Het kleine-mismoderatietopic deel XXI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 20.798 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 14:31
Bij deze laatste geef ik wel een -1, maar wat betreft die andere twee ben ik het met AHBdV eens dat het wel erg snel een troll genoemd word. Het IS toch gewoon zielig om zo je versie nummers omhoog te gooien, omdat je het dan makkelijker denkt te kunnen winnen van de concurentie?
Het IS toch geen major versie upgrade meer?

Ik heb de indruk dat terechte kritiek nu als een troll neergezet word, alleen maar omdat het niet op de vriendelijkste manier verwoord is. Een 0 vind ik een betere score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:29

Herman

FP ProMod
@ mjtdevries: Deze reactie bevat dezelfde kritiek alleen netjes verwoord:
To_Tall in 'nieuws: Google brengt versie 11 van Chrome uit'

Maar dit is objectieve/evenwichtige/genuanceerde kritiek i.p.v. alles te schoppen wat los of vast zit. De verkeerde intenties van die user mogen best meegewogen worden in de beoordeling van deze reacite.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
mjtdevries schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:21:
Bij deze laatste geef ik wel een -1, maar wat betreft die andere twee ben ik het met AHBdV eens dat het wel erg snel een troll genoemd word. Het IS toch gewoon zielig om zo je versie nummers omhoog te gooien, omdat je het dan makkelijker denkt te kunnen winnen van de concurentie?

Ik heb de indruk dat terechte kritiek nu als een troll neergezet word, alleen maar omdat het niet op de vriendelijkste manier verwoord is. Een 0 vind ik een betere score.
Och, dat ben ik helemaal met je eens. Maar een troll is natuurlijk niet ineens geen troll meer omdat je het wel eens met hem eens kan zijn :) Als iemand dat gewoon op een normale manier verwoordt, dan is het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
@Herman87
Heb je gelezen dat ik een 0 geef? Ik heb dus al aftrek gegeven.

Die nette reactie staat op dit moment op +2. Lijkt me een prima verschil zo.

@Rod
Ik zie geen extreme bewoordingen die een -1 rechtvaardigen. Ik zie eigenlijk alleen een gebrek aan uitgebreide argumentatie. (wat zelfs best begrijpelijk is, want wat zou je daar verder aan moeten onderbouwen?)

Vandaar dat ik ook bij die laatste een -1 wel gerechtvaardigd vind.

[ Voor 3% gewijzigd door mjtdevries op 28-04-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
mjtdevries schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:21:

De reden dat ik het als troll neerzet, is omdat diegene het specifiek schrijft om reacties uit te lokken. Als je daar niet op uitbent zet je niet van die onzin erin, maar probeer je je mening constructief te onderleggen ipv alleen maar "schelden"

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-06 21:08

donny007

Try the Nether!

Anoniem: 94989 in 'nieuws: Buma naar de rechter om embedden radiostreams NederlandFM'

-2 lijkt me op zijn plaats (misschien een optie, auto -2 bij 50 keer -1).

[ Voor 10% gewijzigd door donny007 op 28-04-2011 15:36 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-05 11:19
ruyckske in Reactie op 'SIDN gaat verhuisprocedure domeinnamen versimpelen' +2 voor twee regels platitude :? . Zijn er mensen op jacht naar boosts?

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-06 10:51

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:59

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik vermoed een mismod bij:
kelvintje in 'video: Brink'
+2 lijkt me een beetje hoog, er heeft er zellfs eentje +3 gegeven

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

EvaluationCopy in 'nieuws: TomTom gaat delen gegevens met politie voorkomen'

+3 ff nakijken? Gezien het taalgebruik max een 0.

Xellence in 'nieuws: TomTom gaat delen gegevens met politie voorkomen'

Die -1 ff nakijken? Is gewoon een +1.

Anoniem: 386257 in 'nieuws: TomTom gaat delen gegevens met politie voorkomen'

Idem voor die -1, ook dit is gewoon een +1.

Anoniem: 91169 in 'nieuws: TomTom gaat delen gegevens met politie voorkomen'

Die +3 ff nakijken? is imho gewoon een "ik ook!"-type reactie zonder inhoud, en dus een -1. Iig maximaal een 0, zeker geen +3 imho.

Eagle Creek in 'nieuws: TomTom gaat delen gegevens met politie voorkomen'

Die -1 ff nakijken? Lijkt me gewoon een +1.

Word weer lekker gemod daarzo....

Suspiria in 'nieuws: Brein verwijdert data van gevorderde servers hostingbedrijf - update'

Lijkt me een gevalletje 'bedreiging met de dood', en dus -2, want erg strafbaar?

3dmaster in 'nieuws: Buma naar de rechter om embedden radiostreams NederlandFM'

Mensen 'debiel' noemen is toch écht een flamebait, en dus -1. Die +3 kan wel nagekeken worden lijkt me?

[ Voor 18% gewijzigd door wildhagen op 28-04-2011 17:14 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Heeft degene waar hij op reageert niet begrepen,en ik kan niet begrijpen waarom zijn reactie ongewenst is. Lijkt me gewoon een 0 waard?

sjanssen15 in 'nieuws: Nvidia: sli komt naar AMD-moederborden'

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02:14

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Een reactie van iemand die het niet begrijpt is irrelevant inderdaad, niet ongewenst.

HerrPino in 'nieuws: 'Iran wordt opnieuw aangevallen door virus'' is offtopic trouwens.

[ Voor 50% gewijzigd door Dirk op 28-04-2011 19:43 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Moet toegeven dat ik die vertaling ook een +1 heb gegeven,had wmb wel iets van waarde :) Is nu ouder dan 48 uur.

edit:

Reactie: MykelSilver in 'nieuws: 'Iran wordt opnieuw aangevallen door virus''

Niet begrepen: YopY in 'nieuws: 'Iran wordt opnieuw aangevallen door virus''

Uitleg: HerrPino in 'nieuws: 'Iran wordt opnieuw aangevallen door virus''

[ Voor 78% gewijzigd door pcgek op 28-04-2011 20:20 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-04-2021
Anoniem: 374143

Persoon mag ook wel even naar gekeken worden, oneliners, offtopic, op de man en yay Fipo.
Ook 0 forumberichten is dus alleen geinteresseerd in commentaar leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Ik heb deze reactie als ´ontopic´ gemod. Maar zou je hier ook een +2 in kunnen zien? Of word ik dan te soepel?

Anoniem: 120539 in 'nieuws: 'Hackers PSN maakten gegevens 2,2 miljoen creditcards buit''

(Op het moment van schrijven waren er nog niet veel informatieve reacties in dat nieuwsitem. Nu lijkt mij de noodzaak voor een +2 in ieder geval kleiner)

[ Voor 34% gewijzigd door Herman op 29-04-2011 11:53 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:37

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Herman87 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:54:
Ik heb deze reactie als ´ontopic´ gemod. Maar zou je hier ook een +2 in kunnen zien? Of word ik dan te soepel?

Anoniem: 120539 in 'nieuws: 'Hackers PSN maakten gegevens 2,2 miljoen creditcards buit''
Ik geef een +1. Redelijke common knowledge neem ik aan.
(Op het moment van schrijven waren er nog niet veel informatieve reacties in dat nieuwsitem. Nu lijkt mij +1 in ieder geval wel de juiste moderatie)
Maakt dat uit dan? Het gaat toch om de kwaliteit ipv het aantal informatieve reacties? De score van een post zou op zich zelf moeten staan imho en niet afhankelijk mogen zijn van het aantal posts met een bepaalde score.

[ Voor 30% gewijzigd door Bor op 29-04-2011 11:33 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Bor de Wollef schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:58:
[...]
Ik geef een +1. Redelijke common knowledge neem ik aan.
Zelfs stating the obvious kan mensen op een nieuw idee brengen. Zie " de nieuwe kleren van de keizer" maar als men opeens ontdekt dat 'ie blootloopt.

* Delerium is minder zuinig en doet +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Delerium schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:35:
[...]

Zelfs stating the obvious kan mensen op een nieuw idee brengen. Zie " de nieuwe kleren van de keizer" maar als men opeens ontdekt dat 'ie blootloopt.

* Delerium is minder zuinig en doet +2.
Tja... stating the obvious is imho voor een site welke kwaliteit en een hoog technisch niveau nastreeft niet voldoende. Voor +2 verwacht ik persoonlijk wel wat meer. Het is een nette post daar niet van maar op basis van welke argumenten geven we een +2 in dit geval?

[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 29-04-2011 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Bor de Wollef schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:58:
(...)
Maakt dat uit dan? Het gaat toch om de kwaliteit ipv het aantal informatieve reacties? De score van een post zou op zich zelf moeten staan imho en niet afhankelijk mogen zijn van het aantal posts met een bepaalde score.
In mijn ogen wel :) In de mod-FAQ wordt gesproken over het maaiveld. Als in een nieuwsitem veel matige reacties staan, dan zou ik iets sneller geneigd zijn om een +2 te geven dan een nieuwsitem met heel veel zinnige reacties. De drempel voor een +2 wordt in mijn ogen dus iets lager als het maaiveld erg laag is.
Maar ik kan er naast zitten. :)
Uiteindelijk heb ik de eerder genoemde reactie toch +2 gegeven. Uit het feit dat het enkele keren gesteld wordt in andere reacties blijkt dat het toch niet zo'n commen knowledge is. Bovendien leest de reactie lekker en is het keurig onderbouwd. Voldoende grond voor een +2 m.i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Herman87 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 12:00:
[...]

In mijn ogen wel :) In de mod-FAQ wordt gesproken over het maaiveld. Als in een nieuwsitem veel matige reacties staan, dan zou ik iets sneller geneigd zijn om een +2 te geven dan een nieuwsitem met heel veel zinnige reacties. De drempel voor een +2 wordt in mijn ogen dus iets lager als het maaiveld erg laag is.
Maar ik kan er naast zitten. :)
Een interessante interpretatie :)
Het maaiveld gaat in mijn ogen nog steeds over kwaliteit wat niet relatief is aan het aantal reacties welke op een bepaalde score staan. Je waardeert een post op zijn eigen kwaliteit en context in mijn ogen. Natuurlijk kijk je hierbij wel naar de relevantie in een thread. In mijn ogen zou het niet uit moeten maken voor de score van een een nette ontopic maar weinig toevoegende post of deze omringd is door +2 of +3 posts of dat deze is omringt door +1 of lager. Zou dat wel uitmaken dan kan men dus wat betreft score (en karma?) beter een nette post maken in een topic waar weinig tot geen +2 en +3 te vinden zijn dan bij een item waar je meer hogere waarderingen tegen komt.

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 29-04-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Langs dit artikel mogen nog wel wat meer modjes; veel reacties zijn nog ongemod :) :
nieuws: CBP: politie overtreedt wet bij opvragen telecomgegevens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-06 10:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Deze mag naar -1: SinergyX in 'nieuws: 'Hackers PSN maakten gegevens 2,2 miljoen creditcards buit''

Dit onnodige bold offtopic verhaal ook naar -1 imho: Biinjo in 'nieuws: Buma naar de rechter om embedden radiostreams NederlandFM'

Die post van 3dmaster is inderdaad geen +3 maar duidelijke -1.

Deze post van mijzelf staat offtopic maar is gewoon ontopic en dus +1: Bor in 'nieuws: 'Hackers PSN maakten gegevens 2,2 miljoen creditcards buit''

[ Voor 65% gewijzigd door Bor op 29-04-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
miknic in 'nieuws: EA geeft eerste details FIFA 12 vrij'

Nog een paar tikjes in de - nodig, ontopic gever een pure meningsmodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bron schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:06:
miknic in 'nieuws: EA geeft eerste details FIFA 12 vrij'

Nog een paar tikjes in de - nodig, ontopic gever een pure meningsmodder.
Ik vind dat geen -1 hoor. Een 0 is imho prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Bor de Wollef schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:07:
[...]

Ik vind dat geen -1 hoor. Een 0 is imho prima.
Er zit denk ik toch wel een wereld van verschil in de games, maar overduidelijk iemand die het spel niet speelt.
97: YouTube: fifa 97 thrashing (well 2-0)
11: YouTube: FIFA 11 | Real Madrid vs. Arsenal full gameplay trailer (2010) with Mesut Özil playing !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bron schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:16:
[...]

Er zit denk ik toch wel een wereld van verschil in de games, maar overduidelijk iemand die het spel niet speelt.
97: YouTube: fifa 97 thrashing (well 2-0)
11: YouTube: FIFA 11 | Real Madrid vs. Arsenal full gameplay trailer (2010) with Mesut Özil playing !!
Er zit idd een wereld van verschil tussen die games maar dat kun je toch ook gewoon weerleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Bron schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:16:
[...]

Dat klopt, maar dat maakt het nog geen -1. Het is inhoudelijk dus onjuist, en dat is gewoon een 0 waard. Een -1 is voor onwenselijke reacties, en daar valt dit imho toch echt niet onder.

Ik geef hem dus ook een 0.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

En van mij ook een 0

Een -1 voor deze reactie is wel erg streng, er zit ook nog iets tussen de +1 en de -1 :P pcgek in 'nieuws: Crucial introduceert m4-ssd's'

Wat me de laatste week wel opvalt is dat er erg makkelijk -1 wordt gegeven en +3 net zo. Maar hopen dat dit een tijdelijk verschijnsel is :)

[ Voor 3% gewijzigd door pcgek op 29-04-2011 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Ik heb een nulletje gegeven. Strikt genomen is -1 geen mismod maar ik zie dit soort reacties altijd op 0 komen.
Deze ook wat mij betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Strikt genomen heb je gelijk,maar wanneer netjes gebracht en 1 per artikel zouden we dat gedogen. Net wat je al aangeeft,ik geef ook altijd een 0 en daar eindigen ze ook op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:55

botoo

💀 too old to die young

Dergelijke, weliswaar goedbedoelde, opmerkingen zijn net zo ongewenst als opmerkingen over moderaties, typefouten, etc. en ongewenst gaat bij mij nog altijd naar de -1.
Indien dergelijk commentaar nodig is, is een admin-edit zinvoller.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

De opmerking is minimaal en zo vlak als maar mogelijk is. Het gaat om een verwijzing,en dat is toch iets heel anders dan zeuren over moderaties en/of spelfouten.

Ik zie het gewoon als behulpzaam zijn. Er komen steeds nieuwe users bij die het kennelijk nog moeten leren om op de juiste plaats te reageren. Maar als de meerderheid het liever niet heeft, zal ik het niet meer doen. Op -1s zit ik namelijk niet te wachten.

Maar wel vreemd dat het de ene keer wel en de andere keer niet gedoogt word.

[ Voor 19% gewijzigd door pcgek op 29-04-2011 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Heel erg behulpzaam is het niet, want dit soort dingen lokt namelijk spelfout-verbetering uit, 'er zal zo toch wel een link komen naar dat topic, hoef ik geen moeite te doen'.

Zelfde geld voor crewleden die reageren op dat soort posts met 'fixed', of iets in die trant. Ook fout, want zo lok je dat soort posts ook uit.

Daarnaast staat er in het I/O-stuk overduidelijk een Feedback-link. Als mensen te lui zijn om die te gebruiken...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

botoo schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 17:06:
Dergelijke, weliswaar goedbedoelde, opmerkingen zijn net zo ongewenst als opmerkingen over moderaties, typefouten, etc. en ongewenst gaat bij mij nog altijd naar de -1.
Indien dergelijk commentaar nodig is, is een admin-edit zinvoller.
Agree, -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Ik blijf het vreemd vinden dat jaren lang de algemene consensus is geweest om dergelijke reacties op de 0 te zetten, deze nu ineens ongewenst is. Dat lijkt me een vorm van willekeur.

Zie ook deze discussie:
Kixtart in "Het kleine-mismoderatietopic deel XVII"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Afaik was het voor velen altijd al ongewenst maar komen de posts gewoon vaker op 0 dan op -1 uit netto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

wildhagen in 'nieuws: Bedrijven moeten lekken persoonsgegevens melden aan klanten'

Wat is daar ongewenst aan, en dan nog maar liefst 6x? Promod die zich misdraagt? Is toch gewoon ontopic??

[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 30-04-2011 06:34 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

wildhagen schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 06:22:
wildhagen in 'nieuws: Bedrijven moeten lekken persoonsgegevens melden aan klanten'

Wat is daar ongewenst aan, en dan nog maar liefst 6x? Promod die zich misdraagt? Is toch gewoon ontopic??
Misschien moet je het nog wel hogerop zoeken ;) Echt weer zo'n overbodige opmerking van je :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

pcgek schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 08:42:
[...]

Misschien moet je het nog wel hogerop zoeken ;) Echt weer zo'n overbodige opmerking van je :?
Oh, dus jij vind dit een -1? Mag ik vragen waarom?

En dat het een promod is, lijkt me wel duidelijk, aangezien gewone mods geen 6x-weging kunnen hebben. En meningmodden of naam-modden, want dat moet dit wel zijn, is toch echt als misdragen te betitelen hoor. Zeker voor een promod die beter zou moeten weten.

Dit soort aanvallen onder de gordel (tweede deel van je reactie) mag je mijns inziens dan ook gewoon achterwege laten.

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 30-04-2011 08:46 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Over de score hoor je mij niets zeggen. Het is gewoon nergens voor nodig om zo voorbarig te zijn,daar zijn anderen voor om dat uit te zoeken.
Dit soort aanvallen onder de gordel (tweede deel van je reactie) mag je mijns inziens dan ook gewoon achterwege laten.
Heb je eigenlijk wel door wat je zelf(wel vaker) doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

pcgek schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 09:13:
Over de score hoor je mij niets zeggen. Het is gewoon nergens voor nodig om zo voorbarig te zijn,daar zijn anderen voor om dat uit te zoeken.
So, mag je dan niks meer zeggen, zeker niet als het er zo extreem dik bovenop ligt? Want gisteren stond die 6x nog op 0 (wat al op het randje van misbruik was), en in 1 keer flipte hij naar -1, wat alleen als 'modmisbruik' te betitelen valt.

Zeker van een Promod mag je beter verwachten. Ik vraag me persoonlijk af of zo iemand wel het promod-schap verdient, en niet beter een expert-mod kan zijn.

Ik zie namelijk wel vaker reacties van mij die een 6x-weging krijgen die ver onder de gemiddelde moderatie voor de reactie ligt. Nu gebeurde dat ook al voor de nieuwste wijziging, dus ik weet niet of het daar ook een promod betrof, maar wellicht is het wel goed om dat te onderzoekne, indien mogelijk, door een powermod ofzo?
[...]

Heb je eigenlijk wel door wat je zelf(wel vaker) doet?
Geen mensen aanvallen iig, zoals jij deed. Beetje flauw. Reageer dan gewoon normaal, en als je van jezelf weet dat je dat op een bepaald moment/specifieke situatie tijdelijk even niet kunt, reageer dan gewoon niet. Het is niet verplicht te reageren ofzo.

Ik meld gewoon een mismoderatie/modmisbruik, daar is dit topic immers voor bedoeld.

[ Voor 19% gewijzigd door wildhagen op 30-04-2011 09:21 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

wildhagen schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 06:22:

Ik heb er 6x +1 op gedrukt maar dat is netto nog niet voldoende om hem op +1 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

wildhagen schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 09:16:
[...]

So, mag je dan niks meer zeggen, zeker niet als het er zo extreem dik bovenop ligt? Want gisteren stond die 6x nog op 0 (wat al op het randje van misbruik was), en in 1 keer flipte hij naar -1, wat alleen als 'modmisbruik' te betitelen valt.

Zeker van een Promod mag je beter verwachten. Ik vraag me persoonlijk af of zo iemand wel het promod-schap verdient, en niet beter een expert-mod kan zijn.

Ik zie namelijk wel vaker reacties van mij die een 6x-weging krijgen die ver onder de gemiddelde moderatie voor de reactie ligt. Nu gebeurde dat ook al voor de nieuwste wijziging, dus ik weet niet of het daar ook een promod betrof, maar wellicht is het wel goed om dat te onderzoekne, indien mogelijk, door een powermod ofzo?
Ook al zou het er dik bovenop liggen dat het om een Promod gaat,dan nog hoor je daar mijn inziens hier niet naar te wijzen. Op deze manier breng je een hele groep in diskrediet,die een voorbeeldrol vervullen.Mocht er iemand zijn die zijn werk niet naar behoren doet,lijkt het mij beter daar achter de schermen wat aan te doen.

[...]
Geen mensen aanvallen iig, zoals jij deed. Beetje flauw. Reageer dan gewoon normaal, en als je van jezelf weet dat je dat op een bepaald moment/specifieke situatie tijdelijk even niet kunt, reageer dan gewoon niet. Het is niet verplicht te reageren ofzo.

Ik meld gewoon een mismoderatie/modmisbruik, daar is dit topic immers voor bedoeld.
:X

Hier wil ik het dan bij laten,is alweer onprofessioneel genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

pcgek schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 11:07:
[...]

Ook al zou het er dik bovenop liggen dat het om een Promod gaat,dan nog hoor je daar mijn inziens hier niet naar te wijzen.
Waarom niet? Staat nergens iets van in de FAQ?
Op deze manier breng je een hele groep in diskrediet,die een voorbeeldrol vervullen.
Ehm... nee dus. Ik spreek over een ProMod, niet alle Promods. En hoe is het melden van een modmibruiker 'in diskrediet brengen'?
Mocht er iemand zijn die zijn werk niet naar behoren doet,lijkt het mij beter daar achter de schermen wat aan te doen.
Maar als je hem niet mag melden, kan er ook niks aan gedaan worden....

Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar dit is het mismoderatietopic, daar dienen mismoderaties gemeld te worden.
[...]

Hier wil ik het dan bij laten,is alweer onprofessioneel genoeg ;)
Ik ben blij dat je zelf ook inziet dat je weinig professioneel bezig bent ;)

Laten we het hier idd maar bij houden ja, mee eens. Terug naar het melden van modmisbruikers dus.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

ProMod of niet, we zijn (gelukkig) geen van allen foutloos en juist daarvoor hebben we /16 om dat te bespreken.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Gewoon 1 lutser die boostpunten oid lijkt te misbruiken. Geen Promod of andere reden om een groep modders vreemd te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

nieuws: Unix-omgeving informatica-faculteit UvA is gehackt

Drie smiley-only reacties, misschien ff trashen, voor het uit de hand loopt? Laatst ook al zo'n draad, met een stuk of 20 replies met alleen een smiley. Lijkt me niet meer dan FP-vervuiling?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

DaManiac in 'nieuws: Computermodel identificeert dubbelzinnige grappen'

Beetje seksistische troll lijkt me? Een +1 of zelfs +3 lijk me dan ook best wel meningmodden, zelf kom ik niet verder dan de -1, mede omdat de halve reactie ook nog eens uit moderatiegezeik bestaat, die óók nog eens een tweede troll bevat.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-06 22:27
wildhagen schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 13:54:
DaManiac in 'nieuws: Computermodel identificeert dubbelzinnige grappen'

Beetje seksistische troll lijkt me? Een +1 of zelfs +3 lijk me dan ook best wel meningmodden, zelf kom ik niet verder dan de -1, mede omdat de halve reactie ook nog eens uit moderatiegezeik bestaat, die óók nog eens een tweede troll bevat.
De +3 moderaties mogen wel een onderzoekje krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzler
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10-2022

Rinzler

You. Just. Did.

Reactie op ''Groot tekort aan hoogopgeleide ict'ers verwacht''

Ik vroeg me eigenlijk af wat een post als deze nu waard is (soms twijfel ik ook met comments zoals de mijne van hier boven). Ik begon te twijfelen toen ik zag dat het ging om een klein verschil tssn 5 on topic en 6 off topic moderaties.

EDIT: Excuses ik was iets te snel, ik ben even de ModFaq gaan inkijken:
Ook interessante vragen en geslaagde grappen kunnen op dit niveau ingedeeld worden. Bij een +1-reactie verwachten we enige onderbouwing van een mening.
Een echt onderbouwde mening is het nu ook echt niet :P

[ Voor 28% gewijzigd door Rinzler op 30-04-2011 16:37 ]

Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
Persoonlijk zou ik het een +1 gegeven hebben. Het is on-topic, en ervaringen uit de praktijk kunnen best interessante info zijn. Bovendien zou ik dergelijke posts niet willen scharen onder totale off-topic posts of compleet irrelevante posts.

Helaas is de tekst van de ModFaq nog steeds behoorlijk streng en als je dat keurig volgt dan kom je op 0 uit.

Het blijft jammer. Aan de ene kant wil de crew dat er meer +1, +2 en +3 scores komen, maar de tekst van de faq blijft zodanig dat je geen hogere scores kunt geven als je die keurig volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Manuel schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 15:53:
[...]

De +3 moderaties mogen wel een onderzoekje krijgen. :)
Inderdaad ja, nu al 11x (1) +3. Ook die 8x +2 mogen imho nagekeken worden, want dat is op geen enkele manier te verdedigen qua score. Ook de +1 is al erg dubieus en op het randje.

Knappe puinhoop op die reply...

Rubenr3 in 'nieuws: Computermodel identificeert dubbelzinnige grappen'

Die +3 en in mindere mate ook de +1 kunnen imho ook wel nagekeken worden, is gewoon een -1.

mrc4nl in 'nieuws: Computermodel identificeert dubbelzinnige grappen'
jj71 in 'nieuws: Computermodel identificeert dubbelzinnige grappen'
SuperDre in 'nieuws: Computermodel identificeert dubbelzinnige grappen'

Ook die drie reacties zijn van zijn lang zal ze leven geen +3's, maar gewone keurige +1's.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zie hierboven ;)

Denk dat hier een powermod-fix nodig is om hem op -1, het juiste niveau, te krijgen. Teveel modmisbruikers die zich misdragen daar.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Is naar gekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-06 20:07
Anoniem: 364996 in 'nieuws: AMD gaat geen ARM-processors maken'

+2 lijkt me ongewenst meningmodden (heb m ook maar even naar -1 geboost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-06 21:32

Deathchant

Don't intend. Do!

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-06 08:37

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Geen idee. Ik vind het zelfs zo'n hoog onderbuik-gehalte hebben dat ik een 0 overweeg. Maar vooralsnog heb ik de reactie op +1 staan.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175233

Al dat gebash, met termen als "firma oplichters&co"... Ik denk meer aan een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

*eensch*
-1 is wmb de enige juiste score. De +3 gever mag wel ff nagekeken worden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Anoniem: 175233 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:46:
Al dat gebash, met termen als "firma oplichters&co"... Ik denk meer aan een -1.
Bij nader inzien heb ik het op offtopic gezet. -1 zou ik het niet direct noemen, aangezien dit niet aanzet tot flames/trolls e.d.

hmmm ik kon mijn enthousiasme over mortal kombat niet in bedwang houden ;) dus die moet nog gemoderreerd worden (hint hint):
Deathchant in 'reviews: Mortal Kombat'

EDIT: lol, een +3 :) ik heb niet eens linkjes naar bronnen e.d. gebruikt :) Maar bedankt!

[ Voor 47% gewijzigd door Deathchant op 02-05-2011 11:15 ]

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-06 22:27
Deathchant schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:08:
[...]

Bij nader inzien heb ik het op offtopic gezet. -1 zou ik het niet direct noemen, aangezien dit niet aanzet tot flames/trolls e.d.

hmmm ik kon mijn enthousiasme over mortal kombat niet in bedwang houden ;) dus die moet nog gemoderreerd worden (hint hint):
Deathchant in 'reviews: Mortal Kombat'

EDIT: lol, een +3 :) ik heb niet eens linkjes naar bronnen e.d. gebruikt :) Maar bedankt!
Geen probleem hoor. Heb in tijden niet zo'n mooie 'review' over een spel gelezen wat goed in elkaar stak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
fevenhuis in 'nieuws: Rabobank kampt met storingen door ddos-aanvallen'

Ik zie niet in waarom deze +2 zou verdienen, een +1 lijkt mij beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Het 2de gedeelte van die reactie vind ik toch net iets meer toevoegen dan de standaard posts,vandaar dat ik er een +2 voor heb gegeven . Het is ook maar net hoe hoog je de kennis van de(gemiddelde) lezer inschat :)
Het is ook het totaalplaatje aan reacties wat voor mij meetelt om tot een beoordeling te komen,zo hoog was het niveau op dat moment niet.

@Herman:

Ik had hem ook al in de smiezen. Maar omdat hij nog jong is heb ik het even op zijn beloop gelaten :)

[ Voor 39% gewijzigd door pcgek op 02-05-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Deze mag wel op -1 en die +2 gever misbruikt diens/dier modrechten:

D-rez in 'nieuws: Rabobank kampt met storingen door ddos-aanvallen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Fuzzillogic in 'nieuws: Apple maakt uitzondering voor iPad-uitgaven Time'
Waarom hier +3? (en waarom zelfs +1?)

Heb zelf ook 0 gekozen ja (vind ik ook gelijk de max), kunnen de 3x +3 iig nog even worden nagekeken?

[ Voor 21% gewijzigd door SidewalkSuper op 02-05-2011 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Niet echt een vergelijking waar ik iets mee op heb, geeft een 0.

edit

@SidewalkSuper:

Lijkt me beter om eerst even af te wachten ,wordt wel naar gekeken als er mensen met meer power aanwezig zijn. Je kunt niet verwachten dat alles binnen een paar minuten goed komt te staan,er komen vast nog wel meer modderaars langs :)

edit 2

Kan iemand mij uitleggen wat hier ongewenst aan is? heb er een 0 voor gegeven
Anoniem: 279033 in 'nieuws: Apple maakt uitzondering voor iPad-uitgaven Time'

[ Voor 96% gewijzigd door pcgek op 02-05-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Inmiddels heeft die opmerking 4x +3 gekregen :S
Ik gooi even wat boostmoderatie in de strijd om hem omlaag te krijgen :)

edit:
@pcgek Nee, weet ik, maar is soms beetje frustrerend he ;)

[ Voor 67% gewijzigd door SidewalkSuper op 02-05-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
  • Laatst online: 13-06 14:30
t1mmy in 'nieuws: 'Twitter koopt TweetDeck'' hier is blijkbaar een +2 op gegeven, een +1 lijkt mij al meer dan voldoende, al neig ik meer naar de 0, ik vind het ergens een beetje een fipo maar ook weer niet.. graag een mening van jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Je zou de tijd van posten mee kunnen laten tellen,en zodoende op 0 uitkomen .Maar wie weet en heeft ie dit nieuws ergens anders al gelezen. Wel een korte post, maar wmb toch krachtig genoeg om er een +1 aan te hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

tes_shavon in 'nieuws: 'Twitter koopt TweetDeck''
Voordeel van de twijfel en +2, of toch gewoon +1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Haalt toch een paar interessante punten aan,ik heb er een +2 voor gegeven. De eerste zin is offtopic,maar toch ook weer niet negatief bedoeld. ik zie geen reden om daarvoor punten af te trekken . Verder is er maar weinig 'aardigs' te vinden onder dat artikel.

[ Voor 27% gewijzigd door pcgek op 03-05-2011 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

hmm is mijn reactie echt zo offtopic?
Deathchant in 'nieuws: KPN kampt met storing op mobiel netwerk in Zuidoost-Nederland'

Ik dacht het eerder te melden als aanvulling op deze storing, ookal is het vast net. Ik heb mijn post wat geedit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ik zie niet in waarom dit een 0 is.
ATS in 'nieuws: Apple introduceert iMacs met twee Thunderbolt-poorten'
Heb hem zelf +2 gegeven, omdat de Nederlandse prijzen nog niet in het artikel waren genoemd.

Ik zie dat RefriedNoodle zelfs eerder was, die krijgt van mij dus ook een +2
Anoniem: 19339 in 'nieuws: Apple introduceert iMacs met twee Thunderbolt-poorten'

[ Voor 29% gewijzigd door SidewalkSuper op 03-05-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

SidewalkSuper schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:37:
Ik zie niet in waarom dit een 0 is.
ATS in 'nieuws: Apple introduceert iMacs met twee Thunderbolt-poorten'
Heb hem zelf +2 gegeven, omdat de Nederlandse prijzen nog niet in het artikel waren genoemd.
Ik ben het wel met je eens. Ik zie dit wel als een waardevolle toevoeging op het artikel met een bron erbij. Dus +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:04
FiRePaTH in 'nieuws: Bing wordt standaardzoekmachine op BlackBerry-telefoons'
En ook deze +3 mag nagekeken worden en kan ook nog een tikje gebruiken naar -1. Beetje trollen enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 10:18

DarkKnight

Narf

Lars93 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:15:
En ook deze +3 mag nagekeken worden en kan ook nog een tikje gebruiken naar -1. Beetje trollen enzo...
Ik heb hem naar de -1 gekopt/tikt.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Valt erg mee, er zit iets negatiefs maar ook iets positiefs in die zin. Slechte naam, serieus product. Netto heb ik hem dan op een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 10:18

DarkKnight

Narf

pcgek schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:35:
[...]

Valt erg mee, er zit iets negatiefs maar ook iets positiefs in die zin. Slechte naam, serieus product. Netto heb ik hem dan op een 0.
Vraag is of de naam echt slecht is, want iedereen heeft het erover. En het enige slechte wat je kan zeggen, is dat het wat vreemd klinkt, maar dat deed Google ook in het begin.
Maar goed, 0 of -1, tja, ik blijf bij mijn -1 vanwege het toch iets te veel troll-achtige karakter van zijn post. Als hij nog wat meer argumenten of uitgebreider had gemaakt, had ik er zeer waarschijnlijk wel een 0 van gemaakt.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

ThaJehova in 'nieuws: Elpida kondigt ontwikkeling 25nm-dram aan'

+3 gever mag even nagekeken worden.. De +1 reacties vind ik al mismoderaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-06 08:37

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat lijkt wel mee te vallen verder :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

leuk_he in 'nieuws: Europese Commissie investeert 300 miljoen euro in sneller internet'

Obvious troll is obvious - en toch ben ik hem moederziel alleen op -1 aan het zetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb een 0 gegeven omdat ik hem niet slecht genoeg vind voor een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Bor de Wollef schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 20:09:
[...]
Ik heb een 0 gegeven omdat ik hem niet slecht genoeg vind voor een -1.
Is dat geen troll dan, zo'n Telegraaf/Laatste Nieuws/Sun/Bild(*) reactie? Het enige dat er uit kan volgen is een offtopic ruziethread over de EU.

(*) Schrappen wat niet past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:59

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik heb vandaag ook ff de mod uitgehangen, heb iedereen daazo beoordeeld,
ik vond de reactie geen -1 waard, ik zie er geen troll in, gewoon iemand die zn mening uit zonder verdere onderbouwing,
heb 0 gegeven

edit : kan iemand mij nog modereren:
mrc4nl in 'video: DiRT 3'

[ Voor 11% gewijzigd door mrc4nl op 03-05-2011 22:05 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-12-2024
Lijkt me niet, het is misschien wel on-topic, maar irrelevant (*mompelt iets met open deuren en intrappen*). 4 keer een simpele vraag lijkt me gewoon nog steeds 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
De vraag of een grotere datadichtheid voor zuinigere en snellere HDD´s zou zorgen, lijkt mij alles behalve vanzelfsprekend noch simpel. Ik denk dat de FAQ ons dan voldoende handvatten geeft om dergelijke vragen op +1 te zetten :)

Deze lijkt mij informatief:
Anoniem: 19339 in 'nieuws: Seagate brengt hdd met 1TB per platter uit'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Zartok schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:37:
[...]

Lijkt me niet, het is misschien wel on-topic, maar irrelevant (*mompelt iets met open deuren en intrappen*). 4 keer een simpele vraag lijkt me gewoon nog steeds 0.
Die mix van vragen is voor mij voldoende om er een +1 voor te geven. Het is de bedoeling uit te gaan van een bepaalde basiskennis die bij de lezer aanwezig is,niet die van jezelf. Op het moment dat ik alles voor eenheidsworst ga aanzien doe ik een hard reset,en/of neem ff afstand van het modgebeuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 17:58
hier hebben we er 1 die een FiPo moest maken en ook nog eens 2 x +3 gekregen heeft.

vreemdgenoeg

Anoniem: 279033 in 'nieuws: Gearbox Software onthult systeemeisen Duke Nukem Forever'

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

YellowOnline schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 21:03:
[...]

Is dat geen troll dan, zo'n Telegraaf/Laatste Nieuws/Sun/Bild(*) reactie? Het enige dat er uit kan volgen is een offtopic ruziethread over de EU.

(*) Schrappen wat niet past.
Ik vond het niet zwaar genoeg voor een -1. De reacties die er kwamen waren ook netjes imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

wkleunen in 'nieuws: Rechter VS: ip-adres is niet gelijk aan een persoon'

Nutteloze oneliner als fipo mag van mijn aar de -1.

Dit heeft ook geen enkele waarde zonder extra info:

skai21 in 'nieuws: Nederland blijkt middenmoter wat efficiënte datacenters betreft'

Alle "ik ook" en "ik nog niet"s mogen ook wel naar -1 imho als er geen aanvullende info is gegeven.

nieuws: HTC rolt Gingerbread-update uit voor Desire HD en Incredible S

[ Voor 59% gewijzigd door Bor op 04-05-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 15:52
2x 0 score van fanboys? Redelijk in contrast met 9x 3 en 6x 2.

sdk1985 in 'nieuws: Nvidia verliest meer terrein op gpu-markt in eerste kwartaal'

[ Voor 9% gewijzigd door sdk1985 op 04-05-2011 20:42 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.