Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 23 Laatste
Acties:
  • 141.592 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Kirretje schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:14:
[...]

Kun je eens bij ''over de telefoon' bij je batterij en dan ''weergave'' bekijken. Daar staat hoelang je scherm heeft aangestaan. Als dat lang is, dan wordt het pas interessant, ben benieuwd
Display 41%
Android Systeem 23%
Mobiel Standby 10%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 13:44
wizzlewaxx schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:17:
[...]

Display 41%
Android Systeem 23%
Mobiel Standby 10%
Maar dan in tijd...minuten/uren;) even op weergave tikken, daar kun je dat aflezen. Thx:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Eerste overclock van de SGS 2 deze draait nu op 2x1.5ghz!!!
http://www.engadget.com/2...hz-used-to-obliterate-be/

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:10

The Wizard

Moderator Mobile
hans180 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:17:
Vraagje.

Ik heb gisteren de Galaxy S2 binnen gekregen. De accu gaat gigantisch hard leeg. Nou heb ik een paar keer bij mijn task killer gekeken, bleek dat er steeds ontzettend veel apps geopend zijn die ik zelf helemaal niet geopend heb. Ik kill ze wel elk uur automatisch, maar alsnog worden deze apps wel steeds geopend. Voorbeelden van toepassingen de geopend zijn: Galerij, Zoeken, E-mail, Gmail, Maps, etc.

Iemand een idee hoe dit komt en wat er aan te doen?
Je hoeft niet af te sluiten, dit regelt Android zelf. Soms wil een brakke app wel eens veel CPU tijd pakken, maar dat is een uitzondering.

Wat een groter probleem is het suspend probleem. Hierbij wordt de CPU belast wanneer deze in standby staat. Mijn S1 heeft hier ook last van. Het is een Android probleem, andere merken (HTC enz) hebben dit probleem ook. Alleen niet iedereen heeft er last van, het probleem is ook nog niet gelokaliseerd. Het blijkt vaak op te treden nadat het toestel van de lader afgehaald wordt. Er werd een advies gegeven om dan het toestel opnieuw op te starten. Dit heeft bij mij geholpen. Elke ochtend even het toestel opnieuw opstarten zorgt ervoor dat het "suspend" probleem niet voorkomt, bij mij in ieder geval...

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floxie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Backspace-NL schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:57:
Zojuist de eerste officiele firmware update ontvangen.. Gewoon je telefoon aan Kies hangen :-)

Nieuwe versie:

PDA:KE1, PHONE:KDJ, CSC:KD1 (XEU)
Vlooi schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:13:
[...]

Ik heb versie PDA:KE1 / PHONE:KDJ / CSC:KD3 (XEN).

Volgens Kies is dat de laatste versie.
@Vlooi: het ziet er naar uit dat jij al de laatste nieuwe versie hebt. Aangezien jullie dezelfde PDA & PHONE hebben. Het enige dat verschilt is de CSC, maar dat is gewoon de landcode. XEN staat voor Nederland, en XEU staat voor UK.

@Backspace-NL: Dus ik veronderstel dat jij de UK versie hebt? Ofwel een NL model geflashed met een UK kernel/rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 15:46

Backspace-NL

New and Improved!

Floxie schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:21:
[...]

[...]

@Vlooi: het ziet er naar uit dat jij al de laatste nieuwe versie hebt. Aangezien jullie dezelfde PDA & PHONE hebben. Het enige dat verschilt is de CSC, maar dat is gewoon de landcode. XEN staat voor Nederland, en XEU staat voor UK.

@Backspace-NL: Dus ik veronderstel dat jij de UK versie hebt? Ofwel een NL model geflashed met een UK kernel/rom?
De mijne komt van eXpansys, en komt dus uit de UK ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09-2024

MIQ

Ik ben gewend van symbian dat na een update je apps en je instellingen en allerlij ander dingen worden verneukt. Is dat bij een android update ook zo? Moet ik dus eerst alles goed backuppen en is het een omslachtig werkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Is wel verstandig, vooral bij grote updates (van bijv. 2.2 naar 2.3) blijkt dat een factory reset wel aan te raden is. Ook als een update mis gaat kan alles verdwenen zijn. Voor SMS en gesprekken is SMS Backup+ een goede. Maar in Android zit tegenwoordig ook een backup systeem wat al je apps en instellingen weer terug zet. Heb het alleen niet uitgetest. Zag alleen dat mijn Transformer allerlei apps automatisch downloadde na het instellen van mijn Google account :). Dus het werkt wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

MIQ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:31:
Ik ben gewend van symbian dat na een update je apps en je instellingen en allerlij ander dingen worden verneukt. Is dat bij een android update ook zo? Moet ik dus eerst alles goed backuppen en is het een omslachtig werkje?
Een backup kan nooit kwaad, maar bij deze update was alles nog gewoon beschikbaar na de herstart. Volgens mij garanderen ze dat alleen niet (stond zelfs in het scherm waar je de backup opties e.d. kon selecteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:03
hans180 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:17:
Vraagje.

Ik heb gisteren de Galaxy S2 binnen gekregen. De accu gaat gigantisch hard leeg. Nou heb ik een paar keer bij mijn task killer gekeken, bleek dat er steeds ontzettend veel apps geopend zijn die ik zelf helemaal niet geopend heb. Ik kill ze wel elk uur automatisch, maar alsnog worden deze apps wel steeds geopend. Voorbeelden van toepassingen de geopend zijn: Galerij, Zoeken, E-mail, Gmail, Maps, etc.

Iemand een idee hoe dit komt en wat er aan te doen?
De taskkiller urban legend is echt wel één van de meest hardnekkige.
Nogmaals, voor iedereen die het nog niet weet: TASKKILLERS ZIJN SLECHT.
Sinds Android 2.2 haalt een taskkiller zowel je performantie als je batterij levensduur NAAR BENEDEN.
Android is zelf slim genoeg om je achtergrond apps te managen. En als je die telkens zit te killen moet Android die telkens opnieuw in het geheugen beginnen te laden, wat traag is en stroom vreet. Dus geen taskkillers gebruiken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46
Dus als ik het goed begrijp is de update er niet voor NL versie maar alleen voor de UK versie. ?

Iemand met een NL versie die het kan controleren ?
Ik kan het zelf pas vanavond controleren.

[ Voor 33% gewijzigd door Colors op 12-05-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Colors schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:37:
Dus als ik het goed begrijp is de update er niet voor NL versie maar alleen voor de UK versie. ?

Iemand met een NL versie die het kan controleren ?
Ik kan het zelf pas vanavond controleren.
Lees wat Floxie zegt, versies zijn hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
phobosdeimos schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:37:
[...]

De taskkiller urban legend is echt wel één van de meest hardnekkige.
Nogmaals, voor iedereen die het nog niet weet: TASKKILLERS ZIJN SLECHT.
Sinds Android 2.2 haalt een taskkiller zowel je performantie als je batterij levensduur NAAR BENEDEN.
Android is zelf slim genoeg om je achtergrond apps te managen. En als je die telkens zit te killen moet Android die telkens opnieuw in het geheugen beginnen te laden, wat traag is en stroom vreet. Dus geen taskkillers gebruiken!!
Valt ook wel mee, je moet het alleen gebruiken wanneer je weet dat er apps zijn die niet goed afsluiten, soms zijn deze vastgelopen en dan is dit een goede manier om ze te killen. Een app die berucht is om je batterij te drainen is tvgids.tv, omdat het een service is, moet je hem uitzetten met een taskkiller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-05 07:23
Backspace-NL schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:57:
Zojuist de eerste officiele firmware update ontvangen.. Gewoon je telefoon aan Kies hangen :-)

Nieuwe versie:

PDA:KE1, PHONE:KDJ, CSC:KD1 (XEU)
Sorry maar ik mis het even. Er is nu al een update voor de S2? En welke problemen worden dan opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

hans180 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:41:
[...]

Sorry maar ik mis het even. Er is nu al een update voor de S2? En welke problemen worden dan opgelost?
Ja, en geen changelog vooralsnog (als die ooit gaat komen) - dus het is allemaal maar gissen wat er precies gewijzigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 08:19
Elke keer als ik mijn telefoon opstart en KIES start, krijg ik de volgende melding:
Sluit het apparaat opnieuw aan in de modus Samsung Kies (pc studio). De huidige verbindingsmodus wordt niet onder steund door Kies.
Wat moet ik hier in hemelsnaam mee?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

l3art schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:47:
Elke keer als ik mijn telefoon opstart en KIES start, krijg ik de volgende melding:

[...]

Geen idee? Oude versie van Kies? Welke versie heb je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Heb nu 2.0.0.11044_11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Okay, dan heb ik even geen idee. Er zal vast wel een optie zijn om die 'Kies Modus' aan te zetten op de telefoon. Alleen even geen idee waar die optie dan zou moeten zitten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ik dus ook echt niet 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 12-05-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Laatst online: 12-08-2024
Backspace-NL schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:53:
Okay, dan heb ik even geen idee. Er zal vast wel een optie zijn om die 'Kies Modus' aan te zetten op de telefoon. Alleen even geen idee waar die optie dan zou moeten zitten ;-)
Bij mijn SGS 1 hier: Settings->Applications->USB (zie je zoiets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Middag,

Heb sinds dinsdag ook mijn SGSII binnen en al aantal probleempjes opgelost met behulp van het forum.

Deze kan ik echter nergens vinden:

- Ik krijg telkens een melding van binnenkomende mails (vrouwenstem). Ik heb het idee dat Vlingo dit doet, maar krijg het met geen mogelijkheid weg.
- Twitterberichten kan ik Syncen, echter de contacten krijg ik niet in mijn contactlijst. Dit zou toch wel moeten kunnen.

Weet iemand raad?

PS: ik had hiervoor de HTC desire met Sense, dus het is even wennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
l3art schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:47:

[...]

Ik heb kies ingesteld dat die moet opstarten wanneer de foon wordt aangesloten. dat werkte bij mij.
Ik had ook dezelfde problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
USB foutopsporing uitschakelen lijkt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Vraagje, heeft Samsung ook de tekst cut-off in de browser? Dus waar je bij een IPhone verder inzoomt dan dat de tekst breed is, moet je ook links en rechts scrollen. Als ik bij mijn Desire verder inzoom, dan worden de zinnen zo afgebroken, dat het toch nog op het scherm in de breedte past. Is dat iets van HTC, en heeft Samsung dat dan ook, of is het iets dat in de standaardbrowser van android is gebouwd ( en dus op elke android beschikbaar)?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Laatst online: 10:59
Armada schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:28:
Vraagje, heeft Samsung ook de tekst cut-off in de browser? Dus waar je bij een IPhone verder inzoomt dan dat de tekst breed is, moet je ook links en rechts scrollen. Als ik bij mijn Desire verder inzoom, dan worden de zinnen zo afgebroken, dat het toch nog op het scherm in de breedte past. Is dat iets van HTC, en heeft Samsung dat dan ook, of is het iets dat in de standaardbrowser van android is gebouwd ( en dus op elke android beschikbaar)?
Dit is een minpunt van de Galaxy. Er zit geen goede text reflow op.
Je kan een dubbel-tab geven en dan zoomt de browser iets in en zorgt dat de gehele tekst leesbaar is. Zoom je handmatig verder in dan wordt de tekst helaas niet verder aangepast. Je moet dan dus in de breedte gaan scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Polster schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:54:
[...]

Je kan een dubbel-tab geven en dan zoomt de browser iets in en zorgt dat de gehele tekst leesbaar is. Zoom je handmatig verder in dan wordt de tekst helaas niet verder aangepast. Je moet dan dus in de breedte gaan scrollen.
Ai, jammer. En nog een vraagje, de updates via Kies, is dat iets dat provider onafhankelijk gebeurt? Of heb je, zoals bij mijn desire, ook branded modellen, waardoor updates dan eerst door Vodafone goedgekeurd moeten worden?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:42
Armada schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:00:
[...]

Ai, jammer. En nog een vraagje, de updates via Kies, is dat iets dat provider onafhankelijk gebeurt? Of heb je, zoals bij mijn desire, ook branded modellen, waardoor updates dan eerst door Vodafone goedgekeurd moeten worden?
Volgens deze website heb je geen branded versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 09:52
[...]

Als jij gewoon een NL versie hebt dan staat er waarschijnlijk al de laatste firmware op. En het gebeurt idd provider onafhankelijk.

Klein testje: Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/28678709/SC20110512-125819.jpeg

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
[...]

Vind ik ook jammer want ik kom van een HTC Diamond (WinMo) af die dit ook gewoon goed deed. Bovendien doet de browser van de Nexus One het ook goed (is natuurlijk HTC). Maar zo'n groot probleem is het echter ook weer niet. De dubbel-tab geeft in de meeste gevallen een leesbaar resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Kan iemand me misschien op weg helpen, ik krijg het toestel morgen.

- Moet ik op mijn pc nog iets installeren zodta ik kan verbinden?
- Is het gewoon telefoon aan, naar de android store en dan whatsapp bijv. downloaden?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Net even een stuk wezen racefietsen met endomundo aan. En ik moet zeggen dat de GPS me zeer tevreden stemt.

Als je in satelite mode kijkt zie je dat ie keurig mijn route meeneemt. Ik heb het ook wel eens meegemaakt met andere toestellen dat ie soms rechte lijnen trok 25M naast waar ik gefietst had.

http://www.endomondo.com/workouts/uHX1_dgqZaA

Ook me eerste accu lading van 100%->10%

16 en half uur van de lader
Scherm 20% helderheid
2 uur en 3 minuten scherm gebruik
2 uur 40 minuten GPS gebruikt voor endomundo
7 minuten angry birds
3G en auto sync van gmail, twitter en facebook altijd aan
GPS altijd op standby
redelijk wat apps downloaden en instaleren
2 minuten bellen en +/- 10 smsjes
Whatsapp en googletalk gebruik

Niet slecht voor een eerste accu lading ik verwacht dat dit nog wel iets zal verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Je kunt alvast KIES downloaden en installeren vanaf de Samsung website. Handigste is daarna met je computer naar https://market.android.com/ gaan en van daaruit apps naar je telefoon pushen. Werkt zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Polster schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:10:
Je kunt alvast KIES downloaden en installeren vanaf de Samsung website. Handigste is daarna met je computer naar https://market.android.com/ gaan en van daaruit apps naar je telefoon pushen. Werkt zeer goed.
daar heb je KIES niet voor nodig dat is een standaard functie. Als je ingelogd ben op https://market.android.com/ kan je daar gewoon apps selecteren die naar je mobiel gepushd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Armada schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:28:
Enkel als je dubbeltap doet op het scherm wordt de tekst aangepast(moet je wel aangezet hebben bij instellingen) daarna kan je uitzoomen en wordt het goed aangepast. Met pinch to zoom werkt het niet, enkel bij HTC die hebben dat in hun browser verwerkt...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Polster schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:10:
bedankt voor de tip!
Vanavond alvast doen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
AtlAntA schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:05:
[...]

Als jij gewoon een NL versie hebt dan staat er waarschijnlijk al de laatste firmware op. En het gebeurt idd provider onafhankelijk.

Klein testje: [afbeelding]
Welke klok is dat? beautifull widgets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Polster schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:54:
[...]

Bij de Galaxy S kun je in de browserinstellingen "Pagina's passend maken" aanvinken. Volgens mij doet dit wat jij graag wilt.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Laatst online: 09:42
Crazyanz schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:09:
Net even een stuk wezen racefietsen met endomundo aan. En ik moet zeggen dat de GPS me zeer tevreden stemt.

Als je in satelite mode kijkt zie je dat ie keurig mijn route meeneemt. Ik heb het ook wel eens meegemaakt met andere toestellen dat ie soms rechte lijnen trok 25M naast waar ik gefietst had.

Wow, had niet verwacht dat de gps zo goed was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Ewivis schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:15:
[...]

Lijkt er wel op.

Overigens, er is ook een camera firmware upgrade uit. Samsung Apps heeft een update beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Crazyanz schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:11:
[...]

daar heb je KIES niet voor nodig dat is een standaard functie. Als je ingelogd ben op https://market.android.com/ kan je daar gewoon apps selecteren die naar je mobiel gepushd worden.
Nee dat klopt. Mijn post was niet helemaal duidelijk. Hij kan KIES alvast installeren maar dat is niet nodig voor de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ewivis schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:15:
[...]

Volgens mij niet. Ik zal zo even kijken want ik ben een video file via kies aan kopiëren. Kies geeft zelf aan dat het codec niet ondersteund wordt en het wil gaan converteren. Daar is die nu mee bezig. Ben benieuwd of ie er wat van maakt! Ik zal deze post straks even editen met antwoord op je vraag.

edit: Goh duurt langer dan ik dacht. 522MB (wat ie precies doet weet ik dus niet..) en al 25 min bezig en nog maar net op een kwart.

[ Voor 12% gewijzigd door AtlAntA op 12-05-2011 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Dit soort berichten voegen niets toe.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 12-05-2011 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimzweers
  • Laatst online: 29-03-2024
Is er al info of de battery drain is verbeterd door de nieuwe update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ewivis schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:22:
[...]

now updating! duurt 4 min. zegt ie...
Over samsung apps update gesproken. Geeft bij mij al vanaf het begin aan dat er 1 update beschikbaar is maar als ik er op druk blijft het scherm leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
AtlAntA schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:24:
[...]

Over samsung apps update gesproken. Geeft bij mij al vanaf het begin aan dat er 1 update beschikbaar is maar als ik er op druk blijft het scherm leeg.
Heb ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
same here ik heb zelfs 2 updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Ik was een van de mensen die in de eerste batch zat van de pdashop...
Heb het toestel nu een dag in huis...helaas had ik dus schade aan de achterzijde...
Heb nog geen bericht terug over de dubbele seal...hoop daar nog iets over te horen.

Gelukkig heeft Coolblue voor mij een uitzondering gemaakt en mag ik het toestel ruilen als er weer voorraad is.
Dat is toch weer netjes...

Ik hou jullie op de hoogte over de dubbele seal...en het verdere verloop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
JudgeTreve schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:26:
Heb het toestel nu een dag in huis...helaas had ik dus schade aan de achterzijde...
Heb nog geen bericht terug over de dubbele seal...hoop daar nog iets over te horen.

Gelukkig heeft Coolblue voor mij een uitzondering gemaakt en mag ik het toestel ruilen als er weer voorraad is.

Mijn post al gelezen?
Polster schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:59:
[...]

Bij mij zat er een transparante seal op met daaroverheen een zwarte seal met tekst dat je het pakket niet moet accepteren als er mee getamperd is. Ik heb dit ook gezien bij een verpakking van de Galaxy S.
Is dat de dubbele seael waar je over spreekt? Zo ja dan lijkt mij dat normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Polster schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:28:
[...]

Mijn post al gelezen?

[...]
Ik had twee zwarte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
yep ik ook en ik heb meerdere doosjes gezien en die hadden het allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:54
Crazyanz schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:09:

Ook me eerste accu lading van 100%->10%

16 en half uur van de lader
Scherm 20% helderheid
2 uur en 3 minuten scherm gebruik
2 uur 40 minuten GPS gebruikt voor endomundo
7 minuten angry birds
3G en auto sync van gmail, twitter en facebook altijd aan
GPS altijd op standby
redelijk wat apps downloaden en instaleren
2 minuten bellen en +/- 10 smsjes
Whatsapp en googletalk gebruik

Niet slecht voor een eerste accu lading ik verwacht dat dit nog wel iets zal verbeteren.
Wow, dit is super! ruim 2.5 uur gps gebruik en dan nog de 16 uur halen!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
AtlAntA schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:19:
[...]

Volgens mij niet. Ik zal zo even kijken want ik ben een video file via kies aan kopiëren. Kies geeft zelf aan dat het codec niet ondersteund wordt en het wil gaan converteren. Daar is die nu mee bezig. Ben benieuwd of ie er wat van maakt! Ik zal deze post straks even editen met antwoord op je vraag.
Fancy Widget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ja volgens mij wel! Je zal het waarschijnlijk beter weten dan mij ;)

Update over het klakkeloos MKV's via Kies overbrengen: Valt een beetje tegen. Het converteren wat kies automatisch doet duurt erg lang. Even in een uurtje paar series van je NetworkedMediaTank naar SGS2 is er zo niet bij.

edit: Zou ook kunnen dat het zo langzaam gaat omdat het het via NMT naar Laptop naar Phone gaat. Allshare herkent de NMT ook wel alleen hij laat de download map daar weer net niet in zien.

[ Voor 18% gewijzigd door AtlAntA op 12-05-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ

MIQ

Weet iemand os het mogelijk is om de browser met een knop geheel af te sluiten? Nu moet je of op de return knop drukken tot je terug bent tot voorbij de eerste pagina of via taakbeheer de browser afsluiten. Het lijkt me toch dat er een manier moet zijn om hem in 1x af te sluiten.

Als ik dan een nadeel moet opnoemen dan is dat het programma Kies op onder Windows. Het loopt super traag op mijn netbook en het is onhadig, Ik wil het gewoon onder linux kunnen doen,

Ghe ghe, zit ik net op deze pagina naar beneden te scrollen met mn touchpad op mn laptop, scrolt het beeld telkens omhoog? Ik denk wat apart, maar het scrollen op een touchscreen gaat natuurlijk net andersom. In 1 dag ben ik dus al volledig gewend geraakt aan mn SGSII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
iemand op xda heeft de SGS2 al oc'd naar 1,5Ghz ^^

http://www.engadget.com/2...hz-used-to-obliterate-be/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
MIQ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:56:
Weet iemand os het mogelijk is om de browser met een knop geheel af te sluiten? Nu moet je of op de return knop drukken tot je terug bent tot voorbij de eerste pagina of via taakbeheer de browser afsluiten. Het lijkt me toch dat er een manier moet zijn om hem in 1x af te sluiten.

Als ik dan een nadeel moet opnoemen dan is dat het programma Kies op onder Windows. Het loopt super traag op mijn netbook en het is onhadig, Ik wil het gewoon onder linux kunnen doen,

Ghe ghe, zit ik net op deze pagina naar beneden te scrollen met mn touchpad op mn laptop, scrolt het beeld telkens omhoog? Ik denk wat apart, maar het scrollen op een touchscreen gaat natuurlijk net andersom. In 1 dag ben ik dus al volledig gewend geraakt aan mn SGSII.
waarom wil je hem percee afsluiten? Je moet je bedenken dat je android/linux draait en geen windows. Apps die in de background draaien zijn in feite niet actief en worden automatisch afgesloten mocht je systeem/telefoon meer geheugen nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Crazyanz schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:58:
[...]

waarom wil je hem percee afsluiten? Je moet je bedenken dat je android/linux draait en geen windows. Apps die in de background draaien zijn in feite niet actief en worden automatisch afgesloten mocht je systeem/telefoon meer geheugen nodig hebben.
Maar als je een website open hebt staan met live content dan wordt die op de achtergrond toch wel steeds geupdate of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
AtlAntA schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:02:
[...]

Maar als je een website open hebt staan met live content dan wordt die op de achtergrond toch wel steeds geupdate of zie ik dat verkeerd?
ja nou geen moeilijke vragen gaan stellen zoveel weet ik er nou ook weer niet van :P

Weet alleen dat al die taskkillers etc meer kwaad doen dan goed en dat je gewoon prima alles open kan laten staan dat is tenminste mijn ervaring na +/- 14 maanden android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Crazyanz schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:06:
[...]

ja nou geen moeilijke vragen gaan stellen zoveel weet ik er nou ook weer niet van :P

Weet alleen dat al die taskkillers etc meer kwaad doen dan goed en dat je gewoon prima alles open kan laten staan dat is tenminste mijn ervaring na +/- 14 maanden android
Inderdaad dat heb ik ook overal gelezen. Dit is vooral zo sinds android 2.2. Toch ben ik wel benieuwd dat als je bijvoorbeeld de tweakers website open hebt staan en je drukt het internet naar de achtergrond of de website dan blijft updaten op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dat bericht had ik al geplaatst!

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Heb net even een MKV bestand inclusief SRT op de SGS2 gezet. Speelt perfect af! Neemt zelfs de ondertiteling mee. (Weet niet of dit nieuw is voor SGS2 of dat de SGS dit ook al had btw)
Speelt ook gewoon AC3 audio terwijl dat bij Floxie eerder niet lukte. Gewoon met stock player.

Hier wat media info:
Algemeen
Volledige naam : Y:\Download\video\tv\The Big Bang Theory S04\Big Bang Theory S04E19 NL Ondertitel\The.Big.Bang.Theory.S04E19.720p.HDTV.x264-IMMERSE.HI.mkv
Formaat : Matroska
Bestandsgrootte : 560 MiB
Duur : 21mn 3s
Totale bitrate : 3 719 Kbps
Gebruikt programma : x264.exe
Gebruikte encoderbibliotheek : mkv2rls x264-tv version built on 2011. febr. 17

Video
ID : 1
Formaat : AVC
Formaat/Info : Advanced Video Codec
Formaatprofiel : High@L3.1
Formaatinstellingen, CABAC : Ja
Formaatinstellingen, ReFrames : 3 frames
Muxingmodus : Container profile=Unknown@3.1
Codec-ID : V_MPEG4/ISO/AVC
Bitrate : 3 322 Kbps
Breedte : 1 280 pixels
Hoogte : 720 pixels
Beeldverhouding : 16:9
Framerate : 23,976 fps
ColorSpace : YUV
ChromaSubsampling : 4:2:0
BitDepth/String : 8 bits
Scansoort : Progressief
Bits/(Pixel*Frame) : 0.150
Stroomgrootte : 491 MiB (88%)
Gebruikte encoderbibliotheek : x264 core 88 r1471 1144615
Instellingen codering : cabac=1 / ref=3 / deblock=1:0:0 / analyse=0x3:0x113 / me=hex / subme=6 / psy=1 / psy_rd=1.00:0.00 / mixed_ref=0 / me_range=16 / chroma_me=1 / trellis=1 / 8x8dct=1 / cqm=0 / deadzone=21,11 / fast_pskip=1 / chroma_qp_offset=-2 / threads=30 / sliced_threads=0 / nr=0 / decimate=1 / mbaff=0 / constrained_intra=0 / bframes=6 / b_pyramid=1 / b_adapt=2 / b_bias=0 / direct=1 / wpredb=1 / wpredp=0 / keyint=240 / keyint_min=24 / scenecut=40 / intra_refresh=0 / rc_lookahead=40 / rc=2pass / mbtree=1 / bitrate=3322 / ratetol=1.0 / qcomp=0.60 / qpmin=10 / qpmax=51 / qpstep=4 / cplxblur=20.0 / qblur=0.5 / ip_ratio=1.40 / aq=1:1.00
Taal : Engels

Audio
ID : 2
Formaat : AC-3
Formaat/Info : Audio Coding 3
Format_Settings_ModeExtension : CM (complete main)
Codec-ID : A_AC3
Bitrate-modus : Constant
Bitrate : 384 Kbps
Kanaal(en) : 6 kanalen
Kanaalposities : Front: L C R, Side: L R, LFE
Samplerate : 48,0 KHz
BitDepth/String : 16 bits
Stroomgrootte : 57,8 MiB (10%)
Titel : English
Taal : Engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
AtlAntA schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:08:
[...]

Inderdaad dat heb ik ook overal gelezen. Dit is vooral zo sinds android 2.2. Toch ben ik wel benieuwd dat als je bijvoorbeeld de tweakers website open hebt staan en je drukt het internet naar de achtergrond of de website dan blijft updaten op de achtergrond.
Voor zover ik weet doet de browser niks in de achtergrond.
Bij m'n Milestone herlaad de pagina als ik de browser weer open.

Zo open ik opnieuw de browser die dit topic open had staan, dan word eerste het scherm eerst wit en zie je de laad balk laden en dan krijg ik onderaan het topic te zien 'er zijn x nieuwe berichten gepost'.
Dit laden gaat een stuk sneller dan dat de pagina er normaal over laad dus het lijkt erop dat ie alleen die live content laad zodra je de browser heropend.

Durf dit niet met 100% zekerheid te zeggen.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:19
AtlAntA schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:08:
[...]

Nee dat gebeurt niet, ik download vaak op me telefoon via rapidshare en als ik dus uit de browser ga om wat anders te doen loopt die javascript teller niet eens door, ook van flash is bekend dat het afsluit/gedactiveerd wordt)...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ

MIQ

Crazyanz schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:06:
[...]

Als het kwaad kon dan zou er misschien ook wel een uitknop zijn ingebouwd in de browser. Ik heb er ook geen last van inderdaad en t komt ook slechts omdat ik dat van pc's ben gewend.

Maar ik kan me inderdaad voorstellen dat bepaalde zware pagina's zoals Atalanta al aangaf misschien beter wel afgesloten kunnen worden.

Edit: Reactie op de twee posts boven mij: Mooi! Dan laat ik dat lekker aan staan. Wat is het leven toch makkelijk zeg!

[ Voor 7% gewijzigd door MIQ op 12-05-2011 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojo137
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-08 09:51
Dit hoort hier niet.

[ Voor 93% gewijzigd door BastiaanN op 12-05-2011 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Merk hier sinds vandaag dat ik ook last heb van de battery drain issue. Batterij loopt per uur ongeveer 10 procent per uur leeg, zonder dat ik de telfefoon ook maar aanraak. In de batterij statistiek komt WIFI-delen en Android OS voor met hoge percentages. WIFI-delen is niet eens ingesteld... Hopen op een snelle update voor de Nederlandse Galaxy's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Razer schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:21:
Merk hier sinds vandaag dat ik ook last heb van de battery drain issue. Batterij loopt per uur ongeveer 10 procent per uur leeg, zonder dat ik de telfefoon ook maar aanraak. In de batterij statistiek komt WIFI-delen en Android OS voor met hoge percentages. WIFI-delen is niet eens ingesteld... Hopen op een snelle update voor de Nederlandse Galaxy's.
Tijdelijke fix is even een reboot doen nadat je hem van de lader haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
AtlAntA schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:21:
[...]

Tijdelijke fix is even een reboot doen nadat je hem van de lader haalt.
Alleen zodra ik telefoon van lader haal? Was me al in aan het lezen over deze issue, echter nergens jou tip kunnen vinden ;)

Ik ga het vanavond direct testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JudgeTreve schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:26:

Welke schade aan de achterzijde precies? Aan de batterijcover? Krassen of sloot het nie goed ofhoe,
En heb je hem teruggestuurd omwille van de zegel of omwille van de schade?
Zijn er mensen die hem echt terugsturen omwille van de twee zegels? Morgen krijg ik normaal de mijne ook via pdashop, in België wel. Hoop geen twee stickers tegen te komen, zou me toch al een raar gevoel geven, jullie kennen het wel :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:10

spanx

_Sp[A]nX_

Erg mooi dat hij 720p AC3 x264 afleveringen kan afspelen!

Dan hoef ik ze ook niet om te zetten!

en DTS dan?

[ Voor 7% gewijzigd door spanx op 12-05-2011 15:25 ]

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Razer schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:23:
[...]

Alleen zodra ik telefoon van lader haal? Was me al in aan het lezen over deze issue, echter nergens jou tip kunnen vinden ;)

Ik ga het vanavond direct testen!
Niet echt mijn tip hoor. Gewoon gelezen in dit topic. Eventuele zoektermen voor je: Suspend battery 2.3.3.
Ook raad ik je aan om even op XDA te kijken. Is een heel topic over deze bug. Let wel op dat sommige reacties kant nog wal raken en sommige mensen het nodig vinden om constant battery statistics te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:24:
[...]

Welke schade aan de achterzijde precies? Aan de batterijcover? Krassen of sloot het nie goed ofhoe,
En heb je hem teruggestuurd omwille van de zegel of omwille van de schade?
Zijn er mensen die hem echt terugsturen omwille van de twee zegels? Morgen krijg ik normaal de mijne ook via pdashop, in België wel. Hoop geen twee stickers tegen te komen, zou me toch al een raar gevoel geven, jullie kennen het wel :) .
Ik zou wel een foto willen uploaden maar ik heb me nooit verdiept in hoe dat hier werkt.
Ik heb aan de achterzijde aan de rechterkant ongeveer een cm boven de verdikking (van de speaker) 2 redelijk diepe krasjes zitten...net of degene die hem in elkaar gezet heeft uitgeschoten is met iets...

Verder is me opgevallen dat ik dus twee zwarte seals over elkaar heen had, waar ik vragen over gesteld heb bij CoolBlue, maar nog geen antwoord op heb gekregen...misschien krijg ik dat ook wel niet.

Ten derde is me na een dag opgevallen dat hij vrij veel data verbruikt (in de achtergrond) en dat de batterij inderdaad zwaar onder druk ligt van Android OS en andere zaken.
Hoop dat dat gefikst wordt, want dat zou het plezier behoorlijk kunnen bederven. Kom nu van de Nexus One en kon met Android 2.3.4 makkelijk 1.5 / 2 dagen halen op de batterij.

Zoals het er nu uitziet moet ik tot 18 mei wachten alvorens ik hem kan gaan ruilen in Eindhoven.
Ik moet wel zeggen dat het enigzins de pret bedorven heeft (van bij de 1e 100 zitten van de PdaShop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Als ik bij batterij statistieken kijk dan staat Android-Systeem er 2x bij. 1x 25% usage en 1x 13% usage.
Ik als android noob heb totaal geen idee of dat normaal is.

Zou iemand dat voor mij op kunnen helderen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floxie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
@AtlAntA: Strange dat jij wel AC3 kan afspelen. Kan je brama z'n AC3 simpsons sample eens downloaden? Kijken of die bij jou wel werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:58:
Ook ik ben eindelijk in het bezit van dit mooie toestel, maar zit wel met een paar vraagjes.
Op het toestel kwam ik de Social Hub tegen en heb deze even kort gebruikt, hierbij ontving ik een mail met een link naar de website van samsung My Social Hub. http://socialhub.samsungmobile.com/

Wanneer ik daarop inlog moet ik vervolgens mijn registratie afmaken en oa mijn IMEI nummer invullen, en daar onstaat het probleem.

Wanneer ik mijn IMEI invul en klik op Check Availability, krijg ik de melding: This IMEI is not available for the social hub service.

Er word wel aangeven bij de FAQ/Support wanneer men deze melding krijgt je naar de Q&A moet gaan. Alleen wanneer daar aangekomen, en vervolgens de gegevens te hebben ingevuld, moet men het type toestel kiezen.
En dan staat de Samsung Galaxy S2 GT-I9100 er mooi NIET tussen. :?

Hebben meer mensen dit probleem?

Het andere probleem is dat ik al mijn contactenpersonen incl. foto's in outlook 2010 heb staan
Wanneer ik sync met Samsung KIES worden wel mijn contacten overgezet maar niet de foto's die bij de contactpersonen horen.

Hopelijk weet er hier iemand zo de oplossing daarvoor :)
Niemand het probleem tegengekomen wat ik hierboven heb? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Floxie schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:32:
@AtlAntA: Strange dat jij wel AC3 kan afspelen. Kan je brama z'n AC3 simpsons sample eens downloaden? Kijken of die bij jou wel werkt..
Nee krijg geen audio met die sample. Ook niet als ik hem converteer naar wmv formaat.

@escaflowne: Ik denk niet dat veel mensen die hubs gaan gebruiken. Ik heb ze er iig al uit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:39:
[...]

Niemand het probleem tegengekomen wat ik hierboven heb? :?
Even voor je gekeken, heb precies hetzelfde probleem, een oplossing heb ik zo snel niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
misschien kun jeje pas registreren als de telefoon officieel gereleased is? Na een event ofzo?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick7
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09-2019
Weet iemand wanneer de tweakers review van dit toestel ongeveer komt? Ben namelijk nog niet helemaal overtuigd van de sgs2 t.o.v. de htc sensation, en hoop dat die review mij kan overtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 13:57

pjvandesande

GC.Collect(head);

nick7 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:13:
Weet iemand wanneer de tweakers review van dit toestel ongeveer komt? Ben namelijk nog niet helemaal overtuigd van de sgs2 t.o.v. de htc sensation, en hoop dat die review mij kan overtuigen.
Zie: reviews: MWC: Samsung Galaxy S II, dubbele evolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimzweers
  • Laatst online: 29-03-2024
dat is de preview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick7
Ja klopt die had ik al wel gelezen maar dat is een wat algemene en korte review. Neem aan dat er nog wel een uitgebreidere komt, of heb ik dat mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
nick7 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:19:
[...]

Ja klopt die had ik al wel gelezen maar dat is een wat algemene en korte review. Neem aan dat er nog wel een uitgebreidere komt, of heb ik dat mis?
komt er zeker wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand last gehad van het volgende: af en toe flikkeren van beeldscherm met als gevolg dat je beeldscherm een groene gloed krijgt... Gisteren is mijn scherm zelfs blauw geweest... Maar raar genoeg heb ik er vandaag totaal geen last meer van. Klinkt dit als een software probleem of hardware?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick7
Maar het is dus niet bekend wanneer hij komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Toch NFC in de UK en 32GB verhaal:
http://www.mobot.net/sams...-launching-uk-month-23138

[ Voor 8% gewijzigd door Verderf op 12-05-2011 16:45 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 18:46

Quindor

Switching the universe....

Iemand al een manier gevonden om het lock scherm helemaal uit te krijgen? Dus ook dat plaatje wat je steeds weg moet schuiven? Ook al stel ik none in, krijg ik nog steeds dat plaatje met de klok te zien, weg swipen en je bent terug op je desktop of in je app.... maar ik wil gewoon unlocken door een knopje en klaar!

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Quindor schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:45:
Iemand al een manier gevonden om het lock scherm helemaal uit te krijgen? Dus ook dat plaatje wat je steeds weg moet schuiven? Ook al stel ik none in, krijg ik nog steeds dat plaatje met de klok te zien, weg swipen en je bent terug op je desktop of in je app.... maar ik wil gewoon unlocken door een knopje en klaar!
Geen idee, maar ik wil dat lockscreen ook weg, want ik vind hem maar bagger... ben sense gewend ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:42
Ewivis schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:58:
[...]

Geen idee, maar ik wil dat lockscreen ook weg, want ik vind hem maar bagger... ben sense gewend ;-)
Dan gebruik je toch gewoon een ander lock-screen???

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
AtlAntA schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:31:
Als ik bij batterij statistieken kijk dan staat Android-Systeem er 2x bij. 1x 25% usage en 1x 13% usage.
Ik als android noob heb totaal geen idee of dat normaal is.

Zou iemand dat voor mij op kunnen helderen? _/-\o_
Heb ik ook. Normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

offtopic:
Widgetlocker is wel een goede lockscreen replacement

Kan iemand ook wat zeggen over het touchscreen? Met hoeveel vingers (tegelijk) te besturen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

67% display usage :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 10:02
souljah1h schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:09:
offtopic:
Widgetlocker is wel een goede lockscreen replacement

Kan iemand ook wat zeggen over het touchscreen? Met hoeveel vingers (tegelijk) te besturen etc?
http://www.youtube.com/watch?v=LD0BOAuvB4A

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Golf2vr6 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:58:
[...]

Dan gebruik je toch gewoon een ander lock-screen???
Ik heb hem nog niet geprobeerd uit te zetten, maar Quindor suggereert toch dat het niet helemaal uit te krijgen is... dus een ander lockscreen kan niet? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:45
Nee, android systeem hoort maar een paar procent te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:12:
[...]

Hmm dan is mijn 14% al helemaal slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
418O2 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:12:
[...]

Ik heb het volgende, heb trouwens niet het idee dat ik battery drain heb... :

Display 56%
Android Systeem: 15% en 12%
mobiel standby: 5%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Smartphones gaan gewoon snel leeg ook de sgs2. Hij gaat alleen een ietsiepietsie langer mee door zijn grotere accu. En helemaal in het begin als je er veel mee speelt en de accu nog niet op volle capaciteit is. (na 3-5 herlaad cyclussen heb je pas max capaciteit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ

MIQ

Luister is heb een theorie over de verbroken seal stickers:

Sommige van ons kunnen een update uitvoeren en andere niet.
Sommige telefoons hebben een verbroken seal sticker en anderen niet.

Ik kon niet uodaten omdat mij phone de laatste update al bevat, en mijn seal was verbroken.

1+1=2? -> De seal is verbroken zodat Samsung nog snel een laatste update mee kon geven.

Hoe zit het bij jullie? Was jullie seal heel? En konden jullie updaten?

Als de antwoorden ja,ja en nee,nee zijn dat zijn de seals verbroken voor de laatste update.
Pagina: 1 ... 5 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: <a href=" [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic"> Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic</a>.