Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:59

Perkouw

Moderator General Chat
Jasperv6 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:55:
Heb zelf een usb-lader voor in de auto & een voor in het stopcontact en werkt gewoon prima. Kan trws met de meeste apparaten gewoon ;p
Ik snap dat hij op die manieren is op te laden via USB, maar is hij op die manier ook van stroom te voorzien? Dus zonder accu ? In dat geval wel ideaal als je niet per se afhankelijk bent van een accu, maar hem ook op zo'n manier van stroom kan voorzien!

[ Voor 5% gewijzigd door Perkouw op 27-12-2011 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-03 20:21
Weet iemand waar deze tripod mount het goedkoopst verkrijgbaar is?

Afbeeldingslocatie: http://www.rctuningraalte.nl/images/tr927.jpg

De goedkoopste die ik gevonden heb is deze:

http://link.marktplaats.nl/502610202

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
GerbrandR schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:13:

[afbeelding]

Als je Googled en even op eBay e.d. kijkt dan zit het allemaal een beetje rond die prijs exc. verzendkosten. Ik zou hem dan ook gewoon daar halen als ik jou was, het is ook gewoon een bedrijf dat hem verkoopt en geen particulier ook wel fijn natuurlijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Perkouw op 27-12-2011 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
WardKuipers schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 01:18:
[...]

1. Veilig verwijderen onder Windows geeft geen ander resultaat? 2. Andere SD geeft geen oplossing? 3. Je kan altijd de firmware er een keer opnieuw opzetten, maar als ik zo een beetje lees wat je probleem is kan jij volgens mij gewoon beter een LCD BacPac kopen.

Tussendoor op je pc gaan checken klinkt mij een beetje in de oren alsof je geen idee wat je aan t schieten bent, of zoals ze bij Digitalrev zouden zeggen: "A sign of weakness"

In ieder geval, succes ermee ;)!
Nee dat geeft geen ander resultaat. Andere SD werkt prima, maar dan heb ik dus een 16gb kaartje waar ik niks aan heb? Met de firmware is niks mis.
En ik hoef ook niet persé een lcd BacPac te kopen, ik check ook niet echt elke keer tussendoor ofzo, maar af en toe wil ik natuurlijk wel zien of het leuk is wat ik opgenomen heb ;).

Dus denk dat ik dan toch maar eens een mailtje ga sturen naar V-Nix (Daar komt ie vandaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Laatst online: 09:42
Buiten de veel betere lowlight opnamekwaliteit, zijn er echte grote/merkbare verschillen tussen de HD en de HD2 die het huidige prijsverschil rechtvaardigen?

Voor een laten we zeggen hobbymatige/gemiddelde gebruiker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Het Vosje schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:40:
Buiten de veel betere lowlight opnamekwaliteit, zijn er echte grote/merkbare verschillen tussen de HD en de HD2 die het huidige prijsverschil rechtvaardigen?

Voor een laten we zeggen hobbymatige/gemiddelde gebruiker ;)
Nu heb ik hem zelf niet in bezit, maar er is genoeg vergelijkingsmateriaal. Ik denk dat je een aantal filmpjes moet bekijken waarin men de 1 en 2 naast elkaar zet en dan moet kijken of je de meerwaarde voor de versie 2 over hebt of dat je een tevreden persoon bent met de eerste versie.

Ik kan natuurlijk ook gaan opsommen dat er 11MP inzit en geen 5MP en dat hij nu 0.5 timelapse kan maken en 10 shots burst etc. daar heb je allemaal niet zoveel aan. Kijk even naar de vele filmpjes die er zijn die de verschillen tonen denk er dan over na met beide prijzen in het hoofd en maak een keus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-04 14:37
Perkouw schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:01:
[...]

Ik snap dat hij op die manieren is op te laden via USB, maar is hij op die manier ook van stroom te voorzien? Dus zonder accu ? In dat geval wel ideaal als je niet per se afhankelijk bent van een accu, maar hem ook op zo'n manier van stroom kan voorzien!
Excuus, ik weet niet of de camera ook rechtstreeks via een USB kabel werkt (dus zonder accu). Dat was slechts een aanname, ik heb de camera zelf nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Muurtegel schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:49:
[...]

Excuus, ik weet niet of de camera ook rechtstreeks via een USB kabel werkt (dus zonder accu). Dat was slechts een aanname, ik heb de camera zelf nog niet binnen.
Excuses zijn niet nodig hoor, laten we hopen dat iemand hier met een feitelijk antwoord kan komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
Perkouw schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:47:
[...]

Nu heb ik hem zelf niet in bezit, maar er is genoeg vergelijkingsmateriaal. Ik denk dat je een aantal filmpjes moet bekijken waarin men de 1 en 2 naast elkaar zet en dan moet kijken of je de meerwaarde voor de versie 2 over hebt of dat je een tevreden persoon bent met de eerste versie.

Ik kan natuurlijk ook gaan opsommen dat er 11MP inzit en geen 5MP en dat hij nu 0.5 timelapse kan maken en 10 shots burst etc. daar heb je allemaal niet zoveel aan. Kijk even naar de vele filmpjes die er zijn die de verschillen tonen denk er dan over na met beide prijzen in het hoofd en maak een keus. :+
Ik zou natuurlijk niet op Tweakers zitten als ik dat nog niet gedaan had ;), maar dat bracht me juist aan het twijfelen. Speclijstjes ook al bekeken, maar het hele fotogebeuren zal ik weinig gebruik van maken.

Hmmm lastig lastig, denk dat ik er nog maar gewoon even een paar maandjes over nadenk (en aanbiedingen afwacht), aangezien ik m toch niet ga gebruiken voordat het 15+ graden is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
Je kunt natuurlijk ook een camera huren / lenen en dan kijken of het voldoet aan je wensen. Als je de originele Hero HD huurt / leent kom je er al snel achter of de camera voldoende is, of dat je bijvoorbeeld toch wat meer prestatie in low light conditions nodig hebt.

edit: Is iemand iets interessants tegengekomen over image stabilisatie? Ik ben op zoek naar DIY oplossingen om de camera enigszins stabiel vast te houden zodat ik uit de hand kan gaan filmen. Ik heb al een en ander gevonden, maar ben benieuwd naar ervaringen als die er zijn.

edit: @Perkouw:
The connection via USB to a computer will not work as the connection becomes intelligent as soon as you plug it in. A PC USB can only be used on a Gopro for charging and downloading as the camera will not work record while its connected.

It will however record when connected to a dumb USB power pack (Google it) but i dont think they would do 6 days so best would be to use a Dumb USB adapter connected to a car battery such as this one http://gopro.com/camera-accessories/auto-charger/

Remember that if its almost dark, it will not record much. A Gopro will not record stars Etc as the shutter is too fast. A Gopro does need some light and many of the real good night time lapse videos you have seen are done with shutters open for several seconds. I have seen one that use 1 images every minute and the shutter was opened for 22 seconds.

Best of luck.
bron: http://goprouser.freeforums.org/post27928.html#p27928

Dus als ik het goed begrijp kun je de camera van stroom voorzien dmv een usb stick terwijl deze een timelapse maakt. Maar je moet er dan wel voor zorgen dat er geen 'intelligente connectie' is zoals de persoon in dat topic het beschreef.

Ik denk dat je de camera kunt ontkoppelen van je laptop (zoals je een USB stick ontkoppelt voordat je hem verwijderd) maar dat zou je even moeten testen. Of een AC adapter kopen voor usb kabels.

edit2: Hier nog een topic wat dit beaamt: http://goprouser.freeforums.org/post27558.html#p27558

[ Voor 94% gewijzigd door Muurtegel op 28-12-2011 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
GerbrandR schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:13:

[afbeelding]

Even eBayen, en je vindt voor ongeveer dezelfde prijs exemplaren in aluminium die volgens mij niet stuk te krijgen zijn...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-05 18:08

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Heb er zelf wel een positieve ervaring mee als in dat ik een aantal maal contact heb gehad met de eigenaar.
Let alleen wel even op de levertijd, de GoPro schijnt de 30ste daar pas weer op voorraad te zijn.

Edit
Zie dat de levertijd vandaag is aangepast

GoPro HD HERO2 Surf edition 01/20/2012
GoPro HD HERO2 Motorsports edition 01/20/2012
GoPro HD HERO2 Outdoor edition 01/12/2012

[ Voor 22% gewijzigd door Perkouw op 29-12-2011 15:42 ]

Anoniem: 47458

Al heb ik wel begrepen dat Suprasport geen officiële dealer is aangezien ze niet op de site staan van de Nederlandse distributeur en er prijsafspraken schijnen te zijn voor de Nederlandse dealers.
Omdat ze geen officiele dealer zijn kan dat wat lastig zijn met eventuele garantie afhandelingen, al is dat natuurlijk ook weer afhankelijk of suprasport je bij een defect direct een nieuwe geeft of de RMA afwacht, wat in dat geval dus erg lang kan duren.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 47458 op 29-12-2011 16:47 ]

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Anoniem: 47458 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:46:
Al heb ik wel begrepen dat Suprasport geen officiële dealer is aangezien ze niet op de site staan van de Nederlandse distributeur en er prijsafspraken schijnen te zijn voor de Nederlandse dealers.
Omdat ze geen officiele dealer zijn kan dat wat lastig zijn met eventuele garantie afhandelingen, al is dat natuurlijk ook weer afhankelijk of suprasport je bij een defect direct een nieuwe geeft of de RMA afwacht, wat in dat geval dus erg lang kan duren.
Goed punt, daar had ik nog helemaal niet naar gekeken om eerlijk te zijn. Als ik even snel door de voorwaarden heen loop zie ik onder andere dit staan;
Garantie
1 Suprasport.nl garandeert de deugdelijkheid en/of bruikbaarheid van de door haar geleverde
producten, conform de aangeboden specificaties in de webshop. De op de factuur vermelde
dagtekening geldt als ingangsdatum voor de garantie.
2 Gebreken die aan een besteld product ontstaan zijn, door normaal en vakkundig gebruik, zal door
Suprasport.nl op schriftelijk verzoek van de klant binnen de garantieperiode van één maand gratis
worden vergoed of in overleg worden vervangen voor een nieuw deugdelijk product.
Indien de
klant terecht om vervanging verzoekt, is Suprasport.nl eveneens gerechtigd om voor teruggave van
de aankoopprijs te kiezen. In geval van verborgen gebreken, of in geval van zichtbare gebreken na
de zichttermijn dient elke klacht binnen 14 werkdagen schriftelijk een maand na de factuurdatum,
te worden gemeld. De klant dient schriftelijk een beschrijving van de geconstateerde gebreken
mee te sturen. Indien de klant niet schriftelijk om herstel dan wel vervanging verzoekt, beslist
Suprasport.nl of het artikel vervangen wordt.
3 Bij artikelen die de klant op eigen initiatief opstuurt, komen de vervoerskosten voor diens
rekening. Suprasport.nl is in dit geval niet aansprakelijk voor schade ontstaan tijdens het vervoer of
het zoek raken van het pakket tijdens het transport.
Een garantie periode van 1 maand, dat lijkt me toch niet echt wettelijk correct ? Denk dan ook dat je best wel eens gelijk kan hebben dat een garantie verhaal lang kan duren.... :/

• Jasperv6
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-08-2022
Perkouw schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:01:
[...]

Sorry voor de late reactie en onduidelijkheid. Maar heb laatst een time-laps gemaakt in de auto terwijl hij aan zo'n 'usb>aansteker' zat. Er zat dus wel een batterij in (2 zelfs, icm bacpack) maar deze werd gelijk weer opgeladen door de auto.
Weet dus niet of je zonder accu kan filmen, maar wel filmen en opladen tegelijk ;)

Degene die zo'n tripod zocht: Een vriend van mij heeft laast die metalen/aluminium versie op ebay besteld. Ziet er wel degelijker uit voor 12,- dacht ik. Maar hij had ook nog nooit die originele stuk gekregen ofzo, hij wou gewoon een 2e :) :P

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Jasperv6 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 22:06:
[...]

Sorry voor de late reactie en onduidelijkheid. Maar heb laatst een time-laps gemaakt in de auto terwijl hij aan zo'n 'usb>aansteker' zat. Er zat dus wel een batterij in (2 zelfs, icm bacpack) maar deze werd gelijk weer opgeladen door de auto.
Weet dus niet of je zonder accu kan filmen, maar wel filmen en opladen tegelijk ;)

Degene die zo'n tripod zocht: Een vriend van mij heeft laast die metalen/aluminium versie op ebay besteld. Ziet er wel degelijker uit voor 12,- dacht ik. Maar hij had ook nog nooit die originele stuk gekregen ofzo, hij wou gewoon een 2e :) :P
Geen probleem. Zou ik zo brutaal mogen zijn om je vragen of je het wellicht zou kunnen testen zonder de aanwezigheid van een accu ? Ben nu toch wel erg benieuwd om eerlijk te zijn!

• Jasperv6
Hij doet hij het gewoon!! _/-\o_

Net even de accu eruit en aangesloten op een 'usb>stopcontact' (of hoe je dit ook maar noemt) aangesloten.
Het rode lampje begint lichtjes te knipperen. Aan doen, een filmpje maken doet hij gewoon & menu ed. ook. Daarna gewoon weer normaal uit gedaan en rode lampje voorop begint weer licht te knipperen. 8)

Alstu ;)

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Jasperv6 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 22:21:
Hij doet hij het gewoon!! _/-\o_

Net even de accu eruit en aangesloten op een 'usb>stopcontact' (of hoe je dit ook maar noemt) aangesloten.
Het rode lampje begint lichtjes te knipperen. Aan doen, een filmpje maken doet hij gewoon & menu ed. ook. Daarna gewoon weer normaal uit gedaan en rode lampje voorop begint weer licht te knipperen. 8)

Alstu ;)
Ontzettend bedankt dat je dit even wilde testen, toch wel erg handig om te weten! ;)
Ik kwam pas trouwens de volgende tabel tegen, helaas zonder ingevulde waarden voor de Hero2 (rode tekst) maar nog steeds wel erg makkelijk/informatief;

GoPro TimeChart

Bron

• Jasperv6
Graag gedaan. Niet dat ik zelf de accu eruit haal maar kan ooit eens handig zijn :)

Wat ik me wel afvraag is:
- Als je de batterij bacpack erop hebt en de HD2 aan de lader legt. Laadt hij dan beide op of alleen de accu in de camera zelf? :?

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Jasperv6 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 22:30:
Graag gedaan. Niet dat ik zelf de accu eruit haal maar kan ooit eens handig zijn :)

Wat ik me wel afvraag is:
- Als je de batterij bacpack erop hebt en de HD2 aan de lader legt. Laadt hij dan beide op of alleen de accu in de camera zelf? :?
Als ik de video van de BacPac op gopro.com bekijk wekt het de indruk dat deze apart geladen word van de Hero2, maar 100% zeker weten doe ik dit ook niet.

Offtopic: Ik heb steeds meer zin om zo'n GoPro aan te schaffen, toch echt even op zoek naar iemand die hem uit de US kan meenemen. Scheelt toch weer een goede €100,- + en ja ik herhaal mezelf :+

[ Voor 14% gewijzigd door Perkouw op 29-12-2011 22:41 ]

• Jasperv6
Met filmen gaat eerst de bacpac leeg en daarna pas de interne accu. Dus dacht dat misschien dat met laden ook zo ging. Die bacpac zul je wel los moeten opladen dan. Maar zeker weten doe ik pas morgen want hij ligt nu aan de lader.. weer met accu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
Ik denk dat ik de HD2 met Motorsport pack via eBay ga aanschaffen. Aangezien dit incl. verzendskosten dezelfde prijs als de originele HD Hero.

Alleen bestaat er natuurlijk wel de kans op invoerrechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik even snel kijk op Ebay dan kom ik de HD2 motorsports editie incl. verzenden tegen voor ongeveer 220euro.
Maar dit komt uit Amerika en via USPS dus reken zeker op enkele weken levertijd en een extra rekening.

Dat is aankoopbedrag + verzendkosten daarover douanerechten(12,5% )en daar weer 19% belasting over :)
Dan kom je op 220+12.5% = 247,50 + 19% = 294,53
En om het af te maken dan ook nog eens 10euro voorschiet kosten. wat een totaal maakt van €304,53

Dan ben je dus duurder uit en heb je geen Nederlands contactpunt bij eventuele defecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
Daar heb je gelijk in. Maar volgens de pricewatch is de goedkoopste HD2 met motorsport pack ongeveer €350, inclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat komt omdat dit de prijs is die de dealers van de importeur moeten hanteren. ;)

Maar als je verder leest zie je dat je dat sommige aanbieders dit wel aanvullen met diverse accessoires.
Bij vnix krijg je voor €349,- o.a. 16GB, accu, 12v lader en een 220v adapter erbij en ze zijn officiële dealer.
De motorsport hd2 kit kost bij wvm €299,- idem bij jappower.
En als laatste heb je nog suprasports die ze verkochten voor 279 maar die hebben inmiddels ook de prijs aangepast naar €349,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Anoniem: 47458 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:52:
Dat komt omdat dit de prijs is die de dealers van de importeur moeten hanteren. ;)

Maar als je verder leest zie je dat je dat sommige aanbieders dit wel aanvullen met diverse accessoires.
Bij vnix krijg je voor €349,- o.a. 16GB, accu, 12v lader en een 220v adapter erbij en ze zijn officiële dealer.
De motorsport hd2 kit kost bij wvm €299,- idem bij jappower.
En als laatste heb je nog suprasports die ze verkochten voor 279 maar die hebben inmiddels ook de prijs aangepast naar €349,-
Zag ook dat de prijs bij suprasport omhoog gegaan was, erg jammer. Niet echt een kleine prijswijziging meer te noemen van 279 naar 349, toch een verschil van 70 euro! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
Dat zag ik ook ja.
Maar om een 16GB class 10 SD kaart voor €65 weer te geven, vind ik ook weer erg ruim.
Dit staat op de site van vnix.

Soortgelijke kaartjes kosten zo'n 25- 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperv6
Anoniem: 47458 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 16:58:
Als ik even snel kijk op Ebay dan kom ik de HD2 motorsports editie incl. verzenden tegen voor ongeveer 220euro.
Maar dit komt uit Amerika en via USPS dus reken zeker op enkele weken levertijd en een extra rekening.

Dat is aankoopbedrag + verzendkosten daarover douanerechten(12,5% )en daar weer 19% belasting over :)
Dan kom je op 220+12.5% = 247,50 + 19% = 294,53
En om het af te maken dan ook nog eens 10euro voorschiet kosten. wat een totaal maakt van €304,53

Dan ben je dus duurder uit en heb je geen Nederlands contactpunt bij eventuele defecten.
Dat is de max prijs. Voor hetzelfde geld word het niet gecontrolleerd en bespaar je al die kosten ;)
Maar ik zou altijd rekening houden met de max prijs dan kan het alleen maar meevallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-02 11:26
Ik heb vandaag een Go Pro Hero HD 2 (Motorsports) besteld via V-nix, je krijgt dan extra: een 16GB geheugenkaart, een 12v auto lader, 230v thuis lader en een extra accu, dit alles voor 349 euro, geen gekke deal dacht ik zo.

Jappower krijgt ze aan het eind van de maand weer binnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Rep1v op 03-01-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Rep1v schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:20:
Ik heb vandaag een Go Pro Hero HD 2 (Motorsports) besteld via V-nix, je krijgt dan extra: een 16GB geheugenkaart, een 12v auto lader, 230v thuis lader en een extra accu, dit alles voor 349 euro, geen gekke deal dacht ik zo.

Ik heb de mijne vandaag binnengekregen. Weliswaar zonder de extra's, maar een prijsje van 230 euro + 10 euro voor de heren douaniers is dan ook weer wat beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
dodge_911 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:31:
[...]

Ik heb de mijne vandaag binnengekregen. Weliswaar zonder de extra's, maar een prijsje van 230 euro + 10 euro voor de heren douaniers is dan ook weer wat beter :)
10 euro? Dat valt mee, maar je woont in België?
Mag ik weten waar je hem gekocht hebt? Of gewoon de goedkoopste op eBay?

Vandaag kwam mijn bestelde magneet binnen. Kwam op het idee door iemand anders.
Hij kan mijn D90 houden, dus een GoPro moet makkelijk kunnen :)

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7015/6628554447_7596e023e2_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7175/6628556621_d4be354f1b_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7174/6628546185_c08f78e0b7_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7169/6628550681_2d686bbb64_z.jpg

Nu alleen nog een Hero 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Rep1v schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:20:

Dat is best netjes inderdaad! Wel mooi dat je ook gelijk een Class 10 kaartje krijgt en niet één of ander pauper traag kaartje. :+
dodge_911 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:31:
[...]

Wow, dat is ''goedkoop''! Mag ik vragen waar je hem vandaan hebt, voor die prijs wil ik er ook wel één. Voor die prijs moet ik helaas op en neer naar Amerika of hopen dat iemand anders hem mee wilt nemen die toevallig naar Amerika gaat. Ik ben erg benieuwd of die prijs ook voor de outdoor editie geld ?!
GerbrandR schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:58:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nu alleen nog een Hero 2
Dat is wel heel erg handig voor zowel mijn huidige camera als de GoPro die er ooit nog eens komt. Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt ?

[ Voor 65% gewijzigd door Perkouw op 03-01-2012 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
Die magneet heb ik los gekocht op eBay : http://www.ebay.nl/itm/Lo...ain_3&hash=item35a7769af8
Alleen dan de 50mm versie, volgens mij heb ik daar de laatste van.

En de bovenkant van een mini-statiefje. Afbeeldingslocatie: http://www.mediacool.nl/images/mini_tripod.jpg

Die kan je eraf schroeven. Dit heb ik gecombineerd d.m.v. een m4 boutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
GerbrandR schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:58:
Bij Larry's Deals
Volgens de beschrijving ging het om een lot uit een failissement, en het was toevallig ook de goedkoopste op eBay, ja ;)
En die 10 euro is voor openen en sluiten van het pakket, verder geen kosten...
En ja, ik woon in .be ;)
Wel oppassen dat je geen krassen maakt op het object waar je 'm ophangt. Ik had zo 'n werkplaatsmagneet met ongeveer dezelfde opzet als de jouwe, en daar een 1/" threadje in gemod, maar bij de shoot maakten we wel krassen en ringen op de wagens waar ze op geplakt werden, dus dat ding heb ik erg snel terug afgevoerd en vervangen door een stalen plaat met een hoop DX rare earth magneten tegen, opgevuld en vastgekit met sugru en bedekt met gaffa.

[ Voor 1% gewijzigd door dodge_911 op 03-01-2012 20:37 . Reden: .be ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
@dodge_911: Ok, toch een andere dan ik dacht. Die verkoper heeft er namelijk al 200+ verkocht.

Krassen zal wel meevallen. Is voornamelijk bedoelt voor een zeegaand schip (koopvaardij).
Daar is grotendeels alles van staal, en kan wel tegen een stootje.

Ik heb er toch maar 1 in Nederland besteld bij V-nix. Voornamelijk i.v.m eventuele garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
Hebben jullie deze al gezien? Dit is de zogenaamde "BlurFix" lens, filmpje:

http://www.snakeriverprototyping.com/BlurFix.html

Installatie:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
BlurFix With Polarizing Filter staat erbij op YouTube, het enige dat ik ook merk is het polarizing gedeelte voor de rest valt me eigenlijk niets op. Maar dat zal wel aan mij liggen ?

Hoe zit het eigenlijk met de garantie als je zo'n BlurFix monteert, daar ben ik dan wel benieuwd naar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperv6
Je modificeerd alleen de case toch? Niet de GoPro zelf en daarnaast kun je het ook weer terug schroeven lijkt me ;)

Ik heb nu een hdmi kabel voor direct naar de tv maar dan valt de kwaliteit wel mee.. Misschien dat het aan de goedkope ebay kabel ligt maar het is nogal korrelig allemaal. De filmpjes met de HD2 waren ook wel iets te donker denk ik. Als ik gewoon buiten film is het hopelijk beter :?

PS met de ps3 nooit problemen gehad met een hdmi van ebay btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51
Jasperv6 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:32:
Je modificeerd alleen de case toch? Niet de GoPro zelf en daarnaast kun je het ook weer terug schroeven lijkt me ;)

Ik heb nu een hdmi kabel voor direct naar de tv maar dan valt de kwaliteit wel mee.. Misschien dat het aan de goedkope ebay kabel ligt maar het is nogal korrelig allemaal. De filmpjes met de HD2 waren ook wel iets te donker denk ik. Als ik gewoon buiten film is het hopelijk beter :?

PS met de ps3 nooit problemen gehad met een hdmi van ebay btw.
HDMI is digitaal en zou dus wel of niet werken. Korrelig lijkt me gewoon de beperking van de sensor.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Jasperv6 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:32:
Die case staat toch voor het waterdicht houden van je GoPro?! Nu heb ik hem zelf niet dus is het wat lastig zien of het hetgeen hij vervangt hier ook invloed op heeft, maar het lijkt mij dat zodra je hier zelf wijzigingen in aan gaat brengen je garantie vervalt wat betreft het waterdicht gedeelte. Of heb je hier in eerste instantie al geen garantie op ondanks dat ze adverteren met een waterdichtheid tot 197′ (60m) ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperv6
Het waterdichte verhaal komt dan wel te vervallen. Ondanks dat hij dat nog wel is, want ze plaatsen wel het rubbertje terug. Maar software schade bijvoorbeeld blijft gewoon lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
Laatst was ik wat naar time-lapse mogelijkheden aan het zoeken en toen kwam ik dit tegen.

http://www.getawaymoments...p-and-easy-ikea-time.html

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-4c0lI3t4G3o/TjC_Jr7P2OI/AAAAAAAAATM/5Uqi-oqlBwQ/s1600/ikea%2Bordning%2Bgopro%2Btimelapse.JPG

http://www.ikeahackers.ne...en-timers-shoot-time.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
Dat idee heb ik ook al een tijdje (na melding hiervan door GoT user angel000000000008.
Alleen wil ik dan nog 1 stapje verder gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperv6
Ik heb het ook op de kookwekker van de hema geprobeerd. Time laps werkt prima, filmen helaas niet met origineel geluid. Ik wou graag meer beweging in het beeld maar je hoorde het getik van de kookwekker op de achtergrond. 8)7 Muziekje eronder was het weer klaar.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Kookwekker ding heb ik al gemaakt, maar is niet helemaal wat ik wil, wegens maar 1 rotatie en dan schluss :)
Ga deze zomer een beetje experimenteren met dit ding :
Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/18243X1q3M3w1O2d1V0G/photo.JPG
Moet de zon wel schijnen, natuurlijk :)

[ Voor 38% gewijzigd door dodge_911 op 08-01-2012 21:33 . Reden: foto ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
dodge_911 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:06:
Kookwekker ding heb ik al gemaakt, maar is niet helemaal wat ik wil, wegens maar 1 rotatie en dan schluss :)
[afbeelding]
Dooie foto's? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
Iets op zonne-energie? Wat voor soort apparaat is het oorspronkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Dat is toch een HD Hero , en geen Hero 2, of kijk ik nu scheef?

Je hebt dan nog een goede prijs, maar hij kost ongeveer hetzelfde bij Amazon.
dodge_911 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 20:36:
[...]

Bij Larry's Deals
Volgens de beschrijving ging het om een lot uit een failissement, en het was toevallig ook de goedkoopste op eBay, ja ;)
En die 10 euro is voor openen en sluiten van het pakket, verder geen kosten...
En ja, ik woon in .be ;)

[...]

Wel oppassen dat je geen krassen maakt op het object waar je 'm ophangt. Ik had zo 'n werkplaatsmagneet met ongeveer dezelfde opzet als de jouwe, en daar een 1/" threadje in gemod, maar bij de shoot maakten we wel krassen en ringen op de wagens waar ze op geplakt werden, dus dat ding heb ik erg snel terug afgevoerd en vervangen door een stalen plaat met een hoop DX rare earth magneten tegen, opgevuld en vastgekit met sugru en bedekt met gaffa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Dutch_Razor schreef op zondag 08 januari 2012 @ 23:16:
[...]
Waar zie jij een gopro op mijn foto? Ik heb 'n Hero 2 binnengekregen hoor ;)
En Amazon, daar heb ik niets mee, ik ben 'n eBaysletje ;)
Rep1v schreef op zondag 08 januari 2012 @ 23:05:
Iets op zonne-energie? Wat voor soort apparaat is het oorspronkelijk?
Idd, een solar powered jewelry show stand, draait dus rond, powered by lumens :)

[ Voor 4% gewijzigd door dodge_911 op 08-01-2012 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Rep1v schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:47:
Laatst was ik wat naar time-lapse mogelijkheden aan het zoeken en toen kwam ik dit tegen.
Wat een leuke vondst, ga dit zeker onthouden! :P
Dutch_Razor schreef op zondag 08 januari 2012 @ 23:16:

[...]
Amazon is toch echt een stuk duurder ?! :o

Price: £460.34
Sale: £328.89
You Save: £131.45 (29%)

[ Voor 20% gewijzigd door Perkouw op 09-01-2012 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik zag deze, waar Hero staat ipv Hero2. Maar iig veruit de goedkoopste find, en bij Amazon issue inderdaad duurder. (hij was wel 260 gbp, geen 328 ;) )

http://www.benl.ebay.be/i...meras&hash=item3f1202cd5a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperv6
dodge_911 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:06:

Gaaf ding man!! :9~
gewoon zo'n ding gekocht dus: http://www.ebay.nl/itm/So...ain_0&hash=item415e641729

Ik ben heel erg nieuwsgierig of dat wat wordt. Draait deze dan niet veel te snel? O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
dodge_911 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 23:44:
[...]
Idd, een solar powered jewelry show stand, draait dus rond, powered by lumens :)
Ook een goed idee!
Maar je hebt geen optie om de snelheid in te stellen en ik heb wel eens van deze dingen gezien die niet met een constante snelheid rond draaiden maar voor die paar euro zeker het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
Mijn GoPro Ikea timelapse kookwekker is klaar voor gebruik

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k232/Rep1v/GoPro/IMAG0274.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k232/Rep1v/GoPro/IMAG0277.jpg

Wat heb je nodig?

- Ikea Ordning kookwekker
- Verloopbusje van 1/4" naar 3/8" (http://www.defotopagina.nl/cam-access.php 1.95 euro voor 2, geen verzendkosten!)
- Klein boortje (voor het eerste gat)
- 8 mm boortje voor het grote gat (dan moet je wel veel kracht zetten om het busje erin te draaien, met een 8.5mm boortje moet het wat soepeler gaan)
- Grote - schroevendraaier

Voorbeeld van het resultaat (niet mijn filmpje)

[ Voor 4% gewijzigd door Rep1v op 16-01-2012 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
Ik zie in de OP v-nix staan als NL dealer, maar weet iemand wie de officiele/centrale importeur is voor GoPro in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is Tomswholesale volgens de gopro website ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:45
Iemand die weet of je een GoPro als webcam kan gebruiken met je laptop? Ik ga meedoen aan de Gumball 3000 in mei en wil livestreamen met Gopro's.

Overigens hou ik via mijn site een inkoopactie, 260 euro incl verzendkosten. Zie de facebook voor de details :)

[ Voor 28% gewijzigd door Boinkie op 18-01-2012 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:44

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Boinkie schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 21:00:
Iemand die weet of je een GoPro als webcam kan gebruiken met je laptop?
Officieel kan het niet, iig niet met de orginele Hero HD. Maar met een Eye-fi kaartje zou het moeten werken, zie http://cam-do.com/webcam/ maar dan alleen foto's. De Hero HD2 heeft een Wifi bacpac accessoire waarmee het misschien zou kunnen.

[ Voor 19% gewijzigd door zonoskar op 18-01-2012 23:09 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
Het zou moeten kunnen met de wifi backpack die er aan zit te komen. Je moet dan wel een wifi hotspot in de buurt hebben.
When paired with the Wi-Fi BacPac, the HD HERO2 also supports live video streaming and remote control via smart-devices, computers and the Web wherever Wi-Fi or a mobile hotspot is present. Record one video stream to your HD HERO2′s SD card while sending a second video stream via Wi-Fi to your smart-device, computer or the Web.
Bron: http://gopro.com/hd-hero-...i-fi-bacpac-remote-combo/

Ik heb gisteren mijn GoPro binnen gekregen via Versusshop.nl. Kreeg er daar enkele opladers een tasje en een 16GB class 10 SD kaart bij. Jammer dat dit niet bij de pricewatch staat.

Ik heb vandaag deze gorillapod gemodificeerd:

Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/5962/img20120118214814.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img815.imageshack.us/img815/9756/img20120118214821.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img190.imageshack.us/img190/7636/img20120118214916.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img546.imageshack.us/img546/8333/img20120118214952.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
Waarom niet de tripod mount besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
Ik was het clipje kwijt waar ik de camera op kon draaien.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
Ik heb sinds een aantal dagen ook m'n GoPro Hero 2.

Weet iemand een goed timelapse programma? Met Windos Live movie maker lukt het niet. En met VirtualDub loopt het filmpje niet soepel. De onderlinge afbeeldingen haperen om het zo maar te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
GerbrandR schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 22:12:

Weet iemand een goed timelapse programma? Met Windos Live movie maker lukt het niet. En met VirtualDub loopt het filmpje niet soepel. De onderlinge afbeeldingen haperen om het zo maar te zeggen.
Quicktime :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
GerbrandR schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 22:12:

Ik heb laatst Picasa ontdekt, hier een tutorial: http://timelapseblog.com/...make-a-picasa-time-lapse/

Werkt erg eenvoudig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
Picasa werkt inderdaad best leuk.
Ik zou graag alle foto's op dezelfde manier croppen. Dus niet alleen de resolutie veranderen.
Maar dit lukt niet. Is het ook mogelijk om een filmpje te croppen?

Edit:

Al een programma gevonden :)

[ Voor 9% gewijzigd door GerbrandR op 20-01-2012 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperv6
en dat heet...?

Wil zelf Video Magix gaan gebruiken, heeft iemand hier ervaring mee?
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
JPEGcrops heet het. Moest wel de foto's opdelen in 2 mappen, omdat het programma anders vastliep.

Maar het werkte uiteindelijk wel zoals ik het wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
Ik heb gisteren ook een timelapse gemaakt. Via Photoshop de afbeeldingen verkleind naar 1920 x 1080 (om bestandsgrootte een beetje te drukken) en vervolgens geïmporteerd in After Effects (ook van Adobe). Bij het importeren krijg je de optie om een sequence te importeren en dan regelt ie verder alles zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-05 11:50
Afgelopen kerstvakantie voor m'n verjaardag een hero2 gekregen! Gelijk dus de hele wintersport vakantie gefilmd :) Toen ik thuis kwam had ik als resultaat 9 uur film... Snel wat in elkaar gefrommeld met imovie, met dit als resultaat:

kan in full hd bekeken worden

Ik vroeg me af waar jullie je filmpjes mee editten? ik heb hier thuis enkel een imac staat uit 2008... Weet niet of er nog programma's zijn die hier soepel op kunnen draaien?

EDIT: zal morgen ook even m'n homemade stok posten waarmee ik gefilmd heb! Duik nu m'n bed in!

[ Voor 8% gewijzigd door Kypo op 25-01-2012 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jensie1
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Leuk filmpje mdehoog, wij nemen over 3 weken ook een hero2 mee de bergen in voor een weekje snowboarden. Ik verdiep me op dit moment in premiere pro en after effects om straks een leuk filmpje te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-05 11:50
Afbeeldingslocatie: http://img818.imageshack.us/img818/4102/img25012012092853.jpg

Is eigenlijk heel simpel een stok, met daarop een plankje geschroefd.Hierop de flatmount geplakt. Dit alles nogmaals goed vastgetaped met hockeysticktape. Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
DIt is mijn 1e timelapse gemaakt met de GoPro Hero HD 2 en de kookwekker van de Ikea. Het zijn ongeveer 1700 foto's die om de 2 seconden zijn gemaakt. Via Picasa heb ik er een timelapse van gemaakt.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=n4Zr4gl3osQ]

[ Voor 4% gewijzigd door Rep1v op 28-01-2012 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
Dit is tot nu toe mijn beste timelapse: http://www.youtube.com/wa...DskKpCEk5wkJ6XJrZlXe6fZtx

Die kookwekker van de IKEA zou m'n zus meenemen, maar die was niet meer beschikbaar.
Die wil ik ook gaan gebruiken voor time lapses.

Deze week is eindelijk m'n aluminium tripod mount binnen gekomen.
Maar ik ga toch een originele bestellen, want bij deze heb je een steeksleutel en een schroevendraaier nodig om de boel vast te zetten. Aangezien er geen sleuf zit om het moertje tegen te houden.

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7163/6777239317_597b99d9d7_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7158/6777240921_ddbab61750_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Flink wat tijd aan besteed, maar hier is dan (eindelijk) m'n eerste echte GoPro snowboardfilm, lang leve de HD HERO2 ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
GerbrandR schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:36:
Deze week is eindelijk m'n aluminium tripod mount binnen gekomen.
Maar ik ga toch een originele bestellen, want bij deze heb je een steeksleutel en een schroevendraaier nodig om de boel vast te zetten. Aangezien er geen sleuf zit om het moertje tegen te houden.
Ik heb op mijn alu. exemplaar wel een groef waar die kopmoer in 'pakt'...
Ik mailde naar de maker, met de vraag waarom ze niet rechtstreeks in het alu. draad konden tappen, maar dat was volgens hem niet sterk genoeg bij het aandraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:21
[quote]WardKuipers schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:56:
Flink wat tijd aan besteed, maar hier is dan (eindelijk) m'n eerste echte GoPro snowboardfilm, lang leve de HD HERO2 ;)!

Heel leuk gedaan! Mag ik vragen, heb je alles op 1080 geschoten of juist op 720 vanwege de snelle actie?
Gaaf filmpje!

Ik heb die van mij via de gezamelijke inkoopactie besteld en ga er straks mee naar de VS voor ondermeer V8 power actie en waterfun! Ben benieuwd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
Leuk filmpje Ward, nice geedit ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperv6
dodge_911 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 11:46:
[...]

Ik heb op mijn alu. exemplaar wel een groef waar die kopmoer in 'pakt'...
Ik mailde naar de maker, met de vraag waarom ze niet rechtstreeks in het alu. draad konden tappen, maar dat was volgens hem niet sterk genoeg bij het aandraaien.
Alu is veel te kwetsbaar idd. Dan moet je één van metaal maken. Zovaak al moeten hertappen omdat alu 'dol' draait 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
JimmyNL schreef op maandag 30 januari 2012 @ 17:06:

Heel leuk gedaan! Mag ik vragen, heb je alles op 1080 geschoten of juist op 720 vanwege de snelle actie?
Gaaf filmpje!
Bewust op 720p50 geschoten voor de slowmo's en thanks ;)!
Het Vosje schreef op maandag 30 januari 2012 @ 18:08:
Leuk filmpje Ward, nice geedit ook :)
Thanks ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trubbel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-05 09:27
Gaaf filmpje Ward! Nice editting enzo.

Heb je ook nog geprobeerd de GoPRo op het board te monteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
Trubbel schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:54:
Gaaf filmpje Ward! Nice editting enzo.

Heb je ook nog geprobeerd de GoPRo op het board te monteren?
Nee, misschien iets voor een volgend filmpje ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Toffe video Ward, maar ik word wel helemaal spastisch van dat geflikker en die snelle cuts rond 3:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Ben van plan om een Hero 1 te kopen bij deze verkoper op eBay, iemand ervaringen met deze verkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
Koen- schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:27:
Ben van plan om een Hero 1 te kopen bij deze verkoper op eBay, iemand ervaringen met deze verkoper?
Top-rated
id larrys-deals ( Feedback Score Of 888)
99.9% Positive feedback

Consistently receives highest buyers' ratings
Ships items quickly
Has earned a track record of excellent service

Zegt al wel genoeg ;) Heb op ander forum ook mensen gehoord over deze verkoper, dus ik zou het wel vertrouwen (zelf geen ervaring mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Koen- schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:27:
Ik zou kijken naar een verkoper uit de Uk. Dit ivm invoergedoe.

Zelf kijk ik naar een Hero 2 en die is er al voor 280 euro via ebay uk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Jedi Geub schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:54:
[...]

Ik zou kijken naar een verkoper uit de Uk. Dit ivm invoergedoe.

Zelf kijk ik naar een Hero 2 en die is er al voor 280 euro via ebay uk.
Hmm, ja dat is wel slim. In de UK is 'ie 216 euro op z'n goedkoopst. Zit er nu aan te denken hem bij Amazon te kopen. Bij .de is 'ie 190 euro plus nog wat verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
Koen- schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:24:
[...]

Hmm, ja dat is wel slim. In de UK is 'ie 216 euro op z'n goedkoopst. Zit er nu aan te denken hem bij Amazon te kopen. Bij .de is 'ie 190 euro plus nog wat verzendkosten.
amazon.co.uk heeft toch geen verzendkosten naar NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Gutteguttegut schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 17:49:
[...]
amazon.co.uk heeft toch geen verzendkosten naar NL?
Nee, klopt amazon.de ook niet zie ik net. Volgens mij een hele mooie deal of niet? Meteen de helm mount meebestellen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperv6
Buiten europa is invoerkosten he. Of het nou uit hongkong, uk of amerika komt. Gift-sticker is illegaal bij GoPro dus is de kans dat je moet betalen toch wel groot. Amazon.de is dus de beste optie, mits hij daar goedkoop is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
Nog veel meer ideeën met een kookwekker als 360 graden timelapse tool.

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-hLI2L3AoqJY/TyYGxJtk3LI/AAAAAAAAAmc/gGn12bQEgLQ/s1600/egg+timer+golapse+progression.JPG

http://www.getawaymoments...e-gopro-panning-unit.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Jasperv6 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 18:15:
Buiten europa is invoerkosten he. Of het nou uit hongkong, uk of amerika komt. Gift-sticker is illegaal bij GoPro dus is de kans dat je moet betalen toch wel groot. Amazon.de is dus de beste optie, mits hij daar goedkoop is natuurlijk.
UK is Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperv6
Het is niet vrij, je betaalt daar BTW of hier, het kan dus zijn dat je BTW alsnog moet betalen. ;) UK doet niet mee aan de Euro munt zelf. Het is geen Euroland en daarom zijn er nog wel eens uitzonderingen. Ik heb wel eens die tax nog moeten betalen. Zeiden erbij dat het om een steekproef controle van pakketjes ging. Maar staat nooit duidelijk ergens beschreven. Kan zelfs al weer veranderd zijn hoor. Maar als je daar geen tax betaald ben je sws de lul. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Zojuist de hero2: outdoor edition besteld samen met de winterpack bij v-nix!

Ze hebben daar een mooie deal dat je 16gb, netstroom adapter, autoladeren extra accu er gratis bij krijgt! Samen met de wintersportpack komt daar nog een accu bij en een handstatief met bijpassende mount! Niet gek voor €400,00!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
Vrij prijzig.. ik heb via de inkoopactie hier een motorsportseditie gekocht voor 260 euro. Accesoires waren ook veel goedkoper.

Ik ben alleen nog opzoek naar de beste onderwateroplossing om de scherpte te waarborgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ach prijsverschillen houden we altijd en om nou weer op andere te gaan zitten wachten :/

Komt bij dat de outdoor editie zowiezo duurder is en de motersport versie had ik voor 280 online kunnen bestellen, dus 20 euro winst is nog te overzien denk je niet?

Vvor onder water twijfel ik tussen de Oculus, Blurfix en gopro zelf

Edit 4-2-2012:

Zojuist dit gevonden: GoPro housing met flakkelens van GoPro zelf!

Deze maand zou de release moeten zijn! O+

Afbeeldingslocatie: http://www.boot.de/cache/pica/9/0/5/9/7/224671324566115/520.jpg

Dit wordt mede ook bevestigd op hun site bij de FAQ:

Can the camera be used for diving?

Yes, the camera housing is rated waterproof down to 180 ft (60m), and our head strap mount is a great way to wear the camera on your forehead just above the diving mask. Please note that due to the curved lens of the waterproof housing for the HD HERO camera and standard def Wide HERO cameras, you will notice a slight loss of sharpness with underwater images. We are developing a flat glass adapter / housing specifically for underwater use, thus allowing for the same image sharpness that you enjoy with your GoPro camera above water. Please sign up for our newsletter to receive an update for new product releases. Here is a sample videos to better illustrate the video quality underwater: HD HERO underwater: http://vimeo.com/7743268

Verder nog wat info gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://californiadiver.com/wp-content/uploads/2011/11/IMG_6128.jpg

GoPro is releasing their new flat port housing – and this may be the very first photo of it online anywhere (it’s not officially released yet, but they gave us the go-ahead to snap a pic). The $50 housing allows you to take sharp, clear images underwater without any vignetting or distortion, at all resolutions. Look for it in January.

Zal dus rond de € 39 euro gaan kosten en heeft geen last van vignetting zoals de Oculus en Blurfx op lagere resoluties.

[ Voor 91% gewijzigd door Jedi Geub op 14-02-2012 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
Jedi Geub schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 23:05:

Vvor onder water twijfel ik tussen de Oculus en Blurfix
Heb je al eens naar de oplossing van Eye of Mine gekeken ;)?
- http://www.eyeofmine.com/gopro/underwater/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik wacht op die van Gopro. Eyeofmine, oculus en blurfix hebben lat van vignetting de gopro niet. Ook is het makkelijkste om deze lenzen op een aparte housing te zetten ivm de sileconegel die je bij sommige nodig hebt. Daardoor word dat een dure oplossing aangezien de gopro alles in 1 is voor 49 dollar.

Eind Maart volgends deze duitse site:

http://www.camforpro.com/...e-Housing_detail_340.html

Zijn er meer mensen die de communicatie van V-Nix belabbert vinden?

[ Voor 23% gewijzigd door Jedi Geub op 11-02-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
yup, v-nix is naar mijn idee een discutabel bedrijf. Zowiezo hebben ze niet al te veel kennis van de producten die ze verkopen en zijn ze veels te divers om een specialist te zijn. De prijzen zijn ook niet echt aantrekkelijk... Ik zou naar een alternatief zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:44

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

[b][message=37620635,noline]
Zijn er meer mensen die de communicatie van V-Nix belabbert vinden?
Tell me about it. Ik ben 8 maanden bezig geweest om een dubbele iDeals boeking terug te krijgen. K bedrijf.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Pagina: 1 ... 3 ... 81 Laatste