Toon posts:

Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 23 Laatste
Acties:
  • 138.240 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-04 12:50
Mede-auteur:
  • thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-02 20:32

thijsje66

Samsung Galaxy SII

Intro
Op 13 februari 2011 heeft Samsung de Galaxy SII geïntroduceerd. De belangrijkste kenmerken zijn de 4,3" Super-AMOLED Plus scherm, 1,2 Ghz Dual-core Exynos/Tegra 2 processor en een NFC-reader. Daarnaast beschikt het toestel over een 8MP-camera waarmee tevens 1080P video geschoten kan worden.
Het Super-AMOLED Plus scherm is de volgende generatie SAMOLED schermen zoals we die kennen van de Wave en Galaxy S. De 2e generatie SAMOLED-schermen maken gebruik van een RGB-matrix wat het scherm stukken scherper (50% meer subpixels) moet maken in vergelijking met de eerste generatie SAMOLED-schermen. Let op: in bepaalde gebieden word de Samsung Galaxy SII geleverd met een SLCD-scherm.

Dit topic is bedoeld om over de Samsung Galaxy S II te praten. Discussies over accessoires, providers, prijzen en abonnementen horen in de gelinkte topics en zijn dan ook ongewenst!!

Inhoudsopgave
Specificaties
Chipset ARM Cortex A9 – Exynos 4210 / Tegra 2 (bepaalde gebieden)
Kloksnelheid2 x 1,2 Ghz (Exynos) / 2 x 1 Ghz (Tegra 2)
BesturingssysteemAndroid 2.3 (Gingerbread) met Touchwiz 4.0
Scherm4.3-inch SAMOLED Plus touch screen 480 x 800 resolutie (rgb-matrix)
ROM16GB / 32GB
RAM1 GB
GeheugenuitbreidingmicroSD™ memory card (SD 2.0 compatible); max 32GB
Gewicht116 gram
Afmetingen125.3 x 66.1 x 8.49 mm
Netwerk HSPA+ 21Mbps/ HSUPA 5.76Mbps, EDGE/ GPRS Class 12, Quad band GSM 850/900/1800/1900, Quad band UMTS 850/900/1900/2100
GPSJa, intern
Wifi IEEE 802.11a/b/g/n WiFi, WiFi Direct
SensorenInternal GPS antenna, A-GPS, NFC-reader, G-Sensor, Gyroscoop, Digital compass, Proximity sensor
Camera8.0 MP camera met auto focus en LED flashlight
Camera Front2.0 MP
BluetoothBluetooth 3.0 + HS
Audio3,5 mm stereo audio-aansluiting, Stereo FM Radio met RDS
MicrofoonActive Noise Cancellation met dedicated mic
AansluitingStandaard micro-USB (5-pin micro-USB 2.0)
Camera video opnemen1080P Full HD video recording
Batterij1650 mAh
BatterijduurSpreektijd: max 520 min (3G); Standby tijd: max 610 uur (3G)
Websitehttp://www.samsung.com/global/microsite/galaxys2/html/
Handleiding(en)http://www.samsung.com/nl...rchword=Galaxy+S+II+i9100

Terug naar de inhoudsopgave
Features
  • Lost Phone Management - Samsung DIVE: met Samsung DIVE kun je via de computer een telefoon op afstand wissen, locken of opzoeken op een kaart. Deze service is geheel gratis. Aanmelden via http://www.samsungdive.com
  • Easy Set-up (WPS PIN/PBC, Wi-Fi Direct)
  • AllShare (DLNA1.5)
  • Samsung Kies 2.0, Samsung Kies air
  • Social Hub Premium: de toekomst van communicatie; spreek met wie je wilt en hoe je wilt vanaf één plek: je contactenoverzicht. Je hebt de communicatiegeschiedenis en updates van je contacten op sociale netwerksites in beeld. Vanuit het contactenoverzicht leg je direct contact via e-mail, sms of sociale netwerkdienst. Of je belt gewoon. Je contactenoverzicht op de Samsung Galaxy S II wordt dé hub voor jouw sociale leven.
  • Readers Hub: met de Samsung Galaxy S II heb je altijd een bibliotheek aan boeken, tijdschriften en kranten bij je. Dankzij speciale samenwerkingsverbanden biedt de Samsung Readers Hub meer dan 2,2 miljoen boeken aan, 2.000 kranten in 49 talen en 2.300 populaire tijdschriften in 22 talen.
  • Game Hub: Game Hub biedt de eenvoudigste manier om de beste mobiele games te downloaden en te spelen. Met de gyroscopische sensor met drie assen opent Samsung een wereld aan gamingmogelijkheden. Probeer games gratis uit en download eersteklas titels van partners zoals Gameloft. Of daag vrienden uit met de Social Network Games (SNG) van mobage, inclusief ngmoco’s ‘We Rule and We City’.
  • Music Hub: de Samsung Galaxy S II is je persoonlijke muziekmanager met toegang tot meer dan 12 miljoen tracks van 7Digital. Ontdek wat hot is volgens de hitlijsten, zoek je favoriete muziek op, ontvang aanbevelingen van albums, luister naar previews en download ze direct op de Samsung Galaxy S II
Enterprise solutions
  • Cisco AnyConnect Virtual Private Network
  • Sybase Afaria Mobile Device Management
  • Cisco WebEx
  • Cisco Mobile
Mobile Audio/Video Interface
  • MHL: Samsung Galaxy S2 has a MHL (Multimedia High-definition Link) connector, which basically allows the Micro-USB to do much more than just be a Micro-USB connector. It can for example output 1080p with a Micro-USB to HDMI cable and it can do USB host stuff such as USB keyboards. At the same it will be charging your phone.
Reviews
Phone Arena - Samsung Galaxy S II Review - 9/10
http://www.phonearena.com...Galaxy-S-II-Review_id2728

Mobile-Review - Review of Samsung Galaxy S II i9100. Part 1 & 2
http://www.mobile-review....amsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review....sung-galaxy-s2-2-en.shtml

Engadget - Samsung Galaxy S II review - 9/10
http://www.engadget.com/2...msung-galaxy-s-ii-review/

CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review - 4,5/5
http://reviews.cnet.co.uk...laxy-s-2-review-50002442/

Techradar.com - Samsung Galaxy S2 review - 5/5
http://www.techradar.com/...g-galaxy-s2-930907/review

Foto's
Toestel

Camera Sample's

Youtube
HDblog
YouTube: Samsung Galaxy S2 RAM Info e Hardware tour ENG

Gsm Arena - Samsung I9100 Galaxy S II user interface demo
YouTube: Samsung I9100 Galaxy S II user interface

Gsm Arena - Samsung I9100 Galaxy S II 1080p video sample
YouTube: Samsung I9100 Galaxy S II 1080p video sample

GSMArena - Flash in browser test
YouTube: Samsung Galaxy S II Flash in browser performance test

Samsung Galaxy S2 ondersteunt Mobile High-Definition Link (MHL)
YouTube: Mobile High-Definition Link (MHL)

Changelog
Pre: Topic opgezet door BobWarley :*)
13-02-2011: Officiele introductie van de Samsung Galaxy S2 (Overgenomen door Relief2009)
13-02-2011: Eerste actuele informatie SGS2 toegevoegd
13-02-2011: Video + meer specs toegevoegd.
14-02-2011: jump-tags gemaakt
14-02-2011: 'Video's' renamed naar 'Youtube' en 'Hands-on' verplaatst naar '(P)Reviews'
15-04-2011: Hands-on oude filmpjes verwijderd
15-04-2011: Nieuw plaatje, kleine wijzigingen in Specificaties en nieuwe filmpjes toegevoegd
15-04-2011: Deel 2 van het topic geopend :9
24-04-2011: thijsje66 is nu mede-auteur. Welkom!
10-05-2011: Plaatjes vervangen + nu alleen Reviews
10-05-2011: Deel 3 is nu geopend :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-03 21:41
Naja voorruit.. Omdat k het laatste bericht uit t vorige topic had 8) hier nog een keer:

Heb het toestel nu ook een aantal uur. Wat me enorm opvalt als je er een beetje mee aan het knoeien ben (nu 2uur achter elkaar) dat het toestel wel erg warm wordt. Weet niet of meerdere dat hebben?

Verder is het echt een super fijn toestel! Later meer...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-05 13:08
Unicum volgens mij, dat een topic al aan een deel drie begint, voordat het toestel echt goed verkrijgbaar is in Nederland :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Relief2009
Tja, niet voor niets erg populair :D
wizzlewaxx schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:53:
Naja voorruit.. Omdat k het laatste bericht uit t vorige topic had 8) hier nog een keer:

Heb het toestel nu ook een aantal uur. Wat me enorm opvalt als je er een beetje mee aan het knoeien ben (nu 2uur achter elkaar) dat het toestel wel erg warm wordt. Weet niet of meerdere dat hebben?

Verder is het echt een super fijn toestel! Later meer...
Had ik ook met mijn SGS, maar na een aantal dagen voel je het niet meer.
AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:58:
Deel 3? omdat de telefoon nu verkrijgbaar is?
CLB vroeg me of het niet tijd was voor Deel 3 en dus hierbij ook Deel 3 :P
Het is een beetje standaard dat je na de 60 pagina's een nieuw Deel opent. En toevallig komt het uit met de release. Misschien was de release ook de reden voor CLB om een suggestie te doen voor een nieuw deel. Dunno >:)

[Voor 116% gewijzigd door Relief2009 op 10-05-2011 21:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thijsje66
Relief2009 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:54:
Tja, niet voor niets erg populair :D

[...]

Had ik ook met mijn SGS, maar na een aantal dagen voel je het niet meer.
Een hete telefoon an sich is niet erg, zolang hij maar niet te heet wordt. Mijn Desire Z is wel eens uitgevallen nadat hij een tijdje op 1.9 GHz draaide. Te heet :P

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stef07
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-10-2019
Hallo allemaal, ik ben erg geïnteresseerd in de S2, heb een vraagje voor degene die hem al hebben,
Kun je in het sms menu ook de toetsen veranderen zodat het T9 toetsen worden ipv qwerty ??
Daar ben ik erg benieuwd naar!!
Groetjes....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Relief2009
thijsje66 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:59:
[...]

Een hete telefoon an sich is niet erg, zolang hij maar niet te heet wordt. Mijn Desire Z is wel eens uitgevallen nadat hij een tijdje op 1.9 GHz draaide. Te heet :P
Natuurlijk, maar ik bedoelde meer dat mijn SGS niet meer warm wordt. Misschien is het een kwestie van nieuwe hardware die even op stoom moet komen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thijsje66
stef07 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:02:
Hallo allemaal, ik ben erg geïnteresseerd in de S2, heb een vraagje voor degene die hem al hebben,
Kun je in het sms menu ook de toetsen veranderen zodat het T9 toetsen worden ipv qwerty ??
Daar ben ik erg benieuwd naar!!
Groetjes....
Niet out-of-the-box, maar er is wel een app voor in de Market: Klik of klik nr.2

@Relief2009
Not sure, lijkt me niet onlogisch. Kan ook zijn dat je het minder voelt. Eigenlijk zou je vanaf het begin zo'n CPU thermometer moeten installeren.

[Voor 20% gewijzigd door thijsje66 op 10-05-2011 21:07]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-06 21:19
Relief2009 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:02:
[...]

Natuurlijk, maar ik bedoelde meer dat mijn SGS niet meer warm wordt. Misschien is het een kwestie van nieuwe hardware die even op stoom moet komen?
Dat zou heel goed zo kunnen zijn. Denk dan vooral de batterij. Toch waren er zelfs op het MWC al veel berichten over toestellen die wel heel erg warm werden. Maarjah dat waren pre-productie modellen..

Deel 3.. Weer een bookmark veranderen. ;)

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Floxie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-05 22:05
Hmm, ik heb net de indruk dat mn SGS1 sneller warmer werd dan de S2.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtlAntA
Floxie schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:07:
Had je custom rom lopen op je SGS1? Heb gelezen dat dat qua temperatuur nogal wat verschil kan maken. Vreemd genoeg hoeft het geen effect op de battery life te hebben. :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thijsje66
Floxie schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:07:
Die van mij werd op 1.3 GHz nog niet eens zo heel warm :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Floxie
Ja ik had Darky's rom draaien met hun Dark-Voodoo kernel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thijsje66
Floxie schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:10:
Ja ik had Darky's rom draaien met hun Dark-Vodoo kernel.
CM7, vanaf de alpha >:) .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Krusher
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Krusher

Alizée

Kunnen we het Custom Rom gebeuren laten in het juiste topic of bij gebrek aan bij xda-developers?

[Voor 27% gewijzigd door Krusher op 10-05-2011 21:29]

:+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtlAntA
Krusher schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:27:
Kunnen we het Custom romgebeuren laten in het juiste topic of bij gebrek aan bij xda-developers?
Dit ging meer over de temperatuur van de telefoon en wat eventueel een oorzaak of oplossing zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Als ik er overheen gelezen heb dan alvast mijn verontschuldiging hiervoor maar..... Hoe is eigenlijk de belkwaliteit van het toestel. Vind ik zelf behoorlijk belangrijk want het is tenslote ook nog een telefoon. Heeft iemand hier al ervaring mee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtlAntA
hoefniks schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:33:
Als ik er overheen gelezen heb dan alvast mijn verontschuldiging hiervoor maar..... Hoe is eigenlijk de belkwaliteit van het toestel. Vind ik zelf behoorlijk belangrijk want het is tenslote ook nog een telefoon. Heeft iemand hier al ervaring mee?
Haha ik kan je vertellen dat ik dat voor het eerst langs zie komen. En ik heb alle 3 delen gelezen!

Goeie vraag. Antwoord iemand?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02 18:29

NeoMe

#Addict

Mochten mensen van hun Galaxy S ( één ) afwillen, pm mij dan aub ...

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:55
Ik ben overgestapt van een Desire HD naar de GS2, nu heb ik een vraagje over de e-mail, ik heb mijn Windows Live mail gekoppeld aan Social Hub. Als ik op de Desire een mail verwijderde bleef deze wel gewoon op Hotmail staan, echter als ik nu een mail verwijder is deze ook van de server. Hoe kan ik dit voorkomen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-06 10:24
AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:36:
[...]

Haha ik kan je vertellen dat ik dat voor het eerst langs zie komen. En ik heb alle 3 delen gelezen!

Goeie vraag. Antwoord iemand?
Ik heb in één van de vele reviews die gepasseerd zijn gelezen dat de belkwaliteit toch van degelijk niveau is.
Zowel wat jij hoort als wat de persoon aan de andere kant hoort.

Steam: Grim

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtlAntA
NuCl3aR schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:45:
[...]

Ik heb in één van de vele reviews die gepasseerd zijn gelezen dat de belkwaliteit toch van degelijk niveau is.
Zowel wat jij hoort als wat de persoon aan de andere kant hoort.
Er zitten ook 2 microfoons in waardoor noise cancellation mogelijk is. Toch ben ik wel benieuwd naar de tweakers ervaringen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Krusher
  • Niet online

Krusher

Alizée

Is er al Nederlands 1080p videomateriaal van de camera beschikbaar van de retailversie? Dat is namelijk 1 van mijn "must haves" :9

HDMI + Bluetooth keyboard en muis een andere :D

Ben benieuwd hoe de Android versie van UAE draait.

Blijft erg jammer dat de leveringsomvang van dit toestel erg karig is. Zeker voor iemand die het volle pond betaald voor zo'n toestel (lees: bewust geen abo, en dat al meer dan 6 jaar) Ik had op zijn minst een éénvoudige HDMI kabel verwacht (zonder de optie van het laden via de kabel).

Oh ja, het is een telefoon, ik hoop dat dit doosje iets luider is met gesprekken dan de Apollo en dat wekkergeluiden beter hoorbaar zijn. Ik moet m'n Apollo omdraaien om wakker te worden van het alarm.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Kan iemand nog een kleine review plaatsen die hem al heeft?

Altijd leuk. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Razer
En iemand enig idee waar ik widget kan vinden voor Social Hub?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stef07
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-10-2019
nog een vraagje (alleen) voor de mensen die hem hebben. Als je op internet zit en je zoomt enorm in, blijven de letters dan ook haarscherp,zoals bijvoorbeeld op een Iphone 4?
Ik heb als een galaxy s gehad en daar zag je als ik aan het internetten was (bijv tweakers.net) dat de ene letter wat dikker was dan de andere...... niet allemaal even scherp dus.

[Voor 34% gewijzigd door stef07 op 10-05-2011 22:04]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtlAntA
stef07 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:00:
nog een vraagje (alleen) voor de mensen die hem hebben. Als je op internet zit en je zoomt enorm in, blijven de letters dan ook haarscherp,zoals bijvoorbeeld op een Iphone 4?
Sorry ik heb hem niet maar wil toch graag antwoord op je vraag geven.
Nee tijdens het zoomen niet. Ervoor en erna natuurlijk wel. Als je het 2e deel van dit topic even doorzoekt zul je een paar vergelijkingsfilmpjes vinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018
AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:08:
[...]

Had je custom rom lopen op je SGS1? Heb gelezen dat dat qua temperatuur nogal wat verschil kan maken. Vreemd genoeg hoeft het geen effect op de battery life te hebben. :?
Huh, dan heb je dus een perpetuum mobile?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:34
Dat is nog eens timing. Op de dag dat het toestel verzonden wordt door verschillende shops, een nieuw topic! Zal hard gaan lopen nu veel mensen het toestel binnen krijgen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Floxie
Voor de mensen die vorig deel gemist hebben... er zijn tal van filmpjes te vinden over de SGS2 op mijn youtube channel: YouTube: Kanaal van Poppefieke

Over de belkwaliteit ben ik zeer te spreken. De andere kant is heel luid en duidelijk te horen. Mensen zeggen ook dat ze me heel goed horen. Deze telefoon kan dus ook gewoon.... goed bellen :p

@eew: Niet bepaald, batterijen hebben het graag lekker warm niet TE warm natuurlijk), maar een warme batterij presteert doorgaans beter dan een koude batterij Als je ooit in het bos verloren loopt met een lege telefoon, neem de batterij er dan uit en warm ze een halfuurtje op onder je oksels. Succes gegarandeerd! Voor enkele minuten toch ^^

[Voor 29% gewijzigd door Floxie op 10-05-2011 22:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-05 15:20
Floxie schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:12:
Voor de mensen die vorig deel gemist hebben... er zijn tal van filmpjes te vinden over de SGS2 op mijn youtube channel: YouTube: Kanaal van Poppefieke
In het vorige topic nog niet aan toegekomen, maar echt wel chapeau voor alle filmpjes en tests. Je leek gisterenavond onvermoeibaar wat bird-scenes betrof _/-\o_

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Razer
Toevallig op dit moment bij nog meer mensen die geen accounts aan de Social Hub kunnen toevoegen? Twitter wil niet aanmelden en Facebook niet synchroniseren =(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Floxie
@ Petervanakelyen:
Haha bedankt! Heb alles gewoon met plezier gedaan :)
Zo dingen boeien me nu ook eenmaal.
En als ik mijn mede tweaker kan helpen, dan zal ik dat ook doen ^^

@Roy1985: Twitter gebruik ik niet, maar Facebook werkt gewoon.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
Ben benieuwd hoe deze telefoon zal functioneren bij Android versies in de toekomst waar wel GPU acc. is. Denk dat het dan ineens een monster wordt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 14:18
Ik ben benieuwd hoeveel negatieve verhalen we vanaf morgen krijgen te lezen :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 22:28
Phusebox schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:23:
Laten we hopen op zo min mogelijk negatieve reacties ;)

Onderstaande link zijn er al heel wat negatieve verhalen te lezen, maar niks ernstigs.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1064773

[Voor 24% gewijzigd door SCARfaceE op 10-05-2011 22:49]

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtlAntA
Phusebox schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:23:
Morgen nog niks denk ik. Aan het begin is het toch allemaal oeehh en ahh. Als men er aan gewend is dan komen de minpuntjes wel boven drijven.

Als je nu graag negatieve ervaringen wil kijk dan even op XDA. Staan al genoeg gebruikers bij die kritiek hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Razer
Floxie schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:20:
@ Petervanakelyen:
Haha bedankt! Heb alles gewoon met plezier gedaan :)
Zo dingen boeien me nu ook eenmaal.
En als ik mijn mede tweaker kan helpen, dan zal ik dat ook doen ^^

@Roy1985: Twitter gebruik ik niet, maar Facebook werkt gewoon.
Mm raar, ik krijg geen Facebook en geen Twitter account aangemeld, telkens "Aanmelding mislukt".
Morgen nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:25:
[...]

Als je nu graag negatieve ervaringen wil kijk dan even op XDA. Staan al genoeg gebruikers bij die kritiek hebben.
Hmm inderdaad. Ach ja elke telefoon heeft issues.

Grootste issue die ik nu lees is dan nog wel dat de camera onbeschermt is en snel bekrast raakt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jimzweers
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-06 09:59
Kan iemand mij vertellen hoelang het duurt voor de push notifications binnenkomen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Relief2009
Phusebox schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:34:
[...]

Grootste issue die ik nu lees is dan nog wel dat de camera onbeschermt is en snel bekrast raakt.
Tja, is een kwestie van goed gedrag aanleren. Ik heb mezelf geleerd mijn telefoon altijd alleen (zonder andere stuff) in 1 van mijn zaken te snoppen. Krassen door het leggen op tafel zou niet moeten gebeuren door de knik aan de onderkant en de verhoging rondom de camera.
jimzweers schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:36:
Kan iemand mij vertellen hoelang het duurt voor de push notifications binnenkomen?
Van wat? Android heeft volgens mij geen push notification a la iOS. En de snelheid van notificaties ligt nog steeds aan de ontwikkelaar van de app.

[Voor 26% gewijzigd door Relief2009 op 10-05-2011 22:41]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtlAntA
Phusebox schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:34:
[...]

Ik zit meer in over de battery drain van gingerbread. Tot nu toe heeft Floxie daar (naar mijn weten) geen last van gehad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:39:
[...]

Ik zit meer in over de battery drain van gingerbread. Tot nu toe heeft Floxie daar (naar mijn weten) geen last van gehad.
Batterydrain... hmm tja mijn Desire haalt net de 15/16 uur dus alles beter dan dat denk ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtlAntA
Phusebox schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:39:
[...]

Batterydrain... hmm tja mijn Desire haalt net de 15/16 uur dus alles beter dan dat denk ik.
Als je het zelfde hebt als in mijn onderstaand linkje hebt dan haal je amper 5-6 uur op normaal gebruik.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1070324

Quote uit dat topic:
Woke up this morning to find an alert from Watchdog telling me that the Suspend process had been using 64% CPU for a time overnight.

This is the problem guys, as confirmed by Google. I'm not sure there's much we can do about it until the bug is fixed.

[Voor 27% gewijzigd door AtlAntA op 10-05-2011 22:49]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Floxie
@ jimzweers: 10-15 seconden

@ Phusebox: Zelfs als er krassen op de camera zouden komen, dan zal je dit normaal nooit kunnen zien. Dit komt door de manier waarop een lens werkt: de bovenlaag van de lens is te dichtbij om een focus te krijgen. Hierdoor zal de kras niet geprojecteerd worden op de foto. Ik spreek dan natuurlijk wel over krasjes die er op zouden kunnen komen door normaal gebruik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Haha inderdaad, 15/16 uur daar zou ik direct voor tekenen. Maar het ligt er ook aan wat je doet natuurlijk. Als je constant op internet zit youtube filmpjes te kijken dan hou je het ook niet lang vol met een Desire of welke telefoon dan ook.
Het schijnt dat de Social Hub een grote zuiperd is omdat hij constant zit te syncen, maar dat was al enige tijd bekend.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
Snoop schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:46:
Haha inderdaad, 15/16 uur daar zou ik direct voor tekenen. Maar het ligt er ook aan wat je doet natuurlijk. Als je constant op internet zit youtube filmpjes te kijken dan hou je het ook niet lang vol met een Desire of welke telefoon dan ook.
Het schijnt dat de Social Hub een grote zuiperd is omdat hij constant zit te syncen, maar dat was al enige tijd bekend.
Sorry is het zo slecht dan dat 15 uur al veel is? Damn... Dan kan ik beter mijn Desire maar houden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-06 19:36
Wat ik begreep is het vooral met versie 2.3.3, welke versie wordt erop de NL toestellen geleverd?

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 7 Pro Hazel 256

Acties:
  • 0Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-06 17:49
iemand al geprobeerd om via http://www.samsungdive.com/ de sgs2 te vinden? (of in elk geval OF de site werkt)

[Voor 19% gewijzigd door reyals op 10-05-2011 22:53]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Baiko
  • Laatst online: 05-06 22:17
Zojuist mijn 2 siliconen hoesjes ontvangen, geweldige afwerking voor $2.69. Deze man is happy. Nu de telefoon zelf nog.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtlAntA
Golf2vr6 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:51:
Wat ik begreep is het vooral met versie 2.3.3, welke versie wordt erop de NL toestellen geleverd?
Goeie vraag. Die Ploxie draait wel op 2.3.3 maar dat is een UK model. Denk eerlijk gezegd dat wij ook gewoon 2.3.3 krijgen. Ook al is 2.3.4 voor de nexus S al uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thijsje66
AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:55:
[...]

Goeie vraag. Die Ploxie draait wel op 2.3.3 maar dat is een UK model. Denk eerlijk gezegd dat wij ook gewoon 2.3.3 krijgen. Ook al is 2.3.4 voor de nexus S al uit.
Ja, maar dat zegt niets. Er schemeren een paar CM7 nightlies rond op internet, maar ik verwacht geen updates naar Android 2.3.4 binnekort van welke fabrikant dan ook :P
Oh, en dat videobellen is wel echt gaaf :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• michel3vb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-03-2021
Baiko schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:54:
Zojuist mijn 2 siliconen hoesjes ontvangen, geweldige afwerking voor $2.69. Deze man is happy. Nu de telefoon zelf nog.
Welke en waar heb je ze besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

Over de belkwaliteit ben ik zeer te spreken. De andere kant is heel luid en duidelijk te horen. Mensen zeggen ook dat ze me heel goed horen. Deze telefoon kan dus ook gewoon.... goed bellen :p

@eew: Niet bepaald, batterijen hebben het graag lekker warm niet TE warm natuurlijk), maar een warme batterij presteert doorgaans beter dan een koude batterij Als je ooit in het bos verloren loopt met een lege telefoon, neem de batterij er dan uit en warm ze een halfuurtje op onder je oksels. Succes gegarandeerd! Voor enkele minuten toch ^^
Ik was even vergeten dat je ook nog met de chemie van batterijen te maken hebt, het stroomverbruik van mijn pc praat ik altijd goed door het een elektrische kachel te noemen. Maar hier is natuurlijk ook nog een hele chemische kant aan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtlAntA
thijsje66 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:01:
[...]

Ja, maar dat zegt niets. Er schemeren een paar CM7 nightlies rond op internet, maar ik verwacht geen updates naar Android 2.3.4 binnekort van welke fabrikant dan ook :P
Oh, en dat videobellen is wel echt gaaf :P
Videobellen? Is dat nieuw in android dan? Kan al sinds mijn nokia n80 videobellen.
Maar goed dat is off topic en komt door mijn gebrek aan ervaring met android.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Laatst online: 17-11-2022
Alexander6501 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:54:
Unicum volgens mij, dat een topic al aan een deel drie begint, voordat het toestel echt goed verkrijgbaar is in Nederland :p
Tsja, hij wordt ook wel erg snel vernieuwd.. Wat is de policy eigenlijk? Want volgens mij werd deze rond de 50 pagina's vernieuwd terwijl ik ooit een DHD topic de 250 heb zien halen :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Baiko
  • Laatst online: 05-06 22:17

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:03

Oekol

waka waka hey hey

SytseHartvelt schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:06:
[...]
Tsja, hij wordt ook wel erg snel vernieuwd.. Wat is de policy eigenlijk? Want volgens mij werd deze rond de 50 pagina's vernieuwd terwijl ik ooit een DHD topic de 250 heb zien halen :p
offtopic: De policy snap ik ook niet.. abbo en verzendtopic zit al op de 145 pagina's of iets dergelijks.

Ontopic: Ben benieuwd na de reviews die waarschijnlijk morgen online komen!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 22:28
Misschien een Tweakers.net review morgen? Zou wel fijn zijn, die zijn imho de besten en het meest uitgebreid.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:49:
[...]

Sorry is het zo slecht dan dat 15 uur al veel is? Damn... Dan kan ik beter mijn Desire maar houden.
Zoals ik zei, ligt het er natuurlijk aan hoe je het toestel gebruikt, maar het is een feit dat met intensief gebruik (lees: internetten, continu scherm aanlaten etc.) van de S2 je het geen halve dag volhoudt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:03

Oekol

waka waka hey hey

SCARfaceE schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:11:
Misschien een Tweakers.net review morgen? Zou wel fijn zijn, die zijn imho de besten en het meest uitgebreid.
Laten we het hopen, heb morgen nogal weinig tijd. Half 9 tot 5 weg en 's avonds voetbaltrainen. Maar daartussen is zeker plaats voor een uitgebreid tweakers review. Dan lees ik de topics de dag later wel weer door.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtlAntA
Google heeft het probleem met de batterij erkend en schrijft het volgende

n case anyone's confused, it's recognized that some phones do have battery life problems that stem from: (a) not properly suspending to low-power states and, (b) continually attempting to suspend and resume, burning CPU in the suspend thread. The causes tend to be due to devices continually generating interrupts (that might not be properly handled by device drivers and hence continue to be generated), or drivers rejecting suspend for conditions that should be short-lived but instead persist for long time periods. In many cases the drivers involved are written by OEMs and Google does not have any knowledge of the drivers or devices causing the problem -- the folks who made the phone need to take a look.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thijsje66
AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:06:
[...]

Videobellen? Is dat nieuw in android dan? Kan al sinds mijn nokia n80 videobellen.
Maar goed dat is off topic en komt door mijn gebrek aan ervaring met android.
Jep, da's nieuw in Android :)
Maar grappig dat het is! Een praktisch nut heeft het voor mij niet, leuk voor tijdens Engels, maar daar blijft het ook bij. Ik heb liever dat ze Google Voice naar Nederland brengen :)
(En Google Music en Movies natuurlijk ;) )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:30:
Google heeft het probleem met de batterij erkend en schrijft het volgende

n case anyone's confused, it's recognized that some phones do have battery life problems that stem from: (a) not properly suspending to low-power states and, (b) continually attempting to suspend and resume, burning CPU in the suspend thread. The causes tend to be due to devices continually generating interrupts (that might not be properly handled by device drivers and hence continue to be generated), or drivers rejecting suspend for conditions that should be short-lived but instead persist for long time periods. In many cases the drivers involved are written by OEMs and Google does not have any knowledge of the drivers or devices causing the problem -- the folks who made the phone need to take a look.
Helaas zo'n typisch probleem dat je krijgt als je ala MS Windows een OS schrijft en niet zelf de hardware levert. Nadeeltje van Android, voordeeltje voor Apple. Wat dat betreft wel handig om voor een Android-telefoon te gaan die populair is, omdat dan de kans het grootst is dat dit soort problemen niet ontstaan. De chinese android-tablets hebben hier bijvoorbeeld vaak wel last van.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtlAntA
brama schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:41:
[...]

Helaas zo'n typisch probleem dat je krijgt als je ala MS Windows een OS schrijft en niet zelf de hardware levert. Nadeeltje van Android, voordeeltje voor Apple. Wat dat betreft wel handig om voor een Android-telefoon te gaan die populair is, omdat dan de kans het grootst is dat dit soort problemen niet ontstaan. De chinese android-tablets hebben hier bijvoorbeeld vaak wel last van.
Dit komt toch echt uit het SGS2 topic op XDA. En google zegt dat het probleem bij samsung ligt. Samsung beweert dat het probleem bij google ligt. Ook al kan ik van het laatste geen bron meer vinden,. Heb het idee dat dit nog wel even duurt eer het gefixed is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• deadly_spider
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-06-2013
ik verwacht toch wel veel van de batterij.
Hoop dat die in ieder geval een dag mee gaat.
Als ik me uit leef op mijn HTC desire, heb ik hem binnen 4 a 5 uurtjes echt leeg.
Maar dan ben ik ook veel aan het surfen, en af en toe een filmje kijken of spelletje spelen.
Hij hangt daarom meestal 2 a 3 keer aan de lader op een dag.

Als ik zuinig aan doe red ik 8 a 10 uur hoog uit
zelf mijn nokia 5800 kreeg ik leeg in 4 uur.

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:45:
[...]

Dit komt toch echt uit het SGS2 topic op XDA. En google zegt dat het probleem bij samsung ligt. Samsung beweert dat het probleem bij google ligt. Ook al kan ik van het laatste geen bron meer vinden,. Heb het idee dat dit nog wel even duurt eer het gefixed is.
Mja, dat is dan weer het nadeel van een gloednieuwe telefoon; de eerste kopers mogen de kinderziektes voor lief nemen. Maar ik heb er vertrouwen in dat samsung dit soort dingen wel gaat fixen (als ze een merkbare impact hebben) in korte tijd. Ze hebben ten slotte een imago hoog te houden.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• Krusher
  • Niet online

Krusher

Alizée

...
Leuk, maar geen eigen 1080p opnamen via de SGSII?

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:27
brama schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:22:
[...]

Mja, dat is dan weer het nadeel van een gloednieuwe telefoon; de eerste kopers mogen de kinderziektes voor lief nemen. Maar ik heb er vertrouwen in dat samsung dit soort dingen wel gaat fixen (als ze een merkbare impact hebben) in korte tijd. Ze hebben ten slotte een imago hoog te houden.
Dat kan nog wel eens tegenvallen, bij de SGS duurde het ook lang voor samsung officiele fixes voor de problemen uitbracht...

Toch overweeg ik wel mn 2x om te ruilen voor dit toestel, al wacht ik toch eerst wat meer reviews af. Die battery drain maakt me toch n stuk minder enthousiast.

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-04 00:13

Quindor

Switching the universe....

Mijn nederlandse SGSII draait het volgende :

Android version : 2.3.3
Kernel version : 2.6.35-7-I9100XWKE1-CL181974

Helaas nog geen root voor beschikbaar zoals ik kan zien.

Tot nu toe bevalt hij erg goed en kom ik weinig tot geen problemen tegen!

[Voor 17% gewijzigd door Quindor op 11-05-2011 00:35]

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, Mijn vakantie CampZone

• AtlAntA
Quindor schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:35:
Mijn nederlandse SGSII draait het volgende :

Android version : 2.3.3
Kernel version : 2.6.35-7-I9100XWKE1-CL181974

Helaas nog geen root voor beschikbaar zoals ik kan zien.

Tot nu toe bevalt hij erg goed en kom ik weinig tot geen problemen tegen!
Voor root hoef je alleen maar even op XDA te zoeken. Is er echt wel.

Schijnt dat er een nokia USBOTG kabeltje is die prima werkt met de SGS2. Wie durft de gok te nemen?
http://cgi.ebay.com/Micro...kid%3D9024684139249763901

bron: http://forum2.mobile-revi...xy-S2-is-announced/page18

• Quindor

Quindor

AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:46:
[...]

Voor root hoef je alleen maar even op XDA te zoeken. Is er echt wel.

Schijnt dat er een nokia USBOTG kabeltje is die prima werkt met de SGS2. Wie durft de gok te nemen?
http://cgi.ebay.com/Micro...kid%3D9024684139249763901

bron: http://forum2.mobile-revi...xy-S2-is-announced/page18
Nope, did that.. :P Deze firmware versie staat er niet bij.

• AtlAntA
Quindor schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:47:
[...]

Nope, did that.. :P Deze firmware versie staat er niet bij.
Denk je niet dat dat ook met jouw versie werkt? Ik heb geen android ervaring BTW

• Quindor

Quindor

Hahahah, had ik ook niet voor vandaag. Maar de gingerbreak lijkt alleen te werken op de pre-release toestellen en de andere methode flash je een stukje kernel mee, maar die hebben andere letters dan welke er bij mij opstaat (is nieuwer). Wat ansich mogelijk is natuurlijk.

Dus ik wacht nog eventjes tot ik het zeker weet!

Eventjes als vermelding. Ik heb getest met mijn Skoda Superb welke een RNS-510 heeft met de Premium carkit. De gevreese rSAP only versie. Dit werkt perfect! :D (nog niet heel veel mee gedaan, maar gepaired, sync telephone book, paar mensen gebeld en gedisconnect zonder problemen, dat kunnen veel andere toestellen als niet zeggen!).

[Voor 34% gewijzigd door Quindor op 11-05-2011 01:01]

• AtlAntA
Quindor schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:57:
Hahahah, had ik ook niet voor vandaag. Maar de gingerbreak lijkt alleen te werken op de pre-release toestellen en de andere methode flash je een stukje kernel mee, maar die hebben andere letters dan welke er bij mij opstaat (is nieuwer). Wat ansich mogelijk is natuurlijk.

Dus ik wacht nog eventjes tot ik het zeker weet!
Als ik het goed gelezen heb op XDA dan moet je zelfs jouw versie redelijk makkelijk kunnen rooten via ODIN.
Als er idd een stukje kernel mee gaat dan zou ik even wachten tot ze het op XDA allemaal wat beter hebben uitgedokterd.

Dit zou trouwens beter thuis passen in een root topic voor de SGS2.

Zou je eventueel het volgende lijstje met games even willen proberen? Schijnt iig op de UK versies niet te werken.
N.O.V.A 2
Dungeon Defense
Dungeon Hunter 2
Eternal Legacy
Asphalt 6
Reckless Racing

Wel beetje jaloers btw ;)

[Voor 11% gewijzigd door AtlAntA op 11-05-2011 01:10]

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-06 22:26
Hmm, toch raar, vandaag in de vodafone reclame nog een galaxy s2 gezien zonder samsung aan de voorkant:S, is dit omdat er tijdens het maken van het filmpje alleen dev toestellen uit waren, of gaat er toch nog een verrassing van samsung komen?:D

• AtlAntA
iklucas schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 01:11:
Hmm, toch raar, vandaag in de vodafone reclame nog een galaxy s2 gezien zonder samsung aan de voorkant:S, is dit omdat er tijdens het maken van het filmpje alleen dev toestellen uit waren, of gaat er toch nog een verrassing van samsung komen?:D
Dit zijn pre-release toestellen die je zag in een reclame die al bijna een week op tv te zien is.

zoek zoek en je had het gevonden ;)

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-06 22:26
AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 01:13:
[...]

Dit zijn pre-release toestellen die je zag in een reclame die al bijna een week op tv te zien is.

zoek zoek en je had het gevonden ;)
Ja klopt, had er ooit heel veel pagina's terug iets over gelezen, ooit, maar kon niet 123 terugvinden:P en tja die 100 pagina's doorlezen?:O

• Relief2009
iklucas schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 01:22:
[...]

Ja klopt, had er ooit heel veel pagina's terug iets over gelezen, ooit, maar kon niet 123 terugvinden:P en tja die 100 pagina's doorlezen?:O
Er is ook iets wat je noemt een zoekfunctie. En zoeken is inderdaad de bedoeling.

• Anoniem: 312857
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Waarom eigenlijk maar rond de 60 pagina's. Andere hebben er veel meer. 200+ (puur interesse)

[Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 312857 op 11-05-2011 01:35]

• Quindor

Quindor

Euhm, dat zijn wel heel veel games om ineens te installeren. Als ze op de UK versie niet werken, dan kan ik je 99,9% zeker vertellen dat ze op de NL versie ook niet werken. Zoveel tijd zit daar niet tussen!

Misschien heeft dat met bepaalde texture compression problemen te maken? Ergens wat over gelezen.

Maar goed, misschien dat ik er morgen wat kan proberen, maar ondertussen zullen er dan al veel meer mensen zijn. ;)

• AtlAntA
Quindor schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 01:35:
Euhm, dat zijn wel heel veel games om ineens te installeren. Als ze op de UK versie niet werken, dan kan ik je 99,9% zeker vertellen dat ze op de NL versie ook niet werken. Zoveel tijd zit daar niet tussen!

Misschien heeft dat met bepaalde texture compression problemen te maken? Ergens wat over gelezen.

Maar goed, misschien dat ik er morgen wat kan proberen, maar ondertussen zullen er dan al veel meer mensen zijn. ;)
Heb even gezocht en heeft inderdaad met de texture compressie te maken. Schijnt dat de makers van die games van de standaard zijn afgeweken en samsung niet. De game makers zijn van de standaard compressie in OpenGL afgeweken. Hoe het precies in elkaar zit weet ik ook niet Je hoeft die games niet te proberen hoor. Krijg hem morgenmiddag zelf ook aangeleverd. :9

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Anoniem: 312857 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 01:34:
Waarom eigenlijk maar rond de 60 pagina's. Andere hebben er veel meer. 200+ (puur interesse)
Bij mij maar 3 pagina's
Maar een gemiddelde van 1000 posts per topic dan het volgende deel is veel duidelijker
( kijk maar eens naar het N900 topic, 10k+ posts, met 90% onzin, waarin je niets kan terugvinden ! )

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:26
Ben benieuwd naar het scherm van de S2. De witwaardes schijnen minder fel te zijn dan bijvoorbeeld mijn desire die ik nu heb... En hopelijk is er geen roze waas als ik brightness op zn laagst zet...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 32GB@3200mhz / Gigabyte 3080 TI Gaming OC

• AtlAntA
Ewivis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 08:00:
Ben benieuwd naar het scherm van de S2. De witwaardes schijnen minder fel te zijn dan bijvoorbeeld mijn desire die ik nu heb... En hopelijk is er geen roze waas als ik brightness op zn laagst zet...
Wat ik gelezen heb (al kan ik mij de bron niet meer herinneren..) is dat de witwaardes beter zijn dan de desire en anders zijn dan de iphone4. De 1 beweert dat de iphone4 'echtere' witwaardes heeft en de ander beweert het tegenover gestelde.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

• Ewivis
AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 08:05:
[...]

Wat ik gelezen heb (al kan ik mij de bron niet meer herinneren..) is dat de witwaardes beter zijn dan de desire en anders zijn dan de iphone4. De 1 beweert dat de iphone4 'echtere' witwaardes heeft en de ander beweert het tegenover gestelde.

Hoop dat je hier wat aan hebt.
Hmm, zal hem vandaag even naast mijn desire leggen dan kan ik sowieso dat verschil zien. Maar de Nexus S schijnt een heel goed scherm te hebben.

• AtlAntA
Ewivis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 08:07:
[...]

Hmm, zal hem vandaag even naast mijn desire leggen dan kan ik sowieso dat verschil zien. Maar de Nexus S schijnt een heel goed scherm te hebben.
Bij de Nexus S schijnt het scherm een beetje blauw uit als je hem helemaal wit maakt. Maar dit is natuurlijk weer een eigenschap van SAMOLED+

• Ewivis
AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 08:10:
[...]

Bij de Nexus S schijnt het scherm een beetje blauw uit als je hem helemaal wit maakt. Maar dit is natuurlijk weer een eigenschap van SAMOLED+
Je bedoelt de S2 neem ik aan? De Nexus S heeft toch SLCD?

• AtlAntA
Ewivis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 08:14:
[...]

Je bedoelt de S2 neem ik aan? De Nexus S heeft toch SLCD?
Je hebt gelijk. Het is nog een beetje te vroeg voor mij.. :+

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-06 17:49
iemand trouwens de leesbaarheid al geprobeerd in direct zonlicht? (weer een zonnige dag vandaag)

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• DorkoTheBeast
  • Laatst online: 02-05 21:02
Werkt de stembesturing ook in het nederlands op de S2?

• dogan2010
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-11-2022
dus hij is vandaag officeel verkrijgbaar in nederland?
zo ja? in welke winkels ligt ie?

• AtlAntA
DorkoTheBeast schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:07:
Werkt de stembesturing ook in het nederlands op de S2?
Als je Vlingo bedoelt (wat standaard is geinstalleerd op de SGS2 ) dan nee.

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-03 09:02
Goed om te zien dat dit toestel geen death grip heeft!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-06 19:36
dogan2010 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:08:
dus hij is vandaag officeel verkrijgbaar in nederland?
zo ja? in welke winkels ligt ie?
[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 7 Pro Hazel 256

• Relief2009
Mensen, moeten we bij elke pagina 3 maal herhalen dat bepaalde zaken hier niet horen? In de TS staat duidelijk:

Dit topic is bedoeld om over de Samsung Galaxy S II te praten. Discussies over accessoires, providers, prijzen en abonnementen horen in de gelinkte topics en zijn dan ook ongewenst!!

Wat betreft het nieuwe deel: door met Deel 3 te beginnen bij de lancering in Nederland hebben we hopelijk de komende 60 pagina's veel meer inhoudelijke discussie's. Topics maken van 100/200+ zorgt voor minder overzicht. En het zou enorm veel schelen wanneer iedereen eerst de TS leest. Dat scheelt veel herhalingen.

Misschien interessant om samen met thijs een nieuw onderdeel te openen waarin we problemen bespreken of tutorials kunnen neerzetten om onnodige vragen te voorkomen.

[Voor 62% gewijzigd door Relief2009 op 11-05-2011 09:53]

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:32
reyals schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 08:32:
iemand trouwens de leesbaarheid al geprobeerd in direct zonlicht? (weer een zonnige dag vandaag)
Ik vond de Galaxy S1 met de hoogste brightness setting al prima in de zon qua leesbaarheid, maar misschien dat ze het spiegeleffect wat hebben kunnen verminderen, dat zou wel fijn zijn :*)

• AtlAntA
q-enf0rcer.1 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:55:
[...]

Ik vond de Galaxy S1 met de hoogste brightness setting al prima in de zon qua leesbaarheid, maar misschien dat ze het spiegeleffect wat hebben kunnen verminderen, dat zou wel fijn zijn :*)
Het schijnt dat dit scherm nog helderder (is dat een woord?) is. En dat zou de leesbaarheid zeer ten goede komen.

Ik heb met mijn huidige telefoon (N96) in de zonnige maanden altijd lagere abbo kosten omdat ik het scherm buiten niet kan lezen. :*)

• Relief2009
q-enf0rcer.1 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:55:
[...]

Met automatic brightness is het inderdaad prima leesbaar in de zon. Maar het slurpt ook je batterij leeg :P

Hier wat video's:
YouTube: Samsung Galaxy S2 vs HTC Desire S - Boot and Benchmarks

YouTube: Samsung Galaxy S2 - Polaris Office

YouTube: Samsung Galaxy S II / S 2 screen viewing angle vs Galaxy S, Sony Ericsson Xperia arc and Optimus 2x

[Voor 35% gewijzigd door Relief2009 op 11-05-2011 10:05]

• Floxie
Krusher schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:30:
[...]

Leuk, maar geen eigen 1080p opnamen via de SGSII?
Ja geprobeerd, maar 1080p & 720p opnames vond youtube niet leuk en comprimeerde ze lekker naar 240p.

Anyway 2 kleine filmpjes:
- 1080p https://dl-web.dropbox.com/get/Public/1080p.mp4?w=df7ee5ab
- 720p https://dl-web.dropbox.com/get/Public/720p.mp4?w=2f56bf9b

[Voor 4% gewijzigd door Floxie op 11-05-2011 10:21]

Pagina: 1 2 3 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: <a href=" [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic"> Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic</a>.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee