Geen eigen foto ;-) maar misschien wel een idee voor anderen?
(De montage van de go pro, niet de loctie (favelas in Rio)
Dat wordt al gedaan door enkele tweakers_matt_ schreef op maandag 14 november 2011 @ 07:34:
[afbeelding]
Geen eigen foto ;-) maar misschien wel een idee voor anderen?
(De montage van de go pro, niet de loctie (favelas in Rio)
The birds turned into The Flying Dutchmen!
[ Voor 22% gewijzigd door zonoskar op 18-11-2011 07:44 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Side-by-Side comparison mogelijk toevallig ??Gutteguttegut schreef op donderdag 17 november 2011 @ 21:20:
Ik kan nu alvast zeggen dat de GoPro 2 een betere low-light performance heeft dan de GoPro 1.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ja, heb ik reeds gedaan alleen is het filmpje...eh...nogal "minder" en zet ik daarom niet "open" op youtubenero355 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:20:
[...]
Side-by-Side comparison mogelijk toevallig ??
/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen
Ja (ook al kun je in de 3D instellingen op Youtube dit aanpassen/omdraaien).Servertje schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 23:47:
Ik neem aan dat rechts GoPro2 is? Ziet er veel beter uit, scherper, lichter (qua beeld)
Naast schoongemaakt ook vetvrij gemaakt? En na het aanbrengen genoeg druk uitgeoefend? En daarna lang genoeg laten uitharden (48 u is goed, 72u is beter?)-Jaap-io schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 10:46:
zijn er hiet mensen die ervaring hebben met die flat adhesive pads op snowboards? Ik had hem op mijn board geplakt (eerst schoongemaakt) en gister in snowworld wilde ik hem vast klikken en schoot de pad los op het moment dat ik hem aanraakte.... niet eens met kracht, gewoon om ff de sneeuw er af te vegen.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
dodge_911 schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:45:
[...]
Naast schoongemaakt ook vetvrij gemaakt? En na het aanbrengen genoeg druk uitgeoefend? En daarna lang genoeg laten uitharden (48 u is goed, 72u is beter?)
Het is 3M VHB 4991 tape, dus best wel stevig en goed spul...
Voor permanente mounts haal ik het foam er wel af en vervang dit door sugru
/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen
[ Voor 26% gewijzigd door zonoskar op 19-11-2011 20:48 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
&Gutteguttegut schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:01:
Ja, heb ik reeds gedaan alleen is het filmpje...eh...nogal "minder" en zet ik daarom niet "open" op youtube
Even een snelle 3D test:
[video]
HOLY CRAP !!! Die oude was gewoon pure bagger als je dit zo zietGutteguttegut schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 11:57:
Ja (ook al kun je in de 3D instellingen op Youtube dit aanpassen/omdraaien).
Dit is een screenshot uit een filmpje:
[afbeelding]
klikbaar
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Anoniem: 433500
Imho houdt de zuignap het niet tegen zulke snelheden...Jasperv6 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:43:
Heb er veel zin in. Wil het vooral voor de autosport gebruiken. Daar komen wel snelheden voor van max 250km/u. Zou de zuignap dat wel aankunnen?
Sugru kan je 't best vergelijken met siliconenkitklei...Jasperv6 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:24:
Ja zat ook al aan Sugru te denken. Heb geen ervaring emt het spul maar het schijnt zacht plastic te worden dat op alles plakt.![]()
Daarnaast zit ik met nog 1 probleem: Windruis
Okee end at geld dan voor de HD2? Want de kennis van mij heeft een GoPro Hd. Die monteerd (als hij de go pro buiten de auto monteerd) er een muziekje onder wat ik jammer vindt.dodge_911 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:46:
[...]
Sugru kan je 't best vergelijken met siliconenkitklei...
Over windgeruis : dat schijnt 1 van de sterke punten te zijn van de GoPro, daar is hard aan gewerkt door de engineers, volgens de blurb op de website...
Dat gold al voor de 1, dus volgens mij ook voor de 2...Jasperv6 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:38:
[...]
Okee end at geld dan voor de HD2? Want de kennis van mij heeft een GoPro Hd. Die monteerd (als hij de go pro buiten de auto monteerd) er een muziekje onder wat ik jammer vindt.
Moet het allemaal maar even beoordelen als hij binnen is.![]()
Maar koop wel een goedkoop microfoontje alvast want dat kan nooit kwaad
Heb je hem in het water laten vallen?Gutteguttegut schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 16:04:
Wij hebben vandaag de GoPro 2 afgeschreven
Dus helaas geen vergelijkingen meer voorlopig.
Sort off, quadcopter is ergens gecrashed uit het zicht waarschijnlijk in het water met GoPro 2 er onder.Jasperv6 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 16:10:
[...]
Heb je hem in het water laten vallen?Is met mijn vorige camera gebeurd dus vandaar de overschakeling naar Go Pro icm waterproof housing;)
Das wel balen man!Gutteguttegut schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 16:46:
[...]
Sort off, quadcopter is ergens gecrashed uit het zicht waarschijnlijk in het water met GoPro 2 er onder.
2 uur gezocht op het terrein maar nergens kunnen vinden en aangezien er veel water partijen zijn is het vermoeden dat hij ergens op de bodem ligt.
Anoniem: 47458
Beter een ballonnetje eraan maken zodat ie drijft.Jasperv6 schreef op zondag 27 november 2011 @ 19:40:
Ook nog een quadcopter weg.. Ik zou, als je zoiets weer gaat doen, toch een soort op afstandbedienbaar geluid/sterke lamp installeren.
StoerGutteguttegut schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 16:46:
Sort off, quadcopter is ergens gecrashed uit het zicht waarschijnlijk in het water met GoPro 2 er onder.
2 uur gezocht op het terrein maar nergens kunnen vinden en aangezien er veel water partijen zijn is het vermoeden dat hij ergens op de bodem ligt.
[ Voor 13% gewijzigd door Gutteguttegut op 28-11-2011 20:59 ]
Hierzo! Ik wil juist de HD2 gaan kopen ;)!Muurtegel schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:17:
Ik denk dat de GoPro Hero 2 toch net iets boven mijn budget ligt. Is er iemand die zijn oude GoPro Hero weg doet?
Anoniem: 47458
Op het moment van crashen draaide een timelapse van 1 seconde.Anoniem: 47458 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 21:06:
@guttex3 Daar heb je wel geluk mee!
Hopelijk kunnen we nu je crashvideo zien!
Er zijn namelijk al wat meer crashvideo's gezien en sommige weten de quadcopter met uitvallen van een motor nog redelijk netjes te laden.
Waarom is jouw keuze gevallen op een kant en klare quadcopter i.p.v. zelf eentje bouwen als een hardcore tweaker?
Heeft er iemand al met die wifi module voor de gopro kunnen spelen?
Ja, alleen is dat nutteloos als je gopro aan een zware heli vast zit.zonoskar schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:06:
Mijn ballonnetje reactie blijkt nog niet eens zo gek want GoPro maakt zwembandjes voor je Hero HD: http://gopro.com/camera-accessories/floaty-backdoor/
Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.
[ Voor 95% gewijzigd door PowerUp op 30-11-2011 23:33 ]
[ Voor 70% gewijzigd door PowerUp op 30-11-2011 23:33 ]
Het verschil tussen de 1 en 2 met goed licht is niet zo heel groot vind ik.Scirocco schreef op donderdag 01 december 2011 @ 00:25:
Ik móet van mezelf een GoPro hebben als ik begin Januari op wintersport ga. Helaas heb ik nu niet het budget om er een te kopen, dus wilde ik een GoPro voor een week huren.
Na wat zoeken zag ik dat je wel een GoPro HD kan huren met alle accessoires, maar niet de HD2?
Als iemand een adresje weet waar ik een HD2 kan huren hoor ik dat graag! Anders word het (helaas) de eerste versie..
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Zoals gezegd geen filmpjes...alleen wat foto's.Jasperv6 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:10:
@Gutteguttegut
Nice man! Wel geluk dat niet iemand anders hem gevonden heeft. Die heeft dan wel een Gopro + quadcopterKan je op het filmpje zien hoe het is gebeurd?
Heb ook eens mee mogen maken dat het freq-signaal uitviel/storingen had > daardoor viel de copter gewoon uit de lucht
[ Voor 16% gewijzigd door Gutteguttegut op 01-12-2011 23:33 ]
Anoniem: 22659
Die ene, met die snor
Niet bekend mee maar gezocht en ze zijn ook op Marktplaats actief, al 5 jaar. Lijkt me positief.Muurtegel schreef op zondag 04 december 2011 @ 22:46:
Is er iemand bekend met deze winkel: http://suprasport.nl/inde...h=2_7_287&products_id=510
GoPro Hero 2 Outdoor/Motorsport voor 280 euro. Klinkt een beetje te goed om waar te zijn eigenlijk.
(of is het niet toegestaan hier over te praten?)
Nu net een mailtje gestuurd voor info. Op marktplaats staat dat je kan ophalen, dat wil ik dan ook doen en laat weten hoe het is / gaat verlopen.Tjado schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:16:
Ze zitten in Haarlem, misschien is er een mogelijkheid om langs te gaan?
Goede tips, had ik zelf eigenlijk ook wel moeten bedenken..Anoniem: 22659 schreef op zondag 04 december 2011 @ 23:47:
Zoek naar ervaringen (google), kijk wanneer de site is geregistreerd en houdt de tips in Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie in je achterhoofd. Geen idee wat het prijsverschil is, maar neem niet teveel risico voor een paar tientjes
Dat zag ik inderdaad ook staan, is alleen wat ver weg voor mij.Ze zitten in Haarlem, misschien is er een mogelijkheid om langs te gaan?
Ik ben benieuwd. Als er hier meer tweakers zijn die een Hero2 willen, kunnen we eventueel ook 5 camera's tegelijk bestellen. Dan krijg je namelijk korting.Nu net een mailtje gestuurd voor info. Op marktplaats staat dat je kan ophalen, dat wil ik dan ook doen en laat weten hoe het is / gaat verlopen.
[ Voor 15% gewijzigd door Moby op 06-12-2011 15:57 ]
Anoniem: 435435
Anoniem: 435562
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 435562 op 07-12-2011 14:49 . Reden: iets misgelopen met de quote ]
[ Voor 26% gewijzigd door Tjado op 07-12-2011 15:59 ]
Die ene, met die snor
Anoniem: 435562
[ Voor 28% gewijzigd door Jasperv6 op 09-12-2011 10:17 ]
Dat zijn altijd van die leuke geintjes. Dan krijg je er zeker een 16gb sd-kaartje 'ter waarde van' 70 euro bij ofzo?
Ik snap wat je bedoeld ja, maar liever iets dan nietsGabliboeba schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:26:
[...]
Dat zijn altijd van die leuke geintjes. Dan krijg je er zeker een 16gb sd-kaartje 'ter waarde van' 70 euro bij ofzo?![]()
v-nixRow1 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:13:
Heb laatst de GoPro HD Hero 2 Motorsport gekocht, gewoon in NL voor 350 euro met 115 euro gratis accessoires er bij
U heeft hierbij volbracht: "Hoe niet uw GoPro te bevestigen, de cursus" xD!Row1 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:13:
Heb laatst de GoPro HD Hero 2 Motorsport gekocht, gewoon in NL voor 350 euro met 115 euro gratis accessoires er bij
En heb hier snel een klein filmpje als soort van test gemaakt
Maak er dan gewoon een timelapse op 0.5 sec, dan behoud je tenminste de videokwaliteit als je besluit te gaan zoomen op je beeld, something like this ;)!Row1 schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:45:
En dat digitaal zoomen heb ik gedaan omdat het een redelijk lang stilstaand shot was maar ik wou het wel gebruiken, door middel van die zoom krijg je toch wat "beweging" in het shot.
[ Voor 6% gewijzigd door WardKuipers op 12-12-2011 11:50 ]
Zo krijg je d'r 1 bij je Rode SVMAnoniem: 22659 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 19:11:
Wat je ook doet: neem er zo'n harig ding bij! Dat neemt heel veel windgeruis weg. (het verschil is echt enorm!!)
Membramen houden niet zo van wind... het lijkt me dat je andere auto's juist beter hoort als je membraam alleen beweegt als gevolg van geluidJasperv6 schreef op zondag 18 december 2011 @ 22:51:
Voor in de auto is het niet persé nodig lijkt me. Maar dan hoor je wel ook de auto's om je heen beter lijkt me.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 18-12-2011 23:11 ]
Check wat ik net tegenkom op eBay : klikJasperv6 schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:09:
Ik doelde op het stereo verhaal. Beetje onduidelijk misschien. Deadkitter moet er natuurlijk wel op in een open auto xD
Accu gaat best lang mee, en je hebt ook een extra grote accu optie.Perkouw schreef op zondag 25 december 2011 @ 12:44:
Waar ik nu heel benieuwd naar ben is de accuduur wanneer je gebruik maakt van de timelapse mode, iemand die hier een uitspraak over kan doen ? En hoe maken jullie de ''timelaps movie'', ik had begrepen dat je dit zelf nog moet doen met bijvoorbeeld MovieMaker ?
Iemand die toevallig nog binnenkort naar de USA gaat en zo'n ding mee kan nemen ?![]()
Best lang als in een hele dag of langer als je bijvoorbeeld gebruik maakt van de 60 sec mode ?Gutteguttegut schreef op zondag 25 december 2011 @ 13:10:
[...]
Accu gaat best lang mee, en je hebt ook een extra grote accu optie.
Met quicktime kun je heel makkelijk series foto's inlezen en dan aangeven op welke snelheid het filmpje gemaakt moet worden.
Ik zou Adobe After Effects gebruiken, werkt erg fijn en als je t eenmaal onder de knie hebt ook vrij makkelijk om daarmee mooie timelapses te maken ;)!Perkouw schreef op zondag 25 december 2011 @ 12:44:
En hoe maken jullie de ''timelaps movie'', ik had begrepen dat je dit zelf nog moet doen met bijvoorbeeld MovieMaker ?
1. Veilig verwijderen onder Windows geeft geen ander resultaat? 2. Andere SD geeft geen oplossing? 3. Je kan altijd de firmware er een keer opnieuw opzetten, maar als ik zo een beetje lees wat je probleem is kan jij volgens mij gewoon beter een LCD BacPac kopen.Row1 schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:37:
Hey mensen, ik heb een probleem met de SD kaart voor mijn GoPro.
Elke keer als ik iets opgenomen heb, bijv. een stuk of 3 filmpjes, kijk ik het meestal ff op mijn pc door me kaartje in de kaartlezer te stoppen. Daarna stop ik hem weer terug in de GoPro. Maar als ik hem dan weer aan zet, zegt hij SD ERROR. Nu is dat wel op te lossen door hem te formatteren, maar dat zou ik dan ELKE keer moeten doen als ik iets opgenomen heb. Dat is toch niet normaal?
[ Voor 52% gewijzigd door Muurtegel op 27-12-2011 08:27 ]
Ideaal, ik wist niet dat je de GoPro kon aansluiten op een andere stroombron a.k.a. het stopcontact ?!Muurtegel schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:30:
Je hoeft een timelapse natuurlijk niet altijd op de batterij te doen. Als je een stopcontact in de buurt hebt is dat een mogelijkheid. Een andere bron van stroom kan natuurlijk ook.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq