Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
Ik heb in de Action voor 2 euro een lamp+hoofdband gekocht, en die band gebruikt om een wrist-dinges voor de remote te maken. 25 e voor zo'n setje vond ik toch iets te duur :)

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 20:30
Hij beweert dan ook niet dat het niet bestaat, alleen dat hij het cheap vindt dat het er niet standaard bij zit :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
edit: Met boven :)
Het klittenbandje was standaard op de 99 euro wifi bacpac van de hero 2 en kon niet meer meegeleverd worden met de hero3. Bedoel het idee is juist dat je dat ding kan dragen zodat je je camera aan kan zetten. Weet niet hoeveel actiesporten je hebt waarbij je steeds eerst even in je zak kan grabbelen om je remote op te vissen om net dat ene moment op te nemen 8)7 .

Afijn, het klittenbandje was zo opgelost, maar vind het wel bedroevend hoe weinig accessoires je krijgt bij de 3 black t.o.v. de 2. Zeker iets om in overweging te nemen als je voor de aankoop staat (al die accessoires daar betaal je je ook blauw aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Hahn schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:45:
[...]

Hij beweert dan ook niet dat het niet bestaat, alleen dat hij het cheap vindt dat het er niet standaard bij zit :P
Exactly. :Y

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Krijg net een mailtje dat er een update is.
PERFORMANCE + RELIABILITY: HERO3 SOFTWARE UPDATE

The latest HERO3 camera software update fixes known bugs and enhances performance for all HERO3 editions, making your GoPro better than ever.

In addition, this software update enables new video modes for HERO3: Black Edition cameras:

Narrow FOV for 1080p60 / 1080p30 / 720p60 fps
Medium FOV for 720p60 fps
Is dit weer een nieuwe of die van laatst?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
L1nt schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:43:
Krijg net een mailtje dat er een update is.

[...]

Is dit weer een nieuwe of die van laatst?
nieuwere dan die van laatst.

gisteren geupdate vanochtend wilde ik mn remote opnieuw koppelen omdat deze al een tijd niet werkte.
gopro aangezet wifi in sync mode gekut met remote gopro gaat opeens uit het sync menu en plop vast niks meer te doen.

gereset opnieuw gedaan werken wifi uitgezet gopro in de tas en werken.

kom net op kantoor aan trek de gopro uit de tas en opeens blauw lampje die knipperd wifi aan :+

ja... de hd3 is een leuk ding hoor >:)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze zomer zal ik waarschijnlijk ook een GoPro kopen: ik zou hem voornamelijk willen gebruiken voor op de moto. Zijn de mounts op de website compatibel met alle helmen?

Daarnaast vraag ik me ook af of iemand zicht heeft op de introductie van de nieuwe modellen van GoPro. Is daar al iets over bekend of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

De 3 is nog niet zo heel lang uit. Dus vraag me af of er al zo snel weer een andere komt.
Zie zo 123 ook niet echt verbeterpunten qua specs.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

http://gopro.com/support/...mware-release-information

Daar staat alleen nog dit qua firmware update:
HERO3: Black Edition Camera

current software version: HD3.03.02.39
Wi-Fi version: 3.4.2.9
release date: 04/23/2013

Feature Enhancements:

Audio clarity improvements
Fix: Pressing and holding the Power button during One Button Mode recording now powers off the camera.

old software version: HD3.03.02.37
release date: 04/03/2013

Feature Enhancements:

Software version # is now visible on upon startup.
Narrow FOV 1080p30/1080p60 (Protune)
Narrow FOV 720p60 (Protune)
Medium FOV 720p60 (Protune)
Default start-up mode is now 960p48

old software version: HD3.03.02.00: Enables GoPro App support.

release date: 12/14/2012

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Laatst online: 15-09 22:44
Ik ga morgen een 2e hands Gopro Hero2 kopen.Er zit alleen geen SD kaartje bij.
Wat raden jullie aan? 1 32GB kaartje of meerdere van 8 of 16GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Nice m'n 3x 1300mAh batterijen + lader van ebay zijn binnen. $20 is een koopje imo :)
wokkelz schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:54:
Ik ga morgen een 2e hands Gopro Hero2 kopen.Er zit alleen geen SD kaartje bij.
Wat raden jullie aan? 1 32GB kaartje of meerdere van 8 of 16GB?
2x 32GB ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Tristan op 07-05-2013 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Laatst online: 15-09 22:44
Als je accu op is gaat de gopro gewoon op dezelfde kaart verder met een nieuwe opname neem ik aan dan?

Extra accu's en opladen zijn ook wel handig om te bestellen. Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(HERO2)
Ik heb twee SD kaartjes: sandisk extreme 16 gig en sandisk ultra 4 gig. Mijn ervaring daarmee is dat ik ze altijd kwijtraak dus lijkt mij het handiger dat je 1 grote koopt. Met mijn 16 gig kan ik 2.5u filmen, helaas is mijn accu altijd eerder op dan dat het SD kaartje vol staat, vandaar dat ik 2 accus heb gekocht.
Check wat nog meer handig is op goprobybrinkman.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:18
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:04:
Mijn ervaring daarmee is dat ik ze altijd kwijtraak dus lijkt mij het handiger dat je 1 grote koopt.
Die beredenering snap ik niet helemaal eigenlijk :)
Ik heb er ook 2 van 16 gb voor de Hero2. Ik heb nog nooit een hele dag ofzo moeten filmen dus meestal heb ik überhaupt maar 1 accu en 1 kaartje nodig. Onlangs na 1,5 uur even accu en kaartje gewisseld en ik kon weer verder :)

Als je accu verwisselt gaat de gopro inderdaad gewoon verder op je kaartje (en vice versa :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:04:
Check wat nog meer handig is op goprobybrinkman.blogspot.nl
Ik denk dat je een beetje op moet gaan passen Gijs, want je maakt wel erg veel reclame hier -O- Denk niet dat de Mods daar zo blij mee zijn en volgens mij weet iedereen op t topic onderhand wel dat je een website hebt, dus voordat je een ban te pakken hebt ofzo, tone it down ;) !

*Wel leuk dat je zo'n site hebt hoor, daar niet van ;) !*

[ Voor 7% gewijzigd door WardKuipers op 08-05-2013 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WardKuipers schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:29:
[...]

Ik denk dat je een beetje op moet gaan passen Gijs, want je maakt wel erg veel reclame hier -O- Denk niet dat de Mods daar zo blij mee zijn en volgens mij weet iedereen op t topic onderhand wel dat je een website hebt, dus voordat je een ban te pakken hebt ofzo, tone it down ;) !

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acehighhugo
  • Laatst online: 15-09 15:01
Vandaag bij 1DayFly: de GoPro Hero 3 Black Edition voor 360 euro (!). Toch 75 euro goedkoper dan de laagste in de pricewatch.

http://www.1dayfly.com/nl/nl/extreme/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

WardKuipers schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:29:
[...]

Had inderdaad al een tijd geleden een topicreport aangemaakt en de URLs in zijn vorige posts zijn vervolgens ook weggehaald. Was alleen niet duidelijk genoeg blijkbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-03 20:21
Ik heb zelf een GoPro HD Hero 2. Maar als ik een nieuwe camera zou kopen. Dan zou ik denk ik toch voor een Drift HD Ghost gaan.

Voordelen:
- lcd scherm
- draaibare lens (geen gedoe met het beeld draaien)
- afstandbediening (zit er standaard bij)
- goede accuduur
- normale 3.5mm microfoon aansluiting (Heeft de Hero3 niet meer)

nadelen:
geen hogere resolutie dan 1080p (wat de Hero 3 wel heeft)

En de prijs ligt ook rond de €350.
Nog meer mensen die een Drift overwegen over een GoPro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

acehighhugo schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:31:
Vandaag bij 1DayFly: de GoPro Hero 3 Black Edition voor 360 euro (!). Toch 75 euro goedkoper dan de laagste in de pricewatch.

Is er iemand die hem kan kopen en opsturen naar België?
Nevermind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 15:57
Vraagje, wij zijn van plan voor een bouwproject van 2 weken enkele gopro's aan te schaffen. Met de bedoeling er een timelapse van te schieten. Nu heb ik al gevonden dat de gopro silver en black maximaal 1x per minuut een foto kunnen schieten 5mp - 12mp per stuk. Kan iemand me vertellen hoe groot die foto's ongeveer zijn? Ik weet ook dat je een gopro3 extern aan kunt sluiten, en dat hij dan in theorie onbeperkt aan kan blijven. Alleen de enige ervaring die ik kan vinden op internet met dit soort langere timelapses is dat de gopro wel na 10u uitgeschakeld werd, misschien oververhitting? Wie heeft hier ervaringen mee, kan dit eventueel tegenspreken?

Of wellicht hebben jullie andere tips voor me om een timelapse van een 2 weken durend project te maken.

Heb zelf enkel ervaring met timelapses met canon camera's van max enkele uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 22:21
Ik heb gekeken naar het maken van een timelapse van ongeveer 120 dagen (groei van een plant), hiervoor kwam ik uit op de Time Lapse Intervalometer van Cam-Do. Grootste nadeel is dat je de HERO3 niet kan opladen en de timelapse schieten tegelijk, tenzij je gaat modden. Vrij rigoureuze en prijzige oplossing - wel eentje die je óntzettend veel mogelijkheden lijkt te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:18
_gibeon_ schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:58:
Grootste nadeel is dat je de HERO3 niet kan opladen en de timelapse schieten tegelijk, tenzij je gaat modden.
Je kunt de gopro toch gewoon op een externe voeding aansluiten tijdens de timelapse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst een time-lapse van iets meer dan 10u gemaakt. Ik had 'm op externe voeding aangesloten en dat ging prima.

opties voor time-lapse bij HERO2:
0.5sec
1sec
2sec
5sec
10sec
30sec
60sec

11mp wide
8mp med
5mp wide
5mp med

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2013 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

acehighhugo schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:31:

Ik heb hem besteld. Nu maar eens op zoek gaan naar een goeie mount voor op mijn helm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Snuurtje schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:44:
Vraagje, wij zijn van plan voor een bouwproject van 2 weken enkele gopro's aan te schaffen. Met de bedoeling er een timelapse van te schieten. Nu heb ik al gevonden dat de gopro silver en black maximaal 1x per minuut een foto kunnen schieten 5mp - 12mp per stuk. Kan iemand me vertellen hoe groot die foto's ongeveer zijn? Ik weet ook dat je een gopro3 extern aan kunt sluiten, en dat hij dan in theorie onbeperkt aan kan blijven. Alleen de enige ervaring die ik kan vinden op internet met dit soort langere timelapses is dat de gopro wel na 10u uitgeschakeld werd, misschien oververhitting? Wie heeft hier ervaringen mee, kan dit eventueel tegenspreken?

Of wellicht hebben jullie andere tips voor me om een timelapse van een 2 weken durend project te maken.

Heb zelf enkel ervaring met timelapses met canon camera's van max enkele uren.
ik heb mijn hd2 aangesloten op usb en 5 dagen lang op een 32gb kaartje laten timelapsen op maximale resolutie. geen enkel probleem dus (en met 60 seconden heb je alle tijd om eventueel een 2e kaartje erin te steken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobswa
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2022
Tristan schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 22:22:
Nice m'n 3x 1300mAh batterijen + lader van ebay zijn binnen. $20 is een koopje imo :)
Heb je toevallig een link naar die aanbieding? Kan hem zo snel niet vinden. Niet dat ampèrage en die samenstelling in ieder geval.

Iemand nog een tip voor de "HERO3 Caps + Doors". Rechtstreeks bij GoPro van de site heb ik ze voor €18,- in huis. De goedkoopste die ik op ebay kan vinden (http://www.ebay.com/soc/itm/330913623892) is maar iets goedkoper.

Wie heeft er trouwens ervaring met filtersets voor de GP3? Zoek eigenlijk een mooie set met verwisselbare filters zoals polarisatie en kleur filters voor onderwater.

-----
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:41:
Ik heb laatst een time-lapse van iets meer dan 10u gemaakt. Ik had 'm op externe voeding aangesloten en dat ging prima.
Heb er laatst om te testen/spelen ook één gemaakt van 5 uur, maar vond hem toch wel erg warm worden hoor. Had jij hier geen last van?

[ Voor 20% gewijzigd door Bobswa op 09-05-2013 18:14 ]

Arguing on the internet is like running the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb vanochtend een GoPro 3 Black Edition via 1dayfly besteld, en ik zit nu een beetje te kijken voor accessoires. Maar heeft iemand hier ervaring met China/eBay suction mounts, met zo'n zuignap dus :P een originele is tegen de 35 euro, de China versie's kosten daar maar een kwart van :P zijn die China versies net zo goed? Hij zal voornamelijk op een motor en auto gebruikt worden, dus is zou een beetje jammer zijn als de camera er met 200 km/h afstuitert (de originele zou gegarandeerd tot 290 km/h zijn)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:19
-tom-562 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 22:18:
Ik heb vanochtend een GoPro 3 Black Edition via 1dayfly besteld, en ik zit nu een beetje te kijken voor accessoires. Maar heeft iemand hier ervaring met China/eBay suction mounts, met zo'n zuignap dus :P een originele is tegen de 35 euro, de China versie's kosten daar maar een kwart van :P zijn die China versies net zo goed? Hij zal voornamelijk op een motor en auto gebruikt worden, dus is zou een beetje jammer zijn als de camera er met 200 km/h afstuitert (de originele zou gegarandeerd tot 290 km/h zijn)
Geen antwoord op je vraag, maar ik zou het dan wel weten! originele :)

De originele GoPro accessoires zijn nu eenmaal wat prijzig, maar krijg je een behoorlijke kwaliteit voor terug (uit ervaring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 15:57
_gibeon_ schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:58:
Ik heb gekeken naar het maken van een timelapse van ongeveer 120 dagen (groei van een plant), hiervoor kwam ik uit op de Time Lapse Intervalometer van Cam-Do. Grootste nadeel is dat je de HERO3 niet kan opladen en de timelapse schieten tegelijk, tenzij je gaat modden. Vrij rigoureuze en prijzige oplossing - wel eentje die je óntzettend veel mogelijkheden lijkt te geven.
Als ik het goed gevonden heb kan als je je gopro eerst op de voeding aansluit en dan pas aanzet hij volledig vanaf voeding draaien. Klopt dat?
AjDuLion schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 18:16:
[...]

ik heb mijn hd2 aangesloten op usb en 5 dagen lang op een 32gb kaartje laten timelapsen op maximale resolutie. geen enkel probleem dus (en met 60 seconden heb je alle tijd om eventueel een 2e kaartje erin te steken)
Was dit in een binnen of buitenomgeving? Hoe warm was het daar ongeveer?

[ Voor 23% gewijzigd door Snuurtje op 10-05-2013 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 17:54
Sinds donderdag heb ik mijn FPV uitrusting voor mijn quadcopter compleet. Gisteren eens goed uitgeprobeerd met de gopro onboard.

Filmpje is misschien een beetje saai en erg schokkerig (ik moet dus ook van de trillingen af zien te komen.
Grootste deel van de video is 4x zo snel afgespeeld aangezien ik +/- 15 minuten aan film had en geen zin had om mijn video te bewerken en de beste delen uit te zoeken. Maar wilde het toch even laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 22:21
Snuurtje schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 08:59:
Als ik het goed gevonden heb kan als je je gopro eerst op de voeding aansluit en dan pas aanzet hij volledig vanaf voeding draaien. Klopt dat?
Ik ga er even vanuit dat je met "de voeding" USB bedoelt. Dat klopt, máár. Die timelapse controller zet de camera steeds aan en uit, om oververhitting te voorkomen. Als externe voeding icm met de controller moet je dan een "Battery Eliminator" gebruiken, wat gewoon rechtstreekse voeding is op de accu-aansluiting van de GoPro.
Nogmaals, vrij rigoureuze oplossing maar ideaal voor écht lange timelapses en/of op locaties zonder stroom.

@Fietsje: dat kan, maar niet icm met die externe controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
De OP mag trouwens wel een flinke update krijgen, eens kijken of ik overleg met de TS dat kan regelen. Of wil iemand anders dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Igor92 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 10:07:
Sinds donderdag heb ik mijn FPV uitrusting voor mijn quadcopter compleet. Gisteren eens goed uitgeprobeerd met de gopro onboard.

Filmpje is misschien een beetje saai en erg schokkerig (ik moet dus ook van de trillingen af zien te komen.
Grootste deel van de video is 4x zo snel afgespeeld aangezien ik +/- 15 minuten aan film had en geen zin had om mijn video te bewerken en de beste delen uit te zoeken. Maar wilde het toch even laten zien.

[video]
Welke quadcopter heb je en welke GOPRO settings gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Ik heb een reptile500 quadcopter frame en een KK2.0 lcd control board. Gefilmd op 60FPS 1080P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen wat FPV betekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
First Person View

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Nu online
Net een emailtje binnen dat er een update is voor mijn Silver (niet zeker of dit voor White ook is)

Fixes/updates:
The latest HERO3 camera software update fixes known bugs and enhances performance for all HERO3 editions, making your GoPro better than ever.

In addition, this software update enables new video modes for HERO3: Black Edition cameras:
• Narrow FOV for 1080p60 / 1080p30 / 720p60 fps
• Medium FOV for 720p60 fps

Denk dat bepaalde mensen hem al binnen hadden gekregen trouwens!

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
Wat is jullie idee over de beste setting in Premiere Pro?
Ik heb in 720/60 gefilmd, heb diverse After effects in 720/60 en als ik een project wil openen moet ik bij PP aangeven wat ik wil qua settings.

Wat ik nu gedaan heb is HDV 720/30 geselecteerd, mijn compositie geïmporteerd en van de eerste compositie rechter muis knop, "Create Sequence" gedaan. Zodat deze sequence gelijke settings heeft als mijn AE project. Daarna de eerste sequence weer verwijderd (de 720/30)

dit is denk ik niet echt de manier van werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan allemaal veel makkelijker. Als je een nieuw project aanmaakt dan geeft je geen voorkeursinstellingen op. Gewoon op het kruisje klikken. Dan importeer je je materiaal en sleep je naar het icoontje voor een nieuwe sequence. En voila, dezelfde settings als je materiaal.

Afhankelijk van hoe je je materiaal wilt laten zien en of uploaden kun je je project exporteren naar andere settings, maar dat kan wel tot kwaliteitsverlies lijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Tnx, dit wist ik nog niet.
Export die ik altijd "match Sequence settings" dus daar verlies ik niets. Het zal waarschijnlijk veel Youtube materiaal worden in de toekomst. Minder voor mn 47" hd tv.
Maar toch wil ik maximaal kwaliteit, zeker voor die ene keer dat ik het op een groot scherm laat zien/bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik beter m'n Hero2 verkopen en met o.a. dat geld een Hero3 kopen. Of een tweede Hero2.
Is het handig om twee Hero2 camera's te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Verwijderd schreef op zondag 12 mei 2013 @ 17:08:
Kan ik beter m'n Hero2 verkopen en met o.a. dat geld een Hero3 kopen. Of een tweede Hero2.
Is het handig om twee Hero2 camera's te hebben?
Dat ligt aan jouw eisen, wil je een scherper beeld, meer framerates en een kleinere camera met WiFi = Hero 3.

Maar heb je deze eisen niet en wil je eigenlijk wel sommige actie's vanaf twee standpunt filmen = hero 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Inmiddels de propellors van mijn quadcopter gebalanceerd, trillingen zijn zo goed als weg, nu de flightcontroller nog beter afstellen.

Vandaag wel even goed geschrokken. Gevlogen met de quadcopter met GoPro, bij de landing was de GoPro weg. Omdat ik FPV vlieg en niet de lucht in kijk maar op een schermpje heb ik het helemaal niet doorgehad. Na ruim 20 minuten zoeken gelukkig terug gevonden maar heb die 20 minuten lang gedacht dat ik hem voor altijd kwijt zou zijn.

Achja, heeft wel weer een bijzondere video opgeleverd.

^ Video is trouwens niet HD terwijl de file die ik heb geupload wel 1920x1080 resolutie heeft... Iemand een idee waardoor dit komt?

^Edit; nu is HD wel aanwezig, renderen duurt wat langer dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Igor92 op 12-05-2013 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Kan je dan niet Wifi zetten op je GoPro vooraf, en dan met je app door het veld op zoek naar connectie?
Of is dit een GoPro zonder wifi/gebruikt wifi te veel power?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Wifi was een optie geweest, als die aanstond, maar die stond niet aan. En wifi schijnt te storen op het radiosignaal maar heb het nog nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Een eerste filmpje geschoten tijdens het zeilen, uit de losse hand. Er zijn een drietal shots gemaakt met mijn xperia Z (daar zie je wat scherptediepte in, meestal portret) de rest is de gopro:

YouTube: Vuurschepen and North Sea Race team Havoc 2013

Benieuwd naar jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Igor92 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 22:40:
Vandaag wel even goed geschrokken. Gevlogen met de quadcopter met GoPro, bij de landing was de GoPro weg. Omdat ik FPV vlieg en niet de lucht in kijk maar op een schermpje heb ik het helemaal niet doorgehad. Na ruim 20 minuten zoeken gelukkig terug gevonden maar heb die 20 minuten lang gedacht dat ik hem voor altijd kwijt zou zijn.

[video]
BOMBS AWAY!!! :D Hehehe !!
^ Video is trouwens niet HD terwijl de file die ik heb geupload wel 1920x1080 resolutie heeft... Iemand een idee waardoor dit komt?

Duurt altijd effe, dan gaat YouTube de boel processen en je video in de search index plaatsen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wessel99 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 01:12:
Een eerste filmpje geschoten tijdens het zeilen, uit de losse hand. Er zijn een drietal shots gemaakt met mijn xperia Z (daar zie je wat scherptediepte in, meestal portret) de rest is de gopro:

YouTube: Vuurschepen and North Sea Race team Havoc 2013

Benieuwd naar jullie reacties!
Met de suctioncup mount kan je 'm aan de romp hangen, dat is echt supervet als er een golf tegenaan komt. Voor de zekerheid wel een touwtje eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Snuurtje schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 08:59:
[...]

[...]

Was dit in een binnen of buitenomgeving? Hoe warm was het daar ongeveer?
binnen op het vensterbank (dus overdag zon erop) als je kijkt naar mn post zie je dat het ongeveer was toen het nog lekker warm was in nederland :)

nergens last van gehad (behalve dat ik veelste ongeduldig was met wachten tot het kaartje vol was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over instellingen.

Ik gebruikte de GOPRO onlangs voor fotografie (geen video). Instellingen op WIDE 12mp en ProTune aan.
Als amateur ben ik tevreden met de foto's. Maar een professionele vormgever zoomde in op de foto en dan valt meteen op dat het beeld 'vervaagd' (aquarel-look) en de kleuren wat overvoerd lijken te zijn.

Vraag: kan deze 'aquarel-look / onscherpte' worden voorkomen door ProTune uit te schakelen (of heeft het daar niets mee te maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de beste en voordeligste manier om je battery life te vergroten?
Ik gebruik mijn GoPro3 op de fiets en denk zelf dat de battery pack de meest praktische oplossing is, omdat losse batterijen in een zwetend fietsshirt niet echt handig zijn denk ik.

Graag advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Igor92 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 22:40:
Inmiddels de propellors van mijn quadcopter gebalanceerd, trillingen zijn zo goed als weg, nu de flightcontroller nog beter afstellen.

[video]

Zojuist bij nadere inspectie wel er achter gekomen dat er een heel klein butsje/krasje op het glas van de behuizing zit.. Nog niet gechecked of het ook zichtbaar is op beeld, Anders maar eens dit replacement setje kopen. Iemand een idee waar dat ik dit in NL kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 21:09
Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:22:
Even een vraagje over instellingen.

Ik gebruikte de GOPRO onlangs voor fotografie (geen video). Instellingen op WIDE 12mp en ProTune aan.
Als amateur ben ik tevreden met de foto's. Maar een professionele vormgever zoomde in op de foto en dan valt meteen op dat het beeld 'vervaagd' (aquarel-look) en de kleuren wat overvoerd lijken te zijn.

Vraag: kan deze 'aquarel-look / onscherpte' worden voorkomen door ProTune uit te schakelen (of heeft het daar niets mee te maken).
Aquarel krijg je doorgaans door te hoge isowaarde met ruisreductie. Aangezien de GoPro een hele kleine sensor heeft, zie je al bij redelijk lage iso's al ruis en zorgt de ruisreductie voor de aquarel look.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat verklaart al wat. Maar leg het deze foto-amateur nog even uit alsjeblieft: is het dan beter om bij fotografie ProTune uit te zetten. Of heeft ProTune daar helemaal niets mee van doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Igor92 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 23:13:
[...]

Zojuist bij nadere inspectie wel er achter gekomen dat er een heel klein butsje/krasje op het glas van de behuizing zit.. Nog niet gechecked of het ook zichtbaar is op beeld, Anders maar eens dit replacement setje kopen. Iemand een idee waar dat ik dit in NL kan kopen?
Dat kan op V-nix.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 08:49:
Dat verklaart al wat. Maar leg het deze foto-amateur nog even uit alsjeblieft: is het dan beter om bij fotografie ProTune uit te zetten. Of heeft ProTune daar helemaal niets mee van doen???
Heb je trouwens je Phantom en GoPro terug kunnen halen of was het uithuilen en nieuwe aanschaffen?? :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, missing in action (voor altijd vrees ik). Tenzij hij nog onder de John Frost brug HANGT i.p.v. op de bodem van de Rijn ligt.

Het was utihuilen... en snel opnieuw beginnen. Het geluk was echter met de dommen: het bedrijf waar ik werk wilde er 1 hebben. Dus op kosten van de zaak mocht ik er 1 bestellen. En zo vaak gebruiken als ik zelf wel... ook prive dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Pfff balen zeg....Wou dat ik geld had liggen voor een Phantom....

Volgens mij is dit de goedkoopste die ik kan vinden: linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:44:
Pfff balen zeg....Wou dat ik geld had liggen voor een Phantom....

Volgens mij is dit de goedkoopste die ik kan vinden: linkje
idd, ook op V-nix.nl kost hij 569

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Nog mensen tips welke accu's ik het beste bij de Hero 3 BE kan kopen? Die Wasabi's of toch el nog meer cheapo van Ebay? Ik heb twee keer een 32GB SD kaart vol te krijgen daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:25:
[...]

idd, ook op V-nix.nl kost hij 569
Dat kost ie overal... 't is inderdaad een duur ding. Maar wel een die aan alle verwachtingen voldoet (vind ik).

Overigens heb ik bij de aanschaf van een Phantom inclusief GoPro Hero3 BE en inclusief anti-jello plate met behoorlijk gemak flink veel van de prijs afgekregen bij een online shop. En voor alledrie die producten bij elkaar 1.000 euro betaald.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan willen wij natuurlijk allemaal graag dat adresje hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb je een pm gestuurd. Vind het niet netjes om het hier openbaar te plaatsen... wil nog langer zaken blijven doen met 'm (dus refereer maar niet aan mijn deal) ;-)

Maar onderhandelen is dus mogelijk. En de service is goed.

Succes GijsBrink!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Laatst online: 02-07 13:06
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:14:
Ik heb je een pm gestuurd. Vind het niet netjes om het hier openbaar te plaatsen... wil nog langer zaken blijven doen met 'm (dus refereer maar niet aan mijn deal) ;-)

Succes GijsBrink!
Kun je mij ook een PM sturen, altijd interessant kijk naar het aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:14:

Succes GijsBrink!
Dankjewel, ik zal niks over jou zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Als je toch bezig bent...DM mij ook even dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 11:28

J.apiooo

FWN

Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 14:47:
[...]

Als je meer met je GoPro gaat fietsen, koop dan deze mount. Kost wel een paar knaken, maar is echt rock solid.
[afbeelding]

Dan krijg je het zoals dit:

[video]
Is deze mount de €55,- waard? Vind het vrij prijzig, maar als 'ie echt zo goed is. Het is wel een groot voordeel dat je de camera in een lagere positie voor de fiets kunt hangen. Scheelt gedoe en is meteen beter voor de aerodynamica :)

Dank voor de leuke reacties op de fietsfilm. Die over die hulpmotor vond ik erg grappig 8)

Heb trouwens afgelopen week de 1DayFly gepakt (GoPro Hero 3 BE). Ben benieuwd!

PS: iemand ervaring met combinatie GoPro Hero 3 BE + BacPac en 'pass-through charging'? Is het mogelijk om tijdens het filmen de camera te laden door een USB kabel op de BacPac aan te sluiten (via de skeleton housing van de BacPac)?

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Dit weekend ga ik naar de ardennen (evt kayak en fietsen). Het weekend erna zit ik in dublin en ga ik Dune Buggy racing doen. Ik vroeg me af of ik het best de head mount of chest mount kan aanschaffen. Iemand suggesties?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
  • Laatst online: 25-04-2022
J.apiooo schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:38:
[...]

PS: iemand ervaring met combinatie GoPro Hero 3 BE + BacPac en 'pass-through charging'? Is het mogelijk om tijdens het filmen de camera te laden door een USB kabel op de BacPac aan te sluiten (via de skeleton housing van de BacPac)?
Ja, is mogelijk. Gebruik het tegenwoordig standaard. De usb-kabel plug je dan wel in op de gopro inplaats van de bacpac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo

J.apiooo

FWN

BassieRassie schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:15:
[...]

Ja, is mogelijk. Gebruik het tegenwoordig standaard. De usb-kabel plug je dan wel in op de gopro inplaats van de bacpac.
Dank je voor jouw reactie. Goede opmerking!

Dus de voeding moet op de USB-poort van de GoPro Hero worden aangesloten en niet op de BacPac. Dat is wel irritant, want dat betekent dus wel dat je daarvoor weer een Hero HD3 Skeleton housing nodig hebt (€59,-).

Trouwens: als je de GoPro Hero van (een continue) voeding voorziet, wat is in dat geval nog het nut van de BacPac? :)

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danno88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 13:46
Ik heb een vraagje en misschien dat iemand mij kan helpen.

Ik zou graag een GoPro willen aanschaffen maar zit te twijfelen tussen een GoPro Hero 2 Motosport Edition voor €233 of een GoProHero 3 White Edition.

Wil niet hoger qua budget.
Wat is in jullie ogen beste bang for the buck.

vind van de Hero 3 White wel mooi dat hij Wifi ingebouwd heeft en de behuizing is beter voor onderwater vergeleken met de Hero 2. Dit kan ik eventueel oplossen met de andere dive houding.

Maar qua beeld, welke is beter van de 2 of weinig verschil?

thnx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Laatst online: 09-09 10:10
@Danno88, de beeldprocessor/sensor van de hero 2 is beter dan die van de white. De white heeft namelijk een sensor die gelijk is aan die van de hero 1, (zelfde ruis, en prestaties bij weinig licht bijv.) De Hero 2 heeft dezelfde processor+sensor als de silver edition, als je dus puur voor beeldkwaliteit gaat raad ik je aan om voor de Hero 2 te gaan. De WiFi zou ik me niet teveel op focussen, wil je er echt goed gebruik van maken moet je namelijk ook nog een afstandsbedieng van ik dacht 79,- kopen want de app voor je smartphone is niet echt geweldig (eerder dramatisch 8)7 )

[ Voor 27% gewijzigd door gebakken peer op 15-05-2013 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
  • Laatst online: 25-04-2022
J.apiooo schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:44:
[...]

Dus de voeding moet op de USB-poort van de GoPro Hero worden aangesloten en niet op de BacPac. Dat is wel irritant, want dat betekent dus wel dat je daarvoor weer een Hero HD3 Skeleton housing nodig hebt (€59,-).
Als je die standaard housing koopt, dan krijg je er 2. 1 voor alleen de gopro en 1 waar de gopro en bacpac in past. Voeding sluit je inderdaad aan op de GoPro.
Trouwens: als je de GoPro Hero van (een continue) voeding voorziet, wat is in dat geval nog het nut van de BacPac? :)
Puur luiheid van mij. En soms pak ik de gopro er nog wel eens weg en dan is het handig dat beide volledig zijn opgeladen.

[ Voor 20% gewijzigd door BassieRassie op 15-05-2013 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Hier weer een video van mij, Deels van het vorige filmpje, maar grotendeels (na +/- 1 min) een nieuw filmpje, nieuwe locatie. Filmpje ga ik gebruiken voor een schoolopdracht. Ik vind dat ik de quadcopter redelijk stabiel heb gekregen. Erg leuk die GoPro, geeft erg mooie beelden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdfoto
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-09 09:54

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

Vet! Je hebt zeker in het tweede deel de besturing goed onder controle, werkt allemaal mooi!

Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
[...]

ik charge mijn hd3 altijd op via de bacpac nooit vanuit de gopro zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinsky11
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-07 19:25
J.apiooo schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:38:
[...]
Dank voor de leuke reacties op de fietsfilm. Die over die hulpmotor vond ik erg grappig 8)

Heb trouwens afgelopen week de 1DayFly gepakt (GoPro Hero 3 BE). Ben benieuwd!
Ik zie dat er hier wat mensen zijn die vorige bij 1DayFly een GoPro Hero 3 hebben besteld. Ik heb vorige week zelf ook een GoPro Hero3 besteld, vond het gisteren wat lang duren dus heb ik wat gegoogled op de webshop. (doe ik normaal eigenlijk altijd, stomme fout van mij) Heb een berg aan negatieve berichten en shop reviews gevonden, maakte mij dus uiteraard zorgen om mijn bestelling van bijna 400 euro. Heb dus gelijk maar even gebelt naar nederlandse klantenservice van 1dagfly. Hier kreeg ik te horen dat mijn bestelling morgen (dus vandaag) of overmorgen verzonden zou worden.
Vandaag dit mailtje gehad:

Geachte Kevin,

Zojuist hebben we vernomen dat er vanuit de leverancier vertraging is ontstaan in de levering van uw GOPRO Hero 3. We begrijpen dat dit erg vervelend voor u is en we doen er alles aan om uw bestelling zo spoedig mogelijk te kunnen leveren.

We verwachten dat we de levering vrijdag 24 mei binnen krijgen. Om verdere vertraging te voorkomen zullen we ervoor zorgen dat uw bestelling meteen ingepakt en naar u verzonden wordt.

Onze excuses hiervoor, wij hopen dat dit u er niet van weerhoudt om nog bij ons te bestellen.

Met vriendelijke groet,

1DayFly.com
Support Team

Krijg sterk het gevoel dat ik opgelicht word, mijn vraag daarom, heeft iemand van jullie zijn bestelling al binnen of iets van gehoort?

ps. dit is de reden waarom hij zo goedkoop was bij 1DayFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
kevinsky11 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:43:
[...]

Ik zie dat er hier wat mensen zijn die vorige bij 1DayFly een GoPro Hero 3 hebben besteld. Ik heb vorige week zelf ook een GoPro Hero3 besteld, vond het gisteren wat lang duren dus heb ik wat gegoogled op de webshop. (doe ik normaal eigenlijk altijd, stomme fout van mij) Heb een berg aan negatieve berichten en shop reviews gevonden, maakte mij dus uiteraard zorgen om mijn bestelling van bijna 400 euro. Heb dus gelijk maar even gebelt naar nederlandse klantenservice van 1dagfly. Hier kreeg ik te horen dat mijn bestelling morgen (dus vandaag) of overmorgen verzonden zou worden.

Geachte Kevin,

Zojuist hebben we vernomen dat er vanuit de leverancier vertraging is ontstaan in de levering van uw GOPRO Hero 3. We begrijpen dat dit erg vervelend voor u is en we doen er alles aan om uw bestelling zo spoedig mogelijk te kunnen leveren.

We verwachten dat we de levering vrijdag 24 mei binnen krijgen. Om verdere vertraging te voorkomen zullen we ervoor zorgen dat uw bestelling meteen ingepakt en naar u verzonden wordt.

Onze excuses hiervoor, wij hopen dat dit u er niet van weerhoudt om nog bij ons te bestellen.

Met vriendelijke groet,

1DayFly.com
Support Team

Krijg sterk het gevoel dat ik opgelicht word, mijn vraag daarom, heeft iemand van jullie zijn bestelling al binnen of iets van gehoort?

Ik ben benieuwd hoe het afloopt, zelf denk ik altijd ''if it sounds to good to be true'' it probably is..

al met al duim ik nog even voor je maar ik kan mijn 32gb usbkey debacle nog herinneren (was de 10 euro niet waard om er moeilijk over te doen) maar ook daar had ik beter over moeten nadenken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
kevinsky11 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:43:
[...]

Geachte Kevin,

Met vriendelijke groet,

1DayFly.com
Support Team

Stond ook dat het 5 werkdagen zou duren voordat hij geleverd zou worden. Heb 'm ook besteld. Voor de zekerheid nog wel even met creditcard betaald. :9
Ben zeer benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
1dayfly is gewoon een gerenomeerde site. Koop er wel eens wat en nooit problemen gehad. Concurrent van ibood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo

J.apiooo

FWN

Ik heb ook wel vaker bij 1DayFly gekocht. Wel eens eerder vertraging gehad, maar altijd geleverd.

Nu inderdaad de melding van de vertraging. Zowel van de GoPro als de 32GB Micro SD kaart van eind april.

Dat is wel enigzins verontrustend, maar ik ga er vanuit dat er gewoon gaat worden geleverd. 24 mei is de nieuwe datum dievze hebben doorgegeven.

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenXM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:34
Ik heb sinds kort ook een hero 3 met LCD bacpac, na wat lekkages met een Muvi HD op een meter of 30 onder water, nu maar een GoPro.
Wel mag ik de lcd bacpac weer retour sturen naar gopro. Na een uurtje aan de lader met scherm aan is de tekst "usb connected" best wel erg ingebrand in het LCD scherm. Reactie van Gopro:

We will be glad to honor a warranty for your LCD screen, but for future reference, please be sure to remove the LCD BacPac when the unit is charging.

Dat zijn 3 toch wel regels software om dat te voorkomen?! maarja.

foto'tje: Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-kI6XB-vz0DE/UZVJ2rpToEI/AAAAAAAAK5k/wxiFufQNqqk/w619-h464-no/IMG_20130516_173308.jpg

Ook maar even een filmpje van gisteren:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Laatst online: 07:05
Ff snel een linkje hier neergooien. Kennen jullie dit initiatief op Kickstarter al? Handig ding in mijn ogen :)
http://www.kickstarter.co...ro-cameras-mount-anywhere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Lachen! Leuke en simpele oplossing, maar kan wel heel nuttig zijn. Alleen jammer dat er gelijk $20 bij komt buiten Amerika :P Maar €35 valt nog mee op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb zelf gewoon een lijmklem gekocht voor 4 euro bij de Praxis. Werkt precies hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:17

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik moet nog zien of die clamp stevig genoeg zit om een trillingsvrij beeld te geven op bijv die auto waar ze hem op klemmen. Op een MTB lijkt het me bij voorbaat al niet werken of de veer moet heel erg sterk zijn.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chonnii
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-04 07:58
Hallo,

Ik heb sinds een tijdje een gopro hero 3 white edition. deze komt overigens uit amerika.
ik heb er een paar keer mee gefilmd en dit ging prima.

Nu was ik aan het filmen (op de motor) en na een half uur ging de camera negatiev filmen. ik krijg dit niet meer voor elkaar en kan het probleem niet vinden.

de camera 2x opnieuw geinstalleerd en de settings op nieuw ingesteld maar het beeld blijft hetzelfde en kan er dus niet meer mee filmen.

graag hoor ik of iemand anders hier ook problemen mee heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ken. schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:30:
Ik heb zelf gewoon een lijmklem gekocht voor 4 euro bij de Praxis. Werkt precies hetzelfde..
Maar hoe bevestig je de GoPro op die klem dan? Dat die GoClamp een simpele klem is had ik wel door, maar het handige eraan is dat 'ie van die uitsteeksels heeft waar je je GoPro aan vast kunt maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:37:
Koninginnedag met de GoPro was ook zeer leuk!

[video]

Leve de koning! _/-\o_
Wie weet hoe dit nummertje heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Het staat erbij, iets verder kijken dan je neus lang is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik had het al ontdekt. Maar is wel een vet nummer toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Yup, past goed bij het zomerse sfeertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Kreeg dit net doorgestuurd :

Leuk bedacht :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk!!! Krijg gelijk zin om morgen te gaan knutselen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Laatst online: 09-09 10:10
chonnii schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:14:
Hallo,

Ik heb sinds een tijdje een gopro hero 3 white edition. deze komt overigens uit amerika.
ik heb er een paar keer mee gefilmd en dit ging prima.

Nu was ik aan het filmen (op de motor) en na een half uur ging de camera negatiev filmen. ik krijg dit niet meer voor elkaar en kan het probleem niet vinden.

de camera 2x opnieuw geinstalleerd en de settings op nieuw ingesteld maar het beeld blijft hetzelfde en kan er dus niet meer mee filmen.

graag hoor ik of iemand anders hier ook problemen mee heeft
Al verschillende mediaplayers geprobeerd? (Heb dit ook een keer gehad VLC updaten en was weg, vreemd is 't wel..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Stel dat ik wil skydiven, heb ik dan een helm nodig om de GoPro op te bevestigen of zijn er ook andere alternatieven? Iemand hier ervaring mee?

Ik heb alleen elastische band voor op het hoofd voor het duiken maar deze lijkt me voor het skydiven niet gepast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen ervaring met skydiven, maar mij lijkt een helm de handigste optie. De hoofdband zal je snel verliezen aangezien de hoge snelheid.
Volgens mij is de chest mount ook het overwegen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hahn schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 18:25:
[...]

Maar hoe bevestig je de GoPro op die klem dan? Dat die GoClamp een simpele klem is had ik wel door, maar het handige eraan is dat 'ie van die uitsteeksels heeft waar je je GoPro aan vast kunt maken :P
Ik heb het idee van ons' Mitch:

EDIT:

Kwam gisteren bij de Praxis een andere klem tegen en dat ding heeft me een partij kracht! :D
Was 5 euro.

[ Voor 12% gewijzigd door Ken. op 21-05-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenXM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:34
Afgelopen weekend voor het eerst de Gopro meegenomen tijdens een paar duikjes. Gelukkig heb ik een setje wasabi accu's, de levensduur met de lcd bacpac aan is wel heeeel kort(15-20 minuten).
Ook de gopro opgehangen voor een timelapse. Leuk speelgoed :-)
Volgende uitzoekprojectje: Macro lens voor op de gopro.

Duiken in zeeland: (Grevelingen)
YouTube: Bootduik Duikteam Baerne, 1e Pinksterdag.

[ Voor 7% gewijzigd door MaartenXM op 21-05-2013 23:39 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 81 Laatste