Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws: http://gopro.com/cameras/hd-hero3-black-edition
'In Stock', zullen de Nederlandse dealers snel volgen?

Heb overigens gister ook via DATA IO de 64GB Micro SD van Sandisk gekocht. Zal vandaag wel binnen komen.. Nu de camera nog haha.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:51:
Goed nieuws: http://gopro.com/cameras/hd-hero3-black-edition
'In Stock', zullen de Nederlandse dealers snel volgen?

Heb overigens gister ook via DATA IO de 64GB Micro SD van Sandisk gekocht. Zal vandaag wel binnen komen.. Nu de camera nog haha.
Nou ik mag het hopen want ik word steeds angstiger dat ik mijn preorder niet ga krijgen voor wintersport. Heb gebeld met tom's wholesale (distributeur) en ze hebben niet genoeg binnen gekregen voor alle bestellingen. Ze leveren voor gopro belangrijke winkels eerst uit en dan de minder belangrijke. Komt voornamelijk door productieproblemen schijnbaar.

Zo heb ik ook gebeld met versusshop.nl en zij hebben dus al een eerste batch gekregen (en verstuurd) en de tweede komt dan over een aantal weken waarschijnlijk (met een flinke foutmarge, er is niks concreets over te zeggen!)

De winkel waar ik gepreorderd heb heeft nog helemaal niks geleverd gekregen en volgens mij zijn ze ook geen hoofddealer van gopro dus ik heb geen idee wanneer zij gaan krijgen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

SgtCaffran schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:51:
[...]

Supershop! Koop daar altijd harde schijven en geheugenkaartjes. Overigens gebruik ik alleen maar Transcend voor mijn Canon camera's. Voor de GoPro wel een Sandisk aangeschaft.
Zeker tevreden over hen. Heb mijn Sandisk 32gb gisteren binnengekregen. Netjes, neutraal en goed verpakt.

Ben ook voor Sandisk gegaan m.n. omdat GoPro ze zelf ook gebruikt en ik een goede prijs kon krijgen. Had geen zin in gezeur.

Maar andere kaartjes zullen het vast ook goed doen. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Apple heeft ze ook gewoon op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is binnen! Thanx Apple. Stomme vraag misschien... maar hoe vaak kun je die adhesives eigenlijk gebruiken (bij benadering?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hier zijn is de 2xbatteriji + charger combi stuk beter geprijst: http://www.bluenook.com/W...1-AHDBT-301/dp/B00AAIPT76

En de verzendkosten blijven redelijk gelijk bij bestelling van meerdere stuks. Wellicht iemand interesse om verzendkosten te splitten (in de buurt van Utrecht)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Sterker nog:
Get free shipping on this item when you spend $30.00 or more on Entire Catalog offered by Blue Nook.

Claim Code
Enter code BN30FREE at checkout.
Offer Details
Here's how (restrictions apply).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Ja die zag ik ook. Alleen bij de checkout accepteert hij de code niet:
Sorry. Either the promotional code you entered is incorrect or you can't use this code with this order. Please re-enter the code or check the details of the offer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

vanardenne schreef op woensdag 19 december 2012 @ 18:50:
[...]

Hier zijn is de 2xbatteriji + charger combi stuk beter geprijst: http://www.bluenook.com/W...1-AHDBT-301/dp/B00AAIPT76

En de verzendkosten blijven redelijk gelijk bij bestelling van meerdere stuks. Wellicht iemand interesse om verzendkosten te splitten (in de buurt van Utrecht)?

Groet,
Thomas
Ziet er zeker goed uit. Alleen, wat gaan onze douaniers daar nog bovenop doen.... :(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:54
Ik wil de wasabi combi zeer binnenkort wel bestellen! (zwolle)

• SgtCaffran
Help!!!! schreef op woensdag 19 december 2012 @ 19:42:
[...]

Ziet er zeker goed uit. Alleen, wat gaan onze douaniers daar nog bovenop doen.... :(
Is er geen vrij bedrag van 430 euro wat je zonder problemen mag invoeren? Of geldt dat alleen voor in het vliegtuig?

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 15:37
La Clusaz, in Frankrijk. Ongeveer een 1.5 uur rijden van Geneve :)

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 14:04
Krijg net mail van Bever.nl binnen, ze hebben daar de black editie voor 449 op voorraad

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 19:15
SuperKneus schreef op donderdag 20 december 2012 @ 10:26:
Krijg net mail van Bever.nl binnen, ze hebben daar de black editie voor 449 op voorraad
Als je lid bent van de NKBV krijg je 10% korting. Maybe interessant voor diegene die dat zijn.

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Guys even terugkomend op dat LCD scherm.

Heb het nu even mee gespeeld en het is wel een tof ding hoor. Tuurlijk kan het ook via je smartphone maar dat lcd is gewoon handig om snel instellingen te veranderen. Ook is het handig met kaderen van je object. De kleuren vind ik beter dan het vorige LCD op de hero 2 en ook de helderheid is veel hoger. Kwa accu duur moet je ongeveer 30 min minder rekenen dus zo rond de 1 uur a 1 uur en 15 min met een volle actie.

Ik gebruik het veel met babyzwemmen van mijn dochter en dan is z'n scherm gewoon perfect! Wat mij betreft is het dus echt een zeer welkome toevoeging maar dan wel als de situatie het toelaat :)

6 jan naar hinterglemm dan zit hij er niet op maar dan gaan wel wel even 720p op 120fps filmpjes opnemen! Nu al zin om te editten :D

Mochten mensen denken dat je Hero3 dan heel groot is, zie dit filmpje:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=rCVmG89hDms&list=UUGKYG8KWh7Y16UsiiVE0Ujw&index=1]

Hero3 met LCD is net zo groot als Hero2 zonder LCD

[ Voor 13% gewijzigd door Jedi Geub op 20-12-2012 11:37 . Reden: Filmpje toegevoegd ]

• SgtCaffran
Niemand in Zwolle lid van NKBV? ;)

• GWD
  • Laatst online: 23-07-2024

GWD

Mijn Gopro hero3 BE ook binnen sinds dinsdag, gisteren even wat test footage gemaakt 's nachts met en zonder Protune .

In vergelijking met mijn oude GoPro HD Hero1

Never really found a place that I call home...

• SgtCaffran
Je kan beter 30fps gebruiken in het donker omdat je dan twee keer zoveel licht binnenkrijgt, nog beter is eigenlijk 24fps dan heb je tweeënhalf keer zoveel licht. Dit heeft te maken met de sluitertijd bij verschillende framerates.

• Jpjedi
Waar is eigenlijk dat losse 'ruitje' voor bij de black edition?

Het is een schermpje van het materiaal van de waterdichte behuizing en er zitten wat rechthoekige gaten in.

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Mdehoog schreef op donderdag 20 december 2012 @ 10:13:
[...]

La Clusaz, in Frankrijk. Ongeveer een 1.5 uur rijden van Geneve :)
Bedankt, misschien dat ik daar maar eens ga kijken :)

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Jpjedi schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:37:
Waar is eigenlijk dat losse 'ruitje' voor bij de black edition?

Het is een schermpje van het materiaal van de waterdichte behuizing en er zitten wat rechthoekige gaten in.
Met dat raampje heb je betere geluidskwaliteit. Dus vooral handig als de camera bijv. op dashboard auto gemonteerd wordt.

Maar weer niet heel handig als je gaat surfen ..... :+

PC Specs

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:15
SuperKneus schreef op donderdag 20 december 2012 @ 10:26:
Bedankt voor de tip, Ik heb zojuist een GoPro Black edition bij Bever Rotterdam gekocht. Ze hadden maar 4 stuks binnengekregen op die locatie, daarvan was er meteen 1 verkocht, 1 gereserveerd en heb ik zojuist er 1 gekocht. Voor diegene die zitten te wachten op een GoPro Black zou ik zeker een poging bij Bever wagen.

• Jpjedi
Help!!!! schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:05:
[...]

Met dat raampje heb je betere geluidskwaliteit. Dus vooral handig als de camera bijv. op dashboard auto gemonteerd wordt.

Maar weer niet heel handig als je gaat surfen ..... :+
Ah ok, tnx

Vreemd dat daar niets van in de handleiding staat..

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Jpjedi schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:29:
[...]

Ah ok, tnx

Ik vind dat voor 449 euro je sowieso heel weinig bij de gopro krijgt... Geen handleiding (green it my shine white ass...)

• Jpjedi
Jedi Geub schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:54:
[...]

Ik vind dat voor 449 euro je sowieso heel weinig bij de gopro krijgt... Geen handleiding (green it my shine white ass...)
Tja handleiding mogen ze houden verder maar inderdaad, er zit een schamel zakje met wat koppelstukjes bij maar voor dat geld krijg je inderdaad geen ene reet. Je verwacht eigenlijk toch een premium pack.

Verwijderd

Jpjedi schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:29:
[...]

Ah ok, tnx

Het staat wel in de handleiding (tenminste, in de versie die ik heel 'green' heb gedownload). Als ProGo beginner ondervind ik toch wel wat problemen. Zoals het importeren van filmpjes (missing frames) in Imovie. Daar is het een en ander al over gezegd en geschreven... ik weet dat er oplossingen zijn. Zojuist alvast de GoPro studio geinstalleerd, waarmee het hopelijk beter gaat. Ook vertrouw ik m'n huidige SD card niet (gelukkig is de Sandisk binnen gekomen) en wat is die batterij ongelooflijk snel leeg! Voor het overige heb ik, ondanks de firmware update, inderdaad het probleem dat ie weigert uit te gaan. Ik lees dat je hiervoor de wifi-optie moet uitzetten... maar moet dat enkel op het toestel zelf, of ook op je iPhone? M'n eerste, wat suffe, timelapse opname is overigens WEL goed gelukt.

Was helaas niet vrij deze dagen, dus heb 'm nog niet in daglicht kunnen testen. Nog 1 dag doorbijten, en dan de hele kerstvakantie naar buiten toe met de GoPro.

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 17:14:
[...]

Het staat wel in de handleiding (tenminste, in de versie die ik heel 'green' heb gedownload). Als ProGo beginner ondervind ik toch wel wat problemen. Zoals het importeren van filmpjes (missing frames) in Imovie. Daar is het een en ander al over gezegd en geschreven... ik weet dat er oplossingen zijn. Zojuist alvast de GoPro studio geinstalleerd, waarmee het hopelijk beter gaat. Ook vertrouw ik m'n huidige SD card niet (gelukkig is de Sandisk binnen gekomen) en wat is die batterij ongelooflijk snel leeg! Voor het overige heb ik, ondanks de firmware update, inderdaad het probleem dat ie weigert uit te gaan. Ik lees dat je hiervoor de wifi-optie moet uitzetten... maar moet dat enkel op het toestel zelf, of ook op je iPhone? M'n eerste, wat suffe, timelapse opname is overigens WEL goed gelukt.

Was helaas niet vrij deze dagen, dus heb 'm nog niet in daglicht kunnen testen. Nog 1 dag doorbijten, en dan de hele kerstvakantie naar buiten toe met de GoPro.
Ik had in eerste instantie ook het probleem van "niet uitgaan" maar dat was alleen in combinatie met wireless "on" en de battery pack. Zonder de battery pack werkte alles prima. Nu na de laatste firmware upgrade werkt het bij mij ook met de pack perfect.

Mijn beperkte ervaring met GoPro studio was dat het beeld materiaal na importeren sterk in scherpte verslechterd was. Mijn laatste edit heb ik direct in Final Cut Pro gedaan, het eind resultaat is mooi scherp. Alleen kan Final Cut Pro op dit moment kennelijk geen 1080p 60fps aan als je het tijdens het editen probeert te bekijken (je krijgt dan stotterend beeld). Ik los dat op door het op 50% van de frame snelheid te bekijken.

Wie weet welk edit programma het beste is op de Mac?

• Jpjedi
SnackMasterFlex schreef op donderdag 20 december 2012 @ 17:27:
[...]

Wie weet welk edit programma het beste is op de Mac?
Bij die vraag sluit ik me aan. Ik wil het gaan proberen in imovie maar dat is puur op basis van wat ik beschikbaar heb nu.

Ik zie dat die software van gopro zelf niet geschikt is voor OSX ML..

[ Voor 10% gewijzigd door Jpjedi op 20-12-2012 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Jpjedi schreef op donderdag 20 december 2012 @ 23:13:
[...]

Bij die vraag sluit ik me aan. Ik wil het gaan proberen in imovie maar dat is puur op basis van wat ik beschikbaar heb nu.

Ik zie dat die software van gopro zelf niet geschikt is voor OSX ML..
Ik raad Adobe Premiere Pro (CS6) aan, is ook erg fijn als je nog eens van plan bent om met bijvoorbeeld Twixtor (extreme slowmo's) te gaan werken in Adobe After Effects, dan werk je met op elkaar lijkende werkomgevingen en het is natuurlijk ook gewoon professionele software waar je een hoop mee kunt ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:18
Ik gebruik zelf ook Adobe, Premiere met AE is inderdaad fijn werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben tot op heden wat teleurgesteld. Ondanks de juiste SD card en de meest recente firmware update, heb ik een exemplaar dat er af en toe vanzelf mee op houdt na wifi gebruik. Zelfs als je niets opneemt. De batterij eruit halen is dan de enige optie. Is dit een van de 'normale' GoPro problemen... of voldoende reden om te gaan claimen bij GoPro (wat overigens ook onbegonnen werk schijnt te zijn).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2012 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goed programma (voor Mac) om de beelden van de GoPro te combineren met Gps log bestanden gemaakt door een app op de iphone?

Heb zelf al wat gezocht en vond Antimap : http://theantimap.com
Alleen heeft dit programma geen export functie en met screen capture programma's geeft het ook geen fantastisch resultaat.

Hebben jullie goede opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 17:16:
Ben tot op heden wat teleurgesteld. Ondanks de juiste SD card en de meest recente firmware update, heb ik een exemplaar dat er af en toe vanzelf mee op houdt na wifi gebruik. Zelfs als je niets opneemt. De batterij eruit halen is dan de enige optie. Is dit een van de 'normale' GoPro problemen... of voldoende reden om te gaan claimen bij GoPro (wat overigens ook onbegonnen werk schijnt te zijn).
Ik herzie mijn mening. Een nacht lang zeer volledig opladen did the trick. Heerlijke dag gehad. En even een allereerste, zeer ruwe testversie, gemaakt.

YouTube: GoPro Black Edition Hero3 - First test in local swimming pool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:39
De Octopus in Leusden! Daar kwam ik vroeger best vaak :)
Snel ook maar een GoPro halen voor wintersport..

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-08 20:44
Ik wil een Polarize filter halen voor mn Gopro3 Black (http://www.polarprofilter...izer-filter-gopro-hero-3/. Vooral omdat ik bang ben voor overbelichte shots met snowboarden.

Ik ben alleen benieuwd hoe dit werkt icm. Protune. Resultaten zien er best oke, uit. Je haalt heel veel detail in de highlight terug, maar de donkere gedeelten worden erg zwart, en ik ben bang dat je juist daar weer beeldinfo gaat verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
Ik realiseer me net dat ik waarschijnlijk een nieuwe helm moet halen omdat de gopro niet midden bovenop mn helm gemonteerd kan worden (daar kan ik niets iets plakken), of zie ik iets over het hoofd?
Mijn vorige Contour heeft een draaibare lens, dat is echt ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is maar wat je wil. Ik heb 'm aan de rechterzijkant van m'n helm geplakt. Dat werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 19:28:
[...]

Ik herzie mijn mening. Een nacht lang zeer volledig opladen did the trick. Heerlijke dag gehad. En even een allereerste, zeer ruwe testversie, gemaakt.

YouTube: GoPro Black Edition Hero3 - First test in local swimming pool
Hoe laden jullie hem op? Geoon via usb via een computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 19:33
Inmiddels wat testjes gedaan met mijn GoPro alleen nu moet ik een aantal geleende artikelen terug gaan geven waaronder een lange schroef. Het geleende exemplaar zat bij een pakket met mounts maar die heb ik eigenlijk niet nodig en ben dus nu op zoek naar alleen zo'n lange schroef. Iemand van hier die daar een tip voor heeft? Ik heb op www.v-nix.nl gekeken maar helaas niet gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met third-party batterijen voor de GoPro? Op Marktplaats worden ze aangeboden van het merk DSTE voor een aantrekkelijk prijsje, zeker vergeleken met originele GoPro batterijen..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2012 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi Geub schreef op zondag 23 december 2012 @ 19:49:
[...]

Hoe laden jullie hem op? Geoon via usb via een computer?
Nee, gaat te langzaam. Ik stop de GoPro stekker gewoon in een Mac-charger van de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 21:56:
[...]

Nee, gaat te langzaam. Ik stop de GoPro stekker gewoon in een Mac-charger van de iPad.
Ik deed dit al een keer maar toen was mijn gopro leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Hier mijn eerste onbewerkt stukje film van vandaag.

http://youtu.be/HIv2l19wmVU

Batterij is inderdaad dramatisch, reserve batterijen zijn essentieel voor een hele dag op de piste. Foto's zijn wel erg vervormd door de fisheye lens.

Verder retestrak beeld _O_

EDIT: De Wasabi accu + lader set is nu ook in NL verkrijgbaar: http://www.sportscam.eu/a...u-uit-voorraad-leverbaar/

[ Voor 28% gewijzigd door Jpjedi op 26-12-2012 09:55 ]

Verwijderd

Heb men go pro black sinds 21dec in belgie bij pacific boardshop waren er enkele binne gekomen.
En effe langs gegaan en was opzij gezet voor me dus heb men nieuw pleziertje.

Heb nu wel gisteren de batterij van de hero2 en de black getest en zat wel een verschil op,
de hero2 filmde 1.45u en de black filmde 1.27u daarna vielen ze uit.

Nu had ik ook gefilmd met men black in 720-120 ntsc en men hp kon blijkbaar niet draaien geluid kwam niet overeen met het beeld.
Is nog thans een maar paar maanden oude laptop dus vond ik raar maar maar heb dan andere instellingen getest en onder volgende settings draaide alles wel ok in allemaal res 720 en dan:
fps 100 in pal / fps 60 in ntsc / fps 50 in pal wat kan ik hiervan dna het beste gebruiken, iemand raad?
Ze rade me precies aan de stand 1080-50 te gebruiken maar ik weet niet goed bij de black,
maar dan best ntsc of pal gebruiken?

Grtjes Stoffel

• Jpjedi
Ik zit ook met die vragen. Ik draai nu op 1080P x 48 maar merk dat mijn vlc speler ze schokkend weergeeft. Ik heb geen idee wat de beste instelling is maar dacht aan 720P x 120..

Iemand tips?

Vandaag op de Zigspitz geweest bij -15 graden en ik deed max 45 minuten met mijn batterij.

[ Voor 19% gewijzigd door Jpjedi op 27-12-2012 17:19 ]

Verwijderd

Batterij is idd snel leeg. Ben vanochtend in alle vroegte wat gaan timelapsen op station Amersfoort en daarna in een natuurgebiedje. Tussendoor opgeladen op de accu van auto (gaat gelukkig snel). Ben over de video redelijk tevreden. Maar timelapse met donkere foto's (ochtendschemer) vallen wat tegen... de donkerste gedeelten op de foto's pixelen enorm, zijn niet echt zwart. Daar dus minder tevreden mee. GoProCineform vind ik overigens zeer prettig werken. Ik beschik niet over programma's als Adobe Premiere, Twixtor, etc... enkel over iMovie. De boel eerst 'voorproduceren' in Cineform alvorens je de boel inlaadt op iMovie werkt perfect. iMovie kan overigens geen enorme hoeveelheden 'timelapse' foto's aan... ik knip het daarom op en maak separate filmpjes die ik daarna weer samen importeer en als 1 complete film bewerkt. Beetje omslachtig... maar het voorkomt vastlopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de gopro hd hero 3 black edition besteld bij Bever. Ga hem volgende week vrijdag (hopelijk) ophalen. In februari gaat die mee op wintersport.

Correctie, kan hem vandaag al ophalen :*)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2012 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.v-nix.nl/extre...o-black-battery-dual-pack
30 euro, twee accu's. Komt nog 5,95 verzending over heen!

Iemand geinteresseerd in één? Hoef er geen twee bij.. Die ene kan wel met de gewone briefpost verzonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 15:11:

Iemand geinteresseerd in één? Hoef er geen twee bij.. Die ene kan wel met de gewone briefpost verzonden worden.
Ik begreep dat versusshop binnenkort (ongeveer 2 weken) met de Wasabi 2 accu 1 charger combo komt. Voor onder 30,- EUR. Daar zou je ook even op kunnen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar vind je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
FatalError schreef op zondag 23 december 2012 @ 19:29:
Ik realiseer me net dat ik waarschijnlijk een nieuwe helm moet halen omdat de gopro niet midden bovenop mn helm gemonteerd kan worden (daar kan ik niets iets plakken), of zie ik iets over het hoofd?
Mijn vorige Contour heeft een draaibare lens, dat is echt ideaal.
Kan je het niet beter voorop je helm zetten?
Anders dan krijg je zo'n bovenaf view. Ik weet niet hoe lang jij bent (ikzelf 1,98m) en dan telt elke cm dat 'ie lager kan :P
Als je 'm lager zet kan je ook meer van je snowboard/ski's zien en van wat er voor je gebeurd.
Maar ligt er natuurlijk allemaal net aan wat je op beeld wilt hebben.
Jpjedi schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:18:
Ik zit ook met die vragen. Ik draai nu op 1080P x 48 maar merk dat mijn vlc speler ze schokkend weergeeft. Ik heb geen idee wat de beste instelling is maar dacht aan 720P x 120..

Iemand tips?
Als VLC schokkerig afspeelt zou je het nog kunnen proberen met MPC. Die speelt meestal wat soepeler af.
Of anders is je filmpje met een editing programma exporteren met een lagere bitrate.
Je kan inderdaad ook je GoPro in lagere bitrate/resolutie laten opnemen.
En ProTune uitzetten als je het niet nodig hebt (lees: van plan bent om te gaan editten en te color correcten)
Of een nieuwe computer kopen ;-)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
Dark Lord schreef op maandag 31 december 2012 @ 18:41:
[...]

Kan je het niet beter voorop je helm zetten?
Anders dan krijg je zo'n bovenaf view. Ik weet niet hoe lang jij bent (ikzelf 1,98m) en dan telt elke cm dat 'ie lager kan :P
Als je 'm lager zet kan je ook meer van je snowboard/ski's zien en van wat er voor je gebeurd.
Maar ligt er natuurlijk allemaal net aan wat je op beeld wilt hebben.
Voorop kan ook niet. Over het midden, van voor naar achter, loopt een strip waar ik niets op kan plakken.
Ik zou hem aan de zijkant van de helm kunnen monteren, maar ben bang dat hij er dan wat makkelijker afbreekt. Er gaat dus waarschijnijk een nieuwe helm komen..

Ik heb mn Hero3 Black overigens al binnen... erg leuk ding, maar die extra accu's zijn inderdaad niet overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 15:11:

Ik heb een paar dagen geleden voor diezelfde prijs bij deze verkoper op marktplaats een nieuwe oplader gehaald, dan krijg je er ook nog twee reservebatterijen bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben momenteel mijn bestelling aan het inventariseren voor een Gopro 3 Black Edition (mits ik deze ergens op voorraad kan vinden ..). Ik heb echter een paar vraagjes waarbij ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :

1. Hoe lang duurt het om de batterij op te laden (zodat ik weet of een additionele charger nodig is)?
2. Is een HDMI kabel nodig, ik zal voornamelijk mijn laptop gebruiken voor data overdracht
3. Welke soort SD kaart (snelheid) is nodig en wat voor geheugen (GB) is handig?
4. Ik zal mijn Gopro oa onder water op een tropische bestemming gebruiken, zijn die fog inserts dan nodig?
5. Zo'n floaty backdoor, is deze maar eenmalig op je Gopro te plakken?

Ik ben tevens op zoek naar wat time-lapse instellingen het beste zijn, oa voor wanneer ik met de auto rijd (bv bij snelheid 80km) - iemand hier ervaring mee?

Many thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leejoow
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

leejoow

Dat ben ik!

Succes met het op voorraad vinden ;) Als je een winkel vind, laat het me dan even weten zodat ik ook kan bestellen :)

Ik zag overigens bij Apple dat de levertijd van 4-6 weken terug is naar 2-3 weken...

LilyGo behuizingen | Ontwikkelaar Itho Daalderop Warmtepomp control module

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Batterijen zijn zoals vaker opgemerkt erg snel op. Ik laad 'm 'aan de muur' op en van leeg naar vol ben je toch wel een uurtje kwijt.
2. Ik gebruik ook voornamelijk m'n laptop, en heb tot op heden geen HDMI kabel gemist.
3. SD kaart - minimaal class 10. En ga voor zeker en neem een Sandisk. Geheugen is natuurlijk gebruikersafhankelijk. Maar de GB's stromen snel binnen, dus een 32GB is geen overbodige luxe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 17:21

qless

...vraag maar...

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 11:29:
Ik ben momenteel mijn bestelling aan het inventariseren voor een Gopro 3 Black Edition (mits ik deze ergens op voorraad kan vinden ..). Ik heb echter een paar vraagjes waarbij ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :

1. Hoe lang duurt het om de batterij op te laden (zodat ik weet of een additionele charger nodig is)?
2. Is een HDMI kabel nodig, ik zal voornamelijk mijn laptop gebruiken voor data overdracht
3. Welke soort SD kaart (snelheid) is nodig en wat voor geheugen (GB) is handig?
4. Ik zal mijn Gopro oa onder water op een tropische bestemming gebruiken, zijn die fog inserts dan nodig?
5. Zo'n floaty backdoor, is deze maar eenmalig op je Gopro te plakken?

Ik ben tevens op zoek naar wat time-lapse instellingen het beste zijn, oa voor wanneer ik met de auto rijd (bv bij snelheid 80km) - iemand hier ervaring mee?

Many thanks!
Floaty backdoor is niet zomaar te verwijderen en weer te gebruiken, dus dat 'kost' je een achterdeurtje

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
qless schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 13:08:
[...]

Floaty backdoor is niet zomaar te verwijderen en weer te gebruiken, dus dat 'kost' je een achterdeurtje
Waarbij er ook één backdoor geleverd wordt als je een floaty koopt: http://gopro.com/camera-accessories/floaty-backdoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
leejoow schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 12:34:
Succes met het op voorraad vinden ;) Als je een winkel vind, laat het me dan even weten zodat ik ook kan bestellen :)

Ik zag overigens bij Apple dat de levertijd van 4-6 weken terug is naar 2-3 weken...
Diverse Bever winkels hebben hem op voorraad. Even op de website je postcode invullen, dan zie je waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 12:35:
1. Batterijen zijn zoals vaker opgemerkt erg snel op. Ik laad 'm 'aan de muur' op en van leeg naar vol ben je toch wel een uurtje kwijt.
2. Ik gebruik ook voornamelijk m'n laptop, en heb tot op heden geen HDMI kabel gemist.
3. SD kaart - minimaal class 10. En ga voor zeker en neem een Sandisk. Geheugen is natuurlijk gebruikersafhankelijk. Maar de GB's stromen snel binnen, dus een 32GB is geen overbodige luxe.
Ik heb 64gb class 6 gekocht voor 55 euro en werkt perfect.

Class 10 is enkel voor digitale spiegel reflex cameras die veel 12mb RAW fotos snel achter elkaar moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Jpjedi schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 14:47:
[...]

Ik heb 64gb class 6 gekocht voor 55 euro en werkt perfect.

Class 10 is enkel voor digitale spiegel reflex cameras die veel 12mb RAW fotos snel achter elkaar moeten maken.
In een Hero 3 kan alleen een Micro-SD kaartje. Is dat niet altijd Class 10 bij 64GB? Daarnaast vind ik 55 euro voor een class 6 SD kaart wel erg veel hoor. Kijk eens op Amazon of gewoon in de pricewatch.

[ Voor 14% gewijzigd door Koen- op 01-01-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 10:38:
[...]

Ik heb een paar dagen geleden voor diezelfde prijs bij deze verkoper op marktplaats een nieuwe oplader gehaald, dan krijg je er ook nog twee reservebatterijen bij!
Ik heb contact gehad met deze verkoper en deze geeft het volgende aan:
Deze oplader en batterijen zijn nog niet geschikt voor de Hero 3 (ik zal de advertentie meteen aanpassen). Ik heb de batterijen daarvoor wel in bestelling staan, die verwacht ik met ongeveer een week te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanwege al die mooie 2012 GoPro compilaties zelf ook maar een korte samenvatting gemaakt van de highlights van mijn eerste GoPro jaar!

Volgende week lekker met de Black Edition bezig in Oostenrijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarin bewaren jullie je GoPro en accessoires? In een (mini)fotokoffer, alles los in een curver-box, ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-04-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik heb dat pakketje Wasabi accus en ze zijn top! De snellader is ideaal en ze gaan ongeveer 15 min langer mee! Zaterdag gaan we richting sneeuw dus gaan we filmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 10:41

Dark Angel

Corvette LS Power

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 20:47:
Waarin bewaren jullie je GoPro en accessoires? In een (mini)fotokoffer, alles los in een curver-box, ... ?
Ik heb een koffer gekocht met plukschuim er in dan kan je zelf de indeling bepalen.
Afbeeldingslocatie: http://i640.photobucket.com/albums/uu130/MarkoC70T5/contour%20plus/IMG_2135.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Dark Angel op 01-01-2013 22:10 ]

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg ook zoiets. Zoek alleen even naar een passend formaat, zo klein mogelijk liefst. Maar met ruimte voor alles. Van welk merk is die gele koffer van je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Ik vond deze review, wist niet dat er zoveel alternatieven zijn: http://www.gadgetgear.nl/...in-de-action-cam-jungle/#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
wat voor tas gebruiken jullie om de GoPro op reis mee te nemen inclusief mounts, batterijen, etc? Een kleine fototas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 08:00

cue

Wordt net gebeld door The North Face winkel in Utrecht dat ze de Black Edition weer voorradig hebben. Zelf ben ik inmiddels al voorzien. Dus mocht iemand er nog een willen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leejoow
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

leejoow

Dat ben ik!

Verdorie :P Heb ik hem net bij Bever besteld en moet ik morgen werken in Utrecht... Nou ja, dan maar een paar daagjes op de post wachten :)

LilyGo behuizingen | Ontwikkelaar Itho Daalderop Warmtepomp control module

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 22:13:
Ik overweeg ook zoiets. Zoek alleen even naar een passend formaat, zo klein mogelijk liefst.
Dit is 'm dan geworden.

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2yu0sxl.jpg

Peli 1200 case. Stomtoevallig had de lokale fotoshop een etalagemodel staan die ik voor 20 euro mocht meenemen. Waterdicht, genoeg ruimte voor de essentials. Ben er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Koen- schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 14:55:
[...]

In een Hero 3 kan alleen een Micro-SD kaartje. Is dat niet altijd Class 10 bij 64GB? Daarnaast vind ik 55 euro voor een class 6 SD kaart wel erg veel hoor. Kijk eens op Amazon of gewoon in de pricewatch.
Ik vergis me inderdaad, is een class 10: pricewatch: Sandisk Ultra microSDXC 64GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Dark Lord schreef op maandag 31 december 2012 @ 18:41:
[...]

Als VLC schokkerig afspeelt zou je het nog kunnen proberen met MPC. Die speelt meestal wat soepeler af.
Of anders is je filmpje met een editing programma exporteren met een lagere bitrate.
Je kan inderdaad ook je GoPro in lagere bitrate/resolutie laten opnemen.
En ProTune uitzetten als je het niet nodig hebt (lees: van plan bent om te gaan editten en te color correcten)
Of een nieuwe computer kopen ;-)
Ik werk met op een Macbook pro en het is het topmodel van 2012 dus ik geloof dat het niet mijn hardware is en dat geen MPC kan gebruiken. Ik heb de gopro op 48P staan, dan moet toch elke PAL speler dit toch zuiver kunnen afspelen? Hij lijkt af en toe gewoon een beeldje over te slaan. Als ik ze upload naar youtube dan is het er uit.

Ik ga nu toch die videos door final cut pro halen dus hoop dat ik het er uit krijg.

Edit: zie het al, 48P is geen standaard waarde voor 1080P, Meeste software kent enkel 50P

[ Voor 4% gewijzigd door Jpjedi op 03-01-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Heeft iemand nog een idee waar hij op voorraad is? Collega wilt hem bestellen maar heeft tot nu nog geen winkel gevonden waar hij hem kan bestellen.

The North Face winkel in Utrecht is helaas te ver weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cblns
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-10-2023
SuperKneus, ik heb de Hero 3 Black Edition vorige week aangeschaft bij DiveWorld. Donderdags voor 16:00 besteld en vrijdag was het pakketje binnen.

http://www.diveworld.nl/shop/onderwater-video-foto-camera-s/gopro-camera/gopro-hd-hero-3-black-edition-now-available

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:26
SuperKneus schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 15:00:
Heeft iemand nog een idee waar hij op voorraad is? Collega wilt hem bestellen maar heeft tot nu nog geen winkel gevonden waar hij hem kan bestellen.

Ophalen of bestellen bij Revert in Haarlem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jpjedi schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 10:53:
[...]

Ik werk met op een Macbook pro en het is het topmodel van 2012 dus ik geloof dat het niet mijn hardware is en dat geen MPC kan gebruiken. Ik heb de gopro op 48P staan, dan moet toch elke PAL speler dit toch zuiver kunnen afspelen? Hij lijkt af en toe gewoon een beeldje over te slaan. Als ik ze upload naar youtube dan is het er uit.

Ik ga nu toch die videos door final cut pro halen dus hoop dat ik het er uit krijg.

Edit: zie het al, 48P is geen standaard waarde voor 1080P, Meeste software kent enkel 50P
Had hetzelfde probleem met. Het bleek aan de .mp4 bestands extensie te liggen deze is gemaakt om effectief beelden op te slaan, is dus gecomprimeerd. Als je ze converteert naar .mov of iets anders speelt hij wel soepel af en gaat editen ook makkelijker. Dit kan met bijv. "mpeg streamclip"

Hoop dat het je probleem net zo makkelijk oplost als het bij mij deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 10:41

Dark Angel

Corvette LS Power

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 21:17:
[...]

Dit is 'm dan geworden.

[afbeelding]

Peli 1200 case. Stomtoevallig had de lokale fotoshop een etalagemodel staan die ik voor 20 euro mocht meenemen. Waterdicht, genoeg ruimte voor de essentials. Ben er blij mee.
Dat is de zelfde als de mijne :) had alleen de gele gekozen omdat hij nog vaak buiten in het gras ligt

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:19:
[...]

Had hetzelfde probleem met. Het bleek aan de .mp4 bestands extensie te liggen deze is gemaakt om effectief beelden op te slaan, is dus gecomprimeerd. Als je ze converteert naar .mov of iets anders speelt hij wel soepel af en gaat editen ook makkelijker. Dit kan met bijv. "mpeg streamclip"

Hoop dat het je probleem net zo makkelijk oplost als het bij mij deed.
Tnx, ga ik vanavond even proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
SuperKneus schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 15:00:

Er zijn nog een paar Bever winkels die hem op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Bedankt voor de tips, ik heb ze doorgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Wat ik wel vervelend vind is dat wanneer je het kaartje hebt leeg gemaakt, dat de nummering ook weer opnieuw begint. Wil je dan de inhoud van het kaartje thuis dumpen op een harde schijf dan heb je te maken met bestaande bestandsnamen. Dit is uiteraard op te lossen door losse folders te pakken maar dan nog doet zich het probleem voor als je alles in FCP wil trekken.

Nooit gezien verder, mijn overige camera's en telefoons nummeren eeuwig door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
Jpjedi schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 10:51:
Wat ik wel vervelend vind is dat wanneer je het kaartje hebt leeg gemaakt, dat de nummering ook weer opnieuw begint. Wil je dan de inhoud van het kaartje thuis dumpen op een harde schijf dan heb je te maken met bestaande bestandsnamen. Dit is uiteraard op te lossen door losse folders te pakken maar dan nog doet zich het probleem voor als je alles in FCP wil trekken.

Nooit gezien verder, mijn overige camera's en telefoons nummeren eeuwig door...
ik hernoem al mijn video's foto's bijna gelijk zodra ik ze geimporteerd heb.

als ik ga zoeken naar : "2012-31-12-video-freaqshow" krijg ik maar een paar hits. ga ik zoeken naar "gopro" dan krijg ik bij de eerste alleen mn video's van de freaqshow bij gopro krijg ik (ok ik dan niet) honderden hits... dat gaat niet werken he :+

zelfde geld voor foto's trouwens zoeken naar IMG_9982.cr2/jpg zal je bij mij niet lukken alles is hernoemd naar opdracht/event/feest en zelfs datum staat erbij

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:18
Ik zet ook alles in aparte folders ja, anders vind ik nooit meer iets terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
AjDuLion schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 16:58:
[...]

ik hernoem al mijn video's foto's bijna gelijk zodra ik ze geimporteerd heb.

als ik ga zoeken naar : "2012-31-12-video-freaqshow" krijg ik maar een paar hits. ga ik zoeken naar "gopro" dan krijg ik bij de eerste alleen mn video's van de freaqshow bij gopro krijg ik (ok ik dan niet) honderden hits... dat gaat niet werken he :+

zelfde geld voor foto's trouwens zoeken naar IMG_9982.cr2/jpg zal je bij mij niet lukken alles is hernoemd naar opdracht/event/feest en zelfs datum staat erbij
Ik heb nu ook alles even snel bekeken en hernoemd. Dat zal dus routine moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
Zojuist bij deze verkoper op marktplaats 2 batterijen van 1300Mah + oplader voor de GoPro Hero 3 besteld voor 29,95!

Heeft ze op voorraad
http://www.marktplaats.nl/verkopers/17414283.html

[ Voor 126% gewijzigd door Mrk87 op 04-01-2013 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede tip! Ga ik zeker gebruik van maken.

Al zie ik de oplader voor GoPro Hero 3 batterijen er zo snel niet tussen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:57:
Goede tip! Ga ik zeker gebruik van maken.

Al zie ik de oplader voor GoPro Hero 3 batterijen er zo snel niet tussen staan.
Klopt hij had ze eerst nog niet. Kreeg net een mailtje:
Beste Mark,

Ik heb de opladers en batterijen inmiddels binnen. De batterijen zijn inderdaad 1300mAh zoals ik eerder vermeldde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Aangezien ik nergens een originele lange GoPro schroef kon vinden waar het totale kostenplaatje van de schroef + verzenden niet onder de 15 euro kon blijven eens richting bouwmarkt gegaan en met wat onderdelen zelf een schroef gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.ruudvanheugten.nl/GoProSchroef-600.jpg

Hiervan heb ik er 2 voor in totaal 3 euro :) Nu ging het mij niet zozeer om het geld maar om nu 6 euro te betalen voor een schroef en nog 9 voor verzendkosten 8)7 Of 10 voor een schroef en 5 aan verzendkosten..

Voordeel is nu dat ik door de vleugel er zelfs beter kracht op kan zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slim. Al is het wat mij betreft niet noodzakelijk er nog meer kracht op te zetten.. ook met de originele draai je ze muurvast (en krijg je 't soms met moeite weer los). Maar 'n inventieve oplossing is het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 21:15:
Slim. Al is het wat mij betreft niet noodzakelijk er nog meer kracht op te zetten.. ook met de originele draai je ze muurvast (en krijg je 't soms met moeite weer los). Maar 'n inventieve oplossing is het zeker.
Nou ik krijg ze inderdaad goed vast maar wil je het echt goed doen krijg ik ze gewoon lastig los.. dat gaat nu een stuk makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Heb al paar keer gehad dat de hoek wat verdraaid was en dat ik die plug door de temperatuurverschillen ineens nog een slag kon draaien. Toch ben ik er wat voorzichtig mee, plastic met stalen bout aantrekken...

Vandaag bezig geweest met mijn Gopro filmpjes in FCPX. Op zich werkt het fantastisch maar het resultaat was teleurstellend. De clips in het resultaat lijken instabieler dan ze zijn als ik ze onbewerkt afspeel. Er lijkt iets versterkt te worden. Ik ben nu stabilisatie aan het draaien (duurt paar uurtjes op een video van 10 minuten bij elkaar, op mijn macbook Air) om te zien of het beter wordt. Ik film alles op 1080P@48fps maar wil voortaan toch 720P@100fps gaan draaien om te zien of dat beter wordt. Sowieso heb ik dan mooie slomo's om te testen. _O_

EDIT: Jessusss wat werkt die stabilisatie goed in FCP.. clips zijn nu stabiel als het maar zijn kan. _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Jpjedi op 05-01-2013 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
Ik heb vandaag mn 1300 mAh batterijen van eBay binnen.. slechts €6,30 per stuk :)
Hopelijk komt de lader ook snel.. die was slechts €9,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je ze vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Zo, net een bestelling gedaan bij VersusShop in Den Haag, helaas in een GoPro Black 3 te duur om zelf nog even snel te kopen. Daarom huren we hem met z'n 6'n, op een heel aantrekkelijk prijsje kom je dan.

- GoPro HD Hero 3 Black Edition + handleiding
- GoPro Accu
- USB-kabel
- 230V/12V oplader
- Beschermhoesje
- Big U-shot + tripodmount (93cm)
- 32GB MicroSD kaart
- 2x Extra accu

Totaal slechts 79 euro voor 9 dagen!

Ben benieuwd of het bevalt. Uiteraard zal ik de resultaten hier delen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Vitruvius op 05-01-2013 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goede middag,

Net een gopro 3 hero white gekocht maar nog een echte leek. Mijn vraag kan ik via wifi filmpjes naar iphone of ipad versturen en zoja hoe?
Pagina: 1 ... 12 ... 81 Laatste