Ja, dat vind ik van de hoofdtelefoon ook jammer. Aan de achterkant zie je daar het metaal van de stekker. Ziet er inderdaad een beetje raar uit.
Maar hij ligt wel een stuk beter in de hand dan mijn iPad 1, en als ik zelf die afweging moest maken dan zou ik het ook zo doen. Een 'verdikking' op die plaats had ook gekund maar lijkt me niet echt geweldig aangezien je hem ook op die plaatsen kan vasthouden, het is juist handig dat hij overal hetzelfde aanvoelt. Ik vind het ook prettiger aanvoelen dat het glas nu bovenop ligt in plaats van een beetje verzonken.
Ik heb nu uitgebreid staan vergelijken in de winkel en ik vind de iPad 2 toch wel een mooie vooruitgang. Ik heb trouwens Safari wel nog kunnen betrappen op de grijze 'blokjes' bij het scrollen (vooral bij lange pagina's zoals hier op GoT) en het reloaden van geopende tabs, maar natuurlijk niet zo vaak als met de oude. Er werd hier genoemd dat hij beide dingen helemaal nooit meer zou doen maar dat is dus niet zo. Wel werkt het allemaal veel soepeler op grote pagina's.
De backlight is wel net als met de oude nog steeds erg fel op de laagste stand (iets donkerder dan de oude maar niet veel), maar daar is nu een jailbreak oplossing voor, dus niet echt boeiend.
Helaas levert het verkopen van mijn iPad 1 zo weinig op dat het toch nog wat te duur is om te upgraden, in verhouding tot de nieuwe specs, ik ga wel wachten tot er een nieuwe app komt die de iPad 2 nodig heeft en die ik echt per se wil hebben

Ik bel ook nog steeds met de allereerste iPhone dus ik ben niet iemand die altijd het nieuwste moet hebben.