Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 23 Laatste
Acties:
  • 141.591 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:49:
Ik kan geen "push-mail" optie vinden voor mijn mail accounts?

[...]

Heb vanavond mijn brando ultraclear erop gezet en die zie je dus echt niet zitten, alleen als je het weet zie je de randjes om de home knop.

Geloof die marketing bs niet zo van gorilla glass. Zo had ik ooit ook een toestel met weet ik veel wat voor kristal glas ofzo, een en al krassen.
Ik heb met mijn galaxy s, welke los in de broekzak zit, wel eens bij muntjes in de broekzak heeft gezeten etc nog maar 1 minescuul krasje op het scherm na bijna een jaar gebruik. Ik ben er echt wel van overtuigd dat dit krasvrijer is dan oudere schermen, daar had ik veel eerder en meer krassen op. Echter biedt een screen protector natuurlijk wel zekerheid en als je hem wil doorverkopen en daarom netjes houdt dan is het wel aan te raden.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Nuhvok schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:01:
Nokia 3310 had toch ook geen notification light? Was toch een prima foon hoor :P...
Volgens mij mis ik iets, maar kun je niet gewoon het scherm aanzetten en dat daar dan opstaat of je wat gemist hebt?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenneman schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:08:
[...]

Volgens mij mis ik iets, maar kun je niet gewoon het scherm aanzetten en dat daar dan opstaat of je wat gemist hebt?
Dat is onhandig, ik wil gewoon in één oogopslag kunnen zien of er iets is wat mijn aandacht nodig heeft.
Bovendien heb ik niet altijd mijn telefoon in pak-afstand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:09:
Dat is onhandig, ik wil gewoon in één oogopslag kunnen zien of er iets is wat mijn aandacht nodig heeft.
Ik gebruik NoLED op mijn Galaxy S, best handig...

Offtopic, kijk mijn Android dan eens! Van hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:38
enige wanneer dit van pas komt is in de auto. hoor door de muziek geen notificatiegeluidjes dus kijk altijd ff snel naar me toestel of ik iets mis. met een ledlampje zou dit probleem verholpen zijn

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivk schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:13:
[...]

Ik gebruik NoLED op mijn Galaxy S, best handig......
Dat schijnt nog niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Ik heb dat SamsungDive.com eens geprobeerd, maar als ik mijn telefoon op zoek staat er : "no phone number".
Hoe krijg ik dat weg?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 10:02
Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:18:
Ik heb dat SamsungDive.com eens geprobeerd, maar als ik mijn telefoon op zoek staat er : "no phone number".
Hoe krijg ik dat weg?
Misschien dat dit helpt (als je het zelf nog niet had gelezen dan :p)?
http://v2.samsungdive.com/help/guideRemoteControlsClear.do

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexscended
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-01 18:31
Zijn er al mensen die de GALAXY S II hebben in dit topic? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Laatst online: 11-09 00:57
Alexscended schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:50:
jaa genoeg :P

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IcedCoffee
  • Laatst online: 11-09 10:10
Alexscended schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:50:
*Steekt hand op*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:09:
[...]

Er was iemand bezig met het ontwikkelen van een app waarbij de verlichting van de hometoest en de terugtoets op gaan lichten bij een nieuw bericht oid... Heb er alleen niet meer van vernomen nadien.
Je zou het eens op XDA moeten vragen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:59:
[...]

...Heb er alleen niet meer van vernomen nadien.
Je zou het eens op XDA moeten vragen.
Voor zover ik weet zijn ze er nog mee bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
morgen ligt die klaar bij de vodafone winkel. werd vanmiddag gebeld door een medewerker :D. alleen moet paar dagen wachten tot ik hem mee krijg. want ze regelen de opzeggingen bij tmobile voor me ofzo zeiden ze tegen me..klopt dit?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alekz87 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:17:
morgen ligt die klaar bij de vodafone winkel. werd vanmiddag gebeld door een medewerker :D. alleen moet paar dagen wachten tot ik hem mee krijg. want ze regelen de opzeggingen bij tmobile voor me ofzo zeiden ze tegen me..klopt dit?
Dat kun je beter in dit topic vragen: [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
stom. had ik idd beter kunnen doen ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SCARfaceE schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:20:
[...]

Misschien dat dit helpt (als je het zelf nog niet had gelezen dan :p)?
http://v2.samsungdive.com/help/guideRemoteControlsClear.do
Bij mij staat hier rechtsboven dus : Mobile number en dan geen nummer
En op het overzichtsscherm waar je je telefoon kiest staat er "No phonenumber". Zie nergens een optie om dat toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 10:02
Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:49:
[...]

Bij mij staat hier rechtsboven dus : Mobile number en dan geen nummer
En op het overzichtsscherm waar je je telefoon kiest staat er "No phonenumber". Zie nergens een optie om dat toe te voegen.
Misschien dat het hieraan ligt.
Uit de FAQ:

Q: I cannot see my old or new mobile number, when the SIM card of my mobile has been swapped.
A: If the carrier does not provide the mobile number, the mobile number will not be shown.

Edit: Ergens ander op de site staat: Please input your phone number in My Devices at My Info in Samsung Dive.

[ Voor 9% gewijzigd door SCARfaceE op 11-05-2011 21:56 ]

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben eindelijk in het bezit van dit mooie toestel, maar zit wel met een paar vraagjes.
Op het toestel kwam ik de Social Hub tegen en heb deze even kort gebruikt, hierbij ontving ik een mail met een link naar de website van samsung My Social Hub. http://socialhub.samsungmobile.com/

Wanneer ik daarop inlog moet ik vervolgens mijn registratie afmaken en oa mijn IMEI nummer invullen, en daar onstaat het probleem.

Wanneer ik mijn IMEI invul en klik op Check Availability, krijg ik de melding: This IMEI is not available for the social hub service.

Er word wel aangeven bij de FAQ/Support wanneer men deze melding krijgt je naar de Q&A moet gaan. Alleen wanneer daar aangekomen, en vervolgens de gegevens te hebben ingevuld, moet men het type toestel kiezen.
En dan staat de Samsung Galaxy S2 GT-I9100 er mooi NIET tussen. :?

Hebben meer mensen dit probleem?

Het andere probleem is dat ik al mijn contactenpersonen incl. foto's in outlook 2010 heb staan
Wanneer ik sync met Samsung KIES worden wel mijn contacten overgezet maar niet de foto's die bij de contactpersonen horen.

Hopelijk weet er hier iemand zo de oplossing daarvoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 16:39

RMX

SamsungDive werkt mooi joh!
Zit een optie in Ring my phone.
Dan gaat een minuut lang je telefoon af, ideaal als je hem kwijt denkt te zijn en net tussen de bank oid zit.
Van afstand call-log uitlezen, locken, wissen, en alles out-of-the-box!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
wizzlewaxx schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:25:
[...]

Ik heb ook vodafone en ik heb:
ping 85ms
download 3596 kbps
upload 848kbps
Ok heb instellingen weer naar factory gereset en nu heb ik met vodafone wel weer snel, en met wifi meer bereik maar nog steeds maar 1,6 mbit... terwijl ik 8 mbit zou moeten hebben...

voorbeeld op laptop: 7,82 mbit down

reboot router: 7,62 mbit...

ik heb niks gezegd!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Ewivis op 11-05-2011 22:14 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:04:
[...]

...

ik heb niks gezegd!!!
Echt een IT Crowd momentje _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:21:
[...]

Echt een IT Crowd momentje _O-
haha, nou misschien tevroeg geroepen! had zojuist wer 1.4 mbit. wifi vergeten, opnieuw verbinding gemaakt en toen was het weer snel... apart!!! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Ewivis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:23:
[...]

haha, nou misschien tevroeg geroepen! had zojuist wer 1.4 mbit. wifi vergeten, opnieuw verbinding gemaakt en toen was het weer snel... apart!!! :/
Dat is wel een heel atypisch probleem. Welk mechanisme zou dat kunnen veroorzaken? Ik neem aan dat je de speedtest.net applicatie gebruikt? Wat zijn de resultaten van een website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiFi band?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Iemand de FM radio al eens geprobeerd?
Werkt die naar behoren?
Ook via de speaker, dus zonder oordopjes/hoofdtelefoon, waarvan de kabel vaak als antenne fungeert?

Ik gebruik dat nogal vaak met mijn huidige telefoon.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
eew schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:25:
[...]

Dat is wel een heel atypisch probleem. Welk mechanisme zou dat kunnen veroorzaken? Ik neem aan dat je de speedtest.net applicatie gebruikt? Wat zijn de resultaten van een website?
net getest op website mobile speedtest wifi--> 3,6 mbit
speedtest app: 7,8 mbit

dacht ga ik vodafone weer testen: 900 kbps. terwijl ik dus eerder ook 3,6 haalde.

heel apart gaat hij eerst 3,6 en dan hapert ie en gaat ie echt maar 600 kbps...

lijkt erop dat als ik wifi opnieuw verbind dat hij dan weer snel is. En zo geldt het ook voor het opnieuw verbinden met vodafone. Daarna is hij blijkbaar even snel maar als ik dan weer naar wifi ga dan is hij dus ineens weer traag en andersom...

Phone wordt serieus heet bij opladen en het duurt echt superlang :|

voor de rest zeer tevreden hoor ! haha :>

[ Voor 24% gewijzigd door Ewivis op 11-05-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 10:23
Ik heb vandaag niet veel tijd gehad, dus ik weet niet of dit al gepost is.

http://blog.gsmarena.com/...leased-enter-custom-roms/

http://opensource.samsung..._search&searchValue=I9100

[ Voor 23% gewijzigd door Golf2vr6 op 11-05-2011 23:19 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 10:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
wvexeltweakers schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:30:
Iemand de FM radio al eens geprobeerd?
Werkt die naar behoren?
Ook via de speaker, dus zonder oordopjes/hoofdtelefoon, waarvan de kabel vaak als antenne fungeert?

Ik gebruik dat nogal vaak met mijn huidige telefoon.
De radio werkt prima. Ik hoor geen ruis en hij vindt de zenders erg snel. Je moet wel oordopjes aansluiten anders doet hij het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:17:
Ik heb vandaag niet veel tijd gehad, dus ik weet niet of dit al gepost is....
De vraag is of wat is nu open, een Kernel is één ding... Drivers not so much.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2011 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menthix
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-09 21:52
NoLed werkt prima op mijn Galaxy S2 hier. Ik heb een XDA thread gezien waarmensen het niet echt een ideale oplossing vinden (myself included), maar de functionaliteit van LoLed doet het verder prima voor zover ik weet.

Menthix.net | Contact Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
noled doet het prima vind het alleen een waardeloze oplossing en er dus gelijk weer afgehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:30:
[...]

net getest op website mobile speedtest wifi--> 3,6 mbit
speedtest app: 7,8 mbit

dacht ga ik vodafone weer testen: 900 kbps. terwijl ik dus eerder ook 3,6 haalde.

heel apart gaat hij eerst 3,6 en dan hapert ie en gaat ie echt maar 600 kbps...

lijkt erop dat als ik wifi opnieuw verbind dat hij dan weer snel is. En zo geldt het ook voor het opnieuw verbinden met vodafone. Daarna is hij blijkbaar even snel maar als ik dan weer naar wifi ga dan is hij dus ineens weer traag en andersom...

Phone wordt serieus heet bij opladen en het duurt echt superlang :|

voor de rest zeer tevreden hoor ! haha :>
Met vodafone heb ik ook last van een wisselvallige verbinding. Op het ene moment heb ik volledige snelheid in speedtest.net app en het andere zeer traag. Ik heb dan weliswaar geen SGSII, maar een moto milestone.
Ik weet nog steeds niet of het aan mijn telefoon ligt of aan vodafone. Dit speelt sinds een paar maanden eigenlijk, voorheen altijd op en top verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Misschien een echte noob vraag: je ziet veel schakelaars om te switchen van 3G naar 2G.

Is het zo bij 2G dat er dan geen gebruik kan worden gemaakt van je databundel (en je dus voorkomt dat je ongemerkt boven je bundel uitkomt) of is het iets heel anders?

Ik wil namelijk niet ineens uitvinden dat ik over mijn bundel zit en ga dus alleen 3G aanzetten wanneer het handig is (of is dit overdreven?).

En nu weer ontopic: ben benieuwd of de nieuwe Samsung regels (geen haat meer tegen modders) ervoor gaat zorgen dat iedereen binnenkort met een mod rondloopt omdat er toch geen risico meer aan zit (volgens mij kan je in het ergste geval via Kies een factory reset doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Snoop schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:32:
[...]

De radio werkt prima. Ik hoor geen ruis en hij vindt de zenders erg snel. Je moet wel oordopjes aansluiten anders doet hij het niet.
Kun je (als je de oordopjes hebt aangesloten) wel gewoon over de speaker afspelen?
Thanx for trying _/-\o_

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IcedCoffee
Misschien een hele stomme vraag maar links boven heb ik 4 keer een icoontje van een tas/koffer met daarin een vinkje. ik neem aan dat dit van de Android Market is maar hoe haal ik deze icoontjes weg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floxie
  • Laatst online: 02-08-2023
IcedCoffee schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:52:
Misschien een hele stomme vraag maar links boven heb ik 4 keer een icoontje van een tas/koffer met daarin een vinkje. ik neem aan dat dit van de Android Market is maar hoe haal ik deze icoontjes weg??
Notification bar naar beneden slepen en op "Alles wissen" klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
wvexeltweakers schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:51:
[...]

Kun je (als je de oordopjes hebt aangesloten) wel gewoon over de speaker afspelen?
Thanx for trying _/-\o_
Ja dat kan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IcedCoffee
Floxie schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:58:
[...]

Notification bar naar beneden slepen en op "Alles wissen" klikken.
Ah super dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
*knip*

Post inhoudelijk of laat een reactie achterwege, Wannabee MOD-gedrag wordt niet gewaardeerd! Wanneer je iets leest wat volgens jou niet door de beugel kan maak dan een Topic Report aan.

[ Voor 73% gewijzigd door Bullet NL op 12-05-2011 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

Let Me Google That For You snelkoppelingen worden niet gewaardeerd op een forum, ook hier voor geld, post inhoudelijk of laat een reactie achterwege. Heb je een mening over een andermans post, gebruik de Topic Report knop!

[ Voor 81% gewijzigd door Bullet NL op 12-05-2011 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Nou ik heb de S2 inmiddels een dagje in gebruik en ik kan alleen maar zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Alles werkt naar behoren en het scherm ziet er belachelijk goed ut. Zonder te overdrijven is dit het beste scherm wat ik ooit op een telefoon heb gezien.
Samsung had wat mij betreft echter wel wat meer aandacht en tijd mogen steken in de bouwkwaliteit van het toestel en de accessoires. Ondanks dat het toestel vrij degelijk aanvoelt en lekker in mijn hand ligt (hij is zeker niet te groot) vraag ik me toch af hoe dit er over een aantal maanden uit zal zien als de nieuwigheid er van af is. Het is en blijft natuurlijk plastic. De smalle richel aan de bovenkant is bovendien een makkelijk prooi voor vuil en stof.

Daarnaast vind ik de kwaliteit van de accessoires best wel stuitend, om nog maar niet te spreken over het aantal accessoires (er zit niet eens een microusb - hdmi of usb to go kabeltje in). De kabeltjes van de usb kabel en met name van de adapter zijn flinterdun en de laatste lijkt meer op zo'n kabeltje van die rommel oordopjes die je krijgt aangeboden tijdens een vlucht in het vliegtuig. Nee, op dit vlak scoort HTC beduidend beter.

Ik ben echter zeer tevreden over de snelheid van het toestel, de camera (met name video opnames zijn prachtig), de algehele gebruikerservaring met Android en uiteraard het beeldscherm. Deze dingen zijn voor mij zo belangrijk dat ik de negatieve punten die ik net genoemd heb op de koop toe neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Gatver, gaat m'n vriendin de S2 gewoon ff los kopen zeg :X

Gaat ze mij een beetje lekker maken, ik loop nog met het eerste model rond ;w

Kan dus zomaar zijn dat een deel van mijn vakantiegeld onbesuisd en zonder na te denken uitgegeven gaat worden :P

De meeste webshops gaan gok ik ergens komende week echt volle bak leveren? Of gaat daar nog een extra week overheen?

Een dergelijke reactie als deze is hier offtopic, vragen over levertijden van de verschillende webshops of winkels moet hier: [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic

[ Voor 22% gewijzigd door Bullet NL op 12-05-2011 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Snoop schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 00:35:
Nou ik heb de S2 inmiddels een dagje in gebruik en ik kan alleen maar zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Alles werkt naar behoren en het scherm ziet er belachelijk goed ut. Zonder te overdrijven is dit het beste scherm wat ik ooit op een telefoon heb gezien.
Samsung had wat mij betreft echter wel wat meer aandacht en tijd mogen steken in de bouwkwaliteit van het toestel en de accessoires. Ondanks dat het toestel vrij degelijk aanvoelt en lekker in mijn hand ligt (hij is zeker niet te groot) vraag ik me toch af hoe dit er over een aantal maanden uit zal zien als de nieuwigheid er van af is. Het is en blijft natuurlijk plastic. De smalle richel aan de bovenkant is bovendien een makkelijk prooi voor vuil en stof.

Daarnaast vind ik de kwaliteit van de accessoires best wel stuitend, om nog maar niet te spreken over het aantal accessoires (er zit niet eens een microusb - hdmi of usb to go kabeltje in). De kabeltjes van de usb kabel en met name van de adapter zijn flinterdun en de laatste lijkt meer op zo'n kabeltje van die rommel oordopjes die je krijgt aangeboden tijdens een vlucht in het vliegtuig. Nee, op dit vlak scoort HTC beduidend beter.

Ik ben echter zeer tevreden over de snelheid van het toestel, de camera (met name video opnames zijn prachtig), de algehele gebruikerservaring met Android en uiteraard het beeldscherm. Deze dingen zijn voor mij zo belangrijk dat ik de negatieve punten die ik net genoemd heb op de koop toe neem.
Ik ben ook een dagje in het bezit van de SGS2 bouwkwaliteit maak ik me geen zorgen over, vuil/stof bij die rand heb ik wel dezelfde gedachten. Over de accessoires..... tja best in orde alleen de oplader is idd wat gammel de meegeleverde oordoppen vind ik dan weer van buitengewoon hoge kwaliteit.

Net ook maares begonnen met typen van een review die zal ergens komende dagen wel online komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Crazyanz schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 00:42:
[...]

Ik ben ook een dagje in het bezit van de SGS2 bouwkwaliteit maak ik me geen zorgen over, vuil/stof bij die rand heb ik wel dezelfde gedachten. Over de accessoires..... tja best in orde alleen de oplader is idd wat gammel de meegeleverde oordoppen vind ik dan weer van buitengewoon hoge kwaliteit.

Net ook maares begonnen met typen van een review die zal ergens komende dagen wel online komen.
Tja, als je HTC of Nokia gewend bent dan is die adapter echt een lachertje, maargoed hij werkt en men zal er maar iets voorzichtiger mee om moeten gaan.
Over de oordopjes kan ik niet oordelen, omdat ik altijd mijn eigen inears gebruik en nooit standaard meegeleverde oordopjes gebruik. Maargoed, ik ben gewoon een beetje teleurgesteld omdat ze zo zitten te pronken met hun MHL en USB on the go, maar dan verhinderen ze vervolgens de klant om er direct na de aanschaf gebruik van te maken. Dat vind ik gewoon heel jammer, ondanks het feit dat ik al wist dat deze kabeltjes er niet bij zouden worden geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:42
Wifi op de sgs2is niet echt geweldig. Ik had op mijn nokia n96 verder bereik dan nu.hij valt nu achter op de tuin al uit. Met de nokia moest ik toch een heel eind verder weg voor de verbinding weg viel. Dit is trouwens getikt vanaf mijn galaxy s2 met swype. Ben trots op mezelf!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
op ebay kan je zoon kabeltje trouwens voor minder dan 8 euro scoren. Maar toegegeven beetje onhandig dit moet je weer wachten etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
ik ben van belgie waar kan ik ergens in nederland het toestel kopen dit weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Is er niet een manier om in rasterweergave alles even snel op alfabet te rangschikken? Lijst weergave is wel alfabetisch, maar heb dat ook graag in de rasterweergave.

edit:
Het programma in de market om daarmee touchwiz op alfabet te zetten werkt bij mij niet, ondanks dat mn toestel geroot is.

[ Voor 28% gewijzigd door 13art op 12-05-2011 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ
  • Laatst online: 21-09-2024

MIQ

Pyrone89 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:50:
Misschien een echte noob vraag: je ziet veel schakelaars om te switchen van 3G naar 2G.

Is het zo bij 2G dat er dan geen gebruik kan worden gemaakt van je databundel (en je dus voorkomt dat je ongemerkt boven je bundel uitkomt) of is het iets heel anders?

Ik wil namelijk niet ineens uitvinden dat ik over mijn bundel zit en ga dus alleen 3G aanzetten wanneer het handig is (of is dit overdreven?).

En nu weer ontopic: ben benieuwd of de nieuwe Samsung regels (geen haat meer tegen modders) ervoor gaat zorgen dat iedereen binnenkort met een mod rondloopt omdat er toch geen risico meer aan zit (volgens mij kan je in het ergste geval via Kies een factory reset doen)
Misschien is 3G Watchdog (pro) iets voor jou. Houdt nauwkeurig alles bij wat over 3G (en alle andere dataverbindingen) wordt verstuurt. Kan tevens waarschuwingen geven indien je bij je limiet komt.

Vanmiddag en vanavond heb ik voor het eerst in dagen niet meer regelmatig op dit forum gekeken maar was ik lekker aan het appen en gamen met mn SGSII. Weet iemand nog leuke spellen? Ik heb Robot Wars en Angry Birds geinstalleerd. Dungeon Defender werkt niet.

Ik kan niks bedenken dat ik vind tegenvallen aan de telefoon tot nu toe behalve dat sommig apps niet werken doordat ze nog niet geoptimaliseerd zijn. Dit ligt aan de ontwikkelaar en niet aan de SGS II.

Het beeld is het mooist wat ik ooit heb gezien btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ
  • Laatst online: 21-09-2024

MIQ

Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:49:
Ik kan geen "push-mail" optie vinden voor mijn mail accounts?

[...]
M.b.t. Push-mail: Ik heb in eerste instantie ook geen Push-Mail optie gekregen toen ik voor het eerst in het Samsung Touch Whizz email programma een Gmail account instelde. Vervolgens heb ik een ander IMAP account handmatig ingesteld en daarvoor was wel Push-Mail beschikbaar. Ik heb toen het eerste Gmail account weer verwijderd en vervolgens weer opnieuw ingesteld en toen werkte Push-mail wel.

Het klinkt niet echt logisch maar misschien werkt dit bij jou ook.

EDIT: Sorry voor de twee posts achter elkaar... Heb niet door dat het al zo laat is en ik ben eraan gewend geraakt dat er hier iedere minuut wel een paar posts geplaatst worden. :O

[ Voor 12% gewijzigd door MIQ op 12-05-2011 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tot nu toe ben ik wel onder de indruk. Applicaties downloaden en installeren gaat echt 100x sneller dan op de Desire...

Ook met wifi nul problemen hier, haal gewoon de 20mbit die mijn provider levert op alle plaatsen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
MIQ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 02:31:
[...]

Misschien is 3G Watchdog (pro) iets voor jou. Houdt nauwkeurig alles bij wat over 3G (en alle andere dataverbindingen) wordt verstuurt. Kan tevens waarschuwingen geven indien je bij je limiet komt.

Vanmiddag en vanavond heb ik voor het eerst in dagen niet meer regelmatig op dit forum gekeken maar was ik lekker aan het appen en gamen met mn SGSII. Weet iemand nog leuke spellen? Ik heb Robot Wars en Angry Birds geinstalleerd. Dungeon Defender werkt niet.

Ik kan niks bedenken dat ik vind tegenvallen aan de telefoon tot nu toe behalve dat sommig apps niet werken doordat ze nog niet geoptimaliseerd zijn. Dit ligt aan de ontwikkelaar en niet aan de SGS II.

Het beeld is het mooist wat ik ooit heb gezien btw.
Thx, die ga ik proberen.

Ga nu nog op zoek naar een toggle button zodat je snel 3g en /of wifi kunt aan en uit schakelen.

Heb er al een paar gevonden in de Android Market, maar in de comments lees ik overal problemen, zeker sinds Gingerbread

Qua games: GT Racing, Total Football

[ Voor 11% gewijzigd door Pyrone89 op 12-05-2011 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quote van Telecom topic.
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:28:
[...]

Tja, dat heb ik inderdaad al meer gehoord... Maar met mijn gedrag zal het er waarschijnlijk nooit van komen, een custom rom... Heb ik gewoon geen verstand van en vind het ook niet echt nodig. Ik snap dat velen hiervoor warmlopen, maar voor mij is het geen argument :)
Dat er custom roms beschikbaar zijn houd natuurlijk niet in dat je ze moet installeren. Heeft geeft je wel een stukje keuze vrijheid en ook de garantie dat als Samsung bagger werk zou leveren dat er altijd nog een gemeenschap achter staat die dat recht weet te trekken. Custom roms zijn meestal meer een kwestie van smaak dan dat het een echt toegevoegde waarde met zich meebrengt.

Alleen het beeld wat hier door OpelCorsa :P wordt geschetst is een beetje fout en daar moet ik op reageren. Ten eerste is het zo dat de Sensation nog niet gereleased is dus de broncode is er ook nog niet, zodra de Sensation beschikbaar is krijgen wij de broncode ook, al doet HTC daar soms ietjes langer over (Samsung vroeger ook trouwens).

Ten tweede bestaat de hardware van HTC meer uit "standaard" componenten, dit omdat HTC zelf geen chip producent is. Samsung daarentegen produceert wel zijn eigen chips. Dit houd in dat de roms van HTC toestellen makkelijker te modden zijn omdat er meer bekend is over de hardware. Bijvoorbeeld voor HTC kun je de code van Google downloaden en gebruiken wat de custom roms van HTC wat meer algemeen maakt met de gemakken van dien. Custom roms van Samsung zijn geen echte custom roms maar maar aanpassingen op wat Samsung levert. Omdat Samsung veel eigen dingen gebruikt is er minder bekend over deze hardware en moeten rombakkers de software van Samsung overnemen.

Als laatste is het beleid van Samsung (ik weet niet of ze dat beleid ooit kracht hebben bijgezet) dat als je de software van je toestel mod, dat je garantie dan komt te vervallen. Reparatie centers hebben zelfs de beschikking over testtools om te zien of de bootloader/rom is aangepast. Ik wete niet of HTC een vergelijkbaar beleid heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 06:32:
Quote van Telecom topic.

[...]

Dat er custom roms beschikbaar zijn houd natuurlijk niet in dat je ze moet installeren. Heeft geeft je wel een stukje keuze vrijheid en ook de garantie dat als Samsung bagger werk zou leveren dat er altijd nog een gemeenschap achter staat die dat recht weet te trekken. Custom roms zijn meestal meer een kwestie van smaak dan dat het een echt toegevoegde waarde met zich meebrengt.

Alleen het beeld wat hier door OpelCorsa :P wordt geschetst is een beetje fout en daar moet ik op reageren. Ten eerste is het zo dat de Sensation nog niet gereleased is dus de broncode is er ook nog niet, zodra de Sensation beschikbaar is krijgen wij de broncode ook, al doet HTC daar soms ietjes langer over (Samsung vroeger ook trouwens).

Ten tweede bestaat de hardware van HTC meer uit "standaard" componenten, dit omdat HTC zelf geen chip producent is. Samsung daarentegen produceert wel zijn eigen chips. Dit houd in dat de roms van HTC toestellen makkelijker te modden zijn omdat er meer bekend is over de hardware. Bijvoorbeeld voor HTC kun je de code van Google downloaden en gebruiken wat de custom roms van HTC wat meer algemeen maakt met de gemakken van dien. Custom roms van Samsung zijn geen echte custom roms maar maar aanpassingen op wat Samsung levert. Omdat Samsung veel eigen dingen gebruikt is er minder bekend over deze hardware en moeten rombakkers de software van Samsung overnemen.

Als laatste is het beleid van Samsung (ik weet niet of ze dat beleid ooit kracht hebben bijgezet) dat als je de software van je toestel mod, dat je garantie dan komt te vervallen. Reparatie centers hebben zelfs de beschikking over testtools om te zien of de bootloader/rom is aangepast. Ik wete niet of HTC een vergelijkbaar beleid heeft.
Ik meen te hebben vernomen dat Samsung vanaf deze telefoon juist veel soepeler zal zijn. Kan je geen bron geven, lees daar teveel artikelen voor en weet niet meer op welke site ik dit heb gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pyrone89 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 07:21:
[...]

Ik meen te hebben vernomen dat Samsung vanaf deze telefoon juist veel soepeler zal zijn. Kan je geen bron geven, lees daar teveel artikelen voor en weet niet meer op welke site ik dit heb gelezen
Kan je misschien wat specifieker zijn? Soepeler met de garantie voorwaarden of soepeler met de software releases?

Ik denk dat Samsung de "afwijzen op softmods" policy nooit heeft toegepast in NL. Het is wel een beleid van Samsung en de tools zijn er maar de Nederlandse consumenten wetten maken het zeer moeilijk om zo'n policy toe te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:54
Ik lees dit topic al sinds deel 1, heb het toestel al besteld en al, maar zit nog met een paar onduidelijkheden:

Ik ga over van een nokia E75 (prima toestel bdw) naar de S2, en het wordt mijn eerste touchscreen telefoon.

Vragen die ik had:

1. Klopt het dat er geen ledje is ingebouwd dat gaat branden bij opladen, of bij gemiste oproep, of bericht oid? Dit heeft mijn E75 namelijk wel en is heel handig. En is dit op te lossen door gewoon een envelopje te laten branden op het scherm (aangezien het local dimming heeft zal dit niet veel batterij kosten om pak-em-beet 10 pixels continu te laten branden, toch?)

2. Bij mijn nokia worden berichten van mijn hotmail en microsoft exchange(studentenmail) sneller op mijn telefoon dan in outlook bezorgd (push?), werkt dit ook zo bij de S2, aangezien ik mij meen te herinneren dat dit via de nokia messaging account gaat en dat heb je dan niet toch?

3. Ik lees vaak ebooks op mijn telefoon, als ik dan een zwarte achtergrond neem en witte letter, zou de batterij het dus heeeel lang vol moeten kunnen houden toch? (door de local dimming?) Kan iemand misschien testen of het scherm beter is dan dat van de E75 voor het lezen van tekst?

Alvast heel erg bedankt en mensen die hem al hebben: gefeliciteerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gabn88 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:27:
Ik lees dit topic al sinds deel 1, heb het toestel al besteld en al, maar zit nog met een paar onduidelijkheden:

Ik ga over van een nokia E75 (prima toestel bdw) naar de S2, en het wordt mijn eerste touchscreen telefoon.

Vragen die ik had:

1. Klopt het dat er geen ledje is ingebouwd dat gaat branden bij opladen, of bij gemiste oproep, of bericht oid? Dit heeft mijn E75 namelijk wel en is heel handig. En is dit op te lossen door gewoon een envelopje te laten branden op het scherm (aangezien het local dimming heeft zal dit niet veel batterij kosten om pak-em-beet 10 pixels continu te laten branden, toch?)
De S2 heeft geen notification LED maar er zijn een paar apps beschikbaar welke dat proberen te verhelpen, kijk maar even terug in het topic. NoLED is een van de populairdere.
2. Bij mijn nokia worden berichten van mijn hotmail en microsoft exchange(studentenmail) sneller op mijn telefoon dan in outlook bezorgd (push?), werkt dit ook zo bij de S2, aangezien ik mij meen te herinneren dat dit via de nokia messaging account gaat en dat heb je dan niet toch?
De S2 heeft volledig exchange ondersteuning. Mijn exchange mail wordt ook eerder op mijn telefoon maar ik denk dat dat meer te maken heeft met Exchange en het protocol. Het verschil is maar ene paar seconden dus niet zo erg.
3. Ik lees vaak ebooks op mijn telefoon, als ik dan een zwarte achtergrond neem en witte letter, zou de batterij het dus heeeel lang vol moeten kunnen houden toch? (door de local dimming?) Kan iemand misschien testen of het scherm beter is dan dat van de E75 voor het lezen van tekst?

Dat is algemene kennis, AMOLED is zuiniger met zwart. Als je meer wilt lezen kun je even terug kijken in de vorige topics of de topics over AMOLED. De E75 heeft een LCD scherm en heeft dit effect dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
gabn88 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:27:

Vragen die ik had:

vraag 1. Als je dit topic al sinds deel 1 leest moet je zijn opgevallen dat er genoeg andere mensen hebben gezegd dat er geen led op zit.. Dit is eventueel te verhelpen met een app die een lid van xda gaat ontwikkelen.

Vraag 2: ja dat kan gewoon. het standaard mailprogramma wat op de s2 draait ondersteunt push mail.

Vraag 3: weet ik helaas niet omdat k nog geen ervaring heb met ebook lezen op de s2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
(p)reviewtje meer of minder kan ook geen kwaad toch:

http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/14501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat fun tussendoor. Op hi.nl wordt de S2 als volgt aangeprezen.
Veelzijdig, zuinig en stil dankzij Android 2.3.
"Stil" is een eigenschap waar ik naar opzoek was, perfect! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdburgler
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-08 19:32
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:49:
Even wat fun tussendoor. Op hi.nl wordt de S2 als volgt aangeprezen.

[...]

"Stil" is een eigenschap waar ik naar opzoek was, perfect! :D
Lol, geen me je telefoonnummer maar, dan maak ik hem zo iets minder stil. Wat een onzin zeg, nog nooit maar dan ook nog nooit een telefoon geluid horen maken. Mensen proberen echt alles om shit te verkopen -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
wizzlewaxx schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:39:
[...]

vraag 1. Als je dit topic al sinds deel 1 leest moet je zijn opgevallen dat er genoeg andere mensen hebben gezegd dat er geen led op zit.. Dit is eventueel te verhelpen met een app die een lid van xda gaat ontwikkelen.

Vraag 2: ja dat kan gewoon. het standaard mailprogramma wat op de s2 draait ondersteunt push mail.

Vraag 3: weet ik helaas niet omdat k nog geen ervaring heb met ebook lezen op de s2...
@wizzlewaxx & @SizzLorr: bedankt!

Maar dat NoLED, gebruikt dat ook de local dimming feature van een amoled scherm? Of niet? Dat is het programma waar je op doelt toch? Anders gaat de batterij wel heel snel leeg waarschijnlijk...

Kan iemand die hem al heeft misschien proberen om tijdens een gesprek de telefoon op luidspreker zetten en +/- 1 meter van zich af te houden... en dan kijken of je dan nog goed verstaanbaar bent en de andere verstaat? Anders moet ik een andere carkit kopen *-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Voor vodafone klanten die er last van hebben:

Toch vast één praktische tip: zeker wie Vodafone als operator heeft zal opeens de hoeveelheid "regioberichten" opvallen die je onverwacht als SMS ontvangt. Die functie kan je uitzetten in het berichtenmenu (kies voor opties in het SMS menu), en dan "Infobericht activeren" uitvinken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Nette preview! ook wel mooi dat hij het toestel eerst gaat gebruiken voordat hij de review gaat schrijven.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gabn88 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:53:
[...]

@wizzlewaxx & @SizzLorr: bedankt!

Maar dat NoLED, gebruikt dat ook de local dimming feature van een amoled scherm? Of niet? Dat is het programma waar je op doelt toch? Anders gaat de batterij wel heel snel leeg waarschijnlijk...
Als je naar de beschijving van NoLED had gekeken dan had je gezien dat NoLED juist is gemaakt voor AMOLED schermen.

Als het scherm zwart is... dan treed er local dimming op. AMOLED heeft geen backlight dus local dimming is niet echt een goede beschrijving. AMOLED genereert zelf de benodigde licht dus als het scherm zwart is dan geen licht en geen energie. Zoek anders even op AMOLED.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:08:
[...]

Als je naar de beschijving van NoLED had gekeken dan had je gezien dat NoLED juist is gemaakt voor AMOLED schermen.

Als het scherm zwart is... dan treed er local dimming op. AMOLED heeft geen backlight dus local dimming is niet echt een goede beschrijving. AMOLED genereert zelf de benodigde licht dus als het scherm zwart is dan geen licht en geen energie. Zoek anders even op AMOLED.
Ah... komt iets in me op van *klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt* (wat betreft mijzelf) ;) Bedankt voor de duidelijke uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 18:46

Quindor

Switching the universe....

Mijn WiFi verbinding doet het inderdaad ook prima, hoewel ik zowel op 2.4Ghz als op 5.0Ghz niet boven de 20Mbit uit lijk te kunnen komen? Prima voor G of A, maar niet geweldig voor N. Iig voelt het altijd lekker snel en stabiel aan. Ontvangst is redelijk tot goed over het algemeen. Niet slechter dan mijn andere telefoons. 5.0Ghz is een plus voor in druk bevolkte gebieden.

Zelf heb ik inmiddels ook NoLED in gebruik genomen om toch wat van notificatie te hebben, maar qua opties zit dat iig wel goed! Zelfs Whatsapp is er mee te configureren, etc.

Heb alles nu zo ingesteld als ik het wil hebben (4 seconden icoon laten zien + tijd op scherm, 16 seconden uit en dan weer opnieuw). Eens zien wat dat met de batterij doet!

AmoLED heeft inderdaad geen local dimming maar is eigenlijk de "betere" techniek. Het nadeel van een LCD is de backlight, welke AmoLED niet gebruikt aangezien deze pixels heeft welke zelf licht produceren. Uiteindelijk zou dit gemiddeld genomen energie zuiniger en mooier beeld moeten geven dan welke LCD dan ook en dingen zoals NoLED heel erg zuinig moeten maken. Zwart = Uit.

Dan een vraag aan de andere mensen in dit topic. Ik zou graag *geen* lock scherm willen. Maar als ik dat instel, krijg ik nog steeds dat plaatje met die klok welke ik "weg" moet slepen. Ik wil gewoon meteen weer terug op mijn desktop of in mijn app zijn in plaats van steeds wat weg te moeten slepen. Vind dat helemaal niet nuttig zeg maar. ;)

Iemand al gevonden hoe dat uit kan?

Verder tot nu toe ook uiterst tevreden over alles!

[ Voor 18% gewijzigd door Quindor op 12-05-2011 09:33 ]

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 05:10:
Tot nu toe ben ik wel onder de indruk. Applicaties downloaden en installeren gaat echt 100x sneller dan op de Desire...

Ook met wifi nul problemen hier, haal gewoon de 20mbit die mijn provider levert op alle plaatsen in huis.
Phusebox die na zoveel uur gebruik nog geen waslijst negatieve aspecten op noemt is waardevoller voor mij dan welke review dan ook! Dit moet wel een fantastische telefoon zijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Laatst online: 26-08 14:06
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:30:
[...]

Phusebox die na zoveel uur gebruik nog geen wachtlijst negatieve aspecten op noemt is waardevoller voor mij dan welke review dan ook! Dit moet wel een fantastische telefoon zijn. :D
Hahah! +1

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:10

The Wizard

Moderator Mobile
Het valt me op dat er veel nieuwe Galaxy S gebruikers hier zitten. Ik heb zelf de Galaxy S (1) en zit nog te wachten op de 2.

De meeste positieve punten zijn nl. ook van toepassing op de S1 (met de nieuwste 2.3.3 update). Ik hoop eind deze week mijn S2 te krijgen en ik zal dan even goed vergelijken met de S1. Deze bevindingen zal ik hier ook even vermelden.

Veel mensen maken zich druk om de plastic achter klepje. Mijn ervaring met de S1 is dat deze sterker is dan de meeste Nokia's die ik heb gehad. De N97 bladderde zelfs af! Bij een IPhone 4 heb ik al veel beschadigingen gezien na valpartijen terwijl mijn S1 ook al regelmatig de grond heeft gekust maar nog geen deuk/beschadiging te zien.

Het grote voordeel is dat het frame van de S1/S2 van magnesium is, dus intern zeer sterk.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reyals schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:33:
[...]

spb migration tool? alles van je oude toestel naar je nieuwe?
http://spb.com/android-software/migration/
Werkt dit ook vanaf een Sony Ericsson OS? Ik zit hier namelijk nog met een C905. Topfoto's, maar dat was het wel:p

Edit: Ik zie net dat het niet kan: Sorry, your device is not supported for migration yet
(restore from Windows Mobile and Symbian to Android is available so far)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:59

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:30:
[...]

Phusebox die na zoveel uur gebruik nog geen waslijst negatieve aspecten op noemt is waardevoller voor mij dan welke review dan ook! Dit moet wel een fantastische telefoon zijn. :D
Haha, inderdaad. Ik las dat Phusebox een Galaxy S2 ging halen. Dacht meteen, mooi, als die positief is moet het wel goed zijn. ;)

Ik ga hem binnenkort toch los aanschaffen denk ik. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 15:46

Backspace-NL

New and Improved!

Zojuist de eerste officiele firmware update ontvangen.. Gewoon je telefoon aan Kies hangen :-)

Nieuwe versie:

PDA:KE1, PHONE:KDJ, CSC:KD1 (XEU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:10

The Wizard

Moderator Mobile
Nog niet beschikbaar via FOTA? Deze optie zit er nl. in vanaf 2.3.3.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

The Wizard schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:00:
Nog niet beschikbaar via FOTA? Deze optie zit er nl. in vanaf 2.3.3.
Nope. Alleen via Kies vooralsnog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:06:

16GB interne opslag, 2GB daarvan voor apps,

fixed ;)
Klopt dat, maar 2 GB vrij? Ik heb nu een HTC Desire en ik dacht dat dat nu juist een groot voordeel was van de Samsung telefoons, dat daar veel meer standaard op het toestel zit?

[edit] Ah... paniek voor niets, het is andersom, 2 GB gebruikt, rest vrij.

[ Voor 10% gewijzigd door Armada op 12-05-2011 11:28 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMaes
Ik heb per ongeluk een screenshot genomen van het scherm van de SII, en ik heb geen idee hoe ik het gedaan heb.

Na een beetje onderzoek ben ik erachter gekomen dat zowel de S1 als de galaxy tab een zelfde ingebouwde screencapture methode hebben, maar de sneltoets hiervoor werkt niet op de SII.

Wie weet wat de sneltoets is om screenshots te maken op de SII?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floxie
RobertMaes schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:44:
Ik heb per ongeluk een screenshot genomen van het scherm van de SII, en ik heb geen idee hoe ik het gedaan heb.

Na een beetje onderzoek ben ik erachter gekomen dat zowel de S1 als de galaxy tab een zelfde ingebouwde screencapture methode hebben, maar de sneltoets hiervoor werkt niet op de SII.

Wie weet wat de sneltoets is om screenshots te maken op de SII?
Power + Home knop.

Screens te vinden in de "Screencaptures" folder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMaes
Dit is de sneltoets voor de S1 en die werkt niet bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floxie
RobertMaes schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:48:
Dit is de sneltoets voor de S1 en die werkt niet bij mij!
Neen, bij de S1 is het Back toets + Home toets.

Power off + Home werkt wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMaes
Wat doe ik verkeerd? Als ik deze combinatie gebruik krijg ik doodleuk het "Zet toestel uit menu", hiernaar druk ik op home en dan kom ik weer op mijn start scherm :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floxie
RobertMaes schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:54:
Wat doe ik verkeerd? Als ik deze combinatie gebruik krijg ik doodleuk het "Zet toestel uit menu", hiernaar druk ik op home en dan kom ik weer op mijn start scherm :/
Je moet ze tegelijkertijd indrukken he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMaes
Het is gelukt! Gewoon de homeknop 1s inhouden en daarna op power drukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
RobertMaes schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:54:
Je moet eerst de home-button ingedrukt houden, dan powerbutton indrukken. Dat had je allang geweten als je niet de tijd genomen had om de vraag eerst te stellen. Ietsje minder trigger-happy wezen? ;)

Wifi werkt bij mij goed, alhoewel de ontvangstindicator steevast minder aangeeft dan mijn andere android-telefoon (zte blade). Niet getest of de verbinding ook daadwerkelijk slechter is.

[ Voor 30% gewijzigd door brama op 12-05-2011 10:58 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46
Backspace-NL schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:57:
Zojuist de eerste officiele firmware update ontvangen.. Gewoon je telefoon aan Kies hangen :-)

Nieuwe versie:

Zo dat is snel van samsung. :D
Dus gewoon kies installeren op je laptp en dan update maar ?

En al iets nieuws ontdekt of iets wat beter is geworden volgens jou. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Colors schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:58:
[...]

Zo dat is snel van samsung. :D
Dus gewoon kies installeren op je laptp en dan update maar ?

En al iets nieuws ontdekt of iets wat beter is geworden volgens jou. ?
Inderdaad, Kies installeren, telefoon met het kabeltje aan de laptop hangen en dan zou Kies met de melding moeten komen dat er een nieuwe firmware is. Ik heb alleen gehoord dat er ook mensen zijn die de melding weer niet krijgen - geen idee wat de precieze reden is.

Ik heb het vermoeden dat de 'battery drain' bug opgelost is, maar het is nog te vroeg om dat met 100% zekerheid te zeggen. Verder nog niks bijzonders kunnen vinden ;-) Zullen wel wat fixes 'under the hood' zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Welke KIES moet je starten dan? Die op je telefoon of die op de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

l3art schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:06:
Welke KIES moet je starten dan? Die op je telefoon of die op de PC?
Die op de PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
Backspace-NL schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:04:
[...]

Inderdaad, Kies installeren, telefoon met het kabeltje aan de laptop hangen en dan zou Kies met de melding moeten komen dat er een nieuwe firmware is. Ik heb alleen gehoord dat er ook mensen zijn die de melding weer niet krijgen - geen idee wat de precieze reden is.

Ik heb het vermoeden dat de 'battery drain' bug opgelost is, maar het is nog te vroeg om dat met 100% zekerheid te zeggen. Verder nog niks bijzonders kunnen vinden ;-) Zullen wel wat fixes 'under the hood' zijn.
Klopt iemand op XDA zegt het volgende..

Two things I've noticed:

1) It apppears to fix the battery drain issue, but I've only had it on battery power for a short time. Android System was around 5% and Android OS around 3%
2) I just noticed I had a minor GPS issue (i.e. using beautiful widgets' weather app, it wouldn't change the location - it does now!).

Again, it's been on battery for about an hour, so this might not mean anything, but I was seeing the whole power drainage thing in the past days...

Zodra ik thuis ben update maar :)
Er zullen vast wel meer fix erin zitten maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Nog even over de batterij (sorry kan het niet laten). Maar na de eerste keer opladen (batterij dus nog niet op volle sterkte dus) heb ik nog steeds 19% over. Het toestel staat nu in totaal 28uur en 45 minuten aan en is behoorlijk vaak gebruikt (ter demonstratie, sms'en, bellen, push mail/whatsapp/nieuwsberichten)... Dus erg positief hoor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Colors schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:07:
[...]

Klopt iemand op XDA zegt het volgende..

Two things I've noticed:

1) It apppears to fix the battery drain issue, but I've only had it on battery power for a short time. Android System was around 5% and Android OS around 3%
2) I just noticed I had a minor GPS issue (i.e. using beautiful widgets' weather app, it wouldn't change the location - it does now!).

Again, it's been on battery for about an hour, so this might not mean anything, but I was seeing the whole power drainage thing in the past days...

Zodra ik thuis ben update maar :)
Er zullen vast wel meer fix erin zitten maarja..
Ja dat was ik ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

wizzlewaxx schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:08:
Nog even over de batterij (sorry kan het niet laten). Maar na de eerste keer opladen (batterij dus nog niet op volle sterkte dus) heb ik nog steeds 19% over. Het toestel staat nu in totaal 28uur en 45 minuten aan en is behoorlijk vaak gebruikt (ter demonstratie, sms'en, bellen, push mail/whatsapp/nieuwsberichten)... Dus erg positief hoor!!!
Ja ach, de een heeft er wel last van, de ander niet - feit is dat er iets niet helemaal goed ging ;-) Is ook al bewezen dat er een of ander process continue een hoge CPU load veroorzaakte. Ik heb het de eerste dagen gehad, daarna een factory reset gedaan, toen had ik het niet maar, maar nog wel een hoog gebruik van 'Android OS'. Deze is nu behoorlijk gezakt (van in de 30% naar rond de 5%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
Mischien dat updaten helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Backspace-NL schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:57:

Nieuwe versie:

Ik heb versie PDA:KE1 / PHONE:KDJ / CSC:KD3 (XEN).

Volgens Kies is dat de laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Laatst online: 10-09 13:44
Kun je eens bij ''over de telefoon' bij je batterij en dan ''weergave'' bekijken. Daar staat hoelang je scherm heeft aangestaan. Als dat lang is, dan wordt het pas interessant, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-05 07:23
Vraagje.

Ik heb gisteren de Galaxy S2 binnen gekregen. De accu gaat gigantisch hard leeg. Nou heb ik een paar keer bij mijn task killer gekeken, bleek dat er steeds ontzettend veel apps geopend zijn die ik zelf helemaal niet geopend heb. Ik kill ze wel elk uur automatisch, maar alsnog worden deze apps wel steeds geopend. Voorbeelden van toepassingen de geopend zijn: Galerij, Zoeken, E-mail, Gmail, Maps, etc.

Iemand een idee hoe dit komt en wat er aan te doen?
Pagina: 1 ... 4 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: <a href=" [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic"> Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic</a>.