Ik kreeg in eerste instantie zelfs een time-out bedenk ik me nu, dat was na... Een half uur of zo tot een uur denk ik? Duurde echt héél lang. Ik herstartte de WiiU, vervolgens was de update met minder dan 55 minuten klaar, ik denk al met al 10 minuten, van downloaden tot en met installeren.
Nu wilde ik eerder vanmiddag weer AC3 spelen, toen was er wéér een update, die ging ook heel traag. Vervolgens maar gewoon gaan spelen, had geen zin om wéér zolang te moeten wachten.
Natuurlijk, waarom niet? De WiiU is backwards compatible met de Wii. Zelfs de SuperStack-hack (voor softmod) werkt in de WiiU modus.

En wat heb je nodig naast het Premium Pack om Nintendoland met 2 personen te spelen?
Een Wiimote, of kan het ook met zo'n Wii U Pro Controller?
Een WiiMote, ik heb de Wii U Controller Pro nog niet werkend gekregen onder NintendoLand, al boeit het me eigenlijk ook niet, die game hadden ze wat mij betreft weg mogen laten. Leuk, om iig iets te hebben en zo, maar ik zit er niet op te wachten en had me dus geld kunnen schelen als het gewoon optioneel was geweest.

In de enquête over Nintendoland voor Club Nintendo heb ik dan ook op de vragen hoe ik aan de game kom gezegd dat het mij door de strot is gedouwd.
[
Voor 40% gewijzigd door
CH4OS op 03-12-2012 00:03
]