
Hey allemaal,

Vandaag dan toch maar de stap genomen en samen met het vrouwtje een wiiu aangeschaft.
Misschien een stomme vraag maar ben nu bezig met die registratie op club nintendo.
Nu zie ik wel de spellen die ik gekocht heb geregistreerd staan maar niet de console zelf.
Is de console nu direct geregistreerd met het registreren van nintendoland of moet ik nog iets anders doen?
Want ik zie geen pin kaartje bij de console maar wel bij de 2 spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je console wordt geregistreerd zodra je een Nintendo ID op de console aanmaakt en deze aan je Club Nintendo account hangt, Dit kan ong. een dag duren. Daarna zie je op de website (bij mijn spellen & systemen) een link waarmee je een korte vragenlijst kan invullen om zo 1000 sterren te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 21:59
Top bedankt voor de info ff wachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
Misschien dat er iemand mij kan helpen met ZombiU.. Ik moet nu naar Brick Lane flats om een nieuwe letter op te halen, maar de deur naar Brick Lane flats word geblokkeerd door z'n policeding. Ik kan de deur aan de zijkant wel openen, maar ik kom er gewoon niet door vanwege die blokkade..

Ik heb een nieuwe mission object dat ook aangeeft dat ik die letter moet ophalen. Daarnaast heb ik nog een object opstaan dat ik een patiënt moet killen, alleen deze is al gekilled (dit moest in de lab gebeuren) Deze object staat helaas nog open.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Ik heb geen zin om de savegame te verwijderen en alles opnieuw moet spelen.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:30

MrN

Wie weet er nog een leuk schietspel dus echt richten met de Wii mote op de tv voor de WIi u?

Mag ook een oud Wii spel zijn house of the dead overkill heb ik al gehad en is erg goed bevallen!
Mogelijk dat ik die weer ga kopen en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

MrN schreef op zondag 23 december 2012 @ 19:44:
Wie weet er nog een leuk schietspel dus echt richten met de Wii mote op de tv voor de WIi u?

Mag ook een oud Wii spel zijn house of the dead overkill heb ik al gehad en is erg goed bevallen!
Mogelijk dat ik die weer ga kopen en spelen.
Je zou eens kunnen kijken naar de Metroid games. :)
Kooj1980 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 19:51:
Je kunt je Wii-punten wel gebruiken in de e-shop in de Wii-modus. Het is niet veel, maar tenminste iets. Ik had nog een stapel punten over en heb daar maar Virtual Console-titels van gekocht.
Kan ik ergens zien welke games beschikbaar zijn in de Virtual Console? :) Een officiële lijst kom ik niet echt tegen.

[ Voor 108% gewijzigd door CH4OS op 23-12-2012 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mod, trash me! :) :+

[ Voor 96% gewijzigd door CH4OS op 23-12-2012 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 13:22

Goner

What can I do you for ?

Vraagje aan Assassin's Creed en Black OPS II spelers op de Wii U ; hoe speelt het en hoe ziet het eruit ??
Ben een beetje verbaasd over bijv. de reactie van 4A Games dat ze Metro Last Light vanwege de 'horrible, slow CPU' niet kunnen/willen ontwikkelen voor de Wii ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
Goner schreef op zondag 23 december 2012 @ 23:40:
Vraagje aan Assassin's Creed en Black OPS II spelers op de Wii U ; hoe speelt het en hoe ziet het eruit ??
Ben een beetje verbaasd over bijv. de reactie van 4A Games dat ze Metro Last Light vanwege de 'horrible, slow CPU' niet kunnen/willen ontwikkelen voor de Wii ...
Daar zijn ze min of meer op terug gekomen, als je dit mag geloven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Zowel AC3 en BO2 zien er super uit, weinig op aan te merken.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Laatst online: 18-09 15:37
BO2 is inderdaad prima, AC3 heeft soms wat hikjes, het loopt niet helemaal soepel. Grafisch doet het niet onder in ieder geval, edit: voor de rest van de consoles dan ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Romius op 24-12-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
albert04 schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:18:
Misschien dat er iemand mij kan helpen met ZombiU.. Ik moet nu naar Brick Lane flats om een nieuwe letter op te halen, maar de deur naar Brick Lane flats word geblokkeerd door z'n policeding. Ik kan de deur aan de zijkant wel openen, maar ik kom er gewoon niet door vanwege die blokkade..

Ik heb een nieuwe mission object dat ook aangeeft dat ik die letter moet ophalen. Daarnaast heb ik nog een object opstaan dat ik een patiënt moet killen, alleen deze is al gekilled (dit moest in de lab gebeuren) Deze object staat helaas nog open.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Ik heb geen zin om de savegame te verwijderen en alles opnieuw moet spelen.. :S
Voor die patient (even voor je opgezocht) heb je daar de
spoiler:
syring gevult met bloed van die zombie? Dat is een onderdeel van die quest namelijk. Dus niet alleen killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
Arunia schreef op maandag 24 december 2012 @ 10:01:
[...]

Voor die patient (even voor je opgezocht) heb je daar de
spoiler:
syring gevult met bloed van die zombie? Dat is een onderdeel van die quest namelijk. Dus niet alleen killen.
Ja, vergeten bij te vertellen,
spoiler:
maar die viruskiller heb ik in een spuit. Die heb ik wel kunnen nemen. Dat object is wel completed, allemaal trouwens, behalve die van kill patient.
8)7

Ik ben bang dat het hier om een bug gaat en dat ik helemaal opnieuw moet beginnen! Je kan namelijk niet meer terug met je savegame, argh!

[ Voor 12% gewijzigd door albert04 op 24-12-2012 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ah ok. Wellicht nog een paar keer op die patient meppen?

Als je trouwens op gamefaqs kijkt. Dan kun je daar de walkthrough vinden, zo ook voor het bricklanes gebeuren. Is een aardige lap tekst.
Zoek dan wel even gewoon op "patient". Het stuk er direct onder is bricklanes.
Dus dan zie je niet alle andere dingen die je niet wilt lezen. Want volgens mij is het een geheel andere route namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
matthijst schreef op maandag 24 december 2012 @ 08:20:
Zowel AC3 en BO2 zien er super uit, weinig op aan te merken.
Mja mja, super, BOII ziet er goed uit maar toch wel veel kartelrandjes hoor, AA staat niet aan iig.

Ik weet niet hoe dit is op de PS3 enn XBOX360 want die heb ik niet, maar als ik vergelijk met de PC is het toch wel een stukje minder. (maar goed, een pc is ook veel duurder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
Arunia schreef op maandag 24 december 2012 @ 10:13:
Ah ok. Wellicht nog een paar keer op die patient meppen?

Als je trouwens op gamefaqs kijkt. Dan kun je daar de walkthrough vinden, zo ook voor het bricklanes gebeuren. Is een aardige lap tekst.
Zoek dan wel even gewoon op "patient". Het stuk er direct onder is bricklanes.
Dus dan zie je niet alle andere dingen die je niet wilt lezen. Want volgens mij is het een geheel andere route namelijk.
De patiënt is er niet meer, ook niet als ik vanuit de safehouse kom. Helaas is de kamer waar ie was leeg.
De FAQ helpen ook niet, want volgens hun moet ik een scherpe draai maken naar links en zo door kan lopen voordat de zombies het door hebben. Helaas is de ingang van de flats geblokkeerd door een stalen muur van de politie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Navi schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:03:
[...]

Mja mja, super, BOII ziet er goed uit maar toch wel veel kartelrandjes hoor, AA staat niet aan iig.

Ik weet niet hoe dit is op de PS3 enn XBOX360 want die heb ik niet, maar als ik vergelijk met de PC is het toch wel een stukje minder. (maar goed, een pc is ook veel duurder)
't is inderdaad geen PC.
Wel vergelijkbaar met 360 en PS3 schijnt het.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:26
Iemand ervaring met het overzetten van Wii gegevens naar de Wii U? Het lukt bij mij niet erg.

Ik heb de Wii en de Wii U aangesloten op dezelfde tv, via component en hdmi. Nu via het Wii U menu naar het Wii menu gegaan, daar gekozen voor bestandsoverdracht of gegevens overzetten en nu blijft hij hangen in het 'laad' scherm. Hoort dit lang te duren?

Ik heb 3 Snes games + 4 oude savegames die ik over wil zetten. Ik heb internetverbinding via WiFi en een SD kaartje van 2 GB in de Wii U zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
BO II op de WiiU is op bijna alle vlakken te vergelijken met de XBox360 versie. Grafisch ziet het er top uit, het loopt lekker soepel, geen rare glitches. Wel heb ik wat vaker problemen met de verbinding die wat vaker weg valt en af en toe wat meer lagged dan bij de XBox360. Daar naast is het spelers aantal nog niet te vergelijken met de XBox360, meer dan 1000 spelers heb ik nog niet gezien. Meeste wordt TDM gespeeld, nog geen 100 man/vrouw speelt DOM een handvol FFA. Maar ondanks dit zit je redelijk spel in een game, seconden werk. De controller (gamepad) is wennen, maar nu na een uur of acht in game time wennen, vind ik het goed te spelen.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Terpstars schreef op maandag 24 december 2012 @ 17:34:
Iemand ervaring met het overzetten van Wii gegevens naar de Wii U? Het lukt bij mij niet erg.

Ik heb de Wii en de Wii U aangesloten op dezelfde tv, via component en hdmi. Nu via het Wii U menu naar het Wii menu gegaan, daar gekozen voor bestandsoverdracht of gegevens overzetten en nu blijft hij hangen in het 'laad' scherm. Hoort dit lang te duren?

Ik heb 3 Snes games + 4 oude savegames die ik over wil zetten. Ik heb internetverbinding via WiFi en een SD kaartje van 2 GB in de Wii U zitten.
Dit hoort heel lang te duren. Ze maken een iso van 512 MB op je kaartje waarop de spellen van de Wii worden gezet. Dan zetten ze dat (versleuteld) over naar de WiiU er gaat dus niets via internet alleen een seintje dat je Wii geen licentie meer heeft voor een aantal spellen. En dan later een seintje dat je WiiU een licentie heeft voor die spellen.

Het is weer een erg lasig en onnodig systeem dat veel beter geregeld had kunnen worden door gewoon je Netwerk ID aan de Wii te hangen en dan je spellen daaraan te koppelen zodat je ze op je WiiU kunt installeren in het Menu... nu is het heel omslachtig en raar.

maar je het hoort erg lang te duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dat is in mijn ogen ook het probleem. Ze zouden de store aan je account moeten koppelen en het mogelijk maken om die spellen op jouw console Wii of WiiU weer binnen te hengelen.
Waarom nu zorgen dat je het niet op twee van jouw eigen consoles mag hebben.

Maar goed. Overleven we ook wel weer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om te voorkomen dat mensen hun games van Wii naar Wii U overzetten en dan hun Wii (inc. games) verkopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
albert04 schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:18:

Ok, ik heb toch mijn savegame verwijderd en opnieuw van het begin gespeeld. Nu ben ik net zo ver als toen. Mijn conclusie is dat het wel om een bug gaat. Nu is de "muur" verdwenen en zie gelijk de deur naar de flats.. Daarnaast is min object "Kill the patiënt" verdwenen en heb dus 1 object en dat is die van Brick Lane flats.

Helaas, maar nu sta ik er trouwens beter voor dan toen. Nu 0 keer dood gegaan en heb nu alle wapens en upgrades.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had niet verwacht dat Nintendo dit toe zou staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 18-09 19:40

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Met andere woorden: adult content via de streaming diensten op een console. Porno-app klinkt een stuk erger.. wekt zelfs de suggestie dat er een game-achtig iets wordt aangeboden.

Zal afhankelijk van de landen natuurlijk weer beperkt worden. Denk bijvoorbeeld aan Duitsland die ook al 'harde' gamedemo`s enkel na middernacht toegankelijk wil hebben.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:26
4play schreef op woensdag 26 december 2012 @ 14:05:
[...]

Dit hoort heel lang te duren. Ze maken een iso van 512 MB op je kaartje waarop de spellen van de Wii worden gezet. Dan zetten ze dat (versleuteld) over naar de WiiU er gaat dus niets via internet alleen een seintje dat je Wii geen licentie meer heeft voor een aantal spellen. En dan later een seintje dat je WiiU een licentie heeft voor die spellen.

Het is weer een erg lasig en onnodig systeem dat veel beter geregeld had kunnen worden door gewoon je Netwerk ID aan de Wii te hangen en dan je spellen daaraan te koppelen zodat je ze op je WiiU kunt installeren in het Menu... nu is het heel omslachtig en raar.

maar je het hoort erg lang te duren...
Ik heb gister en vandaag nog een poging gedaan, maar ik kom niet eens toe aan het punt waar de Wii U met je SD-kaart aan de slag gaat.

Ik ga via het Wii U menu naar het Wii menu, daar klik ik op "Wii gegevensoverdracht". Die opent hij, dan kies ik voor "Beginnen", vervolgens het verhaal hoe alles te werk gaat en dan klik ik op "Downloaden". (om de Wii gegevensoverdracht te downloaden) Dan krijg ik de notie of ik verbinding wil maken met het Wii-winkelkanaal en wil beginnen met downloaden. Dat doe ik en vervolgens kom ik in het laadscherm van de Wii terecht waarin ik blijf hangen. (wit scherm, groot Wii logo in het midden en daaron zo'n ronddraaiend blauw ringetje met een punt erin). Ik heb hem hier lang op laten staan maar er gebeurt niks.

Mijn Wii en mijn Wii U hebben een goede verbinding via Wifi. Ik heb de laatste software-updates erop staan. Ik begrijp het niet en kan er ook weinig over terugvinden via Google. Verder heb ik geen problemen met mijn Wii U en/of apps/games.

Iemand die een soortgelijk probleem heeft gehad en misschien een oplossing heeft?

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Draai je een softmod op je Wii?

Ik ben verder gegaan met de niet synchroniserende nepwiimotes:
Die syncen prima met een Wii, en houden ook verbinding met de Wii. Terwijl de wiiu zijn verbinding niet meer kan opbouwen. Volgens mij crashed de controller gewoon, dus nu heb ik de twee niet synchroniserende nepwiimotes maar aan mijn Wii geknoopt.

Wel blijft het vaag dat 1 van de nep wiimotes het prima doet, hij maakt iets langzamer contact als mijn officiële wiimotes maar hij verbind wel.

Moraal van het verhaal koop maar echte wiimotes dat is veiliger als je een wiiu hebt.

• MrN

MrN

Iemand hier ervaring met zowel de pro controller als de gamepad met black ops 2?

Zo ja heb je veel voordeel van de pro controller?

• Navi
  • Niet online
Yup heb ik, voordeel is er niet echt, ik vind de pro controller alleen wel lekkerder in de hand liggen.

• MrN

MrN

Ja goed maar dat betekent dus ook dat je sneller kunt reageren?
Pagina: 1 ... 17 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.