|
[Voor 117% gewijzigd door psychoclown op 12-05-2011 23:54]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[Voor 117% gewijzigd door psychoclown op 12-05-2011 23:54]
Rutger Mulder schreef op donderdag 28 april 2011 @ 21:44:
[...]
De USSR tanks zijn niet inaccurate, dat is een fabeltje. Zie bijvoorbeeld die gun stats van de Maus en IS-7 die ik eerder postte, die zijn exact even accurate en dat zijn de top heavies. Natuurlijk zijn sommige guns minder accurate maar die hebben alle naties wel.
De USSR tanks hebben over het algemeen wel de beste guns over de verschillende tiers. Ook zijn ze standaard al redelijk goed terwijl de andere naties de upgrades echt nodig hebben. Bij de russen kun je ook gelijk gun upgrades kopen terwijl de duitsers/amerikanen vaak eerst de tracks moeten upgraden voor het extra gewicht. En vaak zijn de upgrades goedkoper en kun je dus sneller door de tiers heen als je genoeg geld heb voor de volgende tank.
De US T30 heeft beste tier 10 heavy guns, maar minder armor. De T29 is ook erg lekker, maar de rest is toch wat minder imo. De arerikanen hebben bij de hogere tiers wel dik armor op de turret dus ze zijn erg goed hull down of achter een dode team mate.
Aantal duitse heavies zijn bugged met hun armor en camo dus die zou ik momenteel niet adviseren. Ook zijn hun guns vaak wat onder de maat. Ook hebben de tier 9 en 10 van de duitsers de turret achterop zitten en dat vind ik persoonlijk een groot nadeel. Helemaal als je in de steden moet vechten.
En dat van de goede armor is ook maar relatief, de tanks hebben vaak niet eens zoveel meer armor dikte. Grote probleem bij de duitsers is dat ze weinig sloped armor hebben en dus weinig bouncen. De russen en amerikanen hebben juist wel vaak sloped armor waardoor ze veel meer shots bouncen en door de slope ook effectief veel dikker armor hebben dan dat je ingame/wiki etc kan lezen. Een slope van 30% betekend gewoon een verdubbeling van je armor.
Als je uit het zelfde land ook nog een TD wil nemen zou ik momenteel voor de russen gaan. Hun TD's zijn erg goed. Ik ben zelf bezig met de amerikanen in de heavy lijn, is alleen ff door bijten tot je bij de T29 en hoger komt. We weten alleen nog niet hoe goed hun TD's worden want die zijn nog niet uit. Maar ik denk dat die ook wel erg gaaf worden. Is alleen nog even wachten op de US tankdestroyers.
[...]
Die had ik eergister gehaald met mijn dikke trage T1 heavy, niemand had me gezien.
Anoniem: 218650 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:08:
Ik moet zeggen dat ik ontzettend veel lol heb met de M2 Light Tank van de US. Dat ding gaat echt als een raket en met die 37mm kan je nog flink wat gaten in andermans tank knallen.
Heb eindelijk de SU-85 met de fearsome 107mm, de credits stromen nu hard binnen.
De PzIII met de tier 9 radio FuG12 (bereik 810m) is ook heel fijn om mee te scouten, krijg je ook veel xp voor. Hij is snel en hierdoor kan je snel een goeie strategische plek (city maps uitgezonderd) mee bereiken.
User.tmp schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:15:
[...]
Bekijk de topics over de results maar.![]()
@rutger
Geen zin om er uitgebreid op in te gaan.
'T29 is een fijne tank', heb je er mee gespeeld?
'Bij de amerikanen eerst de tracks upgraden', nope. Kan hier bij de T23 er het beste kanon+moter op de tank zetten zonder nieuwe tracks. Bij de T20 hetzelfde.
''En vaak zijn de upgrades goedkoper [bij de russen]', de laatste keer dat ik checkte was dat net niet zo.
Anoniem: 218650 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:43:
[...]
Damn, die winnaars vallen nogal tegen zeg. Zeker als je kijkt naar de rest van de compo entries.
User.tmp schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:45:
[...]
Dat bedoel ik dus. Het schijnt dat de contest gesponsord werd door Armchairgeneral, de winnaars zijn waarschijnlijk door die lui gekozen.
Anoniem: 218650 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:54:
[...]
Die V1-Tiger is wel de meest bezopen entry, met de rules van de compo in achtneming. En die runnerup, M38-43 samen met de S22/40 zijn ook maar mediocre.
Op het moment ben ik of tier 5, T-34/PzIV/vanavond ook SU-85, of tier 8, m6aNemean schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:38:
Ben nog steeds geen Tweakers tegen gekomen, jammer genoeg.Welke tier zitten jullie overigens?
Ja hoor dat staat ook in de TS, inclusief link.soulfightah schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:41:
[...]
Jammer dat je niet in 2 clans kan zitten, zit namelijk in doubledutch (zo'n heerlijk gezellige TS). Verder zou ik ook graag in de GoT clan (Is deze er eigenlijk?), speel op dit moment met de M7 priest, maar hoef nog maar ~ 10k exp voor de m41!!!! (eindelijk beetje dmg doen
~10% op een IS-3 is niet leuk
)
Ja dit kan, je behoud je secondary skill. Staat eveneens in de TS.soulfightah schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:44:
Ik had nog een vraagje, als ik mijn crew de 1e skill heb geleerd, kan ik ze dan weer naar 75% "kopen" ? (voor die 20k credits?)
Klopt dit was veroudert maar inmiddels geupdate thanksNoxiuZ schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:03:
In de TS staat iets over training. Ik kan er naast zitten maar mits in dezelfde klasse is de drop van 100 naar 90 en niet naar 85.
Als je het niet wilt lezen lees je het toch niet? Heel simpel hoor, er zijn vast zat mensen die het wel handig en leuk vindenRutger Mulder schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:46:
[...]
Naar mijn mening hoeft veel van die informatie ook niet in de topic start. Verwijs de mensen gewoon door naar de wiki, daar staat meer informatie en het is vaak beter en uitgebreider beschreven. Ik vind de TS gewoon veel te bloated en dat nodigt ook niet uit om deze te lezen voor nieuwe mensen imo.
Klopt, daarnaast was het verouderde info maar inmiddels aangepast
Botters en leechers worden perm banned, [url=zie ook http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/forum/98-game-rules-enforcement/]Game Rules Enforcement[/].Rutger Mulder schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 15:10:
Gister avond had ik weer drie games met afk botters, lijkt wel of het er steeds meer worden. Heb ze wel allemaal gereport en mn mede teamgenoten gevraagd het zelfde te doen. Als je hun naam opzocht was het ook overduidelijk aan hun battle stats te zien. Hoop dat ze die accounts resetten/bannen. Maar eigenlijk is er een betere permanente oplossing nodig. Niks doen in een battle levert gewoon te veel op.
Bijna helemaal onderaan, soort van verbeterde M103: http://sa100.ru/armor/Heavy_Tanks/5.2.html.Rutger Mulder schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 18:44:
Oja en kent iemand die T110 heavy tank die de US nu krijgt, kan er niks over vinden. Die M103 is wel bekend.
Anders even een mailtje sturen naar het support adres van WoT/Wargaming.Tripp schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 20:47:
Ik wil het ook eens proberen maar nu 6 uur na een registratie te hebben gedaan is er nog steeds geen activatiemailtje garriveerd in mijn hotmail inbox, ook niet in mijn junk folder.
Ik ga kijken wat ik kan bereiken, wat extra slots zijn altijd wel handig maar ik ga niet grinden voor tanks die ik toch niet van plan was te spelenwontcachme schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 21:00:
[...]
Ga ik ook proberen. Schiet alleen niet zo op. Geen vrij XP bijna meer en pas 2k xp bij de KV. Wordt dus flink grinden de komende uren/dagen.
De nieuwe hebben New erachter staan, duidelijk zat lijkt meredwing schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:06:
[...]
Ik zat trouwens naar de Tank trees in de TS te kijken, maar welke zijn daar gebruikt voor de oude trees ? Dat zijn toch andere dan de huidige trees ?
Als jij ze kan vinden dan voeg ik ze graag toeredwing schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:49:
[...]
Dat was precies de vraag, de 'oude' trees zijn dus niet de trees zoals ze nu in het spel zitten. Dat had ik nl wel verwacht. Is het dan misschien slim om de 'ingame' trees er ook aan toe te voegen ?
[Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 02-05-2011 12:04]
Heb je het artikel wel gelezen?Gizzy schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:04:
[...]
Als ik dan weer hier kijk zie ik geen verschillende tiger modellen staan?
Heb ik je gister nog uitgelegd?hexta schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:13:
[...]
als ik dus de T30 en T34 haal hou ik die als premiums?
Ze staan verder niet in delijst geloof ik?
Aha dankje. In de wiki stond het dus nog niet geupdate, loopt de site eens voor op de wikiredwing schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:27:
[...]
Zijn dit ze niet ? (Tankopedia van de WoT site zelf )
Geen flauw idee of die compleet zijn aangezien ik op het werk zit en de trees niet uit mijn hoofd ken
Ze heten weliswaar release trees maar ik zie wel de hogere SPGs er bij.
Ik snap het zeuren wel. Ze zijn inderdaad goed bezig om de veranderingen in het voordeel van de speler te behandelen. Alleen snap ik niet waarom sommigen tanks beloond worden met soms betere (of in ieder geval gelijkwaardige) én een nieuwe tank. Waarom niet gewoon de tank omwisselen voor de nieuwe of, zoals iemand op de officiële fora opperde, iedereen de exp van de laatste tank (in bezit en een lijn die verandert) terug geven in de vorm van free exp. Vind het heel leuk dat ze gratis tanks weggeven hoor maar waarom zoveel voordeel en niet gewoon een verwisseling naar een een nieuwe op dezelfde plaats.Ik moet trouwens wel zeggen dat de nieuwe trees er goed uit zien en dat ik niet snap wat ze op het WoT-forum allemaal aan het zeuren zijn over dat er mensen voor getrokken worden omdat ze extra tank + slot krijgen.
Wees gewoon blij dat ze het op zo'n goede manier oplossen en als je ook een vrij tank slot + tank wilt hebben ga je die toch halen ? Het is nu niet zo dat je binnen een week een tier 10 tank moet gaan halen. Gezien de planning heb je minimaal een paar maanden om de eerste tank (US-tree) te halen, en gezien het continue schuiven van de patches waarschijnlijk zelfs nog wel iets langer.
Maar dat is juist krom en strookt niet met je eerdere argument want niet iedereen wil in een KV rondrijden maar zouden dat dan maar moeten doen om gratis dingen te krijgen. Of als je graag in een Maus of Jagdtiger wilt rijden maar daar net niet aan toekomt dan kun je de halve tree overnieuw doen omdat je blijft steken op de KT of Ferdi.redwing schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:07:
[...]
Oftewel ik vind het juist een goede oplossing en waarom zou je daar over zeuren ? Zoals ik al zei, als je zo graag ook wilt profiteren van deze omruilaktie heb je tijd genoeg om de tank te halen waar het om gaat.
Dat bedoel ik, die mensen zouden juist gecompenseerd moeten worden, niet diegene die er alleen maar voordeel uithalen (IS-4 wordt tier 10 + tier 9 2e lijn bijv.)Ik had eerlijk gezegd veel meer geklaag verwacht over wat NoxiuZ zegt. Want daar krijg je pas de echte veranderingen. Ik moet nu echt na gaan denken naar welke tank ik eigenlijk toe wil en hoe ik daar nu moet komen. Als je ten slotte een tree volgt en met de patch net niet ver genoeg bent kan het zijn dat je in een nieuwe tree opnieuw moet beginnen
Mee eens helaas doen ze dit nietGizzy schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:39:
[...]
Wat mij betreft is een soft wipe dan de beste oplossing. Je krijgt gewoon de xp terug die je bijelkaar hebt gespeeld. Dat is voor iedereen loon naar werken zeg maar.
Inderdaad, softwipe, alle uitgegeven credits/gold etc krijg je terug.
Zoals ik heb aangegeven vind ik het super dat ze de spelers tegemoet komen maar waarom zoveel voordeel op bepaalde trees? Iemand die hard zwoegt voor een Tier 10 german komt bedrogen uit want iemand die een IS-4 heeft krijgt een Tier 10 + een Tier 9 uit een andere lijn. Zij hebben voordeel Tier 9 kunnen ze 'overslaan' en daarnaast krijgen ze een gratis opstapje naar de IS-7.redwing schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:16:
[...]
Tja, als je geen moeite voor zoiets wil doen moet je natuurlijk niet klagen. Je wordt er ten slotte niet slechter van als je het niet doet.
Dat weet ik, zie mijn eerdere reactie ik gaf enkel aan wat de softwipe inhieldDaarvan hebben ze al gezegd dat ze dat na release niet meer zouden doen. Verder vind ik dit ook een overdreven iets om te doen, hiermee zouden ook tanks die niet eens aangepast worden in exp/credits worden teruggegeven.
Het gaat niet gelijk met v0.6.4:soulfightah schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:32:
[...]
Zover ik had begrepen is het 15 Mei (valve time ofcourse), dus zal wel eind Juni zijn ofzo
quote: Overlordv.0.6.4 - mid May, v.0.6.5 with US TDs and Patton - June-July, v.0.7 with E-series and Porsche tanks - July-August. Everything is very rough here, apart from 0.6.4.
Zie ook mijn eerdere postredwing schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:29:
[...]
Van de WoT fora trouwens nog wat data :
globale volgorde van het geheel :
En de globale planning :
Nee je mist niks, premium account nemen is het enige dat je meer exp en credits per battle geeftvage schreef op maandag 02 mei 2011 @ 16:11:
Zat wat te lezen op andere fora over WoT en het viel me op dat veel mensen babbelen over:
3x XP tot wel 5x XP.
Ik ken alleen de premium account voor 50% extra XP, zijn er nog andere mogelijkheden die ik mis?
Inderdaad maar dan heb je toch veelal nog premium accounts/clanwars/redelijke stroom nieuwe tanks/trees etc dat zijn toch wel dingen waar het gros van de spelers hun geld aan zal gevenPoekie McPurrr schreef op maandag 02 mei 2011 @ 22:19:
MMO met micro transacties moet het meer hebben van de middenmoot lijkt me. Hardcore spelers brengen wel geld in laadje maar beter 1000 kleinere aanschaffen die meer opbrengen dan bv 100 core gasten die minder opbrengen
Expansions zie ik niet zo snel gebeuren, ze hebben nog teveel plannen met WoT en daar zit meer dan genoeg potentie in.edit: een splitsing in 3 generaties lijkt me wel wat trouwens. WW2-Korea era, Cold war era en huidige era.
[Voor 25% gewijzigd door psychoclown op 02-05-2011 22:30]
Heb je helemaal gelijk inredwing schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 07:24:
[...]
Vertel dat aan degenen die er iedere keer om vragen
Dat zijn inderdaad hele leuke potjes
Dat klopt, multicore ondersteuning zijn ze mee bezig maar dat gaat nog wel geruime tijd duren helaas.themac1983 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:59:
[...]
Ik heb wel door dat hij bij mij maar op 1 core draait. Probeer hem met affinity bijvoorbeeld op core 2 of 3 te zetten (scheelt bij mij af en toe best wel)
[Voor 29% gewijzigd door psychoclown op 03-05-2011 10:16]
Die verdubbeling telt die inderdaad niet meeGizzy schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:25:
Helaas geen fotografisch bewijs, maar jullie moeten me maar even geloven op mijn niet zo blauwe ogen. Laatste eerste pot van de dag met de StugIII, gewoon en 2500exp. Dat had ik nog nooit gehaald. Was wel een hele leuke pot. Wel apart dat in mijn profile mijn max exp maar op 1548 staat. Wordt die verdubbeling niet meegerekend oid?
Platoonen / wanneer we wat meer hoge tiers hebben Companies.Leech_NL schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:38:
Ik heb me ook aangemeld voor de clan. Maar hoe kom ik nou met [GOT] leden in één game te zitten?
[noob mode=on]
[Voor 65% gewijzigd door psychoclown op 03-05-2011 11:40]
Niet om erin te kunnenNemean schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:39:
[...]
Dit kan alleen door middel van platoons, en daar heb je premium voor nodig..
In de v0.6.4 patch komen een aantal verbeteringen zoals oa. een verbetering van friends ingameNemean schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:45:
[...]
True, overigens hoop ik nog wel dat er een betere "buddy"-systeem er aan komt. Aangezien wanneer ik iemand toevoeg degene er geen bericht van krijgt. Wat ik overigens jammer vind. Ook zou een andere kleur voor een buddy ook wel leuk zijn.
Daar kan je inderdaad wel vanuit gaan, tier 8 SPG's wat tier 9 mediums maar voornamelijk tier 10 heavies zodat ze precies aan de 90 punten zittenKaap schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:39:
[...]
Het moge duidelijk zijn dat hoe hoger je tier is, je winstkansen aanzienlijk stijgen. Sterker nog, ik ga er gewoon vanuit dat competitive clans voornamelijk tier 9 en 10 zullen inzetten.
Dat zijn echt hele vieze streken, als iemand een tank ervoor gooit en mij redt dan vind ik het prima. Maar vaak genoeg gooit iemand zijn tank ervoor om de kill te kunnen pakken of uberhaupt te kunnen schieten..Vivaladen schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:45:
ik had gisteren ook gelukwas in gevecht met KV-3 of IS-3 (weet niet meer welke) en toen net op het moment dat ik mijn superieure duitse 88 gun wilde afvuren stopte dr zon natnek in een pz4 voor mn neus en boom! had ie nog 2% hp over en shoot die rus hem aan gort
maar het leek er net op alsof ie mijn kill wilde stelen ofzo want hij dook echt ineens voor me terwijl ie een stuk meer naar rechts (waar ie vandaan kwam) gewoon een vrij schootsveld had
en ik deed het niet express maarja had ie vast niet door want zag niks in de chat maar vond het wel lullig voor hem,zonde vd resources
Was ook in het algemeen maarja veel lui kijken nietChojinZ schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:07:
[...]
Tuurlijk, even op je remmen gaan staan zorgt ook voor minder ongelukken. Maar dat neemt bij mij de irritatie niet weg.Tis gewoon irritant als je voorrang hebt maar iemand snijd je af (just like irl)
Uberhaupt nooit geweten dat dat de handbrake wasGizzy schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:22:
[...]
Voor degene die dit misschien nog niet wisten, je weet maar nooit. Een wel handige tip in deze context, spatiebalk is handbrake( = hoofdpijn voor je bemanning.)
[Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 03-05-2011 14:26]
Wat BramSd bedoelt is dat je beter kunt wachten tot je beide (turret + 107mm) kan researchen aangezien je met die enorme turret nogal aggro trektredwing schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:36:
[...]
Echt niet, dat levert bij een van de komende patches nl. een extra tank slot + tank op
Verder ben ik toch van plan die 107 mm te researchen dus dan heb ik hem sowieso nodig. Daarna richting de KV-3 en dan weer eens bedenken waar ik dan mee verder ga spelen.
Denk alleen dat zij dat niet zo kunnen waarderenwontcachme schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 20:53:
[...]
Ooit hoop ik dat er nog een functie komt dat je met je tank tegen een lading tier 1/2/3 tanks kan spelen. Lijkt me leuk met een tier 10 heavy om tegen 14 tier 1tjes te spelen
Dat bedoelt BramSd niet. De grind is juist de exp die je eraan kwijt bent, het is dan maar ~5k maar als je het een bagger tank vind dan wil je er zo snel mogelijk vanaf, kun je beter die 5k in de pocket houden aangezien de KV researchen bijna de helft isRutger Mulder schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 04:49:
[...]
Zo moet je er niet naar kijken.
Als je met de T28 klaar bent kun je die 85mm gun weer verkopen voor de helft van de prijs --> 40k
Daarnaast doe je met die gun echt heel veel meer dmg en zal je game performance omhoog gaan. Dit zal je zeker meer credits en exp opleveren per game. Die 40k die je verliest aan die gun als je hem weer zou verkopen verdien je dubbel en dwars terug.
Die turret is anders echt huge en vaak een free kill met name voor TD's. Daarnaast is op long range de tank/zijn silhouette echt niet kleiner maar juist vele malen makkelijker te raken. Het is een toren van Pisa op wielen die niet te missen valt. Close range is het ook een leuke want de turret ring is zo zwak als wat en als je geluk hebt weet je de turret ook meteen te locken waardoor je (zeker als medium) vrij spel hebt.Turret upgrade levert over het algemeen ook een health boost op. Ik meen dat de KV van 560 naar 660 health gaat met de KV2 turret. De vraag is of dat opweegt tegen de negatieve factoren, trager draaien en wat groter doelwit. Tegen andere sterke tanks vaak wel want die penetraten je toch wel of zijn niet zo snel, maar tegen sommige light/medium tanks kan een trage turret wel erg onhandig zijn als ze close range komen. Long range zal de grootte van de turret niet z'n groot nadeel zijn want je bent de dan toch veel kleiner qua silhouette en je hoeft je turret maar weinig te bewegen voor rijdende vijanden.
Inderdaad, de T30 is een welkome target voor TD's. Met de BL-30, kom je sowieso overal wel doorheen maar de T30 is toch wel echt een eitje wat tier 10's betreftrapture schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 06:15:
[...]
Dan speel je het bijna zoals een TD, die goede cover nodig hebt. Het moment dat je oprukt, wordt je hull zichtbaar en 400 m verder zit een TD om je te slopen. Een oprukkende T30 is geen IS-7 of Maus. Het komt eerder als een tier 7 over.
Ze moeten het dan ook vooral van de turret armor hebben maar op dit moment zijn ze gewoon te zwak inderdaadpatrickos85 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:33:
[...]
Sowieso vind ik de amerikaanse T29, T32 en T30 te zwak qua armor. De T32 dan wel in mindere mate voor zover ik ermee heb kunnen spelen. Met mijn M6 heb ik gisteren meerdere keren 20% van een T29 afgeschoten. Dat hoef ik niet te proberen bij een IS tank, welk type dan ook.
Ja klopt met de 107mm is het echt een hele fijne tank maar het beste is pas de turret erop zetten als je de gun er ook op kan plaatsen.Sanch schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:37:
[...]
Het is alleen zo jammer dat (kan ik nu niet checken) de beste gun er anders niet op kan. Want met die 107mm gun is de KV toch echt een leuke tank. Lekker goedkoop te repareren en goedkope ammo en je kunt ook nog damage doen tegen T7 tanks dus lekker veel winst per potje
Sowieso de 122mm dat is echt een hele fijne gun en heb je ook op de ISU nodighopiconjo schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:44:
Zijn er mensen die in Beta, en misschien nu, met de SU-152 hebben gespeeld?. Zit in dubio met de guns. De 152 mm stock gun is een monster maar een trage reload tijd.. De 122mm is sneller maar minder damage. Zijn er dus mensen die ervaringen hebben met deze guns?.
Dat heb ik ook vaak, dan kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om dan maar die zijde te verdedigen en hopen dat ik nog wat lui mee krijg..patrickos85 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 08:37:
Misschien moet ik maar zelf eens dom gedrag tonen en met de kudde meegaan terwijl de andere kant totaal open is ipv alleen naar de open kant rijden
[Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 05-05-2011 10:25]
Beide + gameplay.Nemean schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:16:
Vraag me nu wel even iets af, spelen jullie dit spel omdat jullie tanks leuke vinden, of echt omdat jullie de 2e Wereld Oorlog interesseert? Ben wel even benieuwd.
Inderdaad, zodra die op gang is hobbel je toch wel lekker doorBramSd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:37:
Overigens is het grappig om te weten dat de top speed van een KV en een IS hetzelfde zijn. Een KV-3 en een Tiger zijn zelfs langzamer.
Ik denk dat het idee dat de KV zo traag is vooral heeft te maken met de acceleratie. Die is echt te idioot voor woorden.
Ik vind het toch best wel boeiend als iemand zegt: "very well done kyozu" of "nj/n1 kyozu"ChojinZ schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:44:
[...]
Ja, alleen is irl niet het zelfde als online. Niet elke irl etiquette geld ook online. So What als ze je naam noemen. Tis maar een spelletje dus dan kan het nooit echt interessant of boeiend zijn.
Dat is een scout dusjaQuantor schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:45:
[...]
Vreemde balance om met een Tier 4 tank tegen een Tier 9 tank te moeten spelen, wel cool dat je die IS4 echt tegen kunt houden met zo'n A32.
Ik denk dat je de T32 en T20 bedoelde
Met de 100mm D10T doe je sowieso geen miskoop, de 122mm D-25T is ook nice maar ik zou mooi de 100mm nemen totdat je die kunt researchen/equippenwontcachme schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:24:
[...]
de 100mm. 8x per minuut 230 damage is 1840 damage max per minuut. Met 4.5 keer 390 damage is 1755 damage per minuut. En neem daarbij het sneller schieten dan zou ik de 100mm nemen.
Dat weet ik, daarom zeg ik de 100mm behouden tot je de 25T kan nemen dan kun je de 2-5T overslaan.BramSd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:32:
Ho, als ik de D-25T had zou ik die meteen nemen. Het punt is juist dat de eerste 122 de D-2-5T is en die schiet langzamer.
Ziet er goed uit had ik wel bij willen zijn maar gelukkig komen er alleen nog maar meer kansen
Ik merkte gister ook al dat er weer een balans begint te komen in de matchmaking. Zo had ik gister een potje met de m6a met tier 6 (en daar zaten er maar 3 van in) of hogerredwing schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:16:
Zowaar vanmorgen met mijn KV nog wat leuke potjes kunnen doen (eindelijk eens niet continue ingedeeld met KV-3s/IS/etc. die ik met mijn stock gun niet eens kan beschadigen). Nog maar een paar k exp te gaan en dan kan ik de 107mm er op zetten zodat die KV een echte tank wordt waar je iets mee kan doen
Ziet er heel goed uit en ga ik ook wel even in de TS zettenSanch schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:13:
[...]
Het is dan nog niet af maar het eerste begin is er: Linkje
Top, zet hem meteen in de TSSanch schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:11:
[...]
Dank je
Inderdaad, heb nu de tabel iets meer ruimte gegeven.
Inderdaad, helaas net 2 fail teams maar vooralsnog 70% gewonnen in 70 battlesAnoniem: 394033 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:18:
[...]
Die moet je zeker houden, gebruik hem nog altijd. Ideale tank om voor free xp te spelen.
[Voor 29% gewijzigd door psychoclown op 06-05-2011 17:23]
De 100mm D10T en dan loop je binnen, die zit ook op de volgende 2 tanks en is een heerlijke gunHajo360 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:24:
Wat zijn overigens de ervaringen met de T-34-85? Ik heb m een tijdje en heb de eerste 85mm gun erop zitten maar ik blijf twijfelen want hij gaat gewoon niet zo lekker als bv de Easy 8. Iemand hier een mening over?
Ik vind het ook niet heel gek dat de 3601 straks geclassificeerd wordt als heavyrapture schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 18:14:
[...]
3601 is wel een irritante tegenstander. Dat ding kan alles bouncen, zelfs een BL-10 moet oppassen. Na enkele bounces heb je een 3601 in je achterwerk. Voor de guns met lagere penetratie is het helemaal irritant.
World of Tanks development team is happy to congratulate you on the upcoming holiday – Victory in Europe Day. This significant day within WOT will be distinguished by a series of special events comprising popular Kill the Mod which will take place on May 8th, Elbe Day creativity contest is still underway as well as Clan Parade video contest.
However a celebration with no presents is not a proper one.
During three days – starting May 7th and up till May 9th the following bonuses will be available for everyone:
* 50% discount on all equipment;
* 5x experience multiplier for the first victory of the day (instead of 2x);
* 3-day premium account for only 250 gold.
More surprises await you on Victory in Europe Day itself. Don’t miss it and celebrate the Victory with us!
[Voor 34% gewijzigd door psychoclown op 06-05-2011 18:25]
Equipmentwontcachme schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 18:34:
[...]
Mooi. Kan ik wat spul kopen voor mijn A32 aangezien ik daar niks kan upgraden. Kan je equipment ook overdragen naar een andere tank? Dus bijvoorbeeld van een M4 Sherman naar Easy 8?
[Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 06-05-2011 18:45]
Je kan ook inviten dan kan hexta je accepteren, linkje staat in de TSAnoniem: 394033 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 00:39:
User van de week kon ik niet joinen, thuis wat druk. Maar als het past mag je wel altijd een invite sturen.
Bij mij juist andersom want wat ging gister lekker zeg.User.tmp schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 08:31:
Het valt mij de laatste tijd op dat ik in low tier tanks, veel beter speel dan in high tier tanks.
Die actie geldt tot morgen wanneer de maintenance begint, echter is dat zo vroeg dat het gewoon tot en met vandaag aan de gang ispatrickos85 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 08:37:
Echt balen dat ik net mijn laptop afgelopen weekend niet had meegenomen. Geen idee dat die 5x xp aan de gang was! Helaas alleen gisteren kunnen doen waardoor ik alsnog wel in totaal iets van 8k xp kreeg voor mijn 3 tanks.
Nog even 200k credits sparen en dan komt de T29 in mijn garage en kan ik deze gelijk flink upgraden met free xp
Inderdaad ik heb alleen maar pech gehad, hoogste was 68xx met de m6a. Misschien dat ik zo meteen even wat meer credits kan verkrijgenKaap schreef op maandag 09 mei 2011 @ 09:14:
[...]
Heb je een premium account? Vast niet...
Die 3000 exp haal ik op mijn Tiger 2, VK36 of M6 Pre-order nog wel bij een normale eerste win van de dag (double exp).
Hoogste wat ik eruit sleepte gister was 7300 met M6A2. Andere 3 tanks waren iets van 4800, 5200 en 5700.
Gebruik je premium? | ||
#1 - Ja | #2 - Nee |
Ja zeker een aantal zeer leuke battles gedaan. Met mijn T-34 en KV ging het bagger want ik kwam meteen unlucky om. Met de 3601 ging het al wat beter maar ook niet heel denderend want toen ik terug naar base wilde op Sand River om oa. TheMac te helpen werd ik volop beschoten vanaf hun base.. Ik kreeg dan maar ook ergens in de 4k exp. Met de Tiger en m6a ging het daarentegen heel erg lekker en onderstaand zie je het resultaat:themac1983 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:27:
vanochtend (2 AM) was er ook nog x5 XP.
Samen met Kyozu even een paar goede potjes eruit weten te persen voordat de slaap het won
zelf heb ik nu de 107MM op mijn KV (4k potje) en Kyo had een 95XX xp potje met zijn tiger!
Ik baal er echt van dat ik mijn stats niet kan resetten -_- elke week speel ik beter maar mijn stats blijven sucky door mijn tier1/2/3 fails
Ook kan ik de M6 halen zodra ik weer wat cash heb (Alles is naar modules gegaan dit weekend voor mijn KV, Easy 8, en M41)
Psycho, je had toch een screeny van die 95XX battle?
Zolang er nauwelijks mensen beneden aan het defenden zijn ben je de sjaak want als de hoogste tier heavies via de 7/8 lijn of westen snel doorstomen zijn ze eerder bij de cap.User.tmp schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:23:
Zo zie je maar weer, de hill-tactic op Himmelsdorf is pro. Wat ik dus ook ingame aangaf, maar m'n team wou me niet geloven.
Inderdaad maar als de heavies dat doen of uberhaupt niet aan het verdedigen / afschrikken is dan kun je de tegenstander niet eens van achter pakken omdat ze reeds aan het cappen zijn.rapture schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:43:
Mediums kunnen hun snelheid wel inzetten om via de hill naar de vijandelijke basis en rear te rijden.
Het is dan ook wel redelijk een snipegun maar mijn inziens de beste voor de T-43.harmen1987 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:10:
Is het verstandig bij de T-43 ook de 85 mm gun te researchen? Heb nu de 100mm en die komt overal door heen met mooie damage, maar loaden duurt zo lang. Is de penetration van de 85mm in jullie ogen voldoende of hebben jullie andere ervaringen?
Tja het kost meer exp ho hoger je komt, niet heel gek toch?Poekie McPurrr schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:15:
Het schiet hier niet meer zo op met traing camo.. mss 1 puntje erbij voor de crew in 3-4 battles.. (op 77% nu)
Dan was het een draw geweest, wel wat beter maar nog steeds zuurwontcachme schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:27:
%!^Y!#%HY#%Y%#Y!#%#Y!#%%
Ik was alleen over van mijn team en begon net te cappen van de andere basis. Van de andere team waren er nog 5 over. Komen er drie mijn kant op en zonder dat ze mij raken schiet ik hun één voor één af. Werd het op dat moment een wedstrijd wie de snelste cap had. Ik begon eerder maar was alleen terwijl de andere met zn tweeën er stonden. Uiteindelijk had ik 99% en hun 100%. Kwam één fucking procent te kort. Als ik 1 seconde eerder bij hun basis was geweest had ik het gered.
* wontcachme gaat in een hoekje zitten huilen terwijl hij zijn T20 aait voor het goede werk
De 107mm is stukken sneller en doet >50% op een KV, zeker een aanrader en vind ik beter dan de 152mm.wontcachme schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 08:16:
[...]
Ga ook gelijk voor een russiche KV met 152mm gun. Daar oneshot je een KV mee recht van voren
Ouch.. Dat is zuur, wel raar dat hij niet gespot werd. Stond hij in een bosje ofzo?Quantor schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:02:
Ik neem aan dat die Churchill z'n crew op vol camo heeft getrained plus een net. Maar het was wel erg vreemd om die toch redelijk grote tank niet te kunnen zien.
Dat is ook niet heel gek omdat de 57mm van de T-34 bijna alles, tot tier 7-8, wel kan penetraten.gotfurrr schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:00:
[...]
ehh, jawel. maar laat ik het dan iets specifieker brengen:
waar ik op een buff gehoopt had was de armour. het feit dat de tiger zelfs door mijn 57mm op mn t34 overal gepenetrate wordt is lachwekkend te noemen wat mij betreft. de tiger is gewoon geen goede heavy vergeleken met de andere heavies, ik vind mijn vk3601h serieus beter.
Nou speel ik al een tijdje met de Tiger en wist ik van menigeen uit de beta al dat de Tiger snel module damage oploopt maar eerlijk gezegd merk ik het niet. De Tiger vind ik geweldig spelen en heb er dan ook al aardig wat mooie victories mee behaald. De KT hull kon ik nooit goed penentraten terwijl de IS-3 frontaal gewoon zwak is. Niet dat hij gebuffed diende te worden maar de Tiger gaat nu nog fijner worden.ZenTex schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:52:
Nu speel ik de russian heavy lijn (vanwege de ervaringen met de duitse heavies in Beta), maar ook ik vindt een buff voor de IS-3 gewoon té!
Nou mag overlord wel zeggen dat de Tiger gebuffed is vanwege minder module damage, maar dat is eigenlijk een fix, bij zowat elke penetratie van de tiger knalden er 2 modules uit.
Feit blijft dat zelfs een tier 4 KV geen enkele moeite heeft om een tiger uit te schakelen omdat die hele tank één grote zwakke plek is.
En een RoF nerf voor de 88? Waarom, het is niet zo dat dat kreng zoveel damage doet.
[Voor 26% gewijzigd door psychoclown op 11-05-2011 13:37]
Ziet er wel gaaf uit, kan niet wachten om de nieuwe maps uit te testenwontcachme schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:07:
Promo van de update
Inderdaad, het is dan of nerfen of hoger plaatsen en beide is een eerlijke zetBezulba schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:10:
[...]
hij is ook gewoon overpowered, als ik midden tussen loltracktors kan gaan staan en ze 1 voor 1 kan neerschieten, zelf 50x geraakt word en nog niet dood ben ben ik duidelijk te sterk voor die tier.
Welke nerf doel je precies op?Gizzy schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:41:
Man ik moet zeggen vind de 88 nerf wel erg balen. Had echt mijn zinnen gezet op de german med tot hvy lijn als ik eenmaal mijn pzIV heb aangeschaft en de kv3 binnen heb. Misschien maar rustig aan de german line doenen HE spammen dan maar. Echter lijkt HE spammen ook in te boeten aan effectiviteit door de patch. Ik zie gewoon weer een heleboel voordelen voor de USSR lijn. De enige reden dat ik voor die lijn ga, is de gemiddelde betere hardware.
Ik had het eveneens over de RoF en daarom vind ik je opmerking wel apart. De 88mm's krijgen op de medium naar heavy line geen accuracy nerf of ik zie het over het hoofd. Misschien kun je laten zien waar jij dan op doelt?Gizzy schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:03:
[...]
Ik heb het over de reload snelheid. Damage blijft hetzelfde en accuracy wordt dus op sommige tanks ook nog verlaagd. De gun verliest dus een gedeelte van zijn effectiviteit, waar ie deze al tekort komt. Met name de korte 56 heeft penetratie te weinig en damage te weinig vergeleken met andere games uit zijn tier, om maar niet te spreken over de vergelijking met real world metingen.
Jaa!User.tmp schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:36:
704 krijgt wel een dikke nerf trouwens.
Auw voor Kyozu.
Gewoon beide ook hehexta schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:39:
Dus de oplossing is om dan een groot verbond te sluiten?
(BTW kaap en psycho, als jullie t nog niet wisten, gister de email ook maar naar overlord@worldoftanks en overlord@wargaming gestuurd.
Aha dat van die repairs vanaf een daily reset wist ik nietKaap schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:55:
[...]
De gevechten om een provincie zijn inderdaad company battles. Maar hoe meer spelers je hebt, des te flexibeler je meer provincies kan verdedigen en veroveren. Elke tank die sneuvelt in clan wars kan pas na een daily reset gerepareerd worden (s'nachts tussen 2 en 3 ofzo). Dus het loont om heel erg veel spelers te hebben.
Tja de mensen die vooral clanverband spelen komen geregeld op mumble en om nu een company te starten heeft weinig meerwaarde als nog veel mensen met tier 7 of lager spelenChojinZ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:31:
[...]
Ik zie het ook somber in. Tis 's avond best druk in de chat maar ik zie dat er zelden een company word georganiseerd. Soms is het al moeilijk om mensen te vinden voor een platoon...![]()
De scheiding tussen casual gamers en cracks die echt willen spelen in clan verband is ook niet helemaal duidelijk. ..
Inderdaad die tier 10's en 9's halen we wel, en goede arty hebben we ook. Een stuk of 10 man is toch zeker wel dedicated en straks misschien nog wel meerhexta schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:45:
[...]
Tegen de tijd van de clans wel.
Een aantal man zit nu op 7/8/9, we hebben nog wel even te gaan.
Inderdaad, in principe hebben we wel genoeg hoge tier spelers (nouja genoeg is relatief natuurlijk) maar zodra de mensen op mumble komen komen ze ook wel weer terugKaap schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:46:
[...]
Nogal lastig te stellen daar je onder je username niet in de clan staat en niet in de playertable.
Wat ik tot dusver zie is dat de mensen die er wat meer gedreven mee bezig zijn bijna allemaal op mumble zitten elke avond. Daarnaast weet ik er nog een handjevol die niet op mumble zitten maar ook erg goed bezig zijn.
Misschien niet van iedereen maar van de meesten kan ik het toch wel aangeven wat ze zijnChojinZ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:21:
[...]
Precies! En dus kan niemand hier exact vertellen wie nu een crack is en wie een casual speler. En dat bedoel ik dus ook met een onduidelijke scheiding.
Misschien niet iedereen maar een groot gedeelte wel, sommigen vragen bijv. ook nooit om platoons.. tja dan vind ik al dat je een casual speler bent. Moet je natuurlijk zelf weten maar die scheiding is mij dan wel duidelijkwe hadden het over de scheiding cracks en casuals. Maar volgens jou stelling is iedereen die niet op mumble zit een casual. Vind ik persoonlijk een vreemde stelling...
Inderdaad een enorm fijne tank, ook erg logisch dat hij straks geclassificeerd gaat worden als heavy tankZimmer schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:27:
[...]
Gewoon de 88mm erop gooien, en je snelheid en wendbaarheid ten opzichte van de heavys gebruiken om ze te killen. In 90% van de gevallen sta je tegenover een Tier5/6/7 heavy, en die zijn zeker te killen met de 88.
De Conical is een waardeloos stuk rotzooi.
Met Sony Vegas de video editten etc. Lijkt me ook wel mooi om een clanvideo te maken voor de contest. Misschien even inventariseren van de weekhexta schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:28:
Je kan zo'n clanfilmpje maken, ik vroeg me af wat voor tools daar voor zijn? het zou wel tof zijn een losse camera te hebben hiervoor oid, of moet het echt allemaal ingame tijdens gevechten opgenomen?
Niet nog oude modules/ammo die verkocht kunnen worden?hexta schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:05:
[...]
De xp is het probleem niet, nog 40K ofzo, 2 dagjes werk als ik mn best doe.
Maar 3 mille credits.. dat is het probleem
Met premiums krijg je volgens mij dan ook meer credits per battle. Tenminste in de beta had ik dat ook al met mijn valentine en dat kwam niet door de lage ammo en repairkostenKaap schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:48:
Mwoah M6 preorder doet met premium account zon 50-80K credits bij een win.
Toevallig Windows updates gedraaid?Kaap schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:14:
Sinds vandaag opeens een vreemde lag ingame. Kleine hickups. Wel erg irritant.
TD's zijn ook fijne moneymakers, in ieder geval als je ermee om kan gaan.Poekie McPurrr schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:33:
Als moneymaker gebruik meestal arti, reparatiekosten vallen over algemeen mee en ammo (tier 4-5) zijn ook te overzien. En als je redelijk wat raakt verdien je er leuk mee.
Toch vreemd dan, bij mij was het echt veroorzaakt door de Windows 7 updates.Kaap schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:08:
[...]
Nee, ik heb al paar weken geen updates geïnstalleerd.
[Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 12-05-2011 21:13]
Die zul je met een SU-100 allemaal wel kunnen oneshotten, zeker als je goed miktwontcachme schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:56:
[...]
geen idee. De map was Himmelsdorf en ze reden allemaal rechtdoor door dezelfde straat en met tussenpauzes van een seconde of 15. En dan waren er soms bij die achter hem kwamen, maar die lieten hem draaien en BAM. Weer een minder. Van die 8 waren er iets van 4 Tier 3 tanks 3 tier 4 en 1x tier 5. Wel allemaal arty's, light of medium tanks.
Ik was bezig met de klim van de heuvel omdat er daar eerst nog een T1 Heavy stond. Die was echter inmiddels al gekilled toen ik net boven was.
Zelfs de arty's aan mijn kant deden een suicide run op deze manier
Dan wil ik wel met jou ruilen want ik, Sanch, El_jay, MStinos etc kwamen enkel in de noobteams waar we geen schijn van kans hadden. Zelf dan nog wel paar kills en zeker tanks damagen maar toch verliezenwontcachme schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 16:46:
[...]
Daar is ook weer een voordeel aan. Je wordt nu vaak als hogere ingedeeld. Kan je lekker noobs snipen zonder dat ze weten wat er gebeurde
Dit topic is gesloten.
Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite
Tweakers vormt samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details