|
[Voor 117% gewijzigd door psychoclown op 12-05-2011 23:54]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[Voor 117% gewijzigd door psychoclown op 12-05-2011 23:54]
Rutger Mulder schreef op donderdag 28 april 2011 @ 21:44:
[...]
De USSR tanks zijn niet inaccurate, dat is een fabeltje. Zie bijvoorbeeld die gun stats van de Maus en IS-7 die ik eerder postte, die zijn exact even accurate en dat zijn de top heavies. Natuurlijk zijn sommige guns minder accurate maar die hebben alle naties wel.
De USSR tanks hebben over het algemeen wel de beste guns over de verschillende tiers. Ook zijn ze standaard al redelijk goed terwijl de andere naties de upgrades echt nodig hebben. Bij de russen kun je ook gelijk gun upgrades kopen terwijl de duitsers/amerikanen vaak eerst de tracks moeten upgraden voor het extra gewicht. En vaak zijn de upgrades goedkoper en kun je dus sneller door de tiers heen als je genoeg geld heb voor de volgende tank.
De US T30 heeft beste tier 10 heavy guns, maar minder armor. De T29 is ook erg lekker, maar de rest is toch wat minder imo. De arerikanen hebben bij de hogere tiers wel dik armor op de turret dus ze zijn erg goed hull down of achter een dode team mate.
Aantal duitse heavies zijn bugged met hun armor en camo dus die zou ik momenteel niet adviseren. Ook zijn hun guns vaak wat onder de maat. Ook hebben de tier 9 en 10 van de duitsers de turret achterop zitten en dat vind ik persoonlijk een groot nadeel. Helemaal als je in de steden moet vechten.
En dat van de goede armor is ook maar relatief, de tanks hebben vaak niet eens zoveel meer armor dikte. Grote probleem bij de duitsers is dat ze weinig sloped armor hebben en dus weinig bouncen. De russen en amerikanen hebben juist wel vaak sloped armor waardoor ze veel meer shots bouncen en door de slope ook effectief veel dikker armor hebben dan dat je ingame/wiki etc kan lezen. Een slope van 30% betekend gewoon een verdubbeling van je armor.
Als je uit het zelfde land ook nog een TD wil nemen zou ik momenteel voor de russen gaan. Hun TD's zijn erg goed. Ik ben zelf bezig met de amerikanen in de heavy lijn, is alleen ff door bijten tot je bij de T29 en hoger komt. We weten alleen nog niet hoe goed hun TD's worden want die zijn nog niet uit. Maar ik denk dat die ook wel erg gaaf worden. Is alleen nog even wachten op de US tankdestroyers.
[...]
Die had ik eergister gehaald met mijn dikke trage T1 heavy, niemand had me gezien.
Anoniem: 218650 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:08:
Ik moet zeggen dat ik ontzettend veel lol heb met de M2 Light Tank van de US. Dat ding gaat echt als een raket en met die 37mm kan je nog flink wat gaten in andermans tank knallen.
Heb eindelijk de SU-85 met de fearsome 107mm, de credits stromen nu hard binnen.
De PzIII met de tier 9 radio FuG12 (bereik 810m) is ook heel fijn om mee te scouten, krijg je ook veel xp voor. Hij is snel en hierdoor kan je snel een goeie strategische plek (city maps uitgezonderd) mee bereiken.
User.tmp schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:15:
[...]
Bekijk de topics over de results maar.![]()
@rutger
Geen zin om er uitgebreid op in te gaan.
'T29 is een fijne tank', heb je er mee gespeeld?
'Bij de amerikanen eerst de tracks upgraden', nope. Kan hier bij de T23 er het beste kanon+moter op de tank zetten zonder nieuwe tracks. Bij de T20 hetzelfde.
''En vaak zijn de upgrades goedkoper [bij de russen]', de laatste keer dat ik checkte was dat net niet zo.
Anoniem: 218650 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:43:
[...]
Damn, die winnaars vallen nogal tegen zeg. Zeker als je kijkt naar de rest van de compo entries.
User.tmp schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:45:
[...]
Dat bedoel ik dus. Het schijnt dat de contest gesponsord werd door Armchairgeneral, de winnaars zijn waarschijnlijk door die lui gekozen.
Anoniem: 218650 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:54:
[...]
Die V1-Tiger is wel de meest bezopen entry, met de rules van de compo in achtneming. En die runnerup, M38-43 samen met de S22/40 zijn ook maar mediocre.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ja, een V1 Tiger. Opzich moet ik wel toegeven dat het origineel is, dat ding kan gewoon schietend vliegen. Want een V1 laten opstijgen van af zoiets lijkt me geen strak plan.hexta schreef op donderdag 28 april 2011 @ 23:13:
Met die winnaars verpesten ze wel heel erg hun geloofwaardigheid.
Ja, T29 is imo de beste tank van zijn tier. Beste gun, super dik turret armor, hull armor is bij deze tier nog niet een echt zwak punt (doet niet echt onder voor Tiger en IS) en bounced veel.User.tmp schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:15:
[...]
Bekijk de topics over de results maar.![]()
@rutger
Geen zin om er uitgebreid op in te gaan.
'T29 is een fijne tank', heb je er mee gespeeld?
'Bij de amerikanen eerst de tracks upgraden', nope. Kan hier bij de T23 er het beste kanon+moter op de tank zetten zonder nieuwe tracks. Bij de T20 hetzelfde.
''En vaak zijn de upgrades goedkoper [bij de russen]', de laatste keer dat ik checkte was dat net niet zo.
lol sorry, je bent een soort van advocaat die 4 uur lang een pleidooi ten gehore brengt en dan afsluit met de zin "verder doet het er allemaal niet toe en erken ik deze rechtbank niet".Rutger Mulder schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 00:07:
[...]
lang verhaal
Vind het nogal gemiereneuk verder, heb geen zin in een wellus niettus gedoe.
Whahaha ik moest lachen.gotfurrr schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 00:53:
[...]
lol sorry, je bent een soort van advocaat die 4 uur lang een pleidooi ten gehore brengt en dan afsluit met de zin "verder doet het er allemaal niet toe en erken ik deze rechtbank niet".
[Voor 14% gewijzigd door skoozie op 29-04-2011 08:48]
hij bedoeld wss de Jagdpanzer IV, er is geen JagdPanther IV... dat gewoon JagdPantherNemean schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:46:
Sla jij de Jagdpanzer IV over?
Anoniem: 218650
Hoe kom je aan de ISU-125?hopiconjo schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:45:
Klein dilemma. Heb behoorlijk wat Freexp. Deze wilde ik in eerste instantie gaan gebruiken voor mijn next TD ISU-125. Ik heb echter ook de verleiding om van mijn Stug naar JagdpantherIV te gaan. Wat zouden jullie doen..door (sparen) naar ISU-125 of Jagdpanther IV?
Sowieso voor de 152 gaan, wat een heerlijke TD'er is dat toch! Gigantische damage en heel erg low profile waardoor hij moeilijk te raken is, verder heeft hij een goede armor en bounced hij veel (van voren dan hehopiconjo schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:52:
sorry idd bedoel de Jagdpanzer IV en de ISU-152. Zit met mijn dikke vingers op mijn mobiel en gaat niet helemaal lekker
Kiek em goan!
[Voor 22% gewijzigd door Nemean op 29-04-2011 11:39]
Jammer dat je niet in 2 clans kan zitten, zit namelijk in doubledutch (zo'n heerlijk gezellige TSNemean schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:38:
Ben nog steeds geen Tweakers tegen gekomen, jammer genoeg.Welke tier zitten jullie overigens?
Kiek em goan!
Ja er is een GoT (Gathering of Tankssoulfightah schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:41:
[...]
Jammer dat je niet in 2 clans kan zitten, zit namelijk in doubledutch (zo'n heerlijk gezellige TS). Verder zou ik ook graag in de GoT clan (Is deze er eigenlijk?), speel op dit moment met de M7 priest, maar hoef nog maar ~ 10k exp voor de m41!!!! (eindelijk beetje dmg doen
~10% op een IS-3 is niet leuk
)
Tanks zijn ook niet gemaakt om mooi te zijn, maar om te killen.Nemean schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 12:02:
Ik zag gister voor het eerst een M41, had ik nog niet eerder gezien. Al hoewel ik de Amerikaanse SPG's niet echt bijzonder mooi vind.
[Voor 23% gewijzigd door Sanch op 29-04-2011 12:33]
Dat kan je over alles wel zeggen; Auto's zijn niet gemaakt om mooi te zijn, ze zijn gemaakt om te rijden. Computers zijn niet gemaakt om mooi te zijn, maar om berekeningen te maken. En dan ruk je mijn bedoeling grotendeels uit zijn verbandSanch schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 12:32:
Tanks zijn ook niet gemaakt om mooi te zijn, maar om te killen.
[Voor 8% gewijzigd door Nemean op 29-04-2011 12:42]
Zowel auto's als computers zijn er voor de consument en laat die nou wat over hebben voor 'een mooi product', tanks zijn gemaakt om zo functioneel en dodelijk mogelijk te zijn want mooi zijn hoef je toch niet te verkopen.Nemean schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 12:40:
[...]
Dat kan je over alles wel zeggen; Auto's zijn niet gemaakt om mooi te zijn, ze zijn gemaakt om te rijden. Computers zijn niet gemaakt om mooi te zijn, maar om berekeningen te maken. En dan ruk je mijn bedoeling grotendeels uit zijn verband.
Sanch schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 12:46:
[...]
Zowel auto's als computers zijn er voor de consument en laat die nou wat over hebben voor 'een mooi product', tanks zijn gemaakt om zo functioneel en dodelijk mogelijk te zijn want mooi zijn hoef je toch niet te verkopen.
Das wel een mooie LoopNemean schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:01:
[...]
offtopic:
Om er toch op in te haken, je bewering slaat kant nog wal. Niet "alle" auto's en computers zijn voor de consument bedoelt. Door te zeggen dat tanks alleen als functie dodelijk mogelijk zijn is, dan sla je de plank ook wel degelijk ver mis. In de WO2 zijn er diverse tanks gebruikt om een "Supportive rol" te spelen. Zo zijn er mijnenveger tanks gebruikt, zijn er APC's gebruikt (Armored Personal Carrier).
Als je wilt beweren dat tanks alleen zijn bedoelt om te "killen", ga dan maar even opzoek naar de Goliath (tank). Deze was onbemand, en had als functie inderdaad "Tank bestrijding". Wikipedia: Goliath (tank)
En nogmaals, als ik zeg: "Ik vind" is dat een mening, wat voor onzin je ook uit kraamt, een mening is en blijft een mening. Als je het er niet mee eens bent "so be it" dat is je eigen "pakkie-an"..
Vanavond kan ik weer verder met mijn nieuwe loop.op mijn Stug.
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Kiek em goan!
Ja sorry hoor, maar moet ik bij elke mening die ik geef een disclaimer zetten ofzo?gotfurrr schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 00:53:
[...]
lol sorry, je bent een soort van advocaat die 4 uur lang een pleidooi ten gehore brengt en dan afsluit met de zin "verder doet het er allemaal niet toe en erken ik deze rechtbank niet".
Dat bedoel ik. En de russsen hebben dit veel minder.patrickos85 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:21:
Ik heb nu de amerikaanse M6 en hiervoor moest ik de tracks upgraden voordat ik verder kon met anderen onderdelen.
Tier 5 US T1 heavyNemean schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:38:
Ben nog steeds geen Tweakers tegen gekomen, jammer genoeg.Welke tier zitten jullie overigens?
Ja je kan ze retrainen voor een andere tank met behoud van de skill.soulfightah schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:44:
Ik had nog een vraagje, als ik mijn crew de 1e skill heb geleerd, kan ik ze dan weer naar 75% "kopen" ? (voor die 20k credits?)
Op het moment ben ik of tier 5, T-34/PzIV/vanavond ook SU-85, of tier 8, m6aNemean schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:38:
Ja hoor dat staat ook in de TS, inclusief link.soulfightah schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:41:
[...]
Jammer dat je niet in 2 clans kan zitten, zit namelijk in doubledutch (zo'n heerlijk gezellige TS). Verder zou ik ook graag in de GoT clan (Is deze er eigenlijk?), speel op dit moment met de M7 priest, maar hoef nog maar ~ 10k exp voor de m41!!!! (eindelijk beetje dmg doen
~10% op een IS-3 is niet leuk
)
Ja dit kan, je behoud je secondary skill. Staat eveneens in de TS.soulfightah schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:44:
Ik had nog een vraagje, als ik mijn crew de 1e skill heb geleerd, kan ik ze dan weer naar 75% "kopen" ? (voor die 20k credits?)
Ze konden inderdaad schietenVivaladen schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:40:
[...]
Das wel een mooie Loophaha kijk het is een spelletje en ook ik betrap mezelf erop dat ik ook op cosmetische redenen een natie heb gekozen,duitse tanks vind ik gewoon mooier ogen
ennuh die mijnenveger sherman die kon net als de zgn duck scherman ook vuren, stonden beter bekend als "Howard's Funnies" en tja die goliath..dat was toch meer een rijdende bom op rupsen? hadden de russen herder honden voor getrained en die waren zo effectief dat de eerste keer dat ze ingezet werden meer russische tanks dan duitse sloopten (hadden die pannekoeken met russische tanks getrained)
maarja conclussie tanks zijn om te killen in wot (in het echt wijkt het daar iets af) zelfs als je met TD een suport role speeld dmv vuursteun dan nog is het uiteindelijke doel killen in wot..tenzij ze de volgende patch een brugleggende tank in de game stoppen wat me onwaarschijnlijk lijkt haha
Ik bedoel niet retrainen naar een andere tank, maar nadat ik de 1e skill op hun heb gezet (en dus weer 0% zijn), kan ik ze dan naar 75% trainen doormiddel van 20k credits tegen aan te gooien?psychoclown schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:57:
[...]
Ja dit kan, je behoud je secondary skill. Staat eveneens in de TS.
Kiek em goan!
Het zou inderdaat wel een beetje als cheat aanvoelen, zo zou je de 1e 75% in alle skills kunnen "skippen". Dit lijkt dus niet het geval te zijn, maar alsnog bedankt voor het antwoordenpsychoclown schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:23:
Je bedoelt de secondary skill tot 75% trainen met credits?
Is me namelijk niet helemaal duidelijk wat je nu bedoelt.
In het geval wat ik schets is dat niet mogelijk en zou, mijn inziens, ook niet leuk zijn..
Kiek em goan!
De secondary skills (firefighting/repairing/cloaking) kan alleen door strijd te voeren omhoog gaan. Buiten dat is er geen optie om het te verhogensoulfightah schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:26:
[...]
Het zou inderdaat wel een beetje als cheat aanvoelen, zo zou je de 1e 75% in alle skills kunnen "skippen". Dit lijkt dus niet het geval te zijn, maar alsnog bedankt voor het antwoorden
[Voor 48% gewijzigd door Nox op 29-04-2011 18:04]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Klopt, dat is fout vermeld. Zie ook http://wiki.worldoftanks.com/CrewNoxiuZ schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:03:
In de TS staat iets over training. Ik kan er naast zitten maar mits in dezelfde klasse is de drop van 100 naar 90 en niet naar 85.
Vroegahr was er geen wiki.Rutger Mulder schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:46:
[...]
Klopt, dat is fout vermeld. Zie ook http://wiki.worldoftanks.com/Crew
Naar mijn mening hoeft veel van die informatie ook niet in de topic start. Verwijs de mensen gewoon door naar de wiki, daar staat meer informatie en het is vaak beter en uitgebreider beschreven. Ik vind de TS gewoon veel te bloated en dat nodigt ook niet uit om deze te lezen voor nieuwe mensen imo.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Klopt dit was veroudert maar inmiddels geupdate thanksNoxiuZ schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:03:
In de TS staat iets over training. Ik kan er naast zitten maar mits in dezelfde klasse is de drop van 100 naar 90 en niet naar 85.
Als je het niet wilt lezen lees je het toch niet? Heel simpel hoor, er zijn vast zat mensen die het wel handig en leuk vindenRutger Mulder schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:46:
[...]
Naar mijn mening hoeft veel van die informatie ook niet in de topic start. Verwijs de mensen gewoon door naar de wiki, daar staat meer informatie en het is vaak beter en uitgebreider beschreven. Ik vind de TS gewoon veel te bloated en dat nodigt ook niet uit om deze te lezen voor nieuwe mensen imo.
Klopt, daarnaast was het verouderde info maar inmiddels aangepast
[Voor 51% gewijzigd door Nemean op 29-04-2011 21:10]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Kunststof kun je krijgen!
30° van horizontaal of verticaal?Rutger Mulder schreef op donderdag 28 april 2011 @ 21:44:
Een slope van 30% betekend gewoon een verdubbeling van je armor.
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Jawel. Het wordt er meestal bijgezet of het van verticaal of horizontaal is.jopie schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 12:58:
Dat zou niet uit moeten maken, maar ik denk dat sloped armor verticaal is.
USSR, die dingen hebben een enorme Alpha damage. En dat ben je als TD nou net nodig.rgras schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 13:02:
Wil naast mijn PZIV en Russische mediums nog een TD kant op, welke nation raden jullie aan?
Was wel een leuke ervaring met 10,5 cm HE gun, mobiliteit van die nieuwe motor en sloped armor langs alle kanten. Scouts single-shotten in de zijkant, tier 8 tanks pesten met HE en snipen met krombaangeschut zoals arty.FikkieHo schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 13:04:
De Duitse ofcourse, wie wil nou niet in een Hetzer rijden
Horizontaal, meest schuin dus.
30° vertical helpt erg weinig (=60° horizontal)jopie schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 12:58:
Dat zou niet uit moeten maken, maar ik denk dat sloped armor verticaal is.
Ik heb structureel een hekel aan arty. Ik haat ze ook echt en schroom ook niet om dat te laten merken. Tis dat je gebanned wordt voor teamkills maar anderswontcachme schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 19:06:
Soms heb ik een ***** hekel aan Arty's. Net drie tanks kapot geschoten (alleen) met mijn A32 door te cirkelen en racen. Ik kill de laatste, geef gas en tegelijk een Arty op mijn dak. Gelijk kapot.
"Oooh Jeroen!"
Is dat zo?Rutger Mulder schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 15:10:
Gister avond had ik weer drie games met afk botters, lijkt wel of het er steeds meer worden. Heb ze wel allemaal gereport en mn mede teamgenoten gevraagd het zelfde te doen. Als je hun naam opzocht was het ook overduidelijk aan hun battle stats te zien. Hoop dat ze die accounts resetten/bannen. Maar eigenlijk is er een betere permanente oplossing nodig. Niks doen in een battle levert gewoon te veel op.
Nee hoor, je krijgt ook een klein percentage exp voor de damage die je teammates doen (als het een kill is), ook al was je er niet bij in de buurt. En je kan ook een beetje exp verdienen door survival. De afkers worden lang niet altijd gedood als hun eigen team goed is. En soms spot een afker ook nog wel eens een vijand. Daarnaast krijg je altijd credits alleen al voor het mee doen aan de battle. Als het niks zou opleveren zou niemand afk botten.hexta schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 15:12:
[...]
Is dat zo?
Als je niets raakt en niets spot verdien je ook niets..
[Voor 6% gewijzigd door Rutger Mulder op 30-04-2011 15:48]
"Oooh Jeroen!"
Ik kwam gisteren ook een platoontje tegen. Blijft toch altijd leuk
[removed]
Ik ga nu snel mijn KV (met KV-2 turret) en KV3 halen, dat kan me dan mooi 2 gratis garage slots opleveren wanneer ze dit gaan doen.When?
A most difficult one.
The draft order: Patton -> E-series and secondary German heavy line -> new US & USSR tanks
[Voor 76% gewijzigd door Rutger Mulder op 30-04-2011 20:47]
Ga ik ook proberen. Schiet alleen niet zo op. Geen vrij XP bijna meer en pas 2k xp bij de KV. Wordt dus flink grinden de komende uren/dagen.Rutger Mulder schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 18:44:
Ik ga nu snel mijn KV (met KV-2 turret) en KV3 halen, dat kan me dan mooi 2 gratis garage slots opleveren wanneer ze dit gaan doen.
De andere tanks die je wat kunnen opleveren zijn allemaal hoge tiers en dat lukt me toch niet voordat die update komt denk ik. Wel relax als je al z'n tank hebt, krijg je mooi de vervanger gratis met 100% crew etc.
Moet je dus wel die KV en KV-3 de heletijd in je garage houden tot aan die update of snel kunnen terug kopen als je weet wanneer ze gaan updaten, maar dat is een risico als je niet oplet.Quick question, do we have to keep those tanks (like kv) to get other ones? or just sell them?
Overlord: Keep them. Of course.
Will we be warned of the transition early enough to buy back those tanks if we went further down the tree already? Or do we have to keep them "just in case" if we want to get the bonus.
Overlord: Now you are aware that such changes are possible, keep tabs on the upcoming patch notes and you won't miss anything.
Wie weet heb ik dan nog wel genoeg tijd om de T34 en T30 te halen als die US update als laatste komt. Heb net de M6 gekocht. Ik wil wel die T34 als premium tank, kan best wel eens een goede moneymaker zijn dan.Thanks for the answer, also can you tell me if the 0.6.4. patch will contain theese changes? Or what time we have to wait for this revision? Days, weeks, months?
Dev: Months. But in June-July we will add US TD line and something else.-) 0.6.4 will contain Tier 8 artillery, Lowe, KV-5 and some other tanks.
[Voor 12% gewijzigd door Rutger Mulder op 30-04-2011 23:26]
Botters en leechers worden perm banned, [url=zie ook http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/forum/98-game-rules-enforcement/]Game Rules Enforcement[/].Rutger Mulder schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 15:10:
Gister avond had ik weer drie games met afk botters, lijkt wel of het er steeds meer worden. Heb ze wel allemaal gereport en mn mede teamgenoten gevraagd het zelfde te doen. Als je hun naam opzocht was het ook overduidelijk aan hun battle stats te zien. Hoop dat ze die accounts resetten/bannen. Maar eigenlijk is er een betere permanente oplossing nodig. Niks doen in een battle levert gewoon te veel op.
Bijna helemaal onderaan, soort van verbeterde M103: http://sa100.ru/armor/Heavy_Tanks/5.2.html.Rutger Mulder schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 18:44:
Oja en kent iemand die T110 heavy tank die de US nu krijgt, kan er niks over vinden. Die M103 is wel bekend.
Anders even een mailtje sturen naar het support adres van WoT/Wargaming.Tripp schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 20:47:
Ik wil het ook eens proberen maar nu 6 uur na een registratie te hebben gedaan is er nog steeds geen activatiemailtje garriveerd in mijn hotmail inbox, ook niet in mijn junk folder.
Ik ga kijken wat ik kan bereiken, wat extra slots zijn altijd wel handig maar ik ga niet grinden voor tanks die ik toch niet van plan was te spelenwontcachme schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 21:00:
[...]
Ga ik ook proberen. Schiet alleen niet zo op. Geen vrij XP bijna meer en pas 2k xp bij de KV. Wordt dus flink grinden de komende uren/dagen.
Voor mij zitten de USA en USSR tanks in een lijn waar ik al mee bezig was. Die Duitse tanks niet, maar tenzij de patch echt lang op zich laat wachten ga ik die niet doen (het is wel een lijn die ik nog ooit wilde gaan doen)psychoclown schreef op zondag 01 mei 2011 @ 10:31:
Ik ga kijken wat ik kan bereiken, wat extra slots zijn altijd wel handig maar ik ga niet grinden voor tanks die ik toch niet van plan was te spelen
[removed]
Anoniem: 218650
Dat is de reden waarom ik voor een aantal lines dezelfde crews doortrain.Mas-ih schreef op zondag 01 mei 2011 @ 13:54:
ff een vraagje over de crew skills. Ik heb nu mijn crew op 100% xp voor hun primary skillsa en iets van 57% voor hun (eerste) secondery skill. Als ik ze nou om train voor een andere tank, behouden ze dan die 57% voor dat secondery skill, of wordt dat weer op 0% gezet?
Die 57% behoud je. Die skill blijft ook werken als je retrained, maar zal zich pas weer verder ontwikkelen als je crew weer 100% is in je nieuwe tank.Mas-ih schreef op zondag 01 mei 2011 @ 13:54:
ff een vraagje over de crew skills. Ik heb nu mijn crew op 100% xp voor hun primary skillsa en iets van 57% voor hun (eerste) secondery skill. Als ik ze nou om train voor een andere tank, behouden ze dan die 57% voor dat secondery skill, of wordt dat weer op 0% gezet?
Klopt, het word niet in 1 patch gedaan maar in kleine patches over het jaar heen.Rutger Mulder schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 18:44:
Op de world of tanks website is net een update van alle tech trees gepost met uitleg:
http://game.worldoftanks....rees-revised-and-improved
Snel ff gelezen, maar veel wijzigingen zeg. Staat alleen niet bij wanneer ze dit gaan doen, maar het zal update voor update gaan.
Een quote is een gebrek aan originaliteit
Oftewel als je regelmatig speelt heb je tijd genoeg om al de genoemde tanks te halen.Freubel schreef op zondag 01 mei 2011 @ 16:20:
[...]
Klopt, het word niet in 1 patch gedaan maar in kleine patches over het jaar heen.
Eerst komt de 6.4 patch, dan de US TD's en vervolgens worden de tanks in-gepatched zoals de French tech tree.
(Eu moderator)
[removed]
iddredwing schreef op zondag 01 mei 2011 @ 17:31:
[...]
Oftewel als je regelmatig speelt heb je tijd genoeg om al de genoemde tanks te halen.
Ik ben iig wel van plan dat te gaan doen o.a. omdat die extra garage-slots wel heel handig zijn
Hoezo? Arty's voegen echt wat toe aan het spel. Ook leuk om te spelen. Geeft best een kick om precies in te schatten waar een light tank op volle snelheid over twee secondes zal zijn zodat mijn schot heb one-shot of ten minste detracked. Vandaag binnen tien potjes 3x top gun gehaald met mijn su-26.hexta schreef op zondag 01 mei 2011 @ 20:17:
*mopperdemopper* arty afentoe.
Waarom gaan ze die nog een hogere tier geven?
Echt hatelijk.
Tja, ik vind alleen dat een arty eigenlijk max. iets van 10-20% van een tank zou moeten afhalen. Momenteel kun je met een beetje geluk zelf de hogere tier tanks 40-100% beschadigen en aangezien je over de hele map elke plek (behalve natuurlijk achter obstakels/in kuilen) kunt raken is dat naar mijn idee een beetje teveel van het goede.psychoclown schreef op zondag 01 mei 2011 @ 21:18:
Dat arty wel wat toevoegt geloof ik wel maar soms is het wel frustratie alom.
Het spelen ervan vind ik maar niks dus dat laat ik mooi aan anderen over
[removed]
Ik zou zeggen 40/60.redwing schreef op zondag 01 mei 2011 @ 21:41:
[...]
Tja, ik vind alleen dat een arty eigenlijk max. iets van 10-20% van een tank zou moeten afhalen. Momenteel kun je met een beetje geluk zelf de hogere tier tanks 40-100% beschadigen en aangezien je over de hele map elke plek (behalve natuurlijk achter obstakels/in kuilen) kunt raken is dat naar mijn idee een beetje teveel van het goede.
Ik had er vandaag een met aan beide kanten 12 arties........hexta schreef op zondag 01 mei 2011 @ 21:58:
[...]
Ik zou zeggen 40/60.
Of een limiet aan arty's in 1 game.
3 is echt teveel, en dan heb je nog potjes met 5 ook.
[removed]
Serieus?redwing schreef op zondag 01 mei 2011 @ 21:59:
[...]
Ik had er vandaag een met aan beide kanten 12 arties........
Yup, en ik zat natuurlijk niet in een arty.... (pz III) Veel meer dan even rondrijden en dan gebombardeerd worden is dat niet.
[removed]
[Voor 11% gewijzigd door Rutger Mulder op 02-05-2011 00:08]
[Voor 40% gewijzigd door User op 02-05-2011 08:19]
Ik heb dat ding ook sinds gisteren maar het is inderdaad een onding als alles nog stock is. Gelukkig is ie redelijk snel te upgradenPaprika schreef op maandag 02 mei 2011 @ 06:25:
Ook vandaag maar weer eens begonnen sinds de release. Meteen even een KV bij elkaar gefarmed, maar wat blijft het (stock zijnde) toch een onding. Ik vond de Maus nog sneller lijken...
[removed]
Paprika schreef op maandag 02 mei 2011 @ 06:25:
Ook vandaag maar weer eens begonnen sinds de release. Meteen even een KV bij elkaar gefarmed, maar wat blijft het (stock zijnde) toch een onding. Ik vond de Maus nog sneller lijken...
Das in ieder geval een stuk verder dan sommige die elke dag sinds release spelenPaprika schreef op maandag 02 mei 2011 @ 08:40:
Maar even doorgezet en ook de 152mm erbij gehaald. Meteen de eerste match alweer 1700 XP. Blijft een stuk leuker zo.
"Oooh Jeroen!"
[Voor 22% gewijzigd door Paprika op 02-05-2011 09:59]
Tier 7 in 1 dag?Paprika schreef op maandag 02 mei 2011 @ 09:58:
Had ook gewoon een prepaid pack kunnen nemen toen der tijd, dan was tier 7 op 1 dag een piece of cake, maar ik wist niet of ik het wel weer ging spelen.... uiteindelijk wel, want ik werd overgehaald door wat oude vrienden (US servers).
[Voor 13% gewijzigd door Paprika op 02-05-2011 10:06]
Nee.Paprika schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:06:
Hoe heet dat ding... M6A2E1 geloof ik? Als je gewoon je XP convert haal je tier 7 in 1 dag makkelijk ja (kost wel een paar euro dan).
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details