Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 23 Laatste
Acties:
  • 141.396 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:49
In het laatste filmpje lijkt de Arc wel een dummyphone aan het begin. Lijkt net alsof er gewoon een kartonnetje over heen ligt

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Floxie schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:13:
[...]

Ja geprobeerd, maar 1080p & 720p opnames vond youtube niet leuk en comprimeerde ze lekker naar 240p.

Anyway 2 kleine filmpjes:
- 1080p https://dl-web.dropbox.com/get/1080p.mp4?w=aea22079
- 720p https://dl-web.dropbox.com/get/720p.mp4?w=fbe5de17
Die filmpjes werken niet voor ons. Je moet ze even in de public folder zetten en dan een public link hier plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:59
Net even het scherm in de zon getest, stuk beter af te lezen als mijn Desire HD, dat is op dit moment het enige referentie materiaal wat ik dit moment heb.

Iemand enig idee of er een widget voor de Media Hub is? Zodat ik me Facebook en Twitter updates op me scherm kan lezen zonder de Media Hub te hoeven openen? Ben Friend Stream van HTC gewend en zoek iets wat er een beetje op lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floxie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:14:
[...]

Die filmpjes werken niet voor ons. Je moet ze even in de public folder zetten en dan een public link hier plaatsen.
Aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Hier dan een kleine review over de Nederlandse Samsung Galaxy S2 die ik sinds gister in bezit heb

- Wanneer je het toestel wil installeren merk je al vrij snel dat het batterij klepje erg plastic aanvoelt. Het lijkt
net alsof je het eraf breekt... Zoals eerder al vermeld middels een youtube filmpje is het klepje erg elastisch.
Je kan het klepje eigenlijk niet eens breken. dus geen zorgen als je hem in elkaar zet...

- Qua formaat (waar ik me een beetje zorgen over maakte, omdat ie wel erg groot) valt het me alles mee.
Alles ligt lekker in de hand en is makkelijk te bedienen met 1 hand. In je broekzak voel je hem amper zitten
door het extreme lichte gewicht van het toestel. Dit kan dus makkelijk e geeft geen problemen.

- De batterij is voor de eerste keer als je hem aanzet ongeveer voor de helft vol. Na 3uur intensief gebruik
was de batterij leeg (continu scherm aangehad) Dit is vrij logisch aangezien de batterij op begin nog een
beetje zwak is. Daarna aan de lader gehangen (die in het doosje zat). het laden ging (naar mijn idee) erg
langzaam. Een uur of 5 had de lader wel nodig voor de de batterij vol was. Dit kan liggen aan dat de batterij
voor het eerst geladen wordt, dat de lader niet echt krachtig is of dat ik weinig geduld heb :-P

- De hubs die standaard staan geinstalleerd vielen mij een beetje tegen. Bij de games hub had ik verwacht
wel een aantal demo's te krijgen. Helaas staat er niks geinstalleerd en moet je voor elk spel betalen..
Evenals de readers hub. waar je standaard 10 credits krijgt om te besteden aan een tijdschrift of krant.
Nu had ik als voorbeeld de volkskrant gedownload. Dit kostte mij 3 credits. Na enige tijd downloaden
kreeg ik dus de hele krant te zien. Helaas was dit de krant van 3 weken geleden. Dus veel heb je hier ook
niet aan... Nog 7 credits over dus. Wil je meer credits of nieuwere kranten of tijdschriften downloaden
dan moet je daar credits voor kopen... De social hub wilde ik verbinden met twitter en facebook. Helaas
kreeg ik continu dat het toestel zich niet kon aanmelden.. Terwijl ik zeker wist dat me inlog gegevens
juist waren. Misschien een bug in het stukje software?

- Het scherm was voor mij echt een verademing! Op automatische helderheid echt ontzettend scherp en
mooie kleuren. Als je de brightness op vol zet krijg je toch een lichtbak vanuit je scherm! :-p. Echt ontzettend
mooi. Je kan vanuit de instellingen ook aangeven op wat voor kleur je het scherm wil zetten (Film, Standaard
en nog iets. :-P)

- Touchwiz werkt voor mij ook erg lekker. Je kan zoveel instellen dat je in eerste instantie redelijk lang bezig
ben met alles mooi op je scherm te plaatsen. Standaard staan er al een stuk of 25 widgets geinstalleerd.
Het gros daarvan is erg bruikbaar. de rest kan je natuurlijk gewoon downloaden uit de market.

- Qua toetsenbord kan je kiezen tussen het samsung qwerty toetsenbord en swype.. Swype ben ik niet echt
handig in, dus maar voor het gewone toetsenbord gekozen van samsung. Dit tikt erg lekker weg (sms erg
veel, dus hect veel waarde aan een goed toetsenbord). De xt9 vult automatisch alle woorden aan zodat je
nooit precies op de toets hoeft te zitten welke je wil hebben...

- De standaard muziek speler die in het toestel zit doet wat ie moet doen. Verder ben ik niet van plan deze
te gebruiken aangezien er maar weinig instellingen inzitten. MortPlayer gebruikte ik altijd om mappen af te
spelen en dat zal waarschijnlijk ook nu weer gaan gebeuren. Geen zin om voor elk album of verzameling
mp3tjes een playlist aan te maken...

- Het internetten is ook een verademing. Toestel laadt echt supersnel mijn favoriete pagina's. Het zoomen
gaat ook erg makkelijk. Ook als je 2vingers op een stuk tekst houd en het toestel kantelt gaat het toestel
inzoomen. Erg leuk maar of je het vaak gebruikt is een 2e ;-).

Tot zo ver eventjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406178

AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:09:
[...]

Als je Vlingo bedoelt (wat standaard is geinstalleerd op de SGS2 ) dan nee.
Dat is wel minder? Komt dit in de toekomst ook in het nederlands of gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 01-06 14:22
Anoniem: 406178 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:28:
[...]

Dat is wel minder? Komt dit in de toekomst ook in het nederlands of gewoon niet?
Grappige is dat Samsung in Nederland wel reclame maakt met speech-to-text maar ze vergeten er even bij te zeggen dat het dus alleen in Engels, Duits, Frans (?) mogelijk is.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Error (403)
It seems you don't belong here! You should probably try logging in?
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 21:02
wizzlewaxx schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:23:
Hier dan een kleine review over de Nederlandse Samsung Galaxy S2 die ik sinds gister in bezit heb

- Wanneer je het toestel wil installeren merk je al vrij snel dat het batterij klepje erg plastic aanvoelt. Het lijkt
net alsof je het eraf breekt... Zoals eerder al vermeld middels een youtube filmpje is het klepje erg elastisch.
Je kan het klepje eigenlijk niet eens breken. dus geen zorgen als je hem in elkaar zet...

- Qua formaat (waar ik me een beetje zorgen over maakte, omdat ie wel erg groot) valt het me alles mee.
Alles ligt lekker in de hand en is makkelijk te bedienen met 1 hand. In je broekzak voel je hem amper zitten
door het extreme lichte gewicht van het toestel. Dit kan dus makkelijk e geeft geen problemen.

- De batterij is voor de eerste keer als je hem aanzet ongeveer voor de helft vol. Na 3uur intensief gebruik
was de batterij leeg (continu scherm aangehad) Dit is vrij logisch aangezien de batterij op begin nog een
beetje zwak is. Daarna aan de lader gehangen (die in het doosje zat). het laden ging (naar mijn idee) erg
langzaam. Een uur of 5 had de lader wel nodig voor de de batterij vol was. Dit kan liggen aan dat de batterij
voor het eerst geladen wordt, dat de lader niet echt krachtig is of dat ik weinig geduld heb :-P

- De hubs die standaard staan geinstalleerd vielen mij een beetje tegen. Bij de games hub had ik verwacht
wel een aantal demo's te krijgen. Helaas staat er niks geinstalleerd en moet je voor elk spel betalen..
Evenals de readers hub. waar je standaard 10 credits krijgt om te besteden aan een tijdschrift of krant.
Nu had ik als voorbeeld de volkskrant gedownload. Dit kostte mij 3 credits. Na enige tijd downloaden
kreeg ik dus de hele krant te zien. Helaas was dit de krant van 3 weken geleden. Dus veel heb je hier ook
niet aan... Nog 7 credits over dus. Wil je meer credits of nieuwere kranten of tijdschriften downloaden
dan moet je daar credits voor kopen... De social hub wilde ik verbinden met twitter en facebook. Helaas
kreeg ik continu dat het toestel zich niet kon aanmelden.. Terwijl ik zeker wist dat me inlog gegevens
juist waren. Misschien een bug in het stukje software?

- Het scherm was voor mij echt een verademing! Op automatische helderheid echt ontzettend scherp en
mooie kleuren. Als je de brightness op vol zet krijg je toch een lichtbak vanuit je scherm! :-p. Echt ontzettend
mooi. Je kan vanuit de instellingen ook aangeven op wat voor kleur je het scherm wil zetten (Film, Standaard
en nog iets. :-P)

- Touchwiz werkt voor mij ook erg lekker. Je kan zoveel instellen dat je in eerste instantie redelijk lang bezig
ben met alles mooi op je scherm te plaatsen. Standaard staan er al een stuk of 25 widgets geinstalleerd.
Het gros daarvan is erg bruikbaar. de rest kan je natuurlijk gewoon downloaden uit de market.

- Qua toetsenbord kan je kiezen tussen het samsung qwerty toetsenbord en swype.. Swype ben ik niet echt
handig in, dus maar voor het gewone toetsenbord gekozen van samsung. Dit tikt erg lekker weg (sms erg
veel, dus hect veel waarde aan een goed toetsenbord). De xt9 vult automatisch alle woorden aan zodat je
nooit precies op de toets hoeft te zitten welke je wil hebben...

- De standaard muziek speler die in het toestel zit doet wat ie moet doen. Verder ben ik niet van plan deze
te gebruiken aangezien er maar weinig instellingen inzitten. MortPlayer gebruikte ik altijd om mappen af te
spelen en dat zal waarschijnlijk ook nu weer gaan gebeuren. Geen zin om voor elk album of verzameling
mp3tjes een playlist aan te maken...

- Het internetten is ook een verademing. Toestel laadt echt supersnel mijn favoriete pagina's. Het zoomen
gaat ook erg makkelijk. Ook als je 2vingers op een stuk tekst houd en het toestel kantelt gaat het toestel
inzoomen. Erg leuk maar of je het vaak gebruikt is een 2e ;-).

Tot zo ver eventjes...
Mooi verhaal :) Bah, ik heb wel ergens €500,- liggen, maar vind het toch wel erg gek om dat even op een telefoon stuk te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja die werken :D

Zodeju :o Dat ziet er lang niet slecht uit :9

Leuke hond btw O+

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 11-05-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:36
Hoe ziet de muziek map structuur er uit? Moet je alle nummers er los in plempen en zoekt de speler het dan zelf uit adhv tags of moet je 'Artiest map --> Album map --> nummer' aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
Polster schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:56:
Hoe ziet de muziek map structuur er uit? Moet je alle nummers er los in plempen en zoekt de speler het dan zelf uit adhv tags of moet je 'Artiest map --> Album map --> nummer' aanmaken?
Nee, alle nummers kwamen in 1 lijst te staan. Hij scant alle audio formaten die ondersteunt worden op het toestel /sd kaart. Tags kan ie het ook op filteren (qua genre, speelduur etc) maar dat vind ik persoonlijk helemaal een drama aangezien 8 van de 10 tags van mp3tjes die ik heb, niet goed staan of reclame bevatten. Geen zin om dit aan te passen. Dus hou ik er gewoon van om per map te kunnen afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Mooie review. Vind je hem ook warm worden na intensief gebruik? En wat vind je van de speaker?

@Floxie: Wow ben best onder de indruk. Eerste keer dat ik camera filmpjes van een retail toestel zie zonder you tube compressie.

[ Voor 30% gewijzigd door AtlAntA op 11-05-2011 11:36 . Reden: 2e vraag toegevoegd. @Floxie toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
Perspresentatie vanmiddag :) Eerste indrukken komen natuurlijk meteen hier, daar hoef je niet eens om te vragen ;)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Zet de telefoon de Market apps automatisch onder de juiste hub (dus games bij games en sociale dingen bij Social) of komen ze gewoon in een algemeen overzicht. Zoja, dan heb je weinig aan die hubs (Sterker nog, wordt het een rommeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 08:41

RMX

Pyrone89 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:48:
Zet de telefoon de Market apps automatisch onder de juiste hub (dus games bij games en sociale dingen bij Social) of komen ze gewoon in een algemeen overzicht. Zoja, dan heb je weinig aan die hubs (Sterker nog, wordt het een rommeltje
Nope, Game Hub en Market is los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:08:
[...]

Mooie review. Vind je hem ook warm worden na intensief gebruik? En wat vind je van de speaker?

@Floxie: Wow ben best onder de indruk. Eerste keer dat ik camera filmpjes van een retail toestel zie zonder you tube compressie.
Ja dit viel me enorm op. Nadat ik een uur of 2 mee had gespeeld werd het toestel behoorlijk warm. Dit vond ik wel een beetje vreemd. Heb toen even een programma om de temperatuur te meten geinstalleerd.. Idle is ie 22 graden.. bij intensief gebruik 42 graden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-05 22:39
Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:32:
[...]

Grappige is dat Samsung in Nederland wel reclame maakt met speech-to-text maar ze vergeten er even bij te zeggen dat het dus alleen in Engels, Duits, Frans (?) mogelijk is.
Speech-to-text werkt ook in het Nederlands hoor, zit voor zover ik weet standaard in Android.
Heb zelf geen SG2 maar dit werkt op m'n Motorola Milestone, vriend z'n Desire HD en andere vriend z'n LG Optimus 2x.

edit:
Even wat verder gezocht.
Dit werkt sinds Android 2.2 en kan via de Google Voice Search app uit de market.

[ Voor 10% gewijzigd door Radiance op 11-05-2011 12:12 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

partyondude schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:38:
[...]

Mooi verhaal :) Bah, ik heb wel ergens €500,- liggen, maar vind het toch wel erg gek om dat even op een telefoon stuk te slaan.
Tja.. Ik gebruik mijn toestel (SGS1) echt voor heel veel zaken en ik heb wel veel geld uitgegeven aan dingen die ik een stuk minder (dagelijks) gebruik.. Maar 500 euro is en blijft veel geld idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
RMX schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:58:
[...]

Nope, Game Hub en Market is los.
Dan wordt het dus een rommeltje met allerlei hubs en dan ook nog losse applicaties.
Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartholdy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-04 15:07
Is er al iemand in het bezit van de MHL cable voor de HDMI aansluiting voor je TV?
Ben toch wel benieuwd naar de resultaten daarvan.
Op ebay kan ik ze nog niet vinden voor weinig. En paar winkels op internet verkopen ze voor 25,- pond, dat moet binnenkort denk ik wel voor minder kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Bartholdy schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:19:
Is er al iemand in het bezit van de MHL cable voor de HDMI aansluiting voor je TV?
Ben toch wel benieuwd naar de resultaten daarvan.
Op ebay kan ik ze nog niet vinden voor weinig. En paar winkels op internet verkopen ze voor 25,- pond, dat moet binnenkort denk ik wel voor minder kunnen.
Voor de zekerheid, MHL mirrort je hele scherm, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Heeft iemand hier zijn GSII ontvangen met twee seal stickers over elkaar heen op de doos? Die van mij lijkt namelijk gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403590

Zou een NDS emulator ook op de GS2 werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Anoniem: 403590 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:30:
Zou een NDS emulator ook op de GS2 werken?
Moet er eerst nog wat gesleuteld worden aan die voor android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
wizzlewaxx schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:08:
[...]

Ja dit viel me enorm op. Nadat ik een uur of 2 mee had gespeeld werd het toestel behoorlijk warm. Dit vond ik wel een beetje vreemd. Heb toen even een programma om de temperatuur te meten geinstalleerd.. Idle is ie 22 graden.. bij intensief gebruik 42 graden...
Als je andere fora mag geloven zijn zulke waarden redelijk normaal. Vraag me af hoe heet ie wordt als het in de zomer 32 graden is op het terras oid.

@Phusebox: Heb je hem al aangehad? Is dit de eerste boot?

Over de voice 2 text. Samsung heeft Vlingo geïntegreerd in Touchwizz en Vlingo ondersteunt maar een paar talen en daar is NL er niet 1 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:30:
Heeft iemand hier zijn GSII ontvangen met twee seal stickers over elkaar heen op de doos? Die van mij lijkt namelijk gebruikt...
Je wilde het in het andere topic niet geloven. Maar grote kans dat dit grijze import is geweest en dat hun er zelf een seal sticker op hebben gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:38:
[...]

Als je andere fora mag geloven zijn zulke waarden redelijk normaal. Vraag me af hoe heet ie wordt als het in de zomer 32 graden is op het terras oid.

@Phusebox: Heb je hem al aangehad? Is dit de eerste boot?

Over de voice 2 text. Samsung heeft Vlingo geïntegreerd in Touchwizz en Vlingo ondersteunt maar een paar talen en daar is NL er niet 1 van.
Nee nog niet aangehad, straks pas. Maar als je een factory reset doet (zo slim zijn ze ook nog wel) zie je dat toch niet.
wizzlewaxx schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:39:
[...]

Je wilde het in het andere topic niet geloven. Maar grote kans dat dit grijze import is geweest en dat hun er zelf een seal sticker op hebben gedaan..
Zei ik dat? Overigens zit er een NL handleiding bij, dus lijkt me niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 11-05-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartholdy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-04 15:07
thijsje66 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:29:
[...]

Voor de zekerheid, MHL mirrort je hele scherm, toch?
Dat zou inderdaad het geval moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:39:
[...]

Nee nog niet aangehad, straks pas. Maar als je een factory reset doet (zo slim zijn ze ook nog wel) zie je dat toch niet.

[...]

Zei ik dat? Overigens zit er een NL handleiding bij, dus lijkt me niet.
NL versie heeft een Samsung MMM (Ofzoiets) widget.
Als je die hebt, heb je gewoon NL versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 23:59
Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:30:
Hier precies zo, en die kwam nieuw uit de doos bij Belcompany, geen zorgen om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
@Phusebox: Als je de mogelijkheid hebt dan meteen naar de VF winkel gaan (maakt niet uit welke) en hem laten omwisselen. Grote kans dat je meteen een nieuwe mee krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405816

Zijn gewoon medewerkers die alvast naar het toestel hebben gekeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

wizzlewaxx schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:39:
[...]

Razer schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:45:
[...]

Hier precies zo, en die kwam nieuw uit de doos bij Belcompany, geen zorgen om maken.
Dus Wizzlewax, de Belcompany verkoopt ook grijze import? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:38:
[...]
Dan installeer je toch Google Voice Search of denk ik nu te makkelijk?

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 16:04
Dit baart me wel weer zorgen mbt de gps, iemand van de gelukkige eigenaren die dit wil testen?

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Ik ga nu de app downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304064

Occy74 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:53:
Dit baart me wel weer zorgen mbt de gps, iemand van de gelukkige eigenaren die dit wil testen?
Hij heeft zijn filmpje met een tekstje geupdate:

"Update: This was a once off random GPS event. Later testing I got 4-6 meters accuracy with 8 to 10 satellites (Outside) inside around 12m accuracy. Never lost lock. GPS is A+".

Geen probleem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Anoniem: 304064 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:56:
[...]

Hij heeft zijn filmpje met een tekstje geupdate:

"Update: This was a once off random GPS event. Later testing I got 4-6 meters accuracy with 8 to 10 satellites (Outside) inside around 12m accuracy. Never lost lock. GPS is A+".

Geen probleem dus.
Ook had Drunkfux dit wel even op kunnen zoeken. Is genoeg over gesproken. En Floxie heeft er zelfs nog een filmpje van gemaakt.

@Radiance: Kan je met die google voice search ook smsjes dicteren? Ik dacht het niet eerlijk gezegd. Dat kan met Vlingo wel. In principe kan je je complete telefoon er mee besturen.

[ Voor 16% gewijzigd door AtlAntA op 11-05-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:04:
[...]

Ook had senser86 dit wel even op kunnen zoeken. Is genoeg over gesproken. En Floxie heeft er zelfs nog een filmpje van gemaakt.
Ik ben senser en ik heb het opgezocht :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
RMX schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:48:
[...]
[...]
Dus Wizzlewax, de Belcompany verkoopt ook grijze import? >:)
Franchise??? Mogen bestellen waar ze willen? Dus kijk er niet raar van op aub..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Anoniem: 304064 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:12:
[...]

Ik ben senser en ik heb het opgezocht :P ?
my bad.. |:(

fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Niks aan de hand, zoals jullie al gezien hebben.
Coldfix binnen 1 a 1.5 minuut, 11+ satelietten.
Hotfix daarna binnen enkele seconde, zoals de rest al zei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Weet iemand een code waarmee je kunt zien hoe lang een toestel aan is geweest? Dus overall, zodat ik kan zien of ie gebruikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:50
Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:24:
Weet iemand een code waarmee je kunt zien hoe lang een toestel aan is geweest? Dus overall, zodat ik kan zien of ie gebruikt is.
Kijk hier eens tussen, misschien zit ie erbij:
Golf2vr6 in "Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 2"

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Had ik al gedaan, sommige van die post werken ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:24:
Deze Misschien? *#*#4636#*#*

AtlAntA in "Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:04:
[...]

@Radiance: Kan je met die google voice search ook smsjes dicteren? Ik dacht het niet eerlijk gezegd. Dat kan met Vlingo wel. In principe kan je je complete telefoon er mee besturen.
Ik kon met darky's rom op mijn SGS1 met de gingerbread toetsenbord echt OVERAL speech to tekst doen in het nederlands. Ik verbaasde me trouwens over hoe correct hij is. Als ik zeg bijvoorbeeld: Bladie bla lalala bla blie. Dan typt hij het precies :) zo grappig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:36
zo heb hem vandaag binnen gekregen. En hij is toch wel ERG groot :P (kom van een htc legend)

Maarja behalve dat zeer tevreden. is toch een hele vooruitgang echt 0,0 vertraging nu even alle apps er weer opkwakken en dan ben ik weer blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Anoniem: 145867 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:28:
[...]

Ik kon met darky's rom op mijn SGS1 met de gingerbread toetsenbord echt OVERAL speech to tekst doen in het nederlands. Ik verbaasde me trouwens over hoe correct hij is. Als ik zeg bijvoorbeeld: Bladie bla lalala bla blie. Dan typt hij het precies :) zo grappig!
Kijk dat lijkt me nou heerlijk! Ik zit toch zon 9-10 uur per dag op de weg en dan is zoiets verschrikkelijk makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
http://blog.gsmarena.com/...erfeed&utm_medium=twitter

broncode is vrijgegeven door samsung

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobileleon
  • Laatst online: 15-08-2023
Misschien een domme vraag, maar ik kom van een windows mobile 6.1 systeem eigenlijk nieuw naar android, wat zijn volgens jullie de "must have" apps om te installeren op de SGS2 :)? Ik zit wel een beetje rond te kijken maar heb eigenlijk zo geen idee waar te beginnen :9.

hier hebben we een eigen topic voor: Android Market en applicaties - Deel 12 Omdat bijna alle software welke op de SGS2 kan draaien ook op andere Android apparaten kan draaien discussiëren we hier niet over Android apps.

[ Voor 32% gewijzigd door Bullet NL op 11-05-2011 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Occy74 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:53:

[video]
Hoe komen dit soort grote fouten door het testproces heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403590

Hoi,

Ik wil hem los kopen. Welke winkel of webshop kan ik hem het beste lees goedkoopste krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:30:
[...]

Kijk dat lijkt me nou heerlijk! Ik zit toch zon 9-10 uur per dag op de weg en dan is zoiets verschrikkelijk makkelijk.
Ook ik kan dit op m'n Milestone, heb wel het Gingerbread toetsenbord geïnstalleerd staan i.p.v. Froyo toetsenbord, dus lijkt me vrijwel zeker dat de GS2 dit ook kan.

Voor de mensen die de GS2 al hebben, als je toetsenbord openspringt als je ergens wat wilt typen zou er links naast de spatiebalk een microfoon moeten staan, probeer dat eens uit zou ik zeggen.
Mocht Nederlandse taal niet geïnstalleerd staan en je telefoon staat of Nederlands zou die als het goed is automatisch moeten doorverwijzen naar de market om de Nederlandse engine te downloaden voor zo ver ik het me goed kan herinneren.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mobileleon schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:32:
Misschien een domme vraag, maar ik kom van een windows mobile 6.1 systeem eigenlijk nieuw naar android, wat zijn volgens jullie de "must have" apps om te installeren op de SGS2 :)? Ik zit wel een beetje rond te kijken maar heb eigenlijk zo geen idee waar te beginnen :9.
Android Market en applicaties - Deel 12--> dit doorlezen en daar vragen stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Anoniem: 403590 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:34:
Hoi,

Ik wil hem los kopen. Welke winkel of webshop kan ik hem het beste lees goedkoopste krijgen?
*zucht*
[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic
Pyrone89 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:34:
[...]

Als je even beter leest dan zie je dat dat geen fout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:09
mobileleon schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:32:
Android Market en applicaties - Deel 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:34:
[...]

Alsof elke telefoon wordt getest. En er is al aangegeven dat het een eenmalig incident was (lezen dus) en die zelfde persoon daarna gewoon goede readings kreeg...

Zit beetje met een dillema, moet er 1 hebben (i love SAMOLED, en het gewicht van de SGS1/2), maar moet ook van me LG 2x af maar ;)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
watercoolertje schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:39:
[...]

Alsof elke telefoon wordt getest. En er is al aangegeven dat het een eenmalig incident was (lezen dus) en die zelfde persoon daarna gewoon goede readings kreeg...

Zit beetje met een dillema, moet er 1 hebben (i love SAMOLED, en het gewicht van de SGS1/2), maar moet ook van me LG 2x af maar ;)
offtopic + troll
Niet doen! VF medewerker in de winkel zegt dat de LG beter is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
hmmz ik heb via die samsung apps app een app gedownload en dat werkt allemaal niet dus die wil ik er weer af bonjouren maar die optie heb je niet in de app zitten ^^ moet ik nu al gaan klooien met 3d party app beheerders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
[...]

Hoe vaak koop jij een nieuwe telefoon?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Crazyanz schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:45:
hmmz ik heb via die samsung apps app een app gedownload en dat werkt allemaal niet dus die wil ik er weer af bonjouren maar die optie heb je niet in de app zitten ^^ moet ik nu al gaan klooien met 3d party app beheerders?
Menu --> Intellingen --> Toepassingen --> Toepassingen beheren

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Even een linkje voor de mensen die denken dat de CPU/GPU van de Sensation beter is dan die van de SGS 2
http://www.androidauthori...p-superphone-fight-14017/

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 00:38
mafiatounes schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:54:
Even een linkje voor de mensen die denken dat de CPU/GPU van de Sensation beter is dan die van de SGS 2
ik geloof dat er niet veel verschil is, maar in het linkje zie ik geen benchmarks van beide of vergelijkingen tussen beide cpu's.......

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
mafiatounes schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:54:
Ik neem aan dat je dit ook even in het sensation topic hebt gedeeld? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Wat ik me afvraag is of er in de software een snelle manier is om van taal te wisselen. Op mijn magic kan ik sinds 2.2 over de spatiebalk vegen om van Nederlands naar Engels te schakelen. Daarvoor was het zo een gedoe dat ik het reageren op Engelstalige twitterberichten maar uitstelde tot ik thuis was. Hoe zit dit met de SGS II toetsenborden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
hoe zit het met NFC op NL modellen ik kan tot nu toe geen enkele aanwijzing vinden dat dit aanwezig is in de (mijn) samsung?

zou toch jammer zijn google laat leuke functies zien op de i/o converentie die ze nu houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

[...]

Kijk dat zijn de echte addicts... Fuck abo's. Gewoon het nieuwste van het nieuwste en je oude telefoon verkopen :D:D

Ik zit alleen te twijfelen tussen de Galaxy Tab 10.1 kopen of me SGS verkopen en een SGS2 kopen. :( Of allebei. Maar ook ik heb niet alle geld van de wereld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-05 16:09
Crazyanz schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:23:
hoe zit het met NFC op NL modellen ik kan tot nu toe geen enkele aanwijzing vinden dat dit aanwezig is in de (mijn) samsung?

zou toch jammer zijn google laat leuke functies zien op de i/o converentie die ze nu houden
Die zit er niet op...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Echt niet, mmmm dat moet ik dan gemist hebben :+

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Golf2vr6 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:24:
[...]

Echt niet, mmmm dat moet ik dan gemist hebben :+
Jah verdikke daar heb ik vast over heen gelezen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:25:
[...]

Jah verdikke daar heb ik vast over heen gelezen! 8)7
Ja had em ook besteld, maar nu ik dit weet annuleer ik hem direct!!! :F :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
op nl samsung website kan ik er ook niets meer over vinden.

Hmmz jammer niet dat het erg veel boeit maar dit soort dingen zijn toch geinig:
YouTube: Google I/O 2011: How to NFC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Crazyanz schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:26:
op nl samsung website kan ik er ook niets meer over vinden.

Hmmz jammer niet dat het erg veel boeit maar dit soort dingen zijn toch geinig:
YouTube: Google I/O 2011: How to NFC
Om maar even wat duidelijkheid te scheppen:
Je SGS2 kan wel NFC gebruiken alleen je moet een sim kaart hebben waar NFC op zit. Maw de SGS2's software kan gewoon NFC gebruiken alleen je simkaart moet een NFC chipje erop hebben. Dit is in nederland en vele andere landen nog niet mogelijk.

edit: Kan me herinneren dat ik een zuid amerikaanse unboxing heb gezien waar wel een NFC enabled sim kaartje bij zat. Die zal ergens in deel 2 van dit topic staan.

edit2: En ik mag de accu met antenne niet vergeten natuurlijk! ;)

[ Voor 15% gewijzigd door AtlAntA op 11-05-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
http://www.gsmeasy.nl/com...28&f_bundelid_1=&f_id=117 zit het er nog wel op, maar dan krijg je weer Tegra2 proc.
Zouden die mensen wel weten wat ze verkopen???

@Crazyanz.....het is al weken bekend dat er geen NFC opzit hier in NL (en de rest van europa waarschijnlijk)
AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:29:
[...]

Om maar even wat duidelijkheid te scheppen:
Je SGS2 kan wel NFC gebruiken alleen je moet een sim kaart hebben waar NFC op zit. Maw de SGS2's software kan gewoon NFC gebruiken alleen je simkaart moet een NFC chipje erop hebben. Dit is in nederland en vele andere landen nog niet mogelijk.
En vergeet de accu met de antenne niet!

[ Voor 43% gewijzigd door Golf2vr6 op 11-05-2011 14:30 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270239

Zou NFC binnen hier en 2 jaar overal gebruikt worden?
Ik vermoed van niet. Na 2 jaar zal iedereen wel ondertussen wel een andere gsm hebben denk ik?
Eigenlijk raar dat het er niet opzit op het NL/BE model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Anoniem: 270239 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:31:
Ik vermoed van niet. Na 2 jaar zal iedereen wel ondertussen wel een andere gsm hebben denk ik?
Zover ik weet zit het alleen op Koreaanse uitvoeren (ook niet allemaal daar).

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Anoniem: 270239 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:31:
Lees die 2 posts boven je nog eens goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Golf2vr6 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:29:
http://www.gsmeasy.nl/com...28&f_bundelid_1=&f_id=117 zit het er nog wel op, maar dan krijg je weer Tegra2 proc.
Zouden die mensen wel weten wat ze verkopen???

@Crazyanz.....het is al weken bekend dat er geen NFC opzit hier in NL (en de rest van europa waarschijnlijk)

[...]

En vergeet de accu met de antenne niet!
Daar staat geen typenummer bij, is dat niet een beetje heel erg vreemd. Het kan ook zijn dat ze gewoon de specificaties verkeerd hebben overgenomen. Als in Nederland ook te tegra 2 versie te koop zou zijn moet je overal opletten wat je krijgt. Dat is echt heel verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
eew schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:34:
[...]

Daar staat geen typenummer bij, is dat niet een beetje heel erg vreemd. Het kan ook zijn dat ze gewoon de specificaties verkeerd hebben overgenomen. Als in Nederland ook te tegra 2 versie te koop zou zijn moet je overal opletten wat je krijgt. Dat is echt heel verwarrend.
Ze hebben de verkeerde specs op de site staan. Het is al weken( echt waar al weken!) bekend dat wij de Exynos 1.2ghz krijgen icm SAMOLED+.

P.S Als je in de winkel goed kunt opletten wat je krijgt had je ook even kunnen zoeken. Of de 1e post in dit topic lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404512

Ik heb nu al een aantal keer gelezen dat de galaxy SII vrij warm kan worden na intensief gebruik van een uurtje. Dit lijkt mij niet zo heel prettig (met uitzondering van de winter wanneer je koude handen hebt ghehe :P).
Zijn er meer mensen met de sII die dit opvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404512 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:39:
Ik heb nu al een aantal keer gelezen dat de galaxy SII vrij warm kan worden na intensief gebruik van een uurtje. Dit lijkt mij niet zo heel prettig (met uitzondering van de winter wanneer je koude handen hebt ghehe :P).
Zijn er meer mensen met de sII die dit opvallen?
Dat worden de meeste smartphones voor zover ik weet. M'n Apollo is ook een aardig handkacheltje als ik te lang Angry Birds speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Laatst online: 28-05 16:43

Quindor

Switching the universe....

Als je flink aan het gamen gaat en alle kracht dus gebruikt welke erin zit dan word hij inderdaad wel lekker warm ja. Maar dat is mij niet echt opgevallen als apart. Zo werkt elektronica? Zo lang hij niet vast loop of andere rare dingen gaat doen, prima.

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404512

Dat is waar, maar gezien het toestel zo dun is dacht ik dat het misschien veel erger/sneller was geworden. Ik herken het warm worden wel, maar nooit storend. En ik las ergens (bron niet bewaard) dat iemand dit wel storend vond, maargoed iedereen heeft wel wat op te merken. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 404512 op 11-05-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Haha ik was net die vlingo aan het testen:

Ik zeg: "Why don't they have this shit in Dutch?"
Telefoon: "Why don't you have a s*** and die b***?"

Hahaha, epic. Maar eh best irritant dat je die Vlingo niet kan overriden, ik kan niet kiezen voor de standaard google TTS. Kan het wel instellen bij instellingen>taal, maar dan nog pakt ie vlingo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
eew schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:19:
Wat ik me afvraag is of er in de software een snelle manier is om van taal te wisselen. Op mijn magic kan ik sinds 2.2 over de spatiebalk vegen om van Nederlands naar Engels te schakelen. Daarvoor was het zo een gedoe dat ik het reageren op Engelstalige twitterberichten maar uitstelde tot ik thuis was. Hoe zit dit met de SGS II toetsenborden?
Kan nog steeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:50:
Haha ik was net die vlingo aan het testen:

Ik zeg: "Why don't they have this shit in Dutch?"
Telefoon: "Why don't you have a s*** and die b***?"

Hahaha, epic. Maar eh best irritant dat je die Vlingo niet kan overriden, ik kan niet kiezen voor de standaard google TTS. Kan het wel instellen bij instellingen>taal, maar dan nog pakt ie vlingo.
Dat is idd humor! Maar wel jammer dat je dat niet kan overriden. Misschien met root wel?
Je hebt toch besloten om hem te houden? Heb je de goeie code nog gevonden voor user stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Anoniem: 404512 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:44:
Dat is waar, maar gezien het toestel zo dun is dacht ik dat het misschien veel erger/sneller was geworden. Ik herken het warm worden wel, maar nooit storend. En ik las ergens (bron niet bewaard) dat iemand dit wel storend vond.
Wat ik belangrijker vind is of de S2 kan navigeren in de auto met oplader in de volle zon zonder vast te lopen. Maat van me heeft een desire en die kan niet navigeren op deze manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:57:
[...]

Dat is idd humor! Maar wel jammer dat je dat niet kan overriden. Misschien met root wel?
Je hebt toch besloten om hem te houden? Heb je de goeie code nog gevonden voor user stats?
Nee dat niet, maar ik kan er niks aan ontdekken dat beschadigd is, en vingervlekken zitten nu toch al overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270239

AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:34:
[...]

Lees die 2 posts boven je nog eens goed...
Klopt als een bus maar op een sim kaart dan spreek je toch over passieve NFC en als er een aparte chip in je gsm of ander toestel zit spreek je over actief NFC.
Dus wil je iets uitwisselen tussen 2 toestellen maar 1 van beide een actieve NFC hebben.
Dat is hoe ik het begrepen na één en ander erover te hebben gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:00:
[...]

Nee dat niet, maar ik kan er niks aan ontdekken dat beschadigd is, en vingervlekken zitten nu toch al overal.
Heb je *#*#4636#*#* al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:02:
[...]

Heb je *#*#4636#*#* al geprobeerd?
Jep. Kon daar niks vinden qua 'live-tijd'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Hebben jullie nog vragen over de Galaxy S II? Ik kan ze nu hier stellen :) Je kan je vraag mailen naar thijs puntje koot apenstaartje gmail puntje com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:05:
[...]

Jep. Kon daar niks vinden qua 'live-tijd'.
Ow ik dacht dat daar een schermpje was met total battery usage. Maar als hij een factory reset heeft gehad dan zullen die stats ook wel gereset worden.

Achteraf wel tevreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Schaamteloze crosspost:
Samsung Galaxy S II met snel erop geplakte cheape screenprotector en tijdelijke skin.

Galaxy S II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-05 17:50
Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:09:
Schaamteloze crosspost:
Samsung Galaxy S II met snel erop geplakte cheape screenprotector en tijdelijke skin.

[afbeelding]
Wel up-to-date blijven he, die F1 shot is nog van vorig seizoen.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SCARfaceE schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:10:
[...]

Wel up-to-date blijven he, die F1 shot is nog van vorig seizoen.
Joah, ik moest toch wat anders er snel opzetten ipv die lelijke standaard lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-05 17:50
Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:11:
[...]

Joah, ik moest toch wat anders er snel opzetten ipv die lelijke standaard lockscreen.
Ziet er verder wel goed uit, er zijn wel belletjes te zien onder de protector. En ikzelf zou nooit een case gebruiken, vind het zo lelijk. Maar dat is mijn mening ;)

PSN ID: Beest41

Pagina: 1 2 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: <a href=" [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic"> Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic</a>.