Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 23 Laatste
Acties:
  • 141.610 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:02
Thenotorious schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:31:
[...]

Aha ik heb het harstikke bedankt! Ik vergeet die knop heletijd kom namelijk van een nokia e75 :p
Kan me voorstellen dat het dan ff wennen is ja. Onder die knop kun je wel de meeste instellingen voor iedere app vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnix72
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-04 12:05
Als ik me niet vergis, heb ik meerdere mensen over die blauwe gloed horen praten.
Ook zei iemand (volgens mij paar paginas terug) dat op andere sites, bij reviews, ook over een blauwe gloed werd gesproken.
Idd, als samsung zegt dat het hoort, dan ligt het anders, maar toch wil je het beste scherm en niet een aftreksel daarvan.
Daarbij wil ik nog even benadrukken dat de prijs van dit toestel een flinke is en dat je als consument hiervoor toch niet zomaar een half af toestel wil kopen (of een minder goed toestel:P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Marnix72 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:37:
Als ik me niet vergis, heb ik meerdere mensen over die blauwe gloed horen praten.
Ook zei iemand (volgens mij paar paginas terug) dat op andere sites, bij reviews, ook over een blauwe gloed werd gesproken.
Idd, als samsung zegt dat het hoort, dan ligt het anders, maar toch wil je het beste scherm en niet een aftreksel daarvan.
Daarbij wil ik nog even benadrukken dat de prijs van dit toestel een flinke is en dat je als consument hiervoor toch niet zomaar een half af toestel wil kopen (of een minder goed toestel:P).
Ik vind het vooral vreemd dat het verschil zo groot is. Dat kan nooit de bedoeling zijn. Je zou bijna zeggen dat het een totaal ander product is. De Samsung Galaxy S 2 blue ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brambo84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:13
eew schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:32:
[...]

Ja, maar dat zou kunnen komen omdat mensen geen vergelijkingsmateriaal hebben. Misschien is de helft wel zo. Eigenlijk wil ik een officiële reactie van Samsung hierover. Als Samsung namelijk zelf zegt dat het normaal is dan wordt het een heel ander verhaal.
Goed ik heb het toestel nog niet. Ik krijg het pas over twee weken, maar die blauwe gloed vond ik toch wel heel duidelijk te zien. En dat het wit dan niet helemaal wit is (leg een wit blad papier ernaast) dat zien je vrij snel. En zeker zijn hier een aantal mensnen die zoiets zouden opmerken. Hierbij moet ik aan iemand denken die een aantal posts terug het erover had dat de batterijklep een fractie van een milimeter speling had. Onder de tweakers zitten wel meer mierenneuker (ik ben er ook één van) die, zodra zij een groot bedrag aan elektronica uitgeven, ook willen dat alles klopt.

Maar je hebt wel gelijk, een statement van Samsung zou niet slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gisteren las ik een bericht over het opladen, mijn telefoon gaf een melding dat de batterij leeg was, ik aan de lader gehangen en binnen 2 uur was ie vol. Is dat normaal/

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:35
Wii4all schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:45:
Gisteren las ik een bericht over het opladen, mijn telefoon gaf een melding dat de batterij leeg was, ik aan de lader gehangen en binnen 2 uur was ie vol. Is dat normaal/
Hier is die pas op 50% en ik denk dat hij nu toch al 3 aan het opladen is met de travel adapter die levert maar 700mAh. Heb ook nog een nokia adapter die bij me N97 zat, die levert 1200mAh dan gaat het iets sneller hoop ik :)

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Wizard schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:07:
De telefoons zijn wel bij 2 verschillende bedrijven gekocht (Coolblue en GSMwijzer), alle 2 zijn NL (NL boekjes). Tussen de IMEI nr's zit 126.587 tussen, alleen ik heb geen idee of ze doornummeren. De batterijen dateren allebei van 27-04-2011, dus de toestellen kunnen niet zoveel verschillen qua productiedatum.

Als de IMEI oplopend is, is de "foute" de nieuwste.
Welke is van coolblue, heb mijne namelijk ook van daar, hoop jpu goed toesrel ook :*) ? Dan moet
Ik me al minder zorgen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Als je hem online koopt, en te blauw vind kan je hem via de wet kopen op afstand toch zonder opgave van reden terugsturen? In een winkel ligt dat anders lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
The Wizard schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:49:
Bij kleuren is het nog steeds lastig te zien, maar met het blote oog wel zichtbaar. Ook onder verschillende hoeken is de kleur afwijking goed te zien. Voor de goede orde, de linker is de "foute" :).
Ik heb dit dus precies hetzelfde gehad met twee keer een Galaxy S, één wit(ter) de andere zo blauwig. Tussen aankoop zat toen maar ongeveer 2-3 weken verschil en ook nog bij dezelfde winkel (GSMeasy, jaartje geleden). Jammer dat dit nog steeds met dit type scherm ook zo is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:50:
[...]

Welke is van coolblue, heb mijne namelijk ook van daar, hoop jpu goed toesrel ook :*) ? Dan moet
Ik me al minder zorgen maken
Geen idee :).

Mijn vrouw vind de blauwe gloed niet erg, het is haar tel, ze moet zelf weten wat ze er mee doet :).

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 20:48
Radiance schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:10:
[...]

Kan je het icoon van Handcent niet gewoon 'beet pakken' en op de taakbalk slepen?
Neen .. met TwLauncher kan dat niet. Met ADW.Launcher bv. wel .. maar ik gebruik voor de rest TwLauncher wel graag .. Moeilijk altijd zoveel keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edwin- schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:25:
He, was ik er net van overtuigd dat ik de Galaxy SII wilde nemen, zie je dit soort gebreken. Onbedoeld zet het me toch aan het twijfelen.
Alleen de mensen waar iets mís bij is, posten. De overgrote meerderheid van mensen die een S2 hebben hebben dit topic alweer verlaten en posten dus niet de positieve aspecten. Mensen posten alleen maar de negatieve zaken omdat deze als "anders" beschouwd worden en positieve dingen als "normaal".

Ga er maar vanuit dat 99% van de mensen super tevreden is en dat alle review scores terecht zijn. Ben jij ontevreden dan return je hem toch eenmaal als je hem hebt.

Ga niet freaken vanwege 2 users met problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Ik kan voorlopig geen echte minpunten noemen. Geen problemen zoals hierboven worden benoemd (toestel komt van Bol.com). Ben er super blij mee :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Laatst online: 13-08 20:48
Daggie schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 21:04:
[...]

Neen .. met TwLauncher kan dat niet. Met ADW.Launcher bv. wel .. maar ik gebruik voor de rest TwLauncher wel graag .. Moeilijk altijd zoveel keuze :)
Sta me toe mezelf te corrigeren. Het gaat wel:
> Ga naar Applications
> Menu > Gridview
> Menu > edit

En dan kan je daar zetten wat je wil.

Met die wijziging, blijft het voorlopig TwLauncher voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sksksksk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-09 21:20
Even een berichtje tussendoor.

Omdat er weinig recente vergelijking te vinden waren van de schermafmetingen van smartphones hieronder een afbeelding van de Iphone 3gs, Samsung Galaxy S 1&2, S E Arc en de HTC sensation t.o.v. elkaar

http://i51.tinypic.com/2vcdlwn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Sander H schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 21:14:
Ik kan voorlopig geen echte minpunten noemen. Geen problemen zoals hierboven worden benoemd (toestel komt van Bol.com). Ben er super blij mee :9~
Mijne komt ook van Bol.com en geen problemen mee. Wel vroeg ik mij af of iedereen de map 'bol' staan heeft op zijn smartphone. Die map is leeg, maar vroeg me af of het een standaard map is of iets dat bol er op gezet heeft (doos had namelijk dubbele seal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
glennl schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 21:23:
[...]

Mijne komt ook van Bol.com en geen problemen mee. Wel vroeg ik mij af of iedereen de map 'bol' staan heeft op zijn smartphone. Die map is leeg, maar vroeg me af of het een standaard map is of iets dat bol er op gezet heeft (doos had namelijk dubbele seal).
Hm nee, ben geen mappen tegengekomen standaard op de telefoon. Wel apart als er een bol map op zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Sander H schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 21:31:
[...]

Hm nee, ben geen mappen tegengekomen standaard op de telefoon. Wel apart als er een bol map op zit..
Ook niet via de app 'My Files'? Daar staat een map 'bol' onder 'bluetooth'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
glennl schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 21:23:
[...]

Dat komt waarschijnlijk door de app "Digilezen" van Bol.com. Volgens mij hebben alle NL toestellen deze app erop staan aangezien ik mijn toestel niet bij Bol.com heb besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door Snoop op 14-05-2011 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neeknikker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-03 16:27
Iemand al ervaringen met het roote van zijn galaxy s2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Snoop schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 21:38:
[...]

Dat komt waarschijnlijk door de app "Digilezen" van Bol.com. Volgens mij hebben alle NL toestellen deze app erop staan aangezien ik mijn toestel niet bij Bol.com heb besteld.
Aha, inderdaad, dat zal het wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
@ts:

ik mis als leek op android gebied helaas de tips en trics voor de first use.
zou dit a.u.b. er alsnog in kunnen? in het volgende deel?

dus bijvoorbeeld: -de instellingen, backup, overzetten gegevens (vanuit winmo, iphone, symbian etc.) etc.

of bestaat er ergens anders zo een soort topic al? wat ik over het hoofd heb gezien?

thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05-2023
Meinon schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 21:54:
@ts:

ik mis als leek op android gebied helaas de tips en trics voor de first use.
zou dit a.u.b. er alsnog in kunnen? in het volgende deel?

dus bijvoorbeeld: -de instellingen, backup, overzetten gegevens (vanuit winmo, iphone, symbian etc.) etc.

of bestaat er ergens anders zo een soort topic al? wat ik over het hoofd heb gezien?

thnx.
Ik zou zeggen, pak de Android 2.3 handleiding erbij, en begin bij 'Android Basics' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meinon
Kan iemand hem samenvatten :p...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Meinon schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:03:
Gast... Zoek even op google...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnix72
@Meinon
niet te lui he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
Meinon schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:03:
Ik neem aan dat een beetje tweaker niet eens een handleiding open trekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
^^..Zo moeilijk is het allemaal niet. ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Laatst online: 31-08 00:40
Heb het toestel nu sinds afgelopen dinsdag in gebruik. Ben er ontzettend tevreden mee. Ben zelf Android gebruiker sinds de Nexus One launch en, afgezien van 2 maanden tussendoor Samsung Galaxy S, heb ik constant de Nexus One gebruikt.

Over het algemeen is het gewoon op alle punten het beste toestel dat ik ooit heb gehad. Prachtig scherm, snel, voldoende intern geheugen...
Toch een paar kleine minpuntjes:
- Ontbreken notification LED, dat begrijp ik gewoon echt niet. Vond het aan de Nexus One altijd erg prettig dat de trackball in verschillende kleuren kon knipperen om aan te geven of, en wat, er was. Ik weet dat je dit deels met applicaties af kan vangen, maar vooral gezien mijn 3e punt, is dat voor mij gewoon echt geen oplossing.
- Ontbreken trackball, maar dat lijkt een richting te zijn die alle Android toestellen opgaan en kan ik wel aan wennen.
- Persoonlijk ben ik nog al teleurgesteld in de accutijd. Ik kom gewoon de dag niet door. Nu is dat niks nieuws voor mij. Ik gebruik mijn toestellen nou eenmaal behoorlijk intensief: Ook de Nexus One en Samsung Galaxy S(1) wisten het niet een dag vol te houden bij mij. Maar ik had verwacht dat met een moderner toestel (beter scherm en modernere CPU) toch wel iets van vooruitgang zou hebben op dit punt. Ik kan er wel mee leven omdat ik toch heel veel achter bureau's zit en in de auto overdag, dus vaak in de gelegenheid ben om bij te laden, maar toch erg jammer.

Overigens heb ik TouchWiz ongeveer 10 seconden aangekeken :) Snel weer terug naar LauncherPro. Maar dat is een kwestie van smaak.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meinon
ja maar waarom zo'n topic als juist dat soort info ontbreekt...
de bevinden van alle tweakers bijeen in 1 topic over 1 bepaalde smartphone...

daar gaat toch om.

ik bedoel ik weet heus wel dat door proberen je meer leert dan je tijd verdoen
aan zo'n handboek de hele dag...

maar ja .. kant en klare tips en trucs ... hebben toch mijn voorkeur hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:04

Morenoo91

Flexible Mexican

Meinon schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:07:

daar gaat toch om.

gast niet zo zeiken in de tijd dat je dit bericht had getypt je 't allang kunnen opzoeken

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnix72
Jezus christus, omglol, juist omdat hier mensen over wat meer inside dingen praten, is dit niet de plaats om je tips te krijgen hoe je het toestel moet gebruiken als je het opstart of iets dergelijks. Zoek op youtube bv bij reviews voor tips e.d.

O.T.
@Johny
Ik denk dat je dan het probleem hebt wat velen hebben en wat hier toch vaak omschreven wordt als battery draining :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86

daar gaat toch om.

Stel gewoon een aantal vragen tussen door, hier krijg je dan echt wel antwoord op. Je verwacht toch niet dat iemand zo gek is om ff voor jou 380 pagina's samen te vatten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
Johny58 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:07:
Heb het toestel nu sinds afgelopen dinsdag in gebruik. Ben er ontzettend tevreden mee. Ben zelf Android gebruiker sinds de Nexus One launch en, afgezien van 2 maanden tussendoor Samsung Galaxy S, heb ik constant de Nexus One gebruikt.

Over het algemeen is het gewoon op alle punten het beste toestel dat ik ooit heb gehad. Prachtig scherm, snel, voldoende intern geheugen...
Toch een paar kleine minpuntjes:
- Ontbreken notification LED, dat begrijp ik gewoon echt niet. Vond het aan de Nexus One altijd erg prettig dat de trackball in verschillende kleuren kon knipperen om aan te geven of, en wat, er was. Ik weet dat je dit deels met applicaties af kan vangen, maar vooral gezien mijn 3e punt, is dat voor mij gewoon echt geen oplossing.
- Ontbreken trackball, maar dat lijkt een richting te zijn die alle Android toestellen opgaan en kan ik wel aan wennen.
- Persoonlijk ben ik nog al teleurgesteld in de accutijd. Ik kom gewoon de dag niet door. Nu is dat niks nieuws voor mij. Ik gebruik mijn toestellen nou eenmaal behoorlijk intensief: Ook de Nexus One en Samsung Galaxy S(1) wisten het niet een dag vol te houden bij mij. Maar ik had verwacht dat met een moderner toestel (beter scherm en modernere CPU) toch wel iets van vooruitgang zou hebben op dit punt. Ik kan er wel mee leven omdat ik toch heel veel achter bureau's zit en in de auto overdag, dus vaak in de gelegenheid ben om bij te laden, maar toch erg jammer.

Overigens heb ik TouchWiz ongeveer 10 seconden aangekeken :) Snel weer terug naar LauncherPro. Maar dat is een kwestie van smaak.
Custom rom's zijn in de maak voor al je probleempjes...zo gaat mijn SGS1 3dagen mee ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

daar gaat toch om.

Zoals je in Het algemeen beleid kan lezen is dit op GoT niet de bedoeling. We verwachten eigen inzet en initiatief, want GoT is geen helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meinon
Begin eens met Het algemeen beleid, waar ik al naar linkte, voordat je begint met roepen.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 14-05-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 14-05-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meinon
*weg* zie hierboven.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 14-05-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnix72
Meinon, meinon, meinon :P
Wat je vraagt is gwn ........tja, het komt een beetje als een bominslag.
Ineens zo'n vraag. Misschien is dit een beetje wat je zoekt:

YouTube: Kanaal van samjpullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
Meinon,

Het voordeel van android is dat je er zeer gemakkelijk mee uit de voeten kunt. Dat maakt het uit maken van een verkorte handleiding ook overbodig.

Als je dus concrete vragen over bepaalde instellingen hebt, kun je deze uiteraard gewoon stellen. En zal ik en iedere ander die er iets zinnigs over kan zeggen je proberen te helpen.

Dus vraag raak, dan komen we er wel uit :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Laatst online: 16-10-2024
Is er een simpele manier om je pim gegevens van een WM toestel naar de SG2 over te zetten? Ik gebruik al jaren SPB Back Up, maar dat gaat natuurlijk niet werken. Outlook (lees Google account) is ook lastig omdat ik nooit een manier heb kunnen vinden om mijn HD2 en Outlook vrienden te laten worden, m.a.w: mijn Outlook is niet up to date.
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meinon
@ RoD en alle anderen..
dit is enkel waar ik om vroeg: HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 13

zoiets...
zucht....

Die goede oude tijd.................................

@ Tuur en Marnix.. thnx. voor de druppel op de gloeiende plaat .. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
Meinon schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:34:
@ RoD en alle anderen..
dit is enkel waar ik om vroeg: HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 13

zoiets...
zucht....

Die goede oude tijd.................................

@ Tuur en Marnix.. thnx. voor de druppel op de gloeiende plaat .. ;)
Ik neem aan dat die druppel de 'hitte' wat heeft laten afkoelen hé? Ik bedoelde met m'n opmerking niks vijandigs ... ben uiteraard bereid iedereen bij te staan bij zijn/haar vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 11:23
Even over de 2 Galaxy's met verschillend display.
Zit hier nu ook even te kijken met 2 galaxy's en bij de ene leek het ook wel wat blauwiger tot ik wat extra lampen in het plafond aan deed, zodat beide telefoons dezelfde hoeveelheid licht op hun sensor kregen.
Beide gaven hierna hetzelfde mooie helder beeld.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnix72
Ook onder een hoek?
Volgens mij was het bij The Wizard zo dat autobright uit stond, dus dat zou in principe niet uit moeten maken (behalve als er nog een ander soort scherm is, dat bij hoge brightness de blauwe gloed weg laat gaan :P)

[ Voor 51% gewijzigd door Marnix72 op 14-05-2011 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Gebruikt iemand dat mmm programma? En hoe bevalt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
Ewivis schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:55:
[...]

Gebruikt iemand dat mmm programma? En hoe bevalt dat?
Zag hem er tussen staan. dus even aan gezet.. wat een ranzig programma. meteen weer weg gegooid. Onoverzichtelijk / niet aanpasbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Marnix72 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:48:
Ook onder een hoek?
Volgens mij was het bij The Wizard zo dat autobright uit stond, dus dat zou in principe niet uit moeten maken (behalve als er nog een ander soort scherm is, dat bij hoge brightness de blauwe gloed weg laat gaan :P)
Beide toestellen lagen naast elkaar toen het hier ook opviel.
De ene iet wat blauwiger als de andere, na aan doen van wat extra licht, waren beide schermen even helder.
Misschien zit er wel iets verschil in sensors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Rhodan schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 23:18:
[...]

Beide toestellen lagen naast elkaar toen het hier ook opviel.
De ene iet wat blauwiger als de andere, na aan doen van wat extra licht, waren beide schermen even helder.
Misschien zit er wel iets verschil in sensors?
Als je de helderheid handmatig instelt moet dat toch geen verschil maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Geen idee, maar van beide toestellen staan op de instellen voor het scherm zoals ze uit de doos kwamen.
En dit viel ons op.
Just my 5 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
Wellicht is het al gepost, maar wisten jullie al dat er een easter egg in de SGS II zit? Althans in de gingerbeard software....

Applicaties --> instellingen --> over het toestel --> herhaaldelijk blijven ''tikken'' op Androd-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 10:36
Tuur86 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 00:18:
Wellicht is het al gepost, maar wisten jullie al dat er een easter egg in de SGS II zit? Althans in de gingerbeard software....

Applicaties --> instellingen --> over het toestel --> herhaaldelijk blijven ''tikken'' op Androd-versie
is op all 2.3 android foons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
Gohan040 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 00:25:
[...]

Mooi, weten we dat ook weer hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 17:13
Wellicht eerder gepost maar dit topic gaat zo snel..

Kwam deze tegen op een ander forum:

Afbeeldingslocatie: http://www.samsunggalaxys2.nl/wp-content/uploads/2011/05/Samsung-Galaxy-S2-overklokt-naar-15-GHz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Gohan040 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 00:25:
[...]

Haha nice! nog meer? :D 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
BertP schreef op zondag 15 mei 2011 @ 00:40:
Wellicht eerder gepost maar dit topic gaat zo snel..

Kwam deze tegen op een ander forum:

[afbeelding]
Zoeken is nie moeilijk
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457320?data[filter_keywords]=overclock&data[boolean]=AND

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Wizard schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:49:
Hier komen ze:

Instellingen: Achtergrond effect: Standaard, Schermvoeding: uit.

Nu gemaakt met een Canon 350D met een 10-22mm EFS Canon lens.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Bij kleuren is het nog steeds lastig te zien, maar met het blote oog wel zichtbaar. Ook onder verschillende hoeken is de kleur afwijking goed te zien. Voor de goede orde, de linker is de "foute" :).
Ah damn!!

Als ik nu men galaxy bekijk zie ik vanuit dezelfde hoek als de foto's ook dezelfde blauwe gloed over het scherm. Als ik echter recht op het scherm kijk is deze wel heel wit, witter als de desire s van mij broertje.

Ik weet niet wat ik er van moet denken.

Als er mensen vanuit dezelfde kijkhoek kijken als de foto's, zien jullie dan ook dezelfde blauwe gloed, of totaal niet?Ik heb mijne bij coolbleu gekocht, denk dus dat jou blauwig scherm ook vandaar is.

Kunnen mensen met een galaxy s 2 misschien eens even kijken of ze van die hoeken van de fotos ook zowat een blauwig scherm zien? Ik zie nu wel dat ik uit mijn hoeken ook zo een foto met die gloed zou bekomen,!

Pfff miserie!!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2011 06:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht, here we go...

Samsung heeft er niet voor niets een app bijgestopt om kleuren in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 07:11:
Zucht, here we go...

Samsung heeft er niet voor niets een app bijgestopt om kleuren in te stellen.
Die regelt alleen de intensiteit van de kleuren...

Ik gaf alleen maar aan mbv de fotos dat er verschil in de schermen zit. Mijn vrouw heeft er geen problemen mee.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Met de batterij gaat het wel hard om.2330 nog 90% en nu 9 33nog 48 %t. Hij jeeft de hele nacht voor mn gevoel niks hoeven doen

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Hm, bij mij is er maar 3% vanaf gegaan gedurende de nacht. Had 3G aanstaan maar geen automatische updates. Verder ook geen programma's op de achtergrond o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:57
Wii4all schreef op zondag 15 mei 2011 @ 09:35:
Met de batterij gaat het wel hard om.2330 nog 90% en nu 9 33nog 48 %t. Hij jeeft de hele nacht voor mn gevoel niks hoeven doen
Dit voegt weinig toe als je verder geen specificaties geeft; bv, met email sync aan? wifi aan? 3g aan? twitter+facebook updates aan? Bluetooth aan? etc.etc...

Op zich zelfs wel een goede score, want als je extrapoleert kom je uit op een kleine 24 uur met een lading, prima toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Daar heb je gelijk in ik dacht alleen dat ik op deze manier wel aan 2 dagen zou komen. Wifi staat aan bluetooth ook. Alleen gmail synct. Facebook heb ik net uitgezet. Ik ga kijken of ik nog wat meer aan instellingen kan aanpassen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Wii4all schreef op zondag 15 mei 2011 @ 10:08:
Daar heb je gelijk in ik dacht alleen dat ik op deze manier wel aan 2 dagen zou komen. Wifi staat aan bluetooth ook. Alleen gmail synct. Facebook heb ik net uitgezet. Ik ga kijken of ik nog wat meer aan instellingen kan aanpassen.
Bluetooth slurpt altijd stroom, dus die moet je altijd standaard uitzetten.

Verder kun je dingen uitproberen met slaapstandbeleid van Wifi. Deze kun je vinden onder draadloos en netwerk --> wi-fi-instellingen --> Menu --> Geavanceerd --> slaapstandbeleid. Je kunt dan bepalen wanneer je telefoon Wifi moet uitschakelen.

Zet het op Nooit als je een wifi-verbinding hebt. Hiermee gebruikt je telefoon geen 3G als het in standby is.. Wifi is zuiniger dan 3G.

Twee dagen halen is geen makkelijk iets. Twee dagen haal je alleen bij laag gebruik van je telefoon.

[ Voor 8% gewijzigd door Relief2009 op 15-05-2011 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 05:52:
[...]

Ah damn!!

Als ik nu men galaxy bekijk zie ik vanuit dezelfde hoek als de foto's ook dezelfde blauwe gloed over het scherm. Als ik echter recht op het scherm kijk is deze wel heel wit, witter als de desire s van mij broertje.

Als er mensen vanuit dezelfde kijkhoek kijken als de foto's, zien jullie dan ook dezelfde blauwe gloed, of totaal niet?Ik heb mijne bij coolbleu gekocht, denk dus dat jou blauwig scherm ook vandaar is.

Kunnen mensen met een galaxy s 2 misschien eens even kijken of ze van die hoeken van de fotos ook zowat een blauwig scherm zien? Ik zie nu wel dat ik uit mijn hoeken ook zo een foto met die gloed zou bekomen,!

Pfff miserie!!
Het is maar waar je je aan stoort. Hoe vaak kijk jij in fel zonlicht van de zijkant op je telefoon? Het effect wat die lak creëert is prachtig IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
glennl schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 21:34:
[...]

Ook niet via de app 'My Files'? Daar staat een map 'bol' onder 'bluetooth'.
Nee, heb geen maps onder 'bluetooth'. Misschien omdat ik hem een factory reset gegeven heb na de laatste update geinstalleerd te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
Wat info over de firmware update vanuit Engadget:

http://www.engadget.com/2...wype-and-fixes-auto-brig/

Ik weet niet of voor iedereen al precies duidelijk was wat de firmware update nu met zich meebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germania
  • Laatst online: 12-09 14:14
Voor iedereen die hem nog niet gelezen heeft:

http://www.gsmarena.com/s...alaxy_s_ii-review-597.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien helpen.
Ik wil van gameloft n.o.v.a downloaden maar als ik naar die site ga geeft die aan dat er geen spellen voor mijn toestel zijn :S?
En als ik in een spelletje als angry birds doe dan heb ik altijd een soort reclame ding in het scherm staan. Is dit uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:19
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 12:22:
Ik wil van gameloft n.o.v.a downloaden maar als ik naar die site ga geeft die aan dat er geen spellen voor mijn toestel zijn :S?
En als ik in een spelletje als angry birds doe dan heb ik altijd een soort reclame ding in het scherm staan. Is dit uit te schakelen?
Ja, dat is normaal bij Angry Birds. Maar er zijn toch ook gameloft games te vinden in de Games hub of vergis ik me? Misschien is hun site nog niet upgedate, want de SGS II is natuurlijk wel nog een heel nieuw toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
voor de reclame--> rooten en adfree erop zetten. n.o.v.a geen idee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met rooten vervald je garantie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-02-2022
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 05:52:
[...]

Ah damn!!

Pfff miserie!!
Ik heb dit ook maar ik erger me er totaal niet aan, als het maar wit is als ik er zelf naar kijk dus er redelijk recht voor zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:38

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Relief2009 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 10:38:
[...]

Bluetooth slurpt altijd stroom, dus die moet je altijd standaard uitzetten.

Verder kun je dingen uitproberen met slaapstandbeleid van Wifi. Deze kun je vinden onder draadloos en netwerk --> wi-fi-instellingen --> Menu --> Geavanceerd --> slaapstandbeleid. Je kunt dan bepalen wanneer je telefoon Wifi moet uitschakelen.

Zet het op Nooit als je een wifi-verbinding hebt. Hiermee gebruikt je telefoon geen 3G als het in standby is.. Wifi is zuiniger dan 3G.

Twee dagen halen is geen makkelijk iets. Twee dagen haal je alleen bij laag gebruik van je telefoon.
super!

Ik ga die instellingen even controleren.

Bluetooth slurpt volgens mij niet zoveel energie hoor.
Ik had op mijn touch diamond 2 standaard bluetooth aanstaan en daar deed ik +/- 3 dagen mee.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Nog een positieve noot. Ik heb een Iphone 4 dus gehad, maar ivm de Iphone 4 laad alles veel sneller in de browser. Lijkt net of hij iets meer weet te persen uit het 3G signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:39
Weet iemand hoe je kunt instellen dat vanaf 30% batterij de telefoon vanzelf op energiebespaarstand springt , als ik dat aanvink dan gaat ie meteen op energiebespaarstand..

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Laatst online: 05-08 14:29
N.o.v.a. draait toch niet op je toestel dus die hoef je niet te downloaden.
Bij mij blijft het beeld grijs, maar hoor wel geluid.
Asphalt 6 doet het ook niet.
Op één van de eerste pagina's staat een lijstje games welke niet draaien op de GS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:38
Vlooi schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:35:
[...]

Op één van de eerste pagina's staat een lijstje games welke niet draaien op de GS2.
volgens mij hebben alle gameloft games nog problemen, geen idee of dit in de nabije toekomst gaat veranderen

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlooi schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:35:
[...]

Nova draait echt wel! Ga naar de gameshub, slecteer daar premium games.
Voila daar staan de gameloft games, misschien met een aanpassing,geen idee?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Laatst online: 05-08 14:29
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:40:
[...]

Nova draait echt wel! Ga naar de gameshub, slecteer daar premium games.
Voila daar staan de gameloft games, misschien met een aanpassing,geen idee?!
Dan is dat denk ik een andere versie of bijgewerkte versie. Mijne doet het niet. Ik ga ff in de hub kijken, want hij leek me wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Hmm ik wilde zojuist de update doen via Kies, die ging mis. Vervolgens geeft hij bij firmware versie een leeg vak aan, en kan ik ook niet meer updaten.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
De fourquare app doet.het.volgens mij ook niet je download het maar aan het eind stopt het zonder dat de app erop staat.

[ Voor 5% gewijzigd door Wii4all op 15-05-2011 15:27 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 14:53
Phusebox schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:42:
Hmm ik wilde zojuist de update doen via Kies, die ging mis. Vervolgens geeft hij bij firmware versie een leeg vak aan, en kan ik ook niet meer updaten.
Flashen via ODIN, even op SamFirware.com zelf de laatste firmware downloaden, en flashen via ODIN. 10 minuten werk en eigenlijk net zo gemakkelijk en geen last van het KIES programma dat niet altijd zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:28
Ik gebruik dit toestel nou ook sinds een paar dagen, ik zit echter met een probleem.

Al de verjaardagen van mijn contacten zijn weg, en als ik een contact probeer te wijzigen, kan ik deze ook niet toevoegen.

Nou komt dit waarschijnlijk, doordat mijn contacten via exchange active sync binnen gehaald worden. Is dit een beperking van Touchwiz, of is er nog ergens een setting die ik over het hoofd zie. Als ik een nieuw contact lokaal opsla, kan ik wel een verjaardag toevoegen.

Op Stock android zag ik de verjaardagen wel gewoon altijd, ook van de contacten die via exchange active sync binnen gehaald werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 14:04
Waarom krijgen we eigenlijk die irritante tekst linksboven bij de live wallpapers met de windmolen? Grrrrr

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Phusebox schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:01:
Waarom krijgen we eigenlijk die irritante tekst linksboven bij de live wallpapers met de windmolen? Grrrrr
Inderdaad, die stoort me ook enorm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Laatst online: 04-07-2022
Ik ga in de zomervakantie een nieuwe telefoon halen. Ik dacht eerst aan de Galaxy SII maar is er al een android telefoon aangekondigd wat nog beter is dan de galaxy SII?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Sneezydevil schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:00:
Ik gebruik dit toestel nou ook sinds een paar dagen, ik zit echter met een probleem.

Al de verjaardagen van mijn contacten zijn weg, en als ik een contact probeer te wijzigen, kan ik deze ook niet toevoegen.

Nou komt dit waarschijnlijk, doordat mijn contacten via exchange active sync binnen gehaald worden. Is dit een beperking van Touchwiz, of is er nog ergens een setting die ik over het hoofd zie. Als ik een nieuw contact lokaal opsla, kan ik wel een verjaardag toevoegen.

Op Stock android zag ik de verjaardagen wel gewoon altijd, ook van de contacten die via exchange active sync binnen gehaald werden.
Mijn gegevens werden allemaal mooi opgehaald via Google Contacts (http://google.com/contacts). Verjaardagen, adressen, emails, telefoon etc. staat er allemaal mooi in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
glennl schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:02:
[...]

Inderdaad, die stoort me ook enorm!
Hebben jullie die wallpaper? ik heb hem er niet tussen staan :( (was eerder opzoek naar die stad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

lordMocro schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:03:
Ik ga in de zomervakantie een nieuwe telefoon halen. Ik dacht eerst aan de Galaxy SII maar is er al een android telefoon aangekondigd wat nog beter is dan de galaxy SII?
Aangekondigd worden ze altijd. Denk alleen niet dat er deze zomer nog een toestel uitkomt dat beter is dan de S2. HTC komt met de Sensation die min of meer gelijkwaardig is aan de S2. Wellicht dat er ergens in oktober wat toestellen komen die "iets" beter zijn dan de S2, maar veel meer ook niet. Dat komt echt volgend jaar pas.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Lordsauron schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:04:
[...]

Hebben jullie die wallpaper? ik heb hem er niet tussen staan :( (was eerder opzoek naar die stad)
Onderste bij de live wallpapers: Windy weather.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
Phusebox schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:01:
Ze zijn er ook zonder die tekst, maar daar moet je jammer genoeg dan weer een geroote telefoon voor hebben, ik gebruik ze niet omdat ik me ook aan die tekst aan het ergeren was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
glennl schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:03:
[...]

Mijn gegevens werden allemaal mooi opgehaald via Google Contacts (http://google.com/contacts). Verjaardagen, adressen, emails, telefoon etc. staat er allemaal mooi in.
Ja via google doet hij het wel, maar via exchange niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
  • Laatst online: 20-03-2024
Heeft iemand al geprobeerd of de problemen met Kies op Win7 x64 zijn te omzeilen door XP Mode te gebruiken?

Theoretisch gezien moet het werken, maar ik zit nog te wachten op mijn SII dus ik kan het niet proberen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Zeemon123 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:10:
Heeft iemand al geprobeerd of de problemen met Kies op Win7 x64 zijn te omzeilen door XP Mode te gebruiken?

Theoretisch gezien moet het werken, maar ik zit nog te wachten op mijn SII dus ik kan het niet proberen :|
welke problemen zouden er dan moeten zijn met specifiek win7 X64 bij mij ging alles probleemloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
Crazyanz schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:12:
[...]

welke problemen zouden er dan moeten zijn met specifiek win7 X64 bij mij ging alles probleemloos
Ik lees op voorgaande pagina's ontzettend veel over DLL fouten, of het blijven hangen... En ik weet zelf ook dat Kies nogal instabiel is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Zeemon123 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:13:
[...]

Ik lees op voorgaande pagina's ontzettend veel over DLL fouten, of het blijven hangen... En ik weet zelf ook dat Kies nogal instabiel is :P
Die heb ik niet met Win 7 Home Edition 64bit, die had ik vroeger wel met Vista 32bit dus het is niet echt een besturingsysteem specifiek probleem maar meer Kies die wispelturig doet

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
mafiatounes schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:23:
[...]

Die heb ik niet met Win 7 Home Edition 64bit, die had ik vroeger wel met Vista 32bit dus het is niet echt een besturingsysteem specifiek probleem maar meer Kies die wispelturig doet
Hmmm, ok, in dat geval ga ik het ook wel gewoon eerst proberen op Win7, thanks :)
Pagina: 1 ... 12 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: <a href=" [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic"> Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic</a>.