xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Was al eerder gepostglennl schreef op zondag 15 mei 2011 @ 16:15:
Weet niet of jullie hiervan op de hoogte zijn: door gelijktijdig Power en Home knop in te drukken wordt er een screen capture gemaakt en in je Gallery opgeslagen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Geen probleem mee. Zorg er voor dat je vibration ook aanstaat in 'sound' mode (staat standaard af).Phusebox schreef op zondag 15 mei 2011 @ 16:10:
Langzaam komen de irritatie punten, tril functie werkt nooit. Zet het steeds aan, mar als ik na een tijdje kijk staat het weer uit, vooral bij e-mail en sms last van.
Staat op 'altijd'.glennl schreef op zondag 15 mei 2011 @ 16:20:
[...]
Geen probleem mee. Zorg er voor dat je vibration ook aanstaat in 'sound' mode (staat standaard af).
Daarnaast is de trilfunctie nauwelijks voelbaar, en hoor ik vooral notificaties ook nooit. Volume staat vol open en is niet hoorbaar als de telefoon in je broekzak zit en het niet helemaal stil is waar je bent.
Nog een irritatie, de tekst selectie in vooral de browser is mega irritant. Het scherm verspringt steeds en de cursor ergens plaatsen is echt een hel.
dat tekst selecteren is wel klote, als je wat getikt heb is het lastig de cursor op je juiste plek te krijgen.
Of als je in zo'n quick reply box tikt schiet bij mij de box weg zodat ik de tekst niet meer kan zien die ik getikt heb.
Burp
[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 15-05-2011 17:40 ]
Hey, da's best een leuk/handig kanaal. ThanksMarnix72 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:25:
Meinon, meinon, meinon
Wat je vraagt is gwn ........tja, het komt een beetje als een bominslag.
Ineens zo'n vraag. Misschien is dit een beetje wat je zoekt:
YouTube: Kanaal van samjpullen
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Gewoon je internet uitzetten lijkt me een stuk eenvoudiger en is even effectief.Ewivis schreef op zondag 15 mei 2011 @ 12:24:
[...]
voor de reclame--> rooten en adfree erop zetten. n.o.v.a geen idee....
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 15-05-2011 17:45 ]
Verwijderd
Dit telefoonnummer is helemaal niet het mijne... Er staat gewoon een ander, raar?niet?
Ook een vraag over het toetsenbord van Samsung, niet de swype. Hoe kan ik de trilfunctie hier afzetten? Bij het swype toetsenbord kan dit gewoon bij opties, bij het gewone van samsung zie ik dit niet staan? Iemand anders misschien?
Dus geen gps geen bluetooth geen 3 g het enigste wat aan staat is Wi-Fi wat doe ik verkeerd of is de batterij niet goed
Heb de telefoon gister middag binnen gekregen en toen was de batterij 60 procent vol gelijk opgeladen en toen pas de telefoon aangezet en nu trekt mijn de telefoon de batterij leeg bij normaal gebruik gaat de batterij 5 uur mee ik heb de batterij nu al 3 keer opgeladen en hij is nu alweer 60 procent leeg ga hem maar weer opladen
Heeft iemand een idee waar dit aan licht
De eerste keer ging mijn batterij ook helemaal niet lang mee...walr schreef op zondag 15 mei 2011 @ 17:49:
Help mijn batterij gaat in stand-by stand maar 15 uur mee als ik de telefoon gebruik dan zij ik de batterij indicator gewoon naar beneden gaan ik heb net 30 minuten angry birds gespeeld toe was ik 25 procent van mijn batterij leeg ik heb veder alles uitstaan
Dus geen gps geen bluetooth geen 3 g het enigste wat aan staat is Wi-Fi wat doe ik verkeerd of is de batterij niet goed
Heb de telefoon gister middag binnen gekregen en toen was de batterij 60 procent vol gelijk opgeladen en toen pas de telefoon aangezet en nu trekt mijn de telefoon de batterij leeg bij normaal gebruik gaat de batterij 5 uur mee ik heb de batterij nu al 3 keer opgeladen en hij is nu alweer 60 procent leeg ga hem maar weer opladen
Heeft iemand een idee waar dit aan licht
Daarna heb ik wat zaken uitgezet (de befaamde hubs van samsung) en na het opladen telkens de foon opnieuw opgestart...hij staat nu bij mij op 1 dag en 16 uur en ik heb nog 40 %...
Dus als je de zaak een beetje goed zet en na het opladen de foon herstart gaat het bij mij goed...
Hoe zet je die hubs "uit" dan?JudgeTreve schreef op zondag 15 mei 2011 @ 17:53:
[...]
De eerste keer ging mijn batterij ook helemaal niet lang mee...
Daarna heb ik wat zaken uitgezet (de befaamde hubs van samsung) en na het opladen telkens de foon opnieuw opgestart...hij staat nu bij mij op 1 dag en 16 uur en ik heb nog 40 %...
Dus als je de zaak een beetje goed zet en na het opladen de foon herstart gaat het bij mij goed...
Heb dat zelf ook jaren gehad.Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 17:46:
Juist gezien dat bij info over het toestel--> status-->mijn telefoonnummer.
Dit telefoonnummer is helemaal niet het mijne... Er staat gewoon een ander, raar?niet?
Ik dacht altijd omdat dit was omdat er een nummer hardcoded in je simkaart zit.
Maar omdat je ooit eens van simkaart gewisseld bent met behoud van nummer, dat dit in de database van je provider wel correct gelinkt staat...
Maar dan zit je wel met die simkaart
Correct me if I'm wrong

Bringer of heat, food and silence!
Ik zal mijn ervaringen met het scherm en de batterij delen, zodat we miss een beter beeld krijgen.
Hmm, op verschillende websites kwam naar voren dat de S2 bij muziek en films toch behoorlijk hard geluid kan produceren, dus niet bij notificaties? Want dat zou ik heel raar vinden, aangezien het ding luider kan dan een N1Phusebox schreef op zondag 15 mei 2011 @ 16:27:
[...]
Staat op 'altijd'.
Daarnaast is de trilfunctie nauwelijks voelbaar, en hoor ik vooral notificaties ook nooit. Volume staat vol open en is niet hoorbaar als de telefoon in je broekzak zit en het niet helemaal stil is waar je bent.
Nog een irritatie, de tekst selectie in vooral de browser is mega irritant. Het scherm verspringt steeds en de cursor ergens plaatsen is echt een hel.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik doe dat gewoon bij applications...
STOP...
en ja dat moet dan elke keer als je opnieuw opgestart bent...
Heb op twitter al gevraagd aan samsung of ze een oplossing hebben maar geen antwoord nog...
productreview: Samsung Galaxy S II i9100 Zwart review door mafiatounes
Multiple pc builds in progress
wel root nodig en kost $1,15 ofzo...Zeemon123 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:41:
Daarvoor kan je de App Easy Freezy gebruiken, daarmee kan je Apps volledig uitschakelen zonder ze te deinstalleren, inclusief standaard ingebakken software
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Verwijderd
[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 15-05-2011 18:58 ]
Menu's, scrollen door homescreens, notification bar, appslist en dergelijke... Ik ben benieuwd hoeveel 'TouchWiz' er nog overblijft als je op de S2 toch gebruik maakt van LauncherPro namelijk... Bij de HTC's blijft er ook nog wel wat Sense achter, maar een combi van LP en Sense vind ik mooi / duidelijk... Ben dus benieuwd hoe dat is bij de S2, aangezien ik TouchWiz ansich helemaal niks vind namelijk. Thanks in advance, ik zie het wel of niet =)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Er steekt namelijk een piep klein plastic flinter recht onder de back butten vandaan.
(in randje van chroomachtig metaal)
Had het al sinds het uitpakken. Ben vanplan om een pincet te kopen en em weg te rukken
Maar wil eerst weten of het niet een topje van de ijsberg gevalletje is xD
ps: Hebben er mensen last van dat de game "Gun Bros" maar batterij verbruikt ookal na forceren afsluiten?
Buiten de applicaties blijft er niets over van touchwiz ik zal proberen vanavond een filmpje te maken.CLB schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:13:
Zou iemand die LauncherPro gebruikt op zijn S2, hiervan een filmpje willen maken...
Menu's, scrollen door homescreens, notification bar, appslist en dergelijke... Ik ben benieuwd hoeveel 'TouchWiz' er nog overblijft als je op de S2 toch gebruik maakt van LauncherPro namelijk... Bij de HTC's blijft er ook nog wel wat Sense achter, maar een combi van LP en Sense vind ik mooi / duidelijk... Ben dus benieuwd hoe dat is bij de S2, aangezien ik TouchWiz ansich helemaal niks vind namelijk. Thanks in advance, ik zie het wel of niet =)
Im notorious
Ow, wist niet dat ie ook geroot moest worden
Ik vrees dat dit een bug is, want dit werkt volgens mij bij iedereen op die manier...Thenotorious schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:35:
Ik wil instellen dat mijn sgs2 vanaf 30% op de energiebespaarstand springt maar het lukt niet , als ik dat vinkje aanvink dan springt ie meteen op energiebespaarstrand , iemand help?
Duw op spaarstand gebruiken, daaronder kan je instellen op hoeveel % hij aangaat en verder daaronder welke verbindingen hij moet uitschakelen enz, dan komt er een icoontje vanboven in je scherm dat niet weg gaat maar de spaarstand zou dan wel pas vanaf 30% ingaanThenotorious schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:35:
Ik wil instellen dat mijn sgs2 vanaf 30% op de energiebespaarstand springt maar het lukt niet , als ik dat vinkje aanvink dan springt ie meteen op energiebespaarstrand , iemand help?
[ Voor 3% gewijzigd door mafiatounes op 15-05-2011 19:43 ]
Burp
Jep zo werkt het, zou het ook liever hebben dat het icoontje pas komt als de spaarstand actief is maar dat is iets kleinsWii4all schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:46:
Die spaarstand icoon blijft aan zodat je weet dat ie actief is bij 30% gaat ie pas echt aan toch.
Ah, ok, dan heb ik het ook altijd verkeerd voor. Logischer zou inderdaad zijn: 'icoontje aan' = 'spaarstand aan'mafiatounes schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:48:
[...]
Jep zo werkt het, zou het ook liever hebben dat het icoontje pas komt als de spaarstand actief is maar dat is iets kleins
Is het fijn om er één om je SGS2 te hebben, zo ja, welke dan vd 1000000?
http://shop.ebay.nl/i.htm...p3286.c0.m14&_sop=2&_sc=1
ooh ik dacht dan dat ie vanaf toen meteen inging, harstikke bedankt!mafiatounes schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:43:
[...]
Duw op spaarstand gebruiken, daaronder kan je instellen op hoeveel % hij aangaat en verder daaronder welke verbindingen hij moet uitschakelen enz, dan komt er een icoontje vanboven in je scherm dat niet weg gaat maar de spaarstand zou dan wel pas vanaf 30% ingaan
Im notorious
YouTube: Galaxy S II Advert
Iemand een idee?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
In het applicatiescherm menu duwen en dan wijzigen dan kan je het verwijderenAtlAntA schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:02:
Ik heb in het applicatie scherm een test mapje aangemaakt maar ik kan hem niet meer verwijderen. Even vasthouden en dan naar de prullenbak slepen werkt niet. Het mapje is wel leeg.
Iemand een idee?
Dankjewel. Had niet in de gaten dat ik even op dat rood/zwarte icoontje moest drukkenmafiatounes schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:07:
[...]
In het applicatiescherm menu duwen en dan wijzigen dan kan je het verwijderen

Verwijderd
Deze vraag hoort hier thuis:Marnix72 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:51:
Ik vroeg me af of iemand ervaringen heeft met siliconen cases.
Is het fijn om er één om je SGS2 te hebben, zo ja, welke dan vd 1000000?
http://shop.ebay.nl/i.htm...p3286.c0.m14&_sop=2&_sc=1
Accessoires voor de Samsung Galaxy SII
Super tevreden, want ik kwam van een N97 af, dus jah.
Echter, en hoop dat mensen mij het tegendeel kunnen bewijzen, denk ik dat ik hem terug moet sturen.
De microfoon is van een bedroevend slecht geluid. Iedereen zegt tegen me dat ik slecht te verstaan ben.
Als ik hem op luidspreker zet, is het beter, maar dat lijkt me niet de oplossing.
Onderin rechts langs de microUSB aansluiting, zit een microon gaatje, maar het lijkt net of ik er nite doorheen kan kijken en er iets voor zit. Zou iemand dit eens na willen kijken?
Ik hoop dat ik dit zelf op kan lossen, want 2 weken geen toestel, no way
Ja het is donker in dat gaatjeRMX schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:19:
Nu inmiddels 4 dagen in gebruik.
Super tevreden, want ik kwam van een N97 af, dus jah.
Echter, en hoop dat mensen mij het tegendeel kunnen bewijzen, denk ik dat ik hem terug moet sturen.
De microfoon is van een bedroevend slecht geluid. Iedereen zegt tegen me dat ik slecht te verstaan ben.
Als ik hem op luidspreker zet, is het beter, maar dat lijkt me niet de oplossing.
Onderin rechts langs de microUSB aansluiting, zit een microon gaatje, maar het lijkt net of ik er nite doorheen kan kijken en er iets voor zit. Zou iemand dit eens na willen kijken?
Ik hoop dat ik dit zelf op kan lossen, want 2 weken geen toestel, no way

Boven zit ook zon gaatje naast de headphone plug, en die ziet er bij anders uit (dieper, donkerder) als de onderste.mafiatounes schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:22:
[...]
Ja het is donker in dat gaatjeprobeer er in te blazen ofzo.. Anders wordt het retourtje.
Is dit bij jullie ook ?
Ik zie geen verschil eigenlijk tussen beideRMX schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:27:
[...]
Boven zit ook zon gaatje naast de headphone plug, en die ziet er bij anders uit (dieper, donkerder) als de onderste.
Is dit bij jullie ook ?
Even het youtube account van Samjpullen doorpluizen. Hij heeft een filmpje met 4 verschillende launcher'sCLB schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:13:
Zou iemand die LauncherPro gebruikt op zijn S2, hiervan een filmpje willen maken...
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Laat het ons weten, want het grootste probleem dat ik met mijn SGS2 heb is de batterij. Alles wat ik probeer om de batterijduur te verbeteren heeft blijkbaar niet veel effect.Crazyanz schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:00:
Me SGS2 net geroot en berg bloatware gefreezed met Titanium backup pro. Eens kijken wat dat voor effect heeft
[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 15-05-2011 21:36 ]
Dat is de reden dat ik geroot heb dus zal zeker bijhouden of het effect heeftglennl schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:14:
[...]
Laat het ons weten, want het grootste probleem dat ik met mijn SGS2 heb is de batterij. Alles wat ik probeer om de batterijduur te verbeteren heeft blijkbaar niet veel effect.
[ Voor 70% gewijzigd door RoD op 15-05-2011 21:36 ]
Als dit waar is, annuleer ik vandaag nog! Wat heb je aan een telefoon die geen geluid/tril doet als je gebeld wordt of bericht krijgt? Helemaal niks! Op 1 staat communicatie bij zo'n ding, dan de agenda, dan een hele tijd niks en dan de rest(apps enzo)... Ga toch maar weer voor nokia dan, want mijn E75 doet het al jaren prima...Phusebox schreef op zondag 15 mei 2011 @ 16:27:
[...]
Staat op 'altijd'.
Op zich wel jammer, want had me net verheugd op dit toestel... zou m'n eerste touchscreen phone worden en hou hem al weken in de gaten;)
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 15-05-2011 21:36 ]
Niet bang zijn om zulke kleine dingetjes , bij mij werkt alles perfect browsen gaat perfect lekker snell.gabn88 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:34:
[...]
Als dit waar is, annuleer ik vandaag nog! Wat heb je aan een telefoon die geen geluid/tril doet als je gebeld wordt of bericht krijgt? Helemaal niks! Op 1 staat communicatie bij zo'n ding, dan de agenda, dan een hele tijd niks en dan de rest(apps enzo)... Ga toch maar weer voor nokia dan, want mijn E75 doet het al jaren prima...
Op zich wel jammer, want had me net verheugd op dit toestel... zou m'n eerste touchscreen phone worden en hou hem al weken in de gaten;)
Geen lagg of iets , gewoon pakken! en ik kom ook van een nokia e75 , geloof me een wereld van verschil alles loopt 100x sneller
[ Voor 5% gewijzigd door Thenotorious op 15-05-2011 21:39 ]
Im notorious
Je oordeel baseren op de mening van 1 persoon zou ik niet doengabn88 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:34:
[...]
Als dit waar is, annuleer ik vandaag nog! Wat heb je aan een telefoon die geen geluid/tril doet als je gebeld wordt of bericht krijgt? Helemaal niks! Op 1 staat communicatie bij zo'n ding, dan de agenda, dan een hele tijd niks en dan de rest(apps enzo)... Ga toch maar weer voor nokia dan, want mijn E75 doet het al jaren prima...
Ik heb geen enkel probleem met de tril functie. beltoon staat bij mij stnd uit maar speaker van de SGS2 is een van de luidste die ik op een telefoon gehoord heb dus als die niet voldoet voldoet geen enkele telefoon
Ach, het is erg persoonlijk, ik voel en hoor hem wel goed.gabn88 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:34:
[...]
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
100x sneller, dat verwachtte ik ook...:) Ben blij om te horen dat de overstap je goed bevalt! Trilsterkte/beltoonvolume zijn ook vergelijkbaar of beter?Thenotorious schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:36:
[...]
Niet bang zijn om zulke kleine dingetjes , bij mij werkt alles perfect browsen gaat perfect lekker snell.
Geen lagg of iets , gewoon pakken! en ik kom ook van een nokia e75 , geloof me een wereld van verschil alles loopt 100x sneller
Het toevallig mijn GS2 op mn bureau liggen en het trillen is echt superhard juist. Harder dan mijn desire!gabn88 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:42:
[...]
100x sneller, dat verwachtte ik ook...:) Ben blij om te horen dat de overstap je goed bevalt! Trilsterkte/beltoonvolume zijn ook vergelijkbaar of beter?
Gelukkig is er een schuifbalkje waarmee je hem harder en zachter kunt zetten die tril...anders loopt hij dalijk nog van je bureau af..Ewivis schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:55:
[...]
Het toevallig mijn GS2 op mn bureau liggen en het trillen is echt superhard juist. Harder dan mijn desire!
oh ja? waar dan?JudgeTreve schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:57:
[...]
Gelukkig is er een schuifbalkje waarmee je hem harder en zachter kunt zetten die tril...anders loopt hij dalijk nog van je bureau af..
alleen voor harpic feedback toch? niet de trilfunctie van whatsapp oid?
[ Voor 11% gewijzigd door Ewivis op 15-05-2011 22:03 ]
En zou je hem niet goed horen dan kan ja altijd zelf nog andere geluidjes op je telefoon zetten die wat luider zijn.The Wizard schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:37:
[...]
Ach, het is erg persoonlijk, ik voel en hoor hem wel goed.
@phusebox: Ik denk dat de audio bron te zacht is(=de audiofiles) Ben het wel met je eens dat de standaard notification geluiden best zacht zijn.
@RMX: Al eens gereboot? Aan kies gehangen? Wie weet dat de update je probleem fixed.
In het ergste geval kan je nog met een punaise heel zachtjes in het gaatje drukken.
Heb net een kleine video gemaakt van Launcher Pro Plus, Widgetlocker & Heel kort Sygic Aura 3.0 YouTube: Samsung Galaxy S II with Launcher Pro Plus & Widgetlocker & Small Sygic Aura 3.0 previewmafiatounes schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:31:
[...]
Buiten de applicaties blijft er niets over van touchwiz ik zal proberen vanavond een filmpje te maken.
Wat een geweldige telefoon. Heb nu de "twisted colors" background. Damn, wat een geweldig scherm!
Batterij tijd is wat wisselend door dat android process wat soms raar doet en andere keren prima werkt.
Verder NoLED er maar weer af gehaald, deze lijkt de telefoon vrij veel "active" te houden.
Ook zou ik willen dat ik van de standaard sync zaken e-mail uit kan zetten terwijl hij wel nog mijn contacts en agenda via activesync van mijn exchange server binnen trekt. Ben over gestapt op K-9 Mail voor de rest vanwege bepaalde opties.
[ Voor 6% gewijzigd door Quindor op 15-05-2011 22:39 ]
Heeft iemand nog een tip?
Die heb ik uiteraard gezien, maar die laat heel weinig van LauncherPro zien..Leoon. schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:44:
Even het youtube account van Samjpullen doorpluizen.
Hij heeft een filmpje met 4 verschillende launcher's
Je ziet hem snel door wat screens scrollen met cubic mode en dat is het, erg weinig dus.
Thank youmafiatounes schreef op zondag 15 mei 2011 @ 22:31:
Heb net een kleine video gemaakt van Launcher Pro Plus...
[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 15-05-2011 23:03 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Echt, kan je de tril harder zetten ?JudgeTreve schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:57:
[...]
Gelukkig is er een schuifbalkje waarmee je hem harder en zachter kunt zetten die tril...anders loopt hij dalijk nog van je bureau af..
Dus de trill van beltoon/sms enz. bedoel je ?
van waar dan ?
Weet niet of je er iets aan hebt want standaard staat hij volgens mij op zijn hardst.
Verwijderd
"Intensiteit feedback trilsignaal bij aanraking instellen"Sneezydevil schreef op zondag 15 mei 2011 @ 23:10:
Instellingen -> geluid -> Intensiviteit Trilsignaal (Helemaal onderaan)
Weet niet of je er iets aan hebt want standaard staat hij volgens mij op zijn hardst.
Precies, harpic feedback heet dat toch? Dat heb ik sowieso helemaal uitstaan... Dus verder kan je niks instellen hoor met trillen...Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 23:19:
[...]
"Intensiteit feedback trilsignaal bij aanraking instellen"
Kan misschien iemand testen of die het wel doet bij een andere sgs2 ?
Im notorious
tja.. ik heb nu zo een lederen hoesje die eromheen komt en ik voel hem trillen en ik hoor em ook goed terwijl de volume bij mij iets meer dan de helft staat.gabn88 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:42:
[...]
100x sneller, dat verwachtte ik ook...:) Ben blij om te horen dat de overstap je goed bevalt! Trilsterkte/beltoonvolume zijn ook vergelijkbaar of beter?
/edit oeps dubbelpost
Im notorious
Verwijderd
vanwaar die case?? Ben naar een opzoek, maar weet niet of ze groot genoeg zijn..Thenotorious schreef op zondag 15 mei 2011 @ 23:35:
[...]
tja.. ik heb nu zo een lederen hoesje die eromheen komt en ik voel hem trillen en ik hoor em ook goed terwijl de volume bij mij iets meer dan de helft staat.
/edit oeps dubbelpost
Ik heb hem bij een plaatselijke telecomshop gehaald genaamd : Take-itVerwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 23:48:
[...]
vanwaar die case?? Ben naar een opzoek, maar weet niet of ze groot genoeg zijn..
Het is zo een met zo een touwtje speciaal voor de samsung galaxy s II van het merk Valenta.
Hij kostte 16 euro.
Im notorious
pics please? Zit 1 naast me die graag wil weten hoe dat ding eruit ziet. Doe dat dan wel even in het accesoire topic aub.Thenotorious schreef op zondag 15 mei 2011 @ 23:50:
[...]
Ik heb hem bij een plaatselijke telecomshop gehaald genaamd : Take-it
Het is zo een met zo een touwtje speciaal voor de samsung galaxy s II van het merk Valenta.
Hij kostte 16 euro.
Dit lijkt mij niet helemaal waar. Het is gewoon een generic etui waar toevallig een S2 ook redelijk in past.Thenotorious schreef op zondag 15 mei 2011 @ 23:50:
"speciaal voor de samsung galaxy s II van het merk Valenta."
Nickname does not reflect reality
Fotos komen eraan en op de 'verpakking' stond Samsung galaxy s IIBrad Pitt schreef op zondag 15 mei 2011 @ 23:55:
[...]
Dit lijkt mij niet helemaal waar. Het is gewoon een generic etui waar toevallig een S2 ook redelijk in past.
Im notorious
YouTube: Samsung Galaxy S II dualcore unboxing +extra accessories
Tevens schijnt het dat via USB OTG alleen maar FAT32 ondersteund wordt. Is niet echt verrassend omdat dat via SDcard ook zo is. Dit betekent dus ook dat je er niet zo een Blu-ray players aan hangt. Toch de moeite van het vermelden waard.
edit: Test van USB-OTG op de SGS2:
YouTube: Samsung Galaxy S2 USB OTG demo
edit2: nog maar wat filmpjes:
YouTube: Galaxy S II lag test (20 tabs of megavideo)
YouTube: ブラウザでの1080p(Youtube) 動画再生テスト Galaxy SII(I9100,S2)&Optimus 2X(P990)
edit3: NFC komt in juni in het VK. Snap helemaal niks meer van het hele NFC verhaal trouwens
http://crave.cnet.co.uk/m...rsion-from-june-50003730/
MHL test video:
YouTube: Samsung I9100 Galaxy S II MHL TV-Out demo
[ Voor 51% gewijzigd door AtlAntA op 16-05-2011 00:41 ]
Erg mooi dat MHL , heb je dan ook fullscreen op een 52 inch televisie ? want die heb ik namelijk een
Im notorious
Dat den ik eerlijk gezegd wel. Ligt een beetje aan TV natuurlijk.Thenotorious schreef op maandag 16 mei 2011 @ 00:44:
[...]
Erg mooi dat MHL , heb je dan ook fullscreen op een 52 inch televisie ? want die heb ik namelijk een
Nog even over de het notification volume e.d. Hier een quote van een ander forum. Denk dat het wel op te lossen is.
Hi if u go in to your folders then media/audio/notifications u can put any sounds u want to use for messages etc in there.
Lees dit maar even door:Thenotorious schreef op zondag 15 mei 2011 @ 23:31:
Het spelletje x-plane 9 doet het niet bij mij ( sgs2 ) , hij start op en sluit dan ook meteen af
Kan misschien iemand testen of die het wel doet bij een andere sgs2 ?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1068567
Hoe is de luidspreker in vergelijking met de Galaxy S? Minimaal even goed?
De flits, werkt die goed of overbelicht de boel? Ook goed en fel als zaklamp?
Frontcamera helemaal goed voor videobellen?
Kloten fragmentatie binnen android...Occy74 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 01:41:
[...]
Lees dit maar even door:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1068567
Echt super jammer, want qua specs kan de chip dit soort games wel aan, maar puur doordat maar 1 bepaalde texture compession werkt op de SGSII, en een andere gebruik wordt werkt het niet... Het zou beter zijn als alle developers overschakelen naar de openGPL texture compression die WEL werkt bij de SGSII... maarjah, dat is wss wishfull thinking.
@derest: Bedankt voor de reacties wbt geluidssterkte en trilsterkte!
Dat vind ik ook jammer veel games doen het gewoon niet, en dat ligt niet aan onze fantastische SGS II maar aan de ontwikkelaars die games specifiek voor Tegra soc's maken ipv voor allen. Maar ik denk dat als de SGS II veel verkoopt ze toch een open versie moeten maken of de bestaande games moeten aanpassengabn88 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 07:01:
[...]
Kloten fragmentatie binnen android...
Echt super jammer, want qua specs kan de chip dit soort games wel aan, maar puur doordat maar 1 bepaalde texture compession werkt op de SGSII, en een andere gebruik wordt werkt het niet... Het zou beter zijn als alle developers overschakelen naar de openGPL texture compression die WEL werkt bij de SGSII... maarjah, dat is wss wishfull thinking.
@derest: Bedankt voor de reacties wbt geluidssterkte en trilsterkte!
Ligt dat aan de telefoon of aan de meegeleverde headphones?phobosdeimos schreef op maandag 16 mei 2011 @ 08:51:
In de review van gsmarena zijn ze helaas wel niet zo positief over de geluidskwaliteit dmv headphones
Verwijderd
mafiatounes schreef op maandag 16 mei 2011 @ 07:39:
[...]
Dat vind ik ook jammer veel games doen het gewoon niet, en dat ligt niet aan onze fantastische SGS II maar aan de ontwikkelaars die games specifiek voor Tegra soc's maken ipv voor allen. Maar ik denk dat als de SGS II veel verkoopt ze toch een open versie moeten maken of de bestaande games moeten aanpassen
Hmmm... Da's eigenlijk niet alleen jammer, dat is gewoon ronduit belachelijk slecht voor Android. Er zijn blijkbaar 2 gelicenseerde compressie methodes en één open methode. Vervolgens gaat Nvidia iedereen betalen om hún methode te gebruiken zodat Tegra2 wordt gepromoot..ETC (which X-Plane doesnt support) is the ONLY specified OpenGL ES texture compression. All compliant devices must have it.
DXT is Nvidia specific (ie Tegra) and if others use it its licensed.
PVRTC is PowerVR specific (ie SGX) and just like DXT, if others use it its licensed.
Verder: hoe zit het nu met de nfc-versie van de SII? Ik heb gelezen dat er een UK-versie zit aan te komen?
[ Voor 26% gewijzigd door FezzFest op 16-05-2011 09:06 ]
En daar is Nvidea ook de boosdoener. Het voordel bij PC is dat games wel via andere videokaarten te spelen zijn. Je haalt dan niet altijd de max eruit, maar wel te spelen.FezzFest schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:00:
Langs de andere kant: in de PC wereld is dit toch ook zo? Om spel A te kunnen spelen het je een videokaart B nodig die minstens aan voorwaarden C voldoet.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2011 09:33 ]
Verwijderd
Het lullige is... Samsung heeft hier niks fout gedaan! Het zijn de developers die zich niet binnen OpenGL ES 2.0 houden maar verder gaan kijken naar andere hardware functies.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 08:56:
Hmmm... Da's eigenlijk niet alleen jammer, dat is gewoon ronduit belachelijk slecht voor Android. Er zijn blijkbaar 2 gelicenseerde compressie methodes en één open methode. Vervolgens gaat Nvidia iedereen betalen om hún methode te gebruiken zodat Tegra2 wordt gepromoot..
Dit is inderdaad hardware fragmentatie. En dit is volgens mij erger als het scalling gebeuren qua resoluties. Dat is namelijk al behoorlijk goed aangepakt.
De developers van deze games moeten zorgen dat de games in ieder geval aan de OpenGL ES houden. Blijkbaar doet x-plane dat niet. Het is dus de fout van de developer en niet van Android of Samsung.
Daarna schijnt Nvidia een beetje deze fragmentatie in de hand te brengen zodat men de games inlocked en de fabrikanten eerder de Nvidia SoC kopen. Schandalig! Ik zou zeggen als protest geen Nvidia SoC's meer aanschaffen. Ze zijn voorstander van fragmentatie.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2011 09:55 ]
Verwijderd
Ja, maar daarom nemen mensen die gewoon spellen willen spelen dus ook een console.. Voor telefoon toestellen geldt wat mij betreft hetzelfde, het moet gewoon werken.. En dan moet het niet zo zijn dat als je buurman een killer app heeft onder Android en jij wilt die ook, dat de kans hierop 50:50 is dat het bij jou gaat werken en je je geld moet gaan terugclaimen.. Daar wordt de android ervaring niet beter van!!FezzFest schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:00:
Langs de andere kant: in de PC wereld is dit toch ook zo? Om spel A te kunnen spelen het je een videokaart B nodig die minstens aan voorwaarden C voldoet.
Verder: hoe zit het nu met de nfc-versie van de SII? Ik heb gelezen dat er een UK-versie zit aan te komen?
En het gaat er niet om wie wat fout doet, het gaat erom dat de algehele Android ervaring en acceptatie hierdoor een deuk oploopt. Anders krijgen we zodadelijk dezelfde discussie als je voor Linux ooit had.. "Het ligt niet aan Linux dat we slechte hardware support hebben, dat ligt aan de hardware vendors"..
Google moet dit soort zaken imo. in de gaten houden en op de één of andere manier managen. Desnoods beperken ze de in te zetten hardware.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2011 09:58 ]
Overigens werkt trilfunctie nog steeds niet bij e-mails... wordt er een beetje moe van. Ik gebruik dus de e-mail app en niet gmail app.
Ik heb een aantal (van dit soort) vragen lopen via Twitter bij Samsung Benelux...maar helaas nog geen bericht terug...Phusebox schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:16:
Hmm ik hoop dat ze toch wat gaan doen aan het 'android systeem proces' dat je accu opslurpt. Laatst had ik 1 dag waar het vrij goed ging... maar nu is het een ramp geworden. Haal maar ca. 16 uur waarbij ik de telefoon nauwelijks gebruik.
Overigens werkt trilfunctie nog steeds niet bij e-mails... wordt er een beetje moe van. Ik gebruik dus de e-mail app en niet gmail app.
Trouwens...als ik de afbeelding van het lockscreen wil veranderen dan kan ik alleen maar kiezen uit mijn eigen afbeeldingen en niet uit de "samsung" afbeeldingen...am i missing something..?
[ Voor 13% gewijzigd door JudgeTreve op 16-05-2011 10:22 ]
Dit topic is gesloten.
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!
Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!
Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: <a href=" [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic"> Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic</a>.