Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 23 Laatste
Acties:
  • 141.606 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

Kirretje schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:22:
Heb de rand even vergeleken met die van de galaxy s. En van.de s2 is hij iets ruimer. Dus zal wat meer vuil in lunnen gaan zitten.mja....dat hou je toch idd
Dit had mijn HTC Desire HD ook. En zo genoeg andere telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:47
Phusebox schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:21:
[...]

Je moet bij je accounts in instellingen even je facebook account instellen dat die je contacts synched.
Dan staat er twee keer Facebook, weet je zeker dat je niet Facebook for Social Hub aan hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Phusebox schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:07:

*knip* Er zit een spleet tussen het glas en de rand van de behuizing; gevolg is dat na nog geen week gebruik deze al vol zit met stof en pluisjes die je er niet meer uit krijgt...

Zo'n spijt van deze aankoop.... echt eerste en meteen ook laatste Samsung ooit.
Er zijn inderdaad wel wat kleine nadelen aan de SGS2, maar desondanks vind ik het een geweldig toestel vinden. Vandaag heb ik even mijn oude omnia opgestart en ik snap niet hoe ik daarmee tevreden kon zijn.
Zooo traag reageren, touchscreen moet je met je nagel prikken om reactie te krijgen en dan zit je meestal naast hetgeen je wou. 8)7
Nee, ik ben heel tevreden van mijn keuze om over te stappen naar een sgs2.

En die stofrand vind ik ook geen punt tenzij je in een zagerij of een bloemmolen werkt ofzo.
( bij men omnia i900 ligt het scherm hoger dan de rand van de telefoon |:( )

[ Voor 2% gewijzigd door RoD op 17-05-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Laat dit soort flames achterwege aub.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 17-05-2011 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07
Razer schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:31:
[...]

Dan staat er twee keer Facebook, weet je zeker dat je niet Facebook for Social Hub aan hebt staan?
Miss dat je al eerder je contacten hebt gesynct met FB, maar ik heb het net in de instellingen veranderd en bij mij is het allemaal prima gelukt! Tnx Phuse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
macweeds schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:14:
[...]

Die rand had de GS1 ook al en ik heb daar nooit last van gehad.
Klein beetje vuil hooguit, maar dat maakt mij niet uit.
Nu met de GS2 ook nog niet.

Afleverrapport melding met toon is volgens mij een eigenschap van Android 2.3.3, want dat had ik ook met de GS1. Ik vind het juist handig. Waarom gebruik je anders geen Handcent ?
Ik heb ook geen last van stof.... Daarnaast gebruik ik zelf handcent. Die app voor sms van samsung is echt lelijk! :)

Maar dat is toch het mooie aan android, gewoon een andere app gebruiken die je zelf wel fijn vindt!

[ Voor 8% gewijzigd door Ewivis op 17-05-2011 13:37 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvang84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-09 19:00
pvang84 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:52:
Het lijkt erop alsof m'n scherm nu al is ingebrand! Is alleen zichtbaar op grijstinten. Kan zoiets vanzelf nog minder worden?
[afbeelding]

Uploaded with ImageShack.us
Nog even terugkomend op mijn post van gisteren. Het rondje wat donkerder is dan de rest van het scherm is alleen te zien op bepaalde grijstinten, maar ik vraag me nu wel af hoe dit ontstaan is. Vind het rondje zelf erg lijken op de "besturingspads" van sommige spellen en aangezien het alleen op enkele grijskleuren te zien is niet super hinderlijk.
Maar hoe dit in mijn scherm is gekomen, geen idee! Heeft iemand hier een idee over wat de oorzaak hiervan is of zelf zoiets meegemaakt (wellicht bij een andere telefoon)? Ik twijfel namelijk of ik hem retour ga sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

N64 roms spelen trouwens snel ! Had wel enige vertraging verwacht, maar die doen het goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 12-09 16:25
RMX schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:36:
[mbr]Laat dit soort flames achterwege aub.[/]
Je bedoelt het scherm dat stroom vreet?
Of de camera met een roze/groene vlek in het midden?

(Ja daar heb ik ook last van)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Phusebox schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:39:
[...]

Je bedoelt het scherm dat stroom vreet?
Of de camera met een roze/groene vlek in het midden?

(Ja daar heb ik ook last van)
Ik heb het scherm op zijn volste helderheid staan, en dat vreet inderdaad stroom.
Agh, 1x op een dag opladen vind ik niet erg, en ga er vanuit dat de batterij nog moet groeien.

Die roze vlek heb ik ook geprobeerd, en daar heb ik ook last van. Hoop dat dit een software-bug is. Bij de meeste foto's zal het ook niet te zien zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
Niet zeker als het hier gepast is :

Galaxy 2S vs omnia i900 ( iphone 1 killer in de middeleeuwen )

Afbeeldingslocatie: http://img852.imageshack.us/img852/4333/sgs2i900.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij de LG Optimus 2X zijn er veel opstartproblemen, maar de Galaxy S2 kan er ook wat van zeg..
Ik wil hem eerst nog in het echt bekijken hoor om een final judgement te geven, maar als ik zoveel problemen lees over de batterydrain, de roze / groene vlekken bij de camera en problemen met de schermen denk ik nou niet echt van *hell yeah that's nice* Samen met mijn gedachten over de grootte van 4,3" , het soort scherm ( AMOled wat ik niet apprecieerde in mijn Galaxy S) en de plastic behuizing denk ik niet dat 't 'm wordt voor mij.

Ik hoop dat vele issues snel opgelost gaan worden en dan zal het weer een grandioos verkoopsucces worden!
Ga vandeweek is even langs bij een MediaMarkt om is te kijken hoe hij er in reallife uitziet, het kriebelt toch wel.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 14:32
Kan iemand vertellen welke apps hij gebruikt? Ik ben nl. heel nieuwsgierig welke apps nou echt super handig zijn. M.a.w. Welke apps moet je nou echt hebben en welke niet? En ik ben dan ook benieuwd welke apps niet op deze tel werken welke eerder (lees andere versie android) wel werkte?

De Samsun Galaxy SII is een gewoon Android toestel, vragen over software mogen dan ook gewoon in het: Android Market en applicaties - Deel 12

[ Voor 34% gewijzigd door Bullet NL op 17-05-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

zie hier boven, hier geen discussie over Android software.

[ Voor 89% gewijzigd door Bullet NL op 17-05-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

RMX schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:39:
N64 roms spelen trouwens snel ! Had wel enige vertraging verwacht, maar die doen het goed!
Zeker, Banjo Kazooie is vloeiend met geluid te spelen. GoldenEye is net iets te zwaar, maar sowieso onspeelbaar met enkel een touchscreen.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spl3ndr schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:46:

[afbeelding]
Vanwaar die zwarte background? Is wel nice.
Kan ik gewoon alles daarvoor gebruiken? Of gaat hij bij iets ander zwart het zwart al "belichten".
Kan je misschien link geven naar de jouwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pvang84 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:38:
[...]

Nog even terugkomend op mijn post van gisteren. Het rondje wat donkerder is dan de rest van het scherm is alleen te zien op bepaalde grijstinten, maar ik vraag me nu wel af hoe dit ontstaan is. Vind het rondje zelf erg lijken op de "besturingspads" van sommige spellen en aangezien het alleen op enkele grijskleuren te zien is niet super hinderlijk.
Maar hoe dit in mijn scherm is gekomen, geen idee! Heeft iemand hier een idee over wat de oorzaak hiervan is of zelf zoiets meegemaakt (wellicht bij een andere telefoon)? Ik twijfel namelijk of ik hem retour ga sturen.
Geen idee wat de cirkel is, misschien iets doordrukkend van de hardware achter het scherm? Of misshien van een zuignap bij het samenzetten van de onderdelen zoals iemand hier suggereerde, dan gaat het dus weg.

Zelf heb ik ook wat problemen met het sherm, ook bij hetzelfde scherm als waar jij de cirkel hebt(bij grijze schermen dus vooral). Zo is 1/3 aan de linkerkant donkerder/geliger dan de rest. Dit zie ik trouwens ook op jouw foto, niet dat ik je daar nu op wil focussen. Ma je ziet het. Op xda forum is hier ook al een topic over dus meer(misschien allemaal??) hebben het. Goed zichtbaar in volledig donkere kamer en brightness hard, bekijk het maar eens...
In datzelfde scherm dan(notificati grijs scherm) zie ik dan ook witte verticale en horizontale lijnen, redelijk breed, precies een soort raster van achter het scherm ofzo? Kan je eens kijken of je dit ook licht ziet?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 20:17
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:02:
[...]

Geen idee wat de cirkel is, misschien iets doordrukkend van de hardware achter het scherm? Of misshien van een zuignap bij het samenzetten van de onderdelen zoals iemand hier suggereerde, dan gaat het dus weg.

Zelf heb ik ook wat problemen met het sherm, ook bij hetzelfde scherm als waar jij de cirkel hebt(bij grijze schermen dus vooral). Zo is 1/3 aan de linkerkant donkerder/geliger dan de rest. Dit zie ik trouwens ook op jouw foto, niet dat ik je daar nu op wil focussen. Ma je ziet het. Op xda forum is hier ook al een topic over dus meer(misschien allemaal??) hebben het. Goed zichtbaar in volledig donkere kamer en brightness hard, bekijk het maar eens...
In datzelfde scherm dan(notificati grijs scherm) zie ik dan ook witte verticale en horizontale lijnen, redelijk breed, precies een soort raster van achter het scherm ofzo? Kan je eens kijken of je dit ook licht ziet?

Bedankt!
1/3 van de linkerkant is bij mij ook donderder / geliger zoals jij beschrijft.
Dit viel mij meteen al op. Maar ik betwijfel of het bij andere toestellen beter zal zijn en ik ga geen weken wachten voor een reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:49:
Ik hoop dat vele issues snel opgelost gaan worden en dan zal het weer een grandioos verkoopsucces worden!
Ga vandeweek is even langs bij een MediaMarkt om is te kijken hoe hij er in reallife uitziet, het kriebelt toch wel.
Misschien een overbodige vraag, maar hebben ze al testmodellen liggen bij de MediaMarkt? Dan ga ik straks nog even langs! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

CLB schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:49:
Je loopt inmiddels zolang mee hier dat je toch wel zou moeten weten inmiddels dat een toestel dat x000 keer afgeleverd is in nederland al, gegarandeerd een paar ontevreden kopers heeft? Er zijn zat mensen zonder problemen hoor :) Ga hem gewoon zelf bekijken, het is echt een toptoestel.
Trouwens, ik zie jou echt actief bij elk nieuw apparaat dat er is :P ben je nooit een keer tevreden juh? ;)

En dat gele achter het scherm: wacht even met terugbrengen. iPads en iPhones hadden dat ook massaal, dat komt door de korte tijd tussen fabriek en verkoop (althans toen wel) waardoor de lijm nog niet helemaal droog is, en nog wat gelig. Zou weg moeten trekken, deed het wel bij de iDevices in ieder geval.

[ Voor 17% gewijzigd door Roytoch op 17-05-2011 14:10 ]

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 13:44
Jep, groningen en arnhem heb ik ze zien liggen iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:07:
[...]

Misschien een overbodige vraag, maar hebben ze al testmodellen liggen bij de MediaMarkt? Dan ga ik straks nog even langs! :P
Ik heb gisteren een werkende in mijn handen gehad bij de mediamarkt in Amsterdam (Arena). En nu wil ik er nog sneller eentje hebben, maar ik mag vrijdag pas mijn abonnement verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

spl3ndr schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:46:

[afbeelding]
welke fancy widget skin is dat?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07
s.v.seters schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:49:
Kan iemand vertellen welke apps hij gebruikt? Ik ben nl. heel nieuwsgierig welke apps nou echt super handig zijn. M.a.w. Welke apps moet je nou echt hebben en welke niet? En ik ben dan ook benieuwd welke apps niet op deze tel werken welke eerder (lees andere versie android) wel werkte?
Android Market en applicaties - Deel 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik ben van plan om ook de SGS2 te gaan halen, gisteren nog gechecked bij vodafone (Ik wil hem eerst wel zien ofc), maar die hadden hem niet meer. Was uitverkocht gaf die aan. Maar ik kan eigenlijk niet meer wachten XD

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:52
Dit soort reacties voegen niets toe.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 17-05-2011 14:25 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:38
sinds vrijdag de 13e in gebruik en ondanks de doem-datum, HET IS EEN SUPER TOESTEL!!!

Hiervoor gebruikte ik de HD2 met android, maar wat een verschil! Vooral qua snelheid en response hele systeem. Ruimte in overvloed, super display, geweldige sound uit de speakers, haal makkelijk een dag met de acculading en hangt gewoon elke avond aan de lader (macht der gewoonte :P)

Nieuwste firmware met kies ging zonder centje pijn. (win7 pro 32bit) Daarna gelijk root natuurlijk.

hier een paar minpuntjes:
- aantal gameloft games werken niet
- rond camera wordt het heel erg heet bij een aantal games (niet bij alle games, heel raar)
- had liever ook de 32gb versie bij introductie gezien
- veel samsung software aanwezig

Dit zijn wel hele kleine puntjes van kritiek, in het geheel natuurlijk een hele positieve indruk. Beste phone die ik tot nu toe ben tegengekomen. Ja, heb zat iphone4's in mijn omgeving waar ik een vergelijking mee kan doen, beter dan de iphone4!

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roy.ahuis schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:08:
Je loopt inmiddels zolang mee hier dat je toch wel zou moeten weten inmiddels dat een toestel dat x000 keer afgeleverd is in nederland al, gegarandeerd een paar ontevreden kopers heeft? Er zijn zat mensen zonder problemen hoor :) Ga hem gewoon zelf bekijken, het is echt een toptoestel.
Dat begrijp ik uiteraard! Mensen klagen ook eerder dan dat ze hun tevredenheid uitspreken.
Maar deze S2 topics op Tweakers lopen storm met honderden reacties per dag. En daar is toch niet te spreken over een ‘paar ontevreden kopers’ . Op XDA zijn er vele threads over de problemen te vinden die ook storm lopen. Het is gewoon obvious dat er sommige dingetjes, hardwarematig of softwarematig niet helemaal in orde zijn.
Trouwens, ik zie jou echt actief bij elk nieuw apparaat dat er is :P ben je nooit een keer tevreden juh? ;)
Haha neauh, ik ben weer toe aan een nieuwe telefoon, m’n huidige stamt al uit december 2009 =)
Deze S2 is een mooi alternatief, de HTC Sensation komt eraan, maar eigenlijk wil ik weer dezelfde formfactor hebben als m’n huidige Motorola Milestone met een fysiek hardware toetsenbord, alleen van de Milestone 3 zijn alleen wat foto’s beschikbaar en wat hardwarespecs die gebaseerd zijn op geruchten… En een datum :N

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

Mouki_9 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:32:
sinds vrijdag de 13e in gebruik en ondanks de doem-datum, HET IS EEN SUPER TOESTEL!!!

- rond camera wordt het heel erg heet bij een aantal games (niet bij alle games, heel raar)
Oke ik ga nu iets zeggen waarvoor iedereen me stuk gaat maken en topic reporten, maar komt ie: ik heb real football gedownload, van de 'niet officiële website'! OEI. In ieder geval: daar wordt de camera superheet (neem aan dat de cpu daar zit, of de gpu, of is dat 1 chip) en gaat de batterij mal snel leeg. Ik vraag me af of dat mss komt omdath et een generic versie is, en mss een specifieke versie voor samsung g2 beter draait. Daarom ben ik nu het spel via de games hub aan het binnenhalen, en straks kopen (jaja), hopende dat hij dan beter geoptimaliseerd is ofzo.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
CLB schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:32:
[...]

[...]

Haha neauh, ik ben weer toe aan een nieuwe telefoon, m’n huidige stamt al uit december 2009 =)
Deze S2 is een mooi alternatief, de HTC Sensation komt eraan, maar eigenlijk wil ik weer dezelfde formfactor hebben als m’n huidige Motorola Milestone met een fysiek hardware toetsenbord, alleen van de Milestone 3 zijn alleen wat foto’s beschikbaar en wat hardwarespecs die gebaseerd zijn op geruchten… En een datum :N
En dat was een topper toen ie werd gelanceerd |:(
Om nog maar te zwijgen over de updates en de problemen met het toestel zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
roy.ahuis schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:39:
[...]

Oke ik ga nu iets zeggen waarvoor iedereen me stuk gaat maken en topic reporten, maar komt ie: ik heb real football gedownload, van de 'niet officiële website'! OEI. In ieder geval: daar wordt de camera superheet (neem aan dat de cpu daar zit, of de gpu, of is dat 1 chip) en gaat de batterij mal snel leeg. Ik vraag me af of dat mss komt omdath et een generic versie is, en mss een specifieke versie voor samsung g2 beter draait. Daarom ben ik nu het spel via de games hub aan het binnenhalen, en straks kopen (jaja), hopende dat hij dan beter geoptimaliseerd is ofzo.
FOEI!

ik had dit trouwens bij: Cyberlords - Arcology FREE, gewoon een 2d game, volgens mij kan dat nooit veel van de cpu/gpu vergen....... toch werd het bij de camera gloeiend heet. Heb de game alweer verwijderd, zo speciaal was dit ook weer niet lol.
Bij baseball superstars 2011 2 uur achter elkaar gespeeld en geen enkele probleem. Kan dus nog niet echt pinpointen waar het probleem ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Bij mij wordt de telefoon best heet van het opladen ook idd net onder de camera.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fixed
catt4u schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:41:
En dat was een topper toen ie werd gelanceerd d:)b
Daar heb ik in ieder geval niet zo veel problemen, threads en posts over gezien als bij de S2, nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
CLB schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:52:
Fixed

[...]

Daar heb ik in ieder geval niet zo veel problemen, threads en posts over gezien als bij de S2, nee
Omdat er ook maar 1/10.000e aantal gebruikers waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben even aan het zoeken.Maar hoe krijg ik nu alleen mijn sim contacten te zien op mijn foon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:02:
Omdat er ook maar 1/10.000e aantal gebruikers waren.
In Nederland misschien, maar in Amerika verbrak hij alle verkooprecords en daar las ik ook erg weinig.
Voor de rest houd ik er over op hoor, is niet m’n bedoeling om deze S2 te bashen. :)

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 17-05-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Kaas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-07 17:17
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:03:
Ben even aan het zoeken.Maar hoe krijg ik nu alleen mijn sim contacten te zien op mijn foon?
Ik geloof bij 'Contacten', [menu], vervolgens Weergaveopties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Aantal puntjes waar ik me aan stoor:

- geen notificatieled... erg irritant aangezien ik dit de laatste 4 jaar wel op m'n tel heb gehad en gewend ben
- KIES is zwaar kut, geen OTA update mogelijkheid

- Eerste paar dagen is mn batterij onwijs snel leeg gegaan maar dat komt natuurlijk omdat je er de hele dag mee aan het klooien bent. Nog even afwachten of het beter wordt, maar ik verwacht dat het ongeveer hetzelfde zal zijn als m'n desire (net aan een dagje dus)

- Er is nu al wat stof in het spleetje boven in de telefoon net onder de rand
- Wordt inderdaad erg heet af en toe bij de camera

maar buiten deze kleine puntjes is dit voorlopig nog wel de beste Android phone ooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Gebruik het toestel nu 2 dagen, en heb er niks op aan te merken zo tegenover mijn Desire HD. Sense mis ik niet. Alles werkt tot nu toe naar behoren, en mijn battery life is zoals ik het verwacht. Het haalt mijn dag met gemak. Ik laad elke nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Freshnezz schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:14:
Aantal puntjes waar ik me aan stoor:

- geen notificatieled... erg irritant aangezien ik dit de laatste 4 jaar wel op m'n tel heb gehad en gewend ben
- KIES is zwaar kut, geen OTA update mogelijkheid

- Eerste paar dagen is mn batterij onwijs snel leeg gegaan maar dat komt natuurlijk omdat je er de hele dag mee aan het klooien bent. Nog even afwachten of het beter wordt, maar ik verwacht dat het ongeveer hetzelfde zal zijn als m'n desire (net aan een dagje dus)

- Er is nu al wat stof in het spleetje boven in de telefoon net onder de rand
- Wordt inderdaad erg heet af en toe bij de camera

maar buiten deze kleine puntjes is dit voorlopig nog wel de beste Android phone ooit!
eigenlijk vind ik NoLed stiekem wel mooier dan een notification led :P Gebruik het nu sinds vrijdag en het werkt goed! Zie je ook meteen of het een sms is, email of iets anders, ideaal eigenlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mouki_9 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:17:
Zie je ook meteen of het een sms is, email of iets anders, ideaal eigenlijk!
Dit kan met een "goede" notificatie LED ook hoor. Op m'n Ben Hur HTC Magic zie ik ook gewoon meteen wat er nieuw is. Knipperend oranje: SMS, paars: gemiste oproep, groen: e-mail, blauw: Whatsapp/GTalk. Ideaal.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Brad Pitt schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:21:
[...]

Dit kan met een "goede" notificatie LED ook hoor. Op m'n Ben Hur HTC Magic zie ik ook gewoon meteen wat er nieuw is. Knipperend oranje: SMS, paars: gemiste oproep, groen: e-mail, blauw: Whatsapp/GTalk. Ideaal.
behalve een kleur heb je nu een icoontje met kleur. Veel duidelijker lijkt me en ook veel meer mogelijkheden lijkt me ;)
maarja, ieder zijn meuk, de notification led op de hd2 kende maar 2 kleuren, namelijk oranje of groen. En vergeleken met dat vind ik NoLed een veel mooiere oplossing. Zeker gezien het feit dat het amper meer stroom kost en de applicatie zelf ook superlicht is qua resources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mouki_9 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:24:
Zeker gezien het feit dat het amper meer stroom kost en de applicatie zelf ook superlicht is qua resources.
Hier zijn de meningen enorm over verdeeld aangezien bij sommige mensen NoLED ervoor zorgt dat de telefoon niet helemaal goed naar de Sleep-mode gaat en daarmee de accuduur nogal verkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
aangezien ik de dag makkelijk haal zoals eerder vermeld, is het geen probleem voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

GandalfTheGrey schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:11:
[...]

welke fancy widget skin is dat?
Beautiful Widgets is dat volgens mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mouki_9 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:27:
aangezien ik de dag makkelijk haal zoals eerder vermeld, is het geen probleem voor mij :)
Dat zegt toch niks? Anders had je misschien wel twee dagen gehaald? Dit is natuurlijk totaal geen bewijs dat die app "dus" superlicht is qua resources.

Maar goed, whatever, het is een prima app, dus lekker boeien ook allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Het probleem dat ik heb met die Wi-Fi Sharing die mijn batterij opvreet is blijkbaar een bekend probleem inmiddels:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1069295

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 21:52
:')

Gast, je gebruikt je 3g verbinding om een WiFi router op te zetten en een 4 wegs dataverbinding op te zetten (in-uit over 3g en in-uit over WiFi) en je vindt het raar dat je accu dan leeg gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

418O2 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:40:

Gast, je gebruikt je 3g verbinding om een WiFi router op te zetten en een 4 wegs dataverbinding op te zetten (in-uit over 3g en in-uit over WiFi) en je vindt het raar dat je accu dan leeg gaat?
Volgens mij zei Phuse eerder dat die die feature juist niet in gebruik had, maar kan me vergissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Dat is niet WiFi sharing, dat isom bestanden delen over je WiFi verbinding.

Waar jij het over hebt is WiFi tethering.

WiFi sharing heb ik uitgezet met Titanium Backup, scheelt weer wat procentjes :).

[ Voor 9% gewijzigd door The Wizard op 17-05-2011 15:42 ]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
418O2 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:40:

Gast... lees het topic eens, en wat ik eerder zei. Heb die hele feature nog niet gebruikt op deze telefoon, en het vreet gewoon je accu op.
Proces killen heeft geen zin, komt steeds terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

The Wizard schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:41:
Dat is niet WiFi sharing, dat isom bestanden delen over je WiFi verbinding.

Waar jij het over hebt is WiFi tethering.

WiFi sharing heb ik uitgezet met Titanium Backup, scheelt weer wat procentjes :).
Jij hebt root? Of is dat niet nodig voor TitaBackup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 11:05
Phusebox schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:42:
[...]

Gast... lees het topic eens, en wat ik eerder zei. Heb die hele feature nog niet gebruikt op deze telefoon, en het vreet gewoon je accu op.
Proces killen heeft geen zin, komt steeds terug.
Proces killen van apps die steeds weer opstarten vreet ook aan de accu ;)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
BioHazard schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:43:
[...]

Jij hebt root? Of is dat niet nodig voor TitaBackup?
Ja, heb je root (en SuperUser/Busybox) voor nodig.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
Golf2vr6 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:46:
[...]

Proces killen van apps die steeds weer opstarten vreet ook aan de accu ;)
Inderdaad dat vreet ook batterij. Ik denk dat een factory reset de oplossing zal bieden, hoe vervelend dat ook is zonder Root/ Titanium Backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Wifi sharing probleem was al een tijdje bekend. Hetzelfde geldt voor Google maps/latitude. Die komt ook telkens weer terug en vreet energie. Daarom kan het wellicht helpen om je locatie sharing settings uit te zetten. Zet in ieder geval de optie locatiebepaling met wifi/data uit.
Ik weet niet uit mijn hoofd hoe het allemaal precies heet, maar als je een beetje bekend bent met android, weet je wel wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
Snoop schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:53:
Wifi sharing probleem was al een tijdje bekend. Hetzelfde geldt voor Google maps/latitude. Die komt ook telkens weer terug en vreet energie. Daarom kan het wellicht helpen om je locatie sharing settings uit te zetten. Zet in ieder geval de optie locatiebepaling met wifi/data uit.
Ik weet niet uit mijn hoofd hoe het allemaal precies heet, maar als je een beetje bekend bent met android, weet je wel wat ik bedoel.
Dat zou inderdaad wel eens kunnen dat het daarmee te maken heeft.
Ik heb dat sowieso altijd uitstaan in mijn apparaten.
Natuurlijk wil ik geen locatie delen met Google!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Is het weer tijd voor de volgende deel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
macweeds schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:55:
[...]

Dat zou inderdaad wel eens kunnen dat het daarmee te maken heeft.
Ik heb dat sowieso altijd uitstaan in mijn apparaten.
Natuurlijk wil ik geen locatie delen met Google!
Veel mensen klikken vaak gewoon door tijdens de initiele setup waar het gevraagd wordt. Je kunt het altijd nog handmatig uitzetten, maar vaak wordt het vergeten.

In de market zit een soortgelijk iets verstopt waarbij Google gebruikersgegevens verzamelt voor reclame doeleinden. Dit staat standaard aan en moet je handmatig uitzetten bij de opties.

Maargoed, locatiebepaling via Wifi/Data ook even uitzetten. Nadat ik dit uit had gezet, zag ik Google Maps niet meer verschijnen in de lijst van mijn running apps. Scheelt toch weer wat heb ik het idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

CLB schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:07:
[...]
Voor de rest houd ik er over op hoor, is niet m’n bedoeling om deze S2 te bashen. :)
Mensen zouden dat zomaar anders kunnen zien, het lijkt er namelijk vanaf pagina 1 van topic 1 al verdacht veel op...

[ Voor 11% gewijzigd door Bio op 17-05-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Ik heb ook weer een strak verhaal...
Ik heb de mijne sinds vorige week woensdag (via pdashop 1e batch).
Zoals ik al gemeld had, had ik twee krasjes op de achterkant en daar melding van gemaakt.

Eerste reactie was...stuur maar terug...ik zei "nee, das geen strak plan, want dan heb ik de komende weken niks...want er was geen voorraad"...
Toen mocht ik wachten tot de volgende batch kwam, hem dan teruggeven en omruilen voor een andere...
Maar, er was geen voorraad dus ik moest zeker tot de 18e (is ondertussen de 20e geworden op de site) wachten.
Dat gebeurde allemaal afgelopen vrijdag...ze zouden een nieuwe order aanmaken en berichten als de nieuwe binnen waren.

Zaterdag morgen krijg ik een sms'je dat mijn bestelling klaar lag in Eindhoven...en dat ik hem daar op kon halen. De oplettende kijker begrijpt intussen dat dat vreemd is, want er was geen voorraad...dus waar kwam deze telefoon ineens vandaan..?? Tevens stond mijn vraag over de dubbele seals nog open, omdat ik dat bij de pdashop ook niet gewend was.

Ik denk hier klopt iets niet...of die telefoon komt zomaar uit het niks, of iemand uit de eerste batch heeft hem teruggebracht..?? Vervolgens mail gestuurd met daarin de vragen die bij mij gerezen waren.
Zaterdag aan het eind van de dag een mail terug met daarin dat ze mijn vragen doorgestuurd hebben naar Eindhoven en dat ik wel gebeld zou worden.

Tot op heden geen nieuws, maar na het lezen van dit HELE topic vraag ik me toch af OF ik hem wel moet ruilen, ondanks de krasjes...aan de achterzijde die nu niet meer zichtbaar zijn (vanwege een perfect passend hoesje). Problemen met de batterij...problemen met het scherm...dooie pixel...en ga zo maar door...daar heb ik allemaal geen last van...misschien beter houden en de krasjes vergeten....

Ben nog wel erg benieuwd naar de antwoorden van de Pdashop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
JudgeTreve schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:18:
Ik heb ook weer een strak verhaal...
Ik heb de mijne sinds vorige week woensdag (via pdashop 1e batch).
Zoals ik al gemeld had, had ik twee krasjes op de achterkant en daar melding van gemaakt.

Eerste reactie was...stuur maar terug...ik zei "nee, das geen strak plan, want dan heb ik de komende weken niks...want er was geen voorraad"...
Toen mocht ik wachten tot de volgende batch kwam, hem dan teruggeven en omruilen voor een andere...
Maar, er was geen voorraad dus ik moest zeker tot de 18e (is ondertussen de 20e geworden op de site) wachten.
Dat gebeurde allemaal afgelopen vrijdag...ze zouden een nieuwe order aanmaken en berichten als de nieuwe binnen waren.

Zaterdag morgen krijg ik een sms'je dat mijn bestelling klaar lag in Eindhoven...en dat ik hem daar op kon halen. De oplettende kijker begrijpt intussen dat dat vreemd is, want er was geen voorraad...dus waar kwam deze telefoon ineens vandaan..?? Tevens stond mijn vraag over de dubbele seals nog open, omdat ik dat bij de pdashop ook niet gewend was.

Ik denk hier klopt iets niet...of die telefoon komt zomaar uit het niks, of iemand uit de eerste batch heeft hem teruggebracht..?? Vervolgens mail gestuurd met daarin de vragen die bij mij gerezen waren.
Zaterdag aan het eind van de dag een mail terug met daarin dat ze mijn vragen doorgestuurd hebben naar Eindhoven en dat ik wel gebeld zou worden.

Tot op heden geen nieuws, maar na het lezen van dit HELE topic vraag ik me toch af OF ik hem wel moet ruilen, ondanks de krasjes...aan de achterzijde die nu niet meer zichtbaar zijn (vanwege een perfect passend hoesje). Problemen met de batterij...problemen met het scherm...dooie pixel...en ga zo maar door...daar heb ik allemaal geen last van...misschien beter houden en de krasjes vergeten....

Ben nog wel erg benieuwd naar de antwoorden van de Pdashop...
Problemen hoor je altijd als eerste in een Topic. Ik heb echt 0,0 problemen met dat ding. En ja, wel roze gloed en dergelijke. Maar je merkt er niks van in dagelijks gebruik... Verder gaat de accu minimaal 1 dag mee. Dus prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
Ewivis schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:20:
[...]

Problemen hoor je altijd als eerste in een Topic. Ik heb echt 0,0 problemen met dat ding. En ja, wel roze gloed en dergelijke. Maar je merkt er niks van in dagelijks gebruik... Verder gaat de accu minimaal 1 dag mee. Dus prima...
Ik ben er ook absoluut tevreden mee! Geen moment spijt van gehad dat ik mijn GS1 de deur uit heb gedaan.
Dit is gewoon de beste Android telefoon op dit moment!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvang84
  • Laatst online: 03-09 19:00
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:02:
[...]

Bedankt!
Eigenlijk alleen maar last van dat rondje, wat inderdaad goed een zuignapje kan zijn. Alleen zo vaag dat ik dit alleen bij lichtgrijs en blauwgrijs zie. Dat gelige wat je aangeeft zie ik bijna niet, misschien een heel klein beetje.

Het is gewoon voor een hoop mensen erg vervelend dat je weken op een (bijna) perfect toestel wacht en dat je dan net de pech hebt dat je dit soort dingen tegenkomt. Over een maand maalt niemand er meer om, maar op dit moment irriteren dit soort rondjes of kleine kleurverschillen nu eenmaal enorm op een gloednieuw toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
macweeds schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:28:
[...]

Ik ben er ook absoluut tevreden mee! Geen moment spijt van gehad dat ik mijn GS1 de deur uit heb gedaan.
Dit is gewoon de beste Android telefoon op dit moment!!
En daarbij komt ook nog eens, dat ik hiervoor een Desire had. Daar was aan het begin ook van alles mis hoor... Roze beeld als je brightness op zn laagst had, camera die ineens paarse schermen gaf, camera lens die bekrast werd op 1 of andere rede e.d. Verder nooit aan geergerd, het was wel eens irritant ja... maar er viel mee te leven hoor... :O

Er zijn altijd dingen... anders moet je gewoon een nokia 3310 nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit die review:
Noem ons verwend, maar hier missen we dus een secundaire microfoon om omgevingsgeluid weg te filteren.
En dan uit de startpost:
Microfoon Active Noise Cancellation met dedicated mic
Uhm... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Vlooi schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:53:
[...]

Welke clock widget wordt er gebruikt op dit toestel?
ik denk een of andere van accuweather aangezien dit onder de clock staat, wat ik persoonlijk zeer irritant vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister T
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-07 13:14
Vlooi schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:53:
[...]

Welke clock widget wordt er gebruikt op dit toestel?
Deze staat tussen de Samsung Apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:53:
[...]

Uit die review:

[...]

En dan uit de startpost:

[...]

exactly, dat dacht ik precies zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 10:10
Er zat er toch 1 boven en 1 onder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
gebakken peer schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:08:
Er zat er toch 1 boven en 1 onder?
zit bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:53:
[...]

Uit die review:

[...]

En dan uit de startpost:

[...]

Via twitter:

NieuweMobiel
10 mins
@xxxxxxx thnx. Er is wel een 2e mic maar die wordt alleen in handsfree modus gebruikt. We gaan eens op onderzoek uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
idd ja maar ik vroeg me dan af als de micr. zo ver uit elkaar zitten kan dit dan wel want volgens mij bij mijn huidige telefoon (N79) zitten de 2 naast elkaar. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:22:
[...]

Via twitter:

NieuweMobiel
10 mins
@xxxxxxx thnx. Er is wel een 2e mic maar die wordt alleen in handsfree modus gebruikt. We gaan eens op onderzoek uit
Ik zat ook al op XDA te snuffelen, kennelijk moet je dat ook nog handmatig aanzetten.
gebakken peer schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:24:
[...]

idd ja maar ik vroeg me dan af als de micr. zo ver uit elkaar zitten kan dit dan wel want volgens mij bij mijn huidige telefoon (N79) zitten de 2 naast elkaar. :?
Pin mij er niet op vast, maar het schijnt dat je stereo-opnames kunt maken als je aan het filmen bent. Dan zou dat wel logisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
jeej...1 dag en 18 uur en 35% over...battery....das mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
JudgeTreve schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:31:
jeej...1 dag en 18 uur en 35% over...battery....das mooi!
Nutteloos bericht zonder verdere info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Golf2vr6 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:32:
[...]

Nutteloos bericht zonder verdere info...
sjonge jonge wat moeten we er weer bovenop zitten...
Bij normaal gebruik...met mail..tweetdeck...google talk...bellen...gewoon waar een telefoon voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
JudgeTreve schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:34:
[...]

Bij normaal gebruik...met mail..tweetdeck...google talk...bellen...gewoon waar een telefoon voor is.
Als je nu ff een screen-shotje post. Dan is het nuttige info. Op deze manier is het echt loze info. Sorry als het lullig overkomt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PC-builder
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-07-2020
[...]

Je kan 'm ook gewoon een dag bijna niks laten doen.. Gewoon wat roepen schieten we niks mee op omdat we het nergens mee kunnen vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
Post je settings e.d. waardoor je zo zuinig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
[...]

Dit soort uitspraken zijn allemaal zo subjectief. Voor de een is 'normaal gebruik' heel iets anders dan voor de ander. Plaats bijvoorbeeld eens wat screenshots van je batterijverbruik. Harde cijfers graag! ;)

Dit is in ieder geval mijn batterij grafiek. standy - 3G actief - 3G standby - standby. Dit geeft in ieder geval een beeld hoe snel de batterij leegloopt in verschillende situaties. Wil het ook nog met Wifi gaan doen.

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/313k6r6.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Snoop op 17-05-2011 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Het verbruik ligt aan zoveel dingen, de ontvangstkwaliteit van het signaal, als je op 3G laat zoeken, terwijl er (tijdelijk) alleen maar 2G beschikbaar is, kost het elke keer pingen naar een toren veel energie

< ik heb de N900, en zet hem alt ik thuis ben naar GSM, de standbye functie gaat dat 2x langer mee >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 00:57
Telefoon staat nu 10u 7m aan en de batterij is op 19% :S
55% display ( 3u 26m aan)
19% android systeem
niet ge-internet en heletijd op 3g gezeten.

Iemand enig idee waarom er 19% naar de android systeem gaat? ( gisteren zelfs 26%)

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Heb je helderheid op 100% staan van je disply?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 10:47
Thenotorious schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:53:
Telefoon staat nu 10u 7m aan en de batterij is op 19% :S
55% display ( 3u 26m aan)
19% android systeem
niet ge-internet en heletijd op 3g gezeten.

Iemand enig idee waarom er 19% naar de android systeem gaat? ( gisteren zelfs 26%)
Volgens mij zijn dat niet zo een slecht statistieken....
Scherm slurpt echt energie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
RMX schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:54:
Heb je helderheid op 100% staan van je disply?
Helderheid staat op een kwart
Razer schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:54:
[...]

Volgens mij zijn dat niet zo een slecht statistieken....
Scherm slurpt echt energie
Klopt maar eergister bijv . had ik het 21uur volgehouden ook met 3u 30m scherm aan..

[ Voor 45% gewijzigd door Thenotorious op 17-05-2011 18:56 ]

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Snoop schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:59:
[...]

Ja je kunt je contacten, incl. foto's, syncen via de app zelf.
Maar ze komen dan niet bij je contactlijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thenotorious schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:55:
[...]

Helderheid staat op een kwart

[...]

Klopt maar eergister bijv . had ik het 21uur volgehouden ook met 3u 30m scherm aan..
AHwel, met die 19% over kan je die 11 u wel volmaken zonder scherm te gebruiken...

Of bedoelde je dat je toen ook 19% over had na 3 en half uur scherm en hij toen in totaal 21u van de lader was?

Samsung lijkt ook de helderheid van het scherm te regelen wanneer de batterij op minder dan 10% is gekomen(geen spaarstand geselecteerd). Dan verdwijnt de optie voor helderheid ook in het optie menu van de display. Wel kan ik het nog aanpassen bij de widget, hoewel als ik de browser open het weer terug gaat naar de laagste stand.
Hebben jullie dit ook al gemerkt?

Ook is het redelijk k*t dat wanneer de batterij lager als 15% is, bij mij toch, ik geen foto's meer kan maken. Ik open de applicatie en dan komt er die waarschuwing waarbihj ik enkel op sluiten kan drukken. Graag zou ik zelf kiezen aan wat ik mijn batterij nog opdoe! Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:21:
[...]

AHwel, met die 19% over kan je die 11 u wel volmaken zonder scherm te gebruiken...

Of bedoelde je dat je toen ook 19% over had na 3 en half uur scherm en hij toen in totaal 21u van de lader was?
Toen had ik iets van 6% over.
En nog iets : laten jullie de batterij eerst leeglopen dan opladen of?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thenotorious schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:38:
[...]

Toen had ik iets van 6% over.
En nog iets : laten jullie de batterij eerst leeglopen dan opladen of?
Dat klopt dan wel hoor...

Met deze batterijen kan je gewoon opladen, er heeft hier iemand is een uitleg gepost gisteren denk ik nog. Geen probleem om even op te laden en dan te gebruiken.

De batterij usage graph, wordt die enkel gereset wanneer je 100% je batterij oplaadt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:41:
[...]

De batterij usage graph, wordt die enkel gereset wanneer je 100% je batterij oplaadt?
Ja die reset iedere keer..

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Laatst online: 10-09 13:44
Heb me dooie pixol tel teruggebracht. Voor die tijd nog even een foto gemaakt van a4tje, maar kon niet de roze meuk ontdekken waar hier een aantal over klagen, maargoed misschien wel niet goed genoeg gekeken. Helaas geen ander op voorraad dus wordt donderdag of volgende week een nieuwe...ff wachte nog dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Maar niemand weet of heeft ook ong . 20-30% android-systeem na een dag op de batterij?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Thenotorious schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:51:
Maar niemand weet of heeft ook ong . 20-30% android-systeem na een dag op de batterij?
Jawel, hier nu na dertien uur nog maar 10% over en 27% naar android system.

Slechtste accu duur in en telefoon by far... Terwijl dit juist een selling point was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
Thenotorious schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:51:
Amper met de gsm bezig geweest vandaag.
Wifi constant aan, gmail en hotmail syncen om het uur, 2 uurtjes 3g in de wagen. scherm heeft 32 minuten aangelegen zover.
Gps ligt uit, samsung hubs heb ik nog niet aangeraakt sinds nieuw

Afbeeldingslocatie: http://img818.imageshack.us/img818/7666/sc20110517195957.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door spl3ndr op 17-05-2011 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Afbeeldingslocatie: http://db.tt/tkreQPM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Nou hier komt mijne. Vanaf 7:30 vanmorgen:

Afbeeldingslocatie: http://img199.imageshack.us/img199/7205/sc20110517200457.jpg

lijkt me erg normaal eigenlijk? Ik hou wel 50% over denk ik. Heb echter heel de dag 3g uitstaan... heb mijn 1 GB al verstookt van Vodafone... wel heel de dag wifi aan...

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/m/62/4848/sc20110517201303.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Ewivis op 17-05-2011 20:15 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: <a href=" [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic"> Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic</a>.