Anoniem: 49090 schreef op zondag 10 april 2011 @ 15:26:
[...]
True die 30 euro een duur foutje van mij, maar goed wat vind je dan van het verschil een ipad 2 minimale versie 478 euro en een iphone4 599 euro. Lang niet in verhouding.
De consument wordt altijd al genaaid naja die 30 euro kan ik mij weinig druk over maken, aangezien je dingen koopt hier altijd in verhouding te veel voor betaald. Hdmi aansluiting 42 euro. Apple kon het inbouwen kosten 15cent per ipad 2.
Ooit in monaco geweest betaal je soms 8 euro voor 1 bak koffie. Dus tja als jij die 30 euro al bizzare vindt. Ik vind het grotendeels bizar dat mensen als je kijkt naar concerten. 1 ticket wordt opgekocht voor 65 euro en doorverkocht voor 100-150 euro. Conclusie mensen kopen en hier spelen bedrijven/consumenten mooi op in. Zit nu zelf rond totale kosten 833,62 alles mbt de ipad 2
Uiteraard de minimale versie gekocht. Een beetje kenner weet dat die 64g way overprized is.
Het gaat er niet om dat 30 euro in zijn algemeenheid veel geld is, waar het wel veel geld voor is, is wat schoonmaakspul en wat doekjes. Maar goed je zegt zelf dat het een duur foutje is. Overigens, als jij of iemand anders er helemaal happy mee is voor dat geld, is er nog helemaal niks aan de hand natuurlijk. Blijft er alleen de vraag over, of anderen het er voor over zouden hebben of niet. En daarmee kom je aan bij het tweede punt dat je beschrijft. Iedereen moet voor zichzelf kijken waar hij/zij zijn euro's aan wil uitgeven.
Prijsverschil iPad wifi 16gb en iPhone 16gb , vind ik bizar, had ik het laatst nog met een vriend van me over, snap daar helemaal niets van.
Zelf ben ik trouwens ook in het bezit van een 16gb wifi versie van de iPad2 en is een 64 gig dikke overkill voor mij, maar ook daarvoor geldt weer wat ik ook al zei, dat hoeft voor een ander niet zo te zijn, jij en ik vinden 800 te veel voor die gb's meer en ik zou er ook niet gelukkig van worden, maar zou ik het nodig hebben en er heel gelukkig van worden, had ik voor dat geld alsnog een prima koop gedaan.
*maar 30 euro voor schoonmaakzooi wordt hem natuurlijk nooit voor mij, haha

*