Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 23 Laatste
Acties:
  • 141.299 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:07
SCARfaceE schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:12:
[...]

Ziet er verder wel goed uit, er zijn wel belletjes te zien onder de protector. En ikzelf zou nooit een case gebruiken, vind het zo lelijk. Maar dat is mijn mening ;)
Het is ook tijdelijk he..

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404512

Ik snap dat de phone beschermen belangrijk is, maar als je enigszins voorzichtig bent is zo'n case imho niet nodig. En bovenal is het erg jammer van de lekker dunne phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351928

Ik krijg elke minuut een sms van Infobericht locatie 076. Iemand enig idee hoe ik dit uit kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 404512 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:16:
Ik snap dat de phone beschermen belangrijk is, maar als je enigszins voorzichtig bent is zo'n case imho niet nodig. En bovenal is het erg jammer van de lekker dunne phone.
Mee eens, ga er echter ook een cheape cover omheen doen. Al is het maar voor een week. Dingen kosten zo goed als niets en zo blijft 'ie alsnog een tijdje spanking new ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:36
Anoniem: 404512 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:16:
Joah beide zijn tijdelijk, zowel de case als screenprotector, totdat ik een leren flipcase heb voor transport.
SCARfaceE schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:12:
[...]

Ziet er verder wel goed uit, er zijn wel belletjes te zien onder de protector. En ikzelf zou nooit een case gebruiken, vind het zo lelijk. Maar dat is mijn mening ;)
De screenprotector was gratis bij die case; die heb ik er zo hop-smak opgeplakt zonder moeilijk te doen, dus die zit idd niet goed. Vanavond gaat mijn brando ultraclear erop.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
thijsje66 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:05:
Hebben jullie nog vragen over de Galaxy S II? Ik kan ze nu hier stellen :) Je kan je vraag mailen naar thijs puntje koot apenstaartje gmail puntje com
Gaan MKV bestanden standaard ondersteund worden? En AC3 audio?

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
Om terug te komen op het aparte problementopic:
Als je dit formulier invult komt je klacht waarschijnlijk in het klachten-topic :)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:19:
Vanavond gaat mijn brando ultraclear erop.
Benieuwd hoe die is, ook vanmiddag besteld. Goede dingen over gelezen XDA, maar ja, dat zegt ook niéts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
thijsje66 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:22:
Om terug te komen op het aparte problementopic:
Als je dit formulier invult komt je klacht waarschijnlijk in het klachten-topic :)
Heb je een lijstje met vragen gesteld. Vooral punt 4 is belangrijk om te vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Pyrone89 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:27:
[...]

Mailtje gehad, op het moment is de presentatie nog aan de gang, maar zodra ik vragen kan stellen zal ik om antwoorden gaan vissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
Vanavond gaat mijn brando ultraclear erop.
Brando ultraclear 1,5 jaar lang op mijn n97 gehad, werkte prima hoor. Even goed oppassen met stofjes eronder, want als je er eenmaal mee aan het prutsen bent wordt het vaak alleen maar erger. De douche even aan voor de luchtvochtigheid (stofjes uit de lucht halen) en daarna in de badkamer erop plakken is een veel genoemde tip.
Ik heb hem er zelf weer afgehaald na een tijd omdat ik toen het idee had dat het touchscreen beter functioneerde zonder het laagje. Mijn nieuwe phone krijgt ook geen beschermlaagje, gorilla glass moet voldoen.

Kun je trouwens nog even laten weten in hoeverre de laag invloed heeft op je touchscreen gevoel?

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 404512 op 11-05-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-05 16:06
Pyrone89 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:27:
[...]

Welke vragen heb je gesteld als ik vragen mag?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Ewivis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:32:
[...]

1. Welke softwarematige ontwikkelingen zijn er op komst? Zoals optimalisatie voor dual core en quadcore GPU.

2. Komt Samsung met meer Apps die gratis zijn voor de gebruikers (betaald voor gebruikers van andere Android telefoons)?

3. Reactie op de genoemde hoge temperaturen van de telefoon

4. Reactie op de klachten over battery drain (Google zegt dat dit aan Samsung ligt)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ewivis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:32:
[...]

1. Waarom krijg ik al wekenlang 2x per week een gratis Galaxy S2 opgestuurd
2. Waarvoor zijn al die brieven vol met geld, ik werk niet voor de pers.

Nee, zonder dollen:

1. Welke softwarematige ontwikkelingen zijn er op komst? Zoals optimalisatie voor dual core en quadcore GPU.
2. Komt Samsung met meer Apps die gratis zijn voor de gebruikers (betaald voor gebruikers van andere Android telefoons)?
3. Reactie op de genoemde hoge temperaturen van de telefoon
4. Reactie op de klachten over battery drain (Google zegt dat dit aan Samsung ligt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je subtext onder je nick is dus onzin hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Brad Pitt schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:35:
[...]

Je subtext onder je nick is dus onzin hè ;)
Hoezo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, thijsje66 is way sneller dan jij zo te zien, n'est pas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Brad Pitt schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:37:
[...]

Damn @#$@%@%% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Brad Pitt schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:37:
[...]

Ik heb al een kwartier dit topic openstaan ;)
Nope, geen MHL/HDMI kabel meegeleverd bij de SGS2...

[ Voor 10% gewijzigd door thijsje66 op 11-05-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09-2024

MIQ

Weet iemand ook een makkelijke oplossing voor het overzetten van contacten?

Ik heb een Nokia E71, Moet ik de contacten eerst met de Nokia software in Outlook zetten en vervolgens met Samsung software op de telefoon of is hier een handigere tool voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je niet je simkaart in je E71 doen, contacten kopiëren naar je simkaart en daarna de simkaart terug naar je SII?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Galaxy S II word vanaf VANDAAG geleverd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-05 17:47
thijsje66 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:43:
You've got to be kidding me?

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-05 22:34

BioHazard

*\o/*

Wil dit toestel stiekem erg graag. Ben alleen bang dat ik niet genoeg terugkrijg voor mijn Desire HD. Zat zelf te denken aan 300euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

thijsje66 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:43:
Zou je denken? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ewivis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:58:
[...]

Wat ik belangrijker vind is of de S2 kan navigeren in de auto met oplader in de volle zon zonder vast te lopen. Maat van me heeft een desire en die kan niet navigeren op deze manier...
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik navigeer al met HTC's sinds de eerste met GPS uitkwam en nog nooit een probleem hiermee gehad. Lijkt me een exemplarisch probleem met zijn Desire.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
SCARfaceE schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:44:
[...]

You've got to be kidding me?
Nope, zojuist bevestigd hier op de perspresentatie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie trouwens in reviews een grote widget met weer e.d. Maar die kan ik niet vinden bij de widgets. Iemand die het wel gelukt is? Ben nu dat ding aan het organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270239

Jammer in België nog geen winkel gevonden dat kan leveren. Smartphoneshop.be pas op 18/05 op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Er zijn 800 miljard exemplaren van de Galaxy S verkocht. Sinds gisteren heb ik de GS2. En af en toe heb je die momenten dat je baalt dat je een Mac hebt... Zo ook nu.... Kies Mini ondersteunt de GS2 (nog) niet... Ik heb via Kies Air wat bestanden op m'n toestel gezet, maar dat gaat verschrikkelijk traag.

@Thijsje66: wanneer komt er goede ondersteuning voor de GS2 icm Apple OSX?
@all: hoe kan je instellen dat het toestel niet automatisch moet gaan laden als ik em aansluit via USB? Niet dat ik er veel mee kan als ik 't aansluit via USB, maar wellicht kan ik wel bij m'n externe sd ZONDER tussenkomst van Kies?

Ik kijk verschillende US series in 720p mkv, bv Chuck. Deze spelen vloeiend af op de GS2. Beeldkwaliteit is subliem!

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
wilmundo schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:47:
Er zijn 800 miljard exemplaren van de Galaxy S verkocht. Sinds gisteren heb ik de GS2. En af en toe heb je die momenten dat je baalt dat je een Mac hebt... Zo ook nu.... Kies Mini ondersteunt de GS2 (nog) niet... Ik heb via Kies Air wat bestanden op m'n toestel gezet, maar dat gaat verschrikkelijk traag.

@Thijsje66: wanneer komt er goede ondersteuning voor de GS2 icm Apple OSX?
@all: hoe kan je instellen dat het toestel niet automatisch moet gaan laden als ik em aansluit via USB? Niet dat ik er veel mee kan als ik 't aansluit via USB, maar wellicht kan ik wel bij m'n externe sd ZONDER tussenkomst van Kies?

Ik kijk verschillende US series in 720p mkv, bv Chuck. Deze spelen vloeiend af op de GS2. Beeldkwaliteit is subliem!
KIES zou er nu voor de Mac moeten zijn, wordt hier gezegd. Berichten spreken elkaar tegen.
Ik denk dat je 10 miljoen bedoelt :P

edit: Over je SD kaart: Kan je hem niet mounten dan? Zou ergens in de opties/menu's moeten staan.

[ Voor 4% gewijzigd door thijsje66 op 11-05-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
800 miljard is natuurlijk zwaar overdreven, maar Samsung zou wel moeten beseffen dat er wellicht wat Mac gebruikers kunnen zitten tussen al die miljoenen mensen die een Galaxy S hebben aangeschaft. Zo ook bij de GS2. Ik heb Kies mini gisteren van de site geplukt en toen stond er dat het toestel niet ondersteund werd.

Mounten van de sd moet ik nog proberen, maar dan moet ik eerst alles op m'n sd zetten om vervolgens over te zetten naar toestel geheugen... Zeer omslachtig.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

800 miljard? :P dus ieder mens op aarde heeft meer dan 1 galaxy s2 :>

ga um vrijdag bestellen bij vodafone , alleen staat daar nu comming soon , dat wil dus zeggen dat het waarschijnlijk niet bij kunnen benen met leveren

achja , wachten we wel een paar weekjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ

MIQ

Anoniem: 404512 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:43:
Kun je niet je simkaart in je E71 doen, contacten kopiëren naar je simkaart en daarna de simkaart terug naar je SII?
Haha bedankt. Dat werkt prima ja. Zo primitief dat ik er helemaal niet meer aan gedacht heb. 8)7

Edit: Kunnen blijkbaar max 250 nummers op de simkaart dus dat moet in twee keer. En dan ieder nummer apart selecteren op t roestige Symbian...

Edit: @ Bratt Pitt hieronder: Je hebt gelijk, dit is dus ook niet echt optimaal zie ik. Op deze manier gaan er details verloren. Voor en achternaam wordt 'e'en naam. Zelfs te lange namen worden gewoon afgekapt. Het wordt een rommeltje. Dan maar via Outlook?

[ Voor 39% gewijzigd door MIQ op 11-05-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MIQ schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:00:
[...]

Haha bedankt. Dat werkt prima ja. Zo primitief dat ik er helemaal niet meer aan gedacht heb. 8)7

Edit: Kunnen blijkbaar max 250 nummers op de simkaart dus dat moet in twee keer.
Nadeel hiervan is dat met een kans van 99% de contacten dan "los" er op staan. Dus stel je hebt persoon X, met een werk en huistelefoonnummer, dan staat die 2x op je Sim terwijl ze eerst beiden onder 1 persoon stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nou, noled werkte niet op mijn Desire, en nu ook al niet op de SII... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:16:
Nou, noled werkte niet op mijn Desire, en nu ook al niet op de SII... :(
Ik heb filmpjes gezien waar het wel werkt op de SII, misschien kan je het op de een of andere manier werkend krijgen?

Edit: Ik lees nu dat het wel werkt maar niet helemaal bij veel mensen. NoLED slaagt er niet om de touchscreen te deactiveren. Er zijn mensen op het xda-forum ermee bezig.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=13669776

[ Voor 29% gewijzigd door SCARfaceE op 11-05-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SCARfaceE schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:19:
[...]

Ik heb filmpjes gezien waar het wel werkt op de SII, misschien kan je het op de een of andere manier werkend krijgen?

Edit: Ik lees nu dat het wel werkt maar niet helemaal bij veel mensen. NoLED slaagt er niet om de touchscreen te deactiveren. Er zijn mensen op het xda-forum ermee bezig.
Je bedoelt de lockscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-05 21:52
thijsje66 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:44:
[...]

Nope, zojuist bevestigd hier op de perspresentatie :D
je meent het ik heb hem hier al naast me liggen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Anoniem: 351928 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:46:
Ik zie trouwens in reviews een grote widget met weer e.d. Maar die kan ik niet vinden bij de widgets. Iemand die het wel gelukt is? Ben nu dat ding aan het organiseren.
3d digital weather clock van de market? zit nog veel extra functies in ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crazyanz schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:27:
[...]

Thanks, ga zo kijken. Eerst Assasins Creed HD even bekijken. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
Crazyanz schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:27:
[...]

Wat Legend_R bedoeld staat er standaard op, ik heb de gsm zelf niet maar ik denk dat hij gewoon bij widgets staat hoor. :)

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ

MIQ

Anoniem: 351928 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:28:
[...]

Thanks, ga zo kijken. Eerst Assasins Creed HD even bekijken. :*)
Ik heb ook veel positieve reacties gelezen over beautifull widgets. Is tevens in een android apps wedstrijd hier op dit forum verkozen tot winnaar van een bepaalde categorie. (ken t zelf nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MIQ schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:34:
[...]

Ik heb ook veel positieve reacties gelezen over beautifull widgets. Is tevens in een android apps wedstrijd hier op dit forum verkozen tot winnaar van een bepaalde categorie. (ken t zelf nog niet)
Die had ik op mijn S1 maar ik wil nu wat andere widgets, anders lijkt het te veel op mijn vorige telefoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
opladen duurt wel lang zeg. Ik had er recht uit de doos 2 uur mee gepield tot 12% toen ging die aan de lader nu ruim een uur later is die pas op 65%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Crazyanz schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:42:
opladen duurt wel lang zeg. Ik had er recht uit de doos 2 uur mee gepield tot 12% toen ging die aan de lader nu ruim een uur later is die pas op 65%
Meer dan 50% in een uur is best goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:22
Lol? je verwacht dat een telefoon in een uur is opgeladen? Ik vind 2 uur al snel. Hou er wel rekening mee dat het 3-4 cycles duurt voor je accu in 'topvorm' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Laatst online: 12-05 19:20
Je moet je batterij toch sowieso eerst heel wat uur aan de lader hangen voordat je hem voor het eerst aan doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270239

een desire opladen duurt ongeveer 3 uur. Is deze galaxy 2 ook zoiets van duurtijd?
Niet dat het zo belangrijk is want is toch meestal 's nachts natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Sander H schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:45:
Je moet je batterij toch sowieso eerst heel wat uur aan de lader hangen voordat je hem voor het eerst aan doet?
Dat was vroeger zo, tegenwoordig kan je het gewoon zo gebruiken. En ik meen ook gelezen te hebben dat je m zo vaak mogelijk aan de lader moet hangen, vooral in de eerste dagen/weken, ook al is de batterij volgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ

MIQ

Anoniem: 351928 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:42:
[...]

Die had ik op mijn S1 maar ik wil nu wat andere widgets, anders lijkt het te veel op mijn vorige telefoon. :)
Aanrader? Of weet je betere alternatieven? Ik ben er zelf nog niet mee bekenad namelijk?

EDIT:
SCARfaceE schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:46:
[...]

Dat was vroeger zo, tegenwoordig kan je het gewoon zo gebruiken. En ik meen ook gelezen te hebben dat je m zo vaak mogelijk aan de lader moet hangen, vooral in de eerste dagen/weken, ook al is de batterij volgeladen.
Dat wordt inderdaad her en der beweerd. In het boekje dat bij de SGSII zit wordt echter gezegd dat je voordat je de telefoon voor het eerst gebruikt de batterij moet opladen. Ik doe dat dan ook netjes... Misschien maakt het niks uit maar ik neem toech liever het zekerre voor het onzekere.

[ Voor 49% gewijzigd door MIQ op 11-05-2011 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-03 11:55
Ik heb deze demo van de SGS 2 nog niet voorbij zien komen

Edit:
Deze browser vergelijkings test is ook wel duidelijk ;)

[ Voor 42% gewijzigd door catt4u op 11-05-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140372

[...]

De screenprotector was gratis bij die case; die heb ik er zo hop-smak opgeplakt zonder moeilijk te doen, dus die zit idd niet goed. Vanavond gaat mijn brando ultraclear erop.
screenprotector bovenop een case is echt niet nodig met Gorilla Glas.

/overdrijfmode
Dat spul wordt gebruikt bij ruimtecapsules die terug de atmosfeer in komen te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Ik plak er toch echt ook een protector op als die binnen is maar ik maak gebruik van matte screenprotectors. Heb je geen last meer van vingervegen en zit je niet steeds naar jezelf te kijken.

edit:

Net firefox geinstaleerd als browser alternatief (gebruikte hiervoor altijd dolphin) en dat lijkt een stuk sneller te gaan allemaal dan de stnd browser

[ Voor 30% gewijzigd door haakjesluiten op 11-05-2011 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Crazyanz schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:04:
Ik plak er toch echt ook een protector op als die binnen is maar ik maak gebruik van matte screenprotectors. Heb je geen last meer van vingervegen en zit je niet steeds naar jezelf te kijken.
Ik vind het wel leuk om naar mezelf te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
SCARfaceE schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:07:
[...]

Ik vind het wel leuk om naar mezelf te kijken :P
daar hebben ze dan weer "mirror" screenprotectors voor als je scherm uit staat heb je een spiegel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Ik krijg alsmaar infoberichten regio blabla... Heb er nu al 30! ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Crazyanz schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:10:
[...]

daar hebben ze dan weer "mirror" screenprotectors voor als je scherm uit staat heb je een spiegel :+
Haha die zijn dan weer een beetje te irritant. Hoogstwaarschijnlijk zal ik gewoon een normale protector erop plakken (wanneer ze eindelijk de moeite doen om het toestel op te sturen :X), maar dat is dan ook het enige wat erop gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
catt4u schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:56:

Edit:
Het ding is echt ongelooflijk snel... benieuwd naar de T.net review :)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-05 20:28
catt4u schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:56:

Edit:
Spijtig dat ze niet de andere dualcores ernaast leggen zoals LG speed 2x enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
aan het klooien met samsungdive.com wel handige functies ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406255

Is er nog nieuws van de perspresentatie van vanmiddag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Zit nu in de tuin met wifi... Heb enkel een puntje... Ook is mijn download snelheid bagger... 1,5 mbit ipv 8... Met mijn desire heb ik nergens last van...

Meer mensen met problemen met wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:25
Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:30:
Heeft iemand hier zijn GSII ontvangen met twee seal stickers over elkaar heen op de doos? Die van mij lijkt namelijk gebruikt...
Bij mij zat er een transparante seal op met daaroverheen een zwarte seal met tekst dat je het pakket niet moet accepteren als er mee getamperd is. Ik heb dit ook gezien bij een verpakking van de Galaxy S.
Is dat de dubbele seael waar je over spreekt? Zo ja dan lijkt mij dat normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-03 18:43
Nu de SGSII's een beetje binnen beginnen te lopen, een vraagje over de batterij.

Zie de laatste jaren steeds vaker gelockte accu's - net zoiets als inktpatronen, met een chipje erin.

Is de SII accu gewoon standaard 3-polig?
De gelockte herken je vaak vanwege de 4 aansluitingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144053

MIQ schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:42:
Weet iemand ook een makkelijke oplossing voor het overzetten van contacten?

Ik heb een Nokia E71, Moet ik de contacten eerst met de Nokia software in Outlook zetten en vervolgens met Samsung software op de telefoon of is hier een handigere tool voor?
Kan je niet synchroniseren met google (gmail)? Dan kopieert hij alle contacten er naartoe, waarna je ze makkelijk kan editten enzo. Daarna met je GS2 weer met google (gmail) syncen en je hebt al je contactpersonen.

Dat laatste gedeelte (van google naar GS2) heb ik nog niet gedaan omdat ik hem nog niet binnen heb:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-04 22:18
Anoniem: 144053 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:29:
[...]

Kan je niet synchroniseren met google (gmail)? Dan kopieert hij alle contacten er naartoe, waarna je ze makkelijk kan editten enzo. Daarna met je GS2 weer met google (gmail) syncen en je hebt al je contactpersonen.

Dat laatste gedeelte (van google naar GS2) heb ik nog niet gedaan omdat ik hem nog niet binnen heb:(
spb migration tool? alles van je oude toestel naar je nieuwe?
http://spb.com/android-software/migration/

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-02 13:59

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Anoniem: 145867 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:28:
[...]

Ik kon met darky's rom op mijn SGS1 met de gingerbread toetsenbord echt OVERAL speech to tekst doen in het nederlands. Ik verbaasde me trouwens over hoe correct hij is. Als ik zeg bijvoorbeeld: Bladie bla lalala bla blie. Dan typt hij het precies :) zo grappig!
Dan hoop ik dat sommige posters dat ook gaan gebruiken, want de schrijfkunst van een aantal kan wel een boost gebruiken. (me telefoon, me toetsenbord, etc).
8)7

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
hmmz heeft de SG2 nou geen notification light?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Ewivis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:12:
Ik krijg alsmaar infoberichten regio blabla... Heb er nu al 30! ....
Ik zou ook wel graag willen weten hoe ik dit uit moet zetten.
Toen ik vanmiddag van werk naar huis ging, heb ik voor elk netnummer waar ik bij in de buurt kwam een nieuw berichtje gekregen.

EDIT: Bij berichten --> instellingen zie ik wel 'infoberichten' en 'serverberichten' welke beide zijn ingeschakeld. Eerdere samsungmodellen hadden dit 'probleem' ook. Waarschijnlijk komen de berichten niet meer binnen wanneer je het vakje bij 'infoberichten' uitvinkt.

[ Voor 26% gewijzigd door j86 op 11-05-2011 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crazyanz schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:50:
hmmz heeft de SG2 nou geen notification light?
Nope.

Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
:? dit is dus typisch een van die functies die je for granted neemt op een telefoon soort van basis functie net als de mogelijkheid om te bellen ofzo :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
wilden ze niet de leds van de knoppen hiervoor gebruiken? Zoiets las ik iig in t optimus 2x topic dat ze het daarbij wilden gaan doen, dus bij de sgs2 zou t dan ook wel kunnen...

[ Voor 28% gewijzigd door Tk55 op 11-05-2011 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDarkByte
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05 19:44
Nokia 3310 had toch ook geen notification light? Was toch een prima foon hoor :P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-05 16:47

ronaldm3

Apple Watch :)

Tk55 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:00:
wilden ze niet de leds van de knoppen hiervoor gebruiken? Zoiets las ik iig in t optimus 2x topic dat ze het daarbij wilden gaan doen, dus bij de sgs2 zou t dan ook wel kunnen...
Klopt... ze zijn bezig met een app om de home knop te gaan laten knipperen als er wat gemist is! :*)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
joswillems86 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:54:
[...]

Ik zou ook wel graag willen weten hoe ik dit uit moet zetten.
Toen ik vanmiddag van werk naar huis ging, heb ik voor elk netnummer waar ik bij in de buurt kwam een nieuw berichtje gekregen.

EDIT: Bij berichten --> instellingen zie ik wel 'infoberichten' en 'serverberichten' welke beide zijn ingeschakeld. Eerdere samsungmodellen hadden dit 'probleem' ook. Waarschijnlijk komen de berichten niet meer binnen wanneer je het vakje bij 'infoberichten' uitvinkt.
Als je deze notificatie's uitzet komen ze niet meer binnen inderdaad... Staat standaard aan. Werd vanochtend wakker met 24 berichtjes.. Allemaal Info berichten. Snel opgezocht hoe dit uit te zetten. Komt nu niet meer binnen. Dus boventsaande manier helpt dus.

Nog even wat info over de batterij waar ik echt positief over ben... Vandaag rond half8 van de lader gehaald. Nu nog 65% over van de accu. Ik werk bij de phonehouse waar ik hem vandaag toch al met al wel zeker een keer of 5 heb gedemonstreerd aan klanten. Zelf een zootje smsjes verstuurd en 2x 10 minuten gebeld. Verder staan al me push notifications aan (mail, gmail & whatsapp) en 3g staat continu aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crazyanz schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:59:
[...]

:? dit is dus typisch een van die functies die je for granted neemt op een telefoon soort van basis functie net als de mogelijkheid om te bellen ofzo :F
Ik vind het ook een enorm gemis, maar kennelijk hebben daar meer smartphones een handje van. M'n laatste WinMo phone had ook al zo'n ding niet, en mijn Apollo heeft het ook al niet. Het is toch geen moeite om een ledje in te bouwen? Kan ie gelijk sneller knipperen naar mate de accu leger raakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
hoeveel volt en A is de meegeleverde oplader? ik heb er nog een paar liggen van oudere toestellen met micro-usb, effe kijken of die nog bruikbaar zijn.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
reyals schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:10:
hoeveel volt en A is de meegeleverde oplader? ik heb er nog een paar liggen van oudere toestellen met micro-usb, effe kijken of die nog bruikbaar zijn.
input: 100-240v
50-60hz 0.15A
output: 5.0 v - 7A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-04 21:24
Ik heb m`n main schermen gewist in m`n galaxy omdat ik ze zelf wil inrichten haha .. maar de vraag is hoe kan ik ze inrichten .. ??

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
wizzlewaxx schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:12:
[...]

input: 100-240v
50-60hz 0.15A
output: 5.0 v - 7A
Holy sh*t!
7 Ampere?!

Hoop dat m'n 1A ladertjes wel werken dan!

Edit: SII laad ook op via computer-usb-poort à 500 mA, dus dat kan geen probleem zijn. Maar waarom zo'n vette lader ??

[ Voor 20% gewijzigd door MyrddinLXXIIX op 11-05-2011 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
MyrddinLXXIIX schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:15:
[...]

Holy sh*t!
7 Ampere?!

Hoop dat m'n 1A ladertjes wel werken dan!
Sorry sorry sorry. Moest 0.7A zijn.. Terwijl ik het terug lees denk ik 'dat is wel veel' haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
wizzlewaxx schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:16:
[...]

Sorry sorry sorry. Moest 0.7A zijn.. Terwijl ik het terug lees denk ik 'dat is wel veel' haha
Pfoe.
Je liet me even schrikken.

Edit: wat ik bedoel met mijn lader kun je vinden in het accessoires-topic. Net zo groot als een eurostekker + een uittrekbaar kabeltje - geniaal.

[ Voor 22% gewijzigd door MyrddinLXXIIX op 11-05-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
oke is dus hetzelfde als m'n oude lader van de g810. kan ik die mooi gebruiken als reserve

en dan zal mijn autolader ook nog wel goed zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door reyals op 11-05-2011 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Masterkale1 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:14:
Ik heb m`n main schermen gewist in m`n galaxy omdat ik ze zelf wil inrichten haha .. maar de vraag is hoe kan ik ze inrichten .. ??
even je vinger paar seconden op zelfde (lege) plek houden. Zelfde als bij elke android dus
Anoniem: 19894 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:10:
[...]

Ik vind het ook een enorm gemis, maar kennelijk hebben daar meer smartphones een handje van. M'n laatste WinMo phone had ook al zo'n ding niet, en mijn Apollo heeft het ook al niet. Het is toch geen moeite om een ledje in te bouwen? Kan ie gelijk sneller knipperen naar mate de accu leger raakt..
laatste 5-6 jaar heeft elke telefoon die ik had dat gehad. Toegegeven meeste waren nokia's maar ook mijn HTC legend had er 1 mooi weggewerkt achter rooster van de oorspeaker

[ Voor 46% gewijzigd door haakjesluiten op 11-05-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Masterkale1 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:14:
http://www.youtube.com/wa...otation_421943&feature=iv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-04 21:24
Crazyanz schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:19:
[...]

even je vinger paar seconden op zelfde (lege) plek houden. Zelfde als bij elke android dus
Thnx .. Ja ik heb 5 jaar gedaan met m`n k800i .. Man wat een verschil is dit .. Ben nog wel weken bezig om alles in te stellen lijkt het

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
niemand slechte speedtest.net scores?

Op mijn desire haal ik 3,7 mbit op vodafone op de plek waar ik nu zit en met de S2 haal ik maar 700 kbps...

Hij gaat aan het begin erg snel en daarna gaat hij heel traag en schokt hij, net alsof hij het niet aankan ofzo...

verder is mijn wifi ook slecht, maar 1,6 mbit ipv 8 mbit en heb ik weinig bereik... Ook hier met mijn desire nergens last van, gewoon 3 streepjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IcedCoffee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-03 14:49
Ewivis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:22:

Op mijn desire haal ik 3,7 mbit op vodafone op de plek waar ik nu zit en met de S2 haal ik maar 700 kbps...

Hij gaat aan het begin erg snel en daarna gaat hij heel traag en schokt hij, net alsof hij het niet aankan ofzo...

verder is mijn wifi ook slecht, maar 1,6 mbit ipv 8 mbit en heb ik weinig bereik... Ook hier met mijn desire nergens last van, gewoon 3 streepjes...
Ping 23 ms, 8,67 Mpbs down en 7,8 mpbs up met alleen een puntje WiFi bereik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten

hmmz ik heb een vergelijkbaar resultaat. op mijn htc legend haalde ik hogere waardes. Maar in mijn gebruik merk ik er tot nu toe niets van dus kan er niet echt wakker van liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx

Ik heb ook vodafone en ik heb:
ping 85ms
download 3596 kbps
upload 848kbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331360

Even een snel vraagje: kan het intern geheugen ook gebruikt worden om data op te slaan (muziek, foto's, ...) of dient het intern geheugen alleen voor apps? Dan kan ik beter inschatten wat voor SD-kaart ik ga kopen :-)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Anoniem: 331360 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:46:
Even een snel vraagje: kan het intern geheugen ook gebruikt worden om data op te slaan (muziek, foto's, ...) of dient het intern geheugen alleen voor apps? Dan kan ik beter inschatten wat voor SD-kaart ik ga kopen :-)

Alvast bedankt!
16GB puur voor apps zou wel een beetje te veel zijn vind je niet? Je hebt ongeveer 14GB tot je beschikking om zelf dingen op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SCARfaceE schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:47:
[...]

16GB puur voor apps zou wel een beetje te veel zijn vind je niet? Je hebt ongeveer 14GB tot je beschikking om zelf dingen op te slaan.
Dat lijkt me ook ja, maar je weet maar nooit 8)7

Dan weet ik in ieder geval dat een 16gb sd kaartje genoeg is. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik kan geen "push-mail" optie vinden voor mijn mail accounts?
Anoniem: 140372 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:56:
[...]

screenprotector bovenop een case is echt niet nodig met Gorilla Glas.

/overdrijfmode
Dat spul wordt gebruikt bij ruimtecapsules die terug de atmosfeer in komen te beschermen.
Heb vanavond mijn brando ultraclear erop gezet en die zie je dus echt niet zitten, alleen als je het weet zie je de randjes om de home knop.

Geloof die marketing bs niet zo van gorilla glass. Zo had ik ooit ook een toestel met weet ik veel wat voor kristal glas ofzo, een en al krassen.

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 11-05-2011 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Anoniem: 331360 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:49:
[...]

Dat lijkt me ook ja, maar je weet maar nooit 8)7

Dan weet ik in ieder geval dat een 16gb sd kaartje genoeg is. Bedankt!
http://www.samsung.com/nl...isual1_galaxysii_20110427

en nog gratis ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat moet ik daar precies vinden?

Edit: never mind, soms ben ik echt een blinde otter

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 331360 op 11-05-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Galaxy S II Pre-registratie
Galaxy S II Pre-registratie
Koop voor 31 mei 2011 een Samsung Galaxy S II en ontvang een 8GB microSD card cadeau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
SCARfaceE schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:47:
[...]

nope wat je echt heb is:

11,5GB voor vrije opslag en 1,8GB voor apps

net zoals ie bij het geheugen geen 1GB laat zien maar 733MB :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je maar 1.8gb hebt voor apps ben je dus sowieso verplicht een sd-kaart te nemen indien je bv. navigatie wilt gebruiken. Zo niet, dan zou 1.8gb wel meer dan voldoende moeten zijn lijkt mij
Pagina: 1 ... 3 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: <a href=" [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic"> Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic</a>.