[iPad] Ervaringen en discussie - deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:
  • 145.229 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:36
Wii4all schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:18:
[...]

ik heb airplayer nu geinstalleerd, deze ziet wel mn pc als mediaserver, maar deze ziet mn nas niet.
Ik snap er echt niks van.
Poorten zijn geforward 50001 / 50002

Ik zag ergens op het synology forum dat je verbinding moest maken via
http://<device ip>:50001/desc/device.xml

Hoe staat jouw verbinding ingesteld als ik vragen mag?
In je LAN zou je niets hoeven te moeten forwarden volgens mij...? Bij mij vind airplayer de NAS gewoon.
Als ik in settings kijk dan staat er: http://LANADRES:50001/desc/device.xml hetgeen dus mijn NAS is.
Heb je de mediaservervice wel aanstaan? Configuratie --> Mediaserver en dan het vinkje bij DLNA/UPnP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ja die staat aan.

Het zal ongetwijfeld ergens een instelling in de nas of router zijn gok ik.

Ik kan wel gewoon browser vanaf mijn pc in alledrie de mappen
video/photo/audio

ook kan ik van buiten af audio / photo benaderen.

Ik kan ook met mn ipad via de browser inloggen op de dsm, maar ik kan niet naar die poort 50001 toe.

edit;'
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
gevonden....

pfew...ik dacht dat ik gek werd...

zie hier de oorzaak:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5788969/dlna.jpg

in de firewall van de nas stond de poort niet 'aan'

[ Voor 24% gewijzigd door Wii4all op 09-06-2011 21:40 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Ha ha, mooi dat je het gevonden hebt!!
Ik heb inderdaad niets in de vuurmuur geconfigureerd....dus daar had ik niet aan gedacht!

Hoop dat de app je bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Hij doet het goed, nog bedankt voor de inbreng ;)

Ik heb die firewall volgens mij zelf nooit aangezet, of dus blijkbaar toch wel. Nu ziet mn pc ook ineens een extra mediaserver.

wat heb ik nu nog nodig om de output op mn lcd tv te regelen.

Die vga kit toch?
http://www.pdashop.nl/pro...ector-to-vga-adapter.html

Moet ik daarbij nog een andere kabel aanschaffen? (gewone vga kabel?)

[ Voor 16% gewijzigd door Wii4all op 09-06-2011 21:52 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Wii4all schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:49:
Hij doet het goed, nog bedankt voor de inbreng ;)

wat heb ik nu nog nodig om de output op mn lcd tv te regelen.

Die vga kit toch?
http://www.pdashop.nl/pro...ector-to-vga-adapter.html

Moet ik daarbij nog een andere kabel aanschaffen? (gewone vga kabel?)
Durf ik je geen antwoord op te geven.
Heb een mediaplayer aan mijn TV hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
smoken schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:52:
[...]

Durf ik je geen antwoord op te geven.
Heb een mediaplayer aan mijn TV hangen...
ik ga morgen even naar de mediamarkt, ik gok zelf dat ik 2 kabels nodig heb.

die nas is trouwens echt super, ik heb op mn telefoon dsaudio geinstalleerd, en zit nu gewoon streaming in de auto via een aux kabel naar de muziek op mn nas te luisteren. Wel grappig.

[ Voor 24% gewijzigd door Wii4all op 09-06-2011 21:54 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Super apparaat inderdaad!
Overigens is de app synoDS ook bríljant!
Maar nu gaan we erg offtopic.....daar is "het grote synology" topic voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:48
Gisteren de witte iPad 2 16GB WIFI bij de Media Markt in Utrecht gehaald. Ik was bang dat die er niet meer zou zijn, maar hij bleek gewoon in voorraad te zijn? Er waren wel een hoop reserveringen dus ik had volgens mij 1 v.d. laatste.

Ik heb hem vrijwel gratis i.v.m. UDID handel O-) maar ik vind het echt een prachtig apparaat. Had niet gedacht dat ik de witte mooi zou vinden (de witte iPhone is afschuwelijk), maar toen ik ze bij elkaar zag vond ik de witte simpelweg veel mooier.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-02 12:19

Cass

24JA SolarPercium 290Wp SE5000

Ik wil de pc met Air Video via internet gebruiken, dat is nagenoeg werkend. Test connection okee.
Nu zoek ik nog een goed Wake On Lan (WOL) app. die met de ipad de computer op afstand uit de slaap kan halen. Wie heeft goede ervaringen met een dergelijke app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269758

Misschien dat mijn vraag hier niet echt thuishoort, maar ik wou er niet perse een nieuw topic voor aanmaken.

Ik heb gisteren een iPad gehaald (3G versie) en zou deze nu graag ook als GPS gebruiken. Nu heb ik TomTom vroeger al op m'n iPhone gedraaid en vond dit wel goed werken. Echter was dit JB dus heb ik er de 70 euro niet aan moeten uitgeven.

Nu, m'n iPad wil ik niet jailbreaken en ik zou wel het geld uitgeven(al vind ik het aan de dure kant) voor de TomTom navigatie. Echter zou ik graag weten of dit ook lekker werkt op de iPad? En zijn er eventueel carkits zoals die voor de iPhone die het signaal nog versterken? Heb al enkele gevonden zonder maar nog niet met..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:29
Alle video's die ik op mijn iPad heb zijn met dikke zwarte balken aan de onder- en bovenkant. Hoe verander ik dit naar full screen?

Met dit programma convert ik al mijn video bestanden:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v289/outlandos/iPad01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Er twee keer op tappen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Nope dat werkt dus niet, heeft het niets te maken met de resolutie waarnaar ik het heb geconvert?

Twee maal tappen werkt wel als ik via Safari een filmpje op internet bekijk, maar bij mijn films die in Video staan werkt het dus niet...

/edit: ik heb in Video negen filmojes staan waarvan 8 geconvert zijn met de sofware hierboven en het negende fimpje is een trailer van de nieuwe Zelda welke al mp4 was en dus direct via itunes op mijn ipad gezet konden worden. Opmerkelijk detail: het filmpje van Zelda is de enige van de 9 die met 2 maal tappen wel naar full screen gaat...

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat ook bij die andere 8 krijg? Converten naar een andere reso wellicht?

[ Voor 37% gewijzigd door outlandos op 11-06-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dan heb je de letterbox in de video geencodeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
CyBeR schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:36:
Dan heb je de letterbox in de video geencodeerd.
Zie mijn edit hierboven.

Letterbox is de naam van de zwarte balken? Dit zou ik dus moeten kunnen uitzetten in mijn convert software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:15
Cass schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 11:21:
Ik wil de pc met Air Video via internet gebruiken, dat is nagenoeg werkend. Test connection okee.
Nu zoek ik nog een goed Wake On Lan (WOL) app. die met de ipad de computer op afstand uit de slaap kan halen. Wie heeft goede ervaringen met een dergelijke app?
iNet WOL, werkt prima. iTap VNC werkt ook alleen kun je hier je Mac of PC ook nog eens op afstand bedienen, is wel duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157478

Mas- schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:17:
Even een paar vlugge vraagjes. Ik zit momenteel in Houston, bij de ouders van mijn vriendin. Ik was eigenlijk van plan om een e-reader te kopen, maar door de combinatie van de goede euro-dollar koers en het prijsverschil tussen Europa en Amerika ben ik zwaar in de verleiding om toch maar gewoon een iPad 2 te kopen. Deze functioneert ook als e-reader (ik heb geen probleem met van een LCD-scherm lezen, ik lees regelmatig op mijn telefoon), plus een hele boel meer.

Omdat ik eigenlijk direct moet beslissen (we vliegen dit weekeinde alweer terug) een paar vragen. Excuses als dit allemaal overduidelijk is, maar ik ben een behoorlijke Apple-leek, en ik moet eigenlijk direct de knoop door hakken. Ik ben van plan de 16gb WIFI versie te kopen - 32 gb is wat veel, en bovendien mag ik de 16gb gewoon belastingvrij invoeren (ook al is de pakkans vrij klein).

Heeft iemand ervaring met het gebruik van de iPad 2 als e-reader? Is het moeilijk om 'open' e-pubs en pdf's in te laden, of moet je deze kopen via de Apple store?

Moet je de iPad 2 opladen via het stopcontact, of kan dit ook direct aan je computer? Ik zou dan in Nederland namelijk een nieuwe adapter of een omvormer voor de Amerikaanse adapter moeten kopen.

Geeft het problemen wanneer ik een Amerikaanse iPad in Nederland gebruik, bijvoorbeeld met het kopen van Apps in de store? Ik denk hierbij aan de verschillen tussen bv. de Amerikaanse (NTSC) en Europese (PAL) gamesystemen.

Alvast bedankt voor eventuele antwoorden, en nogmaals excuus voor de misschien wat voor de hand liggende vragen.
Als ereader is het lang niet zo ontspannen voor je ogen als een echte ereader ivm backlight. Echter, als je er geen last van hebt zou ik ook voor iPad gaan.
Ik heb echter al snel last van droge ogen en ga bewust voor ereader. Zit ook de Asus Eee Note te overwegen, ivm studie, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:48
Ik heb een EU account, zoals velen. Maar ik heb nog ergens een VPN account staan die ik wil gebruiken voor HBO Go en ABC. Hoe kan ik die Apps op mijn iPad krijgen zonder US account? Zijn ze ergens te downloaden zodat ik ze alsnog kan installeren?

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:24

3DDude

I void warranty's

Ok wie vind de wifi ook zuigen? op school - hogeschool utrecht - eduroam ik doe een stap buiten het gebouw: geen wifi,
klasgenoot haalt met z'n desire andere kant v.d straat nog bereik met een htc desire dus wtf.. ? :(

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-05 18:48
Anoniem: 269758 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:35:
Ik heb gisteren een iPad gehaald (3G versie) en zou deze nu graag ook als GPS gebruiken. Nu heb ik TomTom vroeger al op m'n iPhone gedraaid en vond dit wel goed werken. Echter was dit JB dus heb ik er de 70 euro niet aan moeten uitgeven.

Nu, m'n iPad wil ik niet jailbreaken en ik zou wel het geld uitgeven(al vind ik het aan de dure kant) voor de TomTom navigatie. Echter zou ik graag weten of dit ook lekker werkt op de iPad? En zijn er eventueel carkits zoals die voor de iPhone die het signaal nog versterken? Heb al enkele gevonden zonder maar nog niet met..
Er is geen TomTom editie voor de ipad, en die gaat er waarschijnlijk ook niet komen. Ze hebben dit laatst in het nieuws uitgebracht dat ze het schermdiagonaal te groot vonden. Ik gebruik overigens wel met volle tevredenheid navigatie op de ipad in mijn auto. Ook ik als TomTom liefhebber moes uitwijken naar een andere aplicatie. Ik gebruik hier Sygic auora voor. Gebruit de zelfde kaarten als TomTom en doe naar mijn mening echt niet omder voor een TomTom. Zitten zelfs leuke extra's in zoals 3d kaarten. Je hebt wel een iPad 3g nodig voor gps ondersteuning. De iPhone versie van tomtom werkt overigens wel, maar ziet er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269758

@satoer; Bedankt voor de reactie! Ik vreesde er dus al voor dat het de iPhone versie zou worden die er dan niet uitziet op een iPad. Heb Sygic eens bekeken en vind het er goed uitzien, het is al aan het downloaden. Qua prijs is het ook mooi meegenomen! Ongeveer 50 euro goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223176

Anoniem: 269758 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:35:
Misschien dat mijn vraag hier niet echt thuishoort, maar ik wou er niet perse een nieuw topic voor aanmaken.

Navigon heeft wel een ipad-versie. Ik heb hem op mijn iphone 3gs staan en ook op mijn ipad 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Laatst online: 12:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:57

Exirion

Gadgetfetisjist

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:06
Waar zit het addertje onder het gras? Kan ik dit als normale consument ook gewoon kopen, of moet ik een BV hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Kartmans1 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 17:42:
[...]

Waar zit het addertje onder het gras? Kan ik dit als normale consument ook gewoon kopen, of moet ik een BV hebben?
Het addertje zal wel zijn dat het gewoon een fout is. Ik heb het iig besteld, kan toch gewoon annuleren d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:57

Exirion

Gadgetfetisjist

Pino112 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 17:43:
Het addertje zal wel zijn dat het gewoon een fout is. Ik heb het iig besteld, kan toch gewoon annuleren d:)b
Ik ook :D 99% kans dat je 'm niet krijgt, maar goed... proberen is leuk.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
Hetzelfde hier, besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Wat van mij dan wel weer best dom is is het betalen van iDeal :'), beter had ik Rembours gedaan. Dan was je nu nog niks kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb er 11 gekocht, de 2e is uitverkocht, dus ben voor 34e variant gegaan.

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 157478 op 12-06-2011 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
Nou mannen, nu maar hopen. Wij hebben er hier uiteindelijk 3 besteld! Zou echt super zijn als ze geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uiteindelijk 6 besteld. De kans dat de 34e variant rechtsgeldig is lijkt me groter.
Wel onder rembours betaald zodat ik pas hoef te betalen bij eventueel ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Die worden dus echt never nooit geleverd :+

0,0% kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Outlandos schreef op zondag 12 juni 2011 @ 18:24:
Die worden dus echt never nooit geleverd :+

0,0% kans.
Ach, staat onder ''uitverkoop'', dus mijn gerechtvaardigd vertrouwen is gewekt :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Vergeet je niet de iPad hoes erbij te bestellen? Anders moet je de volledige prijs betalen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398486

Hallo Tweak mensjes,

Ik heb sinds kort een iPhone 4, na ik mijn 3 heb weten te dumpen.
Nu wil ik een iPad 2 gaan kopen, ik twijfel alleen tussen een 3G versie en de normale.
Wil sowieso een 16GB want meer heb ik niet nodig.

Het probleem is dat ik in zweden woon, en af en toe voor zaken in Nederland ben (zoals deze maand)./
In Nederland kan ik internet via mijn iPhone 4 niet delen (personal hotspot).
In Zweden kan dit wel, maar welke van de twee moet ik nu kopen?

de 3G versie heeft ook GPS, handig misschien? al heb ik dat ook op de iPhone.
3G heb ik vooral nodig in Nederland denk ik , niet in Zweden.
WiFi gebruik ik weer vooral in Nederland en niet in Zweden.

Welke zouden jullie mij aanbevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

3G. Het kost je een beetje, edoch geen belachelijke hoeveelheid, extra geld maar 't is niet alsof je dat er later nog bij kunt laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyBeR schreef op zondag 12 juni 2011 @ 18:50:
3G. Het kost je een beetje, edoch geen belachelijke hoeveelheid, extra geld maar 't is niet alsof je dat er later nog bij kunt laten zetten.
Klopt, maar hoe lang blijft de iPad 2 vs iPad 3? want als ik nu 599 euro (even uit mijn hoofd) moet uitgeven voor iPad 2, maar dat er misschien binnen nu en 3 maanden wel een iPad 3 komt is weer zonde van mijn geld voor 3 maanden denk ik?

Daar twijfel ik vooral over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik kan je garanderen dat dat niet binnen 3 maanden gebeurd 8)7

De iPad 2 is pas net uit en de voorraden zijn amper op peil, laat staan dat jij nu al over de iPad 3 praat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trent900 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 18:57:
Ik kan je garanderen dat dat niet binnen 3 maanden gebeurd 8)7

De iPad 2 is pas net uit en de voorraden zijn amper op peil, laat staan dat jij nu al over de iPad 3 praat.....
Oke, ben gewoon bang dat als ik iets koop dat ik het na een paar maanden weer kan verkopen omdat er een nieuwe uit is gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bReChThOu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 23:12

bReChThOu

Team Belgium

Waarom moet je een nieuwe kopen als er een nieuwe uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
bReChThOu schreef op zondag 12 juni 2011 @ 19:03:
Omdat het kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bReChThOu schreef op zondag 12 juni 2011 @ 19:03:
Misschien omdat de nieuwe wel een paar noem waardige verschillen heeft? :)

Een normale camera b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bReChThOu

bReChThOu

Team Belgium

Juist. En nu een echte reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bReChThOu

bReChThOu

Team Belgium

Anoniem: 398486 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 19:05:
[...]

Misschien omdat de nieuwe wel een paar noem waardige verschillen heeft? :)

Een normale camera b.v.
Als je een ipad koopt voor de camera, koopt je er beter geen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bReChThOu schreef op zondag 12 juni 2011 @ 19:06:
[...]

Als je een ipad koopt voor de camera, koopt je er beter geen :')
Het zou een reden om een 3 te kopen vs 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
bReChThOu schreef op zondag 12 juni 2011 @ 19:05:
[...]

Juist. En nu een echte reden?
Financieel niets te klagen, dus --> Omdat het kan.

Overigens is de iPad 2 mijn eerste iPad en ik ben mij er echt wel van bewust dat de 2 meer een upgrade is van de eerste versie. Van de 3 verwacht ik echter wel iets nieuws, dus van 2 naar 3 gaan lijkt mij minder vreemd dan van 1 naar 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyBeR schreef op zondag 12 juni 2011 @ 18:37:
Vergeet je niet de iPad hoes erbij te bestellen? Anders moet je de volledige prijs betalen he :P
?

Er staat op de factuur gewoon 34e incl hoes.

Volgens mij kun je niet zonder hoes bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Moet ik gewoon er 1 bestellen en dan een willekeurige sleeve erbij doen?

En als ik er twee neem dan ook twee hoezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Je gaat 'm toch niet krijgen, dus doe gewoon wat :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Hahn schreef op zondag 12 juni 2011 @ 19:58:
Je gaat 'm toch niet krijgen, dus doe gewoon wat :P
Er staat al van ja niet meer beschikbaar ofzo als ik er 1 wil bestellen dus ..

Die hele site ligt plat man ..

Ik heb er 1 besteld de 64 GB

geen cover erbij.

onder rembours, 48,20.

Ben benieuwd :*)

[ Voor 21% gewijzigd door Jackson6 op 12-06-2011 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Mooi artikel:

http://www.projectcafe.co...ailamac-nl-en-icentre-nl/
De duurste dag uit het bestaan van MailaMac.nl en iCentre.nl?

UPDATE 20:04 De bestelformulieren zijn down. Ben benieuwd naar de eerste reactie van MailaMac

Ja vandaag gaat een dure dag worden, hoe dan ook. Op dit moment heeft MailaMac.nl (het op de zakelijke markt gerichte onderdeel van iCentre.nl) namelijk een heel erg mooie aanbieding online staan… Of een heel erg dure fout.

Het internet buzzed rond met speculaties over deze aanbieding, zou het echt zijn of een foutje?

Voor de duidelijkheid, ik weet het niet en ik heb natuurlijk voor de zekerheid ook maar wat iPads besteld. Als ze leveren hebben ze een klant voor de rest van hun leven erbij, maar als ze niet leveren zal ik daar ook nooit meer wat kopen ook.

Hoe kan zo’n groot bedrijf zo enorm de fout ingaan en uren en uren een aanbieding online hebben staat (ja het staat er op het moment van schrijven ook nog) om zich vervolgens op foutje bedankt te beroepen? Zelfs op Pinksterzondag moeten sites van dit soort bedrijven in de gaten gehouden worden. Een notificatie die automatisch naar de beheerder gaat als er een bovengemiddeld aantal bestellingen zijn is natuurlijk ook nooit een slecht idee…

Ook een vriendelijke internet savvy jongen (jaja dat ben ik) kan op geen mogelijkheid in contact komen met iemand van iCentre. Je wilt toch eigenlijk dat deze fout zo snel mogelijk opgelost gaat worden, want het is al zo’n dure fout. Ik heb gezocht naar social media profielen van zowel bestuur als werknemers, verschillende nummers gebeld en Hyves (lol ja Hyves), Facebook en Linked in profielen bezocht om uiteindelijk de hoop maar op te geven en beginnen aan het schrijven van deze post.

Maar goed, waarom gaat het dan sowieso een dure dag worden? Zelf als het al een foutje is? Nou het volgens mij zo: Heel het internet (en dan bedoel ik de relevante sites voor Apple fanboys en Girls) staan vol met links naar deze “aanbieding”. Ook op Twitter is de link al honderden keren gedeeld. Allemaal links soms wat skeptische opmerkingen maar vooral hoopvol en tot nu toe overwegend positief.

Inkomende links van relevante sites zijn erg waardevol voor bedrijven die veel van hun handel online doen (lees: MailaMac.nl). Al deze linkjes staan nu (met overwegend positief geluid) op allerlei relevante sites. Van de Apple Nieuws en Community sites tot Twitter en Facebook profielen. Overigens noem ik Twitter relevant in dit geval omdat het verbazingwekkend is hoeveel Apple gebruikers dit in hun PROFIEL vermelden (ooit wel een een profiel met HTC RULEZZZ gezien?). Als MailaMac.nl de iPads voor de “afgesproken” prijzen (ik heb immers een bevestiging in mijn mail toch?) gaat leveren dan hebben ze tientallen misschien wel honderden enorm blije klanten, klanten die dit zullen melden op die fansites, op hun sociale netwerk profielen en aan iedereen die het wilt horen. Want Apple gebruikers vertellen dat nu eenmaal graag aan iedereen. Kosten aan reclame hebben ze dan een jaar niet meer.

Dus dan zal MailaMac.nl een verlies moeten nemen op de bestellingen, want het is uitgesloten lijkt mij dat Apple deze iPad voor NOG minder heeft geleverd.

Maar dit zijn natuurlijk alleen maar dromen.

Nee veel waarschijnlijker is natuurlijk dat het een domme domme fout is en dat dinsdag iedereen een excuus mailtje krijgt. Daarnaast zou Apple een actie als deze ook nooit goedkeuren, al zijn er wel raardere dingen gebeurd in de wereld.

Maar dan zit je opeens met tientallen, misschien wel honderden teleurgestelde Apple Fanboys en Girls. Die linkjes die nu nog redelijk skeptisch maar positief zijn en in potentie enorm positief kunnen zijn veranderen dan in linkjes met alleen maar negativiteit . Negatieve linkjes in combinatie met tientallen, misschien wel honderden ontevreden kopers die straks voor niets met hun bestel bevestiging en factuur lopen te zwaaien gaat enorme reputatieschade met zich meebrengen.

Dinsdag is de dag dat MailaMac.nl uitgeroepen gaat worden tot grootste internetheld of grootste vijand van de Mac community. Want wij vertellen nu eenmaal graag over onze spulletjes en waar we dat gekocht hebben. Of mensen dat nu willen horen of niet.

UPDATE 19:58 @_richardJ heeft mij nog even op deze link gewezen: http://blog.iusmentis.com...t-bindend-voor-webwinkel/

UPDATE 20:04 De link is down. Ben benieuwd naar de eerste reactie van MailaMac
Afbeeldingslocatie: http://www.projectcafe.co/wp-content/uploads/2011/06/Uitverkoop-Mail-a-Mac-1.jpg

Edit;

Nog eentje

http://www.cl.ly/7YPU
De Mail-A-Mac euroknallers
Op zondagavond 12 Juni stonden er diverse Apple producten voor enkele euro's te koop op www.mail-a-mac.nl (op tijd van schrijven online)

Diverse tweeps hebben nu bijvoorbeeld een iPad 64gb 3G+wifi voor 30-50 euro gekocht.

Is het betrouwbaar

• Mail-a-mac wordt gezien als een van de betrouwbaarste web-retailers van Apple producten en is tevens een van de oudsten.
• De web en telecom-wet en tevens de voorwaarden van Mail-A-Mac zetten je veilig

Wat zijn de risico's

• De iPad wordt niet geleverd, er start een proces en het kan best wel een aantal weken duren dat je iPad of toetsenbord geleverd wordt.
• De iPad wordt pas over een lange tijd geleverd.
Wat zijn de voordelen

Een supergoedkope iPad of ander Apple product.

• Ook al heb je er al een, voor veel te verkopen of een leuk vaderdag kado
• Omdat het kan

Ik wil ook zo'n goedkope iPad

Check regelmatig de website, www.mail-a-mac.nl, wellicht is ie soms online.
De aanbiedingen verschijnen sporadisch, ze staan onder het menu item uitverkoop.
Let op! De site is vaak overbelast en kan dus tijdens het afrekenen ook vastlopen.
Wees niet bang voor foutmeldingen
De €2 ipad blijkt niet meer in stock te zijn.
Sincerely, @robertvhoesel

[ Voor 12% gewijzigd door Pino112 op 12-06-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ga er maar niet van uit dat al die iPads komen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:02

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Had ook maar een bestelling gedaan, niet geschoten is altijd mis :P

[ Voor 4% gewijzigd door SideSwipe op 12-06-2011 21:02 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:58
Hiero ook een bestelling gedaan, en niet alleen van een iPad ;)

Wie weet wat er nu gebeuren gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat voor andere aanbiedingen waren er dan?

Wel kut dat ik die heb gemist!

Maja geef iPad nog wel kans om toegewezen te worden.

-Staat onder uitverkoop
-Is een oude versie, die niet meer wordt geproduceerd
-Website spreekt van kortingen tot 400euro

Ik heb er in ieder geval 6 van 34e gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Mooi artikel? Kansloos.

Het is overduidelijk een fout en geen wet- of regelgeving die jou gaat helpen om je bestelling daadwerkelijk te krijgen voor die prijs.

Daar kan geen blogpost met onzinnige marketingpraatjes tegen op. Dinsdag is de dag dat iedereen een annuleringsmailtje krijgt, en woensdag is de dag dat MailaMac weer vrolijk verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
Muthas schreef op zondag 12 juni 2011 @ 21:07:
Mooi artikel? Kansloos.

Het is overduidelijk een fout en geen wet- of regelgeving die jou gaat helpen om je bestelling daadwerkelijk te krijgen voor die prijs.

Daar kan geen blogpost met onzinnige marketingpraatjes tegen op. Dinsdag is de dag dat iedereen een annuleringsmailtje krijgt, en woensdag is de dag dat MailaMac weer vrolijk verder gaat.
Hier ben ik het wel mee eens...

Zie hier wat er gebeurd is toen Otto een soortgelijke fout maakte bij een LCD Televisie:

http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BC2420 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Muthas schreef op zondag 12 juni 2011 @ 21:07:
Mooi artikel? Kansloos.

Ik ga bij niet toewijzing een geding aanspannen. Ik had 'vertrouwen' op basis van de bovenstaande punten. Dan moet de rechter maar bepalen of dit vertrouwen gerechtvaardigd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MitchellOnline schreef op zondag 12 juni 2011 @ 21:08:
[...]

Hier ben ik het wel mee eens...

Zie hier wat er gebeurd is toen Otto een soortgelijke fout maakte bij een LCD Televisie:

http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BC2420 ;)
Andere situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
Ik hoop echt dat je gelijk hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien krijgen we wel een dikke korting voor Apple producten als compensatie. Zie het best gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Exact dezelfde situatie.

Typisch weer. Webwinkel maakt een foutje en gelijk staat er 20 man te springen en te zeuren om hun "rechten" (die ze niet hebben.)

Mail-a-Mac gaat morgen of dinsdag die orders cancellen, een eventueel betaalde hoeveelheid terugbetalen en een mailtje sturen met dat iemand een fout heeft gemaakt bij het invoeren.

Overigens: dat er staat "tot 428 euro korting" -- dat is gewoon een automatisch onderdeel van hun software. Net als dat er bij de iPad zelf een balletje stond met "99% korting". Dat wordt gewoon automatisch uitgerekend.

Niet voor niets is hun site op dit moment down wegens een "technische storing".

[ Voor 23% gewijzigd door CyBeR op 12-06-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyBeR schreef op zondag 12 juni 2011 @ 21:17:
[...]

Exact dezelfde situatie.

Typisch weer. Webwinkel maakt een foutje en gelijk staat er 20 man te springen en te zeuren om hun "rechten" (die ze niet hebben.)

Mail-a-Mac gaat morgen of dinsdag die orders cancellen, een eventueel betaalde hoeveelheid terugbetalen en een mailtje sturen met dat iemand een fout heeft gemaakt bij het invoeren.

Overigens: dat er staat "tot 428 euro korting" -- dat is gewoon een automatisch onderdeel van hun software. Net als dat er bij de iPad zelf een balletje stond met "99% korting". Dat wordt gewoon automatisch uitgerekend.
Is niet dezelfde situatie.
-oud product
-staat onder kopje uitverkoop
-wordt gesproken over tot 400e korting

Aan al die criteria voldeed Otto-proces niet. Bovendien is het van de zotte dat bedrijf dan altijd kan beroepen op foutje. Zorgt voor inbreuk op vertrouwen in overeenkomsten-recht, verminderde rechtszekerheid is niet wat je zou moeten willen. Dus consument heeft zeker wel punt om op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 410575

heb er dus ook 2 besteld; zie wel wat ervan komt
Verwacht er niet veel van al stond er wel vermeld dat er gigantische kortingen waren inderdaad

ben eigenlijk toch wel benieuwd wat Mail-A-Mac (Euroknallers) ermee gaat doen; heb wel de bestelbevestiging in duplo binnen gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 157478 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 21:22:
[...]

Is niet dezelfde situatie.
-oud product
Courant product. Wordt nog door de fabrikant gemaakt en verkocht.
-staat onder kopje uitverkoop
Dat had te maken met iets met een sleeve.
-wordt gesproken over tot 400e korting
Automatisch proces in het CMS.
Aan al die criteria voldeed Otto-proces niet. Bovendien is het van de zotte dat bedrijf dan altijd kan beroepen op foutje. Zorgt voor inbreuk op vertrouwen in overeenkomsten-recht, verminderde rechtszekerheid is niet wat je zou moeten willen. Dus consument heeft zeker wel punt om op te staan.
Sorry, maar je hebt geen poot om op te staan. Mailamac kan die koop prima ongedaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand heeft fake profiel op twitter aangemaakt om te zeggen dat alles wordt geleverd haha :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
Anoniem: 157478 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 21:44:
Iemand heeft fake profiel op twitter aangemaakt om te zeggen dat alles wordt geleverd haha :')
haha ik vind 'm wel goed bedacht :+

Laatste nieuwtjes van mailamac:

http://www.projectcafe.co...ailamac-nl-en-icentre-nl/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
@ OMT;
Beste mensen,
De bron van de storing is ondertussen gevonden en wordt momenteel opgelost. Helaas is door een aanpassing in het systeem tijdens het inladen van de producten een verkeerd veld in een 'actieprijs' veld terecht gekomen. Een stomme fout, dat zullen we zeker niet ontkennen. Ook iedereen die we het idee hebben gegeven vandaag een mooi koopje te kunnen scoren moeten we dan ook onze excuses aanbieden.
Hopelijk begrijpen jullie dat deze systeemfout niet tot gevolg kan hebben dat wij daadwerkelijk voor de verkeerd vermelde prijzen zullen leveren. Alle klanten welke een order hebben geplaatst voor één van deze items, zullen indien zij reeds hebben betaald, zo snel mogelijk het aanschaf bedrag krijgen teruggestort.
Nogmaals excuus.
Team Mail-a-Mac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsja dit is wel erg makkelijk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
Anoniem: 157478 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 21:55:
Helemaal mee eens.. zou ze netjes staan als ze met compensatie zouden komen zoals bol.com in het verleden eens gedaan heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:30

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Topicstarter
Jemig wat een gedoe. Je krijgt netjes een excuus en je geld terug. Meer heb je niet nodig toch? Je weet dat als er zo'n fout op een site is dat de prijs sowieso niet klopt en dat ze sowieso in hun recht staan de order te annuleren. En je weet ook dat hoewel misschien 1-tje er doorheen kan glippen, op het internet de vele duizenden grappenmakers die meteen 20 iPads bestellen de boel een beetje verdacht laten lijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 157478 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 21:55:
Gast, wat is er zo moeilijk aan dat een nieuwe iPad voor €2 gewoon niet kan, period?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyBeR schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:00:
[...]

Gast, wat is er zo moeilijk aan dat een nieuwe iPad voor €2 gewoon niet kan, period?
Ik heb die van 34e besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Zelfde verhaal. Dat is nog altijd honderden euro's minder dan de waarde van het product.

Je zit te zeuren en je weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyBeR schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:02:
[...]

Zelfde verhaal. Dat is nog altijd honderden euro's minder dan de waarde van het product.

Ik zit niet te zeuren, ik probeer er zoveel mogelijk uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:07
tja elk verstandig persoon weet ook wel dat je een product van 599 euro echt niet voor 2/34 euro gaat krijgen :+ diegene die dat wel denken moeten zich echt eens achter hun oren krabben

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 157478 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:03:
[...]

Ik zit niet te zeuren, ik probeer er zoveel mogelijk uit te halen.
Ten koste van een bedrijf met een prima reputatie, waar een fout in de software is ontstaan? Wil je ze failliet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
CyBeR schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:00:
[...]

CyBeR schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:02:
[...]

CyBeR schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:04:
[...]

Ten koste van een bedrijf met een prima reputatie, waar een fout in de software is ontstaan? Wil je ze failliet hebben?
Dude raak niet zo in paniek man... was het jou niet gelukt om een ipad a 48 euro te bestellen ofzo?! :F

Feit blijft dat dit gewoon een fout was.. het is nu aan mail a mac om een passende oplossing te vinden :)

[ Voor 33% gewijzigd door MitchellOnline op 12-06-2011 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
MitchellOnline schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:06:
[...]

Dude raak niet zo in paniek man... was het jou niet gelukt om een ipad a 48 euro te bestellen ofzo?! :F

Feit blijft dat dit gewoon een fout was.. het is nu aan mail a mac om een passende oplossing te vinden :)
oplossing is er al geld terug met een mail erbij ''sorry foutje in het systeem''

niet meer niet minder prima oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

MitchellOnline schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:06:
[...]

Wth? Ik raak niet in paniek. Ik heb het ook niet geprobeerd want ik wist dat 't nergens op uit zou lopen. Dat er nu weer mensen zielig zitten te doen had ik ook wel verwacht.
Die oplossing is er: orders worden gecancelled, geld wordt (zover er al betaald is) teruggestort.

Ik zie dat de meesten hier prima doorhebben dat ze die order nooit geleverd zouden krijgen en alleen besteld hebben onder het motto 'niet geschoten...', en dat is prima natuurlijk. Alleen zijn er altijd van die zeikerds die daar niet tegen kunnen en gaan zitten zeuren dat ze recht hebben op die bestelling. Zou wat zijn, zeg.

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeR op 12-06-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
CyBeR schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:09:
[...]

Wth? Ik raak niet in paniek. Ik heb het ook niet geprobeerd want ik wist dat 't nergens op uit zou lopen. Dat er nu weer mensen zielig zitten te doen had ik ook wel verwacht.

[...]

Die oplossing is er: orders worden gecancelled, geld wordt (zover er al betaald is) teruggestort.

Ik zie dat de meesten hier prima doorhebben dat ze die order nooit geleverd zouden krijgen en alleen besteld hebben onder het motto 'niet geschoten...', en dat is prima natuurlijk. Alleen zijn er altijd van die zeikerds die daar niet tegen kunnen en gaan zitten zeuren dat ze recht hebben op die bestelling. Zou wat zijn, zeg.
True.. maar met het motto "Niet geschoten is altijd mis" is niets mis toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

MitchellOnline schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:11:
[...]

True.. maar met het motto "Niet geschoten is altijd mis" is niets mis toch :)
Nee, en dat zeg ik ook he. Ik heb er wel degelijk over gedacht om 't ook te proberen maar achtte de kans zodanig klein dat ik 't maar niet gedaan heb. En als je dan, als blijkt dat het inderdaad een foutje is en dat er inderdaad niet geleverd kan worden tegen die prijs zegt "ok, jammer maar helaas" is dat wmb de goede instelling.

De instelling die Na Ni LXL hier laat zien echter is precies de andere kant op. Niet sportief, met andere woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyBeR schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:13:
[...]

Nee, en dat zeg ik ook he. Ik heb er wel degelijk over gedacht om 't ook te proberen maar achtte de kans zodanig klein dat ik 't maar niet gedaan heb. En als je dan, als blijkt dat het inderdaad een foutje is en dat er inderdaad niet geleverd kan worden tegen die prijs zegt "ok, jammer maar helaas" is dat wmb de goede instelling.

De instelling die Na Ni LXL hier laat zien echter is precies de andere kant op. Niet sportief, met andere woorden.
Hahaha :')

Excuses en geld terug een 'prima' oplossing noemen. Dit is gewoon je makkelijk ergens vanaf maken.
Tuurlijk wist ik wel dat er niet zou worden geleverd, maar een compensatieregeling zou zeker wel netjes zijn voor een bedrijf met zo'n 'goede reputatie'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
nee, dat is je aan de regelgeving houden en waar jij mee akkoord gaat als je het besteld (lees de kleine lettertjes) zo simpel is het nu eenmaal.

tevens hoort hier ook gewoon een beetje gezond verstand bij..

maargoed zoals cyber al zegt er zitten nu eenmaal mensen tussen die een pinda tussen hun oren hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 157478 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:17:
[...]

Excuses en geld terug een 'prima' oplossing noemen. Dit is gewoon je makkelijk ergens vanaf maken.
Tuurlijk wist ik wel dat er niet zou worden geleverd, maar een compensatieregeling zou zeker wel netjes zijn voor een bedrijf met zo'n 'goede reputatie'.
Compensatie voor wat? Heb je hier schade onder geleden? Je had niets, je hebt tussendoor niets gehad, en je zult ook niets hebben.

Je probeert op schooierige wijze een slaatje te slaan uit een eerlijk gemaakte fout (dwz, ze hebben je niet getracht te misleiden.)

Schaam je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
Anoniem: 157478 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:17:
[...]

Ben het helemaal met je eens ;)

Bol.com deed precies hetzelfde, ook een bedrijf met een goede reputatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
CyBeR schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:20:
[...]

Compensatie voor wat? Heb je hier schade onder geleden? Je had niets, je hebt tussendoor niets gehad, en je zult ook niets hebben.

Je probeert op schooierige wijze een slaatje te slaan uit een eerlijk gemaakte fout (dwz, ze hebben je niet getracht te misleiden.)

Schaam je.
Nou.. bekijk het niet vanuit de klant, maar vanuit de webshop zelf.. er is voor webshops niets belangrijker dan een goede reputatie..

en als je slim bent, "fix" je dit op de een of andere manier.. actiecoupon ofwat dan ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyBeR schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:20:
[...]

Schaam je.
Jij hebt echt issues hey. Wtf. :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

MitchellOnline schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:22:
[...]

Nou.. bekijk het niet vanuit de klant, maar vanuit de webshop zelf.. er is voor webshops niets belangrijker dan een goede reputatie..
Mailamac heeft die al.
en als je slim bent, "fix" je dit op de een of andere manier.. actiecoupon ofwat dan ook..
Mja, als ze zoiets doen dan getuigt dat van een enorme hoeveelheid goodwill, maar zij zijn nergens toe verplicht en Da Ni LXL heeft nergens recht op.

Maar ik zie het niet gebeuren. Dat Bol het deed was aardig van ze en leuk voor degenen die 't toen probeerden, maar Bol is wel net effe een tikkie groter dan Mailamac en kan zoiets dus een stuk beter hebben (en tegelijkertijd heeft 't een stuk meer PR-impact-- denk maar niet dat 't liefdadigheid was van ze.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 08:19
Ik denk dat dit een discussie is die eindeloos is en tevens het topic vervuild! Maak er een apart topic voor als je er over wilt discussiëren maar ga niet dit topic vervuilen!

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Schizo007nl schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:26:
Ik denk dat dit een discussie is die eindeloos is en tevens het topic vervuild! Maak er een apart topic voor als je er over wilt discussiëren maar ga niet dit topic vervuilen!
True .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
Schizo007nl schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:26:
en inderdaad! en anders ga je het ff over PSV hebben jonguh!

Ontopic:

Volgens mij gaat dit een staartje krijgen bij Mail a mac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Jij hebt echt niks beters te doen he? Wettelijk heb je nergens recht op en een excuus mailtje is in deze situatie een prima oplossing. Case closed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Jongens, ik ga strakjes een nieuw deeltje openen, als jullie nog wensen hebben, DM aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Outlandos schreef op maandag 13 juni 2011 @ 02:04:
[...]

Jij hebt echt niks beters te doen he? Wettelijk heb je nergens recht op en een excuus mailtje is in deze situatie een prima oplossing. Case closed.
Precies overloos gezeik altijd van mensen over een prijs waar ze van weten dat het niet juist is.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:44
Het is sowieso onzinnig om daar te bestellen IMO, ook al is het onder het motto niet geschoten... Zulke sites zullen altijd een disclaimer met druk- en typfouten voorbehouden hebben staan, en zijn daardoor niet verantwoordelijk voor de door hun gemaakte fout. Dat je je als consument belazert voelt is een ding, maar om te geloven dat men een product met een dergelijke waarde voor zo'n prijs kan leveren is onzinnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Topicstarter
[iPad] Ervaringen en discussie - deel 12 < hier verder :) En graag zonder de MailAMac discussie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

^^ what he said :Y)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Dit topic is gesloten.