Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Precies WardKuipers. Vroeg het me gewoon af. Verder geen nare bedoeling. Kan me wel voorstellen dat dat zo over is gekomen. Kreeg die indruk gewoon door je twee posts. Je hoeft niet gelijk terug in de aanval hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adem9elf
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 19:27
Ik heb gisteren voor het eerst mijn gopro hero3 black gebruikt.. opgenomen met protune en spotmeting.

Een beetje contrast toegevoegd met final cut, meer niet.. Zou ik betere resultaten gehaald hebben als ik hier geen spotmeting gebruikt zou hebben? Het lucht is een witte vlak.. kan ik daar nog kleur aan geven?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=rZoI7yxMgcw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een programmaatje om makkelijk ondersteboven opgenomen video 180 graden te draaien? De originele video-bestanden heb ik het dus over, niet de clip als je eenmaal gaat editen. In iMovie lukt mij alleen dit laatste (maar ik ben dan ook een beginner)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 15:19:
Weet iemand een programmaatje om makkelijk ondersteboven opgenomen video 180 graden te draaien? De originele video-bestanden heb ik het dus over, niet de clip als je eenmaal gaat editen. In iMovie lukt mij alleen dit laatste (maar ik ben dan ook een beginner)..
Dat kan met GoPro CineForm Studio: http://support.cineform.c...-in-gopro-cineform-studio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
adem9elf schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 12:56:
Ik heb gisteren voor het eerst mijn gopro hero3 black gebruikt.. opgenomen met protune en spotmeting.

Een beetje contrast toegevoegd met final cut, meer niet.. Zou ik betere resultaten gehaald hebben als ik hier geen spotmeting gebruikt zou hebben? Het lucht is een witte vlak.. kan ik daar nog kleur aan geven?

[video]
Machtig mooi gefilmd. Hoe heb je hem bevestigd en heb je er stabilisatie overheen gehaald achteraf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adem9elf
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 19:27
Geen stabilisatie, heb de hero met de zuignap bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Niet online
Zeker je de GoPro dan nog of ga je er vanuit dat hij blijft zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie. Ik kom er helaas net achter dat dit programma (nog) niet beschikbaar is voor OSX 10.8, heeft iemand nog een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 22:17:
[...]

Bedankt voor je reactie. Ik kom er helaas net achter dat dit programma (nog) niet beschikbaar is voor OSX 10.8, heeft iemand nog een alternatief?
Ik draai 10.8.2 en het werkt gewoon bij mij. Heb je het al geprobeerd?

Ik maak gebruik van GoPro CineForm Studio versie 1.3 (1.3.2.167)

[ Voor 8% gewijzigd door vanardenne op 27-01-2013 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 22:17:
[...]

Draait hier gewoon goed hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Man wat is dat Cullmann Handstatief ontzettend slecht! Ik heb 'm vorig jaar gekocht en eigenlijk ging hij al tijdens mijn wintersport kapot. Het kopje is niet meer vast te zetten. Bijna een jaar na aankoop, Amazon (waar ik 'm gekocht had) gecontacteerd en mag hem gratis retourneren en krijg mijn volledige aankoopbedrag terug. Service DeLuxe.

Ben nu opzoek naar een nieuw handstatief voor mijn wintersport over een maand. Die GoPole vind ik erg mooi maar lijkt me niet praktisch op de piste. Daarnaast is 'ie best prijzig. Iemand tips?

[ Voor 3% gewijzigd door Koen- op 27-01-2013 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup! Een oude werphengel, alleen eerste schuif houden rest eraf halen. Zo'n aansluitstuk die je op bijvoorbeeld Suction Cup kan gebruiken aan de top schroeven en je hebt een gratis handstatief :)
Werkt prima, eigenlijk alles wat niet met 3rd person en skistok is gefilmd (paar shots van helm) is daarmee gedaan! YouTube: GoPro HERO3: Black Edition Ski Edit - Flachau 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:42
WardKuipers schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 22:40:
[...]

Misschien een beetje gemeen, maar ik vind t stiekem wel mooi dat niemand op jouw post heeft gereageerd :P ! Vind t eigenlijk ook wel terecht aangezien je geen aandacht besteed aan de rest van de forumgebruikers en t filmpje post als een soort zelfpromotie, leef mee met je topicgenoten jongen, kom je een stuk verder mee ;) !
Begrijpelijk dat je hier zo over denkt, maar daar heb ik dan ook wel mijn redenen voor. Zo gaat het al een lang tijdje over de hero 3 waar ik niks aan toe te voegen heb (wil immers alleen reageren als ik ook echt iets kan toevoegen). Voor de hero 3 was ik hier nog redelijk actief als poster, maar nu vooral meelezer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Hogader schreef op maandag 28 januari 2013 @ 00:41:
[...]

Begrijpelijk dat je hier zo over denkt, maar daar heb ik dan ook wel mijn redenen voor. Zo gaat het al een lang tijdje over de hero 3 waar ik niks aan toe te voegen heb (wil immers alleen reageren als ik ook echt iets kan toevoegen). Voor de hero 3 was ik hier nog redelijk actief als poster, maar nu vooral meelezer.
Meelezen is ook leuk, maar deel anders bijvoorbeeld ook hoe je je GoPro aan die airsoftgun van je hebt gemount, vind ik dan wel weer leuk om over (mee) te lezen ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leejoow
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

leejoow

Dat ben ik!

Gisteren zou ik gaan duiken: SD kaart error. Hoe ik ook probeer te formatteren via de camera het wil niet lukken. Vanuit Windows herkent hij een schijf die niet geformatteerd is, maar slechts 33 MB (ipv 64 GB).

Iemand anders hier ook last van of maar eens kaartje omruilen?

LilyGo behuizingen | Ontwikkelaar Itho Daalderop Warmtepomp control module

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Niet online
WardKuipers schreef op maandag 28 januari 2013 @ 00:49:
[...]

Meelezen is ook leuk, maar deel anders bijvoorbeeld ook hoe je je GoPro aan die airsoftgun van je hebt gemount, vind ik dan wel weer leuk om over (mee) te lezen ;) !
Om je vast vooruit te helpen, om de GoPro te kunnen bevestigen heb ik het volgende onderdeel besteld:

http://www.ebay.nl/itm/Go...Cords&hash=item460c1c5a69

Een andere optie is iets als dit:

http://www.ebay.nl/itm/Go...ain_0&hash=item460c23f3eb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:18
leejoow schreef op maandag 28 januari 2013 @ 08:34:
Gisteren zou ik gaan duiken: SD kaart error. Hoe ik ook probeer te formatteren via de camera het wil niet lukken. Vanuit Windows herkent hij een schijf die niet geformatteerd is, maar slechts 33 MB (ipv 64 GB).

Lijkt me meer het falen van de kaart zelf inderdaad...
Je kunt proberen via een data recovery programma nog wat eraf te halen, mocht dat nodig zijn. En dan proberen opnieuw te formatteren via Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Ik probeer 2e hands een gopro aan te schaffen, maar lijkt of mensen lijden aan het apple syndroom en denken dat ze vloeibaar goud verkopen :/ gebruikte dingen die voor €50 onder de nieuwwaarde worden verkocht :X vind dat echt idioot hoor, 2e hands is 50 tot max 70% nieuwwaarde imo...

Ik zoek nog even verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
Dat kan jij vinden, maar als dat is waar mensen het voor kopen, dan gaat jouw gevind je niks opleveren ;) En waarom zou een camera, die praktisch (soort van) onverwoestbaar is 50% van z'n waarde moeten verliezen, na een paar maanden gebruikt te zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 28-01-2013 12:40 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

Paar maanden gebruikt en onbeschadigd (dus nog garantie) is ook een ander verhaal, dan snap ik dat zo'n ding nog meer geld waard is. Maar een HD Hero van 2 jaar oud (inmiddels 2 generaties geleden) gaat ook weg voor boven de €220 en dat snap ik dus niet.

[ Voor 5% gewijzigd door lex op 28-01-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Heb twee maanden geleden nog mijn GoPro Hero 1 verkocht voor 130 euro zonder accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 10:10
Onverwoestbaar?... Mijne is zojuist plots overleden (hero 2).. was aan het filmen en camera gaf aan dat batterij leeg was, dus probeerde hem op te laden maar geen enkele reactie, lampje ging niet aan en de camera zelf ook niet. Camera is niet in contact geweest met water of iets dergelijks. Iemand oplossingen/ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Niet online
Heb je de GoPro al een keer stroomloos gehad door de accu even te verwijderen en terug te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 23:01
Ik zal binnenkort eens kijken of ik een mooi filmpje kan componeren met de opnames die ik de afgelopen tijd gemaakt heb met mijn gopro's bevestigd op een Volvo 940. Heb ze vastgemaakt met ducktape (ipv suction cup) en dat beviel eigenlijk wel! Geen dure mount meer nodig dus.

Een tip dus voor wie het ook een keer wil proberen; ducktape. Schoonmaken doe je makkelijk met WD-40.

(Pro-tip; ik heb het niet op de lak geplakt, alleen op ruiten, lak durfden we niet aan nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
@Lexus! Ja al gedaan maar niet geholpen, heel offtopic; weet iemand waar ik de chat functie van v-nix kan vinden? Bij contact staat rechts onderin en het staat er al de hele dag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
"Onze chatfunctie vind je rechtsonder in beeld. Mocht je daar geen chatmelding aantreffen, dan zijn wij op dat moment vermoedellijk even offline. We proberen ook in het weekend via chat bereikbaar te zijn."

Had je zelf ook kunnen lezen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
leejoow schreef op maandag 28 januari 2013 @ 08:34:

Yes, dit heb ik ook gehad met de Sandisk 64gb, en schijnt meer voor te komen. Omgeruild voor 2 x 32GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:39
Koen- schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:45:
Heb twee maanden geleden nog mijn GoPro Hero 1 verkocht voor 130 euro zonder accessoires.
same hier voor 110 euro ;)

die dingen blijven zn geld aardig waard

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
Jpjedi schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:58:
"Onze chatfunctie vind je rechtsonder in beeld. Mocht je daar geen chatmelding aantreffen, dan zijn wij op dat moment vermoedellijk even offline. We proberen ook in het weekend via chat bereikbaar te zijn."

Had je zelf ook kunnen lezen natuurlijk ;)
Ik quote mezelf: "en dat zijn ze al de hele dag niet" Dat is dus niet even offline.. had je zelf ook kunnen lezen natuurlijk ;)

Grapje, maar iemand nog ideeën of is de enige optie terugsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de accu's van Ebay?
Heb zelf voor 30 euro bij V-Nix.nl twee ExtremeWays accu's gehaald, die presteerden gelijk aan de originele accu's (niet zo goed dus :+ ). Misschien maar even proberen nog ergens zo'n 1300 mAh accu weg te halen..

Wat blijft het trouwens een fantastisch ding! :) Nog steeds balen van het vlekje maar dat hou je toch..
Benieuwd naar de golf aan video's die op de voorjaarsvakantie zullen volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Netjes hoor :) Het vlekje beweegt ook.. erg apart :P Valt mee in ieder geval.

Ik zit ook naar accu's te kijken, maar neig naar de Wasabi's. Of zijn de nonames ook prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken. schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:38:
Netjes hoor :) Het vlekje beweegt ook.. erg apart :P Valt mee in ieder geval.

Ik zit ook naar accu's te kijken, maar neig naar de Wasabi's. Of zijn de nonames ook prima?
Ja, komt door de stabilisatie ;) Vlekje zit - helaas - muurvast haha!
No names lijken me prima, ben benieuwd naar ervaringen. Anders zijn de ExtremeWays op V-Nix met 30 euro het best te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Zoals ik al eerder schreef blijft de gopro me verbazen, positief en negatief.

- in de plastic behuizing verlies aan scherpte en snel ongewenste reflecties (halo). Vermoed dat het plastic ruitje niet echt van optische kwalieit is.
Om het optimale uit de gopro te halen een frame gekocht maar dan moet je weer aan de slag met een dremel omdat er geen uitsparing zit voor HDMI. Het sd kaartje laat zich ook niet verwijderen zonder gefrummel. Waarom er geen ruimte is gemaakt voor de hdmi en dat je het kaartje fatsoenlijk kan verwijderen doet me krabben achter het oor. Beginners foutje van de ontwerpers? Via de usb van de gopro files up/downloaden is een trage bezigheid.

Ook nog een geknutsel om het frame om de gopro te plaatsen. Gebruik je het tweede frame als je het bacpac lcd gebruikt en je heb een vastloper dan een heel gedoe om de batterij er weer uit te halen.

- regelmatig dat de camera vastloopt. Ook na handmatige update van firmware, sandisk ultra (juiste format toegepast). Het vastlopen doet zich vooral voor na een langere periode van niet gebruik. Via de afstandbediening uitzetten en aanzetten op de gopro zelf.
-Bij gebruik van wifi wordt de gopro te warm en uiteindelijk een thermometer in de display als je te lang doorgaat met bv een usb powerpack.

- Brakke firmware die zeker nog moet worden verbeterd. Vooral wifi is nog niet helemaal wat het moet zijn.

-sluit je een externe microfone aan dan kan je de levels niet regelen en een behoorlijke grondruis aanwezig. Enige optie is om apart op te nemen en te synchroniseren als je optimaal geluid wilt. Dus extern via usb is (nog niet) bruikbaar.

- In loggen met je android is leuk speelgoed maar de delay slaat nergens op voor liveview, die niet in elke modus beschikbaar is. Wel bruikbaar om even een compositie te maken en snel in te stellen maar met een bacpac lcd ben je sneller en minder gedoe.

Ik vind als mogelijkheden zoals externe mic, hdmi, wifi enz.. je het moet afleveren als een volwassen product en niet met bugs.

Verder vind ik de extra's buitensporig duur en als je extra's zoals floating backdoor, statief mount, bacpac lcd, frame, batterijen externe lader, pola filter en andere mounts plus plakspul mee rekent dan ben je behoorlijk wat geld kwijt wil je spreken over een systeempje.
Als dan nog blijkt dat niet alles werkt zoals het hoort dan verdient dat zeker geen predicaat PRO en zou de naam Go(with the)Flow beter tot zijn recht komen. "Sorry", maar voor zoveel geld dien je iets goeds af te leveren!

De test om de smallhd dp4 via hdmi aan te sluiten gaf een prima resultaat. Vooral bruikbaar als je een compositie wilt maken zonder de batterij van je gopro te belasten. Ook het grotere beeld is welkom. Denk aan timelaps enz..

- De combinatie protune en camera raw geeft prima mogelijkheden als je je eigen looks wilt bepalen. Zeker als je vanuit het frame werkt krijg je ook nog eens optimaal scheidend vermogen en pers je alles uit het objectiefje.

Gebruik je de gopro gewoon voor een filmpje tijdens wintersport, zwemmen, surfen, in bootje en een sprong vanuit, dan voldoet het waarschijnlijk aan de verwachting. Mits niet te lang en hopende dat het blijft filmen. Vergeet ook niet een zak batterijen mee te nemen. Inmiddels een vijftal in bezit.

Voor wat grotere projecten vind ik de gopro nog niet betrouwbaar genoeg.

De aanschaf van een tweede gopro black heb ik inmiddels bevroren (heel toepasselijk aangaande de hero 3) en wacht af hoe zich het verder ontwikkeld.

[ Voor 4% gewijzigd door TecTo op 30-01-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:26
Heeft hier iemand een inschuifbare monopod in gebruik? GoPole Reach leek wel wat, maar die is hier voorlopig nog niet te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Wat houdt je tegen om op eBay zoiets te kopen : http://www.ebay.com/itm/M...ipods&hash=item2323b13a4e :?

Dezelfde monopod heb ik bij de LIDL een keer gekocht en i.c.m. de monopod en tripod adapter van GoPro zelf werkt dat prima eigenlijk ;)

Zoek een beetje op eBay rond en je zal zien dat je voor flink wat minder €€ hetzelfde kan kopen, maar dan zonder de GoPro branding !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Laatst online: 12:55

Japie.G

Colour Classic

Heb mn hero3 black binnen, wil firmware updaten.. Echter flipt de gopro site volledig hier. Ligt dat aan mij? Of heeft de GoPro site problemen.

laat maar, een tweet naar @gopro did the trick

[ Voor 16% gewijzigd door Japie.G op 02-02-2013 10:03 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:27
Rub147 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:55:
Heeft hier iemand een inschuifbare monopod in gebruik? GoPole Reach leek wel wat, maar die is hier voorlopig nog niet te krijgen...
Van de week de Cullman handstatief gebruikt. Ben er best over te spreken. Lekker stevig, kan een aardig eindje uitgeschoven worden. Alleen de statief mount is niet bijzonder stevig, je moet de schroefjes flink aandraaien.

Ben 3 dagen op wintersport geweest waarvan we 2,5 dag nauwelijks zicht hadden verdorie. Dus niet echt veel bruikbaar film materiaal kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Noxa schreef op zondag 03 februari 2013 @ 12:47:
[...]

Van de week de Cullman handstatief gebruikt. Ben er best over te spreken. Lekker stevig, kan een aardig eindje uitgeschoven worden. Alleen de statief mount is niet bijzonder stevig, je moet de schroefjes flink aandraaien.

Ben 3 dagen op wintersport geweest waarvan we 2,5 dag nauwelijks zicht hadden verdorie. Dus niet echt veel bruikbaar film materiaal kunnen maken.
Cullman statief vind ik er erg mooi uitzien. Maar hij gaat gewoon zo ontzettend snel kapot dat hij eigenlijk niet bruikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT: foto posten lukt niet, even opnieuw proberen..

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2013 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eventje voorstellen, Lesage , volg al een tijdje dit forum en vond het leuk om even in te loggen.
Heb al een en andere bijgeleerd en had nog wat info nodig.

Ben nu aan mijn tweede Hero3 Black edition toe, eerste had ik voortdurend problemen, kreeg die niet meer aan de praat zonder de batterij uit te halen, rode lampje batterij bleef branden en moest dus in en uitpluggen, heel vervelend.
Uiteindelijk een tweede hero verkregen.
Die werkt nu beter, maar nu en dan heb ik toch vastlopers, beeld bevriest en ik moet de batterij verwijderen.
De update heb ik uiteraard gedaan. Vandaag wou de wifi in geen geval werken, ik heb uiteindelijk een nieuwe firmware install gedaan en nu werkt het opnieuw .

Ik merk ook op dat alle resoluties hoger dan 720 met meer dan 50 fps , schokkende beelden opleveren op mijn imac. (3.06 intel core duo/4gb Ram, ati radeon 256mb graf.kaart en macosx lino)

Is dit bij jullie ook zo en kan ik hier iets aan doen ....?
Verder ben ik wel heel tevreden over de kwaliteit van de beelden (als hij werkt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
@Lesage, is dat schokkende overal zo? Ook als je de beelden bewerkt en gerendert hebt en afspeelt op de tv? Als dat niet zo is is het waarschijnlijk je computer die te kort komt..

Als ik dit allemaal zo lees begin ik toch wel te twijfelen over de aanschaf van een HERO3 Black....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij lage resoluties op de imac schokt het niet, , i

1440-25 ok
1440 30 slecht
1080 - 60
1080-48 slecht
960-48 ok
960-100 slecht
720 120 ok
,
op de ipad werken alle resoluties perfect, maar die filmpjes zijn tijdens het inladen reeds bewerkt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:27
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 14:44:
Bij lage resoluties op de imac schokt het niet, , i

1440-25 ok
1440 30 slecht
1080 - 60
1080-48 slecht
960-48 ok
960-100 slecht
720 120 ok
,
op de ipad werken alle resoluties perfect, maar die filmpjes zijn tijdens het inladen reeds bewerkt.....
Welke software gebruik je? In Final Cut schokt het hier ook, eenmaal gerendert zie ik het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

imovie/ gopro cine form, na bewerken werkt alles soepel maar dan is het omgevormd,
de originele bestanden vanop de sd kaart schokken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

polthemol

Moderator General Chat
een vraagje: heeft er iemand toevallig een goed voorbeeld staan van lowlight situaties ? Ik ben deze camera aan het overwegen (vooral omdat hij simpel is, ik hem bij het duiken ook kan gebruiken, hij vrij hufterproof overkomt, waterdichte behuizing en makkelijk vast te maken aan dingen), maar de lichtsterkte (of de afwezigheid daarvan) is een dealbreaker. Ik vind wel een paar voorbeelden her en der op youtube, maar ik heb sterk het idee dat ik meer naar flaws in de nabewerking aan het kijken ben, dan dat de camera tekort komt.

Tweede punt: ik las dat er een verschil in sensor is tussen de Hero 3 white en de silver, klopt dit en maakt dat nog een verschil op bovenstaande vraag uit ?

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
@polthemol http://gopro.com/product-comparison-hero3-cameras, ze omschrijven het hier als consumer tov prosumer grade, de verschillen tussen de twee zijn ook vrij duidelijk te zien bij dergelijke situatie's. Waarbij het bij de white ( HERO1) dan amper beeld is is het bij de silver (HERO2) tenminste nog duidelijk wat er in beeld is (en dat is dan ook alles). Uiteindelijk zijn deze camera's ook meer bedoelt voor situaties met veel licht (buitensport ed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Nu online

polthemol

Moderator General Chat
humz zoiets had ik wel gelezen maar ik vind de termen "prosumer grade" ed. dermate vaag en verkooptechnisch klinken altijd dat ik ze niet graag gebruik om een aankoop op te baseren.

Concreter dan: de locaties waar ik nu al foto's maak zit ik op een iso 2000 tot 3200 voor een sluitertijd van een give or take 1/200ste op f2.8 (ben niet thuis genoeg in video om die vertaalslag zo te maken dat ik vertrouwen heb in mijn conclusie vandaar dat ik het hier vraag haha).

Maar als ik je uitleg goed begrijp waren het dus geen slechte edits in youtube, maar effectief verschil. Bummer wel, eens kijken wat ik daarmee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
Nee lag inderdaad niet aan de edit, heb zelf een HERO2 en op het werk een HERO en we waren met beide aan het nachtzeilen, van de HERO1 hebben we uiteindelijk alleen het audiospoor gebruikt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
MoiZie schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:52:
Heb nu bij dealextreme voor 46 euro 5 extra batterijen gekocht incl 2 opladers (met auto-oplaad-kabel). Als ik ze binnen heb zal ik wel even posten of ze de 1300 mah specificatie waarmaken. Hopelijk komen ze nog voor mijn wintersport binnen (5 weken). Meestal bezorgt dx.com wel binnen 3 weken.
10 dagen later; ze zijn binnen! Ze werken fantastisch (althans, ik heb er nu 1 opgemaakt) met zeker een accuduur die gelijkwaardig is aan het origineel. Ik ben tevreden, nu 9 accu's (waarvan 2 originele, 2 originele extended en 5 Chinees) dus ik moet voorlopig kunnen filmen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-04-2022
low-light beeldje uit de timelapse. Dit is een hero 3 black.
klik, dit is op 12mp originele grote.

Dit is een filmpje van de Hero 2 low-light. (audio is los opgenomen!)
Alleen in stukken geknipt en omgedraaid. (alleen vergeten 'spot-meting' toen aan te zetten.)
Foto van de avond, zodat je het licht kan zien wat aanwezig was.

[ Voor 13% gewijzigd door BassieRassie op 06-02-2013 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Nu online

polthemol

Moderator General Chat
muchos gracias bassie ! dit zocht ik en bestellen maar nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Heb al gezocht hier, maar het is voornamelijk Sandisk wat de klok slaat hier?
Ik ben zelf meer van Samsung en zit te twijfelen tussen deze twee:

32 GB microSD Card UHS-I Pro (70MB/s) Samsung voor €37.
Of de 32 GB microSD Card UHS-I Class 10 (48MB/s) Samsung voor €26,50.

Wat is wijsheid? Is die 48MB/s prima, of heeft die extra snelheid wel meerwaarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
polthemol schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 07:37:
muchos gracias bassie ! dit zocht ik en bestellen maar nu :)
Als je nog benieuwd bent naar een low light filmpje met beelden van de HERO3 Black, ik heb wat beelden van de Black gebruikt in m'n laatste filmpje: http://www.youtube.com/user/WardKuipers

Ter vergelijking, ik filmde met m'n 7D + Samyang 35mm op F1.4 met ISO 1600, dus wel redelijk vergelijkbare omstandigheden als ik het vergelijk met de settings die jij hebt gebruikt ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
hmm na wat beelden terug te hebben gekeken op mijn HD3 kom ik er opeens achter dat sommige tracks gewoon strepen door het beeld geven en de audio geeft ook een kloppend geluid..

rare is dat een track ervoor en erna niets gebeurd en het kan ook geen gevalletje zijn van ''te warm'' aangezien de unit in een airconditioned ruimte stond...

helaas begint de HD2 ook kuren te vertonen na de laatste firmware update (blijft hangen na het aanzetten soms/vergeet instellingen)

ik was vroeger echt fan van gopro met de HD1/2 maar nu de hd2 en 3 kuren beginnen te vertonen en het er toch sterk op lijkt dat het aan de firmware ligt... word ik steeds meer en meer gefrustreerd.

wat punten wat ik nu met de hd3 heb

1: beginnen met filmen en dan na 10 minuten erachter komen dat hij opeens niet meer filmd en na het nakijken zien dat je maar 10 sec video hebt
2: strepen/audio problemen
3: vastlopen (vaak als je wifi gebruikt)
4: kopieren van de hd3 naar pc (als je stom genoeg bent om je micro sd converter mee te nemen) kan je gewoon vergeten dat zijn snelheden daar zou mijn oude nokia met infrarood nog sneller mee gaan
5: instellingen die spontaan gereset worden

ik heb gelukkig nog geen problemen gehad met mijn 64gb micro sd kaart die word elke keer prima gelezen

de HD2 heeft sinds de laatste firmware update de volgende issues

1: opstarten en dan ''vastlopen'' niks meer kunnen doen battery eruit en erin en dan opstarten knopjes rammen en dan doet ie het ''met geluk
2: instellingen die gereset worden zonder enige reden

het is dat ik ze voor ''erbij'' heb en ik primair met een 5D film maar het is jammer als je net dat ene shot mist omdat dat ding vastloopt of gewoon niet opneemt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Nu online

polthemol

Moderator General Chat
WardKuipers schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:48:
[...]

Als je nog benieuwd bent naar een low light filmpje met beelden van de HERO3 Black, ik heb wat beelden van de Black gebruikt in m'n laatste filmpje: http://www.youtube.com/user/WardKuipers

Ter vergelijking, ik filmde met m'n 7D + Samyang 35mm op F1.4 met ISO 1600, dus wel redelijk vergelijkbare omstandigheden als ik het vergelijk met de settings die jij hebt gebruikt ;) !
dank :)

hero3 is vanmorgen binnengekomen met de post en kan meteen weer retour :( Firmwareupdate uitgevoerd zoals gopro adviseerde en het ding reageerd nergens meer op. Geen ledjes, totally nothing.

Goed begin :P Heb atm in ieder geval de duurste 10 seconden video van mijn leven geschoten, 35 euro per seconde en dat is dan nog exclusief bewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je die volledig deftig opgeladen aan het net?Is heel belangrijk alsook de remote ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2013 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:18
Een tijdje terug heb ik meegedaan aan de Trappenloop in het Erasmusgebouw, Nijmegen.
Natuurlijk met de gopro op mijn hoofd ;) Kort filmpje gemaakt, eerste keer wat geëxperimenteerd met twixtor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ken. schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:55:
Heb al gezocht hier, maar het is voornamelijk Sandisk wat de klok slaat hier?
Ik ben zelf meer van Samsung en zit te twijfelen tussen deze twee:

32 GB microSD Card UHS-I Pro (70MB/s) Samsung voor €37.
Of de 32 GB microSD Card UHS-I Class 10 (48MB/s) Samsung voor €26,50.

Wat is wijsheid? Is die 48MB/s prima, of heeft die extra snelheid wel meerwaarde?
Ok, let me rephrase that.
Hoe snel zijn jullie kaarten? En dan bedoel ik niet de klasse..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerby5
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-01 17:42
Ken,

Ik heb zojuist de Samsung Pro besteld. De door jou genoemde snelheden zijn alleen voor lezen en juist de schrijfsnelheden, die veel lager liggen, zijn van belang voor de GoPro.

Gr, Jerby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Thanks Jerby. Dat weet ik :) Ik heb gewoon de titels overgenomen van de productpagina. Het gaat bij deze kaartjes om schrijfsnelheden tot 20MB/s. De Sandisk Ultra's geven aan tot 30MB/s te gaan en de Extreme's zelfs tot 90MB/s. Die zijn dan gelijk weer twee keer zo duur.

Hebben jullie gewoon een willekeurige >= class 10 kaart gekocht of wat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Nu online

polthemol

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:00:
Heb je die volledig deftig opgeladen aan het net?Is heel belangrijk alsook de remote ?
heb de silver, geen remote dus. En ja, was volledig opgeladen. Blijkbaar een maandagochtendmodelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Ken. schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 23:59:
Thanks Jerby. Dat weet ik :) Ik heb gewoon de titels overgenomen van de productpagina. Het gaat bij deze kaartjes om schrijfsnelheden tot 20MB/s. De Sandisk Ultra's geven aan tot 30MB/s te gaan en de Extreme's zelfs tot 90MB/s. Die zijn dan gelijk weer twee keer zo duur.

Hebben jullie gewoon een willekeurige >= class 10 kaart gekocht of wat? :P
De Sandisk kaarten worden ook door GoPro zelf verkocht, waardoor ik denk 'dat zal dan zeker goed genoeg moeten zijn'. Had 64gb en die is stuk gegaan en nu 2 x 32gb en die werken vooralsnog prima in alle opnamemodes (inclusief protune).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zag het inderdaad. Maar wie weet hoeveel geld Sandisk aan GoPro heeft gegeven om preferred partner te worden. Ik heb echter gelezen dat de GoPro Hero3 Black sowieso langzamer schrijft dan alle class 10 kaartjes aan kunnen. Niet al te moeilijk dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Ken. schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:10:
Zag het inderdaad. Maar wie weet hoeveel geld Sandisk aan GoPro heeft gegeven om preferred partner te worden. Ik heb echter gelezen dat de GoPro Hero3 Black sowieso langzamer schrijft dan alle class 10 kaartjes aan kunnen. Niet al te moeilijk dus..
Ze hebben vast een goede deal samen. Maar de Sandisk kaartjes zijn bij DATAIO ook nog eens goedkoper dan Samsung, dus heb dan weinig reden om er vanaf te wijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat is zeker zo ja. Samsung dropping the ball :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf de Sandisk via DATAIO (64 GB), werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ken. schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:01:
Dat is zeker zo ja. Samsung dropping the ball :P
Wait, toch niet.. Samsung was goedkoper en sneller. Die maar besteld :)

32 GB microSD Card UHS-I Class 10 (48MB/s) Samsung

[ Voor 10% gewijzigd door Ken. op 08-02-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week een transcend 32 gig ingeplugd, en nog geen enkele blokkage tot op heden , met mijn twee sandisk 16 ultra daarentegen...... ff afwachten vooraleer victory te kraaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

frietsje schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:52:
Een tijdje terug heb ik meegedaan aan de Trappenloop in het Erasmusgebouw, Nijmegen.
Natuurlijk met de gopro op mijn hoofd ;) Kort filmpje gemaakt, eerste keer wat geëxperimenteerd met twixtor...

[video]
offtopic:
Iedereen vin het blijkbaar belangrijker om zo goedkoop mogelijk sd kaartjes te kopen... topic verliest zijn waarde in ieder geval mijn interesse...

Anyways,

vet filmpje! En op een leuke manier twixtor gebruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen! Ik ben op skireis geweest en heb meerdere filmpjes gemaakt met de GoPro (2e editie). Achteraf bekeek ik ze op de pc en bleken de filmpjes enorm te haperen, de skiër voor mij "flitst" van links naar rechts. Kan ik hier iets aan doen?
En zo ja, kan iemand mij uitleggen hoe?
Hij stond op 1080p ingesteld.

Alvast bedankt! Grts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi, uw gopro filmt onder hoge resolutie en in een formaat waar je nadien heel wat mee kunt veranderen. Die beelden projecteren op uw pc of mac, vragen een zware videokaart, uw kaart kan die dus niet aan. Wis nu die beelden niet, maar bewerkt ze met uw goproprogramma of een ander, en exporteer ze naar een ander formaat, nu gaan de beelden niet meer schokken. Test maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelveen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 10:49
Dit kan ik beamen, mijn oude laptopje kon de 1080 beelden uit mijn contour ook niet aan. Mijn veel vlottere pc daarinetegen wel. Snellere pc nemen dus of eerst bewerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
@Febver @lesage een zware videokaart is zeker niet nodig, gewoon iets simpels van 70 euro moet zeker voldoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Een aparte videokaart of ivy architectuur is al voldoende. Er is niets zwaar aan 1080P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik had vorige week iets vaags met mn nieuwe hero 3 (silver).

Ik had op een dag al een aantal filmpjes gemaakt, en wilde nog wat meer shots maken.
Ik kon de opname starten, en het rode lampje ging ook branden. alleen na een paar seconde, ging ie weer automatisch uit, en was er niks opgenomen. De camera uit en aangezet, maar dat werkte niet..

Dit heb ik opgelost door een ander SD-kaartje te plaatsen. De 'foute' SD-kaart, had nog wel de eerste paar filmpjes, en leek ook goed te zijn verder. (geen foutmeldingen bij kopieren oid)
Daarna heb ik het kaartje geformateerd (in de camera), en hij lijkt het nu weer te doen.

Iemand dit eerder meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn tweede Black edition werkt nu goed. In het begin enkele vastlopers gehad. Na een tweede firmwareinstal alles ok.
Heb de indruk dat deze volgorde van bedienen bij mijn gopro perfect werkt.
Gopro staat uit. Ik zet de wifi aan met de knop aan de zijkant, ik neem de remote control en zet de gopro aan. Na gebruik zet ik de gopro uit met de remote en zet ik ook de wifi uit. Sedert een week gebruik werkt hij perfect.
-----------------------------
Ik gebruik voor de videobewerking Imovie en goprocineform.

Is er iets beter op de markt die vrij te downloaden is voor Mac ? Het is voor sporadisch gebruik .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Laatst online: 21-08 18:42
Mijn eerste video en ervaring met een GoPro Hero 3 Black, gemonteerd met iMovie.
http://youtu.be/DJ6hz0itYDE

[ Voor 12% gewijzigd door Vitruvius op 11-02-2013 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Robberto schreef op maandag 11 februari 2013 @ 12:54:
Mijn eerste video en ervaring met een GoPro Hero 3 Black, gemonteerd met iMovie.
Leuk! Kun je wat meer vertellen (welke settings, protune aan/uit)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Kan iemand me wat vertellen over de praktische haalbaarheid van een platte mount (sticker) op mijn ski? Hij zit er nu op, aan de voorkant, maar ik ben bang dat als de ski's kruisen mijn GoPro weg is. Ik zal er sowieso een touwtje omheen doen, maar lees nu verhalen op internet dat de sticker kennelijk niet goed tegen die trillingen / koude kan?! Hoe zit dat dan met mijn helm sticker? Kan ik dat ook vergeten? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tof Flachau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Jedi Geub schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 23:13:
[...]

offtopic:
Iedereen vin het blijkbaar belangrijker om zo goedkoop mogelijk sd kaartjes te kopen... topic verliest zijn waarde in ieder geval mijn interesse...
Ten eerste gaat het niet om "zo goedkoop mogelijk sd kaartjes kopen". Een goéde kaart met de juiste snelheid (dáár ging het om..) en goede betrouwbaarheid is een belangrijk deel van je GoPro. Kijk maar hoeveel er problemen geven. Geenszins offtopic dus, maar waardevolle informatie. Jammer dat het niet matcht bij jouw ideaalbeeld van deze thread. Dit is gewoon een algemeen topic waar meer langs kan en mag komen dan alleen leuke filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Laatst online: 21-08 18:42
Koen- schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:08:
[...]

Leuk! Kun je wat meer vertellen (welke settings, protune aan/uit)?
Ik heb ProTune niet gebruikt, gewoon 720p met de hoogste frame rate. Klein stukje 1440 gedaan maar dan krijg je 4:3 verhoudingen dus snel weer uit gezet.

De opnames zijn gemaakt met een curved helm mount en met een U-shot. Gehuurd bij: VersusShop, een absolute aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Leuk dat het hele scala aan GoPro-nummers voorbij komt :P Prima filmpje hoor! Het beeld is alleen wat donker (doordat er met name wit in beeld is wordt er al gauw underexposed, dat had je kunnen compenseren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

MoiZie schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:19:
Kan iemand me wat vertellen over de praktische haalbaarheid van een platte mount (sticker) op mijn ski? Hij zit er nu op, aan de voorkant, maar ik ben bang dat als de ski's kruisen mijn GoPro weg is. Ik zal er sowieso een touwtje omheen doen, maar lees nu verhalen op internet dat de sticker kennelijk niet goed tegen die trillingen / koude kan?! Hoe zit dat dan met mijn helm sticker? Kan ik dat ook vergeten? :'(
Levert wel leuke beelden op!

Maar volgens mij is een ski nog iets te flexibel om de mount goed te laten zitten.
Een vriend van me had ook een platte mount op zijn ski gezet (net iets voor zijn voorste binding), en daar heeft ie ook wel een paar rondjes mee gemaakt. Maar vorige week was ie ineens zijn mount kwijt (gelukkig zat z'n gopro er dus niet op)

het kan dus, maar wees wel zeker dat je hem met een touwtje oid zekert!
Al is het dan wel een beetje oppassen, ik zou het niet prettig vinden als ie met 75km/u+ ineens losschiet, en er een gopro tussen je ski's bungelt. (keihard crashen met die snelheid is niet aan te raden ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

trilt ook te erg, wij hebben het geprobeerd met een snowboard maar je krijgt er echt geen mooie beelden van, het is dan leuker om hem op je vlak boven of onder je knie te bevestigen met een strap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Maar het kán wel. Heb genoeg video's gezien waar beelden vanaf het board goed werkten.

Hier bijvoorbeeld: (ok, dat is dan wel gelijk een pro productie, maar het idee is hetzelfde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan de GoPro 3 ook live beelden via WIFI verzenden naar een smartphone/computer?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:29:
Kan de GoPro 3 ook live beelden via WIFI verzenden naar een smartphone/computer?
Nee, volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Via de GoPro app kun je live beelden (met een dikke vertraging) op je smartphone zien ja.

EDIT: linkje erbij.. http://youtu.be/Nj55JAaGWXQ?t=3m51s

[ Voor 9% gewijzigd door Ken. op 11-02-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke interessant vertraging als in minder als 30 Seconden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
4 seconden vertraging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
Volgens GoPro zelf volgens mij 5 seconden maar goed dat zal om t even zijn want die optie gebruik je alleen even om te zien wat je precies aan het filmen bent en daarna gebruik je t toch niet meer :)

Overigens net een kadootje van m'n vader ontvangen:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/404933_10200528383552049_1818207834_n.jpg

Heeft iemand overigens ervaring met deze accu's?

http://www.amazon.com/Was...1-AHDBT-301/dp/B00AAIPT76

Ze schijnen daadwerkelijk langer mee te gaan (1200mah).

[ Voor 15% gewijzigd door Clementine op 11-02-2013 15:00 . Reden: vraag toegevoegd ]

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

In het filmpje dat ik er later bij heb geplaatst zie je dat het om en nabij de 3 á 4 seconden lag geeft.

Die Wasabi accu's heb ik hier al een paar keer langs zien komen ja. Dat wordt ook mijn eerstvolgende aankoop voor mijn GoPro. Wel weer 50 euro.. http://www.sportscam.eu/a...arger-for-gopro-hd-hero3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Ken erg duidelijk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Clementine schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:57:
[...]

Heeft iemand overigens ervaring met deze accu's?

http://www.amazon.com/Was...1-AHDBT-301/dp/B00AAIPT76

Ze schijnen daadwerkelijk langer mee te gaan (1200mah).
Ja, ik heb ze en ze werken prima. Krijgt er ook een heel handige lader bij.
Heb niet getest of ze langer mee gaan maar neem aan van wel (ietsje).

Deze staan op internet, (ook de hero 2 versie) goed bekend. Daarom heb ik ze genomen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
Leuk filmpje, maar ik vind t zelf enigszins heiligschennis om DE HERO2 track te gebruiken voor beelden waar amper iets in gebeurt :P ! Daarom zou ik je ook als tip willen geven om (als je edit op muziek) je shots een stuk korter te houden, wees streng voor jezelf in wat je gebruikt en 'kill your darlings' ;) !
Robberto schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:34:
[...]

Ik heb ProTune niet gebruikt, gewoon 720p met de hoogste frame rate. Klein stukje 1440 gedaan maar dan krijg je 4:3 verhoudingen dus snel weer uit gezet.
Met 1440p kan je een hele hoop leuke dingen, kijk maar eens naar deze edit ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt al moe bij de gedachte van al die keyframes. Zal behoorlijk wat uurtjes gekost hebben haha! Eindresultaat natuurlijk wel fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik word eigenlijk meer moe van de uren aan shot selecties. Als je dat eenmaal goed achter de rug hebt ben je in After Effects een stuk minder lang bezig dan dat je beelden hebt die totaal niet aansluiten en dat recht moet gaan breien.

EDIT: Even voor de duidelijkheid: het is niet dat ik zeg dat het een eitje is :P

[ Voor 13% gewijzigd door Ken. op 12-02-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Ja dat kan. Verbinden met de WiFi van de GoPro en dan browsen naar het ipadres van de gopro (http://10.5.5.9:8080/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Ik blijf de GoPro toch echt een vet apparaat vinden, dit kan alleen met een GoPro:

Afbeeldingslocatie: http://www.kitehigh.nl/i/gallery/uploads/1/normal/5723GOPR0341.JPG

[ Voor 12% gewijzigd door Marc_87 op 12-02-2013 18:41 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 81 Laatste