Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
gebakken peer schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:45:
Is er hier eigenlijk iemand die een oplossing heeft gevonden voor het "druppel-probleem"? Bijvoorbeeld bij zwemmen blijven er vaak nog wat druppels hangen, het beeld wordt hier natuurlijk niet mooier op.. Ik zat te denken aan een teflon screenprotector of iets als RainX er op spuiten? Maar heb hier verder geen ervaringen mee (en wil natuurlijk ook niet dat de behuizingslens chemisch opgevreten wordt)
Ideeën?
Inderdaad likken is een oplossing, ik las ook op Youtube dat ze bij de GoPro commercial filmpjes ze soms RainX gebruiken.

[edit] Gisteravond laat nog even 3 1300mAh accu's + lader besteld op Ebay voor EUR 21,- totaal. Gisteren een stuk wezen fietsen en net aangekomen bij het einddoel was de GoPro leeg. En dan moest ik nog terug, helaas dus zonder werkende GoPro :(

[ Voor 16% gewijzigd door Tristan op 22-04-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:15:
Wow. Ik breng over een week of wat een bezoek aan het Fablab in Amersfoort waar ze ook 3d printers hebben staan. Ben inderdaad benieuwd naar de antwoorden op de vragen van Tristan... leuk om eens uit te proberen.
Als je gaat kan je dan even een gil geven, ik wil er ook wel één en ik woon in Amersfoort ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
WardKuipers schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:48:
[...]

Als je gaat kan je dan even een gil geven, ik wil er ook wel één en ik woon in Amersfoort ;) !
Als je weet wat de kosten zijn, wil ik er ook over nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WardKuipers schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:48:
[...]

Heb je me zien vliegen vanavond (in Amersfoort)? :*)

[YouTube: http://youtu.be/QmVC4JZ6GfY]

Ik ga volgende week naar het Fablab. Volgens mij bedragen de kosten 50 euro, maar als je kennis, ontwerpen, o.i.d. achterlaat krijg je geld terug. Ik bel morgen met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 23:36:
[...]

Heb je me zien vliegen vanavond (in Amersfoort)? :*)

[video]

Ik ga volgende week naar het Fablab. Volgens mij bedragen de kosten 50 euro, maar als je kennis, ontwerpen, o.i.d. achterlaat krijg je geld terug. Ik bel morgen met ze.
Haha, nice try! Met de paar extra attempts die je eruit hebt geknipt zijn het er net 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 21:46
Wil een Go Pro hero 3 halen voor in eerste instantie gebruik bij motorrijden. Ga ik spijt krijgen van 100 euro besparen en een silver halen ipv een black? Of is de black de extra euros wel waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
RevQ schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:55:
Wil een Go Pro hero 3 halen voor in eerste instantie gebruik bij motorrijden. Ga ik spijt krijgen van 100 euro besparen en een silver halen ipv een black? Of is de black de extra euros wel waard?
De Silver is dus eigenlijk de Hero 2. Er zijn genoeg filmpjes op Youtube van de Hero 2 die er super uitzien. Zelf vind ik de nog betere sensor (vooral savonds) + de goede EUR 70 goedkopere prijs voor de Black via Ebay de moeite waard om de Black aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 17:54
^
Ook krijg je bij de black de WiFi Remote die los al €99 kost. Verder vind ik de mogelijkheid om in hogere resolutie en/of frame-rates te filmen ook de moeite waard. Het is maar net wat je van plan bent met de camera te doen.

En inderdaad, via ebay is de black (maar de silver vaak ook) tegen een mooie prijs te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 21:46
Oke, dan ga ik toch maar voor een black. Inderdaad via ebay voor 360 te krijgen, een betere keuze en in ieder geval nooit spijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
Mocht er iemand naar de USA gaan, de Black en Silver zijn op verschillende luchthavens prima te verkrijgen voor $299 en $399 (ze liggen ook volop in de winkels, maar daar komt er (per staat verschillend) nog tax bij). Heb mijzelf niet van het echte nut ervan kunnen overtuigen dus heb hem laten liggen..

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Ron!n schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:59:
Mocht er iemand naar de USA gaan, de Black en Silver zijn op verschillende luchthavens prima te verkrijgen voor $299 en $399 (ze liggen ook volop in de winkels, maar daar komt er (per staat verschillend) nog tax bij). Heb mijzelf niet van het echte nut ervan kunnen overtuigen dus heb hem laten liggen..
Maar dan kan het nog wel eens een gedoe worden met garantie. En aangezien de GoPro Hero 3 niet heel erg betrouwbaar is... Ik zou het niet aandurven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 16:08
De komende dagen wil ik een timelapse gaan maken van het werk in de achtertuin en heb al berekend dat ik voor een filmpje van zo'n 3 minuten op 2 dagen werk 3-4 x per minuut een foto moet laten maken door de GoPro. Om te zorgen dat de GoPro van voldoende sap blijft voorzien zorg ik ervoor dat hij via USB verbonden is met mijn laptop. Ik verwacht dat het geheugenkaartje van 16 GB voldoende is.

Ik ga hiervoor een GoPro Hero 2 gebruiken, wellicht iemand nog tips om aan te denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 20:30
Je verwacht dat 16GB genoeg is of weet je het zeker? Want 3 minuten met 24fps is meer dan 4000 foto's en dat past denk ik niet op 16GB als je alles op z'n hoogst zet.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44
Hahn schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:50:
Je verwacht dat 16GB genoeg is of weet je het zeker? Want 3 minuten met 24fps is meer dan 4000 foto's en dat past denk ik niet op 16GB als je alles op z'n hoogst zet.
Mijn tip is dan ook, niet op hoogste kwaliteit zetten maar op 5MP bv, meer dan genoeg om zonder kwaliteit verlies te kunnen spelen met het beeld (zoom/pan/tilt).

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Je zegt wel 'zonder kwaliteit verlies' (wat eigenlijk 'kwaliteitsverlies' moet zijn :+), maar de lagere MP-opties bij GoPro zijn uitsneden van de sensor, dus dat komt de kwaliteit niet ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44
Hahn schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:22:
Je zegt wel 'zonder kwaliteit verlies' (wat eigenlijk 'kwaliteitsverlies' moet zijn :+), maar de lagere MP-opties bij GoPro zijn uitsneden van de sensor, dus dat komt de kwaliteit niet ten goede.
Hm, dat is dan weer nieuw voor mij :)
maar als je uiteindelijk naar 1080p gaat (is dit dan ook weer een uitsnede?) dan is de kwaliteit toch weer hoger dan 1080p..toch?

(Ik heb verder ook niet gelet op het kwaliteitsverlies :P)

[ Voor 13% gewijzigd door Gutteguttegut op 24-04-2013 14:26 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ja, het zal uiteindelijk niet heel veel uitmaken voor de kwaliteit, maar als je het kwijt kan zou ik toch gewoon de 12MP-mode pakken.

En als het over 2 dagen verspreid is, kan je misschien tussendoor het geheugenkaartje legen, alleen verschuif je dan misschien de GoPro :P
maar als je uiteindelijk naar 1080p gaat (is dit dan ook weer een uitsnede?)
Dat ligt eraan hoe je het edit natuurlijk, je kan ook scalen zodat 5MP in 1080p valt en dan is het geen uitsnede.

[ Voor 26% gewijzigd door Hahn op 24-04-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Ok belangrijke tip inderdaad om even zeker er van te zijn dat het past. Het probleem met verschuiven is niet direct van toepassing. Ik haal in principe enkel het geheugen kaartje eruit, of ik markeer gewoon duidelijk de positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Snap ik, maar hij is al snel toch een paar graden gedraaid of iets en dat levert dan toch een schok(je) op in de video ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:39
Ik kwam deze tegen, is dit interessant? http://dx.com/p/portable-...gopro-hero-3-black-202378

Het mag nog iets goedkoper, maar is volgens mij niet overdreven duur. Zelf laten maken (zoals eerder gemeld hier) is natuurlijk goedkoper, maar ik las dat het dan iets groter uitgeprint moet worden, en dat vind ik wel tricky. Daarnaast lijkt de afwerking van deze wel ok.

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
TorX schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:06:
Ik kwam deze tegen, is dit interessant? http://dx.com/p/portable-...gopro-hero-3-black-202378

Het mag nog iets goedkoper, maar is volgens mij niet overdreven duur. Zelf laten maken (zoals eerder gemeld hier) is natuurlijk goedkoper, maar ik las dat het dan iets groter uitgeprint moet worden, en dat vind ik wel tricky. Daarnaast lijkt de afwerking van deze wel ok.
Inderdaad een paar euro goedkoper dan via eBay. http://bit.ly/Zml9oZ echter duurt het verschepen via dx.com belachelijk lang. Ik wacht nu al 4 weken op een bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
  • Laatst online: 09:39
Tristan schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:19:
[...]

Inderdaad een paar euro goedkoper dan via eBay. http://bit.ly/Zml9oZ echter duurt het verschepen via dx.com belachelijk lang. Ik wacht nu al 4 weken op een bestelling.
Dan heb je wel pech. Gisteren kreeg ik m'n bestelling van hun na exact 3 weken binnen. Ook lang, maar wel volgens verwachting.

Toch maar besteld dan... :p

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
TorX schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:06:

http://www.ebay.nl/itm/15..._trksid=p3984.m1497.l2649

Hier is hij stukken goedkoper, heb hem daar ook besteld op 14 april maar nog niet binnen.

[ Voor 7% gewijzigd door BrokenRules op 25-04-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
BrokenRules schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:57:
[...]

http://www.ebay.nl/itm/15..._trksid=p3984.m1497.l2649

Hier is hij stukken goedkoper, heb hem daar ook besteld op 14 april maar nog niet binnen.
Ohja die had ik inderdaad gezien! Kon hem gisteren niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Dikke vette faal hier mbt de timelapse.. alles klaargezet; GoPro gestart dmv mijn telefoon + Wi-Fi module en daarna de app gesloten.. helaas is hierdoor ook de opname gekapt :+

Voor morgen wordt het wat te snel dus ga zaterdag nog maar eens een poging wagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle DIY-ers heb ik net een blog aangemaakt met al mijn projecten omtrend DIY GoPro. Dit is de link www.internet.com
Laat me weten wat je ervan vind en ik hoop dat jullie er wat aan zullen hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door Moby op 01-05-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ziet er leuk uit, maar ik zou toch aanraden om een ander font te gebruiken. Van die handgeschreven fonts zijn leuk voor een titeltje of iets, maar niet voor meerdere regels aan tekst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Hahn schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:11:
Ziet er leuk uit, maar ik zou toch aanraden om een ander font te gebruiken. Van die handgeschreven fonts zijn leuk voor een titeltje of iets, maar niet voor meerdere regels aan tekst :)
Mee eens! Btw m'n DX.com bestelling is gisteren binnen gekomen. Alles goed aangekomen en ben niet ontevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het lettertype veranderd, leest dit beter?

[ Voor 26% gewijzigd door Moby op 01-05-2013 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Is wel iets beter, maar het is alsnog een handgeschreven font :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:21
Eigenlijk niks wat direct, dan wel indirect te maken heeft met comic sans ms ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
la_fusion schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:45:
Dikke vette faal hier mbt de timelapse.. alles klaargezet; GoPro gestart dmv mijn telefoon + Wi-Fi module en daarna de app gesloten.. helaas is hierdoor ook de opname gekapt :+

Voor morgen wordt het wat te snel dus ga zaterdag nog maar eens een poging wagen ;)
Om even terug te komen op mijn faal.. zojuist erachter gekomen dat ik gewoon de verkeerde stand gebruikt heb.. ipv timelapse heb ik gekozen voor burst. Inmiddels het eea verder getest en als het morgen wil lukken komt er wie weet toch een timelapse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:09:
Voor alle DIY-ers heb ik net een blog aangemaakt met al mijn projecten omtrend DIY GoPro. Dit is de link www. internet.com
Laat me weten wat je ervan vind en ik hoop dat jullie er wat aan zullen hebben.
Leuke opzet!

Als je al je artikelen maakt zoals die van de cable cam zou ik het écht leuk vinden; idee + hoe te fixen / waar te kopen + filmpje met resultaat.

[ Voor 4% gewijzigd door Moby op 01-05-2013 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fedde
  • Laatst online: 09:15
Beste allen, ik zit te overwegen een GoPro hero3 Black Edition aan te schaffen. (MTB, skien, zeilen..) Raden jullie de camera aan, of af? Lees nl. veel over slechte batterij en freezes. Hoe zit dit? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Als je erover hebt gelezen, dan weet je hoe het zit. En de camera is geweldig, alleen moet je niet verwachten dat je veel langer dan een uur per accu kunt opnemen. En freezes heb ik zelf nog geen last van gehad, veel anderen wel, maar hopelijk krijgen ze dat ooit opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij wat meer vertellen over polarizatiefilters, is het handig voor mijn gopro? Ik heb nu de Ocules Flat Lens Add-On op m'n Hero2, dan is het makkelijk zo'n filter erop te zetten, maar ook verstandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 13:23:
Wie kan mij wat meer vertellen over polarizatiefilters, is het handig voor mijn gopro? Ik heb nu de Ocules Flat Lens Add-On op m'n Hero2, dan is het makkelijk zo'n filter erop te zetten, maar ook verstandig?
Ik heb een artikeltje geschreven over deze lens op m'n Hero2, te vinden op internet

[ Voor 8% gewijzigd door Moby op 01-05-2013 10:37 . Reden: spam ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Hahn schreef op zondag 28 april 2013 @ 09:56:
Als je erover hebt gelezen, dan weet je hoe het zit. En de camera is geweldig, alleen moet je niet verwachten dat je veel langer dan een uur per accu kunt opnemen. En freezes heb ik zelf nog geen last van gehad, veel anderen wel, maar hopelijk krijgen ze dat ooit opgelost.
Mee eens, extra batterijen is voor de gopro geen ongemak overbodige luxe. Je kan er via eBay 3 stuks kopen voor 21 euro + oplader. De freezes zijn met de laatste firmware update verholpen. Ik heb er in ieder geval nog geen last van gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Gisteren dan toch de time-lapse goed gekregen. Probleem was dit keer de geheugengrootte. Ik wilde eigenlijk iedere 20 secondes een foto laten maken maar had alleen 10 of 30 secondes als optie. Hierop besloten voor 10 secondes te gaan maar tegelijkertijd het geheugengebruik vergeten. Helaas is hierdoor niet de hele dag vastgelegd. Zie hier het resultaat: http://youtu.be/t6mmKEMc-Ew

Het terras is voor 1 jaar dus daarom is het niet aangetrilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
la_fusion schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:15:
Gisteren dan toch de time-lapse goed gekregen. Probleem was dit keer de geheugengrootte. Ik wilde eigenlijk iedere 20 secondes een foto laten maken maar had alleen 10 of 30 secondes als optie. Hierop besloten voor 10 secondes te gaan maar tegelijkertijd het geheugengebruik vergeten. Helaas is hierdoor niet de hele dag vastgelegd. Zie hier het resultaat: http://youtu.be/t6mmKEMc-Ew

Nice! Een timelapse is altijd leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Laatst online: 15-09 20:27
la_fusion schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:15:

Bent wel vergeten bij het bewerken de project size te laten zetten naar de foto size zodat alles mooi in 16:9 staat :)

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dat en een muziekje en wat beweging in de camera (wat prima in de nabewerking kan, licht zoomen en/of pannen) en het zou al 10x leuker zijn om te kijken :)

Dit was mijn eerste timelapse met de GoPro, kan nog stuk beter, maar door beetje te zoomen en heen en weer te bewegen blijft het wel langer kijkbaar dan wanneer de camera constant op dezelfde plek blijft:

Rond 00:30 liet de zuignap los van het raam en donderde 'ie dus naar beneden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
Hierbij mijn eerste GoPro Project! En ook gelijk mijn eerste timelaps. (Mijn eerste PPro en AE project moet ik nog afronden, heb snap nu steeds beter hoe alles werkt) Maar heb geen beeld bewerking gedaan, omdat ik daar nog niet bedreven in ben. Graag feedback en tips op dat gebied :-)

Daarbij heb ik geprobeerd met AE een intro/outro te maken en met muziek/beweging de aandacht erbij te houden.

[YouTube: http://youtu.be/WuvlpGnSXRY]

Ben benieuwd!

[ Voor 0% gewijzigd door RedRayMann op 28-04-2013 20:12 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Effects After? :+

Maar uhm, ja, laat ik weer eens even de oude vertrouwde opmerking "tijd" erin gooien. Hij duurt namelijk (bijna) 7 minuten! Ze-ven minuten. 411 seconden aan mensen, die ik niet ken, die op een bank met elkaar aan het praten zijn, waarvan ik niks meekrijg, omdat het alleen beeld is.

Zelfs al zou ik elke persoon in het filmpje kennen, dan nog zou ik die 7 minuten never nooit uitkijken. 7 minuten aan de mooiste zonsondergangen of wat dan ook is zelfs al 3x te lang als je het mij vraagt.

Dus dat :+ Verder wel goed dat je hebt gezoomd en bewogen ;)

[ Voor 95% gewijzigd door Hahn op 28-04-2013 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Aangepast :-) Tnx...
Zoiets is in het filmpje ook gebeurd, heb ik na 1,5 uur wachten eindelijk het filmpje, kom ik erachter dat de datum niet klopte, kon ik hm weer helemaal opnieuw exporteren :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Bedankt voor de reacties. Goede tips inderdaad om het wat leuker te maken. Ik heb alleen om het voor mezelf even wat sneller gedaan te krijgen totaal niet gekeken naar die dingen die jullie noemen. Wel heb ik natuurlijk nog alle originele dus wellicht kan ik er nog wat mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Oh god, GoPro released de skeleton housing voor de 3... 59 EUR. Te belachelijk voor woorden: http://gopro.com/camera-accessories/hero3-skeleton-housing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gistermiddag m'n Hero2 ook maar eens wat foto's laten maken, hier het resultaat. Helaas heeft jutoeb mijn kwaliteit opgevreten...
YouTube: Rabobank Toren Zaandam Time-Lapse
Er komt zeker een vervolgje op, heb vanmiddag namelijk een polarisatiefilter gekocht waar de lucht tien maal mooier van word.
Deze time-lapse is om de 10 sec omdat het zowat windstil was, maar waait het harder dan moet je er veel meer maken om te voorkomen dat de wolken schokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomskii5 schreef op zondag 28 april 2013 @ 20:54:
Oh god, GoPro released de skeleton housing voor de 3... 59 EUR. Te belachelijk voor woorden: http://gopro.com/camera-accessories/hero3-skeleton-housing
Dat is zeker belachelijk, wat ik trouwens met al hun accessories vind. Neem bijvoorbeeld die adhesive mounts van 5 voor 25, dat is gewoon 5 euro per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga deze vakantie van Athene naar Istanbul (1000km) fietsen, zijn er nog tips en tricks over het bevestigen van mijn GoPro op mijn fiets? Misschien heeft er iemand nog ideen voor DIY mounts die ik dan kan uitwerken. Ik hoor het graag...

[ Voor 13% gewijzigd door Moby op 01-05-2013 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 21:09
Op je fiets zou ik niet doen. Dat trilt enorm. Je hoofd is goed gestabiliseerd, dus daar kun je beter je camera aan vast zetten.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
zou gewoon kiezen voor een headstrap en indien je een helm draagt de vented strap of 1 vd adhesive mounts(afhankelijk van wat voor helm je draagt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Hahn schreef op zondag 28 april 2013 @ 20:10:
7 minuten! Ze-ven minuten. 411 seconden
Absoluut!
Veel te lang, vond ik zelf ook, maar heb uiteindelijk toch gekozen de 32gb aan foto's te gebruiken, puur om te oefenen. Het is een leuk project geweest met lekker veel frustratie er tussen door :-) Zoals dat waarschijnlijk bij iedereen is die begint met FF en AE.

Maar naast de tijd, ideeën over kleur bewerking? Er varen boten langs, maar omdat de gopro tegen het licht kijkt, zie je niets van de buitenwereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Wat voor accuduur halen jullie met de gopro 3 black? Heb de oude gopro 2 met wifi bacpac net verkocht maar zie nu behoorlijk bedroevende tijden wat betreft accu tijd (<1 uur als je de remote zou gebruiken)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:18
Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:12:
Ik ga deze vakantie van Athene naar Istanbul (1000km) fietsen, zijn er nog tips en tricks over het bevestigen van mijn GoPro op mijn fiets? Misschien heeft er iemand nog ideen voor DIY mounts die ik dan kan uitwerken. Ik hoor het graag...

Je kan me mailen via contact op:
http://goprobybrinkman.blogspot.nl/
Ik heb vorig jaar een tocht van 1400 Km gemaakt met de gopro.
Ik had vooraf een DIY mount gemaakt op mijn stuur, maar daar heb ik hem al na 1 dag af gehaald... Het was veel te stijf, schokte enorm. Heb hem daarna de hele trip op de helm gehad met de vented strap, dat had een veel beter resultaat en was veel flexibeler qua beeld. Zorg er wel voor dat je helm goed zit, want ook al weegt de gopro niet veel, na een paar dagen merk je het toch goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
frietsje schreef op maandag 29 april 2013 @ 09:58:
[...]

Ik had vooraf een DIY mount gemaakt op mijn stuur, maar daar heb ik hem al na 1 dag af gehaald... Het was veel te stijf, schokte enorm. Heb hem daarna de hele trip op de helm gehad met de vented strap, dat had een veel beter resultaat en was veel flexibeler qua beeld. Zorg er wel voor dat je helm goed zit, want ook al weegt de gopro niet veel, na een paar dagen merk je het toch goed :P
Of schaf een chest mount aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Tristan schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:50:
[...]

Laatst was er hier iemand die een Saxofoon harnas (2,50 euro) gekocht had en die hij gebruikte als chest mount. Heb deze zelf ook besteld bij BuyInCoins. Nog niet kunnen testen maar voor 2,50 is het misschien wel leuk op de fiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Koen- schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:00:
[...]

Laatst was er hier iemand die een Saxofoon harnas (2,50 euro) gekocht had en die hij gebruikte als chest mount. Heb deze zelf ook besteld bij BuyInCoins. Nog niet kunnen testen maar voor 2,50 is het misschien wel leuk op de fiets?
Dat was ik en hij bevalt nog steeds prima.
Afbeeldingslocatie: http://zndrt.nl/gopromount.jpg
saxofoon harnas & aangepaste verpakkings mount van de gopro 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:18
Tristan schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:50:
[...]

Is het proberen waard ja, maar m.i. ben je dan nog steeds erg beperkt in je kijkhoeken tov je hoofd of een ballhead op stuur. Je kunt nog een extra mount ertussen zetten dan, maar het moet natuurlijk ook praktisch blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
frietsje schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:04:
[...]

Is het proberen waard ja, maar m.i. ben je dan nog steeds erg beperkt in je kijkhoeken tov je hoofd of een ballhead op stuur. Je kunt nog een extra mount ertussen zetten dan, maar het moet natuurlijk ook praktisch blijven :)
Mee eens hoor, ik heb vh weekend 77km met een headstrap gefiets. Wat ook niet ideaal is na een tijdje :) Een vented strapmount is denk ik de beste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx allemaal voor de goede tips

[ Voor 78% gewijzigd door Moby op 01-05-2013 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frietsje schreef op maandag 29 april 2013 @ 09:58:
[...]

Kan je een fototje regelen van je DIY mount op je stuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 11:28

J.apiooo

FWN

Veel skifilmpjes hier :)

Heb zelf een inmiddels stokoude GoPro Hero HD (v1). Werkt op zich nog prima en 1080p/30fps is nog steeds courant.

Heb twee weken geleden deelgenomen aan de Amstel Gold Race (toerversie, 150 km). Hieronder mijn impressie van dit wielerevenement. Zo kun je zien dat de GoPro zich ook prima leent voor dit soort doeleinden :)

Er is geen stabilisatie toegepast. Volgende keer proberen op 720p/60fps en een iets betere demping. Voor dit filmpje heb ik de GoPro met de handlebar mount op het stuur van de racefiets gemonteerd.

Voor de muziek gaat mijn dank uit naar vanardenne. Vond het zo'n mooi nummer dat je onder jouw skifilm had gezet, die moést ik gewoon gebruiken. Hope you don't mind :)

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
J.apiooo schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:55:

Heb zelf een inmiddels stokoude GoPro Hero HD (v1). Werkt op zich nog prima en 1080p/30fps is nog steeds courant.

Heb twee weken geleden deelgenomen aan de Amstel Gold Race (toerversie, 150 km). Hieronder mijn impressie van dit wielerevenement. Zo kun je zien dat de GoPro zich ook prima leent voor dit doeleinden :)

[video]

Heb geen stabilisatie toegepast. Volgende keer proberen op 720p/60fps en een iets betere demping. Voor dit filmpje heb ik de GoPro met de handlebar mount op het stuur van de racefiets gemonteerd.

Voor de muziek gaat mijn dank uit naar vanardenne. Vond het zo'n mooi nummer dat je onder jouw skifilm had gezet, die moést ik gewoon gebruiken. Hope you don't mind :)
Super filmpje! Kudo's! Leuk ook die onderlinge speelmaatjes :) Ik zou zwaar verzuren denk ik heh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[...]

Heb twee weken geleden deelgenomen aan de Amstel Gold Race (toerversie, 150 km). Hieronder mijn impressie van dit wielerevenement. Zo kun je zien dat de GoPro zich ook prima leent voor dit soort doeleinden :)
[...]
Is dat nou leuk met zo'n fiets met hulpmotortje?

:P ;)

Netjes hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]

Er is geen stabilisatie toegepast. Volgende keer proberen op 720p/60fps en een iets betere demping. Voor dit filmpje heb ik de GoPro met de handlebar mount op het stuur van de racefiets gemonteerd.

idd een geweldig nummer, weet je toevallig hoe hij heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Erg leuk filmpje J.apiooo! Ik heb zelf bijzonder weinig met wielrennen, maar zeker door de teksten die je erbij hebt gezet heb ik me prima vermaakt met het filmpje. En ik heb 'm zowaar helemaal uitgekeken :P

Zonder die teksten was ik waarschijnlijk halverwege al afgehaakt, maar nu was het leuk omdat ik me veel meer in kon leven in jou als rijder en wat je bezighoudt tijdens het wielrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je meer met je GoPro gaat fietsen, koop dan deze mount. Kost wel een paar knaken, maar is echt rock solid.
Afbeeldingslocatie: http://www.wigglestatic.com/images/k-edge-bar-mount-pro-zoom.jpg

Dan krijg je het zoals dit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Laatst online: 10-08 10:34
Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:12:
Op het stuur is bij ruw asfalt niet te bekijken en beluisteren. Het trilt en klettert langs alle kanten. Op de achterbrug heb je hier weinig tot geen last van.

Ik weet niet of je ook met fietstassen aan je voorwiel gaat rijden? Als daar voldoende gewicht in zit is het trillen waarschijnlijk wel grotendeels weg, ook bij ruwer asfalt. Ook de snelheid speelt natuurlijk een rol. 60+ op een slechte baan vol steentjes geeft flink wat trillingen, als je tegen een goede 20 à 25 km/u rijdt zal het ook heel wat minder zijn.

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:53
Wat gebruiken jullie voor video bewerking, ik zoek iets puur om in te korten of stukken eruit te knippen. Had Sony Vegas geprobeerd, maar weet niet welke export instelling het beste kan gebruiken voor 1080p50fps

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online

Haha. Uiteraard niet! Mijn dank gaat uit naar OVERWERK voor het maken van deze muziek :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanardenne schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 19:25:
[...]

Haha. Uiteraard niet! Mijn dank gaat uit naar OVERWERK voor het maken van deze muziek :-)
Vanardenne, weet jij toevallig hoe dit nummertje dan heten mag?

voor de 8e keer spam. Niet doen dus

[ Voor 15% gewijzigd door Moby op 01-05-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus The Virus schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 18:31:
Wat gebruiken jullie voor video bewerking, ik zoek iets puur om in te korten of stukken eruit te knippen. Had Sony Vegas geprobeerd, maar weet niet welke export instelling het beste kan gebruiken voor 1080p50fps
Ik gebruik Adobe Premiere Pro, geweldig programma. Daarbij gebruik ik Adobe After Effects voor intro's etc.
Maar ik denk dat Premiere Pro het best past bij jouw wensen. Het is niet ingewikkeld om daarin de basisvaardigheden snel onder de knie te krijgen en alles spreekt in dit programma voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 20:14:
[...]

Vanardenne, weet jij toevallig hoe dit nummertje dan heten mag?

weg
OVERWERK - Alive
YouTube: Overwerk - Alive

[ Voor 5% gewijzigd door Moby op 01-05-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 14:47:
[...]

Als je meer met je GoPro gaat fietsen, koop dan deze mount. Kost wel een paar knaken, maar is echt rock solid.
[afbeelding]

Dan krijg je het zoals dit:

[video]
jspr,
heb jij er zelf een? Heb je altijd een imbus sleuteltje nodig om het te verwisselen, als je bijvoorbeeld 2 van die dingen op je fiets hebt, niet dat dat vervelend is maar is dat de enige optie of is er een bepaald systeempje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koninginnedag met de GoPro was ook zeer leuk!

Leve de koning! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
Deelden ze die Wayfarers gratis uit daar ;) Leuk filmpje!

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, nee! Puur toeval. ;) Westerpark werd die dag ook wel Hipsterpark genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 22:52:
[...]

jspr,
heb jij er zelf een? Heb je altijd een imbus sleuteltje nodig om het te verwisselen, als je bijvoorbeeld 2 van die dingen op je fiets hebt, niet dat dat vervelend is maar is dat de enige optie of is er een bepaald systeempje?
Ik heb er zelf eentje en het filmpje is er ook mee gefilmd (ik ben de camera man 8) ). Het is inderdaad zo dat het wisselen/bijstellen met een imbus gaat wat niet erg praktisch is maar als ik ga fietsen ben ik niet echt 100% met filmen bezig eigenlijk en als ik de camerapositie of camerahoek wissel is dat enkel op de "rust plekken", en ik heb toch altijd mijn multitool bij me.

Ik heb ook de GoPro seatpost/handlebar mount, maar dat is echt rommel als je het mij vraagt. Om het goed vast te maken moet je het flink aandraaien en het voelt echt op dat plastic elk moment kan knappen.
Wellicht dat ik nog eens de K-edge seat mount koop, maar dat is weer 40-50€...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 20:34
Cyrus The Virus schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 18:31:
Om alleen videos uit je GoPro te trimmen, moet je MPEG Streamclip hebben (http://www.squared5.com/), de site ziet er wat gedateerd uit maar hiermee kan je snel stukken knippen die je wilt hebben. Als je je video exporteert als MP4 met de standaard H264 encoder op 50%, krijg je vrijwel dezelfde kwaliteit video terug voor ~40% van de originele bestandsgrootte.

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
BamiHap schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:21:
[...]

Om alleen videos uit je GoPro te trimmen, moet je MPEG Streamclip hebben (http://www.squared5.com/), de site ziet er wat gedateerd uit maar hiermee kan je snel stukken knippen die je wilt hebben. Als je je video exporteert als MP4 met de standaard H264 encoder op 50%, krijg je vrijwel dezelfde kwaliteit video terug voor ~40% van de originele bestandsgrootte.
Gebruik zelf het open source avidemux; werkt ook perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
BamiHap schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:21:
[...]

Ben die nu aan het proberen, staat alleen al 10 min op preparing..

EDIT:
Heb hem maar gestopt en toen opnieuw gedaan nu ging het wel goed. Nu nog uploaden op youtube.

[ Voor 8% gewijzigd door Cyrus The Virus op 03-05-2013 21:27 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Nou het is gelukt met uploaden, maar kan niet echt zeggen dat de kwaliteit super is. Het orgineel is stukken beter. En als ik het vergelijk met andere GoPro3 Black filmpjes.

Wat vinden jullie:
http://youtu.be/SnQV_t9QF0I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik vind de kwaliteit op zich prima eigenlijk :) Met welke instellingen heb je gefilmd? En heb je iets qua nabewerking gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Laatst online: 07-09 17:54
Cyrus The Virus schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 14:59:
Nou het is gelukt met uploaden, maar kan niet echt zeggen dat de kwaliteit super is. Het orgineel is stukken beter. En als ik het vergelijk met andere GoPro3 Black filmpjes.

Wat vinden jullie:
Probeer je propellors van je quadcopter te balanceren, en eventueel de motoren te balanceren. En je GoPro op een dempend materiaal te bevestigen. (schuim o.i.d.) Het 'jello' en het trillen kun je daar vaak (grotendeels) mee wegkrijgen.

Ik heb laatst ook wat vluchten gemaakt met de gopro op mn quadcopter, nog zonder FPV, maar dat komt er aan. Ik heb al wat beelden, zal eens kijken of ik daar wat van kan maken (zit ook wat trilling in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:19

Wat vinden jullie:
Super vet man. Misschien kan je met bovenstaande tips inderdaad wat trillingen uitsluiten. Maar ziet er echt goed uit! Benieuwd naar meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie:
Welke heli gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de vroege ochtend van deze zonnige bevrijdingsdag, is m'n Phantom + GoPro gecrashed onder de brug van Arnhem. Een dure plons in de Rijn. Ik wilde onder de brug doorvliegen... en de omstandigheden leken ideaal te zijn. Zon, geen wind, perfecte controle tijdens het aanvliegen... maar zodra 't onder brug was ging het mis. Ik heb 'm niet eens zelf zien crashen, want er zat op dat moment net een pilaar in het blikveld.

Ik weet nu wel wat de stommiteit was: de Phantom stond nog in GPS-mode, en dat moet je niet doen als je onder duizenden tonnen staal wil doorvliegen.

Een hele harde les.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^

:-( -O-

Wat klote voor je man!!!! :'(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van m'n nieuwe filmpje, een leuke reclame voor mijn rijinstructeur.
YouTube: Stal Rijopleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Verwijderd schreef op zondag 05 mei 2013 @ 08:26:
Op de vroege ochtend van deze zonnige bevrijdingsdag, is m'n Phantom + GoPro gecrashed onder de brug van Arnhem. Een dure plons in de Rijn. Ik wilde onder de brug doorvliegen... en de omstandigheden leken ideaal te zijn. Zon, geen wind, perfecte controle tijdens het aanvliegen... maar zodra 't onder brug was ging het mis. Ik heb 'm niet eens zelf zien crashen, want er zat op dat moment net een pilaar in het blikveld.

Ik weet nu wel wat de stommiteit was: de Phantom stond nog in GPS-mode, en dat moet je niet doen als je onder duizenden tonnen staal wil doorvliegen.

Een hele harde les.
Oei dat is zuur, nog wat kunnen redden ?
Ik gebruik een quad, die ik volledig zelf heb gemaakt incl elektronica.
Igor92 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:05:
[...]

Probeer je propellors van je quadcopter te balanceren, en eventueel de motoren te balanceren. En je GoPro op een dempend materiaal te bevestigen. (schuim o.i.d.) Het 'jello' en het trillen kun je daar vaak (grotendeels) mee wegkrijgen.

Ik heb laatst ook wat vluchten gemaakt met de gopro op mn quadcopter, nog zonder FPV, maar dat komt er aan. Ik heb al wat beelden, zal eens kijken of ik daar wat van kan maken (zit ook wat trilling in)
Ja ik heb hier geen enkele demping, voor fatsoenlijke beelden wil ik nog een keer een brushless gimbal maken.
Hahn schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:01:
Ik vind de kwaliteit op zich prima eigenlijk :) Met welke instellingen heb je gefilmd? En heb je iets qua nabewerking gedaan?
Ik heb gefilmd met 1080p50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruik je dan geen GoPro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op zondag 05 mei 2013 @ 18:21:
[...]

gebruik je dan geen GoPro?
Jawel, 1080p50 is PAL ipv NTSC a 1080p60. Omdat PAL 50 Hz is en NTSC 60 Hz. Zie http://abekislevitz.com/understanding-your-gopro-part-2/ (PAL vs NTSC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tristan schreef op zondag 05 mei 2013 @ 18:26:
[...]

Jawel, 1080p50 is PAL ipv NTSC a 1080p60. Omdat PAL 50 Hz is en NTSC 60 Hz. Zie http://abekislevitz.com/understanding-your-gopro-part-2/ (PAL vs NTSC)
Is dat voor de Hero2 of 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Hero 2 gaat maar tot 30fps in 1080p dus automatisch de hero3.

Apart van de hero3 (nu week in bezit): je kan geen 720p30 meer selecteren. Alleen 720p60/120. Ik hoopte zo een iets langere batterijduur te krijgen (minder processing), maar die optie hebben ze er dus uitgehaald :-(.

Overigens vond ik het met motorrijden geen probleem. Met de remote op het stuur kon ik prima zien hoe vol de batterij nog was en met 2 extra wasabi batterijen haal je prima een dag / 4 uur / vol 32gb sd kaartje op 1080p30. Op saaie stukjes steeds de gopro uitschakelen. Ideaal dat de wifi gevoed wordt door dezelfde batterij ipv de losse wifibacpac die ik op de hero2 had.

Afbeeldingslocatie: http://s14.postimg.org/s6962jhrl/DSC_0372.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 15:39
Hoe heb jij die remote aan je stuur bevestigd? Zoiets moet ik ook nog fixen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Met een stukje klittenband (dat ik van een kapotte laptop lader heb gepakt). Dat door de gleufjes onder de remote gehaald en vervolgens rond mijn stuur vastgemaakt.

Beetje jammer dat je bij de hero3 echt totaal geen bevestigingsspulletjes krijgt. Zelfs het stukje klittenband (armbandje) dat bij de wifi-bacpac van de hero2 werd geleverd was kennelijk nog teveel! Door het klittenband kon ik hem ook verwijderen als we even ergens pauzeerden. Alternatief is met tie-raps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Op schiphol zag ik bij een electronica shop een gopro rek met onder andere zakjes met remote bevestigingen. Echter zoals al vaker gesteld vind ik het echt een rip-off dat de dure black edition zo mager uitgerust is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Jpjedi schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:27:
Op schiphol zag ik bij een electronica shop een gopro rek met onder andere zakjes met remote bevestigingen. Echter zoals al vaker gesteld vind ik het echt een rip-off dat de dure black edition zo mager uitgerust is.
Het is bijv. extreem cheap skate dat er voor de wifi remote nog niet eens de klitteband wristband bijzit... :r

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:52:
[...]

Het is bijv. extreem cheap skate dat er voor de wifi remote nog niet eens de klitteband wristband bijzit... :r
http://gopro.com/camera-a...i-fi-remote-accessory-kit

Er bestaat wel zoiets hoor, check de link
Pagina: 1 ... 22 ... 81 Laatste