Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Jeroenneman schreef op zondag 04 september 2011 @ 13:13:
[...]

Het zit hem echt in de kleine details, prachtig !
_/-\o_

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DopeMasta schreef op zondag 04 september 2011 @ 12:45:
[...]

niet alleen laser ook de zaklamp en je kan snipers spotten omdat hun scope ligt weerkaats
Die twee dingen had ik wel verwacht. Verblinding door licht en het weerkaatsen van licht door een scope hebben wel meerdere spellen. Ook een spel dat in dit topic nogal gevoelig ligt :p

Dat van die laser niet. Dat had ik echt niet verwacht. Kudos voor DICE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 12:17:
Ik zag laatst in een filmpje dat zo'n rode laser je ook echt verblindt. Dit soort kleine details maken met echt enthousiast voor Battlefield 3! Kan niet wachten tot de BETA.
Het is aan de andere kant ook weer irritant als je de laser zelf beruikt. Heb je iemand in je vizier, mik je voor een headshot en dan duikt die omdat er een lazer op zijn hoofd gemikt staat. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zondag 04 september 2011 @ 13:44:
[...]

Het is aan de andere kant ook weer irritant als je de laser zelf beruikt. Heb je iemand in je vizier, mik je voor een headshot en dan duikt die omdat er een lazer op zijn hoofd gemikt staat. :+
Is een laser verplicht dan? Dat zou wel vreemd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 13:47:
[...]

Is een laser verplicht dan? Dat zou wel vreemd zijn.
Dat is het natuurlijk niet maar dit is wel het nadeel. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:23
Vanavond de documentaire Restrepo: Outpost Afghanistan om 22.00 op National Geographic.
zeker het kijken waard.http://channel.nationalge...trepo-afghan-outpost-4808

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:12
Rynji schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 22:20:
Nice dat die unlocks nu meer tijd kosten om te behalen.
Bij BFBC2 had je zo alle wapens en alle pins/insignias heb je ook wel binnen 350 uur.
Ik neem aan dat alle pins/insignia's/ribbons of hoe ze ook heten in BF3 nog moeilijker te verkrijgen zijn (meer tijd kosten).
Niet doen alsof 350 uur niks is, dat is wel even 10 weken fulltime werken. Niet iedereen met een baan+gezin kan dat nog opbrengen. Voor m'n gevoel heb ik enorm veel BC2 gespeeld, toch geeft Steam nog 'maar' 130 uur aan.

Ik vind het niet erg om items vrij te spelen (integendeel, kick om goed te scoren met 'mindere' wapens is er ook), maar het moet zo zijn dat iemand die niet 400+ uur kan spelen zwaar in het nadeel is. (Maar dat zal vast wel meevallen, skills je weet toch)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Laatst online: 10:23
Dat sluit ik niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EvaluationCopy schreef op zondag 04 september 2011 @ 13:53:
[...]

Niet doen alsof 350 uur niks is, dat is wel even 10 weken fulltime werken. Niet iedereen met een baan+gezin kan dat nog opbrengen. Voor m'n gevoel heb ik enorm veel BC2 gespeeld, toch geeft Steam nog 'maar' 130 uur aan.

Ik vind het niet erg om items vrij te spelen (integendeel, kick om goed te scoren met 'mindere' wapens is er ook), maar het moet zo zijn dat iemand die niet 400+ uur kan spelen zwaar in het nadeel is. (Maar dat zal vast wel meevallen, skills je weet toch)
Skills is alles.
Geeft niet om wat moeite te moeten doen maar als het nu veel langer duurt dan zal ik niet elke keer meer switchen van class zoals in BFBC2 en dan zal ik het bij 1 class houden want er komt nog meer leuks aan dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Jeroenneman schreef op zondag 04 september 2011 @ 13:13:
[...]

Het zit hem echt in de kleine details, prachtig !
Dit had Medal of Honor ook, ik denk dat ze het ook daaruit hebben gehaald (DICE heeft Medal of Honor's multiplayer gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:12
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 13:57:
[...]

Skills is alles.
Geeft niet om wat moeite te moeten doen maar als het nu veel langer duurt dan zal ik niet elke keer meer switchen van class zoals in BFBC2 en dan zal ik het bij 1 class houden want er komt nog meer leuks aan dit jaar.
Dat hoop ik niet want één van de mooiste dingen in BF vind ik juist het soms snel switchen van class als je ziet dat je team dat nodig heeft. (Geen medics aanwezig, teveel tanks op het slagveld etc..)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan bf3 of mw3 winnen als je vote :)
referral links zijn niet toegestaan Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 58% gewijzigd door Sn0wblind op 04-09-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:33:
Ik heb BF3 al gepre-ordered dus ik moet wel voor MW3 stemmen! :+

Limited Edition voor BF3 begrijp ik, maar er staat "Everybody who votes will get entered to win a free Limited Edition copy of the game they pick". Bedoelen ze met de MW3 Limited Edition de Hardened Edition? Dat zou raar zijn, aangezien de LE van BF3 evenveel kost als de normale versie, terwijl de "LE" (Hardened Edition dus) van MW3 meer kost dan de normale versie. Dan zou iedereen die een beetje slim is op MW3 stemmen, want dan krijg je meer!

[ Voor 54% gewijzigd door Sn0wblind op 04-09-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:22

Hupske

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:34:
[...]

Het duurt voor mij veel te lang voordat het spel uit komt. Ik wil hem nu namelijk al lekker spelen, voordat telkens weg ben om te skien :P

[ Voor 32% gewijzigd door Sn0wblind op 04-09-2011 15:03 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hupske schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:36:
[...]

Nou dus als je beide games binnen wilt halen, moet je even hier stemmen:https://www.playfire.com/bf3-vs-mw3/a040a86d8c4dd793

Het duurt voor mij veel te lang voordat het spel uit komt. Ik wil hem nu namelijk al lekker spelen, voordat telkens weg ben om te skien :P
Dat is dezelfde link? Ik ga natuurlijk ook voor MW3 stemmen, zeker als de Limited Edition de Hardened Edition is. Dan is de prijs voor het stemmen voor MW3 gewoon meer waard, dus dat zou je dan sowieso moeten doen, zelfs als je MW3 helemaal niet wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf eingelijk nooit battle field 2 gespeeld. Wel heb ik BF2142 gespeelt en bc2 ook.
Nu vraag ik mij af of het allemaal heel anders spelen word en hoe veel anders tegenover de BF games
die ik al heb gespeelt?

Kan ik al veel uit gameplay filmpjes halen die er al zijn?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jidd00
  • Laatst online: 30-01-2024
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:38:
[...]

Dat is dezelfde link? Ik ga natuurlijk ook voor MW3 stemmen, zeker als de Limited Edition de Hardened Edition is. Dan is de prijs voor het stemmen voor MW3 gewoon meer waard, dus dat zou je dan sowieso moeten doen, zelfs als je MW3 helemaal niet wilt.
hij wil dat je via zijn link stemt zodat hij extra kans maakt om te winnen.
@hupske waarom zou je dit doen, je ziet toch al dat Asgaro zo`n link had geplaatst. Straks staan de volgende 2 pagina`s weer vol met mensen die dezelfde link geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jidd00 schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:41:
[...]

hij wil dat je via zijn link stemt zodat hij extra kans maakt om te winnen.
@hupske waarom zou je dit doen, je ziet toch al dat Asgaro zo`n link had geplaatst. Straks staan de volgende 2 pagina`s weer vol met mensen die dezelfde link geven
Kwam ik net ook achter! Ik weet nog wel een paar andere sites waar ik die link kan verspreiden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:34:
[...]

Limited Edition voor BF3 begrijp ik, maar er staat "Everybody who votes will get entered to win a free Limited Edition copy of the game they pick". Bedoelen ze met de MW3 Limited Edition de Hardened Edition? Dat zou raar zijn, aangezien de LE van BF3 evenveel kost als de normale versie, terwijl de "LE" (Hardened Edition dus) van MW3 meer kost dan de normale versie. Dan zou iedereen die een beetje slim is op MW3 stemmen, want dan krijg je meer!
Zou ik niet weten...
Ik heb BF3 wel al gepreorderd maar kan die kan cancelen moest ik winnen. :)

En idd ,het werkt met referral system voor meer kans te maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:43:
[...]

Kwam ik net ook achter! Ik weet nog wel een paar andere sites waar ik die link kan verspreiden :p
Heb ook al op steam forums gezet.
maar jij kan nog op tal van cod forums ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Asgaro op 04-09-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
-knip-
Lame om je URL met ref hier te spammen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
winnen hoef ik niet heb hem toch al besteld ik wil stats zien hoeveel mensen bf3 willen en hoeveel mw3

[ Voor 20% gewijzigd door Sn0wblind op 04-09-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Teleurstellend. Battlefield 3 singleplayer slechts 6 uur... en dat voor een game die al jaren in ontwikkeling is.

[ Voor 67% gewijzigd door Sn0wblind op 04-09-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:38
Uniciteit schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:52:
Teleurstellend. Battlefield 3 singleplayer slechts 6 uur... en dat voor een game die al jaren in ontwikkeling is.

DopeMasta in "Battlefield 3 - Deel 2"
Bron a.u.b. van de SP lengte?

[ Voor 119% gewijzigd door Sn0wblind op 04-09-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

vinom schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:53:
[...]

Bron a.u.b. van de SP lengte?
http://www.vg247.com/2011...spells-out-single-player/ - interview met David Goldfarb.

How long is the campaign, roughly?
I can’t actually tell you right now, but I would say it’s a pretty decent length. It’s not Skyrim, but it’s not three hours, or anything like that. I’m not sure, as we’re still working on the difficulty balancing, and that seems to make the pendulum swing quite a bit.

[stukje over speelduur MW3 singleplayer, en vervolgens:]

It’s all about making sure the experience is as awesome as possible. I’d rather have six hours of awesome than 12 hours of “meh”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:22

Hupske

AFCA

Ik dacht maak even een geintje, maar het word niet zo gewaardeerd. (ook wel begrijpelijk) Er komen wel een paar miljoen aan stemmen binnen, dus hoe groot is de kans dat je het wint.

Mm, ik vraag me zo ie zo af of SP wel zo awesome zal gaan worden. Ik heb namelijk sterk het gevoel dat Dice zich alleen maar bezig houdt met de MP en dat SP ze eigenlijk weinig kan schelen.

Als de SP iig maar niet zoals BC2 word, want dat was ook alleen maar rennen en schieten. Voor mijn gevoel hoorde dat niet echt bij BF.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hupske schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:58:
Ik dacht maak even een geintje, maar het word niet zo gewaardeerd. (ook wel begrijpelijk) Er komen wel een paar miljoen aan stemmen binnen, dus hoe groot is de kans dat je het wint.
Kwestie van wat game forums te zoeken waar de wedstrijd nog niet bekend is :)
Tja, het is wel smerig met die referrals maar zo verspreid de site wel vlot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
je moet niet vergeten dat de focus van DICE voornamelijk op multiplay ligt, ik vind het niet heel erg omdat ik hem meer koop voor MP.
en hoeveel games zijn wel niet 6 uur of minder: Homefront, Crysis 2, Black Ops, Brink (was niet echt SP :P) etc. ga maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 19:35

icn

Je moet de singleplayer ook zien om er mee bekend te raken,en anders stel je toch een ander moeilijkheids graad in,zo rek je het weer een paar uur uit,De multiplayer is wat de meeste toch weer honderden uren bezig gaat houden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij boeit de SP niet om eerlijk te zijn, moet zelfs nog aan de SP van BFBC2 beginnen! BF is voor mij vanaf 1942 alleen maar MP geweest en toen ik nog CoD speelde deed ik altijd de MP en de SP kwam wel een keer.
Ik denk ook dat Dice vooral met de MP bezig is geweest, daar zijn ze goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
SP: leuk verhaaltje waarbij je een aantal wapens kan proberen. :+
Het gaat toch om MP uiteindelijk en dat sommige devs (ik zal geen namen noemen) dit nou niet door hebben en een filmachtige SP maken en dan denken, shit MP moet ook nog. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zondag 04 september 2011 @ 15:19:
SP: leuk verhaaltje waarbij je een aantal wapens kan proberen. :+
Het gaat toch om MP uiteindelijk en dat sommige devs (ik zal geen namen noemen) dit nou niet door hebben en een filmachtige SP maken en dan denken, shit MP moet ook nog. :P
Of het kan allebei en je maakt ook nog een prachtige co-op modus.

Ik heb het hier ook over BF3. Waar maak je je druk om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij CoD speelde ik vooral de Singleplayer omdat online iedereen maar ging springen en liggen steeds en daar was niks aan. pas met CoD4 ben ik online gaan spelen, maar daar heb ik ook geen 100 uur vol kunnen houden.

BF kende vroeger alleen maar MP dus is het niet erg als SP maar 6 uurtjes duurt.
het is een leuke extra maar daar gaat het helemaal niet om.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op zondag 04 september 2011 @ 15:48:
[afbeelding]

Die geruchten van eind september pas, zijn hopelijk fout!
Ja, hopelijk... School begint weer en ik wil iets leuks hebben om te doen naast huiswerk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha zag het ook net... ben benieuwd wat de exacte datum zal zijn.
Asgaro schreef op zondag 04 september 2011 @ 15:48:
[afbeelding]

Die geruchten van eind september pas, zijn hopelijk fout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:04
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 15:52:
[...]

Ja, hopelijk... School begint weer en ik wil iets leuks hebben om te doen naast ipv huiswerk...
}:O

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha :p Gelukkig komt BF3 uit in het begin van het schooljaar en niet in het einde... Ik haal die onvoldoendes later wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:47
Voor veel lui hier misschien verstandig om deze docu eens te kijken.
Back to reality.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:41
Allebei extreem goede docu's met een filmachtig perspectief.

Verder mag de beta ook beter vroeg dan laat beginnen. Ben benieuwd hoeveel het wegheeft van BC2 of op sommige vlakken toch meer van Bf2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 19-09 18:37
Het duurt dus +- 100 uur om 1 kit te unlocken mooi man !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07

[mbr]referral links zijn niet toegestaan Het algemeen beleid #verbodenspam[/]
De BF-Serie is ontwikkeld voor de MP. De SP komt erbij om alle mensen die dit verwachten te lokken. Mijn part hadden ze de complete SP eruit gelaten maar dat kan tegenwoordig niet meer.

De SP van elk spel valt in het niet bij een goede MP imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik vind een game die een goede SP heeft toch wel een game met een pluspunt.
Ik heb alleen maar Battlefield 1942 gespeeld.
Een SP om het spel wat te leren kennen lijkt me zeker wel leuk.

De Call of Duty games heb ik trouwens vooral gekocht voor de SP. (4 games in totaal)
Later werd de multiplayer belangrijker, maar ik kon daar toch niks van.
Na Half-Life en Half-Life 2, had Call of Duty MW2 de beste single player die ik ooit gespeeld heb.
Die van Black Ops was ook wel goed maar minder als MW2.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
SP van 6 uur?

Snap dat bijna iedereen MP belangrijker vind, maar dit slaat nergens op. Ik had zo gehoopt op een lekkere SP waarin je kunt verdwijnen, met een goed verhaal dat niet meteen is afgelopen. Als iemand van DICE zegt dat-ie 6 uur duurt, ben je vast wel in 3-4 uur klaar.

Ik ga nu toch echt overwegen m'n pre-order te cancelen.

M'n pc is wss toch te slecht om MP goed te kunnen spelen. SP gaat al lastig worden, maar zou moeten werken. Download ik 'm wel voor de SP en haal ik 'm volgend jaar wel voor de MP, als ik een nieuwe pc heb.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:41
Siempie schreef op zondag 04 september 2011 @ 19:03:
SP van 6 uur?

Snap dat bijna iedereen MP belangrijker vind, maar dit slaat nergens op. Ik had zo gehoopt op een lekkere SP waarin je kunt verdwijnen, met een goed verhaal dat niet meteen is afgelopen. Als iemand van DICE zegt dat-ie 6 uur duurt, ben je vast wel in 3-4 uur klaar.

M'n pc is wss toch te slecht om MP goed te kunnen spelen. SP gaat al lastig worden, maar zou moeten werken. Download ik 'm wel voor de SP en haal ik 'm volgend jaar wel voor de MP, als ik een nieuwe pc heb.
Nergens is gezegd dat hij 6 uur duurt. Er is echter wel door iemand van Dice gezegd dat hij liever een extreem goede 6 uur sp met volle actie heeft, dan een 12 uur durende saaie boel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Nu online
"For the sake of argument, would you say it’s a more substantial experience than, say, Modern Warfare 2?

How long was Modern Warfare 2?

I think I finished it in about six hours.

I’d say it was probably slightly more than that. Based on our play-times it’s probably more than that, but it’s not twice as long."

2 x probably + slightly more = zo'n 6 uur.

'I’d rather have six hours of awesome than 12 hours of “meh”.'

Ons er al op voorbereiden dat 6 uur goed beter is dan 12 uur slecht.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
6 uur lang een goede singleplayer is voor mij meer dan voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als-ie net zo leuk als de Modern Warfare Singleplayers is, dan vind ik het prima. Langer kan ik me concentratie er toch niet bijhouden, omdat ik weet wat voor vette MP me te wachten staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:47
Zoals anderen hier zeggen. Ik heb liever dat ik me super vermaak in die 6 uur dan dat ik baal na 12 uur. Voor mij is het MP het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik ben echt niet treurig om een SP van 6 uur hoor. MW2 was toch ook zoiets? Dat was voor mij echter perfect. Ik heb een hekel aan van die uitgerekte games, waar het verhaal in 2 zinnen te vertellen is maar waar je tussen de dialogen steeds een uur mannetjes moet neer knallen. Nee, geef mij maar FPS (first person storytelling). Een reden voor mijn knal festijn.

Half Life 2 vorige week nog eens een keer uitgespeeld en daar hadden ze van mij ook echt sommige secties flink mogen inkorten. Had de algehele indruk nog een stuk beter gemaakt. De dialogen en de indirecte story telling vind ik nog steeds briljant, maar ik merkte dat ik daar naar toe werkte. De stukken er tussen waren meer 'travel space'.

Als de AI nou eens uitdagend zou worden vertellen de gevechten je ook iets, worden ze ook memorabel. Interessante 2 op 1 situaties waar je echt de AI moet pakken. Dat lijkt me te gek.

Anyway, als 6 uur SP == een lange vette interactieve spectaculaire docu / film. Bring it on.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Singleplayer van 6 uur vind ik veel te kort, ALS ik enkel dit spel zou gaan spelen hiervoor. Zowel Call of Duty en Battlefield koop ik alleen voor de multiplayer. Dat je ook offline kunt spelen dat is dan mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Siempie schreef op zondag 04 september 2011 @ 19:03:
SP van 6 uur?

Als je daarop had gehoopt, dan heb je echt een totaal verkeerd beeld van de Battlefield-Franchise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de BF SP altijd al meer dan matig gevonden, dat er überhaupt mensen zijn die dat willen spelen... Ga dan idd voor Halflife of zo, of pak de nieuwe Deus Ex mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Nu online
FoggyFreek schreef op zondag 04 september 2011 @ 19:27:
Ik ben echt niet treurig om een SP van 6 uur hoor. MW2 was toch ook zoiets? Dat was voor mij echter perfect. Ik heb een hekel aan van die uitgerekte games, waar het verhaal in 2 zinnen te vertellen is maar waar je tussen de dialogen steeds een uur mannetjes moet neer knallen. Nee, geef mij maar FPS (first person storytelling). Een reden voor mijn knal festijn.

Half Life 2 vorige week nog eens een keer uitgespeeld en daar hadden ze van mij ook echt sommige secties flink mogen inkorten. Had de algehele indruk nog een stuk beter gemaakt. De dialogen en de indirecte story telling vind ik nog steeds briljant, maar ik merkte dat ik daar naar toe werkte. De stukken er tussen waren meer 'travel space'.

Als de AI nou eens uitdagend zou worden vertellen de gevechten je ook iets, worden ze ook memorabel. Interessante 2 op 1 situaties waar je echt de AI moet pakken. Dat lijkt me te gek.

Anyway, als 6 uur SP == een lange vette interactieve spectaculaire docu / film. Bring it on.
Waarom kan een game niet langer dan 6 uur duren? En waarom kan first person storytelling niet lang duren?
"waar het verhaal in 2 zinnen te vertellen is maar waar je tussen de dialogen steeds een uur mannetjes moet neer knallen"
Tjah, als je zo denkt kan ik me voorstellen dat je geen SP wilt spelen.

Maar ja, ik denk compleet anders en ik ben ook iemand die de SP van MW2 bagger en extreem kort vond.

"MW2 was toch ook zoiets?"
De ene game is extreem kort, dus als de andere dat is, dan is dat goed? Of wat bedoel je?

Maar ja, wat maakt 't uit. Ik hou ook van lezen. Een lekker boek met een paar honderd pagina's met een diep verhaal vol onverwachte wendingen vind ik prachtig. Zal wel nooit in een game komen. RPG's hebben meestal een redelijk verhaal, maar dat is vaak meer omdat het "epic" dingen bevat dan dat het echt goed is.
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 20:47:
Ik heb de BF SP altijd al meer dan matig gevonden, dat er überhaupt mensen zijn die dat willen spelen... Ga dan idd voor Halflife of zo, of pak de nieuwe Deus Ex mee.
Are you kidding me? BF SP was vroeger bagger, dus de volgende moet bagger zijn en mensen die een goede SP willen zijn stom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Siempie schreef op zondag 04 september 2011 @ 20:49:
[...]

Waarom kan een game niet langer dan 6 uur duren? En waarom kan first person storytelling niet lang duren?
"waar het verhaal in 2 zinnen te vertellen is maar waar je tussen de dialogen steeds een uur mannetjes moet neer knallen"
Tjah, als je zo denkt kan ik me voorstellen dat je geen SP wilt spelen.
Oh begrijp me niet verkeerd, het kan zeker langer duren maar ik probeerde puur duidelijk te maken dat ik zelf houd van verhaal gedreven shooters. Een motivatie of achterliggende gedachten tot het knallen. Het game mechaniek 'shooter' kennen we inmiddels wel toch?
Maar ja, ik denk compleet anders en ik ben ook iemand die de SP van MW2 bagger en extreem kort vond.
Klopt. Hij was in mijn optiek erg over de top, ongeloofwaardig en op momenten ontzettend opgefokt. Daarom grijp ik naar, wat ik denk, het achterliggende probleem. In vele shooters wordt je overladen met tegenstanders die zo dom zijn als het achteind van een koe. Ik zou nou zo graag een shooter waar gevechten langer duren of waar juist het vechten vermeden moet worden omdat je simpelweg out-numberd bent.
"MW2 was toch ook zoiets?"
De ene game is extreem kort, dus als de andere dat is, dan is dat goed? Of wat bedoel je?
Dat was meer een check, klopt toch? ook ongeveer 6 uur? Niet direct goedkeurend maar voor mezelf; de tijd die ik heb besteed aan MW2 vond ik OK.
Maar ja, wat maakt 't uit. Ik hou ook van lezen. Een lekker boek met een paar honderd pagina's met een diep verhaal vol onverwachte wendingen vind ik prachtig. Zal wel nooit in een game komen. RPG's hebben meestal een redelijk verhaal, maar dat is vaak meer omdat het "epic" dingen bevat dan dat het echt goed is.
Raar is dat eigenlijk he? Onze verbeelding is nog altijd zoveel sterker dan wat een game ontwikkelaar kan maken. Het kost gewoonweg nog erg veel tijd om een 'wereld' te maken in een game. Alles met het handje, elk kratje, muurtje. Ons brein doet dat een stuk efficienter ;-)

Enneh, ieder zo z'n voorkeuren. Ik ben vader van 2 kleintjes dus zuinig met m'n game-tijd.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
FoggyFreek schreef op zondag 04 september 2011 @ 21:10:
Raar is dat eigenlijk he? Onze verbeelding is nog altijd zoveel sterker dan wat een game ontwikkelaar kan maken. Het kost gewoonweg nog erg veel tijd om een 'wereld' te maken in een game. Alles met het handje, elk kratje, muurtje. Ons brein doet dat een stuk efficienter ;-)
Als men straks foto realistische shooters kunnen maken dan wordt het creeren van werelden ook een stuk makkelijker, nu is men games steeds grafisch aan het verbeteren vandaar dat elk object opnieuw gemaakt moet worden, een krat in bf2 is anders dan een krat in bf3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Wat me opvalt in de Alpha beelden en het zit ook in de PWP trailer is dat het beeld rondom de sniper scope niet zwart is.

In BC2 is dit wel gewoon zwart nu lijkt het dus dat je beide ogen open hebt als je door de scope een target uitzoekt. Alleen klopt het zoom beeld dan niet. Denken jullie dat ze dit nog aan zullen gaan passen naar rondom de scope zwart of zal dit zo blijven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 19:54
FoggyFreek schreef op zondag 04 september 2011 @ 21:10:
[...]

Ik zou nou zo graag een shooter waar gevechten langer duren of waar juist het vechten vermeden moet worden omdat je simpelweg out-numberd bent.
far cry _/-\o_

ben het met je eens dat battlefield geen single player game is.
idd leuk om de wapens en vehicles te oefenen, maar voor de rest is er alleen multiplayer 8)

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nah, in Far Cry hoefde je gevechten echt niet te mijden. Je kon prima full frontal assault uitvoeren, dan moest je alleen wel beetje kunnen schieten. Sneaken en zwemmen werkte ook perfect en daarmee vocht je tegen kleinere groepjes en kon je stealth gebruiken, alleen was het absoluut niet noodzakelijk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
jah, als je op level n00b speelt misschien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook op hoog niveau is stealth een optie maar verre van noodzakelijk. Zo'n shooter ben ik op dit moment nog niet tegen gekomen zonder dat er RPG elementen in zitten of een scripted event waarbij je sterft waardoor je een andere weg moet kiezen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
in far cry heb je gewoon niet genoeg kogels om iedereen af te maken, dus je moet wel ontwijken.
tenzij je een of andere unlimited ammo cheat gebruikt of de novice mode speelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou het spel eens opnieuw gaan spelen, zal je merken dat het prima gaat. Maar ik ga die discussie niet aan, kennelijk lukt het jou niet en lukt het mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
http://forums.electronica...beta-release-twitter.html

http://forums.electronica...ing-seem-very-likely.html

Nog meer mensen die denken dat de Beta deze week is. Fantastisch om te lezen hoe iedereen helemaal uit zijn plaat gaat vanwege een paar tweets! Ik lig dubbel hier op de zondagavond. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
Tsurany schreef op maandag 05 september 2011 @ 00:13:
Ik zou het spel eens opnieuw gaan spelen, zal je merken dat het prima gaat. Maar ik ga die discussie niet aan, kennelijk lukt het jou niet en lukt het mij wel.
ik heb 'm uitgespeeld, zonder cheats en in expert mode.

als jij zegt dat je iedere tegenstander in expert mode hebt afgeknald (frontal assault, niet waar?) kan ik alleen maar schouder ophalend m'n hoofd schudden.
waarschijnlijk ben je in de war met wolfenstein oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
Zou wel heel tof zijn als deze week de beta begint !

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik heb weinig hoop dat het deze week is...ze gaan het toch eerst aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Het is niet de bedoeling links te spammen en al helemaal geen referrals, Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 05-09-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 23:40
Hetzelfde geldt voor jou.

[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 05-09-2011 09:56 ]

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Siempie schreef op zondag 04 september 2011 @ 20:49:
[...]

Are you kidding me? BF SP was vroeger bagger, dus de volgende moet bagger zijn en mensen die een goede SP willen zijn stom?
Nee mensen die een multiplayer spel kopen en een uitgebreide singleplayer verwachten zijn niet heel slim bezig. De singleplayer is gewoon niet meer dan een uitgebreide tutorial/wat extras. Maar het is in principe gewoon een multiplayer spel, als je goede single player wilt zijn er gewoon veel betere keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

De SP is in de "main" battlefield serie, zijnde BF1943, 2, 2142 gewoon skirmishes in een bepaald voororde geweest. Van Bad Company is de SP naar mijn mening van hoge kwaliteit. Vooral die van SP1. Verhaal was niet echt geweldig maar de humor die er in zat maakte alles goed. Helaas hebben ze dit weg gedaan in deel 2.

Zelf verwacht ik gewoon een redelijk verhaal met wat humor. Dat kunnen ze en het werkt. Het hoeft niet awesome te zijn. Ik speel het uiteindelijk voor de MP. Als ze echter weer aan komen met skirmishes, wat ze niet doen, dan was het gewoon zonde geweest. Er zijn namelijk mensen die waarde hecten aan beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Ik ben trouwens benieuwd wat de Veteran reward gaat worden. Volgens mij is dat nog niet bekend?

Zal wel weer een early unlock zijn, maar ik had toch liever iets echt speciaals zoals bijvoorbeeld een andere knife skin, beetje zoals in BF2142, of een medaille op je borst :D

Heb nu Veteran status level 6, wat is het hoogste wat je kan halen? Ik mis nog Vietnam, 1943, Special Forces en de Bad Company 1 demo (Die ga ik nooit halen denk ik :( )

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H3llSiNG schreef op maandag 05 september 2011 @ 10:48:
Ik ben trouwens benieuwd wat de Veteran reward gaat worden. Volgens mij is dat nog niet bekend?

Zal wel weer een early unlock zijn, maar ik had toch liever iets echt speciaals zoals bijvoorbeeld een andere knife skin, beetje zoals in BF2142, of een medaille op je borst :D

Heb nu Veteran status level 6, wat is het hoogste wat je kan halen? Ik mis nog Vietnam, 1943, Special Forces en de Bad Company 1 demo (Die ga ik nooit halen denk ik :( )
ik heb 10 volgens mij, ik kreeg battlefield 2 niet toegevoegd en toen kreeg ik opeens alle battlefield games erbij (rare mensen daar bij ea hoor :P), maar ik heb nog niemand hoger dan 10 gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

dat hele veteran systeem werkt raar. Ik heb BF2 via steam, maar je moet inloggen met gamespy, waar ik BF2 niet heb. BF 1942 key daar in gevoerd, werd gezegd dat hij al geregistreerd was. Misschien moet ik er nog maar eens achter aan gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 10:52:
[...]
maar ik heb nog niemand hoger dan 10 gezien.
heb 11 gezien... , maar ik verwacht niet dat je er iets aan hebt.
Er komt een Veteran bonus, maar wrschlk zal die voor iedereen gelden die naast BF3, nog een BF game heeft.

Nieuwtje van den twitter
Sommige wapens kun je alleen unlocken in Co-op om ermee in MP te kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Gropah schreef op maandag 05 september 2011 @ 10:55:
dat hele veteran systeem werkt raar. Ik heb BF2 via steam, maar je moet inloggen met gamespy, waar ik BF2 niet heb. BF 1942 key daar in gevoerd, werd gezegd dat hij al geregistreerd was. Misschien moet ik er nog maar eens achter aan gaan :)
offtopic:
Ik heb BF2 ook via steam, maar heb de installatie van gamespy genegeerd, zodoende kan ik gewoon de game starten en servers joinen. Enige vervelende is dus dat ik elke keer als ik de game start de installatie van gamespy even moet annuleren, maarja das 1 muisklik extra

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

loewie1984 schreef op maandag 05 september 2011 @ 11:46:
[...]

offtopic:
Ik heb BF2 ook via steam, maar heb de installatie van gamespy genegeerd, zodoende kan ik gewoon de game starten en servers joinen. Enige vervelende is dus dat ik elke keer als ik de game start de installatie van gamespy even moet annuleren, maarja das 1 muisklik extra
offtopic:
precies dat zelfde heb ik gedaan. Kan dus wel gewoon servers joinen maar me dus niet inschrijven voor veteran program met BF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Dan ga ik het nu nog vervelender maken: Op of aanmerkingen op moderaties en/of regels in het algemeen kunnen via DM richting mods worden gedaan.

[ Voor 74% gewijzigd door PWM op 05-09-2011 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
priemt schreef op maandag 05 september 2011 @ 11:20:
[...]
Nieuwtje van den twitter
Sommige wapens kun je alleen unlocken in Co-op om ermee in MP te kunnen spelen...
ku............je meent het niet! :(

Ik heb een gruwelijke hekel aan om tegen bots te spelen....pfffffffff. Speel veel liever tegen mensen.
Afhankelijk van welk wapen(s) of unlock het zal betreffen, zal ik dan toch al dan niet met (forse) tegenzin co-op gaan spelen.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:07

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nou ja, bots... Er zit toch gewoon een single player verhaal in die je co-op kunt doen? En dus niet een "multiplayer" game tegen bots zoals in BF2? En dan rest ook nog eens de vraag of die wapens het überhaupt waard zijn om te unlocken.

[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 05-09-2011 12:22 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snip

[ Voor 94% gewijzigd door PWM op 05-09-2011 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Indy91 schreef op maandag 05 september 2011 @ 12:12:
[...]
Ik heb een gruwelijke hekel aan om tegen bots te spelen....pfffffffff. Speel veel liever tegen mensen.
Afhankelijk van welk wapen(s) of unlock het zal betreffen, zal ik dan toch al dan niet met (forse) tegenzin co-op gaan spelen.
Ik zie het juist als een positief iets ( voor mij persoonlijk).
Vind Co-op wel leuk (denk aan L4D2, Company of Heroes) en als dit helpt met het unlocken en wellicht verder levelen, is het een leuke afwisseling op mp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
priemt schreef op maandag 05 september 2011 @ 11:20:
[...]

heb 11 gezien... , maar ik verwacht niet dat je er iets aan hebt.
Er komt een Veteran bonus, maar wrschlk zal die voor iedereen gelden die naast BF3, nog een BF game heeft.

Nieuwtje van den twitter
Alleen unlocken in de co-op? Kan je de Tweet eens plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
vinom schreef op maandag 05 september 2011 @ 12:50:
[...]

Alleen unlocken in de co-op? Kan je de Tweet eens plaatsen?
Kenneth K Nielsen
UnluckyBenny Kenneth K Nielsen
@Demize99 Will the Co-op MP unlocks be available in MP aswell? Or do we need to play Co-op to unlock those?
14 hours ago

Alan Kertz
Demize99 Alan Kertz
@UnluckyBenny You need to play coop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Ok er zit dus ook voice chat in bf3. Lees ik net op twitter.
+ aparte kanalen om met squads onderling te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Misschien de andere interessante dingen ook maar ff posten:
Q:Will the Co-op MP unlocks be available in MP aswell? Or do we need to play Co-op to unlock those?
A:You need to play coop.

Q:Will there be anyway to communicate via voice chat with other squads other than your own squad?
A:Voice chat is by default all team. You can then pick channels.

Q:Is BF3 using vertical or horizontal FOV
A:Vertical. That let's players have consistent fov setting no matter their aspect ratio.

Q:Has kit cutomizing been changed since alpha?
A:Yes kit customization has evolved.

Q:Alan, regarding weapon's damages and recoil, have they been modified since alpha trial?
A:Substantially. Not a single gun is unchanged. And not a single gun in the beta will be the same at ship. Balance feedback!

Q:will we have at least one sniper rifle that can shoot through helicopter cockpit glass?
A:Yes, sniping the pilots is still possible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JT888 schreef op maandag 05 september 2011 @ 13:08:
Ok er zit dus ook voice chat in bf3. Lees ik net op twitter.
+ aparte kanalen om met squads onderling te praten.
dat zou mooi zijn. als ze nu het zelfde doen als bij TF2 voice chat ( muziek en andere geluiden dempen wanneer je voice chat gebruikt) dan voorkom je ook minder spam.

+ Teamplay wordt een stuk beter met voice chat

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Laatst online: 19-09 22:25
Pykow schreef op maandag 05 september 2011 @ 13:18:
[...]

dat zou mooi zijn. als ze nu het zelfde doen als bij TF2 voice chat ( muziek en andere geluiden dempen wanneer je voice chat gebruikt) dan voorkom je ook minder spam.

+ Teamplay wordt een stuk beter met voice chat
En hopen dat ze deze functie niet "vergeten" op de console versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Hopenlijk kan je mensen ook muten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

En dan aub ook meteen mute all. Op de PC nooit zo'n last van maar op de PS3 met oa CoD is het echt erg. Allemaal mensen die random shit roepen of nog erger, die de radio/televisie/stofzuiger aan hebben staan tijdens het gamen. Radio/muziek doe ik ook nog wel eens, maar dan over mijn koptelefoon zodat de rest het niet hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
32 man per team allemaal roepend watch out RPG !!, Left side, get down, grenade, lets go, Don't block me you idiot, Fukccc, what tha hell uhmm ja dat word chaos vermoed ik...

Bij CSS werkt het wel goed (voice) hoop dat het uiteindelijk ook goed zal gaan met BF3. Het voegt toch meer toe aan de gameplay ipv alleen een CR.

[ Voor 29% gewijzigd door JT888 op 05-09-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

JT888 schreef op maandag 05 september 2011 @ 13:59:
32 man per team allemaal roepend watch out RPG !!, Left side, get down, grenade, lets go, Don't block me you idiot, Fukccc, what tha hell uhmm ja dat word chaos vermoed ik...

Bij CSS werkt het wel goed (voice) hoop dat het uiteindelijk ook goed zal gaan met BF3. Het voegt toch meer toe aan de gameplay ipv alleen een CR.
Iedere squad heeft gewoon zijn eigen channel, lijkt me.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Dice gaat een quad gpu systeem bouwen om de max graphics eruit te halen.
Dus met toekomstige kaarten Zal je nog meer eye candy uit de game kunnen halen dan met de huidige gpu's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
jagermeister schreef op maandag 05 september 2011 @ 14:06:
[...]
Iedere squad heeft gewoon zijn eigen channel, lijkt me.
Eventjes lezen he:
A:Voice chat is by default all team
Verbaas me hoeveel positieve reacties er hier al over zijn, normaal gesproken deactiveer ik voice chat onmiddelijk. Weinig positieve ervaringen mee, misschien laat ik het aan staan als het heel makkelijk is mensen te muten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Er lijkt me genoeg animo hier op GOT voor BF3 om een eigen tweaker server op te zetten :)
De community is groot genoeg alleen te weinig PC gamers gok ik zo.

Zijn er al meer mensen die er zo over gedacht hebben?

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

furby-killer schreef op maandag 05 september 2011 @ 14:21:
[...]

Eventjes lezen he:

[...]

Verbaas me hoeveel positieve reacties er hier al over zijn, normaal gesproken deactiveer ik voice chat onmiddelijk. Weinig positieve ervaringen mee, misschien laat ik het aan staan als het heel makkelijk is mensen te muten.
Is dat niet als je geen squad joined als je de server binnenkomt?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-09 12:34

marapuru

db.

Arnevld schreef op maandag 05 september 2011 @ 14:33:
Er lijkt me genoeg animo hier op GOT voor BF3 om een eigen tweaker server op te zetten :)
De community is groot genoeg alleen te weinig PC gamers gok ik zo.

Zijn er al meer mensen die er zo over gedacht hebben?
Als ik tegen die tijd een dikke pc heb, of als de game uitkomt voor Mac dan zou ik graag op een GoT server spelen. Echter denk ik dat het toch de PS3 versie gaat worden.

* marapuru denkt terug aan de mooie BF42, BFV en BF2 tijden op de pc :>
Pagina: 1 ... 88 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien