Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 23 Laatste
Acties:
  • 141.608 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnix72
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-04 12:05
Okay, nou hij komt over een paar dagen binnen, dus afzien van de aankoop is er eigenlijk al niet meer bij ;) (was ook niet van plan hoor)
Maar ik dacht te hebben gelezen dat het batterij probleem kan worden opgelost met een nieuwe update of iets dergelijks, klopt dit, of ligt het eigenlijk aan de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:42
Marnix72 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:58:
Okay, nou hij komt over een paar dagen binnen, dus afzien van de aankoop is er eigenlijk al niet meer bij ;) (was ook niet van plan hoor)
Maar ik dacht te hebben gelezen dat het batterij probleem kan worden opgelost met een nieuwe update of iets dergelijks, klopt dit, of ligt het eigenlijk aan de batterij?
Als ik het goed begrijp is het gewoon een software probleem. Het enige lastige hieraan is dat Samsung Google de schuld geeft en Google juist Samsung...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:02
Polster schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:55:
[...]

Het zijn kleine dingtjes. Zeker niet hierom van je aankoop afzien. Telefoon werkt gewoon verder prima.
Batterij gaat nog altijd langer mee dan een HTC smartphone en dat de auto-brightness wat schokt belemmert de goede werking ook niet.
Het enige probleem waar ik last van had was het updaten van m'n firmware via windows 7 64 bits (Ultimate editie) .... dit zal ongetwijfeld verholpen kunnen worden. Nu dus even via m'n vista laptopje moeten doen, ging wel in een keer goed.

Batterij problemen kan ik niet vinden, evenals een blauwe gloed op het scherm...

Ik zou je aankoop hier zeker niet van af laten hangen inderdaad. De batterij is inderaad stukken beter dan die van mijn HTC desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnix72
Hmmm, ik verwacht eigenlijk wel dat Samsung het voortouw neemt met het oplossen vd problemen. Tenslotte willen ze de mensen die ze net hebben overtuigd om bij hen hun android phone te kopen (Galaxy S1 en S2), niet weer verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
gabn88 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 14:54:
[...]

Verschil in de schermen? huh, ik las laatst ook al ergens dat er een blauwige gloed overheen zit... hoop niet dat die van mij dat ook heeft. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar misschien dat je ze beide tegelijjk kan fotograferen en op internet kunt zetten? (zou mooi zijn!)
Hier zijn de foto's, de instellingen zijn op beide telefoons gelijk, maximale helderheid.
Afbeeldingslocatie: http://www.faken.eu/upload/galaxy/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.faken.eu/upload/galaxy/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.faken.eu/upload/galaxy/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.faken.eu/upload/galaxy/4.jpg

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Mogelijk heeft deze een andere beeld instelling? Deze kan je toch aanpassen?

Zo niet, zou ik toch maar even een bericht naar Samsung sturen en vragen wat hieraan gedaan kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
The Wizard schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:07:
[...]

Hier zijn de foto's, de instellingen zijn op beide telefoons gelijk, maximale helderheid.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wtf? Dat is echt een flink verschil!

Alle instellingen staan zeer zeker gelijk ingesteld? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 10:36
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je de instelling genaamd "achtergrond effect" ook het zelfde staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnix72
Idd, check ze nog eens goed, want het ziet er wel naar uit dat het een instelling is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 20:18
De update vanmorgen via KIES (NL) uitgevoerd. Het downloaden van de firmware nam wel wat tijd in beslag, maar alles verliep verder soepel.
Had meer problemen met de Android Market, na veel downloads te hebben opgestart force closede deze en wilde geen downloads via WIFI meer uitvoeren. Vanalles geprobeerd, maar uiteindelijk loste het probleem zich vanzelf weer op.
Verder merkte ik dat na iedere reboot de wallpaper gereset werd naar de standaard achtergrond. Oplossing is om de live wallpaper niet op je SD op te slaan, maar in het interne geheugen, anders laad ie niet gelijk mee tijdens het opstarten.
Het valt me op dat de geluidskwaliteit van de telefoon tijdens gesprekken beter is dan op mijn Desire. De telefoon is echt razendsnel! Vertragingen zijn enkel op te merken wanneer je de telefoon net opnieuw hebt opgestart en de cache nog leeg is. De snelheid van de browser is echt geweldig!
Wel miste ik de Clock/Weather widget van Sense, maar dat heb ik opgelost via Fancy Widget Pro, en dan de MIUInspired skin. En wellicht dat ik Widgetlocker Lockscreen nog aanschaf. Verder mis ik Sense niet echt, het voordeel van Android is dat je alles toch wel naar wens kunt instellen/aanpassen en het fijne van TouchWiz vind ik het scalen van widgets. Verder zijn de email en contact apps prima. Op de eerste (volle) acculading heb ik het scherm zo'n 3-4 uur non-stop aangehad en de telefoon zat toen nog op ruim 65%, lang niet verkeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Gohan040 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:13:
[...]

Heb je de instelling genaamd "achtergrond effect" ook het zelfde staan?
Alles hetzelfde gezet. Ik kreeg de telefoons gelijk binnen, en het viel me gelijk bij het opstarten al op. Normaal gesproken zou je dit waarschijnlijk niet opvallen als je maar eentje hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Marnix72 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:13:
Idd, check ze nog eens goed, want het ziet er wel naar uit dat het een instelling is
Denk het ook want als ik met die achtergrond effect speel dan krijg je ongeveer die kleur verschillen.
Heb hem zelf op film staan, vond ik het meest natuurlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Gohan040 op 14-05-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Gohan040 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:15:
[...]

Denk het ook want als ik met die achtergrond effect speel dan krijg je ongeveer die kleur verschillen.
Kijk eens naar mijn post, ik heb alle instellingen gelijk staan... Zoals ik al eerder zei, zelfs vanuit de doos was het verschil gelijk te zien.

Het is dus geen instellingsfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Heb je bij display options, buiten auto-brightness, ook gekeken naar de optie voeding automatisch aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
The Wizard schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:16:
[...]

Kijk eens naar mijn post, ik heb alle instellingen gelijk staan... Zoals ik al eerder zei, zelfs vanuit de doos was het verschil gelijk te zien.

Het is dus geen instellingsfout.
Heb je post gelezen en probeer je te helpen. Het kan natuurlijk dat je er overheen gekeken hebt.
Als alles hetzelfde staat dan zou ik zeggen ga een terug naar de winkel en laat het daar eens zien.
Vergelijk ze dan ook met toestellen die ze daar aanwezig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnix72
Stel nu dat je ze allebei op andere instellingen zet. Hoe is het dan?

Edit
hou je dus altijd die gloed?

[ Voor 21% gewijzigd door Marnix72 op 14-05-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
Gohan040 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:15:
[...]

Inderdaad, als hij daar op ""Film'' ingesteld staat ... krijg je een wat blauwere/fletsere gloed over je scherm ... check dat voor de zekerheid nog eens even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Polster schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:18:
Heb je bij display options, buiten auto-brightness, ook gekeken naar de optie voeding automatisch aanpassen?
*Zucht* Voor de 3e keer, alle instellingen staan gelijk, alle optimalisaties/energieregelingen zijn uitgeschakeld.

Ik weet dat jullie het goed bedoelen :) , maar ik heb de S1, en ken Android goed. De S2 heeft zeker meer instellingsmogelijkheden maar ik kan jullie verzekeren dat beide toestellen een verschillende scherm hebben qua kleur 1x wit, en 1x blauw.

De blauw gloed is overal aanwezig, het is hetzelfde als een temperatuursinstellingen van een monitor, daar is het beste mee te vergelijken.

[ Voor 11% gewijzigd door The Wizard op 14-05-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
The Wizard schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:26:
[...]

*Zucht* Voor de 3e keer, alle instellingen staan gelijk, alle optimalisaties/energieregelingen waren uitgeschakeld.

Ik weet dat jullie het goed bedoelen :) , maar ik heb de S1, en ken Android goed. De S2 heeft zeker meer instellingsmogelijkheden maar ik kan jullie verzekeren dat beide toestellen een verschillende scherm hebben qua kleur 1x wit, en 1x blauw.
Nou ... dan moet je terug naar je verkooppunt, aangezien je rechter toestel niet goed is ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnix72
Sorry dat ik er nog even over doorga, maar heb ze allebei eens op heel andere instellingen gezet?
Doe dat anders eens. (excuses voor als je het al gedaan hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Tuur86 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:26:
[...]

Nou ... dan moet je terug naar je verkooppunt, aangezien je rechter toestel niet goed is ....
Niet goed is een groot woord, mijn vrouw interesseert het niet, en waarschijnlijk was het niet eens echt opgevallen als het 1 toestel was. Je went aan een scherm.
Marnix72 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:27:
Sorry dat ik er nog even over doorga, maar heb ze allebei eens op heel andere instellingen gezet?
Doe dat anders eens. (excuses voor als je het al gedaan hebt)
Heb ik ook gedaan om dat uit te sluiten, alle instellingen veranderd en blijven vergelijken.

[ Voor 32% gewijzigd door The Wizard op 14-05-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
The Wizard schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:26:
[...]

*Zucht* Voor de 3e keer, alle instellingen staan gelijk, alle optimalisaties/energieregelingen waren uitgeschakeld.

Dan is de conclusie simpel. met 1 van de toestellen is iets niet goed (waarschijnlijk het scherm) en zou ik zoals al gezegd terug naar de winkel gaan, vergelijken daar met andere toestellen en het slechte toestel omruilen.
Denk dat we niet meer kunnen doen als alle instellingen hetzelfde staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
The Wizard schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:28:
[...]

Niet goed is een groot woord, mijn vrouw interesseert het niet, en waarschijnlijk was het niet eens echt opgevallen als het 1 toestel was. Je went aan een scherm.
Ongetwijfeld wen je aan een scherm, maar als je jezelf er later aan gaat irriteren kun je niet zomaar meer terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Weer er iemand waar er nog meer 'live wallpapers' te downloaden zijn voor de SGS2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
glennl schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:31:
Weer er iemand waar er nog meer 'live wallpapers' te downloaden zijn voor de SGS2?
Market? En anders ff zoeken op usenet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Kan iemand het volgende checken:

Wanneer ik de applicaties in lijst-weergave zet, wat heen en weer scroll, vervolgens "back" druk naar het hoofdscherm, en weer naar de lijst terug ga en wil scrollen force closed TouchWiz.
Geen problemen met de normale weergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
greenlizzard schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:35:

Wanneer ik de applicaties in lijst-weergave zet, wat heen en weer scroll, vervolgens "back" druk naar het hoofdscherm, en weer naar de lijst terug ga en wil scrollen force closed TouchWiz.
Hier ook, zelfs al bij het scrollen in lijstweergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl

Werkt bij mij zonder problemen. Werk wel liever met de gridview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86

Checked ... geen last van. Heb je wel de nieuwe firmware update al gedaan, misschien dat dat het probleem verholpen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Tuur86 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:40:
[...]

Checked ... geen last van. Heb je wel de nieuwe firmware update al gedaan, misschien dat dat het probleem verholpen heeft?
Nee... Ik heb er ook last van... Met update...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
[...]

Heeft er iemand op een nederlands/belgisch toestel al de KE2 firmware? Ik heb namelijk gisteren de update naar KE1 gedaan maar krijg geen nieuwe update zoals in de nieuwsberichten..

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
[...]

Yep. Mijn versie nummers zijn:

PDA: XWKE2
PHONE: XXKDJ
CSC: XENKE1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
The Wizard schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:51:
[...]

Yep. Mijn versie nummers zijn:

PDA: XWKE2
PHONE: XXKDJ
CSC: XENKE1
Idem, en ik heb het 'scroll' probleem van hierboven niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
mafiatounes schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:51:
[...]

Heeft er iemand op een nederlands/belgisch toestel al de KE2 firmware? Ik heb namelijk gisteren de update naar KE1 gedaan maar krijg geen nieuwe update zoals in de nieuwsberichten..
Jep, deze heb ik er vanochtend met veel moeite op gekregen. Dit werkte alleen via vista, en niet via m'n windows 7 64 bits. Overigens heb ik niet de KE1 update gedaan, maar (naar nu blijkt) direct de KE2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Tuur86 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:57:
[...]

Jep, deze heb ik er vanochtend met veel moeite op gekregen. Dit werkte alleen via vista, en niet via m'n windows 7 64 bits. Overigens heb ik niet de KE1 update gedaan, maar (naar nu blijkt) direct de KE2.
Bij mij ging de update naar KE1 heel soepel (Win7/64bit) maar ik krijg de KE2 niet, het wordt afwachten...... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
yep heb KE2 er net opgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
mafiatounes schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:00:
[...]

Bij mij ging de update naar KE1 heel soepel (Win7/64bit) maar ik krijg de KE2 niet, het wordt afwachten...... :(
M'n telefoon werd steeds uit kies gegooid en probeerde steeds maar opnieuw verbinding te maken. Wat gewoon nooit lukte. Op vista kreeg ik het direct aan de praat. Ik snap nu nog niet waar het aan ligt, maar het is in iedergeval gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Tuur86 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:57:
[...]

Hier is ie ook gelijk naar KE2 ge-update, overigens wel onder Windows 7 64bit.

Zijn er mensen met KE1 die het scroll-probleem hebben of is dit iets KE2-specifieks?

[ Voor 9% gewijzigd door greenlizzard op 14-05-2011 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
Misschien ligt het aan de Ultimate versie dan? Lijkt mij stug ...
Of er botst iets met wat andere drivers op m'n pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Tuur86 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:01:
[...]

M'n telefoon werd steeds uit kies gegooid en probeerde steeds maar opnieuw verbinding te maken. Wat gewoon nooit lukte. Op vista kreeg ik het direct aan de praat. Ik snap nu nog niet waar het aan ligt, maar het is in iedergeval gelukt.
Hoogstwaarschijnlijk is dat KIES ik had er vroeger veel problemen mee op Vista 32bit, Maar het werkt op m'n nieuwe lap veel beter maar ik zou KIES liever zien verdwijnen Samsung zou beter voor KIES AIR gaan en OTA updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mafiatounes schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:51:
[...]

Ja, kreeg meteen de melding dat er een nieuwe update beschikbaar was toen ik hem voor het eerst aansloot. XWKE2 heb ik.

Weet iemand of je het intern geheugen op je pc kan mounten als verwijderbare schijf? Ik probeer iSyncr te installeren op mijn pc, maar ik kan het .exe bestand niet installeren vanuit het intern geheugen van mijn toestel(en ik heb geen micro-sd geheugenkaartje).

Edit: oplossing gevonden, ik moest het toestel gewoon in de "mass storage" modus zetten ipv kies-modus. Dit doe je dus door naar instellingen - applicaties - ontwikkeling te gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Iemand nog tips om het batterij gebruik goed te monitoren?

Gisterenavond 22:00 volledig opgeladen voor de eerste keer
Nu net om 17:00 was de batterij leeg.

Wifi heeft de hele nacht aan gestaan / bluetooth
GPS uit

Eigenlijk geen dingen aangezet die continue data verbruiken.

Hebben jullie bij de spaarstand altijd aan? Of pas aan na een bepaald percentage?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Tuur86 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:04:
Misschien ligt het aan de Ultimate versie dan? Lijkt mij stug ...
Of er botst iets met wat andere drivers op m'n pc.
Die update procedure was gewoon echt brak. Ik heb het ook gedaan in Win. 7 64-bit Ultimate. Kostte zeer veel moeite maar is wel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:38
hoor hier allemaal problemen met kies update?

hier windows 7 pro 32bits, helemaal geen problemen. volgens handleiding eerst aankoppelen en drivers laten installeren, overal groene vinkjes, daarna pas update procedure uit laten voeren en ging in 1x goed.
Duurde wel een tijdje voor die alles had gedaan, maar al met al redelijk pijnloze ervaring :D

Eventjes ook laten zien dat niet iedereen er problemen mee heeft. Misschien dat het een issue met 64bit is?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Ik heb net zonder problemen de update gedaan onder win7 64bit.
Eerst de pc alle drivers laten installeren en dan kies starten en updaten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

moca schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:46:
Ik heb net zonder problemen de update gedaan onder win7 64bit.
Eerst de pc alle drivers laten installeren en dan kies starten en updaten maar.
En nog een backup gemaakt van je toestel ofnie?

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
ronaldm3 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:50:
[...]

En nog een backup gemaakt van je toestel ofnie?
Ja wel een backup gemaakt idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Net het hoesje voor de Samsung Galaxy SII binnen gekregen van de pdashop...
Dat ding valt echt niet tegen!
MUVIT MINIGEL CASE BLACK SAMSUNG GALAXY S II 19 euro...
Past perfect en ziet er heel goed uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

JudgeTreve schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:21:
Net het hoesje voor de Samsung Galaxy SII binnen gekregen van de pdashop...
Dat ding valt echt niet tegen!
MUVIT MINIGEL CASE BLACK SAMSUNG GALAXY S II 19 euro...
Past perfect en ziet er heel goed uit....
Volgens mij kosten die dingen op Ebay maar 2 of 3 euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Laatst online: 10-09 08:57
Jammer dat die kleine agenda widget het bij mij niet doet...
Komt alleen maar de weersverwachting in te staan...

Hm...als je het weer uitzet werkt het wel..okee...weer wat geleerd! :)

[ Voor 24% gewijzigd door JudgeTreve op 14-05-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schoof
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-03 13:25
Ben al ff aan het spelen met de G2 maar kan iemand mij vertellen hoe je mp3`s moet instellen als ringtone ...... ik kom niet verder dan de standaard ringtones die de G2 meebrengt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Bij mij crashed de list view ook zodra ik wil scrollen.

Verder valt de accu me nog niet tegen, nu na drie keer opladen zit ik na twaalf uur nog op 80%.

Enige wat me stoort is dat alles wel vaak crashed.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar dat is toch echt verschikkelijk. Dit moet direct naar Samsung!!! De kans dat dit één defectief toestel is is redelijk klein, want wat is de kans dat dat bij iemand die er twee neemt en kan vergelijken terecht komt? Misschien is het een hele batch, en zitten er straks duizenden mensen met een verkeerd scherm. En als consument die er één heeft heb je geen poot om om te staan. Voor mij is dit een reden te overwegen van aankoop af te zien, blijkbaar kan je er niet op vertrouwen dat alle producten gelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Schoof schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:47:
Ben al ff aan het spelen met de G2 maar kan iemand mij vertellen hoe je mp3`s moet instellen als ringtone ...... ik kom niet verder dan de standaard ringtones die de G2 meebrengt
Je moet de mp3 ergens in je media map zetten. Via bestanden kan je de mp3 selecteren en afspelen als je dan kiest voor eigenschappen kun je hem aan je beltonenlijst toevoegen

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eew schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:57:
[...]

Maar dat is toch echt verschikkelijk. Dit moet direct naar Samsung!!! De kans dat dit één defectief toestel is is redelijk klein, want wat is de kans dat dat bij iemand die er twee neemt en kan vergelijken terecht komt? Misschien is het een hele batch, en zitten er straks duizenden mensen met een verkeerd scherm. En als consument die er één heeft heb je geen poot om om te staan. Voor mij is dit een reden te overwegen van aankoop af te zien, blijkbaar kan je er niet op vertrouwen dat alle producten gelijk zijn.
Ja is wel erg.
Welke van de twee zou niet goed zijn eigenlijk? De eerste en de laatste foto zijn alletwee van het witte scherm. Bij de eerste zou k het linkse prefereren. Bij het laatste de rechtse. Bij de laatste is het wit links gelig, en voor mij het rechtse witter. Nu ben ik men telefoon aan het vergelijken met jou foto's, moeilijk via een foto natuurlijk. Als ik de blauwe balk vanboven vergelijk bij die met het wit scherm(polaris office) dan lijkt het rechtse scherm toch meer op het mijne op de laatste foto denk ik.

Kunnen anderen misschien ook eens even vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:04:
[...]

Ja is wel erg.
Welke van de twee zou niet goed zijn eigenlijk? De eerste en de laatste foto zijn alletwee van het witte scherm. Bij de eerste zou k het linkse prefereren. Bij het laatste de rechtse. Bij de laatste is het wit links gelig, en voor mij het rechtse witter. Nu ben ik men telefoon aan het vergelijken met jou foto's, moeilijk via een foto natuurlijk. Als ik de blauwe balk vanboven vergelijk bij die met het wit scherm(polaris office) dan lijkt het rechtse scherm toch meer op het mijne op de laatste foto denk ik.

Kunnen anderen misschien ook eens even vergelijken?
Probleem is dat dit niet van foto's te beoordelen is, met de witbalans van de foto en de kleurweergave van je monitor is waarschijnlijk van alles mis. Wat je wel met zekerheid kan zeggen is dat de linker helderder is, wat doet vermoeden dat er iets mis is met de rechter. Hebben die dingen unieke serienummers. Zo ja, misschien is daar dan iets uit af te leiden.

De eigenaar van deze twee telefoons moet dit niet laten zitten, om de simpele reden dat vele andere een defect scherm zonder dat ze het door hebben bespaart moet worden. Dit kan echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Het is heel moeilijk om dit goed op de foto te krijgen. Misschien moeilijk te geloven, maar de goede is de rechter. Als je ze in het echt ziet, zie je wel duidelijk dat de linker veel blauwer is. Het verschil wat je ziet op de foto's is wel duidelijk zichtbaar, alleen de witbalans van de camera gooit roet in het eten.

Ik zal nog een keer foto's maken met een spiegelreflex, zal nu moeilijk gaan aangezien ze beide aan het opladen zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eew schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:13:
[...]

Probleem is dat dit niet van foto's te beoordelen is, met de witbalans van de foto en de kleurweergave van je monitor is waarschijnlijk van alles mis. Wat je wel met zekerheid kan zeggen is dat de linker helderder is, wat doet vermoeden dat er iets mis is met de rechter. Hebben die dingen unieke serienummers. Zo ja, misschien is daar dan iets uit af te leiden.

De eigenaar van deze twee telefoons moet dit niet laten zitten, om de simpele reden dat vele andere een defect scherm zonder dat ze het door hebben bespaart moet worden. Dit kan echt niet.
]Hmmm ja is waar. Toch wel kl*te dat ik dit weer moet lezen. Nu ga ik me de hele tijd afvragen of ik nu een slecht scherm heb of een scherm zoals het bedoelt is door Samsung, pff!

Wel je de kijkhoek veranderd, merk je wel dat er een blauwe schijn op hangt. Kan je dit misschien eens nakijken?

Ook nog een vraagje: wanneer de batterij lager is als 10% veranderd hij wnr ik de telefoon ff nie heb aangeraakt de helderheid naar de laagste stand Dan moet ik terug gaan om de helderheid weer op te krikken.
En ik heb geen spaarstand aanstaan ofzo. Raar, niet? Heeft nog iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Wizard schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:23:
Het is heel moeilijk om dit goed op de foto te krijgen. Misschien moeilijk te geloven, maar de goede is de rechter. Als je ze in het echt ziet, zie je wel duidelijk dat de linker veel blauwer is. Het verschil wat je ziet op de foto's is wel duidelijk zichtbaar, alleen de witbalans van de camera gooit roet in het eten.

Ik zal nog een keer foto's maken met een spiegelreflex, zal nu moeilijk gaan aangezien ze beide aan het opladen zijn :).
Ok zou fijn zijn als je dat kon doen!!

Als je bij je goede scherm een scherpe kijkhoek hanteert, zie je dan dat je scherm blauwig is, alle een blauwe gloed?
Zoals bij de gsm van mijn broertje, een desire s, zie ik daar vooral een gelige/roze schijn.
Bij de mijne blauwig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

The Wizard schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:23:

Maar het verschil is zou duidelijk dat jij met zekerheid weet te zeggen dat de rechter goed is, en de linker fout. Zou iemand die alleen de linker in handen heeft kunnen zien dat er iets mis mee is? En ik wil voordat ik er zelf één koop weten of dit een incident is, of dat alle schermen anders zijn en er een soort continue verloop van blauwe gloed is. Dat laatste zou echt rampzalig zijn.

P.S, als je foto's maakt met een spiegelreflex, zou je dat dan in (direct) zonlicht willen doen? Dan weten we namelijk zeker dat er geen witbalans probleem is.

[ Voor 7% gewijzigd door eew op 14-05-2011 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:23:
[...]

]Hmmm ja is waar. Toch wel kl*te dat ik dit weer moet lezen. Nu ga ik me de hele tijd afvragen of ik nu een slecht scherm heb of een scherm zoals het bedoelt is door Samsung, pff!

Wel je de kijkhoek veranderd, merk je wel dat er een blauwe schijn op hangt. Kan je dit misschien eens nakijken?

Ook nog een vraagje: wanneer de batterij lager is als 10% veranderd hij wnr ik de telefoon ff nie heb aangeraakt de helderheid naar de laagste stand Dan moet ik terug gaan om de helderheid weer op te krikken.
En ik heb geen spaarstand aanstaan ofzo. Raar, niet? Heeft nog iemand dit?
Dat laatste heb ik ook. Ik heb de spaarstand ook uit staan.

Het is trouwens wel moeilijk te vergelijken als ik die plaatjes zo zie. In de bovenste twee en de onderste twee zie je hetzelfde lege document. Maar het verschil in helderheid is op de bovenste twee plaatjes veel groter.
Duidelijk is wel dat het rechter scherm een stuk minder helder is dan het linker scherm.
Zou er geen app zijn die de helderheid kan meten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier regelmatig over updaten , maar als je je telefoon niet update wat gebeurd er dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:33:
Ik lees hier regelmatig over updaten , maar als je je telefoon niet update wat gebeurd er dan??
Dan blijven de kinderziektes er in zitten (ookal merk je sommige niet eens, het is beter voor de performance van je telefoon om te updaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Phusebox schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:56:
Bij mij crashed de list view ook zodra ik wil scrollen.

Verder valt de accu me nog niet tegen, nu na drie keer opladen zit ik na twaalf uur nog op 80%.

Enige wat me stoort is dat alles wel vaak crashed.
Welke provider heb je ? Vodafone ?
XE2 crashed in het buitenland veel op het Orange netwerk, dus wellicht dat er een verband te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:57
Snoop schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:33:
[...]

Het is trouwens wel moeilijk te vergelijken als ik die plaatjes zo zie. In de bovenste twee en de onderste twee zie je hetzelfde lege document. Maar het verschil in helderheid is op de bovenste twee plaatjes veel groter.
Duidelijk is wel dat het rechter scherm een stuk minder helder is dan het linker scherm.
Goh wat raar zeg! Ik zou ook zeggen dat de rechter slechter (minder helder is), maar dat blijkt dus niet te kloppen... wat dus betekent dat het verschil nog wel mee valt en je je dus niet hoeft af te vragen of je "de goede" of "de slechte" hebt;)

Misschien een leuke proef om het scherm in (helder) daglicht af te lezen en kijken welke beter is? Als dan de blauwe beter is, heb ik liever de blauwe! Niet dat je kunt kiezen ofzo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Snoop schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:33:
[...]

Een applicatie gaat niet werken, ik probeer manieren te bedenken. Maar alle manieren die ik bedenk betekenen dat iedereen dezelfde camera moet hebben. Wacht, iedereen met een SGSII heeft een SGSII camera...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
En een front face camera, en een spiegel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Snoop schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:41:
En een front face camera, en een spiegel ;)
Maar nog steeds een andere lamp!!! En niet iedereen heeft een spiegel buiten staan. En daarbij, als de schermen blijkbaar al niet identiek zijn, wie zegt dan dat de camera's dat wel zijn? Dit moet opgehelderd worden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Hier komen ze:

Instellingen: Achtergrond effect: Standaard, Schermvoeding: uit.

Nu gemaakt met een Canon 350D met een 10-22mm EFS Canon lens.
Afbeeldingslocatie: http://www.faken.eu/upload/galaxy/5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.faken.eu/upload/galaxy/6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.faken.eu/upload/galaxy/7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.faken.eu/upload/galaxy/8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.faken.eu/upload/galaxy/9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.faken.eu/upload/galaxy/10.jpg

Bij kleuren is het nog steeds lastig te zien, maar met het blote oog wel zichtbaar. Ook onder verschillende hoeken is de kleur afwijking goed te zien. Voor de goede orde, de linker is de "foute" :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florejaen
  • Laatst online: 01-08 23:27
Op foto 3 en 4 is zeer duidelijk de blauwe waas te zien, misschien dat we daar op moet letten bij het kopen van een samsung galaxy s2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Als ik zo'n blauwe waas heb ga ik in ieder geval klagen. :|

En ja, nu is het inderdaad vrij duidelijk te zien. Wel vreemd, overigens, de blauwe waas was ook een klacht in de reviews van Engadget voor de Infuse 4G en Droid Charge, welke beide een Super AMOLED Plus scherm hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 18:46

Quindor

Switching the universe....

Over die kleuren. Is dat niet gewoon de instelling? Je kunt deze of dynamic, standard of movie zetten. Dit veranderd de kleuren van je display in alles. Persoonlijk uiteindelijk op Dynamic gezet, hoewel dat vrij "hard" kan overkomen.

Zit onder : settings -> display -> background effect en dan je keuze maken.

Ik verwacht dat het dan vrij snel gefixed is. Mochten die gelijk staan en heb je dan nog steeds dat het er anders uit ziet en de helderheid verschilt, dan is er waarschijnlijk iets mis inderdaad!

Uit de laatste foto's zou ik juist zeggen dat de LINKER geen "correct" beeld laat zien.

[ Voor 8% gewijzigd door Quindor op 14-05-2011 19:55 ]

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
M-en-M schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:54:
Als ik zo'n blauwe waas heb ga ik in ieder geval klagen. :|

En ja, nu is het inderdaad vrij duidelijk te zien. Wel vreemd, overigens, de blauwe waas was ook een klacht in de reviews van Engadget voor de Infuse 4G en Droid Charge, welke beide een Super AMOLED Plus scherm hebben.
Samsung zal toch niet stiekem hier en daar wat super LCD schermen in de NL toestellen gezet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Quindor schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:55:
Over die kleuren. Is dat niet gewoon de instelling? Je kunt deze of dynamic, standard of movie zetten. Dit veranderd de kleuren van je display in alles. Persoonlijk uiteindelijk op Dynamic gezet, hoewel dat vrij "hard" kan overkomen.

Ik verwacht dat het dan vrij snel gefixed is. Mochten die gelijk staan en heb je dan nog steeds dat het er anders uit ziet en de helderheid verschilt, dan is er waarschijnlijk iets mis inderdaad!
Dit heeft hij al aangegeven, ze staan beide op Standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Quindor schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:55:

Uit de laatste foto's zou ik juist zeggen dat de LINKER geen "correct" beeld laat zien.
Zie de post... ze staan beide op 'standaard'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Tuur86 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:55:
[...]

Samsung zal toch niet stiekem hier en daar wat super LCD schermen in de NL toestellen gezet hebben?
Daar is het contrast veel te hoog voor. Bovendien is dit nou niet bepaald een klacht die bij S-LCD schermen was voorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Tuur86 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:55:
[...]

Als ze dat gedaan hebben heet dat oplichterij, tenminste ik neem aan dat op beide dozen dat Samoled+ logo geprint was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Het kan trouwens wel zijn dat ze twee verschillende batches van Super AMOLED Plus schermen hebben. Eldar had ook al aangegeven dat het scherm van zijn preview unit en de review unit andere kleuren weergaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 20:48
Werken jullie met de standaard Messaging app? Is daar een mooiere skin voor? Ik vind die bijzonder lelijk ..

Als je dan Handcent gaat gebruiken, blijft die toch nog een upgedate aantal tonen in het icoontje ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

The Wizard schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:49:
Hier komen ze:

Instellingen: Achtergrond effect: Standaard, Schermvoeding: uit.

Nu gemaakt met een Canon 350D met een 10-22mm EFS Canon lens.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Bij kleuren is het nog steeds lastig te zien, maar met het blote oog wel zichtbaar. Ook onder verschillende hoeken is de kleur afwijking goed te zien. Voor de goede orde, de linker is de "foute" :).
Dit is veel beter, het moge duidelijk zijn dat ik persoonlijk met het linker scherm niet zo kunnen leven. Kunnen andere mensen vertellen of wit op hun scherm geen lichtblauw is?

Heb je nog iets van serienummers kunnen vinden waaruit informatie over de productie te vinden is?
M-en-M schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:59:
Het kan trouwens wel zijn dat ze twee verschillende batches van Super AMOLED Plus schermen hebben. Eldar had ook al aangegeven dat het scherm van zijn preview unit en de review unit andere kleuren weergaven.
Maar is dit verschil acceptabel, dan weet je toch als consument niet wat je krijgt.

[ Voor 15% gewijzigd door eew op 14-05-2011 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, deze fotos laten het wel goed zien, de linkse heeft het echt wel fel.
Is dit met het blote oog ook zo fel? Ik heb dan toch wel de goede, oef!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Daggie schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:02:
Werken jullie met de standaard Messaging app? Is daar een mooiere skin voor? Ik vind die bijzonder lelijk ..

Als je dan Handcent gaat gebruiken, blijft die toch nog een upgedate aantal tonen in het icoontje ..
Als je naar de standaard berichten app gaat en je drukt op instellingen dan kan je meldingen uitzetten, dan ontvang je alleen een melding van handcent

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
Radiance schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:05:
[...]

Als je naar de standaard berichten app gaat en je drukt op instellingen dan kan je meldingen uitzetten, dan ontvang je alleen een melding van handcent
Ja ... maar het icoontje update nog het aantal ontvangen berichten ..
is er trouwens een manier om Handcent te verplaatsen naar die 'taakbalk' onderaan? Als Messaging daar niet staat, zou ik er al beter mee kunnen leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister360
  • Laatst online: 07-09 21:04
Heeft iemand dit ook in zijn telefoon?

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/_MeWK2NlIgx4/Tc7EFk9gBcI/AAAAAAAABEo/Ptn5uYv5gn8/s912/CIMG0069.JPG

Je ziet twee krassen zitten. Deze zijn echter alleen zichtbaar als er licht op valt vanuit een bepaalde richting. Vandaar ook dat ik de flitser heb gebruikt om ze zichtbaar te maken.

Hieronder is een foto zonder flitser. Je ziet, de krassen zitten niet op het glas, maar eronder, in de display zelf.

Heel vaag, vooral omdat zodra ik het scherm aanzet je er niks van kunt zien.
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/_MeWK2NlIgx4/Tc7EFbaVHqI/AAAAAAAABEk/qiCEZOgEeN4/s912/CIMG0068.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
De telefoons zijn wel bij 2 verschillende bedrijven gekocht (Coolblue en GSMwijzer), alle 2 zijn NL (NL boekjes). Tussen de IMEI nr's zit 126.587 tussen, alleen ik heb geen idee of ze doornummeren. De batterijen dateren allebei van 27-04-2011, dus de toestellen kunnen niet zoveel verschillen qua productiedatum.

Als de IMEI oplopend is, is de "foute" de nieuwste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florejaen
  • Laatst online: 01-08 23:27
Er komen precies meer en meer gebreken boven :s

Ik hoop dat bovenstaand gevallen met de kras op het display en de blauwe waas eenmalig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
Zo'n kras moet je terugbrengen hoor .. mijne heeft dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Daggie schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:06:
[...]

Ja ... maar het icoontje update nog het aantal ontvangen berichten ..
is er trouwens een manier om Handcent te verplaatsen naar die 'taakbalk' onderaan? Als Messaging daar niet staat, zou ik er al beter mee kunnen leven.
Dat icoontje ken ik niet, heb zelf geen GS2 dus misschien is dit iets van TouchWiz.
Kan je het icoon van Handcent niet gewoon 'beet pakken' en op de taakbalk slepen?

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
eew schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:04:

Maar is dit verschil acceptabel, dan weet je toch als consument niet wat je krijgt.
Hangt er vanaf, als het nog steeds sAMOLED+ is, is er geen misleiding in het spel. Ze hebben niets gegarandeerd over de kleurwaardes.

Je kan natuurlijk wel proberen te klagen bij Samsung en zeggen dat je scherm het niet goed doet. Dat zou ik in ieder geval doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister360
  • Laatst online: 07-09 21:04
Daggie schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:10:
Zo'n kras moet je terugbrengen hoor .. mijne heeft dat niet.
Ik weet het, ik heb 'm alleen pas net :(

Ik heb 'm via GSMWijzer. Ik heb ze gelijk gemaild met deze foto's bijgevoegd. Heb verteld dat ik eigenlijk alleen wil omruilen als ze er gelijk een vervanging kunnen sturen. Heb nog geen reactie. Ben benieuwd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:57
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:05:
Ok, deze fotos laten het wel goed zien, de linkse heeft het echt wel fel.
Is dit met het blote oog ook zo fel? Ik heb dan toch wel de goede, oef!
Duidelijke foto's! Hieruit blijkt duidelijk dat de linker 'de slechte(re)' is! Pff, ik koop het toch maar gewoon op hoop van zegen... Maar als de oude de betere is, is het misschien toch beter om bij de mediamarkt te kopen dan te wachten op de 'nieuwe' batch van belsimpel... aargh!:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
gabn88 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:16:
[...]

Duidelijke foto's! Hieruit blijkt duidelijk dat de linker 'de slechte(re)' is! Pff, ik koop het toch maar gewoon op hoop van zegen... Maar als de oude de betere is, is het misschien toch beter om bij de mediamarkt te kopen dan te wachten op de 'nieuwe' batch van belsimpel... aargh!:P
Told you so ;-)

Ten tijde van de HTC Desire was het ook een hele batch die "last" had van roze schermen...
Hier gelukkig, op wat FC's na geen problemen, maar die worden er wel uit ge-update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:45
Kan je de accuweather widget die al voorinstalleerd is aanzetten op automatisch refreshen ofzo? Ik kan het niet vinden en nu moet ik iedere keer handmatig zelf refreshen

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
De batterijduur valt me tot nu toe 100% mee. Heb hem gistermiddag om 13:30 toen ik hem binnen kreeg aan de lader gehangen, toen moest ik snel weg en s'avonds om 21:00 toen ik thuis kwam heb ik hem weer er uit gehaald. Sindsdien heb ik er vanzelfsprekend best veel mee lopen spelen en ik zit nu bijna 24 uur later op nog ruim 60%. Hij heeft vandaag wel een paar keer via USB heel kort opgeladen (tijdens foto's overdragen etc.) maar dat zal niet heel veel uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 08:48
He, was ik er net van overtuigd dat ik de Galaxy SII wilde nemen, zie je dit soort gebreken. Onbedoeld zet het me toch aan het twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brambo84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:13
Mischien dat het volgende een kleine geruststelling is voor een aantal mensen hier:

Om zo een telefoon te fabriceren komen enorm veel factoren bij kijk, zoals een shit load aan medewerkers, verschillende (dochter) bedrijven, maschines enz, enz. Bij iedere productiestap wordt met een foutmarge gewerkt, dat wil zeggen dat ieder onderdeel van iedere gsm een factor kan afwijken van andere gsms. Deze afwijking is over het algeheel helemaal niet erg en niemand merkt het. Multinationals accepteren uiteindelijk 3,4 defecten per miljoen producten/diensten etc.

Met andere woorden: er zullen ongetwijfeld "slechte" producten verkocht worden. En ik heb het idee dat de SGS2 met de blauwe gloed ééntje is, omdat ik verder niemand hier over heb zien schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Thenotorious schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:24:
Kan je de accuweather widget die al voorinstalleerd is aanzetten op automatisch refreshen ofzo? Ik kan het niet vinden en nu moet ik iedere keer handmatig zelf refreshen
Gewoon bij de settings van de widget --> auto refresh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
Thenotorious schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:24:
Ja, even openen door er op te klikken. Vervolgens de menu knop gebruiken en naar instellingen gaan. Daar zie je ''Automatisch vernieuwen''

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:45
Tuur86 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:27:
[...]

Ja, even openen door er op te klikken. Vervolgens de menu knop gebruiken en naar instellingen gaan. Daar zie je ''Automatisch vernieuwen''

Succes.
Aha ik heb het harstikke bedankt! Ik vergeet die knop heletijd kom namelijk van een nokia e75 :p

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Brambo84 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:26:
Mischien dat het volgende een kleine geruststelling is voor een aantal mensen hier:

Om zo een telefoon te fabriceren komen enorm veel factoren bij kijk, zoals een shit load aan medewerkers, verschillende (dochter) bedrijven, maschines enz, enz. Bij iedere productiestap wordt met een foutmarge gewerkt, dat wil zeggen dat ieder onderdeel van iedere gsm een factor kan afwijken van andere gsms. Deze afwijking is over het algeheel helemaal niet erg en niemand merkt het. Multinationals accepteren uiteindelijk 3,4 defecten per miljoen producten/diensten etc.

Met andere woorden: er zullen ongetwijfeld "slechte" producten verkocht worden. En ik heb het idee dat de SGS2 met de blauwe gloed ééntje is, omdat ik verder niemand hier over heb zien schrijven.
Ja, maar dat zou kunnen komen omdat mensen geen vergelijkingsmateriaal hebben. Misschien is de helft wel zo. Eigenlijk wil ik een officiële reactie van Samsung hierover. Als Samsung namelijk zelf zegt dat het normaal is dan wordt het een heel ander verhaal.
Pagina: 1 ... 11 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: <a href=" [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic"> Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic</a>.