• Mittnick
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-05 23:08

GoPro Ervaringen & Discussie - Deel 1

Welkom in het GoPro-topic waar we centraal alle vragen/ervaringen omtrent deze kleine maar multifunctionele camera kunnen voeren. Inmiddels zijn er diverse varianten van op de markt, met tal van accessoires, uitbreidingen en mogelijkheden.

GoPro HD 1080p Wide-Hero is met zijn Superieure Opnamekwaliteit de grote broer van de GoPro Wide-Hero. Met GoPro HD Wide-Hero film je nu al je avonturen in Haarscherpe 1080p beeldkwaliteit, waardoor ieder detail Haarfijn vastgelegd wordt. Ook hoef je je geen zorgen te maken over de opnameduur. Zo film je met de GoPro HD 1080p Wide-Hero met gemak tot 2,5 uur op slechts een accu en kun je tot 9 uur beeld vastleggen met een 32GB SD-Kaart. GoPro HD 1080p Wide-Hero is Eenvoudig te bevestigen op ieder helmtype en kan er net zo simpel weer vanaf worden gehaald. Voor actie waarbij je geen helm nodig hebt is er nu ook de ideale oplossing; de GoPro Headstrap, een Robuuste hoofdband waarmee je de GoPro HD 1080p Wide-Hero simpelweg op je hoofd bevestigt. Ideaal voor het vastleggen van Diepzeeduiken, want de GoPro HD 1080p Wide-Hero is ook nog eens Waterdicht tot op dieptes van maar liefst 60 meter!
Beelden
Beelden zeggen meer dan 1000 woorden; bekijk hieronder een overzichtje van de GoPro Showcase over 2010. Alle beelden zijn geschoten met de GoPro HD Hero.

GoPro Camera's / Modellen
Er zijn op dit moment diverse GoPro camer's op de markt. namelijk:
Technische Specificaties
Video
Resolutie en Modes:
  • 1080p = 1920x1080 pixels (16:9), 30 fps, 15 Mbit/s data rate
  • 960p = 1280x960 pixels (4:3), 30 fps, 12 Mbit/s data rate
  • 720p = 1280x720 pixels (16:9), 60 fps, 15 Mbit/s data rate
  • 720p = 1280x720 pixels (16:9), 30 fps, 8 Mbit/s data rate
  • WVGA = 848x480 pixels (16:9), 60 fps, 8 Mbit/s data rate
  • Sensor model: 1/2.5" HD CMOS, 2.2µm-sized pixels
  • Lichtgevoeligheid: Super low-light sensitivity (>1.4 V/lux-sec)
  • Framerate: 60 en 30 fps
  • Bestandstype: MPEG4 (.mp4) (Windows & Mac Compatible)
  • Codec: H.264
  • Witbalans: Automatisch
  • Opnameduur per accu: 2,5 uur
Audio
  • Waterdichte microfoon
  • Gevoeligheid: (0dB=1V/Pa,48 KHz): -44+- 2dB
  • Opnamerichting: Rondom
  • Frequentiebereik: 100-10,000Hz
Lens
  • Lens Type: vastelens (2ft/.6m – ?), hoogwaardig UD lens glas
  • Kijkhoek: 127° in 1080p, 170º in 720p of 960p
  • Zoom: Geen
Input/Output
  • Media: SD-Card 1 tot 32 GB SDHC (let op goedkopere kaarten kunnen niet altijd 60fps aan)
  • Batterij: Uitneembare lithium polymeer accu
  • Output: Mini USB 2.0
Camera
  • Sensor: CMOS
  • Minimale belichting: 0.04 lux bij f/1.2
  • Hoge gevoeligheid bij weinig licht
  • Laag energieverbruik
  • Drukknop voor batterij/geheugenduur indicatie
Afmeting/Gewicht
  • Hoogte: 42mm
  • Lengte: 60mm
  • Breedte: 30mm
  • Gewicht: 167 gram inc. behuizing

Officiele GoPro Accesoires
GoPro heeft een aantal officiele 'premium accesoires' waarmee de GoPro omgetoverd kan worden tot een echt recording-device!
GoPro 3D
Indien je in het bezit bent van 2 GoPro HD's, dan is er een uitbreidings-kit verkrijgbaar, waarmee je de twee camera's gezamelijk kan besturen. GoPro zorgt er met "CineForm Studio" dat de beelden die afzonderlijk van elkaar zijn opgenomen, worden verwerkt tot een 3D film.

Software / Firmware
Er is sinds kort een nieuwe firmware uit tbv de GoPro HERO, welke ondersteuning bied voor het gebruik van de LCD-BacPac en Battery-BacPac. Let op dat deze firmware niet op een ouder model wordt geinstalleerd. Voor meer informatie over de update kan je kijken op de site van GoPro:
Firmware Version V01.01.54
3D HERO System
This latest firmware is needed to use your HD HERO cameras with the latest GoPro products. Simply download the firmware and follow the instructions above.

LCD BacPac
This latest firmware is needed to use your HD HERO cameras with the latest GoPro products. Simply download the firmware and follow the instructions above.

LCD On (LCO) and LCD Off (LCF)
Control the power of your LCD screen. LCD On (LCO) keeps the LCD screen on continuously while the camera is operating. LCD Off (LCO) automatically powers the LCD screen off 60 seconds after the last camera button press.

One Button Mode
One Button Mode simplifies recording video and photos with your HD HERO. With One Button Mode, your camera will start recording video or photos automatically when you power the camera ‘ON’ and will only stop recording when you power the camera ‘OFF’. The shutter button is deactivated in One Button Mode. You can only turn the camera on and off, making it the perfect setting for loaning it to friends or newbies.

Upside Down Mode (UPd)
Now you can take videos and photos with the camera mounted upside down without having to rotate the files later. In UPd, all videos and photos will be saved to your SD card right-side up.

Live Feed Out
Display live feed SD or HD video and audio straight out of the camera to a TV, handheld viewer, or video transmitter. Allows viewing a live video signal during preview, recording, and playback of saved files.

Live Feed On-Screen Display
Display battery life, camera mode, and recording status icons on your live feed video signal with ‘On Screen Display’ turned on, or turn it off to transmit only the video without any status icons.

PAL 25/50 fps Support
If you live in a PAL region (most regions outside of North America) you can now record in the PAL broadcast standard of 25 / 50 fps in the following resolutions:
  • r1 WVGA 50fps
  • r2 1280×720 25fps
  • r3 1280×720 50fps
  • r4 1280×960 25fps
  • r5 1920×1080 25fps

GoPro Dealers
Handige Links / Documentatie
GoProCamera's op YouTube
GoProCamera's op Facebook
GoPro's Official Support
Do's & Don'ts
Wat we in dit topic graag zien is een prettige discussie en het delen van ervaringen. Domme vragen bestaan niet, wel vaak gestelde vragen. Wij zouden het waarderen als je voordat je een vraag stelt toch even rondzoekt in dit topic, op heel GoT en op het internet. Uiteraard respecteren we elkaar en elkaars mening zolang deze onderbouwd is.

De openingspost zal regelmatig worden voorzien van uitbreidingen indien daar behoefte aan is. Wanneer je zelf ideen/uitbreidingen hebt voor de openingspost, dan kan je me dit laten weten via DM.

[Voor 17% gewijzigd door Mittnick op 07-04-2011 14:19. Reden: Aanvulling]

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-05 08:34

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

Leuk idee Mittnick!

Misschien leuk om te vermelden wat je met de nieuwe firmware nog meer kan (25fps, flip image etc).

Mittnick achtervolgen op een Jetski op het water van Miami Beach

*klik voor 1920 HD versie*

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Ik ben erg blij met de Go Pro! Ik gebruik hem met name voor motorrijden.

Niet zozeer om te laten zien voor wat je allemaal wel niet voor fratsen ermee kunt uithalen (hoewel dat ook leuk is), maar met name gewoon om achteraf nog te kunnen zien waar je gereden hebt tijdens een toer.

Binnenkort een motorvakantie in het vooruitzicht, dan zal er zeker veel gebruik van worden gemaakt.
Ik vind de kwaliteit geweldig goed voor zo'n klein apparaat.

Test foto van een paar weken geleden:

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-05 22:37
Jeej een GoPro topic! *O*

Ik blijf me fascineren over de kwaliteit!

Anoniem: 22659

Same here. Apparaat staat hoog op mijn wish-list. Misschien nog even wachten op een iets compacter broertje. :)

Leuk topic Mittnick!

• koudepinda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:49

koudepinda

Don't Panic

hoop van de zomer ook nog zon dingetje te bemachtigen. kan ik mooi planeer filmpje maken van een zwaardboot :)

always bring a towel

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Van een vriend van me kon ik er afgelopen wintersport eentje lenen, puur voor de fun natuurlijk en jammer genoeg nog geen filmpje van ge-edit. Mocht hij klaar zijn dan plaats ik hem hier ;)

• Mittnick
Ik ben er mee aan het spelen geweest in Miami; met de Suction Cup op de Jetski geplakt, en gaan! :-)

Afgelopen week is ook m'n LCD BacPac binnen gekomen; het is toch wel fijn om te kunnen zijn wat je filmt. Ook is het wat makkelijker om je settings in te stellen. Aankomend weekend weer even spelen met de GoPro..

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04 09:44
Ik vind die dingen echt geniaal en zou m ook heel graag hebben. Maar ik vind dat ik tot nu toe te weinig er mee kan doen. Ik zou zowizo een vette video maken van het rijden in mn moeders vw polo, met allemaal verschillende shots van buiten en binnen. En op wintersport natuurlijk. Maar verder heb ik nog geen inspiratie of intressante bezigheid om dat ding ook echt te gaan gebruiken. Maar hij staat wel op mn to-buy list :9
Wanneer kunnen we genieten van een GoPro verzamel topic in FVM?

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 11:56
Iemand tips voor helm montage waarbij de camera wat minder kwetsbaar is? Ik ben met snowboarden onderuit gegaan en heb de camera recht in de sneeuw geplant. Gelukkig alleen klipje gebroken, niet de behuizing.

• Mittnick
@Arjandijk162: Ik denk dat de tips/tweaks afhankelijk zijn van wat voor een helm je hebt.. De tip die ik je voor nu mee kan geven: niet onderuit gaan ;-)

GoPro - Timelapse
Vandaag heb ik m'n GoPro in Stadion Galgenwaard in Utrecht neergezet bij de wedstrijd FC Utrecht - Feyenoord. Voordat het stadion open ging voor publiek heb ik alles opgesteld; en heb het apparaat zo ingesteld dat hij iedere 10 seconden een foto maakt. Deze foto's heb ik achteraf qua kleur/contrast in Lightroom iets bijgetrokken en gecropt naar 16:9-formaat.

Vervolgens is dit het resultaat:

• Nordlys
  • Niet online
Leuk spul zo te zien. Helaas doe ik niet zo vaak van dit soort sporten, maar aan Kevin's video te zien valt het ook voor andere dingen goed te gebruiken ;)

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05 09:58
Jaaa..een GoPro topic :*)
Wij hebben er ook 1 (mn broer en ik) en gebruiken hm op dit moment voornamelijk op een RC model vliegtuigje en een Quadcopter.
Gelukkig met waterdichte behuizing want de Quadcopter heeft al onderwater opnames gemaakt :( (nieuwe onderdelen zijn alweer besteld).

Filmpjes volgen nog maar een fototje post ik alvast.

(gemaakt op zondag 10-04-2011)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• _matt_
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-05 20:26

_matt_

Never forget T6

De Noren hebben een manier gevonden om de GOPro beeldstabilisatie te geven!
Zwaar, groot en maakt een hoop herrie maar geeft wel mooie beelden ;)

YouTube: GoPro HD kamera montert på løpet av en CV90 stormpanservogn

Thinkpad T470 | HP N54L

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

stabiele beelden heb je zeker, maar om nu mooi te zeggen. je kijkt constant tegen een lompe tank aan. ze hadden hem beter kunnen omdraaien dan had je inderdaad mooie beelden

always bring a towel

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:35

Dark Angel

Corvette LS Power

Ik twijfel al een poosje over de GoPro of de VholdR ContourHD-1080p . Volgens mij zijn de camera vrij aan elkaar gewaagd. Wat was jullie reden om voor de GoPro te gaan.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-05 12:10
Dark Angel schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:29:
Ik twijfel al een poosje over de GoPro of de VholdR ContourHD-1080p . Volgens mij zijn de camera vrij aan elkaar gewaagd. Wat was jullie reden om voor de GoPro te gaan.
Het grote voordeel van de GoPro zijn de mounting options en de veel degelijkere kwaliteit. Flikker hem van een berg af en hij is nog heel. Flikker zelf van een berg af en je camera zit nog steeds waar 'ie moet zitten.
Op het eerste gezicht lijkt de GoPro een beetje lomp gebouwd, maar het biedt zo veel meer mogelijkheden t.o.v. de ContourHD.

Zo een mount gaat je met de CountourHD bijv niet lukken.

Ik zit er zelf ook al langere tijd aan te denken om een GoPro te kopen. Het enige wat ik mis, is een GPs functie. Dit heeft de ContourHD wel. Daarnaast vraag ik mij af of men binnenkort met een nieuwe versie van de GoPro komt. De huidige GoPro bestaat al ruim 2 jaar met dezelfde techniek als ik me niet vergis. Een flinke sprong in kwaliteit moet nu onderhand toch wel mogelijk zijn?

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-05 18:49

Pat-Juh

Patrick

Mittnick schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 00:02:
Ik ben er mee aan het spelen geweest in Miami; met de Suction Cup op de Jetski geplakt, en gaan! :-)
[video]

Afgelopen week is ook m'n LCD BacPac binnen gekomen; het is toch wel fijn om te kunnen zijn wat je filmt. Ook is het wat makkelijker om je settings in te stellen. Aankomend weekend weer even spelen met de GoPro..
offtopic:
Lekker "rot" geluidje lijkt er uit de motor te komen :P! Je weet overigens he dat als je met die topsnelheid er af geknalt was je misschien de rest van je leven een stoma had kunnen hebben he ;)? Boven de 50-60km/u :P.

On topic: de surf plug (FCS plug) is trouwens niet alleen bruikbaar op surfboards... Mochten mensen hier interesse in hebben, overal waar je die in kan verlijmen/harsen kan je die gebruiken,

• GerardHenninger

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

Pat-Juh schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:32:
[...]
Lekker "rot" geluidje lijkt er uit de motor te komen :P! Je weet overigens he dat als je met die topsnelheid er af geknalt was je misschien de rest van je leven een stoma had kunnen hebben he ;)? Boven de 50-60km/u :P.
En als je met 5 km/u over een straat loopt kan je zomaar aangereden worden door een auto waardoor je de rest van je leven in een coma ligt.

Punt is: Je leeft maar 1x :)

• Sn0zz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-05 13:17

Sn0zz

Wait... what!?

Punt is: Je leeft maar 1x :)
En die ene keer probeer ik zo veel en ook zo lang mogelijk van te genieten! ;)

[ontopic]
Ik zit al een poos te kijken naar dit soort speeltjes, maar met alle enthousiaste verhalen en voorbeelden hier heb ik denk ik geen excuus meer om het niet te doen. Of eigenlijk: een heel goed excuus om het wel te doen! Fijne post!

• Gutteguttegut

Resultaat:

8)

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:45

Japie.G

Colour Classic

Hier ook in gebruik op RC vliegtuigen. Fantastisch beeld voor zo'n klein ding!

[Voor 7% gewijzigd door Japie.G op 12-04-2011 09:30]

De hartelijke groeten van mij!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04 09:44
lol, check die rolling shutter :P
Maar wel een vet filmpje, mooi zo vanuit de lucht!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

heel mooi filmpje. ziet er echt heel leuk uit zo vanuit de lucht.

zitten die amerikanen moeilijk te doen voor recon vliegtuigjes, en zo knutsel je dr gewoon 1 in elkaar met een GoPro en een rc vliegtuigje :)

always bring a towel

• Gutteguttegut
koudepinda schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:34:
heel mooi filmpje. ziet er echt heel leuk uit zo vanuit de lucht.

zitten die amerikanen moeilijk te doen voor recon vliegtuigjes, en zo knutsel je dr gewoon 1 in elkaar met een GoPro en een rc vliegtuigje :)
FPV (First Person View) setje erop en je kunt als echte spion aan de gang ;)

Wij gebruiken nu een low budget electro zweefvliegtuigje (83 dollar).
(@13:15 ;) ).

Besteld:
2x een Skywalker.
1x FPV setje.

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

gister besteld vandaag binnen. wat een klein dingetje is het eigenlijk :) maar zoals al vaker vermeld, het geluid is letterlijk ruk. maar wat wil je, het is natuurlijk ook een camera om sensatie te vastleggen op beeld.

always bring a towel

• Servertje
Dat geluid hoort ze, dat hebben ze speciaal gemaakt dat als je met 120 KM/H op de snelweg racet met je motor dat je nog iemand z'n stem kan horen ipv de wind.

Maar waar heb je besteld dat zo snel al binnen is?

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

een GoPro ofc :)

btw met dat geluid. op 1.5 meter afstand terwijl je stilstaat hoor je degene waar je de conversatie mee voert al niet meer.

[Voor 79% gewijzigd door koudepinda op 12-04-2011 22:36]

always bring a towel

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

lol, je vliegt toch FPV, dan hoeft dat niet te gebeuren O-) :)

• Gutteguttegut
Japie.G schreef op woensdag 13 april 2011 @ 08:42:
[...]
lol, je vliegt toch FPV, dan hoeft dat niet te gebeuren O-) :)
Nog niet, is onderweg van de USA naar NL :)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-05 00:59
Woei, een GoPro-topic :) Wellicht een idee voor de startpost om onder 'Input/Output' te vermelden dat sd-kaartjes met minimaal class 4 worden aangeraden ivm snel genoeg data kunnen wegschrijven. Een cheap-ass Icidu 16GB class 4-kaart van de Mycom werkt prima bij mij.

• Wouter87
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09-2021
Dat dacht deze kerel vast ook.. leuk spelen met die cameraatjes 7(8)7

knip

Zit erover te denken om zo'n apparaatje aan m'n Roeivereniging aan te bevelen, kunnen we leuke beelden mee schieten. Voor zelfreflectie voor roeiers, en altijd leuk te gebruiken in video's als promotie materiaal!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=18FJOwYdT78]

[Voor 38% gewijzigd door PowerUp op 13-04-2011 14:31. Reden: Filmpje is niet zo goed voor de eetlust]

• Gutteguttegut
Wouter87 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:47:
[...]

Dat dacht deze kerel vast ook.. leuk spelen met die cameraatjes 7(8)7

knip
Maar zn GoPro is nog heel :*)

[Voor 12% gewijzigd door PowerUp op 13-04-2011 14:31]

• Rafe
OmniVision's new 12MP CMOS sensor shoots RAW pics and 1080/60p video, looks for smartphone home

12MP foto's en 1080p op 60fps schieten. Dit zou zo maar een leuke sensor kunnen zijn voor een nieuwe GoPro cam :)

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

Rafe schreef op donderdag 14 april 2011 @ 19:08:
OmniVision's new 12MP CMOS sensor shoots RAW pics and 1080/60p video, looks for smartphone home

12MP foto's en 1080p op 60fps schieten. Dit zou zo maar een leuke sensor kunnen zijn voor een nieuwe GoPro cam :)
voor de filmpjes misschien, maar man ik kan je nu al vertellen dat een 12MP foto een idiote ruis zal hebben. mij houden ze niet voor de gek met die pixel waanzin

always bring a towel

• Gabliboeba
Rafe schreef op donderdag 14 april 2011 @ 19:08:

Hmm, ik ben benieuwd of ze daadwerkelijk binnenkort een 'nieuwe' GoPro uitbrengen. De huidige GoPro HD is immers al sinds 2009 op de markt. Ze hebben nu al enige tijd (sinds eind 2010) een daily sweepstake waarbij ze alles wat ze maken elke dag één keer weggeven. Dit loopt nog tot eind 2011. Het zou natuurlijk een teken kunnen zijn dat ze laatste voorraden weg willen werken (wellicht heeft iemand zicht op leveringen die GoPro doet). Dagelijks een pakket t.w.v 570 dollar verkoopprijs weggeven is natuurlijk wel een erg forse kostenpost (500 dagen * $570 = €$300.000)
Als dit allemaal onder marketingactiviteiten valt dan mogen ze wat mij betreft wel wat aan die marge doen. :P

[Voor 4% gewijzigd door Gabliboeba op 15-04-2011 09:09]

• Triplefox
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-05 10:54
Gutteguttegut schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:10:
[...]
Wij gebruiken nu een low budget electro zweefvliegtuigje (83 dollar).
Linkje?? :9

Genoeg om leuke foto's te maken | www.hondenopdefoto.nl

• Gutteguttegut

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-05 21:02
Ah een GoPro topic, cool. Ik heb net een HD Motorsports set besteld, met tasje erbij etc, en ook nog een chest mount erbij. Komt pas ergens in Mei met een vriend mee uit Amerika, kost toch 1/3e minder.

Ik ga hem vooral gebruiken bij het reizen, ook op de auto plakken. Ik wil hem wel op m'n terreinwagen plakken en dan door een bak water rijden, kun je erg leuke dingen mee doen.

Ampera-e (60kWh)

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-05 14:54
Man, wat is dat gaaf. Ik zal er zelf weinig aan hebben, ben niet zo het sportieve type lately, maar als ik dat filmpje in de startpost zie :o. Ben dan ook minder geinteresseerd in de camera, en meer in de resultaten die het oplevert :). Dus jongens, kopen die handel en plaatsen die filmpjes ;)

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

• Gutteguttegut
Nog een paar lucht opnames:

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

die eerste _/-\o_ zon vliegtuigje heeft toch ook wel weer iets

always bring a towel

• Servertje
Inderdaad! Erg mooi foto's! Zeker gezien het standpunt. Eens iets heel anders!

• Gutteguttegut
Et voila...
De eerste publicatie is een feit :*)

• Milo.
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:18

Milo.

klik

Hehe cool!
Helaas staat die niet in het dagblad voor westfriesland.

|| Flickr || 500px || Apple || Windows || Nikon || Canon ||

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-05 10:13

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

!null schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 15:08:
Ah een GoPro topic, cool. Ik heb net een HD Motorsports set besteld, met tasje erbij etc, en ook nog een chest mount erbij. Komt pas ergens in Mei met een vriend mee uit Amerika, kost toch 1/3e minder.

Ik ga hem vooral gebruiken bij het reizen, ook op de auto plakken. Ik wil hem wel op m'n terreinwagen plakken en dan door een bak water rijden, kun je erg leuke dingen mee doen.
Ik heb hem ook uit Amerika, dat scheelt echt behoorlijk wat, zelfs op een relatief laag bedrag zoals dit. Wat voor tasje heb jij? Ik heb nog nergens een goed tasje er voor kunnen vinden.

Ik heb de camera alleen nog maar op vakantie gebruikt gebruikt op de fiets en tijdens het zwemmen, maar ondanks dat het water heel helder was is de video niet heel scherp, de camera bleef wel waterdicht.

Op de fiets had ik hem op mijn hoofd zitten, en niet op de fiets zelf. Het voodeel is dat je dan meer controle hebt over wat je in beeld hebt. Het bedienen ging vrij goed. Na even oefenen leer je wat de piepjes betekenen, maar in de stad tussen de auto's had ik moeite met het horen van de piepjes, maar misschien is het beter als je dan niet de waterdichte behuizing gebruikt.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mittnick
Afgelopen zaterdag heb ik tijdens een event-fotoshoot voor Radio538 de GoPro op mijn hoofd gemonteerd via de head-strap. Echt stylish is het niet; maar het is wel leuk om terug te kijken..

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LiI6xVE3WwA]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• !null
Het is me gelukt om twee losse latches voor de behuizing te krijgen :)
Die dingen willen nog wel eens breken, wat de camera echt een heel stuk minder nuttig maakt.
Je kan ze alleen nergens los kopen, altijd de hele behuizing. Goeie service iig.
Johnny schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 11:32:
[...]

Ik heb hem ook uit Amerika, dat scheelt echt behoorlijk wat, zelfs op een relatief laag bedrag zoals dit. Wat voor tasje heb jij? Ik heb nog nergens een goed tasje er voor kunnen vinden.
Ik heb zo'n soort set besteld (maar dan dus de motorsport set, die er blijkbaar niet meer is op Amazon)

http://www.amazon.com/GoP...F8&qid=1304541408&sr=8-41

Zal wel niet een geweldig tasje zijn (moet het nog binnenkrijgen via vriend uit Amerika die binnenkort komt) maar de maat zal wel ideaal zijn.

Ampera-e (60kWh)

• Gutteguttegut
Mittnick schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:22:
Afgelopen zaterdag heb ik tijdens een event-fotoshoot voor Radio538 de GoPro op mijn hoofd gemonteerd via de head-strap. Echt stylish is het niet; maar het is wel leuk om terug te kijken..

[video]
Erg leuk om te zien!
Misschien een keertje door Deshaker halen?

• GerardHenninger

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

Ook ik was afgelopen zaterdag aan het werk bij 538 (Mittnick en ik kunnen niet zonder elkaar).
In overleg met Armin heb ik mijn GoPro vastgemaakt aan z'n monitorspeaker. Niet de meest ideale oplossing i.v.m. met trillingen en de heftige bass, maar er was nergens anders plek.

*Ik heb de liveset bij 538 opgevraagd en die gesynct met de beelden van m'n Go Pro. Ik hoorde achteraf dat Armin een nummer van een andere klant draaide, dus dat stuk heb ik eruit geknipt en aan m'n andere klant verkocht ;)*

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rafe
Beiden zijn erg tof. Ik was al blij dat ik Armin relatief rustig in Leiden heb gezien, maar nu al helemaal :D

• jll
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-05 16:38
Mooi topic dit. Ik heb mijn HDpro nu ongeveer een jaar in bezit. Heb er inmiddels al wat filmpjes mee gemaakt. Een deel is al gemonteerd en een deel staat nog in de wacht.

Hier alvast een timelapse van mijn motor revisie.

Mijn ervaring met binnen filmen is dat het nogal donker beeld materiaal opleverd. Ik maak dan liever een timelapse movie met losse foto's, wat is jullie ervaring hiermee ?

Ander geslaagde beelden zijn vanaf het dek van onze solarboot. Dit tijdens de Frisian Solar Challenge vorig jaar. Beelden zijn gemaakt tijdens de sprint races in de prinsen tuin. (Alleen de beelden van af het dek zijn met de HDpro gefilmd. De rest zit in het filmpje gemonteerd)

En nog een versneld afgespeelde opname vanaf het dek:

Binnen kort weer even varen en filmen!

the right tool for the right job__smaken verschillen maar lelijk is niet mooi

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rafe
Monteren jullie 'm nog wel eens op een stok? Zoals in dit filmpje?

Ik heb net een uitschuifbaar apparaat besteld van Xsories die tot 94cm gaat. Ben benieuwd hoe het bevalt, zal mijn ervaringen delen met jullie :)

• !null
Ik heb sinds het weekend ook mijn GoPro HD Hero binnen, motorsport set en nog wat handige accessoires. Erg leuk. Moet nog wat experimenteren met filmpjes, even wat leuks voor bedenken. Maar het automatisch foto's maken is al erg leuk, daarmee heb je zo leuke timelapse filmpjes gemaakt. Een zooi foto's van 5MP en dan even door mencoder heen halen, en klaar is kees.

Snel testje:

Ampera-e (60kWh)

• Camacha
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-07-2017

Camacha

Herder of bits.

Rafe schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:16:
Monteren jullie 'm nog wel eens op een stok? Zoals in dit filmpje?
[video]
Geeft toch iets meer snelheidsbeleving zo, niet verkeerd.

Persuader of bytes.

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:53
Denk ik de meest onwaarschijnlijke gopro filmer hier...
Leeuw neemt cam mee in z'n bek en gaat even een stukje wandelen.

Niet helemaal on topic maar toch grappig om te zien :)

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

zeker grappig, wat een maf beest :)

always bring a towel

• Camacha
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-07-2017

Camacha

Herder of bits.

koudepinda schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:12:
zeker grappig, wat een maf beest :)
Waarom is dat maf? Je vindt een speelgoedje, paradeert er even mee rond totdat je het zat wordt en laat 't vervolgens achter. Niets dat mensen (of leeuwen) vreemd is.

Persuader of bytes.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rafe
Camacha schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 06:01:
[...]

Geeft toch iets meer snelheidsbeleving zo, niet verkeerd.
Is inderdaad niet verkeerd, geeft ook meer flexibiliteit dan de HD Hero vast op je hoofd of ergens anders te monteren. Een vriend van me heeft een skistok gebruikt in onderstaand filmpje:

Die stok van Xsories is inmiddels binnen. Omdat deze uitschuifbaar is kan je daar ook nog mee variëren, maar ik moet nog even zien hoe stevig het apparaat in de praktijk is. Met de Hero er op voelt het okee, maar zodra je gaat zwaaien voel je ook wel dat het telescopisch is en niet één geheel. Volgens de verpakking is het ding trouwens geschikt voor camera's met een maximumgewicht van 50 gram 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gabliboeba
Ik ben erg benieuwd naar een vergelijking tussen de nieuwe Contour+ (http://contour.com/camera/contour_plus en de GoPro. De Contour+ heeft nu ook een 170° kijkhoek. Ik neem aan dat ze daar ook een nieuwe CMOS sensor voor hebben gebruikt?"Ik zit er nu al langere tijd aan te denken om een GoPro te kopen,. Het enige wat me tegenhoudt is dat ze misschein binnenkort een nieuwe versie uitbrengen. Is er uberhaupt een grote stap in de videokwaliteit mogelijk?

[Voor 5% gewijzigd door Gabliboeba op 31-05-2011 09:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 01:28

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik heb sinds een paar weken de LCD bacpak en dat maakt de GoPro tot een bijna volwaardige camcorder. Het beeld ziet er best goed uit op de LCD monitor.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

• Lohran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-05-2021

Lohran

LoveAtFirstDrive.nl

Ik heb samen met mijn broer een GoPro HD Motorsport gekocht in Amerika, scheelde ons aardig wat geld (via een vriend in Amerika laten opsturen naar ons).
Ik heb een klein testje gedaan en ben zeer tevreden over de beeldkwaliteit, zeker gezien de omvang van het kleine apparaatje. Filmpje is verder vrij saai eigenlijk, maar was ook meer om te testen.. Plaatsing van het ding is wel belangrijk. Overigens ging mij het er ook om of mijn auto veel rookt :P

• Servertje
Wat ik me afvraag, kan je met een GoPro gemakkelijk 120 en harder rijden zonder dat hij eraf vliegt?

Daar huiver ik nog een beetje voor..

• Lohran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-05-2021

Lohran

LoveAtFirstDrive.nl

Servertje schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 11:36:
Wat ik me afvraag, kan je met een GoPro gemakkelijk 120 en harder rijden zonder dat hij eraf vliegt?

Zolang je de zuignap goed bevestigd zit deze ook echt heel goed vast hoor. Daar zou ik me geen zorgen over maken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• !null

Ja goed bevestigen. Alleen test hem wel even door er aan te trekken etc, want soms lijkt hij goed vast te zitten en komt hij er gewoon vanaf.
Oppassen op bolle vlaktes, wat bij een auto nogal eens het geval is. Moet niet te bol zijn.

Ampera-e (60kWh)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kcilium
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 09:48

Aan mijn motorhelm begint hij vanaf 140 km/h te trekken (vaste mount dus geen probleem), de zuignap is tricky, het oppervlak moet recht zijn en niet vet/vies.
Mijn advies is dan ook om waar het kan hem nog met een touwtje te bevestigen ofzo just to be sure.

2 beer or not 2 beer thats the question

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb nu een GoPro HD besteld, maar ik vroeg me nou af welke SD kaartjes het beste zijn iemand tips welke goed werken?

• !null
Bij mij zit er gewoon een Transcend 32GB kaartje in, werkt prima. Je hebt volgens mij minimaal class 4 nodig, niet heel spectaculair dus. Maar dat valt wel op te zoeken.

Ampera-e (60kWh)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gabliboeba
Heerlijke backfire op Facebook nu. Ze geven volgende week elke dag 10 GoPro's weg.
As a giant THANK YOU to our awesome fans, starting on Monday we are giving away 10 Everything We Make Prize Packages EVERY DAY for 5 days! THAT'S 50 EVERYTHING WE MAKE PRIZE PACKAGES!!!

There are 2 ways to win. Number one share your most kickass GoPro photos with us. We'll pick our favorite 5 each day. The second way to win is to share a photo of You AND Your GoPro in action TOGETHER in the shot. We'll pick our favorite 5 of those each day too.

Make sure to title your shot "I Love My GoPro!" so we know which ones you are submitting!

Remember the contest starts MONDAY, so get out there this weekend and ROCK YOUR GOPROS!!!

Stay tuned for more details...

WE LOVE YOU GUYS!!!
Na de aankondiging iedereen over de zeik. 10 minuten later:
OUCH! People without GoPro's: we hear you. Stay tuned!
_O-

• NoenkelYani
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-05 15:33
Ik heb mijzelf ook een GoPro meegebracht vanuit Amerika. Eerste test was natuurlijk op de moto. het gaat om een Suzuki SV650 (kort filmpje)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yD_SpgiBCMc]

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:35

Dark Angel

Corvette LS Power

Gabliboeba schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 08:58:
Ik ben erg benieuwd naar een vergelijking tussen de nieuwe Contour+ (http://contour.com/camera/contour_plus en de GoPro. De Contour+ heeft nu ook een 170° kijkhoek. Ik neem aan dat ze daar ook een nieuwe CMOS sensor voor hebben gebruikt?"Ik zit er nu al langere tijd aan te denken om een GoPro te kopen,. Het enige wat me tegenhoudt is dat ze misschein binnenkort een nieuwe versie uitbrengen. Is er uberhaupt een grote stap in de videokwaliteit mogelijk?
Ik heb zelf vandaag na lang twijfelen de Contour + gekocht.
Zal hier ook wel en review neer zetten als ik hem binnen heb. Mijn collega heeft de Gopro HD dan zal ik ze eens tegen elkaar testen.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• Gutteguttegut
Even een klein schopje:

Gister gemaakt (23 september 2011) in attractie park Slagharen.

[Voor 4% gewijzigd door Gutteguttegut op 12-10-2011 00:01]

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:03
Super gave camera. Gisteren in actie gezien tijdens parachutespringen :) Filmpje is nog onderweg.
Zit er sterk over te denken om er zelf ook 1 aan te schaffen, naast parachutespringen ook (als het haalbaar is) elk jaar een keertje lekker aan het skiën, lijkt me leuk om daar beelden van te hebben.

Ondertussen al iet bekend over een eventuele opvolger? Die voorraden moeten met al die acties zo ongeveer tot op het nulpunt gedaald zijn toch?

• GIBSS
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-05 23:27
woow ik ben nu al verkocht aan deze camera!

Ik wil HEUL graag 1 aanschaffen alleen heb nog een aantal vragen!

Ik zie in de pricewatch 1 voor 237 euro, nou is mijn vraag: Dit is de surf versie, ik wil de camera niet gebruiken voor surfen o.i.d. maar deze is dus goedkoper dan de naked versie. Is dit gewoon dezelfde camera met dezelfde functies alleen met andere accessoires? (waarom is die dan goedkoper?)

En ik ben van plan om deze camera o.a. te gebruiken voor optredens in discotheken, zal dit werken? of krijg je veel ruis?

gr !

(Als ik de recensies mag geloven is dit echt de perfecte camera voor alles:P)

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

GIBSS schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:54:
Dit is de surf versie, ik wil de camera niet gebruiken voor surfen o.i.d. maar deze is dus goedkoper dan de naked versie. Is dit gewoon dezelfde camera met dezelfde functies alleen met andere accessoires? (waarom is die dan goedkoper?)
Dat is de surf versie. Die zou normaal duurder zijn dan de naked versie omdat er nog een zuignap bij zit om op het surfbord vast te maken. Die prijs is ongelofelijk laag, dus zal wel niet kloppen. Vooraad is ook 0. Als je op de site kijkt staat er nog ene GoPro Surf te koop met een ander modelnummer die wel op voorraad is, maar wel normaal geprijsd is (ook wel erg goedkoop, 269,-). Rara.

Maar een camera voor alles wordt het pas met het LCD bacpac dingetje. Dan zie je tenminste wat je opneemt. Dan nog is filmen in slecht verlichte ruimen niet er mooi.

• GIBSS
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-05 23:27
ok ... nouja ik denk er wel over na want de go pro HD lijkt me echt super tof en de prijs vind ik sowieso meevallen..

maar hoe word zoiets als dit opgenomen dan? YouTube: Hardwell - Encoded (Official Music Video) Met een grote professionele CAM?

want de kracht van de go pro HD is voornamelijk zijn kleine formaat, gewicht en shock proof eigenschappen. en dat kan ik wel gebruiken :D

maar mijn vraag was of je ruis krijgt? neemt hij het wel op ? (in de slecht verlichte ruimte)

Gr

[Voor 12% gewijzigd door GIBSS op 11-10-2011 23:39]

• WardKuipers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-05-2016
Aangezien ik door Gerard, Gut, Angel en nog wel wat meer lui word gepushed om ook eens wat te posten, bij deze dan maar ;)!
Ik heb nu sinds een tijdje ook een GoPro Hero HD en ik zie dat er in dit topic ook een hoop mounts worden besproken. Mijn toevoeging, voor de fotografen onder ons, de hotshoe mount.
Ik heb de mount op de foto bij CameraNU gehaald, maar raad (als je m ook wilt hebben natuurlijk) t aan om m gewoon van eBay te halen, kost een stuk minder ;)!
http://www.ebay.com/itm/1...1497.l2649#ht_3968wt_1163

Leuk om een filmpje terug te kijken hoe je nou aan die ene mooie plaat kwam en dan kunnen mensen ook even 'meekijken' hoe je je werk nou doet ;)! *moet je natuurlijk niet ook je ext. flitser willen gebruiken*

So far m'n eerste post in dit topic, maar ik zal binnenkort ook flink veel filmpjes gaan posten etc.

Videos: http://www.youtube.com/user/WardKuipers - Other: wardkuipers.com

• NeOpHyTe-NL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-05 00:38
Ook ik heb al ongeveer een jaar een GoPro, nog niet veel gedaan, maar altijd leuk om te hebben.
Hier een 'quick and dirty' voorbeeld wat je er nog meer mee kan doen. Even snel met de GoPro gemaakt terwijl ik met een kennis aan mijn auto sleutelde:

Beginning to realize the power...

• Gutteguttegut
En voor de mensen die het nog niet weten:
http://gopro.com/hd-hero2-cameras/
De nieuwe GoPro!

Vergelijking met de oude versies:
http://gopro.com/product-...hd-hero2-hd-hero-cameras/

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:44

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik hoop dat die net zo groot is als de huidige... ik moet er nog één kopen, maar heb al zo'n aangepaste onderwaterbehuizing ervoor :X

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Gutteguttegut schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:24:
En voor de mensen die het nog niet weten:
http://gopro.com/hd-hero2-cameras/
De nieuwe GoPro!
In eerste instantie dacht ik, hey een ingebouwde accu verwarming, dat was gsteren handig geweest. Maar mijn Hero heeft dat schijnbaar ook. Toch was de accu na een uurtje al leeg en zo koud was het gister morgen niet eens (4C). Ben benieuwd hoe de reviews zijn van de 2x sharper lens en of dat te zien is. Ik zou liever wat hogere bitrates hebben zodat de compressie niet zo hoog hoeft te zijn. De Hero doet 32GB in 4h21m, de Hero2 in 4 uur. Scheelt niet veel, ben benieuwd hoe dat in de praktijk qua beeldkwaliteit eruit ziet.

• kywr
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
ik kan niet wachten! op youtube staat inmiddels een starters guide van de HERO2

• WardKuipers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-05-2016
De HD Hero2 belooft veel goeds, die 120fps op 848 lijkt me op zich ook leuk om eens wat mee te filmen, maar ik
las bij http://philipbloom.net/2011/10/24/gopro/ al dat de extra opties (qua instellingen) niet al te fijn zijn. Hij zou bij low light conditions beter moeten zijn en hij is ook wel een stuk lichter, maar wel met de nodige beeldruis. Voor de rest kan die 10fps burst schieten, heeft die 11MP en kan je de timelapse nu ook op 0,5 sec interval zetten.

So far in t kort alle 'major' wijzigingen/upgrades, maar vooral dat '2x sharper' kan je goed zien in t promo filmpje en laten we allemaal even eerlijk zijn, bij GoPro gaat t uiteindelijk toch om de vreselijk mooie beelden die er uit komen bij daglicht en wat zijn die mooi bij deze promo ;)!

Videos: http://www.youtube.com/user/WardKuipers - Other: wardkuipers.com

• Gabliboeba

• Servertje
Ziet er gaaf uit! Gelukkig nog even gewacht met kopen. Nu moet hij wel snel komen vind ik!

Je hebt nu ook een WiFi backpack met een remote timer via WiFi. Ziet er interessant uit!
http://gopro.com/hd-hero-...i-fi-bacpac-remote-combo/

[Voor 46% gewijzigd door Servertje op 24-10-2011 20:23]

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05 20:26

qless

...vraag maar...

Mooi, nu ook 1080p met 170graden ipv 127

Website|Mini 3 Pro|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300

• Gutteguttegut
Het menu is nu gewoon duidelijk :)

Anoniem: 428313

Ik zit er ook over te denken om de nieuwe GoPro te halen om met skien te gebruiken. Heeft iemand ervaring met skibevestiging? Ik zie een mount om hem aan je skibril te bevestigen? Gaat hij dan niet klapperen? Zou ik hem dan beter vast kunnen plakken?

• Gabliboeba
Anoniem: 428313 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:39:
Ik zit er ook over te denken om de nieuwe GoPro te halen om met skien te gebruiken. Heeft iemand ervaring met skibevestiging? Ik zie een mount om hem aan je skibril te bevestigen? Gaat hij dan niet klapperen? Zou ik hem dan beter vast kunnen plakken?
Ik denk dat je in de wat bent met de Contour. De GoPro heeft namelijk geen mount om hem aan je skibril te bevestigen. Tijdens het skiën moet kun je hem het beste aan je helm bevestigen. Of natuurlijk dat harnas, of aan skistok. Als je zonder helm skiet, zie dit dan als een reden om wél met helm te skiën

Anoniem: 428313

Gabliboeba schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:46:
[...]

Ik denk dat je in de wat bent met de Contour. De GoPro heeft namelijk geen mount om hem aan je skibril te bevestigen. Tijdens het skiën moet kun je hem het beste aan je helm bevestigen. Of natuurlijk dat harnas, of aan skistok. Als je zonder helm skiet, zie dit dan als een reden om wél met helm te skiën
Klopt ja, mijn fout. Dan ga ik hem zo maar als een voelspriet monteren:

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-05 07:39
Vraagje richting gebruikers van de GoPro:
Hoe zit het met het verwijderen van de plakmounts van helmen of andere oppervlakken? Makkelijk te verwijderen? Blijft er plak achter?

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 11:56
BamiHap schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:59:
Vraagje richting gebruikers van de GoPro:
Hoe zit het met het verwijderen van de plakmounts van helmen of andere oppervlakken? Makkelijk te verwijderen? Blijft er plak achter?
Goed te doen, blijft niets achter, het is gewoon een plak rubberachtig spul, niet van dat schuim wat je bij dubbelzijdig tape nog wel eens ziet. Als je go pro tape bij 3m wil bestellen ben je ook wel wat centjes kwijt

• Florissant
  • Laatst online: 30-04 17:40
Kan je hem dan ook weer makkelijk op bijvoorbeeld een andere helm bevestigen?

• kywr
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Florissant schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:46:
nooit getest, maar het is niet de bedoeling en ik zelf zou het ook niet durven.

• Spotter
  • Laatst online: 09-05 18:05

Spotter

Lichtnicht

Ik heb een GoPro op een vleugel van een zweefvliegtuig gehad met de voetjes met dubbelzijdig tape (Vmax=200km/u+) met daaroverheen gaffatape, en ik heb het voetje+tape meerdere keren hergebruikt. Het zat op de laatste vlucht nog net zo muurvast als op de eerste, dus ik zou het zeker wel durven tot een keer of 5 minimaal.

• Gabliboeba
Florissant schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:46:
Ik zou het niet riskeren. Je krijgt een stuk of wat van die adhesive mounts. Het is dus niet zo dat je er maar één krijgt.

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Hier ook op de tip van een zweefvliegtuig. Maar dan een kleinere (3meter) uitvoering ;)

Hier gewoon met een stukje tape vastgeplakt (cam op linkertip is de GoPro, Op de rechtertip zit een hele goedkope china cam). Erg leuke camera doe GoPro! Ik ben in de race voor versie 2, maar die haal ik dan wel uit Amerika. In NL zijn ze me echt te duur!

• Gutteguttegut
Ik zal eens kijken of ik deze week een goede vergelijking tussen versie 1 en 2 kan maken.
De eerste resultaten van de versie 2 zijn wel veel belovend.

• Marcjeno1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-05 18:10
Ik heb nu net een GoPro Hero 2!

Echt een prachtcameraatje maakt echt supermooie filmpjes en foto's!

Ik zoek nu alleen iets waardoor ik zonder een laptop de bestanden van mijn sd kaartje kan dumpen op een externe harde schijf, iemand enig idee?

• Gabliboeba
Marcjeno1 schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:47:
Ik heb nu net een GoPro Hero 2!

Echt een prachtcameraatje maakt echt supermooie filmpjes en foto's!

Ik zoek nu alleen iets waardoor ik zonder een laptop de bestanden van mijn sd kaartje kan dumpen op een externe harde schijf, iemand enig idee?
http://www.eye.fi/

Zoiets bedoel je?
Pagina: 1 2 3 ... 80 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee