Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 23 Laatste
Acties:
  • 141.605 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adem9elf
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 19:27
Jah hij doet het weer!! Na het rebooten van mn laptop heb ik gebruik gemaakt van noodherstel en nu is ie weer up to date :D

Pff.. ik kneep em wel heel effetjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 19:44
adem9elf schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 01:05:
Jah hij doet het weer!! Na het rebooten van mn laptop heb ik gebruik gemaakt van noodherstel en nu is ie weer up to date :D

Pff.. ik kneep em wel heel effetjes..
Ik kneep met je mee. ;) Wel jammer dat samsung dit niet wat beter voor elkaar heeft. Dit kan hun best wat imago schade opleveren.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
ik ben er achter waarom ik zo ontzettend veel data verstook sinds ik mijn SGS2 heb. De stnd AP news app die meegeleverd is maar die ik dus nooit heb gebruikt en de widget gelijk weg heb gedaan blijft wel bergen nieuws binnen halen!

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=595227&d=1305325359
Niet mijn screenshot maar van XDA gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-09 21:34

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/_Ngn-vP228hY/Tc3AjwvV3SI/AAAAAAAABaI/sGgEKnnoKog/kies%20problem.jpg

Als Tweaker ben ik wel wat gewend, maar deze melding kreeg ik dus bij 45% firmware update. Gelukkig ging Kies en de S II gewoon door met updaten, maar ik mis nu wel een paar nagels :+

Mocht iemand van Samsung meelezen: De telefoon hoeft voorlopig geen updates meer - nu KIES nog en het is helemaal goed. ;)

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:18
Vin87 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 00:12:
[...]

Nadat ik bij Applicaties>Ontwikkeling>USB-fouten opsoren uitvinkte verbond de GS2 gelijk met Kies en werd de update aangeboden, dit op Windows 7 X64.
Dat stond bij mij al uit.

Ik heb het nu uiteindelijk aan de praat gekregen door de drivers handmatig (SAMSUNG_USB_Driver_for_Mobile_Phones.exe) een keer te installeren in de Program Files (x86) folder. (De driver installer wilde default naar de Program Files folder wat bij mij schijnbaar problemen oplevert.) Kies is nu de firmware update aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:38
Hmmmm na update lijkt lockscreen geen vertraging meer te hebben maar het swipen door de panelen lijkt wel meer te stotteren :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0stradamus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Ook hier problemen met de firmware update via KIES. Wat een hel.
Kies gestart als admin.
Telefoon aansluiten, staat Kies op "Verbinden..." en meer niet. Na 4 x kabel eruit, kabel er in eindelijk verbinding en de update melding.
Voor de backup voor "alles" gekozen, en toen 30 minuten naar een scherm zitten staren met een voortgang van 0%.
Afgebroken en opnieuw Kies gestart. Wederom een paar keer kabel eruit en er weer in... grmbl :(
Nu enkel gekozen voor backup mailinstellingen en configuratie. Joepie, dat werkt.
Vervolgens wordt de firmware voorbereid en wordt deze gedownload naar de SGS2. Crap, dll error.
Telefoon opnieuw opstarten en weer verbinding maken... jaja, weer die kabel eruit/erin.
Nu bleef de Kies software bij downloaden hangen voor een kwartier en mijn telefoon ook. Weer uit/aan phone.
Ik had een alternatief lockscreen, widgetlocker, deze voor de zekerheid uitgezet. Hierna wonderbaarlijk genoeg de update volledig kunnen laten uitvoeren. Pfffff.
SGS2 herstart en alles staat er nog op en herstel van backup lijkt niet nodig.
Enige 'probleem' is dat hij nu helemaal niet meer verbind met de Kies software.
Die troep gaan we voorlopig niet meer gebruiken, nagels zijn al weg, straks heb ik enkel nog stompjes aan mijn handen :X

Als ik het echt allemaal van te voren wist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
vreemd bij mij werkte het allemaal gelijk...

bijna gelijk dan in eerste instantie kreeg ik me mobiel niet geconnect door dat usb foutopsporring aanstond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Ik weet niet of ik nu zo blij moet zijn met de laatste firmware update. Het scherm fluctueert nu regelmatig in brightness wanneer autobrightness aan staat en de brightness van het scherm is nu het meest van de tijd te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0stradamus
Net eindelijk verbonden met Kies. Lijkt toch iets met die Widgetlocker te maken te hebben. 19 keer geprobeerd, zonder resultaat. Widgetlocker aangezet en gelijk weer uitgezet. Verbinding in 1 keer. WTF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
N0stradamus schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 02:28:
Net eindelijk verbonden met Kies. Lijkt toch iets met die Widgetlocker te maken te hebben. 19 keer geprobeerd, zonder resultaat. Widgetlocker aangezet en gelijk weer uitgezet. Verbinding in 1 keer. WTF?
Ik heb tijdens de update constant het scherm actief gehouden met mijn vinger. Zonder widgetlocker bleef de telefoon wel unlocked tijden contact met Kies maar met ging hij toch steeds weer op slot waardoor het updaten (slechts) pauzeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 11:23
Hier ging het updaten ook niet echt soepel.
Eerste keer krijg ik ook de dll error.
Telefoon deed niets meer, kabel los gehaald, batterij losgehaald en bij de volgende poging liep alles soepel door en was het binnen 10 minuten klaar.
Heb trouwens ook windows 7 64bits.

Verder wel een leuk toestel.
Vorige was een HTC Incredible s, maar de vrouw der telefoon gaf de geest en vond de HTC wel erg leuk, mezelf dus maar opgeofferd en haar de HTC gegeven 8) .
Toch wel even wennen en mis Sense toch wel wat.
Wat me verder opviel is dat wifi op de Samsung minder sterk is als die van de HTC.
Op sommige plekken in huis waar ik nog net bereik heb met de HTC, geeft de Samsung niet meer thuis.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Rhodan schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 03:02:
Telefoon deed niets meer, kabel los gehaald, batterij losgehaald en bij de volgende poging liep alles soepel door en was het binnen 10 minuten klaar.

Vorige was een HTC Incredible s, maar de vrouw der telefoon gaf de geest en vond de HTC wel erg leuk, mezelf dus maar opgeofferd en haar de HTC gegeven 8) .
Wat me verder opviel is dat wifi op de Samsung minder sterk is als die van de HTC.
Op sommige plekken in huis waar ik nog net bereik heb met de HTC, geeft de Samsung niet meer thuis.
De wifi op de samsung is inderdaad zwak. Zelfs zwakker dan op een oude nokia n96. Hoop toch echt dat dit met een firmware update te verhelpen. Het liefst voor de zomer ivm bbq e.d! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0stradamus
Net weer even speedtest app gedraaid via WiFi.

Server in speedtest.net app: Capelle
Router: Linksys E4200
Afstand router: 6 meter, 1 etage hoger, betonnen vloer ertussen en 2 muren.
Voor en na update op dezelfde locatie, heel veel (40+) electrische apparaten om de SGS2 heen.

Voor update: 5484Kbps/8420Kbps (ja, upload was veel sneller...)
Na update: 14895Kbps/8564Kbps

Na veranderen in Alphen a/d Rijn werd snelheid 19271Kbps/8761Kbps.

Of het aan de update ligt weet ik natuurlijk niet, maar ik vind het best :)
O ja, voor update altijd maar 1 streepje WiFi op deze locatie... Nu 2...

[ Voor 6% gewijzigd door N0stradamus op 14-05-2011 03:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Rhodan schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 03:02:

Die ervaring heb ik niet. Bij mijn Incredible S moest ik op sommige locaties in huis echt zoeken naar mijn wifi. Dat had ik met mijn Desire niet. Was er met de Samsung ook bang voor, maar daarmee heb ik meer bereik dan met de Incredible S en ook acceptabele snelheden. 7,5 Mbit down vind ik op die plekken voldoende om toch te kunnen internetten.
Al met al ben ik erg tevreden over deze telefoon. Alleen Swypen lukt nog niet zo best.
Enige minpuntje is dat de browser de tekst niet automatisch aanpast waardoor je dus steeds in de breedte moet scrollen, maar daar zijn weer alternatieven voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Is het niet mogelijk om OTA te updaten bij Samsung? Zelfs met Nokia kon dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
glennl schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 09:33:
Is het niet mogelijk om OTA te updaten bij Samsung? Zelfs met Nokia kon dit :)
Dat kan wel via Wi-Fi maar dan heb je volgens mij nog Kies nodig. Toen ik Kies via usb niet aan de praat kreeg lukte dit wel via Wi-Fi en kreeg de melding dat er een firmware update beschikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
kwiebus schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 09:48:
[...]

Dat kan wel via Wi-Fi maar dan heb je volgens mij nog Kies nodig. Toen ik Kies via usb niet aan de praat kreeg lukte dit wek via Wi-Fi en kreeg de melding dat er een firmware update beschikbaar was.
Ja ok, maar ik wil geen Kies :) Enfin, misschien toch maar eens kijken dan, helaas geen Linux versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:42
reyals schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:15:
http://blog.gsmarena.com/...rough-its-mhl-port-video/

It took us a few minute to get the thing going – it turns out, the adapter won’t work unless you connect a charger too. After that, the content on the screen is automatically mirrored on the HDTV
Dit is toch wel erg opmerkelijk, ik hoop dat het te verhelpen is met software en niet dat het een hardware-limitatie is...
(Al gaf Engadget ook al bij hun Infuse 4G review aan hetzelfde probleem te hebben met de MHL adapter)

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lplesage
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06 21:33
Bij problemen met Wifi kan je de app Wifi Analyzer eens proberen. Daarmee kan je snel beoordelen of je met de meest gunstige instellingen gebruik maakt van je router. Het is namelijk soms beter om een ander kanaal te kiezen.
Zelf heb ik in mijn huiskamer altijd goed ontvangst, maar in mijn slaapkamer viel hij wel eens weg. Na het wijzigen van het kanaal was dat verholpen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:47
ik weet niet of het al voorbij gekomen is, maar de nieuwe Gtalk van de Nexus S die op 2.3.4 draait is perfect te installeren op je SGS2 dankzij de geniale Paul O'Brien. Heb het zelf getest op mijn SGS2 en Het werkt echt perfect, video via frontcam, audio alles werkt prima. Een prima alternatief voor Skype mét video.

http://android.modaco.com...gle-video-talk-installer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Wat ik wel minder vind is dat in de browser bij snel scrollen of in/uitzoomen regelmatig een schaakbord patroon te zien is waar ik op mijn oude SGS geen last van had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-12-2021

nick_

I'm Batman!

Ben van plan dit toestel vanmiddag te gaan kopen/bestellen voor mijn vriendin.

Nu lees ik hier (logischerwijs) op dit moment vooral de problemen waar iedereen zoal tegen aanloopt.

Maar waar ik wel benieuwd naar ben is de algemene ervaring, m.a.w. zijn jullie verder blij met het toestel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
kwiebus schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:09:
Wat ik wel minder vind is dat in de browser bij snel scrollen of in/uitzoomen regelmatig een schaakbord patroon te zien is waar ik op mijn oude SGS geen last van had.
Last? Het is juist een feature wat ervoor zorgt dat de SGSII soepeler kan scrollen en zoomen. Het schaakbordpatroon zat ook op de SGS vanaf Android 2.2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nick_ schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:16:

Nu lees ik hier (logischerwijs) op dit moment vooral de problemen waar iedereen zoal tegen aanloopt.

Maar waar ik wel benieuwd naar ben is de algemene ervaring, m.a.w. zijn jullie verder blij met het toestel? :)
Ik ben tot dusver zeer tevreden ja. Ik kom van een Iphone 3G :P. Ik heb eigenlijk niets te klagen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2011 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl

Het is gewoon de beste en snelste smartphone die er momenteel is. Niet twijfelen, je zal er geen spijt van hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online

Heel tevreden met dit toestel de meeste minpunten zijn heel klein en kunnen omzeilt worden / of via update verholpen worden, verder het beste toestel dat ik tot hiertoe gebruikt heb (iPhone 4/Nokia N8/Blackberry 9780/Desire HD etc.)

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 17:48

LithoMan

Toemaar

Krijg deze foon volgende week binnen. En er is nu al een nieuwe firmware uit?

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
kwiebus schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:09:
Dan neem je een browser die dat niet heeft, genoeg keus. :)
Al is dit eigenlijk wel functioneel, net als Safari op iOS stopt hij tijdelijk met het renderen van de webpagina zodra je scrollt of zoomt. Hij rendert in principe een plaatje met een redelijke grens rondom wat je op het moment op het scherm ziet, al zal snel scrollen of ver uitzoomen er natuurlijk voor zorgen dat je buiten deze grens komt, wat wordt aangegeven met zo'n schaakbord patroon. Hierdoor zal de interactie echter vele malen soepeler gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
LithoMan schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:21:
Krijg deze foon volgende week binnen. En er is nu al een nieuwe firmware uit?
Er zijn 2 firmware updates uit, elke moderne mobiel heeft wel wat bugs bij release, heel goed van Samsung om heel snel updates te voorzien dit was bij de SGS (1) een ramp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Crazyanz schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 01:34:
ik ben er achter waarom ik zo ontzettend veel data verstook sinds ik mijn SGS2 heb. De stnd AP news app die meegeleverd is maar die ik dus nooit heb gebruikt en de widget gelijk weg heb gedaan blijft wel bergen nieuws binnen halen!

[afbeelding]
Niet mijn screenshot maar van XDA gebruiker
Hoe kan je zien hoeveel data het verbruikt? Ik zie wel deze app staan (applicaties -> actieve services -> AP), maar kan geen info wat betreft dataverbruik zien..

[ Voor 3% gewijzigd door Sander H op 14-05-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Hoe krijg ik die Samsung MMM er af? Ik zie enkel de opties 'Force stop' en 'Cancel'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-12-2021

nick_

I'm Batman!

Bedankt voor de snelle reacties allemaal! Op naar de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
glennl schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:34:
Hoe krijg ik die Samsung MMM er af? Ik zie enkel de opties 'Force stop' en 'Cancel'...
Rooten en dan Titanium Backup (of een vergelijkbaar programma) gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Relief2009 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:16:
[...]

Last? Het is juist een feature wat ervoor zorgt dat de SGSII soepeler kan scrollen en zoomen. Het schaakbordpatroon zat ook op de SGS vanaf Android 2.2.1.
Bij de SGS heb ik geen schaakbordpatronen (misschien omdat deze een custom rom draait), wel laden de pagina's daarop een stuk trager. Ik vind de schaakbordpatronen gewoon niet mooi, afgezien hiervan is de SGS2 wel een hele verbetering t.o.v. de SGS maar je moet nu eenmaal iets aan te merken hebben.

Het belangrijkste voor mij is dat het scherm is een stap voorwaarts is. Bij de SGS kon je door de pentile matrix elke pixel afzonderlijk zien, hetgeen een korrelig beeld opleverde, wat ik dan ook het grootste minpunt van de SGS vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
M-en-M schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:40:
[...]

Rooten en dan Titanium Backup (of een vergelijkbaar programma) gebruiken.
Moet je echt je phone gaan rooten om een programma te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
glennl schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:46:
[...]

Moet je echt je phone gaan rooten om een programma te verwijderen?
Helaas wel bij veel van de standaard applicaties en widgets, hetzelfde geld voor alle andere Android apparaten. (Bij HTC kan je ook niet zomaar de standaard widgets verwijderen. En Android laat je ook niet zomaar de Google Search widget of de telefoon applicatie deïnstalleren.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
M-en-M schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:48:
[...]

Helaas wel bij veel van de standaard applicaties en widgets, hetzelfde geld voor alle andere Android apparaten. (Bij HTC kan je ook niet zomaar de standaard widgets verwijderen. En Android laat je ook niet zomaar de Google Search widget of de telefoon applicatie deïnstalleren.)
Ok, bedankt. Dan probeer ik dit maar even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
Ik vind dat de galaxy s2 niet echt super ontvangst heeft ... Mijn oude K800i heeft beter bereik.. :-(

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:02
The Wizard schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:01:
[...]

Had ik ook last van, ik heb de tips op xda gevolgd, en toen werkte het wel.

Deinstalleer kies
Download en installeer de UK versie van kies
Start kies met admin rechten
Voer de update uit
Mocht hij de fout geven, dll failed, tel opnieuw opstarten en opnieuw aankoppelen
Dit alles zonder kies af te sluiten!
De update opnieuw uitvoeren
Nou moet het werken
Ik denk laat ik maar direct gebruik maken van deze tips .... wil m'n samsung galaxy niet eens verbinden met kies .... :/

Het is één keer gelukt, al brak hij de back - up net voor het einde af ... omdat de verbinding zogenaamd verbroken werd (ik deed niks ...). Firmware update is dus ook niet door gegaan. Nu verbind m'n telefoon helemaal niet meer met de kies software / pc

Windows 7 - 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Tuur86 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:56:
[...]

Ik denk laat ik maar direct gebruik maken van deze tips .... wil m'n samsung galaxy niet eens verbinden met kies .... :/

Het is één keer gelukt, al brak hij de back - up net voor het einde af ... omdat de verbinding zogenaamd verbroken werd (ik deed niks ...). Firmware update is dus ook niet door gegaan. Nu verbind m'n telefoon helemaal niet meer met de kies software / pc

Windows 7 - 64bits
Misschien een tip om je telefoon handmatig wakker te houden. Toen mijn telefoon ging slapen was er geen voortgang tijdens backuppen en updaten. Weer wakker maken en hij ging weer vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
AtlAntA schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:04:
[...]

Misschien een tip om je telefoon handmatig wakker te houden. Toen mijn telefoon ging slapen was er geen voortgang tijdens backuppen en updaten. Weer wakker maken en hij ging weer vooruit.
Zo ver kom ik op dit moment niet eens, want ik krijg niet eens meer fatsoenlijk een verbinding met m'n pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Tuur86 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:08:
[...]

Zo ver kom ik op dit moment niet eens, want ik krijg niet eens meer fatsoenlijk een verbinding met m'n pc.
Kies UK al geprobeerd?

Misschien dat iemand hier even een fatsoenlijke Faq/Troubleshooting voor wil schrijven wat dan in de TS kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 21:05

TRaSH

koffie ?

Net me firmware geupgraded,
ging best snel.
heb meteen Kies vanuit de engelse website gedownload en na de installatie een reboot gedaan.
na de upgrade was ik niks kwijt en alles was zoals ervoor.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
AtlAntA schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:11:
[...]

Kies UK al geprobeerd?

Misschien dat iemand hier even een fatsoenlijke Faq/Troubleshooting voor wil schrijven wat dan in de TS kan?
Kies UK is de eerste die ik geprobeerd heb, juist omdat dat goed zou moeten gaan haha. (aldus de reacties hier)

Ik ga wel ff naar de NL versie kijken nu...

[ Voor 5% gewijzigd door Tuur86 op 14-05-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die deze rare tekens hebben bij Beautiful Widgets? http://i.imgur.com/7Tydo.jpg (onderaan) Ik vind hier nergens wat over, dus ik vermoed dat het enkel op de Samsung Galaxy S2 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:17:
Zijn er nog mensen die deze rare tekens hebben bij Beautiful Widgets? http://i.imgur.com/7Tydo.jpg (onderaan) Ik vind hier nergens wat over, dus ik vermoed dat het enkel op de Samsung Galaxy S2 is?
Heb je dat bij elk font trouwens?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:43
Heb gisteravond ook de update gedaan, maar geen probleem.
Bij eerste installatie van KIES (gewoon de NL versie) ook de melding over een niet geinstalleerde driver.
PC en phone opnieuw gestart, en toen eerst vanuit KIES gekozen voor Extra - Driver opnieuw installeren oid.
Daarna phone eraan en in 5 minuutjes stond de nieuwe firmware erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:18:
[...]

Heb je dat bij elk font trouwens?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Bij mij duurt de backup via Kies zo lang... Blijkbaar 4280 files in Music, geen idee wat daar allemaal in staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ik ga vandaag eens een root uitvoeren. vanochtend mijn telefoon van de lader gehaald en 3 uur niet aangeraakt. ondertussen is er 6% verbruikt in standby dat hoort gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Tuur86 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:12:
[...]

Kies UK is de eerste die ik geprobeerd heb, juist omdat dat goed zou moeten gaan haha. (aldus de reacties hier)

Ik ga wel ff naar de NL versie kijken nu...
Niet vergeten om USb debugging uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

Crazyanz schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:33:
ik ga vandaag eens een root uitvoeren. vanochtend mijn telefoon van de lader gehaald en 3 uur niet aangeraakt. ondertussen is er 6% verbruikt in standby dat hoort gewoon niet
2% per uur in standby is niet zo heel raar? Dan trek je 2 volle dagen op standby. Weet niet wat je verder aan hebt staan maar als er gesyncht wordt met een mailadres enzo.... wat verwacht je te halen?

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floxie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Idd is zeker niet abnormaal hoor.
Zeker als je dataverbinding aanstaat en gebruik maakt van de 3G / H netwerken dan zijn dat normale waarden.

Als je je dataverbinding afzet, dan haalde ik 1-2% verbuik in 3u ofzo.
*Edit* En met flightmodus aan een hele nacht zonder 1% te dalen ^^

[ Voor 13% gewijzigd door Floxie op 14-05-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:05
Het is een goed idee om te rooten en al die overbodige Samsung software er uit te slopen lijkt me (Social hub bijvoorbeeld is een batterij slurper schijnt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
AtlAntA schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:34:
[...]

Niet vergeten om USb debugging uit te zetten?
nope stond standaard al uit

Ik ga het eens via m'n oude laptopje proberen .... kijken of het via vista wel werkt, dan is het gewoon een windows 7 probleem wat mij betreft.

[ Voor 27% gewijzigd door Tuur86 op 14-05-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Laatst online: 21-07 11:59
Pyrone89 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:58:
Ik kan die firmware upgrade niet doen.

Krijg de hele tijd load dll failed.
Kreeg ik ook steeds op Windows 7 64bit... Toen maar via Windows XP gedaan op een oude bak. Ging in1 keer goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Tuur86 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:52:
[...]

nope stond standaard al uit

Ik ga het eens via m'n oude laptopje proberen .... kijken of het via vista wel werkt, dan is het gewoon een windows 7 probleem wat mij betreft.
earthknake schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:56:
[...]

Kreeg ik ook steeds op Windows 7 64bit... Toen maar via Windows XP gedaan op een oude bak. Ging in1 keer goed!
En toch ging de update hier prima op win7 64bit. Kies is een beetje kieskeurig lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Sander H schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:33:
[...]

Hoe kan je zien hoeveel data het verbruikt? Ik zie wel deze app staan (applicaties -> actieve services -> AP), maar kan geen info wat betreft dataverbruik zien..
Ik gebruik Netcounter uit de market...werkt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Sander H schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:33:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
JudgeTreve schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 12:04:
[...]

Ik denk dat ie meer bedoelde hoe je per applicatie het dataverbruik kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Pff, wat een miserie op de firmware te updaten... Na backup krijg ik deze fout: 'Insufficient disk's free space (requires at least 3000 MB). Mijn C-schijf heeft inderdaad geen 3000 MB meer vrij, maar mijn D-schijf wel. Kan ik nergens aangeven dat de download moet gebeuren op de D-schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 12:07:
Denk het ook ja, dit kan bijvoorbeeld met Traffic Counter heel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een heel mooie filmpje van de GS2:

YouTube: Video Oficial Galaxy SII.mp4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOL @ Premium metallic finish. Marketingeneuzel ten top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
AtlAntA schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:58:
[...]

[...]

En toch ging de update hier prima op win7 64bit. Kies is een beetje kieskeurig lijkt me..
Ik kom al verder op vista ... hij is nu de firmware aan het downloaden ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:43
AtlAntA schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:58:
Kies is een beetje kieskeurig lijkt me..
Niet alleen KIES, ook providers. Je merkt dat het nog een nieuw toestel is.

We hebben op de zaak allemaal een SII gekregen, hiervoor hadden we allemaal nog standaard nokia's zonder inet toegang. Afgelopen maandag nieuwe sims ontvangen met data, die nog even in de nokia.
Nu in de SII, ik sms naar de provider voor de instellingen en krijg ze netjes terug en ben online.
Collega doet hetzelfde, krijgt dat het niet kan op zijn toestel en die heeft het handmatig in moeten voeren na contact met de helpdesk. Hij kreeg ook te horen dat het automatisch instellen nog niet werkte op de SII :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
roy.ahuis schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:40:
[...]

2% per uur in standby is niet zo heel raar? Dan trek je 2 volle dagen op standby. Weet niet wat je verder aan hebt staan maar als er gesyncht wordt met een mailadres enzo.... wat verwacht je te halen?
mijn vorige android (htc legend) met zelfde syncs (mail, facebook, twitter) gebruikte vrij weinig in standby. zeker niet 2% per uur iig.

2% per uur betekent ook 96% in 2 dagen. dat is natuurlijk absurt dan kan je je telefoon alleen 2 dagen op standby laten staan en niet eens gebruiken. Mijn legend kon ik 2 dagen aanlaten staan tussen de 3-4 uur gebruiken en syncen.

[ Voor 20% gewijzigd door haakjesluiten op 14-05-2011 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
Update ging bij mij de 1ste keer fout .. Harde reset moeten geven .. Hierna ook een andere usb poort gebruikt direct op m`n pc .. Hierna verliep alles prima

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
Kies is inderdaad behoorlijk KIESkeurig wat betreft OS (in combinatie met andere drivers?) .... de hele ochtend lopen klooien op windows 7 64 bits ... en op vista 32 bits laptopje staat de firmware update er binnen no time op ....

Samsung moet nog even wat verder ontwikkelen aan de kies software?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 15:46

Backspace-NL

New and Improved!

Zo, na een dag met de laatste firmware op de telefoon ben ik redelijk tevreden over het batterij gebruik. Na bijna 24u zat ik op 13% over. Gedurende die 24u heb ik veel zitten WhatsApp'en, webbrowsen, SMS'en, telefoon etc - en de laatste 10 uur heeft Gentle Alarm op de achtergrond mogen draaien. Vrij netjes dus, ik denk dat er nog meer uit te halen valt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biepo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-09 03:40
Backspace-NL schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 12:45:
Zo, na een dag met de laatste firmware op de telefoon ben ik redelijk tevreden over het batterij gebruik. Na bijna 24u zat ik op 13% over. Gedurende die 24u heb ik veel zitten WhatsApp'en, webbrowsen, SMS'en, telefoon etc - en de laatste 10 uur heeft Gentle Alarm op de achtergrond mogen draaien. Vrij netjes dus, ik denk dat er nog meer uit te halen valt!
Wat is je display usage? Bij mij staat het op 60% en bij batterij spaarmode op 55%......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 15:46

Backspace-NL

New and Improved!

biepo schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 12:46:
[...]

Wat is je display usage? Bij mij staat het op 60% en bij batterij spaarmode op 55%......
Staat nu op +- 40%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biepo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-09 03:40
Fck wat een verschil!... Ik heb zelfs op de lowest brighness gezet.
Ik had dit er eigenlijk bij moeten vragen maar had je em al geupdate?

En kunnen meer mensen een display useage posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
biepo schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 12:50:
[...]

Fck wat een verschil!... Ik heb zelfs op de lowest brighness gezet.
Ik had dit er eigenlijk bij moeten vragen maar had je em al geupdate?

En kunnen meer mensen een display useage posten?
Zo veel zegt die display usage nu ook niet... Totaal moet altijd op 100% komen, dus als je bijvoorbeeld weinig doet (gewoon standby) zal je display usage heel hoog liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Display Usage staat bij mij op 56%.
Oh ja..ben nieuw op Android. Wel onzettend gaaf om er mee te knoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:38
zojuist eventjes een game een uurtje gespeeld, maar DAMN! wat wordt de telefoon heet! Vooral bij de camera aan de achterkant wordt die gloeiend heet. Bijna niet aan te raken lol

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 21:05

TRaSH

koffie ?

glennl schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 12:52:
[...]

Zo veel zegt die display usage nu ook niet... Totaal moet altijd op 100% komen, dus als je bijvoorbeeld weinig doet (gewoon standby) zal je display usage heel hoog liggen.
eigenlijk toch niet,
alleen als je display veel aan staat ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Mouki_9 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 12:53:
zojuist eventjes een game een uurtje gespeeld, maar DAMN! wat wordt de telefoon heet! Vooral bij de camera aan de achterkant wordt die gloeiend heet. Bijna niet aan te raken lol
Is mij ook opgevallen. Vooral bij PES2011 wordt ie erg heet bij de camera in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
TRaSH schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 12:54:
[...]

eigenlijk toch niet,
alleen als je display veel aan staat ?
Jaja, tuurlijk. Ik bedoel alleen maar dat die percentages soms een vertekend beeld geven. Een hoge display usage betekent niet meteen dat je je brightness moet gaan verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
AtlAntA schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 12:07:
[...]

Inderdaad :)

Trouwens, de enige manier om de Regio smsjes die je om de paar minuten krijgt uit te zetten is om in de berichten opties 'infobericht activeren' uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

OMG, KIES is nog verschikkelijker dan iTunes...

Ongelooflijk dit, hoezo niet gewoon OTA net als HTC :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Laatst online: 12-09 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

AtlAntA schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:11:
[...]

Kies UK al geprobeerd?

waar kan ik de UK versie van kies vinden, zodra ik hem download gaat hij bij mij automatisch naar NL

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

The Wizard

Moderator Mobile
Rubman schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 14:10:
[...]

waar kan ik de UK versie van kies vinden, zodra ik hem download gaat hij bij mij automatisch naar NL
www.samsung.co.uk

Dat ie zo warm wordt bij de camera is niet zo gek, aangezien daar de processor zit. :).

We hebben sinds gisteren 2 Galaxy S toestellen in huis, eentje voor mijn vrouw en eentje voor mij. Beide hebben last van de battery drain. Tevens zit er duidelijk verschil in de schermen, die van haar heeft een blauwerige gloed overheen.

Voor de rest is het een heerlijke toestel, een stuk sneller in vergelijking met de S1.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Hij staat ook in non-shitty quality op Samsung Mobile's eigen kanaal:
YouTube: [GALAXY S II] Official Live Demo -- HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:59
The Wizard schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 14:24:
[...]

www.samsung.co.uk

Dat ie zo warm wordt bij de camera is niet zo gek, aangezien daar de processor zit. :).

We hebben sinds gisteren 2 Galaxy S toestellen in huis, eentje voor mijn vrouw en eentje voor mij. Beide hebben last van de battery drain. Tevens zit er duidelijk verschil in de schermen, die van haar heeft een blauwerige gloed overheen.

Voor de rest is het een heerlijke toestel, een stuk sneller in vergelijking met de S1.
Verschil in de schermen? huh, ik las laatst ook al ergens dat er een blauwige gloed overheen zit... hoop niet dat die van mij dat ook heeft. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar misschien dat je ze beide tegelijjk kan fotograferen en op internet kunt zetten? (zou mooi zijn!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
gabn88 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 14:54:
[...]

Verschil in de schermen? huh, ik las laatst ook al ergens dat er een blauwige gloed overheen zit... hoop niet dat die van mij dat ook heeft. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar misschien dat je ze beide tegelijjk kan fotograferen en op internet kunt zetten? (zou mooi zijn!)
Zou dat ook niet aan de instellingen kunnen liggen, je had toch verschillende settings enzo, volgens mij speciaal om die blauwe gloed te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Bij mij in stanby ook een verbruik van ongeveer 2% per uur. Gmail Push en Whatsapp staat aan plus een paar widgets updaten om de zoveel uur. Had het idee dat het voor de update beter was maar heb er toen niet goed genoeg op gelet om daar zeker van te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onderduikert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-10-2023
Freshnezz schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 13:52:
OMG, KIES is nog verschikkelijker dan iTunes...
Ligt dat nu aan mij dat ik bijvoorbeeld die "Kies air" juist wel erg handig vind. Ziet er toch allemaal prima uit in de browser ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
KIES Air werkt inderdaad best goed. Maar updaten moet je met de normale KIES doen en dat is het programma dat voor enige frustratie zorgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Laatst online: 10-09 19:57
JeroenV_ schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 12:22:
[...]

Niet alleen KIES, ook providers. Je merkt dat het nog een nieuw toestel is.

We hebben op de zaak allemaal een SII gekregen, hiervoor hadden we allemaal nog standaard nokia's zonder inet toegang. Afgelopen maandag nieuwe sims ontvangen met data, die nog even in de nokia.
Nu in de SII, ik sms naar de provider voor de instellingen en krijg ze netjes terug en ben online.
Collega doet hetzelfde, krijgt dat het niet kan op zijn toestel en die heeft het handmatig in moeten voeren na contact met de helpdesk. Hij kreeg ook te horen dat het automatisch instellen nog niet werkte op de SII :?
Ik weet niet bij wat voor bedrijf je werkt maar volgens mij is dat een topbedrijf :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Laatst online: 07-09 10:36
is er iemand die mij kan vertellen hoe ik alle geïnstalleerde apps van samsung kan verwijderen? bv social hubs ap news en dergelijke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Gohan040 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:13:
is er iemand die mij kan vertellen hoe ik alle geïnstalleerde apps van samsung kan verwijderen? bv social hubs ap news en dergelijke...
Lees een paar pagina's terug dan heb je een antwoord! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Laatst online: 07-09 10:36
mafiatounes schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:16:
[...]

Lees een paar pagina's terug dan heb je een antwoord! ;)
Dat meen je niet... mijn welgemeende excuses... lees eigenlijk alles de afgelopen maand maar is er dan toch tussendoor geschoten.
Ga meteen ff kijken/ zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwiebus schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 02:28:
Ik weet niet of ik nu zo blij moet zijn met de laatste firmware update. Het scherm fluctueert nu regelmatig in brightness wanneer autobrightness aan staat en de brightness van het scherm is nu het meest van de tijd te hoog.
Mijn scherm past zich ook nog al schokkerig aan na de update.
Ik vond juist dat de automatische heldetheid ervoor beter ging.
Bij jou ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
Ik moet zeggen dat ik na de update ook wat dingen ben tegen gekomen.
Langzaam wakker worden +-1,5sec, behalve als hij aan het laden is dan is het meteen. het en daar wat stotteren. het lijkt wel of hij teveel naar beneden klokt als hij idle is, en dat dit niet gebeurd als hij aan het laden is (beetje zoals bij laptop's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Eens met de posts hierboven. Misschien komt het omdat ik meer op let maar ik vind de update geen verbetering. Auto-brightness is schokkerig, switchen tussen panelen gaat schokkeriger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
Polster schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:48:
Eens met de posts hierboven. Misschien komt het omdat ik meer op let maar ik vind de update geen verbetering. Auto-brightness is schokkerig, switchen tussen panelen gaat schokkeriger.
Dat schokkerige van auto-brightness was me ook opgevallen. maar dat was voor de update ook al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnix72
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-04 12:05
Er komen wel lekker veel negatieve dingen naar boven.
Nu heb ik niet veel ervaring met de kinderziektes van (android)telefoons, maar dit zijn wel wat afknappers.
Tenslotte hebben we het hier niet over kleine dingen, maar over de batterij of het scherm.
Hopen dat het snel gefixd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Marnix72 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:52:
Er komen wel lekker veel negatieve dingen naar boven.
Nu heb ik niet veel ervaring met de kinderziektes van (android)telefoons, maar dit zijn wel wat afknappers.
Tenslotte hebben we het hier niet over kleine dingen, maar over de batterij of het scherm.
Hopen dat het snel gefixd wordt.
Het zijn kleine dingtjes. Zeker niet hierom van je aankoop afzien. Telefoon werkt gewoon verder prima.
Batterij gaat nog altijd langer mee dan een HTC smartphone en dat de auto-brightness wat schokt belemmert de goede werking ook niet.
Pagina: 1 ... 10 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: <a href=" [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic"> Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic</a>.