Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 23 Laatste
Acties:
  • 141.598 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-09 21:46
Brad Pitt schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:05:
[...]

Wat minimaal even kortzichtig is als de mensen die jij zelf beschuldigd. Maar goed, S2 ftw dan maar hè.
Misschien wat kortzichtig inderdaad, maar ik heb ervaring met iOS en andere apple producten.
De ervaring heeft mij geleerd dat apple niet de behoefte voelt om echt innovatief te zijn en hun producten te verbeteren omdat ze toch al wel naamsbekendheid hebben.
Gelukkig zitten we hier op een SGS2 forum, en daarom mogen we hier die Iphone even de grond in boren:D
Maar serieus, het is en blijft mijn persoonlijke mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:17
Heath schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:04:
[...]

Het is beter te beschouwen als een markt apart..
Je hebt de snobs die teveel geld hebben en die voor de overhyped Iphone gaan, en je hebt mensen die verder kijken dan de neus van Steve Jobs lang is.
Wat vooral mooi is om te zien is als je een Iphone gebruiker laat zien welke mogelijkheden je allemaal hebt met Android, daar kan iOS absoluut niet tegenop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
macweeds schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:02:
[...]

Serieus.. ik ben echt verbaasd dat een Tweaker een Iphone ziet als de device to beat.
Ik heb zelf welgeteld 2 maanden een 3GS gehad en vond het totaal niet gebruiksvriendelijk en fijn werken!
Ik ben niet de enige die Iphone de rug toekeert getuigende de enorme verkopen van Android toestellen.
Dat zal alleen maar groter worden in het komende jaar.
Ik deel dezelfde mening, ik gebruikte vroeger voornamelijk Symbian wat redelijk te tweaken/customizen was, daarna heb ik een iPhone 4 gekocht prijs interesseert me niet! Maar na 3 maanden was ik hem beu dus verkocht! Daarom had ik een iPod Touch 4 aangekocht voornamelijk voor spelletjes en apps, maar ik wachte het gewoon af tot de SGS II uitkwam om een goed alles in 1 toestel te hebben dat overal wel uitblinkt!

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heath schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:07:
De ervaring heeft mij geleerd dat apple niet de behoefte voelt om echt innovatief te zijn en hun producten te verbeteren omdat ze toch al wel naamsbekendheid hebben.
Nee een Galaxy "1" die qua zowel hardware als ook OS een iPhone clone was is wel innovatief neem ik aan :)
Let wel, ik wil een iPhone nog niet voor geld tóe hebben maar zinloos bashen is nogal, ehhh, zinloos ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 13-05-2011 12:09 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
macweeds schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:07:
[...]

Wat vooral mooi is om te zien is als je een Iphone gebruiker laat zien welke mogelijkheden je allemaal hebt met Android, daar kan iOS absoluut niet tegenop!
Gedeeltelijk waar:D
Sommige mensen hebben nooit iets anders aangeraakt dan apple OS, dan kan ik me voorstellen dat een telefoon met iOS zeer aansprekend is en dat je daar eerder voor zal kiezen.
Zoals ik eerder al zei, Apple heeft gewoon een vaste groep klanten die altijd voor OS zullen gaan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
de s2 werkt op basis van een micro simkaart toch?
Misschien een idee voor de topic start?

Ik had namelijk nog een oud simkaartje, moet dalijk een nieuwe halen als ik wil bellen ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Brad Pitt schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:08:
[...]

Nee een Galaxy "1" die qua zowel hardware als ook OS een iPhone clone was is wel innovatief neem ik aan :)
Gelukkig hebben we het hier over de SGS2 he x]
Ik trek me nu terug uit de flamewar tussen de Iphone gebruikers en de mensen die een SGS2 nemen, iedereen mag zijn eigen mening hebben en dit is niet de plek om dat met elkaar uit te vechten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op een gejailbreakte Apple kan je ook bijzonder veel leuke dingen hoor. Het is niet een device dat niets kan of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mensen die ik ken met een Iphone zijn zo onder de indruk dat ze niet meer anders willen. Dat zegt op zich genoeg van het gebruiksgemak en de kwaliteit. Nu zal Google in de toekomst denk ik apple wel gaan overtreffen, mocht het dat voor vele mensen al niet gedaan hebben. In mijn inziens is apple vaak ook een statussymbool en dat is prima, maar voor mij hoeft dat niet. Als het nou goedkoper was dan had ik vast een apple aangeschaft maar nu de Sensation en SII uit zijn zou ik daartussen nog erg twijfelen. Maargoed... gezien de grote portemonnee van Steven Jobs waar veel geld in moet is een apple voor mij niet weggelegd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Wii4all schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:10:
de s2 werkt op basis van een micro simkaart toch?
Misschien een idee voor de topic start?

Ik had namelijk nog een oud simkaartje, moet dalijk een nieuwe halen als ik wil bellen ;)
De SGS II gebruikt geen micro-sim maar een gewone sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
mafiatounes schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:11:
[...]

Ooh ik schrok al even!
Ik heb namelijk ook een "oude" simkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
Brad Pitt schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:08:
[...]

Let wel, ik wil een iPhone nog niet voor geld tóe hebben maar zinloos bashen is nogal, ehhh, zinloos ;)
Dat was waar iedereen op zat te wachten een Iphone achtige (qua uiterlijk) telefoon met de vrijheid van Android!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
mafiatounes schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:11:
[...]

ok bedankt! Dat scheelt weer.

Bij het kpn simpakket wat ik kreeg zat nml een micro sim kaart. Zo even kijken of er nog een 'houdertje' bijzit.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
macweeds schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:13:
Dat was waar iedereen op zat te wachten een Iphone achtige (qua uiterlijk) telefoon met de vrijheid van Android!
Bummer dat de S2 daar weer vanaf wijkt dan. Maar ja, je kan niet alles hebben natuurlijk :P
Hopelijk lijkt de S3 dan weer op de i5, zijn we allemaal weer happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De gene die nog niet in het bezit zijn van de galaxy s2. ZEKERRRRRR HET WACHTEN WAARD :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Brad Pitt schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:15:
[...]

Bummer dat de S2 daar weer vanaf wijkt dan. Maar ja, je kan niet alles hebben natuurlijk :P
Hopelijk lijkt de S3 dan weer op de i5, zijn we allemaal weer happy.
Mijn god mensen, dit is een topic voor de SGS2, niet voor de iphone4/5 of de S3:P
We leven hier en nu:D
Back on topic please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Heath schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:12:
[...]

Ooh ik schrok al even!
Ik heb namelijk ook een "oude" simkaart
Jou oude sim kan je gewoon gebruiken in de SGS II, Enkel Apple 3G toestellen (iPhone 4 & iPad (2) 3G) gebruiken micro sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:37
l3art schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:04:
Is het bij jullie ook zo, mits je toestel op Nederlands staat ingesteld, dat Android OS is vertaald met Android Systeem. Dat je dus 2x Android Systeem hebt staan in het batterij-verbruik-overzicht?
Ik heb inderdaad ook 2x Android Systeem. Ik heb echter niet zo'n groot percentage verschil tussen de 2 als bij jou. Ze liggen bij mij meestal allebei rond de 15%.

Overigens heb ik geen last van een suspend-bug. 's Nachts heeft de telefoon 9 uur in standby gestaan en er was 3% batterij verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On topic being vragen stellen die je binnen 3 seconden zelf ook kan vinden? Sja, zo raakt een topic snel vol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Brad Pitt schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:17:
[...]

On topic being vragen stellen die je binnen 3 seconden zelf ook kan vinden? Sja, zo raakt een topic snel vol :)
Spammage ftw x]
Nee dat bedoelde ik omdat we het ineens over de ihpone gingen hebben, en de eventuele SGS3 en de iphone 5 enzo..
Gewoon weer terug naar SGS2 gerelateerde vragen enzo:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46
Iemand al iets nieuws/verbeteringen ontdekt na de update?
Op XDA lees ik dat mensen last hebben dat hij niet meer verder gaat na 50% updaten, meer mensen die hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Colors schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:26:
Op XDA lees ik dat mensen last hebben dat hij niet meer verder gaat na 50% updaten, meer mensen hier last van ?
Ik had wel wat troubles met de update, maar uiteindelijk na 3x proberen wilde hij toch verder. Had het idee dat het aan KIES lag...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Colors schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:26:
Op XDA lees ik dat mensen last hebben dat hij niet meer verder gaat na 50% updaten, meer mensen hier last van ?
Er was wel iemand die zei dat de eerste 50% van de update razendsnel gingen, maar daarna ongeveer 3 minuten per procent. Uiteindelijk is dat allemaal goed gekomen, als je een pagina teruggaat zul je zijn reactie waarschijnlijk wel tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er al wat concreets gezegd worden over de accuduur? Een accu heeft een paar keer opladen nodig voor z'n maximale capaciteit e.d. bereikt wordt en er zijn ook al wat dingen over gezegd, maar ik ben benieuwd hoelang hij meegaat met extreem gebruik (webserven, filmpjes kijken, gamen etc), gemiddeld gebruik en matig gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Nou komt een SGS2 vraag.

Systeem --> Spaarstand. Hier heb ik spaarstand aangevinkt en daarna "Spaarstand om" - 10%.
Maar onafhankelijk van de het batterijniveau zie ik een spaarstand/recycle icoontje in mijn taskbar staan. Hoort dit? Ik heb nl. een beetje problemen met de auto-brightness waar ik nog niet helemaal mijn vinger op kan leggen. Hij lijkt soms in een te lage setting te blijven hangen en misschien heeft dat met de spaarstand te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46
Heath schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:27:
[...]

Er was wel iemand die zei dat de eerste 50% van de update razendsnel gingen, maar daarna ongeveer 3 minuten per procent. Uiteindelijk is dat allemaal goed gekomen, als je een pagina teruggaat zul je zijn reactie waarschijnlijk wel tegenkomen.
Klopt, ik heb het gelezen, ik was gewoon beniewd of er meer mensen last van hebben en wat ze eraan doen.
Ik ga de mijne vanavond update ben beniewd of het lukt :)

EDIT:.. ik lees op XDA dat na de update de ster live wallpaper weg is, klopt dat ?
Ik hoop van niet want dat is tog wel de mooiste live wallpaper (die ik zelf gebruik)

[ Voor 19% gewijzigd door Colors op 13-05-2011 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit standaard toch geen sd-kaartje in eh?
Heb er meestal al een inzitten, hier niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:31:
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:31:
Nee geen SD-kaartje maar wel 16GB NAND-flash op het moederbord (heet dat zo bij phones?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Kan je eigenlijk applicaties naar het interne geheugen verplaatsen (op de manier dat je dat normaal naar een SD kaart doet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:44
Ok in afwachting van de update maar even een vraagje over de Social Hub. Ik heb er even mee gespeeld wat accounts ingesteld e.d. Maar nu wil ik er weer vanaf. Hoe krijg ik dat eruit?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eew schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:44:
Kan je eigenlijk applicaties naar het interne geheugen verplaatsen (op de manier dat je dat normaal naar een SD kaart doet)?
Staan die nu geïnstalleerd op een andere locatie dan? Hoe kreeg je ze daar?
AtlAntA schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:45:
Ok in afwachting van de update maar even een vraagje over de Social Hub. Ik heb er even mee gespeeld wat accounts ingesteld e.d. Maar nu wil ik er weer vanaf. Hoe krijg ik dat eruit?
Rooten en verwijderen.

[ Voor 34% gewijzigd door Brad Pitt op 13-05-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

juist, en dat is waarom ik (iOS user) nu voor SGS2 kies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Info over de 2 update's die al ge-released zijn
http://androidcommunity.c...-brightness-fix-20110513/

[ Voor 10% gewijzigd door mafiatounes op 13-05-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:46:
[...]

juist, en dat is waarom ik (iOS user) nu voor SGS2 kies
Dat heeft helemaal niks met de SGS2 te maken maar met Android. Zullen we alstublieft ophouden met de iapple discussie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:48:
[...]

Dat heeft helemaal niks met de SGS2 te maken maar met Android. Zullen we alstublieft ophouden met de iapple discussie?
je kiest voor de SGS2 omdat dit nu de phone-to-buy is en android voor het gemak ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
lekker dan:

You’ll need to hook your Galaxy S II up to Kies in order to download the update

Ik heb geen wifi netwerk liggen hier thuis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazyanz schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:52:
[...]

lekker dan:

Moet je naar Mcdonalds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:48

RMX

Crazyanz schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:52:
[...]

lekker dan:

Kies moet je downloaden, jij bent in de war met Kies on air.
Dit werkt via USB, die heb je toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
RMX schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:53:
[...]

hmmz juistem ik wist niet dat je er 2 had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMX schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:53:
[...]

Huh? Dus je hebt Kies nodig voor updates en niet Kies air? Sorry voor noob vraag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Zo, ook maar eens begonnen met de update. Duurt wel lang hoor dat backuppen. Ik heb nog bijna niks om mijn telefoon staan en het gaat zo sloom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
AtlAntA schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:48:
[...]

Exactly datgene wat ik een tijdje geleden al probeerde, even geen vergelijking meer met apple shit:D
Over die accuduur, ik heb nog geen concrete cijfers voorbij zien komen(geen vaste gemiddelden) maar wel een aantal gebruikers die hebben gezegd dat met extreem gebruik op een volle accu, je ongeveer 5-8 uur speelplezier hebt.
En niet direct na de eerste keer opladen is de optimale accu capaciteit bereikt, dit duurt 2-3 oplaadcycles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Crazyanz schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:55:
[...]

hmmz juistem ik wist niet dat je er 2 had...
ik kan die andere kies app dus nergens vinden niet in de android market en niet in die samsung app market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:16
Is het aan te raden om Kies te verwijderen en opnieuw te installeren als ik de S2 voor het eerst ga verbinden met pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:55:
[...]

Huh? Dus je hebt Kies nodig voor updates en niet Kies air? Sorry voor noob vraag!
Je moet inderdaad je telefoon met USB verbinden met je PC.
http://org.downloadcenter...Kies_2.0.0.11044_11_3.exe

Hier kun je hem downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Crazyanz schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:58:
[...]

ik kan die andere kies app dus nergens vinden niet in de android market en niet in die samsung app market
Installeren op de PC?

Ga naar Samsung.nl en download daar Kies. Installeer Kies. Sluit je telefoon dmv het meegeleverde kabeltje aan op je PC. Start nu Kies op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMX schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:59:
[...]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
[...]

Handige link dit, misschien toevoegen bij de andere handige links aan het begin van dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Nog een tip:
Toen ik hem installeerde, kon Windows de driver niet vinden.
Je hebt vanuit Kies een optie om driver te installeren, in het laatste menu.
Daarna een x je telefoon en/of PC opnieuw opstarten, en je bent klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

http://www.samsung.com/uk...me=GT-S8500&srchword=Wave

PC versie en Mac versie van Kies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Ik ga die spaarstand maar uit gooien. Nadat de telefoon in spaarstand is gegaan gooit hij alle syncs uit (=goed). Maar nadat de telefoon weer is opgeladen worden ze niet meer aangezet. Ook gooit de spaarstand de auto-brightness uit maar schakelt het niet meer opnieuw in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Polster schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:07:
Ik ga die spaarstand maar uit gooien. Nadat de telefoon in spaarstand is gegaan gooit hij alle syncs uit (=goed). Maar nadat de telefoon weer is opgeladen worden ze niet meer aangezet. Ook gooit de spaarstand de auto-brightness uit maar schakelt het niet meer opnieuw in.
Spaarstand is per definitie voor watjes:D Echte mannen accepteren dat hun phone leegloopt (H)

Nee gekte, wat knullig.. Heb je dit al op XDA gepost? Daar zitten de mensen die custom ROMS maken, en in zo'n custom rom zou een irritant foutje zoals dat wel eens verholpen kunnen worden;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 20:48
Ik heb intussen mijn exemplaar ook in gebruik genomen. Op het eerste zicht, ben ik er heel tevreden van. Er zijn enkel 2 apps waar ik niet tevreden van ben:
- Accuweather widget: dat ding denkt dat ik ergens woon waar ik nog nooit geweest ben .. (maar waar het hoofdkwartier van mijn ISP is)
- SMS applicatie: mijn god wat is die lelijk .. Met die bubbels .. het lijkt wel afkomstig uit 2005 ...

Daarvoor ga ik op zoek naar andere apps.

Voor de rest, geen spectaculaire ontdekkingen gedaan .. snel, absurd licht, super scherm, ..
Tevreden dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To root or not to root? Ben er niet echt over uit, wat vinden jullie?

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:16:
Mijn persoonlijke ervaring daarmee heb ik al eerder gedeeld, ik hou het liever allemaal origineel en wacht braafjes op een update van google/samsung zelf;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 20:48
Waarom zou ik rooten? Er staan enkel 2 standaard apps op die ik niks vind .. die kan ik wel gewoon vervangen lijkt me ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
Daggie schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:17:
Waarom zou ik rooten? Er staan enkel 2 standaard apps op die ik niks vind .. die kan ik wel gewoon vervangen lijkt me ..
Titanium Backup (zo dat is alvast één grote reden!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daggie schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:17:
Ja was meer een algemene vraag, niet voor jouw bedoeld. Drukte per ongeluk op quote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:16:
Al was het alleen al om de ads uit te zetten. Heb ik een telefoon van 600 euro in me handen krijg low quality banners onder en boven mijn apps.

edit: Over het hoofd gezien maar het topic is er al!
[Samsung Galaxy S2] Custom ROM's & Custom Firmware

[ Voor 17% gewijzigd door AtlAntA op 13-05-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:24
Heb ook meteen geroot en adfree erop gezet. Kon trouwens gewoon via kies updaten en mijn root bleef behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:32
Heath schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:05:
[...]

Er staat juist niks in het engels, het is allemaal vertaald.
Waardoor er 2 processen staan die "Android Systeem" heten
Ik bedoelde, wat staat er als je de engelse taal insetelt dan? En wat is het verschil tussen deze twee android processen? M.a.w. waarom trekt android 2 x stroom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
Kalua schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:19:
Heb ook meteen geroot en adfree erop gezet. Kon trouwens gewoon via kies updaten en mijn root bleef behouden.
Bij mij was ik root kwijt na de update, maar meteen erna opnieuw geroot uiteraard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:We verwachten op GoT dat je zelf kan beslissen of je moet rooten of niet. Daarnaast is het hier offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53
Kalua schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:19:
Bij mij was de root weg na het updaten.....

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
macweeds schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:21:
[...]

Bij mij was ik root kwijt na de update, maar meteen erna opnieuw geroot uiteraard!
Dat is wel vreemd, snap ook niet waarom die van mij bleef staan :? Had verwacht dat ik opnieuw zou moeten rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
s.v.seters schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:20:
[...]

Ik bedoelde, wat staat er als je de engelse taal insetelt dan? En wat is het verschil tussen deze twee android processen? M.a.w. waarom trekt android 2 x stroom?
Ik denk dat het een vertaalfoutje is tussen Android als besturing systeem en de telefoon als een Android Systeem.
De ene dus het OS en de andere is dan de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Heath schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:25:
[...]

Ik denk dat het een vertaalfoutje is tussen Android als besturing systeem en de telefoon als een Android Systeem.
Denk dat je 1 moet bekijken als basis van het OS en de andere als OS zelf. Beetje jammer dat dat zo vertaald is. Zijn wel meer dingen beroerd vertaald. Is dat een android ding of een samsung ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
AtlAntA schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:27:
[...]

Denk dat je 1 moet bekijken als basis van het OS en de andere als OS zelf. Beetje jammer dat dat zo vertaald is. Zijn wel meer dingen beroerd vertaald. Is dat een android ding of een samsung ding?
Google Translate?
Ik denk Android zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:11

The Wizard

Moderator Mobile
Heath schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:25:
[...]

Als je met de app SystemPanel kijkt zie je 2 Android processen lopen, nl. system en System Processes.

system: VM Internal Process
System Processes: Vallen veel processen onder zoals suspend/mediaserver/events/mmcqd/rild enz.

Ik denk dat dit de 2 processen zijn die apart worden weer gegeven in het batterij overzicht.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
The Wizard schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:29:
[...]

Als je met de app SystemPanel kijkt zie je 2 Android processen lopen, nl. system en System Processes.

system: VM Internal Process
System Processes: Vallen veel processen onder zoals suspend/mediaserver/events/mmcqd/rild enz.

Ik denk dat dit de 2 processen zijn die apart worden weer gegeven in het batterij overzicht.
Klinkt als een verdeling die optimaal gebruik kan maken van de dual core, eentje voor het systeem en eentje voor alle apps enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Heath schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:32:
[...]

Klinkt als een verdeling die optimaal gebruik kan maken van de dual core, eentje voor het systeem en eentje voor alle apps enzo.
Nee hoor. Zo is de opbouw van android gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
AtlAntA schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:33:
[...]

Nee hoor. Zo is de opbouw van android gewoon.
Dan zou het al helemaal slim zijn van samsung. Ze maken een telefoon met dual core, dan zou het best raar zijn als het OS wat ze daarop gooien uit 2 grote threads bestaat, niet apart laten besturen in plaats van door 1 core.

(edit) Nu ik het zo teruglees was mijn insteek van de statement ook niet duidelijk;)
Ik bedoelde dat het goed was van samsung dat ze dan een dual core hebben en daar een OS op gooien wat 2 grote threads heeft. 1 core per thread, goeie zet van samsung.

[ Voor 24% gewijzigd door Heath op 13-05-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:32
Maar je kunt nu dus niet zien welke van de twee Android's wat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 07:34
kon het zo snel niet vinden, maar wat gebruiken jullie voor app om de led flash aan te zetten (voor gebruik als zaklampje)

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Mouki_9 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:36:
kon het zo snel niet vinden, maar wat gebruiken jullie voor app om de led flash aan te zetten (voor gebruik als zaklampje)
NoLed ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Zet de taal toch gewoon op Engels jongens en je hebt nergens last van. Bovendien staat het veel mooier, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
s.v.seters schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:35:
Maar je kunt nu dus niet zien welke van de twee Android's wat is?
Tot zover bekend kan dat dus alleen met die aparte app, het onderscheid is niet te maken zonder die app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
dat is wat anders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Excuus, ik dacht mee te hebben gekregen dat dit programmaatje zoiets deed;)
Er is toch een aparte thread voor apps en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
sjongejonge, laat maar zitten dan. Ik zie hier nergens nog wat staan over de update, vandaar mijn vraag of mensen er problemen mee hebben gehad met een force close.

Een volstrekt normale vraag dus.

[ Voor 229% gewijzigd door Snoop op 13-05-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Heath schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:41:
[...]

Excuus, ik dacht mee te hebben gekregen dat dit programmaatje zoiets deed;)
Er is toch een aparte thread voor apps en dergelijke?
jup, maar in dit geval is het wel redelijk specifiek voor deze telefoon. Zo weet ik uit ervaring dat de flashlight apps het niet op elke phone doen, iets met hardware aansturen e.d. Dus daarom hier de vraag of een van de gebruikers al een werkende flashlight app gevonden hebben voor DEZE phone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Eerste hit voor "flashlight" in de market werkt goed:
https://market.android.co...ght&feature=search_result

[ Voor 7% gewijzigd door Polster op 13-05-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Laatst online: 11-09 15:24
Mouki_9 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:45:
[...]

jup, maar in dit geval is het wel redelijk specifiek voor deze telefoon. Zo weet ik uit ervaring dat de flashlight apps het niet op elke phone doen, iets met hardware aansturen e.d. Dus daarom hier de vraag of een van de gebruikers al een werkende flashlight app gevonden hebben voor DEZE phone ;)
Ben ik ook erg benieuwd naar, die gebruikte ik echt veel van mijn desire!

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:11

The Wizard

Moderator Mobile
Heath schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:32:
[...]

Nee, zie het antwoord van Atlanta. Dit is trouwens wat ik uitlees uit mijn Galaxy S 1, en die heeft echt maar 1 core ;).

Dit zijn de 2 hoofdprocessen in Android, 1 voor alle subsystemen en 1 voor het hoofdsysteem. Ik denk dat dit het beste omschreven is :).

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
thanks, zal het zo proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
The Wizard schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:48:
[...]

Dit zijn de 2 hoofdprocessen in Android, 1 voor alle subsystemen en 1 voor het hoofdsysteem. Ik denk dat dit het beste omschreven is :).
En het resultaat van slim en efficient programmeren zal zijn dat 1 process toegekend word aan 1 processor core, het andere process aan de 2e processor core;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biepo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-09 03:40
Zou deze telefoon last hebben van burn-in als ik de telefoon 24/7 op max brightness zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

biepo schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:07:
Zou deze telefoon last hebben van burn-in als ik de telefoon 24/7 op max brightness zet?
ik heb zo het vage vermoeden dat ze dit wel al getest "zouden moeten hebben kunnen doen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:10:
[...]

ik heb zo het vage vermoeden dat ze dit wel al getest "zouden moeten hebben kunnen doen".
Daarentegen is de auto brightness ook met een reden in het leven geroepen, naar mijn idee niet alleen voor energie besparing.. Ik weet verder niet wat het gedrag van SAMOLED+ is onder langdurig aanstaan met max brightness, it has yet to be seen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
biepo schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:07:
Ga daar maar wel van uit. Zou het maar niet proberen als ik jou was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon inmiddels binnen! Ziet er prima uit, niet zo 'huge' als waar ik bang voor was. Nu heb ik een vraagje, in de handleiding staat dat de telefoon eerst volledig opgeladen moet zijn voor het eerste gebruik. Ik ben een beetje ongeduldig en wil hem eigenlijk nu al aanzetten, kan dit kwaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Velen spelen er al wel mee voor ze hem opladen, maar zelf doe ik netjes wat in het boekje staat. Liever 2 uurtjes wachten dan later spijt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:15:
Velen spelen er al wel mee voor ze hem opladen, maar zelf doe ik netjes wat in het boekje staat. Liever 2 uurtjes wachten dan later spijt. :)
uhum.. volledig opladen duurt wel 6 uur hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Laatst online: 14:06
AtlAntA schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:16:
[...]

uhum.. volledig opladen duurt wel 6 uur hoor.
Die van mij was na ontvangst binnen 3 uur 100% opgeladen... (maar die was ook nog halfvol...)

edit: ik zou hem gewoon even netjes zijn laadcyclus laten volmaken - kun je achteraf nooit spijt van krijgen 8)

[ Voor 25% gewijzigd door coyote1980 op 13-05-2011 14:18 ]

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batterij is al half geladen als hij binnenkomt geloof dus dat zal het zijn, maar ik kan beter wachten dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
coyote1980 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:17:
[...]

Die van mij was na ontvangst binnen 3 uur 100% opgeladen...
Ja je hebt gelijk. Het opladen vanaf 0% duurt 6 uur. De accu is niet leeg vanaf fabriek.

edit: @Samdevalk: Ik heb niet gewacht. Ik heb hem pas aan de lader gehangen toen hij helemaal leeg was.

[ Voor 16% gewijzigd door AtlAntA op 13-05-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Laden van 0 tot 100 met tel. uitgeschakeld duurde bij mij 3 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
meer mensen last dat het een aantal seconden duurt voor het lockscreen in beeld komt? Ik heb gewoon na het indrukken van de power of home knop dat ik iets van 3 seconden moet wachte voordat het lockscreen in beeld komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Kalua schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:34:
meer mensen last dat het een aantal seconden duurt voor het lockscreen in beeld komt? Ik heb gewoon na het indrukken van de power of home knop dat ik iets van 3 seconden moet wachte voordat het lockscreen in beeld komt.
nope, komt instant, maar heb nog bijna niks geinstalled, misschien ligt het daaraan.... ook zonet firmware upgrade gedaan

even iets anders, iemand push mail (imap idle) werkend gekregen in de mailclient van samsung? Ik weet dat k-9 dat wel ondersteunt, maar krijg het niet werkend onder de samsung mail client. Search hier en bij xda en google levert ook weinig concreets op.
Vind de mail client wel handig, vooral de landscape preview view.

[ Voor 26% gewijzigd door Mouki_9 op 13-05-2011 14:39 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: <a href=" [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic"> Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic</a>.