Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij versusshop.nl verwachten ze hem 30 november binnen te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
Dit was met ProTune uit, hoezo?

Ik snap nog niet helemaal wat voor de toegevoegde waarde is van protune, het enige wat ik er van heb gezien op youtube doet mij denken dat het gewoon meer nabewerking vereist. Terwijl het er zonder al meer dan scherp genoeg uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:38:
@SnackMasterFlex > Waar heb jij jouw Black edition vandaan? Probeer hem te krijgen maar niemand in Nederland kan hem nog leveren en de datum op de GoPro site is naar achter gezet op 3 december :-(
Zit op dit moment voor mijn werk in Amerika, vandaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Heeeeeeel lang geleden dat ik hier heb gepost, maar aangezien ik nu ook druk bezig ben om voor mezelf een GoPro HERO3 Black Edition te regelen, toch maar weer eens wat bijgelezen.

Ik las redelijk wat vragen over welke versie je nou moet hebben, terwijl dat eigenlijk vrij simpel is.

Als je het filmpje op onderstaande link hebt gezien: http://business.transworl...and-media-adventure-trip/

Weet je dat de White een vernieuwde GoPro HD HERO is, de Silver een vernieuwde GoPro HERO2 en de Black Edition het echte nieuwe paradepaardje is.

Het voordeel van de White en de Silver ten opzichte van de HERO en de HERO2 is de built in Wifi backpack, ze zijn iets scherper (lens) en ze zijn natuurlijk kleiner en lichter.
SnackMasterFlex schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:07:
Eerste snowboarding filmpje wat ik ge-edit heb met gopro3 black edition materiaal:

http://youtu.be/5ucvCJK0ezA

(eerste keer editen met final cut pro, geen conversie gedaan met de gopro software. Gewoon direct het materiaal van de sd kaart in final cut bewerkt, merk dat dit een scherper resultaat geeft.)
Leuk om te zien dat hier al een HERO3 Black filmpje staat, maar dan kies je zo'n lekker nummer, overstuur je de audio, erg jammer :'( !

Btw, ik ben nogal een fanboy :P _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/541178_435887513136531_165421385_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
SnackMasterFlex schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:32:
[...]

Dit was met ProTune uit, hoezo?

Ik snap nog niet helemaal wat voor de toegevoegde waarde is van protune, het enige wat ik er van heb gezien op youtube doet mij denken dat het gewoon meer nabewerking vereist. Terwijl het er zonder al meer dan scherp genoeg uit ziet.
Gewoon nieuwsgierig. Ik heb wel wat vergelijk-video's gezien, maar vind het niet altijd mooier.
Dit filmpje is trouwens wel erg gaaf:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
Koen- schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:15:
[...]

Gewoon nieuwsgierig. Ik heb wel wat vergelijk-video's gezien, maar vind het niet altijd mooier.
Dit filmpje is trouwens wel erg gaaf:

[video]
Goh! Hello captain obvious :P ! Natuurlijk is die gaaf! T is een filmpje van zo'n beetje DE beste production artist die GoPro in huis heeft, Abe Kislevitz ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
WardKuipers schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:06:
maar dan kies je zo'n lekker nummer, overstuur je de audio, erg jammer :'( !
[afbeelding]
Helemaal mee eens :(, maar het was s'avonds laat en ik wist niet hoe ik het kon fixen in final cut pro dus heb ik het maar gelaten als het was. Zal kijken of ik er een verbeterde versie van kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Is zo'n cameraatje goed om in het donker te filmen? Ik zou namelijk vuurwerk willen filmen, en zoek hiervoor een geschikte camera. Ik ben ook geïnteresseerd in een DSLR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:18
Over het donker staat hierboven genoeg omschreven met voorbeelden. Echt in het donker zijn de resultaten niet zo mooi als met licht. Het ligt er een beetje aan wat je ermee gaat doen. Een timelapse op vast statief kan nog wel wat opleveren. Bewegende camera wordt toch minder denk ik.

Daarnaast, een DSLR is wel weer iets heel anders. De gopro kies je net omdat hij zo klein en handig is. Als dat geen vereiste is dan heeft de DSLR (indien een degelijke) altijd wel betere resultaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Heeft iemand al een goede vergelijking tussen de drie nieuwe modellen gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:01

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
WardKuipers schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:06:
Heeeeeeel lang geleden dat ik hier heb gepost, maar aangezien ik nu ook druk bezig ben om voor mezelf een GoPro HERO3 Black Edition te regelen, toch maar weer eens wat bijgelezen.

Ik las redelijk wat vragen over welke versie je nou moet hebben, terwijl dat eigenlijk vrij simpel is.

Als je het filmpje op onderstaande link hebt gezien: http://business.transworl...and-media-adventure-trip/

Weet je dat de White een vernieuwde GoPro HD HERO is, de Silver een vernieuwde GoPro HERO2 en de Black Edition het echte nieuwe paradepaardje is.

Het voordeel van de White en de Silver ten opzichte van de HERO en de HERO2 is de built in Wifi backpack, ze zijn iets scherper (lens) en ze zijn natuurlijk kleiner en lichter.

[...]

Leuk om te zien dat hier al een HERO3 Black filmpje staat, maar dan kies je zo'n lekker nummer, overstuur je de audio, erg jammer :'( !

Btw, ik ben nogal een fanboy :P _/-\o_
[afbeelding]
Mag ik vragen waar je die pet vandaan hebt?

Hier een filmpje van mij, gemaakt met behulp van de GoPro HD Hero 2

[ Voor 4% gewijzigd door Row1 op 02-12-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWijnhoven
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-07 17:18
Weet iemand wanneer de Black edition in NL geleverd gaat worden?
Vet filmpje trouwens van die Sletta :)

[ Voor 23% gewijzigd door RobWijnhoven op 03-12-2012 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Op de gopro site staat release 10 december! Deze is echter al meerdere malen naar achter geschoven, was eerst halverwege november. Heeft denk ik te maken met bugfixes (in de firmware gok ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik heb wat leveranciers gebeld (versusshop, vnix cameraland enz enz) maar bij GoPro schijnt het de normaalste zaak van de wereld te zijn om niet op tijd uit te leveren :)

Ik ga 2e week januari op vakantie dus ik hoop dat ze dat redden :) Mijn pa heeft de white dus kon al even gluren naar het formaat van de nieuwe gepro's (ik had zelf een Hero2) maar wat is dat mooi zeg! En ingebouwde wifi is het bommetje!

Ik vond de beeld kwaliteit van de White echter wel tegenvallen, zeker in minder licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
Row1 schreef op zondag 02 december 2012 @ 12:08:
[...]

Mag ik vragen waar je die pet vandaan hebt?
Natuurlijk mag dat :P ! Die heb ik bij de IBC van de mannen van GoPro gekregen en daarna mocht ik nog even een F1 auto door de RAI duwen _/-\o_ *O*

Afbeeldingslocatie: http://distilleryimage11.s3.amazonaws.com/3defe3b2f8f611e1b44322000a1e8c9f_7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://distilleryimage9.s3.amazonaws.com/7e9fcfa6fc2711e18a2c22000a1d0378_7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
Qunix schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:44:
Is zo'n cameraatje goed om in het donker te filmen? Ik zou namelijk vuurwerk willen filmen, en zoek hiervoor een geschikte camera. Ik ben ook geïnteresseerd in een DSLR.
Ik vond de HERO2 t nog best netjes doen bij vuurwerk, voorbeeldje ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WardKuipers schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:41:
[...]

Natuurlijk mag dat :P ! Die heb ik bij de IBC van de mannen van GoPro gekregen en daarna mocht ik nog even een F1 auto door de RAI duwen _/-\o_ *O*
Wat vet! Wat voor event was dat?
Zag laatst op wat foto's dat enorm veel GoPro medewerkers aanwezig waren..
Had ik graag mee willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

SgtCaffran schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 00:34:
Op de gopro site staat release 10 december! Deze is echter al meerdere malen naar achter geschoven, was eerst halverwege november. Heeft denk ik te maken met bugfixes (in de firmware gok ik).
Hoop ook dat ze het redden want heb hem al voor kerst nodig.

In de reviews kwamen verschillende redelijk irritante bugs naar voren dus denk inderdaad dat ze die liever eerst fixen voordat ze europa ook uitleveren. Hopelijk geen hardware issue... :X

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:32:
[...]

Hoop ook dat ze het redden want heb hem al voor kerst nodig.

In de reviews kwamen verschillende redelijk irritante bugs naar voren dus denk inderdaad dat ze die liever eerst fixen voordat ze europa ook uitleveren. Hopelijk geen hardware issue... :X
Versusshop meldt ook 10 december nu, maar V-Nix zegt dat december lastig wordt..

Toch iets te snel naar productie gegaan dus.. :? Beste blunder voor zo'n premium product 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Tja ze wilden uiteraard Thanksgiving en Kerstmis graag meepakken lijkt me.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Ik wacht er ook op voor een wintersport in januari en februari, hoop dat ze het toch in december gaan redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
Qunix schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:44:
Ik heb vorig oud&nieuw met me GoPro HD Hero 2 (en andere camera's) opgenomen. En dit is het resultaat. De beelden van de GoPro zul je denk ik wel herkennen.

WardKuipers schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:41:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Nice! Ben echt al lang op zoek naar zo'n pet, maar is dus nergens te koop en alleen bij toeval van medewerkers/op events te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
Row1 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:25:
Nice! Ben echt al lang op zoek naar zo'n pet, maar is dus nergens te koop en alleen bij toeval van medewerkers/op events te krijgen?
Klopt, of als je sponsored athlete bent natuurlijk ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:31:
[...]

Wat vet! Wat voor event was dat?
Zag laatst op wat foto's dat enorm veel GoPro medewerkers aanwezig waren..
Had ik graag mee willen maken.
IBC 2012 gok ik :) Ik was er namelijk ook en de GoPro stand was toch wel het gezelligst _O_ Helaas niks gewonnen :'(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
nero355 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:48:
[...]

IBC 2012 gok ik :) Ik was er namelijk ook en de GoPro stand was toch wel het gezelligst _O_ Helaas niks gewonnen :'(
Klopt! Heb een pet gekregen, shirt gevangen en tot na t sluiten van de RAI bier zitten drinken met de mannen van GoPro :P !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:33
Ik zit een beetje te twijfelen over de aanschaf van een 2e hands GoPro HD Hero2 via een kennis. Daar ik niet heel vaak de camera ga gebruiken en het vooral leuk vind om wat actie beelden te maken bied de nieuwste versie niet perse zoveel meer voor mij. De vraag is alleen een beetje of de prijs(250 euro) gerechtvaardigd is:

GoPro HD Hero 2:
GoPro Waterproof Housing
GoPro Waterproof Housing Skeleton (open zijkanten)
Open/Closed Backdoor (achterkant)
Wifi Bacpac
Wifi Remote
Front Helmet Mount
3 Way pivot arms
Curved Mount
Flat Mount
Quickrelease
Extra batterij
16 GB SD kaart

Kunnen jullie daar wellicht iets zinnigs over zeggen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
voor die prijs ? doen

Ik zou voor dat setje eerder 300+ vragen (wifi bacpack en alle extra's)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik kreeg 400 voor mijn hero 2, waterproof housing, lcd bacpac...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Jedi Geub schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:14:
Ik kreeg 400 voor mijn hero 2, waterproof housing, lcd bacpac...
Heb je veel geluk denk ik. Tenminste als je ziet wat je voor E450 krijgt bij de Black Edition.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Na enige tijd mee te hebben gelezen in dit topic heb ik ook een vraag;

Ik wil graag een gopro Hero 3 aanschaffen, de Silver edition,
Deze wil ik gaan gebruiken met mijn 2 hobbies, mountainbiken en auto's.

De vraag, Heeft iemand hem al gebruikt ism de APP die er voor de iphone is?
Dus de beelden direct terug krijgen na het filmen of zelfs tijdens het filmen?

Want dat is ook wel 1 van de redenen dat ik richting de 3 wil,
Er zijn natuurlijk wel meerdere redenen maar hier kan ik weinig gebruiks ervaringen over vinden.

Groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Vandaag is het 10 december, de eerdere estimated ship date. Maar natuurlijk is deze deadline weer verschoven, nu is het 13 december...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
SgtCaffran schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:05:
Vandaag is het 10 december, de eerdere estimated ship date. Maar natuurlijk is deze deadline weer verschoven, nu is het 13 december...
die 13e staat al 2 weken op de gopro website, ik gok dat we dit jaar geen hd3's uitgeleverd gaan krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
AjDuLion schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:56:
[...]
die 13e staat al 2 weken op de gopro website, ik gok dat we dit jaar geen hd3's uitgeleverd gaan krijgen...
Stond eerst op halverwege november, toen 30 november, toen 10 december (vorige week nog) en nu een aantal dagen misschien op 13 december. :)

Wat me dus wel opvalt is dat de laatste verschuiving van release date slechts drie dagen is, terwijl de andere bijna 2 weken waren. Misschien toch teken dat het dichtbij komt? >:) Ik hoop het in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Anders ik wel. Hopelijk werkt de gopro app ook gelijk goed want die staat voor 14dec12 genoteerd.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Paar vraagjes voor de kenners.

Weet iemand
  • Hoeveel minuten film (bij een resolutie van 1080p @60fps) er op een 32GB microSD kaartje past? (Twijfel nog tussen 32 of 64GB)
  • Ik wil een Class 10 of UHS1 class kaartje kopen. Kan natuurlijk voor het standaard Sandisk gaan maar iemand nog tips voor een echt snelle kaart / goed merk? (Uiteindelijk moet je het ook weer naar je PC kopieren) Reviews zijn ook welkom. :)
Dank alvast! :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
De nieuwe hero3 black neemt met protune aan ongeveer 45Mbit/s op. Dus 60*60*45/8=20.000MB/uur=20GB/uur.

Ik zou gewoon voor de sandisk mobile ultra micro SDXC gaan, overal goeie recensies en qua prijs scheelt het niet veel vergeleken met andere merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Ok thanks. :)

Dan is 32gb op zich genoeg voor mij en tenzij anderen een betere variant aan kunnen raden dan ga ik inderdaad maar voor de Sandisk..

ps: Ik heb begrepen dat de Black edition inderdaad deze week geleverd gaat worden. Alleen schijnt GoPro maar een klein deel van de oorspronkelijk bestelde initiele lading te kunnen leveren..... :( :'(

[ Voor 40% gewijzigd door Help!!!! op 11-12-2012 18:15 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
Via een contact bij GoPro bij de distributeur van Nederland uitgekomen, kortom ik heb nu een HERO3 Black Edition *O* !

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/197914_457989057593043_757162971_n.jpg

Voor de mensen die nog zoeken, als je HEEEEEEEL snel belt, hebben ze er misschien nog wel één bij nivo Schweitzer in Amsterdam ;) !

http://www.nivo-schweitze...30fps+1080p60720p/47538/0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Lucky bastard! :D edit: we verwachten nu natuurlijk wel een eerste indruk/review >:)

Shit: Estimated Ship Date: December 21, 2012 :(

[ Voor 33% gewijzigd door SgtCaffran op 12-12-2012 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:54
Zojuist bij BlackEdition bij Apple besteld! Leverdatum tussen 18/20 december! Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruitech
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-04 18:15
WardKuipers schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:29:
Via een contact bij GoPro bij de distributeur van Nederland uitgekomen, kortom ik heb nu een HERO3 Black Edition *O* !

Voor de mensen die nog zoeken, als je HEEEEEEEL snel belt, hebben ze er misschien nog wel één bij nivo Schweitzer in Amsterdam ;) !

http://www.nivo-schweitze...30fps+1080p60720p/47538/0
En te laat :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
uitverkocht zeker ;) ?

ik heb er lang over nagedacht maar ga toch wachten tot de uitlevering van die dingen beter is en de firmware bugs eruit zijn gehaald.

plus het feit dat ik de komende maand er nog geen een nodig heb telt ook wel mee in deze dure maand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Jij heerlijke vent! _/-\o_

Meteen gebeld vanochtend om half 10 en ze hadden er nog 1!!! Zojuist opgehaald en hij is nu aan het updaten! Ben echt happy de peppy!

Naast mij stond een jongen die ook een Hero3 Black gereserveerd had! Hoe ze het daar deden weet ik niet maar wat super dat ze er een paar op voorraad hadden!

Nivo Schweitzer is mijn nieuwe favo foto shop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Ik blijf nog steeds hopen dat dit een voorbode is dat ze toch beetje bij beetje geleverd gaan worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:44
Bij Apple Store een levertijd van 3-5 werkdagen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petok
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-08 13:32
Ward Kuipers held! _/-\o_ Jedi Geub die jongen was ik misschien wel ;)

Voor de mensen met vastlopers en andere problemen, iemand heeft hier wat oplossingen geplaatst. Volgens mij komt het neer op goed opladen en de juiste SD kaart hebben.

Verder lees ik hier en daar: "Just been on the phone to GoPro - guy on the phone said Black Editions are actually being sent out in a months time and to ignore the date on their website."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wat een tip! Thanx! Vanmorgen direct gebeld, de voorraad van nog enkele bevestigd gekregen en betaald. Nu maar hopen dat ze het waar kunnen maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruitech
  • Laatst online: 26-04 18:15
AjDuLion schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:00:
[...]

uitverkocht zeker ;) ?

ik heb er lang over nagedacht maar ga toch wachten tot de uitlevering van die dingen beter is en de firmware bugs eruit zijn gehaald.

plus het feit dat ik de komende maand er nog geen een nodig heb telt ook wel mee in deze dure maand :+
Ik was net te laat, ze waren verbaast over hoe snel alles verkocht was. Mogelijk op korte termijn een ruime voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Petok schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:51:
Ward Kuipers held! _/-\o_ Jedi Geub die jongen was ik misschien wel ;)
Was jij de jongen met de tas? Ik stond rechts van je met mijn dochter ;) Top ding of niet?

Jammer alleen dat de Black editie nog niet in de GoPro App worden ondersteund, als het goed is is dat de 14e verholpen met de nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
Zit er bij de black edition ook een oplaadkabeltje voor de WiFi Remote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Yeps

• Jpjedi
  • Laatst online: 24-08 16:41
Rub147 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:41:
Bij Apple Store een levertijd van 3-5 werkdagen ;-)
Daar heb ik hem besteld. Weet ik zeker dat het goed geregeld is (normaal toch)

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Jpjedi schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:34:
[...]

Daar heb ik hem besteld. Weet ik zeker dat het goed geregeld is (normaal toch)
Ik heb daar philips lampen besteld en dat zou ook 5 dagen duren tot ik na 6 dagen een mailtje kreeg dat de levertijd nu in maart (!!) 2013 zou zijn...

• Shabbaman
  • Laatst online: 21:53

Shabbaman

Got love?

Ik ben de draad kwijt: is die Surf edition nou gewoon een camera met een surfboard mount en een swivel? Oftewel, als je de white edition koopt en een surfboard mount dan ben je er eigenlijk ook (maar dan met een mindere maar stuk betaalbaardere camera)?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• AjDuLion
correct shabbaman

• Shabbaman
  • Laatst online: 21:53

Shabbaman

Got love?

Gelukkig, dan ben ik dus niet helemáál gek :+

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• jdwrist
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

Had ik dat geweten had ik hem op Tenerife meegenomen. Daar was de HD3 een kleine 300 euries

Of ik haal ik er nu een paar door elkaar heen 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door jdwrist op 13-12-2012 18:58 ]

Live youre Life and Enjoy every Day

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 18:28
jokapo schreef op donderdag 13 december 2012 @ 18:58:
Had ik dat geweten had ik hem op Tenerife meegenomen. Daar was de HD3 een kleine 300 euries

Of ik haal ik er nu een paar door elkaar heen 8)7
Nee klopt, in de USA is hij ook maar omgerekend 305 euro.
Lach me rot hier omdat mensen nu dik 150 euro meer betalen dan dat ze zouden kunnen. Aan de andere kant, garantiewijs is het wel weer handiger.

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

• WardKuipers
  • Niet online
Jedi Geub schreef op woensdag 12 december 2012 @ 17:25:
[...]

Was jij de jongen met de tas? Ik stond rechts van je met mijn dochter ;) Top ding of niet?

Jammer alleen dat de Black editie nog niet in de GoPro App worden ondersteund, als het goed is is dat de 14e verholpen met de nieuwe firmware.
Geen dank mannen ;) ! Voor de mensen die m nog zoeken, ik spotte er net ook één bij de Wim Jaquet bij mij om de hoek :P !

• WardKuipers
  • Niet online
Noenie schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:52:
[...]

Nee klopt, in de USA is hij ook maar omgerekend 305 euro.
Lach me rot hier omdat mensen nu dik 150 euro meer betalen dan dat ze zouden kunnen. Aan de andere kant, garantiewijs is het wel weer handiger.
Vorig jaar iemand die naar NY ging een HERO2 mee laten nemen voor mij, scheelt idd veel geld & garantie heb je *als je niet al te gek gaat doen* naar mijn mening niet echt nodig bij een GoPro ;) ! Maar als je de mogelijkheid krijgt, zou ik m zeker uit (bijvoorbeeld) de States halen, kan je die 100+ euro mooi aan extra's uitgeven ofzo :P !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
Mijn Black Edition is zojuist verzonden door Apple :) Woensdag besteld, a.s. maandag afgeleverd!

Overigens staat hij nu "Op voorraad" bij Apple!

[ Voor 20% gewijzigd door Mrk87 op 14-12-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Mrk87 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 18:19:
Mijn Black Edition is zojuist verzonden door Apple :) Woensdag besteld, a.s. maandag afgeleverd!

Hier ook op verzonden *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
Zoals eerder gezegd: http://youtu.be/V6Os43LBgVQ

Snowboarding met de gopro black edition in Japan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrk87 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 18:19:

Dank voor de tip. Heb 'm zojuist ook besteld vai de Apple Store. Met wel wat koudwatervrees, gelet op de vele fails waarvan hier en elders melding wordt gemaakt. Can't wait though... 't wordt overigens m'n eerste GoPro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: GoPro Skiing - Next Levels

Uit de pure frustratie van het uitblijven van mijn Black Edition, het is maar te hopen dat ik hem ontvang voor mijn wintersport, de beelden van vorig jaar maar weer uit de kast gepakt voor een edit!

Ben trouwens bezig om een oude werphengel als mount te gaan gebruiken.
Van de hengel heb ik de onderste twee schuiven zeg maar overgehouden (wieltje eraf gezaagd en beetje glad geschuurd) en een gewoon verlengstuk wat je op je mounts kan doen wat gezaagd en bewerkt en met een schroef vastgezet bovenop de uitschuifbare stok gezet.
Nu is het doel om in de tas een soort tasje te zetten, soort stoffen kokertje die van boven naar onder in de tas loopt en waar de hengel precies in past (wellicht nog een klittebandje voor wat stabiliteit), zodat ik een echt 3r person perspectief kan creeeren!
Zal als ik ermee klaar ben een paar foto's erop zetten, en als de Black Edition binnen is eens een praktijktest doen, maar so far lijkt de uitkomst me erg vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 16:01:
[...]

Dank voor de tip. Heb 'm zojuist ook besteld vai de Apple Store. Met wel wat koudwatervrees, gelet op de vele fails waarvan hier en elders melding wordt gemaakt. Can't wait though... 't wordt overigens m'n eerste GoPro.
Nice! Met de firmware update van afgelopen vrijdag schijnen de meeste problemen opgelost te zijn. Ben benieuwd! Als ik hem morgen binnenkrijg gelijk ff updaten :)
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 16:19:
YouTube: GoPro Skiing - Next Levels
[video]

Uit de pure frustratie van het uitblijven van mijn Black Edition, het is maar te hopen dat ik hem ontvang voor mijn wintersport, de beelden van vorig jaar maar weer uit de kast gepakt voor een edit!

Ben trouwens bezig om een oude werphengel als mount te gaan gebruiken.
Van de hengel heb ik de onderste twee schuiven zeg maar overgehouden (wieltje eraf gezaagd en beetje glad geschuurd) en een gewoon verlengstuk wat je op je mounts kan doen wat gezaagd en bewerkt en met een schroef vastgezet bovenop de uitschuifbare stok gezet.
Nu is het doel om in de tas een soort tasje te zetten, soort stoffen kokertje die van boven naar onder in de tas loopt en waar de hengel precies in past (wellicht nog een klittebandje voor wat stabiliteit), zodat ik een echt 3r person perspectief kan creeeren!
Zal als ik ermee klaar ben een paar foto's erop zetten, en als de Black Edition binnen is eens een praktijktest doen, maar so far lijkt de uitkomst me erg vet!
Mooie beelden! Krijg zeker zin in mn wintersport! Beelden geschoten op 720p@60fps?

Maken jullie trouwens gebruik van een batterypack? Of heb je aan de standaardbatterij voldoende voor een dag op de piste?

[ Voor 15% gewijzigd door Mrk87 op 16-12-2012 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik heb de Black inmiddels binnen. Nu nog wat accessoires, betere microSD card en ik kan op wintersport. :)

Helaas heb ik nog nergens een originele Hero 3 reserve batterij op voorraad gevonden... ;(

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
Help!!!! schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:23:
Ik heb de Black inmiddels binnen. Nu nog wat accessoires, betere microSD card en ik kan op wintersport. :)

Helaas heb ik nog nergens een originele Hero 3 reserve batterij op voorraad gevonden... ;(
Waarom kies je voor een losse accu ipv een backpack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 16:01:
[...]

Bij mij is hij binnen. Voordeel van Applestore is dat hde kans eeg klein is dat er iets mis gaat. Die hebben hun zaakjes extreem goed voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
Jpjedi schreef op zondag 16 december 2012 @ 22:40:
[...]

Bij mij is hij binnen. Voordeel van Applestore is dat hde kans eeg klein is dat er iets mis gaat. Die hebben hun zaakjes extreem goed voor elkaar.
Noo! Bezorgt DHL bij jullie ook op zaterdag in Belgie? Ik moet nog tot morgen wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Mrk87 schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:33:
[...]

Omdat:
- Meer dan helft goedkoper.
- Batterij makkelijker warm te houden met wintersport.
- Wisselen vind ik niet zo'n probleem.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Is er hier iemand die wat meer info heeft over mogelijk levertijden bij andere winkels? Ik las ergens anders dat bijvoorbeeld alleen officiële verkooppunten voor nu geleverd krijgen. Misschien heeft iemand navraag gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrk87 schreef op zondag 16 december 2012 @ 18:47:

Mooie beelden! Krijg zeker zin in mn wintersport! Beelden geschoten op 720p@60fps?

Maken jullie trouwens gebruik van een batterypack? Of heb je aan de standaardbatterij voldoende voor een dag op de piste?
Ja, 720p/60fps. Met de Black Edition, als ik die nog krijg voor mijn wintersport :( :F , ga ik over naar 1080p/60fps.
Ik heb twee losse accu's (bij de Hero2 tenminste, voor de Black ook weer een extra besteld), meestal tijdens de lunch verwisselen. Was bij de Hero2 eigenlijk altijd genoeg.

Weet iemand hoelang ik dan met 64GB vooruit kan? Met Protune aan en uit.
Mrk87 schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:33:
[...]

Backpack vrij duur, en accu wisselen geen probleem.

Google de Wasabi Hero3 battery/accu maar eens! 2 accu's, een wall charger, samen iets van 25-30 euro.
Helaas nog niet een verkoper gevonden die ook goedkoop verzend maar moet haast wel te vinden zijn!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
weet iemand of de hd2 accu bacpac ook werkt op de HD3 ? (ik weet dat de accu's in grote verschillen maar de bacpac's ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:08:
[...]
Backpack vrij duur, en accu wisselen geen probleem.

Google de Wasabi Hero3 battery/accu maar eens! 2 accu's, een wall charger, samen iets van 25-30 euro.
Helaas nog niet een verkoper gevonden die ook goedkoop verzend maar moet haast wel te vinden zijn!
Goede tip. d:)b

Helaas te kort dag voor mijn vakantie. Op amazon is ie wel redelijk goedkoop. Ergens anders kwam ik het setje zo snel alleen tegen voor E50. (sportscam.eu)

Hero3 Anti - Fog Inserts zijn ook overal uitverkocht. :(
Wil om verzendkosten te sparen het liefst alles in 1 keer bestellen natuurlijk!
AjDuLion schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:18:
weet iemand of de hd2 accu bacpac ook werkt op de HD3 ? (ik weet dat de accu's in grote verschillen maar de bacpac's ?)
Heb ergens gelezen van wel, maar pin me er niet op vast... ;)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op maandag 17 december 2012 @ 12:59:
[...]

Goede tip. d:)b

Helaas te kort dag voor mijn vakantie. Op amazon is ie wel redelijk goedkoop. Ergens anders kwam ik het setje zo snel alleen tegen voor E50. (sportscam.eu)

Hero3 Anti - Fog Inserts zijn ook overal uitverkocht. :(
Wil om verzendkosten te sparen het liefst alles in 1 keer bestellen natuurlijk!
Amazon helaas vrij grote verzendkosten.

Anti - fog inserts voor de Hero3 schijnen al minder noodzakelijk te zijn als voor de 2, dat was echt een drama op wintersport..
Vond laatst deze, valt te proberen!

Anders heeft V-nix nog voor een euro of 10, van ExtremeWays wat een prima merk is, anti-fog inserts!
http://www.v-nix.nl/extreme-ways-anti-fog-inserts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Qua Wasabi houd ik amazon.de in de gaten. Ze hebben daar al wel de H3 battery los maar nog niet het pakket.

Dank verder voor de tips. Heb alleen net wat bij vnix besteld dus qua kosten beetje balen :'(

Denk dat ik komende vakantie maar met 1 batterij moet werken en qua vochtstrips hopen dat het zonder ook gaat.... :?

[ Voor 8% gewijzigd door Help!!!! op 17-12-2012 13:11 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:10:
^
Qua Wasabi houd ik amazon.de in de gaten. Ze hebben daar al wel de H3 battery los maar nog niet het pakket.

Dank verder voor de tips. Heb alleen net wat bij vnix besteld dus qua kosten beetje balen :'(

Denk dat ik komende vakantie maar met 1 batterij moet werken en qua vochtstrips hopen dat het zonder ook gaat.... :?
Op wintersport zou ik zeker een extra batterij meenemen.. Voor die 20 euro beperk je iets dat een veelvoud daarvan kost, is mijn inziens de investering ruim waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Kende Wasabi nog niet en omdat de H3 officiele batterij nergens te vinden was ben ik vrij laat met bestellen. Zou dat vanavond pas kunnen doen.

Ben het op zich met je eens maar omdat ik al binnen een paar dagen weg ga is de kans (zeker gezien de kerstperiode) erg groot dat ik het niet meer op tijd ga ontvangen vanuit Duitsland.
Dan kan ik toch beter wachten op het hele Wasabi pakket.

Dwingt gelijk ook om kritisch te filmen. Scheelt weer hoop overtollige film doorkijken.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:21:
^
Kende Wasabi nog niet en omdat de H3 officiele batterij nergens te vinden was ben ik vrij laat met bestellen. Zou dat vanavond pas kunnen doen.

Ben het op zich met je eens maar omdat ik al binnen een paar dagen weg ga is de kans (zeker gezien de kerstperiode) erg groot dat ik het niet meer op tijd ga ontvangen vanuit Duitsland.
Dan kan ik toch beter wachten op het hele Wasabi pakket.

Dwingt gelijk ook om kritisch te filmen. Scheelt weer hoop overtollige film doorkijken.
Och, dat is ook deels het plezier haha. Al kost het wel veel tijd ja :+

Wellicht V-Nix / Versusshop / WVM-Design / Nivo Schweizer even bellen, vragen of ze hem op voorraad hebben en je 'm op kan halen - als de afstand niet al te groot is - of dat ze ervoor kunnen zorgen dat hij voor je vertrek gestuurd is?
Vast wel een webshop die ze heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik ben ook hard opzoek naar extra accus... Battbacpac heeft geen zin omdat ik de gopro zo klein mogelijk wil houden of ik heb dat touch lcd erop zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
Ik heb de battery pack van V2 op de hero3 black edition, plus ik gebruik de vocht vreters (bestbuy heeft er genoeg aan de muur hangen)...werkt allemaal prima. Zeker met de nieuwe firmware, waarbij de hero3 ook echt uit gaat als je WIFI aanhebt en de battery pack gebruikt.

Geen gezeur met losse accu's....als of die paar tientjes wat uitmaken terwijl je al de black edition wou hebben...dingen in de juiste referentie plaatsen is niet voor iedereen even makkelijk :P

[ Voor 5% gewijzigd door SnackMasterFlex op 17-12-2012 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple bevestigt zojuist de verzending. De GoPro Black Hero3 was (en is) daar dus idd op voorrraad verkrijgbaar. Heb er een Sandisk class 10 32GB card bij gekocht. Woensdag testdag... zal de eerste resultaten z.s.m. tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

SnackMasterFlex schreef op maandag 17 december 2012 @ 19:05:
Geen gezeur met losse accu's....als of die paar tientjes wat uitmaken terwijl je al de black edition wou hebben...dingen in de juiste referentie plaatsen is niet voor iedereen even makkelijk :P
Die battbacpac vin ik erg mooi, begrijp me niet verkeerd maar zoals ik al zei past die er niet op als je ook het LCD Touch hebt (must buy voor snelle instellingen!).

Verder zijn losse accus handig... voor het geld van de battbacpac heb je 2 accus dus 3 in totaal. Dat betekend met wifi aan dat je 4 1/2 kan filmen. En dan verwisselen van accu kan onder het genot van een pilsje tussen de afdalingen door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Beetje jammer dat het best een schraal pakketje is die Black edition. Wat plakkers, een steuntje, een usb kabel en een batterijtje. Je zou verwachten dat voor dat geld het pakketje rijkelijk gevuld zou zijn met bijvoorbeeld ook een hdmi kabeltje en een extra batterijtje. Zit zelfs geen polsbandje bij de remote..

En erg jammer dat je hem direct moet updaten via een omweg omdat hij hem niet via de website herkent. :')

[ Voor 5% gewijzigd door Jpjedi op 18-12-2012 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
Jedi Geub schreef op maandag 17 december 2012 @ 23:56:
[...]

Die battbacpac vin ik erg mooi, begrijp me niet verkeerd maar zoals ik al zei past die er niet op als je ook het LCD Touch hebt (must buy voor snelle instellingen!).

Verder zijn losse accus handig... voor het geld van de battbacpac heb je 2 accus dus 3 in totaal. Dat betekend met wifi aan dat je 4 1/2 kan filmen. En dan verwisselen van accu kan onder het genot van een pilsje tussen de afdalingen door ;)
Must buy voor de LCD Touch ben ik t niet met je eens, via de GoPro app vind ik t al snel zat gaan en als je daar nog eens bij bedenkt dat de LCD Touch €100 kost, vind ik het absoluut geen 'must'. Als je €550 bereid bent uit te geven voor een camera met scherm, ben ik wel benieuwd wat voor doeleinden je hebt voor je GoPro. *Just curious ;) !*

Losse accu's ben ik t wel met je eens, t is gewoon fijn om te weten dat je een hele dag vooruit kan en dat wisselen is idd de moeite niet. De enige reden dat ik een Battery BacPac zou aanschaffen is voor de wat langere timelapses, maarja als t droog is kan je hem ook gewoon uit de housing halen en aan de stroom slingeren.

Ach, ieder z'n ding I guess ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
Jpjedi schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:07:
Beetje jammer dat het best een schraal pakketje is die Black edition. Wat plakkers, een steuntje, een usb kabel en een batterijtje. Je zou verwachten dat voor dat geld het pakketje rijkelijk gevuld zou zijn met bijvoorbeeld ook een hdmi kabeltje en een extra batterijtje. Zit zelfs geen polsbandje bij de remote..

En erg jammer dat je hem direct moet updaten via een omweg omdat hij hem niet via de website herkent. :')
Reken even terug naar de Silver, daar krijg je voor €100 minder GEEN remote (a €100 losse verkoop) en een stuk mindere specs, ik vind de Black in verhouding tot de silver luxe zat hoor :P ! *Ieder z'n mening ;) !*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
WardKuipers schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:36:
[...]

Reken even terug naar de Silver, daar krijg je voor €100 minder GEEN remote (a €100 losse verkoop) en een stuk mindere specs, ik vind de Black in verhouding tot de silver luxe zat hoor :P ! *Ieder z'n mening ;) !*
In verhouding ok maar ik heb het meer over het pakket op zich. Met jouw redenering kan je elke prijs wel verantwoorden. En wees eens eerlijk, een kleine remote voor 75 euro is toch redelijk bizar...

Wat kost het hun nu om die black edition doos goed te vullen. Zelfs bij een luxe gold voeding voor een pc krijg ik een tasje :')

[ Voor 11% gewijzigd door Jpjedi op 18-12-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
WardKuipers schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:34:
[...]

Must buy voor de LCD Touch ben ik t niet met je eens, via de GoPro app vind ik t al snel zat gaan en als je daar nog eens bij bedenkt dat de LCD Touch €100 kost, vind ik het absoluut geen 'must'. Als je €550 bereid bent uit te geven voor een camera met scherm, ben ik wel benieuwd wat voor doeleinden je hebt voor je GoPro. *Just curious ;) !*

Losse accu's ben ik t wel met je eens, t is gewoon fijn om te weten dat je een hele dag vooruit kan en dat wisselen is idd de moeite niet. De enige reden dat ik een Battery BacPac zou aanschaffen is voor de wat langere timelapses, maarja als t droog is kan je hem ook gewoon uit de housing halen en aan de stroom slingeren.

Ach, ieder z'n ding I guess ;) !
Die lcd vreet stroom en kan niet uit en dat is nogal een nadeel volgens veel reviews..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier wellicht zelf al eens geprobeerd zonder anti-fog inserts de boel werkende weten te krijgen in de sneeuw zonder dat de lens steeds beslaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 15:37
Jup ik! Ik deed er eigenlijk niets meer mee, dan gopro er binnen in doen (spullen pakken etc). Naar buiten en filmen maar!

Nooit een beslagen lens gehad.

Wat eventueel nog zou kunnen helpen, is een 10 minuten voordat je weg gaat, je gopro en behuizing even apart buiten leggen. Dan wennen ze aan de kou. Vervolgens in elkaar en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Mdehoog schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:37:
Jup ik! Ik deed er eigenlijk niets meer mee, dan gopro er binnen in doen (spullen pakken etc). Naar buiten en filmen maar!

Nooit een beslagen lens gehad.
Ik zou juist verwachten dat de behuizing niet beslaat als je hem búiten open maakt en de camera pas dan installeert...
Toen ik deze zomer een bergpas op reed, met de camera in de waterdichte behuizing op de voorruit (beneden geïnstalleerd bij 30°C), merkte ik natuurlijk dat de behuizing begon te beslaan naarmate ik hoger kwam en het dus kouder werd. Even de behuizing open houden en de koude lucht erin laten en de condens trok binnen enkele seconden weg...

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 15:37
Hmm, raar!

Dit is wat ik die vakantie geschoten heb

En geen last gehad van een beslagen lens, ik ging altijd direct van binnen naar buiten, zonder iets van inserts of rare trucjes. Kan komen doordat ik een 5 minutjes buiten stond met m'n gopro op m'n hoofd. Voordat ik daadwerkelijk begon met filmen. Dat hij aan de temperatuur gewend was en niet meer beslagen.

Enige keer dat hij beslagen was, kwam omdat ik hem met m'n stomme hoofd open maakte. Ik wilde namelijk het kaartje verwisselen. Moet je niet doen dus :P

NB.: Moet wel zeggen dat ik, omdat ik bang was dat hij nat zou worden van de sneeuw, altijd gebruik heb gemaakt van de waterproof housing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Help!!!! schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:10:
^

nu wel: http://www.amazon.de/Wasa...TF8&qid=1355866787&sr=8-3

die ga ik bestellen denk ik.

edit: zie nu dat de verzendkosten bijna 30,- euro zijn...

[ Voor 4% gewijzigd door vanardenne op 18-12-2012 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Echt? Dat gaat nergens over... :(

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Mdehoog schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:50:
Hmm, raar!

Dit is wat ik die vakantie geschoten heb

[video]

En geen last gehad van een beslagen lens, ik ging altijd direct van binnen naar buiten, zonder iets van inserts of rare trucjes. Kan komen doordat ik een 5 minutjes buiten stond met m'n gopro op m'n hoofd. Voordat ik daadwerkelijk begon met filmen. Dat hij aan de temperatuur gewend was en niet meer beslagen.

Enige keer dat hij beslagen was, kwam omdat ik hem met m'n stomme hoofd open maakte. Ik wilde namelijk het kaartje verwisselen. Moet je niet doen dus :P

NB.: Moet wel zeggen dat ik, omdat ik bang was dat hij nat zou worden van de sneeuw, altijd gebruik heb gemaakt van de waterproof housing.
Vet filmpje, waar is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Sandisk SD kaarten zijn uitverkocht in de lokale winkel. Is het volgens jullie 'safe' om Transcend 32gb class 10 als alternatief te gebruiken in de GOPRO Hero3 Black Ed. ? Ik lees hier en daar wat verontrustende berichten over dit merk, al verzekert de fotograaf mij dat het net zo goed topkwaliteit is. Advies of ervaringen welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Waarom bestel je hem niet bij bijvoorbeeld: http://www.dataio.nl uit de pricewatch.

Daar heb ik hem deze week ook besteld. Goedkoop en in principe volgende dag in huis.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Help!!!! schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:46:
^
Waarom bestel je hem niet bij bijvoorbeeld: http://www.dataio.nl uit de pricewatch.

Daar heb ik hem deze week ook besteld. Goedkoop en in principe volgende dag in huis.
Supershop! Koop daar altijd harde schijven en geheugenkaartjes. Overigens gebruik ik alleen maar Transcend voor mijn Canon camera's. Voor de GoPro wel een Sandisk aangeschaft.
Pagina: 1 ... 11 ... 81 Laatste