Het kleine-mismoderatietopic deel XXI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 20.796 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-04-2021
Vandaag geregistreerd, een perfect begin als nieuwe user.
Even de regels doorsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Echt 100 % duidelijk is dat niet. Of ik ben gewoon naïef :P Zoiets krijgt van mij het voordeel van de twijfel,een 0 dus.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:01

Herman

FP ProMod
Uit de post-geschiedenis van die user kwam ik geen echte apple-bashing tegen. Dus ik ga ook uit van goede intenties van deze user en geef ook het voordeel van de twijfel.
* Herman geeft 0

@hieronder
Dat iemand pro of anti Apple is, zou m.i. buiten beschouwing moeten worden gelaten mits de discussie netjes wordt gevoerd. Dat is -voor zover ik heb gezien- bij deze user het geval. Daarom hier het voordeel van de twijfel.

offtopic:
Overigens moeten we waken voor het gevaar dat kritiek op Apple per definitie als bashing gezien wordt. Overal mag een kritische noot geplaatst worden

[ Voor 51% gewijzigd door Herman op 22-04-2011 15:33 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-06 15:49
Ik had in deze post bigbadbull in 'nieuws: 'Toezichthouders VS starten vooronderzoek naar Apple'' en nog een paar andere posts gelezen dat hij anti-Apple is. Nu is dat wat mij betreft geen punt, maar met dat in het achterhoofd beoordeelde ik hem wel als troll. Excuus als dat niet zo is trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 10:55
ik vind het toch ook wel een troll hoor. Hij refereert toch naar de altijd gevoerde discussie dat je geen VS nodig hebt als je apple gebruikt. lijkt me als je dit een 0 wilt geven je nogal aan meningmodden doet (niet dat jullie dat doen -.- je snapt wel wat ik bedoel :p). Ik zou hem ook wel een 0 willen geven want tuurlijk is apple wel kraakbaar enzo maar dan nog hij flamet/ wilt reactie uitlokken dus voor mij een -1.

[ Voor 7% gewijzigd door PietrKempy op 22-04-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:20

botoo

💀 too old to die young

Registratiedatum Vrijdag 22 april 2011 - Aantal reacties 1 - Status Dwarfgeit
Anoniem: 404361 -> afvoerputje aub.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

PietrKempy schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 15:34:
ik vind het toch ook wel een troll hoor. Hij refereert toch naar de altijd gevoerde discussie dat je geen VS nodig hebt als je apple gebruikt. lijkt me als je dit een 0 wilt geven je nogal aan meningmodden doet (niet dat jullie dat doen -.- je snapt wel wat ik bedoel :p). Ik zou hem ook wel een 0 willen geven want tuurlijk is apple wel kraakbaar enzo maar dan nog hij flamet/ wilt reactie uitlokken dus voor mij een -1.
Misschien heeft het ook wel iets met eigen instelling te maken,ik ga altijd van boven naar beneden. Kan ik +3 geven? of toch een +2? enz enz. Of ben ik uiteindelijk toch genoodzaakt om er een -1 aan te hangen? Ik kan niet voor anderen spreken,,maar misschien redeneren die wel net andersom. Zoiets van: Kan ik een -1 geven? ;) Met andere woorden: Als een 0 nog enigszins te verantwoorden is,ga ik niet voor de -1. :)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
PietrKempy schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 15:34:
lijkt me als je dit een 0 wilt geven je nogal aan meningmodden doet (niet dat jullie dat doen -.- je snapt wel wat ik bedoel :p).
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt. Bovendien ben ik een voorstander om niet zo snel de term 'meningmodden' te noemen maar gewoon doormiddel van een inhoudelijke discussie tot de juiste moderatie te komen. Laten we hier uitgaan van zuivere motieven.

Ontopic:
Mocht een dergelijke reactie dan te kort door de bocht gaan, dan kun je dat altijd recht zetten door erop te reageren hetgeen in dezen ook netjes gebeurd is. Daarvoor hebben we ook een geneste reactieweergave. Bovendien zeggen we in feite al door deze niet 'ontopic' te modden dat het niet helemaal de juiste plaats is om dit te benoemen. -1 vind ik dan persoonlijk te zwaar. :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Herman87 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 15:56:
[...]
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt. Bovendien ben ik een voorstander om niet zo snel de term 'meningmodden' te noemen maar gewoon doormiddel van een inhoudelijke discussie tot de juiste moderatie te komen. Laten we hier uitgaan van zuivere motieven.

Ontopic:
Mocht een dergelijke reactie dan te kort door de bocht gaan, dan kun je dat altijd recht zetten door erop te reageren hetgeen in dezen ook netjes gebeurd is. Daarvoor hebben we ook een geneste reactieweergave. Bovendien zeggen we in feite al door deze niet 'ontopic' te modden dat het niet helemaal de juiste plaats is om dit te benoemen. -1 vind ik dan persoonlijk te zwaar. :)
ik bedoelde dus ook niet echt meningmodden maar meer het niet zonder mening kijken naar een reactie. Laat ik het anders stellen, wat ik denk dat hij probeert duidelijk te maken is dat hij vindt dat: "apple-fanboys nietsnutten zijn die er klakkeloos vanuit gaan dat als ze apple gebruiken ze niet moeten inzitten met de beveiliging van hun computer." Natuurlijk weten we allemaal dat dit niet zo is en vinden we ook wel dat het een misverstand is dat uit de wereld geholpen moet worden (hier komt dus onze mening opspelen en de reden om hem een 0 te geven i.p.v. een -1). Ofwel is hij dus heel naiëf en is dit een goed bedoelde vraag en dan is het inderdaad een 0. ofwel heeft hij er een beetje verstand van en wil hij gewoon flamen, maar met 1.550 reacties zou je toch verwachten dat hij er wel iets van af weet. niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ragger in 'nieuws: Gerucht: volgende iPhone krijgt touchpad in plaats van Home-knop'

Wat is daar zo belangrijk aan, dat hij een +3 Spotlight krijgt? Een -1 lijkt me beter, dit hoort niet op de FP maar in GR. Kan die +3 ff nagekeken worden, nu de modbot niks meer doet?

ZpAz in 'nieuws: Gerucht: volgende iPhone krijgt touchpad in plaats van Home-knop'

Idem voor die +3, ook maar nakijken denk ik. Meer dan een 0 is het niet.

[ Voor 25% gewijzigd door wildhagen op 23-04-2011 11:55 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Linken naar een discussie op GoT waar het onderwerp behandeld wordt vind ik best ontopic :)
Wietsee. in 'nieuws: Sony haalde PlayStation Network offline na hack'

Dat het zelfs ongewenst is gemodereerd, begrijp ik niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:58

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Herman87 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 12:08:
Linken naar een discussie op GoT waar het onderwerp behandeld wordt vind ik best ontopic :)
Wietsee. in 'nieuws: Sony haalde PlayStation Network offline na hack'

Dat het zelfs ongewenst is gemodereerd, begrijp ik niet zo goed.
Ik vind het op de manier hoe het er nu staat 0 tot +1. Meer dan een linkje naar een post waar min of meer hetzelfde staat als in het artikel staat er niet. Ik heb een 0 gegeven vanwege de weinig toegevoegde waarde.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
@ Bor
Door dat linkje naar GoT wordt een bezoeker ook gewezen op de discussie op het forum. Dat verdient m.i. nog wel een +1 :) (Al geef ik toe dat het wat karig is)

Dit lijkt me een troll welke gericht is om negatieve reacties uit te lokken:
Jerronimo in 'nieuws: Sony haalde PlayStation Network offline na hack'

Zou een PowerMod deze reactie willen beoordelen:
Anoniem: 401286 in 'nieuws: Sony haalde PlayStation Network offline na hack'

Je zou kunnen zeggen dat er belangrijke informatie in staat dus een hoge moderatie verdient. Ik heb deze reactie echter beoordeeld als werving/spam hetgeen ongewenst is. Daarbij heeft deze zin ook meegewogen:
Dan heb je een dossiernummer wat de PSN-servicedesk helemaal gek gaat maken.
Beoordeel ik het juist?

[ Voor 40% gewijzigd door Herman op 23-04-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Reactie op 'Gerucht: volgende iPhone krijgt touchpad in plaats van Home-knop'
Jaja.. heel grappig. Maar om dit nou met +1 te beoordelen?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Max 0 maar ik kan -1 mij ook voorstellen vanwege uitlokken flames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Niet dat ik mijn ego heel hoog heb zitten, maar de +1 mod, ruikt een beetje naar machtmisbruik, omdat hij het gemiddelde van mijn post nogal onderuithaalt, en ik ervan ben overtuigd dat +2 minstens op zijn plaats is (zie overigens ook all +3 stemmen op mijn post):

Nazanir in 'reviews: Chatheffing: de toekomst van mobiel internet'

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Een must read is het niet,maar hij mag van mij in de spotlights ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

pcgek schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 19:11:
Een must read is het niet,maar hij mag van mij in de spotlights ;)
Van mij ook echter is het niet meer dan knip en plakwerk van een andere post. Min of meer een crosspost dus van deze post: Nazanir in 'poll: Betalen voor chatten en voipen'

Een +3 voor beide vind ik echt te hoog. De eerste post krijgt van mij +2 maar voor de repost ga ik geen punten uitdelen. Sterker nog, ik geef behoorlijk aftrek omdat crossposten gewoon ongewenst is.

[ Voor 42% gewijzigd door Bor op 23-04-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Hij geeft wel netjes aan dat het wat copypaste werk van een eerder geschreven eigen stuk is. Bij de waardebepaling heb ik puur en alleen aan de lezer gedacht. Bij de 1 gaat het om een Poll en de ander een review. Ik ga er ook een beetje vanuit dat niet iedereen beide leest.

Wel een beetje lastig,want het stuk wordt er immers niet minder sterk door. Is kijken wat de rest er van vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Goed, ik kan in principe wel leven met een +2 daar niet van, maar expres modden op +1 om het gemiddelde naar beneden te brengen.

Tevens is er nu 6x -1 gegeven, sorry, maar dat ruikt ECHT naar misbruik.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Nazanir schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 19:55:
Goed, ik kan in principe wel leven met een +2 daar niet van, maar expres modden op +1 om het gemiddelde naar beneden te brengen.

Tevens is er nu 6x -1 gegeven, sorry, maar dat ruikt ECHT naar misbruik.
Ik heb een 0 gegeven en de eerste keer dat hij het poste een +2 (twijfel tussen +2 en +3). De posts die jij aanhaalt is niet meer dan copy / paste of eigenlijk gewoon een crosspost wat ongewenst is. Had de poster extra informatie gegeven dat hadden er punten gescoord kunnen worden. Om nu 2x +2 of 2x +3 voor dezelfde post te geven vind ik onzin. Een -1 kan ik ook wel begrijpen als je puur en alleen naar de crosspost kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik geef ook netjes aan dat het een crosspost is, maar naar mijn idee sluit het prima aan in beide topics, ik het stuk wel herschrijven zodat het net iets anders leest, maar de strekking van beide topics komen ook een heel eind overeen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Bor de Wollef schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 20:00:
[...]

Ik heb een 0 gegeven en de eerste keer dat hij het poste een +2 (twijfel tussen +2 en +3). De posts die jij aanhaalt is niet meer dan copy / paste of eigenlijk gewoon een crosspost wat ongewenst is. Had de poster extra informatie gegeven dat hadden er punten gescoord kunnen worden. Om nu 2x +2 of 2x +3 voor dezelfde post te geven vind ik onzin. Een -1 kan ik ook wel begrijpen als je puur en alleen naar de crosspost kijkt.
En als hij het nu zelf niet gezegd had? zou je dan geweten hebben dat het een crosspost was? Voor mij is het een +3 puur omdat ik enkel die reactie nog maar gelezen had. Er zijn veel meer mensen die (semi) dubbelposten op eenzelfde topic en daar trekken we toch ook niet concequent punten voor af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Kan de +2 gever even nagekeken worden?
Frozen in 'nieuws: Sony haalde PlayStation Network offline na hack'

Even mijn boost systeem getest, blijkt te werken.

[ Voor 12% gewijzigd door Bron op 23-04-2011 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

PietrKempy schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 20:17:
[...]

Er zijn veel meer mensen die (semi) dubbelposten op eenzelfde topic en daar trekken we toch ook niet concequent punten voor af.
In dit geval staat er gewoon precies hetzelfde wat het echt een crosspost maakt. Dat is gewoon ongewenst en voor mij reden om net als anders punten af te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:24

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik kwam deze reactie tegen en ben toch benieuwed wie +3 geeft aan een oneliner...
marketeer in 'video: Zelfherstellend touchscreen'

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

mrc4nl schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 22:57:
ik kwam deze reactie tegen en ben toch benieuwed wie +3 geeft aan een oneliner...
marketeer in 'video: Zelfherstellend touchscreen'
Sterker nog, alles vanaf 0 is imho een mismod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Feraturion in 'nieuws: Sony haalde PlayStation Network offline na hack'

+3's en +2 even nakijken.
Is niets anders dan een flame post met te veel onnodige alinea's.

[ Voor 15% gewijzigd door Bron op 24-04-2011 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Onleesbaar gebrabbel, rant en troll
stelletje radiactieve walvis moordenaars
-1 en de (mee eens!) +++ gevers mogen idd even nagekeken worden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bron schreef op zondag 24 april 2011 @ 01:27:
Feraturion in 'nieuws: Sony haalde PlayStation Network offline na hack'

+3's en +2 even nakijken.
Is niets anders dan een flame post met te veel onnodige alinea's.
-1 it is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat vinden jullie van deze: RichardKim06 in 'nieuws: Google krijgt 5 miljoen dollar boete voor schenden Linux-patent'

Die post voegt echt totaal niets toe.

Deze vind ik niet ongewenst (krijgt wel 2x-1 ) maar heb +1 gegeven. Het is geen briljante post maar -1 vind ik echt overdreven. Mexel in 'nieuws: Microsoft verkoopt 350 miljoen Windows 7-licenties'

Verkapte klacht over nieuwswaarde = -1 ipv 0 waar de post nu op staat imho:
Mavamaarten in 'nieuws: Hackers verkrijgen root op nieuwe Sony Ericsson-smartphones'

[ Voor 56% gewijzigd door Bor op 24-04-2011 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Is gewoon een andere manier van "+1" zeggen, de min in dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-06 12:49
Een immetjes in 'video: Duke Nukem Forever' +2 voor deze reactie?

Gelieve nieuws: Microsoft noemt Mango-update Windows Phone 7.5 even in de gaten houden. Er worden weer eens onnodig veel +2 weggegeven.

[ Voor 45% gewijzigd door Manuel op 24-04-2011 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik heb zelf een reactie geplaatst en krijg een 0 (te weinig toegevoegde waarde?)
maar iemand anders geven jullie +1 terwijl in zijn post niets te vinden is over het onderwerp van het nieuwsartikel...

is dwaling van het onderwerp bij jullie ook offtopic?
soms zie ik dat reacties op anderen +1 krijgen vanwege het corrigeren op de ander, maar het onderwerp inrelevant is.

maar ik ben geen mod,
doch, vragen kan geen kwaad.

het gaat over de volgende reacties:
lamper30 in 'nieuws: Microsoft verkoopt 350 miljoen Windows 7-licenties' (in mijn ogen niet relevant op het nieuwsonderwerp)

en mijn reactie:
mrc4nl in 'nieuws: Microsoft verkoopt 350 miljoen Windows 7-licenties'
(ik trek parralel tussen w7 en vista)

edit: verkeerde vergelijking, copy paste foutje?
anyway 1e linkje klopt...

[ Voor 8% gewijzigd door mrc4nl op 24-04-2011 19:00 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02:05

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat zijn twee totaal verschillende reacties die niet te vergelijken zijn. Jouw reactie: gebruik leestekens, alinea's en hoofdletters waar nodig, hier moet ik veel te veel moeite doen het te lezen, dus een 0 is prima.
Mbb: Hij quote uit een linkje dat ook al in het nieuwsartikel staat en zonder eigen samenvatting of vertaling van het gequote vind ik het niet meer dan een +1. De +3 is zwaar overdreven. Irrelevant is de reactie overigens ook absoluut niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Dirk op 24-04-2011 17:41 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik sluit mij aan bij Dirk. De post is moeilijk leesbaar en niet direct ontopic. Ik heb daarvoor ook een 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ek zie nou zelf dat ik 2 totaal verschillende arikelen heb gebruikt?!
logish dat ze moeilijk te vergelijken zijn :S

geen idee wat er fout is gegenaan maar ze kloppen nu wel...

"De post is moeilijk leesbaar en niet direct ontopic."

kan ik me voorstellen,
ik ben iemand van korte zinnen en veel newlines, (om de leesbarheid te vergroten :X )

ik wil niet een hele discussie starten over wel of niet een 1,
maar meer tussen een opmering over linux of win7/6 waarvan de linux wel "on topic" is :)

nogmaals sorry voor het foute linkje

[ Voor 60% gewijzigd door mrc4nl op 24-04-2011 19:08 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Te veel newlines vertraagt het lezen alleen maar wat mij betreft.

Maar goed, dat andere linkje wat je aandroeg is desondanks ook een mismod: mbb in 'nieuws: Google krijgt 5 miljoen dollar boete voor schenden Linux-patent' quote een linkje dat ook in het nieuwsartikel staat en kopieert vervolgens het eerste wat je tegenkomt daar: de samenvatting. Verder doet hij hier niets mee. Een +3, maar ook een +2 vind ik hier dus overdreven, want hij draagt hiermee eigenlijk niets bij.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

dat sommige gewoon precies nazeggen/vertalen wat er in een text staat, is met vele reacties soms lastig na te gaan...
maar dat ik een goed "verkeerd" linkje instuur, wat een mismod betreft: graag gedaan :)

t lijkt me soms best lastig om een goede mod te zijn,
soms moet je kijken naar de context, soms gewoon naar de inhoud....
het kan dus zijn dat iemand een aanvulling geeft, tewijl wat hij verteld off topic is
en reactie op reactie op reactie op reactie, kan afdwalen vant onderwerp, waar je als mod de grens legd, kan verschillen

maar over je tip over newlines
als mij dat vaker +1 opleverd doe ik het graag :)
maar sommige mensen gaan onnodig lange zinnen verzinnen waardoor je door al de worden in de zin niet meer begrijpt wat er staat omdat het zo'n lange zin is, wat je dus kan verhelpen door de zinnen lekker kort te houden.

al is heb ik mijn schrijfstijl wel op deze manier ontwikkeld, en zal het lastig worden te veranderen,
hoofdlettergebruik bijv...

[ Voor 12% gewijzigd door mrc4nl op 24-04-2011 19:58 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Deze 2 in 1 geeft meer dan genoeg reden om de reactie te begraven. ''M$ te steunen in hun zielige poging''
Wolfos in 'nieuws: Aankomende Crysis 2-patch voegt nog geen DirectX 11 toe'

edit:

Wilde hem eerst met rust laten,maar na een paar keer lezen had ik toch zoiets van: Mijn god wat is ie zinloos en overbodig ,en dat ook nog eens op de eerste stek. Wmb -1 waardig
Kasen in 'nieuws: Aankomende Crysis 2-patch voegt nog geen DirectX 11 toe'

[ Voor 41% gewijzigd door pcgek op 25-04-2011 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die mag idd wel naar de -1 ja. Heeft nog wel wat zetjes nodig, en die +2 mag nagekeken worden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Door de laatste zin lijkt ie me eerder een +1 waard dan de -1 waar hij nu op staat(net nog op stond). Of ik moet al iets over het hoofd zien.
Anoniem: 67950 in 'nieuws: Aankomende Crysis 2-patch voegt nog geen DirectX 11 toe'

edit:

Nog een -1 gever aanwezig die zijn score even wil toelichten?

[ Voor 10% gewijzigd door pcgek op 26-04-2011 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
  • Laatst online: 13-06 14:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
mrc4nl schreef op zondag 24 april 2011 @ 18:58:
...

ik ben iemand van korte zinnen en veel newlines, (om de leesbarheid te vergroten :X )

...
Probeer dit a.u.b. niet negatief op te vatten (het is constructief bedoelt), maar zoals jij zinnen opschrijft (na iedere zin een 'enter', geen gebruik van paragrafen, geen hoofdletters) bevorderd dat niet de leesbaarheid. Als ik mensen tegenkom die op zo'n manier reageren, dan heb ik eigenlijk al een neiging om tot een 0 of -1 te modden, afhankelijk van de inhoud.
maar sommige mensen gaan onnodig lange zinnen verzinnen waardoor je door al de worden in de zin niet meer begrijpt wat er staat omdat het zo'n lange zin is, wat je dus kan verhelpen door de zinnen lekker kort te houden.
Goed gebruik van paragrafen zorgt er (wat mij betreft) voor dat alles goed leesbaar blijft. Een ander onderwerp betekend een andere paragraaf. Om zaken leesbaar en begrijpbaar te houden is het inderdaad belangrijk om zinnen kort te houden en dat is wel eens lastig.
al is heb ik mijn schrijfstijl wel op deze manier ontwikkeld, en zal het lastig worden te veranderen,
hoofdlettergebruik bijv...
Ik neem aan dat als je iets voor je werk moet tikken, dat je wel hoofdletters gebruikt? Of als je een sollicitatiebrief schrijft? Leestekens zijn juist bedoelt om de leesbaarheid te vergroten.

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-06 11:23

Stoney3K

Flatsehats!

Compunologist in 'nieuws: 'Iran wordt opnieuw aangevallen door virus''

Hoewel ik persoonlijk voor de '+1 grappig' ben, is een +3 natuurlijk hier niet de bedoeling. ;)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
martin149 in 'nieuws: Baidu wordt gestraft voor linken naar mp3's' kan ook best getrashed worden? linkt toch wel degelijk naar met auteursrechten beschermd materiaal en ik weet wel dat dit hier on topic is maar volgens mij staat er ergens in de gebruiksvoorwaarden van tweakers (ofzo) dat je niet mag linken naar manieren om hier aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-06 08:37

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ach ja het zijn niet echt lekkere reacties, maar een -2 vind ik nog wat ver gaan. Allebei op -1 is goed genoeg; ik kan me ergens de frustratie wel een beetje voorstellen.
PietrKempy schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 09:17:
martin149 in 'nieuws: Baidu wordt gestraft voor linken naar mp3's' kan ook best getrashed worden? linkt toch wel degelijk naar met auteursrechten beschermd materiaal en ik weet wel dat dit hier on topic is maar volgens mij staat er ergens in de gebruiksvoorwaarden van tweakers (ofzo) dat je niet mag linken naar manieren om hier aan te komen.
Het is misschien een klein beetje grijs gebied, maar in deze situatie vind ik de links nog nét passend. Zonder daadwerkelijk zoekopdrachten in te typen, zie ik niets verkeerds. De links heb ik wel even iets aangepast, zodat ze niet meer rechtstreeks linken maar nog wel gebruikt kunnen worden in de reactie.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
assi010 in 'nieuws: Sony presenteert Honeycomb-tablets - update'
deze verdient imo een +2 was toch 5 minuten vroeger dan de redactie :)

oei het was dus een edit ... geen +2 dan maar :p

[ Voor 10% gewijzigd door PietrKempy op 26-04-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Cloud schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 09:33:
[...]

Ach ja het zijn niet echt lekkere reacties, maar een -2 vind ik nog wat ver gaan. Allebei op -1 is goed genoeg; ik kan me ergens de frustratie wel een beetje voorstellen.
Frustratie of niet, als je niet in staat bent om op een normale manier te posten dan heb je niets op T.net te zoeken en kan je beter naar andere sites gaan waar het wel normaal is om vloekend en scheldend te reageren.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Ik heb eigenlijk ook geen enkel begrip met users die KPN ziekten als TBC verwensen. Een instantie of groep mensen de tering wensen vind ik persoonlijk vrij ver gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Bij nader inzien toch beide reacties naar -2 verhuisd, onder het mom van 'opruimen'. Het is niet echt overtredend materiaal gezien de AV maar het voldoet ook zeker niet aan de netetiquette. Laat ik wel duidelijk maken dat het niet de bedoeling is dat we nu alle enigszins grove reacties voortaan naar -2 gaan modereren, dat is niet de bedoeling. Het -1 afvoerputje is er natuurlijk voor een reden.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
  • Laatst online: 13-06 14:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:32

Deathchant

Don't intend. Do!

mee eens. Ik zie niet in waarom deze mening een hogere moderatie verdient dan +1. dus ik had em ook gewoon +1 gegeven.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Is deze +3 niet te makkelijk gegeven?

rdfeij in 'nieuws: KPN wil klanten extra laten betalen voor chat- en voip-diensten'
(Helaas ouder dan 48 uur)

Edit:
Is er ook een overzicht die kan helpen om dergelijke overgewaardeerde reacties eruit te plukken? Als je nu een reactie +3 geeft die bijna 48 uur oud is, dan kan die van de radar verdwijnen.

[ Voor 29% gewijzigd door Herman op 26-04-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

't is wel heel hoog, correct doch overgewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Herman87 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:11:
Edit:
Is er ook een overzicht die kan helpen om dergelijke overgewaardeerde reacties eruit te plukken? Als je nu een reactie +3 geeft die bijna 48 uur oud is, dan kan die van de radar verdwijnen.
http://tweakers.net/reacties/?niveau=3 voldoet denk ik wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
@ Dirk: Merci :)

Ik pak gelijk deze eruit:
remco_k in 'nieuws: KPN wil klanten extra laten betalen voor chat- en voip-diensten'

Die +3-gever mag nagekeken worden.

Deze user plaatst overal bij dit onderwerp exact dezelfde reactie. Zie:
remco_k in 'poll: Betalen voor chatten en voipen'
remco_k in 'reviews: Chatheffing: de toekomst van mobiel internet'
remco_k in 'nieuws: KPN: 'chatheffing' voor mobiel internet komt deze zomer - update'
etc.

Dit is geen +3 maar m.i. -1 wegens spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

1 keer posten van die link kan wat mij betreft nog net, zo in het rond spammen absoluut niet, gone dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

MacWolf schreef op maandag 25 april 2011 @ 13:20:
[...]

[...]

Goed gebruik van paragrafen zorgt er (wat mij betreft) voor dat alles goed leesbaar blijft. Een ander onderwerp betekend een andere paragraaf. Om zaken leesbaar en begrijpbaar te houden is het inderdaad belangrijk om zinnen kort te houden en dat is wel eens lastig.

[...]
Ik neem aan dat als je iets voor je werk moet tikken, dat je wel hoofdletters gebruikt? Of als je een sollicitatiebrief schrijft? Leestekens zijn juist bedoelt om de leesbaarheid te vergroten.
ik heb het niet negtief opgevat, hoor maar zie het als opbouwende kritiek ;)
zo goed en kwaat als het gaat, zal ik proberen leestekens, en vooral niet te veel newlines te plaatsen.
op een sollicitatiebrief zal ik er wel aan denken, maar dat gaat niet automatish, vooral hoofdletters vergeet ik standaard te gerbuiken. komma's en punten gebruik ik natuurlijk wel gewoon, zoals je kunt zien.

[ Voor 24% gewijzigd door mrc4nl op 26-04-2011 22:01 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Pas geregistreerd en het ziet er naar uit dat de regels niet helemaal doorgelezen zijn:
Anoniem: 403979

Moet zeggen de spelling irriteert mij mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Laatst online: 14-06 13:29

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

HyperBart in 'nieuws: Ziggo start overgang naar docsis 3.0-modem met wifi in mei - update'

Is deze reactie een +2 waard? Het is een rant over een andere provider, dus is een off-topic/irrelevant op zijn plaats lijkt me.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-06 16:42
Anoniem: 364852 in 'nieuws: MSI introduceert Wind Top AE2210-aio'

dit is een reactie van mijzelf waar ik echt niet van snap waarom hij op -1 zou moeten. ik reageer op iemand die zegt dat een iMac te duur is en niet uitbreidbaar net als dus die MSI. En ik zet ondertussen even een paar voordelen op een rijtje die goed uitpakken voor die MSI. vind het jammer dat zo'n uitleg door een iemand kennelijk niet gewaardeerd wordt.

kunnen jullie mij vertellen wat er mis mee is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosje
  • Laatst online: 24-03 14:42
Anoniem: 313723 in 'nieuws: SETI stopt zoektocht naar aliens'

Dergelijke onaangepaste reacties lijken mij ongewenst. Het veelvuldig gebruik van hoofdletters en het zinspelen op het intelligentie niveau van een mede-tweaker lijkt mij een -1 waard...

Excuses overigens voor het reageren hierop in het topic zelf.. Mea Culpa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-06 07:46
@Prosje, een -1 vind ik te zwaar, maar een punt aftrek vind ik wel rechtvaardig, ik heb hem een 0 gegeven.

Anoniem: 238040 in 'nieuws: SETI stopt zoektocht naar aliens'
Heb hem een -1 gegeven vanwege de eerste zin.

Anoniem: 101094 in 'nieuws: Nieuwe Nikon 50mm f/1.8G-lens heeft adviesprijs van 229 euro'
Deze hoort in GR en heb ik ook een -1 gegeven.

[ Voor 26% gewijzigd door --Niels-- op 27-04-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Waarom is dit een +2?:
Anoniem: 335608 in 'nieuws: Nintendo geeft tegenvallende verkoop 3DS toe'

Ik vind het geen extra informatieve toevoeging op het eigenlijke topic. Dus ik geef gewoon een +1

[ Voor 22% gewijzigd door Deathchant op 27-04-2011 13:44 ]

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-06 10:51

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Deathchant schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:43:
Waarom is dit een +2?:
Anoniem: 335608 in 'nieuws: Nintendo geeft tegenvallende verkoop 3DS toe'

Ik vind het geen extra informatieve toevoeging op het eigenlijke topic. Dus ik geef gewoon een +1
Fixed. :)

Deze mag van mij wel -1:
boto in 'nieuws: SETI stopt zoektocht naar aliens'

+3-tje?
CT Marty in 'reviews: Hands-on: Rage'

[ Voor 10% gewijzigd door Ghost Dog op 27-04-2011 13:55 ]

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 15:16

hellknight

Medieval Nerd

mooi gevalletje modmisbruik:
Ricolientje in 'Brein verwijdert data van gevorderde servers hostingbedrijf - update' = een +3 lijkt me daar ietwat te royaal voor :)
Ook de +1 lijkt me wat aan de hoge kant

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Sterker nog, die hele reactie kan wel weg. Hopen dat mensen op een 'saw-wijze' de dood vinden, dat doet men maar ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-06 10:51

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Mag wel weer op +1, aangezien het nu ook gewoon in het artikel staat:
Joost in 'nieuws: Vingerafdruk mogelijk niet meer verplicht bij id-kaart'

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Hier mag denk ik ook even naar gekeken worden:
Clubbtraxx

De karma grafiek spreekt boekdelen, dan lijkt het weer omhoog te gaan maar zijn laatste reacties zijn toch weer puur (random brand) bashing en persoonlijke aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik vind van niet. De post is wel een goeie +2 waard met goeie additionele info met linkjes erbij, maar ik vind niet dat deze zich dusdanig onderscheidt van andere +2 reacties dat hij een +3 verdient, echt spotlightinfo kan ik het niet noemen. Dus ik heb em +2 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Op het moment is ie gewoon irrelevant,een 0 kan dus ook. Of zou Joost het met opzet gedaan hebben om ook eens een +2 te kunnen scoren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 15:16

hellknight

Medieval Nerd

Anoniem: 215005 in 'Vingerafdruk mogelijk niet meer verplicht bij id-kaart' Reactie opzich zou ik twijfelen tussen +1 (het is redelijk on-topic) en een 0 (toon van de reactie is nu niet echt vriendelijk te noemen), met moderatiegezeur erbij neig ik naar de -1. Hoe staan jullie hier tegenover

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@pcgek
Mwa dat lijkt me iets te streng. Achteraf is het natuurlijk makkelijk 'bashen', maar Joost heeft wel die reactiethread geholpen door dit stukje nog even extra te quoten. Een 0 vind ik dus iets te laag, een +1 past wat beter wat mij betreft. :)
hellknight schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:51:
Anoniem: 215005 in 'Vingerafdruk mogelijk niet meer verplicht bij id-kaart' Reactie opzich zou ik twijfelen tussen +1 (het is redelijk on-topic) en een 0 (toon van de reactie is nu niet echt vriendelijk te noemen), met moderatiegezeur erbij neig ik naar de -1. Hoe staan jullie hier tegenover
Hmm kan beiden vind ik. Ik neig meer naar 0 wegens de (te vaak gestelde maar desondanks) terechte vraag van hem. Die laatste regel is wel niet zo mooi, maar so be it.

[ Voor 57% gewijzigd door Cloud op 27-04-2011 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Dakreal in 'nieuws: Apple brengt na tien maanden vertraging witte iPhone 4 uit'

Ik zou graag willen weten wat jullie van mijn reactie vinden? Ik heb het gevoel dat er namelijk weer flink gemening-mod gaat worden.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

@hierboven: Niks mis mee,heb er een +1 aan gehangen.
Cloud schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:51:
@pcgek
Mwa dat lijkt me iets te streng. Achteraf is het natuurlijk makkelijk 'bashen', maar Joost heeft wel die reactiethread geholpen door dit stukje nog even extra te quoten. Een 0 vind ik dus iets te laag, een +1 past wat beter wat mij betreft. :)
Enerzijds wil ik Joost(de nieuwsposter) niet belonen voor het gemaakte foutje(wat hij zelf ook aangeeft),maar aan de andere kant had het op dat moment wel waarde voor de lezer. Het laatste is idd belangrijker,dus toch maar veranderd in een +1
[...]

Hmm kan beiden vind ik. Ik neig meer naar 0 wegens de (te vaak gestelde maar desondanks) terechte vraag van hem. Die laatste regel is wel niet zo mooi, maar so be it.
De laatste zin is nogal mild,dus kan wmb ook wel op 0.

[ Voor 3% gewijzigd door pcgek op 27-04-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dakreal schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:14:
Dakreal in 'nieuws: Apple brengt na tien maanden vertraging witte iPhone 4 uit'

Ik zou graag willen weten wat jullie van mijn reactie vinden? Ik heb het gevoel dat er namelijk weer flink gemening-mod gaat worden.
Om eerlijk te zijn niet veel bijzonders. Maar het is wel een +1 waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Herman87 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:47:
Ik heb eigenlijk ook geen enkel begrip met users die KPN ziekten als TBC verwensen. Een instantie of groep mensen de tering wensen vind ik persoonlijk vrij ver gaan.
Leef je uit: 170074 in 'nieuws: Meerderheid Tweede Kamer is tegen KPN's chatheffing'

Mag wel op -1 denk ik, om een hele organisatie een verschrikkelijke ziekte toe te wensen. En hij vraagt zelf al om een downmod, dus waarom zouden we hem zijn zin niet geven?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Nee, die gaat op -2, want nagenoeg dezelfde reactie van hem is bij een eerder artikel ook al verwijderd. En relgedrag accepteer ik op geen enkele wijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ah, wist niet dat hij dit al eerder gedaan had. Een -2 is dan idd prima. Het ging mij er meer om dat hij op 0 stond, en dat was sowieso te hoog :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

what the fudge??
StefanTs in 'nieuws: 'Groot tekort aan hoogopgeleide ict'ers verwacht''

Ik denk dat de +3 gever even bekeken moet worden. Ik vind de reactie een dikke -2 waard. Er zitten 2 regelrechte beschuldigingen in:
- de beschuldigde kan niet nadenken omdat hij geen HBO ict'er is.
- de beschuldigde is een bekrompen persoon

Troll dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Gewone troll en daarom -1 ja. Een -2 lijkt me niet nodig.
De moderator die de +3 gaf heeft één hele moderatie gedaan, dus actie ondernemen lijkt me daar ook niet nodig.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Volgens mij heeft deze user een speciale behandeling nodig.
gallery: woody19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

En weg is het! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

beste mods, ik wacht nog moderatie af:
mrc4nl in 'nieuws: TomTom deelt gegevens over rijgedrag met politie'
en ben niet de enige in dat nieuwstopic.....
alvast bedankt

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ons wederkerend fenomeen breedie heeft hier maar liefst een +2 gekregen.
Lijkt me waard om even uit te zoeken? Hele post slaat nergens op
Anoniem: 396655 in 'nieuws: Sony bevestigt diefstal persoonsgegevens van PSN - update'

[ Voor 4% gewijzigd door SidewalkSuper op 28-04-2011 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

SidewalkSuper schreef op donderdag 28 april 2011 @ 00:19:
Ons wederkerend fenomeen breedie heeft hier maar liefst een +2 gekregen.
Lijkt me waard om even uit te zoeken? Hele post slaat nergens op
Anoniem: 396655 in 'nieuws: Sony bevestigt diefstal persoonsgegevens van PSN - update'
Ik heb er naar gekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Thanks! :)

SidewalkSuper in 'nieuws: Sony bevestigt diefstal persoonsgegevens van PSN - update'
Is deze van mij echt offtopic? Valt toch wel mee mi

Is deze post een +3?
Anoniem: 404761 in 'nieuws: Sony bevestigt diefstal persoonsgegevens van PSN - update'
Ik vind een +2 zelfs redelijk hoog gegeven. Iemand mee eens?

[ Voor 38% gewijzigd door SidewalkSuper op 28-04-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Kan deze troll even aangepakt worden?

90710 in 'nieuws: Google brengt versie 11 van Chrome uit'

geld eigenlijk voor al z'n reacties in het Chrome topic.

GenomDalar1983 in 'nieuws: Google brengt versie 11 van Chrome uit'

Lijkt mij niet echt een Spotlight reactie.

[ Voor 27% gewijzigd door Dakreal op 28-04-2011 10:41 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Kixtart schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:57:
Gewone troll en daarom -1 ja. Een -2 lijkt me niet nodig.
De moderator die de +3 gaf heeft één hele moderatie gedaan, dus actie ondernemen lijkt me daar ook niet nodig.
Ow sorry, ik bedoelde ook een -1. Kep zelf ook een -1 gegeven. Excuses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Dakreal schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:34:
Domweg trollen omdat hij zelf Opera gebruikt. * botoo doet een setje -1's

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Beide reacties staan zo'n beetje onderaan op pagina 2, dan kun je er wel een beetje vanuit gaan dat alles al gezegd is. Heb voor beide een +1 gegeven .
Dakreal schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:34:

Ik vind dat zoiets nog moet kunnen,maar nu ben ik over het algemeen iets minder streng. Degene die daar op reageert moet wel oppassen.
Misschien een aardige tip maar hoort iig niet op de FP, van mij een -1 ( 8x+3 en10x+1 :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175233

Ik vindt de term troll hier toch wel een beetje overdreven...

Mensen reageren gewoon op de nogal ruime manier waarop Google met zijn versie nummers omgaat. Dat wat in het gros van de software een minor update is, krijgt bij Google een versie nummer die een major update suggereert.

Ik vindt het niet raar dat mensen daar iets over zeggen. Dat kun je geen trollen noemen. Een hoge waardering hoeft het niet te krijgen, maar -1 lijkt me onterecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Echt ik kan deze browser helemaal niet serieus meer nemen.
Ja en over een jaar heb je versie 9000 van de browser.
dit zielige systeem
Ik zie het getroll er echt wel van in.
Opera zit ook op 11. Dus ze willen gewoon alle concurrenten voorbij gaan (denken ze).
Ook bij Opera luisteren ze naar de community. En de veranderingen tussen Chrome 1.0 -> 11.0 is kleiner dan die van Opera 10.0 -> 11.0
Deze reactie zou sec geen troll hoeven zijn, maar met de wetenschap van de andere reacties mag je toch concluderen dat het vooral bedoeld is om Chrome te kakken te zetten. Verder gaat het nieuws over Chrome en niet over Opera.
* botoo blijft bij de -1's

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Die reactie an sich is wat scherp maar niet ongewenst. Pak ik echter de andere reacties van deze user in dat nieuwsitem, dan komt ook die reactie in een ander daglicht. Zie ook deze bijvoorbeeld:

(Oeps, ik zag de reactie van botoo te laat. Dat maakt mijn reactie wat overbodig)

[ Voor 12% gewijzigd door Herman op 28-04-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Herman87 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:12:
Die reactie an sich is wat scherp maar niet ongewenst. Pak ik echter de andere reacties van deze user in dat nieuwsitem, dan komt ook die reactie in een ander daglicht. Zie ook deze bijvoorbeeld:
Gezien het taalgebruik vind ik een -1 sowieso niet fout. Ik heb em ook maar gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

ik had nog wat informatie gevonden voor het artikel Zotac komt met monsterlijke GTX580:
Deathchant in 'nieuws: Zotac ontwerpt monsterlijke GTX 580'

Die moet dus nog gemodereerd worden. Beetje laat, maar ik vond toch dat ik de info bij het artikel moest zetten.

[ Voor 13% gewijzigd door Deathchant op 28-04-2011 12:20 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.