Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Nee, kan je niet via wifi versturen direct vanaf de GoPro. Wel kan je met de GoPro app zien wat de camera ziet en de camera ermee besturen. Als je de bestanden op je iPhone wilt hebben zul je dit via iTunes moeten verzorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:39
De winkel waar ik ze vandaan heb heeft ze niet meer.. Maar ik zie wel een andere winkel die een setje batterijen voor n leuk bedrag verkoopt.
Gewoon even zoeken op 'gopro hero3 1300'.

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:01

cue

Vanmiddag dit setje opgehaald via marktplaats voor 29,95

Prima setje, als je wat meer tijd hebt kan je 'm ook online bestellen voor 18,35. Exact hetzelfde setje.

[ Voor 48% gewijzigd door cue op 14-01-2013 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ali Express heeft er een nieuwe klant mee. Goede tip, Cue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 21:30:
Ali Express heeft er een nieuwe klant mee. Goede tip, Cue.
Same here :P !

Btw, net een nieuwe edit online gezet voor een klant. Heel basic, maar zit naast footage van m'n 7D ook wat footage in van de Black (in echte low light omstandigheden), voor de nieuwsgierigen onder jullie misschien wel leuk :) !

*Btw ProTune stond uit (had geen zin in veel te grote files + ik filmde zelf met de 7D en een vriend van me met de GoPro) & ik heb gefilmd op 1080p50 ;) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotham
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-07 08:45
@WardKuipers Ziet er goed uit! Welke lens heb je trouwens gebruikt op je 7D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue

cue

Ik ben opzoek naar beetje relaxte stick om m'n Hero3 aan te bevestigen. Zelf lijkt het me prettig als je de lengte kan aanpassen (uitschuifbaar). Heeft er hier iemand nog tips ervaringen met een fijne stick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Sinds ik de eerste beelden zag van de Black wist ik dat ik 'm wilde hebben. Nu ik op het punt sta 'm aan te schaffen ben ik opeens aan het twijfelen geslagen. De Drift Ghost lijkt ook een goede kandidaat (mede door het (p)review schermpje..)

Ik kan echter weinig goede tests/vergelijkingen vinden en vroeg me af of iemand hier zou kunnen vertellen welke beter is, of zelf voor deze keuze heeft gestaan. Ik neig iets meer naar de GoPro op het moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Ken. schreef op zondag 06 januari 2013 @ 01:03:
Sinds ik de eerste beelden zag van de Black wist ik dat ik 'm wilde hebben. Nu ik op het punt sta 'm aan te schaffen ben ik opeens aan het twijfelen geslagen. De Drift Ghost lijkt ook een goede kandidaat (mede door het (p)review schermpje..)

Ik kan echter weinig goede tests/vergelijkingen vinden en vroeg me af of iemand hier zou kunnen vertellen welke beter is, of zelf voor deze keuze heeft gestaan. Ik neig iets meer naar de GoPro op het moment :)
Preview schermpje is een leuke gadget maar zou voor mij geen zwaarwegend criterium zijn om een camera te beoordelen. IMO moet je kijken naar prestaties en filmcapaciteiten. Die Drift heeft maar 1080P bij 30fps dus slomos worden wat beperkter. De F waarde is hoger dus gebruik bij minder daglicht is ook wat beperkter. Dat is wat ik zo scan op het eerste gezicht. Wel een robuuste cam volgens mij en zeker wel compact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Is iemand van jullie het gelukt om GoPro Hero3 te gebruiken in combinatie met de iPad Camera Connection Kit? Dan wel met microSD naar SD adapter of via USB kabel?

Bij SD kaart van Hero 2 lukte dat wel, maar bij deze lijkt het niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Jpjedi schreef op zondag 06 januari 2013 @ 01:37:
[...]

Preview schermpje is een leuke gadget maar zou voor mij geen zwaarwegend criterium zijn om een camera te beoordelen. IMO moet je kijken naar prestaties en filmcapaciteiten. Die Drift heeft maar 1080P bij 30fps dus slomos worden wat beperkter. De F waarde is hoger dus gebruik bij minder daglicht is ook wat beperkter. Dat is wat ik zo scan op het eerste gezicht. Wel een robuuste cam volgens mij en zeker wel compact.
Wow, ik heb me zo te zien een beetje blind gestaard op dat schermpje en de waterdichtheid tot 3m zonder case. De framerate is bij de Drift redelijk matig te noemen inderdaad. Bedankt, de Drift valt eigenlijk gelijk alweer af :)

Nu goed blijven speuren naar een (web)shop met voorraad. Tot binnenkort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Zit er verschil in videokwaliteit tussen de white en silver editie?

Voor foto's heb je meer mexapixels op de silver, maar ga je dit ook merken bij filmen? (ik ga hem toch niet gebruiken voor foto's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 20:34
cue schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 23:47:
Ik ben opzoek naar beetje relaxte stick om m'n Hero3 aan te bevestigen. Zelf lijkt het me prettig als je de lengte kan aanpassen (uitschuifbaar). Heeft er hier iemand nog tips ervaringen met een fijne stick?
Zelf heb ik afgelopen tijd een stick gemaakt van een ouwe werphengel die ik ooit eens langs de waterkant had gevonden. Een hengel is al mooi licht en sterk. De bovenste 2 delen waren er al af, de volgende 2 heb ik eraf gezagen, zodat ik er nog 2 overhield. Ingeklapt moest ie wel in m'n tas passen, dus heb ik hem nog een stukje korter gemaakt, door aan de achterkant een stuk eraf te zagen, en dat zelfde stuk ook aan de voorkant (anders kan je 'm niet meer uitschuiven... :z)

Het oogje heb ik gehouden en een stuk verplaatst, misschien dat het ooit nog van pas komt... Ik kan er ook de GoPro aan vastmaken met een koordje oid, zodat ie niet kwijtraakt, mocht ie ooit eraf breken tijdens het snowboarden.

Op de kop heb ik een een rond houtje erin geslagen, en met een schroefie vastgezet, zodat op de kopse kant een deel van een oud tafelstatiefje van een firewire webcam vastgezet kon worden. Daar zat al mooie draad in die ook wordt gebruikt in de tripod mount. Nu moest ik alleen een langer draadeindje hebben met diezelfde draad (1/4" Whitworth voor de geïnteresseerde). Ik heb maar een boutje gehaald met zo'n draad bij de speciaalboer, en de kop eraf geslepen.

Vervolgens zit er nog een stuk rubber tussen van zo'n 4mm dik, zodat je de GoPro altijd goed kunt uitlijnen. Het rubber werkt ook als een veer zodat hij niet zomaar lostrilt.

De tripod mount is een goedkope van eBay, die koop je daar voor een paar dollar.
Laatste wat eigenlijk nog moet gebeuren is zo'n armbandje eraan maken zodat je hem niet verliest als je valt.
Ik neem hem over 2 weken mee naar Oostenrijk.

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2wemhjr.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/21f0f95.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/142h8w7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2v34i6c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/345hph4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/vy63oj.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/qmz1tz.jpg

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
cue schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 23:47:
Op DealExtreme verkopen ze prima stick / pole voor weinig: http://dx.com/p/stainless...-for-digital-camera-42504

Wordt lekker kort en kan relatief lang uitschuiven. Je hebt er een tripod mount bij nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:52
Ik vraag me af wat je hier krijgt titel is niet heel duidelijk

http://www.aliexpress.com...e-AV-Audio/703598440.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
vanardenne schreef op zondag 06 januari 2013 @ 10:15:
Is iemand van jullie het gelukt om GoPro Hero3 te gebruiken in combinatie met de iPad Camera Connection Kit? Dan wel met microSD naar SD adapter of via USB kabel?

Bij SD kaart van Hero 2 lukte dat wel, maar bij deze lijkt het niet te werken.
Ik heb de oplossing gevonden. iPad Camera Connection Kit kan geen SDXC kaartjes lezen die geformateerd zijn als ExFat. Als je het formateert als FAT werkt het wel. https://discussions.apple.../4156171?start=0&tstart=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga een GoPro Hero3 Black aanschaffen,

Aangezien ik bijna jarig ben wil mijn vriendin hier ook nog eens wat leuks bij doen en dat zijn wat accessoires.

Nu ben ik aan het kijken gegaan op de site van GoPro.com wat er bij de Camera in het pakket zit;
- 3-Way Pivot
- 1 Curved Adhesive Mount
- 1 Flat Adhesive Mount
- Assorted Mounts and Hardware

Wat bedoelen ze met het laatste "Assorted Mounts and Hardware"?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klein vraagje...ik denk meer wat algemeen...

maar welke camera kan je ideaal aan de zijkant van je (snowboard) helm bevestigen?

Ik denk dat je hiermee beter reele beelden krijg...je ogen zitten tenslotte ook niet 10cm boven je helm...en wellicht met snowboarden zie je dan eerder het dal...dan de actie op de berg.....

daarnaast ziet het er ook subtieler uit...ipv zo'n ding op de helm...eigenlijk het bovenste beeld van deze pagina lijkt me ideaal, ik weet alleen niet welke camera het is..en ofdat deze goed is...

http://www.gadgetgear.nl/...-in-de-action-cam-jungle/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
Zou je niet meer naar het resultaat kijken dat hoe het er qua uiterlijk uit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat wel....maar ik denk dat een beeld vd zijkant vd helm beter is...

ik ben ook niet echt een hele goede boarder...en dan met zo'n ding bovenop...ik hou het liever subtiel....daarnaast is goed beeld prima...1080 hoeft niet echt perse...zal wel leuk zijn, maar geen noodzaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
De oplossing is dan gewoon een side mount voor GoPro. YouTube: How to Side Mount a GoPro camera to a MTB Helmet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt, maar het ziet er nogsteeds mega uit, zo naast je helm....

weet je niet welke camera het is op die link....
daarnaast denk ik dat een ion air pro...ook wel kan
alleen zie ik daarvan geen side- bevestiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Ik heb juist geen sidemount bij het skien omdat het dan lastig wordt met je skibril. Daarbij heb ik liever niet extra gewicht aan één kant van mijn helm.

Daarbij, geen hond ziet of jouw oogpunt nu 10cm lager zit tov bovenop je helm.
Ook echt Amerikaans.. :') een tutorial maken om een plaatje te plakken op je helm en een beugeltje vast re schroeven.

[ Voor 79% gewijzigd door Jpjedi op 06-01-2013 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:05:
klein vraagje...ik denk meer wat algemeen...

maar welke camera kan je ideaal aan de zijkant van je (snowboard) helm bevestigen?

Ik denk dat je hiermee beter reele beelden krijg...je ogen zitten tenslotte ook niet 10cm boven je helm...en wellicht met snowboarden zie je dan eerder het dal...dan de actie op de berg.....

daarnaast ziet het er ook subtieler uit...ipv zo'n ding op de helm...eigenlijk het bovenste beeld van deze pagina lijkt me ideaal, ik weet alleen niet welke camera het is..en ofdat deze goed is...

http://www.gadgetgear.nl/...-in-de-action-cam-jungle/
Bijv. de contour camera's.

Die heb ik zelf ook gebruikt en dat werkt op zich goed. Zelf geloof ik echter meer in een camera boven je voorhoofd/aan voorkant van je helm.

Bij snowboarden ga je immers meestal niet als een skier (meer recht) naar beneden en ik denk/vind dat een camera aan de zijkant een iets onhandigere hoek heeft.

GoPro heeft overigens speciale helmet mounts (wel extra dokken uiteraard :( )waardoor ze niet als een teletubbie meer bovenop je helm zitten.

Voor je goggles maakt een camera bovenop/voorkant of zijkant van je helm overigens niet gek veel uit. Het is allebei onhandig. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Help!!!! schreef op maandag 07 januari 2013 @ 08:13:
[...]

.

Voor je goggles maakt een camera bovenop/voorkant of zijkant van je helm overigens niet gek veel uit. Het is allebei onhandig. :)
Tuurlijk wel, aan de zijkant loopt je band van je bril, bovenop zit niets 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

jawel, je gopro.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Joh :')

Als je hem daar installeert wel ja en dat kan omdat daar geen bril langs loopt. Duidelijker kan ik het niet verklaren. ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Jpjedi op 07-01-2013 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Als je je goggles even wilt afzetten is het niet echt handig als op die plek al een gopro zit (go pro Helmet front mount).
Zit je Gopro bovenop je helm dan is het niet handig in de liften en het ziet er niet uit.

Maw, videocameras op een helm zijn nooit echt handig. Maar er valt prima mee te leven, ook bij een sidemount .

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Help!!!! schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:59:
Als je je goggles even wilt afzetten is het niet echt handig als op die plek al een gopro zit (go pro Helmet front mount).
Zit je Gopro bovenop je helm dan is het niet handig in de liften en het ziet er niet uit.

Maw, videocameras op een helm zijn nooit echt handig. Maar er valt prima mee te leven, ook bij een sidemount .
Bij mij zit hij bovenop de helm, perfecte beelden en nergens last met liften. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tja, wat is last.

De meeste mensen doen er goed aan extra op te letten als de beugel neergaat. Toch zonde als een camera erafgemaait wordt. Meerdere keren zien gebeuren

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mocht ik ooit een camera op mijn helm plakken, dan zorg ik er zeker wel voor dat ik nog een zekeringskabeltje om mijn nek heb hangen, mocht 'ie vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ken. schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:58:
Mocht ik ooit een camera op mijn helm plakken, dan zorg ik er zeker wel voor dat ik nog een zekeringskabeltje om mijn nek heb hangen, mocht 'ie vallen.
Dat is sowieso aan te raden. Wellicht kun je de camera beter zekeren aan de helm ipv je nek.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Niet online
Help!!!! schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:05:
[...]

Dat is sowieso aan te raden. Wellicht kun je de camera beter zekeren aan de helm ipv je nek.
Het is inderdaad af te raden om dit om je nek te doen. Mocht de camera tijdens het uitstappen bij de lift door een beugel eraf getikt worden dan wil je niet dat de camera over de beugel hangt terwijl jij rechtdoor uitstapt, de lift de bocht terug naar beneden maakt en de camera aan je nek gezekerd is... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Is misschien een beter idee dan ja :P
Ik zal 'm eerder aan mijn motorhelm hebben, maar kan nu inderdaad al meerdere situaties bedenken waarbij ik 'm niet aan mijn nek heb willen hangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Lexus! schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:07:
[...]

Het is inderdaad af te raden om dit om je nek te doen. Mocht de camera tijdens het uitstappen bij de lift door een beugel eraf getikt worden dan wil je niet dat de camera over de beugel hangt terwijl jij rechtdoor uitstapt, de lift de bocht terug naar beneden maakt en de camera aan je nek gezekerd is... :+
Jij hebt zojuist een mooie scene voor de volgende Final Destination 10 geschreven :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Is er eigenlijk een FCP topic op GoT? Kan eigenlijk niets vinden met de zoekfunctie. Machtig programma icm je gopro. Zijn zelfs gopro plugins voor bijvoorbeeld de fisheye vervorming te elimineren _O_

Ik ga over 5 weken wat testen met (2xgopro) multicam->splitscreen 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand antwoord op mijn vraag hierboven?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 16:18
Ik heb jaren lang gedaan met een Nikon D90 en fisheye lens om mijn wintersport acties te filmen. Maar nu wil Ik voor het eind van de maand een GoPro Hero HD3 Silver aanschaffen, en ik wil er meteen een pole mount bij kopen. Heeft iemand ervaring met het handheld tripod systeem van Extreme Ways (http://www.v-nix.nl/gopro-hero3-wintersport-bundel).

Deze is uit te trekken tot 60cm, is dat voldoende of moet ik meer aan units van een meter denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Ik heb bij sportscam.eu een skistok klem besteld en betaald. Krijg ik na een paar dagen ineens een mail dat bestelling is geannuleerd zonder reden. Ik heb gemaild maar krijg al enkele dagen geen antwoord. Telefoon wordt de hele dag niet opgenomen... Is die tent over de kop of zo?

Edit: toch mailtje ontvangen met excuses, was wat mis gegaan en is direct goed opgelost. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Jpjedi op 07-01-2013 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
Noxa schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:13:
Ik heb jaren lang gedaan met een Nikon D90 en fisheye lens om mijn wintersport acties te filmen. Maar nu wil Ik voor het eind van de maand een GoPro Hero HD3 Silver aanschaffen, en ik wil er meteen een pole mount bij kopen. Heeft iemand ervaring met het handheld tripod systeem van Extreme Ways (http://www.v-nix.nl/gopro-hero3-wintersport-bundel).

Deze is uit te trekken tot 60cm, is dat voldoende of moet ik meer aan units van een meter denken?
Besparen op een goede pole is zonde, heb er hier onderhand al twee versleten, maar werk nu met de Big Ushot en wat een topding is dat! Echte aanrader ;) ! *min 22cm - max 95cm*
http://www.xsories.eu/big-ushot.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 20:43:
Ik ga een GoPro Hero3 Black aanschaffen,

Aangezien ik bijna jarig ben wil mijn vriendin hier ook nog eens wat leuks bij doen en dat zijn wat accessoires.

Nu ben ik aan het kijken gegaan op de site van GoPro.com wat er bij de Camera in het pakket zit;
- 3-Way Pivot
- 1 Curved Adhesive Mount
- 1 Flat Adhesive Mount
- Assorted Mounts and Hardware

Wat bedoelen ze met het laatste "Assorted Mounts and Hardware"?

Bedankt!
Afbeeldingslocatie: http://blog.ikunal.in/wp-content/uploads/2012/01/379065_271698399556144_100001479593570_754576_1999347945_n.jpg

Beetje lui dat je het zelf niet even opzoekt, want met google kwam ik al vrij snel op dit plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://d2icr5g9bedq6k.cloudfront.net/wp-content/uploads/2012/10/GoPro-Hero3-g.jpg

van deze (http://www.slrlounge.com/...s-1080p-60fps-720p-120fps) site, lijkt me wel duidelijk toch :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue

cue

WardKuipers schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:54:
[...]

Besparen op een goede pole is zonde, heb er hier onderhand al twee versleten, maar werk nu met de Big Ushot en wat een topding is dat! Echte aanrader ;) ! *min 22cm - max 95cm*
Thanx voor de tip. Heb er inmiddels eentje besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
cue schreef op maandag 07 januari 2013 @ 23:24:
[...]

Thanx voor de tip. Heb er inmiddels eentje besteld :)
Ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Laatst online: 07:16

Japie.G

Colour Classic

Ik ben aan het rond kijken naar een SD kaart voor mijn Hero3 black. Nu zijn er zo veel verschillende typen en snelheden.. Het liefst koop ik een Sandisk bij DATA IO, dat hebben meer mensen in dit topic gedaan. Maar welk type kopen jullie? SDHC, SDXC, UHS weet ik wat allemaal... Ik zoek een 32 of 64 gb.. Wat is nu het best?

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Japie.G schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 08:58:
Ik ben aan het rond kijken naar een SD kaart voor mijn Hero3 black. Nu zijn er zo veel verschillende typen en snelheden.. Het liefst koop ik een Sandisk bij DATA IO, dat hebben meer mensen in dit topic gedaan. Maar welk type kopen jullie? SDHC, SDXC, UHS weet ik wat allemaal... Ik zoek een 32 of 64 gb.. Wat is nu het best?
Jpjedi in "[GoPro] Ervaringen & Discussie"

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
WardKuipers schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:54:
[...]

Moet ik daar nog een statief mount bij kopen, of is de GoPro zo te bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Noxa schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:06:
[...]

Moet ik daar nog een statief mount bij kopen, of is de GoPro zo te bevestigen?
Moet een statief mount bij, gopro heeft standaard geen schroefdraad in de behuizing helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
Japie.G schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 08:58:
Hoeveel gig heb je nodig voor een dagje op de piste? 16GB lijkt me wel voldoende, neem altijd de laptop mee dus kan 's avonds de beelden er weer af halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Noxa schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:12:
[...]

Hoeveel gig heb je nodig voor een dagje op de piste? 16GB lijkt me wel voldoende, neem altijd de laptop mee dus kan 's avonds de beelden er weer af halen.
Ik film de hele dag op 1080P met een aantal batterijen. Alvorens ik weer bij mijn laptop ben 'savonds dan zit ik op 20-25gb. Ik heb 64gb genomen omdat ik dan gewoon nergens op hoef te letten en wat noodruimte over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
Jpjedi schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:19:
[...]

Ik film de hele dag op 1080P met een aantal batterijen. Alvorens ik weer bij mijn laptop ben 'savonds dan zit ik op 20-25gb. Ik heb 64gb genomen omdat ik dan gewoon nergens op hoef te letten en wat noodruimte over heb.
Oh dat gaat idd best hard, misschien maar een 32GB kaartje overwegen. Jammer dat mijn reguliere SD kaartjes er niet in passen, daar heb ik er zat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Noxa schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:29:
[...]

Oh dat gaat idd best hard, misschien maar een 32GB kaartje overwegen. Jammer dat mijn reguliere SD kaartjes er niet in passen, daar heb ik er zat van.
Hangt er ook vanaf hoe vaak je de gopro aanslingert natuurlijk. Per piste afdaling van minuut of 4-5 zit je al snel aan 1,5-2gb.

De black edition kan tot 45mb/sec uitspugen op de hoogste resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyanox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-06 13:46
Hallo,

Ik heb een vraagje, ik heb nu een Gopro gekregen voor kerst, maar bij het erop plakken van de adhesive is het een beetje fout gegaan geloof ik. Er is een klein stukje van de plakkert niet vastgeplakt (top uitleg :D).

Hierbij een foto ervan:
Afbeeldingslocatie: http://img833.imageshack.us/img833/7302/wp000054x.jpg

Moet ik nu lijm toevoegen, nieuwe erop plakken of niets doen?

- Zyanox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
Ik denk niet dat direct een probleem is. De plakker zit immers nog steeds stevig vast.
Ik zou het wel in de gaten houden... tussen de plakker en de helm komt natuurlijk vuil waardoor deze steeds minder goed gaat plakken over een tijdje.
Koop een extra plakker en zet je camera met een 'tether' (er is vast een betere nederlandse vertaling) vast zodat je je camera niet verliest als de plakker los laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyanox
Ik heb nu een beetje dat kneed (witte) laagje aangeduwd op de helm, het plakt geloof ik niet geweldig. Maar ik ga even kijken of dat gaat houden.

Goede tip, thanks :). Net even gekeken naar zon tether, die zijn alleen leverbaar in een groepje van 5.. Heeft iemand er eentje over? Dan wil ik die wel overnemen :)!

Edit: Trouwens kan ik er niet een beetje Pritt ofzo tussendoen? Dat is wel makkelijk verwijderbaar maar houd wel de spleet dicht toch :S?

[ Voor 18% gewijzigd door Zyanox op 08-01-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
Ik denk dat pritt ertussen een heel slecht idee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
voor mij ziet dat er best wel stevig geplakt uit.

ik weet niet of je het wel eens getest hebt maar ik heb een paar maanden terug mijn gopro op een stuur vastgeplakt wat letterlijk op de 4 hoekjes vastzat op mijn stuur en tijdens het lostrekken van de gopro trok ik letterlijk de verf van de fiets af op die 4 kleine plekjes :+

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyanox
Ok, ik ga het aanzien. Denk dat lijm inderdaad niet echt geweldig is voor de lak, en ondertussen zit hij gewoon goed vast heb ik het idee.

Goed, als iemand een tether heeft die hij/zij kwijt wil, ik wil er wel eentje :). Bedankt voor de hulp iig.

Trouwens ik heb een gopro mount set besteld van dealextreme: El-cheapo set. Het was zo goedkoop vergeleken met origineel, kon het niet laten. Zodra ik t binnen en getest heb laat ik hier wat van me horen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Ik heb ook randjes die niet hechten doordat de radius net niet hetzelfde is. Maar die 3M tape is wel bruut sterk. Bij mij zit hij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
Ik meld me ook wel voor een tether. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue

cue

Robberto schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:58:
Ik meld me ook wel voor een tether. :)
Ik meld me voor een afbeelding van een tether :D... what the hack is een tether... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

http://gopro.com/camera-mounts/camera-tethers/

= Systeem om Gopro te zekeren aan bijv. helm.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue

cue

Dank u! :) Alles duidelijk we kunnen weer verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:14
Maar op welke manier wordt die tether vastgeplakt? Anders is het natuurlijk lood om ijzer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Op dezelfde manier als de gopro zelf. Het is een dubbele zekering voor als de Gopro uit zijn mount breekt of als de mount zelf vd helm afbreekt.

Het is geen 100% zekerheid maar die stikkers, mits goed vastgeplakt, kunnen erg veel trekkracht weerstaan. Zelf heb ik een apart koortje wat met een klip aan band van mijn helm vastzit.
Dit is waarschijnlijk sterker maar als de camera achter bijv een liftbeugel blijft hangen dan is dat niet de beste optie voor mijn hoofd en nek. Als in: dan kun je beter je gopro kwijt zijn. :P

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

la_fusion schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:35:
Maar op welke manier wordt die tether vastgeplakt? Anders is het natuurlijk lood om ijzer..
EDIT: Zie twee posts hier onder..

[ Voor 17% gewijzigd door Ken. op 09-01-2013 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
la_fusion schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:35:
Er vanuit gaande dat je helm op je kop blijft staan, plak je die gewoon op je helm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Correctie op de vorige video.. Zó dus:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijlemanz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 10:20
Allen, ik heb zojuist besteld bij Apple, daar is de black edition op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Zijn er nog fatsoenlijke manieren om de gopro stevig te bevestigen voor tijdens het skien/boarden, zonder het ding op je helm vast te plakken?
Ik heb net een nieuwe (dure) helm, en wil eigenlijk niet altijd met zo'n plakker erop lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyanox
RonnieB82 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 20:04:
Zijn er nog fatsoenlijke manieren om de gopro stevig te bevestigen voor tijdens het skien/boarden, zonder het ding op je helm vast te plakken?
Ik heb net een nieuwe (dure) helm, en wil eigenlijk niet altijd met zo'n plakker erop lopen...
Je hebt die strap voor rond je middel. Klikkie
Ook een oplossing misschien (ligt eraan wat voor helm je hebt) tairipjes door die gaten heen doen of klikkie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrcBas
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 10:55
Zie ook op filmpjes dat die hoofdband gebruikt wordt op een helm. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:26
BrcBas schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 20:40:
Zie ook op filmpjes dat die hoofdband gebruikt wordt op een helm. Heeft iemand hier ervaring mee?
Heb het zelf eens gebruikt op een fiets helm, zat muurvast :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44
BrcBas schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 20:40:
Ik heb hm op een ski helm bij mn dochtertje gehad en bij mijzelf direct op mn hoofd en het werkt prima, zit goed vast alleen een val partij full speed downhill zorgde ervoor dat ik hm verloor (en later wel weer terug vond).

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrcBas
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 10:55
Gutteguttegut schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 20:59:
[...]
Ik heb hm op een ski helm bij mn dochtertje gehad en bij mijzelf direct op mn hoofd en het werkt prima, zit goed vast alleen een val partij full speed downhill zorgde ervoor dat ik hm verloor (en later wel weer terug vond).
Touwtje eraan en dat is dan ook weer opgelost. Denk dat ik dan daar voor ga wanneer hij wordt besteld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Ik heb gelukkig nog voor wintersport een Hero3 Black weten te bemachtigen, en nu wil ik nog wat dingen voorbereiden zodat ik goed op reis kan filmen.

De eerste vraag is over hardware, ik hoor graag wat ervaringen over de wasabi accu+lader set van mensen die deze al gebruikt hebben met hun GoPro. Het lijkt me een mooi setje om mee te nemen zodat je op de piste nog een nieuwe accu erin kunt doen terwijl je thuis je reserve accu's kunt laden zonder de in de GoPro zelf te doen. Vind alleen de prijs in Nederland wat hoog, 50 euro voor een set. In Amerika zijn ze 25 dollar (bluenook.com) maar hoe lang duurt het verzenden?

De volgende vraag is over de te gebruiken resoluties en framerates. Overigens is hier een nuttig artikel over de verschillende opties: http://abekislevitz.com/understanding-your-new-gopro/

Ik zou graag een kleine selectie aan formaten gebruiken zodat het filmpje een echt geheel wordt en overal dezelfde feel heeft. 1080p60 en 2.7k24 zou ik graag gebruiken waarbij ook nog gewisseld kan worden tussen wide, medium en narrow.

De hele film wil ik dus op 24fps hebben waarbij 1080p60 mooi met een factor 2,5 schaalt voor eventuele slomo's. Voor shots waar weinig licht is en hoog detail belangrijk is wil ik graag 2.7k24 gebruiken. Maar hier komt het vervelende: 2.7k is alleen op 25/30fps te gebruiken (PAL/NTSC) en niet op 24! De 24fps is alleen mogelijk met 2.7kCIN en die is weer geen 16:9.

Heeft iemand advies hoe dit is op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldige link (abekislevitz)! Heb er al een paar meer gelezen, maar deze is bijzonder compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 17:54
Voor wie nog (goedkoop?) een gopro hero2 wilt. Zag zojuist in de pricewatch de hero2 (wel de surf) voor 199 euro. Scheelt toch weer dik 70 euro met de outdoor edition.

http://www.kamera-express.nl/product/gopro-hd-hero2-surf/

Zelf heb ik het geld er nu niet voor over en ben ik net op wintersport geweest, maar ik zou toch graag een keer zo'n camera willen scoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue

cue

Heeft er iemand een idee waar ik een bandje (wrist strap) voor m'n remote zou kunnen krijgen? Ik kom er achter dat deze niet standaard bij de black edition geleverd wordt... (erg karig als je het mij vraagt...).

Verder ben ik benieuwd wat de ervaringen tot nu toe zijn m.b.t. condensvorming bij de nieuwe Hero3? Heb je de Fog inserts nog echt nodig als je er op wintersport mee wilt filmen?

[ Voor 30% gewijzigd door cue op 12-01-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

I just Googled it : https://www.google.nl/#hl...d.d2k&fp=75d96b3010773aac

En toen kreeg ik zoiets : http://www.ebay.com/itm/271131906901

ebay FTW!!! voor dit soort onzin ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 17:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Kan best... ik heb het niet nodig dus als hij wat goedkopers wil mag die lekker zelf verder zoeken :D

Mijn post was meer een wat vriendelijkere versie van "Kom op hey, dat kan je zelf toch ook wel opzoeken ??" ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Ter overweging als jullie een MicroSD kaartje kopen voor de GoPro Hero3:

Mijn Sandisk 64GB kaartje hield er afgelopen vrijdag mee op en is niet meer te herstellen. Beetje gegoogled en meer mensen lijken hier last van te hebben:

bijvoorbeeld:
http://goprouser.freeforu...topic.php?t=10578&p=60638
http://www.goprofanatics....problem-64gb-sandisk.html

Heb nu 2 x 32GB Sandisk besteld, daar lijken minder/geen problemen mee te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

levertijd van de Black Edition is op dit moment onbekend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:46:
levertijd van de Black Edition is op dit moment onbekend :(
Bij Apple ook?

Edit: gewoon op voorraad dus

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k210/Jedi05071977/306BD4B3-063F-48AE-B549-3D018E441EB8-856-000000646C9D7BCC.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Jpjedi op 14-01-2013 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
Heb mijn GoPro Hero3 Silver vorige week bij V-Nix besteld. Naar verwachting gaan ze deze nog voor het weekend leveren. Helaas was de Extreme Way's handstatief niet op voorraad en ook slecht leverbaar. V-Nix levert kostenloos een passend alternatief. Vooralsnog ben ik zeer tevreden over het klant contact van V-Nix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
Ik kom net terug van n weekendje skieen in winterberg. Natuurlijk heb ik veel gefilmd :-)
Met polarisatiefiltertje ervoor geeft dat heel erg mooie beelden. Helaas is de accu-tijd erg kort. Ik had 2 extra batterijen mee, maar als je n hele dag wil filmen moet je eigenlijk 4 of misschien 5 batterijen mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jpjedi schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:24:
[...]

Bij Apple ook?

Edit: gewoon op voorraad dus
MAAR, is hij ook daadwerkelijk op voorraad?

Ik kan via de Bever.nl 10% Korting krijgen en denk er dus aan om hem daar aan te schaffen, maar als dit 1,5 maand duurt dan ga ik gewoon voor 1 die wel leverbaar is zonder korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-04-2022
Bij gopro.com is hij niet leverbaar.

[ Voor 46% gewijzigd door BassieRassie op 14-01-2013 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
FatalError schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:45:
Ik kom net terug van n weekendje skieen in winterberg. Natuurlijk heb ik veel gefilmd :-)
Met polarisatiefiltertje ervoor geeft dat heel erg mooie beelden.
Had je zo'n snap-on filter van Polar Pro Filters? Die heb ik besteld en is onderweg, ben benieuwd naar je ervaring met pola filter op GoPro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
FatalError schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:45:
Met polarisatiefiltertje ervoor geeft dat heel erg mooie beelden. Helaas is de accu-tijd erg kort. Ik had 2 extra batterijen mee, maar als je n hele dag wil filmen moet je eigenlijk 4 of misschien 5 batterijen mee hebben.
Pardon, 4/5 batterijen? Is dat niet wat veel?? Kun je wat meer info geven over de accuduur in de bergen?? Ik ga namelijk ook op wintersport en wil graag weten wat ik nog moet hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
vanardenne schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:53:
[...]

Had je zo'n snap-on filter van Polar Pro Filters? Die heb ik besteld en is onderweg, ben benieuwd naar je ervaring met pola filter op GoPro.
Ik heb er een van Eelvision.. die leg je gewoon in de behuizing voor de lens. Je hoeft dus niks te schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
SgtCaffran schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:57:
[...]

Pardon, 4/5 batterijen? Is dat niet wat veel?? Kun je wat meer info geven over de accuduur in de bergen?? Ik ga namelijk ook op wintersport en wil graag weten wat ik nog moet hebben!
Misschien film ik wat te fanatiek.. Ik heb de camera erg veel aan en film op 1080p50. Als je dan wifi ook aan hebt moet het je prima lukken om 4 of 5 accu's leeg te trekken in een dag. Overigens is een 32 GB kaartje dan te weinig.
Als je wat selectiever bent lukt het je misschien met 2 of 3 accu's.
Gelukkig zijn die namaak dingen maar 6 euro/stuk. Een extra lader is dan zeer aan te raden.

[ Voor 3% gewijzigd door FatalError op 14-01-2013 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
FatalError schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:04:
[...]

Ik heb er een van Eelvision.. die leg je gewoon in de behuizing voor de lens. Je hoeft dus niks te schroeven.
Ik heb dit setje besteld: http://www.polarprofilter...hree-pack-hero3-preorder/

Inderdaad ook niet schroeven, je klikt hem er van buiten op de case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
FatalError schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:06:
[...]

Misschien film ik wat te fanatiek.. Ik heb de camera erg veel aan en film op 1080p50. Als je dan wifi ook aan hebt moet het je prima lukken om 4 of 5 accu's leeg te trekken in een dag. Overigens is een 32 GB kaartje dan te weinig.
Als je wat selectiever bent lukt het je misschien met 2 of 3 accu's.
Gelukkig zijn die namaak dingen maar 6 euro/stuk. Een extra lader is dan zeer aan te raden.
Wifi is killing voor batterijduur, dat heb ik ook gemerkt.

Waar koop jij Hero3 batterijen voor 6 euro per stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
vanardenne schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:10:
[...]

Ik heb dit setje besteld: http://www.polarprofilter...hree-pack-hero3-preorder/

Inderdaad ook niet schroeven, je klikt hem er van buiten op de case.
Au, dat is wel een stuk duurder.. Die van Eelvision is maar 10 euro ofzo.
vanardenne schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:13:
[...]

Wifi is killing voor batterijduur, dat heb ik ook gemerkt.

Waar koop jij Hero3 batterijen voor 6 euro per stuk?
Ebay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:26:
[...]

MAAR, is hij ook daadwerkelijk op voorraad?

Ik kan via de Bever.nl 10% Korting krijgen en denk er dus aan om hem daar aan te schaffen, maar als dit 1,5 maand duurt dan ga ik gewoon voor 1 die wel leverbaar is zonder korting.
Apple is wat dat betreft erg betrouwbaar, Voorraad = direct verzonden en vaak komt het eerder aan dan op de eerste orderbevestiging gemeld staat.

Maar goed, ik heb geen Apple aandelen maar ik ben goed geholpen door Apple, doe er mee wat je leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
SgtCaffran schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:57:
[...]

ik doe 35-40 mins met een batterij. Dit is al vaker gemeld in dit topic, batterijduur is gewoon kut. Enkele extra batterijen zijn essentieel voor een dagje op de piste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
FatalError schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:17:
[...]

Au, dat is wel een stuk duurder.. Die van Eelvision is maar 10 euro ofzo.

[...]

Ebay :)
damn inderdaad zeg.. maar is dat niet iets TE el-cheapo?

http://www.ebay.com/itm/N...rgers&hash=item2326ee4943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelveen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 10:49
Krankzinnige batterijduur zeg. Dat is voor mij echt onacceptabel voor een camera als deze. Wil mijn huidige contour roam gaan updaten en overwoog de GoPro. Afgezien van de vormfactor is dit nog wel een stevig minpunt en nog een reden om bij Contour te blijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:18
Ik doe meestal een stuk langer met de batterij, maar ik ga dan ook niet op wintersport. De temperatuur zal ook wel een invloed hebben toch?
Pagina: 1 ... 13 ... 81 Laatste