PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Anoniem: 404512
Anoniem: 351928
Mee eens, ga er echter ook een cheape cover omheen doen. Al is het maar voor een week. Dingen kosten zo goed als niets en zo blijft 'ie alsnog een tijdje spanking newAnoniem: 404512 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:16:
Ik snap dat de phone beschermen belangrijk is, maar als je enigszins voorzichtig bent is zo'n case imho niet nodig. En bovenal is het erg jammer van de lekker dunne phone.
Nickname does not reflect reality
Joah beide zijn tijdelijk, zowel de case als screenprotector, totdat ik een leren flipcase heb voor transport.Anoniem: 404512 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:16:
Ik snap dat de phone beschermen belangrijk is, maar als je enigszins voorzichtig bent is zo'n case imho niet nodig. En bovenal is het erg jammer van de lekker dunne phone.
De screenprotector was gratis bij die case; die heb ik er zo hop-smak opgeplakt zonder moeilijk te doen, dus die zit idd niet goed. Vanavond gaat mijn brando ultraclear erop.SCARfaceE schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:12:
[...]
Ziet er verder wel goed uit, er zijn wel belletjes te zien onder de protector. En ikzelf zou nooit een case gebruiken, vind het zo lelijk. Maar dat is mijn mening
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Gaan MKV bestanden standaard ondersteund worden? En AC3 audio?thijsje66 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:05:
Hebben jullie nog vragen over de Galaxy S II? Ik kan ze nu hier stellenJe kan je vraag mailen naar thijs puntje koot apenstaartje gmail puntje com
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Als je dit formulier invult komt je klacht waarschijnlijk in het klachten-topic
Ik heb geen leuke ondertitel.
Benieuwd hoe die is, ook vanmiddag besteld. Goede dingen over gelezen XDA, maar ja, dat zegt ook niéts.Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:19:
Vanavond gaat mijn brando ultraclear erop.
Heb je een lijstje met vragen gesteld. Vooral punt 4 is belangrijk om te vragenthijsje66 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:22:
Om terug te komen op het aparte problementopic:
Als je dit formulier invult komt je klacht waarschijnlijk in het klachten-topic
Mailtje gehad, op het moment is de presentatie nog aan de gang, maar zodra ik vragen kan stellen zal ik om antwoorden gaan vissenPyrone89 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:27:
[...]
Heb je een lijstje met vragen gesteld. Vooral punt 4 is belangrijk om te vragen
Brando ultraclear 1,5 jaar lang op mijn n97 gehad, werkte prima hoor. Even goed oppassen met stofjes eronder, want als je er eenmaal mee aan het prutsen bent wordt het vaak alleen maar erger. De douche even aan voor de luchtvochtigheid (stofjes uit de lucht halen) en daarna in de badkamer erop plakken is een veel genoemde tip.
Ik heb hem er zelf weer afgehaald na een tijd omdat ik toen het idee had dat het touchscreen beter functioneerde zonder het laagje. Mijn nieuwe phone krijgt ook geen beschermlaagje, gorilla glass moet voldoen.
Kun je trouwens nog even laten weten in hoeverre de laag invloed heeft op je touchscreen gevoel?
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 404512 op 11-05-2011 15:33 ]
Welke vragen heb je gesteld als ik vragen mag?Pyrone89 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:27:
[...]
Heb je een lijstje met vragen gesteld. Vooral punt 4 is belangrijk om te vragen
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
1. Welke softwarematige ontwikkelingen zijn er op komst? Zoals optimalisatie voor dual core en quadcore GPU.Ewivis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:32:
[...]
Welke vragen heb je gesteld als ik vragen mag?
2. Komt Samsung met meer Apps die gratis zijn voor de gebruikers (betaald voor gebruikers van andere Android telefoons)?
3. Reactie op de genoemde hoge temperaturen van de telefoon
4. Reactie op de klachten over battery drain (Google zegt dat dit aan Samsung ligt)
1. Waarom krijg ik al wekenlang 2x per week een gratis Galaxy S2 opgestuurdEwivis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:32:
[...]
Welke vragen heb je gesteld als ik vragen mag?
2. Waarvoor zijn al die brieven vol met geld, ik werk niet voor de pers.
Nee, zonder dollen:
1. Welke softwarematige ontwikkelingen zijn er op komst? Zoals optimalisatie voor dual core en quadcore GPU.
2. Komt Samsung met meer Apps die gratis zijn voor de gebruikers (betaald voor gebruikers van andere Android telefoons)?
3. Reactie op de genoemde hoge temperaturen van de telefoon
4. Reactie op de klachten over battery drain (Google zegt dat dit aan Samsung ligt)
Je subtext onder je nick is dus onzin hè
Nou, thijsje66 is way sneller dan jij zo te zien, n'est pas
Damn @#$@%@%%Brad Pitt schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:37:
[...]
Ik heb al een kwartier dit topic openstaanBrad Pitt schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:37:
[...]
Nope, geen MHL/HDMI kabel meegeleverd bij de SGS2...
[ Voor 10% gewijzigd door thijsje66 op 11-05-2011 15:42 ]
Ik heb een Nokia E71, Moet ik de contacten eerst met de Nokia software in Outlook zetten en vervolgens met Samsung software op de telefoon of is hier een handigere tool voor?
You've got to be kidding me?
PSN ID: Beest41
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik navigeer al met HTC's sinds de eerste met GPS uitkwam en nog nooit een probleem hiermee gehad. Lijkt me een exemplarisch probleem met zijn Desire.Ewivis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:58:
[...]
Wat ik belangrijker vind is of de S2 kan navigeren in de auto met oplader in de volle zon zonder vast te lopen. Maat van me heeft een desire en die kan niet navigeren op deze manier...
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Nope, zojuist bevestigd hier op de perspresentatie
Anoniem: 270239
@Thijsje66: wanneer komt er goede ondersteuning voor de GS2 icm Apple OSX?
@all: hoe kan je instellen dat het toestel niet automatisch moet gaan laden als ik em aansluit via USB? Niet dat ik er veel mee kan als ik 't aansluit via USB, maar wellicht kan ik wel bij m'n externe sd ZONDER tussenkomst van Kies?
Ik kijk verschillende US series in 720p mkv, bv Chuck. Deze spelen vloeiend af op de GS2. Beeldkwaliteit is subliem!
KIES zou er nu voor de Mac moeten zijn, wordt hier gezegd. Berichten spreken elkaar tegen.wilmundo schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:47:
Er zijn 800 miljard exemplaren van de Galaxy S verkocht. Sinds gisteren heb ik de GS2. En af en toe heb je die momenten dat je baalt dat je een Mac hebt... Zo ook nu.... Kies Mini ondersteunt de GS2 (nog) niet... Ik heb via Kies Air wat bestanden op m'n toestel gezet, maar dat gaat verschrikkelijk traag.
@Thijsje66: wanneer komt er goede ondersteuning voor de GS2 icm Apple OSX?
@all: hoe kan je instellen dat het toestel niet automatisch moet gaan laden als ik em aansluit via USB? Niet dat ik er veel mee kan als ik 't aansluit via USB, maar wellicht kan ik wel bij m'n externe sd ZONDER tussenkomst van Kies?
Ik kijk verschillende US series in 720p mkv, bv Chuck. Deze spelen vloeiend af op de GS2. Beeldkwaliteit is subliem!
Ik denk dat je 10 miljoen bedoelt
edit: Over je SD kaart: Kan je hem niet mounten dan? Zou ergens in de opties/menu's moeten staan.
[ Voor 4% gewijzigd door thijsje66 op 11-05-2011 15:49 ]
Mounten van de sd moet ik nog proberen, maar dan moet ik eerst alles op m'n sd zetten om vervolgens over te zetten naar toestel geheugen... Zeer omslachtig.
Anoniem: 218213
ga um vrijdag bestellen bij vodafone , alleen staat daar nu comming soon , dat wil dus zeggen dat het waarschijnlijk niet bij kunnen benen met leveren
achja , wachten we wel een paar weekjes
Haha bedankt. Dat werkt prima ja. Zo primitief dat ik er helemaal niet meer aan gedacht heb.Anoniem: 404512 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:43:
Kun je niet je simkaart in je E71 doen, contacten kopiëren naar je simkaart en daarna de simkaart terug naar je SII?

Edit: Kunnen blijkbaar max 250 nummers op de simkaart dus dat moet in twee keer. En dan ieder nummer apart selecteren op t roestige Symbian...
Edit: @ Bratt Pitt hieronder: Je hebt gelijk, dit is dus ook niet echt optimaal zie ik. Op deze manier gaan er details verloren. Voor en achternaam wordt 'e'en naam. Zelfs te lange namen worden gewoon afgekapt. Het wordt een rommeltje. Dan maar via Outlook?
[ Voor 39% gewijzigd door MIQ op 11-05-2011 16:07 ]
Nadeel hiervan is dat met een kans van 99% de contacten dan "los" er op staan. Dus stel je hebt persoon X, met een werk en huistelefoonnummer, dan staat die 2x op je Sim terwijl ze eerst beiden onder 1 persoon stonden.MIQ schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:00:
[...]
Haha bedankt. Dat werkt prima ja. Zo primitief dat ik er helemaal niet meer aan gedacht heb.
Edit: Kunnen blijkbaar max 250 nummers op de simkaart dus dat moet in twee keer.
Ik heb filmpjes gezien waar het wel werkt op de SII, misschien kan je het op de een of andere manier werkend krijgen?Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:16:
Nou, noled werkte niet op mijn Desire, en nu ook al niet op de SII...
Edit: Ik lees nu dat het wel werkt maar niet helemaal bij veel mensen. NoLED slaagt er niet om de touchscreen te deactiveren. Er zijn mensen op het xda-forum ermee bezig.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=13669776
[ Voor 29% gewijzigd door SCARfaceE op 11-05-2011 16:24 ]
Je bedoelt de lockscreen?SCARfaceE schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:19:
[...]
Ik heb filmpjes gezien waar het wel werkt op de SII, misschien kan je het op de een of andere manier werkend krijgen?
Edit: Ik lees nu dat het wel werkt maar niet helemaal bij veel mensen. NoLED slaagt er niet om de touchscreen te deactiveren. Er zijn mensen op het xda-forum ermee bezig.
je meent het ik heb hem hier al naast me liggenthijsje66 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:44:
[...]
Nope, zojuist bevestigd hier op de perspresentatie

3d digital weather clock van de market? zit nog veel extra functies in ookAnoniem: 351928 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:46:
Ik zie trouwens in reviews een grote widget met weer e.d. Maar die kan ik niet vinden bij de widgets. Iemand die het wel gelukt is? Ben nu dat ding aan het organiseren.
Thanks, ga zo kijken. Eerst Assasins Creed HD even bekijken.Crazyanz schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:27:
[...]
3d digital weather clock van de market? zit nog veel extra functies in ook
Wat Legend_R bedoeld staat er standaard op, ik heb de gsm zelf niet maar ik denk dat hij gewoon bij widgets staat hoor.Crazyanz schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:27:
[...]
3d digital weather clock van de market? zit nog veel extra functies in ook
Steam: Grim
Ik heb ook veel positieve reacties gelezen over beautifull widgets. Is tevens in een android apps wedstrijd hier op dit forum verkozen tot winnaar van een bepaalde categorie. (ken t zelf nog niet)Anoniem: 351928 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:28:
[...]
Thanks, ga zo kijken. Eerst Assasins Creed HD even bekijken.
Die had ik op mijn S1 maar ik wil nu wat andere widgets, anders lijkt het te veel op mijn vorige telefoon.MIQ schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:34:
[...]
Ik heb ook veel positieve reacties gelezen over beautifull widgets. Is tevens in een android apps wedstrijd hier op dit forum verkozen tot winnaar van een bepaalde categorie. (ken t zelf nog niet)
Meer dan 50% in een uur is best goed toch?Crazyanz schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:42:
opladen duurt wel lang zeg. Ik had er recht uit de doos 2 uur mee gepield tot 12% toen ging die aan de lader nu ruim een uur later is die pas op 65%
Anoniem: 270239
Niet dat het zo belangrijk is want is toch meestal 's nachts natuurlijk.
Dat was vroeger zo, tegenwoordig kan je het gewoon zo gebruiken. En ik meen ook gelezen te hebben dat je m zo vaak mogelijk aan de lader moet hangen, vooral in de eerste dagen/weken, ook al is de batterij volgeladen.Sander H schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:45:
Je moet je batterij toch sowieso eerst heel wat uur aan de lader hangen voordat je hem voor het eerst aan doet?
Aanrader? Of weet je betere alternatieven? Ik ben er zelf nog niet mee bekenad namelijk?Anoniem: 351928 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:42:
[...]
Die had ik op mijn S1 maar ik wil nu wat andere widgets, anders lijkt het te veel op mijn vorige telefoon.
EDIT:
Dat wordt inderdaad her en der beweerd. In het boekje dat bij de SGSII zit wordt echter gezegd dat je voordat je de telefoon voor het eerst gebruikt de batterij moet opladen. Ik doe dat dan ook netjes... Misschien maakt het niks uit maar ik neem toech liever het zekerre voor het onzekere.SCARfaceE schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:46:
[...]
Dat was vroeger zo, tegenwoordig kan je het gewoon zo gebruiken. En ik meen ook gelezen te hebben dat je m zo vaak mogelijk aan de lader moet hangen, vooral in de eerste dagen/weken, ook al is de batterij volgeladen.
[ Voor 49% gewijzigd door MIQ op 11-05-2011 16:52 ]
Anoniem: 140372
screenprotector bovenop een case is echt niet nodig met Gorilla Glas.Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:19:
[...]
De screenprotector was gratis bij die case; die heb ik er zo hop-smak opgeplakt zonder moeilijk te doen, dus die zit idd niet goed. Vanavond gaat mijn brando ultraclear erop.
/overdrijfmode
Dat spul wordt gebruikt bij ruimtecapsules die terug de atmosfeer in komen te beschermen.
edit:
Net firefox geinstaleerd als browser alternatief (gebruikte hiervoor altijd dolphin) en dat lijkt een stuk sneller te gaan allemaal dan de stnd browser
[ Voor 30% gewijzigd door haakjesluiten op 11-05-2011 17:05 ]
Ik vind het wel leuk om naar mezelf te kijkenCrazyanz schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:04:
Ik plak er toch echt ook een protector op als die binnen is maar ik maak gebruik van matte screenprotectors. Heb je geen last meer van vingervegen en zit je niet steeds naar jezelf te kijken.
daar hebben ze dan weer "mirror" screenprotectors voor als je scherm uit staat heb je een spiegelSCARfaceE schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:07:
[...]
Ik vind het wel leuk om naar mezelf te kijken
Haha die zijn dan weer een beetje te irritant. Hoogstwaarschijnlijk zal ik gewoon een normale protector erop plakken (wanneer ze eindelijk de moeite doen om het toestel op te sturenCrazyanz schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:10:
[...]
daar hebben ze dan weer "mirror" screenprotectors voor als je scherm uit staat heb je een spiegel

Het ding is echt ongelooflijk snel... benieuwd naar de T.net reviewcatt4u schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:56:
Ik heb deze demo van de SGS 2 nog niet voorbij zien komen
Edit:
Deze browser vergelijkings test is ook wel duidelijk
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Spijtig dat ze niet de andere dualcores ernaast leggen zoals LG speed 2x enzcatt4u schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:56:
Ik heb deze demo van de SGS 2 nog niet voorbij zien komen
Edit:
Deze browser vergelijkings test is ook wel duidelijk
Meer mensen met problemen met wifi?
Bij mij zat er een transparante seal op met daaroverheen een zwarte seal met tekst dat je het pakket niet moet accepteren als er mee getamperd is. Ik heb dit ook gezien bij een verpakking van de Galaxy S.Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:30:
Heeft iemand hier zijn GSII ontvangen met twee seal stickers over elkaar heen op de doos? Die van mij lijkt namelijk gebruikt...
Is dat de dubbele seael waar je over spreekt? Zo ja dan lijkt mij dat normaal.
Zie de laatste jaren steeds vaker gelockte accu's - net zoiets als inktpatronen, met een chipje erin.
Is de SII accu gewoon standaard 3-polig?
De gelockte herken je vaak vanwege de 4 aansluitingen.
Anoniem: 144053
Kan je niet synchroniseren met google (gmail)? Dan kopieert hij alle contacten er naartoe, waarna je ze makkelijk kan editten enzo. Daarna met je GS2 weer met google (gmail) syncen en je hebt al je contactpersonen.MIQ schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:42:
Weet iemand ook een makkelijke oplossing voor het overzetten van contacten?
Ik heb een Nokia E71, Moet ik de contacten eerst met de Nokia software in Outlook zetten en vervolgens met Samsung software op de telefoon of is hier een handigere tool voor?
Dat laatste gedeelte (van google naar GS2) heb ik nog niet gedaan omdat ik hem nog niet binnen heb:(
spb migration tool? alles van je oude toestel naar je nieuwe?Anoniem: 144053 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:29:
[...]
Kan je niet synchroniseren met google (gmail)? Dan kopieert hij alle contacten er naartoe, waarna je ze makkelijk kan editten enzo. Daarna met je GS2 weer met google (gmail) syncen en je hebt al je contactpersonen.
Dat laatste gedeelte (van google naar GS2) heb ik nog niet gedaan omdat ik hem nog niet binnen heb:(
http://spb.com/android-software/migration/
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Dan hoop ik dat sommige posters dat ook gaan gebruiken, want de schrijfkunst van een aantal kan wel een boost gebruiken. (me telefoon, me toetsenbord, etc).Anoniem: 145867 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:28:
[...]
Ik kon met darky's rom op mijn SGS1 met de gingerbread toetsenbord echt OVERAL speech to tekst doen in het nederlands. Ik verbaasde me trouwens over hoe correct hij is. Als ik zeg bijvoorbeeld: Bladie bla lalala bla blie. Dan typt hij het precieszo grappig!

Samsung S23 Ultra 256GB
Ik zou ook wel graag willen weten hoe ik dit uit moet zetten.Ewivis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:12:
Ik krijg alsmaar infoberichten regio blabla... Heb er nu al 30! ....
Toen ik vanmiddag van werk naar huis ging, heb ik voor elk netnummer waar ik bij in de buurt kwam een nieuw berichtje gekregen.
EDIT: Bij berichten --> instellingen zie ik wel 'infoberichten' en 'serverberichten' welke beide zijn ingeschakeld. Eerdere samsungmodellen hadden dit 'probleem' ook. Waarschijnlijk komen de berichten niet meer binnen wanneer je het vakje bij 'infoberichten' uitvinkt.
[ Voor 26% gewijzigd door j86 op 11-05-2011 18:59 ]
Anoniem: 19894
Nope.Crazyanz schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:50:
hmmz heeft de SG2 nou geen notification light?
Helaas.

[ Voor 28% gewijzigd door Tk55 op 11-05-2011 19:01 ]
Klopt... ze zijn bezig met een app om de home knop te gaan laten knipperen als er wat gemist is!Tk55 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:00:
wilden ze niet de leds van de knoppen hiervoor gebruiken? Zoiets las ik iig in t optimus 2x topic dat ze het daarbij wilden gaan doen, dus bij de sgs2 zou t dan ook wel kunnen...
Power to the beat.
Als je deze notificatie's uitzet komen ze niet meer binnen inderdaad... Staat standaard aan. Werd vanochtend wakker met 24 berichtjes.. Allemaal Info berichten. Snel opgezocht hoe dit uit te zetten. Komt nu niet meer binnen. Dus boventsaande manier helpt dus.joswillems86 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:54:
[...]
Ik zou ook wel graag willen weten hoe ik dit uit moet zetten.
Toen ik vanmiddag van werk naar huis ging, heb ik voor elk netnummer waar ik bij in de buurt kwam een nieuw berichtje gekregen.
EDIT: Bij berichten --> instellingen zie ik wel 'infoberichten' en 'serverberichten' welke beide zijn ingeschakeld. Eerdere samsungmodellen hadden dit 'probleem' ook. Waarschijnlijk komen de berichten niet meer binnen wanneer je het vakje bij 'infoberichten' uitvinkt.
Nog even wat info over de batterij waar ik echt positief over ben... Vandaag rond half8 van de lader gehaald. Nu nog 65% over van de accu. Ik werk bij de phonehouse waar ik hem vandaag toch al met al wel zeker een keer of 5 heb gedemonstreerd aan klanten. Zelf een zootje smsjes verstuurd en 2x 10 minuten gebeld. Verder staan al me push notifications aan (mail, gmail & whatsapp) en 3g staat continu aan...
Anoniem: 19894
Ik vind het ook een enorm gemis, maar kennelijk hebben daar meer smartphones een handje van. M'n laatste WinMo phone had ook al zo'n ding niet, en mijn Apollo heeft het ook al niet. Het is toch geen moeite om een ledje in te bouwen? Kan ie gelijk sneller knipperen naar mate de accu leger raakt..Crazyanz schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:59:
[...]
dit is dus typisch een van die functies die je for granted neemt op een telefoon soort van basis functie net als de mogelijkheid om te bellen ofzo
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
input: 100-240vreyals schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:10:
hoeveel volt en A is de meegeleverde oplader? ik heb er nog een paar liggen van oudere toestellen met micro-usb, effe kijken of die nog bruikbaar zijn.
50-60hz 0.15A
output: 5.0 v - 7A
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
Holy sh*t!wizzlewaxx schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:12:
[...]
input: 100-240v
50-60hz 0.15A
output: 5.0 v - 7A
7 Ampere?!
Hoop dat m'n 1A ladertjes wel werken dan!
Edit: SII laad ook op via computer-usb-poort à 500 mA, dus dat kan geen probleem zijn. Maar waarom zo'n vette lader ??
[ Voor 20% gewijzigd door MyrddinLXXIIX op 11-05-2011 19:16 ]
Sorry sorry sorry. Moest 0.7A zijn.. Terwijl ik het terug lees denk ik 'dat is wel veel' hahaMyrddinLXXIIX schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:15:
[...]
Holy sh*t!
7 Ampere?!
Hoop dat m'n 1A ladertjes wel werken dan!
Pfoe.wizzlewaxx schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:16:
[...]
Sorry sorry sorry. Moest 0.7A zijn.. Terwijl ik het terug lees denk ik 'dat is wel veel' haha
Je liet me even schrikken.
Edit: wat ik bedoel met mijn lader kun je vinden in het accessoires-topic. Net zo groot als een eurostekker + een uittrekbaar kabeltje - geniaal.
[ Voor 22% gewijzigd door MyrddinLXXIIX op 11-05-2011 19:19 ]
en dan zal mijn autolader ook nog wel goed zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door reyals op 11-05-2011 19:20 ]
even je vinger paar seconden op zelfde (lege) plek houden. Zelfde als bij elke android dusMasterkale1 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:14:
Ik heb m`n main schermen gewist in m`n galaxy omdat ik ze zelf wil inrichten haha .. maar de vraag is hoe kan ik ze inrichten .. ??
laatste 5-6 jaar heeft elke telefoon die ik had dat gehad. Toegegeven meeste waren nokia's maar ook mijn HTC legend had er 1 mooi weggewerkt achter rooster van de oorspeakerAnoniem: 19894 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:10:
[...]
Ik vind het ook een enorm gemis, maar kennelijk hebben daar meer smartphones een handje van. M'n laatste WinMo phone had ook al zo'n ding niet, en mijn Apollo heeft het ook al niet. Het is toch geen moeite om een ledje in te bouwen? Kan ie gelijk sneller knipperen naar mate de accu leger raakt..
[ Voor 46% gewijzigd door haakjesluiten op 11-05-2011 19:21 ]
http://www.youtube.com/wa...otation_421943&feature=ivMasterkale1 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:14:
Ik heb m`n main schermen gewist in m`n galaxy omdat ik ze zelf wil inrichten haha .. maar de vraag is hoe kan ik ze inrichten .. ??
Thnx .. Ja ik heb 5 jaar gedaan met m`n k800i .. Man wat een verschil is dit .. Ben nog wel weken bezig om alles in te stellen lijkt hetCrazyanz schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:19:
[...]
even je vinger paar seconden op zelfde (lege) plek houden. Zelfde als bij elke android dus
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
Op mijn desire haal ik 3,7 mbit op vodafone op de plek waar ik nu zit en met de S2 haal ik maar 700 kbps...
Hij gaat aan het begin erg snel en daarna gaat hij heel traag en schokt hij, net alsof hij het niet aankan ofzo...
verder is mijn wifi ook slecht, maar 1,6 mbit ipv 8 mbit en heb ik weinig bereik... Ook hier met mijn desire nergens last van, gewoon 3 streepjes...
Ping 23 ms, 8,67 Mpbs down en 7,8 mpbs up met alleen een puntje WiFi bereikEwivis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:22:
niemand slechte speedtest.net scores?
Op mijn desire haal ik 3,7 mbit op vodafone op de plek waar ik nu zit en met de S2 haal ik maar 700 kbps...
Hij gaat aan het begin erg snel en daarna gaat hij heel traag en schokt hij, net alsof hij het niet aankan ofzo...
verder is mijn wifi ook slecht, maar 1,6 mbit ipv 8 mbit en heb ik weinig bereik... Ook hier met mijn desire nergens last van, gewoon 3 streepjes...
hmmz ik heb een vergelijkbaar resultaat. op mijn htc legend haalde ik hogere waardes. Maar in mijn gebruik merk ik er tot nu toe niets van dus kan er niet echt wakker van liggen.Ewivis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:22:
Ik heb ook vodafone en ik heb:Ewivis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:22:
ping 85ms
download 3596 kbps
upload 848kbps
Anoniem: 331360
Alvast bedankt!
16GB puur voor apps zou wel een beetje te veel zijn vind je niet? Je hebt ongeveer 14GB tot je beschikking om zelf dingen op te slaan.Anoniem: 331360 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:46:
Even een snel vraagje: kan het intern geheugen ook gebruikt worden om data op te slaan (muziek, foto's, ...) of dient het intern geheugen alleen voor apps? Dan kan ik beter inschatten wat voor SD-kaart ik ga kopen :-)
Alvast bedankt!
Dat lijkt me ook ja, maar je weet maar nooitSCARfaceE schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:47:
[...]
16GB puur voor apps zou wel een beetje te veel zijn vind je niet? Je hebt ongeveer 14GB tot je beschikking om zelf dingen op te slaan.

Dan weet ik in ieder geval dat een 16gb sd kaartje genoeg is. Bedankt!
Heb vanavond mijn brando ultraclear erop gezet en die zie je dus echt niet zitten, alleen als je het weet zie je de randjes om de home knop.Anoniem: 140372 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:56:
[...]
screenprotector bovenop een case is echt niet nodig met Gorilla Glas.
/overdrijfmode
Dat spul wordt gebruikt bij ruimtecapsules die terug de atmosfeer in komen te beschermen.
Geloof die marketing bs niet zo van gorilla glass. Zo had ik ooit ook een toestel met weet ik veel wat voor kristal glas ofzo, een en al krassen.
[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 11-05-2011 19:50 ]
http://www.samsung.com/nl...isual1_galaxysii_20110427Anoniem: 331360 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:49:
[...]
Dat lijkt me ook ja, maar je weet maar nooit![]()
Dan weet ik in ieder geval dat een 16gb sd kaartje genoeg is. Bedankt!
en nog gratis ook
Wat moet ik daar precies vinden?reyals schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:49:
[...]
http://www.samsung.com/nl...isual1_galaxysii_20110427
en nog gratis ook
Edit: never mind, soms ben ik echt een blinde otter
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 331360 op 11-05-2011 19:53 ]
Galaxy S II Pre-registratie
Koop voor 31 mei 2011 een Samsung Galaxy S II en ontvang een 8GB microSD card cadeau!
nope wat je echt heb is:SCARfaceE schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:47:
[...]
16GB puur voor apps zou wel een beetje te veel zijn vind je niet? Je hebt ongeveer 14GB tot je beschikking om zelf dingen op te slaan.
11,5GB voor vrije opslag en 1,8GB voor apps
net zoals ie bij het geheugen geen 1GB laat zien maar 733MB
Dit topic is gesloten.
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!
Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!
Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: <a href=" [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic"> Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic</a>.