Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vince
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 16:52
Ik zit eraan te denken om een Gopro Hero 3 Black edition te kopen. In NL kost die ongeveer € 450. Maar ik zie deze op Ebay staan.

http://www.ebay.nl/itm/Go...em257e9b9ed4#ht_500wt_986

Seller heeft een goede rating. En de Camera kost er € 329 + € 15 verzendkosten.

Iemand die de camera toevallig via die persoon heeft gekocht? En hoe zit het met de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:51
Ik heb hem bij die seller gehaald; hij komt uit een distributiecentrum in Amsterdam in een Amazon verpakking (amsterdam is terug te halen uit de shipping).

Garantie kan je, voor zover ik heb begrepen, direct opnemen met GoPro. Ze hebben een service center in Deventer.
(natuurlijk niet erbij zeggen dat je hem via ebay heb gehaald, omdat dit tegen de EULA van GoPro in gaat; opkopen in goedkoper land, doorverkopen in duurder land).

*Update; er komt ook iets van €12 bij voor conversiekosten als je met PayPal betaald.

[ Voor 9% gewijzigd door Deshmir op 10-06-2013 09:01 . Reden: GBP to EUR toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Da_Vince schreef op zondag 09 juni 2013 @ 23:30:
Ik zit eraan te denken om een Gopro Hero 3 Black edition te kopen. In NL kost die ongeveer € 450. Maar ik zie deze op Ebay staan.

http://www.ebay.nl/itm/Go...em257e9b9ed4#ht_500wt_986

Seller heeft een goede rating. En de Camera kost er € 329 + € 15 verzendkosten.

Iemand die de camera toevallig via die persoon heeft gekocht? En hoe zit het met de garantie?
Als je zelf even gezocht zou hebben binnen dit topic met de zoekterm 'garantie' zou je het onderstaande gevonden hebben:
Servertje schreef op maandag 25 maart 2013 @ 19:36:
[...]

Even gemaild met GoPro zelf over deze kwestie.

Volgens hun heb je gewoon wereldwijde garantie.
En raad eens er zijn 2 garantie centra. Eentje in de US en eentje in .... Apeldoorn! _/-\o_

Even contact met hun opnemen als hij kapot is en dan komt het goed :).
Maar dat over een garantiecentrum in nederland, waar is dat te vinden? Ik heb al lopen googlen, maar niks kunnen vinden dat er een garantiecentrum in Nederland zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjuhh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-04 09:14
Deshmir schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:00:
Garantie kan je, voor zover ik heb begrepen, direct opnemen met GoPro. Ze hebben een service center in Deventer.
(natuurlijk niet erbij zeggen dat je hem via ebay heb gehaald, omdat dit tegen de EULA van GoPro in gaat; opkopen in goedkoper land, doorverkopen in duurder land).
Zodra je het RMA proces van GoPro in gaat vragen ze om je factuur, geen idee of daar eBay op vermeld staat natuurlijk.
MLPN schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:03:
Maar dat over een garantiecentrum in nederland, waar is dat te vinden? Ik heb al lopen googlen, maar niks kunnen vinden dat er een garantiecentrum in Nederland zit.
Toen mijn GoPro stuk was heb ik via het contact formulier op hun website direct contact gehad met een medewerker in de US.
De daadwerkelijk afhandeling (opsturen & retour zending) gaat via ModusLink B.V. in Apeldoorn

[ Voor 3% gewijzigd door gertjuhh op 10-06-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
ourplayground schreef op zondag 09 juni 2013 @ 22:35:
met mpeg streamclip omzetten naar apple prores 422
Ik hoor/lees dit nu meer, maar ik gebruik mijn GoPro filmpjes volledig in Adobe After Effects.
Filmpjes zijn vaak niet lander dan 3 minuten waar ik stukjes uit gebruik, en nu heb ik ook van 1 opname van 10 minuten drie senario's gemaakt zodat ik drie verschillende stukjes kan gebruiken in mijn uiteindelijke film. (waar ik helaas nog steeds mee bezig ben)

Wat zijn de voor en nadelen?

Ik haal ze van de GoPro, bekijk de filmpjes en hernoem ze naar de camera standpunt + wat te zien in het beeld.
Tijdens Airsoft van de helm; HC -> Head Cam
Vanaf de gun naar voren; GF -> Gun Front
Vanaf de gun naar mezelf; GB -> Gun Back
Vanaf de grond of vast punt; GC -> Ground Cam

Zoals;
GC Trenches of GB Run in Forrest, Snipe Spot, Hit
(eerste geval een opname vanaf de grond van de loopgraven en tweede voorbeeld is een filmpje dat ik door de bossen ren, een sniper post inneem en zelf gigantisch geraakt wordt. filmpje van 7 minuten)

Zodat ik weet welk perspectief de opname heeft, en omdat de stukjes vaak niet langer zijn dan drie minuten is het eenvoudig er even door heen te scrollen om het juiste stukje in je film te verwerken.

Ik ben namelijk bang om kwaliteit te verliezen en door de vele kleinere filmbestanden niet meer te weten wat ik wil gebruiken. Daarbij heb ik nu al enkele keren gehad dat ik mijn edit terug keek en toch een scenario iets in tijd wil verschuiven om de actie of het muziek beter aan te sluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vince
Deshmir schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:00:
Ik heb hem bij die seller gehaald; hij komt uit een distributiecentrum in Amsterdam in een Amazon verpakking (amsterdam is terug te halen uit de shipping).

*Update; er komt ook iets van €12 bij voor conversiekosten als je met PayPal betaald.
Heb een vraag over de factuur. Staat hier het VAT bedrag op? Dit vanwege het terugvragen van de VAT via de belastingdienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
Voor zover ik me kan herinneren is de bon die bij het pakket komt een standaard pakbon; er zit geen prijs, dan wel afzender op.

Enige wat ik heb wat op een factuur lijkt is de betaling aan PayPal, en de bevestiging van Ebay.
Ook staat op beide geen VAT apart berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

hij is ook weer bij 1dayfly voor 359 incl 5.95 verzendkosten:) http://www.1dayfly.com/nl/nl/?cc_country=nl/nl

incl 24 mnd garantie, iemand weet hoe dit gaat bij 1dayfly? garantie via hun of via een andere NL distributeur?

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 17:15

the mod man

iets van beeldmaker

Dit weekend een hero 3 black gebruikt in een festival tent. De gopro zat in de behuizing met dichte achterwand maar dat vond die kennelijk niet zo leuk. Hij wilde vaak niet connecten met mijn mobieltje en stopte random met filmen. Kennelijk werd die te warm.

Om nou een skeleton buizing te kopen omdat de gopro anders te warm wordt vind ik eigenlijk belachelijk....

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vince
DancePlaza schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:04:
hij is ook weer bij 1dayfly voor 359 incl 5.95 verzendkosten:) http://www.1dayfly.com/nl/nl/?cc_country=nl/nl

incl 24 mnd garantie, iemand weet hoe dit gaat bij 1dayfly? garantie via hun of via een andere NL distributeur?
Bedankt voor de tip. Heb hem gekocht daar. Volgens 1DayFly gaat de garantie via hun, zie de reacties bij de aanbieding. Maar dit zou ook vast wel via GoPro direct kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Da_Vince schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:20:
[...]

Bedankt voor de tip. Heb hem gekocht daar. Volgens 1DayFly gaat de garantie via hun, zie de reacties bij de aanbieding. Maar dit zou ook vast wel via GoPro direct kunnen.
Is 1DayFly een beetje betrouwbaar? Ik lees wisselende reacties op het internet. Het is toch wel een duur speeltje om de gok er op te wagen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 21:57

Lulukai

God's gift to women

Dat is toch echt een abnormaal scherpe prijs?
443 is het laagste all-in
pricewatch: GoPro HERO3 Black Edition Zwart

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
MLPN schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:54:
[...]

Is 1DayFly een beetje betrouwbaar? Ik lees wisselende reacties op het internet. Het is toch wel een duur speeltje om de gok er op te wagen eigenlijk.
Niets mis mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Mooi, dus maar besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Mooie prijs! Ik begin te twijfelen :)

Hier overigens nog goedkoper: http://www.ebay.co.uk/itm...rders&hash=item257e9b9ed4

Of is dat een andere set?

[ Voor 76% gewijzigd door Peter_Aragorn op 11-06-2013 21:42 ]

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
Volgens mij maakt het niet uit waar je hem haalt; ze gaan allemaal tegen de MAP in:

To protect the investment of our high-quality dealers and GoPro’s brand reputation, we have unilaterally adopted a MINIMUM ADVERTISED PRICE POLICY ("MAP Policy")

Maar mij hoor je niet klagen hoor; ik heb hem nu al meer gebruikt voor me studie dan voor motorrijden.. |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Deshmir schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:55:
Volgens mij maakt het niet uit waar je hem haalt; ze gaan allemaal tegen de MAP in:

To protect the investment of our high-quality dealers and GoPro’s brand reputation, we have unilaterally adopted a MINIMUM ADVERTISED PRICE POLICY ("MAP Policy")

Maar mij hoor je niet klagen hoor; ik heb hem nu al meer gebruikt voor me studie dan voor motorrijden.. |:( 8)7
Voorbeeldjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
gopro.ch redirect pagina

CHF 409 = ~ € 335

Even gegoogled voor een .AU pagina.

Digitalcameras.com.au

AUD 403 = ~ € 289

Als je dus een stuk of 50 kan importeren via-via kan je aardig wat winst maken op zo'n product.

[ Voor 11% gewijzigd door Deshmir op 12-06-2013 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-02-2024

Mijn 2e video! Echt gaaf de gopro :D

Hoe kan ik timelapsen op 1920x1080 inplaats van 4000x3000?

NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:02
In de nabewerking resizen. Voordeel van foto's in een hogere resolutie dan 1920x1080 is dat je kunt zoomen en schuiven zonder kwaliteitsverlies, maakt het ook gelijk een stuk leuker om naar te kijken dan hele tijd hetzelfde shot :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:58
Voor iedereen met een DJI Phantom, de Arris CM2000 gimbal is echt aan te raden icm een GoPro.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Deshmir schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 19:17:
gopro.ch redirect pagina

CHF 409 = ~ € 335

Even gegoogled voor een .AU pagina.

Digitalcameras.com.au

AUD 403 = ~ € 289

Als je dus een stuk of 50 kan importeren via-via kan je aardig wat winst maken op zo'n product.
Daar betaal je wel weer invoerbelasting over toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:27
Ik wil mijn GoPro op m'n wakeboard mounten maar ik vraag me af wat het beste is, het systeem met de zuignap (ook handig voor andere toepassingen) met eventueel een tetter of de surfboardmounts gebruiken. Iemand ervaring met de verschillende units?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Noxa schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:32:
Ik wil mijn GoPro op m'n wakeboard mounten maar ik vraag me af wat het beste is, het systeem met de zuignap (ook handig voor andere toepassingen) met eventueel een tetter of de surfboardmounts gebruiken. Iemand ervaring met de verschillende units?
Er is zelfs een surf pakket die past op bepaalde standaard mounts van je board (?)

Geen idee verder, ik ben geen waterrat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Laatst online: 20-08 19:15
Hoe zit dat nu eigenlijk met die GoPro Hero 3 BE. Ik lees nogal veel over freezen en oververhitten. Amazon rating is bagger en het internet staat vol geklaag hierover. Is het gewoon uitvergroot of is het daadwerkelijk een probleem. Ik ga geen 450 euro betalen voor iets dat niet eens in een festivaltent kan opnemen, elke 15 minuten vastloopt en met 80% van de SD kaartjes niet overweg kan.

Iemand een idee? Ik ben momenteel wat meer naar een Contour +2 aan het kijken waar eerder de H3BE de logische keuze was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Noxa schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:32:
Sorry dat ik het zeg, maar de 'internet-luiheid' lijkt hier ook wel een beetje toe te slaan, als in vragen is makkelijker dan zelf zoeken...

Ik quote LETTERLIJK van de suction cup mount pagina van GoPro zelf:
"*NOT RECOMMENDED for surfboards, snowboards or other high-impact sports. Only recommended for non-impact activities"

En dan de surfboard mount:
"Attach your GoPro camera to surfboards, standup paddle boards, sea kayaks, boat decks, and other gear where maximum holding strength is needed."

Hiermee lijkt mij jouw vraag beantwoord.
n0valyfe schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:50:
Hoe zit dat nu eigenlijk met die GoPro Hero 3 BE. Ik lees nogal veel over freezen en oververhitten. Amazon rating is bagger en het internet staat vol geklaag hierover. Is het gewoon uitvergroot of is het daadwerkelijk een probleem. Ik ga geen 450 euro betalen voor iets dat niet eens in een festivaltent kan opnemen, elke 15 minuten vastloopt en met 80% van de SD kaartjes niet overweg kan.

Iemand een idee? Ik ben momenteel wat meer naar een Contour +2 aan het kijken waar eerder de H3BE de logische keuze was.
Volgende puntje, het eeuwige gebash op de HERO3 BE, vooral van mensen die nadenken over de aanschaf en wat negatieve verhalen hebben gelezen. n0valyfe jij bent nu dan de persoon die erover begint, maar als je het topic terug zou lezen, zou je zien dat er al velen voor je zijn geweest en dat daar steeds dezelfde soort antwoorden op worden gegeven. Hier dus ook weer wat 'internet-luiheid'...

De HERO3 BE vind IK een erg fijne camera en ik heb de HERO HD & HERO2 allebei in mijn bezit gehad hiervoor. Ja, sommige mensen hebben last van freezes. Ja, bij sommige mensen wordt die warm. Ik zou zeggen koop braaf een GoPro via een officieel verkooppunt, een goede SD-kaart en zet de laatste firmware erop. Als je dan last van problemen krijgt, gewoon aankloppen bij GoPro, maar ik vertrouw vol op mijn GoPro HERO3 BE en heb dat bij de vorige versies ook gedaan and they didn't let me down.

Doe ermee wat je wilt, maar neem in het vervolg aub iets meer moeite als je iets wil weten door zelf wat langer te zoeken ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
WardKuipers schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 23:07:
[...]

Sorry dat ik het zeg, maar de 'internet-luiheid' lijkt hier ook wel een beetje toe te slaan, als in vragen is makkelijker dan zelf zoeken...

Ik quote LETTERLIJK van de suction cup mount pagina van GoPro zelf:
"*NOT RECOMMENDED for surfboards, snowboards or other high-impact sports. Only recommended for non-impact activities"

En dan de surfboard mount:
"Attach your GoPro camera to surfboards, standup paddle boards, sea kayaks, boat decks, and other gear where maximum holding strength is needed."

Doe ermee wat je wilt, maar neem in het vervolg aub iets meer moeite als je iets wil weten door zelf wat langer te zoeken ;) !
Desalniettemin bedankt voor je reply. Internet luiheid loont.

[ Voor 32% gewijzigd door Noxa op 13-06-2013 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
@Peter_Aragorn; daar betaal je inderdaad nog invoerrechten over.

@n0valyfe; zolang je de BE niet meet een 64GB kaart gebruikt en voorziet van de laatste firmware is er niks aan de hand. Wat wel aan te raden is (uit ervaring), is een extra batterij (of 2). Aan 1 stuk door opnemen op ~21 graden omgevingstemperatuur, geeft op een volle batterij ongeveer 1:45 uur aan videomateriaal.

Qua beeld en dergelijke heb ik geen vergelijkingsmateriaal. Dit is mijn eerste GoPro.
De contour camera die ik ooit eerder had was ook maar €119 destijds, en maximaal 640x480 dus die tel ik niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Deshmir schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:05:
@Peter_Aragorn; daar betaal je inderdaad nog invoerrechten over.

@n0valyfe; zolang je de BE niet meet een 64GB kaart gebruikt en voorziet van de laatste firmware is er niks aan de hand. Wat wel aan te raden is (uit ervaring), is een extra batterij (of 2). Aan 1 stuk door opnemen op ~21 graden omgevingstemperatuur, geeft op een volle batterij ongeveer 1:45 uur aan videomateriaal.

Qua beeld en dergelijke heb ik geen vergelijkingsmateriaal. Dit is mijn eerste GoPro.
De contour camera die ik ooit eerder had was ook maar €119 destijds, en maximaal 640x480 dus die tel ik niet mee.
Dan haal ik hem liever van die eBay-link uit Engeland. Betaal je sowieso geen invoerrechten over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Laatst online: 20-08 19:15
Noxa schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 08:02:
[...]

Desalniettemin bedankt voor je reply. Internet luiheid loont.
Hehe :) , ik heb al onderzoek gedaan, anders zou ik dit probleem niet aanhalen. Als u met luiheid bedoelt het niet lezen van meer dan 90 pagina's tijdens de exame periode dan ja, dan ben ik inderdaad lui. Volgens mijn onderzoek is het freezen iets zeer vaak voorkomend maar ik weet ook dat voornamelijk slechte ervaringen op het internet terecht komen vandaar mijn vraag hier. Ik vroeg ook niet naar een boek uitleg en als er al zovelen voor mij zijn gekomen dan moet het toch iets frequent voorkomend zijn denk ik dan.

In ieder geval, ik ga een van deze dagen gewoon een BE3 aanschaffen :) De rest zie ik wel, het is blijkbaar toch software related dus daar komt vroeg of laat wel een fix voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Eergisteren heb ik de Hero 3 BE gekocht via 1dayfly. Nu is het aftellen tot de dag ik mijn nieuwe speeltje in ontvangst mag nemen.
In de tussentijd maar uitgebreid aan het kijken naar accesoires. Op dx.com en overige site lekker lopen rond neuzen en nu heb ik de volgende accesoires op het oog:

Versusshop
Tripod mount - 12 euro
Caps en Doors - 17 euro
acculader - 20 euro

E-bay
3 1300mAh batterijen - 23 dollar
Deze batterijen kunnen neem ik aan gewoon in de acculader van versusshop

Dx.com
kleine grip - 9.30 dollar
flexibele tripod - 11.7 dollar
hoofdband - 10.10 dollar
handheld monopod - 9.80 dollar
suction cup - 11 dollar
fiets bracket holder - 11.80 dollar

Zijn dit een beetje goede keuzes? Of zijn er ergens anders goedkopere/betere opties?
Ik zit zelf vooral nog te twijfelen over de fiets bracket holder. Iemand ervaring met die bracket holder? Of weet iemand een goed alternatief? Hij moet op de racefiets goed kunnen blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Sowieso die tripod mount niet voor 12 euro kopen als je toch al spul bij DX gaat bestellen.
http://dx.com/p/tripod-mo...ro3-hd-hero2-black-192516

Verder heb ik precies dezelfde dingen allemaal :P Alleen gebruik ik de flexibele tripod en de monopod als grip. De bracket holder heb ik nog niet getest, maar ik lees wel dat hij erg trilt tijdens het rijden. Als je een stuk rubber om de stang plaatst moet dat al een stuk minder worden.

EDIT: Oh en voor de volledigheid: ik ben voor de Wasabi accu's + lader gegaan.
EDIT2: Koop gelijk meerdere tripod adapters zodat je die op de accessoires kunt laten zitten.

[ Voor 16% gewijzigd door Ken. op 13-06-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Ken. schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:00:
Sowieso die tripod mount niet voor 12 euro kopen als je toch al spul bij DX gaat bestellen.
http://dx.com/p/tripod-mo...ro3-hd-hero2-black-192516

Verder heb ik precies dezelfde dingen allemaal :P Alleen gebruik ik de flexibele tripod en de monopod als grip. De bracket holder heb ik nog niet getest, maar ik lees wel dat hij erg trilt tijdens het rijden. Als je een stuk rubber om de stang plaatst moet dat al een stuk minder worden.

EDIT: Oh en voor de volledigheid: ik ben voor de Wasabi accu's + lader gegaan.
EDIT2: Koop gelijk meerdere tripod adapters zodat je die op de accessoires kunt laten zitten.
das waar ook die tripod adapters is ook gewoon via dx te vinden. Meerdere tripod adapters is wel handig inderdaad.

Jij gebruikt dus je flex tripod ook als monopod. Is dat chill vasthouden?

En Wasabi set gewoon van Ebay? Zijn die beter dan waar ik naar linkte?
Ik heb wel naar Wasabi gekeken, maar die waren over het algemeen iets duurder of moesten uit Amerika komen. Nu is dat opzich niet erg, maar ik dacht dat de dingen die uit China komen altijd een beetje sjoemelen met wat er op de doos staat, zodat ik geen invoerrechten (of hoe dat ook heten mag) hoef te betalen. Ik heb het idee dat dit met een pakket vanuit amerika anders is. Of heb ik het fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Die ervaring met pakketjes heb ik inderdaad wel ja.
Maar ik heb mijn Wasabi set hier gekocht. Die DX batterijen lijken het tot nu toe ook prima te doen.

En ik heb deze flexible tripod die ik als "grenade grip" gebruik. Niet als monopod :) De monopod gebruik ik ook als grip. Houdt prima vast allebei.
Afbeeldingslocatie: http://gc.digitalriver.com/DRHM/Storefront/Company/ekconseu/images//products/EKN036155/0900688a80b66823/0900688a80b66823_EKN036155_front_645x370.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Ken. op 13-06-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb de Pro3 Silver van een collega geleend voor mijn vakantie. Ook nog even gebruikt voor de motor. Zuignap werkt perfect en lijkt enorm stevig vast te zitten.

De GoPro app werkt wel op mijn HTC Android 4 maar de preview functie niet, heeft iets met video software te maken. Om die reden gebruik ik hem eigenlijk ook niet. De wifi aan laten kost overigens vrij veel accu.

Hij wordt wel warm maar nog niet gehad dat hij heet werd of vast loopt, nou heeft de BE een andere chipset en wordt volgens mij nog wat warmer.
Ik gebruik meestal de backfront met de 2 gleuven, ik gebruik alleen de waterdichte als er ook daadwerkelijk kans is dat hij nat wordt. Tot snelheden van 100 mph kan je beter de open behuizing gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
Ik heb zojuist mijn GoPro 3 WE ontvangen. Kek dingetje!

Nu wil ik er alleen een 64 GB kaartje bij kopen. Pricewatch heeft er eentje voor nog geen 35 euro. Iemand ervaring met dit kaartje?

pricewatch: Platinum SDXC 64GB Class 10

https://www.booksformanagers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
GuitarJJ schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:12:
Ik heb zojuist mijn GoPro 3 WE ontvangen. Kek dingetje!

Nu wil ik er alleen een 64 GB kaartje bij kopen. Pricewatch heeft er eentje voor nog geen 35 euro. Iemand ervaring met dit kaartje?

pricewatch: Platinum SDXC 64GB Class 10
Dat is een gewone SD kaart, je hebt voor de GoPro een micro SD kaartje nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vince
Heeft er iemand een linkje waar ik kan vinden hoeveel video er op een geheugen kaartje past?

Ben benieuwd naar 1080p op een 32GB kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Da_Vince schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:21:
Heeft er iemand een linkje waar ik kan vinden hoeveel video er op een geheugen kaartje past?

Ben benieuwd naar 1080p op een 32GB kaartje.
Uit ervaring, ongeveer 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
Noxa schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:16:
[...]

Dat is een gewone SD kaart, je hebt voor de GoPro een micro SD kaartje nodig.
Ik ben blijkbaar nog niet helemaal wakker... 8)7

https://www.booksformanagers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
GuitarJJ schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:48:
[...]

Ik ben blijkbaar nog niet helemaal wakker... 8)7
Scheelt weer een miskoop.

Ik heb inmiddels een backdoor floaty en surfboard mount gekocht en als kers op de toetje ook de suctioncup voor in de auto. Nu nog een extra geheugen kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Ik ben niet echt een extreme sporter, maar heb wel interesse in de GoPro Black. Is hij voor gewone filmpjes, dus beetje creatieve dingen (maar niet echt iets met extreme sports), ook aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
Ik zou geen 64GB kaartje nemen; hier is volgens mij nog steeds problemen mee.
Verder zegt de GoPro zelf dat op mijn 32GB kaartje met 1080p 30FPS iets meer dan 3u beeldmateriaal past.

@Peter_Aragorn, ik heb hem gebruikt voor stage voor mijn docentschap. Goed te doen; audio is in een klaslokaal van 6x10 ook goed te horen met de normale achterkant. (of bedoelde je dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Ik gebruik al jaar een 64gb zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
MLPN schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:16:
Eergisteren heb ik de Hero 3 BE gekocht via 1dayfly. Nu is het aftellen tot de dag ik mijn nieuwe speeltje in ontvangst mag nemen.
In de tussentijd maar uitgebreid aan het kijken naar accesoires. Op dx.com en overige site lekker lopen rond neuzen en nu heb ik de volgende accesoires op het oog:

handheld monopod - 9.80 dollar
Zijn dit een beetje goede keuzes? Of zijn er ergens anders goedkopere/betere opties?
Ik ben niet zo enthousiast over deze monopod. Hij is lekker klein en toch ver uit te klappen maar de gopro draait naar beneden als je rechtop op de monopod hebt staan. De onderdelen draaien ten opzichte van elkaar zeg maar. Als iemand anders een beter alternatief weet wat wel ver uitklapt maar toch klein kan worden, houd ik me aanbevolen!

Ik zou een inschuifbare GoPole Evo wel tof vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Deshmir schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 20:21:
Ik zou geen 64GB kaartje nemen; hier is volgens mij nog steeds problemen mee.
Verder zegt de GoPro zelf dat op mijn 32GB kaartje met 1080p 30FPS iets meer dan 3u beeldmateriaal past.

@Peter_Aragorn, ik heb hem gebruikt voor stage voor mijn docentschap. Goed te doen; audio is in een klaslokaal van 6x10 ook goed te horen met de normale achterkant. (of bedoelde je dit niet?
Mwa, audio is niet heel erg belangrijk. Het is meer om gewoon korte films te maken en om tijdens mijn reis naar India (en wellicht Ethiopië) dingen vast te leggen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Peter_Aragorn op 13-06-2013 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vince
vanardenne schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 20:54:
[...]

Ik ben niet zo enthousiast over deze monopod. Hij is lekker klein en toch ver uit te klappen maar de gopro draait naar beneden als je rechtop op de monopod hebt staan. De onderdelen draaien ten opzichte van elkaar zeg maar. Als iemand anders een beter alternatief weet wat wel ver uitklapt maar toch klein kan worden, houd ik me aanbevolen!

Die bestaat al. GoPole Reach heet het product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Da_Vince schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 21:15:
[...]

Die bestaat al. GoPole Reach heet het product.
Wat ik mooi vind aan de Evo is dat die doorzichtig is. De Reach is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
vanardenne schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 20:54:
[...]

Ah, ja hij moet het wel goed blijven doen. Ik ben dus verder gaan zoeken en kwam op deze kit:

http://www.v-nix.nl/gopro-hero3-wintersport-bundel

Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik heb die set, prima degelijk. Ook wel handig dat je de monopod op de tripod kunt schroeven, zodat je een hogere tripod krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
MLPN schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:16:
acculader - 20 euro

E-bay
3 1300mAh batterijen - 23 dollar
Deze batterijen kunnen neem ik aan gewoon in de acculader van versusshop
Ik heb DSTE accu's deze zijn 1300mah, wasibi 1200mah en origineel 1050mah. En het verschil merk je!
Daarbij zijn de DSTE de goedkoopste (had ze via DX, toen waren ze nog zeer schaars op ebay, maar zou nu een 3-set van ebay hebben gehaald)

Verder denk ik zelf dat het handig is om naast de extra tripod mount, ook een extra setje mounts te halen. Weet nog niet wat hiervan de kwaliteit is, maar voor 6 dollar kan je ze gerust plakken op plekken die je mogelijk maar een enkele keer gebruikt en waar een suction niet toepasbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
MLPN schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 17:35:
[...]

Ah, ja hij moet het wel goed blijven doen. Ik ben dus verder gaan zoeken en kwam op deze kit:

http://www.v-nix.nl/gopro-hero3-wintersport-bundel

Iemand ervaring mee?
Ik heb nu deze besteld op DX. http://dx.com/p/miniiisw-...rsal-cameras-black-220594

Als die binnen is zal ik mijn ervaringen delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:09
ik heb de manfrotto 681b gecombineerd met de 1/4" mount voor statieven. ik merk dat deze dan toch wel zwaar wordt (zwaarste gedeelte zit bij de kop) als ik de fiets mount onderaan de monopod vast maak dan werkt dit vele malen fijner (lichtere gedeelte in de lucht, zware gedeelte in de hand..)

[ Voor 13% gewijzigd door ourplayground op 17-06-2013 14:48 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
Ik heb de Big UShot en die bevalt echt heel erg goed, lekker stevig en lekker licht!

Net gisteren een edit afgemaakt waarin ik die ook veel gebruik op de scooter in Barcelona, echt een fijne pole ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-02-2024

Tetris Block Timelapse :D
Ik heb 25 minuten gefilmd op 1080p 50fps. En dat 10x versneld. Ok heb ik korte stukjes van mijn Sony hx100v er tussen geplakt ook 1080p 50fps. Werkt goed samen!

NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
victorb schreef op maandag 17 juni 2013 @ 21:10:
[video]

Tetris Block Timelapse :D
Ik heb 25 minuten gefilmd op 1080p 50fps. En dat 10x versneld. Ok heb ik korte stukjes van mijn Sony hx100v er tussen geplakt ook 1080p 50fps. Werkt goed samen!
De time lapse in mijn edit duurt 25 seconden (dat is al flink lang), dat waren 2.300+ foto's genomen in ongeveer 1,5 uur. Maar 2:53 min overhouden van 25 minuten en al helemaal als er zo weinig in gebeurt, is echt iets TE veel van t goede als je het mij vraagt. Dit filmpje had in 10 seconden gekund. Dit is dan mijn mening, maar misschien wel iets om een keer over na te denken, want ik gok dat van de vluchtige kijkers hier je er wel wat verliest na een paar seconden.

Btw, 1080p50 heeft nagenoeg alleen toegevoegde waarde als je wilt gaan vertragen, maar als je toch gaat versnellen, waarom dan niet gewoon 2.7k? Of op time lapse modus? Dan houdt je veel meer resolutie over en kan je ook nog wat met panning of zooming doen als er niet zoveel in het beeld gebeurt.

*just my opinion*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net terug van mijn huwelijksreis en heb een 64gb kaartje volgeschoten met filmpjes 720p/60 die'k ga gebruiken om timelapses te maken.

Nu merk ik echter dat er iets grandioos is misgelopen ?!?! Ik werkte als volgt, ik zette het filmen op en als de batterij op was, stak ik er simpelweg een nieuwe in. Telkens piepte ik even voor hoeveel tijdsduur er werd opgenomen en dit was varierend tussen 1h11 en 1h25.

Ik ben nu de bestanden aan het bekijken en wat blijkt, ze zijn bijna allemaal 3,8gb groot per bestand, maar echter maar 26 minuten lang, terwijl ik wel echt altijd meer dan 1h11 aflas...

Weet iemand wat ik fout gedaan heb???? Ik neem aan dat dit niet meer te redden valt? Dit is de eerste keer dat ik dit merk, heb al tal van batterijen opgefilmd en dan kwam wel altijd de tijdsduur op de gopro overeen met de bestandsgrootte op de pc en tijdsduur op pc.

Hoeft niet te zeggen dat we beiden teleurgesteld zijn :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Is je SD kaart FAT32 geformatteerd? Want die heeft inderdaad een limiet van 4 GB per bestand. Ik had het van het weekend ook. Maar als het goed is splitst GoPro ze netjes op, alleen op een bijzondere manier qua bestandsnamen. Zo is bv. m'n 3e filmpje gesplitst in de volgende bestanden:

GOPR0003.MP4
GP010003.MP4

Ik zou even goed kijken naar alle bestanden op je sd kaart.

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
Als het goed is heb je inderdaad meerdere bestanden die nagenoeg dezelfde benaming hebben.
Allemaal rond de 26 minuten.
Deze moet je handmatig achter elkaar plakken en dan wordt het weer 1 geheel.

Zoals TorX zegt, ligt het aan Windows die weigert bestanden groter dan 4 GB te accepteren op zo'n schijfje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:50
Het ligt niet aan Windows. Het ligt aan Fat32. Je kunt dan maar 232 bytes in een bestand kwijt. Er zijn ook andere bestandssystemen die een veel hogere limiet hebben, zoals bijvoorbeeld NTFS, maar ik gok dat je camera daar niet mee overweg kan.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Je zult waarschijnlijk niks kwijt zijn, de video's zijn gewoon in verschillende bestanden opgesplitst.

Maar ik vind het wel apart dat je alles in 720p/60fps filmt, om er vervolgens timelapses van te gaan maken :? Wat is daar de gedachte achter? Met een timelapse laat je alles (veel) sneller afspelen dan hoe het normaal is, maar met 60fps kan je het juist langzamer laten afspelen. En nu heb je maar een resolutie van 1280x720.

Als je van tevoren al wist dat je timelapses wilde, waarom dan niet de timelapsefunctie gebruiken, die foto's maakt ipv video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Erg flauw en draagt niets bij aan dit topic

[ Voor 90% gewijzigd door Universal Creations op 18-06-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Vandaag mijn GoPro Hero 3 black binnen gekregen, nu nog een geheugenkaartje. Is dit hét kaartje (wat op de site van GoPro veel meer kost)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
Niemand? :>

[ Voor 13% gewijzigd door Vitruvius op 21-06-2013 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Die zal vast prima werken ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vince
Robberto schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 16:44:
Vandaag mijn GoPro Hero 3 black binnen gekregen, nu nog een geheugenkaartje. Is dit hét kaartje (wat op de site van GoPro veel meer kost)?
Op de GoPro site staat een andere. Kijk naar de afbeeldingen van het kaartje die je gaf en op de site van GoPro. De link die jij gaf is een Class 10 kaartje en die op de GoPro site een USH-I kaartje. Hier de link van de juiste op Tweakers: pricewatch: Sandisk Ultra 32GB microSDHC UHS-I 30MB/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:13
Vandaag een GoPro3 Black gekocht bij Motozoom. Nu maar is spelen en inlezen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Da_Vince schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 00:35:
[...]

Op de GoPro site staat een andere. Kijk naar de afbeeldingen van het kaartje die je gaf en op de site van GoPro. De link die jij gaf is een Class 10 kaartje en die op de GoPro site een USH-I kaartje. Hier de link van de juiste op Tweakers: pricewatch: Sandisk Ultra 32GB microSDHC UHS-I 30MB/s
Hier van Samsung @ 22,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
Da_Vince schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 00:35:
[...]

Hmm, net die andere gekocht, kan vast geen kwaad toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
Robberto schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:19:
[...]

Na alle verhalen over de schijnbare problemen met 64gb kaartjes heb ik de gok maar niet genomen en ook die 32gb Sandisk gehaald. Werkt prima, batterij is tot nu toe eerder op dan de het geheugen kaartje vol dus voldoet prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Robberto schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:19:
[...]

Nee, je hebt minimaal een Class 10 nodig. Zie http://gopro.com/support/articles/sd-card-recommendations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Go Pro Silver edition bij de media markt deze week tijdelijk voor 299 euro

http://www.mediamarkt.nl/...13,658185.html?langId=-11

Edit:
Blijkbaar bij andere winkel ook voor 299
pricewatch: GoPro HERO3 Silver Edition Zilver

[ Voor 34% gewijzigd door MLPN op 24-06-2013 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Ik heb wat beelden gemaakt met mijn GoPro HD2 op 60fps 720p. Ik heb geprobeerd om wat slow motion beelden te maken in Pinnacle Studio 16. Maar ik ben niet tevreden met het resultaat. Iemand die al eens slow motion beelden heeft gemaakt met zijn GoPro? Welke programma's gebruiken jullie?

Hier een GoPro Tribute met ook prachtige slowmotion beelden. In ieder geval zeker de moeite waard om te delen, erg mooi filmpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvation84
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Ik heb al het een en ander gezocht naar ervaringen over het fotograferen met de GoPro Black tijdens het duiken. Ik begrijp dat dit ook gedaan kan worden tijdens het filmen (bij de black variant). Ik heb hier tot dusver niet veel over kunnen vinden. Zijn er hier mensen met ervaring op dit gebied?

Het gaat mij voornamelijk om de volgende dingen (maar leef u gerust uit):
- kwaliteit foto's; dus ook voor duiken in NL
- gebruiksgemak
- voorbeelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvation84
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Dank dat je mij zo hoog inschat Robberto ;) maar ik bedoelde FOTO'S, niet video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren via 3D Hubs een fram voor mijn GoPro laten drukken in de hub van Jan-Willem in Amsterdam.

Bestelde hem op maandag en kon hem dinsdag al ophalen! Kosten bij GoPro € 45,00 kosten zelf laten printen € 12,88!!

Check hier:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BNoiqrvCUAAMEmI.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ziet er een stuk netter uit dan de mijne bij de hoeken en het gat. Ik was 13,50 kwijt bij een andere hub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 09:04:
Gisteren via 3D Hubs een fram voor mijn GoPro laten drukken in de hub van Jan-Willem in Amsterdam.

Bestelde hem op maandag en kon hem dinsdag al ophalen! Kosten bij GoPro € 45,00 kosten zelf laten printen € 12,88!!

Check hier:

[afbeelding]
Nice! Ga ik gelijk doen. Heb jij gewoon het 3d model gebruikt wat hier eerder gepost is? Of beter, kan je hem nog een keer linken zodat ik de juiste heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Tristan schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:55:
[...]

Nice! Ga ik gelijk doen. Heb jij gewoon het 3d model gebruikt wat hier eerder gepost is? Of beter, kan je hem nog een keer linken zodat ik de juiste heb.
Zelfde die ik heb gepost en laten printen van thingiverse:

http://blog.3dhubs.com/po...2/what-do-customers-print

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
mickjuh schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 18:11:
Ik heb wat beelden gemaakt met mijn GoPro HD2 op 60fps 720p. Ik heb geprobeerd om wat slow motion beelden te maken in Pinnacle Studio 16. Maar ik ben niet tevreden met het resultaat. Iemand die al eens slow motion beelden heeft gemaakt met zijn GoPro? Welke programma's gebruiken jullie?
Ik vind GoPro Cineform studio erg simpel in gebruik om de framerate naar beneden te halen (en zo slomo's te maken). Ben niet heel erg thuis in videobewerken - maar kreeg dit vrij snel goed voor elkaar ;)

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tristan schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:55:
[...]

Ken heeft al het juiste antwoord gegeven :)

Kies wel de Jan-Willem hub die is heel goed en heeft veel verschillende materialen!

Hij zit op de Linnaeusstraat in Amsterdam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:19:
[...]

Ken heeft al het juiste antwoord gegeven :)

Kies wel de Jan-Willem hub die is heel goed en heeft veel verschillende materialen!

Hij zit op de Linnaeusstraat in Amsterdam!
Ik heb geen idee welke materialen ik moet kiezen, en kies er liever 1 in rotterdam Oh moeten nog 3 printers in de buurt bij komen voordat deze locatie vrij komt.. zodat ik hem zelf kan ophalen..

Daarnaast heeft Jan-Willem alleen PLA in alle kleuren en ABS niet. ABS is toch sterker?

[ Voor 17% gewijzigd door Tristan op 26-06-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb PLA gedaan in het zwart en het is meer dan sterk genoeg omdat het een vrij dik frame is.

PLA is dus sterk zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground

Hier een GoPro Tribute met ook prachtige slowmotion beelden. In ieder geval zeker de moeite waard om te delen, erg mooi filmpje!

[video]
Ik heb ook een HD2 en heb wat getest met slowmotion in final cut pro X, hier is het erg simpel uit te voeren en het resultaat was erg netjes. Het was water uit een emmer wat tegen mijn oudste zoon werd aan gegooid.

voorbeeldje: http://youtu.be/JeGuB-kkBbE

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemonsimson
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 19:23
Ik ben me aan het oriënteren voor een nieuwe videocamera en vind de GoPro wel erg gaaf. Naast het filmen tijdens het mountainbiken en wintersporten zou ik de GoPro ook willen gebruiken om te filmen tijdens sportevenementen en feesten. Is de GoPro daar ook geschikt voor? Of heb je dan toch echt een ‘normale’ camcorder nodig om een beetje goed beeld te krijgen? Ik ben erg benieuwd of je met de GoPro ook beelden van wat verder weg nog scherp in beeld kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann

Eindelijk is mijn video af, echter merk ik als ik de video op 720 afspeel op youtube, dat ik alsnog heel veel vierkantjes zie, kleuren vlak zijn en de audio niet vol sterkte. Weten jullie hoe ik dit kan verhelpen? Als ik het is het mpeg bestand op mijn pc afspeel is hij wel zoals ik hem bedoeld heb (scherm, vol kleur en volume)

Feedback op mijn edit is welkom, ik heb geprobeerd kort en bondig te zijn, en er een "serie effect" in te creëren door een intro/verhaal/outro te maken en in het "verhaal" stukje van rennen en snelle actie naar tactical en uiteindelijk een "hit" te verbeelden.

Mijn idee bij het "serie effect" was dat ik volgende keer beelden van alle vorige keren kan gebruiken tijden de intro, beelden van het nieuwe event kan gebruiken tijdens het verhaal filmpje en dan een terug koppeling naar het vorige event in de outro. Is dit een werkend idee (worden jullie aangetrokken om door te klikken?)
De filmpjes in de outro zijn niet door mij gemaakt maar door de organisator van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
(worden jullie aangetrokken om door te klikken?)
uhm ja ik wel, maar das meer omdat ik actie wou zien... wel mooi filmpje trouwens

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
ourplayground schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 22:26:
[...]
uhm ja ik wel, maar das meer omdat ik actie wou zien... wel mooi filmpje trouwens
In de zin dat je het nu mis of dat je een vervolg wil zien. Het is dus de bedoeling dat je kan terug klikken naar dit soort filmpjes, compilaties van zo'n airsoft dag. Alleen ooit moet er een eerste zijn :-)

Trouwens, als mensen weinig ervaring hebben met filmen met de GoPro, je moet dicht bij de actie zijn. Heb beeld materiaal van actie dat op enkele meters (20 tot 40 meter) afspeelt maar niet duidelijk door de GoPro wordt waargenomen (zie de aanval op 1:30; ik zag de vijand, echter de GoPro zag het niet door de bomen en de afstand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
RedRayMann schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 22:55:
[...]

In de zin dat je het nu mis of dat je een vervolg wil zien. Het is dus de bedoeling dat je kan terug klikken naar dit soort filmpjes, compilaties van zo'n airsoft dag. Alleen ooit moet er een eerste zijn :-)
Ik bedoelde meer dat ik door het filmpje heb geklikt, zoekend naar de "gopro" actie.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettingspanner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 08:51
zou iemand mij een type 64gb kaart kunnen doorgeven waar geen problemen mee zijn om in de Gopro 3 BE te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
siemonsimson schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:38:
Ik ben me aan het oriënteren voor een nieuwe videocamera en vind de GoPro wel erg gaaf. Naast het filmen tijdens het mountainbiken en wintersporten zou ik de GoPro ook willen gebruiken om te filmen tijdens sportevenementen en feesten. Is de GoPro daar ook geschikt voor? Of heb je dan toch echt een ‘normale’ camcorder nodig om een beetje goed beeld te krijgen? Ik ben erg benieuwd of je met de GoPro ook beelden van wat verder weg nog scherp in beeld kan krijgen.
bij sport evenementen en feesten kan ik me voorstellen dat je graag zou willen zoomen om een specifieke situatie/persoon/etc. in beeld te brengen. tenzij je er naast kan gaan staan heb je dan aan de gopro niet erg veel aangezien deze geen zoom heeft. Wel denk ik dat de gopro (vast gemaakt aan een stok) bij evenementen overdag een goed overzicht kan geven van het totaal, denk hierbij aan mensen, omgeving etc.

mijn advies zou zijn, go pro op je hoofd en handicam(kuch) in de hand.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
dries77 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 00:24:
zou iemand mij een type 64gb kaart kunnen doorgeven waar geen problemen mee zijn om in de Gopro 3 BE te gebruiken?
Die problemen waren toch opgelost met de laatste firmware?

Anyway, 64Gb micro SD hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
Tristan schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 08:21:
[...]

Die problemen waren toch opgelost met de laatste firmware?

Anyway, 64Gb micro SD hier
Weet niet of dat een goede keus is vanwege de 20mb/s schrijfsnelheid. De kaartjes die GoPro op de site heeft staan liggen volgens mij op 30mb/s schrijfsnelheid? Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Djie schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:01:
[...]

Weet niet of dat een goede keus is vanwege de 20mb/s schrijfsnelheid. De kaartjes die GoPro op de site heeft staan liggen volgens mij op 30mb/s schrijfsnelheid? Kan iemand dit bevestigen?
Protune is 45mb/s. Yup, capital and lower case are two different things. 1MB/s = 8mb/s. 45mb/s Protune runs at about 5.7MB/s after the speed conversion, so a Class 10 car would be the lowest you'd want to go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dat helpt 'm nog niet heel erg, want hij gebruikt zelf de hoofdletters ook niet goed :+ Maar het kan dus prima, want die kaartjes doen 20MB/s en ProTune heeft 6MB nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Het is een tijd geleden dat ik een filmpje in elkaar gebouwd heb. Nu heb ik wat clips in Final Cut Pro X staan maar als ik die afspeel gaat dit heel stroperig. Dit was de vorige keer niet. Ik heb optimize media aangevinkt bij het importeren. Wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Tristan schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 20:06:
Het is een tijd geleden dat ik een filmpje in elkaar gebouwd heb. Nu heb ik wat clips in Final Cut Pro X staan maar als ik die afspeel gaat dit heel stroperig. Dit was de vorige keer niet. Ik heb optimize media aangevinkt bij het importeren. Wat zie ik over het hoofd?
het beste is om eerst je video files om te zetten naar quicktime format met mpeg streamclip. Hierna werkt je FCP een stuk soepeler en gaat het renderen vele malen sneller.

linkje naar tutorial

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12

[video]
Vaak wordt er vals gespeeld met de plug-in Twixtor, die extra frames interpoleert ;) in dit filmpje van me heb ik mijn prachtige sneeuwhap in Premiere 720p60 vertraagd met 50% zonder verdere poespas. Verder vertragen zou zonder Twixtor-achtige tools schokkerig beeld geven.
Pagina: 1 ... 25 ... 81 Laatste