Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hier ook een Hero3 uit de USA meegenomen.
De batterijen gaan idd niet heel erg lang mee en ben me aan het orienteren. De wasabi of eXtreme Ways? Wil liever wel een merk hebben mocht er namelijk iets gebeuren met de Hero.
Verder is een polarisatie filter voor wintersport wel een 'must'. Wat zijn de ervaringen met de Cube Polarizer Filter-Hero3? Deze is namelijk makkelijk er weer af te halen. Maar deze kan niet draaien zoals op mijn canon... Is dat niet nodig dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 17:54
visie schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:15:
Verder is een polarisatie filter voor wintersport wel een 'must'. Wat zijn de ervaringen met de Cube Polarizer Filter-Hero3? Deze is namelijk makkelijk er weer af te halen. Maar deze kan niet draaien zoals op mijn canon... Is dat niet nodig dan?
Een polarisatie filter werkt volgens mij maar in 1 richting, als je hem 90 graden draait is het effect weg. Omdat je met een GoPro vrijwel altijd in landscape filmt hoeft hij niet te kunnen draaien. Dus tenzij je gopro gebruikt voor foto's in portrait is het draaien niet nodig. - Correct me if i'm wrong... -

Je kunt dit zelf ook ervaren door een gepolariseerde zonnebril een kwart slag te draaien wanneer je er door kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
visie schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:15:
Hier ook een Hero3 uit de USA meegenomen.
De batterijen gaan idd niet heel erg lang mee en ben me aan het orienteren. De wasabi of eXtreme Ways? Wil liever wel een merk hebben mocht er namelijk iets gebeuren met de Hero.
Mijn ervaring is prima! makkelijker dan een filter achter de lens te moeten plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Zojuist mijn GoPro van 1DayFly binnen gekregen.
Ik had een paar maanden geleden al een Hero 3 besteld bij CoolBlue en wat mij opviel is dat bij deze een geschreven 'User Manual' zit (bij mijn andere zat er een briefje bij waar ik deze kon downloaden).
Daarnaast zitten er een ringetje bij voor aan de remote controller. Die had ik niet bij mijn vorige.

Wat ik wel raar vind is dat er overal vette vingers op zitten. Zowel op de camera als op de remote. De inpakchinees zal wel net frietjes gegeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Koen- schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 14:46:
Ik had een paar maanden geleden al een Hero 3 besteld bij CoolBlue en wat mij opviel is dat bij deze een geschreven 'User Manual' zit (bij mijn andere zat er een briefje bij waar ik deze kon downloaden).
Daarnaast zitten er een ringetje bij voor aan de remote controller. Die had ik niet bij mijn vorige.

Wat ik wel raar vind is dat er overal vette vingers op zitten. Zowel op de camera als op de remote. De inpakchinees zal wel net frietjes gegeten hebben.
Of zo goedkoop want teruggebracht/refurbished?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
wessel99 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 15:01:
[...]

Of zo goedkoop want teruggebracht/refurbished?
Geen idee. Volgens mij doet GoPro niet aan 'refurbished'.
De verpakking was nog ongeopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 17:15

the mod man

iets van beeldmaker

Koen- schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 14:46:

Mijne van 1dayfly had ook een vieze lens, de rest niet echt opgelet eigenlijk. Verpakking leek wel gloednieuw :)

Meteen even een vraag. Welk software programma is licht maar geeft toch leuke features om te gebruiken met gopro beelden? Ik heb premiere pro (op workstation) maar ben bang dat premiere pro op m'n nieuwe ultrabook niet echt lekker loopt :+

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:01
Sinds vandaag ook trotste bezitter van een GoPro Hero 3: Black edition.
Wauw, ik ben verliefd haha.

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 11:28

J.apiooo

FWN

Ook hier werd gistermiddag de 1DayFly Hero 3 BE afgeleverd. Hele avond mee bezig geweest. Alles werkt zoals het moet.

Het viel mij ook op dat er een stofje op de lens zat. Verder zat alles als nieuw in de verpakking.

Ben happy!

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
mickjuh schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:24:
Stel dat ik wil skydiven, heb ik dan een helm nodig om de GoPro op te bevestigen of zijn er ook andere alternatieven? Iemand hier ervaring mee?

Ik heb alleen elastische band voor op het hoofd voor het duiken maar deze lijkt me voor het skydiven niet gepast :P
Ik spring zelf, maar mag nog niet met camera vliegen. Maar velen hebben de camera met de curved houder op de helm. Zoals de meeste teletubbys
Je kan hem ook met de J-mount je eigen gezicht laten filmen, en natuurlijk verkeerd om monteren om je opening te filmen.

De chest mount zie ik ook steeds meer op de dropzone, zeker in formatie kan je dan mooie beelden maken.

Sommige tandems worden met een pols houder gefilmt (Skydive Ameland)
En als laatste met een band om je been of om je voet (zowel voorkant als achterkant) Zodat je vanaf onder kan filmen.
Youtube naar skydive en je zult vele shots vinden.

Voor mij nog ongeveer 100 spongen voordat ik mag filmen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeuj, mijn Hero 3 is zaterdag aangekomen. Ik wil hem vooral gaan gebruiken voor het filmen op de motor. Welke mount raden jullie mij aan?

Er zijn volgens mij 3 mogelijkheden:
  • Op de kin
  • Op het hoofd
  • Naast het hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:25

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb 'm ook binnen sinds zaterdag (ligt alleen nog bij m'n ouders :(), ik ga 'm ook geburiken voornamelijk op de motor. O.a. op de helm, ik wil de camera dan aan de zijkant bevestigen. Ik heb ook alvast zo'n suction mount gekocht, dat moet denk ik wel goed gaan op de tank

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was ook naar de side-mount aan het neigen maar zie je dan niet te veel van je helm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:09
@Rubinski @-tom-562
Als je hem goed genoeg naar voren doet zie je waarschijnlijk alleen het stukje onder je vizier.
Ik heb hem zelf op mijn hoofd geplakt zodat ik zeker weet dat ik alles zie. Heeft wel 2 nutteloze ritjes gekost om het goed te stellen :).

Verder kan ik je wel vertellen dat anderhalf uur rijden met dat ding op je hoofd en harde wind (rondje langs markermeer) toch wel in de nekspieren te voelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik voel helemaal niks van de camera. Heb 'm ook aan de zijkant van mijn helm zitten met de curved adhesive mount. Prima view. Gewoon vantevoren even via de app kijken of de hoek goed staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
Ken. schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:02:
Ik voel helemaal niks van de camera. Heb 'm ook aan de zijkant van mijn helm zitten met de curved adhesive mount. Prima view. Gewoon vantevoren even via de app kijken of de hoek goed staat.
Eens, merk helemaal niets van een helmet-side-mount.

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
Het is voor mij ~10% extra gewicht.
Was toevallig ook een dag met windkracht 6.

Heeft iemand hem wel eens aan de motor geplakt, en op welke hoogte ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Ik heb hem ook aan de zijkant van m'n helm (curved adhesive mount), maar wat zit er bij jullie tussen die mount en de camera? Ik heb zo'n 5 van die pivot arms aan elkaar geknoopt om te zorgen dat ik m'n camera recht kan krijgen (helm loopt enigszins schuin, en de knoppen van de pivot arms zitten elkaar al snel in de weg), maar dit komt de stabiliteit niet ten goede volgens mij.

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
TorX schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:59:
Ik heb hem ook aan de zijkant van m'n helm (curved adhesive mount), maar wat zit er bij jullie tussen die mount en de camera? Ik heb zo'n 5 van die pivot arms aan elkaar geknoopt om te zorgen dat ik m'n camera recht kan krijgen (helm loopt enigszins schuin, en de knoppen van de pivot arms zitten elkaar al snel in de weg), maar dit komt de stabiliteit niet ten goede volgens mij.
5 is 2 teveel ;) YouTube: Tip #113 GoPro - Side Mount on Motorcycle Helmet - ik doe precies dat van de video, en merk eigenlijk nauwelijks trillingen.
Deshmir schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:27:
Het is voor mij ~10% extra gewicht.
Was toevallig ook een dag met windkracht 6.

Heeft iemand hem wel eens aan de motor geplakt, en op welke hoogte ongeveer?
Ik heb op een aantal verschillende plekken de gopro met suction cup op mijn motor geplakt. Laatste keer gewoon op het windruitje, zie: http://youtu.be/FknAWnST9Pk

[ Voor 44% gewijzigd door jvvj op 27-05-2013 17:11 ]

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
  • Nu online
Vandaar de vraag ;) Maar bedankt voor het filmpje! Echter werkt dit voor mij net niet, omdat ik de hoek niet klein genoeg kan krijgen om de GoPro recht te zetten, zie foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.rtetteroo.nl/fora/tweakers/gopro-side-mount-angle.jpg

De gele lijn is de hoek van de GoPro, de groene is horizontaal. Vandaar dat ik die constructie met 5 pivot arms had om de camera horizontaal te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
Ik kan het niet heel goed zien, maar zit jouw sticker veel meer naar voren dan de mijne?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SbJkFBw.jpg

Ik krijg hem met 3 arms gewoon recht (-ish, niet opvallend scheef dat is ;)).

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
  • Nu online
Hij zit wel verder naar voren inderdaad. Ik kan hem niet verder naar achteren doen, want het is een systeemhelm (zit net voor de scheiding). Dan toch maar een rare constructie vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 22:45

Maf

Een actie bij Diveworld; de GoPro met LCD Backpack voor 450

http://www.diveworld.nl/gopro-actie

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07:53
Go Pro Black Edition binnen tezamen met extra accu, memcard, rollcage mount, tripod mount en suction cup. Eens kijken wat we kunnen doen binnenkort, tot die tijd maar gare filmpjes maken in de auto / kamer /tuin etc. ;) Vind het wel mooi spul en werkt goed met de app erbij, erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

@TorX: en als je de gopro nou laat hangen? Of komt ie dan op je schouder? Moet je het beeld wel flippen.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
  • Nu online
zonoskar schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:12:
@TorX: en als je de gopro nou laat hangen? Of komt ie dan op je schouder? Moet je het beeld wel flippen.
Dat is wel een goede tip! Zojuist even geprobeerd, maar hij komt inderdaad tegen m'n schouder aan als ik een klein beetje naar links beweeg.

Vanochtend heb ik hem even uitgeprobeerd met 4 pivot arms en dat ging eigenlijk best goed. Ik denk dat ik het zo maar blijf houden. Al zal ik hem voor motorritten niet snel op m'n helm doen, want boven de 90 voel ik al dat er aan m'n helm 'getrokken' wordt. Gelukkig heb ik ook een handle bar mount :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Heb er tegen de 200 mee gereden, maar heb echt niks gevoeld :?
En het is ook zeker niet zo dat ik een stevigere nek heb dan de gemiddelde mens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
  • Nu online
Ken. schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:42:
En het is ook zeker niet zo dat ik een stevigere nek heb dan de gemiddelde mens..
Misschien een verborgen superkracht? :P

Ik denk dat m'n constructie gewoon niet ideaal is. Maar is geen probleem voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
TorX schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:51:
[...]

Misschien een verborgen superkracht? :P
Dan heb ik die ook _/-\o_ 200+ geen last (of jij natuurlijk een gebrek aan kracht :+)

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
Bovenop in het midden eventueel ook een optie?

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/22hldj.jpg

Ik denk dat ik het aanvankelijk zo ga proberen, beetje gebaseerd op Drivers Eye van Drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
Dan zou ik niet al die armen er tussen zetten, maar 'gewoon' met de QR buckle. Is je beeld wel van iets hoger geschoten.

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
Ja klopt ook wel, dit geeft je net wat meer plaatsmogelijkheden. Alleen de buckle ging hier net niet helemaal goed maar zal dat later zeker eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
  • Nu online
J-M-T schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:04:
Zat ik ook naar te kijken, maar de hoek (curve) van de helm was niet ideaal voor de curved mount. Al schijnt dat ook wel goed te gaan, maar de hoek aan de zijkant was perfect dus toen daar maar op geplakt... :+

Zojuist is een lipje van m'n quick release gebroken, dus het wordt even wachten op een nieuwe. Wel supersnelle support van GoPro trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik wil een Gopro gaan aanschaffen. Ik ahd al wat onderzoek gedaan er naar maanden terug. Toen kwam ik op tweakers een topic tegen met tips zoals een accu set van een ander merk enz. Was dat in dit topic? Ik kan het namelijk niet terug vinden.

NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedRayMann schreef op zondag 26 mei 2013 @ 23:00:

Ik heb 1 sprong gemaakt.
Liep niet goed af.
En het is allemaal nog gefilmd ook... met een gopro.

Kijk en huiver (dubbele beenbreuk + enkelbreuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Autsj, da's nasty :X Dan lijk je best zacht te landen, gebeurt er dat...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, echt pijnlijk zag het eruit. De meneer in het geel (de instructeur?) waar jij aanvast zat die zwaaide op het laatst nog gewoon doodleuk naar de camera terwijl jij lag te kreperen van de pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
http://www.kickstarter.co...gear-3d-printed-for-gopro

nu nog even wachten tot het 3d design on-line komt te staan en je het bij shapeways kan laten afdrukken..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

RedRayMann schreef op zondag 26 mei 2013 @ 23:00:
[...]
Ik spring zelf, maar mag nog niet met camera vliegen. Maar velen hebben de camera met de curved houder op de helm. Zoals de meeste teletubbys
Je kan hem ook met de J-mount je eigen gezicht laten filmen, en natuurlijk verkeerd om monteren om je opening te filmen.

De chest mount zie ik ook steeds meer op de dropzone, zeker in formatie kan je dan mooie beelden maken.

Sommige tandems worden met een pols houder gefilmt (Skydive Ameland)
En als laatste met een band om je been of om je voet (zowel voorkant als achterkant) Zodat je vanaf onder kan filmen.
Youtube naar skydive en je zult vele shots vinden.

Ik had al contact opgenomen met enkele skydive organisaties met de vraag of ik een eigen GoPro mee mag nemen i.c.m. chest mount of helm;

Paracentrum Texel:
Je kan gefilmd worden, dit is niet in HD. Ik mag helaas zelf niet filmen, daarvoor hebben zij hun camera mannen.

Skydive Ameland:
Je kan in HD gefilmd worden. Zij werken ook met een GoPro in een handschoen. Ze staan het niet toe om zelf camera's mee te nemen dit ivm veiligheid, verlies en eventuele schade op de grond.

Jammer dat je zelfs met een originele chest mount niet zelf ook er bij mag filmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:15:
Autsj, da's nasty :X Dan lijk je best zacht te landen, gebeurt er dat...
Polletje gras / kuiltje... was de boosdoener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

mickjuh schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:17:
[...]

Jammer dat je zelfs met een originele chest mount niet zelf ook er bij mag filmen.
Dat is - @ 95 Euro :X - een enorme cash cow voor ze natuurlijk.
Als ze toestaan om een eigen camera mee te laten nemen, lopen ze bijna 100 euro per sprong mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Ken. schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:20:
[...]
Dat is - @ 95 Euro :X - een enorme cash cow voor ze natuurlijk.
Als ze toestaan om een eigen camera mee te laten nemen, lopen ze bijna 100 euro per sprong mis.
Ik heb ook duidelijk aangegeven dat ik hun video opname er dan ook bij neem en dat ik graag naast hun videobeelden ook eigen videobeelden er bij wil maken. Dus ze lopen niets mis :) Jammer want dit weerhoud mij er wel van om een tandemsprong bij hun te doen. Iemand die nog een bedrijf weet die tandemsprongen aanbied, waar zij ook HD beelden maken maar ik ook zelf een GoPro mee mag nemen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hmm, dan is het wel apart te noemen eigenlijk. Kan er ergens wel bij natuurlijk, mensen moeten zich gewoon op de sprong focussen, maar toch.. Gewoon in een mount stoppen en je hebt er verder geen omkijken meer naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Voor de mensen, op iBoodhunt is nu al 3x een GoPro Hero 3 voorbij gekomen, voor 359,00 euro. Waarschijnlijk dezelfde als die van 1dayfly?

http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
mickjuh schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:17:
[...]

Ik had al contact opgenomen met enkele skydive organisaties met de vraag of ik een eigen GoPro mee mag nemen i.c.m. chest mount of helm;

Paracentrum Texel:
Je kan gefilmd worden, dit is niet in HD. Ik mag helaas zelf niet filmen, daarvoor hebben zij hun camera mannen.

Skydive Ameland:
Je kan in HD gefilmd worden. Zij werken ook met een GoPro in een handschoen. Ze staan het niet toe om zelf camera's mee te nemen dit ivm veiligheid, verlies en eventuele schade op de grond.

Spring zelf op Rotterdam, maar voor solo springers is de eis 200 formatie sprongen (dus niet 200 sprongen, maar 200 sprongen met andere in de lucht) Er is te veel bewijs op internet te vinden dat mensen hun camera en opname belangrijker vinden dan hun brilletje of soms zelfs de borstband (met functie dat je niet uit je harnas valt, ofwel van levens belang!)

Bij tandems is de controle altijd erg hoog, want als er iets mis gaat, kan het helaas goed mis gaan.
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:21:
[...]
Polletje gras / kuiltje... was de boosdoener.
Het viel mij ook op, een nadeel van tandems, ze landen bijna altijd op hun kont, waardoor zo'n simpel polletje ineens grote problemen kan opleveren. Als solo springer ga ik hooguit voorover op mijn bek, maar kan me dan nog opvangen of door schuiven. Met tandems heb je toch een dubbele massa en 4 benen die "aan elkaar vast zitten"

Hopelijk heb je niets over gehouden! Het is een prachtige sport, met risico's (net als motor rijden en voetballen) maar als het bij de eerste ervaring zo mis gaat, kan k begrijpen dat je het nooit meer wil doen

Terug on topic.
Ibood hunt heeft de GoPro (zie ook eerdere post)
Wat zijn jullie ervaringen? Kunnen de mensen die hem aanschaffen goed nagaan hoe alles eruit ziet voor het open maken en tijdens het open maken? De GoPro Hero3 staat nog op mijn verlanglijstje, maar stel de aanschaf nog even uit ivm het financiële plaatje. Maar als de ibood/1dayfly camera's even goed zijn als via de originele verkoop punten, ga ik die websites nog meer in de gaten houden wanneer ik klaar ben voor de aanschaf :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

RedRayMann schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:40:
[...]

Er is te veel bewijs op internet te vinden dat mensen hun camera en opname belangrijker vinden dan hun brilletje of soms zelfs de borstband (met functie dat je niet uit je harnas valt, ofwel van levens belang!)

[...]
Zoiets? :X (actie @ 1:00)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Mijn 1dayfly gopro was gewoon nieuw, iig ik kon nergens zien dat het een refurbished model was ofzo. Wat al eerder is gepost, die camera's halen ze Nederland binnen via goedkope import uit het buitenland.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
Zijn hier misschien Gopro Hero 3 Black bezitters met een HTC One? Kunnen die misschien bevestigen dat de GoPro app perfect werkt alleen dat er geen preview mogelijk is?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
sk0o schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:16:
Zijn hier misschien Gopro Hero 3 Black bezitters met een HTC One? Kunnen die misschien bevestigen dat de GoPro app perfect werkt alleen dat er geen preview mogelijk is?

Alvast bedankt
Mijn collega had dat ook, hij moest de manier van renderen van hardware naar software aanpassen in de App. Daarna werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Vandaag eindelijk met m'n GoPro 3 Black kunnen spelen, mooi speelgoed!
Alleen ik merk dat mijn PC'tje er nog wat moeite mee heeft, welk programma gebruiken jullie om af te spelen?
Ik gebruik nu VLC met GPU Accelerated Decoding (dat scheelde een hele hoop bij mij).
Ik heb gewoon een vrij simpel systeempje, namelijk als CPU een AMD A4-3400 APU, 2x2,7 Ghz (dualcore) met 4gb DDR. Geen videokaart, aangezien die APU ook een AMD Radeon 6410D core heeft.
1080P 30 FPS gaat gewoon goed, 60 FPS loopt al iets minder vloeiend, 1440P (ofzoiets) loopt alsof t net met 20 FPS is gefilmd ofzo. 720P met 120 FPS loopt ook zoiets.
Zou het helpen om CPU te upgraden? Nadeel is dat ik met een FM1 socket zit, en er niet heel veel te krijgen is. Een losse videokaart gaat lastig, ik heb zo'n HTPC kast, dus veel ruimte is er niet.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Meer hoef ik niet te quoten, dat is t euvel voor jou bij de hoge resoluties / hoge fps settings. CPU zal ik dus lekker vanaf blijven als ik jou was, maar gewoon alles aan de kant duwen en er een videokaart bij proppen ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
J-M-T schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:04:

[afbeelding]

Ik denk dat ik het aanvankelijk zo ga proberen, beetje gebaseerd op Drivers Eye van Drive.
Afbeeldingslocatie: http://www.paragliders.com/media/catalog/product/cache/4/image/500x420/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/6/8/683_large_agbag-001-01-683x426.jpg

Waarom gebruik jij die 'curved' mount als basis? Op deze foto bedoel ik de basismount links. Als je namelijk de rechter gebruikt (wat ik doe), heb je maar 2 tussenstukjes nodig hoor ;) ! *Ik heb ook een systeemhelm en je moet hem gewoon achter je kinstuk zetten*

Hier nog een (oude) foto van hoe ik de GoPro (hier nog de 2) op mijn helm heb zitten ;) !
Afbeeldingslocatie: http://distilleryimage5.ak.instagram.com/abd596ca6b2911e180d51231380fcd7e_7.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door WardKuipers op 30-05-2013 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
Ik weet nu wat ik aan accessoires wil hebben bij mijn GoPro. Nu nog een winkel waar ik hem kan halen en die de accessoires voor een normale prijs hebben liggen. Welke winkels raden jullie aan? Het liefst haal ik de Gopro zelf in de winkel (zodat ik makkelijk garantie heb en hem kan terug brengen) En de accessoires kunnen ook online. En waar word de wasibi batterij + lader kit verkocht?

NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
victorb schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:24:
Ik weet nu wat ik aan accessoires wil hebben bij mijn GoPro. Nu nog een winkel waar ik hem kan halen en die de accessoires voor een normale prijs hebben liggen. Welke winkels raden jullie aan? Het liefst haal ik de Gopro zelf in de winkel (zodat ik makkelijk garantie heb en hem kan terug brengen) En de accessoires kunnen ook online. En waar word de wasibi batterij + lader kit verkocht?
apple store, bij mijn issue met mn hd 3 black kreeg ik een nieuwe toegestuurd en werd de oude opgehaald (binnen 1 dag!) sneller ga je het niet krijgen gok ik...

wasabi + laders beetje kijken op ebay en site's accessoires haal ik zelf bij cameraland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobswa
  • Laatst online: 06-02-2022
Ga van het weekend naar Dubai 8) , en nou zat ik te denken om een timelaps te maken van de zonsondergang aldaar. Aangezien ik geen extra accu's heb en de accu verwisselen tijdens een timelaps ook niet mijn voorkeur heeft zat ik een aan accupack te denken ("powerbank").

Mijn eerste vraag, heeft er hier iemand ervaring met de combinatie accupack/Hero3?
In mijn optiek heeft de Hero3 een standaard USB voeding, verder niets speciaals. Kan volgens mij dan ook de standaard accupacks voor gebruiken.

Vraag 2 / brainfart: Als ik de powerbank aansluit, dan de hero aanzet, verbruikt die dan eerst de powerbank tot niet leeg is en schakelt dan over naar de accu.... Of verbruikt de hero power van de accu, die door de powerbank wordt opgeladen.... :/

Arguing on the internet is like running the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WardKuipers schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:20:
[...]

[afbeelding]

Waarom gebruik jij die 'curved' mount als basis? Op deze foto bedoel ik de basismount links. Als je namelijk de rechter gebruikt (wat ik doe), heb je maar 2 tussenstukjes nodig hoor ;) ! *Ik heb ook een systeemhelm en je moet hem gewoon achter je kinstuk zetten*

Hier nog een (oude) foto van hoe ik de GoPro (hier nog de 2) op mijn helm heb zitten ;) !
[afbeelding]
Heb je ook een foto / filmpje van hoe het beeld dan is? Ik zou het liefst van al willen dat mijn helm niet in beeld komt, maar ik vrees dat ik daar niet echt onderuit kom.

Misschien is een Chest Mount Harness nog een idee?

In onderstaand filmpje kan je het verschil zien tussen enkele verschillende mounts:

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2013 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

WardKuipers schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:12:
[...]

Meer hoef ik niet te quoten, dat is t euvel voor jou bij de hoge resoluties / hoge fps settings. CPU zal ik dus lekker vanaf blijven als ik jou was, maar gewoon alles aan de kant duwen en er een videokaart bij proppen ;) !
Ik ga eens kijken wat de mogelijkheden zijn, m'n kast is niet zo heel groot :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:58
Bobswa schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 09:04:
Ga van het weekend naar Dubai 8) , en nou zat ik te denken om een timelaps te maken van de zonsondergang aldaar. Aangezien ik geen extra accu's heb en de accu verwisselen tijdens een timelaps ook niet mijn voorkeur heeft zat ik een aan accupack te denken ("powerbank").

Mijn eerste vraag, heeft er hier iemand ervaring met de combinatie accupack/Hero3?
In mijn optiek heeft de Hero3 een standaard USB voeding, verder niets speciaals. Kan volgens mij dan ook de standaard accupacks voor gebruiken.

Vraag 2 / brainfart: Als ik de powerbank aansluit, dan de hero aanzet, verbruikt die dan eerst de powerbank tot niet leeg is en schakelt dan over naar de accu.... Of verbruikt de hero power van de accu, die door de powerbank wordt opgeladen.... :/
Dit is wel een goeie vraag, bij mijn timelapsen heb ik altijd een ac adapter gebruikt maar op buiten locaties is dat soms vrij lastig.
Nu heb ik sinds kort via ebay een 2600mAh powerbank met ingebouwd zonnepaneeltje gekocht om mn gsm op te laden tijdens de vakantie maar mogelijk werkt dit ook met een GoPro.
Ik zal het eens testen komend weekend.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobswa
  • Laatst online: 06-02-2022
Gutteguttegut schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:40:
[...]
Dit is wel een goeie vraag, bij mijn timelapsen heb ik altijd een ac adapter gebruikt maar op buiten locaties is dat soms vrij lastig.
Nu heb ik sinds kort via ebay een 2600mAh powerbank met ingebouwd zonnepaneeltje gekocht om mn gsm op te laden tijdens de vakantie maar mogelijk werkt dit ook met een GoPro.
Ik zal het eens testen komend weekend.
Je ziet toevallig geen mogelijkheid om zo te controleren of de powerbank überhaupt werk. Aangezien ik zondag al vlieg en dan vandaag nog een powerbank kan bestellen die ik dan morgen in huis heb.
Als "made in China" werkt zal een A merk ook wel werken.
Vanavond heb ik helaas geen tijd meer, maar bedankt.

Na nog wat speurwerk op internet toch tot de conclusie gekomen dat het zou moeten werken (99% zeker :9 ). Het is dan ook de A-Solar Xtorm Power Bank 11000 geworden.

[ Voor 32% gewijzigd door Bobswa op 31-05-2013 11:56 ]

Arguing on the internet is like running the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
Bobswa schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:47:
[...]

Je ziet toevallig geen mogelijkheid om zo te controleren of de powerbank überhaupt werk. Aangezien ik zondag al vlieg en dan vandaag nog een powerbank kan bestellen die ik dan morgen in huis heb.
Als "made in China" werkt zal een A merk ook wel werken.
Vanavond na 19:00 pas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Bobswa schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 09:04:

ik heb een accu met usb connector 5800mah en kan een gopro 3 een hele avond zonder problemen blijven voeden (Geen idee hoelang hij het uithoud) maar het is dus prima werkbaar/mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann

Wie GoPro niet op FB heeft, vind het een prachtig filmpje met mooie shots en leuke standpunten. Daarbij is het verhaal ook wel grappig en zijn er mooie stunts.

Kijk eens hoeveel GoPro's op het vliegtuig zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedRayMann schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:36:
[video]

Wie GoPro niet op FB heeft, vind het een prachtig filmpje met mooie shots en leuke standpunten. Daarbij is het verhaal ook wel grappig en zijn er mooie stunts.

Kijk eens hoeveel GoPro's op het vliegtuig zitten!
Check dan eens hoeveel GoPro's hiervoor zijn gebruikt, echt supervet. Op 2 min. 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Lexus! schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:49:
[...]

Mijn collega had dat ook, hij moest de manier van renderen van hardware naar software aanpassen in de App. Daarna werkt het prima.
Ik heb dat ook op mijn HTC One X+. Op het beginscherm de gereedschapssleutel aanraken, dan Preview Player op Software Player zetten en dan vervolgens de app afsluiten en weer openen. Daarna werkt het bij mij.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
Zo heb een gopro hero3 black besteld + accessoires.

Meeste onderdelen bij perfectwind.nl want daar was de wasabi accu set 6.75 als een set met de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
  • Nu online

M'n hele helm is gebogen, dus de platte mount is geen optie. Daarnaast wil ik hem net als Rubinski niet te ver naar achteren, anders komt m'n helm in beeld.

Ik heb vorige week gekart met mijn constructie en de beelden waren behoorlijk stabiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:45
hallo allemaal, sinds kort ben ik ook de eigenaar van een gopro :)
vandaag een suctioncup gekocht en wil deze graag gebruiken om aan de buitenkant van mijn auto te bevestigen. Nu wordt er geclaimed dat die zuignap tot 150-200mph aan kan, wat ik graag wil geloven, maar zijn er ook mensen die deze ervaring hebben? en zijn er nog creatieve ideeen om de mount extra te zekeren?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Voornamelijk omdat ik 'm in het midden wil hebben en niet aan de zijkant. Vervolgens moet hij dan zo dicht mogelijk op oog niveau komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
ourplayground schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:42:
hallo allemaal, sinds kort ben ik ook de eigenaar van een gopro :)
vandaag een suctioncup gekocht en wil deze graag gebruiken om aan de buitenkant van mijn auto te bevestigen. Nu wordt er geclaimed dat die zuignap tot 150-200mph aan kan, wat ik graag wil geloven, maar zijn er ook mensen die deze ervaring hebben? en zijn er nog creatieve ideeen om de mount extra te zekeren?
Heb het zelf al even getest, als extra zekering een elastiek gebruikt 80km/uur aan de deur en 100km/uur op de motorkap is geen probleem.

Filmpje: http://youtu.be/tJqWC_qsQ6o en http://youtu.be/nUpuqdkXugQ

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Wijsneus, maar leuk dat je de moeite hebt genomen de tekst te lezen...:)

[ Voor 16% gewijzigd door ourplayground op 04-06-2013 22:13 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
ourplayground schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 21:23:
[...]

Heb het zelf al even getest, als extra zekering een elastiek gebruikt 80km/uur aan de deur en 100km/uur op de motorkap is geen probleem.

Filmpje: http://youtu.be/tJqWC_qsQ6o en http://youtu.be/nUpuqdkXugQ
180 km/h op de motorkap en deur werkt ook prima >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
AjDuLion schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 23:11:
[...]

Heb je de mount nog extra gezekerd of gewoon in goed vertrouwen dat ding op de motorkap geplakt?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

210kmh op een vibrerende motor ook :Y

Met oude GoPro overigens...
Zonder zekering, we zijn niet bang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
[...]

220 op een van de kappen op mijn motor ook ;) Wel extra bevestigd (touwtje) maar was niet nodig, toch: better safe then sorry :)

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
http://www.youtube.com/watch?v=EQazuqOsoXs
Of
http://youtu.be/dCTaSSVNCZU voor no copyright

nog maar weer even een filmpje, even snel bewerkt in final cut.. blijft een geweldig ding die gopro

[ Voor 16% gewijzigd door ourplayground op 06-06-2013 21:33 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
ourplayground schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 20:29:
http://www.youtube.com/watch?v=EQazuqOsoXs
Of
http://youtu.be/dCTaSSVNCZU voor no copyright

nog maar weer even een filmpje, even snel bewerkt in final cut.. blijft een geweldig ding die gopro
Geweldig man! Zeker ook die zon. Net Afrika.
Ligt het aan mij of is de kwaliteit van het beeld zelfs op 720p niet HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb

Zo een tof apparaat :) Heb bergen met accesoires erbij gehaald :D

Tripod Mount
Auto charger
Wall charger
Headstrap
Suction Cup mount
Sandisk 32gb microSDHC card
3.5mm mic adapter
Gopole reach
Accu pack + Wall Charger
Handle bar mount
Skeleton Housing
Sevenoak SK-W02 Cam Stabilizer

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

victorb schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:22:
[video]

Zo een tof apparaat :) Heb bergen met accesoires erbij gehaald :D

Tripod Mount
Auto charger
Wall charger
Headstrap
Suction Cup mount
3.5mm mic adapter
Gopole reach
Accu pack + Wall Charger
Handle bar mount
Skeleton Housing

_/-\o_
Gefeliciteerd topper maar ik denk dat je wel een helehoop geld had kunnen besparen op sommige accesoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Jedi Geub schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:02:
[...]

Gefeliciteerd topper maar ik denk dat je wel een helehoop geld had kunnen besparen op sommige accesoires.
Waar zou je dan veel minder kunnen uitgeven voor een aantal accesoires? Ebay?

Binnenkort ga ik ook een hero 3 BE aanschaffen en zoek nog naar sites waarop accesoires relatief goedkoop aangeboden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 23:39
Laatst begreep ik dat de Hero 3 BE problemen kon hebben met 64 GB Mirco SD kaartjes. Is dat nog steeds zo of is dat nu echt opgelost met de firmware update onlangs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
Koen- schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:52:
[...]
Er gaat inderdaad iets niet goed met de codering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
Jedi Geub schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:02:
[...]
De extra accu set was maar 6.75 als aanbieding bij de camera. En alles heb ik gekocht voor ongeveer de zelfde prijs als de adviesprijs. Heleboel fotowinkels hebben de GoPro voor 449 euro en dan zijn alle accessoires net ff weer wat duurder. De wall en auto charger had goedkoper gekunt als je van ander merk neemt waarschijnlijk. En toen ik hem kocht had ik net mijn vakantie geld binnen dus kon gewoon alles bestellenw at ik wilde :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Alles had goedkoper gekund (behalve de microSD kaart waarschijnlijk).
victorb schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:22:
[...]

Tripod Mount
Auto charger
Wall charger
Headstrap
Suction Cup mount
3.5mm mic adapter
Gopole reach
Accu pack + Wall Charger
Handle bar mount
Skeleton Housing

_/-\o_
Vakantiegeld of niet.. Voor bovenstaande lijst was ik rond de 80 euro kwijt dankzij dx.com en 3D printen.
De Wasabi accuset en de SD vormen samen al 50% van dat bedrag.
Wil niet weten wat jij er voor hebt moeten betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
Ken. schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 16:25:
Alles had goedkoper gekund (behalve de microSD kaart waarschijnlijk).

[...]

Vakantiegeld of niet.. Voor bovenstaande lijst was ik rond de 80 euro kwijt dankzij dx.com en 3D printen.
De Wasabi accuset en de SD vormen samen al 50% van dat bedrag.
Wil niet weten wat jij er voor hebt moeten betalen ;)
Heb je foto's van je zelfgebouwde kit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Heb alleen de skeleton mount geprint: http://www.thingiverse.com/thing:43644
Rest heb ik van DX.com en dan gaat de GoPro er via de tripod mount op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:48

Ethirty

Who...me?

Vandaag in de brandende zon met mijn H3BE een timelapse gemaakt met 5s interval. Na een 1:20u was de batterij al leeg. Had wel de WiFi aan, zodat ik via de remote eea in de gaten kon houden. Weet nu niet of dat mee of tegen valt.

Het heeft me uiteindelijk 14GB aan beeldmateriaal opgeleverd, benieuwd of ik er wat van kan maken. Na mijn volledig in het water gelopen wintersport in maart is dit de eerste keer dat ik mijn GoPro kon uitproberen. Ben benieuwd!

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
Ethirty schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 17:10:
Vandaag in de brandende zon met mijn H3BE een timelapse gemaakt met 5s interval. Na een 1:20u was de batterij al leeg. Had wel de WiFi aan, zodat ik via de remote eea in de gaten kon houden. Weet nu niet of dat mee of tegen valt.

Het heeft me uiteindelijk 14GB aan beeldmateriaal opgeleverd, benieuwd of ik er wat van kan maken. Na mijn volledig in het water gelopen wintersport in maart is dit de eerste keer dat ik mijn GoPro kon uitproberen. Ben benieuwd!
Tijdens stagedagen kom ik met 1080p 30FPS tot 1:45 aan beeldmateriaal.
Camera zit dan in de non-waterpoof behuizing omdat ik hem dan op een standaard op de kast kan zetten.
Hij was wel aardig warm aan het einde.

Tijdens een motorrit kwam ik met de WiFi remote tot iets onder de 1:30.
Deze zat dan wel in de waterproof behuizing, en was aan het einde wel wat fris (regen buiten en iets van 10ish graden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Koen- schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:52:
[...]

Geweldig man! Zeker ook die zon. Net Afrika.
Geen idee, de video is wel 720p 60fps opgenomen, wellicht bij bewerking iets mis gegaan al was daar volgens de settings ook de output 720p... Afrika op de Veluwe, Nederland is soms mooier dan je denkt..!

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Gutteguttegut schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:23:
[...]
Er gaat inderdaad iets niet goed met de codering....
Ah, goed punt.. Tips voor betere bewerking? Heb nu iets van native file format oid aangehouden, kan er ook appletv format van maken volgens mij...

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Pak gewoon H.264, MP4 @ 720P.
Of misschien dat het in FCP "HDTV 720P *FPS" heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
Ken mooie ge3dprinte mount!

Mijn video van de eerste dag spelen met de gopro!

De gopro zit ongeveer 50cm van de voorruit die ongeveer 220cm breed is. Ik film op 1080p@50fps netals met mijn sony hx100v. Als ik de beelden van de 2 camera's in powerdirector samenvoeg gaat het perfect! Iets wat ik belangrijk vind omdat ik video's wil kunnen maken met 2 camera's tegelijk.

Als ik timelaps krijg ik 4000x3000 resolutie foto's per shot waar kan ik instellen dat de foto's 1920x1080 zijn? Of minstens 16:9 verhouding?

En ander probleem is als ik film valt de camera na bijv 20 minuten uit met de piepjes van ik stop met filmen. Dan staat de camera +wifi helemaal uit. Maar ik kan hem wel gewoon weer aan doen voorop de camera. Dus hoef niet de batterij eruit te halen. Camera in de skeleton behuizing stond op mijn dashboard in de vrachtwagen cabine met airco aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPLoDa
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 11:15
Heren, ik heb sinds kort ook een gopro, namenlijk de Gopro hero 3 Black, maar nu blijft hij bij mij continu vast lopen als ik opneem op 1080p 60 fps met protune. Hiermee bedoel ik het plotseling stoppen van het recorden.
Ik heb een Sandisk Ultra 64 GB microsdXC class 10, maar heb het idee dat deze kaart niet snel genoeg is voor de gopro?
Voor zo ver ik nu met uitzoeken ben ligt het aan de SD kaart, dat hij niet al zijn data op tijd krijgt weggeschreven en daardoor stop hij met opnemen.
Heeft iemand hier een reactie op of iemand die dit zelf ook heeft meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Ken. schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 10:58:
Pak gewoon H.264, MP4 @ 720P.
Of misschien dat het in FCP "HDTV 720P *FPS" heet.
het is een H.264, mov @720P bestand.... mp4 vs mov zou voor youtube toch niet uit mogen maken???

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
ExPLoDa schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 15:30:
Heren, ik heb sinds kort ook een gopro, namenlijk de Gopro hero 3 Black, maar nu blijft hij bij mij continu vast lopen als ik opneem op 1080p 60 fps met protune. Hiermee bedoel ik het plotseling stoppen van het recorden.
Ik heb een Sandisk Ultra 64 GB microsdXC class 10, maar heb het idee dat deze kaart niet snel genoeg is voor de gopro?
Voor zo ver ik nu met uitzoeken ben ligt het aan de SD kaart, dat hij niet al zijn data op tijd krijgt weggeschreven en daardoor stop hij met opnemen.
Heeft iemand hier een reactie op of iemand die dit zelf ook heeft meegemaakt?
andere micro sd kaart nemen.. lost veel problemen op !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
ourplayground schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 15:33:
[...]

het is een H.264, mov @720P bestand.... mp4 vs mov zou voor youtube toch niet uit mogen maken???
ziet dit er beter uit??? http://www.youtube.com/wa...jBpwcY7g&feature=youtu.be

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
hmm dat moet er echt veel beter uitzien..

alle buitenshots van de auto van het volgende filmpje is of gopro 2 of een gopro HD

http://youtu.be/1xaiysDX5Yo?t=52m59s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
is het misschien een idee om een gopro editing topic te starten??? :) wie heeft hier veel kaas van gegeten?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zoveel wordt hier toch niet gepost en mijns inziens past het gewoon bij de GoPro en het gebruik ervan.
Het filmpje lijkt er overigens niet beter op te zijn geworden :P

Ik werk zelf alleen met Adobe producten, dus ik kan je helaas niet helpen op dat gebied.
Adobe Media Encoder heeft fijne presets en die kun je ook via After Effects / Premiere gebruiken.
Je zou naar MediaCoder (freeware) kunnen kijken, maar dat lijkt me eigenlijk overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
heb toch het idee dat het aan youtube of een instelling daar ligt...
wat ik doe is:
opnemen 720P 60fps
met mpeg streamclip omzetten naar apple prores 422
openen in final cut en exporten als 720P.
uploaden naar youtube en crappy kwaliteit krijgen.
Iemand een tip?

iRacing Profiel Twitch

Pagina: 1 ... 24 ... 81 Laatste