[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.945 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
themac1983 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:39:
duitsers zijn net zo erg... Maar die zeggen dan ook dood leuk
"moeten ze maar een Deutsche server machen!!!"
Standaard antwoord
"Das geht niet Jonguh!"

annywho, ff weer een beetje On Topic.
Ik heb sinds gister de M41 (SPG) en moet zeggen dat dit ding zwaar briljant is na de priest gespeelt te hebben. En dan heb ik nog de stock gun.

Zijn er al mensen met de M12/M40 toevallig? Wordt het nog beter? ^^
Ik heb de priest en pas 10k xp. Nog een lange weg voor de boeg. Is het echt zo een verademing qua dmg en aim?
ChojinZ schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:41:
[...]

En wat nu als je geen Engels spreekt? ;)
Dan praat je maar met game vriendjes via voice chat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:17

ZenTex

Doet maar wat.

Ben zelf ook weer begonnen na de Beta, ga net als in de beta voor russische heavies en duitse TD's (Doel is de ferdi, wat een beest)
De duitse heavies skip ik voorlopig, de grind voor de lange 88 op de tiger was een hel in de beta, focus me nuliever op de Russkies.

Moet wel zeggen dat het tegenvalt sinds de Beta. Toen vond ik de T28 nog een grappig tankje, nu word ik in bijna een derde van de battles ge1shot. Maar ach, met de 85mm is het af en toe toch een grappig gebakje.
Wat helemaal tegenvalt is het begin met de (nog stock) KV. In de Beta was ik meestal 1 van de weinige heavies en kwam niet vaak in heavy heavy battles terecht. Nu moet ik iets aan zioen te richten tegen voornamelijk KV-3's en IS'en. Die stock 76mm echter is waardeloos tegen zelfs de meeste mediums. Toch besloten geen free XP aan de volgende gun te spenderen. Met de 107mm is de KV wel een heerlijk tankje, ook al is íe even snel als een stuk stront door een trechter heuvelop.

Ik ga trouwens binnenkort naar Rusland voor 2 weekjes, o.a. Moskou. Nu nog even m'n (Russische) vriending over te halen een bezoekje aan Kubinka te brengen voor het tank museum daar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
[quote]patrickos85 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:59:
[...]

Ik heb de priest en pas 10k xp. Nog een lange weg voor de boeg. Is het echt zo een verademing qua dmg en aim?

Vooral qua damage, ik doe nu 50% dmg op een KV, Usertmp 1 shot ze met de andere gun.

Aim is (iets) langzamer maar ik heb mijn crew overgezet dus merk het niet zoveel, reloaden is wel een drama maar dat heb ik er graag voor over dat ik echt DMG doe nou. Zelfs misses zorgen vaak voor lichte dmg + detrack.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
themac1983 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:04:
[quote]patrickos85 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:59:
[...]

Vooral qua damage, ik doe nu 50% dmg op een KV, Usertmp 1 shot ze met de andere gun.

Aim is (iets) langzamer maar ik heb mijn crew overgezet dus merk het niet zoveel, reloaden is wel een drama maar dat heb ik er graag voor over dat ik echt DMG doe nou. Zelfs misses zorgen vaak voor lichte dmg + detrack.
Ik ben benieuwd :) Als je de nieuwe gun hebt zal herladen toch ook wel sneller gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
nope, is nog langzamer :P maar wel nog meer dmg whoehahahahah!!!!!

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
themac1983 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:10:
nope, is nog langzamer :P maar wel nog meer dmg whoehahahahah!!!!!
Pff...nou ik schiet liever vaker met minder dmg dan dat ik 1x per minuut kan schieten en een tier 7 tank kan 1 shotten. Veel leuker! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:08

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Vraag me nu wel even iets af, spelen jullie dit spel omdat jullie tanks leuke vinden, of echt omdat jullie de 2e Wereld Oorlog interesseert? Ben wel even benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:09

Darkasantion

Just keep swimming!

Vindt het gewoon leuk om met een tank door de buurt te denderen :) . Liefst een grote/zware, want die zijn extra stoer :D .

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Nemean schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:16:
Vraag me nu wel even iets af, spelen jullie dit spel omdat jullie tanks leuke vinden, of echt omdat jullie de 2e Wereld Oorlog interesseert? Ben wel even benieuwd. :)
MM allebei. Vind WWII reuze interessant, ben nu bezig met een boek over het Ardennenoffensief. Tanks en wapentuig in general vind ik ook interessant. Win-win voor mij.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
begonnen om de tanks, maar nu ik het speel vind ik de geschiedenis erachter ook wel interesant.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:00
patrickos85 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:59:
[...]

[...]

Dan praat je maar met game vriendjes via voice chat ;)
En als je nu geen mic hebt?

Tuurlijk is het handig als iedereen Engels spreekt. Maar je kan niet verwachten dat iedereen die dat niet kan zijn mond maar moet houden...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Overigens is het grappig om te weten dat de top speed van een KV en een IS hetzelfde zijn. Een KV-3 en een Tiger zijn zelfs langzamer.
Ik denk dat het idee dat de KV zo traag is vooral heeft te maken met de acceleratie. Die is echt te idioot voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
doen we lekker wel :P

Ik vind het ook echt niet erg als ze aan het begin in het zwahillinees zeggen dat ze links of rechts gaan voor hun vrienden. Maar als ze constant aan het chatten zijn moeten ze maar lekker out of game in een chatchannel gaan zitten! Ook is het gewoon aso om iemands naam te noemen in een taal die hij/zij niet begrijpen.

Ditzelfde vind ik IRL ook. Als je in een publieke plek bent, spreek je nederlands. Thuis doe je maar wat je wilt.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Nemean schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:16:
Beide + gameplay.
BramSd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:37:
Overigens is het grappig om te weten dat de top speed van een KV en een IS hetzelfde zijn. Een KV-3 en een Tiger zijn zelfs langzamer.
Ik denk dat het idee dat de KV zo traag is vooral heeft te maken met de acceleratie. Die is echt te idioot voor woorden.
Inderdaad, zodra die op gang is hobbel je toch wel lekker door :)
Overigens vind ik de perceptie van snelheid en acceleratie bij verscheidene tanks heel verschillend terwijl ze bijv. even snel rijden.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
En dat mag. Maar kortzichtig is het wel... :>
themac1983 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:38:
. Maar als ze constant aan het chatten zijn moeten ze maar lekker out of game in een chatchannel gaan zitten!
Tja, maar heeft niets met de taal te maken. In het engels vind ik het net zo irritant.

Ook is het gewoon aso om iemands naam te noemen in een taal die hij/zij niet begrijpen.

Ditzelfde vind ik IRL ook. Als je in een publieke plek bent, spreek je nederlands. Thuis doe je maar wat je wilt.
Ja, alleen is irl niet het zelfde als online. Niet elke irl etiquette geld ook online. So What als ze je naam noemen. Tis maar een spelletje dus dan kan het nooit echt interessant of boeiend zijn.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
ChojinZ schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:44:
[...]

Ja, alleen is irl niet het zelfde als online. Niet elke irl etiquette geld ook online. So What als ze je naam noemen. Tis maar een spelletje dus dan kan het nooit echt interessant of boeiend zijn.
Ik vind het toch best wel boeiend als iemand zegt: "very well done kyozu" of "nj/n1 kyozu" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Speel zelf ook om beide redenen. Zowel om het spelletje en omdat WWII me erg interesseert. En zeg nou zelf, wat is er stoerder dan met een tig-tonnen wegende tank rond te denderen (al is het maar digitaal.)

KV en IS mogen dan beide dezelfde top hebben, probeer een KV maar eens te draaien of vanuit stilstand weg te rijden. Zal ook schelen dat men, tegen de tijd dat men de IS bereikt, doorgaans een betere crew (driver) heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
psychoclown schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:50:
[...]

Ik vind het toch best wel boeiend als iemand zegt: "very well done kyozu" of "nj/n1 kyozu" :+
En hoe voel je je als je dan wakker wordt? >:)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZenTex schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:01:
Ik ga trouwens binnenkort naar Rusland voor 2 weekjes, o.a. Moskou. Nu nog even m'n (Russische) vriending over te halen een bezoekje aan Kubinka te brengen voor het tank museum daar. :+
/me is jaloers! Graag foto's als je geweest bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Voor mij geld het zelfde, mij heeft nog altijd het Duitse leger geboeid. Vooral het vergeldingswapen (V1 / V2) en de Duitse onderzeeërs (VIIC/42) , de schepen en de vliegtuigen (ME262). Enzovoorts.

Ik heb trouwens 1 maal in een (moderne)tank gereden, ik moet zeggen dat het een ruige rit was. :+

@Zentex zeker foto's sturen, ik zou wel eens de (niet zo meer)geheime Russcische onderzeeër basis willen zien.

[ Voor 15% gewijzigd door Nemean op 05-05-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
ZenTex schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:50:
Speel zelf ook om beide redenen. Zowel om het spelletje en omdat WWII me erg interesseert. En zeg nou zelf, wat is er stoerder dan met een tig-tonnen wegende tank rond te denderen (al is het maar digitaal.)

KV en IS mogen dan beide dezelfde top hebben, probeer een KV maar eens te draaien of vanuit stilstand weg te rijden. Zal ook schelen dat men, tegen de tijd dat men de IS bereikt, doorgaans een betere crew (driver) heeft.
Dat laatste is niet helemaal waar. Ik heb bijvoorbeeld net de IS gekocht met de crew op 75%, maar mijn KV heeft de crew allang op 100% staan.
Het is overigens inderdaad waar dat de perceptie van snelheid veel meer afhangt van de acceleratie en de draaisnelheid. Die is bij de IS een stuk hoger. Volgens mij gaat hij ook harder achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doen we lekker wel :P

Ik vind het ook echt niet erg als ze aan het begin in het zwahillinees zeggen dat ze links of rechts gaan voor hun vrienden. Maar als ze constant aan het chatten zijn moeten ze maar lekker out of game in een chatchannel gaan zitten! Ook is het gewoon aso om iemands naam te noemen in een taal die hij/zij niet begrijpen.

Ik maak meteen de flauwe opmerking; "Sorry, I don't understand Klingon."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
psychoclown schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:50:
[...]

Ok, dat kan dan nog wel (enigszins ;) ) interessant zijn. Maar voor de rest boeit het vrij weinig wat ze over me zeggen in de chat.

Overigens vraag ik me wel af in welke talen jij "n1" te horen krijgt.
:+

[ Voor 11% gewijzigd door ChojinZ op 05-05-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ChojinZ schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:57:
[...]

Overigens vraag ik me wel af in welke talen jij "n1" te horen krijgt.
:+
Wikipedia: Leet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

wontcachme

You catch me? No you wont

Had er straks ook een. Ik ben in gevecht (met mijn A32) tegen een IS-4 om hem puur te tegen te houden recht door het midden te komen. Ik sta om de hoek te herladen, rij naar voren, schiet en rij terug. Dat werkte goed totdat een of andere pool mij neerknalde omdat ik in de weg stond tijdens het gevecht tussen hem en "zijn" IS-4. Hij had verdomme een A20 onder zijn reet :(

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:03

Bezulba

Formerly known as Eendje

gelijk reporten dat soort gasten... BAN THE FUCKER

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
killstealen voor gevorderden. Wachten tot die bijnaa dood is, en dan je ALLY! afknallen :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

themac1983 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:11:
killstealen voor gevorderden. Wachten tot die bijnaa dood is, en dan je ALLY! afknallen :P
Dat nog niet eens. Had 20 schoten gelost en 0% schade aangebracht :'( . Hij had mij een keer geraakt dus had nog iets van 50% HP.

En nadat hij het "overnam" was hij in één schot kapot :z

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
wontcachme schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:09:
Had er straks ook een. Ik ben in gevecht (met mijn A32) tegen een IS-4 om hem puur te tegen te houden recht door het midden te komen. Ik sta om de hoek te herladen, rij naar voren, schiet en rij terug. Dat werkte goed totdat een of andere pool mij neerknalde omdat ik in de weg stond tijdens het gevecht tussen hem en "zijn" IS-4. Hij had verdomme een A20 onder zijn reet :(
Zo triest...:(

idd laten bannen zodat hij niet kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Nemean schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:55:
Voor mij geld het zelfde, mij heeft nog altijd het Duitse leger geboeid. Vooral het vergeldingswapen (V1 / V2) en de Duitse onderzeeërs (VIIC/42) , de schepen en de vliegtuigen (ME262). Enzovoorts.

Ik heb trouwens 1 maal in een (moderne)tank gereden, ik moet zeggen dat het een ruige rit was. :+

@Zentex zeker foto's sturen, ik zou wel eens de (niet zo meer)geheime Russcische onderzeeër basis willen zien.
Als ik ga, dan ga ik zeker een hoop foto's nemen.
Ben zelf jaloers op jou, zou ook wel een ritje in een little tankie willen maken.
Wat onderzeeërs betreft, een bezoekje aan de Wilhelm Bauer in Bremen is zeker aan te raden (laatste generatie WWII Uboot type XXI)

En wat betreft crews: In de beta gebruikte ik mijn KV crew (100% en secundary skill) op de IS, end begon opnieuw op 75% op mijn (dan al geupgrade) KV. Zodoende dat ik aannam dat IS bestuurders al wel een 100% crew hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ZenTex schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:30:
[...]
Als ik ga, dan ga ik zeker een hoop foto's nemen.
Ben zelf jaloers op jou, zou ook wel een ritje in een little tankie willen maken.
Wat onderzeeërs betreft, een bezoekje aan de Wilhelm Bauer in Bremen is zeker aan te raden (laatste generatie WWII Uboot type XXI)
Overigens kan ik dankzij het advies van een vriend van mij dit zeker aan raden voor de liefhebbers. In Frankrijk staat een hele grootte V2 Bunker genaamd: Eperlecques.

http://www.strijdbewijs.nl/617/noordfrankrijk.htm

En als jullie schepen ook interesseert en je zoon of dochter dit ook leuk vind, is een abonnement op de subs.nl ook een aanrader ;) voor leden van subs kan je op extra plaatsen komen waar je normaal de toegang van ontzegt wordt. Zo mocht ik op men 12e nog even binnen komen in de controle kamer, engine room en eventjes bij de munitie kamer, wat voor mij een leuke ervaring was. Dit is overigens ook gratis. En aangezien er bij de Marine dagen ook vaak genoeg wat informatie beschikbaar word gesteld over de 2e Wereld Oorlog wou ik jullie dit ook gelijk even vertellen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluissie
  • Laatst online: 20-08 20:45
Ga zelf van de zomer met me zoontje naar Overloon museum, puur omdat ik nog een foto heb van me oom, opa en ik als puisterige 12-jarige en die over wil doen alleen in een andere (vader-zoon)setting voor de spitfire. En nog naar Munster om daar eens een kijkje te nemen :9

[ Voor 3% gewijzigd door Sluissie op 05-05-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
wontcachme schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:09:
Vreemde balance om met een Tier 4 tank tegen een Tier 9 tank te moeten spelen, wel cool dat je die IS4 echt tegen kunt houden met zo'n A32.

Ik denk dat je de T32 en T20 bedoelde 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Quantor schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:45:
[...]

Vreemde balance om met een Tier 4 tank tegen een Tier 9 tank te moeten spelen, wel cool dat je die IS4 echt tegen kunt houden met zo'n A32.

Dat is een scout dusja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Quantor schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:45:
[...]

Nope. Echt een IS-4 en A32. Maar die IS-4 was denk ik bang voor wat er misschien achter mij stond (uiteindelijk dus een A20 :p, maar eerst niks). Maar als hij had doorgereden was ik de klos geweest. Alles ketste af op dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
He, even een vraagje: welke gun zouden jullie op een IS zetten? De 100mm die 8x per minuut schiet met 175mm penetration en 230 damage, of de 122mm die 4,5 keer per minuut schiet met 175mm penetration en 390 damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:05

rapture

Zelfs daar netwerken?

Vanuit mijn medium tank ervaringen, zou ik voor de 100 mm D10T gaan. Belangrijk om een 2de schot uit te kunnen delen als de eerste mist of afgeketst wordt. Met te lange reload tijd, kan de vijand in 10+ seconden voorbij jou rijden om je langs achteren te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Daarnet de eerste 3 potjes echt bagger gespeeld maar ik was echt unlucky want de eerste hit was meteen mijn gun kaduuk (3x dus). Daarna met mijn m6a een heel mooi potje gedaan op Ruinberg met allemaal hoger dan tier 6 (waarvan er 3 in zaten). Goede teamwork en lekker wat klappen kunnen uitdelen en zelfs een T29 en T32 kunnen wreken door een IS-4 met 4% neer te halen :+ Helaas was mijn eerste shot een bounce anders had ik nog wel wat meer exp gehad want natuurlijk nooit weg is in de eerste victory :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

BramSd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:13:
He, even een vraagje: welke gun zouden jullie op een IS zetten? De 100mm die 8x per minuut schiet met 175mm penetration en 230 damage, of de 122mm die 4,5 keer per minuut schiet met 175mm penetration en 390 damage?
de 100mm. 8x per minuut 230 damage is 1840 damage max per minuut. Met 4.5 keer 390 damage is 1755 damage per minuut. En neem daarbij het sneller schieten dan zou ik de 100mm nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Kijk, helder advies. Ik dacht eigenlijk al hetzelfde. Leuker nog wordt het als de 2e 122mm gun op de IS bruikbaar wordt. Die schiet namelijk ook voor 390 damage, maar dan 5,56 keer per minuut. Dat is 2168 damage per minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wontcachme schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:24:
[...]

de 100mm. 8x per minuut 230 damage is 1840 damage max per minuut. Met 4.5 keer 390 damage is 1755 damage per minuut. En neem daarbij het sneller schieten dan zou ik de 100mm nemen.
Met de 100mm D10T doe je sowieso geen miskoop, de 122mm D-25T is ook nice maar ik zou mooi de 100mm nemen totdat je die kunt researchen/equippen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Ho, als ik de D-25T had zou ik die meteen nemen. Het punt is juist dat de eerste 122 de D-2-5T is en die schiet langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
BramSd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:32:
Ho, als ik de D-25T had zou ik die meteen nemen. Het punt is juist dat de eerste 122 de D-2-5T is en die schiet langzamer.
Dat weet ik, daarom zeg ik de 100mm behouden tot je de 25T kan nemen dan kun je de 2-5T overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

4 schoten per minuut is meer iets voor TD's die op veilige afstand zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Ah, misverstandje. Trouwens, de KV-3 en IS tanks hebben het mooi voor het uitzoeken met hun guns. De KV-3 heeft bijvoorbeeld deze tot zijn beschikking:

VII 107 mm ZiS-6 300/300/360 167/219/54 7.06
VII 100 mm D10T 230/230/330 175/235/50 8
VII 122 mm D-2-5T 390/390/465 175/217/61 4.65

De IS:
VII 100 mm D10T 230/230/330 175/235/50 8
VII 122 mm D-2-5T 390/390/465 175/217/61 4.65
VIII 122 mm D-25T 390/390/465 175/217/61 5.56

Trouwens: bij de IS zou ik altijd de D-25T aanraden, ook uit ervaring, maar bij de KV-3 weet ik het nu eigenlijk niet. Enig idee?

[ Voor 13% gewijzigd door BramSd op 05-05-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

BramSd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:30:
Kijk, helder advies. Ik dacht eigenlijk al hetzelfde. Leuker nog wordt het als de 2e 122mm gun op de IS bruikbaar wordt. Die schiet namelijk ook voor 390 damage, maar dan 5,56 keer per minuut. Dat is 2168 damage per minuut.
Voordat ik daar ben duurt wel ff nog. Nog 5k xp en ik kan de KV-3 researchen. Die wil ik eerst halen (voordat de update in de ussr tree komt),

Ik speel op dit moment nog met drie tanks, namelijk:
- A-32. Cashcow en free xp. Heb nu 30k xp daar (en crew op 85%)
- T20. Nog 55k xp te gaan voor de upgrade naar T23. Crew zit op 100% en de cameo op 56%, 56%, 56%, 3%, 6%
- KV. Nog 5k xp te gaan en ik kan de KV-3 researchen. Crew zit op 85% nu. Na de KV3 aankoop ga ik met KV doorgrinden zodat ik ook de SPG kan halen met dit ding (ruim 100k xp nodig voor de SPG).

Uiteindelijk heb ik over een kleine twee maanden hoop ik een SPG, Medium, Heavy en Scout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13:59
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:54:
[...]

/me is jaloers! Graag foto's als je geweest bent ;)
Dat gaat hem niet lukken. De meeste camera's zijn daar verboden. (lens groter dan 10mm of makkelijk te verbergen) Ook mag je niet te lang bij voertuigen stil staan.

Ik zou het ook niet stiekem toch proberen, de FSB zijn geen lievertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ook niet in een hal met enkel 70 jaar oud wapentuig?

Pff, hoezo paranoia, oude troep tentoonstellen en je dan zorgen maken als er foto's van gemaakt worden. Rare jongens die Russen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Daarnet weer wat potjes met uitmuntende teamplay aan onze zijde. Oa. Malinovka speelden we erg goed. Voelt ook lekker als je dan door goede cover en pushes wederom wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

ZenTex schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 16:51:
Ook niet in een hal met enkel 70 jaar oud wapentuig?

Pff, hoezo paranoia, oude troep tentoonstellen en je dan zorgen maken als er foto's van gemaakt worden. Rare jongens die Russen. :+
Voordat je weet bouwen de buurlanden in hun achtertuin IS-7's en de hele map staat vol met die dingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:55
User.tmp schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 16:38:
[...]

Dat gaat hem niet lukken. De meeste camera's zijn daar verboden. (lens groter dan 10mm of makkelijk te verbergen) Ook mag je niet te lang bij voertuigen stil staan.

Ik zou het ook niet stiekem toch proberen, de FSB zijn geen lievertjes.
Only in Russia

Ik googled ff naar dat tank museum tijdje terug en las de wiki daarover. Volgens de wiki moet je je ook nog 3-4 weken van te voren aanmelden voor security reasons en moet er constant een betaalde begeleider (FSB) bij lopen. Echt jammer dit.
In particular, attempting to sketch or photograph the vehicles in detail for purposes of creating model military vehicles is considered espionage and will result in arrest.
Zal wargaming daar ook goed hebben mogen rondkijken of hebben ze alles uit de boeken en andere bronnen. Veel van die strenge regels zijn voor buitenlanders, geen idee hoe ze de russen zelf behandelen.

Zie ook de museum faq:
http://www.tankmuseum.ru/inf-faq.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Heb je een reaper van 5 op een Su-85b, staat ie niet in de stats.

FUUUUUUUUUUUUUUUUUU-

Edit: Had er precies tussenin een detrack zitten. Faal. :-(

[ Voor 26% gewijzigd door User op 05-05-2011 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:18
User.tmp schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 17:39:
Heb je een reaper van 5 op een Su-85b, staat ie niet in de stats.

FUUUUUUUUUUUUUUUUUU-

Edit: Had er precies tussenin een detrack zitten. Faal. :-(
Tja, dan telt ie helaas niet. Daardoor staat mijn reaper trouwens nu ook pas op 4 ipv 6 ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SU-85 compleet gepimpt :7 Rammer/camo net/binoculars, crew op 100%, repair op 80%, 107 mm gun erop en gaan met die banaan!

KV - na een kortstondig avontuur met de derp gun ook op 107mm overgegaan en het bevalt mij prima...tier 4 oneshotten/lammaken met 1 schot is altijd leuk

su-26 en grille staan nu op een laag pitje..na mijn frustraties met de Hummel en die verkocht te hebben ben ik er even helemaal doorheen.

En verschillende mensen zeggen dat de Pz (f) 38H735 generfed wordt qua armour omdat die zogenaamd overpowered is..wat helemaal niet het geval is :D newbies weten geen raid tegen ze als ze er 1 tegenkomen, want in principe is ie makkelijk te kreupelen als je door de driver hatch mikt, lukt zels met autocannon proppeschieters _O-

Vind het wel prima zo, loop inmiddels bijna 3 kills per 1 potje erin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
BramSd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:36:
Trouwens: bij de IS zou ik altijd de D-25T aanraden, ook uit ervaring, maar bij de KV-3 weet ik het nu eigenlijk niet. Enig idee?
Bij de KV-3 heb ik persoonlijk weer de 107mm erop gezet na een tijdje met de 100mm en 122mm gereden heb :)

Gebruik de KV-3 echt als cashcow en dan is de 122mm per schot te duur (ondanks hoge damage output), en qua penetratie scheelt de 100mm en 107mm niet zo veel (en 107mm is per shell iets goedkoper) en een hogere damage output !

De 100mm heb ik maar op mijn T-43 gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2ce3ec6.jpg

We kunnen het wel! :)

Met een beetje geluk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
User.tmp schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 22:30:
[afbeelding]

Kheb medelijden met Black_Marty! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

o0SmOkE0o schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 20:03:
Gebruik de KV-3 echt als cashcow en dan is de 122mm per schot te duur (ondanks hoge damage output), en qua penetratie scheelt de 100mm en 107mm niet zo veel (en 107mm is per shell iets goedkoper) en een hogere damage output
Kosteneffectief speelt voor mij een belangrijke rol, anders stijgen mijn credits niet meer. 250 of 1000 credits per schot is een groot verschil in kosten, terwijl de ontvangsten niet meer dan verdubbeld wegens dubbele damage. Blijf op 250 credits per schot, tenzij als je een hele goede 1000 credit per schot gun vind (lees: BL-10, 12,8cm PaK 44 L/55). Premium maakt met zulke dure ammo een duidelijk verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:09

Darkasantion

Just keep swimming!

Hehe, net ook weer iets beleefd

Redelijk potje, heen en weer tussen de beide kanten, met uiteindelijk 3 over aan mijn kant en 3 aan de andere kant. Ik met arty en 2 tanks tegen 1 tank, 1 TD en 1 arty. 2 van mij team gingen richting de vlag van de tegenstander en schakelden op weg de TD uit, maar de arty en tank bleven over. Ondertussen had ik nog maar 1 schoot over en ging iemand onze vlag cappen. Ik dus snel die kant op met die arty en zie op het laatste moment een tank staan die de andere kant op kijkt, terwijl ook wij begonnen zijn met cappen, maar riant achterlopen. Zij hadden ondertussen al 65% of zo, dus ik schiet snel, bang dat de tank me gezien zou hebben en mis. Erna maar vol gas richting die tank gescheurd die niks doorhad en hem vol in de zijkant geramd, waardoor hij zijn cap kwijt was en wij wonnen :+ . Iedereen lol en GG, want die had dat nou aan zien komen... Ik zelf ook niet :P .

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Darkasantion schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 01:08:
hem vol in de zijkant geramd, waardoor hij zijn cap kwijt was
Yupz.. rammen werkt goed heb ik gemerkt... bij verdedigen van base schiet een T-43-85 gelijk mijn gun kapot en de teller bleef maar tellen. Dus maar met volle snelheid.. (uhum met IS-3 dus nog net geen 32 :P) op hem afgereden waardoor gelukkig de teller stopte. Daarna had me crew mijn gun gerepaired en kon ik hem met een onzuiver schot gelukkig afmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers van het echte werk is Het Panzer museum in Munster ook echt een aanrader, ben ik tijdens een schietserie geweest in Bergen toen ik nog in dienst zat.
http://www.oorlogsmusea.n.../Panzermuseum-Munster.htm

daar staat vanalles (wel alleen duits) van De Köningstiger,Tiger,Panther,Jagdpanther,Stug t/m de Hetzer! daarnaast ook nog een hoop kleinkaliber wapens en persoonlijke uitrustings stukken van duitse generaals/hero's uit die tijd (vooral de display van erwin rommel a.k.a. de Dessert Fox was indrukwekkend,zelfs een zgn doodsmasker hadden ze daar (afgietsel van zn gezicht toen ie in zn kist lag)

veel foto's van het spul uit het panzer museum in duitsland kan je weer terug vinden op deze site :
http://www.achtungpanzer.com/

verder zit er in t'harde nog een prive verzamelaar waar ik heen moest voor mijn werk en die heeft ook een hele hoop bijzonder rollend materiaal,weet niet of je er op afspraak een bezoekje kan brengen maar is ook wel de moeite waard (vult geen dag) die heeft o.a. diverse soorten Shermans een gerestaureerde T-34, Stuart tank, 2 amerikaanse tankjagers (wolverine en Hellcat) en zn nieuwste aanwinst is zo'n landings vaartuig vd amerikaanse marininiers in de Pacific (Amtrack geloof ik dat ie heet) daar zit de klep aan de achterkant en zitten rupsen op met schoepen.

anyways ik loop weer veels te veel te typen haha nog bedankt voor de fun gister mannen,was leuk!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2011 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Zowaar vanmorgen met mijn KV nog wat leuke potjes kunnen doen (eindelijk eens niet continue ingedeeld met KV-3s/IS/etc. die ik met mijn stock gun niet eens kan beschadigen). Nog maar een paar k exp te gaan en dan kan ik de 107mm er op zetten zodat die KV een echte tank wordt waar je iets mee kan doen :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
User.tmp schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 22:30:

Ziet er goed uit had ik wel bij willen zijn maar gelukkig komen er alleen nog maar meer kansen ;)
redwing schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:16:
Zowaar vanmorgen met mijn KV nog wat leuke potjes kunnen doen (eindelijk eens niet continue ingedeeld met KV-3s/IS/etc. die ik met mijn stock gun niet eens kan beschadigen). Nog maar een paar k exp te gaan en dan kan ik de 107mm er op zetten zodat die KV een echte tank wordt waar je iets mee kan doen :)
Ik merkte gister ook al dat er weer een balans begint te komen in de matchmaking. Zo had ik gister een potje met de m6a met tier 6 (en daar zaten er maar 3 van in) of hoger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
psychoclown schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:50:
Ik merkte gister ook al dat er weer een balans begint te komen in de matchmaking. Zo had ik gister een potje met de m6a met tier 6 (en daar zaten er maar 3 van in) of hoger :)
Ik merk ook dat het heel erg aan de tijd ligt dat je speelt. 's morgens gaat het meestal wel aardig, 's middags is er niets te beginnen en zit ik vaak in tier9 potjes met mijn KV (en scouten heeft met dat ding weinig nut :D ), en 's avonds wisselt het weer afhankelijk van de tijd.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 09:48
psychoclown schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:07:
Zullen we die php afspraken even via DM bespreken? De rest die hoort wel wanneer het af is.
Het is dan nog niet af maar het eerste begin is er: Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanch schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:13:
[...]Het is dan nog niet af maar het eerste begin is er: Linkje
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
[...]

Inderdaad: nice! Ik vind het leuk om te zien dat ik bovenaan sta in de max xp lijst. Het was een potje met de M6A2E1, redelijk in het begin. Ik meen de eerste week dat het live was.
Ik had die match 6 kills en de medailles Top Gun, Steel Wall en Sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]

persoonlijk vind ik dat ik teveel tijd besteed aan het spel. Maar als ik kijk hoeveel games andere tweakers spelen valt het eigenlijk best mee.... O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
[...]

Ziet er heel goed uit en ga ik ook wel even in de TS zetten :)

Wat feedback, misschien kun je de tabel iets breder maken want soms verspringt het geheel omdat het in elkaar gedrukt wordt (met name in de battle tabellen het geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
psychoclown schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:08:
Ziet er heel goed uit en ga ik ook wel even in de TS zetten :)

Wat feedback, misschien kun je de tabel iets breder maken want soms verspringt het geheel omdat het in elkaar gedrukt wordt (met name in de battle tabellen het geval).
Dank je :)

Inderdaad, heb nu de tabel iets meer ruimte gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Sanch schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:11:
[...]

Dank je :)

Inderdaad, heb nu de tabel iets meer ruimte gegeven.
Top, zet hem meteen in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
[...]
Zeer mooi gemaakt !

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
ChojinZ schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:42:
[...]

persoonlijk vind ik dat ik teveel tijd besteed aan het spel. Maar als ik kijk hoeveel games andere tweakers spelen valt het eigenlijk best mee.... O-) ;)
:/ ;(

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
psychoclown schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:13:
[...]

Top, zet hem meteen in de TS :)
En dan werkt nu de Capping sectie ook al :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Tanks komen eraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mooi, kan niet wachten op de 3601! Gaat behoorlijk lekker met die tank, zeker een keeper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Huppa, kan mijn KV-3 kopen *O* *O* . Net een lekker potje met 3 tanks one shot kills en een KV van 100% naar 0% zonder dat hij mij schade deed, ondanks dat hij tegen mijn achterkant schoot

* wontcachme mompelt iets van stock gun en *** ding

En ook nog lekker 55% base gecapped van hun. Dit rondje ging erg lekker moet ik zeggen.

Nu mijn oude M2 Medium verkopen voor ruimte en dan een KV3 aanschaffen. Moet ook een nieuwe crew beginnen aangezien ik mijn KV wil behouden om door te tuffen naar de SPG lijn (gelijk tier 7 SPG voor maar 125k xp :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
Kv bewaren is sowieso handig, levert je straks extra garage plek op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
wontcachme schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:59:
Nu mijn oude M2 Medium verkopen voor ruimte en dan een KV3 aanschaffen. Moet ook een nieuwe crew beginnen aangezien ik mijn KV wil behouden om door te tuffen naar de SPG lijn (gelijk tier 7 SPG voor maar 125k xp :X )
Helaas maar een tier 6 SPG :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
Er is door tweakers tot nu toe met 76 verschillende tanks gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ziet er goed uit! Jammer dat je niet in 2 clan kan zitten had ik ook in het lijstje gestaan. Kon ik altijd eventjes kijken ofk weer iemand in gehaald heb. :+ (j/k)

Netjes gedaan nogmaals!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Donderpoes schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:18:
Kv bewaren is sowieso handig, levert je straks extra garage plek op :)
Daarom heb ik er ook haast mee.

even een vraag nog over de update:
• KV will be separated into KV-1 and KV-2.
Players who have a KV in their garage at the time of the revision will have it replaced with a KV-1. The KV’s crew will be trained for the KV-1.

Additionally players who have researched KV-2’s turret for KV will get a KV-2 with an extra garage slot and the KV-2 will be assigned a 100% crew.

Ik heb een KV met KV-2 turret. Klopt het dan dat ik een KV-2 krijg, een lege garageplek en dat mijn oude KV verdwijnt of wordt de KV dan nog vervangen door de KV-1?.

Ik zit namelijk te kijken welke heavy uiteindelijk straks het beste is, de IS4 of IS7 omdat je na de update niet meer kan switchen van branch tenzij ik nu ook al een KV-1S ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
Nemean schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:39:
Ziet er goed uit! Jammer dat je niet in 2 clan kan zitten had ik ook in het lijstje gestaan. Kon ik altijd eventjes kijken ofk weer iemand in gehaald heb. :+ (j/k)

Netjes gedaan nogmaals!
Wat is je spelersnaam?

Het toevoegen van een speler gebeurd nu nog handmatig, ik heb namelijk nog geen goede manier gevonden om clan members van de wot site te rippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

@ wontcatchme, als het goed is krijg je een KV-1, een KV-2.

@ Donderpoes, dat is Nemean, nummer is: 500307486.
Als dat zou kunnen zou heel mooi zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
Bij mij sta je erin. Nu nog even wachten tot Sanch je verwerkt heeft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Donderpoes schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:47:
Bij mij sta je erin. Nu nog even wachten tot Sanch je verwerkt heeft :p
Top heel erg bedankt! :) Ik heb hem bij men favorieten gezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heb gisteren nog een hele mooi pot met Sanch en MStinos in de KV gehad na de Company battles. Sanch, een derde en ik in KKV's (Koffiepot KV) met de 107 inch. De andere twee (eerst Sanch en daarna de andere) werden vol onder vuur genomen tijdens onze opmars naar het bos (meeste snappen dan wel welke map) en ondergetekende kon de kills maken, maar liefst 10 stuks. Mijn topscore qua kills in 1 battle. Tevens Reaper achievement gehaald en volgens mij betekend dat alle 10 in 1 shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:35:
Mooi, kan niet wachten op de 3601! Gaat behoorlijk lekker met die tank, zeker een keeper :)
Die moet je zeker houden, gebruik hem nog altijd. Ideale tank om voor free xp te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
wontcachme schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:39:
[...]

Daarom heb ik er ook haast mee.

even een vraag nog over de update:
• KV will be separated into KV-1 and KV-2.
Players who have a KV in their garage at the time of the revision will have it replaced with a KV-1. The KV’s crew will be trained for the KV-1.

Additionally players who have researched KV-2’s turret for KV will get a KV-2 with an extra garage slot and the KV-2 will be assigned a 100% crew.

Ik heb een KV met KV-2 turret. Klopt het dan dat ik een KV-2 krijg, een lege garageplek en dat mijn oude KV verdwijnt of wordt de KV dan nog vervangen door de KV-1?.

Ik zit namelijk te kijken welke heavy uiteindelijk straks het beste is, de IS4 of IS7 omdat je na de update niet meer kan switchen van branch tenzij ik nu ook al een KV-1S ga spelen.
Je krijgt de KV-1 en KV-2 uit de nieuwe tech tree. KV-2 met 100% crew en je oude KV crew gaat naar de KV-1. Voor de exp die je over hebt mag je kiezen waar je die op wilt. Naar de KV-2 zodat je voor de S-51 arty kan sparen of naar de KV-1 zodat je naar de KV-1S kan werken.
Als je goed leest bij de uitleg is het wel duidelijk. Je krijgt dus ook geen lege garage plek, maar 1 extra garage plek waar dan je nieuwe KV-2 staat. Je garage plek met KV wordt vervangen door de KV-1. De keuze is dan aan jou om die tank(s) te verkopen of niet voor een extra lege garage plek en credits.

Verder hoef je niet te twijfelen over die USSR heavies, ga gewoon minimaal voor de IS-4. Deze wordt dan een tier 10 en je krijgt dan gratis de object 252 erbij en dat is de tier 9 onder de IS-7. Dus je kan makkelijk beide tier 10 tanks halen dan want je zit in beide branches!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:18:
[...]

Die moet je zeker houden, gebruik hem nog altijd. Ideale tank om voor free xp te spelen.
Inderdaad, helaas net 2 fail teams maar vooralsnog 70% gewonnen in 70 battles ;)
Eentje was vooral heel erg, een IS-4 die als een zombie aan het rondrijden was.. schoot ook geen drol raak en daar sta je dan tegenover 3 T-54's.. Tja wij (Sanch, TheMac en ik) konden met onze tier 6en ook niet heel veel tegen beginnen.

[ Voor 29% gewijzigd door psychoclown op 06-05-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo360
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-09 10:55

Hajo360

Back in NL

Is weer even geleden maar we vorderen gestaag.

Ik heb inmiddels 9! tanks in mijn garage staan. Wat dan het irritante is dat op mijn beeldscherm 1680x1050 er link naast eerste tank een filter komt te staan zodat je op land en type tanks kunt filteren. Waarom ze dit bij 9 tanks doen is mij een raadsel want het had precies gepast... Nu moet ik voor de laatste tank dus steeds scrollen... Gelukkig staat daar de M7 Priest waar toch al niet zo heel veel mee speel.

Ik blijf namelijk een light/medium man. Ik heb dan wel een M7 Priest en de Su-85 maar toch zit ik liever in een BT-2. Mijn kleine verzamling bestaat inmiddels uit:
BT-2 (E), A-32 (E), T34 (E), T-34-85, SU-85 (E), VK 1602 Leopard (nieuw) (E), M4 Sherman (E), M4A3E8 Sherman en de M7 Priest.
Allemaal aardig zo'n verzameling want een victory rondje in alle elite tanks levert na omzetten al snel tussen de 7 en 10k xp op. Het nadeel is dan weer dat ik hierdoor niet met 1 of 2 tanks grind en ik nog geen enkele tank op 100% crew heb gekregen.
Ben wel druk bezig met het plaatsen van extra equipment op tanks. Want ook credits stromen lekker binnen.

De Vk 1602 Leopard light tank is de nieuwste toevoeging. En wat een lekker tankje is dat zeg. Ongeveer even rap als de USSR BT-2 of BT-7 maar dan met sloped armor. Met een beetje geluk tijdens een potje kun je je tegenstanders helemaal gek maken. Meteen maar elite gemaakt en de beste wapens en upgrades erop gezet en ook Small Spall Liner en Ventilation upgrade erop gezet. In potjes met vooral lage tiers ruled deze little tank alles wat hij tegenkomt. Wel vaak schieten maar vooral door full-speed te rammen kun je heel wat lompe kills maken. En ook als deze tank eens een keer in een battle moet knokken tegen is-3 enzovoort kan ik nog uit te voeten door te spotten en te tracken. Maak je de rest van je team doorgaans heel blij mee.

Weet iemand of de duitsers altijd de Panzeroberschutze inzetten voor de gehele crew? Of hebben ze normaal ook rangen?

Wat zijn overigens de ervaringen met de T-34-85? Ik heb m een tijdje en heb de eerste 85mm gun erop zitten maar ik blijf twijfelen want hij gaat gewoon niet zo lekker als bv de Easy 8. Iemand hier een mening over?

Kunststof kun je krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Rutger Mulder schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:21:
[...]

Je krijgt de KV-1 en KV-2 uit de nieuwe tech tree. KV-2 met 100% crew en je oude KV crew gaat naar de KV-1. Voor de exp die je over hebt mag je kiezen waar je die op wilt. Naar de KV-2 zodat je voor de S-51 arty kan sparen of naar de KV-1 zodat je naar de KV-1S kan werken.
Als je goed leest bij de uitleg is het wel duidelijk. Je krijgt dus ook geen lege garage plek, maar 1 extra garage plek waar dan je nieuwe KV-2 staat. Je garage plek met KV wordt vervangen door de KV-1. De keuze is dan aan jou om die tank(s) te verkopen of niet voor een extra lege garage plek en credits.

Verder hoef je niet te twijfelen over die USSR heavies, ga gewoon minimaal voor de IS-4. Deze wordt dan een tier 10 en je krijgt dan gratis de object 252 erbij en dat is de tier 9 onder de IS-7. Dus je kan makkelijk beide tier 10 tanks halen dan want je zit in beide branches!
Thanx. Mooi dat ik beide branches kan doorwerken in dat geval. Als ik het WoT forum moet vertrouwen is de IS4 een rasechte heavy en de IS7 een heavy/medium kruising. Mooie dingen die russen tanks. Die kunnen flink knallen (zeker de 107mm) en ook veel HP. Alleen berg op zie ik af en toe een slak mij inhalen :P

EDIT: Mijn eerste potje met de KV-3 zit erop. Niet echt bepaald een acceleratie beest :+

[ Voor 3% gewijzigd door wontcachme op 06-05-2011 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

psychoclown schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:35:
3601 is wel een irritante tegenstander. Dat ding kan alles bouncen, zelfs een BL-10 moet oppassen. Na enkele bounces heb je een 3601 in je achterwerk. Voor de guns met lagere penetratie is het helemaal irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Hajo360 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:24:
Wat zijn overigens de ervaringen met de T-34-85? Ik heb m een tijdje en heb de eerste 85mm gun erop zitten maar ik blijf twijfelen want hij gaat gewoon niet zo lekker als bv de Easy 8. Iemand hier een mening over?
De 100mm D10T en dan loop je binnen, die zit ook op de volgende 2 tanks en is een heerlijke gun :)
rapture schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 18:14:
[...]
3601 is wel een irritante tegenstander. Dat ding kan alles bouncen, zelfs een BL-10 moet oppassen. Na enkele bounces heb je een 3601 in je achterwerk. Voor de guns met lagere penetratie is het helemaal irritant.
Ik vind het ook niet heel gek dat de 3601 straks geclassificeerd wordt als heavy :)

Mis het niet! Aankomend weekend is feest:
World of Tanks development team is happy to congratulate you on the upcoming holiday – Victory in Europe Day. This significant day within WOT will be distinguished by a series of special events comprising popular Kill the Mod which will take place on May 8th, Elbe Day creativity contest is still underway as well as Clan Parade video contest.

However a celebration with no presents is not a proper one.

During three days – starting May 7th and up till May 9th the following bonuses will be available for everyone:

* 50% discount on all equipment;

* 5x experience multiplier for the first victory of the day (instead of 2x);

* 3-day premium account for only 250 gold.

More surprises await you on Victory in Europe Day itself. Don’t miss it and celebrate the Victory with us!

[ Voor 34% gewijzigd door psychoclown op 06-05-2011 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

psychoclown schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 18:23:

Mis het niet! Aankomend weekend is feest:

[...]
Mooi. Kan ik wat spul kopen voor mijn A32 aangezien ik daar niks kan upgraden. Kan je equipment ook overdragen naar een andere tank? Dus bijvoorbeeld van een M4 Sherman naar Easy 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wontcachme schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 18:34:
[...]

Mooi. Kan ik wat spul kopen voor mijn A32 aangezien ik daar niks kan upgraden. Kan je equipment ook overdragen naar een andere tank? Dus bijvoorbeeld van een M4 Sherman naar Easy 8?
Equipment
Staat er netjes in hoor :)

Zit al een plan te bedenken hoe ik hier het meeste van ga profiteren.Ik heb mijn PzIV nog wat mooi uitkomt want een aardig potje kan me dan de beste radio opleveren die eveneens voor andere duitse tanks geldt. Daarna zal die plaats moeten maken voor de KV, want die wilde ik sowieso nog wel dus als ik die koop met free exp kan ik er meteen ook een mooi potje mee doen. Daarnaast een mooi potje op mijn T-34 kan me bijna de T-34-85 opleveren en met de SU-100 de beste gun. Tevens hoop ik dat ik de Tiger op tijd kan behalen want dan kan ik met de 3601 ook meteen voor de 2e motor gaan en heeft mijn Tiger dus ook dubbel profijt :)

[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 06-05-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Dan heb ik vandaag wat credits vergooid met bino, camo net en ventilation op een jagdpanzer IV. Morgen kan ik een T-34-85 uitrusten en credits zijn terug een grotere bottleneck dan XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Hmpff, nog 4K XP voor de 107mm op de KV, wat een lijdensweg als je continue met ISen en ander zwaar tuig word ingedeeld met je (non stock) 76mm en een enkel penetrerend schot in de game al heel wat is. Tsja, en dan wel 100 schade toebrengen. (ter info, dit kanonnetje bounced zelfs op hetzers, frontaal én opzij!)

In de Beta leek het allemaal veel sneller te gaan, maar dat zat ik ook niet zo vaak ingedeeld met andere heavies, tenminste niet van tier 7.

De alternatieve tree gaat het ook allemaal wat minder, de eerste 5 battles in m'n StugIII allemaal verloren en een schamele 482 XP verdiend!

Maargoed, straks als koffiepot aan het wat serieuzere werk beginnen en een paar Tigers het leven zuur maken, hehe, de sukkels. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004

Poekie McPurrr

Mreoww~

Gebruikt de eu server nog specifieke ports ivm firewall etc?

Le Meow

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!