[NextGen] Het Nintendo Wii U topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 32 Laatste
Acties:
  • 163.639 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 20:20

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:28:
Ik heb een GBA en kan mij niet herinneren dat daar een touchscreen in zat. Tevens is het mij nooit gelukt om er games vanaf de Gamecube op te spelen.
Geen touch nee, Wario ware kan je ook op de GBA spelen (zelfs loskoppelen en ergens anders spelen zolang je hem maar niet uitzet).

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Ik heb een nep setje vanuit hong kong via ebay 12 euro inclusief nunchuck is een wii mote met motion plus erin , werkt prima met de wii u :)

http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=170934879415

[ Voor 19% gewijzigd door Njay op 04-12-2012 10:52 ]

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhip
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-09 11:50
Weet iemand of is er al iets bekend dat er een nieuwe mario kart voor de wiiu komt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
verkerk20 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:54:
Weet iemand of is er al iets bekend dat er een nieuwe mario kart voor de wiiu komt??
Ga er maar vanuit van wel :) kan niet wachten :)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:40
Ik kan me wel leuke features voor de controller bedenken voor Mario kart. Bijv. dat je zelf je banaan, schild oid moet gaan richten op andere racers (a la first person mode) en zo het voorwerp te gooien terwijl je aan het racen bent.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 04-12-2012 11:08 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
Wat te denken van PilotWings, Starfox, F-Zero, Super Smash Bros, Metroid.... al zijn we dan denk ik 5 jaar verder voordat die allemaal uitzien. Persoonlijk kijk ik het meeste uit naar een nieuwe Starfox en F-Zero.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
VInd het trouwens wel stom dat Nintendo een kleur aan een versie console gekoppeld heeft. Ik wil een Premium Wii U in het wit. :'(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 16:30

MrN

Njay schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:51:
Ik heb een nep setje vanuit hong kong via ebay 12 euro inclusief nunchuck is een wii mote met motion plus erin , werkt prima met de wii u :)

http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=170934879415
Dank voor de link heb al een en ander besteld !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhip
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-09 11:50
Zeror schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:07:
Ik kan me wel leuke features voor de controller bedenken voor Mario kart. Bijv. dat je zelf je banaan, schild oid moet gaan richten op andere racers (a la first person mode) en zo het voorwerp te gooien terwijl je aan het racen bent.
Je kunt bananen toch al naar voren gooien, niet heel gericht maar ik raak toch nog vaak een tegenstander als ik een banaan naar voren gooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:28
Zeror schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:18:
VInd het trouwens wel stom dat Nintendo een kleur aan een versie console gekoppeld heeft. Ik wil een Premium Wii U in het wit. :'(
ik denk dat het kwestie van tijd is. Als je " verlies" je console verkoopt wil je het liefst min mogelijk variaties hebben. Zelf wil ik liefst ook wit met 32 gig :'(

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Zou het mogelijk zijn om het 8GB flash memory te vervangen met een 32G (of misschien zelfs hoger) te vervangen?

Ergens een losse behuizing van de Wii U scoren (of zelf wit spuiten) is denk ik makkelijker.

[ Voor 31% gewijzigd door Zeror op 04-12-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Speedpete schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:14:
[...]

Iets met preorderen en Bol.com die vasthouden aan de prijs die bij het product stond op het moment van bestellen, al meen ik me te herinneren dat er bij vermeld stond dat het een voorlopige prijs was. Ligt nu bij hun service-afdeling...
En het is opgelost door de service-afdeling :) Had verwacht dat ze nog wel wat moeilijker zouden doen maar ik heb het verschil nu terug.
Offens1490 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:32:
ik denk dat het kwestie van tijd is. Als je " verlies" je console verkoopt wil je het liefst min mogelijk variaties hebben. Zelf wil ik liefst ook wit met 32 gig :'(
SD-HC kaartje kopen met flinke opslag en gewoon de witte scoren?

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Speedpete schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:02:
SD-HC kaartje kopen met flinke opslag en gewoon de witte scoren?
Maar dan heb je de 10% korting in de eShop niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik de WII U aanschaf na een eerste prijsdaling. Heb een PS3, maar Mario en Zelda mis ik toch wel. Die games blijven leuk. Ook mooi dat je veel goedkopere vette Wii games kan aanschaffen ivm BC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zeror schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:12:
[...]

Maar dan heb je de 10% korting in de eShop niet.
Die heb je sowieso niet, een of ander gaar spaarsysteem waar je niks aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 21:52
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:27:
Ik denk dat ik de WII U aanschaf na een eerste prijsdaling. Heb een PS3, maar Mario en Zelda mis ik toch wel. Die games blijven leuk. Ook mooi dat je veel goedkopere vette Wii games kan aanschaffen ivm BC.
De eerste prijsdaling zal waarschijnlijk nog wel even op zich laten wachten. Daarnaast blijft de vraag of de BC blijft na een prijsdaling. Met de Wii was het destijds namelijk zo dat de nieuwere variant welk goedkoper uitgegeven werd geen GC BC meer had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-06 19:42
Heb zelf geen wii u, maar scherm uitzetten is
Using a Wii Remote, press the home button>controller settings>Turn off Display (under Wii U Pad category).
? Beetje raar dat er niet gewoon een knopje op de gamepad zelf zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-06 19:42
Ook stom dat ze geen wiimotes meeleveren... min eentje had ik wel verwacht. Want die motion games lukt niet met je tablet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rinzwind schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:53:
Ook stom dat ze geen wiimotes meeleveren... min eentje had ik wel verwacht. Want die motion games lukt niet met je tablet...
Ik ben het ergens wel met je eens, maar ook dan wordt het pakket weer duurder en geef je de Wii installed base (die natuurlijk behoorlijk groot is) 'nutteloze' inhoud.

Maar ja, aan de andere kant leveren ze er wel een sensor-balk bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:59:
[...]

Ik ben het ergens wel met je eens, maar ook dan wordt het pakket weer duurder en geef je de Wii installed base (die natuurlijk behoorlijk groot is) 'nutteloze' inhoud.

Maar ja, aan de andere kant leveren ze er wel een sensor-balk bij....
Die sensor balk kost volgens mij ook nagenoeg niets om te produceren volgens mij. Als je kijkt naar de wiimote/nunchuck combipacks met sensor-balk ben je vaak nog steeds goedkoper uit als wiimote + nun-chuck los.

Waarschijnlijk zit daar voor 1 Euro aan materiaal in ofzo, en hebben ze zonder twijfel toch hele pakhuizen vol met die dingen. Op deze manier kun je er dan gelijk voor zorgen dat je customers zowel de Wii als Wii U kunnen blijven gebruiken zonder extra sensorbar aan te hoeven schaffen, en ook niet moeilijk hoeven te doen om een sensorbar te verplaatsen voor gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Sorbo

Uw hulp in huis!

psychodude schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:48:
[...]

De eerste prijsdaling zal waarschijnlijk nog wel even op zich laten wachten. Daarnaast blijft de vraag of de BC blijft na een prijsdaling. Met de Wii was het destijds namelijk zo dat de nieuwere variant welk goedkoper uitgegeven werd geen GC BC meer had.
Maar voordat het nieuwe model wii op de markt was, is de prijs van het oude model wel met ruim 100 euro gedaald (van 250 naar 150 + vaak een of meerdere games erbij). Het nieuwe model deed daar "maar" 20 euro vanaf. Even wachten kan vaak lucratief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rekcor
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-09 21:08
psychodude schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:06:
[...]

Die sensor balk kost volgens mij ook nagenoeg niets om te produceren volgens mij. Als je kijkt naar de wiimote/nunchuck combipacks met sensor-balk ben je vaak nog steeds goedkoper uit als wiimote + nun-chuck los.
Die 'sensor balk' is toch ook geen sensor balk, maar gewoon een balk met wat ledjes? De sensor zat in de wiimote, dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Rekcor schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:37:
[...]

Die 'sensor balk' is toch ook geen sensor balk, maar gewoon een balk met wat ledjes? De sensor zat in de wiimote, dacht ik.
Indeed, een stukje plastic, stukje printplaat, wat koperdraad en 5 IR ledjes bdz. De WiiMote is de echte sensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:33
Sorbo schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:23:
[...]

Maar voordat het nieuwe model wii op de markt was, is de prijs van het oude model wel met ruim 100 euro gedaald (van 250 naar 150 + vaak een of meerdere games erbij). Het nieuwe model deed daar "maar" 20 euro vanaf. Even wachten kan vaak lucratief zijn.
Tuurlijk kun je 2 a 3 jaar wachten, dan is ie vast goedkoper. Maar dat is natuurlijk alle electronica zo. De meeste spellen zullen over 3 a 4 jaar ook wel goedkoper zijn, maar ik wil ze nu graag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:54

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Hoe ervaren jullie de trilfunctie van de Gamepad van de Wii U? Ik heb eigenlijk nog nergens een goede rumble gevoeld. Ik heb alleen in het Wii U menu en in Nintendoland gespeeld, weet eigenlijk niet of daar gedeeltes in voor komen waarbij de Gamepad gebruik maakt van de trilfunctie. Op andere fora lees ik gemengde reacties.

En ja, in de instellingen van de Gamepad staat de functie op 'aan'.

Ben benieuwd?

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:53
AC3 voelde ik 'n rumble toen ik een of andere heuvel afliep.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongetje schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:32:
[...]

Tuurlijk kun je 2 a 3 jaar wachten, dan is ie vast goedkoper. Maar dat is natuurlijk alle electronica zo. De meeste spellen zullen over 3 a 4 jaar ook wel goedkoper zijn, maar ik wil ze nu graag spelen.
Of er moet een keer ergens een mooie aanbieding komen ofzo? Vind 300 euro beetje veel voor enkel Mario en Zelda te spelen. Vooral nu deze maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iNSaNe-oNe schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:34:
Hoe ervaren jullie de trilfunctie van de Gamepad van de Wii U? Ik heb eigenlijk nog nergens een goede rumble gevoeld. Ik heb alleen in het Wii U menu en in Nintendoland gespeeld, weet eigenlijk niet of daar gedeeltes in voor komen waarbij de Gamepad gebruik maakt van de trilfunctie. Op andere fora lees ik gemengde reacties.

En ja, in de instellingen van de Gamepad staat de functie op 'aan'.

Ben benieuwd?
Ik heb in New Super Mario Bros U vooral in level 1-2 veel rumbles gevoeld (grote rotsen die verschuiven) ook in andere levels komt het terug. Dus ja, rumble van de gamepad doet het zeker. Al misschien nog niet veel spellen die het (goed) gebruiken.

Morgenmiddag is er trouwens een Nintendo Direct over zowel de Wii U als de 3DS.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2012 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:52
Ikvind het wel jammer bij Mario dat je zo makkelijk naar verschillende werelden kunt, van wereld 2 kun je al naar 3 en 4. En je kunt bijna elke wereld halen zonder alle levels te spelen.. Maakt het wel erg simpel zo?

Of zie ik iets over het hoofd?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik vind het super irritant dat je alleen na een boss kan saven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gynnad schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:23:
Ikvind het wel jammer bij Mario dat je zo makkelijk naar verschillende werelden kunt, van wereld 2 kun je al naar 3 en 4. En je kunt bijna elke wereld halen zonder alle levels te spelen.. Maakt het wel erg simpel zo?

Of zie ik iets over het hoofd?
Dat is altijd zo geweest in de 2D Mario games. Nintendo vindt het leuk om geheime gangetjes en paden in deze spellen te stoppen. Zie bv Super Mario Bros (die uit 1983), welke je in 5 minuten kan uitspelen :p
Navi schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:25:
Ik vind het super irritant dat je alleen na een boss kan saven....
Je kan QuickSaven, en dit is om de moeilijkheidsgraad hoog te houden. Nadat je het spel uitgespeeld hebt kan je overal saven,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
Wat is quicksaven precies?

En het veranderd niets aan de moeilijkheidsgraad, het betekend gewoon dat je verplicht door moet spelen tot je de boss gehaald hebt, maar je hebt niet altijd zoveel tijd vrij, dus is je progress weer weg, erg vervelend imho.

[ Voor 81% gewijzigd door Navi op 04-12-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de world map moet je op start drukken dan zie je een Quick Save optie. Deze slaat je huidige positie in het spel op totdat je weer verder gaat (deze save wordt dat gewist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
Ok maar als ik het goed begrijp kan de WiiU dan niet uit? Of? Wat is precies het verschil met een normale save?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normale save: Je locatie wordt opgeslagen, en als je game over gaat ga je vanaf dat punt weer verder.
Quick Save: je locatie wordt opgeslagen en je keert terug naar het hoofdmenu. Je kan dan gerust je Wii U uitzetten. Wanneer je weer verder speelt wordt de Quick Save data geladen en daarna gewist. Ga je dus game over dan ga je verder vanaf je laatste normale save.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:46

TFHfony

Professional Weirdo

Ik mis toch wel een reset-knop op de WiiU. Inmiddels al 2 vastlopers gehad. Vervolgens moet ik het ding uitbouwen en de prik er uit trekken :-(

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 18-09 19:40

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

psychodude schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:06:
[...]

Waarschijnlijk zit daar voor 1 Euro aan materiaal in ofzo, en hebben ze zonder twijfel toch hele pakhuizen vol met die dingen. Op deze manier kun je er dan gelijk voor zorgen dat je customers zowel de Wii als Wii U kunnen blijven gebruiken zonder extra sensorbar aan te hoeven schaffen, en ook niet moeilijk hoeven te doen om een sensorbar te verplaatsen voor gebruik.
En die hadden ze ook best bij de basic versie mogen stoppen...waarom de VS wel en JAP/EUR niet?!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ik zoek een extra stroomkabel en sensor bar.
De sensor bar is makkelijk te vinden op ebay maar de extra stroomkabel niet.
Iemand tips waar ik die kan vinden of een universele die ook past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

matthijst schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 01:13:
CptChaos; als ik het scherm uitzet vanaf de gamepad, dan staat er iets bij als: press any button to turn screen back on. En die gaat dan idd dus vrolijk weer aan. Wat is de truc om met je gamepad te gamen met het scherm uit?
Waarom zou je dat willen bij de GamePad? Dan kun je denk ik beter gebruik maken van de Wii U Controller Pro, die heeft dat scherm niet en heeft de knoppen logischer / makkelijker zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Voor de Wii kan ik wel een stroomkabel vinden is deze universeel met de Wii u?

Iemand met een Wii die dit kan vergelijken en of testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee de Wii stroomkabel past niet op de WiiU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Verdomme :) bijna besteld.

Welke kabel past dan wel wil er toch 1 extra hebben voor boven zodat ik de wii u mee kan nemen naar boven zonder alle kabels mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen die bij de WiiU geleverd wordt. Gezien die daar speciaal voor ontwikkeld is. Je kan altijd proberen om contact met de Nintendo helpdesk op te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
CptChaos schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:18:
[...]
Waarom zou je dat willen bij de GamePad? Dan kun je denk ik beter gebruik maken van de Wii U Controller Pro, die heeft dat scherm niet en heeft de knoppen logischer / makkelijker zitten.
Die is 60 euro ofzo. Hoopte dag het gratis kon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 09:26
Mensen, ik heb het goed toch dat de sensorbar alleen nodig is als je wiimotes wilt gebruiken met de wiiu? alles wiiu games zullen werken zonder de sensorbar tenzij je multiplayer wilt doen en dus wiimotes nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ok thanks, ik heb namelijk de basic en koop er wel een keer een gebruikte wii bij met de hele uitrusting. Ik bedoel als het niet nodig is dan hoeft het niet gelijk.

Ik baal er overigens wel van dat er nog geen demo's in de shop te downloaden zijn. Ik bedoel het apparaat is erg leuk en vernieuwend. Je hoort mensen zeggen dat het geen next gen is in de zin van snelheid en grafisch geweld echter vind ik dat je het niet alleen daarop moet beoordelen.

Ik heb gisteren gemerkt dat het wel degelijk nextgen is en dat Nintendo met de wiiu mijn losgekoppeld heeft van mijn televisie, terwijl ik gewoon nog in verbinding sta met mijn televisie. Ze weten constant truukjes uit te halen met je en daar zijn ze gewoon goed in.

Maar ze hadden wel de shop alvast mogen vullen met dingen zodat de early adapters in ieder geval al konden proeven van de andere launch games.

Maarjah misschien komt dat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:33
Tja, het feit dat je al een systeem update nodig hebt om uberhaubt in de shop te komen zegt al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:28

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Zit er nu standaard geen aansluiting op voor bedraad Ethernet? Merk je het verschil niet in online games?

Mensen die BO2 spelen.... is het beetje druk online?

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
De update vind ik niet eens zo erg. Dat zegt idd misschien wel iets maar ze hadden echt wat meer aandacht aan de shop kunnen besteden door er in ieder geval wat meer nuttige content op te zetten aangezien ik verwacht dat de shop juist bij deze console erg belangrijk gaat worden. Nintendo kan hier natuurlijk anders over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Alleen FIFA demo idd. Beetje jammer van die 10x limiet erop ook.
Ik vind AC3 er wel heel mooi uitzien trouwens!

Batman en BO2 schijnen grafisch ook prima te zijn.
Hoop dat er binnenkort nog een goeie racegame uitkomt en NBA 2k13 lijkt me wel cool.
Graphics schijnen minder dan 360, maar goed, eindelijk fatsoenlijk basketbal op een Nintendo, dan mag je niet te hard klagen.

Nadelen tot nu toe:
- controllerscherm kan niet uit terwijl je (op tv) speelt, maar daarvoor dus ff een Pro Controller halen.
- menu's duren lang; als je een spel stopt elke keer weer dat suffe Wii U deuntje. Nergens voor nodig :(
- laden van simpele dingen duurt overdreven lang: bijvoorbeeld de Youtube App.
- witte achtergrond (als het hele scherm leeg is met alleen dat Wii U logo rechtsonderen) vind ik vrij vaag; zitten van die kleine blokjes in, ziet er niet uit, vind ik.
- Jammer dat bereik van de controller niet verder is, maar goed; het is al heel wat dat ze hem in sync kunnen laten blijven terwijl er een game naartoe streamt, dus verder prima eigenlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ik zag de fifa demo idd ook voorbij komen echter kreeg ik een foutmelding toen ik erop drukte. Ik dacht toen, oh de demo zal er dan wel niet zijn. dus heb ik het gelaten.

Grafisch hoeft het van mij ook echt niet beter dan de xbox360 of ps3 te zijn echter zou het wel gaaf zijn als developers in ieder geval de moeite doen om het er zo mooi mogelijk uit te laten zien.

En natuurlijk zit ik te wachten op een hd 3d mario, zelda en metroid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

GranCanaria schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:04:
Ik zag de fifa demo idd ook voorbij komen echter kreeg ik een foutmelding toen ik erop drukte. Ik dacht toen, oh de demo zal er dan wel niet zijn. dus heb ik het gelaten.

Grafisch hoeft het van mij ook echt niet beter dan de xbox360 of ps3 te zijn echter zou het wel gaaf zijn als developers in ieder geval de moeite doen om het er zo mooi mogelijk uit te laten zien.

En natuurlijk zit ik te wachten op een hd 3d mario, zelda en metroid.
Fifa demo werkte hier prima en moet zeggen dat het er ook goed uit ziet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:51:
Alleen FIFA demo idd. Beetje jammer van die 10x limiet erop ook.
Ik vind AC3 er wel heel mooi uitzien trouwens!

Batman en BO2 schijnen grafisch ook prima te zijn.
Hoop dat er binnenkort nog een goeie racegame uitkomt en NBA 2k13 lijkt me wel cool.
Graphics schijnen minder dan 360, maar goed, eindelijk fatsoenlijk basketbal op een Nintendo, dan mag je niet te hard klagen.

Nadelen tot nu toe:
- controllerscherm kan niet uit terwijl je (op tv) speelt, maar daarvoor dus ff een Pro Controller halen.
- menu's duren lang; als je een spel stopt elke keer weer dat suffe Wii U deuntje. Nergens voor nodig :(
- laden van simpele dingen duurt overdreven lang: bijvoorbeeld de Youtube App.
- witte achtergrond (als het hele scherm leeg is met alleen dat Wii U logo rechtsonderen) vind ik vrij vaag; zitten van die kleine blokjes in, ziet er niet uit, vind ik.
- Jammer dat bereik van de controller niet verder is, maar goed; het is al heel wat dat ze hem in sync kunnen laten blijven terwijl er een game naartoe streamt, dus verder prima eigenlijk!
Hou er rekening mee dat de procontroller (zover ik weet) niet bij elke game bruikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Wie gebruiken de wiiu nu al met externe opslag? en waar gebruik je het dan al voor nodig? ik heb gisteren een 4gb sd kaartje in mijn basic gedaan echter kwam ik zo snel niet tegen waar ik hem kan formatteren etc maar heb er verder ook niet naar gezocht omdat ik weer snel naar de miiverse wilde. Dat ziet er overigens wel leuk uit en is toch een andere manier van chatten en sociaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SD kaarten kan je niet als externe opslag gebruiken - enkel USB harddisks en sticks. En je zult het snel nodig hebben als je retail spellen gaat downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik heb eventueel nog wel een sensorbar met draadje liggen ergens als daar belangstelling voor is. Ik begruik al jaren een draadloze op 6AA batterijen, vreselijk lomp ding, maar werkt perfect, zelfs met verlichting etc. geen probleem.

Voor dat verhaal over iemand met een TOSlink kabel: Dat ligt niet aan de Wii U maar aan de TV, die moet het signaal omzetten van HDMI naar TOSlink en die downsampled het geluid dus naar stereo. Helaas doen veel televisies dat.

Zou een cardreader als externe opslag werken? Iemand die dat kan en wil proberen?

En tenslotte over de verbinding en de stabiliteit daarvan van de controller: Deze lijkt behoorlijk richting afhankelijk. als ik in de gang ga staan met de pad richting TV, werkt hij, draai ik de pad een kwartslag is het al klaar. Tevens lijkt een TV-kast/Audio meubel al de nodige invloed te hebben op de verbinding. Tevens zijn er mensen die bij resyncen ervaren dat de verbinding verbetert. Probeer eventueel ook DECT telefoons/WiFi router/modems van kanaal te wisselen als dat bewust kan.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
@The PyroPath, ik heb eventueel wel interesse in je sensorbar. Zou je me willen pm'en hierover. Als je hier ook nog een wiimote en nunchuk bij hebt dan ben ik helemaal bij.

@sanderev66, ah ok, maar dat is niet zo erg. ik heb als het goed is nog een 2.5inch 250gb schijfje liggen die ik ervoor kan gebruiken. Opslag genoeg dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:13
Weet iemand of je mario kart wii kan spelen met de wi u pro controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik-1980 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:02:
Nope, Wii games kunnen alleen met de originele Wii besturing. Was het maar zo dat het wel kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:07:
[...]

Nope, Wii games kunnen alleen met de originele Wii besturing. Was het maar zo dat het wel kon.
Jammer, gemiste kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vanavond dus Nintendo Direct, en wat hoop ik toch op een tot nog toe onaangekondigde pareltje.
Ze moeten nu toch wel komen met een wat grotere aankondiging, echte "next gen" Nintendo stuff, of ben ik weer te hoop vol? ;)
Als ze met echte vernieuwende games komen die laten zien wat de hardware kan etc. koop ik de WiiU. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

GranCanaria schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:55:
@The PyroPath, ik heb eventueel wel interesse in je sensorbar. Zou je me willen pm'en hierover. Als je hier ook nog een wiimote en nunchuk bij hebt dan ben ik helemaal bij.
Heb de PM functie al tijden niet gebruikt en ik ben een beetje simpel geworden of ik kan hem gewoon niet vinden :o :+

Helaas geen controllers erbij voor je.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The PyroPath schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:40:
Zou een cardreader als externe opslag werken? Iemand die dat kan en wil proberen?
Het zal wel werken, maar Nintendo raadt het af omdat een SD kaart maar een beperkte levensduur heeft als je er veel naar schrijft. Zelfde geldt trouwens voor USB sticks.
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:20:
Zo vanavond dus Nintendo Direct, en wat hoop ik toch op een tot nog toe onaangekondigde pareltje.
Ze moeten nu toch wel komen met een wat grotere aankondiging, echte "next gen" Nintendo stuff, of ben ik weer te hoop vol? ;)
Als ze met echte vernieuwende games komen die laten zien wat de hardware kan etc. koop ik de WiiU. :)
Vanmiddag zes uur onze tijd. En van Nintendo waren er al geluiden te horen over "verrassingen in het launchwindow van de WiiU". Ik hoop stiekem op een release datum van Pikmin 3.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2012 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop op een Mario Kart of een andere grote Mario IP, maar we zullen zien. :p
Een echte nieuwe 3D Mario zal ik maar niet over beginnen. ;)
Het is nu echt belangrijk dat er een goede stroom met games aanvoer blijft, ze kunnen lullen wat ze willen maar de software verkoopt nieuwe hardware. Dus kom op met echte nex gen Nintendo stuff, geen gehaaste 2d remakes meer ajb. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

New Super Mario Bros U is niet gehaast hoor ;) Ze werkten er aan sinds het uitkomen van New Super Mario Bros Wii. dat is ruim 3 jaar geleden.

Als we 3 jaar ontwikkeltijd als speerpunt houden komt volgend jaar de opvolger van Super Mario Galaxy 2 :) Precies op tijd, dus.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2012 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:35:
New Super Mario Bros U is niet gehaast hoor ;) Ze werkten er aan sinds het uitkomen van New Super Mario Bros Wii. dat is ruim 3 jaar geleden.
En is een geniaal spel! Voor mij de reden om een wii u aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn er mee begonnen voordat ze wisten wat de WiiU zal worden, en uiteindelijk hebben ze daar een paar features om heen gebouwd. Ik heb het dan ook over een Mario die word gemaakt met de bestaande hardware als basis. Maar daarbij moet ik wel realistisch zijn en dat mogen we dan ook blijkbaar niet verwachten in het eerste levens jaar. ;)
Was overigens niet een uithaal naar NSMBU hoor. :)
Komt allemaal gewoon op het zelfde neer: Ik wil games zien die mij naar de winkel laten rennen om die console in huis te halen. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
The PyroPath schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:21:
[...]

Heb de PM functie al tijden niet gebruikt en ik ben een beetje simpel geworden of ik kan hem gewoon niet vinden :o :+

Helaas geen controllers erbij voor je.
Zou je me anderes even willen pm'en via onderstaande advertentie:

V&A gevraagd: Wii mote, nunchuk en sensorbar

Dan zit je ook gelijk in mijn vraag advertentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 13:48
Erik-1980 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:02:
Ik heb een vraagje aan jou, mocht je dat al geprobeerd hebben :)
Kan je online met Mario Kart WII op de WII U?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:30:
Ik hoop op een Mario Kart of een andere grote Mario IP, maar we zullen zien. :p
Een echte nieuwe 3D Mario zal ik maar niet over beginnen. ;)
Het is nu echt belangrijk dat er een goede stroom met games aanvoer blijft, ze kunnen lullen wat ze willen maar de software verkoopt nieuwe hardware. Dus kom op met echte nex gen Nintendo stuff, geen gehaaste 2d remakes meer ajb. :p
De nieuwe mario is echt niet gehaast... Hij is echt super goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
ezra070 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:46:
[...]
Ik heb een vraagje aan jou, mocht je dat al geprobeerd hebben :)
Kan je online met Mario Kart WII op de WII U?
Heb ik nog niet geprobeerd. Ben nog druk bezig met super mario. Misschien zijn er andere mensen die dit al hebben geprobeerd?
Anders kan ik vanavond wel even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 13:48
Thanks!

Mijn WII staat nog bij mijn moeder & zusje en wil niet harteloos Mario Kart weghalen bij hen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 18:42
GranCanaria schreef op woensdag 05 december 2012 @ 07:08:
Mensen, ik heb het goed toch dat de sensorbar alleen nodig is als je wiimotes wilt gebruiken met de wiiu? alles wiiu games zullen werken zonder de sensorbar tenzij je multiplayer wilt doen en dus wiimotes nodig zijn.
Niet per sé. Wiimotes werken ook zonder sensorbalk, alleen heb je dan geen pointer-functionaliteit. Zolang je dus niet echt ergens op hoeft te richten maakt het gebrek aan balk geen bal uit. En als je een game hebt die de WM+ gebruikt (Skyward Sword bijvoorbeeld) dan wordt de sensorbalk alleen voor de calibratie gebruikt. Zelfs de pointer gaat daarna op de motion sensors. En wat die balk betreft – twee kaarsjes werken ook, als het maar IR afgeeft.
The PyroPath schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:40:
Voor dat verhaal over iemand met een TOSlink kabel: Dat ligt niet aan de Wii U maar aan de TV, die moet het signaal omzetten van HDMI naar TOSlink en die downsampled het geluid dus naar stereo. Helaas doen veel televisies dat.
Erger nog – de WiiU stuurt multichannel PCM uit. TOSlink heeft onvoldoende bandbreedte om dat aan te kunnen. Veel nieuwe receivers kunnen echter wel met 5.1 PCM over HDMI uit de voeten, maar het is wel de moeite om dat eerst even te checken – ze doen het niet allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 15:47
Na een chat- en mailstrijd met Amazon van ruim een week heb ik het voor elkaar gekregen een oude bestelling voor de Wii U Premium uit juni te laten herstellen. De prijs destijds was omgerekend 244 euro :).

Ik vind de huidige adviesprijs te hoog om de Wii U aan te schaffen, maar dit was het me wel waard! Nu kijken waar ik Mario Bros. goedkoop vandaan kan toveren...

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ik dacht gisteren idd ook een wiiu game goedkoop te kunnen vinden echter belande ik toen op zavvi.nl en wilde darksider2 bestellen, dit heb ik uiteindelijk ook gedaan echter voor 19 euro voor mijn xbox360 :)

Ik ben ze verder helaas niet echt goedkoop tegengekomen. En ja Mario zoek ik zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Hulde iig voor de Nintendo Technische Dienst want ik heb maandag een kapotte Wii-U opgestuurd, en vandaag alweer een werkend model terug gekregen. Ik had hem pas ergens eind volgende week terug verwacht,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knurk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:33
ondersteund*

zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Klopt het dat er op de site van Tweakers nog geen review van de Wii U zelf staat?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:16:
Klopt het dat er op de site van Tweakers nog geen review van de Wii U zelf staat?
Die staat er wel. Was afgelopen vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
master_viper schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:37:
Zit er nu standaard geen aansluiting op voor bedraad Ethernet? Merk je het verschil niet in online games?

Mensen die BO2 spelen.... is het beetje druk online?
Nee alleen wireless.

Heb BO2 ook gekocht dus ga hem vanavond eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dat viel even tegen die Nintendo Direct... geen nieuwe Wii U game gezien. ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2012 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist krijg ik een melding van een systeemupdate, dit is een update na de launch update.
Eens kijken wat het word, zal vast iets met nintendo direct te maken hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Laatst online: 16-09 14:07
Sinds vandaag is de tweede firmware update voor de Wii U beschikbaar. Duurde de eerste update gemiddeld nog zo'n vijf uur, deze tweede update duurt "slechts" één uur. De nieuwe update is 625mb groot en zou voor meer systeem stabiliteit zorgen.

Nintendo heeft ook bekend gemaakt dat komende zaterdag de volgende patch van 2GB uit komt, en een dag later nog een update van 400 mb. Tijdens deze updates is het van groot belang dat je je Wii U game console niet uitzet tijdens het updaten of downloaden. Anders zal je console crashen en moet je weer van voren af aan beginnen. Over een week of twee komt er ook nog een update van het Mii kanaal, en volgens insiders komt er ook een "Happy New Year" patch.
Na de update van vandaag is er overigens door veel gebruikers (nog) geen verschil te merken in stabiliteit of snelheid.
Nintendo heeft haar excuses aangeboden voor alle ellende met de updates. Bij de consoles die vanaf 2013 verkocht zullen worden zijn de meeste belangrijke updates al geïnstalleerd.

Hmm, ik heb zojuist een Wii U besteld, maar ik moet blijkbaar eerst 2 dagen lang updaten :/

[ Voor 4% gewijzigd door JJFS op 05-12-2012 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Laatst online: 17-05 20:08
JJFS schreef op woensdag 05 december 2012 @ 18:51:
[i]Sinds vandaag is de tweede firmware update voor de Wii U beschikbaar. Duurde de eerste update gemiddeld nog zo'n vijf uur, deze tweede update duurt "slechts" één uur. De nieuwe update is 625mb groot en zou voor meer systeem stabiliteit zorgen.
Zo ik weet niet waar jij die tijden vandaan hebt, maar de 1e was 30 min bij mij, en de 2e was minder dan 10 min.
Ik kon niet eens fatsoenlijk poepen of ik hoorde de ping al dat het binnen was.

Vraag me wel af waar je die info vandaan hebt, want het is wel heel negatief verwoord.
Ja de downloadtijden kunnen zeker beter, maar overdrijven is ook een kunst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Laatst online: 16-09 14:07
Oké dan zal ik dat nog even melden, is wel zo netjes :)
Hier heb ik het nieuws vandaan:
http://www.wii-u-console-...irmware-update-wii-u.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er echt uit als een door Nintendo erkende website. Dus 99% van wat er in het artikel staat is net zoveel gebakken lucht als in een hete luchtballon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ja heb de update net binnen. Weet zo niet wat er allemaal nieuw is maar ik probeerde de fifa13 demo te downloaden en krijg de hele tijd:

Foutcode 111-9001

Krijg hem dus niet gedownload, hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdh1981
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 14:11
Hier dezelfde 111-9001 melding . Ik denk dat er een probleempje is bij Nintendo.

2x MT Venus 2.0 5.12kWh V153 CT003 V117 15x Enphase IQ7A 15x Junko solar 435wh panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 14:44
Weet iemand hier of het ook mogelijk is om een gekocht spel, die je op disc hebt, te "downloaden" naar de WiiU? Dat was voor mij eigenlijk de reden dat ik voor een WiiU premium gekozen heb zodat ik spellen daarop kon zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 18:42
De nieuwe update is inderdaad binnen. Wat hij precies doet weet ik ook nog niet precies, maar ik kan in ieder geval alvast melden dat mijn WiiU nu gewoon zelf, zowel via wifi als via de LAN-adapter, verbinding kan maken. Dat lukte voorheen steeds maar niet, ik moest de instellingen handmatig invoeren. Dat is nu dus al beter.

Het is alleen wel zuur dat je het ding wel eerst online moet hebben, voordat je de update kunt downloaden waarmee je makkelijk online kunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Daar gaat mijn enige vrije game avond.... al anderhalf uur aan het wachten op de update en hij is pas net over de helft.(60 mbit lijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:35:
Dat ziet er echt uit als een door Nintendo erkende website. Dus 99% van wat er in het artikel staat is net zoveel gebakken lucht als in een hete luchtballon.
Deze beter?

http://wiiudaily.com/2012/12/new-wii-u-update-available/
Letop alleen via pc, zit fout in pagina voor tablets(na pagina laden wit vlak overde tekst)

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ok en nu maar wachten tot mij Wii U ook brickt, aangezien hij nu al een half uur stil staat met dezelfde tijd in beeld. En nu dan? Heb ik mijn Wii data plus aankopen op dat ding staan. Grootste crap release van een console ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:57
Phusebox schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:18:
Ok en nu maar wachten tot mij Wii U ook brickt, aangezien hij nu al een half uur stil staat met dezelfde tijd in beeld. En nu dan? Heb ik mijn Wii data plus aankopen op dat ding staan. Grootste crap release van een console ooit.
Optie 1) Hele nacht aanlaten staan.

Optie 2) Hopen dat die zelf met een error komt, dan uitzetten.

Optie 3) Stroom eraf en bidden dat die het nog doet.

Optie 4) Hamer pakken en dat ding naar de klote rammen en opsturen naar nintendo met een haat brief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Cyclonic schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:23:
[...]

Optie 1) Hele nacht aanlaten staan.

Optie 2) Hopen dat die zelf met een error komt, dan uitzetten.

Optie 3) Stroom eraf en bidden dat die het nog doet.

Optie 4) Hamer pakken en dat ding naar de klote rammen en opsturen naar nintendo met een haat brief.
+1 voor humor. :+
Zelf hoop ik dat nieuwe spellen gewoon de update op de schijf hebben staan.

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:52
Je kunt de update ook aanzetten, en op de Pad is dan een optie om de Wii U automatisch uit te schakelen wanneer deze klaar is. Dus je kunt hem best 's nachts aanzetten met die optie! :)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Reinder83 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:54:
Weet iemand hier of het ook mogelijk is om een gekocht spel, die je op disc hebt, te "downloaden" naar de WiiU? Dat was voor mij eigenlijk de reden dat ik voor een WiiU premium gekozen heb zodat ik spellen daarop kon zetten.
Nee, jammer genoeg kun je geen games installeren naar schijf of de Wii U zelf. Hopenlijk veranderen ze dit in de toekomst met een update, zou een hoop disc swapping schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gynnad schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:53:
Je kunt de update ook aanzetten, en op de Pad is dan een optie om de Wii U automatisch uit te schakelen wanneer deze klaar is. Dus je kunt hem best 's nachts aanzetten met die optie! :)
Bij mij is die optie er niet

PS. Kunnen we niet toch een lijstje starten met Nintendo id's? Mijn Wii U is zo eenzaam, haha, heb 0 vrienden.

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 05-12-2012 23:01 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.