localjoost.nl schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:00:
Ik vind GoPro Cineform studio erg simpel in gebruik om de framerate naar beneden te halen (en zo slomo's te maken). Ben niet heel erg thuis in videobewerken - maar kreeg dit vrij snel goed voor elkaar
ourplayground schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 19:47:
Ik heb ook een HD2 en heb wat getest met slowmotion in final cut pro X, hier is het erg simpel uit te voeren en het resultaat was erg netjes. Het was water uit een emmer wat tegen mijn oudste zoon werd aan gegooid.
voorbeeldje: http://youtu.be/JeGuB-kkBbE
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga ze alle 3 eens proberen.Rafe schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 12:20:
Vaak wordt er vals gespeeld met de plug-in Twixtor, die extra frames interpoleertin dit filmpje van me heb ik mijn prachtige sneeuwhap in Premiere 720p60 vertraagd met 50% zonder verdere poespas. Verder vertragen zou zonder Twixtor-achtige tools schokkerig beeld geven.
In Pinnacle Studio kan ik de 60fps beelden wel vertragen met 50% maar dan is het resultaat na het exporteren niet wat ik had gehoopt. Dat voorbeeld dat Twixtor op haar pagina laat zien is precies ongeveer wat ik had gehoopt.