[iPad] Ervaringen en discussie - deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste
Acties:
  • 145.370 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
Ferret schreef op woensdag 13 april 2011 @ 16:10:
Ik heb dit laatst al gezien. Ik heb echter een DSLR met CF. Ik heb wel een CF Adapter waar andere kaartjes in kunnen maar vraag me af of dan de Wifi functie blijft werken.
yup als je de goeie camera en cf > sd converter hebt wel ja (ik heb het bv werkend met een 5d II en een converter kitje) nadeel is dat de ipad app dus nog niet beschikbaar is en je met een iphone versie zit :(

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-08 07:41
Maar die iphone versie maakt toch niet uit ? Alleen de user interface is klein maar je krijgt nog steeds je foto's van je canon naar de ipad.
Zelf heb ik een 40d met een cf->sd adapter. Daarom overweeg ik ook zo'n ding, ze staan voor $80 + $24 verzend op ebay.

Maar biedt de camera connection kit (EUR 30) niet hetzelfde (al is het niet draadloos) ?

[ Voor 14% gewijzigd door skatebiker op 13-04-2011 16:19 ]

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb zowel de CCK als de eye-fi. Eye-fi is gewoon supermakkelijk, dus als ik de CCK niet hoeft te gebruiken, des te beter.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
skatebiker schreef op woensdag 13 april 2011 @ 16:15:
Maar die iphone versie maakt toch niet uit ? Alleen de user interface is klein maar je krijgt nog steeds je foto's van je canon naar de ipad.
Zelf heb ik een 40d met een cf->sd adapter. Daarom overweeg ik ook zo'n ding, ze staan voor $80 + $24 verzend op ebay.

Maar biedt de camera connection kit (EUR 30) niet hetzelfde (al is het niet draadloos) ?
tuurlijk maar zou wel mooi zijn als het ook gelijk full screen is inplaats van vergroot :)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-07 17:16
Bedankt voor de tip. Heb hem besteld (plus met nog heel veel andere kabeltjes, houders, docks, adapers... :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Iemand ervaring met iswifter als browser voor flashsites? 2advanced.com en dergelijke doen er gewoon op!

Edit
Ik heb hem gedownload, het werkt wel maar het is een trage browser maar je kunt flashsites zien zonder 20 sec per filmpje te hoeven wachten op bv dumpert.nl

[ Voor 44% gewijzigd door Teknix1982 op 13-04-2011 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 10:54
Zojuist mijn iPad ontvangen (25 maart besteld, wifi 32gb zwart). Het is mijn eerste Apple product, en ben er erg blij mee. Ik heb voor muziek en foto's DS audio en DS Photo van Synology als AppStore, erg mooi en handig allemaal. Vooral dat je muziek kan luisteren terwijl je even surft, heerlijk, lekker voor in bed of op de bank.
Het enige minpunt (maar dat wist ik al), is dat ik niet makkelijk films en series van mijn Synology ds207+ NAS kan streamen, erg jammer. Al wel iets omgezet met Handbrake, maar dat duurde 20min voor een film en subs erin lukte ook nog niet. En omdat nu voor iedere film of serie te doen, vind ik niet ideaal. Maar daar zijn wel wat AppStore voor die ik misschien even moet proberen.
Verder helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
ezwizard schreef op woensdag 13 april 2011 @ 20:49:
Het enige minpunt (maar dat wist ik al), is dat ik niet makkelijk films en series van mijn Synology ds207+ NAS kan streamen, erg jammer.
tja, misschien is het nu super leuk om op je nieuwe gadget films te streamen. Maar heeft het echt nut? Ik bedoel, de media staat dus op je thuis nas, dus kan je het alleen thuis kijken. Kan je die films dan sowiezo niet beter op een tv kijken ipv een 10 inch schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16
satoer schreef op donderdag 14 april 2011 @ 00:07:
[...]

tja, misschien is het nu super leuk om op je nieuwe gadget films te streamen. Maar heeft het echt nut? Ik bedoel, de media staat dus op je thuis nas, dus kan je het alleen thuis kijken. Kan je die films dan sowiezo niet beter op een tv kijken ipv een 10 inch schermpje.
Dat ligt er een beetje aan. Een vriend van me heeft een servertje staan met een snelle internet verbinding. Als ik in bed lig dan wil ik regelmatig wel even een family Guy kijken. Hetzelfde in de trein. Gewoon streamen via airvideo. Natuurlijk doe ik dat niet dagelijks, maar wel vaak genoeg dat ik het jammer zou vinden als het niet meer kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Heb sinds gisteren m'n iPad 16GB en ben er blij mee.

Heb een Airport Extreme met losse HDD voor Time Machine, muziek & films. Een Apple Airport Express is gekoppeld aan een Marantz set. Muziek stream ik nu vanaf m'n Macbook via Airtunes en dat werkt perfect. Ook kan ik vanaf de iPad via Home Sharing muziek afspelen naar Airtunes.

Waar ik dus vanaf wil is dat is dat m'n Macbook (met library) altijd aan moet staan als muziek wil afspelen. Via FileBrowser app zou ik de muziek kunnen benaderen via een SMB share, alleen mis ik dan de optie om muziek af te spelen naar Airtunes. Is zoiets mogelijk of heb ik gewoon pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
CoiLive schreef op donderdag 14 april 2011 @ 02:38:
[...]

Dat ligt er een beetje aan. Een vriend van me heeft een servertje staan met een snelle internet verbinding. Als ik in bed lig dan wil ik regelmatig wel even een family Guy kijken. Hetzelfde in de trein. Gewoon streamen via airvideo. Natuurlijk doe ik dat niet dagelijks, maar wel vaak genoeg dat ik het jammer zou vinden als het niet meer kan :)
http://itunes.apple.com/nl/app/airplayer/id369713694?mt=8

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb ik allemaal nodig, als ik films vanaf mijn iPad wil kijken op mijn tv? Heb ik dan voldoende aan een Apple TV of heb ik dan nog andere zaken nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:21:
Wat heb ik allemaal nodig, als ik films vanaf mijn iPad wil kijken op mijn tv? Heb ik dan voldoende aan een Apple TV of heb ik dan nog andere zaken nodig?
als je draadloos wilt kijken, alleen een nieuwe apple tv nodig.
als via draad wilt, hdmi-adapter of vga-adapter.

Maar waarom je niet gewoon een of andere streamer koopt om dat te doen weet ik niet. Je wilt toch niet je ipad anderhalf uur lang niet kunnen gebruiken tijdens een of andere chickflick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:21:
Met een Apple TV2 kan je perfect draadloos kijken of je moet het HDMI kabeltje kopen voor 1/3 van het geld.

Beide heb ik gisteren geprobeerd en het werkt super. Voordeel van de Apple TV2 is dat ik ook vanaf de iMac kan streamen zodat ik de iPad als afstandbediening kan gebruiken en tussendoor kan surfen.

Misschien een tip: ik heb de Apple TV2 en de HDMI kabel via een kennis gekregen uit New York. Totaalbedrag was €102 euro incl tax a 8,875% in NY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:05:
[...]

Met een Apple TV2 kan je perfect draadloos kijken of je moet het HDMI kabeltje kopen voor 1/3 van het geld.

Beide heb ik gisteren geprobeerd en het werkt super. Voordeel van de Apple TV2 is dat ik ook vanaf de iMac kan streamen zodat ik de iPad als afstandbediening kan gebruiken en tussendoor kan surfen.

Misschien een tip: ik heb de Apple TV2 en de HDMI kabel via een kennis gekregen uit New York. Totaalbedrag was €102 euro incl tax a 8,875% in NY.
Bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
Heeft iemand die camera connection kit hier? Moet je de foto's importeren om de foto's in volle resolutie te kunnen bekijken, of kan je dat ook gewoon rechtstreeks van het geheugenkaartje af doen? Het lijkt mij wel handig om zo mijn geschoten foto's te bekijken (ipv het kleine schermpje op m'n dslr), maar niet als ik eerst alles moet overzetten in de ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:29
Ik ben erg benieuwd hoe jullie frontcamera gericht staat? Ik heb het gevoel dat die van mij vrij hoog staat. Als ik mijn iPad in normale kijkpositie houd, staat mijn hoofd er maar half op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
satoer schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:57:
Heeft iemand die camera connection kit hier? Moet je de foto's importeren om de foto's in volle resolutie te kunnen bekijken, of kan je dat ook gewoon rechtstreeks van het geheugenkaartje af doen? Het lijkt mij wel handig om zo mijn geschoten foto's te bekijken (ipv het kleine schermpje op m'n dslr), maar niet als ik eerst alles moet overzetten in de ipad.
Je moet importeren om ze in de ipadresolutie+zoom te kunnen zien. Niet geimporteerd zie je alleen thumbnails. Je ziet nooit de volledige resolutie van 4000px of zo.
Die zit wel opgeslagen maar wordt niet gebruikt om weer te geven.

Als je je geschoten foto's wilt bekijken en de ipad als een veredelde camviewer wilt hebben, moet je die CCK niet kopen en van het geld dit kopen: http://www.engadget.com/2...rd-today-kicking-out-dir/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Net even de iPad 2 uitgeprobeerd in de Apple Store. Echt wat een geweldig ding, een stuk lichter als de eerste en hij ligt erg fijn in de hand. Misschien binnenkort toch maar eens kijken naar zo'n leuk iPadje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mijn iPad ontvangen (25 maart besteld, wifi 32gb zwart). Het is mijn eerste Apple product, en ben er erg blij mee. Ik heb voor muziek en foto's DS audio en DS Photo van Synology als AppStore, erg mooi en handig allemaal. Vooral dat je muziek kan luisteren terwijl je even surft, heerlijk, lekker voor in bed of op de bank.
Het enige minpunt (maar dat wist ik al), is dat ik niet makkelijk films en series van mijn Synology ds207+ NAS kan streamen, erg jammer. Al wel iets omgezet met Handbrake, maar dat duurde 20min voor een film en subs erin lukte ook nog niet. En omdat nu voor iedere film of serie te doen, vind ik niet ideaal. Maar daar zijn wel wat AppStore voor die ik misschien even moet proberen.
Verder helemaal top!
Ik gebruik met mijn Synology 209+II NAS de app File Browser. Dat werkt goed en met de app CineXPlayer ook avi afspelen. Alleen wmv is nog niet gelukt, too bad Microsoft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

MG-studios schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:12:
Ik ben erg benieuwd hoe jullie frontcamera gericht staat? Ik heb het gevoel dat die van mij vrij hoog staat. Als ik mijn iPad in normale kijkpositie houd, staat mijn hoofd er maar half op.
Dat ligt er maar aan hoe groot JIJ bent, LOL

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-02 12:19

Cass

24JA SolarPercium 290Wp SE5000

Adobe gaat video streamen naar de iPad

http://www.zdnet.be/news/...eo-streamen-naar-de-ipad/

(laatste paragraaf van het artikel:)
Opmerkelijk
De ondersteuning is een beetje opmerkelijk gezien de vreemde verhouding tussen Apple en Adobe. Zo heeft Apple consequent geweigerd om Flash te ondersteunen op de iPhone of iPad. Zelfs toen Adobe dit via een omweg in de App Store probeerde, werd dit tegengehouden door Apple. Maar nu wordt de Flash-stream simpelweg omgezet naar HTML 5, waar nodig.

Zie ook Sneak Peak: Apple streaming with Adobe Flash Media Server
YouTube: Sneak Peak: Apple streaming with Adobe Flash Media Server

:*)

[ Voor 15% gewijzigd door Cass op 14-04-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perentaart
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05-2024
MG-studios schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:12:
Jup, dat vind ik ook. Als je hem horizontaal houd en met 2 personen bent dan gaat het goed. Verticaal in je eentje voelt een beetje raar qua camera positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verder helemaal top!
Daar loop ik nu ook een beetje tegenaan, met Handbrake is het bijna een 1:1 verhouding met betrekking tot de duur van het bestand en de tijd die nodig is voor het omzetten hiervan. Als je een Mac hebt dat zou ik kijken naar MKVTools. Ik ben hard op zoek naar een windows variant hiervan. Deze maakt gebruik van een andere aanpak en het schijnt dat hij een aflevering in 2 minuten kan "omzetten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het al langs gekomen is maar ik heb gisteren na een beetje klooien de multitouch gestures aan de praat gekregen (zonder jailbreak of het gebruik van xcode voor mac) enhet is echt de moeite waard, gebruik nog amper de homebutton. Voor de liefhebber:
http://www.icopybot.com/b...-without-jailbreaking.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Ik zit me al langer af te vragen waarom de ruimte van de statusbalk niet beter benut wordt... Tussen de accustatus en klok is er zat ruimte voor notificaties of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 10:48:
Ik weet niet of het al langs gekomen is maar ik heb gisteren na een beetje klooien de multitouch gestures aan de praat gekregen (zonder jailbreak of het gebruik van xcode voor mac) enhet is echt de moeite waard, gebruik nog amper de homebutton. Voor de liefhebber:
http://www.icopybot.com/b...-without-jailbreaking.htm
Ja dat lijkt me ook wel wat! Werkt het ook nog met 4.3.2? Of hebben ze het er daarbij uit gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:17
kmf schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:08:
Ik zit me al langer af te vragen waarom de ruimte van de statusbalk niet beter benut wordt... Tussen de accustatus en klok is er zat ruimte voor notificaties of zo...
jailbreak: open notifier vult die heel mooi ;)
Facebook, twitter Whatsapp.. heerlijke app ;)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GekkePrutser schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:31:
[...]

Ja dat lijkt me ook wel wat! Werkt het ook nog met 4.3.2? Of hebben ze het er daarbij uit gehaald?
Ik gebruik het zelf met 4.3.2 dus apple heeft het er nog niet uitgehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 12:53
Sinds 2 dagen nu de IPAD2 32GB + 3G. Inderdaad ook de backlight bleeding, minstens zo erg als op sommige foto's ... en weet je wat, ... het stoort me totaal niet. Het beeld is prachtig. Misschien bij films (met zwarte randen) een wat wittige lichten, maar het is ook niet mijn plasma TV.

Nu ik het live zie, vraag ik me erg sterk af of deze backlight bleeding niet meer is voor een kleine groep mensen waarbij het glas altijd half leeg is. Zij vinden altijd wel iets om ongelukkig over te zijn. Het is gewoon een mooi stukje techniek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

honey schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:53:
Sinds 2 dagen nu de IPAD2 32GB + 3G. Inderdaad ook de backlight bleeding, minstens zo erg als op sommige foto's ... en weet je wat, ... het stoort me totaal niet. Het beeld is prachtig. Misschien bij films (met zwarte randen) een wat wittige lichten, maar het is ook niet mijn plasma TV.

Nu ik het live zie, vraag ik me erg sterk af of deze backlight bleeding niet meer is voor een kleine groep mensen waarbij het glas altijd half leeg is. Zij vinden altijd wel iets om ongelukkig over te zijn. Het is gewoon een mooi stukje techniek. :)
Ik ben het opzich helemaal met je eens dat het een beetje een non probleem is. Daarin tegen snap ik best dat mensen het niet accepteren voor een apparaat van minimaal 479 euro.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2011 16:05 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:47
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:08:
[...]

Ik ben het opzich helemaal met je eens dat het een beetje een non probleem is. Daarin tegen snap ik best dat mensen het niet accepteren. Oor een apparaat van minimaal 479 euro.
Mee eens. Iedereen moet voor zichzelf bepalen of hij het een probleem vind.

Zelf had ik bij m'n eerste iPad2 twee dode pixels. Dat vond ik echt veel vervelender dan de bleeding. Met m'n nieuwe heb ik misschien iets meer bleeding (de eerste had het ook), maar in ieder geval geen dode pixels meer. De bleeding heb ik vrijwel geen last van. Deze hou ik dus ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:57
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:38:
[...]

oke, ben benieuwd! Als je hem hebt, post dan even je bevindingen!
Ik heb hem binnen, en helemaal niets werkt:(

De iPhone 4 zegt dat deze accessoire niet ondersteund wordt dus de verbinding werkt wel.

Als ik de iPhone 4 met USB kabel aansluit op de iPad 2 dan krijg ik na een aantal minuten de melding op de iPad dat de accessoire niet werkt met de iPad. Zelfde bij een fotocamera via USB en een losse SD kaart.
Ook een toetsenbord aansluiten via USB werkt niet.

Het apparaat zelf ziet er wel aardig uit.

Dus ik neem aan dat ik pech heb. Ik heb nu RMA aanvraag gedaan, maar geen idee hoe dat werkt bij Dealextreme lijkt mij een beetje duur terug sturen naar China namelijk 8)7

Het gaat om SKU 50821: http://www.dealextreme.co...usb-sd-tf-ms-m2-mmc-50821

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/15fq6fl.jpg

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrBlueEyes schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:30:
[...]

Ik heb hem binnen, en helemaal niets werkt:(

Het gaat om SKU 50821: http://www.dealextreme.co...usb-sd-tf-ms-m2-mmc-50821

[afbeelding]
Hmm apart, ik had al negatieve ervaringen gelezen maar zo erg had ik niet verwacht. Wat zegt DE ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:38:
[...]

Hmm apart, ik had al negatieve ervaringen gelezen maar zo erg had ik niet verwacht. Wat zegt DE ervan?
Net pas RMA verstuurd. Zodra ik een reactie heb zal ik deze hier wel vermelden.

Bij deze stond maar 1 review en die was erg positief en werkte het allemaal.

SKU 58012 http://www.dealextreme.co...-black-2a-max-dc12v-58012

Auto oplader voor 2 apparaten werkt wel goed. iPhone 4 en iPad 2 tegelijk.

SKU 56838 http://www.dealextreme.co...-iphone-3g-3gs-4-2m-56838

Datakabel van 2 meter werkt ook. Staat zelfs op dat hij designed by Apple Assembled in China is.

SKU 40528 http://www.dealextreme.co...s-ipad-black-5-pack-40528

Bescherming van oplaadpoort werkt ook goed.

[ Voor 52% gewijzigd door MrBlueEyes op 15-04-2011 20:47 ]

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Welke firmware heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass

Cass

Vraagje:
Ik heb pas Dropbox op de ipad en de PC gezet.
Nu heb ik op de pc eerdere in Dropbox geplaatste bestanden (foto's) weer uit dropbox verwijderd.
Wanneer ik op de ipad in Dropbox kijk zie ik nog steeds de oude (in de PC reeds verwijderde) foto.
Wanneer verwijderd Dropbox dit? Of gebeurd dit niet?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:11
Cass schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 22:03:
Vraagje:
Ik heb pas Dropbox op de ipad en de PC gezet.
Nu heb ik op de pc eerdere in Dropbox geplaatste bestanden (foto's) weer uit dropbox verwijderd.
Wanneer ik op de ipad in Dropbox kijk zie ik nog steeds de oude (in de PC reeds verwijderde) foto.
Wanneer verwijderd Dropbox dit? Of gebeurd dit niet?
:?
Waarschijnlijk heb je de Dropbox-programma uitstaan op je PC.
Waardoor de wijzigingen niet wordt geupdated. Gebeurt mij ook vaak, heb ik een wijziging gedaan, kijk ik op mijn laptop: "he staat er niet op??" "oh, vergeten te updaten" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:08
Ik heb sinds kort de iPad2, nu heb ik veel gehoord over backlight bleeding.
Nu ben ik benieuwd of die van mij dat ook heeft, hoop het niet natuurlijk.

Maar hoe kan ik dat checken?

Gr.
Onno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
4.3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Laatst online: 19:25
OnnoS1991 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 23:07:

Gr.
Onno
Heb je ergens last van bij, bijvoorbeeld een film kijken?

Zo nee: niet checken. Dit hele backlight bleeding wordt zo overrated. De mijne heeft het ook een beetje, maar ik heb er nooit last van.

Dus mijn advies: als je niks geks ziet, ga dan ook geen dingen zoeken die je wellicht aan het twijfelen maken. Dat verpest alleen maar je ervaring.

Heb deze week een 23 inch monitor binnen gekregen, die heeft ook backlight bleeding. In mijn ogen een veel voorkomend euvel bij goedkope maar ook bij dure spullen als TV's.

En zolang jij geen ernstige misvormde beelden ziet zou ik mij verder hierom ook geen zorgen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:56

KL643

beeldaandemuur

OnnoS1991 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 23:07:

Gr.
Onno
Simpel, als je het niet kan vinden, dan is het er niet :+

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als je het dan toch echt even wilt checken, moet je van google een compleet zwarte afbeelding downloaden, je brightness op vol en dan in een donkere kamer de afbeelding bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 14:59
Na een paar weken geen ipad te hebben gehad nu lekker kunnen spelen met m'n ipad2. Het valt me wel op dat letters wat 'morsiger' lijken dan voorheen. Net of het scherm wat minder van kwaliteit is dan bij de ipad2. Ik zal morgen dit eens goed vergelijken met een ipad 1. Misschien ben ik 'verwent' nu ik een paar weken weer met de PC heb moeten werken met zijn high res scherm. Verder wel blij dat ik weer een ipad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
heb nog nergens problemen gelezen, maar wat vinden we van de dockconnector van de ipad2? Ik snap dat ze het design zo strak en eenvoudig mogelijk wilde houden, maar dat de dockconnector daardoor volledig naakt aan de onderkant van de ipad komt vind ik toch wel een erg kwetsbaar punt.
Ik heb nog een palmtop die ik in de auto gebruikte als tomtom. ook met een vergelijkbaar stekkertje maar dat stekkertje "verdwijnt" wel volledig in de palmtop. Dat stekkertje is ondertussen zo gaar als wat, om hem op te kunnen laden moet ik hem onder een bepaalde hoek er in steken anders gebeurd er niets. Ik vrees dat de stekker van de iPad 2 nog een veel kortere levenduur heeft. En als die connector stuk gaat heb je niets meer aan je ipad.
Afbeeldingslocatie: http://photos.appleinsider.com/iPad031611.008.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door satoer op 16-04-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
satoer schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 16:15:
heb nog nergens problemen gelezen, maar wat vinden we van de dockconnector van de ipad2?
Simpelweg ruk, en het doet afbreuk aan de strakke vormgeving. Op mijn iPod heb je hetzellfde probleem, zowel de connector als de 3,5" headjack blijven er op een rare manier uitsteken. Ik heb liever dat ze de zijkanten recht houden, zodat ook de fysieke knoppen gewoon 'recht' in de behuizing steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:39
heb nog nergens problemen gelezen, maar wat vinden we van de dockconnector van de ipad2? Ik snap dat ze het design zo strak en eenvoudig mogelijk wilde houden, maar dat de dockconnector daardoor volledig naakt aan de onderkant van de ipad komt vind ik toch wel een erg kwetsbaar punt.
Ik heb nog een palmtop die ik in de auto gebruikte als tomtom. ook met een vergelijkbaar stekkertje maar dat stekkertje "verdwijnt" wel volledig in de palmtop. Dat stekkertje is ondertussen zo gaar als wat, om hem op te kunnen laden moet ik hem onder een bepaalde hoek er in steken anders gebeurd er niets. Ik vrees dat de stekker van de iPad 2 nog een veel kortere levenduur heeft. En als die connector stuk gaat heb je niets meer aan je ipad.
[afbeelding]
De iPod Touch heeft dit al jaren. Vraag me af of men daar ook problemen mee heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Ik heb op mijn Ipad IOS 4.2 staan, ja 4.2 en niet 4.21. Het was een Gold master version die ik destijds erop gezet heb.
Ik wil nu graag naar IOS 4.21 toe ivm het jailbreaken, kan dit zonder alle data kwijt te raken ?

Wordt tevens zo vreselijk moe van Itunes, ik kan nu geen contact meer maken met de IPAD want de services zijn niet Apple mobile services zijn niet gestart.
Itunes, opnieuw installed, reboots, etc. etc. niks mag baten.

Zijn er alternatieven mbt het flashen van de IOS versie zonder dat idiote Itunes, ben echt klaar met iedere keer dan gezannik.

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Flatwhite schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 16:26:
[...]

De iPod Touch heeft dit al jaren. Vraag me af of men daar ook problemen mee heeft...
Veel apparaten hebben dat. Ik stoor me er niet aan omdat ik zorgvuldig ben met mijn producten en dus niet blijf rammen tot het krak zegt. Ik heb liever een tapered edge voor beter comfort dan een strakke plaatsing van de stekker die je eens in de zoveel tijd insteekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16
[afbeelding]
Was mij ook opgevallen. Vanwege de afronding van het apparaat is het natuurlijk niet raar, maar ze hadden het simpel kunnen oplossen door de stekker zelf (het plastic gedeelte) is meer uit te laten steken en ook afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:11
CoiLive schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 20:35:
[...]

Was mij ook opgevallen. Vanwege de afronding van het apparaat is het natuurlijk niet raar, maar ze hadden het simpel kunnen oplossen door de stekker zelf (het plastic gedeelte) is meer uit te laten steken en ook afronden.
Maar dan krijg je weer het probleem van een aparte kabel bij de iPod's die nog de 'oude' aansluiting hebben (zoals mijn nieuwe iPod Classic 160gig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
Phuncz schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 20:11:
[...]

Veel apparaten hebben dat. Ik stoor me er niet aan omdat ik zorgvuldig ben met mijn producten en dus niet blijf rammen tot het krak zegt. Ik heb liever een tapered edge voor beter comfort dan een strakke plaatsing van de stekker die je eens in de zoveel tijd insteekt.
Tja, ben toch ook altijd wel voorzichtig met m'n spullen, maar als ik m'n palmtop voorbeeldje er weer even bijhaal: daar was ik ook zuinig op. Dat stekkercontact is ook gewoon stuk gegaan door hem in de auto te gebruiken als tomtom met het laadstekkertje er continue in. Even er langs met je jas en het is zo gedaan.

En dan heb ik het alleen nog maar over een stekkertje. Hoe stevig zit bijvoorbeeld zo'n cameraconnectiekit erin. Even licht stoten en krak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwan_app
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-08 15:34
Wat te doen met een wit vlekje van 3mm? Ik denk dat het een luie pixel is. Kan dat? Ik heb de iPad 2 een week geleden gekocht bij de Mediamarkt. De "luie" pixel zit in de linker bovenhoek. Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:03
Een pixel is geen 3mm. Misschien een stofje?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 16:25:
[...]

Simpelweg ruk, en het doet afbreuk aan de strakke vormgeving. Op mijn iPod heb je hetzellfde probleem, zowel de connector als de 3,5" headjack blijven er op een rare manier uitsteken. Ik heb liever dat ze de zijkanten recht houden, zodat ook de fysieke knoppen gewoon 'recht' in de behuizing steken.
Ik vind dan ook dat het design achteruit ging met de iPad2. De ipad1 heeft een veel mooiere achterkant en zeikant. Ook al is hij wat dikker. De iPad2 is gewoon hardstikke rommelig met die speaker en rare ronding aan de zeikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 11:05:
[...]
De ipad1 heeft een veel mooiere achterkant en zeikant.
"Mooiere" achterkant en zijkant ? Het is 99% vlak zilverkleurig aluminium waar je tegenopkijkt met een zwart appeltje in het midden. Persoonlijk vind ik hem juist wel veel makkelijker hanteren door het gewichtsverlies en de dunnere vorm, wat ik zelf niet gedacht had. Daar heb ik meer aan dan de achterkant bewonderen terwijl het vooraan is waar alles te doen is.
De iPad2 is gewoon hardstikke rommelig met die speaker en rare ronding aan de zeikant.
Van de speaker ben ik ook geen fan maar de oplossing voldoet prima als alternatief. Welke vreemde rondingen heb je een probleem mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass

Cass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met deze docking station Altec Lansing MP450 Octiv Stage? Zie dat hij rond de 129 euro is.

Op die site als ipad 2, maar volgens de officele specificatie ipad 1.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JeUIC.jpg

bron: http://www.ipoddockingsta...-docking-station-reviews/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2011 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickjuh1985
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 14:22
Iemand een idee hoe ik me muziek etc van me Iphone op me Ipad krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickjuh1985 schreef op zondag 17 april 2011 @ 20:02:
Iemand een idee hoe ik me muziek etc van me Iphone op me Ipad krijg?
Zelfde manier als hoe je muziek op je iphone hebt gekregen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Laatst online: 05-01-2022
Van het een op het andere moment krijg ik geen Excel dokument meer aan het draaien. Mailtjes met een Excel bijlage worden niet goed meer ontvangen en als ik, als het lukt, wil openen dan vindt mijn iPad ze op de een of andere manier niet meer. Ik gebruik Office2 HD, Files HD en Files Readers. Niets lukt meer. Iemand een tip? Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickjuh1985
Ik kan de muziekbestanden niet verslepen van de Iphone naar de Ipad... :?

[ Voor 80% gewijzigd door Nickjuh1985 op 17-04-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 21:06
[afbeelding]
Geen probleem hoor. iPod Touch van mij heeft nergens last van. Even oefenen met er in steken, maar het gaat nu altijd wel goed. Met er uit trekken kun je je vinger zo onder de stekker langs leggen en vrij gemakkelijk er uit trekken. Ik zou zeggen dat het veiliger is dan een volledig aansluitende connector waardoor je eerder aan het draad gaat trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 19:31:
Iemand ervaring met deze docking station Altec Lansing MP450 Octiv Stage? Zie dat hij rond de 129 euro is.
Heb hem inmiddels 4 maanden in bezit. Komt een mooi geluid uit. De iPad1 ging er mooi in.. De iPad2 hangt erin en het werkt, maar hij zit zeker niet top.
Het apparaat voelt stevig aan, jammer dat er een vast draad aan zit en geen ingebouwde accu.

Is ie het kopen waard? Heb je een iPad1 en geld over..dan zeker. Mocht je een iPad2 hebben en student zijnm dan zou ik nog even op een alternatief wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 20:43:
[...]

Heb hem inmiddels 4 maanden in bezit. Komt een mooi geluid uit. De iPad1 ging er mooi in.. De iPad2 hangt erin en het werkt, maar hij zit zeker niet top.
Het apparaat voelt stevig aan, jammer dat er een vast draad aan zit en geen ingebouwde accu.

Is ie het kopen waard? Heb je een iPad1 en geld over..dan zeker. Mocht je een iPad2 hebben en student zijnm dan zou ik nog even op een alternatief wachten.
Okay dank je dan wacht ik nog ff af. Neem aan dat ze wel met een alternatief komen.

Weet nu dat er mooi geluid vanaf komt en prettig werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Nickjuh1985 schreef op zondag 17 april 2011 @ 20:13:
Ik kan de muziekbestanden niet verslepen van de Iphone naar de Ipad... :?
:F :F
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 20:07:
[...]
Zelfde manier als hoe je muziek op je iphone hebt gekregen....
Het is je blijkbaar nog niet opgevallen dat je niet van de iPhone, iPod of iPad muziek van het toestel naar een PC of een ander toestel kan kopieren ? DutchMen duidt erop dat je het doet zoals je muziek op je iPhone hebt gekregen, via iTunes.

Heb je al eens ge'RTFM'ed ? Dat is toch the place to be als je niet weet wat te doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Phuncz op 17-04-2011 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:40
Heb nu een dag de iPad 2 intensief gebruikt. Super apparaat maarja had ook niet anders verwacht.

Ik heb geen backlight bleeding maar wel gele vlekken links onder en rechts onder een kleine. Ik lees verhalen dat dit nog kann verdwijnen? Ik stoor me er niet aan eigenlijk maarnals het weg gaat dan is daar fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass

Cass

Ik zie op marktplaats een Apple iPad display digitizer touchscreen + glasplaat aangeboden worden voor € 75.
Wanneer er t.z.t, zonder gebruik van een screenprotector van pakweg € 20 , er toch teveel krassen zijn ontstaan dan is dit ook nog een optie.... >:) Zijn die glasplaten ook los te koop?

En nog een zelfmontage filmpje:
http://www.gsmdisplay.com...chscreen-glas-p-1675.html

[ Voor 16% gewijzigd door Cass op 18-04-2011 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
Zelfmontagefilmpje is de iPad 1. Bij de iPad 2 is het scherm met lijm vast gekit. Een ramp om los te maken, dus ik zou toch maar zuinig zijn op je schermpje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
De ipad is de afgelopen maanden beschuldigd van allerlei dingen, PC-sales die er onder leiden, netbooks die niet meer verkocht kunnen worden, etc. Maar dit is toch echt iets nieuws de ipad is verantwoordelijk voor miljoenen ontslagen omdat deze de boekenwinkels obsolete heeft gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op zondag 17 april 2011 @ 21:25:
[...]

:F :F

[...]

Het is je blijkbaar nog niet opgevallen dat je niet van de iPhone, iPod of iPad muziek van het toestel naar een PC of een ander toestel kan kopieren ? DutchMen duidt erop dat je het doet zoals je muziek op je iPhone hebt gekregen, via iTunes.

Heb je al eens ge'RTFM'ed ? Dat is toch the place to be als je niet weet wat te doen.
Jammer, daar is al wel een mooie techniek voor. Namelijk bluetooth 3.0 die gebruik maakt van wifi. Kun je rechtstreeks files overzenden met wifi snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:30:
[...]

Jammer, daar is al wel een mooie techniek voor. Namelijk bluetooth 3.0 die gebruik maakt van wifi. Kun je rechtstreeks files overzenden met wifi snelheden.
zoek maar op bluetooth in de appstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

kmf schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:30:
De ipad is de afgelopen maanden beschuldigd van allerlei dingen, PC-sales die er onder leiden, netbooks die niet meer verkocht kunnen worden, etc. Maar dit is toch echt iets nieuws de ipad is verantwoordelijk voor miljoenen ontslagen omdat deze de boekenwinkels obsolete heeft gemaakt
In contrast zijn er miljoenen mensen in China nu niet meer werkloos sinds het ontstaan van de massaconsumptie en snelle technologische vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Phuncz schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:36:
[...]
In contrast zijn er miljoenen mensen in China nu niet meer werkloos sinds het ontstaan van de massaconsumptie en snelle technologische vooruitgang.
Dat van die ontslagen door ebooks is bovendien onzin. Uitgevers en schrijvers blijven gewoon werk houden, ebooks moeten ook geschreven, bewerkt, uitgegeven en aan de man gebracht worden.

Verder staat de markt voor ebooks ondanks de iPad nog in de kinderschoenen als je het vergelijkt met de papieren verkoop. Als er al papieren boekenwinkels gesloten zijn dan waarschijnlijk om andere redenen (zoals online verkoop van papieren boeken bijvoorbeeld).

Volgens mij wilde kmf juist aangeven dat de iPad als zondebok wordt gebruikt, en dat lijkt me hier inderdaad ook het geval. Naast alle Apple haters met hun ongevraagde commentaar ("Die iPad van je is veel te duur/gesloten/enz") moeten we dus nu ook dit soort flauwekul aanhoren als we ons in het openbaar vertonen met onze iPad.

Mijn volgende iPad krijgt een mooie gravering mee op de achterkant: "Laat me met rust en val iemand anders lastig, ik geniet van mijn iPad". :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

GekkePrutser schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:46:
[...]

Verder staat de markt voor ebooks ondanks de iPad nog in de kinderschoenen als je het vergelijkt met de papieren verkoop.
Niet helemaal waar, in de VS worden er inmiddels meer eBooks dan papieren boeken verkocht.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
FL!PNEUS schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:04:
[...]Niet helemaal waar, in de VS worden er inmiddels meer eBooks dan papieren boeken verkocht.
Dat wist ik niet. Maar volgens mij is dat ook niet helemaal waar, ze hebben het daar over categorieën en vergelijken ebooks met paperbacks. Maar er zijn ook andere categorieën papieren boeken zoals hardcovers en 'mass market' (ik weet niet wat ze daar mee bedoelen maar het is er ook een). Die zijn bij elkaar nog steeds meer dan de ebooks.

Uit het persbericht over het rapport:
For the year to date (January/February 2011 vs January/February 2010), which encompasses this heavy post-holiday buying period, e-Books grew 169.4% to $164.1M while the combined categories of print books fell 24.8% to $441.7M.*

[ Voor 4% gewijzigd door GekkePrutser op 18-04-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

GekkePrutser schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:40:
[...]

Dat wist ik niet. Maar volgens mij is dat ook niet helemaal waar, ze hebben het daar over categorieën en vergelijken ebooks met paperbacks.
Mea culpa, las het artikel ook nog een keer door na het gepost te hebben en je hebt gelijk. Er worden nog steeds meer papieren boeken verkocht dan ebooks, maar van het totaal aantal verkochte boeken, heeft ebooks het grootste aandeel.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
MrBlueEyes schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:30:
[...]

Dus ik neem aan dat ik pech heb. Ik heb nu RMA aanvraag gedaan, maar geen idee hoe dat werkt bij Dealextreme lijkt mij een beetje duur terug sturen naar China namelijk 8)7
Deal Extreme is helemaal niet moeilijk met zijn RMA's

Ze zullen om wat foto's vragen, en evt een testcase voorstellen ( een usb stick aansluiten die zij evt ook hebben - bekend merk oid - )
Ik heb al een paar keer 'pech' gehad, en gebruik moeten maken van de dienst

In alle gevallen werd een nieuw pakket verzonden, welke door hen eerst getest word.
Geen kosten voor mij, en ik kon de "oude" houden, en weggooien.
Dit ging over artikelen van $5 tot $50, dus hun service is oké

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Soms vliegt de bovenste balk door het scherm heen als je het scherm aanzet en dus op het lockscreen bent. Het gebeurt denk ik alleen als je je iPad net kantelt ofzo. Ik zie het maar heel soms en kan het niet reproduceren. Weet iemand wat dit is en hoe het getriggerd wordt?

(ik geef toe; het klinkt een beetje vreemd :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perentaart
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05-2024
Inmiddels is mijn iPad 2 omgeruild voor een nieuw exemplaar. Niet in een retail doos, maar in een bubbeltjes envelop. Hij was wel nieuw (folie zat er nog omheen). Op een klein krasje van 2mm op de achterzijde na helemaal gaaf. Op 100% brightness minder lightbleeding dan op mijn vorige maar deze keer geen dode (sub)pixels. Zolang er niet opeens nieuwe dode pixels onstaan ben ik tevreden. Ongeveer 17 dagen was ik hem kwijt (Dixons).

Vraagje: kun je de volumeknop zo instellen dat hij na een seconde indrukken niet meteen mute?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickjuh1985
kmf schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:51:
[...]

Bedankt, hier kan ik tenminste iets mee! Dit is dus wat ik zocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
FreshMaker schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:58:
[...]

Deal Extreme is helemaal niet moeilijk met zijn RMA's

Ze zullen om wat foto's vragen, en evt een testcase voorstellen ( een usb stick aansluiten die zij evt ook hebben - bekend merk oid - )
Ik heb al een paar keer 'pech' gehad, en gebruik moeten maken van de dienst

In alle gevallen werd een nieuw pakket verzonden, welke door hen eerst getest word.
Geen kosten voor mij, en ik kon de "oude" houden, en weggooien.
Dit ging over artikelen van $5 tot $50, dus hun service is oké
Oke mooi om te horen! Maar komt natuurlijk nu wel te laat voor mijn vakantie naar Florida aanstaande zondag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Vreet de iPad veel stof in de 3mm-plug en de dock-connector ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 07-09 19:46
Decennia schreef op maandag 18 april 2011 @ 22:45:
Vreet de iPad veel stof in de 3mm-plug en de dock-connector ?
Minder dan een telefoon.
Hij past immers niet in de zak.
Trekt wel stof aan maar niet buitensporig.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 19:31:

Op die site als ipad 2, maar volgens de officele specificatie ipad 1.

[afbeelding]

bron: http://www.ipoddockingsta...-docking-station-reviews/
Hier [klik] een review met de iPad1.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Sinned123 schreef op maandag 18 april 2011 @ 23:01:
[...]

Minder dan een telefoon.
Hij past immers niet in de zak.
Trekt wel stof aan maar niet buitensporig.
Dus protection daarvoor (TPUplug) is niet nodig ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwan_app
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-08 15:34
iwan_app schreef op zondag 17 april 2011 @ 10:17:
Wat te doen met een wit vlekje van 3mm? Ik denk dat het een luie pixel is. Kan dat? Ik heb de iPad 2 een week geleden gekocht bij de Mediamarkt. De "luie" pixel zit in de linker bovenhoek. Wat zouden jullie doen?
Gister naar de MM geweest. Deze hadden het probleem al eerder bij de hand gehad. Ik krijg een nieuwe iPad, maar ik moet wel even wachten. Mijn defecte iPad mocht ik gewoon mee naar huis nemen. Dat is echt een super service!

Dit is overigens mijn tweede defecte iPad. De eerste iPad 2 die ik ophaalde had allemaal putjes aan de achterzijde. Hier heb ik direct een ander voor gekregen.

Hopelijk gaat het nu goed. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Laatst online: 20:32
Hallo allen,

Een kennis van me komt gisteravond met het verhaal dat van haar 3 dagen oude iPad2, zonder dat er wat mee gebeurde terwijl hij op tafel lag spontaan het scherm is gebarsten van onder tot boven 3 grote scheuren.

Na een beetje googlen kom ik er niet achter of dit een bekend ipad2 probleem is.
Heeft het zin om hiermee aan de gang te gaan bij Apple, of is de meest logische verklaring dat zij of 1 van de kinderen hem misschien toch heeft laten vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Dennisdn schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 08:07:
Hallo allen,

Een kennis van me komt gisteravond met het verhaal dat van haar 3 dagen oude iPad2, zonder dat er wat mee gebeurde terwijl hij op tafel lag spontaan het scherm is gebarsten van onder tot boven 3 grote scheuren.

Na een beetje googlen kom ik er niet achter of dit een bekend ipad2 probleem is.
Heeft het zin om hiermee aan de gang te gaan bij Apple, of is de meest logische verklaring dat zij of 1 van de kinderen hem misschien toch heeft laten vallen?
Klinkt wel héél apart, een scherm dat spontaan 3 grote barsten krijgt. Ik kan me zo voorstellen dat ze dat niet zomaar aan zullen nemen.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:03
Op macrumors staat ook een post van iemand die hetzelfde had (scherm spontaan gebroken).

Kan me er wel iets bij voorstellen: het glas schijnt dunner te zijn dan bij de ipad1 en het lijkt erop dat de hele ipad2 ook een stukje beweeglijker is (gezien de filmpjes waarom ze bleeding laten verdwijnen door de iPad te verbuigen).

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
  • Laatst online: 08-08 07:41
Heb je alleen maar apps om met andere iDevices te praten.
Verder is die Bluetooth op de iPad gewoon nep. Geen bestanden versturen of externe BT GPS gebruiken, tenzij hij jailbroken is. En daarvoor moet je een iPad 1 hebben .....