Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 23 Laatste
Acties:
  • 141.596 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:20
Laguna schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 02:14:
Waarom wordt dat probleem steeds als Gingerbread bug weggezet? Ik las eerder in dit topic de reactie van Google en het probleem ligt niet bij Gingerbread, maar aan de wijze waarop bepaalde toestellen omgaan met Gingerbread. Ik zou het dus eerder een bug in de software van Samsung noemen (echter als het een hardwarematig probleem is, dan kan alleen Google het probleem verhelpen).
Van wat ik gelezen heb had ook de nexus S dit probleem bij 2.3.3. Dat is toch het google toestel. Dit was wel opgelost bij 2.3.4. Is gewoon een kwestie van afwachten denk ik.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:50:
[...]

Even voor je gekeken, heb precies hetzelfde probleem, een oplossing heb ik zo snel niet kunnen vinden.
Dank je, ik ga er dan maar vanuit dat dit toestel dan nog niet het systeem staat om met de website te werken.

Zijn er hier veel tweakers die gebruik maken van de Social Hub op het toestel en hoe zijn de ervaringen daarmee?

Een collega van mij zei namelijk dat de Social Hub erg veel stroom gebruikt, en dat alle accounts die je in de Social Hub zet de gegevens centraal worden opgeslagen in een database op de bijv. genoemde My social Hub Website van Samsung.

En wanneer Samsung hetzelfde overkomt wat onlangs Sony is overkomen, al je wachtwoorden van alle ingevoerde accounts op straat kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:11

The Wizard

Moderator Mobile
AtlAntA schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 02:07:
[...]

Het is dan ook een bug die in gingerbread 2.3.3 zit en niet toestel specifiek is. Het schijnt ook dat google er zelf ook nogal hoog mee zit als je het android developers forum naleest. Een fix blijkt toch niet zo makkelijk te zijn als werd gedacht.
Het zit zelfs in 2.2. Het is dus al een relatief lang probleem. Google wijst naar de diverse fabrikanten, maar de Nexus S heeft het ook, en die is kaal Android, dus die vlieger gaat niet op.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-09 21:46
Goedemorgen mensen,

Allereerst geweldig initiatief, dit topic.
Bij mijn vorige telefoon (een samsung omnia) heb ik ook actief de topics daarvan gevolgd.
Het is nu weer tijd om te verlengen van mijn abonnement en ik heb gekozen voor de SGS2.
Ik ben best benieuwd naar het gerucht wat de ronde deed, over het scherm.
Zijn er hier in Nederland namelijk al mensen geweest die een SLCD scherm hebben ontvangen in plaats van een SAMOLED+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Nee, en die komt hier ook niet, tenminste niet de komende tijd. De SLCD wordt de i9103, de SAMOLED is de i9100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Ooh wat ben ik blij dat te horen..

Ik was al bang dat ik geripped zou worden met een goedkope SLCD:P
Hoe werkt het nou eigenlijk met die battery leak, dat schijnt te verdwijnen als je je phone gewoon even reboot na het opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Heath schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:08:

Hoe werkt het nou eigenlijk met die battery leak, dat schijnt te verdwijnen als je je phone gewoon even reboot na het opladen?
Heb hem vanmorgen direct opnieuw opgestart, dus ik wacht ff af wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Uit eerdere posts schijnt dat te helpen, maar heb ook een aantal reacties gezien waarbij dat niet werkt..
En persoonlijk ben ik niet zo'n fan van een eigen ROM op telefoons zetten, daar is het toestel me iets te duur voor 8)7

(met name omdat ik altijd bang ben dat het verkeerd gaat xD)

[ Voor 12% gewijzigd door Heath op 13-05-2011 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Heath schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:08:

Bij mij heeft dat altijd gewerkt bij de SGS1. Ik hoop dat het straks ook werkt bij de 2 die vandaag binnenkomt.

Laten we hopen dat er snel een update uitkomt om het suspend probleem aan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Dat het bij de SGS1 werkte is naar mijn idee geen garantie dat het op de SGS2 ook werkt, andere versie van Android en de ROM zal ook wel anders zijn denk ik..
Maargoed, laat maar weten als je het hebt gezien!
Hopelijk krijg ik de mijne volgende week dinsdag binnen^^ (Hi levert pas vanaf 18 mei... sorry voor offtopic x] )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:26
Heath schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:11:
Uit eerdere posts schijnt dat te helpen, maar heb ook een aantal reacties gezien waarbij dat niet werkt..
En persoonlijk ben ik niet zo'n fan van een eigen ROM op telefoons zetten, daar is het toestel me iets te duur voor 8)7

(met name omdat ik altijd bang ben dat het verkeerd gaat xD)
???

Je kan toch altijd weer orginele rom erop gooien. Het is niet echt hogere wiskunde hoor die custom roms. Ja om te ontwikkelen, maar niet om te gebruiken.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Ik weet niet wat het is, maar ik heb al krasjes op mn scherm... En nee ik heb hem niet samen met sleutels gehad... :/ Dacht dat gorillaglas zo goed was???

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Ewivis schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:20:
Ik weet niet wat het is, maar ik heb al krasjes op mn scherm... En nee ik heb hem niet samen met sleutels gehad... :/ Dacht dat gorillaglas zo goed was???
Zand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Dat is het enige wat ik kan bedenken, maar dat zou dan in mn broek moeten hebben gezeten.. Geen idee waar dat dan weer vandaan komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Golf2vr6 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:19:
[...]

???

Je kan toch altijd weer orginele rom erop gooien. Het is niet echt hogere wiskunde hoor die custom roms. Ja om te ontwikkelen, maar niet om te gebruiken.
Bij mijn Omnia is dat 1 keer fout gegaan(geeeen idee hoe) en toen ben ik bij een Belcompany een goede vriend tegen gekomen die het door de vingers wilde zien en er de originele ROM weer opgooien.
Het is en blijft tegen de beleidsregels van Samung en mijn provider;)

Kortom, door persoonlijke ervaringen doe ik het liever geen tweede keer en hou ik liever alles origineel;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Ewivis schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:21:
[...]

Dat is het enige wat ik kan bedenken, maar dat zou dan in mn broek moeten hebben gezeten.. Geen idee waar dat dan weer vandaan komt..
In de zandbak gespeeld....

* Golf2vr6 gaat dan toch maar opzoek naar een screen protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Ewivis schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:21:
[...]

Dat gorilla glas is ook niet alles hoor..
Ik heb nog niet gekeken of Zagg al een shield heeft voor de SGS2, maar bij mijn Omnia werkte dat perfect!
Het was niet te krassen, ik heb er zelfs met mn sleutels overheen gekrast enzo:P

Ik weet niet of linken zo kan, maar dit is de site : www.zagg.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Golf2vr6 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:23:
[...]

In de zandbak gespeeld....

* Golf2vr6 gaat dan toch maar opzoek naar een screen protector.
Hmm, wilde in eerste instantie ook geen screenprotector, misschien ook maar 1 aanschaffen... Ik krijg die dingen alleen nooit netjes op mn scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Dat gorilla glas is ook niet alles hoor..
Ik heb nog niet gekeken of Zagg al een shield heeft voor de SGS2, maar bij mijn Omnia werkte dat perfect!
Het was niet te krassen, ik heb er zelfs met mn sleutels overheen gekrast enzo:P

Ik weet niet of linken zo kan, maar dit is de site : www.zagg.com
deze dus ;)
http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Ewivis schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:27:
[...]

Hmm, wilde in eerste instantie ook geen screenprotector, misschien ook maar 1 aanschaffen... Ik krijg die dingen alleen nooit netjes op mn scherm..
Ik eigenlijk ook niet, al ben ik dan ook een zeikerd met dat soort dingen. Misschien dan maar een paar centjes extra voor een mooi flip-flop-flap hoesje uitgeven. Maar daar kunnen we het beter hier: Accessoires voor de Samsung Galaxy SII over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Golf2vr6 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:31:
[...]

Ik eigenlijk ook niet, al ben ik dan ook een zeikerd met dat soort dingen. Misschien dan maar een paar centjes extra voor een mooi flip-flop-flap hoesje uitgeven. Maar daar kunnen we het beter hier: Accessoires voor de Samsung Galaxy SII over hebben.
Sorry voor het offtopic, dat begon door mijn vraag over het scherm;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

ik heb op al m'n telefoons altijd de screen protector UltraClear van Brando:
http://shop.brando.com/bw...axy-s-ii-_p5571c18d8.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Samsung Mobile NL schreef:

Beste F,

Bedankt voor je vraag en je geduld. Hierbij het langverwachte antwoord: De kernen van de dualcore processor werken altijd met dezelfde clockspeed. Hier kunnen we uit opmaken dat de kernen synchroon zijn.

Groeten, het Samsung Mobile Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Heb screenprotector bij PDAshop besteld. Morgen in huis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Golf2vr6 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:36:
Samsung Mobile NL schreef:

Beste F,

Bedankt voor je vraag en je geduld. Hierbij het langverwachte antwoord: De kernen van de dualcore processor werken altijd met dezelfde clockspeed. Hier kunnen we uit opmaken dat de kernen synchroon zijn.

Groeten, het Samsung Mobile Team
Dit was toch al bekend?
Net als met het scherm, de versies die de SLCD zouden krijgen, die kregen ook een andere processor, die "maar" op 1 ghz draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Heath schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:39:
[...]

Dit was toch al bekend?
Net als met het scherm, de versies die de SLCD zouden krijgen, die kregen ook een andere processor, die "maar" op 1 ghz draait.
Een tijdje terug hebben we hier in het topic de discussie gehad: a-sync of sync. Toen konden we uit diverse teksten e.d. op maken dat het sync was. Helaas stond het nergens echt duidelijk aangegeven. Ik post dit hier als bevestiging van Samsung zelf dat het sync is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Golf2vr6 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:46:
[...]

Een tijdje terug hebben we hier in het topic de discussie gehad: a-sync of sync. Toen konden we uit diverse teksten e.d. op maken dat het sync was. Helaas stond het nergens echt duidelijk aangegeven. Ik post dit hier als bevestiging van Samsung zelf dat het sync is.
Excuses, hier had ik waarschijnlijk overheen gelezen;)
Goede informatie dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 15:46

Backspace-NL

New and Improved!

Hoppa, en alweer een nieuwe update voor de SGS2. Dit keer is alleen de PDA code geupdate naar XWKE2. Deze is van 6 mei 2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Backspace-NL schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:54:
Hoppa, en alweer een nieuwe update voor de SGS2. Dit keer is alleen de PDA code geupdate naar XWKE2. Deze is van 6 mei 2011.
Waar staan de release notes van deze update? Ben benieuwd of ze de battery leak al gefixed hebben :D
Want volgens de laatste berichten die ik heb meegekregen, was er nog niet bekend waar het precies van kwam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Heath schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:55:
[...]

Waar staan de release notes van deze update? Ben benieuwd of ze de battery leak al gefixed hebben :D
Want volgens de laatste berichten die ik heb meegekregen, was er nog niet bekend waar het precies van kwam..
Geen release notes, geen idee waarom Samsung die niet erbij doet. Iniedergeval heeft iemand op XDA-dev al opgemerkt dat de auto brightness gefixed is. Verder nog niks kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Backspace-NL schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:57:
[...]

Geen release notes, geen idee waarom Samsung die niet erbij doet. Iniedergeval heeft iemand op XDA-dev al opgemerkt dat de auto brightness gefixed is. Verder nog niks kunnen ontdekken.
Die auto brightness was volgens een aantal mensen op XDA toch juist de oorzaak van de battery leak?
Of was echt het Android process de boosdoener?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Heath schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:59:
[...]

Die auto brightness was volgens een aantal mensen op XDA toch juist de oorzaak van de battery leak?
Of was echt het Android process de boosdoener?
Geen idee ;-) Er gaan te veel geruchten de ronde, en iedereen heeft zijn eigen mening. For all we know ligt het totaal ergens anders aan. Ik gok iniedergeval dat het niet het auto brightness verhaal is, dat zorgde er alleen voor dat de brightness pats-boem versprong, ipv langzaam. Zag er best raar uit iniedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Backspace-NL schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:02:
[...]

Geen idee ;-) Er gaan te veel geruchten de ronde, en iedereen heeft zijn eigen mening. For all we know ligt het totaal ergens anders aan. Ik gok iniedergeval dat het niet het auto brightness verhaal is, dat zorgde er alleen voor dat de brightness pats-boem versprong, ipv langzaam. Zag er best raar uit iniedergeval.
Ik neem trouwens aan dat als ik volgende week mijn eigen exemplaar ontvang dat die updates er allemaal nog niet op staan?:P
Dat moest via KIES gedaan worden ofzo? graag nog een kleine "recap" hoe dat moet(A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53
Nou na wat stappen te hebben ondernomen staat het ene Android systeem nu op 35% en de ander op 2%. Waarom het in het Nederlands nou beide Android systeem heet ipv eentje die Android OS heet, weet ik niet. Maar goed.

Afbeeldingslocatie: http://s4.postimage.org/1daasi410/SC20110513_100313.jpg

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Ik heb mijn sgs voor het eerst een hele nacht aan de opladen gedaan terwijl hij uit stond tot nu toe lijkt dit een hele verbetering .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Crazyanz schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:06:
Ik heb mijn sgs voor het eerst een hele nacht aan de opladen gedaan terwijl hij uit stond tot nu toe lijkt dit een hele verbetering .
Dus opladen terwijl de telefoon uitstaat dat werkt ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Heath schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:03:
[...]

Ik neem trouwens aan dat als ik volgende week mijn eigen exemplaar ontvang dat die updates er allemaal nog niet op staan?:P
Dat moest via KIES gedaan worden ofzo? graag nog een kleine "recap" hoe dat moet(A)
Kans is klein dat je er een krijgt met de nieuwste versie. Gewoon aan KIES hangen, die geeft dan een melding dat er een update is, vervolgens gewoon de stappen volgen die KIES aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:11
Hoe lang gaat de batterij ongeveer mee dan zonder die bug. Dus als je de telefoon enkel gebruikt om bijvoorbeeld af en toe Twitter te vernieuwen, te Whatsappen? Ik vind de batterij toch wel belangrijk.

[ Voor 11% gewijzigd door -Edwin- op 13-05-2011 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
-Edwin- schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:13:
Hoe lang gaat de batterij ongeveer mee dan zonder die bug. Dus als je de telefoon enkel gebruikt om bijvoorbeeld af en toe Twitter te vernieuwen, te Whatsappen? Ik vind de batterij toch wel belangrijk.
sowieso haal ik nu al een dag hoor... dus komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
-Edwin- schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:13:
Het probleem met de suspend bug is dat deze in standby de processor belast, je praat dan soms om 20 tot 80% processorbelasting. Je praat in sommige gevallen een daling van 15% batterijlading per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Dat updaten gaat wel rete langzaam trouwens...
De eerste 50% ging redelijk vlot, maar vanaf 50% doet hij net 1% in 3 minuten oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn Galaxy s2 retour gestuurd met display problemen .... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:34:
Net mijn Galaxy s2 retour gestuurd met display problemen .... ;w
Wat voor problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Display werd af en toe groen en blauw. Ik dacht eerst dat het misschien een software probleem was, maar Samsung zei dat het hoogst waarschijnlijk een hardware probleem is. Dus vandaag terug gestuurd naar studentmobiel. Hopelijk krijg ik snel een nieuwe...

Afbeeldingslocatie: http://postimage.org/image/1dg367u90/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2011 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:42:
[...]

Display werd af en toe groen en blauw. Ik dacht eerst dat het misschien een software probleem was, maar Samsung zei dat het hoogst waarschijnlijk een hardware probleem is. Dus vandaag terug gestuurd naar studentmobiel. Hopelijk krijg ik snel een nieuwe...

[afbeelding]
Ouch, too bad.. En stiekem bekruipt bij mij dan het gevoel dat het hier gaat om een SLCD in plaats van een SAMOLED+...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floxie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik begrijp nog steeds niet van waar dat SLCD gedoe vandaan komt.. Er is nog NERGENS een S2 met SLCD scherm opgedoken, erger zelf, er is zelf nog NOOIT sprake geweest van een SLCD in een S2.

Het enige gerucht dat de ronde deed was dat er een Tegra 2 versie zou opduiken, maar ook deze is nog nergens opgedoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Floxie schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:55:
Ik begrijp nog steeds niet van waar dat SLCD gedoe vandaan komt.. Er is nog NERGENS een S2 met SLCD scherm opgedoken, erger zelf, er is zelf nog NOOIT sprake geweest van een SLCD in een S2.

Het enige gerucht dat de ronde deed was dat er een Tegra 2 versie zou opduiken, maar ook deze is nog nergens opgedoken.
Bij mijn bestelling bij Hi werd ik ervan op de hoogte gebracht dat door de hoge vraag naar het toestel, dat de SAMOLED+ scherm productie deze vraag niet bij kon houden. In plaats daarvan zou een SLCD geplaatst worden om toch aan de vraag te voldoen, ik zoek nog even het mailtje van Hi op en dan post ik hem:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostier
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

De Tegra 2 met SLCD is in dubai opgedoken hoor. Dus is wel degelijk een versie met tegra 2 en slcd. of wilde je mensen uit nederland uit de waan helpen dat er een kans bestaat dat die naar nederland komt, wat absoluut niet gaat gebeuren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Ghostier schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:00:
[...]

De Tegra 2 met SLCD is in dubai opgedoken hoor. Dus is wel degelijk een versie met tegra 2 en slcd. of wilde je mensen uit nederland uit de waan helpen dat er een kans bestaat dat die naar nederland komt, wat absoluut niet gaat gebeuren dus.
Re-assuring words, dankje..
Ik kan het mailtje van Hi even niet zo snel terug vinden, wel letterlijk deze woorden:

"Samsung Galaxy S2 Leverdatum

Op dit moment is de Samsung Galaxy S2 nog niet te koop. De release date in Nederland wordt waarschijnlijk mei 2011 maar dit is nog niet definitief. Het is ook nog niet 100% zeker dat Hi de Galaxy S2 in Nederland gaat leveren. Zodra dit definitief is kan je de Samsung Galaxy S2 direct hier bij Hi.nl bestellen. Op die manier ben je er zeker van dat je als eerste een Nederlandse Galaxy S2 krijgt."

Gelukkig is inmiddels bekend dat Hi gaat leveren vanaf 18 mei.

Maar wel heel fijn om te weten dat ik wel aan een SAMOLED+ kom dan:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Update geslaagd.
Ben benieuwd of dit korte metten maakt met de Android OS bug. De eerste berichten op XDA zijn veelbelovend.

Is het bij jullie ook zo, mits je toestel op Nederlands staat ingesteld, dat Android OS is vertaald met Android Systeem. Dat je dus 2x Android Systeem hebt staan in het batterij-verbruik-overzicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floxie
Ghostier schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:00:
[...]

Ten eerste was het al algemeen bekend dat Europa de i9100 versie ging krijgen, dus snap ik nog steeds niet van waar de schrik vandaan komt.

En ten tweede: bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
l3art schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:04:
Update geslaagd.
Ben benieuwd of dit korte metten maakt met de Android OS bug. De eerste berichten op XDA zijn veelbelovend.

Is het bij jullie ook zo, mits je toestel op Nederlands staat ingesteld, dat Android OS is vertaald met Android Systeem. Dat je dus 2x Android Systeem hebt staan in het batterij-verbruik-overzicht?
Ik wou al gaan reageren dat iemand anders op deze pagina dat al bevestigd had, maar ik kwam er nog net op tijd achter dat jij dat was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het desbetreffende twitter bericht nou even niet meer terug vinden (kijk in deel 2) maar Samsung heeft zelf gezegd dat ze 2 versies van het toestel zouden introduceren afhankelijk van de markt. Omdat de Nexus S in NL ook een slcd scherm heeft was het lange tijd afwachten welke wij zouden krijgen maar uiteindelijk is het dus amoled geworden.

Een versie met slcd bestaat met typenaam I9103, oa in India word deze versie verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het nu aan mij of vind ik nergens de mogelijkheid om een azertytoetsenbord in te stellen? Ik kan zo te zien enkel kiezen uit Samsung Toetsenbord (qwerty, 4x3 en nog een paar opties) en Swype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:10:
Ligt het nu aan mij of vind ik nergens de mogelijkheid om een azertytoetsenbord in te stellen? Ik kan zo te zien enkel kiezen uit Samsung Toetsenbord (qwerty, 4x3 en nog een paar opties) en Swype.
Probeer de appstore eens, daar moet vast wel wat voor gemaakt zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:40
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:42:
[...]

[afbeelding]
De mijne is ook retour. Ik had een vrij vervelende dooie/vaste pixel rechts onderin met de kleur rood. Deze was bij google.nl toch wel heel erg duidelijk aanwezig. Studentmobiel melde mij dat ze ze begin volgende week weer op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
l3art schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:04:
Update geslaagd.

update? ik heb helemaal geen update gekregen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floxie
De I9103 betekende volgens mij nog altijd dat het gaat om een Tegra 2 versie, en er verder niets te vinden is over SLCD. Enige dat ik vind is geruchten. En sorry, een twitter bericht is voor mij geen sluitend bewijs. Laat staan een ander model met SLCD... (Nexus S)

http://www.anandtech.com/...-2-superphone-the-gti9103
http://www.gsmarena.com/t..._ii_is_real-news-2385.php
Gerucht: http://www.samsunghub.com...ill-have-super-clear-lcd/

Als iemand me het tegendeel kan bewijzen dan wil ik dat gerust mijn mening herzien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Crazyanz schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:13:
[...]

update? ik heb helemaal geen update gekregen :+
uuhm, kies loopt vast tijden de update :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:10
Heath schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:12:
[...]

Probeer de appstore eens, daar moet vast wel wat voor gemaakt zijn..
Smart Keyboard Pro pakken uit Market!
Ben je gelijk van dat vervelende Samsung keyboard af :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hikhakhok schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:13:
[...]

De mijne is ook retour. Ik had een vrij vervelende dooie/vaste pixel rechts onderin met de kleur rood. Deze was bij google.nl toch wel heel erg duidelijk aanwezig. Studentmobiel melde mij dat ze ze begin volgende week weer op voorraad hebben.
Ik hoop dat ze genoeg binnen krijgen. Ik denk namelijk dat ze eerst pre orders van een toestel gaan voorzien, of er dan nog wat over blijft voor ons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:18:
[...]

Ik hoop dat ze genoeg binnen krijgen. Ik denk namelijk dat ze eerst pre orders van een toestel gaan voorzien, of er dan nog wat over blijft voor ons...
En dat vermoedden heeft het gerucht dat er modellen uitkomen met een andere processor en een SLCD natuurlijk ook erg gevoed:P
Het is gewoon een immens populair toestel, samsung heeft weer een meesterwerkje afgeleverd volgensmij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heath schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:20:
En dat vermoedden heeft het gerucht dat er modellen uitkomen met een andere processor en een SLCD natuurlijk ook erg gevoed:P
Kun je eens stoppen met die FUD te verspreiden please. Mensen krijgen hier (nu) geen SLCD-versie, klaar.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Iemand een aanrader voor een data monitor app? Ik heb namelijk 500mb verstookt in 2 dagen en ik weet 99% zeker dat dat niet door mijn gebruik komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Brad Pitt schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:22:
[...]

Kun je eens stoppen met die FUD te verspreiden please. Mensen krijgen hier (nu) geen SLCD-versie, klaar.
Ik zeg er toch ook duidelijk bij dat het maar een gerucht was? En eerder is er duidelijk gezegd dat het toch niet zo is..
In ieder geval, excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Heath schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:24:
[...]

Ik zeg er toch ook duidelijk bij dat het maar een gerucht was? En eerder is er duidelijk gezegd dat het toch niet zo is..
In ieder geval, excuses.
En het is zowizo zeker dat als er een SLCD in zit dat er dan geen SAMOLED+ op de doos zal staan. Dat is namelijk zwaar illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crazyanz schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:23:
Iemand een aanrader voor een data monitor app? Ik heb namelijk 500mb verstookt in 2 dagen en ik weet 99% zeker dat dat niet door mijn gebruik komt.
Zijn er werkelijk zoveel van, een klein beetje zoeken en je zit goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Ewivis schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:14:
[...]

uuhm, kies loopt vast tijden de update :|
Computer opnieuw opgestart, nog een keer gedaan, was hij 100%, dll fout :|

nu staat de mobiel op downloading... DO NOT TURN OFF TARGET!!! en er gebeurd niks meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
Ewivis schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:26:
[...]

Computer opnieuw opgestart, nog een keer gedaan, was hij 100%, dll fout :|

nu staat de mobiel op downloading... DO NOT TURN OFF TARGET!!! en er gebeurd niks meer...
Gewoon rebooten en zelf via Odin update flashen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op XDA lees je dat KIES soms beetje buggy is inderdaad. Je schijnt altijd te kunnen flashen met ODIN, zelfs als je S2 niet meer boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46
l3art schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:29:
Dat updaten gaat wel rete langzaam trouwens...
De eerste 50% ging redelijk vlot, maar vanaf 50% doet hij net 1% in 3 minuten oid...
Heb jij een NL versie of ee UK versie ?
Want wil wel weten of de NL versie ook een update hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Colors schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:29:
[...]

Heb jij een NL versie of ee UK versie ?
Want wil wel weten of de NL versie ook een update hebben ontvangen.
Dat kan ik bevestigen. Heb hem een uur terug geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:28:
Op XDA lees je dat KIES soms beetje buggy is inderdaad. Je schijnt altijd te kunnen flashen met ODIN, zelfs als je S2 niet meer boot.
Heb hem opnieuw aangezet en hij starte gelukkig wel op, nog een keer gedaan en nu is hij bezig... pff niet goed voor de vrijdag en zeker niet de 13de :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Ewivis schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:31:
[...]

Heb hem opnieuw aangezet en hij starte gelukkig wel op, nog een keer gedaan en nu is hij bezig... pff niet goed voor de vrijdag en zeker niet de 13de :)
Was me nog niet eens opgevallen x]
offtopic: Ik kreeg net ineens de melding dat mijn pc illegaal is en gelocked word o.O Tijd voor mijn baas om een nieuwe pc aan te schaffen x]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Ik kan er (doordat mijn vodafone abbo op 20 juli afloopt) pas volgende week vrijdag eentje bestellen. Ik hoop dat ze dan nog niet op zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46
Vlooi schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:29:
[...]

Dat kan ik bevestigen. Heb hem een uur terug geupdate.
Dus de update is ook beschikbaar voor NL versie :)
Vanavond gelijk updaten

[ Voor 7% gewijzigd door Colors op 13-05-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-09 11:02
eew schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:33:
Ik kan er (doordat mijn vodafone abbo op 20 juli afloopt) pas volgende week vrijdag eentje bestellen. Ik hoop dat ze dan nog niet op zijn...
Grote kans dat ze dan pas een voorraad hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000

Laguna

Connaisseur

AtlAntA schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 02:32:
[...]

Van wat ik gelezen heb had ook de nexus S dit probleem bij 2.3.3. Dat is toch het google toestel. Dit was wel opgelost bij 2.3.4. Is gewoon een kwestie van afwachten denk ik.
Tja de Nexus S mag dan wel het Google toestel zijn. Het is net als de Galaxy ontwikkeld en gemaakt door Samsung. Dan maar hopen dat 2.3.4 snel beschikbaar komt voor de S2.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:46
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:28:
Kies soms buggy? Je mag blij zijn als het werkt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:54
Tadaa, iemand had eerder gemeld dat twitter geen betrouwbare bron is, maar plaats hem toch maar even:

Ik tweette:
"@samsung_NL Iemand op het tweakers.net forum beweert dat er vanwege veel vraag ipv SAMOLED+ , SLCD's gaan komen in nederland, onzin?#S2"

Reactie van samsung nederland's officiële twitter-account:
"ha ha nu al? Onzin!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Hier een uitgebreide vergelijking tussen de SGS II & de iPhone 4

http://dailymobile.se/201...-iphone-4-android-vs-ios/

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom ook van iOS af en nu richting Android, dit (SGS2) schijnt toch echt de iPhone killer te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:48:
Ik kom ook van iOS af en nu richting Android, dit (SGS2) schijnt toch echt de iPhone killer te worden.
Is hij ook ik gebruik m'n ipod 4 niet meer sinds 3dagen lol :*)

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:48:
Mensen zeiden dat ook bij mijn huidige toestel, de Omnia..
Apple is te diep geworteld, dat zal (helaas) nooit helemaal verdwijnen..
Het enige waar dat toestel nog voor gekocht word is omdat er dus apple op staat.
Dat is ook 90% waar je voor betaald, dat toestel is echt niet de prijs waard waarvoor hij verkocht word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heath schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:52:
[...]

Mensen zeiden dat ook bij mijn huidige toestel, de Omnia..
Apple is te diep geworteld, dat zal (helaas) nooit helemaal verdwijnen..
Het enige waar dat toestel nog voor gekocht word is omdat er dus apple op staat.
Dat is ook 90% waar je voor betaald, dat toestel is echt niet de prijs waard waarvoor hij verkocht word.
very true, ik heb nu deel 2 en 3 gelezen, i.c.m. levertijden topic en ik vind dat dit toestel nu al meer waard is dan de iphone idd :) en dat zegt veel! ik ben/was verstokt appler

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heath schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:52:
Vind ik wel. Er zijn bijzonder weinig mobieltjes waar de smoothness, stabiliteit en algemene user experience zo goed/consequent zijn als op een iPhone. Ik vind dat echt bijzonder knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:55:
[...]

Vind ik wel. Er zijn bijzonder weinig mobieltjes waar de smoothness, stabiliteit en algemene user experience zo goed/consequent zijn als op een iPhone. Ik vind dat echt bijzonder knap.
daar ben ik het dan ook wel mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:55:
[...]

daar ben ik het dan ook wel mee eens
Dit menen jullie toch niet serieus ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Brad Pitt schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:55:
[...]

Dat heeft met de software te maken, ik had het meer over de hardware:)
Het valt inderdaad niet te ontkennen dat iOS een best goed besturingssysteem is qua gebruiks gemak.
Mijn vader heeft als zakelijke phone ook een iphone4, dit werkt inderdaad zeer vloeiend.
Het enige wat ik zeg is dat de telefoon zijn heftige prijskaartje niet waard is;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
macweeds schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:56:
Dit menen jullie toch niet serieus ??
Natuurlijk wel. Als je ziet hoe élke mobiel wordt vergeleken met de iPhone is dat toch gewoon dé benchmark. Waarom moet iets een iPhone-killer heten? Omdat dat hét toestel is. De Galaxy S2 is toch geen Desire One-killer? Want dat toestel boeit niemand iets. De iPhone is gewoon het toestel to beat. En dat is bijzonder lastig, dat is al jaren zo gebleken. Als de iPhone 5 er is wordt dat het toestel waarmee álles wordt vergeleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:54:
[...]
en dat zegt veel! ik ben/was verstokt appler
Het is nooit te laat om te bekeren:D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Velen zijn echt verslaafd aan Iphone en het zal dus ook wel prima werken zoals aangegeven. Het design is vaak ook erg mooi, zoals de Iphone 4. Maar het is gewoon veel te duur voor wat je krijgt.
Daarom kies ik ook voor een HTC Sensation of Samsung SII omdat een iphone me veel te duur is We hebben het dan over gemiddeld 45 euro in de maand voor een iphone 4 of gemiddeld 30 euro in de maand voor HTC/Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Brad Pitt schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:59:
[...]

Natuurlijk wel. Als je ziet hoe élke mobiel wordt vergeleken met de iPhone is dat toch gewoon dé benchmark. Waarom moet iets een iPhone-killer heten? Omdat dat hét toestel is. De Galaxy S2 is toch geen Desire One-killer? Want dat toestel boeit niemand iets. De iPhone is gewoon het toestel to beat. En dat is bijzonder lastig, dat is al jaren zo gebleken. Als de iPhone 5 er is wordt dat het toestel waarmee álles wordt vergeleken.
En daarmee sla je de spijker op zijn kop:)
Hoewel ik het treurig vind dat er alleen word gekeken naar de marktleider van populariteit en besprokenheid...

(edit) Omdat er ook zat telefoons op de markt zijn die ook de moeite waard zijn

[ Voor 5% gewijzigd door Heath op 13-05-2011 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 11:11
The Wizard schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:22:
[...]

Het probleem met de suspend bug is dat deze in standby de processor belast, je praat dan soms om 20 tot 80% processorbelasting. Je praat in sommige gevallen een daling van 15% batterijlading per uur.
Maar oke, ik mag toch hopen dat die bug wordt opgelost. En als je dan met normaal gebruik een dag haalt, is het wel aardig op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:59:
Velen zijn echt verslaafd aan Iphone en het zal dus ook wel prima werken zoals aangegeven. Het design is vaak ook erg mooi, zoals de Iphone 4. Maar het is gewoon veel te duur voor wat je krijgt.
Daarom kies ik ook voor een HTC Sensation of Samsung SII omdat een iphone me veel te duur is We hebben het dan over gemiddeld 45 euro in de maand voor een iphone 4 of gemiddeld 30 euro in de maand voor HTC/Samsung.
Exactly my point, offtopic voorbeeld: Bij Hi betaal je voor de Iphone 4 een 45 euro per maand abo, en moet je ook nog 100 euro dokken voor dat kreng.
De SGS2 krijg je voor rond de 35 euro per maand (25 als nieuwe klant) en dan hoef je maar 30-50 euro bij te betalen.
Maar zoals ik al zei, offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
Brad Pitt schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:59:
[...]

Serieus.. ik ben echt verbaasd dat een Tweaker een Iphone ziet als de device to beat.
Ik heb zelf welgeteld 2 maanden een 3GS gehad en vond het totaal niet gebruiksvriendelijk en fijn werken!
Ik ben niet de enige die Iphone de rug toekeert getuigende de enorme verkopen van Android toestellen.
Dat zal alleen maar groter worden in het komende jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:32
l3art schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:05:
Nou na wat stappen te hebben ondernomen staat het ene Android systeem nu op 35% en de ander op 2%. Waarom het in het Nederlands nou beide Android systeem heet ipv eentje die Android OS heet, weet ik niet. Maar goed.

[afbeelding]
Wat staat er in het engels dan? En wat zijn de verschillen tussen deze 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
macweeds schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:02:
[...]

Serieus.. ik ben echt verbaasd dat een Tweaker een Iphone ziet als de device to beat.
Ik heb zelf welgeteld 2 maanden een 3GS gehad en vond het totaal niet gebruiksvriendelijk en fijn werken!
Ik ben niet de enige die Iphone de rug toekeert getuigende de enorme verkopen van Android toestellen.
Dat zal alleen maar groter worden in het komende jaar.
Het is beter te beschouwen als een markt apart..
Je hebt de snobs die teveel geld hebben en die voor de overhyped Iphone gaan, en je hebt mensen die verder kijken dan de neus van Steve Jobs lang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
s.v.seters schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:04:
[...]

Wat staat er in het engels dan? En wat zijn de verschillen tussen deze 2?
Er staat juist niks in het engels, het is allemaal vertaald.
Waardoor er 2 processen staan die "Android Systeem" heten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heath schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:04:
Je hebt de snobs die teveel geld hebben en die voor de overhyped Iphone gaan, en je hebt mensen die verder kijken dan de neus van Steve Jobs lang is.
Wat minimaal even kortzichtig is als de mensen die jij zelf beschuldigd. Maar goed, S2 ftw dan maar hè.

Pagina: 1 ... 7 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: <a href=" [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic"> Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic</a>.