Right.... en je argument is?
[ Voor 51% gewijzigd door Paprika op 02-05-2011 10:08 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 51% gewijzigd door Paprika op 02-05-2011 10:08 ]
Ja idd, zeker net na de release. Kreeg vet veel experience met dat die tank. Al doet hij het nu ook nog steeds goed alleen moet je nu ietsje voorzichtiger spelen.Paprika schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:06:
Hoe heet dat ding... M6A2E1 geloof ik? Als je gewoon je XP convert haal je tier 7 in 1 dag makkelijk ja (kost wel een paar euro dan).
Oh echt? Dan heb ik wat gemist zeker.Donderpoes schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:10:
[...]
Ja idd, zeker net na de release. Kreeg vet veel experience met dat die tank. Al doet hij het nu ook nog steeds goed alleen moet je nu ietsje voorzichtiger spelen.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Haha nee johhexta schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:20:
Tier 7 zal je al op zo'n 300K xp zitten?
300.000 / 1000 xp per potje = 300 potjes in 1 dag?
Beetje goed spelen met de M6 premium en je haalt meer dan dat.hopiconjo schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:23:
Als je al 1000XP gemiddeld per potje haalt. Knappe jongen als je dat voor elkaar krijgt
Is dat zo? inclusief alle updates die je er voor moet halen om tot de volgende tier te komen?Donderpoes schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:22:
[...]
Haha nee joh![]()
Ik gok dat je de T29 hebt met 80-90k xp ofzo?????
Met 10x M6 vs 10x M6 haal je _geen_ 1000xp per potje. En als je het wel zult halen moet je nog steeds ziek veel potjes spelen om naar een T7 te komen.Paprika schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:25:
[afbeelding]
Dit was tijdens de beta. Dus de 1000 hoop ik toch wel minstens aan te raken dit keer eigenlijk.
[ Voor 11% gewijzigd door User op 02-05-2011 10:36 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 02-05-2011 10:44 ]
[ Voor 32% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-05-2011 10:49 ]
Kiek em goan!
Als je (JIJ) maar plezier hebt... daar gaat het toch om? Of je dat nu in een Luche hebt, of in een VK4502 bijvoorbeeld.hopiconjo schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:56:
Ik blijf het knap vinden dan dat jullie zo snel in die hoge tiers komen
[ Voor 46% gewijzigd door Paprika op 02-05-2011 10:58 ]
Als je de hele dag kunt spelen en de premium heavy hebt moet dat niet zo'n probleem zijn. Ik was zelf net voor het bekend worden van deze aanpassingen begonnen aan de KV-lijn en sinds gisteravond ben ik al bij de KV aanbeland. Ik ben zelf dus nog geen 4 avonden bezig ben geweest om bij de KV te komen waarbij ik tegelijkertijd ook nog op andere trees bezig ben geweest. Als ik alleen voor de KV was gegaan had ik vandaag al de KV-3 kunnen hebben. Tel daarbij op dat ik op een laptop speel die eigenlijk net te traag is, ik op een touchpad werk en dat ik daarnaast de trees volg en dus niet met een premium tank bezig ben en je kunt in dezelfde tijd minstens het dubbele aan XP halen.
Da's toch het belangrijkste, ik ben nu geloof ik met 4 trees tegelijkertijd bezig wat ect niet de snelste manier is om in een top tier tank te komen. Maar ik vind het nu eenmaal leuker om te wisselen tussen light/medium/heavy/TD/SPG. En dus wissel ik dat rijtje ook continue afPaprika schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:57:
[...]
Als je (JIJ) maar plezier hebt... daar gaat het toch om? Of je dat nu in een Luche hebt, of in een VK4502 bijvoorbeeld.
[ Voor 22% gewijzigd door redwing op 02-05-2011 11:14 ]
[removed]
Een dagje flink beulen?hopiconjo schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:10:
Leg mij maar uit hoe je Tier 7 in 1 dag kunt halen want dan hoef ik niet weken te zweten
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Niet iedereen heeft geen levenChojinZ schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:17:
[...]
Een dagje flink beulen?![]()
Ik snap trouwens de ophef niet zo. Een dag is misschien wat kort, maar in 2 dagen is het makkelijk te doen.
Tier 7 halen deed ik in een week door 3 uur per dag te spelen. Dat is ongeveer 21 uur. Moet lukken in een dag lijkt me...
Makkelijk lullen vanuit arty optiek. Er wordt alleen door artillery spelers telkens naar artillery als individu gekeken.soulfightah schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:51:
Nog even te komen op de Arty discussie, stel je dit eens voor.
Er staan 5 heavies tegenover je (IS-4 bv), en je bent een medium (zelfde tier, kies maar wat). Hoe wil je dan in godsnaam de IS-4 neer krijgen? Voor dit soort situaties zijn arty's bedoeld, en deze werken ook het beste in dit soort gevallen. Ook moet je rekening houden dat hogere tier arty's niet een machine gun zijn, ik zit op dit moment op men M41 met zijn reloadtijd van ~20-25 seconden (weet niet precies). Dit in combo met 6~7 seconden inzoomtijd maakt in mijn ogen arty absoluut niet "overpowered". Heel veel mensen weten ook niet dat arty's HEEL makkelijk te counteren zijn, ga achter een steen staan en ik kan je moeilijk/niet raken. Wat je ook kan doen (en eigenlijk ook verplicht is), is na elk schot moven, dit maakt het voor mij (en een shell met een travel time van 3 seconden (!) ) het moeilijk om je te raken.
Wil jij zeggen dat je in hogere tier battles ook 6 arty's vs 6 arty's hebt!? Ik heb vaak genoeg een potje gespeeld zonder arty (rond tier 6-10 zijn er VEEL minder arty's). Ik geef je gelijk dat je op lagere tiers veel arty's hebt (die trouwens 10x per minuut kunnen schieten....). Rond tier 7 battles zijn er vaan 1-2 (uitzondering 3-4) arty's per team, en zoals ik zei is de reloadtijd bij hogere tier arty's veel hoger, dus zal je op hogere battles minder "last" hebben van arty's (tot ze je rakenKaap schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:29:
[...]
Makkelijk lullen vanuit arty optiek. Er wordt alleen door artillery spelers telkens naar artillery als individu gekeken.
Bekijk het eens vanaf de receiving end als er in 3 seconden 3 artillery shells op je dak komen. Daar zit het probleem. 2 of meer artillery is game breaking op het moment dat ze goed samenwerken.
Kiek em goan!
Geen discussie.Paprika schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:43:
Best een onnodige discussie die toch tot een welles!/niettes! verhaal gaat leiden, maar zoals je wilt:
175 + 1145 + 4225 + 15455 + 29955 + 54065 = 105020
Zeker als je een arty hebt die in de bovenste helft staat, meestal komt dat er nl. op neer dat ze 3/4 van de tanks op het veld bij een goede hit voor minstens 50% kunnen damagen (en met geluk zelfs een hoop kunnen 1-shotten).Kaap schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:29:
[...]
Makkelijk lullen vanuit arty optiek. Er wordt alleen door artillery spelers telkens naar artillery als individu gekeken.
Bekijk het eens vanaf de receiving end als er in 3 seconden 3 artillery shells op je dak komen. Daar zit het probleem. 2 of meer artillery is game breaking op het moment dat ze goed samenwerken.
[removed]
Dit is wel de snelste weg (die je meestal met free exp neemthexta schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:33:
[...]
Geen discussie.
Dacht alleen dat het meer xp kostte om tot een tier 7 te komen.
100K is dan idd wel haalbaar.
[ Voor 28% gewijzigd door HesRuud op 02-05-2011 11:36 ]
Kiek em goan!
Mwa, als ik zie hoeveel tijd jij in dit topic en het spel steekt lijkt het me voor jou geen onhaalbare opgave.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
De nieuwe hebben New erachter staan, duidelijk zat lijkt meredwing schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:06:
[...]
Ik zat trouwens naar de Tank trees in de TS te kijken, maar welke zijn daar gebruikt voor de oude trees ? Dat zijn toch andere dan de huidige trees ?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Kan je hier op komen?BramSd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:36:
Ik zit op mijn werk en kan het dus niet zelf opzoeken, maar zou iemand voor mij kunnen uitrekenen hoeveel xp je nodig hebt om vanaf een stock T1 Heavy (0 eigen xp) naar een T29 te komen?
Tja, helaas moet die light dan wel het geluk hebben dat ie ongeschonden door de linies komt en daarnaast dat er geen enkele tank is achtergebleven. En dan moet je ook niet vergeten dat als er 3/6 arties bij elkaar staan jij na de eerste ook dood bent omdat je een aantal kogels van de andere op je kop hebt gekregen (en die hoeven nog niet eens raak te zijn vanwege de splash damage). Daarnaast knal ik minstens de helft van de keren een light neer voordat hij mij neerknalt.soulfightah schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:34:
[...]
@hierboven:
Maar daarentegen als de arty's niet verdedigd worden (zoals altijd eigenlijk ......) is het voor een light tank HEEL makkelijk om zo ff 3-6 arty's neer te hoeken zonder dat deze ook maar IETS terug kunnen doen.
Klopt, maar dat was ook de vraag nietpsychoclown schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:43:
[...]
De nieuwe hebben New erachter staan, duidelijk zat lijkt me
Dat was precies de vraag, de 'oude' trees zijn dus niet de trees zoals ze nu in het spel zitten. Dat had ik nl wel verwacht. Is het dan misschien slim om de 'ingame' trees er ook aan toe te voegen ?Kijk maar eens naar de oude trees dat zijn ze wel, dat het ingame er niet zo uit ziet komt omdat ze nog niet alle tanks geïntroduceerd hebben.
[ Voor 19% gewijzigd door redwing op 02-05-2011 11:51 ]
[removed]
Wat nog beter te zien is, is dat je geen confederate hebt behaald.Nemean schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:52:
Nog een leuke battle.
[afbeelding]
Ik kwam in een battle met echt hoge, en de ene na de andere tank reed me voor bij zodat ik ze echt goed kon damagen. Op de screen valt ook te zien dat ik confederate goed behaald heb.
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Np. Helaas is mijn russisch niet zo goed dat ik de beschrijvingen etc kan lezenBramSd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:54:
@user: bedankt voor de link. Ik kon er inderdaad bij.
Verkeerde screenUser.tmp schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:54:
[...]
Wat nog beter te zien is, is dat je geen confederate hebt behaald.
[ Voor 6% gewijzigd door Nemean op 02-05-2011 11:59 ]
flickr - WOT Profile - Game PC
De (P) heeft de koepel voorop staanGizzy schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:00:
Wat is nu eigenlijk het verschiltussen de Tiger I (P) en de Tiger I en ik bedoel ingame in stats. Ik neem aan dat het (P) model het prototype is, maar zijn er voor de rest nog verschillen?
Als jij ze kan vinden dan voeg ik ze graag toeredwing schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:49:
[...]
Dat was precies de vraag, de 'oude' trees zijn dus niet de trees zoals ze nu in het spel zitten. Dat had ik nl wel verwacht. Is het dan misschien slim om de 'ingame' trees er ook aan toe te voegen ?
[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 02-05-2011 12:04 ]
Als ik dan weer hier kijk zie ik geen verschillende tiger modellen staan?
[ Voor 23% gewijzigd door Gizzy op 02-05-2011 12:07 ]
Heb je het artikel wel gelezen?Gizzy schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:04:
[...]
Als ik dan weer hier kijk zie ik geen verschillende tiger modellen staan?
Jip wil do.psychoclown schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:06:
[...]
Heb je het artikel wel gelezen?
De uitrol moet nog beginnen.. vergelijk eens de nieuwe en oude full tech trees.
[ Voor 35% gewijzigd door Gizzy op 02-05-2011 12:12 ]
als ik dus de T30 en T34 haal hou ik die als premiums?Rutger Mulder schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 22:27:
De US tankdestroyers en USSR komen wel als laatste aan de beurt.
Wie weet heb ik dan nog wel genoeg tijd om de T34 en T30 te halen als die US update als laatste komt. Heb net de M6 gekocht. Ik wil wel die T34 als premium tank, kan best wel eens een goede moneymaker zijn dan.
Ik krijg dat niet eens als ik 6 damage 3 kill en 2 gescout heb lol.User.tmp schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:14:
Is de XP income van de M7 priest stuq ofzo?
2 kills, allebij 2-3 tier hoger dan mij. Flinke damage gedaan.
En wat krijg je binnen? Een whopping 700 xp.
Die screens zijn brand new.Gizzy schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:18:
Hier nog wat interessante screenies van wat is to come voor WOT. Deze is weer gevonden op het WOT forum.
Ik weet niet hoe oud die screenies zijn, maar volgens mij kunnen we nog rustig doorlevelen voor een panter I. hahaha.
700 exp is netjes met de M7 priest, bedenk je wel dat de M7 priest vooral heel precies is, maar weinig damage heeft. De hoeveelheid exp die je krijgt als arty is eigenlijk geheel gebaseerd op de damage die je doet, (voor kills moet je niet gaan, dat levert je niet zoveel op) als je dan na gaat dat de m7 priest heel precies en snel is, maar weinig damage heeft, is het wel logisch dat je bij (vooral 2-3 tiers hoger, dus goede armor) 2 kills maar 700 exp krijgt.User.tmp schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:14:
Is de XP income van de M7 priest stuq ofzo?
2 kills, allebij 2-3 tier hoger dan mij. Flinke damage gedaan.
En wat krijg je binnen? Een whopping 700 xp.
Kiek em goan!
Heb ik je gister nog uitgelegd?hexta schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:13:
[...]
als ik dus de T30 en T34 haal hou ik die als premiums?
Ze staan verder niet in delijst geloof ik?
I know, maar ik deed in dat potje ook behoorlijk veel damage. En met m'n SU-26 kreeg ik altijd bakken aan XP binnen.soulfightah schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:20:
[...]
700 exp is netjes met de M7 priest, bedenk je wel dat de M7 priest vooral heel precies is, maar weinig damage heeft. De hoeveelheid exp die je krijgt als arty is eigenlijk geheel gebaseerd op de damage die je doet, (voor kills moet je niet gaan, dat levert je niet zoveel op) als je dan na gaat dat de m7 priest heel precies en snel is, maar weinig damage heeft, is het wel logisch dat je bij (vooral 2-3 tiers hoger, dus goede armor) 2 kills maar 700 exp krijgt.
[ Voor 27% gewijzigd door Bezulba op 02-05-2011 12:26 ]
blup
Zijn dit ze niet ? (Tankopedia van de WoT site zelf )psychoclown schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:03:
[...]
Als jij ze kan vinden dan voeg ik ze graag toe
Ze heten weliswaar release trees maar ik zie wel de hogere SPGs er bij.De release trees heb je ook niet zoveel aan want die hebben nog maar tier 5 SPG etc.
Die 2 opmerkingen horen bij elkaar wbt arties, pas als je meer als 3 arties op een map hebt krijg je echt problemen en dat ligt naar mijn idee weer aan het probleem met de matchmaking. Zorg er daarin gewoon voor dat er ook wat extra checks in zitten die de tanks beter verdeelt over de teams (niet alle zelfde types bij elkaar) en daarnaast dat er b.v. max 2 of 3 arties in een game mogen zitten.Nemean schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:52:
En daarnaast als je zo vaak dood gaat door artillerie doe je toch echt iets goed fout, of je zorgt er voor dat ze je een directe hit kunnen geven (wat echt amper voor komt aan gezien artillerie echt niet snel kunnen aimen), of je blijft staan op de zelfde positie, waar je vandaan werd beschoten.
Ik vraag me trouwens wel af waarom de balance soms echt overdreven slecht is, de ene keer zit ik met alleen maar mediums tegen over 5 heavies te knokken. Waarvan er 3 volledig ge-upgrade zijn;
[ Voor 12% gewijzigd door redwing op 02-05-2011 12:32 ]
[removed]
Thnxpsychoclown schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:22:
[...]
Heb ik je gister nog uitgelegd?
Je behoud de T30 als tier 9 TD en je krijgt de tier 10 T110.
Daarnaast krijg je de T34 in premium uitvoering en de nieuwe tier 9 M103.
Hier kun je alles lezen : http://game.worldoftanks....rees-revised-and-improvedhexta schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:29:
[...]
Thnx
Ja, altijd als ik met jullie speel zijn er momenten van info-overflow. in combinatie met impulsen van buitenaf (tv/iemand die wat vraagt) wil ik afentoe nog even zwart op wit nalezen
[removed]
Ik kon er wel redelijk mee weg komen. Je doet het trouwens ook echt goed fout als je een KV3 gaat opzoeken met dat ding.Bezulba schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:25:
ik liep ook altijd te bitchen over arty, maar de keren dat ik nu nog dood ga door arty is op 1 hand te tellen. Het is vaak een domme actie van mijzelf (een scout voor mij langs zien rijden, er op schieten en dan verhuizen naar een ander bosje, of hard recht op een arty af rijden terwijl hij al staat te mikken op mij.
Je moet gewoon een beetje opletten, en als je denkt dat je gespot bent moet je verhuizen, sim-pel
oh en ik moet even ranten op de M3 lee.. wat een baggertank is dat zeg.. de gun is waardeloos tegen kv-3's (Waar ik dus ook leuk mee ingedeeld word) de tank is te hoog om in 99% van de bosjes te kamperen, maar je hebt ook geen snelheid om rond te rijden.
En de gun is zo'n prut TD geval zonder turret..
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Aha dankje. In de wiki stond het dus nog niet geupdate, loopt de site eens voor op de wikiredwing schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:27:
[...]
Zijn dit ze niet ? (Tankopedia van de WoT site zelf )
Geen flauw idee of die compleet zijn aangezien ik op het werk zit en de trees niet uit mijn hoofd ken
Ze heten weliswaar release trees maar ik zie wel de hogere SPGs er bij.
Ik snap het zeuren wel. Ze zijn inderdaad goed bezig om de veranderingen in het voordeel van de speler te behandelen. Alleen snap ik niet waarom sommigen tanks beloond worden met soms betere (of in ieder geval gelijkwaardige) én een nieuwe tank. Waarom niet gewoon de tank omwisselen voor de nieuwe of, zoals iemand op de officiële fora opperde, iedereen de exp van de laatste tank (in bezit en een lijn die verandert) terug geven in de vorm van free exp. Vind het heel leuk dat ze gratis tanks weggeven hoor maar waarom zoveel voordeel en niet gewoon een verwisseling naar een een nieuwe op dezelfde plaats.Ik moet trouwens wel zeggen dat de nieuwe trees er goed uit zien en dat ik niet snap wat ze op het WoT-forum allemaal aan het zeuren zijn over dat er mensen voor getrokken worden omdat ze extra tank + slot krijgen.
Wees gewoon blij dat ze het op zo'n goede manier oplossen en als je ook een vrij tank slot + tank wilt hebben ga je die toch halen ? Het is nu niet zo dat je binnen een week een tier 10 tank moet gaan halen. Gezien de planning heb je minimaal een paar maanden om de eerste tank (US-tree) te halen, en gezien het continue schuiven van de patches waarschijnlijk zelfs nog wel iets langer.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Helemaal mee eens.NoxiuZ schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:00:
Die T110 en T103 vind ik echt spuuglelijk. Net die premium M6-tank. Wat een bocht. Turret met te kleine tracks eronder.
Tja, maar waarom klagen als ze meer dan dat terug geven ? En eerlijk gezegd is alleen de nieuwe tank omwisselen voor degene die je had ook geen goede oplossing. Je hebt nu eenmaal mesnen die een T30 hebben gekocht omdat ze dat een leuke tank vinden, maar ook mensen die hem hebben gekocht omdat ze de top heavy willen hebben. De enige manier om die allebei te vriend te houden is door beide mogelijkheden terug te geven.psychoclown schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:51:
[...]
Vind het heel leuk dat ze gratis tanks weggeven hoor maar waarom zoveel voordeel en niet gewoon een verwisseling naar een een nieuwe op dezelfde plaats.
[removed]
oh absoluut, maar meestal heb je geen keuze in de tegenstanders die je op een bepaalde plek tegenkomt. Ik hoop natuurlijk dat alle low tiers mijn kant op komen, maar dat is niet altijd het geval, en met de m3 lee heb je niet eens een kans om weg te rijden en tegelijk te knallen.. beetje jammerNoxiuZ schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:49:
[...]
Ik kon er wel redelijk mee weg komen. Je doet het trouwens ook echt goed fout als je een KV3 gaat opzoeken met dat ding.
[afbeelding]
Ik ga hem na de update wel verkopen gezien ik een T30 wil hebben en ik daarvoor toch de gehele TD-lijn moet doorlopen.
blup
Maar dat is juist krom en strookt niet met je eerdere argument want niet iedereen wil in een KV rondrijden maar zouden dat dan maar moeten doen om gratis dingen te krijgen. Of als je graag in een Maus of Jagdtiger wilt rijden maar daar net niet aan toekomt dan kun je de halve tree overnieuw doen omdat je blijft steken op de KT of Ferdi.redwing schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:07:
[...]
Oftewel ik vind het juist een goede oplossing en waarom zou je daar over zeuren ? Zoals ik al zei, als je zo graag ook wilt profiteren van deze omruilaktie heb je tijd genoeg om de tank te halen waar het om gaat.
Dat bedoel ik, die mensen zouden juist gecompenseerd moeten worden, niet diegene die er alleen maar voordeel uithalen (IS-4 wordt tier 10 + tier 9 2e lijn bijv.)Ik had eerlijk gezegd veel meer geklaag verwacht over wat NoxiuZ zegt. Want daar krijg je pas de echte veranderingen. Ik moet nu echt na gaan denken naar welke tank ik eigenlijk toe wil en hoe ik daar nu moet komen. Als je ten slotte een tree volgt en met de patch net niet ver genoeg bent kan het zijn dat je in een nieuwe tree opnieuw moet beginnen
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Wat mij betreft is een soft wipe dan de beste oplossing. Je krijgt gewoon de xp terug die je bijelkaar hebt gespeeld. Dat is voor iedereen loon naar werken zeg maar.psychoclown schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:24:
[...]
Maar dat is juist krom en strookt niet met je eerdere argument want niet iedereen wil in een KV rondrijden maar zouden dat dan maar moeten doen om gratis dingen te krijgen. Of als je graag in een Maus of Jagdtiger wilt rijden maar daar net niet aan toekomt dan kun je de halve tree overnieuw doen omdat je blijft steken op de KT of Ferdi.
[...]
Dat bedoel ik, die mensen zouden juist gecompenseerd moeten worden, niet diegene die er alleen maar voordeel uithalen (IS-4 wordt tier 10 + tier 9 2e lijn bijv.)
Mee eens helaas doen ze dit nietGizzy schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:39:
[...]
Wat mij betreft is een soft wipe dan de beste oplossing. Je krijgt gewoon de xp terug die je bijelkaar hebt gespeeld. Dat is voor iedereen loon naar werken zeg maar.
En de credits die ik uitgegeven heb danGizzy schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:39:
[...]
Wat mij betreft is een soft wipe dan de beste oplossing. Je krijgt gewoon de xp terug die je bijelkaar hebt gespeeld. Dat is voor iedereen loon naar werken zeg maar.
Credits krijg je natuurlijk ook terug.Kaap schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:43:
[...]
En de credits die ik uitgegeven heb danTiger 1 + rammer+ventilation+spal is ongeveer 3.000.000 nog maar niet te spreken over alle tank upgrades.
Inderdaad, softwipe, alle uitgegeven credits/gold etc krijg je terug.
Zo'n potje had ik laatst ook. Die map waar je links en rechts kan (verhoogd) en het midden (verlaagd). Ik zat in m6 premium, een teamgenoot ging met mij mee naar rechts volgens mij een tiger. 1 td bleef achter ons bij de verhoging van de vlag. 1 kleine snelle reed dwars door het midden naar de vijand. De rest van het team ging links.psychoclown schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:51:
[...]
Overigens net een potje met de m6a op lakeville.. had ik weer.. een bagger team. Ik schoot een groot gedeelte van hun heavies voor de helft of meer neer en afmaken kon mijn team niet. Daarna een potje op El Halluf.. zag er goed uit voor ons toen ik op A2 hun IS-3 in 3 schoten al op 21% had gekregen, daarna 2 schoten op hun m6a naar 48% en later nog van 38 naar 18%. Een van hun KT's naar 70% en wat doet mijn team? Die wordt beneden aan die bult geflanked door een stel TD's waar ze overigens geen een van neer krijgen
Dat soort potjes kan ik toch echt van balen..
Ow dude I hear youDonderpoes schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:02:
[...]
Zo'n potje had ik laatst ook. Die map waar je links en rechts kan (verhoogd) en het midden (verlaagd). Ik zat in m6 premium, een teamgenoot ging met mij mee naar rechts volgens mij een tiger. 1 td bleef achter ons bij de verhoging van de vlag. 1 kleine snelle reed dwars door het midden naar de vijand. De rest van het team ging links.
Wij hadden tegenover ons een overmacht staan, waren 6-7 tanks ongeveer. Wij deze netjes tegengehouden en beschadigd waar mogelijk. Hun top tier zat ook aan onze kant (is3).
Ik dacht bij mijzelf, dan zal die andere kant het wel redelijk eenvoudig hebben om daar door te breken. Maar niets was minder waar. Binnen enkele minuten was onze andere kant compleet weggevaagd.
[ Voor 21% gewijzigd door Gizzy op 02-05-2011 14:06 ]
Tja, als je geen moeite voor zoiets wil doen moet je natuurlijk niet klagen. Je wordt er ten slotte niet slechter van als je het niet doet.psychoclown schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:24:
[...]
Maar dat is juist krom en strookt niet met je eerdere argument want niet iedereen wil in een KV rondrijden maar zouden dat dan maar moeten doen om gratis dingen te krijgen. Of als je graag in een Maus of Jagdtiger wilt rijden maar daar net niet aan toekomt dan kun je de halve tree overnieuw doen omdat je blijft steken op de KT of Ferdi.
Yup, daarvoor zouden ze wat moeten regelen en ze roepen nu wel dat er op individuele basis wel wat te doen is, maar de vraag is in hoe verre ze dat echt gaan doen. Maar blijft natuurlijk wel staan dat bij het omruilen er niemand slechter van wordt, en je ook tijd genoeg hebt om de goede tankjes te halen als je er wel voordeel uit wilt hebben.[...]
Dat bedoel ik, die mensen zouden juist gecompenseerd moeten worden, niet diegene die er alleen maar voordeel uithalen (IS-4 wordt tier 10 + tier 9 2e lijn bijv.)
Daarvan hebben ze al gezegd dat ze dat na release niet meer zouden doen. Verder vind ik dit ook een overdreven iets om te doen, hiermee zouden ook tanks die niet eens aangepast worden in exp/credits worden teruggegeven.psychoclown schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:51:
[...]
[removed]
Mee eens, hoop alleen dat ze nog een definitieve datum neergooien omdat ik nu niet weet of ik het nog ga halen.redwing schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:16:
[...]
Ik zie dus eigenlijk maar 1 probleem en dat zijn de mensen die naar een bep. tank toe aan het werken zijn en het niet gaan halen omdat de tree wordt omgegooid. Voor die mensen moeten ze nog een goede oplossing verzinnen, want daar wordt momenteel nog niets aan gedaan. Aan de andere kant is het wel netjes dat ze het ruim van te voren aankondigen zodat je weet waar je aan toe bent.
Zoals ik heb aangegeven vind ik het super dat ze de spelers tegemoet komen maar waarom zoveel voordeel op bepaalde trees? Iemand die hard zwoegt voor een Tier 10 german komt bedrogen uit want iemand die een IS-4 heeft krijgt een Tier 10 + een Tier 9 uit een andere lijn. Zij hebben voordeel Tier 9 kunnen ze 'overslaan' en daarnaast krijgen ze een gratis opstapje naar de IS-7.redwing schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:16:
[...]
Tja, als je geen moeite voor zoiets wil doen moet je natuurlijk niet klagen. Je wordt er ten slotte niet slechter van als je het niet doet.
Dat weet ik, zie mijn eerdere reactie ik gaf enkel aan wat de softwipe inhieldDaarvan hebben ze al gezegd dat ze dat na release niet meer zouden doen. Verder vind ik dit ook een overdreven iets om te doen, hiermee zouden ook tanks die niet eens aangepast worden in exp/credits worden teruggegeven.
En trouwens vooraf communiceren is altijd een normale actie, niet eentje die van buitengewoon fatsoen of servicegerichtheid getuigd. Netjes zeker, boven verwachting oid wat mij betreft zeker niet. Een definitieve datum is altijd handig en tevens moeten imho openstaan voor mensen die nu in een dead-end tree zitten. Ze ging voor een tank, kunnen dat met de toekomstige tree wel shaken. Geef ze een alternatieve, gedeeltelijke softwipe tot het cruciale keuze punt oid. Dan ben je service gericht bezig als je toch probeert, alleen klanten te helpen.hexta schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:27:
[...]
Mee eens, hoop alleen dat ze nog een definitieve datum neergooien omdat ik nu niet weet of ik het nog ga halen.
Zover ik had begrepen is het 15 Mei (valve time ofcoursehexta schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:27:
[...]
Mee eens, hoop alleen dat ze nog een definitieve datum neergooien omdat ik nu niet weet of ik het nog ga halen.
Kiek em goan!
Het gaat in stappen dacht ik?soulfightah schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:32:
[...]
Zover ik had begrepen is het 15 Mei (valve time ofcourse), dus zal wel eind Juni zijn ofzo
Klopt. Staat *ergens* in het officiele topic.hexta schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:34:
[...]
Het gaat in stappen dacht ik?
Eerst de fransen en usa TD's, dan...
Ik snap die heisa over de M46 niet zo. Dat is toch exact dezelfde tank als de volledig geüpgraded M26 ingame?User.tmp schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:36:
[...]
Klopt. Staat *ergens* in het officiele topic.
De Patton komt trouwens tegelijk met de USA TD''s.
Nee, de T23 wordt gedropped en vervangen door de Pershing. De Pershing wordt vervangen door de Patton.Jeebeekje schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:47:
[...]
Ik snap die heisa over de M46 niet zo. Dat is toch exact dezelfde tank als de volledig geüpgraded M26 ingame?
Dus je krijgt niets nieuws...
Ja dat zie ik..User.tmp schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:49:
[...]
Nee, de T23 wordt gedropped en vervangen door de Pershing. De Pershing wordt vervangen door de Patton.
De Patton is een compleet nieuwe tank.Jeebeekje schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:53:
[...]
Ja dat zie ik..
Dus, je krijgt de US T8 med die volledig upgrade dezelfde tank is als de US T9 Med?
Of krijgt de T9 ook weer nieuwe modules? (Dan wordt het toch eigenlijk een M47Patton?)
Mja, we praten langs elkaar heen. Ik doelde eigenlijk meer op de IRL tanks...
De M46/47 hebben het onderstel van de Pershing idd. Wat het verschil in upgrades is? No idea, waarschijnlijk een betere gun en sowieso betere armor.Jeebeekje schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:02:
[...]
Mja, we praten langs elkaar heen. Ik doelde eigenlijk meer op de IRL tanks...
De M46 was eigenlijk een Pershing2 en de M47Patton was weer een M46 met alleen een andere turret dacht ik. De M48Patton is dan weer een M47 met een nieuwe hull en wat andere upgrades.
Dus vandaar dat ik me afvroeg wat het ingame verschil was tussen een Pershing met upgrades en de M47.
Zo iets duidelijker?
Het gaat niet gelijk met v0.6.4:soulfightah schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:32:
[...]
Zover ik had begrepen is het 15 Mei (valve time ofcourse), dus zal wel eind Juni zijn ofzo
quote: Overlordv.0.6.4 - mid May, v.0.6.5 with US TDs and Patton - June-July, v.0.7 with E-series and Porsche tanks - July-August. Everything is very rough here, apart from 0.6.4.
Dus de aanpassing van de russiche tree zit ergens in augustus? Voorzichtige conclusie hier?
valve time he, valt niks over te zeggen... Ze zijn tot nu toe nog niet echt netjes met data geweest dus ja: Valve time ftwGizzy schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:19:
[...]
Dus de aanpassing van de russiche tree zit ergens in augustus? Voorzichtige conclusie hier?
Kiek em goan!
Die wiki is dikke humor. Van mij mag het persoonlijk nog wel even duren, even optimaal voorbereiden op de update. Panther was voor iig al een secundair doel, nu is deze dan primair samen met de kv.soulfightah schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:21:
[...]
valve time he, valt niks over te zeggen... Ze zijn tot nu toe nog niet echt netjes met data geweest dus ja: Valve time ftw![]()
http://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_Time
Tja, aan de andere kant is er geen reden om die andere (german heavy) tree aan te passen dus waarom zou je daarvoor moeten compenseren. Ze gaan in de german medium + TD lijn ook een aantal tanken betere stats geven terwijl ik in die trees helemaal niets heb. Moet ik nu dan ook gaan klagen omdat de tree die ik heb gekozen niet verbeterd wordt ?psychoclown schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:28:
[...]
Zoals ik heb aangegeven vind ik het super dat ze de spelers tegemoet komen maar waarom zoveel voordeel op bepaalde trees? Iemand die hard zwoegt voor een Tier 10 german komt bedrogen uit want iemand die een IS-4 heeft krijgt een Tier 10 + een Tier 9 uit een andere lijn. Zij hebben voordeel Tier 9 kunnen ze 'overslaan' en daarnaast krijgen ze een gratis opstapje naar de IS-7.
En WoT een jaar later dan nu releasen ? Eerder verwacht ik nl. niet dat dit helemaal geimplementeerd is, en die luitjes werken natuurlijk niet voor niets. Het was inderdaad makkelijker geweest, maar ik verwacht eerlijk gezegd nog wel meer van dit soort aanpassingen (alleen dan waarschijnlijk wat kleinschaliger). Ze kunnen nu eenmaal niet blijven wachtenDe grote fout is dat ze dit niet tegelijkertijd met de release hebben ingevoerd
[ Voor 8% gewijzigd door redwing op 02-05-2011 15:32 ]
[removed]
Ik had eerder verwacht dat als ze naar v1.0.0 gaan dat dan de complete tree nog een keer zou worden aangepast (na nog een reset?), of een complete refund van alles (zowel credits als exp).redwing schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:29:
[...]
En WoT een jaar later dan nu releasen ? Eerder verwacht ik nl. niet dat dit helemaal geimplementeerd is, en die luitjes werken natuurlijk niet voor niets. Het was inderdaad makkelijker geweest, maar ik verwacht eerlijk gezegd nog wel meer van dit soort aanpassingen (alleen dan waarschijnlijk wat kleinschaliger). Ze kunnen nu eenmaal niet blijven wachten
Kiek em goan!
Ze hebben al een tijdje geleden aangegeven dat ze na release geen softwipe meer zouden doen. Ik denk dat dat ook wel een slim standpunt is omdat je anders altijd klachten krijgt van mensen die echt geld hebben gebruikt om sneller te level/credits te kopen e.d.soulfightah schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:32:
[...]
Ik had eerder verwacht dat als ze naar v1.0.0 gaan dat dan de complete tree nog een keer zou worden aangepast (na nog een reset?), of een complete refund van alles (zowel credits als exp).
Klopt helemaal, alleen het blijkt wel dat ze het plan nu net klaar hebben, oftewel dan hadden ze toch weer minimaal de release een maand uit moeten stellen. Ach ja, dat soort dingen heb je met een release altijd, er zijn nu eenmaal altijd nog openstaande punten die je graag had meegenomenpsychoclown schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:33:
Tuurlijk ze hebben niet alle tijd (en dat is toch wel kostbaar) maar een dergelijk plan vooraf had al bergen gescheeld. Niet alleen voor de spelers maar ook voor hun
[ Voor 33% gewijzigd door redwing op 02-05-2011 15:36 ]
[removed]
[ Voor 16% gewijzigd door Nemean op 02-05-2011 15:37 ]
Maar wat er nu gebeurd is nog gekker, de mensen die heel veel spelen (en dus al die tanks hebben die op het lijstje staan) krijgen nu zo 3-5 gratis slots (O.o?!?). Mensen met minder tijd die toevallig geen van die tanks hebben krijgen dus niks (dus ook niet die 3-5 gratis tanks inc crew). Dit vind ik ook niet eerlijk (laat ik nou net buiten de boot vallenredwing schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:34:
[...]
Ze hebben al een tijdje geleden aangegeven dat ze na release geen softwipe meer zouden doen. Ik denk dat dat ook wel een slim standpunt is omdat je anders altijd klachten krijgt van mensen die echt geld hebben gebruikt om sneller te level/credits te kopen e.d.
[...]
Klopt helemaal, alleen het blijkt wel dat ze het plan nu net klaar hebben, oftewel dan hadden ze toch weer minimaal de release een maand uit moeten stellen. Ach ja, dat soort dingen heb je met een release altijd, er zijn nu eenmaal altijd nog openstaande punten die je graag had meegenomen
Kiek em goan!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq