Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 23 Laatste
Acties:
  • 141.602 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
De eerste 2 dagen was de accuduur bij mij ook een drama. De eerste keer iets van 14 uur en de tweede keer was niet veel langer. De social hub heb ik in gebruik en ook de standaard weather widget stond aan.
Ik heb de widget nu verwijderd en de boel opnieuw opgestart. Vervolgens de telefoon opgeladen en ben nu 14 uur verder en de batterij staat op 80% bij normaal gebruik. 3G staat altijd aan en soms wifi. Verder een stuk of 5 smsjes, 5 min bellen, beetje surfen en mail staat op auto syncen om het uur. Dus het gaat de goede kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Hierbij mijn statistiek. Grootste deel van de dag verbonden met wifi. Gmail pusht automatisch, net als Whatsapp. Verder worden Facebook en het weer ieder uur gesynchroniseerd. Vandaag in totaal een half uur - 3 kwartier gebeld, zo'n 60 whatsapp-berichten verstuurd, 6 smsjes en een minuut of 20 surfen. Lijkt mij een alleszins redelijk verbruik.

Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/2356/sc20110517201417.jpg

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
* Phusebox is jaloers op jullie accuduur... Ik heb 5 minuten gebeld, 1 sms verstuur en een dik half uur gesurft. Verder van de 13 uur heb ik er 5 op wifi gezeten en rest op 3g.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Phusebox schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:31:
* Phusebox is jaloers op jullie accuduur... Ik heb 5 minuten gebeld, 1 sms verstuur en een dik half uur gesurft. Verder van de 13 uur heb ik er 5 op wifi gezeten en rest op 3g.
Post eens je scherm met gebruik van display e.d.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 10:02
Ewivis schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:34:
[...]

Post eens je scherm met gebruik van display e.d.
Die staat hierboven...
Edit: vorige pagina (68)

[ Voor 6% gewijzigd door SCARfaceE op 17-05-2011 20:37 ]

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
SCARfaceE schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:36:
[...]

Die staat hierboven...
Edit: vorige pagina (68)
uh nee? alleen dat grafiekje zie ik, ik bedoelde % van display en android system enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiskyslok
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-06 09:46
Even een vraag tussendoor; Is het verstandig om nog een screen protector bij de telefoon te kopen?

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoeveel geheugen heeft de S2 nog als je hem gelijk uit de doos haalt... M'n Motorola Milestone heeft maar 150MB ofzo, m'n tablet heeft ruim 1,5GB beschikbaar voor games en apps.. (en nee ik heb het niet over Apps2SD)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

CLB schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:46:
Hoeveel geheugen heeft de S2 nog als je hem gelijk uit de doos haalt... M'n Motorola Milestone heeft maar 150MB ofzo, m'n tablet heeft ruim 1,5GB beschikbaar voor games en apps.. (en nee ik heb het niet over Apps2SD)
Voor apps is standaard zo'n 2 gig beschikbaar, ruim voldoende dus.
whiskyslok schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:42:
Even een vraag tussendoor; Is het verstandig om nog een screen protector bij de telefoon te kopen?

Groet,
Nee, dat is zeer onverstandig, je loopt daarmee een enorme kans dat je telefoon spontaan ontploft. :+

Heb er zelf geen gekocht, maar ga het nog wel doen. Hoewel het Gorilla glass krasvrij zou moeten zijn, neem ik liever geen risico's.

[ Voor 36% gewijzigd door Famoso op 17-05-2011 20:50 ]

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Afbeeldingslocatie: http://db.tt/dDjQEql

De laatste versie van mijn statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiskyslok
  • Laatst online: 18-06 09:46
Famoso schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:49:
[...]

Voor apps is standaard zo'n 2 gig beschikbaar, ruim voldoende dus.

[...]

Nee, dat is zeer onverstandig, je loopt daarmee een enorme kans dat je telefoon spontaan ontploft. :+

Heb er zelf geen gekocht, maar ga het nog wel doen. Hoewel het Gorilla glass krasvrij zou moeten zijn, neem ik liever geen risico's.
hehe, thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Phusebox schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:54:
[afbeelding]

De laatste versie van mijn statistieken
vind je niet dat phoneweaver beetje veel gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Laatst online: 28-04 19:15
whiskyslok schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:42:

Groet,
Ik doe er altijd een screen protector op. Heb er deze keer ook een hard case omgedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ewivis schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:59:
[...]

vind je niet dat phoneweaver beetje veel gebruikt?
Phoneweaver gebruik ik nu al 4 jaar en ik kan echt niet zonder. Op mijn Desire had het gebruik nooit echt veel impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walr
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11-2021
Polster schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:49:
Nog even over de percentage weergave van het batterij verbruik. Beseft iedereen zich wel dat het om PERCENTAGES gaat en niet absoluut gebruik. Zo heb ik gisteren mijn telefoon opgeladen en ben gaan slapen. Na ongeveer 7 uur standby geeft de verbruiksmeter aan dat Android OS iets van 40% heeft gebruikt en Standby iets van 30%. Logisch want ik heb er niets mee gedaan, geen screen on, geen game. Dan zijn de processen die wel lopen natuurlijk de energie 'slurpers' . Heb de telefoon inmiddels al weer een beetje gebruikt en stanby en OS percentage is daardoor al weer een stuk gedaald.

(Overigens daalde batterij verbruik in die 7 uur zo'n 3 procent.)
mijn telefoon is vanaf zondag avond 23:00 uur niet meer op de oplader geweest en bij gewoon gebruik en standby stand is de batterij nog voor 64 procent vol gaat echt geweldig nog 2 uur en hij is al 48 uur niet opgeladen en nog meer dan 50 procent vol ben benieuwd hoelang ik het vol kan houden hoop 5 dagen
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:06
*weg* blijkbaar heb je gemist waar dit topic over gaat? :?

[ Voor 74% gewijzigd door pven op 17-05-2011 21:10 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
walr schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:06:
[...]

mijn telefoon is vanaf zondag avond 23:00 uur niet meer op de oplader geweest en bij gewoon gebruik en standby stand is de batterij nog voor 64 procent vol gaat echt geweldig nog 2 uur en hij is al 48 uur niet opgeladen en nog meer dan 50 procent vol ben benieuwd hoelang ik het vol kan houden hoop 5 dagen
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Ik geloof er helemaal niks van... Is echt onmogelijk behalve als je d telefoon echt nergens voor gebruikt en ook geen e-mail, facebook of twitter hebt ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
Phusebox schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:10:
[...]

Ik geloof er helemaal niks van... Is echt onmogelijk behalve als je d telefoon echt nergens voor gebruikt en ook geen e-mail, facebook of twitter hebt ingesteld.
Mijn eerste gedachten ook, dit zie ik alleen gebeuren als de telefoon geen internet heeft, en geen widgets enzo heeft. die van mij gaat met wat ik normaal gebuik vind maar 8 a 9h mee. ik vind het erg bedroevend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

[...]

Lijkt mij ook, maar wie weet. Zou wel een grafiekje willen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Laatst online: 11-09 00:57

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Wow, die batterijduur van mensen waarbij het goed gaat is echt geweldig. Met mijn magic loop ik als ik langer dan 8 uur van huis ben met een lader rond. Nou heb ik continu mijn scherm aan als ik onderweg ben (en dat is anderhalf tot twee uur per dag), ook 3g gebruik. Zo te zien hebben mensen hier niet dat soort actie. Ik wil er één!!! Ik heb al een aftelkalender op mijn whiteboard gemaakt. Nog 3 nachtjes slapen en dan mag ik mijn abonnement verlengen, maar ow shit, nog 5 nachtjes slapen tot een tentamenweek met 5 tentamens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Die is in tegenstelling tot de andere hier echt veel gebruikt.

Edit: sorry voor dubbelpost, dacht dat er al iemand tussen zat.

[ Voor 8% gewijzigd door eew op 17-05-2011 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 14:32
Ik kan echt niet vinden hoeveel procent de accu nog is. Ik kan dat scherm e.d. gewoon vinden maar geen percentage voor hoe vol mijn accu nog zit. Kan het op het forum ook niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
eew schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:14:
[...]

Die is in tegenstelling tot de andere hier echt veel gebruikt.

Edit: sorry voor dubbelpost, dacht dat er al iemand tussen zat.
Positief of negatief?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

s.v.seters schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:14:
Ik kan echt niet vinden hoeveel procent de accu nog is. Ik kan dat scherm e.d. gewoon vinden maar geen percentage voor hoe vol mijn accu nog zit. Kan het op het forum ook niet vinden.
Bij de dialer *#*#4636#*#* bellen, dan batterijgegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Als je ongeveer een 3e van de dag je scherm aan hebt staan, en dan nog 10 uur met je accu doet dan vind ik dat positief. Maar ik ben iets met een 1340 mAh accu gewent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godfella
  • Laatst online: 10-09 19:08
Famoso schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:18:
[...]

Bij de dialer *#*#4636#*#* bellen, dan batterijgegevens.
of gewoon instellingen -> over het toestel -> status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
eew schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:20:
[...]

Als je ongeveer een 3e van de dag je scherm aan hebt staan, en dan nog 10 uur met je accu doet dan vind ik dat positief. Maar ik ben iets met een 1340 mAh accu gewent.
Ik had eergister ook zoiets aleen dan zonder al die spelletjes maar wel meer internet en toen had ik het ong. 22 uur volgehouden.

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nieuw probleem, de helderheid van mijn scherm flippert nu de hele tijd van 0 naar 100 procent. Staat dus op automatisch ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Phusebox schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:27:
Nieuw probleem, de helderheid van mijn scherm flippert nu de hele tijd van 0 naar 100 procent. Staat dus op automatisch ingesteld.
Sjonge jonge jij hebt echt geen geluk :o

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:53
Phusebox schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:02:
[...]

Phoneweaver gebruik ik nu al 4 jaar en ik kan echt niet zonder. Op mijn Desire had het gebruik nooit echt veel impact.
Maar vergeleken met anderen staat jou scherm ook wel heel veel/vaak aan. Dus geen wonder dat jou accu minder lang mee gaat dan die van anderen.
Maar goed vanaf hier kan ik dan ook weer niet zien of je je telefoon nu meer of minder gebruikt dan je met de Desire deed. En als je dat vergelijkt, vergelijk het dan ook eens met het toen je de Desire er nog maar net op had staan en dus nog geen custom rom oid draaide.

edit:
Bij mij is hij nu vanaf 15:00 van de lader, en staat nu op 97%. Daarbij staat hij wel alleen standby omdat ik op het werk ben. Enkele keer op gekeken, mailtje ontvangen en even facebook berichten bekeken. Dus absoluut niet veel gebruikt.
Phusebox schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:27:
Retourtje winkel?

@hieronder.... Je hebt de verkeerde gequote ;)

[ Voor 29% gewijzigd door 13art op 17-05-2011 21:31 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
l3art schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:28:
[...]

Maar vergeleken met anderen staat jou scherm ook wel heel veel/vaak aan. Dus geen wonder dat jou accu minder lang mee gaat dan die van anderen.
Maar goed vanaf hier kan ik dan ook weer niet zien of je je telefoon nu meer of minder gebruikt dan je met de Desire deed. En als je dat vergelijkt, vergelijk het dan ook eens met het toen je de Desire er nog maar net op had staan en dus nog geen custom rom oid draaide.

edit:
Bij mij is hij nu vanaf 15:00 van de lader, en staat nu op 97%. Daarbij staat hij wel alleen standby omdat ik op het werk ben. Enkele keer op gekeken, mailtje ontvangen en even facebook berichten bekeken. Dus absoluut niet veel gebruikt.
Zet hem eens op 30% je scherm zonder automatisch en kijk dan eens hoe dat gaat. Heb je daarnaast ook alle services gesloten die je niet gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik neem aan dat we nu snel Android 2.3.4 of hoger kunnen verwachten.

http://www.zdnet.nl/news/...telefoons-hebben-datalek/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
l3art schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:28:
[...]

edit:

[...]

Retourtje winkel?

@hieronder.... Je hebt de verkeerde gequote ;)
Heb nooit een custom rom gedraaid op mijn Desire, en haalde de eerste paar maanden makkelijk 48 uur, daarna ging het langzaam omlaag.

En scherm vaak aan, ja hmm dat is het gevolg van het niet hebben van een notificatie led,.en slecht werkende tril functie en niet herhalende audio reminders.

Dus ik check regelmatig even voor e-mails etc door even mijn scherm aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Phusebox schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:41:
[...]

Heb nooit een custom rom gedraaid op mijn Desire, en haalde de eerste paar maanden makkelijk 48 uur, daarna ging het langzaam omlaag.

En scherm vaak aan, ja hmm dat is het gevolg van het niet hebben van een notificatie led,.en slecht werkende tril functie en niet herhalende audio reminders.

Dus ik check regelmatig even voor e-mails etc door even mijn scherm aan te zetten.
noled? werkt perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ewivis schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:31:
[...]

Zet hem eens op 30% je scherm zonder automatisch en kijk dan eens hoe dat gaat. Heb je daarnaast ook alle services gesloten die je niet gebruikt?
Ik heb net eens geprobeerd om een hoop services te sluiten, maar de meeste laten zich niet sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ewivis schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:43:
[...]

noled? werkt perfect...
Maar die zet dus ook je scherm aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walr
  • Laatst online: 23-11-2021
[...]

inderdaad ik heb geen facebook of twitter ingsteld plus ik heb met freez heel veel programma's uitgezet
gebruik een app voor dag en nacht verbruik mijn display helderheid staat op 13 procent
hoe maak je zo afbeelding van je telefoon dan kan ik je het laten zien dat hij al zo lang niet is opgeladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Phusebox schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:44:
[...]

Maar die zet dus ook je scherm aan.
ja maar dan zie je toch direct dat je een sms/oid hebt... dus dan zet je hem niet voor niks aan iig ;) en aanzetten is 1 klein puntje wat dus bijna niks verbruikt... Ik gebruik het en het staat niet eens tussen de apps die veel stroom gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 07:34
Ewivis schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:59:
[...]

ja maar dan zie je toch direct dat je een sms/oid hebt... dus dan zet je hem niet voor niks aan iig ;) en aanzetten is 1 klein puntje wat dus bijna niks verbruikt... Ik gebruik het en het staat niet eens tussen de apps die veel stroom gebruikt...
same here, vind het persoonlijk een mooie oplossing :D

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

walr schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:46:
[...]

inderdaad ik heb geen facebook of twitter ingsteld plus ik heb met freez heel veel programma's uitgezet
gebruik een app voor dag en nacht verbruik mijn display helderheid staat op 13 procent
hoe maak je zo afbeelding van je telefoon dan kan ik je het laten zien dat hij al zo lang niet is opgeladen
Home + power-button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Hoe fel is jullie terugbutton en jullie menubutton? ik heb het idee dat een programma of instelling het minder fel maakt namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:29

-tom-562

Oliesjeik

Hoe zit het trouwens met dat amoled scherm? Ik had eerst een nokia n85 met oled scherm, en daar kon ik in het 'standby' scherm een digitale klok laten weergeven. Kan dat met de galaxy s2 ook?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-tom-562 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:03:
Hoe zit het trouwens met dat amoled scherm? Ik had eerst een nokia n85 met oled scherm, en daar kon ik in het 'standby' scherm een digitale klok laten weergeven. Kan dat met de galaxy s2 ook?
ja sowieso met noled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Ik volg dit topic nu al een tijd, omdat ik over wil gaan stappen van een iPhone 3G naar deze S2 (en dus niet naar de iPhone 4/5).

Een van de belangrijkste redenen om over te stappen is dat ik dan eindelijk af ben van dat iTunes, wat bij mij zelden goed werkt/ heeft gewerkt onder Windows 7-64 bit. Maar als ik hier de problemen lees over Kies, dan schrik ik toch wel. Ga ik dan niet van het ene probleem naar het andere??

Onlangs las ik een stukje in een magazine (ik dacht van Belcompany of Phonehouse) dat Kies in het verleden nogal eens tot problemen kon leiden, maar "dat deze problemen met de laatste versie tot het verleden behoorden". Hier lees ik toch zeer regelmatig andere ervaringen (traag, updates niet voilledig binnenkrijgen, crashes).

Dat wordt dus nog een lastige beslissing..... 7(8)7

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-02-2022
Ik werk zelf ook met itunes én met Kies. Allebei met een originele windows 7 64-bits versie en nog nooit problemen gehad. Met itunes is het gewoon van groot belang dat je id3-tags op orde zijn, maar als die kloppen (kost soms wat moeite) dan heb je een super makkelijk programma. Heb sinds kort ervaring met Kies en hier ook nog geen problemen tegengekomen met updaten of iets dergelijks... Bestanden overzetten gaat ook prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm ik zie nu dat 'internet' op de achtergrond ineens 48% cpu vreet? Wtf? 1 venster open op deze pagina, meer.niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows 7-x64 veroorzaakt wel meer problemen dan alleen maar bij Kies.

Zelf heb ik persoonlijk 1 dag Kies op mijn systeem gehad (Vista 32bit :P) en ik was er snel flauw van. Voor mp3 meuk heb je het niet nodig, en updates? Ach, give it time en er zijn straks bergen met custom roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag m`n SG2 mogen ontvangen en gelijk weer geretourneerd ivm roze waas in het centrum van foto's.
Vooral bij lichte foto's en des te dichter bij het object hoe meer sterker het roze wordt.
Einde van de week krijg ik een nieuwe toegestuurd.

Is dit nu hardware of software? Volgens mij is de lens niet goed.

Samsung Galaxy S2 camera probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Phusebox, neem aan dat je ook al een factory reset geprobeerd hebt?
Ik zou hem anders echt even opsturen als ik jou was. Er zijn gewoon teveel dingen die niet lijken te kloppen. Het is balen, maar je er de hele tijd aan lopen ergeren is ook niks.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:30:

Kan beide. Bij de HD2 was het een software probleem en was het na een aantal updates verholpen.

[ Voor 40% gewijzigd door 13art op 17-05-2011 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
l3art schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:30:
Phusebox, neem aan dat je ook al een factory reset geprobeerd hebt?
Ik zou hem anders echt even opsturen als ik jou was. Er zijn gewoon teveel dingen die niet lijken te kloppen. Het is balen, maar je er de hele tijd aan lopen ergeren is ook niks.
Pff typisch ja, opsturen, heb ik eindelijk eens een screenprotector er perfect op zitten en een niet branded toestel...

Factory reset heb ik geen tijd voor want dan ben ik weer 8 uur kwijt met instellen.
Root en backup is geen optie vanwege garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:30:
...
Kan beide. Bij de HD2 was het een software probleem en was het na een aantal updates verholpen.
Als ik zo lees dat een aantal mensen klagen dat juist de kant van de camera heet wordt (wat is heet?) vermoed ik toch een cmos sensor die gebakken wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Laatst online: 10-09 13:44
Lijkt me eerder gewoon de processor of wat dan ook. Als ik mij. Galaxy s1 stevig gebruik wordt ie ook goed warm....dat maakt geen bips uit volgens mij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:34:
Factory reset heb ik geen tijd voor want dan ben ik weer 8 uur kwijt met instellen.
Wat kost er acht uur om in te stellen...
Apps installeren, instellen en een keer goed door alle settingsmenu's lopen en klaar.
Tevens kun je je batterijduur na elke app-install is even goed bekijken en bemeten...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
Heeft iemand hetzelfde probleem? Als ik kies open, kan hij mijn contactpersonen niet uiltlezen. Hij blijft constant op 0% staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:02
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:36:
[...]

Als ik zo lees dat een aantal mensen klagen dat juist de kant van de camera heet wordt (wat is heet?) vermoed ik toch een cmos sensor die gebakken wordt....
Het zal inderdaad wel de processor zijn .... een cmos sensor zal deze warmte niet veroorzaken.
Overigens wordt mijn SGS II ook warm, maar nog lang niet zo warm als m'n HTC desire die ik hier voor in gebruik had. Deze had uiteindelijk oververhittingsproblemen (was er een uit de eerste batch, het mainboard hebben ze vervangen en daarna draaide hij als een zonnetje). De warmte van de SGS II lijkt mij nog goed te doen, ik maak me hier geen zorgen om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
wvexeltweakers schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:20:
Ik volg dit topic nu al een tijd, omdat ik over wil gaan stappen van een iPhone 3G naar deze S2 (en dus niet naar de iPhone 4/5).

Een van de belangrijkste redenen om over te stappen is dat ik dan eindelijk af ben van dat iTunes, wat bij mij zelden goed werkt/ heeft gewerkt onder Windows 7-64 bit. Maar als ik hier de problemen lees over Kies, dan schrik ik toch wel. Ga ik dan niet van het ene probleem naar het andere??

Onlangs las ik een stukje in een magazine (ik dacht van Belcompany of Phonehouse) dat Kies in het verleden nogal eens tot problemen kon leiden, maar "dat deze problemen met de laatste versie tot het verleden behoorden". Hier lees ik toch zeer regelmatig andere ervaringen (traag, updates niet voilledig binnenkrijgen, crashes).

Dat wordt dus nog een lastige beslissing..... 7(8)7
KIES heb je niet nodig. Althans, ik heb nog een SGS I en heb KIES op het updaten na, nooit nodig gehad voor andere zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 12-09 16:26
[...]

Pff typisch ja, opsturen, heb ik eindelijk eens een screenprotector er perfect op zitten en een niet branded toestel...

Nee, als je hem opstuurt en een nieuw toestel krijgt stellen ze alles opnieuw voor je in, scheelt je toch weer 8 uur 8)7

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 08:52
Kan het niet zo zijn dat de camera 'last' heeft van die warmte/hitte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
[...]

Ja maar goed, dat is dan niet anders. Zo loop je jezelf ook alleen maar te ergeren. Dus dan maar toestel retour of toch eerst maar even wat tijd besteden aan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

haagseblowin schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:24:
Ik werk zelf ook met itunes én met Kies. Allebei met een originele windows 7 64-bits versie en nog nooit problemen gehad. Met itunes is het gewoon van groot belang dat je id3-tags op orde zijn, maar als die kloppen (kost soms wat moeite) dan heb je een super makkelijk programma. Heb sinds kort ervaring met Kies en hier ook nog geen problemen tegengekomen met updaten of iets dergelijks... Bestanden overzetten gaat ook prima
Het gaat mij niet eens over muziek of films, maar over agenda, contactpersonen en updates. Het grote probleem is meestal al het connecten, moet soms wel 20 keer mijn iPhone aansluiten voordat iTunes hem eens een keertje ziet (originele kabel / andere kabel maakt niet uit). En ik heb het al bij 3 schone installs van Windows gehad. Daarbij hebben veel iTunes / Windows 7 X64 gebruikers dit probleem, dus denk ik dat jij gewoon geluk hebt. Maar dat is grotendeels offtopic.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:30:
Vandaag m`n SG2 mogen ontvangen en gelijk weer geretourneerd ivm roze waas in het centrum van foto's.
Vooral bij lichte foto's en des te dichter bij het object hoe meer sterker het roze wordt.
Einde van de week krijg ik een nieuwe toegestuurd.

Bij iedereen de lens niet goed? Heb nog geen 1 iemand gehoord dat hij niet de roze vlek heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Hier nog iemand zonder problemen. Het is me in ieder geval nog niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
[...]

seriously 8 uur? wat ben jij voor een tweakert man? ;) no offence... maar ik heb hem binnen 30 min wel weer ingesteld en alles geïnstalleerd hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Laatst online: 10-09 13:44
Heb vanmiddag nog een foto genomen(a4tje), maar het is mij niet opgevallen dat er iets van roze waas zat. Kan het helaas niet nogmaals testen aangezien ik hem alweer retour heb gedaan ivm een dood pixeltje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Phusebox schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:26:
Hmm ik zie nu dat 'internet' op de achtergrond ineens 48% cpu vreet? Wtf? 1 venster open op deze pagina, meer.niet.
Welke website? dan controleer ik of ik het ook het op mijne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
Eerst koppelde mijn tel alle contacten aan de facebookaccount, Toen heb ik alle contacten verwijderd omdat ik iets fout had gedaan en alles 3 dubbel had. Nu koppelt hij dit helaas niet meer. Ik krijg het niet voor elkaar die facebook contacten terug te krijgen. M.a.w. er is geen koppeling meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 12-09 16:26
Ewivis schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:06:
[...]

Welke website? dan controleer ik of ik het ook het op mijne
Er staat toch echt "deze" pagina ;)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Golf2vr6 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:14:
[...]

Er staat toch echt "deze" pagina ;)
excuses... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Kirretje schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:40:
Lijkt me eerder gewoon de processor of wat dan ook. Als ik mij. Galaxy s1 stevig gebruik wordt ie ook goed warm....dat maakt geen bips uit volgens mij.....
Hij bedoelt (volgens mij?) dat de cmos sensor lijdt onder de hitte van de processor, waardoor de camera niet meer goed werkt. Het zou toch wel een mogelijkheid kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Phusebox, jij bent zo kritisch...dat stelt je galaxy s2 onder zo'n grote druk dat ie het spontaan op alle gebieden begeeft
Thenotorious schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:28:
[...]

Sjonge jonge jij hebt echt geen geluk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCARfaceE schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:21:
[...]

Hij bedoelt (volgens mij?) dat de cmos sensor lijdt onder de hitte van de processor, waardoor de camera niet meer goed werkt. Het zou toch wel een mogelijkheid kunnen zijn?
Jup, dat dus. Warmte voor geen enkele optische sensor is prettig vertoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 15:40
Ik ben wel achter een lastig iets gekomen, waar ik na googlen nog geen oplossing voor heb gevonden.

In mijn auto zit een nokia ck15w carkit ingebouwd. Deze kan contacten downloaden uit je telefoon, zodat je ze via de carkit kunt selecteren en bellen. Je hoeft dan echt je toestel niet meer aan te raken, alles loopt via bluetooth. Dit werkte bij mijn oude nokia perfect en was met een minuutje geregeld, maar van de S2 kan hij geen contacten downloaden. Heb hem al een keer 1.5u de tijd gegeven, maar hij blijft op downloaden staan.
Hebben meer mensen hier ervaring mee, of een mogelijke oplossing?

Weet ook niet of het specifiek aan het toestel ligt of aan de carkit. Bellen en gebeld worden gaat wel gewoon zonder problemen, het gaat dus puur om het downloaden van de contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
JeroenV_ schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 00:06:
Ik ben wel achter een lastig iets gekomen, waar ik na googlen nog geen oplossing voor heb gevonden.

In mijn auto zit een nokia ck15w carkit ingebouwd. Deze kan contacten downloaden uit je telefoon, zodat je ze via de carkit kunt selecteren en bellen. Je hoeft dan echt je toestel niet meer aan te raken, alles loopt via bluetooth. Dit werkte bij mijn oude nokia perfect en was met een minuutje geregeld, maar van de S2 kan hij geen contacten downloaden. Heb hem al een keer 1.5u de tijd gegeven, maar hij blijft op downloaden staan.
Hebben meer mensen hier ervaring mee, of een mogelijke oplossing?

Weet ook niet of het specifiek aan het toestel ligt of aan de carkit. Bellen en gebeld worden gaat wel gewoon zonder problemen, het gaat dus puur om het downloaden van de contacten.
Misschien dat dit helpt:
http://www.google.vu/supp...id=07e489062575b661&hl=en

Gaat niet specifiek over de S2 maar wel over Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeetjeBeetje
  • Laatst online: 12-09 16:22
Bij sommige mensen komt het dus voor dat foto's genomen met de SGSII een roze vlek in het midden hebben. Is dit te zien uitsluitend op groot formaat (dus een beeldscherm) of valt het gelijk al op als je de foto terugkijkt op de SGSII?

Ik zat te denken om, als ik hem in de winkel haal, dit gelijk even te checken als het ook te zien is op de 'kleine' versie op het scherm van de SGSII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:42

Arjan A

Cenosillicafoob

CeetjeBeetje schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 00:35:
Bij sommige mensen komt het dus voor dat foto's genomen met de SGSII een roze vlek in het midden hebben. Is dit te zien uitsluitend op groot formaat (dus een beeldscherm) of valt het gelijk al op als je de foto terugkijkt op de SGSII?

Ik zat te denken om, als ik hem in de winkel haal, dit gelijk even te checken als het ook te zien is op de 'kleine' versie op het scherm van de SGSII.
Ik denk dat ik ook zo'n vlek heb, maar kon het nauwelijks zien. Dat was pas nadat ik het op mijn monitor had bekeken. Wellicht is het bij de ene erger dan bij de ander. Als je het dus al in de winkel kan zien, lijkt me dat dat niet goed is.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfbarca
  • Laatst online: 22-04-2024
heb net de review gelezen op nieuwmobiel en de foto's is goed bekeken die met het toestel zijn gemaakt en geen roze of groene vlek of wat dan ook te bespeuren enkel prachtige foto's. als je een foto maakt van een object dichtbij moet je zowiezo instellingen aanpassen denk ik zo. dat doe ik zelf ook met mijn digitale camera die normaal op automatisch ingesteld staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de ervaring wat betreft het gebruiken van internet op de Samsung Galaxy II?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 15:40
Misschien dat dit helpt:
http://www.google.vu/supp...id=07e489062575b661&hl=en

Gaat niet specifiek over de S2 maar wel over Android.
Thnx, had ik ook gevonden, maar daarin staat ook niet echt een oplossing.
De een zegt dat het wel werkt met een android toestel, de ander weer niet.
Het hele exporteer naar sd verhaal kan zoieso niet met die carkit, alleen downloaden is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ewivis schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:02:
[...]

seriously 8 uur? wat ben jij voor een tweakert man? ;) no offence... maar ik heb hem binnen 30 min wel weer ingesteld en alles geïnstalleerd hoor..
Nou ja 8 uur is misschien wat veel, maar alleen al apps opnieuw rangschikken in het applicatie menu most 10 minuten omdat het zo trend langzaam en irritant werkt.

Stuk of 30 apps handmatig downloaden en instellen waar nodig, al met al zeker wel een paar uur bezig.

Ik kijk het nog een dag aan en overweeg het anders maar om mijn koop te ontbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 01:42:
Hoe is de ervaring wat betreft het gebruiken van internet op de Samsung Galaxy II?
Internet is supersnel op de Galaxy S II. Het is de snelste browser die ik tot nu toe op een telefoon gezien heb. Zelfs sneller dan iPhone 4. Ik gebruik de LauncherPro Widget voor bookmarks en wanneer de browser NIET op de achtergrond draait en ik daarvandaan een bookmark open, dan is deze pagina zo ongelooflijk snel geladen, dat zie je op geen enkele andere telefoon en in geen enkele andere browser. Dit is ook 1 van de meest indrukwekkende dingen om aan anderen te laten zien. Men staat versteld. Daarnaast werkt het ook nog eens prettig die snelheid, want internetten doe ik er veel op.

Ook Flash filmpjes (bijvoorbeeld op Dumpert) laden razendsnel. De processor heeft geen enkel probleem met de Flash implementatie. Daar waar ik op de Nexus One en de Desire HD nog regelmatig gestotter tegen kwam, is dit op de Galaxy S II nagenoeg niet aanwezig. Een en ander is natuurlijk wel afhankelijk van je internetverbinding op dat moment (Wifi of 3G), maar het is hoe dan ook indrukwekkend.

De Samsung Galaxy S II is ook het eerste toestel dat ik nog niet heb kunnen betrappen op 'lag' tijdens het scrollen (op iPhone na dan uiteraard). Daar waar dat bij zeer recente Android toestellen heus nog weleens gebeurdde, gebeurt het bij de Samsung Galaxy S II gewoon echt niet. Prachtig. Eindelijk is iPhone niet meer de enige.

Het enige minpunt is dat het scrollen een vreemde eigenschap heeft die zich moeilijk in woorden laat omschrijven. Als je met je vingers de pagina naar beneden veegt lijkt deze hier wel erg gevoelig voor. Hoewel het het toestel echt niets minder goed maakt, had dit natuurlijker kunnen aanvoelen. Als je maar een heel erg klein stukje wilt scrollen en je doet dat door de pagina IETS te verschuiven en direct los te laten, dan schiet de pagina net iets te ver door. Het voelt als een soort omgekeerd elastisch effect. Alsof de pagina ergens overheen moet springen. Nogmaals het is niet heel storend, maar wel onnatuurlijk en afwijkend ten opzichte van andere toestellen.

[ Voor 9% gewijzigd door joblamie op 18-05-2011 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Om te surfen heb ik ook wat bookmarks op de pagina's gezet werkt echt superhandig.

2 screens van mij ter info over het batterij gebruik:

Gisteren ochtend 7:30 van de lader, sindsdien gebeld / whatsapp / sms niet superveel, beetje facebook
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5788969/SC20110518-081110.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5788969/SC20110518-081140.jpeg

[ Voor 12% gewijzigd door Wii4all op 18-05-2011 08:20 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wii4all schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:18:
Om te surfen heb ik ook wat bookmarks op de pagina's gezet werkt echt superhandig.

2 screens van mij ter info over het batterij gebruik:

Gisteren ochtend 7:30 van de lader, sindsdien gebeld / whatsapp / sms niet superveel, beetje facebook
[afbeelding]

[afbeelding]
Hmm als ik zie hoe laag jouw display is qua %, en ik me bedenk dat hier een vergelijk werd getoond met twee telefoons met compleet verschillende helderheid; zou het dan kunnen dat ik soms een scherm heb dat veel meer licht geeft / stroom verbruikt.

Ook omdat ik 's nachts met Gentle Alarm en night display zie dat het scherm zelfs op "uit" stand nog licht geeft, en ik op 0% helderheid het scherm in het donker echt veeeeeel feller is dan mijn Desire op 0%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Binnekort ben ik ook eigenaar van dit super toestel! wat is nou een goede navigatie app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroach
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 17:29
ind0mi schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:43:
Binnekort ben ik ook eigenaar van dit super toestel! wat is nou een goede navigatie app?
Ik vind zelf de navigatie van google maps prima, maar anderen zweren weer bij Navigon. Maar het zal nooit zo goed zijn als bijvoorbeeld een externe navigatie als tomtom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:11

The Wizard

Moderator Mobile
Hier mijn stats:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/25854502/SC20110518-083735.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/25854502/SC20110518-083746.jpeg

* Root
* Titanium Backup (Veel Samsung Apps bevroren)
* Whatsapp / Facebook / Gmail en nog een paar programma's die regelmatig automatisch verbinding maken op de achtergrond lopen
* Afgelopen nacht alle dataverbindingen uit, daaruit blijkt dat er nauwelijks sluipverbruik is.

Stats:

Display aan: 2u 34m
Spraak: 19m
Android systeem (49%): 4u 15m

Facebook gebruik/sms/twitter/whatsapp: Zal rond 1x per uur gemiddeld liggen per applicatie.

[ Voor 3% gewijzigd door The Wizard op 18-05-2011 08:47 ]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Laatst online: 11-09 07:34
ik gebruik iGO, werkt prima!

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik het vraag, maar mijn Accuweather Widget is de helft kleiner dan die ik op jouw scherm zie.
Is er een mogelijkheid omdat groter te krijgen?
Ik begrijp dat het wijzigen van het formaat alleen bij bv Beautiful Widget e.d. apps kan, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik had hiervoor tomtom voor windows mobile en dat werkte perfect.
Ik heb nu google navigatie gebruikt, die doet het wel goed, je mist alleen wat zaken, geen snelheden worden getoond. Groot nadeel is dat jeje kaarten niet lokaal hebt,als je bijv. afwijkt van de route moet ie gaan laden en data binnenhalen. Toen ik pas geleden naar huis reed vond ik dat google navigatie ook wat rare keuzes maakte toen ik van de weg afweek en ook omdat de wijziging opgehaald moet worden duurt het bepalen van de nieuwe route iets langer.

Navigon is tot 30 mei 59,95 ik zit sterk te twijfelen om hem aan te schaffen.
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:50:
[...]

Sorry dat ik het vraag, maar mijn Accuweather Widget is de helft kleiner dan die ik op jouw scherm zie.
Ik begrijp dat het wijzigen van het formaat alleen bij bv Beautiful Widget e.d. apps kan, klopt dat?
Ik zag idd. dat je met beautifull widgets die dingen wat meer in elkaar kan laten overlopen. Heb ik alleen geen ervaring mee.

[ Voor 24% gewijzigd door Wii4all op 18-05-2011 09:00 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb mijn telefoon nu na opladen 2,5 uur niet gebruikt, en dan verbruikt hij 2% per uur. Dus met scherm uit, 3g aan en ik heb er helemaal niks mee gedaan verder. Dan zou ik net 2 dagen kunnen halen, dus hoe mensen hier 1,5 dag halen wanneer ze de telefoon wel gebruiken is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 21:50
Phusebox schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:06:
Ik heb mijn telefoon nu na opladen 2,5 uur niet gebruikt, en dan verbruikt hij 2% per uur. Dus met scherm uit, 3g aan en ik heb er helemaal niks mee gedaan verder. Dan zou ik net 2 dagen kunnen halen, dus hoe mensen hier 1,5 dag halen wanneer ze de telefoon wel gebruiken is mij een raadsel.
Dan zit je met 3G ongeveer op zelfde verbruik als mij. Neem aan met WhatsApp, E-mail, en andere sync dingen wel gewoon aan?

Dit verbruik ligt ongeveeer op zelfde niveau als mijn Desire HD. Daar was het ook 2% per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:06:
das wel vreemd, zelfs de eerste avond nadat ik alles geinstalleerd had en alles nog op volop verversen had staan was er bij mij na 8 uur pas 10% van de batterij af.

Gisterenavond kwam ik thuis om 23:30 stond de telefoon nog op +/- 40% vanochtend nog rond de 32.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:50:
[...]

Pak je accuweather widget eens "op" en laat direct los. Je kan hem namelijk gewoon resizen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Razer schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:08:
[...]

Dan zit je met 3G ongeveer op zelfde verbruik als mij. Neem aan met WhatsApp, E-mail, en andere sync dingen wel gewoon aan?

Dit verbruik ligt ongeveeer op zelfde niveau als mijn Desire HD. Daar was het ook 2% per uur.
Ja alle andere sync staat gewoon aan.

Mijn Desire zat zo rond de 0,5-1% per uur wanneer ik hem niet gebruikte, verder dezelfde apps in gebruik als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 11:23
Ben zelf nog al fan van Sygic Aura en staat dus ook nu weer geïnstalleerd.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 15:48
Rhodan schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:21:
[...]

Same here...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
Rhodan schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:21:
[...]

Betaalt of onbetaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioHazard schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:17:
[...]

Pak je accuweather widget eens "op" en laat direct los. Je kan hem namelijk gewoon resizen? :)
Geweldig!! Bedankt. Had me rot gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik wil die applicatie van bol verwijderen, heb ik volgens mij al een keer gedaan maar hij blijft terugkomen, iemand een tip om hem definitief te verwijderen?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Wii4all schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:37:
ik wil die applicatie van bol verwijderen, heb ik volgens mij al een keer gedaan maar hij blijft terugkomen, iemand een tip om hem definitief te verwijderen?
Rooten.
Pagina: 1 ... 18 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: <a href=" [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic"> Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic</a>.