[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.944 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:09

Darkasantion

Just keep swimming!

Verkeerde topic -.-

[ Voor 80% gewijzigd door Darkasantion op 06-05-2011 23:07 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User van de week kon ik niet joinen, thuis wat druk. Maar als het past mag je wel altijd een invite sturen.

Heb sinds deze week men ausf B, alleen nog sparen voor het 128mm kanon.
Artillery heb ik de M41,
T43, Su100, tiger 1, tiger 2, vk 3601 heb ik eveneens in men garage staan.
als we misschien eens een company battle kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 00:39:
User van de week kon ik niet joinen, thuis wat druk. Maar als het past mag je wel altijd een invite sturen.
Je kan ook inviten dan kan hexta je accepteren, linkje staat in de TS :)

Vanavond onwijs mooie potjes gedaan met verscheidene tweakers oa. TheMac/Quantor/hjs en de laatste was ook episch! Morgen zal ik wel vertellen hoe en wat, bedenk me net alleen dat ik vergeten ben screens te maken :'( In ieder geval 2 die het na kunnen vertellen en stats die het bewijzen ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 22:34

Nox

Noxiuz

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ct.valkering/shot_015.jpg

Heerlijke tank. Net de 105mm gun gepakt. Dat ding eet tigers, IS, IS-3, Tiger II, heerlijk!

Even op 1 avond mijn gemiddelde van 530 xp per battle naar 660 xp per battle gespeeld. O.a. door enkele potjes van 1800+ xp te hebben. Wat een beest. Straks met motor, turret, radio e.d. nog ontwikkeld wordt het een ubertank.

EDIT:

Ik hoor geruchten dat GOT een potje tegen BEWARE wilt spelen? Fear me :9

[ Voor 16% gewijzigd door Nox op 07-05-2011 02:05 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:55
Heb ook een antwoord van een dev gehad op mijn vragen over crew camo en bushes.
I'll try to answer. Let's say X is a tank's invisibility with no crew skills and without camouflage net. X * 1.25 is invisibility with cam. net. X * (1 + 'skill' * 0.0075) is invisibility with crew members having average camouflage skill at 'skill' percent. 100% skill and cam. net will give you X * 1.25 * 1.75 invisibility. You invisibility behind the bush is X + Y. Y is an invisibility increment of the bush. Bushes 15 m around you doesn't affect the enemies invisibility.
Ik had niet gedacht dat crew camo skill zo goed was!!
Je kan er dus 75% extra camo mee halen. Die X in zijn uitleg is dus die tank camo waarde die ik hier al wel eerder postte. Dus met sommige TDs die een camo waarde van 0.60 hebben kun je al 'invisibility' halen met maar 50% crew camo skill. Voordeel van de crew camo skill is ook dat deze altijd werkt, ook als je aan het rijden bent.

De camo van bushes is dus een vast getal dat je er bij krijgt. Jammer dat hij deze waarde er nu net niet bij vermeld. Ik zit nu helaas met een 5 day read only ban omdat ik te snel mn vraag had gerepost. :$
Moet dus ff wachten tot ik dat van de bushes kan gaan vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13:59
Het valt mij de laatste tijd op dat ik in low tier tanks, veel beter speel dan in high tier tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
User.tmp schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 08:31:
Het valt mij de laatste tijd op dat ik in low tier tanks, veel beter speel dan in high tier tanks.
Bij mij juist andersom want wat ging gister lekker zeg.
Toen ik eind van de middag een paar eerste victories ging halen speelde ik bar slecht, de double exp gaf me nauwelijks profijt op mijn T-34 en SU-100. Daarna in platoon gegaan met User en Sanch maar we verloren 3x op rij (terwijl wij 3 wel goed speelden) en daarna ook een potje verloren met de 3601.

So far het slechte begin want daarna begon het weer op niveau te komen en wonnen we het ene potje na het andere. Zo speelde ik na het eten even alleen en behaalde ik 3x winst in rij met mijn 3601 en respectievelijk 4, 4 en 3 kills met bijbehorende exp.

De rest van de avond ging ook even goed, zoals een platoon met Quantor en Sanch. We speelden op Karelia, base 2, met onze tier 5/6'en dus ik had mijn 3601 meegenomen. We gingen naar het noorden en werden meteen gerushed door 2 3002's. Quantor had het lastig want hij was nog rijdende naar een paar kleine steentjes terwijl ik achter de grote rotsen schuil hield. Ik wist beide 3002's een aantal keer snoeihard te raken met tracks eraf en flink wat damage. Vervolgens stonden er verderop en achter de rots (waar ik me bevond) een aantal tanks waaronder een leopard, T-34-85 achter de rots en een jagdpanther door het midden. Zowel de T-35-85 als de jagdpanther wist ik erg hard te raken en alledrie waren in mum van tijd dood. Tevens stond er een M6 verderop die ik 2x een flinke klap gaf en nog 40% over had. Toen we oprukten zag ik een KV die bijna dood was en raakte hem (maar geen kill) evenals de m6 die ik afmaakte. Door gejakkerd naar hun basis waar ik al een M6 naar toe zag snellen maar die was geen probleem en ik maakte hem af (en een shot van Quantor) terwijl ik al kon cappen. Er bleven nog maar 3 tanks over (oa. een IS-3 met 5 kills) die maar niet over de oostflank konden komen. Het werd een cap, 2 kills 6 damaged en 4 detects, Confederate achievement (yay eindelijk de eerste!) en een exp (niet doubled) van 2238 :9

Niet laat op de avond heb ik tevens mijn Tiger weten vrij te spelen en hoewel deze, afgezien van de gun en eerste motor, stock is kon ik er toch wat leuke dingen mee doen. Mede door de 88mm die op de 3601 zit natuurlijk kon ik flink wat stennis schoppen alleen was het eerste potje een blunder.. een tier 10 battles waarin wij de allerlaagste van de laagsten waren en we dus geen kans hadden tegen een paar rushende T-54's. 2 of 3 potjes erna hadden we wel degelijk een fijn potje op Westfield base 2.
Geloof het of niet met de stock 3601 van Quantor en mijn Tiger hebben we de berg toch op weten te komen terwijl TheMac daar al stond te wachten. We kwamen vrijwel niemand tegen en ik reed nog wel prominent in het open veld. Lekker doorgestoomd naar hun basis terwijl de grootste macht van ons team daar stond te pezen. We kwamen hun arty tegen die al gauw het loodje legde en terwijl TheMac cappen was zag ik een 3601 aan de andere kant van het huisje waar hij stond. Die heb ik al gauw afgemaakt en meteen kwam een andere 3601 de bult af stormen. Een schot was nodig om hem te detracken en de ander om te killen. Al gauw hing de rest van hun team over de rand heen en waren de 3 TD's al heel snel van mij. Ik had enkel nog moeite met de T29 net als de rest. Heel de tijd voor zijn tracks gegaan en af en toe wat damage maar toen we op 100% zaten werd hij de mijne (en tevens de laatste tegenstander). Afgesloten met 6 kills 1 damaged en 1 detect en mijn eerste Top Gun (eindelijk, zucht) + een Sniper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

wontcachme

You catch me? No you wont

Leuk die 5x verdubbeling de komende dagen. Net een lekker potje gespeeld (2 kills, 5 damaged, 8 detected) en 6800xp erbij :9

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
wontcachme schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 09:44:
Leuk die 5x verdubbeling de komende dagen. Net een lekker potje gespeeld (2 kills, 5 damaged, 8 detected) en 6800xp erbij :9
Die potjes gaan hier echt bout. Zit rond de 3000 elke keer. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

User.tmp schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 09:50:
[...]

Die potjes gaan hier echt bout. Zit rond de 3000 elke keer. :')
De rest gaan ook niet bepaald super nog

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kzat nog te twijfelen of ik voor de Pershing of de T29 zou gaan.

T29 it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

User.tmp schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 10:28:

T29 it is!
Sowieso zou ik wachten met de pershing kopen. Die krijg je straks gratis en kan je daarna een Patton kopen

• M26 Pershing will be substituted for M46 Patton. T23 will be substituted for M26 Pershing.

Players who have a M26 Pershing in their garage at the time of the revision will have it replaced with a M46 Patton, with the respective module setup (possibly with some renaming) keeping their progress and old crew.

Players who have a T23 in their garage at the time of the revision will have it replaced with a M26 Pershing in its new status, with the respective module setup (possibly with some renaming) keeping their progress and old crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 09:48
Alle tanks zijn nu te bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
User.tmp schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 10:28:

T29 it is!
_O_

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Alleen nog 1 mil credits ophoesten.

Screw this, gewoon gold erover. :$

[ Voor 10% gewijzigd door User op 07-05-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb net ook een invite verstuurd voor de GoT-clan.

Ik speel vooral met mijn T-34-85 met 100mm D10T gun. Mijn crew is op 100% en 50% camo skills. Samen met een camo-net, binoculars en een gun rammer is dit een geweldige combo.

Hoop binnenkort samen met jullie wat potjes te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Fest schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 11:55:
Je zit erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

User.tmp schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 11:35:
[...]

Alleen nog 1 mil credits ophoesten.

Screw this, gewoon gold erover. :$
Ik hoop dat je wel eerst de 90mm ontwikkeld. T29 is in de verste verte niet met de goddelijkheid van een T1 of evt. M6 te vergelijken.

Het is een echte heavy, zeker stock.

Maar met de 105 mm gun (eerst je tracks ontwikkelen) ownt hij echt hard. :+

EDIT:
Fest schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 11:55:

Ik speel vooral met mijn T-34-85 met 100mm D10T gun. Mijn crew is op 100% en 50% camo skills. Samen met een camo-net, binoculars en een gun rammer is dit een geweldige combo.

Hoop binnenkort samen met jullie wat potjes te kunnen spelen.
Ga dan óf een heavy-tank spelen, óf een tankdestroyer (ik denk het laatste). Campen met een medium, je hebt weinig incasseringsvermogen en de guns zijn niet te vergelijken. Dit is eigenlijk hoe je hem niet speelt.

Je kan beter een toolbox, crew op repair zetten, tank gun rammer en vertical stabilizer kopen. Op die manier ben je enorm mobiel, daar liggen je krachten.

[ Voor 46% gewijzigd door Nox op 07-05-2011 12:31 ]

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
NoxiuZ schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 12:29:
Ga dan óf een heavy-tank spelen, óf een tankdestroyer (ik denk het laatste). Campen met een medium, je hebt weinig incasseringsvermogen en de guns zijn niet te vergelijken. Dit is eigenlijk hoe je hem niet speelt.

Je kan beter een toolbox, crew op repair zetten, tank gun rammer en vertical stabilizer kopen. Op die manier ben je enorm mobiel, daar liggen je krachten.
Jij gaat er nu van uit dat ik camp, echter kun je met deze setup juist goed offensief spelen. Naar voren rijden, een paar keer schieten en weer terugtrekken en wachten tot ze jou komen zoeken. En het spelletje herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
NoxiuZ schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 12:29:
[...]

Ik hoop dat je wel eerst de 90mm ontwikkeld. T29 is in de verste verte niet met de goddelijkheid van een T1 of evt. M6 te vergelijken.
90mm had ik al op de T23. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Fest schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 13:14:
Jij gaat er nu van uit dat ik camp, echter kun je met deze setup juist goed offensief spelen. Naar voren rijden, een paar keer schieten en weer terugtrekken en wachten tot ze jou komen zoeken. En het spelletje herhalen.
Wat verwacht je als je een standaard-TD setup post die alleen voor TD's goed is? Bino en camo net werken alleen als je x aantal seconden stilstaat en niet met de turret beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
6 seconden stil staan, maar je mag je turret wel bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:17

ZenTex

Doet maar wat.

Tsja, de helft van de tijd sta je toch stil voor chokepoints. Zat situaties waarin je ook met een offensieve medium even moet "campen" om niet recht in een ambush te rijden. Kun je beter even wachten totdat de artillerie hun werk hebben gedaan en wat aanstormende scouts kapotmaken, of iniedergeval van cover naar cover zoeven, sta je ook meer stil dan dat je rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

De matching is ook weer leuk gegaan net. Beide teams waren gewoon aan elkaar gewaagd qua tiers en tanks, slechts één probleem. waar de laagste tegenstander een tier 5 was, hadden wij er een loltracktor bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

User.tmp schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 13:46:
6 seconden stil staan, maar je mag je turret wel bewegen.
Turret niet bij een normale tank. Je 'turret' zover een TD die heeft mag je wel bij een TD bewegen. Oftewel, je kan ook niet compleet verdekt opstaan en een schot lossen.

De enige kracht die een medium heeft is eigenlijk zijn snelheid op alle vlakken. Snel draaien, hoge turret speed en snelle acceleratie met hoge topsnelheid.

En het is trouwens 3 secondes ;)
-25% to being detected when the vehicle and turret are stationary for 3 seconds, but moving the gun only in the TD and SPG class doesn't break this equipment bonus. Highly recommended equipment for Tank Destroyers and SPG classes.
EDIT:

Als jij graag snel schiet en weer weg bent heb je meer aan rammer, vertical stabilizer en gun laying drive met je crew evt. op camo. Crewcamo is nog vrij nuttig omdat die werkt tijdens het rijden.

Ik lag me in ieder geval kapot als ik jou tegen kom in mijn heavy. Het enige waar ik bang voor ben is dat er tanks te dichtbij komen opeens. Want daar ben ik te traag voor. Vanaf afstand kan ik alles wel schieten. Ik blijf gewoon staan en schiet wel dwars door je turret heen :>

[ Voor 23% gewijzigd door Nox op 07-05-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
NoxiuZ schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 15:17:
[...]

Turret niet bij een normale tank. Je 'turret' zover een TD die heeft mag je wel bij een TD bewegen. Oftewel, je kan ook niet compleet verdekt opstaan en een schot lossen.
Check again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
NoxiuZ schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 15:17:
[...]

De enige kracht die een medium heeft is eigenlijk zijn snelheid op alle vlakken. Snel draaien, hoge turret speed en snelle acceleratie met hoge topsnelheid.

En het is trouwens 3 secondes ;)

[...]

EDIT:

Als jij graag snel schiet en weer weg bent heb je meer aan rammer, vertical stabilizer en gun laying drive met je crew evt. op camo. Crewcamo is nog vrij nuttig omdat die werkt tijdens het rijden.

Ik lag me in ieder geval kapot als ik jou tegen kom in mijn heavy. Het enige waar ik bang voor ben is dat er tanks te dichtbij komen opeens. Want daar ben ik te traag voor. Vanaf afstand kan ik alles wel schieten. Ik blijf gewoon staan en schiet wel dwars door je turret heen :>
Leuk dat je door mijn turret heen kan schieten, maar dan moet je me wel zien en op me kunnen aimen. Ik rijd alleen op een heavy af, als zijn loop niet naar mij toe gericht is. Naar een op jou gerichte loop toe rijden, is zelfmoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 21:21

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zit ik net in een potje, zit een Panther + TD, vs 2 mediums van de Russen, de panther rushed als een held naar binnen maar gaat al gauw met 40% tussen zijn benen er van door, vervolgens komt er een IS en een Tiger naar voren, en die worden al gauw dood geschoten door deze mediums. Ik dacht help ze maar, en schoot beide mediums met men TD neer.. vervolgens denken de helden laten we maar verder pushen. En zo rennen ze in de open armen van een ferdinand. En wie is er vervolgens screwed? Ons hele team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Fest schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 15:57:
[...]

Leuk dat je door mijn turret heen kan schieten, maar dan moet je me wel zien en op me kunnen aimen. Ik rijd alleen op een heavy af, als zijn loop niet naar mij toe gericht is. Naar een op jou gerichte loop toe rijden, is zelfmoord.
Ach ja, maar ik spot je wel hoor. Anders mijn teammates. Tenzij je in een bos zit, maar die zijn er vrij weinig. En als je er zit trek ik me terug en wacht ik tot je gespot bent. En als je dingt op me rij ik gewoon naar je toe. Op dat moment moet je een heavy ook pakken.

Maar als jij om een hoekje gaat zitten schieten in een map als ensk, himmelsdorf of andere citymap redt je het niet. Op bijv. Karelia (met 2 grote bergen en moeras in het midden) dan heb je weinig visuele cover. Dan spot ik je wel hoor, daar heb ik echt weinig last van dat ik mensen in open veld niet zie. Ik heb een Panther II gehad en weet zelf hoe je die het beste moet spelen. Gewoon met een paar dikke tanks in je rug scouten, aanschieten/tracken, rondjes erom blijven rijden en de andere tanks laat je ze afschieten.

@ Camo-net, ik had het van de wiki. Ik ging er vanuit dat daar enigszins betrouwbare informatie stond. Er worden zoveel dingen gewijzigd met patches e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:17

ZenTex

Doet maar wat.

Nou, gaat lekker de laatse potjes. Ik mis ALLES! Zelfs op 50m afstand en met de aiming circle compleet gesloten. Daarnaast zie ik he-le-maal geen flikker, ik word op enekele meters afgeknald door onzichtbare tanks, TD's en zelfs SPG's als er niet iemand in de buurt is om voor mij te spotten, en beschoten vanaf grote afstand, gewoon door meds, geen scouts van hun kant, en dat terwijl ik in een TD met camonet stilsta.

Of het is zo bugged als de pest, of ik heb de meeste pech van de wereld. Ben in een paar potjes van 54 winrate naar 52 gegaan, want ik win helemaal NIETS meer.

Zo is de lol er wel snel af. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:35
Heb ik net mijn nieuwe Grille binnen wordt ie het 2e potje al neergeknald door een teamkiller...... Wat ik dan weer wel grappig vond is dat dit helemaal aan het begin gebeurde en dat hij voor het einde van de battle plotseling poef zij (ik was de battle aan het afkijken) en gebanned was. Schijnbaar werkt dat reporten toch best goed :) (ook al krijg je altijd een standaard reactie terug)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
redwing schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 17:51:
Heb ik net mijn nieuwe Grille binnen wordt ie het 2e potje al neergeknald door een teamkiller...... Wat ik dan weer wel grappig vond is dat dit helemaal aan het begin gebeurde en dat hij voor het einde van de battle plotseling poef zij (ik was de battle aan het afkijken) en gebanned was. Schijnbaar werkt dat reporten toch best goed :) (ook al krijg je altijd een standaard reactie terug)
_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Begin zo langzamerhand verliefd op de KV met 107 mm te worden:

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2e35nhh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:35
Lector schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 19:18:
Begin zo langzamerhand verliefd op de KV met 107 mm te worden:

[afbeelding]
Dan ben je niet de enige, met stock gun ben je hooguit een langzame scout, met die 107mm kun je zelfs tier 9's nog beschadigen :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Zo, eindelijk weer de KV binnen en ook de Grille, maar beide moeten nog voorzien worden van upgrades.
Was vergeten hoe traaaaaaaaaaaaaaag de KV is, die moet duidelijk andere motor hebben, maar eerst andere tracks en turret voor mijn garage en de 107mm.

Grille moet nog betere gun en engine, want met 100pk red je het gewoon niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Net een erg dankbare arty. Er brak een scout door onze linies heen en recht naar onze basis/arty. Ik stond het dichts bij onze basis nog. Ik rij terug naar de arty en ging er recht voor staan waardoor de scout nooit de arty kon raken. Hierdoor besloot de scout maar rondjes te gaan rijden rond de arty. Dus ik dan maar netjes meerijden scherp rond de arty waardoor ik de gehele tijd de schoten opving en niks de arty kon raken. Uiteindelijk had ook ik geen schade (iets met tier 6 tegen tier 3 tank). Kreeg daarna erg veel "thank you's" van de arty. Die zag magere hein al aankomen rijden volgens mij.

En natuurlijk gewonnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Het wilde vanavond voor geen meter.. Wel ongeveer 50/50 gewonnen en verloren maar veel te hoge tier battles en constant low exp. Helaas hadden de 5x exp victories ook niet of nauwelijks profijt want ik kwam maar steeds rond de 4000 exp wat best laag is. Al met al niet al te best maar goed, hopen dat het morgen beter is :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YoF0KeflReJ2pIuKSCX1r1Ck/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
Sow.. net een spannend potje met de KV-3 (na een aantal beschamende nederlagen)

Alleen nog 2 artys en 1 SU-100 aan onze kant over. Tegenstander kwam gelukkig solo aangereden waardoor ik ze stuk voor stuk heb mogen afknallen (gotta love the 107mm)

Eind resultaat : 9 kills, 2149 xp (maal 5 >:) = 10745 !!!!), 49.900 credits, Top Gun en Wittmann's medal.

Nu alleen balen dat ik niet genoeg goud maar heb om alles om te zetten naar free xp :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:08
lol net een potje met mn pzkpfw III had gewoon 6 kills. normaal gesproken kom ik niet verder dan een beetje damage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

KV's blijven grappige tegenstanders.

Ik reed met mijn T-34 naar de rechterkant van een KV die met de rest van mijn team bezig was. Ik draaide langs achteren om totdat ik aan de linkerkant van de KV zat. Ik pompte een hoop munitie door zijn hull, hij begint mij te ontdekken en draaide zijn gun naar rechts om met 270° tot bij mij te geraken. Op 260° maakte ik hem met een goed schot af.

Met een T-34-85 ging ik naar de hill en stoot door om de vijand aan de rechterflank langs achteren te nemen. Ik reed naar de linkerkant van de KV, ik raak hem en hij raakt mij. Ik draaide langs achteren om rechts te eindigen en hij reed tegen een muur om te voorkomen dat ik rondjes kan draaien. Dan maar vooruit, achteruit rijden, zijn turret moest draaien, geen tijd om zijn gun te stabiliseren zodat hij geen schot op mij kan plaatsen en de KV werd door mij solo gepakt. Een andere KV kwam toegesneld om de eer van de KV te verdedigen, ik schot door zijn turret, boem en ik kreeg "good job" reactie van de vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vandaag was de matchmaking een heel stuk beter dan gisteren maar nog niet altijd even gewonnen.
Vanochtend met de m6a was vooral een drama.. 6x loss met een draw ertussen ook nog. Elke potje had ik minstens 2 kills en wat damaged maar niet goed genoeg voor winst.

Eentje was vooral erg jammer op Erlenberg. We begonnen sterk en pakten een hoop maar op een gegeven was de zuidelijke brug open en kwamen ze door het midden en het zuiden. Ik was flink bezig om te verdedigen maar ik was 2s te laat om voor de zoveelste keer de cap voor een groot gedeelte te resetten. Als laatste tegenover een KT met minder dan 20%, een T20 die zich schuil hield omdat ik hem naar 3% had geschoten, een hummel op onbekende locatie en een IS die ik na de cap nog van 40% naar 10% schoot.
Met 100% base defended een Defender achievement, 2 kills en 9 damaged kwam ik uit op 928 exp met een loss.. Nog een paar keer van dat soort potjes gehaald vandaag en dan baal je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
Net tegen de mods gespeeld in de event :D
WoT eventWoT event 1

Wel dik ingemaakt, maar toch nog dikke fun met het team op teamspeak. Volgens mij deden ze het zelfs nog rustig aan tegen ons. Helaas waren er net twee hoge tiers van onze groep weggegaan om te eten.

Toch 500 gold in the pocket straks. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Netjes, wist niet dat ze heel het weekend zouden spelen. Vond het alweer jammer dat ik er niet bij kon zijn omdat ik zaterdags overdag en begin van de avond nooit kan. Niet dat ik er nu wel nog wat aan heb. Vandaag waren natuurlijk ook niet zoveel mensen online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
psychoclown schreef op zondag 08 mei 2011 @ 19:14:
Netjes, wist niet dat ze heel het weekend zouden spelen.
Ze speelden alleen vandaag 8 mei tussen 16:00 en 18:00. Om 17:00 een uitnodiging van een willekeurige company geaccepteerd om misschien een keer tegen de mods uit te mogen komen. Maar helaas geen mods gezien :(

Iemand al in zijn depot gekeken voor de gratis cola, chocolade en rantsoenen die WG heeft uitgedeeld ? Van alles 5 stuks ! Dus dat vond ik dan wel weer netjes van ze !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Zo, eindelijk me KV-2 turret binnen, ik kan me nu dus volledig focusen op de duitse SPG's en dan later met een 100% crew verder binnen de USSR heavy tanks :) .

De 2e gun op de Grille is trouwens geweldig, je schiet echt veel in 1 keer dood, maar je hebt wel een lange laadtijd en dure kogels(505 credits per kogel), maar de klappers maken veel goed. Ook de nieuwe motor is een welkome toevoeging, je draait sneller en bovendien kunt sneller weg sprinten mocht er een verdwaalde tank door de lijn breken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004

Poekie McPurrr

Mreoww~

Naast dat dit een geweldig spel is zijn sommige spelers excellent in het voorzien van humor.

Ik mepte een tegenstander dood... zag wat txt voorbijschieten in chat..
potje voorbij: een pm!
Schijnbaar heb ik een teamgenoot z'n 10de kill dat potje afgepakt (had z'n vraag over hoofd gezien) en damn.. binnen 1 minuut 20 regels tekst dat ik beter pacman/tetris kan gaan spelen hahaha

Jammer genoeg reageert ie nu niet meer... werd net grappig :P

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Van het weekend weer een paar potjes met men M41 gespeeld, wat een heerlijke arty is het toch (met gunrammer en gun laying drive (kan niet zonder imo!). Men 1e potje van de dag was weer lekker!, 7 man afgeschoten en een paar hits op een paar heavys, leverde me heerlijk 11xxx exp op :D! Verder gaat het nu steeds beter, haal nu gemiddeld zo'n 800 exp per potje (over 100 battles ofzo), met potjes ertussen van 96 exp (gotto love himmelsdorf :D ). Waar ik nu heel erg bang voor ben is de M12, als ik naar de stats kijk is deze helemaal niet beter dan de M41. Misschien dat je 1.5 sec aim time minder een tier hoger verdient, maar dat vind ik absoluut niet! Dan heb je ook nog de vinger of god tegenover je staan (S-51) met zijn 1850... dan hoor je ze zeggen: "i dont need accuracy, ill kill em anyway" .. komt de M12 aan met zijn 950 dmg (die de M41 ook al had...)

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Echt balen dat ik net mijn laptop afgelopen weekend niet had meegenomen. Geen idee dat die 5x xp aan de gang was! Helaas alleen gisteren kunnen doen waardoor ik alsnog wel in totaal iets van 8k xp kreeg voor mijn 3 tanks.

Nog even 200k credits sparen en dan komt de T29 in mijn garage en kan ik deze gelijk flink upgraden met free xp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Dat jullie zoveel xp kunnen halen met die x5. Ik haal maar net 3000xp lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57
Nemean schreef op maandag 09 mei 2011 @ 09:10:
Dat jullie zoveel xp kunnen halen met die x5. Ik haal maar net 3000xp lol.
Heb je een premium account? Vast niet...

Die 3000 exp haal ik op mijn Tiger 2, VK36 of M6 Pre-order nog wel bij een normale eerste win van de dag (double exp).

Hoogste wat ik eruit sleepte gister was 7300 met M6A2. Andere 3 tanks waren iets van 4800, 5200 en 5700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Ligt ook aan de tier waarin je zit. Ik zit in Tier6, maar anderen weer in tier 8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
gisteravond eindelijk de easy8 te pakken is ook gelijk het verst dat ik in de beta op de US mediums geweest ben (Tiger II, T44, T29, E8 in de beta), had een paar goede potjes met de M7 waaronder een keer 3500.

Zal me benieuwen hoe deze bevalt deze keer.

[ Voor 27% gewijzigd door Ashrah op 09-05-2011 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Gisteren helaas niet meer kunnen gamen. Weer was te goed en mam verdiende ook wel een bezoekje. Zaterdag nog wel even optimaal van de actie gebruik gemaakt door rammer voor de KV te kopen en mijn arty van wat camo te voorzien. Nu de KV met 107 en laatste engine rondrijdt, bevalt ie me wel. Nog steeds slow, maar goed te doen. Ben nu wel benieuwd naar de KV3.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
patrickos85 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 08:37:
Echt balen dat ik net mijn laptop afgelopen weekend niet had meegenomen. Geen idee dat die 5x xp aan de gang was! Helaas alleen gisteren kunnen doen waardoor ik alsnog wel in totaal iets van 8k xp kreeg voor mijn 3 tanks.

Nog even 200k credits sparen en dan komt de T29 in mijn garage en kan ik deze gelijk flink upgraden met free xp :)
Die actie geldt tot morgen wanneer de maintenance begint, echter is dat zo vroeg dat het gewoon tot en met vandaag aan de gang is :)
Kaap schreef op maandag 09 mei 2011 @ 09:14:
[...]

Heb je een premium account? Vast niet...

Die 3000 exp haal ik op mijn Tiger 2, VK36 of M6 Pre-order nog wel bij een normale eerste win van de dag (double exp).

Hoogste wat ik eruit sleepte gister was 7300 met M6A2. Andere 3 tanks waren iets van 4800, 5200 en 5700.
Inderdaad ik heb alleen maar pech gehad, hoogste was 68xx met de m6a. Misschien dat ik zo meteen even wat meer credits kan verkrijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
psychoclown schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:33:
[...]

Die actie geldt tot morgen wanneer de maintenance begint, echter is dat zo vroeg dat het gewoon tot en met vandaag aan de gang is :)
Ah iig nog een extra dag met veel xp. Altijd goed om te horen, bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Inderdaad goed om te horen, morgen toch nog maar ff 2 potjes doen (Heb nog maar 1 tanks in men garage staan.) Kan ik dan nog even wat xp binnen slepen :).

Nog 20k te gaan voor men JagdPanther.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik weet niet hoe vroeg jij moet werken maar dan zou ik het toch eerder vandaag even proberen ;)

Gebruik je premium?
#1 - Ja#2 - Nee

Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=371410&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

De poll staat uiteraard ook in de TS onder het kopje Polls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ja excuus bedoelde vanavond. Heb mijn stem ingevoerd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdevogt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 22:35
Mis soms in de Poll

'Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen',. -George Orwell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Tja maar soms en ja ligt wel erg dicht bij elkaar, je gebruikt het (soms) of je gebruikt het niet :)

Vanochtend een zuur potje met de Tiger. Ik was op een killstreak maar verloren door een stomme scout op Komarin (base 2). Ik had al een goed aantal geraakt en we stonden voor qua aantal, pakten nog 2 TD's zonder verliezen aan onze zijde. Stond ik samen met wat TD's, een scout en een arty tegenover een IS en Tiger (in platoon). Helaas was mijn engine kapot en al was ik al flink geraakt dus ik kon niet nog volop tegen een van beide laat staan beide vechten. We wisten dat de IS naar onze basis was gereden en achter de arty aan zat. De stug daar die keek heel de verkeerde kant op en ik vraag me uberhaupt af wat hij doen was. Niet veel later waren beide dood en de PzIII vertikte het nog steeds te gaan scouten dus de Stug was zo dapper te gaan scouten maar kwam niet dichtbij genoeg en de SU-85 legde ook snel het loodje. Ik had geen zin in te campen dus ik deed een poging maar kwam eveneens niet ver. De PzIII was maar aan het campen bij hun basis.. :/

Vanmiddag ook wat potjes met Sanch gedaan en de meesten gingen wel lekker maar er zaten een paar bij.. Goede matching, samen aan de top (of beide KV of hij IS-3 en ik Tiger) en beide minstens 1+ kill en paar damaged om dan erachter te komen dat de tegenstander ons team al compleet weggevaagd heeft..

Daarentegen ook hele fijne gehad waaronder solo met mijn Tiger en 3601. Steeds een goed aantal kills en of damaged en steeds >1000 exp per potje. Vandaag alweer een paar Sniper en een Confederate behaald, voor de Top Gun bleef ik weer een paar keer steken op 5 :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kvSUjHLdrvoBZ9fqSy7vX02E/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/29vXdAoLVw25UXTqv6l2KsTS/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Hmm, ik moet dat ook maar weer eens proberen: vechten in een platoon. Volgens mij kun je best ok levellen met een platoon. Als het goed is heb je een iets hoger winstpercentage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Deed je dat al niet dan? Volgens mij hebben wij in de beta wel een aantal potjes in platoon gespeeld.
Uiteraard ook op mumble komen als je in platoon speelt, kun je tenminste goed overleggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
psychoclown schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:34:
Deed je dat al niet dan? Volgens mij hebben wij in de beta wel een aantal potjes in platoon gespeeld.
Uiteraard ook op mumble komen als je in platoon speelt, kun je tenminste goed overleggen ;)
Altijd leuk op mumble. Vooral het "overleggen" is van een danig hoog niveau dat je wel even wat voorbereidingen moet treffen. (wellicht pamper, want 90% kans dat je in broek moet pissen van het lachen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Wat zal ik eerst upgraden op mijn T29? Turret (50m meer view-range) radio (450>850) of engine (720>760)?

Ik neig sterk naar de turret maar de radio is vrij achterhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Turret moet je niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

En waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Omdat die "oren" die erop zitten zwak zijn. Een ervaren tegenstanden kan via die "oren" je gemakkelijker richting de dood brengen. Die oren hebben namelijk minder armor. (voor zover ik weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De radio is iets wat je het beste in een later stadium kan researchen, als je de tracks nog niet hebt zou ik die nemen en anders voor de motor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Als je op afstand zit dat je de oren kan raken ben je al dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Die oren zijn redelijk goed te raken, ook van voren dus ja beter zet je die niet op ;)

Zojuist ook een mooi potje op Lakeville (base 2) in mijn Tiger waar ik met een aantal de stad in trok. Een paar TD's bleven wat achter ook omdat death valley bijna geheel open lag. Samen met een KV-3, een PzIII als scout, een KT een KV en ik stonden op de hoek in H0 waar we vanaf beide kanten flink belaagd werden door 8-9 van hun bovenste helft van de tanks. Hun T29 wist ik frontaal al een drietal keer op de oortjes te raken en de rest beschoot ik ook redelijk hard. Op een gegeven moment kwamen ze de weg omhoog op en wist ik er 2 pakken en een aantal te damagen. Toen meteen weer omgedraaid omdat de andere tanks hun slag probeerden te slaan. Raakte een Tiger vol toen de KV-3 dwars achter me ging staan en ik beschoten werd door hun T29, 3002 en de Tiger. Ze misten mij en pakten de KT en de tracks van de KV-3.. well done. Daarna de Tiger gepakt en de T29 en 3002 beide nog een flinke hit gegeven toen ze afgemaakt werden. De battle was daarmee al besloten en waren we met een aantal tanks vs een halfdode 3601 en arty.
Resultaat was een mooie confederate en 1732 exp :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2Db9GVrJfPtNfx2YhEJesXqC/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:00
NoxiuZ schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:21:
Als je op afstand zit dat je de oren kan raken ben je al dood?
Persoonlijk merk ik helemaal niets van die "zwakke oren". Ik rij zelf ook in de T29 maar heb niet het gevoel dat ik sneller dood ben/meer damage oploop dan met de oude koepel. Daarintegen is de koepel (voor mijn gevoel ;) ) wel sneller. Dit zie je echter (gek genoeg) niet terug in de specs van de koepel.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Ik merk het niet. Vond de vorige koepel al redelijk vlot voor zon massa.

De 100 Hitpoints en de 50 meter view range vind ik meer pluspunten. Dus die ene hit die ik oploop in die oren, jammer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe gaat het met de stats, heren? Ik mag mijzelf gelukkig prijzen dat ik al twee de Witmann medal heb mogen halen. En 1 maal de Halonen medal.

Ik ga alleen nog niet zo hard als sommige hier in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik heb al 2 keer Confederate gehaald, en met mijn Arty-ram actie van enige tijd gelenden heb ik de Defender mee gewonnen, maar dat had ik pas vandaag door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

damnit..dacht ik net m'n inet-zooi opgelost te hebben.. disconnect ie weer elke paar minuten >.<

edit: wel weer grappig, weer eens de halve map tijdens dc doorgeracet zonder geraakt te worden :+

[ Voor 34% gewijzigd door Poekie McPurrr op 09-05-2011 22:08 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

$^#%Y#%!Y!#. Zelfs achter een Maus rijdend wordt ik nog beschoten zonder dat ik zie door wie. Maar wat een kolosaal ding die maus :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Zelf nog geen maus ingame gezien.. maar denk dat zoiets nogal een bulletmagnet is haha. Ben nu zelf vrolijk aan het klooien met een Hetzer..ff dik wennen aan een Tds te spelen maar tis wel humor :)

edit: een map die enkel bestaat uit bos (of zoiets als in frankrijk, bocage) lijkt me ook wel tof, soort van ultieme verstoppertje spelen met tanks :)

[ Voor 28% gewijzigd door Poekie McPurrr op 09-05-2011 23:19 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

http://home.quicknet.nl/qn/prive/ct.valkering/shot_016.jpg

Vergeten ammo in mijn tank te stoppen na een nieuwe gun erop gezet te hebben. Oeps.

Maak er even een echte thumbnail van, dit is nogal een grootte afbeelding.

[ Voor 26% gewijzigd door psychoclown op 10-05-2011 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Niet mijn avond vandaag, helft van de tijd, als niet meer, schiet ik gewoon totaal mis met mijn Grille, terwijl ik gisteren en overdag toch vrij accuraat was. Gewoon elke keer gewoon kei-hard ernaast. Gewoon op een frustrerende manier :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Hetzelfde probleem met mijn SU-85, de gun volledig gestabiliseerd, groene cirkel netjes rond een stilstaande Jagdpanzer IV, meerdere schoten en maar niet willen raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo360
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-09 10:55

Hajo360

Back in NL

rapture schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 01:43:
Hetzelfde probleem met mijn SU-85, de gun volledig gestabiliseerd, groene cirkel netjes rond een stilstaande Jagdpanzer IV, meerdere schoten en maar niet willen raken.
Volgens mij stond hierover een deel in de wiki. Ik heb het even hieronder gezet. Ik ken het probleem ook en het doet zich bij mijns inziens ook meer voor bij m'n td. Echter mis je ook vaak met je andere tanks maar dan denk je vaak dat het ergens anders aan zal liggen. Zie stukje wiki hieronder.

The accuracy value for a gun is given in meters at a range of 100m. For a value of 0.32, this means that at 100m, your shot may disperse by up to 0.32 meters (about 1 foot). This dispersion amount increases linearally with distance. For our 0.32 accuracy gun, at 200m it could disperse by up to 0.64 meters (0.32 * 2), and by up to 1.60 meters (0.32 * 5) at 500 meters.

The actual dispersion amount is based on a Gaussian (normal) distribution curve.

Our aiming circle is set at 2.5-sigma, so only 97.5% of shots will be within the aiming circle. {Information to be confirmed}

Zou het dus heel goed kunnen zijn dat 2,5 procent buiten de circel zullen neerploffen.

Ook interresant:
Hou bij het leaden van een target rekening met je automatische rangefinder. Als je namelijk mikt op lucht (voor je target) is de kans groot de je overschiet omdat de rangefinder denkt dat je een doel 2 km verderop wilt raken. Als je hier rekening mee houd voorkom je ook veel td missers op bewegende doelen.

Kunststof kun je krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Nog net 2 potjes kunnen spelen voor de maintenance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Darkasantion schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 00:55:
Niet mijn avond vandaag, helft van de tijd, als niet meer, schiet ik gewoon totaal mis met mijn Grille, terwijl ik gisteren en overdag toch vrij accuraat was. Gewoon elke keer gewoon kei-hard ernaast. Gewoon op een frustrerende manier :( .
Het is mij opgevallen dat dit te maken kan hebben met hoogte verschil. Als jij hoger staat dan de tank zelf moet je voor/op de tank mikken. Sta je lager/gelijke hoogte op je doelwit, dan kan je op/achter je tank schieten.

Zelf heb ik gisteravond de T29 gekocht. Gelijk tracks, 90mm gun en turret ge-upgrade + crew op 75%. Damn, ik moet echt weer wennen want ik bakte er geen reet van! Enige wat goed ging waren de bounces op de voorkant van mijn tank :) De tank is nog steeds erg traag, dus snel sparen voor betere engine en hopen dat mijn prestaties omhoog gaan. Het was iig erg frustrerend dat bijna niets goed ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
patrickos85 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 08:17:
[...]

Het is mij opgevallen dat dit te maken kan hebben met hoogte verschil. Als jij hoger staat dan de tank zelf moet je voor/op de tank mikken. Sta je lager/gelijke hoogte op je doelwit, dan kan je op/achter je tank schieten.

Zelf heb ik gisteravond de T29 gekocht. Gelijk tracks, 90mm gun en turret ge-upgrade + crew op 75%. Damn, ik moet echt weer wennen want ik bakte er geen reet van! Enige wat goed ging waren de bounces op de voorkant van mijn tank :) De tank is nog steeds erg traag, dus snel sparen voor betere engine en hopen dat mijn prestaties omhoog gaan. Het was iig erg frustrerend dat bijna niets goed ging.
Nieuwe turret? ik zou de oude gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
hexta schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:56:
[...]

Nieuwe turret? ik zou de oude gebruiken.
Ik heb liever de nieuwe ivm view afstand. Ik heb al zo een scope dat ik verder kan kijken bij stilstaan. Die gooi ik erop en dan hoop ik niet veel meer te hoeven rijden voordat ik kan schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
patrickos85 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:06:
[...]

Ik heb liever de nieuwe ivm view afstand. Ik heb al zo een scope dat ik verder kan kijken bij stilstaan. Die gooi ik erop en dan hoop ik niet veel meer te hoeven rijden voordat ik kan schieten :)
Als je er een scope op hebt hoef je de nieuwe turret helemaal niet meer te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Tis toch net wat extra's wat schijnt te helpen ivm camo van tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
patrickos85 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:16:
Tis toch net wat extra's wat schijnt te helpen ivm camo van tegenstanders.
De scope helpt je al tot een max van 500.
Je ziet tegenwoordig alleen nog noobs met die turret met oren, of mensen die nog geen scope oid hebben.
Maar als je het idee hebt dat ze geluk brengen mag je ze best houden hoor ;)

[ Voor 10% gewijzigd door hexta op 10-05-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

patrickos85 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 08:17:
[...]

Dat is het niet, meestal schiet ik vrij raak en schat ik goed in wat een tank gaat doen en waar de shell heen moet, dus ik anticipeer ook goed met mikken, maar gisteren ging het gewoon totaal niet. Ook als ik een groen cirkeltje rond een doel had, gewoon weer mis. Bad luck zullen we maar zeggen, is me nog nooit eerder overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
vanochtend (2 AM) was er ook nog x5 XP.
Samen met Kyozu even een paar goede potjes eruit weten te persen voordat de slaap het won :P

zelf heb ik nu de 107MM op mijn KV (4k potje) en Kyo had een 95XX xp potje met zijn tiger!
Ik baal er echt van dat ik mijn stats niet kan resetten -_- elke week speel ik beter maar mijn stats blijven sucky door mijn tier1/2/3 fails :P

Ook kan ik de M6 halen zodra ik weer wat cash heb (Alles is naar modules gegaan dit weekend voor mijn KV, Easy 8, en M41)

Psycho, je had toch een screeny van die 95XX battle?

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Hajo360 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 02:21:
Zou het dus heel goed kunnen zijn dat 2,5 procent buiten de circel zullen neerploffen.
Als ik met dezelfde gun op 99 doelwitten wel raak kan schieten en 1 doelwit wilt niet met 5 schoten geraakt worden. Dan ga ik in de tijdelijke "lag" ofwel server-side ofwel doet mijn computer raar. Als het plotseling anders gedraagt dan in alle andere dagen.

[ Voor 7% gewijzigd door rapture op 10-05-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hexta schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:18:
[...]
De scope helpt je al tot een max van 500.
Je ziet tegenwoordig alleen nog noobs met die turret met oren, of mensen die nog geen scope oid hebben.
Maar als je het idee hebt dat ze geluk brengen mag je ze best houden hoor ;)
Het is wel nuttig om een viewrange > 500 te hebben. De exacte uitleg staat ergens op de officiele fora. Het komt erop neer dat viewrange > 500 ervoor kan zorgen dat je gecamo'de enemies op minder dan 500m zou kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
indeed.

Voorbeeld.
TD heeft cammo waarde van 50% en staat achter een bosje waardoor het nu 75% is (cijfers zijn uit de lucht geplukt trouwens.)

dit zou betekenen dat je met 500m viewrange je hem pas ziet op 125m.
Als je nu (Bijvoorbeeld) 550m viewrange hebt kun je hem al spotten op 137.5 meter.

Het klinkt mischien niet als veel, maar het kan wel NET het verschil maken tusssen een spot/kill OF steeds shells uit bosjes zien komen tot je dood bent :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:38:
[...]
Het is wel nuttig om een viewrange > 500 te hebben. De exacte uitleg staat ergens op de officiele fora. Het komt erop neer dat viewrange > 500 ervoor kan zorgen dat je gecamo'de enemies op minder dan 500m zou kunnen zien.
Leuk, maar met T29 KAN je geen vieuwrange over 500, hij is 450, plus 25% MET MAX 500 range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Ik dacht dattie met oren turret 480 view range had.

Is het eigenlijk mogelijk om beide scopes op een tank te monteren en dat het optelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
patrickos85 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:47:
Ik dacht dattie met oren turret 480 view range had.

Is het eigenlijk mogelijk om beide scopes op een tank te monteren en dat het optelt?
480, ook goed, maar de scopes gaan maar tot 500, zoals je bij aanschaf kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hexta schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:46:
[...]Leuk, maar met T29 KAN je geen vieuwrange over 500, hij is 450, plus 25% MET MAX 500 range.
Je kan wel over 500, maar je zal nooit een enemy zien voorbij 500m. Maar zoals reeds gezegd zal die extra viewrange helpen om gecamo'de enemies te zien die op minder dan 500m zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
hexta schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:48:
[...]

480, ook goed, maar de scopes gaan maar tot 500, zoals je bij aanschaf kan lezen.
Op campinova is het wel handig om max view range te hebben. Kan je achter bosjes staan en andere tanks zien rijden in het begin. Geeft een aardige voorsprong ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
hexta schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:46:
[...]

Leuk, maar met T29 KAN je geen vieuwrange over 500, hij is 450, plus 25% MET MAX 500 range.
Ik denk niet dat het max 500 is voor de tank. De game capt de viewrange op 500m. Als je crew + tank + gear ervoor zorgt dat je meer dan 500m zou halen, wordt je gecapped op 500m. Maar als je dus een camo tank tegenkomt en die heeft 40% camo oid, ik zeg maar even wat. Dan komt je tanks viewrange wel van pas denk ik. Het spel neemt dan niet de capped viewrange * 0.4. Het neemt de viewrange van je tank *.4. Dus als je tank 550 zou kunnen zien kom op je op 550 *.6 in plaats van 500*.6. Scheelt zo'n 30meter.

Dat is even hoe ik het systeem interpreteer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
patrickos85 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:49:
[...]

Op campinova is het wel handig om max view range te hebben. Kan je achter bosjes staan en andere tanks zien rijden in het begin. Geeft een aardige voorsprong ;)
Ja, dat snap ik, maar die max vieuwrange van 500 red je ook met eerdere koepel +25%

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!