If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ik vind het niet direct een flame. De post waarop hij reageert heeft inderdaad geen enkele onderbouwing. Ik heb dan ook een 0 gegeven.Matis schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:53:
Olaf van der Spek in 'nieuws: Sony hint op zorgvuldig geplande PSN-hack door Anonymous' volgens mij een regelrechte flame. Ik vind dat deze beter op -1 kan dan op 0.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
fortfort in 'nieuws: Intel bouwt snellere en zuinigere processors met 3d-transistors'
En kan deze meneer ook even een mailtje met de regels krijgen?
Anoniem: 405099
Geen enkele reactie niet ongewenst maar pure flames/fanboy'ism.
[ Voor 34% gewijzigd door Bron op 05-05-2011 00:03 ]
Anoniem: 303530

En daarop zeg dat het een grote truuk is, en word beloond met een 0

Anoniem: 303530 in 'nieuws: Packard Bell introduceert 13,3"-laptop met 14"-scherm'
Omdat je zo lief bent krijg je van mij een +1Anoniem: 303530 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 00:19:
Dit is belachelijk, ik ben blijkbaar de enige die de webcam opmerkt in het volgende plaatje van packrd bell's "ultra dunne bezel laptop"
Anoniem: 303530 in 'nieuws: Packard Bell introduceert 13,3"-laptop met 14"-scherm'
maar ik zie die bezel wel gewoon, misschien heb ik mn contrast hoger staan
edit:nou snap ik wat je bedoeld, de webcam zit buiten de bezel!
[ Voor 24% gewijzigd door mrc4nl op 05-05-2011 08:04 ]
ora et labora
Geeft idd een verneukeratief beeld ja. Maar er staan ook nog andere foto's bij waarop het wel duidelijk te zien is?Anoniem: 303530 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 00:19:
Dit is belachelijk, ik ben blijkbaar de enige die de webcam opmerkt in het volgende plaatje van packrd bell's "ultra dunne bezel laptop" (waarvan je overigens niet kunt zien hoe dik deze zijn, maar dat terzijde)
[afbeelding]
En daarop zeg dat het een grote truuk is, en word beloond met een 0
Omdat de poster zelf niks bijdraagt en/of iets tegenover stelt is dat wmb gewoon een afzeikreactie, -1 gegeven.Matis schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:53:
Olaf van der Spek in 'nieuws: Sony hint op zorgvuldig geplande PSN-hack door Anonymous' volgens mij een regelrechte flame. Ik vind dat deze beter op -1 kan dan op 0.
[ Voor 23% gewijzigd door pcgek op 05-05-2011 09:08 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Your lack of planning is not my emergency
edit:
Je linkje werkte bij mij net niet,nu wel weer.
[ Voor 12% gewijzigd door pcgek op 05-05-2011 09:26 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Elazul in 'nieuws: Sony hint op zorgvuldig geplande PSN-hack door Anonymous'
Geen idee hoe dat een +3 krijgt. Ik vind het een krappe +1 vanwege het grote stuk offtopic geneuzel waar de post mee begint. Meer is die post echt niet waard imho.SidewalkSuper schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:32:
Dit is een +1 imo.. Hoe krijgt dit +3?
Elazul in 'nieuws: Sony hint op zorgvuldig geplande PSN-hack door Anonymous'
[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 05-05-2011 10:08 ]
Ik begrijp niet wat hier offtopic aan is. Andere reacties erboven worden wel ontopic gemod.
De reactie werd gewijzigd (links toegevoegd) nog voor dat er gemodereerd werd.
Nee, vind ik ook wel een kleine +1 waard. Maar vraagje: Waarom had je zelf dan nog niet +1 gemoddereerd?ShaiNe schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:21:
ShaiNe in nieuws: 'AMD voert prijsverlaging Phenom II-cpu's door'
Ik begrijp niet wat hier offtopic aan is. Andere reacties erboven worden wel ontopic gemod.
De reactie werd gewijzigd (links toegevoegd) nog voor dat er gemodereerd werd.
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
Ik gok omdat het zijn eigen reactie is, die kun je niet moddererenDarkKnight schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:38:
[...]
Nee, vind ik ook wel een kleine +1 waard. Maar vraagje: Waarom had je zelf dan nog niet +1 gemoddereerd?
Nee, voor de rest staan er alleen foto's van de 17" versie zonder dunne bezels. Het hele internet heeft alleen maar foto's met die wallpaper.pcgek schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 08:52:
[...]
Geeft idd een verneukeratief beeld ja. Maar er staan ook nog andere foto's bij waarop het wel duidelijk te zien is?
Anoniem: 132566
Bij deze zou ik graag een klacht/verwijzing in willen dienen naar twee van mijn posts in het topic:
nieuws: Apple brengt iOS-update uit die locatietracking aanpast
Die zijn beiden rood gemod, maar waren wel degelijk ontopic/relevant en serieus bedoeld.
Ik snap dat er een hoop Apple geilerds op tweak zitten, gebruik zelf ook wc-eend, maar dit slaat nergens op, ieder geluidje dat ook maar enigszins een toon van kritiek met zich meedraagt, wordt gelijk weg-gemodereerd.
Dit riekt naar censuur en zou eigenlijk niet mogen.
Kunnen jullie geen systeem inbouwen, waarbij mensen getoetst worden op het modereren o.i.d.?
Een periode van bekwaamheid laten zien, want het valt mij op dat er steeds vaker gelutst wordt tijdens het modden. Zelf heb ik de modstatus uitgezet, want ik ben van mening dat je beter niet kunt modden, dan zomaar in het wilde weg een beetje raak klikken.
Is het ook geen optie, om een functie in te bouwen, waarbij je kunt zien dat iemand je gemodereerd heeft?
En je profielpagina bekeken heeft?
Alvast bedankt, indien jullie deze mods kunnen omzetten naar een normale moderatie.
Over je tweede post ( Anoniem: 132566 in 'nieuws: Apple brengt iOS-update uit die locatietracking aanpast' ) heb ik je een +1 gegeven omdat ik het toch informatief vind maar nog steeds niets met het topic te maken heeft. (Plus het is een Apple-nieuwsitem, daar modereert men vaak strenger).
Het is nu zo als de afwijking te groot is wat wellicht zal opvallen door teveel +3 en +2's dan zullen de hogere moderatoren wel een berichtje krijgen of op een uitgebreide pagina de resultaten zien. Maak je daar maar niet druk over.
Als je denkt dat je post(s) een verkeerde moderatie hebben dan kun je dat hier melden zoals je net al hebt gedaan. Het zou fijn zijn als je voortaan even de linkjes kunt kopiëren en plakken, scheelt weer wat zoekwerk.
Je 2e post gaf ik een +1 (Al plaats ik even een kanttekening dat Apple in het verleden ook gewoon soms kritiek heeft gekregen waarna aanpassingen in iOS volgden, bijvoorbeeld toevoegen Copy/Paste en MMS, maar ook het deathgrip verhaal waar ze (met tegenzin, want niet echt nodig volgens Apple) hoesjes verschaften)
Ah Manuel was me voor
[ Voor 82% gewijzigd door SidewalkSuper op 05-05-2011 12:07 ]
Lalalala.yannickie111 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:51:
[...]
Ik gok omdat het zijn eigen reactie is, die kun je niet moddereren

Asus N61Ja -> Surface Pro 2
Ik krijg hier een 0 terwijl het antwoord zogenaamd +2 is. Kan hier naar gekeken worden? Lijkt mij een prima +1 post namelijk.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Oh en Manual, goed dat je het zegt v.w.b. die link plakken: hoe doe je dat precies, dus een link naar je specifieke post? Is dat gewoon de link die je krijgt, als je alleen je eigen reactie in beeld hebt, vanuit je eigen tweak-pagina, of uit het topic en dan op de datum-tijd klikkend?
[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 132566 op 05-05-2011 12:33 ]
Je klikt op de tijd van een specifieke post, kopieer de URL en plak het hier. Het forum verzorgt dan automatisch de 'opmaak' van de URL, dus niet dat je het handmatig gaat zitten te typen.Anoniem: 132566 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:30:
Cool, jullie zijn the best!
Oh en Manual, goed dat je het zegt v.w.b. die link plakken: hoe doe je dat precies, dus een link naar je specifieke post? Is dat gewoon de link die je krijgt, als je alleen je eigen reactie in beeld hebt, vanuit je eigen tweak-pagina, of uit het topic en dan op de datum-tijd klikkend?
Ik vind het wel een interessante start van een zijdiscussie, dus heb deze zelf een +1 gegeven.Manuel schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:03:
Johncheese002, voor je eerste post ( Anoniem: 132566 in 'nieuws: Apple brengt iOS-update uit die locatietracking aanpast' ) heb ik je nu zojuist een 0 gegeven omdat het niets met het topic te maken heeft. Zondere enige echte onderbouwing houd ik het ook bij een 0 nu komt het namelijk over als 'Apple verduisert zaken, niet goed!'.
...
edit:
hmm, na nogmaals lezen twijfel, want ben het ook met Manuel eens m.b.t. onderbouwing. 0.5 eigenlijk dus laat hem +1 dan maar
[ Voor 9% gewijzigd door Kixtart op 05-05-2011 17:27 ]
☻/
/▌
/ \

Mogen die +2 en +3 gevers aub per direct hun modrechten inleveren??? Die +1 is ook al zeer dubieus overigens.
Meer dan een 0 kan ik hier niet van bakken, en een -1 is ook verdedigbaar....
Virussen? Scan ze hier!
JustMitchie in 'nieuws: Eerste foto AM3+-moederbord van Asus gespot'
ik vind het spam, t mag van mij weg
ora et labora
Virussen? Scan ze hier!
ora et labora
☻/
/▌
/ \
djcasl in 'reviews: Samsung D8000: over de rand'
Dit is naar mijn ogen slechts een mening waarom er volgens hem geen xx- poort opzit. Verder geen interessante weetjes of linkjes die deze post een +2 zouden rechtvaardigen.
Ik heb een +1 gegeven.
Daarbij vind ik de nu aanwezige +2 reacties in die nieuwsthread ook niet echt onderscheidend van ander +2-materiaal......
[ Voor 14% gewijzigd door Deathchant op 06-05-2011 12:16 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
[ Voor 6% gewijzigd door mrc4nl op 06-05-2011 12:39 ]
ora et labora
jacobras in 'nieuws: T-Mobile ziet sms-verkeer groeien'
Wat is hier nou +2 aan?
Dit kan ik nog enigszins begrijpen, maar is ook niet helemaal een +2 waard:
Anoniem: 256386 in 'nieuws: T-Mobile ziet sms-verkeer groeien'
Ik heb ze allebei op +1 gezet.Wat mensen al niet doen om wat boostpunten te krijgen.....maar het kan erger;)
[ Voor 8% gewijzigd door Deathchant op 06-05-2011 13:53 ]
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
ben er ook wel een beetje tegen boostpunten, het is nogal een manier om jouw stempel op iets te drukken.Deathchant schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:52:
Ik heb ze allebei op +1 gezet.Wat mensen al niet doen om wat boostpunten te krijgen.....maar het kan erger;)
(mits er niet al te veel gemod word, anders is er geen "boost")
maar het kan idd erger, +3 reacties op iets totaal onrelevants
anyway ik heb een reactie geplaats en word beloond met:
6x 1
6x 0
2x -1
kan iemand die 2x -1 nakijken, er staat niets ongewenst in: mrc4nl in 'nieuws: HP brengt wifi-muis uit'
ora et labora
Een -1 voldoet voorlopig welPietrKempy schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 00:39:
computerjunky in 'nieuws: Eerste foto AM3+-moederbord van Asus gespot' mag misschien wel eens op zijnvingers getikt worden?
Checkmrc4nl schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:41:
kan iemand die 2x -1 nakijken, er staat niets ongewenst in: mrc4nl in 'nieuws: HP brengt wifi-muis uit'
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
8x -1 ongewenst? Die zou ik even nakijken. Is minstens +1 waard.
Hoewel ik het niet helemaal met die reactie eens ben, heb ik +2 gegeven. Mooie beargumenteerde reactiejvdgeest schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 11:20:
Thief in 'nieuws: Xbox 360-versie LA Noire vergt drie dvd's'
Hier ongewenst voor geven is dus meningmodden.
Deze reactie lijkt mij niet informatief noch +3. Gewoon een 0. Mismodjes dus
HAFTX in 'nieuws: OWC introduceert ssd-upgrades voor MacBook Air'
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Waarom geeft niemand daarvoor een +3?jvdgeest schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 11:20:
Thief in 'nieuws: Xbox 360-versie LA Noire vergt drie dvd's'
Virussen? Scan ze hier!
☻/
/▌
/ \
Ook interessante vragen en geslaagde grappen kunnen op dit niveau ingedeeld worden
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
☻/
/▌
/ \
Blijkbaar vinden veel mensen het lollig om een 0 te geven aan deze uitstekende post

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
(Jullie hebben toch wel screenshots gemaakt als bewijs?)
☻/
/▌
/ \
Voor elke 0 gever moeten er 5 mensen zijn die een +3 geeft om nog op een spotlight terecht te komen.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 07-05-2011 17:57 ]
Virussen? Scan ze hier!
Dat veranderde ook net in de laatste minuut, ná ik mijn berichtje posttewildhagen schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 18:10:
Nee, dat kan ik niet, want dat is hij niet.
Ik bedoelde dus dat het absoluut geen -1 is
Virussen? Scan ze hier!
☻/
/▌
/ \
Huismus in 'nieuws: Onderzoekers werken aan thermo-elektriciteitsgenerators'
een oneliner zonder echte toevoeging = toch 0?
ik heb in ieder geval een 0 gegeven.
ik zit er steeds meer aan te denken om een duidlijke turial te maken met hoe je goed modereerd ,met concrete voorbeelden. Dit alles om het aantal kleine mismods te verlagen
Iemand voorstander?
ora et labora
+3 wilt zijn rechten kwijt blijkbaar.
DoneBron schreef op zondag 08 mei 2011 @ 01:28:
Anoniem: 120071 in 'nieuws: PlayStation Network blijft langer offline'
+3 wilt zijn rechten kwijt blijkbaar.
- koudepinda in 'nieuws: Google gaat interieurfoto's bij bedrijven maken'
- HA5H in 'nieuws: Google gaat interieurfoto's bij bedrijven maken'
- Anoniem: 404406 in 'nieuws: Google gaat interieurfoto's bij bedrijven maken'
- Neyluzz in 'nieuws: Google gaat interieurfoto's bij bedrijven maken'
(allen binnen 2 minuten van elkaar geplaatst, dus niet als dubbelpost te beoordelen)
De tweede is gewoon een +1, de overige 3 zijn 0's. Toch krijgen ze allemaal -1's.
Die -1 gever even verifieren?
Virussen? Scan ze hier!
ik heb de iedereen op de 2 pagina gemod, maar mezelf kan natuurlijk niet
mrc4nl in 'poll: Sms-en'
[ Voor 28% gewijzigd door mrc4nl op 08-05-2011 22:23 . Reden: linkje vergete ]
ora et labora
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ik heb dat hier max3D in 'nieuws: Samsung verlaagt prijzen 3d-brillen in VS' en vlak daaronder max3D in 'nieuws: Samsung verlaagt prijzen 3d-brillen in VS'
geprobeerd uit een te zettten in begirjpelijke taal gebaseerd op mijn vakkennis. Waarom zou dat off topic zijn als dat de hoofdinsteek van het topic natuurlijk is. De prijsverlaging sec is irrelevant zonder zo´n context, daar mensen het vergelijken met andere technieken.
Er zit een groot verschil tussen dat je post als Off-topic is gemodereerd en nog niet gemodereerd. Standaard als je een post toevoegt wordt je post als een 0 weergegeven omdat niemand er nog naar heeft gekeken.max3D schreef op maandag 09 mei 2011 @ 00:44:
Ik heb twee posts geplaatst die wat dieper ingingen op vragen over stereo / 3D en die zijn beide als off topic gemodereerd terwijl het topic over de prijsverlaging van de Samsung shutter brillen vanzelfsprekend de discussie losmaakte welke techniek het beste is.
Ik heb dat hier max3D in 'nieuws: Samsung verlaagt prijzen 3d-brillen in VS' en vlak daaronder max3D in 'nieuws: Samsung verlaagt prijzen 3d-brillen in VS'
geprobeerd uit een te zettten in begirjpelijke taal gebaseerd op mijn vakkennis. Waarom zou dat off topic zijn als dat de hoofdinsteek van het topic natuurlijk is. De prijsverlaging sec is irrelevant zonder zo´n context, daar mensen het vergelijken met andere technieken.
Van mij heb je in ieder geval een +3 op beide posts te pakken. Je mening is goed beargumenteerd, verhaal loopt lekker, relevant (erg belangrijk) en het is ook nog eens leerzaam voor mij geweest.
[ Voor 7% gewijzigd door Manuel op 09-05-2011 07:28 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
max3D in 'nieuws: Samsung verlaagt prijzen 3d-brillen in VS'
[ Voor 62% gewijzigd door pcgek op 09-05-2011 10:06 ]
Is dat niet gewoon een -1, ipv een 0? Gewoon een nietszeggende fipo met trollerige smileykeuze en geen compenserende inhoud.
Virussen? Scan ze hier!
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Virussen? Scan ze hier!
En dat feit betekent een ontkrachting, zeker als daarna ook nog eens blijkt dat dat feit voor heel veel tweakers geld, die zich toch gamer noemen.
Ik zie eigenlijk ook niet waarom die smiley invloed zou moeten hebben op de score.
Minimaal zou die post op 0 moeten staan, maar eigenlijk vind ik +1 ook best verdedigbaar.
Hoewel ik wel de indruk heb dat de post zo kort is om als eerste te staan, dus daarom heb ik toch uiteindelijk voor 0 gekozen.
[ Voor 14% gewijzigd door mjtdevries op 09-05-2011 11:24 ]
De smiley is echter een beroerde smiley zodat het voordeel van de twijfel vervalt. Een 0 is ook mijn idee. Maar zeker geen -1.
[ Voor 16% gewijzigd door Delerium op 09-05-2011 11:39 ]
waarom is dit een +2? ik heb em een +1 gegeven. De +3 is echt sterk overdreven als je het mij vraagt.
Virussen? Scan ze hier!
90710 in 'nieuws: Sony: PlayStation Network volledig operationeel op 31 mei'
Ik vind het een 0
Ik vind het al wel wat vlug om na 2 moderaties al meteen hier te posten dat het niet klopt.SidewalkSuper schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:31:
Dit is toch geen -1?
90710 in 'nieuws: Sony: PlayStation Network volledig operationeel op 31 mei'
Ik vind het een 0
Ik ben er overigens wel met je eens dat een -1 misschien wat zwaar is; Maar het klinkt bijna als een Sony flame.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Een flame richting Sony vond ik iets te vergezocht.
de +3's zijn echt wel mismods
Virussen? Scan ze hier!
Die wilde ik ook net plaatsen!
Het is opzich best een ontopic bericht, maar het laatste zinnetje geeft duidelijk aan dat hij op -1 hoort.
Ja relax maar, alle modgeile baasjes...er wordt echt nog wel iets ontopics bijgeplaatst ipv alleen maar een FiPo-opmerking...
snirpsnirp in 'nieuws: Samsung verkoopt 3 miljoen Galaxy S II-toestellen in voorverkoop'
Dit gaat wel erg op de man... Wellicht kan hier iets aan gedaan worden?
Anoniem: 132566 in 'nieuws: Samsung verkoopt 3 miljoen Galaxy S II-toestellen in voorverkoop'
Daar nog één (het small-gedeelte). Volgens mij moet de voorraad kalmeringspilletjes weer worden aangesproken ofzo.
Virussen? Scan ze hier!
Een duidelijke -1 (die blijkbaar nog niet voor iedereen duidelijk genoeg is)
Vergeet Anoniem: 132566 in 'nieuws: Samsung verkoopt 3 miljoen Galaxy S II-toestellen in voorverkoop' niet...Herman87 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:08:
Dit gaat wel erg op de man... Wellicht kan hier iets aan gedaan worden?
Anoniem: 132566 in 'nieuws: Samsung verkoopt 3 miljoen Galaxy S II-toestellen in voorverkoop'
Silasje in 'nieuws: Mango-versie WP7 krijgt navigatie ingebouwd' - Ik zie niet waarom dit een -1 zou zijn. Ontwetendheid is niet zo erg zoals ik het nu zie.
Silasje in 'nieuws: Mango-versie WP7 krijgt navigatie ingebouwd' - same
Silasje in 'nieuws: Mango-versie WP7 krijgt navigatie ingebouwd' - Naar -1 pushen?
[ Voor 34% gewijzigd door Manuel op 09-05-2011 17:01 ]
Deze kan nog wel een paar modpoints gebruiken voor hij netto ook op -1 staat.SidewalkSuper schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:21:
Snarfie in 'nieuws: Sony: PlayStation Network volledig operationeel op 31 mei'
Een duidelijke -1 (die blijkbaar nog niet voor iedereen duidelijk genoeg is)
Virussen? Scan ze hier!
Zijn er andere visies? Wellicht dat ik het verkeerd interpreteer?
Kid Jansen in 'nieuws: 'Dell voorziet nieuwe UltraSharp-monitoren van led-backlight''
Edit:
'Ontopic'-moderatie gegeven. Daarmee heb ik wegens bovenstaande een punt afgetrokken.
[ Voor 7% gewijzigd door Herman op 09-05-2011 18:48 ]
(heb ook in eerste instantie aan 0 gedacht, maar toch maar een +1 gegeven)
[ Voor 45% gewijzigd door mjtdevries op 09-05-2011 19:06 ]
Heeft een aantal +3's gekregen, maar hoort naar mijn idee +1 te zijn. Staat nu op 1,6.
Waarom wordt er -1 gemod in een forum waar ideeen worden aangedragen voor een nieuw moderatiestijl, beetje Chinese/Koreaanse/Russische tactiek lijkt het wel

Oh, ik lees net dat er al een 'rant' loopt hierboven...ja sorry mensen, maar anderen die de les gaan lezen, terwijl ze zelf piepen...ik had niet eens de intentie om een fipo te plaatsen, kwam na 3 min terug omdat ik toch even mijn mening kwijt moest over de vormgeving van de Samsung...die andere 1 miljoen tweakers hebben 3 hele minuten de tijd gehad om een fipo te plaatsen. (Meestal gebeurt dat direct in dezelfde minuut ofzo?)
En geen pilletjes nodig hoor, ik hoef echter niet meer hard te lopen vanavond
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 132566 op 09-05-2011 19:31 ]
Maar imo onterecht, check mijn tijd van posten maar in relatie tot de opening vh topic. Als iedereen dan gaat ranten, ja dan mag ik toch assertief reageren, of niet? (Voortaan maar een stevig Engels ontbijt nemen a priori...)
edit: ik lees ff terug en dit is dus de 'zitkamer' van de mods...hier zitten de spindoctors achter de -1's of vergis ik mij?
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 132566 op 09-05-2011 19:37 ]
Blij dat je er wat aan had en dom van mij dat ik het verschil tussen een off topic en een ongemodereerde niet zag. Dat krijg je als de ´hover´weer eens niet werkt op je laptop. Merci.Manuel schreef op maandag 09 mei 2011 @ 07:24:
[...]
Er zit een groot verschil tussen dat je post als Off-topic is gemodereerd en nog niet gemodereerd. Standaard als je een post toevoegt wordt je post als een 0 weergegeven omdat niemand er nog naar heeft gekeken.
Van mij heb je in ieder geval een +3 op beide posts te pakken. Je mening is goed beargumenteerd, verhaal loopt lekker, relevant (erg belangrijk) en het is ook nog eens leerzaam voor mij geweest.
Snarfie in 'nieuws: Sony: PlayStation Network volledig operationeel op 31 mei'
[ Voor 6% gewijzigd door SidewalkSuper op 10-05-2011 07:46 ]
☻/
/▌
/ \
Ook die +3 is natuurlijk modmisbruik, een nog duidelijkere -1 is bijna niet denkbaar.
Virussen? Scan ze hier!
Anoniem: 405924 in 'nieuws: Nokia maakt plannen voor Qt 5 bekend'
tweaker2010 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:01:
Ik weet niet of dit hiervoor het juiste topic is, maar volgens mij is er een spammer actief.
Anoniem: 405924 in 'nieuws: Nokia maakt plannen voor Qt 5 bekend'

Gisteren registered, nu al 69 replies, en allemaal -1 en -2 materiaal.
Hier is bijsturing idd geen overbodige luxe lijkt me.....
Virussen? Scan ze hier!
Dit topic is gesloten.