Eh nee.
Eerst vat ik een stukje van mijn parent samen, om te laten zien waarop ik reageer. Daarna geef ik een stukje mening, dat het mij niet wenselijk lijkt (let wel: ik zeg dus
niet dat het niet wenselijk
is, ik breng het dus als een mening, niet als een feit!).
En het derde stukje is het brengen van een feit. Namelijk dat ook Internet onderhevig is aan de wet. Daar verbind ik verder geen enkel waardeoordeel aan.
[...]
Mooi punt, niks mis mee alleen was na het eerste stukje de toon voor mij wel al gezet en had nou niet echt de neiging verder te lezen, ik zou de reactie verder ongemoeid laten (onder het mom: deze troep hoef ik verder niet te lezen) of op 0 zetten om andere mensen het lezen te sparen.
Fijn om het meteen "troep" te noemen. En dan noemen ze mij onvriendelijk.....
Mijn punt is dat de manier waarop je iets schrijft belangrijk
Klopt, maar in dit geval is er dus helemaal niiks mis mee: gewoon het brengen van feiten, meer niet.
is en dat het dus ook meegenomen mag worden in de moderatie. Je reactie zou ik op de volgende manier veel fijner vinden:
Als je niet tegen DDoS-attacks, hacking, phishing op treed en op die manier 'internet met rust laat' word het er niet aantrekkelijker op allemaal. Een internationale coördinatie en aanpak van internet-criminaliteit lijkt me dan inderdaad geen slecht idee. Het maakt aanpakken wel makkelijker, omdat het vaak grensoverschrijdende criminaliteit is.
Het internet met rust laten lijkt me dus niet wenselijk. Oók op internet dient men zich immers aan de wet te houden, het is geen vrijbrief voor mensen om te doen wat ze willen.
Zo'n post, in die trant dan, heb ik het verleden ook wel regelmatig gepost. Werd net zo hard gedown-mod. Dat is dus geen valide argument lijkt me, anders had die destijds ook niet gedownmod geweest.
En je beseft dat die reactie die jij post (als meer wenselijK), exact dezelfde is als de mijne, alleen dan in een minder logische volgorde?
[
Voor 3% gewijzigd door
wildhagen op 17-05-2011 12:26
]