Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:27
Marc_87 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 18:40:
Ik blijf de GoPro toch echt een vet apparaat vinden, dit kan alleen met een GoPro:

[afbeelding]
Holy shit ik hoop dat de foto al wat ouder is, want ondanks dat droogpak is het takke tyfus koud!

Nog anderhalve maand en dan mag m'n wakeboard weer uit het vet! Zit te bedenken hoe ik de GoPro aan de kabel van de baan vast kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Noxa schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 19:14:
[...]

Holy shit ik hoop dat de foto al wat ouder is, want ondanks dat droogpak is het takke tyfus koud!

Nog anderhalve maand en dan mag m'n wakeboard weer uit het vet! Zit te bedenken hoe ik de GoPro aan de kabel van de baan vast kan maken.
Dit was gister. 8) Ik moet alleen goede handschoenen gaan regelen maar voor de rest had ik het totaal niet koud, een droogpak doet wonderen. Bij een wakeboard baan is het inderdaad moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34
Timelapse van het begin van mijn roadtrip vorig jaar. Gefilmd met de Hero 2, om de 0,5 sec. een foto en vervolgens aan elkaar geplakt met 29,97fps.

Onder de eerste 20 seconden moet ik nog geluid monteren maar dat kan ik pas doen als de auto terug is ingeschreven want nu mag ik niet op de openbare weg.

In het vervolg ook voor de timelapses maar gebruik maken van 1080p. Die 3:4 verhouding is maar niets.

Voor het filmen van de gewone roadtrip filmpjes heb ik gebruik gemaakt van een externe micro. Enige probleem hiermee is dat het geluid heel stil wordt dus dat heb ik in Premiere Pro flink moeten versterken. De geluidskwaliteit is wel stukken beter dan de standaard micro.

De roadtrip filmpjes zelf zijn ook bijna klaar maar het duurt enorm lang om alles te uploaden naar Youtube. (iets met 640kbps max. uploadsnelheid en enkele 10-tallen gigabytes die ik moet uploaden :()

[ Voor 3% gewijzigd door Jegapia op 12-02-2013 21:01 ]

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
Wat voor 4:3-verhouding heb je gebruikt? Als het een hogere resolutie is dan 1080p, dan kan je toch gewoon inzoomen? En waarom begint de video pas na 25 seconden? En vervolgens duurt het nog eens 15 seconden voordat er echt wat te zien valt.

En qua lengte: (bijna) 8 minuten is erg, erg, érg lang. Zeker als het gaat om zoiets als een roadtrip-timelapse waar eigenlijk alleen maar weg te zien is. Misschien dat je het vooral voor jezelf doet en als jij die 8 minuten helemaal uit kunt zitten, moet je het vooral zo laten. Maar als je het voor anderen doet, dan doe je het ook stiekem een beetje voor mij en ik had het na 30 seconden eigenlijk al gezien. Dus ik zou zeggen: inkorten die hap :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
Hahn schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:06:
Wat voor 4:3-verhouding heb je gebruikt? Als het een hogere resolutie is dan 1080p, dan kan je toch gewoon inzoomen? En waarom begint de video pas na 25 seconden? En vervolgens duurt het nog eens 15 seconden voordat er echt wat te zien valt.
Ik dacht 3200x2400 dus met wat bijsnijden moet 1080p wel haalbaar zijn maar dat is dan voor later.

Wat betreft die eerste 25 seconden:
Jegapia schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:00:

...

Onder de eerste 20 seconden moet ik nog geluid monteren maar dat kan ik pas doen als de auto terug is ingeschreven want nu mag ik niet op de openbare weg.

...
En qua lengte: (bijna) 8 minuten is erg, erg, érg lang. Zeker als het gaat om zoiets als een roadtrip-timelapse waar eigenlijk alleen maar weg te zien is. Misschien dat je het vooral voor jezelf doet en als jij die 8 minuten helemaal uit kunt zitten, moet je het vooral zo laten. Maar als je het voor anderen doet, dan doe je het ook stiekem een beetje voor mij en ik had het na 30 seconden eigenlijk al gezien. Dus ik zou zeggen: inkorten die hap :P
De timelapse is zoals de naam al zegt de intro op de komende roadtrip filmpjes en gedurende de timelapse wordt uitgelegd waar ik zoal gepasseerd ben. Daarvoor moet je wel iets verder kijken dan 30 seconden ;). Het is niet de bedoeling dat het iedereen aanspreekt of dat ik er een Gouden Palm met wil winnen maar meer voor de auto enthousiasten.
(Onder de roadtrip filmpjes komt bv. ook geen muziek maar enkel het motorgeluid. Wat met een Busso V6 geen probleem is :))

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik had gelezen dat er onder de eerste 20 seconden nog geluid moet komen, maar ik mag hopen dat die tijd ook nog gevuld wordt met beelden en niet zwart blijft?

En ik had er doorheen geskipt en zag inderdaad een paar keer een locatie en een dag voorbijkomen, maar om nou te zeggen dat dat de video een stuk interessanter voor mij maakte... Niet bepaald.

Maar misschien is het wel niet aan mij besteedt, roadtripfilmpjes, want ik zou er niet aan moeten denken om 8 minuten alleen maar naar autogeronk te moeten luisteren. Muziek kan een (interessante) timelapse nog minutenlang kijkbaar maken, maar 8 minuten lang alleen maar een weg in beeld en ook alleen maar motorgeronk, zal ik niet volledig uit gaan kijken :P

3200x2400 lijkt me overigens een uiterst vage resolutie, dus dat zal 't niet zijn. Ik gok eerder 1920x1440 en dan hoef je dus alleen maar een beetje van de boven- en onderkant af te halen.

[ Voor 11% gewijzigd door Hahn op 12-02-2013 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ook net even doorheen gescrolled, maar misschien is het een idee om om de seconde een foto te maken in plaats van om de halve seconde :) En je hebt het over enkele tientallen GB om te uploaden naar YouTube. Neem aan dat dat dan geen H.264 MP4tjes zijn? (of het gaat om úren footage natuurlijk) If so, waarom niet? Scheelt je héél veel tijd en qua kwaliteit ga je er echt niet zoveel op achteruit.

Hoe heb je je GoPro eigenlijk aangesloten op stroom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Hahn schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:09:
3200x2400 lijkt me overigens een uiterst vage resolutie, dus dat zal 't niet zijn. Ik gok eerder 1920x1440 en dan hoef je dus alleen maar een beetje van de boven- en onderkant af te halen.
Het gaat hier om losse foto's die omgezet zijn naar een video (timelapse dus ;) ). Resolutie die hij noemt (5MP waarschijnlijk) klinkt logisch en hij zal boven en onder aardig wat moeten wegknippen om er 1080p van moeten maken.

Verder is het een lang, niet interessant filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
Ik denk dat als je om de seconde een foto gaat nemen dat het dan wel heel onrustig wordt. Je ziet nu al op die b-wegen op het einde dat je door elkaar geschud wordt. Die zou ik zelfs wat het beeld betreft liever wat vertragen.

Dit filmpje was iets van een 450MB maar de filmpjes van de roadtrip zelf zijn ettelijke uren per dag. Afhankelijk van dag tot dag gaat dat van zo'n 2 tot 5u per dag.
Bij de media encoder selecteer ik gewoon de standaard setting voor Youtube 1080p.

Voor de stroom had ik een 12v stekker met usb voorziening maar mijn 12v was kapot. Gelukkig heb ik 3 batterijen en een battery back-pack. De GoPro kon dus filmen en ondertussen de lege batterij met de back-pack aan de laptop om terug bij te laden en dan af en toe wisselen.

En de foto's van de timelapse zijn wel degelijk 3200x2400, komen zo uit de GoPro.
Muthas schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 23:44:
[...]

Het gaat hier om losse foto's die omgezet zijn naar een video (timelapse dus ;) ). Resolutie die hij noemt (5MP waarschijnlijk) klinkt logisch en hij zal boven en onder aardig wat moeten wegknippen om er 1080p van moeten maken.
Er kan zowel aan de bovenkant als de onderkant nog wel een stuk af dus ik ga het nog wel eens proberen.
Verder is het een lang, niet interessant filmpje.
Het is zoals ik al zei ook niet mijn bedoeling geweest om een meesterwerk af te leveren. Ik ben al lang blij met dit resultaat want het is het eerste wat ik ooit gedaan heb wat betreft filmbewerking en het voldoet voor mij voor wat ik het nodig heb.
Of is dit ineens het "GoPro Showtopic" geworden waarbij er ineens aan een bepaalde standaard moet worden voldaan voor er iets gepost mag worden :O

[ Voor 35% gewijzigd door Jegapia op 13-02-2013 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Hahn schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:09:
Maar misschien is het wel niet aan mij besteedt, roadtripfilmpjes, want ik zou er niet aan moeten denken om 8 minuten alleen maar naar autogeronk te moeten luisteren. Muziek kan een (interessante) timelapse nog minutenlang kijkbaar maken, maar 8 minuten lang alleen maar een weg in beeld en ook alleen maar motorgeronk, zal ik niet volledig uit gaan kijken :P
Aan mij is dit ook echt niet besteed, nadat ik door wat skippen op 1:07 min kwam en de beat erin kwam kreeg ik het gevoel of ik aan de pillen moest zitten om dit te kijken 8)7 ! Begrijp me niet verkeerd, ik houd van een goede time lapse en zeker ook van muziek met een goede beat, maar dit is mij toch echt iets teveel van t goede :P ...
Jegapia schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 23:52:
Het is zoals ik al zei ook niet mijn bedoeling geweest om een meesterwerk af te leveren. Ik ben al lang blij met dit resultaat want het is het eerste wat ik ooit gedaan heb wat betreft filmbewerking en het voldoet voor mij voor wat ik het nodig heb.
Of is dit ineens het "GoPro Showtopic" geworden waarbij er ineens aan een bepaalde standaard moet worden voldaan voor er iets gepost mag worden :O
Dit is zeker niet het "GoPro Showtopic", maar iedereen denkt wel met de rest mee en daarom krijg je ook kritiek, want van kritiek kan men nou eenmaal leren. *Iedereen krijgt kritiek*
Misschien is een groot deel van de posters hier niet jouw doelgroep, maar we kunnen je misschien wel helpen in hoe je het geheel het mooist in beeld krijgt, toch ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
WardKuipers schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 00:57:
[...]

Aan mij is dit ook echt niet besteed, nadat ik door wat skippen op 1:07 min kwam en de beat erin kwam kreeg ik het gevoel of ik aan de pillen moest zitten om dit te kijken 8)7 ! Begrijp me niet verkeerd, ik houd van een goede time lapse en zeker ook van muziek met een goede beat, maar dit is mij toch echt iets teveel van t goede :P ...
De muziek heb ik gekozen in functie van de lengte van de timelapse. Vervolgens moest het nog een track zijn die er een beetje de snelheid inhoud om de saaiheid van de timelapse te compenseren ;)
Ik ben vervolgens in mijn bibliotheek gaan zoeken naar nummers die van lengte oké waren en met voldoende pit, beetje "spacy" etc. Ja die beat is misschien wel wat te veel van het goede maar het was het best passende van wat ik heb staan.
Maar als je suggesties zou hebben zijn die altijd welkom. Ik heb een hele ruime muzieksmaak dus ik sta voor veel open.

Maar pillen, je kan toch wel naar zo'n muziek luisteren zonder pillen man. Nergens goed voor :P
[...]

Dit is zeker niet het "GoPro Showtopic", maar iedereen denkt wel met de rest mee en daarom krijg je ook kritiek, want van kritiek kan men nou eenmaal leren. *Iedereen krijgt kritiek*
Misschien is een groot deel van de posters hier niet jouw doelgroep, maar we kunnen je misschien wel helpen in hoe je het geheel het mooist in beeld krijgt, toch ;) ?
Als ik zelf ergens kritiek op wil geven probeer ik het altijd constructief te houden, daar heeft iemand iets aan. Gewoon negatieve kritiek geven zonder opbouwend te zijn is heel leuk voor het ego van de criticaster maar voor de rest heeft niemand er wat aan.

Als ik niets opbouwend kan zeggen hou ik gewoon mijn mond (hoe moeilijk dat soms ook is ;))

Doelgroep of niet zou niet veel mogen uitmaken. Als het je ding niet is kan je dat gewoon ook zeggen of er verder geen tijd aan verspillen. Daarvoor hoef je nog niet iets alleen maar af te breken.
Ik heb op dat filmpje genoeg positieve reacties gehad ergens anders, maar daar zijn ze ook wat meer bezig met auto's. Dat zal wel geholpen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28
Niets mis met de muziek. Is een klassieker. Heb hem hier op 12" in de kast. Timelapse zelf is goed gelukt, maar om daar zo lang naar te kijken... nee, daar is ie echt te lang voor.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Niet helemaal zeker of het voor hier is:
Iemand al gespeeld met de warp stabalizer in CS6, in combinatie met wintersport beelden? (POV vanaf helm)

Ik ben nog een beetje aan het zoeken naar de juiste instellingen. Heb wel het gevoel dat het trillen van de camera hiermee goed te fixen is, maar dat het soms een beetje overdone is.
Met de standaard instellingen, vind ik dat het beeld teveel gewarpt word, ik zie vage strechting in de beelden naar voren komen.
Heb al wel wat diverse instellingen geprobeerd, maar kom er nou niet helemaal achter wat ik nou precies moet aanpassen voor een stabiel beeld, zonder teveel vervormingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie_NL
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-08 06:59
Heeft er hier iemand ervaring met de webshop www.sportscam.eu ?
Ik heb namelijk het idee dat ik belazerd wordt.

Heb vandeweek een bestelling geplaatst met GoPro accessoires bij bovenstaande webshop, nadat ik de bestelling geplaatst had, zag ik dat de artikelen op ''uitverkocht'' stonden.

Heb ze gisteren en vandaag geprobeerd te bereiken op de 2 telefoonnummers die op de website vermeld staan maar ze geven geen gehoor. Ook de e-mail wordt niet beantwoord. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Een tijdje geleden heb ik daar een Wasabi power Battery set en LCD Touch gekocht. Werd erg snel en goed via telefoon en email geholpen. Levering was ook erg vlot. Misschien hebben ze een weekje vakantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 12:00
@Jegapia ken je toevallig dit roadfilmpje

Is misschien nog wel als tip te gebruiken voor jou roadmovie. Misschien niet helemaal vergelijkbaar want het lijkt alsof ze hier meer gopro's hebben gebruikt maar goed doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Muthas schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 23:44:
[...]

Ah ja, my bad, ik zat te denken aan video, terwijl het natuurlijk foto's zijn 8)7 Maar 'aardig wat wegknippen' valt wel mee natuurlijk, al had 'ie het gelijk op 16:9 genomen, dan was er hetzelfde weggeknipt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
Ben sinds ik begonnen ben met skydiven helemaal fan van GoPro. Omdat er binnen het skydiven regels zijn waar je aan moet voldoen voordat je met een camera mag vliegen heb ik er zelf nog geen één.
In april ga ik airsoften en ga dan een Hero3 Silver huren voor één dag om er een beetje mee te spelen en ga ik kijken of ik er toch één aanschaf ondanks dat ik hem nog niet mag gebruiken met het skydiven. Op de grond is ie ook perfect te gebruiken zie ik bij jullie filmpjes.

Heb afgelopen week het hele topic doorgelezen en veel leuke dingen gezien!

Ik hou dit topic in de gaten en zal mijn eerste creaties ook posten voor feedback! Tis al erg tof om jullie filmpjes te zien, ik hoop dat mijn filmpjes ooit ook zoveel bekijks krijgen! :-)

Verwijderd

Ik heb nog een finaal vraagje voor ik me er een ga aanschaffen.

Hoe zit het met de batterijduur als je een hele nacht gaat timelapsen? Stel je wil 12 uur timelapsen, kan dit dan op 1 batterij?

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:39
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:50:
Ik heb nog een finaal vraagje voor ik me er een ga aanschaffen.

Hoe zit het met de batterijduur als je een hele nacht gaat timelapsen? Stel je wil 12 uur timelapsen, kan dit dan op 1 batterij?
nee

langer antwoord, je kan hooguit een half uur filmen en 1 uur/anderhalf uur timelapsen (pure gok dit)

als je langere timelapsen wilt gaan houden pak je een usb charger (iphone oplader) usb kabel en sluit je deze aan.

ik neem aan dat je vanuit binnen ergens wilt gaan timelapsen en je waterdichte case niet nodig hebt.

koop (mits je hem wilt ophangen ergens aan) een ''the frame'' en hierna kan je de gopro voeden via de usb poort.

voor buiten zul je de accu moeten verwisselen voor een verse. of zoals hierboven werd gemeld een accu pack nemen en elk x uur deze vervangen zonder dat de gopro uitvalt.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• Hahn
RedRayMann schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 18:57:

In april ga ik airsoften en ga dan een Hero3 Silver huren voor één dag om er een beetje mee te spelen en ga ik kijken of ik er toch één aanschaf ondanks dat ik hem nog niet mag gebruiken met het skydiven. Op de grond is ie ook perfect te gebruiken zie ik bij jullie filmpjes.
Waarom ga je een Silver huren ipv Black? Dat zal bij huren toch geen verschil van tientallen euro's zijn?

Verwijderd

AjDuLion schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:49:
[...]

nee

langer antwoord, je kan hooguit een half uur filmen en 1 uur/anderhalf uur timelapsen (pure gok dit)

als je langere timelapsen wilt gaan houden pak je een usb charger (iphone oplader) usb kabel en sluit je deze aan.

ik neem aan dat je vanuit binnen ergens wilt gaan timelapsen en je waterdichte case niet nodig hebt.

koop (mits je hem wilt ophangen ergens aan) een ''the frame'' en hierna kan je de gopro voeden via de usb poort.

voor buiten zul je de accu moeten verwisselen voor een verse. of zoals hierboven werd gemeld een accu pack nemen en elk x uur deze vervangen zonder dat de gopro uitvalt.
Bedankt, nuttig antwoord!

Ik ga het LCD bacpac er bij kopen en dus past de batterybacpac niet meer, wat ook spijtig is. Dan maar voorzichtig batterijen wisselen.

• BassieRassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-04-2022
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 13:13:
[...]

Bedankt, nuttig antwoord!

Ik ga het LCD bacpac er bij kopen en dus past de batterybacpac niet meer, wat ook spijtig is. Dan maar voorzichtig batterijen wisselen.
Met LCD bacpac erop kan je nog korter filmen/timelapse maken!
En de LCD bacpac moet er eerst af voordat je de batterij eruit kan halen. Batterij is niet voorzichtig te wisselen. Eruit gehaald en de gopro is uit. Wat je wel kan doen is als je om de 30sec een foto maakt, proberen binnen 30 seconden camera uit te zetten, batterij eruit, nieuwe batterij erin en camera weer aan.

--toevoeging--
Als je de hero 3 black gebruikt en om de 5sec een foto laat maken met een batterij backpack, gaat hij 3 uren mee. (dit was met kamertemperatuur).

[ Voor 10% gewijzigd door BassieRassie op 14-02-2013 20:08 ]

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:51
Ik wil de GoPro 3 gebruiken op de motor en mountainbike, wat moet ik sowieso hebben wil ik deze op de tank monteren en voor mtb op helm en stuur?

En ik wil dan ook nog 2 sandisk 32gb kaartjes erbij, ik neem aan dat deze voldoende zijn: http://www.dataio.nl/shop...ass-10-30mbs-sandisk.html

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Laatst online: 24-08 16:41
Ibood heef vandaag ook 32's in de promotievan transcend voor 19,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
cbr600f4i schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:20:
Ik wil de GoPro 3 gebruiken op de motor en mountainbike, wat moet ik sowieso hebben wil ik deze op de tank monteren en voor mtb op helm en stuur?

En ik wil dan ook nog 2 sandisk 32gb kaartjes erbij, ik neem aan dat deze voldoende zijn: http://www.dataio.nl/shop...ass-10-30mbs-sandisk.html
Voor de Hero 3 heb je MICRO sd kaartjes nodig. De link die jij stuurt zijn SD kaartjes en passen dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
Hahn schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:50:
[...]

Waarom ga je een Silver huren ipv Black? Dat zal bij huren toch geen verschil van tientallen euro's zijn?
Het verschil is maximaal 5 euro dacht ik.
De keuze om de Silver te huren is omdat ik voor de Silver kies als ik er één aanschaf. Ik zou graag de black willen hebben. Wie niet :-) Maar vind het nogal een prijzige investering voor een eerste GoPro.

Denk met 720/60 als standaard film mode voldoende te hebben (actie/auto/skydiven/aan-en-gaan!-mode). Eventueel de 1080/30 voor kwaliteit filmpjes (gericht en bewuste opname)
WGA/120 wil ik graag uitproberen met de Silver om te kijken wat dat voor kwaliteit geeft.

Dus mijn idee is, ik huur de Silver, probeer met die instellingen te spelen en te kijken wat ik er van vind. Mis ik frames/opties/scherpte dan kan ik altijd nog een black huren voor een keertje. Maar ik wil mezelf niet al meer geven dan ik van plan ben te kopen ;-)

Je gaat ook geen proefrit maken met een auto waar een krachtiger blok in zit dan wat je zelf wil kopen om de trekkracht/rij eigenschappen te teste, toch? (of is dit een beetje rare vergelijking :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

brndst schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:57:
Heeft er hier iemand ervaring met de webshop www.sportscam.eu ?
Ik heb namelijk het idee dat ik belazerd wordt.

Heb vandeweek een bestelling geplaatst met GoPro accessoires bij bovenstaande webshop, nadat ik de bestelling geplaatst had, zag ik dat de artikelen op ''uitverkocht'' stonden.

Heb ze gisteren en vandaag geprobeerd te bereiken op de 2 telefoonnummers die op de website vermeld staan maar ze geven geen gehoor. Ook de e-mail wordt niet beantwoord. :(
Heb daar Wasabi batterijpakket gekocht. Geen klachten, prima afhandeling.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Help!!!! schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:25:
[...]

Heb daar Wasabi batterijpakket gekocht. Geen klachten, prima afhandeling.
Zelfde ervaring hier. Ik werd ook wantrouwig maar kwam allemaal goed nadat ik in e-mail contact kwam. Ik vermoed dat het een eenmansbedrijfje is in de avoduren vanuit moeders zolder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Koen- schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 08:21:
[...]

Voor de Hero 3 heb je MICRO sd kaartjes nodig. De link die jij stuurt zijn SD kaartjes en passen dus niet.
Ofwel is er de mogelijkheid dat er een Micro SD in de SD kaartjes zit, kan ook natuurlijk :)

OT: Ik ben momenteel op skivakantie en merk dat dit jaar wel héél veel mensen een GoPro bezitten, was het uitverkoop ofzo ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
SuperKneus schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:55:
@Jegapia ken je toevallig dit roadfilmpje

[video]

Is misschien nog wel als tip te gebruiken voor jou roadmovie. Misschien niet helemaal vergelijkbaar want het lijkt alsof ze hier meer gopro's hebben gebruikt maar goed doe er je voordeel mee.
Dat is inderdaad een mooi filmpje. Ik denk niet dat ze verschillende GoPro's gebruikt hebben. Alleen af en toe gewisseld van positie.
In het begin hebben ze wel vanuit verschillende standpunten gefilmd maar dat kan je eenvoudig doen door een paar keer uit die garage te rijden en elke keer de GoPro ergens anders positioneren. On the road is dat natuurlijk iets minder gemakkelijk als je ook nog wat kilometers wil maken. Moet je alle keren terug hetzelfde stuk rijden en dat gaat natuurlijk niet vooruit.
AjDuLion schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:49:
[...]

nee

...
Ik heb met de Hero2 opnames gemaakt van meer dan 2u aan één stuk. Kan me alleen niet meer herinneren of dat met of zonder backpack was. Maar zelfs als het met een backpack is kan je dus nog gerust meer dan 1u continue filmen. Was op 1080p en 30fps.
cbr600f4i schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:20:

Voor op de motor kan je het volgende gebruiken:
- Zuignap
- Handlebar mount of de Roll bar mount gebruiken, afhankelijk van de dikte van de buizen waar je hem op wilt monteren.

Mountainbike:
- Weer de handlebar mount of de roll bar mount
- Vented helmet strap (als je een geventileerde helm hebt, gebruik ik zelf ook)
- Chest mount (maar dat vind ik zelf geen optie omdat je veel rechtstaat en de camera dan te veel naar beneden kijkt)

De handlebar mount kan bij mij niet rond mijn framebuizen, alleen stuur, zadelpen en mijn achterbrug. De buizen zijn te dik dus dan heb je de roll bar mount nodig.

Voor op de mountainbike zou ik hem sowieso niet te veel op het frame monteren of het moet voor foto's zijn. Voor filmen is dat heel schokkerig.
Wat ik wel ondervonden heb bij gewoon fietsen op de weg is dat als je hem op je stuur monteer,t de beelden heel schokkerig zijn tegenover wanneer je hem op je achterbrug monteert (zadelpen heb ik geprobeerd maar dan zat hij in de weg). Op de achterbrug heb ik heel mooi zonder al te veel schokken kunnen filmen terwijl ik toch alleen maar voorvering heb.

Voor op de moto kan je misschien ook eens kijken naar de RAM-mounts. Die zijn wat steviger dan het standaard spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Goedkope tip voor handig koffertje voor GoPro 3 (black) edition:
http://www.conrad.nl/ce/n...f-koffer-met-rasterschuim

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kywr
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
ik gebruik deze voor mijn HERO2,
top ding!

http://www.conrad.nl/ce/n...m-koffer-met-rasterschuim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Het nadeel voor mij is dat die veel te zwaar is. Ik maak regelmatig reizen waarbij ik erg op gewicht moet letten.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Crap.. ik ben het afdekklepje van mijn GoPro kwijt :X
Het gaat om het klepje dat over de USB en de MicroSD ports gaat. Iemand enig idee of die los te koop is?
Ik kan 'm zo gauw niet vinden bij de bekendere shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Niet online
Bedoel je zoiets http://gopro.com/camera-accessories/caps-and-doors

Edit 1: Hmz, uitverkocht: http://www.sportscam.eu/a...ssoires/hero3-caps-doors/

Edit 2: Hebbes: http://www.cameranu.nl/nl...hero3/H7704_22464_283274/

[ Voor 71% gewijzigd door Lexus! op 15-02-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bingo! "Lekker gezocht Ken!" :D
Gelijk lens caps erbij ook. Thanks man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Nu online

Japie.G

Colour Classic

Thanks! Gelijk besteld!

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Bedankt voor de tips welke accessoires ik het beste kan gebruiken, ik zal het eens uitzoeken.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hoe verhoudt de Hero 2 zich eigenlijk ten opzichte van de nieuwe Hero 3?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Laatst online: 00:28
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 20:03:
Hoe verhoudt de Hero 2 zich eigenlijk ten opzichte van de nieuwe Hero 3?
De Hero 2 heeft een lager typenummer dan de Hero 3....
Vind je dit zelf ook niet een hele suffe vraag? Misschien even aangeven waar je op doelt en waarom je dat wil weten? (bepaald doel).

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 23:01
Ok, vandaag de GoPro's getest in de relatieve warmte van Snowworld Zoetermeer.

Lessen geleerd:

Als je gaat schansspringen valt de GoPro die rechtstreeks op de ski is gemonteerd er finaal vanaf. Het lijm is gewoon... Een hard blokje.

De koude zorgt ervoor dat batterijen snel opgaan.

Als je een batterij wil verwisselen, kijk dan uit dat niets condenseert (vrijwel onmogelijk) want dan registreert hij volle batterijen als leeg en werkt het niet! (De oplader geeft geen sjoege met dezelfde batterijen, die nu weer wel werken!)

Er zijn meerdere mensen met een GoPro in de wereld :+ (Hoi Silver3 gebruiker?!)

25GB aan materiaal gegenereerd...

Edit: en gebruik de Wifi functie om te kijken of je camera wel goed gericht staat... 90% van het materiaal is mislukt, je ziet of alleen het plafond of alleen de grond tot vier meter voor me... :'(

[ Voor 15% gewijzigd door MoiZie op 16-02-2013 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben wat aan het proberen met schieten in verschillende modi met mijn hero2 BE. Ik merk nu dat als ik aan 720p 120fps schiet, dat als ik het standaard afspeel, zonder bewerking, ook al traag is...

Als ik het inlaad in adobe premiere elements dan is het ook al 'traag', ik krijg niet de echte snelheid, tenzij ik de speed versnel...zou het normaal niet exact andersom moeten zijn?

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 16:58:
ik ben wat aan het proberen met schieten in verschillende modi met mijn hero2 BE. Ik merk nu dat als ik aan 720p 120fps schiet, dat als ik het standaard afspeel, zonder bewerking, ook al traag is...

Als ik het inlaad in adobe premiere elements dan is het ook al 'traag', ik krijg niet de echte snelheid, tenzij ik de speed versnel...zou het normaal niet exact andersom moeten zijn?

bedankt!
Ik heb ook gemerkt dat Adobe Premiere de bestanden die direct uit de GoPro komen niet altijd lekker interpreteert qua framerate. Soms ziet die 120fps als 60fps seconden waardoor die 'm dus twee keer zo langzaam afspeelt. Oplossing is om het eerst door GoPro Cineform te halen en met de geconverteerde bestanden te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Kan je de iPod touch oplader gebruiken om de accu op te laden van de gopro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
cbr600f4i schreef op zondag 17 februari 2013 @ 09:54:
Kan je de iPod touch oplader gebruiken om de accu op te laden van de gopro?
Bij mij werkte dat niet, moest perse via m'n laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Dan moet ik mij toch nog maar een oplader aanschaffen want de laptop mee op vakantie gaan we niet doen :)

[ Voor 3% gewijzigd door cbr600f4i op 17-02-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Nu online

Japie.G

Colour Classic

Mijn HDhero3 black loopt soms vast bij het aanzetten.. Irritant! Bat er uit is dan het enige dat ik kan doen! Firmware bugs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

cbr600f4i schreef op zondag 17 februari 2013 @ 13:44:
Dan moet ik mij toch nog maar een oplader aanschaffen want de laptop mee op vakantie gaan we niet doen :)
Weet niet hoeveel je wilt gaan filmen, maar ik zou juist wél mijn laptop meenemen als imagetank (videotank).
Of ga je maar op een korte vakantie en heb je veel/grote microSDtjes? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr3MrsSmith
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-09 20:59
MoiZie schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 01:12:
Ok, vandaag de GoPro's getest in de relatieve warmte van Snowworld Zoetermeer.

Lessen geleerd:

Als je gaat schansspringen valt de GoPro die rechtstreeks op de ski is gemonteerd er finaal vanaf. Het lijm is gewoon... Een hard blokje.

De koude zorgt ervoor dat batterijen snel opgaan.

Als je een batterij wil verwisselen, kijk dan uit dat niets condenseert (vrijwel onmogelijk) want dan registreert hij volle batterijen als leeg en werkt het niet! (De oplader geeft geen sjoege met dezelfde batterijen, die nu weer wel werken!)

Er zijn meerdere mensen met een GoPro in de wereld :+ (Hoi Silver3 gebruiker?!)

25GB aan materiaal gegenereerd...

Edit: en gebruik de Wifi functie om te kijken of je camera wel goed gericht staat... 90% van het materiaal is mislukt, je ziet of alleen het plafond of alleen de grond tot vier meter voor me... :'(
Hoe heb je hem gemonteerd dan ?
en gaat dat met een pole niet goed ? ik zie hele goede filmpjes. misschien is een dubbele flikflak dan lastig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Vanmorgen geschoten in la Plagne

YouTube: Sjaak en JP - Gopro Hero 3 op skistok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Mr3MrsSmith schreef op maandag 18 februari 2013 @ 08:28:
[...]

Hoe heb je hem gemonteerd dan ?
en gaat dat met een pole niet goed ? ik zie hele goede filmpjes. misschien is een dubbele flikflak dan lastig :X
Gewoon op de ski geplakt met een platte mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Ken. schreef op zondag 17 februari 2013 @ 22:43:
[...]

Weet niet hoeveel je wilt gaan filmen, maar ik zou juist wél mijn laptop meenemen als imagetank (videotank).
Of ga je maar op een korte vakantie en heb je veel/grote microSDtjes? :P
hmmm.. daar zeg je wat. 8)7 ik heb straks 80GB mee maar ben eigenlijk maar 1 dag van plan een motor te huren en verder zal ik 'm niet veel gebruiken, Neem ook nog een fototoestel mee en daar kan ik ook nog HD video's mee opnemen mocht het nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje.

Ik ben van plan een GoPro aan te schaffen, maar ik wil weten welke ik het beste kan aanschaffen.

Een Hero 2 met Wifi back zodat ik vanaf mijn smartphone de camerahoek kan bepalen en remote kan bedienen (of kan dit al out of the box dat is mijn niet geheel duidelijk bij de Hero 2, of toch een Hero 3 die ook veel duurder is?

Ik wil hem vooral voor het fietsen gaan gebruiken trouwens.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Hero 2 heeft geen wifi ingebouwd, alle Hero 3's wel. Je kan een Hero 3 Silver nemen, die is vrijwel gelijk aan de Hero 2, maar heeft al wel wifi ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is trouwens het effective verschil tussen de "White" en de "Silver"? De "White" is goedkoper dan een Hero 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Staat gewoon op de GoPro-site: http://gopro.com/hd-hero3-cameras ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah dank je, dan is de White voor mij perfect, en goedkoper dan een Hero 2 met wifi back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Nu online

Japie.G

Colour Classic

Hebben er nog meer mensen last van de 'vastlopen bij aanzetten bug' op hun Hero3 black, die op de firmwareversie van 15dec2012 draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Japie.G schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:33:
Hebben er nog meer mensen last van de 'vastlopen bij aanzetten bug' op hun Hero3 black, die op de firmwareversie van 15dec2012 draait?
yep en nog wel meer bugs... helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
  • Laatst online: 21-01-2024
Vraagje, ik ga volgende week wintersporten en wil m'n gopro op m'n helm monteren. Zijn er hier mensen die dat al hebben gedaan? Ik zit nl met het volgende: Als ik hem bovenop zet, ben ik bang dat de beugel van de skilift hem eraf tikt (ik ben 1.88m lang), maar als ik hem voorop zet, kan ik mijn goggles niet omhoog klappen. En aan de zijkant gaat ook niet lekker ivm de band van de goggles.

Hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Jarninho schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 08:26:
Vraagje, ik ga volgende week wintersporten en wil m'n gopro op m'n helm monteren. Zijn er hier mensen die dat al hebben gedaan? Ik zit nl met het volgende: Als ik hem bovenop zet, ben ik bang dat de beugel van de skilift hem eraf tikt (ik ben 1.88m lang), maar als ik hem voorop zet, kan ik mijn goggles niet omhoog klappen. En aan de zijkant gaat ook niet lekker ivm de band van de goggles.

Hoe doen jullie dat?
Voorkant (2.04m) en de skibril laat ik op, of trek ik er gewoon overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Grafding is die hero 3 toch... Nu loopt hij meteen vast bij een paar seconde filmen. Maar weer eens nieuwe firmware er op.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiddo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:59

Hoe doen jullie dat?
Ik had hem nu aan de voorkant, maar vond het achteraf toch vervelend in combinatie met mijn goggles dus volgende keer gaat hij net iets hoger. Overigens, als hij aan de voorkant zit steekt ie nog steeds behoorlijk uit dus je zult altijd uit moeten kijken in skiliften. Gelukkig tik je hem er ook weer niet zo makkelijk af, en verder is het een goed idee om hem nog extra te zekeren zodat hij niet gelijk beneden op de grond ligt.
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:03:
Wat is trouwens het effective verschil tussen de "White" en de "Silver"? De "White" is goedkoper dan een Hero 2?
White = sensor Hero 1 + wifi
Silver = sensor Hero 2 + wifi

[ Voor 18% gewijzigd door Hiddo op 19-02-2013 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:29:
Kan de GoPro 3 ook live beelden via WIFI verzenden naar een smartphone/computer?
Inmiddels weet ik dat dit kan :) echter ben ik nu erg benieuwd wat ongeveer het max bereik is tussen GoPro en smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:18
Jpjedi schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:16:
Grafding is die hero 3 toch... Nu loopt hij meteen vast bij een paar seconde filmen. Maar weer eens nieuwe firmware er op.. :(
Ik ben stiekem toch blij dat ik niet gelijk mijn (nog geen jaar oude) hero2 heb verkocht voor een hero3. Vond het kleinere formaat, ingebouwde wifi en platte lens toch wel aantrekkelijk, maar ik wacht nog eventjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu een paar dagen een gopro en loop wat the proberen om te editen, maar vlot totaal niet!

Mijn laptop is traag denk ik. Werk met een HPelitebook i5 2.4ghz en 4GB Ram en als ik 5000 foto's (7mpix - 2,5mb per foto) wil timelapsen in adobe premiere elements, lukt het gewoonweg niet. Via cineform kan ik wel converten, maar als ik dan wil saven naar uiteindelijk clipje, loopt hij ook vast.

Is mijn laptop dan echt te traag of is de bewerking uitzonderlijk? Ik wil eventueel wel een investering doen, maar dan moet het nog steeds een laptop blijven wegens plaatsgebrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar vind ik ergens op voorraad in Belgie , attributen, zuignap enz, ik wacht al een hele poos op Coolbl** en dat komt maar niet binnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 13:40

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

@Canakris: Hoe groot is je pagefile? En hoeveel geheugen is in gebruik net voordat het crasht? Wellicht heb je te weinig of je pagefile staat te klein.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Hiddo

Ik heb mijn gopro op de voorkant gemonteerd. Met heel een fijn precisieboortje heb ik de pad vastgesnoerd met speciale metaalkabel doorheen mijn helm. Die komt (nooit) meer los. U heb dan wel 4 heel kleine gaatjes in de helm. Stuur mij uw emailadres in mijn pm en ik stuur u een foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Laatst online: 01-06-2023
Nice, mooie kwaliteit ! :)
( Was het niet moeilijk om dat op je skistok te monteren / Bleef hij wel staan ? :D )

offtopic:
La Plagne ftw ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
JimDB schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:34:
[...]

Nice, mooie kwaliteit ! :)
( Was het niet moeilijk om dat op je skistok te monteren / Bleef hij wel staan ? :D )

offtopic:
La Plagne ftw ! :p
Gewoon de handlebar mount met rubber stripje er tussen. Gaat perfect. 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jajajaja, mijn test timelapse is gelukt. 6000 7mpix foto's heb ik in maar liefst 12 keer door Adobe Premiere Elements laten lopen. Het heeft me 3 avonden bezig gehouden, weliswaar kijken naar het renderschermpje, maar dit was het max aantal foto's per keer alvorens mijn PC blokkeerde.

let niet op het onderwerp/start/einde...was wat pielen en bruusk stoppen :-)
YouTube: Kindercarnaval 2013 Timelapse

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2013 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand wat voorbeeld foto's onder verschillende omstandigheden van de GoPro 3 ik heb beetje lopen zoeken op google zonder veel succes :-(

Ook zit ik nog met deze vraag:
Wat ongeveer het max bereik van de WIFI is tussen GoPro en smartphone.

Loopt de garantie altijd via GoPro zelf? Mogelijk kan ik de GoPro goedkoper krijgen in Azie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:00
Vanavond de knoop doorhakken omtrent de aanschaf van een GoPro.
Iemand nog tips voor een nette aanbieding met 24-uurs levering?
Wordt waars een Hero 2 Motorsports edition, mogelijk een 3.. Dit ligt echter aan een leuke aanbieding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:13:

Loopt de garantie altijd via GoPro zelf? Mogelijk kan ik de GoPro goedkoper krijgen in Azie.
Ik heb net getest, ik kan zonder problemen via een andere verdiep in mijn woning rondlopen zonder verbindingsproblemen.

Via Coolbl** heb ik gekocht en supersnel garantie gekregen, ik wil geen maand wachten op inruil igv problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:13:
Heeft iemand wat voorbeeld foto's onder verschillende omstandigheden van de GoPro 3 ik heb beetje lopen zoeken op google zonder veel succes :-(

de wifi werkt tot op 50 meter nog goed. Daarna word het dramatisch. (getest met de Hero 3 black en een HTC one S).

Garantie via GoPro is zeer slecht. Ben nu al 3 weken aan het wachten op een terugbetaling.

Welke omstandigheden zoek je ?

[ Voor 6% gewijzigd door BassieRassie op 20-02-2013 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Volgens de wet heb je garantie van de verkopende partij en niet de fabrikant.. Ik heb hem via Apple gekocht en daar moet ik dus naar toe als ik problemen heb. Ik heb niets met gopro te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BassieRassie schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 19:52:
[...]

de wifi werkt tot op 50 meter nog goed. Daarna word het dramatisch. (getest met de Hero 3 black en een HTC one S).

Garantie via GoPro is zeer slecht. Ben nu al 3 weken aan het wachten op een terugbetaling.

Welke omstandigheden zoek je ?
Bedankt voor deze info!

Verder zoek ik gewoon wat onbewerkte voorbeeld foto's met zon, schaduw, bewolking enz. om een idee te krijgen wat ik kan verwachten ( mag evt via DM )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ok, nou ben ik nieuwsgierig geworden waarom je niet gewoon Coolblue schrijft..
Of is dat de Belgische tak van Coolblue :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39

Hoe doen jullie dat?
Bovenop en eerste dag extra op letten. Na 2 keer *pok* leer je er van en gebeurt het bijna niet meer.

Vergeet niet om er een aantal *anti fog inserts* in te stoppen want anders vloek je nog wel even wanneer de beelden helemaal foggy zijn.

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
Jpjedi schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:38:
Volgens de wet heb je garantie van de verkopende partij en niet de fabrikant.. Ik heb hem via Apple gekocht en daar moet ik dus naar toe als ik problemen heb. Ik heb niets met gopro te maken.
had de gopro (helaas) via gopro.com besteld. Vandaar dat ik wel met gopro te maken heb.

Verwijderd

450 euro vastplakken met dubbelzijdig plakband ..... betrouw ik niet, ik heb de pad verzekerd met een klein kabeltje en ook nog de gopro zelf..... klant van mij heeft een gratis gopro op de hand kunnen tikken....
onderaan een skilift

• Mr3MrsSmith
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-09 20:59
Vindt ik raar dat je geen garantie bij gopro kan claimen,
Ik ga in de us de black kopen, dus ik verwacht eigenlijk dat gopro zelf hier in NL service verleend in dien nodig.

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:28:
450 euro vastplakken met dubbelzijdig plakband ..... betrouw ik niet, ik heb de pad verzekerd met een klein kabeltje en ook nog de gopro zelf..... klant van mij heeft een gratis gopro op de hand kunnen tikken....
onderaan een skilift
Anders geef je ook even antwoord op mijn vraag hierboven ;)

EDIT: Oh, ik zie je DM nu pas :) Coolblue kun je gewoon noemen.
Valt niet onder de noemer spam voor zover ik weet.

EDIT2:
Er worden immers directe links geposts naar webshops waar je de GoPro en/of accessoires kunt kopen.

[ Voor 34% gewijzigd door Ken. op 21-02-2013 15:16 ]

Verwijderd

Okidoki, dat weten we nu ook he ;)
Atributen heb ik besteld bij gopro zelve dus.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

onderaan een skilift
FYI : Zat race auto's waarop een GoPro wordt gemonteerd met de standaard mounts die je gewoon erop plakt ;)

Om maar wat te noemen als willekeurig voorbeeld : http://www.takesontech.com/gopro-cameras-capture-ford-racers

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
onderaan een skilift
Niets mis mee, die tape is fenomenaal. Als de oppervlakte schoon is en volledig contact maakt krijg je dat ding met geen mogelijkheid eraf. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Vreemd genoeg verlies ik sinds een paar dagen continue verbinding met de wifi remote en de black. Denk dat het aan de gopro zelf ligt want soms staat hij ineens op wifi app ipv wifi remote terwijl hij wel goed stond bij vertrek.

De remote is verbonden en een half uur later zie ik ineens alleen het wifi tekentje in het remote schermpje. Kent iemand dit probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
* AjDuLion hangt nu met apple aan de telefoon om garantie te claimen op zijn 3.. ding doet het vaker niet dan wel... grrmmbll

net nu ik een belangrijke shoot heb en wil opnemen laat dat ding afweten :(

edit : apple rulez ze sturen vandaag een nieuwe naar me toe en dan kan ik dinsdag mijn oude meegeven (word opgehaald door tnt)

hoezo service ;)

[ Voor 26% gewijzigd door AjDuLion op 22-02-2013 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Daarom heb ik ook bij Apple gekocht! Voorraad & topservice _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die info willen ivm de werking van een goed getrainde batterij.
Gopro gisteren opgeladen, vandaag buiten gezet zonder case, temperatuur onder 0°.

1 uur en 15 min laten filmen aan 1 stuk, zijnde 20 GB in de vrieskou.
En deze morgen ook nog enkele korte filmpjes gemaakt binnen aan 21°.

Hij is nu aan het opladen terug.

Ik persoonlijk kan daar mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:17:
Voor de mensen die info willen ivm de werking van een goed getrainde batterij.
Gopro gisteren opgeladen, vandaag buiten gezet zonder case, temperatuur onder 0°.

1 uur en 15 min laten filmen aan 1 stuk, zijnde 20 GB in de vrieskou.
En deze morgen ook nog enkele korte filmpjes gemaakt binnen aan 21°.

Hij is nu aan het opladen terug.

Ik persoonlijk kan daar mee leven.
welke settings ? wat staat allemaal aan ? (wifi, ledjes, geluidjes, enzovoorts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geluid op halve kracht, wifi uit, 720-120 ,protune uit. In vriesweer bloot zonder bescherming. En ik had binnen reeds op wifi gefilmd enz.... valt toch mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Time-lapse testje met 1150 foto's vanaf balkon genomen adgelopen donderdag in la Plagne http://youtu.be/2A6Iv2wcQVY

Omgezet met fcp naar een clip en versneld met ongeveer 7000%. Daarna ge-exporteerd op 1080P @24p

[ Voor 30% gewijzigd door Jpjedi op 23-02-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44
Jpjedi schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 15:24:
Time-lapse testje met 1150 foto's vanaf balkon genomen adgelopen donderdag in la Plagne http://youtu.be/2A6Iv2wcQVY

Omgezet met fcp naar een clip en versneld met ongeveer 7000%. Daarna ge-exporteerd op 1080P @24p
Ik zou er nog een keer mee spelen, bij loopt het niet echt vloeiend.

Ik heb het ook een keer gedaan en toch al een vrij soepel resultaat gekregen:
http://youtu.be/FrwwOriHid8

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Jpjedi: Zou vooral ook een interessantere plek zoeken, want nu is het 3 minuten tegen een hoop sneeuw aankijken en in de verte een wolkje en een kabelbaan zien bewegen... En je hebt 1150 foto's gemaakt, met 24p zou dat 48 seconden moeten zijn, maar jouw filmpje is ruim 3x zo lang, dat verklaart waarom het niet soepel loopt ;)

En voor iedereen die een timelapse post zonder muziek: zet er muziek onder. Zelfs al is het een test van een minuut, zet er iéts onder waardoor het uit te zitten is. Zonder muziek ben ik er na maximaal 10 seconden al helemaal klaar mee :P

[ Voor 59% gewijzigd door Hahn op 23-02-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd Hahn , ik ben geen kenner maar een tip is uitrekenen hoelang je het filmpje wilt .
Je hebt ongeveer 25 frames(foto's) nodig per seconde om enigsins vlot te draaien., dus als je bv alle vijf sec een foto neemt, en je neemt ongeveer 45 min foto's. 12*45 = 540 /25 = 21,6 sec Dan kom je met om en bij de 20 sec film die vlot zal draaien. Wil je langer ? Dan meer frames of langer filmen.

Als ik uw film uitreken kom ik uit op 6,6 frames per seconde, het is leuk gemaakt maar het kan dus beter, en zo leren we weer bij. Ik zou inkorten , tot 45 secondes en een mooi deuntje. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2013 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Dank! dat zijn inderdaad tips zeg! Ik had een tutorial gevolgd en daar heb ik de versnelling van genomen. Mijn gedachtegang was dat alles normaal als een idioot zou bewegen als ik hem nog verder zou versnellen. Ik heb nu wat andere time-lapse filmpjes bekeken en ik zie inderdaad vloeiender beeld. Ga ik proberen. Dank!

PS: voor de plaats had ik weinig keuze, ik ga hem niet buiten onbeheerd wegzetten en dit was een mooie plek voor een eerste test vanaf mijn eigen balkon.

Voor een test prima geslaagd maar terecht opgemerkt, kan nog veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:51

Ethirty

Who...me?

Ik overweeg de aanschaf van de black voor wintersport, duiken en voor op de motor. Ik proef hier wat ergenis mbt de accuduur en vastlopen. Mensen die dit willen ontkrachten? Zit niet te wachten op een dure miskoop. Alle extra's erbij kwam ik al op bijna €700 en dat was nog zonder extra batterijen :o

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Pagina: 1 ... 16 ... 81 Laatste