Arty is inderdaad leuk voor de afwisseling, maar je bent 100% afhankelijk van je teamgenoten, om de enemy te spotten en om je flanken te beschermen tegen scouts. Vaak kun je minuten lang niets doen omdat er niets gespot word of omdat de vijand op een onbereikbare plek zit. En als er dan iemand te dichtbij komt kun je zelden wat doen en ben je meestal de sjaak.
Nee, geef mij dan maar een lekkere heavy. En met de ID'en in de russische tree kun je heerlijk agressief spelen en het initiatief nemen.
Als ik het even zat word pak ik of m'n TD (jagpz IV momenteel) m'n light (A-20) en als laatste m'n arty (SU-28 ^^)
Oh, en als je de KV begint te waarderen zul je de KV-3 helemaal geweldig vinden.
Net nog een potje gedaan met 7 kills, 2 damages 8 detects en 2K XP. Grappige was dat ik de hele tijd bestookt werd door arty en ik dus niets anders kon doen dan doorstomen omdat ze me ander te pakken hadden gekregen, heb me solo door 2KV's, 2 VK's moeten slaan om ineens oog om oog te staan met die 4 arties die me het leven zuur maakten, heb er 3 uit weten de schakelen, de 4e werd net voor m'n neus weggekaapt. wraak is zoet, maar ik begreep niet dat die arties niet even een veilig plekje gingen zoeken toen ik eraan kwam.
[
Voor 23% gewijzigd door
ZenTex op 14-05-2011 20:47
]