Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 23 Laatste
Acties:
  • 141.477 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-06 00:38

BioHazard

*\o/*

Polster schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 18:17:
[...]

Nope niet mogelijk in TW4. Als je alfabetisch volgorde wilt moet je naar list-view schakelen.
Of je download Touchwiz AppSorter van de market. Die sort elke keer gewoon alles op alfabet, hoplakee. O+

Dus met een kleine omweg, kan het wel.

[ Voor 6% gewijzigd door BioHazard op 19-05-2011 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407157

Een collega van mij heeft ook een roze gloed in het midden van de camera.
Je ziet het alleen als je iets wit`s filmt, bij iets met kleuren valt het niet op.
Lijkt wel alsof iedereen er last van heeft op enkele na.
Ik krijg mijn exemplaar morgen eens zien of die het ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335178

Ik weet niet of de SII voorzien is van Gorilla Glass, maar zo ja dan is deze beduidend slechter van kwaliteit dan de gorilla glass die op me oude HTC HD2 zit.

Net op me SII me eerste kras in het zonlicht ontdekt, en als ik dan me HD2 pak en tegen het zonlicht hou letterlijk geen kras te bekennen.

Nou en die heeft al heel wat meegmaakt incl. vele strand ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11-2024
Ik heb nu toch een klein probleem mijn mijn batterij verbruik. Het ging erg goed tot vanmiddag, en het vreemde is, dat ik niks veranderd heb.

Nou zie ik dat gmail en exchange opeens 2 keer per minuut de agenda zijn aan het syncen, ik heb de telefoon al eens opnieuw opgestart, maar na het het starten gaat hij gewoon weer door met syncen. Ik weet niet zeker of hij dat altijd al gedaan heeft, maar het zou wel verklaren waarom ik opeens zon hoge batterij drain heb.

Kan iemand anders eens kijken hoevaak google agenda synced?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-06 16:04
Weet iemand ook of het mogelijk is en hoe je de tekst lengte van de iconen kan veranderen, In de "Startpagina's" worden ze afgekort en in de "Applicaties" scherm niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-06 21:38
BioHazard schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 18:25:
[...]

Of je download Touchwiz AppSorter van de market. Die sort elke keer gewoon alles op alfabet, hoplakee. O+

Dus met een kleine omweg, kan het wel.
Daar heb ik root voor nodig. Tips om makkelijk te rooten? Of is one click de makkelijkste manier.
Anoniem: 407157 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 18:36:
Een collega van mij heeft ook een roze gloed in het midden van de camera.
Je ziet het alleen als je iets wit`s filmt, bij iets met kleuren valt het niet op.
Lijkt wel alsof iedereen er last van heeft op enkele na.
Ik krijg mijn exemplaar morgen eens zien of die het ook heeft.
Ik heb ook een roze gloed, misschien dat het met de instellingen van het scherm te maken heeft. Samsung zal wel met een oplossing moeten komen, want hier gaan ze gezeik mee krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-06 00:38

BioHazard

*\o/*

Framoes schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 18:49:
[...]

Daar heb ik root voor nodig. Tips om makkelijk te rooten? Of is one click de makkelijkste manier.

[...]

Ik heb ook een roze gloed, misschien dat het met de instellingen van het scherm te maken heeft. Samsung zal wel met een oplossing moeten komen, want hier gaan ze gezeik mee krijgen.
Oh verrek, dat is een root app ja, dat was ik alweer vergeten. Hier: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36063270 . Met instructies. :) Het is eigenlijk erg simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-06 21:38
BioHazard schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 18:52:
[...]

Oh verrek, dat is een root app ja, dat was ik alweer vergeten. Hier: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36063270 . Met instructies. :) Het is eigenlijk erg simpel.
Dan ga ik dat doen zodra ik de laatste update heb geïnstalleerd via Kies en dat is zodra ik bij een vriend langs ben gegaan die niet alleen maar Macbooks in huis heeft. Kies werkt namelijk nog niet met alle telefoons op OSX (alleen de Wave 2 en nog een of ander baggertoestel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-06 10:26

zAo

GPLv2 Fanboy

Heeft iemand al een Mac OSX guide gevonden voor het rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
zAo schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 18:57:
Heeft iemand al een Mac OSX guide gevonden voor het rooten?
Heimdall schijnt dezelfde functionaliteit te hebben als Odin. Met als verschil dat Heimdall echt een pain-in-the-ass is om te gebruiken. Ik zou de computer van een vriend lenen of Windows erop zetten in een dual-boot (Bootcamp :) )

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-06 10:26

zAo

GPLv2 Fanboy

thijsje66 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 18:59:
[...]

Heimdall schijnt dezelfde functionaliteit te hebben als Odin. Met als verschil dat Heimdall echt een pain-in-the-ass is om te gebruiken. Ik zou de computer van een vriend lenen of Windows erop zetten in een dual-boot (Bootcamp :) )
Thanks.
We gaan het gewoon onder OSX proberen en een tutorial schrijven als het lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-06 11:24
zAo schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:04:
[...]

Thanks.
We gaan het gewoon onder OSX proberen en een tutorial schrijven als het lukt :)
Schrijf je ook een tutorial van hoe het niet moet als het niet lukt?

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Anoniem: 155988 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 17:37:
[...]

ik heb het ook als ik de foto op de S2 bekijk. maar als ik de foto naar mijn computerdownload zie ik geen roze gloed meer....
om eerlijk te zeggen vind ik de kwaliteit van de camera zwaar belabberd
Meen je dat nou echt? Ik vind de videokwaliteit echt subliem. Heb nog nooit zulke scherpe en levendige beelden gezien afkomstig van een telefoon. Ook foto's bij helder licht mogen er wezen. In het donker wordt het natuurlijk een ander verhaal, maar ook in het donker of onder kunstmatige lichtomstandigheden kun je redelijk acceptabele foto's maken. Ik vind de camera juist een van de sterke eigenschappen van de S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
Graag hier verder :)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06 23:39
Beste Tweakers,

We gaan verder in Deeltje 4. Het gaat erg hard met het Galaxy SII-topic en om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.

Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 19:15

Bullet NL

Eigen Wijs

Succes met deel 4, hou het on-topic! Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 4

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1 ... 22 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: <a href=" [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic"> Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic</a>.