Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 4 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 22.806 views

• Pesu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-05 15:48
Ik heb nu in totaal een uurtje gespeeld. Een beginner dus. Ik speel met een T1 met 3geuprade onderdelen. D2 koepel, 37mm Browning en een V8 moter. Maar als ik naar andere tanks kijk dan zijn die mega duur. Hoe kan je zo makkelijk aan zoveel geld komen?? Dan moet je toch echt veel spelen.

Heeft iemand wat tips om snel wat XP (ik bedoel die zilveren munten) te winnen?
Ik begin in de tussentijd ook in credit problemen te komen en vroeg me af wat nu de goede (niet premium) tanks zijn om goed mee te verdienen. Momenteel heb ik de KV, T1 heavy, SU85, grille en de M3 en ik vraag me nu af welke tanks ik nu het beste kan bewaren om aan credits te komen.

En Pesu, zodra je wat betere tanks krijgt krijg je ook meer credits. De tanks die het beste verdienen zitten volgens mij zo rond tier 5-7 (klopt dat ?) en bij de echt hoge tiers draai je zelfs verlies als je niet premium speelt.

[Voor 29% gewijzigd door redwing op 14-05-2011 18:09]

[removed]

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:21
redwing schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:04:
Ik begin in de tussentijd ook in credit problemen te komen en vroeg me af wat nu de goede (niet premium) tanks zijn om goed mee te verdienen. Momenteel heb ik de KV, T1 heavy, SU85, grille en de M3 en ik vraag me nu af welke tanks ik nu het beste kan bewaren om aan credits te komen.

En Pesu, zodra je wat betere tanks krijgt krijg je ook meer credits. De tanks die het beste verdienen zitten volgens mij zo rond tier 5-7 (klopt dat ?) en bij de echt hoge tiers draai je zelfs verlies als je niet premium speelt.
Op tier 9 draai ik zelfs nog verlies met premium. (als ik bagger speel that is)

Ik zou de SU-85 houden, das echt een ubertank. :)

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
redwing schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:04:
Momenteel heb ik de KV, T1 heavy, SU85, grille en de M3 en ik vraag me nu af welke tanks ik nu het beste kan bewaren om aan credits te komen.
Ik denk KV met 107mm of de KV-3 met 107mm. In ieder geval een tier 5 of 6 tank die veel schade kan aanrichten aangezien inkomsten / experience gerelatereerd zijn aan de schade die je aanricht aan de vijandige tanks.

Wat ik begrepen heb zijn de SU-85 / SU-100 ook zeer goede moneymakers. Echter geen ervaring mee aangezien ik er zelf niet mee speel.

Ook arty kan goede inkomsten opleveren, zorg dan wel dat je iets hebt wat redelijke goedkope shells afschiet die veel schade aanrichten. USA SPG's gaan pas vanaf de M41 flink wat schade aanrichten, maar dan zit je wel gelijk met shell costs van 1120. Dus ik denk dat je met je grille een goede aankoop hebt gedaan (weet zo 1,2,3 niet wat die shell costs van hem zijn)

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:09
Ik gebruik hoofdzakelijk arty als inkomen. De Grille is redelijk goedkoop qua shells en heeft een groot bereik.
Zorg er alleen wel voor dat je ook toekomt aan schieten, zie maar al te vaak arty die op de bekendste plekjes gaan zitten en daar dan vervolgens ook blijven. Beetje arty speler kent die plekjes ook en zal als er even geen targets zijn die plekjes in de gaten houden. Heb je een arty met weinig bereik (SU-5....) ga dan niet campen maar rol op gepaste afstand achter de meute aan zodat je altijd wel iets te meppen hebt. (en hou minimap in de gaten, tis leuk als je een kill hebt met arty, minder leuk als daardoor je team x-aantal kills te verduren krijgt die voorkomen hadden worden als je die andere tanks wat dmg had gedaan)

edit: nu in de grind van A20 naar T-34... heel af en toe mazzel als ik in een lower tier gedropt word.. maar meestal is het scouten/killed.. andere tank..

[Voor 9% gewijzigd door Poekie McPurrr op 14-05-2011 19:09]

Le Meow

User.tmp schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:15:
[...]

Op tier 9 draai ik zelfs nog verlies met premium. (als ik bagger speel that is)

Ik zou de SU-85 houden, das echt een ubertank. :)
Ik was inderdaad van plan om de SU-85 te houden (+ de SU-100 ook trouwens). Maar het klinkt alsof ik het beste de KV, SU-85 en de grille kan gaan gebruiken. Ik zal daarvan eens bij gaan houden welke het meeste oplevert per potje.

[removed]

• Poekie McPurrr
Heel laf gezegd.. speel dan arty. Laf als in, als je ziet dat je team verliest.. kies een plekje waar ze je niet vinden en blijf daar. Ga niet je positie verraden door te vuren.

edit: vuur in zo'n geval alleen als je weet dat je de target raakt.. en verplaats jezelf daarna zo rap mogelijk

[Voor 24% gewijzigd door Poekie McPurrr op 14-05-2011 19:13]

Le Meow

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-03 18:23

ZenTex

Doet maar wat.

KV is koning onder de verdieners, lage shell kosten, lage repair kosten. Verdien veel meer met de KV dan met de KV3 omdat ik minder kwijt ben aan repairs. En omdat je in sommige rondjes zowat de helft van de vijanden kunt 1-shotten word de KV nooit saai. :+
Pff, net een potje met de arty verloren vanwege lag. Ik was nog alleen over tegen een T29 en ik was aan het cappen. Ik wist dat hij net wel/niet op tijd daar zou komen en ging dus tegen een gebouw aanstaan zover mogelijk van waar hij zit. Terwijl ik er heen rijd ben ik ff de verbinding kwijt en op het moment dat het weer goed ging stond ik buiten de cirkel.....

[removed]

• Poekie McPurrr
Ligt ook aan je speelstijl. Ik vind arty fijnste spelen, beetje hide/seek. KV is een fijne tank maar naar mijn smaak iets te traag qua bewegen. Begin de KV wel steeds meer te waarderen tho, tis alleen zo wennen aan wat je wel en niet kan doen haha

Le Meow

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Arty is inderdaad leuk voor de afwisseling, maar je bent 100% afhankelijk van je teamgenoten, om de enemy te spotten en om je flanken te beschermen tegen scouts. Vaak kun je minuten lang niets doen omdat er niets gespot word of omdat de vijand op een onbereikbare plek zit. En als er dan iemand te dichtbij komt kun je zelden wat doen en ben je meestal de sjaak.

Nee, geef mij dan maar een lekkere heavy. En met de ID'en in de russische tree kun je heerlijk agressief spelen en het initiatief nemen.
Als ik het even zat word pak ik of m'n TD (jagpz IV momenteel) m'n light (A-20) en als laatste m'n arty (SU-28 ^^)

Oh, en als je de KV begint te waarderen zul je de KV-3 helemaal geweldig vinden.
Net nog een potje gedaan met 7 kills, 2 damages 8 detects en 2K XP. Grappige was dat ik de hele tijd bestookt werd door arty en ik dus niets anders kon doen dan doorstomen omdat ze me ander te pakken hadden gekregen, heb me solo door 2KV's, 2 VK's moeten slaan om ineens oog om oog te staan met die 4 arties die me het leven zuur maakten, heb er 3 uit weten de schakelen, de 4e werd net voor m'n neus weggekaapt. wraak is zoet, maar ik begreep niet dat die arties niet even een veilig plekje gingen zoeken toen ik eraan kwam.

[Voor 23% gewijzigd door ZenTex op 14-05-2011 20:47]

ZenTex schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:38:
maar ik begreep niet dat die arties niet even een veilig plekje gingen zoeken toen ik eraan kwam.
Meestal is dat omdat je als arty weinig te verstoppen hebt. Je bent te traag en zolang je rijd kun je niets raken. Vaak kun je dus beter gewoon blijven staan en hopen dat je je tegenstander neer krijgt voor hij bij jou in de buurt is. Ikzelf blijf ook vaak staan terwijl er iemand vlak achter me staat en ik weet dat ik nog een goed schot af kan vuren. Voor omdraaien ben je toch 9/10 keer te laat.

[removed]

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ze wisten dat ik eraan kwam hoor, en als ze de benen hadden genomen toen hun laatste scout boem zei had ik ze niet allemaal kunnen pakken.
Buiten dat wisten ze dat ik eraan kwam, ze focusten al de hele tijd op mij. Nou zijn arties wel traag, maar m'n KV-3 is amper sneller.
Maar ik ging het hoekje om en daar stonden ze, net niet netjes in een rij. :+

[Voor 9% gewijzigd door ZenTex op 14-05-2011 21:08]

• Poekie McPurrr
Als ik op arty speel zorg ik wel dat ik niet naast de andere sta hehe

Le Meow

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pesu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-05 15:48
arty is?? Artillery?

maarja, ik vind het maar een gaar spel. Ik speel nu een een paar daagjes en ik rij nog steeds rond in mijn geupgrade T1. Ik ben kapot binne 2 schoten van een heavy tank en XP krijgen HO maar. Hoe kom je nou zo snel aan een heavy tank. Daar moet je dan toch keiveel potjes voor spelen??
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee