Oke tnx man, is ook de manier zoals ik speel en het is idd een geniaal tankje ik had alleen verwacht dat er wat meer balans zou zijn tussen de naties.Zimmer schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:25:
[...]
De korte 10.5 cm gun, veel damage, geen penetratie, maar met HE een redelijke gun.
Over je tactics, dat is het zo ongeveer, alleen is de middellange 8.8cm bedoeld voor de middel lange afstand (<300m), vandaar de mindere penetratie. Het kan ook helpen om wat langer de tijd te nemen om te aimen, wachten tot hij volledig stabiel is en dan een mooi plekje uitkiezen om de tank daarna een noot op een zwakke plek te geven.
Uiteindelijk komt het neer op ervaring, hoe dicht bij je welke tank kan komen, om welke hoekje je wel kan kijken. Zet even door en je komt er vanzelf achter dat het een geniaal tankje is
Balans is er zeker wel, maar zodra een russische tank dichtbij komt is hij in het voordeel. Daarom moet je er voor zorgen dat ze nooit in de buurt komen. (In de beta schoot ik met mijn Maus altijd op de tracks van die irritante T54s, vooral omdat ze zodra ze tegen je aan staan niet meer te raken zijn, en dat doe ik nu nog steeds met mijn Tigers)laurens.janssen schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:28:
[...]
Oke tnx man, is ook de manier zoals ik speel en het is idd een geniaal tankje ik had alleen verwacht dat er wat meer balans zou zijn tussen de naties.
90 leden, zitten bijna vol 

[Voor 8% gewijzigd door hexta op 12-05-2011 15:37]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Dus als je de naties (GROF) met elkaar vergelijkt zijn de:
Ussr tanksTANK tanks
USA tanks NUKE tanks
German Tanks SNIPE tanks
Correct me if i'm wrong
Ussr tanksTANK tanks
USA tanks NUKE tanks
German Tanks SNIPE tanks
Correct me if i'm wrong
laurens.janssen schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:36:
Dus als je de naties (GROF) met elkaar vergelijkt zijn de:
Ussr tanksTANK+NUKE tanks
USA tanks NUKE tanks
German Tanks SNIPE tanks
Correct me if i'm wrong
Inderdaad een enorm fijne tank, ook erg logisch dat hij straks geclassificeerd gaat worden als heavy tankZimmer schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:27:
[...]
Gewoon de 88mm erop gooien, en je snelheid en wendbaarheid ten opzichte van de heavys gebruiken om ze te killen. In 90% van de gevallen sta je tegenover een Tier5/6/7 heavy, en die zijn zeker te killen met de 88.
De Conical is een waardeloos stuk rotzooi.

Met Sony Vegas de video editten etc. Lijkt me ook wel mooi om een clanvideo te maken voor de contest. Misschien even inventariseren van de weekhexta schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:28:
Je kan zo'n clanfilmpje maken, ik vroeg me af wat voor tools daar voor zijn? het zou wel tof zijn een losse camera te hebben hiervoor oid, of moet het echt allemaal ingame tijdens gevechten opgenomen?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
I'm in.psychoclown schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:39:
Met Sony Vegas de video editten etc. Lijkt me ook wel mooi om een clanvideo te maken voor de contest. Misschien even inventariseren van de week
En qua losse camera bedoel ik dat het vrij lame is als je de hele tijd met een tank meekijkt zegmaar.

[Voor 16% gewijzigd door hexta op 12-05-2011 15:41]
patrickos85 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:59:
[...]
Ik snap het hele verhaal sowieso niet. Mijn in-game niet is niet gelijk aan mijn Tweakers account. Zelfde geld voor Kyozu (raad maar wie dat is)
Kaap schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:19:
[...]
We hebben het dan ook niet over jou, maar over de WoT accounts die in de GoT clan zitten. Jouw forum nick komt niet overeen met accounts in de clan of de playertable in dit topic. Dat heb ik je al gezegd, dus in principe ben je voor mij geen member van de clan en dus gaat de hele casual/dedicated discussie ook niet over jou.
Beter lezen en je niet blindstaren op de dingen waar je het niet eens mee bent:Kaap schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:00:
[...]
Welke ideeën draag je aan dan? Je loopt enkel te mekkeren over iets wat je zelf helemaal verkeerd geïnterpreteerd hebt. Vervolgens ga je emo reageren als je met je eigen masker om je oren wordt geslagen
ChojinZ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:21:
[...]
Vind ik een goed plan! Als je een vaste dag prikt moet het zeker lukken. Dan weet iedereen exact wanneer hij mee kan doen in de company.
Neehee... dat doe ik niet. Zoals ik al eerder zei: die stats van de WoTgot members zeggen niets over het feit of iemand crack is of niet!Kaap schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:08:
[...]
Hij probeert een discussie te voeren met een maskertje op in zijn aanname dat de uitspraken over casual en dedicated gaan over GoT forum members terwijl dat niet zo is. De uitspraken slaan op wot-accounts in de GoT clan en die zijn geinventariseerd uit de stats van jawel, de wot-accounts uit de GoT clan.
Overigens zijn je emo opmerkingen ook erg flauw. Je beweert dat ik geen discussie's kan voeren maar in de tussentijd moet jij verlagen tot name-calling. Tip: als je wil dat je argumenten serieus worden genomen, zou ik dat niet doen. Neemt alleen maar je geloofwaardigheid weg...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Wat lief

Mooi, dan kunnen we weer ophouden met die onzin

misschien ook handiger om zulk soort zaken via mumble te doen, intonatie etc is wel handig bij dit soort fringe discussies

Ik had al een paar ideeën voor het filmpje, maar die zijn niet te realiseren.

Kunnen we nu ophouden met deze nutteloze discussie? Gedraag je of reageer niet, dat geldt voor iedereen!
VK3601 is een van de meest hatelijke tegenstanders dat je kan tegenkomen. Zelfs de beste guns kunnen moeite hebben met het penetreren van zijn front armor. Met een BL-10 betekent dat weeral 15 seconden wachten op de volgende schot. Met een 100 mm D10T (175 mm penetratie) is het ook vloeken.Zimmer schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:05:
Als je dat zegt, dan speel je verkeerd met die tanks. De VK3601 is een van de sterkste tanks van zijn tiers, de Hetzer is idd een klein kut tankje, maar met de trololol gun kun je er nog wel wat plezier mee hebben. Ga lekker met de russen spelen, met die tanks kun je naar voren rijden, wat klappen krijgen en dood gaan met het gevoel dat je nuttig was (ook al was je dat totaal niet voor je team)
De hetzer blijft leuk met HE, kleine grut spat in één keer uit elkaar, tier 8 tanks verliezen 10 % hp per schot en lopen module damage op.
Met gold is die conical episch! Echt te geniaal, je penetrate alles. Maarja alleen in de beta fase waas dat leuk met gratis gold.Gizzy schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:22:
[...]
De 88mm is inderdaad het breedst inzetbaar. Voor games tegen HVies(helaas weet je dat niet van te voren) is de conical leuk. Penetration is beter, damage is stuk minder dan de 88. Vooral met gold ammo is de conical schijnbaar leuk (van horen zeggen). Vooral als je dan lekker critcs weet te schieten bij de hvies, kan voor je team wat betekeken, echter in de games met je eigen tier of lager kom je dan damage te kort denk ik.
Die stats zeggen een heleboel over het niveau van de speler.ChojinZ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:41:
Neehee... dat doe ik niet. Zoals ik al eerder zei: die stats van de WoTgot members zeggen niets over het feit of iemand crack is of niet!
In eerste instantie probeer ik de discussie tussen jou en ik meen Hexta te sudden door jou duidelijk te maken dat je onze uitspraak over casual, dedicated, mumble en clan wars niet in de juiste context leest. Daarna wimpel je nog steeds alles weg als onzin. Als je het hele plaatje niet wilt zien, hoe kan je er dan discussie over voerenChojinZ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:41:
Overigens zijn je emo opmerkingen ook erg flauw. Je beweert dat ik geen discussie's kan voeren maar in de tussentijd moet jij verlagen tot name-calling. Tip: als je wil dat je argumenten serieus worden genomen, zou ik dat niet doen. Neemt alleen maar je geloofwaardigheid weg...![]()

Verder doe ik niet emo hoor, dat had geweest als ik gedreigd had je uit de clan te schoppen ofzo, daar zie ik geen reden voor. Jij bent diegene die meteen radicale acties uitspreekt en de clan uit wil. Dat is jouw keuze.
Ik ben verder klaar met deze discussie. Jij wilt niet zien hoe wij onze uitspraken over stats bedoelden dus waarom nog langer moeite doen toch.

"Oooh Jeroen!"
Persoonlijk weinig van gemerkt eigenlijk.rapture schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:49:
[...]
VK3601 is een van de meest hatelijke tegenstanders dat je kan tegenkomen. Zelfs de beste guns kunnen moeite hebben met het penetreren van zijn front armor.
Maar dat kan aan mij liggen, dat was namelijk in vergelijking met T29.
ik heb 3 mille nodig voor mijn tier9, wat een vreselijke grind.
Tips?
Winnen... véél winnenhexta schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:57:
[...]ik heb 3 mille nodig voor mijn tier9, wat een vreselijke grind.
Tips?

Ik vind de grind naar hogere tiers (en ik zit zelf nog maar in T5 met 3 voertuigen, T4 met arty) wel lang duren. Er is toch nog iets dat ik mis in het spel... enige customisation van je tank, iets waardoor je tank méér wordt dan het opstapje naar de next tier.
I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!
Veel elite tanks (terug) kopen. Ik haal hier rond de 15-20k aan dubbel XP binnen per dag. En dan gaat het best snel. 
Credits krijg je genoeg binnen meestal.

[Voor 15% gewijzigd door User op 12-05-2011 16:00]
De xp is het probleem niet, nog 40K ofzo, 2 dagjes werk als ik mn best doe.User.tmp schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:00:
Veel elite tanks (terug) kopen. Ik haal hier rond de 15-20k aan dubbel XP binnen per dag. En dan gaat het best snel.
Maar 3 mille credits.. dat is het probleem

Ik nietUser.tmp schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:06:
Mwoa, 500k per dag?

meer rond de 100K per dag.

hmm het ligt eraan hoeveel je speelt en met welke tanks, zelf gebruik ik deze tanks om credits binnen te halen:
vk3601h 88mm
m4 sherman met he gun
su85 107mm
ram II
Verder schijnen de KV, PIV, T34 57mm en de T34-85 ook prima te zijn voor dit doel, zelf vind ik die allemaal wat minder (behalve dan de t34-57, maar die is te wisselvallig)
Dat is wel erg weinig toch? Dat is 3 goede rondes op mijn M6 tankje zonder premium

Hou de ammo kosten laag door niet altijd naar het grootste kaliber over te stappen en de credits stromen binnen ipv verdwijnen in de kosten.
Niet nog oude modules/ammo die verkocht kunnen worden?hexta schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:05:
[...]
De xp is het probleem niet, nog 40K ofzo, 2 dagjes werk als ik mn best doe.
Maar 3 mille credits.. dat is het probleem
Daarnaast doe je denk ik toch wat verkeerd want je moet makkelijk wat credits kunnen verdienen door normaal te spelen (zeker met premium). Het is tevens zo dat hoge tier tanks lastiger te onderhouden zijn, tenzij het bijv. TD's zijn.
nouja met 100K onderdrijf (is dat een woord? zou het wel moeten zijnpsychoclown schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:15:
[...]
Niet nog oude modules/ammo die verkocht kunnen worden?
Daarnaast doe je denk ik toch wat verkeerd want je moet makkelijk wat credits kunnen verdienen door normaal te spelen (zeker met premium). Het is tevens zo dat hoge tier tanks lastiger te onderhouden zijn, tenzij het bijv. TD's zijn.

Maar met mijn T32 gaat het toch iets minder hard.
Vooral 3 mil gaat bizar langzaam.
Mag ik trouwens even melden dat de link naar de playertable bij de fastreply je doorstuurt naar deel 1 van het world of tanks topic? Waarbij de playertable dus niet meer up-to-date is.
XBL: Sgt Rik NL
Ja, ik denk dat het vooral komt omdat bij de hogere tiers de munitie kosten zo hoog zijn.hexta schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:20:
[...]
Maar met mijn T32 gaat het toch iets minder hard.
Voor 122mm = 1025 per schot (IS-3)
Zelfs mijn Tier V M41 doet iets meer als 1000 credits per schot
Dan heb ik toch het meeste lol met de 100mm op mijn T-44 en de 107mm op KV-3. Dat ligt tenminste onder de 300 per schot. Alleen repair van de T-44 ligt weer hoger.
Of moet ik gewoon meer proberen te overleven ipv mijn leven geven voor het team

Incl de extreme repairkosten maakt het een flinke kluif om nog dikke winst te maken.o0SmOkE0o schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:29:
[...]
Ja, ik denk dat het vooral komt omdat bij de hogere tiers de munitie kosten zo hoog zijn.
Voor 122mm = 1025 per schot (IS-3)
Zelfs mijn Tier V M41 doet iets meer als 1000 credits per schot
Mwoah M6 preorder doet met premium account zon 50-80K credits bij een win.
"Oooh Jeroen!"
Anoniem: 274511
Ik zie wel, als het op windows stukken beter loopt speel ik het daar dan wel op. Wotlk cd 1 is beschadigt dus moet dat hele spel downloaden en dat duurt uren.
[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 274511 op 12-05-2011 19:02]
euhm denk verkeerd topicAnoniem: 274511 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:02:
Ik zie wel, als het op windows stukken beter loopt speel ik het daar dan wel op. Wotlk cd 1 is beschadigt dus moet dat hele spel downloaden en dat duurt uren.

Speelt padel!
Sinds vandaag opeens een vreemde lag ingame. Kleine hickups. Wel erg irritant.
"Oooh Jeroen!"
Ik heb ook aldoor last van disconnects, kan ook aan mij liggen. Iemand ingame vroeg ook al of het aan hem lag dat het spel lagte.
XBL: Sgt Rik NL
Als moneymaker gebruik meestal arti, reparatiekosten vallen over algemeen mee en ammo (tier 4-5) zijn ook te overzien. En als je redelijk wat raakt verdien je er leuk mee.
Le Meow
Klopt, toch maar eens proberen meer te overleven dan mezelf op te offeren voor het teamhexta schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:44:
[...]
Incl de extreme repairkosten maakt het een flinke kluif om nog dikke winst te maken.

Zo, dat zijn wel lekkere inkomsten dan. Max wat ik ooit gehaald heb is 40k of zo en dan 20k winst.Kaap schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:48:
Klopt in zeker mate, totdat ik een potje had waarbij ik 30k inkomsten had (en geen repairs yeuh !!) en 15k aan ammo verschoten had met de M41. (Toch eens wat minder op bosjes schieten om de laatste tank / tankdestroyer uit zijn schuilplaats te laten komenPoekie McPurrr schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:33:
Als moneymaker gebruik meestal arti, reparatiekosten vallen over algemeen mee en ammo (tier 4-5) zijn ook te overzien. En als je redelijk wat raakt verdien je er leuk mee.

Zwaar irritant ja. Druk je op W, blijf je 1 seconde staan en schiet je ineens vooruit. En het lag 'lampje' maar knipperen.Kaap schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:14:
Vervelende is als je in de General Chat vraagt of er meer mensen lag hebben ze het aan je provider of PC wijten

Verder moet ik nog 130K aan exp voor de T-54 en 120K aan exp voor de IS-4, dat zijn nog een aardig aantal potjes dus ik hoop dat ik tegen die tijd wel weer genoeg credits heb om beide aan te schaffen

Met premiums krijg je volgens mij dan ook meer credits per battle. Tenminste in de beta had ik dat ook al met mijn valentine en dat kwam niet door de lage ammo en repairkostenKaap schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:48:

Toevallig Windows updates gedraaid?Kaap schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:14:
Is door velen gisteren al opgemerkt. Gistermiddag had ik een paar potjes gespeeld en nergens last van. 's Avonds heb ik wat Windows 7 updates geïnstalleerd en ik kreeg net als User en Quantor etc kleine hickups/microstutter. Meteen een revert gedaan van de updates en het draait weer als een zonnetje

TD's zijn ook fijne moneymakers, in ieder geval als je ermee om kan gaan.Poekie McPurrr schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:33:
Een 20+k winst per battle moet toch zeker wel lukken, sowieso bij een victory

Vandaag ook mooi trouwens, een potje met BramSd bracht ons (hij IS en ik Tiger) in een flinke Tier 9 battle met aan onze zijde alleen al 4 T-54's. We speelden op Lakeville op het zuiden en gingen het stadje in, recht voor ons was het niet te doen want er kwam meer dan zat aan. Wel wat damage gedaan en vervolgens onze flank gedekt want er was een T23 en Pershing met 2 van de T-54's stoeien. Wij gretig schieten wat resulteerde in de Pershing die ik killde en Bram de T23. Begint een van die T-54's die door de T23 gebeukt was druk te doen en schiet Bram een keer van achter. Ik zeg nog in de chat "noob T-54" beginnen anderen gelijk hysterisch te doen dat hij nummer 1 damage dealer en nummer 3 overall rating houder is.. Wat bleek, we hadden de T-54 ingesloten door de T23 te killen

Daarna de speler, nbarloya, opgezocht en wat de anderen zeiden was waar maar wat nog het meest bizarre is is dat deze gast enkel met de m6a, IS-3, IS-4, IS-7 en T-54 heeft gespeeld.. de rest heeft hij overgeslagen met free exp..
Een ander potje vanochtend leek een replica te worden van gisteravond. Het ging verdacht lekker met mijn Tiger op Ensk en ik was goed aan het doorstomen door de stad. Bram was helaas al halverwege de battle dood door een vervelende IS-3 maar ik heb hem kunnen wreken. Flink doorgereden naar hun spawn waar ik een Tiger zag en het bleek dat hij afk was. Schoot hem samen met een KV-3 neer en zelfs in brand gezet maar de KV-3 maakte het af. Vervolgens de 2 arty kunnen meepikken en we hadden gewonnen.
De tweede Witmann's medal sinds gisteravond

Nee, ik heb al paar weken geen updates geïnstalleerd.psychoclown schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:59:
Toevallig Windows updates gedraaid?
Is door velen gisteren al opgemerkt. Gistermiddag had ik een paar potjes gespeeld en nergens last van. 's Avonds heb ik wat Windows 7 updates geïnstalleerd en ik kreeg net als User en Quantor etc kleine hickups/microstutter. Meteen een revert gedaan van de updates en het draait weer als een zonnetje
"Oooh Jeroen!"
Toch vreemd dan, bij mij was het echt veroorzaakt door de Windows 7 updates.Kaap schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:08:
[...]
Nee, ik heb al paar weken geen updates geïnstalleerd.
Raar dat je, sommigen anderen, dat dan door een onbekende oorzaak toch ervaren.
[Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 12-05-2011 21:13]
Hier ook niet, komt niet door updates.Kaap schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:08:
[...]
Nee, ik heb al paar weken geen updates geïnstalleerd.
Met de Hummel ben ik 505/schot kwijt en de SU5 180/schot. Nadeel met de Su5 is wel de beperkte voorraad ammo dus random in een struik schieten is geen echte optie als ik voor cash ga.o0SmOkE0o schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:15:
Klopt in zeker mate, totdat ik een potje had waarbij ik 30k inkomsten had (en geen repairs yeuh !!) en 15k aan ammo verschoten had met de M41. (Toch eens wat minder op bosjes schieten om de laatste tank / tankdestroyer uit zijn schuilplaats te laten komen, aangezien ik toen pas erachter kwam dat deze shells ook een kleine 1000 credits per stuk kosten
)
En hier ook last van het groen/rood (disco)lag-bolletje

Le Meow
https://support.worldofta...iew/3/0/connection-issues
En wat zou dat moeten doen? een meer directe verbinding naar de server ofzo? (en hoe up to date is die pagina nog, staat wel linked in officieel faq deel van WoT maar is al bijna jaar oud)If you're running Windows XP or Windows 7 (32 bit), please, open "hosts" file, located in C:\WINDOWS\system32\drivers\etc folder and type in manually the following line: 174.34.231.143 login-master.worldoftanks.com
If you're running Windows 7 (64 bit) please, open "hosts" file, located in C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-w..nfrastructure-other_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_6079f415110c0210 folder and type in manually the following line: 174.34.231.143 login-master.worldoftanks.com
Le Meow
Godver. Net was het 8 tegen 1. Ik was met nog acht over en de ene was een SU-100. Wat doet mijn team? Die gaat één voor één naar de andere basis rushen waar hij stond. Toen was het al snel 1-1 nog maar. En toen besloot de SU-100 naar onze basis te gaan en te cappen. Ik was halverwege de map, maar kon onmogelijk optijd terug zijn. Ik had track en engine schade in mijn KV3 dus was langzamer dan een slak. Nu puur verloren door een lading incompetente tankbestuurders.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Omg, One-shotte die SU100 alles ofzo? Dit is wel ernstig slechtwontcachme schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:27:
Godver. Net was het 8 tegen 1. Ik was met nog acht over en de ene was een SU-100. Wat doet mijn team? Die gaat één voor één naar de andere basis rushen waar hij stond. Toen was het al snel 1-1 nog maar. En toen besloot de SU-100 naar onze basis te gaan en te cappen. Ik was halverwege de map, maar kon onmogelijk optijd terug zijn. Ik had track en engine schade in mijn KV3 dus was langzamer dan een slak. Nu puur verloren door een lading incompetente tankbestuurders.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
geen idee. De map was Himmelsdorf en ze reden allemaal rechtdoor door dezelfde straat en met tussenpauzes van een seconde of 15. En dan waren er soms bij die achter hem kwamen, maar die lieten hem draaien en BAM. Weer een minder. Van die 8 waren er iets van 4 Tier 3 tanks 3 tier 4 en 1x tier 5. Wel allemaal arty's, light of medium tanks.NoxiuZ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:44:
[...]
Omg, One-shotte die SU100 alles ofzo? Dit is wel ernstig slecht
Ik was bezig met de klim van de heuvel omdat er daar eerst nog een T1 Heavy stond. Die was echter inmiddels al gekilled toen ik net boven was.
Zelfs de arty's aan mijn kant deden een suicide run op deze manier
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Doemme.. het zit niet mee vanaaf.. Eerste winnende potje met KV amper exp door die lag-discobol waardoor ik amper iets nuttigs kon doen.. dan zit er hier nog een eurovisie te kijken (geen headset helaas..) en net de SU-76 verkocht...(incl camou-net
)

Le Meow
Die zul je met een SU-100 allemaal wel kunnen oneshotten, zeker als je goed miktwontcachme schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:56:
[...]
geen idee. De map was Himmelsdorf en ze reden allemaal rechtdoor door dezelfde straat en met tussenpauzes van een seconde of 15. En dan waren er soms bij die achter hem kwamen, maar die lieten hem draaien en BAM. Weer een minder. Van die 8 waren er iets van 4 Tier 3 tanks 3 tier 4 en 1x tier 5. Wel allemaal arty's, light of medium tanks.
Ik was bezig met de klim van de heuvel omdat er daar eerst nog een T1 Heavy stond. Die was echter inmiddels al gekilled toen ik net boven was.
Zelfs de arty's aan mijn kant deden een suicide run op deze manier

Zo, de 100k xp voor de T23 ook vrijgespeeld (
). Nu heb ik ook 4 miljoen credits inmiddels. Nu eerst maar ff grinden met de T20 tot de 5 miljoen credits en dan de T23 kopen. Ook nog ff grinden met de KV3 tot 42k xp zodat de IS kan unlocken.
Inmiddels de crew van de T20 op 100% en 70% cameo, de crew van de easy 8 op 100% en 30% cameo (voor drie crewleden) en 30% repair (voor de andere twee). De A32, KV, KV3 zitten qua crw allemaal rond de 90% tot nu toe.
Maar om een of andere reden schiet bij de A32 de crewtraining niet op. Tergend langzaam. Netzoals de extra skills bij de easy 8 en T20.

Inmiddels de crew van de T20 op 100% en 70% cameo, de crew van de easy 8 op 100% en 30% cameo (voor drie crewleden) en 30% repair (voor de andere twee). De A32, KV, KV3 zitten qua crw allemaal rond de 90% tot nu toe.
Maar om een of andere reden schiet bij de A32 de crewtraining niet op. Tergend langzaam. Netzoals de extra skills bij de easy 8 en T20.
T23 is 2,3mil credits toch?
Anyway, over het nieuwe tracking systeem: Klik
Eerst werd er gedacht dat wanneer je een tank in het midden op de tracks raakte, je geen damage deed. Maar na tests kwamen ze er achter dat wanneer je geen loopwielen oid raakt, je damage doet aan de tank zelf.
De T-54 heeft 20mm lower side hull armour.
Officieel
Eerst werd er gedacht dat wanneer je een tank in het midden op de tracks raakte, je geen damage deed. Maar na tests kwamen ze er achter dat wanneer je geen loopwielen oid raakt, je damage doet aan de tank zelf.

De T-54 heeft 20mm lower side hull armour.

2.3 of 2.1 miljoen. Maar de T20 is toch een erg fijne tank. Redelijk mobiel, lekkere gun en goede reload tijd. Alleen jammer van de armorUser.tmp schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:52:
T23 is 2,3mil credits toch?
En een draaicirkel van 20 kilometer en tracks die de complete zijkant van de tank beslaan. Hello permatrack!wontcachme schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:54:
[...]
2.3 of 2.1 miljoen. Maar de T20 is toch een erg fijne tank. Redelijk mobiel, lekkere gun en goede reload tijd. Alleen jammer van de armor
Dat wel, maar doe er toch mijn beste potjes mee. Zeker als ik er recht voor sta. Gebruik zoveel mogelijk stenen/heuvels/Heavy's/lijken als bedekking. En met de 70% cameo kan je ook lekker in de bosjes wachten vaak. Lekker een TD tracken van de zijkant voordat hij jou ziet en dan daarna voor de kill gaan.User.tmp schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:57:
[...]
En een draaicirkel van 20 kilometer en tracks die de complete zijkant van de tank beslaan. Hello permatrack!
zelfde tactiek als je als een low tier tank ingedeeld word met higher.. je kansen afwachten hahawontcachme schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 23:01:
[...]
Dat wel, maar doe er toch mijn beste potjes mee. Zeker als ik er recht voor sta. Gebruik zoveel mogelijk stenen/heuvels/Heavy's/lijken als bedekking. En met de 70% cameo kan je ook lekker in de bosjes wachten vaak. Lekker een TD tracken van de zijkant voordat hij jou ziet en dan daarna voor de kill gaan.
Le Meow
Bij mijn KV3 doe ik dat juist niet. Maar om een of andere reden wordt ik met die tank vaak van alle kanten beschoten zonder ook maar een rood stipje te zien. Dan sta je zo stil en ben je een sitting duck.Poekie McPurrr schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 23:05:
[...]
zelfde tactiek als je als een low tier tank ingedeeld word met higher.. je kansen afwachten haha
De hosts tabel aanpassen heeft niet zoveel zin, alleen als je dns server niet goed is. En daarbij komt, dit is waarschijnlijk de host server voor US, EU server zit op login-master.worldoftanks.eu = 213.252.177.36Poekie McPurrr schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:25:
https://support.worldofta...iew/3/0/connection-issues
[...]
En wat zou dat moeten doen? een meer directe verbinding naar de server ofzo? (en hoe up to date is die pagina nog, staat wel linked in officieel faq deel van WoT maar is al bijna jaar oud)
Speelt padel!
Lag-discobol eindelijk weg... denk dat de server de eu-piek niet aankan ofzo
Begin de map Himmelsdorf onderhand echt te haten...
edit: wat me nu ook begint op te vallen.. volk dat wel in battle is maar vervolgens niks doen... (en dan niet dat bot gedrag van random vuren/bewegen maar gewoon doodstil blijven staan heel de match. Soort van hele garage inzetten tegelijk

Begin de map Himmelsdorf onderhand echt te haten...
edit: wat me nu ook begint op te vallen.. volk dat wel in battle is maar vervolgens niks doen... (en dan niet dat bot gedrag van random vuren/bewegen maar gewoon doodstil blijven staan heel de match. Soort van hele garage inzetten tegelijk

[Voor 47% gewijzigd door Poekie McPurrr op 13-05-2011 01:26]
Le Meow
Dit heb ik gisteren ook veel gehad. Maar het heeft geen zin want je krijg zeer weinig xp/credits ervoor. Ik heb het 1x gehad dat ik na 5min kon reconnecten en toen zag ik dat ik iets van 30xp en 2000 credits kreeg.Poekie McPurrr schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 01:06:
wat me nu ook begint op te vallen.. volk dat wel in battle is maar vervolgens niks doen... (en dan niet dat bot gedrag van random vuren/bewegen maar gewoon doodstil blijven staan heel de match. Soort van hele garage inzetten tegelijk
Voor de rest had ik geen lag oid en ging het enigzins best goed. Steel wall gehaald met de T29 voor de verandering en ook meerdere battles boven de 3 kills uitgekomen. Dit gebeurde ook met de M41. Paar keer 20k tot 30k credits winst gemaakt.

En de repair kosten zijn dan flink hoog.patrickos85 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 08:05:
Dit heb ik gisteren ook veel gehad. Maar het heeft geen zin want je krijg zeer weinig xp/credits ervoor. Ik heb het 1x gehad dat ik na 5min kon reconnecten en toen zag ik dat ik iets van 30xp en 2000 credits kreeg.
Als ze dit met weinig credits vaker doen moeten ze al hun tanks verkopen omdat ze geen ammo kunnen kopen

Ik vind het niet perse vervelend als ze afk zijn in een game. Zolang het maar tegenstanders zijnhexta schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:12:
[...]
En de repair kosten zijn dan flink hoog.
Als ze dit met weinig credits vaker doen moeten ze al hun tanks verkopen omdat ze geen ammo kunnen kopen

Verzoekje.
De tier 1 tanks voor de skin wedstrijd.
Gaat iemand dit proberen?
Een nieuwe skin maken?
Zo ja, kan iemand een tier 1 skin als jpg hier neergooien?
Photoshoppen enzo is geen probleem, maar het converten kan ik toch niet voor elkaar krijgen.
De tier 1 tanks voor de skin wedstrijd.
Gaat iemand dit proberen?
Een nieuwe skin maken?
Zo ja, kan iemand een tier 1 skin als jpg hier neergooien?

Photoshoppen enzo is geen probleem, maar het converten kan ik toch niet voor elkaar krijgen.
[Voor 22% gewijzigd door hexta op 13-05-2011 11:56]
Als je zelf skins wil maken kan je Paint.NET downloaden, die kan met dds bestanden omgaan.
Wat sommige mensen mischien nog niet weten, je kan heel makelijk een aanpassing in de skin maken en WoT open laten staan, gewoon ff heen en weer van tank switchen en de skin werkt
Wat sommige mensen mischien nog niet weten, je kan heel makelijk een aanpassing in de skin maken en WoT open laten staan, gewoon ff heen en weer van tank switchen en de skin werkt

[Voor 42% gewijzigd door Zardan op 13-05-2011 13:59]
Dat werkt erg goed dat Paint.NET 

5 kills, 3 damaged en 5 detected met mijn t20 en survived. Dat waren 1600xp en 40k credits erbij
. Had ook nog ruim 100 seconde gecapped, maar dat werd telkens onderbroken door impacts op mijn tank
En nog de grootste handicap van deze ronde: ik zat gedurende drie van de kills aan de telefoon en kon dus alleen schieten en niet rijden

En hier wil het al heel de dag niet lekker, alle noobs hebben weer weekend en dat betekend noob caps etc 

Daar is ook weer een voordeel aan. Je wordt nu vaak als hogere ingedeeld. Kan je lekker noobs snipen zonder dat ze weten wat er gebeurdepsychoclown schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 16:38:
En hier wil het al heel de dag niet lekker, alle noobs hebben weer weekend en dat betekend noob caps etc
Ik kan niet wachten op deze fix/update. Bij mijn T29 vliegen de tracks er continu af door het grote aantal wielen. Deze update zal dus ook een boost zijn voor meerdere tank die hierdoor minder makkelijk te doden zijn omdat je ze niet meer zo makkelijk kan tracken/damagen in de zijkant.User.tmp schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:52:
De T-54 heeft 20mm lower side hull armour.Officieel
Je hebt door dat ze nu ipv module damage, de volle mep aan HP damage gaan doen?Rutger Mulder schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 17:04:
[...]
Ik kan niet wachten op deze fix/update. Bij mijn T29 vliegen de tracks er continu af door het grote aantal wielen. Deze update zal dus ook een boost zijn voor meerdere tank die hierdoor minder makkelijk te doden zijn omdat je ze niet meer zo makkelijk kan tracken/damagen in de zijkant.
Dan wil ik wel met jou ruilen want ik, Sanch, El_jay, MStinos etc kwamen enkel in de noobteams waar we geen schijn van kans hadden. Zelf dan nog wel paar kills en zeker tanks damagen maar toch verliezenwontcachme schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 16:46:
[...]
Daar is ook weer een voordeel aan. Je wordt nu vaak als hogere ingedeeld. Kan je lekker noobs snipen zonder dat ze weten wat er gebeurde

Waardeloze potjes deze middag...
"Oooh Jeroen!"
Dat deden ze nu ook al. Bijvoorbeeld bij de KV kon je altijd al daar tussen de tracks waar geen wielen zitten de hull raken.User.tmp schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 17:18:
[...]
Je hebt door dat ze nu ipv module damage, de volle mep aan HP damage gaan doen?
Ik vraag me alleen af wat er met de damage gaat gebeuren die de wielen raakt, maar niet de hull penetraten. Gaat dan de volle damage naar de tracks of niet en hebben ze de tracks hp ook aangepast etc. Want anders is het wl een dik voordeel als je veel wielen aan de zijkant van je tank hebt.
Nee, momenteel zijn de tracks en alles wat er tussen zit, onderdeel van de module.Rutger Mulder schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 18:06:
[...]
Dat deden ze nu ook al. Bijvoorbeeld bij de KV kon je altijd al daar tussen de tracks waar geen wielen zitten de hull raken.
Ik vraag me alleen af wat er met de damage gaat gebeuren die de wielen raakt, maar niet de hull penetraten. Gaat dan de volle damage naar de tracks of niet en hebben ze de tracks hp ook aangepast etc. Want anders is het wl een dik voordeel als je veel wielen aan de zijkant van je tank hebt.
De damage die na de patch die loopwielen etc raakt in het middelste gedeelte, doen nergens damage aan. Behalve als het vies veel damage is, dan kan je de tracks damagen.
Rustig met m'n KV aan het rondrijden.. disconnect.. duurt 2 minuten voor ik weer kan inloggen.. terug ingame.. tankje vastgeplakt tegen zone-lijn. Proberen los te wrikken.. nope.. geen succes.. Voelde beetje als een updated versie van Space Invaders, naar voren rijden, schieten, naar achter rijden, schieten etc 

Le Meow
*hates user.tmp
Gratz man. GL paying the repair bills ^^
Helaasch.themac1983 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 12:04:
*hates user.tmp
18k voor alleen repairs. Kmoet nog 46k XP grinden voor de beste gun, ik speel nu nog met een Tier 7 gun. Dezelfde gun zit ook op de T20.

Van een WoT maat waar ik vaak mee platoon. Die 105mm ROCKED hard !!! Het duurt misschien wel even voor je hem hebt, maar je zult er zo blij mee zijn !User.tmp schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 12:06:
[...]
Helaasch.
18k voor alleen repairs. Kmoet nog 46k XP grinden voor de beste gun, ik speel nu nog met een Tier 7 gun. Dezelfde gun zit ook op de T20.
Doh, en de Pershing krijgt ook nog een flinke buff de volgende patch! 

Vannacht toch aardig wat kunnen scoren. Ben pas gisteren begonnen (na de harde reset) en zit nog met T-26 en AT-1 te vogelen, maar haalde wel 10 wins achter elkaar. Lag viel ook mee na half een vannacht.
Hallo,
Sinds een paar dagen ook begonnen, nu in een light tank van de german lijn. Is er nog zoiets als een GoT clan?
Kaboom!
Sinds een paar dagen ook begonnen, nu in een light tank van de german lijn. Is er nog zoiets als een GoT clan?
Kaboom!
Reageer aub nuttig, help die jongeman of niet.
[Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 15-05-2011 00:13]
"Oooh Jeroen!"
Ik heb nu in totaal een uurtje gespeeld. Een beginner dus. Ik speel met een T1 met 3geuprade onderdelen. D2 koepel, 37mm Browning en een V8 moter. Maar als ik naar andere tanks kijk dan zijn die mega duur. Hoe kan je zo makkelijk aan zoveel geld komen?? Dan moet je toch echt veel spelen.
Heeft iemand wat tips om snel wat XP (ik bedoel die zilveren munten) te winnen?
Heeft iemand wat tips om snel wat XP (ik bedoel die zilveren munten) te winnen?
Ik begin in de tussentijd ook in credit problemen te komen en vroeg me af wat nu de goede (niet premium) tanks zijn om goed mee te verdienen. Momenteel heb ik de KV, T1 heavy, SU85, grille en de M3 en ik vraag me nu af welke tanks ik nu het beste kan bewaren om aan credits te komen.
En Pesu, zodra je wat betere tanks krijgt krijg je ook meer credits. De tanks die het beste verdienen zitten volgens mij zo rond tier 5-7 (klopt dat ?) en bij de echt hoge tiers draai je zelfs verlies als je niet premium speelt.
En Pesu, zodra je wat betere tanks krijgt krijg je ook meer credits. De tanks die het beste verdienen zitten volgens mij zo rond tier 5-7 (klopt dat ?) en bij de echt hoge tiers draai je zelfs verlies als je niet premium speelt.
[Voor 29% gewijzigd door redwing op 14-05-2011 18:09]
[removed]
Op tier 9 draai ik zelfs nog verlies met premium. (als ik bagger speel that is)redwing schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:04:
Ik begin in de tussentijd ook in credit problemen te komen en vroeg me af wat nu de goede (niet premium) tanks zijn om goed mee te verdienen. Momenteel heb ik de KV, T1 heavy, SU85, grille en de M3 en ik vraag me nu af welke tanks ik nu het beste kan bewaren om aan credits te komen.
Ik zou de SU-85 houden, das echt een ubertank.

Ik denk KV met 107mm of de KV-3 met 107mm. In ieder geval een tier 5 of 6 tank die veel schade kan aanrichten aangezien inkomsten / experience gerelatereerd zijn aan de schade die je aanricht aan de vijandige tanks.redwing schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:04:
Momenteel heb ik de KV, T1 heavy, SU85, grille en de M3 en ik vraag me nu af welke tanks ik nu het beste kan bewaren om aan credits te komen.
Wat ik begrepen heb zijn de SU-85 / SU-100 ook zeer goede moneymakers. Echter geen ervaring mee aangezien ik er zelf niet mee speel.
Ook arty kan goede inkomsten opleveren, zorg dan wel dat je iets hebt wat redelijke goedkope shells afschiet die veel schade aanrichten. USA SPG's gaan pas vanaf de M41 flink wat schade aanrichten, maar dan zit je wel gelijk met shell costs van 1120. Dus ik denk dat je met je grille een goede aankoop hebt gedaan (weet zo 1,2,3 niet wat die shell costs van hem zijn)
Ik gebruik hoofdzakelijk arty als inkomen. De Grille is redelijk goedkoop qua shells en heeft een groot bereik.
Zorg er alleen wel voor dat je ook toekomt aan schieten, zie maar al te vaak arty die op de bekendste plekjes gaan zitten en daar dan vervolgens ook blijven. Beetje arty speler kent die plekjes ook en zal als er even geen targets zijn die plekjes in de gaten houden. Heb je een arty met weinig bereik (SU-5....) ga dan niet campen maar rol op gepaste afstand achter de meute aan zodat je altijd wel iets te meppen hebt. (en hou minimap in de gaten, tis leuk als je een kill hebt met arty, minder leuk als daardoor je team x-aantal kills te verduren krijgt die voorkomen hadden worden als je die andere tanks wat dmg had gedaan)
edit: nu in de grind van A20 naar T-34... heel af en toe mazzel als ik in een lower tier gedropt word.. maar meestal is het scouten/killed.. andere tank..
Zorg er alleen wel voor dat je ook toekomt aan schieten, zie maar al te vaak arty die op de bekendste plekjes gaan zitten en daar dan vervolgens ook blijven. Beetje arty speler kent die plekjes ook en zal als er even geen targets zijn die plekjes in de gaten houden. Heb je een arty met weinig bereik (SU-5....) ga dan niet campen maar rol op gepaste afstand achter de meute aan zodat je altijd wel iets te meppen hebt. (en hou minimap in de gaten, tis leuk als je een kill hebt met arty, minder leuk als daardoor je team x-aantal kills te verduren krijgt die voorkomen hadden worden als je die andere tanks wat dmg had gedaan)
edit: nu in de grind van A20 naar T-34... heel af en toe mazzel als ik in een lower tier gedropt word.. maar meestal is het scouten/killed.. andere tank..
[Voor 9% gewijzigd door Poekie McPurrr op 14-05-2011 19:09]
Le Meow
Ik was inderdaad van plan om de SU-85 te houden (+ de SU-100 ook trouwens). Maar het klinkt alsof ik het beste de KV, SU-85 en de grille kan gaan gebruiken. Ik zal daarvan eens bij gaan houden welke het meeste oplevert per potje.User.tmp schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:15:
[...]
Op tier 9 draai ik zelfs nog verlies met premium. (als ik bagger speel that is)
Ik zou de SU-85 houden, das echt een ubertank.
[removed]
Heel laf gezegd.. speel dan arty. Laf als in, als je ziet dat je team verliest.. kies een plekje waar ze je niet vinden en blijf daar. Ga niet je positie verraden door te vuren.
edit: vuur in zo'n geval alleen als je weet dat je de target raakt.. en verplaats jezelf daarna zo rap mogelijk
edit: vuur in zo'n geval alleen als je weet dat je de target raakt.. en verplaats jezelf daarna zo rap mogelijk
[Voor 24% gewijzigd door Poekie McPurrr op 14-05-2011 19:13]
Le Meow
KV is koning onder de verdieners, lage shell kosten, lage repair kosten. Verdien veel meer met de KV dan met de KV3 omdat ik minder kwijt ben aan repairs. En omdat je in sommige rondjes zowat de helft van de vijanden kunt 1-shotten word de KV nooit saai. 

Pff, net een potje met de arty verloren vanwege lag. Ik was nog alleen over tegen een T29 en ik was aan het cappen. Ik wist dat hij net wel/niet op tijd daar zou komen en ging dus tegen een gebouw aanstaan zover mogelijk van waar hij zit. Terwijl ik er heen rijd ben ik ff de verbinding kwijt en op het moment dat het weer goed ging stond ik buiten de cirkel.....
[removed]
Ligt ook aan je speelstijl. Ik vind arty fijnste spelen, beetje hide/seek. KV is een fijne tank maar naar mijn smaak iets te traag qua bewegen. Begin de KV wel steeds meer te waarderen tho, tis alleen zo wennen aan wat je wel en niet kan doen haha
Le Meow
Arty is inderdaad leuk voor de afwisseling, maar je bent 100% afhankelijk van je teamgenoten, om de enemy te spotten en om je flanken te beschermen tegen scouts. Vaak kun je minuten lang niets doen omdat er niets gespot word of omdat de vijand op een onbereikbare plek zit. En als er dan iemand te dichtbij komt kun je zelden wat doen en ben je meestal de sjaak.
Nee, geef mij dan maar een lekkere heavy. En met de ID'en in de russische tree kun je heerlijk agressief spelen en het initiatief nemen.
Als ik het even zat word pak ik of m'n TD (jagpz IV momenteel) m'n light (A-20) en als laatste m'n arty (SU-28 ^^)
Oh, en als je de KV begint te waarderen zul je de KV-3 helemaal geweldig vinden.
Net nog een potje gedaan met 7 kills, 2 damages 8 detects en 2K XP. Grappige was dat ik de hele tijd bestookt werd door arty en ik dus niets anders kon doen dan doorstomen omdat ze me ander te pakken hadden gekregen, heb me solo door 2KV's, 2 VK's moeten slaan om ineens oog om oog te staan met die 4 arties die me het leven zuur maakten, heb er 3 uit weten de schakelen, de 4e werd net voor m'n neus weggekaapt. wraak is zoet, maar ik begreep niet dat die arties niet even een veilig plekje gingen zoeken toen ik eraan kwam.
Nee, geef mij dan maar een lekkere heavy. En met de ID'en in de russische tree kun je heerlijk agressief spelen en het initiatief nemen.
Als ik het even zat word pak ik of m'n TD (jagpz IV momenteel) m'n light (A-20) en als laatste m'n arty (SU-28 ^^)
Oh, en als je de KV begint te waarderen zul je de KV-3 helemaal geweldig vinden.
Net nog een potje gedaan met 7 kills, 2 damages 8 detects en 2K XP. Grappige was dat ik de hele tijd bestookt werd door arty en ik dus niets anders kon doen dan doorstomen omdat ze me ander te pakken hadden gekregen, heb me solo door 2KV's, 2 VK's moeten slaan om ineens oog om oog te staan met die 4 arties die me het leven zuur maakten, heb er 3 uit weten de schakelen, de 4e werd net voor m'n neus weggekaapt. wraak is zoet, maar ik begreep niet dat die arties niet even een veilig plekje gingen zoeken toen ik eraan kwam.
[Voor 23% gewijzigd door ZenTex op 14-05-2011 20:47]
Meestal is dat omdat je als arty weinig te verstoppen hebt. Je bent te traag en zolang je rijd kun je niets raken. Vaak kun je dus beter gewoon blijven staan en hopen dat je je tegenstander neer krijgt voor hij bij jou in de buurt is. Ikzelf blijf ook vaak staan terwijl er iemand vlak achter me staat en ik weet dat ik nog een goed schot af kan vuren. Voor omdraaien ben je toch 9/10 keer te laat.ZenTex schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:38:
maar ik begreep niet dat die arties niet even een veilig plekje gingen zoeken toen ik eraan kwam.
[removed]
Ze wisten dat ik eraan kwam hoor, en als ze de benen hadden genomen toen hun laatste scout boem zei had ik ze niet allemaal kunnen pakken.
Buiten dat wisten ze dat ik eraan kwam, ze focusten al de hele tijd op mij. Nou zijn arties wel traag, maar m'n KV-3 is amper sneller.
Maar ik ging het hoekje om en daar stonden ze, net niet netjes in een rij.
Buiten dat wisten ze dat ik eraan kwam, ze focusten al de hele tijd op mij. Nou zijn arties wel traag, maar m'n KV-3 is amper sneller.
Maar ik ging het hoekje om en daar stonden ze, net niet netjes in een rij.

[Voor 9% gewijzigd door ZenTex op 14-05-2011 21:08]
Als ik op arty speel zorg ik wel dat ik niet naast de andere sta hehe
Le Meow
arty is?? Artillery?
maarja, ik vind het maar een gaar spel. Ik speel nu een een paar daagjes en ik rij nog steeds rond in mijn geupgrade T1. Ik ben kapot binne 2 schoten van een heavy tank en XP krijgen HO maar. Hoe kom je nou zo snel aan een heavy tank. Daar moet je dan toch keiveel potjes voor spelen??
maarja, ik vind het maar een gaar spel. Ik speel nu een een paar daagjes en ik rij nog steeds rond in mijn geupgrade T1. Ik ben kapot binne 2 schoten van een heavy tank en XP krijgen HO maar. Hoe kom je nou zo snel aan een heavy tank. Daar moet je dan toch keiveel potjes voor spelen??
We kunnen verder in [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 5 

Dit topic is gesloten.