Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 23 Laatste
Acties:
  • 141.594 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
MIQ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:24:
Luister is heb een theorie over de verbroken seal stickers:

Sommige van ons kunnen een update uitvoeren en andere niet.
Sommige telefoons hebben een verbroken seal sticker en anderen niet.

Ik kon niet uodaten omdat mij phone de laatste update al bevat, en mijn seal was verbroken.

1+1=2? -> De seal is verbroken zodat Samsung nog snel een laatste update mee kon geven.

Hoe zit het bij jullie? Was jullie seal heel? En konden jullie updaten?

Als de antwoorden ja,ja en nee,nee zijn dat zijn de seals verbroken voor de laatste update.
Klinkt vrij goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
MIQ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:24:
Luister is heb een theorie over de verbroken seal stickers:

Sommige van ons kunnen een update uitvoeren en andere niet.
Sommige telefoons hebben een verbroken seal sticker en anderen niet.

Ik kon niet uodaten omdat mij phone de laatste update al bevat, en mijn seal was verbroken.

1+1=2? -> De seal is verbroken zodat Samsung nog snel een laatste update mee kon geven.

Hoe zit het bij jullie? Was jullie seal heel? En konden jullie updaten?

Als de antwoorden ja,ja en nee,nee zijn dat zijn de seals verbroken voor de laatste update.
Mijn seal zat dicht en ik heb gewoon de laatste update (KD3)
Voor de mensen die de error krijgen bij KIES: zet USB debugging uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar wel naadje. Wil de éérste zijn die er met zijn grijpgrage handjes aan zit. Updaten kunnen we zelf ook wel.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Brad Pitt schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:32:
[...]

Maar wel naadje. Wil de éérste zijn die er met zijn grijpgrage handjes aan zit. Updaten kunnen we zelf ook wel.
Daar ben ik het helemaal mee eens...
Volgens mij hebben wij (tweakers / gadget idiots) dat allemaal wel...
Als ze in de winkel zeggen "zal ik het even voor u doen"...dan denk ik al "afblijven"!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:17
wat is het standaard geheugen van de telefoon in GB's ? Wil namelijk er wat full hd films op gaan zetten om het allemaal een beetje te testen!

op Tweakers en andere websites zijn voldoende specificaties te vinden over de Telefoon, een dergelijke reactie maakt duidelijk dat jij geen eigen initiatief toont, dit is op GoT wel de bedoeling!

Verdiep je eens in het Het algemeen beleid om te kijken waar een bericht zoal aan moet voldoen.

[ Voor 53% gewijzigd door Bullet NL op 12-05-2011 17:53 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
welke app gebruiken jullie voor die battery statistieken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:39:
wat is het standaard geheugen van de telefoon in GB's ? Wil namelijk er wat full hd films op gaan zetten om het allemaal een beetje te testen!
Het moet echt niet gekker gaan worden hoor.

hier voor hebben we Topic Reports!

[ Voor 165% gewijzigd door Bullet NL op 12-05-2011 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
zero_cool89 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:40:
welke app gebruiken jullie voor die battery statistieken ?
standaard android functie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-08 23:51
Die batterij statistieken zitten in de 2.3 ingebouwd waardoor je bijv. dat grafiek ziet en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Geelco schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:41:
Die batterij statistieken zitten in de 2.3 ingebouwd waardoor je bijv. dat grafiek ziet en dergelijke.
OK ik was dom. Bij over het toestel. Ik zat bij spaarstand...

[ Voor 19% gewijzigd door zero_cool89 op 12-05-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zero_cool89 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:42:
hoe kom ik daar ? ik had al gezocht maar ben pas 2e dag met android :)
Gewoon "ergens" bij Instellingen. IETS zoeken kan toch wel!?

Doe even gewoon! Heb je een probleem met een bepaald bericht van iemand dan kan jij een Topic Report opstellen. Het type reactie wat jij nu geeft is nog veel ongewenster dan de aanvankelijke vraag

[ Voor 29% gewijzigd door Bullet NL op 12-05-2011 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:43:
[...]

Gewoon "ergens" bij Instellingen. IETS zoeken kan toch wel!?
instellingen - over het toestel - batterijverbruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:48:
instellingen - over het toestel - batterijverbruik
Klopt, iets dat ook gewoon in de handleiding staat, maar ja. Dit zal allemaal wel makkelijker zijn hè I guess ;)

ondanks de knipoog is deze halve troll niet nodig!

[ Voor 10% gewijzigd door Bullet NL op 12-05-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Maar is niet waar. Die van mij was niet verbroken en ik had ook de nieuwste update.
Denk dat de niet grijs geimporteerde toestellen, dus specifiek voor de Nederlandse markt, al voorzien waren van de nieuwste update, en die dus uit engeland via parallel import hier gekomen zijn wel geupdate worden.

Die van mij komt trouwen bij algebeld.nl vandaan.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 18:49
Tot nu toe bevalt de GS2 prima,
het enige tot nu toe buiten de Accu bug na het laden om vind ik het erg vervelend dat als ik aan het Internetten ben met de standaard browser dat deze mobiele pagina's laat zien (mits aanwezig), ik heb al gezocht maar kan niks vinden en geen optie vinden om dit uit te zetten zodat die de normale pagina's laat zien...

weet iemand of en hoe dit instelbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 20:33
Nou ik heb hem dus ook eindelijk... Lang naar uit gekeken en alle reviews en topics gevolgd, maar moet zeggen dat nu ik hem heb, ik enigszins teleurgesteld ben.

- Het scherm is helemaal niet ZO GEWELDIG... Althans ik zie weinig verschil met mijn Desire die een gewoon amoled schermpje heeft.

- Het speakertje waar iedereen in de reviews zo over te spreken is, is ook helemaal niet zo zuiver. Vrij schel nog naar mijn mening.

- Ook de foto's zijn bij mij veel minder mooi als in de reviews. In een donkere slaapkamer valt het toch tegen.

- En ja touchwiz.. Daar valt weinig over te zeggen, dat ziet er gewoon niet uit, maar dat wist ik gelukkig al.

Kortom, verdient de galaxy s 2 wel al het lof en is het DE telefoon die iedereen moet hebben? Als je het aan mij vraagt niet. Ik had net zo goed nog een jaartje met de Desire vooruit gekund en dan veel goedkoper met een sim only.
Niet dat het een slechte telefoon is, integendeel hij is super, maar niet goddelijk zoals de hype er omheen het doet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
kmichael schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:15:
Tot nu toe bevalt de GS2 prima,
het enige tot nu toe buiten de Accu bug na het laden om vind ik het erg vervelend dat als ik aan het Internetten ben met de standaard browser dat deze mobiele pagina's laat zien (mits aanwezig), ik heb al gezocht maar kan niks vinden en geen optie vinden om dit uit te zetten zodat die de normale pagina's laat zien...

weet iemand of en hoe dit instelbaar is?
Weet niet of het instelbaar is, maar je kan wel Dolphin HD browser installeren en de toggle (weet ff niet precies hoe het heet) addon installeren. Daarmee kan je zelf kiezen of je in mobile mode of desktop mode wilt surfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Je schijnt dat als je de adresbalk van je browser 'about:useragent' invoert je de useragent kunt aanpassen. Met een andere useragent kan je dus een desktop versie forceren. Nog niet zelf getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfbarca
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-04-2024
Voor alle gelukkigen die hem al hebben heb ik een vraagje.

hoe zit het eigenlijk met de camera kwaliteit, en dan bedoel ik voor het maken van foto's?

kan hij tippen aan de SE arc.

is voor mij toch een belangrijk punt aangezien ik deze veelvuldig gebruik, en ik lees er niet zo veel over in dit topic.

misschien enkele voorbeelden van degene die hem hebben zou mooi zijn

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 18:49
Polster schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:22:
Je schijnt dat als je de adresbalk van je browser 'about:useragent' invoert je de useragent kunt aanpassen. Met een andere useragent kan je dus een desktop versie forceren. Nog niet zelf getest.
Thnx het is gelukt, ik heb me telefoon ff getest op Desktop instellingen en nu laat die de sites niet in mobiele weergave.

Nu nog even testen hoe Dolphin HD werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Nu online
gebruikershaes schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:19:
Nou ik heb hem dus ook eindelijk... Lang naar uit gekeken en alle reviews en topics gevolgd, maar moet zeggen dat nu ik hem heb, ik enigszins teleurgesteld ben.

- Het scherm is helemaal niet ZO GEWELDIG... Althans ik zie weinig verschil met mijn Desire die een gewoon amoled schermpje heeft.

- Het speakertje waar iedereen in de reviews zo over te spreken is, is ook helemaal niet zo zuiver. Vrij schel nog naar mijn mening.

- Ook de foto's zijn bij mij veel minder mooi als in de reviews. In een donkere slaapkamer valt het toch tegen.

- En ja touchwiz.. Daar valt weinig over te zeggen, dat ziet er gewoon niet uit, maar dat wist ik gelukkig al.

Kortom, verdient de galaxy s 2 wel al het lof en is het DE telefoon die iedereen moet hebben? Als je het aan mij vraagt niet. Ik had net zo goed nog een jaartje met de Desire vooruit gekund en dan veel goedkoper met een sim only.
Niet dat het een slechte telefoon is, integendeel hij is super, maar niet goddelijk zoals de hype er omheen het doet geloven.
Niet om je kritiek onderuit te halen, geen een telefoon is perfect, maar mijn ervaring is anders. Let wel ik kom van een verouderde HTC Diamond af dus ik ben misschien te positief ;-)

Ik vergelijk het hier even met een Nexus One (vrijwel gelijk aan de Desire) van mijn broertje.

Het scherm van de Galaxy is echt wel beter maar heel relevant vind ik het niet tijdens normaal gebruik. Je raakt er nl. aan gewend. In fel zonlicht is het Galaxy scherm wel veel beter te lezen wat natuurlijk een groot pluspunt is.

Speaker van de Galaxy is echt 10x beter. Veel luider en duidelijker. Als je iets wilt laten horen op de Nexus moet je je hand er achter houden om het geluid te reflecteren en dan moet je je alsnog concentreren om het te verstaan. Niks van dit alles met de Galaxy. Een dikke bas komt er idd niet uit, maar is er een telefoon die dat wel kan? Volgens mij is een wat schel geluid gewoon inherent aan zo'n klein speakertje.

Foto's in het donker heb ik nog niet gemaakt maar bij voldoende licht vond ik ze best goed (voor een telefoon).

Touchwiz, tsja, ik vind het prima. Kom wel van een WinMo toestel af, maar (in my defence) met custom Sense schil. Ik ken Sense ook op de Desire en ben er eigenlijk wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Polster schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:22:
Dat kon ik gisteren niet vinden. Ga het zo even proberen. Tijdelijk Dolphin gebruikt ivm het wrappen van de tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Nu online
Vlooi schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:36:
[...]

Dat kon ik gisteren niet vinden. Ga het zo even proberen. Tijdelijk Dolphin gebruikt ivm het wrappen van de tekst.
Heb het nu zelf ook maar even getest en het werkt top. Ik dacht dat je zelf een hele useragent string moest gaan invoeren maar je kan gewoon kiezen uit oa Desktop, Nexus, Iphone etc.
Als je wilt kan je ook een eigen string toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Polster schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:38:
[...]

Heb het nu zelf ook maar even getest en het werkt top. Ik dacht dat je zelf een hele useragent string moest gaan invoeren maar je kan gewoon kiezen uit oa Desktop, Nexus, Iphone etc.
Als je wilt kan je ook een eigen string toevoegen.
Ben hier niet zo in thuis. Wat wordt hiermee bedoeld, heel die 'useragent string'.
Desktop, Nexus, Iphone, ...

Kan iemand mij hier wat meer duidelijkheid over verschaffen :)

PS: Heb de telefoon (nog) niet, staat momenteel in pre-order bij Coolblue maar het is altijd handig zoveel mogelijk op voorhand te weten. :)

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
cfbarca schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:29:
Voor alle gelukkigen die hem al hebben heb ik een vraagje.

hoe zit het eigenlijk met de camera kwaliteit, en dan bedoel ik voor het maken van foto's?

kan hij tippen aan de SE arc.

is voor mij toch een belangrijk punt aangezien ik deze veelvuldig gebruik, en ik lees er niet zo veel over in dit topic.

misschien enkele voorbeelden van degene die hem hebben zou mooi zijn

alvast bedankt
http://www.samsunggalaxy-...-sony-ericsson-xperia-arc

vergelijking van de camera's van die 2

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Nu online
NuCl3aR schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:52:
[...]

Ben hier niet zo in thuis. Wat wordt hiermee bedoeld, heel die 'useragent string'.
Desktop, Nexus, Iphone, ...

Kan iemand mij hier wat meer duidelijkheid over verschaffen :)

PS: Heb de telefoon (nog) niet, staat momenteel in pre-order bij Coolblue maar het is altijd handig zoveel mogelijk op voorhand te weten. :)
Niet van belang. Toets about:useragent in je browser en selecteer desktop. Nu zal je altijd op de desktop versie van de website terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Razer schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:43:
Ik ben overgestapt van een Desire HD naar de GS2, nu heb ik een vraagje over de e-mail, ik heb mijn Windows Live mail gekoppeld aan Social Hub. Als ik op de Desire een mail verwijderde bleef deze wel gewoon op Hotmail staan, echter als ik nu een mail verwijder is deze ook van de server. Hoe kan ik dit voorkomen?
En hoe bevalt deze switch? Ik ben hier ook over aan het denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfbarca
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-04-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:21
BioHazard schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:01:
[...]

En hoe bevalt deze switch? Ik ben hier ook over aan het denken.
De switch bevalt goed op wat kleine dingen na. Zal even kort lijstje opsommen met wat plussen en minnen.

Plus voor Galaxy S2:
* Snelheid
* Scherm
* Bouwkwaliteit / gewicht / dikte
* Camera / videorecorder

Plus voor Desire HD:
* Sense
* Sense
* Sense (ja ik mis het ;( )
* Gevoel dat HTC toch wat beter in software zat (meer kennis, verder ontwikkeld,zoals de batterij bug bij de S2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-91
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 10:57
Iemand een idee hoe ik al die Yahoo-zooi e.d. weghaal van mijn startscherm? Heb een Yahoo Finance-blokje, een agenda-item en een weer-item op m'n startscherm staan (onder de Google-zoekbalk), maar dat wil ik helemaal niet... in dit topic al foto's gezien van een veel rustiger startscherm, maar iemand een idee hoe ik dat voor elkaar krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Erik-91 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:14:
Iemand een idee hoe ik al die Yahoo-zooi e.d. weghaal van mijn startscherm? Heb een Yahoo Finance-blokje, een agenda-item en een weer-item op m'n startscherm staan (onder de Google-zoekbalk), maar dat wil ik helemaal niet... in dit topic al foto's gezien van een veel rustiger startscherm, maar iemand een idee hoe ik dat voor elkaar krijg?
Please...
Iets meer moeite mag ook, widget ingedrukt houden dan komt onderaan verwijderen te staan en sleep je de widget naar onderen. Dit is wel heel erg basic. Zoiets staat wel heel erg duidelijk in de handleiding, of kleine Google actie met: "Remove Widget Android" was vast ook gelukt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Razer schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:07:
[...]

De switch bevalt goed op wat kleine dingen na. Zal even kort lijstje opsommen met wat plussen en minnen.

Plus voor Galaxy S2:
* Snelheid
* Scherm
* Camera / videorecorder

Plus voor Desire HD:
* Sense
* Sense
* Gevoel dat HTC toch wat beter in software zat (meer kennis, verder ontwikkeld,zoals de batterij bug bij de S2)
Ja ik kan er helemaal inkomen wat je zegt. Kom van een Desire af namelijk en mis sense ook wel beetje. Altijd custom rom gedraaid met sense erop :-)

Misschien is het gewoon wennen??? :?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-91
Razer schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:16:
[...]

Please...
Iets meer moeite mag ook, widget ingedrukt houden dan komt onderaan verwijderen te staan en sleep je de widget naar onderen. Dit is wel heel erg basic. Zoiets staat wel heel erg duidelijk in de handleiding, of kleine Google actie met: "Remove Widget Android" was vast ook gelukt :>
En toch heb ik er uren naar gezocht... fail (van mij). Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag ben ik ook in het bezit van de SII en enige echte min punt die ik heb is de wifi ontvangst.

Thuis heb ik 9 Mbps op de iphone en op mijn laptop en met de SII haal ik maar met moeite 1,5 Mbps....

Komt dit bij andere ook bekend voor....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Razer schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:07:
[...]

Plus voor Galaxy S2:
* Snelheid
* Scherm
* Camera / videorecorder

Plus voor Desire HD:
* Sense
* Sense
Ja goed, ik kan leven zonder Sense. Ik draai nu CM7 op mijn Desire HD, en heb daar geen moeite mee. Ik werd namelijk helemaal ziek van het Sense pickup screen. Welke eikel heeft ooit bedacht om naar boven/beneden te sliden? Major flaw in het design.

Goed, met deze info ga ik denk ik toch over tot aanschaf. De jacht is geopend! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online
Doet current widget het bij jullie goed?
Bij mij laat hij namelijk niet zien hoeveel mA mijn tel verbruikt. Vond namelijk dat het verbruik best snel ging (vanaf 15:00 vanmiddag tot nu 20% er af) en wilde even kijken of er inderdaad veel stroom verbruikt werd. Maar hij geeft dus niet aan hoeveel mA er verbruikt wordt.

Wat me ook opviel, was dat er soms wat namen van programma's staan die wel in het Grieks oid geschreven zijn. Beetje vreemd allemaal. Wellicht dat dat iets met het rooten te maken heeft?

edit: lees net dat motorola en samsung het inderdaad niet ondersteunen...
Hmmm andere ideeën nog over hoe ik mijn energie verbruik beter in kaart kan brengen dan met de standaard weergave in Android?

[ Voor 16% gewijzigd door 13art op 12-05-2011 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Ik kijk er waarschijnlijk over (nog nooit Android gebruikt), maar hoe kan je scannen naar bluetooth apparaten en pairen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:52
Is er hier nog iemand die eerst de iPhone had en nu de Galaxy 2 heeft? Ben nu namelijk in het bezit van een 3GS (heb 2 jaar de eerste iPhone gehad en nu alweer 2 jaar de 3GS) maar ik wil overstappen naar Android omdat ik wel weer eens wat anders wil (mits de werking van de sofware hetzelfde/beter is) en ben dus erg benieuwd naar ervaringen van mensen die eerst een iPhone hadden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online
glennl schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:32:
Ik kijk er waarschijnlijk over (nog nooit Android gebruikt), maar hoe kan je scannen naar bluetooth apparaten en pairen?
Menu, instellingen, draadloos en netwerk, bluetooth instellingen, en daar kan je scannen, pairen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
l3art schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:34:
[...]

Menu, instellingen, draadloos en netwerk, bluetooth instellingen, en daar kan je scannen, pairen, etc.
Aha, logisch... Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Één keer posten is voldoende. Daarnaast verwachten we dat je eerst zelf op zoek gaat om het antwoord op je vraag te vinden.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 12-05-2011 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:19:
Sinds vandaag ben ik ook in het bezit van de SII en enige echte min punt die ik heb is de wifi ontvangst.

Thuis heb ik 9 Mbps op de iphone en op mijn laptop en met de SII haal ik maar met moeite 1,5 Mbps....

Komt dit bij andere ook bekend voor....?
dat heb ik ook! router keer reset, opnieuw verbinding gemaakt(ww vergeten op tel) en soms is ie dan ineens wel snel... haal jij wel goede snelheden met je mobiele provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Dat wifi probleem lijkt wel vaker voor te komen. Is het alleen wifi of ook het geval met mobiel internet. Voordat ik er één koop wil ik dat even zeker weten. En als het echt een bug is het de vraag of samsung hem op gaat lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
eew schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:42:
Dat wifi probleem lijkt wel vaker voor te komen. Is het alleen wifi of ook het geval met mobiel internet. Voordat ik er één koop wil ik dat even zeker weten. En als het echt een bug is het de vraag of samsung hem op gaat lossen.
Ik heb het met wifi en vodafone...

echter niet altijd soms is het gewoon snel.. net als nu vodafone--> 3843 kbps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:37:
[...]

dat heb ik ook! router keer reset, opnieuw verbinding gemaakt(ww vergeten op tel) en soms is ie dan ineens wel snel... haal jij wel goede snelheden met je mobiele provider?
Dat dan weer wel 4 Mbps Vodaphone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Ewivis schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:43:
[...]

Ik heb het met wifi en vodafone...

echter niet altijd soms is het gewoon snel.. net als nu vodafone--> 3843 kbps...
Op het mobiele netwerk is het lastig te controleren, op mijn magic fluctueert dat ook enorm. Maar als je wifi trager lijkt te zijn dan op andere apparaten uit op hetzelfde netwerk dan is dat reden tot wantrouwen lijkt mij. Ik kan er alleen nergens anders iets over vinden. Hoeveel mensen hebben hier gemeld dat probleem te hebben? En kan iedereen die er één heeft het misschien even testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem gevonden..het ligt aan de mate van beveiliging.
Ik heb nu de router op WPA-PSK [TKIP] gezet ipv WPA2-PSK [AES] en bingo krijg nu 9Mbps binnen.. Nu ff alle laptops aanpassen...;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florejaen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-08 23:27
Dat vind ik precies toch wel een nadeel, AES-beveiliging is (naar mijn weten) veiliger dan TKIP, ik hoop dat samsung hier nog een update voor uitbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:53:
Probleem gevonden..het ligt aan de mate van beveiliging.
Ik heb nu de router op WPA-PSK [TKIP] gezet ipv WPA2-PSK [AES] en bingo krijg nu 9Mbps binnen.. Nu ff alle laptops aanpassen...;-)
juich niet te vroeg... Ik had mijn modem ook gereset, toen was hij ineens snel... echter na nog een keer te verbinden was hij ineens weer traag... probeer het nog een paar keer graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:58:
[...]

juich niet te vroeg... Ik had mijn modem ook gereset, toen was hij ineens snel... echter na nog een keer te verbinden was hij ineens weer traag... probeer het nog een paar keer graag :)
Heb 10 keer verbinding gemaakt en nog steeds 9 Mbps...ik heb dus niet de router gereset maar de beveiliging verlaagd...hoop wel dat dit probleem tijdens een software update verholpen wordt...toch minder veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 16:26
Ewivis schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:11:
[...]

Ik heb hem nog niet geprobeerd uit te zetten, maar Quindor suggereert toch dat het niet helemaal uit te krijgen is... dus een ander lockscreen kan niet? :/
widgetlocker al geprobeerd

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Hoe downloaden jullie nieuwe apps? Altijd via je mobiel? Of kan het ook via een android programma op je pc?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Wii4all schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:25:
Hoe downloaden jullie nieuwe apps? Altijd via je mobiel? Of kan het ook via een android programma op je pc?
link

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ok top, kom van wm 6.1 dus dit wordt even wennen.
qua besturing en apps etc ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Polster schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:36:
[...]

Niet om je kritiek onderuit te halen, geen een telefoon is perfect, maar mijn ervaring is anders. Let wel ik kom van een verouderde HTC Diamond af dus ik ben misschien te positief ;-)

Ik vergelijk het hier even met een Nexus One (vrijwel gelijk aan de Desire) van mijn broertje.

Het scherm van de Galaxy is echt wel beter maar heel relevant vind ik het niet tijdens normaal gebruik. Je raakt er nl. aan gewend. In fel zonlicht is het Galaxy scherm wel veel beter te lezen wat natuurlijk een groot pluspunt is.

Speaker van de Galaxy is echt 10x beter. Veel luider en duidelijker. Als je iets wilt laten horen op de Nexus moet je je hand er achter houden om het geluid te reflecteren en dan moet je je alsnog concentreren om het te verstaan. Niks van dit alles met de Galaxy. Een dikke bas komt er idd niet uit, maar is er een telefoon die dat wel kan? Volgens mij is een wat schel geluid gewoon inherent aan zo'n klein speakertje.

Foto's in het donker heb ik nog niet gemaakt maar bij voldoende licht vond ik ze best goed (voor een telefoon).

Touchwiz, tsja, ik vind het prima. Kom wel van een WinMo toestel af, maar (in my defence) met custom Sense schil. Ik ken Sense ook op de Desire en ben er eigenlijk wel klaar mee.
Eigenlijk heb je ook gewoon gelijk. Miss dat ik me iets te veel heb laten leiden door de uber positieve reviews en heb ik me suf gestaard op de specs. Daardoor miss verwacht dat het verschil gigantisch zou zijn, wat dus niet zo is.

Hoe dan ook het is sowieso een vooruitgang en ben er echt wel blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WBFT
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-02-2024
gebruikershaes schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:31:
[...]

Eigenlijk heb je ook gewoon gelijk. Miss dat ik me iets te veel heb laten leiden door de uber positieve reviews en heb ik me suf gestaard op de specs. Daardoor miss verwacht dat het verschil gigantisch zou zijn, wat dus niet zo is.

Hoe dan ook het is sowieso een vooruitgang en ben er echt wel blij mee.
Wil hem anders wel van je overnemen voor 50 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wii4all schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:29:
[...]

ok top, kom van wm 6.1 dus dit wordt even wennen.
qua besturing en apps etc ;)
Dat is best, maar verdiep je aub wel eerst even in het OS voordat je hier vragen komt stellen. Dit topic is namelijk niet bedoeld voor dergelijke basic vraagjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-91
*weg* daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor

[ Voor 77% gewijzigd door pven op 12-05-2011 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* commentaar op moderatie mag, zoals altijd, via DM of mail

[ Voor 84% gewijzigd door pven op 12-05-2011 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezahir
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 14:38
Ik stap (ook) over van iOS naar Android, en deze telefoon lijkt de ultieme reden daarvoor...!
Maar 1 vraag aan diegenen die 'm al hebben: ondersteunt de telefoon tethering en/of wifi personal hotspot? Ik weet dat Android als clean OS dat wel doet, maar weet niet of Samsung dat voor sommige telco's of voor Touchwiz 4 gedisabled heeft?
(mijn abo ondersteunt het nu wel en dan kan ik dat abo blijven houden namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thezahir schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:57:
Ik stap (ook) over van iOS naar Android, en deze telefoon lijkt de ultieme reden daarvoor...!
Maar 1 vraag aan diegenen die 'm al hebben: ondersteunt de telefoon tethering en/of wifi personal hotspot?///
Gewoon Settings → Wireless and network → Tethering and portable hotspot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
@ WBFT en Erik-91, nee sorry dat kan ik niet aannemen, het is to much. Degene die als eerst bij mijn huis is krijgt hem gratis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:55:
[...]

Als er een antwoord was had ik geen vraag gesteld.
Antwoord stond al in dit topic ;)
gebruikershaes schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:00:
@ WBFT en Erik-91, nee sorry dat kan ik niet aannemen, het is to much. Degene die als eerst bij mijn huis is krijgt hem gratis..
Zeg maar waar je huis woont.... :+

[ Voor 40% gewijzigd door Golf2vr6 op 12-05-2011 21:03 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:52
Misschien een stomme vraag, maar moet je telkens als je de Galaxy S2 (of welke willekeurige Android telefoon dan ook) unlockt een nieuwe verbinding maken met je draadloze router of gebeurt dit automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Ik heb nog een vraagje voor de mensen die hem al hebben. Ik heb de afmetingen van het ding eens op een papiertje getekend. En daar schrok is eigenlijk best wel van, ik wist dat hij gigantisch was, maar zo groot. De volledige breedte van mijn magic past in het scherm, de dikte maakt waarschijnlijk een hoop goed, maar toch.

Voor vervoer ben ik niet bang, waar ik wel bang voor ben is dat als ik hem met één hand vast heb mijn duim de andere kant van het scherm niet zal halen. En dan vooral de linkerbovenhoek. Zo te horen komen mensen hier veelal van grote HTC's. Nou ben ik wel een vrouw, maar kleine handen heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Hmmz ik heb beetje gemengde gevoelens over de accu duur van de SGS2. Op het moment kom ik zeker niet in de buurt bij de mooie verhalen uit de reviews van ruim 2 dagen etc. om 6 uur(vanavond) is die van de lader gekomen sindsdien eigenlijk vrij weinig gedaan met de telefoon en toch staat ie al op 80% na amper 3 uur stand by en slechts 40minuten scherm aan (waarin ik vooral heb zitten zoeken naar mogelijke oorzaken voor verbruik). Bij mijn oude HTC Legend stond 20% gebruik onafhankelijk van standby tijd toch wel gelijk aan +/-1 uur gebruik. Heb nu een oude truck toegepast die bij mijn legend wel verschil maakte kijken of dat iets uithaalt.

[ Voor 8% gewijzigd door haakjesluiten op 12-05-2011 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Nu online
Haal hier met Wifi 14 Mbps down en 1 Mbps up. Dit is ook de max van mijn verbinding. Oh en heb zogenaamd maar 1 streepje Wifi bereik. Ik maak gebruik van WPA2 AES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 18:46

Quindor

Switching the universe....

Bij mij haal ik zowel op 2.4Ghz als op 5.0Ghz ongeveer 20 tot 22Mbit. Het maximale van 54Mbit Wifi. N is dus nergens te vinden. ;)

Mijn verbinding is 120Mbit. :P

ff naast de router proberen.

update-- Naast de router of in een kamer enkel muren verder maakt vrij weinig ook. Haal rond de 20Mbit en nooit echt meer, of minder. Dus of de tool is gelimit tot 20Mbit (lijkt me niet) of de wifi verbinding gaat niet harder, wat met enkele laptops geen probleem is.

Wellicht komt er nog een update voor, hoewel het op dit moment zeker nog niet limiterend is!

[ Voor 48% gewijzigd door Quindor op 12-05-2011 21:35 ]

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Nu online
eew schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:17:
Ik heb nog een vraagje voor de mensen die hem al hebben. Ik heb de afmetingen van het ding eens op een papiertje getekend. En daar schrok is eigenlijk best wel van, ik wist dat hij gigantisch was, maar zo groot. De volledige breedte van mijn magic past in het scherm, de dikte maakt waarschijnlijk een hoop goed, maar toch.

Voor vervoer ben ik niet bang, waar ik wel bang voor ben is dat als ik hem met één hand vast heb mijn duim de andere kant van het scherm niet zal halen. En dan vooral de linkerbovenhoek. Zo te horen komen mensen hier veelal van grote HTC's. Nou ben ik wel een vrouw, maar kleine handen heb ik niet.
De telefoon is groot maar ook heel dun en licht. En dat scheelt heel erg in de beleving. Ik heb er totaal geen problemen mee en kan makkelijk alles met mijn duim bereiken. En overigens, in de linker bovenhoek hoef je nooit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Laatst online: 12-08-2024
Quindor schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:26:
Bij mij haal ik zowel op 2.4Ghz als op 5.0Ghz ongeveer 20 tot 22Mbit. Het maximale van 54Mbit Wifi. N is dus nergens te vinden. ;)

Mijn verbinding is 120Mbit. :P

ff naast de router proberen.
Wi-Fi N met alleen 65~72 Mbps maximale verbindingssnelheid heeft nog steeds voordelen over 54Mbps Wi-Fi G.
De 5GHz kun je mee verbinden, zou dan de eerste telefoon zijn? Dan moet ik mijn bij elkaar gesprokkelde informatie bijstellen.
Nivk schreef op zondag 08 mei 2011 @ 23:16:
Naja die streepjes zijn gewoon erg misleidend net als op de SGS1, met ~10Mbps (9:32) zou je eigenlijk wel nog tenminste 1 streepje verwachten. Ze zouden er beter aan doen om de signal strength gerelateerd aan die streepjes wat gunstiger aan te passen, zoals Appel dat deed met de 3G balkjes.
Maar goed het is dus zo te zien een single-stream 2,4GHz 802.11n Wi-Fi chip zonder fat-channel (40MHz) ondersteuning, resulterend in max 65Mbps verbindingssnelheid (of ~72Mbps met short guard interval).
Ik denk overigens dat hier ook de Broadcom single band BCM4329 radio chip in wordt gebruikt, zoals in vele andere telefoons. Iemand foto's van de binnenkant/chips toevallig?

[ Voor 6% gewijzigd door Nivk op 12-05-2011 21:39 . Reden: chippie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Crazyanz schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:20:
Hmmz ik heb beetje gemengde gevoelens over de accu duur van de SGS2. Op het moment kom ik zeker niet in de buurt bij de mooie verhalen uit de reviews van ruim 2 dagen etc. om 6 uur(vanavond) is die van de lader gekomen sindsdien eigenlijk vrij weinig gedaan met de telefoon en toch staat ie al op 80% na amper 3 uur stand by en slechts 40minuten scherm aan (waarin ik vooral heb zitten zoeken naar mogelijke oorzaken voor verbruik). Bij mijn oude HTC Legend stond 20% gebruik onafhankelijk van standby tijd toch wel gelijk aan +/-1 uur gebruik. Heb nu een oude truck toegepast die bij mijn legend wel verschil maakte kijken of dat iets uithaalt.
Kijk eens door het topic...
Batterij blijken nogal wat problemen mee te zijn op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online
Ook ik heb dat. Op XDA is hier een heel topic over, wat best hard loopt. Kijk eens bij je batterij verbruik op hoeveel Android Systeem/OS staat. Bij mij is beide rond de 25% en bij sommige staat er soms één op 70% oid. Er is blijkbaar een proces oid wat veel vreet. Na het rebooten van de telefoon lijkt het energie verbruik bij mij wel even een stuk minder te zijn. Maar heb ook gelezen dat dat bij andere weer tijdelijk is.

Kortom even het topic op XDA volgen voor de meest actuele info hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Laatst online: 12-08-2024
Die battery drain lijkt overigens veel op de Android OS bug wat hier besproken wordt, wellicht heb je er wat aan (weliswaar SGS1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Iemand nog tips voor het aanschaffen van een microsd kaart van 16gb, zijn er nog types met verscillende snelheden?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:16:
Iemand nog tips voor het aanschaffen van een microsd kaart van 16gb, zijn er nog types met verscillende snelheden?
Op de website samsung.com/nl/promotion kun je een gratis 8gb kaartje krijgen als je voor 4 juni een galaxy s2 koopt. Misschien is dat de moeite;)? In combinatie met de 16 gb intern geheugen zou dat genoeg moeten zijn lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:36

Oekol

waka waka hey hey

mauricedb schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:09:
Misschien een stomme vraag, maar moet je telkens als je de Galaxy S2 (of welke willekeurige Android telefoon dan ook) unlockt een nieuwe verbinding maken met je draadloze router of gebeurt dit automatisch?
Volgens mij gebeurt dit automatisch als ik me niet vergis, als je ze al is toegevoegd hebt. Weet niet of dit op elke Android telefoon zo is?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online
Nivk schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:02:
Die battery drain lijkt overigens veel op de Android OS bug wat hier besproken wordt, wellicht heb je er wat aan (weliswaar SGS1).
Daar lijkt het inderdaad op.
Heb eens even gedaan wat ze zeiden, dus software update gebackuped en verwijderd (na eerst bij Samsung Account en Software Update gegevens gewist te hebben). Eens zien wat het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
android systeem is bij mij 14 en 7% dus dat lijkt normaal. maar ik merk alweer dat ik snel een custom rom moet scoren even wachten tot er een stable versie van CM beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Zonder zelf een device te hebben (nog een weekje) heb ik wat dingen bekeken/gelezen en meerdere bronnen melden dat social hub niet echt tof voor je battery is, de mensen die klagen over de batterij duur; gebruiken jullie die social hub?

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20% voor 40min scherm aan. Dat is +- 3uur scherm aan tijd in totaal. Dat is toch wel redelijk te noemen. Mijn huidige milestone kan max 2uur met scherm aan.

Bovendien komt de batterij tijd aardig overeen met deze bevindingen.
http://domarmstrong.blogs...ry-life-heavy-useage.html

In de onderste afbeelding zie je dat het scherm ongeveer 3uur aan is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:04

robertwebbe

Robert Webbe

Misschien even in de startpost zetten bij de reviews?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Wow wat een apparaat.. stuk (!) vlotter dan mn HTC Desire, en wat is het beeld mooi zeg! Nu ik er een beetje gewend aan raak is de 'gewone' AMOLED van de Desire gewoon opeens lelijk.. Alleen jammer dat de resolutie geen qHD is maar goed zo is het goed zat voorlopig :)

Verder dacht ik echt dat ie veelste groot zou zijn maar de platheid en het gewicht zou zorgt ervoor dat ie echt goed in de hand ligt!

Weet iemand trouwens waarom er bij deze Gingerbread versie (en die op de Desire HD dacht ik ook) geen power off animatie is van de oude tv beeldbuis? Dacht dat dit wel een standaard Gingerbread element was maar blijkbaar hebben HTC en Samsung ze eruit gesloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online
Als je naar "over toestel" gaat bij de instellingen, en dan een aantal maal achter elkaar drukt op 'Android versie" (flink aantal keer drukken) krijg je op eens deze afbeelding in beeld :D grappig. Bij honeycomb krijg je een bijtje te zien.

Afbeeldingslocatie: http://s4.postimage.org/189zk4xr8/SC20110513_002504.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online
LightYears schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 23:18:
Zonder zelf een device te hebben (nog een weekje) heb ik wat dingen bekeken/gelezen en meerdere bronnen melden dat social hub niet echt tof voor je battery is, de mensen die klagen over de batterij duur; gebruiken jullie die social hub?
Nopes, die staat ook los van de Gingerbread Android OS bug.
Stel dat het de hub zou zijn, dan zou nog altijd Android OS niet boven de 25% komen.

Oeps dat waren weer 2 posts achter elkaar

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 13-05-2011 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:11
Wat zijn jullie bevindingen over dit toetstel tot nu toe. Mijn Hero abonnement loopt bijna af. En ik wilde eerste een iPhone 5 als opvolger. Maar dit toestel lijkt me echt geweldig. Bovendien is dit telefoon wel voor 1 jaar te betalen en hoef ik niet te wachten tot september omdat dan de iPhone pas uitkomt. Ik hoef geen vergelijking met een iPhone hoor. Ik wil weten wat jullie van dit toestel vinden tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edwin- schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 01:19:
... Ik hoef geen vergelijking met een iPhone hoor. Ik wil weten wat jullie van dit toestel vinden tot nu toe.
Ik draai het even om. Wat is je verwachting met dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Oke. Ik heb nu dus een HTC Hero. Dat ding is vreselijk traag. Ik wil snel kunnen browser en niet wachten om berichten te zien etc. Een goede camera is ook mooi meegenomen. Ik wil een snelle telefoon dus die out of the box smooth werkt. En ook graag een jaar updates van nieuwe versies van het OS.
Als ik naar pocketnow kijk, lijken deze verwachtingen wel waar te worden gemaakt. Maar dat leek 2 jaar geleden bij de Hero ook zo. Ik wil gewoon niet weer een telefoon waar ik me aan erger.

[ Voor 24% gewijzigd door -Edwin- op 13-05-2011 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
  • Laatst online: 05-05-2023
-Edwin- schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 01:28:
Oke. Ik heb nu dus een HTC Hero. Dat ding is vreselijk traag. Ik wil snel kunnen browser en niet wachten om berichten te zien etc. Een goede camera is ook mooi meegenomen. Ik wil een snelle telefoon dus die out of the box smooth werkt. En ook graag een jaar updates van nieuwe versies van het OS.
Als ik naar pocketnow kijk, lijken deze verwachtingen wel waar te worden gemaakt. Maar dat leek 2 jaar geleden bij de Hero ook zo. Ik wil gewoon niet weer een telefoon waar ik me aan erger.
Ik heb zelf nu ook nog de Hero, en stap ook over naar de SGSII. Vraag jezelf eens af: wat zou je nog meer met een telefoon willen kunnen, dan dat de SGSII kan? Je mag er ook vanuit gaan dat de iPhone5 nog een stukje duurder (lees: een paar honderd euro) zal zijn.

Overigens ben ik nog best tevreden met mijn Hero, en zeker ook met Android in het algemeen. Maar wellicht dat ik hem nu nog kan verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 14:26
Ik heb de telefoon net een dag en nu al geen touch functionaliteit meer. Uit het niets, bij het wijzigen van m'n achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Visionist schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 01:33:
Ik heb de telefoon net een dag en nu al geen touch functionaliteit meer. Uit het niets, bij het wijzigen van m'n achtergrond.
Maar oke, dit is een erg specifiek probleem. Als het aan mij gericht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online
Huh, je bedoeld dat je scherm nergens meer op reageert???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
Ai... ik zou direct met Samsung contact opnemen! Wel raar zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
AdnanKananda schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 01:33:
[...]

Ik heb zelf nu ook nog de Hero, en stap ook over naar de SGSII. Vraag jezelf eens af: wat zou je nog meer met een telefoon willen kunnen, dan dat de SGSII kan? Je mag er ook vanuit gaan dat de iPhone5 nog een stukje duurder (lees: een paar honder euro) zal zijn.

Overigens ben ik nog best tevreden met mijn Hero, en zeker ook met Android in het algemeen. Maar wellicht dat ik hem nu nog kan verkopen :)
Je hebt gelijk. Bovendien zag ik een mooie aanbieding bij Hi voor 1 jaar. Terwijl ik op de iPhone 5 nog 3 maanden moet wachten en dan 2 jaar abonnement zal nemen. Het enige nadeel van de SGSII vind ik de resolutie, maar daar valt mee te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
Moet je ook niet met je nagels doen :+

Ding al een reboot gegeven?

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online
-Edwin- schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 01:35:
[...]

Je hebt gelijk. Bovendien zag ik een mooie aanbieding bij Hi voor 1 jaar. Terwijl ik op de iPhone 5 nog 3 maanden moet wachten en dan 2 jaar abonnement zal nemen. Het enige nadeel van de SGSII vind ik de resolutie, maar daar valt mee te leven.
Tja dat is maar relatief. Android zelf maakt nog totaal geen gebruik van een hogere resolutie. En het scherm is in mijn ogen ook te klein om het verschil te zien bij het kijken van foto's of filmpjes.
Valt in dezelfde categorie als full HD tv's waarvan het verschil ook nauwelijks nog te zien is naarmate je verder weg gaat zitten van zo'n tv.

[ Voor 34% gewijzigd door 13art op 13-05-2011 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edwin- schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 01:28:
...
2 jaar is een lange tijd in mobile land, dit toestel zou voor jou een enorme upgrade zijn. Maar is het wel je ding? Klein is anders inmiddels, en OS updates, tja, geen garantie daarop.

Wat ik heb gezien van foto's en video's uit de camera, lang niet mis. Er zijn slechtere compacts en camera's te koop. Sterker nog, de 1080p voorbeelden zijn voor mij een WOW factor.

Voor sommige mensen is de plastic behuizing een issue, ik vind het prettig aanvoelen.

Accu? Dat is wel een issue, maar dat is niet Samsung eigen.

Een dikke prima telefoon, alleen vreselijk jammer dat het pakket zo karig is voor een high-end toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 01:39:
[...]
Accu? Dat is wel een issue, maar dat is niet Samsung eigen.
Er is niets mis met de accu, zoals je zegt. Daarnaast gebruiken smartphones gewoon meer stroom, en daar zijn allerlei redenen voor aan te wijzen.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 01:39:
[...]
en OS updates, tja, geen garantie daarop.
Juist wel, nieuwe Android apparaten zijn vanaf nu anderhalf jaar verzekerd van de nieuwste updates (bron). Hoe dat uit zal pakken in de werkelijkheid zullen we uiteraard nog moeten zien.

[ Voor 7% gewijzigd door AdnanKananda op 13-05-2011 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online
Met de accu is niets mis. Maar er zijn mensen die last hebben van de Gingerbread bug. Wat inhoud dat je telefoon opeens veel meer stroom gaat verbruiken... Maar dit lijkt bijna random omdat lang niet iedereen er last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:20
Nivk schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:02:
Het is dan ook een bug die in gingerbread 2.3.3 zit en niet toestel specifiek is. Het schijnt ook dat google er zelf ook nogal hoog mee zit als je het android developers forum naleest. Een fix blijkt toch niet zo makkelijk te zijn als werd gedacht.

@mod: Hou wel van die strakke moderatie. Keep it clean!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000

Laguna

Connaisseur

Waarom wordt dat probleem steeds als Gingerbread bug weggezet? Ik las eerder in dit topic de reactie van Google en het probleem ligt niet bij Gingerbread, maar aan de wijze waarop bepaalde toestellen omgaan met Gingerbread. Ik zou het dus eerder een bug in de software van Samsung noemen (echter als het een hardwarematig probleem is, dan kan alleen Google het probleem verhelpen).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Pagina: 1 ... 6 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: <a href=" [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic"> Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic</a>.