Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 23 Laatste
Acties:
  • 141.603 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:17
Kalua schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:34:
meer mensen last dat het een aantal seconden duurt voor het lockscreen in beeld komt? Ik heb gewoon na het indrukken van de power of home knop dat ik iets van 3 seconden moet wachte voordat het lockscreen in beeld komt.
Heb ik ook, had het niet met de GS1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:44
macweeds schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:39:
[...]

Heb ik ook, had het niet met de GS1..
Had het eerst ook. Niet 3 seconden maar anderhalf ofzo. Na de update en het installeren van een andere lock screen app is het instant.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:37
Heb ik ook soms maar dan maar iets van een halve seconde. Zeker geen 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
Polster schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:45:
Heb ik ook soms maar dan maar iets van een halve seconde. Zeker geen 3.
Bij mij ook iets van 2 sec denk ik, maar zodra er mogelijkheden zijn voor een Custom rom met meerdere lockscreens (5 screen lockmod) is dat denk ik wel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gister de Galaxy S II besteld bij Coolblue! Volgens hun krijgen ze hem 20 mei binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:24
Okee heb nu factory reset gedaan(via privacy menu) krijg lockscreen nu wel instant ervoor en heb gewoon nog root

Edit: Te vroeg gejuicht gaat nu weer met vertraging 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Kalua op 13-05-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-09 21:46
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:51:
Heb sinds gister de Galaxy S II besteld bij Coolblue! Volgens hun krijgen ze hem 20 mei binnen!
Deze post hoort hier niet thuis..

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1447644/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Kalua schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:54:
Okee heb nu factory reset gedaan(via privacy menu) krijg lockscreen nu wel instant ervoor en heb gewoon nog root
Heb jij root gedaan volgens de instructies van chainfire op XDA? Dat is toch een oudere kernel dan die we kregen tijdens de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
AtlAntA schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:56:
[...]

Heb jij root gedaan volgens de instructies van chainfire op XDA? Dat is toch een oudere kernel dan die we kregen tijdens de update?
Daarna gewoon weer de originele kernel flashen via Odin, dan behoudt je root maar je hebt toch laatste kernel.
Maar dit hoort eigenlijk in dat andere topic thuis ;)

[ Voor 7% gewijzigd door macweeds op 13-05-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
macweeds schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 15:00:
[...]

Daarna gewoon weer de originele kernel flashen via Odin, dan behoudt je root maar je hebt toch laatste kernel.
Maar dit hoort eigenlijk in dat andere topic thuis ;)
Hmm ik moet me daar toch echt wat meer in verdiepen voordat ik daaraan begin. thnx voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
AtlAntA schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:43:
[...]

Had het eerst ook. Niet 3 seconden maar anderhalf ofzo. Na de update en het installeren van een andere lock screen app is het instant.
Ik heb er ook wel last van, ik wacht altijd eventjes voordat ik mn lockscreen sleep... verder wil ik echt graag dat lockscreen volledig uit hebben en een sense-like lockscreen hebben!

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 18:46

Quindor

Switching the universe....

Ewivis schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 15:06:
[...]

Ik heb er ook wel last van, ik wacht altijd eventjes voordat ik mn lockscreen sleep... verder wil ik echt graag dat lockscreen volledig uit hebben en een sense-like lockscreen hebben!
Deze vraag had ik ook al gesteld. Maar inmiddels ook mijn eigen antwoord gevonden. In de app market staat een app genoemd : No Lock.

Werkt perfect tot nu toe! :D

Een lock scherm met die bolletjes swipen, etc. prima. Maar dat stomme plaatje swipen vind ik echt niet nuttig. En nu is dat ook weg. :D

[ Voor 12% gewijzigd door Quindor op 13-05-2011 15:11 ]

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ewivis schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 15:06:
[...]

Ik gebruik widget locker. Daar zit ook een sense skin bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
AtlAntA schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 15:24:
[...]

Ik gebruik widget locker. Daar zit ook een sense skin bij.
Ook dat je een gedeelte zo naar beneden moet slepen ipv naar de zijkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je de applicatiepagina's van volgorde wisselen of moet je telkens elke app afzonderlijk wegslepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-09 21:46
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 15:49:
Kan je de applicatiepagina's van volgorde wisselen of moet je telkens elke app afzonderlijk wegslepen?
Als het mogelijk is, dan is het iets nieuws in Touchwiz 4.0, dat kon in vorige versies namelijk niet.
Dus ik ga er vanuit dat het niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ewivis schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 15:34:
[...]

Ook dat je een gedeelte zo naar beneden moet slepen ipv naar de zijkant?
Ja ook dat ja.
Ik heb het even geprobeerd en volgens mij kan het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07-2024
De opstart lag is er trouwens niet als hij in de lader ligt merk ik net! Vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Erg irritant ook dat de rasterweergave niet alfabetisch in te stellen is! Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik volg dit topic vanaf het begin omdat ik zeer geintereseerd ben in de SG2. Op dit moment heb ik een HD2 (met WM natuurlijk) en vind met name de mogelijkheden om het toestel precies zo aan te kleden zoals je zelf wilt geweldig. Voorbeeld: Ik installeer een analoge klok en pruts net zo lang tot ik de wijzers in een bepaalde kleur heb en de cijfers in een andere kleur.
Vraag is dus: kan dat bij android ook? Ik snap dat ik allerlei apps kan installeren, maar valt er binnen een app ook nog iets te tweaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
mariconjo schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 16:33:
Ik volg dit topic vanaf het begin omdat ik zeer geintereseerd ben in de SG2. Op dit moment heb ik een HD2 (met WM natuurlijk) en vind met name de mogelijkheden om het toestel precies zo aan te kleden zoals je zelf wilt geweldig. Voorbeeld: Ik installeer een analoge klok en pruts net zo lang tot ik de wijzers in een bepaalde kleur heb en de cijfers in een andere kleur.
Vraag is dus: kan dat bij android ook? Ik snap dat ik allerlei apps kan installeren, maar valt er binnen een app ook nog iets te tweaken?
Bij Android nog meer dan bij WM. Zeker als je hem geroot hebt :)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
Zou iemand me kunnen vertellen of de SG2 ook een HDR of WDR (Wide Dynamic Range) functie voor foto's maken heeft? Die heb ik namelijk wel op mijn samsung i8910 en biedt de uitkomst voor het beperkte dynamic range van camera-sensor. In feite worden er twee plaatjes geschoten en samengevoegt, waardoor je niet van die half over/onder belichte plaatjes krijgt.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Laatst online: 12-08-2024
Volgens mij niet standaard, er zijn wel apps voor bijvoorbeeld HDR Camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Vraagje aan de mensen die hem al hebben ;)

Gebruiken jullie wel of niet een screenprotector?

Mijn htc touch diamond 2 had dat niet en daar zitten best wat krassen op.
Techniek verbeterd en dus ook de schermen, is het echt noodzakelijk of kan je makkelijk zonder.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Wii4all schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 17:12:
Vraagje aan de mensen die hem al hebben ;)

Gebruiken jullie wel of niet een screenprotector?

Mijn htc touch diamond 2 had dat niet en daar zitten best wat krassen op.
Techniek verbeterd en dus ook de schermen, is het echt noodzakelijk of kan je makkelijk zonder.
Ik heb er al krassen op zitten op 1 of andere manier... dus ik zou het wel doen als ik jou was, of een hoesje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostier
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 18:51
Floxie schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:06:
[...]

Ten eerste was het al algemeen bekend dat Europa de i9100 versie ging krijgen, dus snap ik nog steeds niet van waar de schrik vandaan komt.

En ten tweede: bron?
Ah ok de vraag gaat specifiek om de display. Mijn bron (kennis in dubai) van de Super Clear LCD kreeg de info door van een winkel toendertijd. En had de toestel nog niet in handen. Ik zou hem nogmaals kunnen mailen, maar je reactie had me wel even een tijdje onderzoek gaan doen.

De Tegra 2 wordt in ieder geval in Hong Kong met S AMOLED plus gemaakt volgens samsung, wat weer teniet doet aan het gerucht. Hiervoor kun je bijvoorbeeld deze bron bekijken, maar die is net zo oud als mijn eigen bron.

"http://www.android-hk.com/news/hk-galaxy-s-ii-nvidia-tegra-2/"

Is er iemand met een chinese kennis hier die al weet of ze in HK al zijn verschenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eigenlijk zijn alle high end dual core telefoons te verdelen in 4 soorten :
Nvidia tegra 2 de meest gebruikte (bijvoorbeeld motorola atrix)
Samsung Exynos 4210 de gene in de (nederlandse) samsung galaxy s2
Qualcomm MSM8260 de gene in de htc sensation en Evo 3d
Omap 4 de gene in de lg optimus 3D

helaas weten we nog niet de prestaties van de Qualcomm en de Omap maar de exynos is volgens mij wel sneller dan de tegra 2 (hoop alleen dat de qualcomm standaard 1080p high profile support heeft :O )

dus tot nu heeft de samsung galaxy s2 de snelste processor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
interesseert me werkelijk geen reet eerlijk gezegd. Hier worden ze gewoon met amoled geleverd of ze dan in hongkong of weet-ik-het-waar anders op de markt komen is niet erg relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostier schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 17:17:
[...]

Ah ok de vraag gaat specifiek om de display. Mijn bron (kennis in dubai) van de Super Clear LCD kreeg de info door van een winkel toendertijd. En had de toestel nog niet in handen. Ik zou hem nogmaals kunnen mailen, maar je reactie had me wel even een tijdje onderzoek gaan doen.

De Tegra 2 wordt in ieder geval in Hong Kong met S AMOLED plus gemaakt volgens samsung, wat weer teniet doet aan het gerucht. Hiervoor kun je bijvoorbeeld deze bron bekijken, maar die is net zo oud als mijn eigen bron.

"http://www.android-hk.com/news/hk-galaxy-s-ii-nvidia-tegra-2/"

Is er iemand met een chinese kennis hier die al weet of ze in HK al zijn verschenen?
Op gsmeasy.nl zie ik vreemd ook genoeg super amoled plus + Tegra-2?? Maar er staat ook dat ie NFC heeft. Vast een foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb even een vraagje. wanneer je nu bijvoorbeeld google opent in de browser, met browser helderheid op het maxiumum en je drukt op de opties touch knop, wordt het wit dan ook helderder dan wanneer de opties tabs niet zichtbaar zijn? Ook wanneer je met pinch to zoom uitzoomt en je een zwarte rand krijg rond de google site wordt het wit "helderder". Is dit zo met amoled omdat het moeite heeft met volledig wit of is er iets mis met mijn scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferis1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-07 11:24
Ik heb een probleem met de firmware update in Kies. Na het lange wachten van het downloaden van de firmware naar het toestel krijg ik een foutmelding mbt een dll (heb de exacte melding even niet opgeschreven).

Vervolgens probeer ik het noodherstel en ook dat gaat fout; ik krijg de foutmelding "Kan niet converteren naar upgrademodus. Probeer het later nogmaals". Heb hier het toestel opgestart in herstelmodus (volume up + start + power)

Ik kan vervolgens wel het toestel ontkoppelen en opstarten; hij werkt dan wel gewoon maar met de oude firmware. Ik heb het volgende geprobeerd:
- Kies en USB driver uninstall en reïnstall na reboot (ik heb de nieuwste versie van Kies van de website van Samsung: 2.0.0.11044_11_3)
- Andere USB poort
- Vanuit herstelmodus data wipe/factory reset gedaan
- Het hele circus al een keer over gedaan; precies hetzelfde resultaat

Heeft iemand ervaring met dit probleem? Kan er op het web weinig over vinden behalve iemand die de nieuwste versie van Kies installed; maar die heb ik dus al. Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heerlijk! Nou ik heb hem binnen. hij ligt lekker te lurken aan de oplader, ik aan mijn vrijmibo biertje, wachtend totdat ik hem kan gaan gebruiken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inferis1 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 18:08:
Ik heb een probleem met de firmware update in Kies. Na het lange wachten van het downloaden van de firmware naar het toestel krijg ik een foutmelding mbt een dll (heb de exacte melding even niet opgeschreven).

Vervolgens probeer ik het noodherstel en ook dat gaat fout; ik krijg de foutmelding "Kan niet converteren naar upgrademodus. Probeer het later nogmaals". Heb hier het toestel opgestart in herstelmodus (volume up + start + power)

Ik kan vervolgens wel het toestel ontkoppelen en opstarten; hij werkt dan wel gewoon maar met de oude firmware. Ik heb het volgende geprobeerd:
- Kies en USB driver uninstall en reïnstall na reboot (ik heb de nieuwste versie van Kies van de website van Samsung: 2.0.0.11044_11_3)
- Andere USB poort
- Vanuit herstelmodus data wipe/factory reset gedaan
- Het hele circus al een keer over gedaan; precies hetzelfde resultaat

Heeft iemand ervaring met dit probleem? Kan er op het web weinig over vinden behalve iemand die de nieuwste versie van Kies installed; maar die heb ik dus al. Heeft iemand een idee?
Had vanochtend hetzelfde probleem. Ik heb de kabel losgetrokken en de Samsung uitgezet, weer opgestart en terug verbonden met mijn pc. Toen lukte de upgrade wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
http://www.gsmarena.com/g...issue_fixed-news-2640.php

wat uitleg over de oplossingen die met de update zijn meegekomen.

(en dat vanavond de review van gsmarena online gaat komen)

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
thijsje66 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 16:39:
[...]

Bij Android nog meer dan bij WM. Zeker als je hem geroot hebt :)
Oke, en ik begrijp dat het rooten na de laatste update (I9100XWKE2) geen probleem is? Behalve dan dat je je garantie etc etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 18:06:
Ok ik heb even een vraagje. wanneer je nu bijvoorbeeld google opent in de browser, met browser helderheid op het maxiumum en je drukt op de opties touch knop, wordt het wit dan ook helderder dan wanneer de opties tabs niet zichtbaar zijn? Ook wanneer je met pinch to zoom uitzoomt en je een zwarte rand krijg rond de google site wordt het wit "helderder". Is dit zo met amoled omdat het moeite heeft met volledig wit of is er iets mis met mijn scherm?
Zou iemand dit is bij hem/haar kunnen bekijken? Ben er een beetje aan het ergeren als het niet zo zou moeten zijn... ook als ik zo op een witte widget klik en inhou om te verwijderen, zoals de voor geinstalleerde krant of e-mail, dan wordt het grijs-->wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 18:42:
[...]

Zou iemand dit is bij hem/haar kunnen bekijken? Ben er een beetje aan het ergeren als het niet zo zou moeten zijn... ook als ik zo op een witte widget klik en inhou om te verwijderen, zoals de voor geinstalleerde krant of e-mail, dan wordt het grijs-->wit.
Ik heb het net getest, en het gebeurd wel, maar kan me er niet aan storen.
Moest het 2x doen voordat het echt opviel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMX schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 18:49:
[...]

Ik heb het net getest, en het gebeurd wel, maar kan me er niet aan storen.
Moest het 2x doen voordat het echt opviel
Mij viel het vooral op bij de browser. Wanneer ik op google zat(bijna helemaal witte pagina) en ik dan op instelling klikte, het wit tussen de instellingen tabs werd dan opeens een pak witter. Heb je dit ook al geprobeerd?

Is dit gewoon normaal bij amoled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 17:37
Oké, de Mali-400 blijkt toch wel degelijk de sterkste GPU te zijn in een Android apparaat, zelfs vergeleken met de Adreno 220 (al dan niet met zo'n enorme marge):
http://nl.hardware.info/r...resultaten-gpu-prestaties
Het development platform van de MSM8660, welke op 1.5GHz draait en een Adreno 220 bevat haalt rond de 37-38 FPS op dezelfde (Egypt) test. (De Pro test laten we hier achterwege, aangezien de GS II op 60 FPS gelimiteerd is)

Dat is toch een behoorlijke verbetering ten opzichte van Anandtech's eerdere, misleidende tests op pre-release hardware. (Waar deze minder dan de helft scoort als nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 18:51:
[...]

Mij viel het vooral op bij de browser. Wanneer ik op google zat(bijna helemaal witte pagina) en ik dan op instelling klikte, het wit tussen de instellingen tabs werd dan opeens een pak witter. Heb je dit ook al geprobeerd?

Ah ok ik heb het zelf al kunnen achterhalen. Schermvoeding automatisch aanpassen stond aangevinkt, dit zorgt er dus voor. Uitgevink en nu blijft het wit constant!
Raar dat dit stock staat ingesteld! Was dit bij iedereen zo? De meesten er zelf wel achter gekomen zeker :*) ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2011 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 18:51:
[...]

Heb je energie spaarstand aan staan? Is je batterij boven de 15%? Kan zijn dat ie het scherm wat minder helder laat zijn als je batterij bijna leeg is. En dat het daarom zo opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 19:03:
[...]

Heb je energie spaarstand aan staan? Is je batterij boven de 15%? Kan zijn dat ie het scherm wat minder helder laat zijn als je batterij bijna leeg is. En dat het daarom zo opvalt.
Merci voor te reageren :) .
Het lag dus echt aan die schermvoeding automatisch aanpassen aangevinkt te hebben. Staat dit bij jou ook uit? Weet je nog of je deze instelling aangepast hebt sinds je de telefoon hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 19:08:
[...]

Merci voor te reageren :) .
Het lag dus echt aan die schermvoeding automatisch aanpassen aangevinkt te hebben. Staat dit bij jou ook uit? Weet je nog of je deze instelling aangepast hebt sinds je de telefoon hebt?
Ik heb dit nog gewoon aangevinkt staan. Heb er niet zo veel last van. Ook is het na de update minder erg geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 19:13:
[...]

Ik heb dit nog gewoon aangevinkt staan. Heb er niet zo veel last van. Ook is het na de update minder erg geworden.
Ah ok, ja die update moet ik nog installeren. Vond het toch een groot verschil, vinkje aan of uit. Denk dat dit op sommige youtube filmpjes ook het vertekend beeld gaf. Zoals in een filmpje in vergelijking met de nexus s, waarbij het het wit van samsung galaxy s echt niet goed was. Maar in een ander filmpje bij ivm de iphone 4 dan weer wel. Sewwes is zien of na de update dit nog zo een verschil maakt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een klein vraagje, wanneer je op de backcover drukt, ergens in het midden, kan je die dan ook een beetje indrukken tot tegen de batterij, of misschien dat die de batterij wat dieper drukt. Of is het bij jullie echt zonder een speling op de achterkant? Tis wel echt maar een klein beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Na de review van HWI http://nl.hardware.info/r...laxy-s-ii-gt-i9100-review heb ik toch interesse gekregen. Volgens HWI is de accu zeer goed.

Alleen jammer van de resolutie 800x480, 960x540 was beter geweest, zeker omdat de Galaxy S2 nogal groot uitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 19:40:
Nog een klein vraagje, wanneer je op de backcover drukt, ergens in het midden, kan je die dan ook een beetje indrukken tot tegen de batterij, of misschien dat die de batterij wat dieper drukt. Of is het bij jullie echt zonder een speling op de achterkant? Tis wel echt maar een klein beetje.
stop eens met mieren neuken serieus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Crazyanz schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 19:49:
[...]

stop eens met mieren neuken serieus.....
Beetje onzin reactie vind je niet? Als je niks te melden hebt meld dan ook niks.

@senser86: Een heel klein beetje ja. Moet er wel bij melden dat ik dat pas heb sinds ik gister de backcover er even af heb gehad. Daarvoor was het minder. Maar is inderdaad maar een heel klein beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 19:58:
[...]

Beetje onzin reactie vind je niet? Als je niks te melden hebt meld dan ook niks.

@senser86: Een heel klein beetje ja. Moet er wel bij melden dat ik dat pas heb sinds ik gister de backcover er even af heb gehad. Daarvoor was het minder. Maar is inderdaad maar een heel klein beetje.
bedankt voor je reactie!
Ja ben altijd zo een beetje met een nieuw toestel,sorry!
Dacht dat er nog wel zo van die freaks hier zaten :*) . Sommigen zullen me ook wel begrijpen denk ik :P ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Laatst online: 11-09 12:57

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Wat een prachtig toestel en het scherm is om je vingers bij af te likken :D
En zo enorm vloeiend allemaal..... echt ermmzz wow!

Btw wel jammer dat veel Gameloft games gemaakt worden voor dat Noob Xperia Play of Tegra (Ik wil Galaxy On Fire 2 kunnen spelen :D )

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:07:
[...]

bedankt voor je reactie!
Ja ben altijd zo een beetje met een nieuw toestel,sorry!
Dacht dat er nog wel zo van die freaks hier zaten :*) . Sommigen zullen me ook wel begrijpen denk ik :P ...
Maak je niet druk. En mierenneuken hoort bij het tweaker zijn. ;)

Heb je al geprobeerd het klepje precies van onderen naar boven weer vast te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
Bij mij syncroniseert de Agenda maar deels met de Google Agenda, ongeacht hoe vaak ik op sync klik. Heb alle instellingen al gechecked, maar blijf telkens de melding krijgen dat er niet kan worden gesynced met Google Agenda (ik klik dan op die with met groene kalender).

Iemand een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peetgate
  • Laatst online: 18-07 23:24
Pyrone89 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:18:
Bij mij syncroniseert de Agenda maar deels met de Google Agenda, ongeacht hoe vaak ik op sync klik. Heb alle instellingen al gechecked, maar blijf telkens de melding krijgen dat er niet kan worden gesynced met Google Agenda (ik klik dan op die with met groene kalender).

Iemand een oplossing??
Hmm, mijn desktopversie van google calendar doet ook vaag vandaag. Ik kan geen afspraken maken en hij zegt dat de connectie met facebook niet lukt (voor de verjaardagen :+ ) Misschien dat er iets aan de hand is aan de kant van google?

edit: als ik op mijn hero trouwens een afspraak maak dan wordt deze wel gesynchroniseerd met de webversie

[ Voor 7% gewijzigd door peetgate op 13-05-2011 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Heeft iemand al een MHL kabel besteld/gekocht? Weet iemand adressen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:09:
[...]

Maak je niet druk. En mierenneuken hoort bij het tweaker zijn. ;)

Heb je al geprobeerd het klepje precies van onderen naar boven weer vast te maken?
Ja heb het gedaan, maar het blijft, zo maar het is echt wel miniem, stoort me niet echt, alles zit wel redelijk goed vast. Dat had ik met de incredible s niet, die ik dan ook omgeruild heb tegen dit toestel.

Ik heb de update ook gedaan nu, maar wat is er precies veranderd aan de automatische helderheid?

De helderheid aanpassing gebeurd nogal schokkerig, bij jou ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zAo schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:52:
Heeft iemand al een MHL kabel besteld/gekocht? Weet iemand adressen?
Volgens mij komen die pas in juni op de markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik kan die firmware upgrade niet doen.

Krijg de hele tijd load dll failed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edhollan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 10:49
Op PCpro komt de S2 als beste smartphone uit de test.

http://www.pcpro.co.uk/re...67213/samsung-galaxy-s-ii

"A superlative smartphone from Samsung, with a fabulous screen, oodles of power and a cracking camera to match."

Ze zijn vooral te spreken over de kwaliteit van de camera.
Ook zijn er mooie scherm afdrukken en foto's te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:57:
[...]
Volgens mij komen die pas in juni op de markt?
Ah, dat zou kunnen verklaren dat ik er zo weinig kan vinden :)

Zou deze niet gewoon werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zAo schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:59:
[...]

Ah, dat zou kunnen verklaren dat ik er zo weinig kan vinden :)

Zou deze niet gewoon werken?
In theorie wel, alleen zou ik wachten op de originele van Samsung zodat je de lader ook kunt aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
http://blog.gsmarena.com/...rough-its-mhl-port-video/

It took us a few minute to get the thing going – it turns out, the adapter won’t work unless you connect a charger too. After that, the content on the screen is automatically mirrored on the HDTV

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Laatst online: 11-09 12:57

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Even een vraagje voor de mensen die hem al hebben: Kies wil mijn S2 niet herkennen, nou zag ik dat bij Stuurprogramma's dat CDC Serial een foutmelding gaf (geen stuurprogramma's geïnstalleerd) Hebben jullie dit ook? Windows 7 x64

Btw ik heb Kies al meerdere keren geïnstalleerd en Google is maar 1 ding over te vinden.

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ongeloofelijk wat een toestel zeg wwrkt super nu dat andriod nog onder de knie krijgen

Whatsapp en twitter staan er al op digi klok ook maakt mooie fotos wel wennen aam het keypad

Scherm is.superglad en helemaal.geen last van afdrukken ofzo

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Laatst online: 21-07 11:59
Als ik mijn toestel wil updaten via Kies krijg ik de volgende melding:

Geen toestemming ontvangen van de beheerder van GT-I9100. Het programma wordt gesloten.

Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? Kan via zoeken ook niks vinden helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:02
Main disadvantages
•All-plastic body
•No dedicated camera key
•Super slim body has poor grip when taking pictures

Nounou wat een negatieve punten zeg....

*Plastic body: Klopt, maar ik vind het wel erg solide aanvoelen.
*Dedicated camera key: Waarom zou je dit willen? Dan pakt hij helemaal niet meer lekker vast als je rechts bovenop moet ''drukken'' voor een foto.
*Super slim body .... hij pakt juist heerlijk vast, zeker met die verdikking op de onderkant (in het geval van landscape foto's maken uiteraard in je rechter hand).

Uiteraard is dit gebasseerd op mijn persoonlijke mening.... I love the SGS II _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
ja dat kan: zie het volgende filmpje
YouTube: Samsung I9100 Galaxy S II user interface

ongeveer rond de 1.05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 00:57
Sorry ik begreep de posts niet heel goed , maar heeft de SGS2 een update?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pakkee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-03-2022
earthknake schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:37:
Als ik mijn toestel wil updaten via Kies krijg ik de volgende melding:

Geen toestemming ontvangen van de beheerder van GT-I9100. Het programma wordt gesloten.

Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? Kan via zoeken ook niks vinden helaas :(
Zorg dat je KIES met admin rechten opstart (middels rechtermuis knop). dan gaat het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Ik baal nog steeds dat ik via wifi maar 1,5 mbit haal ipv 8 mbit... Andere mensen ook nog last van? Heb beveiliging al eens op wep gezet.. Mag niks helpen.. Lijkt wel alsof ik altijd met 11 mbit connect ofzo... Kan het aan mijn wifi router liggen?

Thomson TG787v.... Kpn standaard router denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:56:
[...]

Ja heb het gedaan, maar het blijft, zo maar het is echt wel miniem, stoort me niet echt, alles zit wel redelijk goed vast. Dat had ik met de incredible s niet, die ik dan ook omgeruild heb tegen dit toestel.

Ik heb de update ook gedaan nu, maar wat is er precies veranderd aan de automatische helderheid?

De helderheid aanpassing gebeurd nogal schokkerig, bij jou ook?
De automatische helderheid aanpassing zou met de update veel soepeler moeten gaan. Voor de update kon ik zien dat hij het aanpaste en na de update gaat het zo soepel dat ik het niet eens meer merk. Let wel: Ik kom van een nokia n96 dus kan zijn dat ik er anders tegen aan kijk dan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Wat gaat de update via kies traag zeg, na 10 minuten nu op 3 procent :?

"bestand voor firmware-upgrade van 'GT-I9100' downloaden...
Haal de kabel niet los van de pc."

Kostte trouwens 4 pogingen om de update te starten, kreeg steeds als melding dat de verbinding verbroken was. Volgens mij wil de driver ook niet installeren bij mij, kreeg ik de eerste keer toen ik de telefoon aansloot te zien.

Edit: trage download lag aan mijn verbinding, nu gaat het snel O-)

[ Voor 48% gewijzigd door Sander H op 13-05-2011 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:11

The Wizard

Moderator Mobile
Pyrone89 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:58:

Had ik ook last van, ik heb de tips op xda gevolgd, en toen werkte het wel.

Deinstalleer kies
Download en installeer de UK versie van kies
Start kies met admin rechten
Voer de update uit
Mocht hij de fout geven, dll failed, tel opnieuw opstarten en opnieuw aankoppelen
Dit alles zonder kies af te sluiten!
De update opnieuw uitvoeren
Nou moet het werken

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adem9elf
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 19:27
Bij mij geeft ie geen updates beschikbaar aan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Ewivis schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 22:45:
Ik baal nog steeds dat ik via wifi maar 1,5 mbit haal ipv 8 mbit... Andere mensen ook nog last van? Heb beveiliging al eens op wep gezet.. Mag niks helpen.. Lijkt wel alsof ik altijd met 11 mbit connect ofzo... Kan het aan mijn wifi router liggen?

Thomson TG787v.... Kpn standaard router denk ik?
Ik haal de max van mijn lijn = 14Mbit. Herhaal de test een paar keer en kies eens voor andere test servers. Dit met de Speedtest.net app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Heb hem sinds vanavond het toestel. Na paar uur spelen en een Iphone 4 gehad te hebben kan ik alleen maar zeggen WOW. Smoothness zoals ik nog nooit heb ervaren, lag kent dit toestel niet.

Zeker een 9/10 geef ik hem. Minpunt? Misschien iets te licht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Polster schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:07:
[...]

Ik haal de max van mijn lijn = 14Mbit. Herhaal de test een paar keer en kies eens voor andere test servers. Dit met de Speedtest.net app.
Al geprobeerd 25 keer... Rare is af en toe haal ik het dus wel, maar 95% van de tijd dus niet...ik gebruik ook de app. En mobile speedtest site.. Ik haal gewoon zelden de max :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Bij mij ook de dll load foutmelding tijdens updaten. Enige manier om de telefoon weer aan de praat te krijgen was batterij er uit en er in. Lekker begin weer :(

[ Voor 5% gewijzigd door Sander H op 13-05-2011 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Sander H schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:18:
Bij mij ook de dll load foutmelding tijdens updaten. Enige manier om de telefoon weer aan de praat te krijgen was batterij er uit en er in. Lekker begin weer :(
Had ik ook maak je niet druk, aantal keer opnieuw proberen en dan lukt het wel... Computer opnieuw opstarten wil ook nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Laatst online: 21-07 11:59
Pyrone89 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:58:

Die krijg ik nu ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Hebben er nog mensen goede facebook/twotterapps like htc sense friendsstream? Volgens mij heeft de S2 geen facebook/twitter widget toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
die kies update was er bij mij zo doorheen.

zit nu te goochelen met achtergronden en beltonen etc.

om energie te besparen is het niet beter om een zwarte achtergrond te nemen?

[ Voor 28% gewijzigd door Wii4all op 13-05-2011 23:37 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ewivis schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:32:
Hebben er nog mensen goede facebook/twotterapps like htc sense friendsstream? Volgens mij heeft de S2 geen facebook/twitter widget toch?
Dit alles is geïntegreerd in de social hub. Daar kan alle social accounts die je maar kan bedenken instellen (e-mail, twitter, facebook etc.) Ik raad het niet aan om te gebruiken want het wordt nogal een rommeltje heb ik gelezen. Heb zelf alleen e-mail en facebook tijdelijk gebruikt. Vond het bagger dus meteen weer verwijdert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
AtlAntA schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:42:
[...]

Dit alles is geïntegreerd in de social hub. Daar kan alle social accounts die je maar kan bedenken instellen (e-mail, twitter, facebook etc.) Ik raad het niet aan om te gebruiken want het wordt nogal een rommeltje heb ik gelezen. Heb zelf alleen e-mail en facebook tijdelijk gebruikt. Vond het bagger dus meteen weer verwijdert.
Okee, En er is geen alternatief? Ik zag bij launcher pro dus wel 2 van die scrollable widgets... maar eigenlijk wil ik touchwiz 4 nog even gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:27
Mother_Goozz schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:26:
Even een vraagje voor de mensen die hem al hebben: Kies wil mijn S2 niet herkennen, nou zag ik dat bij Stuurprogramma's dat CDC Serial een foutmelding gaf (geen stuurprogramma's geïnstalleerd) Hebben jullie dit ook? Windows 7 x64

Btw ik heb Kies al meerdere keren geïnstalleerd en Google is maar 1 ding over te vinden.
Ik heb exact hetzelfde probleem. Via usb krijg ik geen verbinding met kies, via Wi-Fi lukt dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peetgate
  • Laatst online: 18-07 23:24
Ewivis schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:51:
[...]

Okee, En er is geen alternatief? Ik zag bij launcher pro dus wel 2 van die scrollable widgets... maar eigenlijk wil ik touchwiz 4 nog even gebruiken...
Beter post je zo'n vraag in: Android Market en applicaties - Deel 12

Maar goed, in antwoord op je vraag: ikzelf gebruik Tweetdeck. Voor mij een prima app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
kwiebus schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:52:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem. Via usb krijg ik geen verbinding met kies, via Wi-Fi lukt dit wel.
Nadat ik bij Applicaties>Ontwikkeling>USB-fouten opsoren uitvinkte verbond de GS2 gelijk met Kies en werd de update aangeboden, dit op Windows 7 X64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonstrike
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:42
Kun je ook een sneltoets instellen om je flitslicht aan te zetten ? Ik heb nu een Samsung Omnia en daarbij kun je je flitslicht aanzetten door je volumeknop naar beneden in te houden, het zou fijn zijn als dat met de S2 ook zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ewivis schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:51:
[...]

Er zijn zat apps voor de verschillende social networks. Zoek even in de market en je zult zat alternatieven vinden.
Moonstrike schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 00:25:
Kun je ook een sneltoets instellen om je flitslicht aan te zetten ? Ik heb nu een Samsung Omnia en daarbij kun je je flitslicht aanzetten door je volumeknop naar beneden in te houden, het zou fijn zijn als dat met de S2 ook zou kunnen :)
Ik ben nog niet zoiets tegen gekomen. Neem trouwens aan dat je de flitser van de camera bedoelt? Wel zijn er veel apps die dit kunnen. Ook zijn er lockscreen vervangers die dit op je lockscreen kunnen integreren.

En dat met 2 dagen android ervaring.. _/-\o_ 2 myself ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adem9elf
Lekker dan!! Mijn S2 doet het niet meer..

Tijdens het updaten viel de verbinding weg en bij 50% liep het vast. Apparaat kon niet meer verbinden dus ik moest mn telefoon uitzetten.

Maar nu zie ik een telefoontje en een computer staan op mn telefoon met daarmidden een uitroepteken.. en nu?? hard reset ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdburgler
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-08 19:32
AtlAntA schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 00:38:
[...]

Er zijn zat apps voor de verschillende social networks. Zoek even in de market en je zult zat alternatieven vinden.

[...]

Ik ben nog niet zoiets tegen gekomen. Neem trouwens aan dat je de flitser van de camera bedoelt? Wel zijn er veel apps die dit kunnen. Ook zijn er lockscreen vervangers die dit op je lockscreen kunnen integreren.

En dat met 2 dagen android ervaring.. _/-\o_ 2 myself ;)
Haha, ja je gaat inderdaad snel vooruit met je kennis xD
Ik moet jammer genoeg tot de 18e wachten maar zit me al hard in te lezen over het eventueel rooten etc al hoewel ik moet toe geven er geen bal van te begrijpen xD
adem9elf schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 00:41:
Lekker dan!! Mijn S2 doet het niet meer..

Tijdens het updaten viel de verbinding weg en bij 50% liep het vast. Apparaat kon niet meer verbinden dus ik moest mn telefoon uitzetten.

Maar nu zie ik een telefoontje en een computer staan op mn telefoon met daarmidden een uitroepteken.. en nu?? hard reset ofzo?
Google het eens en anders misschien in de gebruikers handleiding... ik kan je er niet mee helpen.

[ Voor 25% gewijzigd door Turdburgler op 14-05-2011 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdburgler
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-08 19:32
Edit: verwijder dit plz

[ Voor 94% gewijzigd door Turdburgler op 14-05-2011 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Turdburgler schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 00:41:
[...]

Haha, ja je gaat inderdaad snel vooruit met je kennis xD
Ik moet jammer genoeg tot de 18e wachten maar zit me al hard in te lezen over het eventueel rooten etc al hoewel ik moet toe geven er geen bal van te begrijpen xD
thnx ;)
Ben me ook al een tijdje aan het inlezen over root. Wil dat vooral vanwege titanium backup en adfree. Voor zover ik nu heb begrepen kan het al wel en dan kan je ook je nieuwste kernel nog gebruiken. Denk toch echt dat ik even afwacht totdat de community hier en op XDA wat verder gevorderd is.

@Sir Fuxalot: Heb je de recovery functie van Kies al geprobeerd. Probeer eerst even je PC + je telefoon te restarten. Misschien dat je daarna de update nog eens kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adem9elf
@ atlanta: Ik heb mn telefoon al meerdere malen gerestart maar ik kom niet verder dan die symbolen :(

resetten dmv volume + homeknop + aan/uit knop werkt ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 18:49
adem9elf schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 00:50:
@ atlanta: Ik heb mn telefoon al meerdere malen gerestart maar ik kom niet verder dan die symbolen :(

Misschien heb je hier wat aan door op deze manier te flashen:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1076243

en daarna nog een keer te resetten succes

[ Voor 3% gewijzigd door kmichael op 14-05-2011 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
adem9elf schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 00:50:

Herkent Kies/Windows je telefoon nog wel? Probeer eerst wel even je PC te rebooten. Mocht het daarna nog niet lukken dan ben ik bang dat ik je door moet verwijzen naar XDA waar je meer info kan winnen over evt recovery of een andere firmware flashen. Mocht je hulp nodig hebben met zoeken dan kan ik eventueel wel wat linkjes voor je plaatsen.

edit: zie post hierboven.. waarvoor dank ;)

[ Voor 3% gewijzigd door AtlAntA op 14-05-2011 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
The Wizard schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:01:
[...]

Had ik ook last van, ik heb de tips op xda gevolgd, en toen werkte het wel.

Deinstalleer kies
Download en installeer de UK versie van kies
Start kies met admin rechten
Voer de update uit
Mocht hij de fout geven, dll failed, tel opnieuw opstarten en opnieuw aankoppelen
Dit alles zonder kies af te sluiten!
De update opnieuw uitvoeren
Nou moet het werken
Jeee-zus, ik had de horror verhalen over KIES al gelezen en ook ik heb het nu ervaren. Buiten dat het gewoon traag en lomp werkt kreeg ik de update met geen mogelijkheid voor elkaar. Constant DLL fail. De uiteindelijke truuk was dus inderdaad KIES deinstalleren en opnieuw downloaden vanaf de UK site. Bijna 2 uur verspild met dit geintje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Polster schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 00:59:
[...]

Jeee-zus, ik had de horror verhalen over KIES al gelezen en ook ik heb het nu ervaren. Buiten dat het gewoon traag en lomp werkt kreeg ik de update met geen mogelijkheid voor elkaar. Constant DLL fail. De uiteindelijke truuk was dus inderdaad KIES deinstalleren en opnieuw downloaden vanaf de UK site. Bijna 2 uur verspild met dit geintje.
Hier ook helaas. Na een verse install van Kies van de Samsung UK site ging alles goed. Nu eindelijk ermee spelen :)

Vreemd eigenlijk, met de Galaxy S1 had ik nooit problemen met firmware upgraden en/of Kies.

[ Voor 7% gewijzigd door Sander H op 14-05-2011 01:06 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: <a href=" [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic"> Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic</a>.